ח"כ בן-ארי מציג: מה ייעשה לח"כ זועבי?

חברי הכנסת והשרים מנצלים את המבצע בעזה להפקת רווחים פוליטיים בוטים, עוברים מאולפן לאולפן ומבטאים מסרים קיצוניים. רשימה לא מלאה

עשרות גולשים פרסמו אתמול (ראשון) הצעות בוטות ל"חיסולה" של ח"כ חנין זועבי (בל"ד), בדף הפייסבוק הרשמי של ח"כ מיכאל בן-ארי (האיחוד הלאומי). בן-ארי הציג בעמוד את השאלה "מה לדעתכם צריך לעשות לח"כ זועבי?" בעקבות עמידת זועבי לדקת דומייה "לזכר השאהידים" בעזה.

כמה שרים וחברי כנסת, העוברים מאולפן לאולפן בימים האחרונים, מבטאים מסרים קיצוניים החורגים הרחק מעבר למטרות המוצהרות של מבצע עמוד ענן. כך עשו, למשל, השרים ישראל כץ ואלי ישי, וחברי הכנסת דוד רותם ודני דנון.

בעקבות השאלה שהציג בן-ארי בפייסבוק התקבלו 559 תגובות גולשים, רבות מהן עם "המלצות" לפגיעה פיזית בזועבי, וחלקן קוראות למותה. מגיבה אחת השיבה: "לקבור אותה חיה, אבל מחוץ לשטח ישראל", ומגיבה שנייה הציעה "לעשות בה שואה".

בן-ארי עצמו לא היה שותף להצעות, אך נתן להן פרסום שעות ארוכות בעמוד הפייסבוק שלו. מלשכת בן-ארי נמסר בתגובה כי "ח"כ בן ארי לא קורא לפגוע פיזית בזועבי, אבל יחד עם זאת לא מצא לנכון לשבת בלילה ולסנן טוקבקים נגד אויבת ישראל. המצוקה של אנשי הדרום קצת יותר מטרידה אותו".

יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו), זעם גם הוא על זועבי וראש סיעתה ח"כ ג'מאל זחאלקה: "נבחר ציבור שעומד דקת דומייה לזכר ההרוגים בעזה, אשר רובם ככולם מחבלים שדם יהודי רב על ידיהם, מוציא עצמו בעצם מעשה נפשע זה מכנסת ישראל".

בימים האחרונים היו גם התבטאויות קיצוניות אחרות של פוליטיקאים. השר ישראל כץ אמר בסוף השבוע שעבר כי "דמעה אחת של ילד יהודי שווה בעיני, גם אם כל תושבי עזה יצטרכו להתפנות לסיני״. בעמוד הפייסבוק שלו כתב כץ כי "הנייה וחבריו צריכים לשלם בראשם. הירי שכוון מראש לפגוע באוכלוסייה אזרחית מעיד יותר מכל כי על ישראל לחסל את צמרת החמאס ולגדוע את ידי המרצחים, יש לצוד אותם כפי שצדים חיות טרף מסוכנות".

שר הפנים אלי ישי אמר לחדשות ערוץ 2 כי יש להרוס את התשתיות ברצועה כחלק מהמבצע. "מטרת המבצע היא להחזיר את עזה לימי הביניים, רק אז תשקוט הארץ 40 שנה", אמר. ישי הסביר שאינו חושש מביקורת על דבריו כי "אחרי שהתל אביביים כמעט חטפו, התל אביביים לא יבקרו".

גם ח"כ דני דנון (ליכוד) דחק בראש הממשלה נתניהו, בעיצומה של מערכת הבחירות הפנימיות בליכוד, לנצל את המבצע ולחסל את הדרג המדיני של חמאס.

אתמול גם נרשם עימות בין ח"כ אחמד טיבי לפרשן הצבאי של ערוץ 2, רוני דניאל. דניאל המליץ לצה"ל להחריף את התקיפה והעריך שתקיפה מהסוג שהביאה להרס רובע דאחייה בביירות תקדם הפסקת אש עם חמאס. טיבי זעם ולאחר שידור תמונות בית שנהרס בהפצצת צה"ל, ושנהרגו בו, לפי הדיווחים, שלושה אזרחים פלסטינים, הוא צעק "הפציצו בית והרגו שלושה אנשים – זה הדאחייה שאתה רוצה? אתה צריך להתבייש! אתה חסר רגש אנושי! אתה קורא לצבא למחוק בתים, זה מה שאתה רוצה, להסית את צה"ל? זה התפקיד של הפרשן הצבאי? הרגו שלושה ילדים. אני לפחות מגלה אמפתיה למשפחות בדרום – אתה קורא לצבא לפגוע באזרחים. עכשיו אתה מרוצה? אתה חסר רגש".

