המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

בדרך לאופוזיציה || היחימוביצ'ים החדשים של שלי והעבודה

הרשימה החדשה והססגונית בעבודה נראית טוב אך הסיכוי לשלום בית או הצטרפות לממשלה שואף לאפס. וגם: עצה לחברה החדשה מרב מיכאלי

כששלי יחימוביץ' תכנס את ישיבת הסיעה הראשונה שלה, בתחילת השבוע הבא, היא תראה מולה המון שלי יחימוביצ'ים קטנים: ח"כים חדשים, צעירים, עצמאיים, רדיקליים, דעתניים ומרדניים. יחימוביץ' לא תאהב את מה שתראה. מי כמוה יודעת שיהיה לה קשה איתם כפי שלקודמה בראשות המפלגה היה קשה עד בלתי אפשרי איתה.

רשימת העבודה שנולדה אור ליום שישי נראית טוב: שילוב בריא של ותיקים וחדשים, מנוסים וטירונים, נשים וגברים, שמאלנים ומתונים, יהודים וערבים, אנשי חוק וביטחון ומנהיגי מחאה, סלבריטאים ואנשי עבודה, עיתונאים וכל היתר.

בחירות 2013: לכל הסקרים, הפרשנויות והמאמרים

כפי שחוזקה של השרשרת נקבע על פי החוליה החלשה שבה, כך דימוייה וצבעה של הרשימה נקבעים על פי הדמויות המוכרות והססגוניות שבה. והדימוי של רשימת העבודה החדשה הוא בהחלט יותר "שמאלני" משל הנוכחית. מרב מיכאלי וסתיו שפיר בעשירייה הראשונה מאפילות על טיפוסים מתונים יותר כאיציק שמולי, אראל מרגלית או משה מזרחי. האירוניה היא שמיכאלי ושפיר קיבלו פחות קולות בהרבה משמולי - שני האחרונים הם מהמנהיגים הבולטים של המחאה שהצמיח קיץ 2011 - אבל הן הוקפצו כמה מקומות במעלה הרשימה אל המשבצות ששוריינו לנשים.

המסקנה הראשונה מהרכב רשימת העבודה היא ששלום בית לא יהיה שם. אף פעם לא היה, בעצם. הנבחרים טרם הספיקו לעלות על הבמה בבית-ברל, ועמיר פרץ כבר יצא בהכרזת מלחמה והניח אולטימטום לפתחה של יושבת הראש: שתניף את הדגל המדיני לאלתר, "בצורה הברורה ביותר", כפי שהוא נוהג לומר, ושתתחייב לא להצטרף בשום תנאי לממשלת ביברמן.

המסר המובלע בדברי פרץ היה שאם יחימוביץ' תסרב להיכנע לתביעותיו הוא ירגיש חופשי לשרוף את המועדון. מומלץ לפרץ להירגע: הוא אמנם הצליח להכניס כמה מבני בריתו לרשימה, אבל זה לא אומר שהם יאמרו הן לכל גחמה שלו ויתיישרו על פי סדר היום הפוליטי הפרטי שלו.

קריאת הקרב של פרץ היא חלק מהקוד הגנטי של סיעת העבודה בשני העשורים האחרונים לפחות. מנהיג נבחר ועוד בטרם הספיק להוציא את שנתו הראשונה, חבריו כבר מערימים מולו מכשולים ומשוכות לרוב. עשו את זה לפרץ, עשו את זה לקודמיו של פרץ, וכעת הוא עושה את זה ליחימוביץ'.

מסקנה שנייה: הסיכויים שמפלגת העבודה בראשות יחימוביץ' תצטרף לממשלה הבאה היו קלושים ביותר לפני הפריימריז, והפכו להיות שואפים לאפס, לאחריהם. הסיעה החדשה היא ברובה הגורף, אופוזיציונית. זו בדיוק תמונת המראה של סיעתו של יאיר לפיד שהיא קואליציונית. היום אפשר להכריז במידה רבה של ודאות, כי יחימוביץ' היא ראשת האופוזיציה הבאה.

רשימת העבודה היא שמאל חברתי. רשימת לפיד יכולה להיקרא שמאל אזרחי. ורשימת לבני לכשתורכב תהיה, מן הסתם, שמאל מדיני, בוודאי ובוודאי עם לבני ועמרם מצנע כמספרי 1 ו-2. יחימוביץ' תנסה לשמור ככל יכולתה, על הקו החברתי-כלכלי, אולם רבים מחבריה ידחפו אותה למגרש המדיני. לא תהיה לה ברירה, היא תאלץ להתיישר, השאלה היא עד כמה.

סתיו שפיר, היום. ג'ינג'ית וזה אומר הכול
סתיו שפיר, היום. ג'ינג'ית וזה אומר הכול. צילום: דניאל בר און

וכמה הערות לגבי כמה נבחרים: בוז'י הרצוג נבחר בפעם השלישית, כמספר 1 בפריימריז, וכמשנה ליו"ר. זהו הישג יפה. זוהי ברכה, אבל גם קללה. העם התרגל לראות אותו כשני למלך.  

פואד בן אליעזר הפתיע כשנבחר במקום גבוה. הוא חשש מבשורות רעות הרבה יותר. כל מטרתו היא להיבחר לנשיא המדינה בקיץ 2014. זו הסיבה היחידה שבגללה הוא התמודד גם הפעם. בהעדרה המסתמן של דליה איציק מהכנסת הבאה, ההתמודדות העיקרית על התפקיד הרם והנישא שיפנה שמעון פרס, תהיה בין בן אליעזר לרובי ריבלין מהליכוד.

נחמן שי עשה זאת שוב: ערב בחירות 2009 הוא שקל לרוץ בליכוד. אחר כך בחר בקדימה, ונבחר. כעת הוא חלק מרשימת העבודה. בין לבין הוא פלרטט שוב עם הליכוד. מה שיפה אצלו זה שבכל מפלגה שבה הוא נמצא, הוא נראה חלק אינטגראלי ממנה. סוג של זליג.

מרב מיכאלי וסתיו שפיר הן הילדות השובבות של הרשימה. שפיר היא ג'ינג'ית וזה אומר הכול. למיכאלי יש ברקורד אפיזודות מביכות ביותר: אכילה בידיים, ישיבה על שולחנו של ראש ממשלה, וחשיפת חזייה בטלוויזיה. מדבר אחד היא בטוח תצטרך להיגמל במהרה: מהנוהג המטופש והילדותי, לדבר בשפת נקבה. אם היא תבחר לנאום כך במליאה ובוועדותיה, היא תהפוך מהר מאוד לבדיחה של הכנסת ה-19.

בדרך לאופוזיציה, או להפתיע בבחירות? מה דעתכן על הרשימה?
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אני לא מעריץ של מיכאלי אבל דוגריות מהשמאל חסרה לי היא הילד מ"בגדיהמלך החדשים" בקהל ענק של יסמנים עם עיקום ימני הרסני  (לת) ארלוזורוב השמאלני
  • 22:48
  • 30.11.12
  •   הרשימה הסמולנית הרדיקאלית/קיצונית נראית רע מאד.עזמי בשארעה יכל להשתלב ולהרגיש בה בבית.  (לת) אליקו
    • 00:27
    • 01.12.12

  •   זה נכון, אבל זה טוב רק לקייטנה של יחימוביץ, לא לכנסת ובוודאי לא לממשלה  (לת) יאללה, בריצה לאופוזיציה
    • 04:08
    • 01.12.12

  •   מהיום אמור מפ' העבודה-הקרן לישראל. חבורה סמולנית קיצונית ושולית הנתמכת ע"י הקרן ביצעה השתלטות עויינת על המפלגה ודחפה את אנשיה הרדיקלים והאנרכיסטים באמצעים שונים ומשונים.מסופקני אם העבודה תקבל 10 מנדטים.  (לת) אליקו-מצונזר לרוב.הם פוחדים
    • 09:05
    • 01.12.12

  •   מיכאלי תמכה בסרבנות גיוס לצה"ל  (לת) יעקב
    • 09:47
    • 01.12.12

  •   סה"כ אין לשכוח שמירב מיכאלי - מקום חמישי ברשימת העבודה - הטיפה להשתמטות מצה"ל  (לת) שוקי
    • 11:12
    • 01.12.12

  •   מירב מיכאלי היא המקבילה של מספר חמש בליכוד - דני דנון. אם היה אלוהים היה אוהב אותנו, אז שניהם לא היו מועמדים לכנסת.  (לת) נטלי
    • 11:25
    • 01.12.12