דניאל השיב לו: "אני לא שמח שאזרחים חפים מפשע נפגעים. אני לא נשמעתי ככה, ככה אתה מתרגם אותי. אני לא יודע מי האזרחים האלה, אני לא מתחרה אתך בלהכיר אותם. אזרחים תמימים צריך לעשות כל מאמץ שלא ייפגעו".
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כל הקוראים- דווחו על העמוד לפייסבוק.  (לת) ציוני
  • 11:09
  • 19.11.12

02 עם כל הכבוד, לח"כ זועבי יש דברים יותר חשובים לעסוק בהם מאשר בפרובוקציות ברמת גן ילדים של מיכאל בן ארי. תתבגר כבר.  (לת) אוהד של חנין זועבי
  • 11:11
  • 19.11.12

03 היהודים שעברו וסבלו מהגזענים צריכים גם לעמוד דקה ולהתפלל למען האזרחים עאאדל
  • 11:13
  • 19.11.12

החפים מפשע משני הצדדים

04 לדעתי הכי אכזרי זה פשוט לחתן אותה עם ערבי! הוא כבר ילמד אותה לקח (-:  (לת) יוני
  • 11:14
  • 19.11.12

05 זועבי אויבת מסוכנת צחי
  • 11:17
  • 19.11.12

יותר מסוכנת מהחמאס

06 וכיצד אתם בעיתון הארץ מציעים לנהוג בחנין זועבי?  (לת) דדה
  • 11:18
  • 19.11.12

07 הכשל המחשבתי של ימנים אמוציונליים בכל הקשור לשמאל - לעניות דעתם (ומעולם ביטוי זה לא התאים יותר) אנשי השמאל יוצאים נגד פגיעה באזרחים חפים מפשע בעזה כי לא אכפת להם מה קורה ליהודים. על פי "הגיון" זה, ברגע שאותם שמאלנים יחטפו רקטה הם מייד יהפכו למיכאל בן ארי. לפתע נשכחו שנות הפיגועים בתל אביב, או העובדה שגם בשדרות ושאר עוטף עזה חיים שמאלנים שמבקשים לנתח את המצב בלי טסטוסטרון המציף את המח ובלי סיסמאות כמו "למחוק אותם". ריקי1
  • 11:22
  • 19.11.12

כשל ימני נוסף : המחשבה שאם נכה אותם שוק על ירך ונשפיל אותם עד עפר - זה יהיה טוב ליהודים... כי זה עבד נהדר ב-67' (אם לא לוקחים בחשבון את 73') ובעופרת יצוקה....

08 זועבי.! חיים כהן
  • 11:23
  • 19.11.12

בושה גדולה לעם ישראל שזועבי נמצאת בכנסת-ישראל.צריך לקחת אותה ולשלוח אותה לאלתר לטורכיה,לבטל את המצאותה בארץ בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, לשלול ממנה מידית את דרכונה ואת אזרחותה. בבחינת המשליך אבן לבור ששותה ממנו, אסור לאפשר לו לשתות מהבור.

09 אז מה באמת עושים עם אלו שעומדים דקת דומיה לזכר השהידים?  (לת) דולי
  • 11:24
  • 19.11.12

10 גניקולוג אחמד-ורווקה ערביה נדי
  • 11:27
  • 19.11.12

חי ע"ח משלם המיסים היהודי ומשמש גייס חמישי עבור צוררי היהודים--"וזאת הדמוקרטיה הישראלית" וזה מעלה מחשבות מבלי להזכיר את הרווקה הערביה שגם חיה על חשבונינו בכנסת ולא מפסיקה ביודעין לתמוך בהם--"כן זו דמוקרטיה מיוחדת ויחודית בתבל"

11 מתרתה של ש"ס היא לא רק היא להחזיר את עזה לימי הביניים, אלה גם אותנו.  (לת) מיגל
  • 11:28
  • 19.11.12

12 בן ארי פושע כהניסטי מועד, עם פשיסטים שכמותו לא מדברים, מוסדות החוק אמורים למחוץ אותם, אבל אין חוק לפשיסטים בישראל  (לת) מבין בפשיסטים
  • 11:30
  • 19.11.12

13 היא החלאה הזאת ואחמד טיבי ביחד ... אריאל
  • 11:30
  • 19.11.12

שיעיפו אותם קיבינימט לחיות בעזה עם המחבלים,
כי זה מי שהם וזה מקומם.

14 חנין זועבי לא שונה כמעט בכלום מאמחד ג'עברי - בכלום ! אני
  • 11:30
  • 19.11.12

בושה שמדינת ישראל נותנת למחבלת שהייתה על המרמרה
פתחון פה.

15 להפיץ בעולם את הדעות הקיצוניות של השרים וחברי כנסת ולהפוך אותם לבלתי רצויים באירופה ובצפון אמריקה  (לת) די לגזענות ולכהניזם
  • 11:32
  • 19.11.12

16 בן ארי קגנוביץ׳ מפציצוביץ׳
  • 11:33
  • 19.11.12

חשבתם פעם על הקישור המעניין בין בן ארי לתופעות שאפיינו את הגזע הארי?

17 בן ארי סתום - אבל מה קיצוני בדברי ישראל כ"ץ? יניב
  • 11:36
  • 19.11.12

אנחנו לא צריכים לקבל שום דמעה של אף ילד, גם לא שלהם.

  •   צודק לגבי דמעות שאסור לקבל יעל
    • 10:56
    • 20.11.12

    אבל שני דברים: האם מותר לקבל דמעות של אנשים שכבר גדלו? בתים של חפים מפשע נהרסים בשני הצדדים. אמנם הצבא מזהיר אותם מראש, ומאפשר להם להתפנות לפני ההפצצה, אבל אחר-כך אין להם איפה לגור. מצד שני, בתים כאן נהרסים ונשרפים בגלל פגיעות הטילים, וגם להם אין איפה לגור.
    לגבי הדמעות העבריות, ישראל קץ רוצה למנען ע"י שפיכת דם של ילדים ערבים. הצעד ההגיוני היחיד הוא עקירת הדת, והשלכתה לאשפה - כל הדתות מטיפות לאלימות, באמרן "אני צודקת, האחרים כופרים, הבו לי קרבן!" - עמלק, ח'ייבר, מסעות הצלב... "אלוהים" אוהב דם שפוך, וזה מה שמזין אותו. אסור לתת "לו" את מבוקשו.

18 בין הישראלים והפלסטינאים שתמיד יצאו מפסידים יש מי שמרוויח המון. מלח בעיניים
  • 11:36
  • 19.11.12

הסכסוך עובר מעל לכל הבעיות ,הוא בדם של האזרחים שרוצים עוד ועוד,הייתי רוצה לראות את הישראסטינים מתמרדים ויושבים יחד כדי לבנות עתיד טוב יותר.

19 אנשי ימי הביניים ותקופת המערות התחילו לדבר. אכן מזרח תיכון חדש - פונדמנטליזים פרה-יהודי ומוסלמי מתנגשים זה בזה.  (לת) אמנון
  • 11:37
  • 19.11.12

20 לחוק אין שיניים. הפשיסטים הימניים מסיתים לאלימות ואיש לא עוצר אותם.  (לת) מה קרה למדינה?
  • 11:37
  • 19.11.12

21 לפחות ניפטר מהטינופת הזה בבחירות הקרובות, אחרי שהחליט באיוולתו לרוץ לבד עם אריה אלדד. דג קר
  • 11:38
  • 19.11.12

(כן כן, לשם האיזון הקדוש, גם חנין זועבי לא מציאה גדולה)

22 בן ארי. מזיג
  • 11:40
  • 19.11.12

בן ארי אינו צריך לדאוג,גם אם ינצחו הפלסטינים לא יאונה לו דבר,כולם יהיו בטוחים שמדובר באחד מראשי החמאס.

23 לא צריך לחסל- אלא לחתן ולרשום לה... "פניסצילין". זה עשוי לעזור.  (לת) Eddie Shor
  • 11:40
  • 19.11.12

24 לח"כ בן ארי אור
  • 11:43
  • 19.11.12

היהודים פעם נחשבו לעם חכם. אך אתה מייצג את הטפשות והטמטום שצמח ביננו היהודים בדור האחרון.

25 כמה שנאה! כמה שנאה!אי אפשר לסבול כבר...  (לת) יוני
  • 11:45
  • 19.11.12

26 ח"כ בן ארי איני מחסידיה של הזועבית הלוחש לכלבים
  • 11:45
  • 19.11.12

אבל יש לה זכות אבות שלך אין, ראשית משפחתה הייתה פה לפניך דוד שהיה שופט בעליון, דוד שהיה ח"כ מטעם מפלגה ציונית, איני מסכים עם דעותיה אבל
לעשות לה לינצ" זה אסור

27 אנחנו בדרך להיות מדניה חשוכה מאוד מיכאל
  • 11:47
  • 19.11.12

פשוט מגעיל כל הגזענות וההסטה הזאת

28 תרשום טוב יהונתן מעזה מנסים לפגוע בעיקר באזרחים ישראלים. וישראל מנסה בעיקר לא לפגוע באזרחים
  • 11:48
  • 19.11.12

רשמת.. הפנמת.. עכשיו תסביר לי למה צריך להסביר לך את הברור והידוע?
השערה? מונחים ותאוריות פסיכולגיות יכולות לעזור.

29 עם פנאטים כמו בן ארי ושות' המדינה הזאת עוד תירה לע  (לת) איאד
  • 11:48
  • 19.11.12

30 אני עומד עם זועבי דום גם לזכר הישראליות הטובה  (לת) המטכליסט של בל"ד
  • 11:50
  • 19.11.12

31 צריך לארגן האבקות נשים בבוץ בין זועבי לבין חוטובלי.  (לת) ישי
  • 11:50
  • 19.11.12

32 רוני דניאל מעולם לא היה "פרשן צבאי", אלא תמיד פרשן "של הצבא"  (לת) יפתח
  • 11:51
  • 19.11.12

33 הרווקה מנצרת ורד
  • 11:53
  • 19.11.12

חב כנסת "ישראל" הערביה הזקנה? זו עבי מרשה לעצמה לדבר ולעשות נגד המדינה בחסות הכנסת "האימפוטנטית" שלנו וכנל רופא הנשים "אחחמד" הפלשתינאי

34 לא הייתי פוסל את ההצעות לגבי זועבי,ואולי הייתי מרחיב אותן לגבי עיתון הארץ  (לת) ציוני
  • 11:53
  • 19.11.12

35 ההתבטאויות באמת קיצוניות, אבל גם המסרים במאמרי דעות ב"הארץ" קיצוניים דניאל דורון
  • 11:55
  • 19.11.12

אלו קיצוניים בכיוון אחד, ואלו קיצוניים בכיוון ההפוך.
אם קיצוניות בהתבטאויות היא שלילית, אז הגיעה העת שתמתנו גם את הדעות הנושבות מהקו המערכתי של העיתון.