  •   נבחרת החלומות שלנו. מעבר לציפיות, חששנו שיבחרו אנשים הגונים וראויים. יצא המרצע מהשק, ערמה של 0מולנים קיצונים, רדיקלים, אנרכיסטים ממומני הקרן  (לת) ליכודניק.
    • 12:12
    • 01.12.12

  •   גם אילו הייתי שמאלני לא נותרה ברירה אלה להצביע נתניהו - או - מבחן ניהול חנות המכולת השכונתית אחד העם
    • 14:01
    • 01.12.12

    כי בסופו של דבר בוחרים את אילו שיהיו שרים - כלומר - מי שינהל את המדינה, ואת ראש הממשלה - זה שמנהל את המדינה.
    אז עם כל הכבוד למיקי רוזנטל, בעל רקורד ניהולי ראוי - האם היית נותן לו לנהל את חנות המכולת שלך???
    וכנ"ל סתיו שפיר - מותק ג'ינג'ית, אבל חוץ מלצעוק "העם רוצה.." מה היא עשתה בחיים שלה????
    והגברת מירב מיכאלי - נו באמת...
    בקיצור - רשימת מפלגת העבודה מלאה בחסרי ניסיון בגרוש, שספק אם הייתי נותן להם לנהל את המכולת השכונתית או את הדוכן של סלקום כך, פרט לחמישה - שישה אנשים עם ניסיון, כל היתר, ברשותה של שלי עצמה - חבל"ז.
    אותו כנ"ל ברשימה של ד"ר יאיר לפיד, שקיבל אתמול על הראש מחנן קריסטל את המגיע לו - פרט ליעל גלרמן שאני מקווה שתעוף משם ותשאר ראש עיר מצליחה, מי שווה שם מספיק לתת לו לנהל את המכולת השכונתית??
    ואצל ציפי - יש את כל הכשלונות של קדימה - אני לא מבין מדוע אותה רשימה ברשות מופז, שיש לו קבלות כרמטכ"ל ושר בטחון, שני תפקידים שמלא באופן טוב עד טוב מאוד, נמחקת, ואילו ברשות ליבני שלא עשתה כלום ובתפקידיה כשרת החוץ למשל לא קידמה בכלום שום דבר, אותם אנשים זוכים לכמה מנדטים. אין לי ספק שזה ספין של יחצנים מקורבים אליה והמפלגה שלה בקושי עוברת את אחוז החסימה.
    ולגבי מרץ - נו טוב, מי שרוצה את זהבה גלאון בכנסת שיצביע בעדה... אפילו יריב אופנהימר ברח משם. ואני לא מכיר שמואלני אחד, שרואה בה כנציגה שלו.. ופרט לקשקשת, גם היא לא עשתה בחייה כלום וגם לה אני לא הייתי נותן לנהל את חנות המכולת שלי (אילו הייתה לי כזו) בשכונה.
    ובכן, מה נשאר? נתניהו כמובן...
    היחיד עם מפלגה בה אחוז סביר של אנשים עם ניסיון ביצועי וניהולי. גם מי שלא מסכים עם העמדות הפוליטיות שלהם, צריך לדעת שאין יותר מדי דרגות חופש שם ובין ליברמן למרץ בסוף, ברמה הביצועית, ההבדל לא גדול. כי יש עולם, אמריקאים, מציאות ולכן בסוף כולם יעשו אותו דבר.
    אבל, מבחינה ניהולית, ההבדל שמיים וארץ.
    ולכן, פשוט אין בעד מי להצביע, חוץ מליכוד.. גם למי שמחשיב עצמו שמאול..

  •   ומה בדיוק שמאל רדיקאלי בה?  (לת) בוּ קִי
    • 23:04
    • 03.12.12

02 אם הכנסת הבאה תהיה ימנית כמצופה, לבן אליעזר אין סיכוי להיות נשיא א
  • 22:49
  • 30.11.12

חוץ מזה, אני לא בטוח שאפילו חבריו לגוש רוצים אותו כנשיא.