36 זועבי בוגדת במדינה ותומכת באויביה- ולכן מתבקש לשלול ממנה את אזרחותה ולהעביר אותה אל חבריה הטרוריסטים בעזה. איזה יחס היה מקבל חבר קונגרס אמריקאי לו היה מביע תמיכה באל קעידה?  (לת) איתי
  • 11:55
  • 19.11.12

37 זבל של עיתון בקרוב אחר מעריב  (לת) דור
  • 12:00
  • 19.11.12

38 עזה לילו
  • 12:00
  • 19.11.12

יש והמשיך עד לסיומו המלא של המיבצע במקור ואת חברי הכנסת והסמולנים המיתנגדים לשלוח לעזה- סולידריות לאחיהם הטרוריסטים שהציקו לנו מזה שנים בתקווה שטיל ישתק אותם לפחות זמנית-יוכלו להתחבא שם במיסגדים

39 פשוט לא להגיב דדי
  • 12:00
  • 19.11.12

נסו ולו רק פעם אחת פשוט להתעלם, כן, להתעלם. לבטל כל ניסיון לחלץ תגובה מתלהמת. לא לראות ולשמוע אותה מסנטימטר.
ח"כ זועבי שלא בדומה לאחרים מהמגזר ותהה דעתם אשר תהה, ניזונה מתגובות לפרובוקציות שלה. זהו מזונה הבסיסי והיסוד לקיומה התודעתי. בעיקר בעיניי עצמה. הסיטו את המראה מדרכה והיא פשוט תידעך מעצמה.
חשוב לי להדגיש שבאחדים מתחומיי מחאתה, אני תומך בהחלט ובהחלט בעד שיוויון זכויות מלא לאוכלוסיה הערבית בארצנו.

40 ה״אוביקטיביות״ של מערכ הארץ דניאל חסין
  • 12:01
  • 19.11.12

הכתבה הזאת היא מראה עד כמה מערכ הארץ מדווחת מחוץ למציאות! כל הכותרות במדינה וברוב העולם עוסקות בסבב הלחימה בדרום אבל מנגד מערכת הארץ מצאה לנכון לתת במה באייטם השני שלה בראש העמוד כל כמה טוקבקים

41 צריך למצוא לה חתן. היא לא מתעלת את האנרגיות שלה נכון  (לת) יורם
  • 12:01
  • 19.11.12

42 לתבוע לאלתר על הסתה לרצח והתבטאויות גזעניות! איפה רשויות החוק??  (לת) אדמור
  • 12:02
  • 19.11.12

43 המרכז הקיצוני, והכלבים נובחים בראש השיירה  (לת) זהירות נורמטיבים!
  • 12:03
  • 19.11.12

44 ממשלת ישראל רוצה, אבל מסורסת ומפחדת... בנימין מאי
  • 12:06
  • 19.11.12

כי ככה ייעשה לכובש הציני והבכיין.

אפשר וראוי היה להפעיל יותר כוח בעזה, הבעיה היא שהעולם
מבין שישראל רחוקה מלהיות הקוקבן המסכן שהיא מנסה
להציג את עצמה.

45 המשך דניאל חסין
  • 12:07
  • 19.11.12

לכמה טוקבקים של חכים זוטרים!! אך לעומת זאת בימים תקינים כשאין סבב לחימה ושהח״כית זועבי משבחת מחבלים טרוריסטים אין שום דיווח על כך מצד מערכת הארץ... אני בן אדם שמאמין שמתפלל לשלום, מאמין בחלוקת הארץ הזו, מאמין בדו קיום בין העמים אבל איך אנחנו יכולים לבוא בטענות למנהיגים של הפלסטינים בשטחים ובעזה על הסטה לטרור כאשר כאן בישראל בעיתון כלכך מרכזי אנחנו מצדיקים אנשים שתומכים בטרור ובהרג חיילים ואזרחים ישראלים

46 יהונתן, אתה טיבי וזועבי כלומניקים פרובוקטורים ולא יותר מזה אמיר
  • 12:08
  • 19.11.12

ואתם האנשים האמיתיים שרוקדים לקורבנות על הדם, אתם הקיצוניים.
אם לא היו קורבנות לא הייתה לכם עבודה. אנשים דוחים.

47 מישהו ביקש מבן-ארי להיות משטרה , שופט או תליין כוללו 1 ממאה ועשרים חברי כנסת  (לת) גיל
  • 12:13
  • 19.11.12

48 צריך לקחת אותה ואת אחמד טיבי ולקשור אותם לדוד שמש על גג בשדרות או בכל ישוב מופגז אחר ואז נראה איך הם מגיבים  (לת) rami
  • 12:13
  • 19.11.12

49 למה אתם לא מביאים את התגובות האמיתיות שהתפרסמו שם? אודי
  • 12:14
  • 19.11.12

דורית - "כיתת יורים!!!!!! לא פחות!!!!!!"
ליאור - "למלוק לה את הראש ותלות על לנוכייית הכנסת... למען יראו ויראו"
עומר - "לשלוח אותה לתא בכלא של בני סלע שיאנוס את הזונה עד שתמות"
יצחק - "להזריק לה נפט לווריד"
אורי - "לתלות אותה במרכז העיר ולענות אותה עד שתמות"
רן - "לשרוף אותה חייה"
שרון - "לדחוף לה שברי זכוכיות קטנות קטנות ולגרום לה למצמץ לשבור לה אצבע למרוח עלייה דם ולדחוף אותה לבריכת כרישים ועם השרידים שישארו לשרוף ולפזר את האבק בתוך האסלה ולהוריד את המים ביאגרה :)"


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/21921_10151228292219140_531910868_n.jpg

50 האם שרים/חברי כנסת גם הגיבו?  (לת) Leah Oren
  • 12:18
  • 19.11.12

51 בן ארי הח"כ הכי תותח בימין נחום ירושלמי
  • 12:24
  • 19.11.12

כל הכבוד לו

52 ח כ טיבי שרית בוטבול
  • 12:25
  • 19.11.12

מרתק ח"כ טיבי למה בשעות מצוקה כאלה לעם הפלסטיני אינך חוצה את הגבול ועובר לשם.
אתה רוצה שנעריך שלפחות אתה מרחם על ילדים בצפון?
תחליט איפה המדינה שלך
אם אתה שייך למדינה הזאת
אנא היה חלק ממנה
אם לאו הדלת פתוחה
אי אפשר לאכול את העוגה לחיות על כספי משלם המיסים ולהשאיר אותה שלמה
אני דרך אגב בוכה מרה על חברים שיש לי במרכז ובדרום
אבל אני גם בוכה על הטיפשות של אנשים בחמאס
אנשים ערלי לב
פושעים שנותנים לעם האומלל לאנשים חפים מפשע למות על מזבח הנקמנות תאוות הבצע והשנאה
לו יתן אלוהים אור הפלשתינאים יתעוררו ויבינו שטוב לנו לחיות זה לצד זה בלי כל העימותים המטופשים הנוראים האלה
אף ילד
אבל אף ילד
לא שווה שעל אדמה אחד.
שרית

53 בעת מלחמת העולם השנייה, חבר פרלמנט אחד בלונדון תמך בהיטלר. אשקלוני
  • 12:27
  • 19.11.12

אתם רוצים לדעת מה עלה בגורלו? הוא הוצא להורג באשמת בגידה.

54 עם פנאטים כמו בן ארי ושות' המדינה הזאת עוד תירה לע  (לת) דואג
  • 12:31
  • 19.11.12

55 שום דבר אינו תם ביודו-נאצי  (לת) בן ארי
  • 12:33
  • 19.11.12

56 "אזרחים תמימים צריכים לעשות כל מאמץ שלא יפגעו". אמר רוני דניאל. יוסי נץ
  • 12:38
  • 19.11.12

באמת, רוני דניאל. לפי זה ניתן להבין כי האזרחים העזתים התמימים עושים ככל שביכולתם להפגע? די כבר עם השטויות שלך, רוני דניאל. כשמטוסי אפ 16 מפציצים שטח קטן כשטח הרצועה, ללא ממדים, ללא מקלטים, ללא צפון שניתן לברוח אליו. ללא כל אפשרות הגנה למעט תפילה, מה אתה מצפה כי יעשו? רוני דניאל המתלהם צמא הדם. אתה פשוט איש לא נחמד.

57 לחשוב שהתל אביבים מחזיקים בדעותיים בגלל שאינם בקו האש אלי ישי אידיוט.
  • 12:40
  • 19.11.12

זו חשיבה אנכרוניסטית ומטומטת כיאה לבוגרי ש"ס.

58 הייתי מעמיד אותה לדום עד שהמבצע יגמר.  (לת) אריה
  • 12:42
  • 19.11.12

59 מה שצריך לעשות לחנין זועבי אריאל
  • 12:43
  • 19.11.12

לשים אותה בכלוב עם מיכאל בן-ארי

60 התעוררו !!!!זה עולם חדש מלחמת התרבויות,של המאה ה-21...וישראל בליבה! בעולם הפנתי של "אללה הואכבאר" ואירופה מול מיליוני המוסלמים..כשהמערב יתעורר?! חלום הבלהות של "השריעה" בדלת הקדמית יפרוץ!!  (לת) נביא הזעם....
  • 12:45
  • 19.11.12

61 מירי רגב" אני שמחה להיות פאשיסטית" רקב
  • 12:46
  • 19.11.12

https://twitter.com/Sharon_Luzon/status/270450444181061632

62 מותר לומר אמת, זנין חועבי בוגדת, גם טחמד איבי בוגד עלוב ארנון
  • 12:47
  • 19.11.12

יש להעמידם לדין ולהוציאם להורג, באמצעות מערכת המשפט והאכיפה.

63 את חנין זובי סליחה זועבי צריך לחתן דחוף ואז מרבית בעיותיה יפתרו  (לת) שמואל
  • 12:48
  • 19.11.12

64 רוני דניאל אוהבים אותך  (לת) יגאל
  • 12:53
  • 19.11.12

65 זועבי ? לשלוח אותה להפגנה במצריים עם ביקיני..... דני
  • 12:54
  • 19.11.12

שתקבל קצת "חיזוקים" מבני עמה.... ושתגיד תודה שהיא חיה פה אצל "הפשיסטים" ,המסיתים - צמאי הדם, ולא אצל שוחרי השלום בתחריר או בדמשק....