  •   פואד - איש עם הרבה זכויות - ממש לא מתאים להיות נשיא! אל תריצו אותו. זה מגוחך!  (לת) תרבותי פוליטית
    • 23:54
    • 30.11.12

  •   בן אליעזר נשיא??? עסקן רקוב שקנה את קולות הדרוזים.  (לת) אמיר
    • 00:27
    • 01.12.12

  •   לבן אליעזר יש סיכוי הוא מרכז -לעבודה איו סיכוי שמאל קיצוני ומשחית.  (לת) העבודה ברחה לפואד שמאלה ממרץ.
    • 07:11
    • 01.12.12

  •   פואד הוא על תקן האתנחתא הקומית בדרמה שלפנינו נחמן דורון
    • 07:53
    • 01.12.12

    אני באמת לא יודעת מה הוא עושה שם בשעה זו , הפואד הזה. זה לא לזכותו שהזקן הזה מסתובב בין הצעירים.תפרוש כבר, יא פואד.כל ימי הפרלמטריזם ייזכרו כתקופה של עשייה פוליטית לצד תחושת בחילה ממעורבות של פוליטיקה: פואד ייצג את הרע שבפוליטיקה -דילים מסריחים, תחמנות, אי קיום בהטחות, ריח רע של פולטיקה קטנה ועוד.במיוחד הוא הגזים כאשר קידם קצינים דרוזים בצה"ל כדי לקבל את קולות העדה בבחירות. יעידו על כך מי שנפגעו מאי קידומם וישנם כאלה לא מעט. בגלל אנשים כפואד וכסילבן שלום הרבה אנשים טובים עשו איקס על אפשרות כניסה לפולטיקה.

  •   לבן אליעזר יש סיכוי להיבחר לנשיא עירק - אני אצביע בשבילו  (לת) רענן כהן - כי חורף עכשו
    • 08:52
    • 01.12.12

  •   למה נראה לכם שאני מתפנה בעשור הקרוב?!  (לת) ש. פרס
    • 10:13
    • 01.12.12

  •   הנשיא הבא יהיה ליצן  (לת) רובי או פואד
    • 12:42
    • 01.12.12

03 כל הכבוד למפלגת העבודה גכ
  • 22:51
  • 30.11.12

הנבחרת קשובה לעם מכל הבחינות. היא כוללת גברים ונשים ממגזרים ועדות שונות. מזרחים ואשכנזים, מוסלמי ונוצריה. היא כוללת שניים מאנשי המחאה. אצביע להם למרות ששלי לא תבטל את המליארד שקל לרשות השידור ולמרות ששני המהפכנים הצעירים מתמחים בלהתבכיין מבלי להציע אלטרנטיבה.

  •   "שניים מאנשי המחאה" ? אורלינג
    • 02:35
    • 01.12.12

    יוסי יונה, המוח של מדינת הרווחה, שנכנס במקום 21 הריאלי לחלוטין, הוא מישהו שאת/ה לא סופר/ת?

  •   הנבחרת של העבודה מדברת בעד עצמה - שלי יחימוביץ' ראש הממשלה הבאה של ישראל עדי
    • 09:28
    • 01.12.12

    ביבי נכשל בלספק בטחון כלכלי לאזרחים.
    מישהו אמר מחאה חברתית?

    ביבי נכשל בטוויית יחסים בינלאומיים סבירים.
    מישהו אמר הכרזה על מדינה פלסטינית באו"ם?
    מישהו אמר שר חוץ ליצן ועלוב?

    ביבי נכשל בלספק ביטחון לתושבי ישראל.
    מישהו אמר טילים על אשקלון אשדוד תל אביב והתושבים במקלטים או בחוץ שוכבים על מדרכות?

    ביבי נכשל בשרותי הכבאות.
    מישהו אמר עשרות סוהרים נשרפים ביחד עם הכרמל?

    ביבי נכשל בשרותי רווחה.
    מישהו אמר שני ישראלים יוצאי צבא (משה סילמן ועקיבא מפעי) שעקב מצוקה כלכלית שרפו את עצמם במשמרת של ביבי (בעצם היו עוד כמה)?

    ביבי נתניהו, נמאס.
    אזרחי ישראל יפטרו אותך.
    בבחירות האלו אתה יוצא לפנסיה.

  •   אני לא מבינה מה ההבדל, בין מר"צ למפלגת העבודה? אותה גברת בשינוי אדרת.  (לת) פה ימני מידי ופה שמאלנית מידי
    • 09:44
    • 01.12.12

  •   במפלגת העבודה כעת ייצוג רב לעיתונאים, שלא מי יודע מה הזיזו פרויקטים וניהלו אנשים אחרים. מה גם שהכל יודעים את רמתה הנמוכה של התקשורת בישראל  (לת) איציק
    • 11:16
    • 01.12.12

  •   גם אם פרץ ושאר הזויי הסמול הקיצוני יסירו את כיסויי עיניות המשקפת אותה הם אוחזים וימקדו את מבטם עדיין הם לא יראו באופק אלטרנטיבה לנתניהו. ברור איפה ששלי,לבני,לפיד ומופז יהיו השטיח האדום עליו ידרוך נתניהו כאשר יצעד לעבר קדנציה נוספת.  (לת) סמולן לשעבר
    • 14:08
    • 01.12.12

  •   ואיציק שמולי- שהכשיר את אקורד הסיום שנגן חולדאי תמר
    • 07:49
    • 02.12.12

    לא להאמין שהנבלה הזה נכנס (הוא לגמרי מייצג את הפוליטיקאים מהזן הישן והמגעיל, למרות שהוא צעיר.).
    תכלס יש רק נציג אמיתי אחד מהמחאה פרופסור יונה.שפיר ושמולי הם סתם פוסטר שלא ברור למה הם הובאו. הנבחרת של העבודה היתה נראית הרבה יותר מפתה (מבחינת להצביע לה) לולא היו שם 2 הליצנים הללו ובמקומם היו נכנסים למשל נינה אבזדה או איך שזה לא יהיה ופרופסור יונ.ה

04 רשימת "לייבור" אמיתית- כמו הדמוקרטים בארה"ב:מיעוטים, נשים, צעירים, ותיקים, על כל הספקטרום של המרכ- שמאל. מעולה!  (לת) אמיר
  • 22:53
  • 30.11.12

  •   זהו רק אמסלם, תנו לי ח"כ מכובד שכבר הקריב את עצמו למען הציבור הכללי וושינגטון
    • 09:57
    • 03.12.12

    תנו לי אדם הגון עם ניסיון פרלמנטרי מוכח, שכבר נשכב על הגדר הרבה לפני המחאה והרבה לפני הבחירות והקריב את עתידו הפוליטי החברתי והאישי למען הציבור הרחב בנושאי האפליה העדתית בעימנואל, בגיור המקל לחיילי צה"ל העולים, בשילוב החרדים בצבא ושוק העבודה, להנגשת מבני ציבור לטובת נכים,השחיתות ברבנות, נושאי כלכלה וחברה.
    תנו לי אדם שכבר היה ח"כ ראש קהילה, משכיל בתורה ודובר ארבע שפות, שהוא לא מושחת שבניו עדיין משרתים בצה"ל והם בעלי משפחות שמתמודדים עם המצב הקשה בישראל במקום ללמוד קולנוע בניו יורק. אדם שמתבטא בזהירות ומתייחס בכבוד לכולם ואחרי 6 שנים בכנסת הוא גם נשאר בן אדם מעבר לכל.

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%90%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%9D

05 אני חושב שאתם טועים. מירב הגיעה למקום החמישי ללא שריון. אסף
  • 22:54
  • 30.11.12

כדאי שתתקנו את עצמכם.

06 מרב מיכאלי היא תמונת הראי של פייגלין. אבל כפי שמראים כל הסקרים לו הבחירה לראשות הממשלה היתה בין מרב מיכאלי לפייגלין, פייגלין היה לוקח בהליכה. עם ישראל ברובו לא קונה יותר את אשליות השמאל ולא את התרגיל של שלי יחימוביץ' שנסתה לטעון שמפלגת העבודה היא "לא שמאל".  (לת) בינגו
  • 22:55
  • 30.11.12

07 מקווה שמירב מיכאלי קוראת את המאמר קריאה לסדר
  • 22:57
  • 30.11.12

המנהג אכן ילדותי ומעצבן. חבל, כי יש לה הרבה מה להגיד וחשוב שישמעו אותה.

  •   זה לא ילדותי, זה כדי שתחשוב על איך השפה משפיעה עלינו צ.נ
    • 18:47
    • 01.12.12

    כל הרעיון הוא שזה אמור לגרום לך אי נוחות, בגלל שאתה לא רגיל לזה. מעצבן? אולי, זה הקטע. ילדותי? למה?

08 אנשים איכותיים, אבל לא מחוקקים טובים כמו מרצ! אלדד
  • 22:58
  • 30.11.12

אנשים איכותיים, אבל הם לא נראים ככאלה שמסורים כ"כ לערכים ואידיאולוגיה שמאלנית כמו שמרצ מציגה... אם נתניהו יצטרך אותם הם יעדיפו לחבור אליו למען ממשלת שיתוק לאומית. מי שרוצה קול שמאלי ברור חייב להצביע למרצ - רק היא תהיה אופוזיציה לוחמת נגד נתניהו או שותפה נאמנה למפלגת שמאל-מרכז.
רק מרצ היא קול ברור נגד נתניהו!