66 מעניין שאצל מר לוינסון, בתמיכה של חברת כנסת ברוצח יהודים אינה נקראת פעולה קיצונית...  (לת) יוסי
  • 12:55
  • 19.11.12

67 כל הכבוד לטיבי! לצאת נגד העליהום.  (לת) ורדה
  • 12:55
  • 19.11.12

68 מדוע מזמינים את אחמד גבלס הואיוזף טיבי לאולפן?  (לת) משה בודק
  • 12:57
  • 19.11.12

69 בן ארי = ממשלת חמס. אם זה מה שאנו מאחלים לעצמנו אז אנחנו בדרך לשם.  (לת) דודו
  • 12:57
  • 19.11.12

70 הכתבה מתורגמת לאנגלית? בטח החמאס כבר מתרגם!! אני
  • 13:02
  • 19.11.12

בטח החמאס מודה לאנשים ההזויים על הביטויים האלה....

ואחר כך שואלים למה העולם שונא אותנו... ממש לא בגלל השמאלנים, אלא למרות השמאלנים!!!

71 טיבי חכם על האהבל רוני דניאל  (לת) מישהו
  • 13:04
  • 19.11.12

72 אנשים מפחידים hv
  • 13:05
  • 19.11.12

היום זו זועבי מחר זה אנחנו. חברי הכנסת הללו צריכים להיות מורחקים מהכנסת ומהקהל בכלל. לא מתבטאים בצורה כזו כלפי בני אדם.

73 מה צריך לעשות לגזענים יהודיים לדעתכם? יובל שפיר
  • 13:07
  • 19.11.12

אם בן ארי רוצה לסלק את זועבי מהכנסת, יש כלים דמוקרטיים יותר מלרמוז לאוסף חמומי מוח שהגיע הזמן ללינץ'.
ברוך שהגיענו לזמן בו כל גזען אנטי דמוקרט כמו בן ארי ודנון יכול לאסוף בפייסבוק אספסוף יהודו-נאצי ולעורר אותו לפעולה.
ישראלי אמיתי מהימין או מהשמאל לא שוכח שבלי דמוקרטיה אין כאן זכות קיום לישראל.

74 אחרי שנים של הסתה פרועה נגד הימין, כאן ובכלי תקשורת אחרים - עכשיו פתאום זה מפריע לכם?  (לת) די לצביעות
  • 13:07
  • 19.11.12

75 טיבי לא אשם,אלא אנחנו. תארו לכם שבפרלמנט (סנאט) האמריקני יושב היועץ של בין-לאדן ומטיף לאמריקנים מה בסדר ומה לא בסדר בפעולותיהם באפגניסטאן....הדעת לא סובלת תרחיש הזוי כזה. האמריקנים (עדיין) לא יצאו מדעתם.ואצלנו ?! יושב היועץ של עראפאת בכנסת שלנו-במקום להיזרק לכלא לחודש רצוף חקירות לפני שיראה עו"ד כמו שהאמריקנים עשו לאחר 9/11.יושב החוצפן העויין בכנסת ומחרבן על המאוורר. אנחנו אשמים. אליו אין לבוא בטענות בכלל.  (לת) סמי מפ"ת
  • 13:08
  • 19.11.12

76 חנכו ובטח
  • 13:10
  • 19.11.12

טסט

77 צריך להעמיד אותו לדין. הוא יודע טוב מאוד מי הקהל שלו ולמה הוא מסוגל ראובן
  • 13:12
  • 19.11.12

הוא לא צריך לעודד אותם ולהסית אותם לאלימות.
אמנם ברובם הם בריוני מקלדת אימפוטנטים עם חצ'קונים על הפנים, אבל סביר להניח שבתוכם יש יותר מכמה חולי נפש רוצחים בפוטנציה.

78 איפה הבעיה? אסף
  • 13:12
  • 19.11.12

איפה הבעיה זהו חופש הביטוי בדיוק כמו עמידת דקת דומיה לרב מרצחים וכמו ביטוי איבה ושינאה מצד כל אלה שלא רוצי ותנו פה לא?

79 למערכת רמי
  • 13:26
  • 19.11.12

איני מבין מדוע נותנים במה לאנשים אלה - בן ארי ,דנון,כץ וחבריהם

80 כת טמאים א.
  • 13:30
  • 19.11.12

כת הטמאים לובשי החולצות החומות גורמות לי להתבייש ביהדותי.

81 בן גביר מקבל משכורת מהשב"כ.  (לת) א.
  • 13:30
  • 19.11.12

82 בן ארי, תחזור לאיראן!  (לת) ב.
  • 13:31
  • 19.11.12

83 למה באיסלם סוגדים לרצח? למה שהם רוצחים אז הם מרגישים שיש טעם לחיים (ראו מה קורה סביבנו)? אני שנים מנסה להבין מה זאת התופעה הזאת. מי יכול להסביר לי את זה? הם לא מסוגלים להבין ולקבל שכדאי ואפשר לחיות בלי להרוג.  (לת) תודה למי שיוכל לעמוד במשימה ולהסביר את התופעה.
  • 13:31
  • 19.11.12

84 האמת שאין הבדל כלל בין מיכאל בן ארי לחנין זועבי - שניהם שוליים ומיותרים ועולים לתודעה רק בגלל פרובוקציות זולות שמייצרות כותרות מהסוג האהוב על תקשורת נמוכה.  (לת) אחד שנמאס לו
  • 14:10
  • 19.11.12