09 סקר הארץ האחרון הוכיח שבקרב המצביעים יהודים היחס בין ימין לשמאל הוא 3:2 לטובת הימין.  (לת) המסקנה האמיתית
  • 22:58
  • 30.11.12

10 "הנוהג המטופש והילדותי, לדבר בשפת נקבה" - הוא לא מטופש ולא ילדותי איציק
  • 22:58
  • 30.11.12

הוא בדיוק מה שהחברה השובניסטית, מיליטריסטית פטריאכלית צריכה.

אני מחכה בקוצר רוח לנאום הראשון של ח"כ מירב מיכאלי בכנסת

11 לא שמאל ! ולא שלום ! זה לא זה... דומה יותר לתנועת נוער,,,
  • 22:59
  • 30.11.12

ולהלחם בטייקונים זה לא מצע.

12 לא שמאל ! ולא שלום ! זה לא זה,,,  (לת) דומה יותר לתנועת נוער,,,
  • 22:59
  • 30.11.12
13 רק מרצ היא הצבעה נגד נתניהו! אלדד
  • 23:00
  • 30.11.12

אנשים איכותיים, אבל הם לא נראים ככאלה שמסורים כ"כ לערכים ואידיאולוגיה שמאלנית כמו שמרצ מציגה... אם נתניהו יצטרך אותם הם יעדיפו לחבור אליו למען ממשלת שיתוק לאומית. מי שרוצה קול שמאלי ברור חייב להצביע למרצ - רק היא תהיה אופוזיציה לוחמת נגד נתניהו או שותפה נאמנה למפלגת שמאל-מרכז.

  •   רוצה לאמר: רק נגד נתניהו היא ההצבעה למרצ LOL  (לת) אלכס
    • 23:46
    • 30.11.12

  •   יפרחו מאה פרחים מאו
    • 12:55
    • 01.12.12

    כל עוד נמצאים מעל אחוז החסימה, שום דבר לא נגרע מהליכה בכמה מפלגות. נהפוך הוא: ריבוי ראשים היה טוב להידרה המיתולוגית וטוב גם כיום, והוכיח זאת ביבי בקואליציה הנוכחית שלו. היום אין צורך בגודל כדי להגיע אל אחרון הבוחרים ולכן כדאי לשלוח אל כל אחד את האדם המתאים

14 כניראה שבהארץ בוחרים את פרשנים לפי מידת השובניזם ש שלומית
  • 23:05
  • 30.11.12

למי כואב שנבחרו נשים מצוינות, כנראה לפרשן המהולל, תנסה לרוץ לכנסת

  •   לגמרי. אני בשוק מהגועל השוביניסטי שנשפך פה. שלומית צודקת
    • 09:44
    • 01.12.12

    ולא רק על הדיבור בנקבה."שובבות"? "שפיר ג'ינג'ית וזה אומר הכל"??? הרקורד של מיכאלי זה אכילה בידיים וחשיפת חזייה?
    כתיבה שוביניסטית וחשוכה.

  •   בנות,המלכה עירומה,מוטב לכם שתמצאו מלכה חדשה!  (לת) החכם באדם
    • 15:42
    • 01.12.12

15 מפלגה הזויה... מרב מיכאלי ? פחחחח!  (לת) קיבוצניק - צפון
  • 23:06
  • 30.11.12
16 רק לא ביבי  (לת) הצילו
  • 23:08
  • 30.11.12
17 ראינו את התמונה שבחרה מירב מיכאלי להדביק בכניסה לכל קלפי. פמניזם פמניזם,אבל קצת מחשוף + מבט א-לה מרלן דיטריך אחרי הבלות לא הזיקלאישה...."כוסית" כבר אמרנו?  (לת) כסיף
  • 23:08
  • 30.11.12
  •   אה נכון, כסיף, לפמיניסטיות יש חתימת שפם, נעלי גולדה ושיק של המשביר לצרכן. אתה קורא אותנו כמו ספר פתוח  (לת) פמינה
    • 10:20
    • 01.12.12

  •   חבל שאתה תקוע 20 שנה אחורה דוחה
    • 10:33
    • 01.12.12

    אין שופ סתירה בין פמיניזם ומחשוף. מותר לה גם להיראות טוב וגם להיות חכמה

18 מרב מיכאלי היא הסיבה למה לא להצביע לעבודה.  (לת) כסיף
  • 23:09
  • 30.11.12
19 מה זה אומר לדבר בשפת נקבה? יותם
  • 23:09
  • 30.11.12

שורה אחרונה
מירב מיכאלי צריכה להיגמל מהמנהג שלה לדבר בשפת נקבה
מה הכוונה?

  •   תודה לכל המצביעות אתן מבינות
    • 00:03
    • 01.12.12

    אני רוצה להדות לכל האזרחיות שהביעו את קולן. אתן הבאתן היום עידן חדש לכנסת, ואני מבטיחה לפעול למענכן במסירות.
    הבעיה בישראל היא שזכויות האזרחיות נרמסות לעיתים קרובות. אנחנו יכולות לגרום לשינוי המיוחל. למשל, אם חוזה כתוב בלשון זכר לשם הנוחות, אני יכולה לקרוא אותו בלשון נקבה. השוכרת רשאית לתלות עציצים במרפסת.

    הבנת? זה מה שהיא עושה. את זה בחרו לכנסת. והקוף ההוא מהטלוויזיה. ויחימוביץ' בראש. ושמולי ושפיר האופורטוניסטים. יופי של רשימה ויופי של סופרלטיבים מעופפים. שיהיה. מה זה כבר משנה. ליברמן גזען קיצוני. לפיד הביא את השי פירון הזה, שלא ברור לי מה יש לעשות איתו, מרץ פשוט בדיחה חסרת חיים, הליכוד - אין לי מילים - מפלגה גמורה עם שמשתינה על העם מהמקפצה, ליבני - אולי עוד יצא ממנה משהו, אבל הכי הכי הזויה רשימת העבודה. חסר רק נינט כדי שזה יהיה ייצוג מושלם של כוכבי מסך.

  •   זה אומר לשנוא את הגברים.........האישה הזאת באמת מפחידה אותי מיכאל
    • 00:05
    • 01.12.12

    ולכן אין לי שום כוונה להצביע לכם, למרות ששקלתי........................

  •   הסבר נורית
    • 00:57
    • 01.12.12

    כשמדברים אל (או על) קבוצה מעורבת של גברים ונשים, נהוג לדבר בלשון זכר, אפילו אם רוב הקבוצה היא נשים: "אתם הלכתם ועשיתם". מירב מיכאלי מאמינה שבאותה מידה אפשר לדבר אל קבוצה כזאת בלשון נקבה "אתן הלכתן ועשיתן" .

  •   יש לה שריטה במוח. פונה גם לגברים בלשון נקבה. דפוקה ושמאלנית  (לת) אילני
    • 06:43
    • 01.12.12

  •   לשון נקבה ניקי
    • 08:12
    • 01.12.12

    פונה לציבור בלשון נקבה ולא זכר כמקובל. לדוגמה שלום לכולכן, אני מקווה שכולכן חשות בטוב.

  •   ההנחה הדבילית שלשון זכר היא סתמית  (לת) נריה ביאלה
    • 11:04
    • 01.12.12

  •   כלומר, לדבר בלשון זכר לנשים אומר לשנוא נשים? תתבגרו! בארה'ב בחוזים וכתבות בעיתונים וגם כתבות מקצועיות בעיתוני מדעי החברה מדברים בלשון נקבה כשפה נייטרלית.  (לת) תתבגר, תקשיב לתוכן ולא לסגנון
    • 23:57
    • 01.12.12

  •   היא שונאת גברים כמוך ששונאים נשים. יותר נכון מרחמת עליך כי אתה פתטי.  (לת) ורד
    • 14:24
    • 02.12.12

20 כרגיל האבחנות של ורטר חכמות וחדות. הוא כבר רואה את ההתרסקות מני
  • 23:12
  • 30.11.12

שאחריה האומללים של הרשימה יקישו זה את זה בארס

  •   יכישו, עילג. יכישו.  (לת) נעה ל
    • 09:23
    • 01.12.12

  •   נו טוב, הוא גם כתב שאובמה יעניש את נתניהו לא חשוב
    • 09:45
    • 01.12.12

    לא חייבים להאמין לכל מה שקוראים, או יותר נכון לא חייבים לקרוא עיתונים . ובכל מקרה, רשימה בדיחה, אוסף של אנשים עם כל מיני רצונות ורעיונות. למעשה יחימוביץ היא היחידה הסבירה שם. אני מה איכפת לי, לא התכוונתי להצביע בעדם ולא אצביע.