85 נראה לי שלבן-ארי יש קראש רציני על זועבי.  (לת) השדכנית
  • 14:35
  • 19.11.12

86 חגיגה לגזענים הימניים, שפיכות דמים הוא סלע קיומם  (לת) דויקו
  • 14:37
  • 19.11.12

87 בתור ישראלי בחו"ל אני מתחרד יותר ויותר לגורלה של המדינה. תודה מיוחדת לחבר הכנסת בין ארי. עמד שם נחוש, משוכנע בעצמו, עם קהל מעריצים נלהב. הביע את משנתו בפומבי עם שלל תומכים. לא התבייש בדעותיו, והביע אותם לשלל הציבור. "מוות לערבין" זו קריאה חיוורת לעומת ההתבטאויות הקולניות שלא היו מביישות את הפאשיסטים בגרמניה לפני מלחמת העולם השנייה. תודה לך חבר הכנסת בין ארי. תודה על כך שאתה מישיר פנים מול המצלמה, ולא נותן לתושבי ישראל, השפויים שעוד נותרו להתבלבל. תודה לך על כך שאתה מוסיף עוד עדות, עוד הוכחה, עוד ראייה, לכיעורה של מדינת ישראל, לקיצוניותה, לדתיותה המכוערת, לרצח בעיניים, להולכה לקראת מלחמת ברירה עם מאות הרוגים משני הצדדים. עכשיו כבר לא ניתן להתבלבל יותר. תודה לך חבר הכנסת בין ארי- שירתת את המדינה נאמנות. בזכותך כבר לא ניתן לטעות. אתה עוזר למדינת ישראל לקרוע את מסכת השפיות השקרית מעל פרצופה. מדינת ישראל היא מדינה פאשיסטית. ומדינה פאשיסטית היא מדינת ישראל.  (לת) רונן
  • 14:38
  • 19.11.12

88 צריך לחסן את הכלבים הנובחים, לפני שהם יתחילו לנשוך.  (לת) וטרינר
  • 15:07
  • 19.11.12

89 מילא טקבקיסטים חמומי מוח, אבל לשמוע את השר ישי, הרי ההבדל בינו לבין כל אימאם קיצוני של האסלם הסוני סלאפי, הוא בכיסוי ראש שונה. תדמיינו את ישי מדוברר בערבית ותרצו לשבור את המראה. ישי כמובן אינו מייצג את ראש הממשלה, אבל הוא חוליה חשובה בקואליציה. אז כמנסים להציג לנו את ש"ס כימין מתון, עם דגל חברתי, חשוב לזכור שזוהי מפלגה גיזענית כמו של מיכאל בן ארי, תלמידו של כהנא. ההבדל הוא רק בצבע העור וצבע הכיפה.אלא שבעשור האחרון התברר לנו שבתחום הכלכלי חברתי, דווקא הציבור האשכנזי עממי, הוא המקופח האמיתי בעוגה התקציבית.  (לת) ריאליטי זון
  • 15:15
  • 19.11.12

90 הקול קול בן ארי, הידיים ידי נתניהו, אבל מה לעשות בבן ארי?? גבריאל
  • 15:16
  • 19.11.12

בן ארי בסך הכל ממשיך את מסורת ההסתה הפראים מפי מורו ורבו, זה שהיום מתכנה ראש ממשלה.
לעומת השאלה שלו, זה די ברור לנו מה צריך לעשות בבן ארי.
מכיוון שהוא חושב שזה חלק ממדינת ישראל יש לשלוח אותו לעזה, במשאית ציוד הבאה שיוצאת לשם. ולתת לחמאס להחליט מה לעשות בו. כל החלטה שלהם תהיה מקובלת עלי.

91 לבן ארי אין זמן למחוק טוקבקיסטים בגלל המצב בדרום אבל לכתוב את הפוסט הזה היה לו זמן.  (לת) כיפה לא אומר שאתה יהודי
  • 15:29
  • 19.11.12

92 טיבי צדק. רוני דניאל הגזים עם ההתלהבות שלו מהרס בתים.  (לת) רונית
  • 15:38
  • 19.11.12

93 כל הבעיה היא שאין מי שישחק לזועבי בזובי ערבי מודאג
  • 16:11
  • 19.11.12

מתדנבים מהמגזר מתבקשים לפנות ליועץ התקשורת של הגברת זועבי ולתאם תור . חייבים להרגיע את זועבי

94 קצת שנאה בריאה עוד לא הזיקה לאיש ימין ימיני
  • 16:48
  • 19.11.12

להיפך. היא חלק מהארסנל האנושי. לעומת זאת הנטיה לשתף פעולה עם האויב, או לפחות להזדהות עם סבלותיו, מעידה על חולשה נפשית (והייתי זהיר מאוד בניסוח).

95 מוזר כמה אתה רחוק מאינושות בן אדם
  • 17:37
  • 19.11.12

מוזר כמה אתה רחוק מאנושות
פשוט לא בני אדם אתם .... צריך לשים את כולכם בכלא
אחד במעמד שלך .... ומבקש מצהל להרוג אנשים ???
באמת מוזר

96 חנין זועבי אסתר בכר, חיפה
  • 18:42
  • 19.11.12

גם אני מאלו שלא מצדיקים, בלשון המעטה, את חנין זועבי והתנהגותה. אבל, מכאן ועד לאיחולים זוועתיים שאינם מתאימים לבני אדם הדרך ארוכה מאד. הייתי שמחה מאד לו היה אפשר להוציאה מהכנסת, וזהו לדעתי העונש הקשה ביותר שאפשר להעניש אותה.אולי, אם נרצה להיות יותר צדיקים מהאפיפיור, אפשר להבין שהיא מרגישה יותר את בני עמה, אבל מכאן ועד המעשים שהיא עושה והדיבורים שהיא מדברת נגדנו שעוברים את כל גבולות הנכונות לשמוע ולקבל, ועל כן יש להוקיע ולהעניש אותה על דבריה ומעשיה.אבל שוב, כבני אדם חושבים ולא אימפולסיביים.

97 אלי ישי הצליח להביא אותנו לימי הביניים  (לת) הנרי ה-3
  • 21:07
  • 19.11.12

98 מיכאל בן ארי פרנץ פאנון
  • 22:22
  • 19.11.12

מיכאל בן ארי אתה בן אדם מבחיל , רע פשיסט, ושטן.
אתה לא אח שלי!
אני מעדיף אנשי שמאל גרמנים בריטים אירים ופולנים על מוטציה כמוך!
בא לי להקיא עליך ועל התומכים הרעים שלך!
יפה נפש גאה!

99 פושעים מאנשי רוצחי רבין מאיימים בלי פחד על חייה של חנין והמשטרה צודקת בדיוק כפי שהיה ערב רצח רבין  (לת) שלומי
  • 22:28
  • 19.11.12

100 "שר הכרמל הבוער" ישי השר , אידיוט אמיתי.ולא לשכוח שהמלחמה דוחה את הדחתו .  (לת) עדד
  • 22:46
  • 19.11.12

101 "הארץ" נא לדייק : לא בן ארי אלא בן רעי (רעי בתלמוד - חרא )  (לת) עדד
  • 22:47
  • 19.11.12

102 השורה התחתונה היא שיהיה פה הרבה יותר סימפטי בלי קיצוניים פנאטים כמו זועבי, טיבי, בן ארי ואלי ישי שעוסקים בהסתה לפרנסתם.  (לת) ר.
  • 00:14
  • 20.11.12

103 מעניין כמה כסף קיבלו המזרחים העלובים המסריחים וגזעניים עבור ההצגה הזו.  (לת) מזרחי
  • 12:36
  • 20.11.12

104 הזועבי הזו מימי מחיפה
  • 23:27
  • 20.11.12

איך שהתבטאה, אני הייתי לוקחת לה את תעודת הזהות שלה. מילא אם הייתה מציינת ש-"כואב לה הלב" גם על האזרחים הישראלים... אבל לא. רק אלה שחיים בעזה צריכים רחמים. טעות שלנו שמרשים דיבור כזה נגד המדינה שלנו ונגד אזרחיה. הייתה צריכה להיות יהודיע בארצות ערב בזמנים ההם, אז הייתה אולי יודעת להעריך את מה שיש לה כאן. "בוגדת אחת". חיה כמו נסיכה כאן ולא רק שלא יודעת להעריך זאת, אלא שיורקת עלינו. "יאלה רוחי לעזה " !!! לא צריכים רעל כמוך כאן בינינו, יש לנו מספיק צרות בלעדיך

105 זובי הבוגדת ..צריך לשלוח אותה לסוריה דחוף ...ללא דרך חזור ....רק בן ארי מבין ערבית  (לת) דידי
  • 08:53
  • 21.11.12

106 אכן הופקו הלקחים מרצח רבין...  (לת) מה זה?
  • 00:17
  • 22.11.12

107 רק בן ארי יוסי
  • 18:38
  • 22.11.12

כהנא צדק!!!!!

108 תיאור השיחה בין טיבי לרוני דניאל - לוקה בחסר ... שני
  • 14:24
  • 23.11.12

אחמד טיבי לא הפסיק לצרוח כל השיחה, לא נתן לרוני דניאל להוציא מילה מהפה - ואני לא אומרת מי צדק בוויכוח או לא... ובנוסף לא הגיב קונקרטית עך שום דבר שנשאל

109 לא לפגיעה פיזית אבל כן ל"עוצמה לישראל" יעל
  • 12:12
  • 26.11.12

כדי שלא יישבו כאלו בכנסת ישראל וכדי שלא יצטרכו להציע הצעות לפגיעה אולי כדאי לבחור מלכתחילה "עוצמה לישראל" בראשות אריה אלדד ומיכאל בן ארי.

110 נקווה שמה שנכתב נגד זועבי וחבריה יתממש  (לת) ט
  • 22:58
  • 28.11.12

111 עם ברוך מרזל ננצח  (לת) רק ברוך מרזל
  • 19:04
  • 02.12.12

112 איזה חלאות  (לת) ללון
  • 00:05
  • 11.12.12

113 ניראה שבן ארי מעוניין בהסתה נגד יהודים הרבה יותר מאשר חשבונות עם ערבים, תמיד היו קיצוני הימין ביריונים ומסיתים נגד הליברלים שבעם, זה כך גם אצל הגויים.  (לת) אין מניעה שיהיה מקום גם לקיצוניים כמו בן ארי או הנאציים באמריקה, אולם הסתה חייבת להיות מחוץ לתחום.
  • 05:19
  • 11.12.12

פעילות
המלצות
פרסומת