21 וואלה, פעם ראשונה שאני מסכים עם ניתוח של ורטר - רשימה פתאטית,אופוזיציונית, בלי שום אידאולוגיה ברורה (מה לסתיו שפיר ולנחמן שי?),שמאלית עד גיחוך (מיכאלי מתאימה לחד"ש) - ומתכון ברור לקשקשת בספסליםהאחוריים של הכנסת, פלוס קרב ברווזות פראי ומגעגע בין מרבי לשלי. מודרניסט .
  • 23:12
  • 30.11.12

וואלה, פעם ראשונה שאני מסכים עם ניתוח של ורטר - רשימה פתאטית, אופוזיציונית, בלי שום אידאולוגיה ברורה (מה לסתיו שפיר ולנחמן שי?), שמאלית עד גיחוך (מיכאלי מתאימה לחד"ש) - ומתכון ברור לקשקשת בספסלים האחוריים של הכנסת, פלוס קרב ברווזות פראי ומגעגע בין מרבי לשלי.

22 עכשיו אפשר להבין למה איתן כבל השפיל את עצמו בבחירות להסתדרות- זה בסה"כ היה דיל עם פרץ לפריימריז. אבל כבל נשאר עם הכתם המושפל  (לת) הרואה נכוחה
  • 23:13
  • 30.11.12

23 שלי ימינוביץ ולא שלי יחימוביץ יעל
  • 23:13
  • 30.11.12

שלי ימינוביץ ולא שלי יחימוביץ

24 אני פמיניסטית ודוגלת במה שמיכאלי דוגלת אבל לשמוע אותה לאחר הבחירות היהלא נעים. בלי מידתיות בלי צניעות ("תמכתי שנים בפרץ ועכשיו הוא תומךבי"). כולה שלושים יום בפוליטיקה ובמפלגת העבודה וכבר מתהדרת בנוצותלא לה. צריכה להזהר לא להפוך לסוג של קוריוז בכנסת, לא בטוח שתשקיע בעבודהרצינית בועדות  (לת) מירב מיכאלי - הרבה רוח וצלצולים
  • 23:15
  • 30.11.12
  •   הפוך, גוטה, הפוך. תל אביבית
    • 07:44
    • 01.12.12

    מרב היא פעילה עסוקה מאוד בוועדות הכנסת כבר שנים כלוביסטית מן החוץ. אין לי ספק שהיא תהיה חרוצה עוד יותר כבעלת קול משפיע בוועדות וכמחוקקת.

  •   דוקא מתאים לעיתונאינו - שנים רבות מנסים להריץ מועמדים כעיתונאים "אובייקטיבים" והופ בן רגע הופכים למועמדים לצידם של אלה שעד לפני רגע כתבו עליהם מאמרים מחמיאים. ממש "חגיגה דמוקרטית". טוב שיש היום מגוון רחב יותר של דעות בתקשורת הישראלית.  (לת) ערן
    • 15:59
    • 02.12.12

25 החברה יוסי ורטר, אנחנו מתנצלות יותם
  • 23:15
  • 30.11.12

אבל מאחורי הדיבור בלשון רבות עומדת ההתנגדות לכלל המטופש והבטל בשפה העברית שבו היה נהוג לפנות לחדר מלא נשים ובו גבר אחד, בלשון רבים. גם אם זה אנקדוטלי, זו עוד דרך לייצר תודעה פמיניסטית. על דוכן הכנסת נשמעים דברים "מטופשים" ו"ילדותיים" בהרבה.

26 כל מה שכתבת נכון. חבל שלא התייחסת לנאום הצולע של שלי. בין אם כשדברה על ביברמן וכשלונם עם האו"ם, ובין אם כשדברה בפטרונות על מי יהיה אחראי לעם. ולא התייחסה ולו במילה אחת לשלום. נאום חנטריש שהתאים לצופים, ולא למנהיגה שמתכוונת באמת להיות ר"מ. הייתה הרגשה שהיא משחקת בנדמה לי, מקריאה דברים שלא היא כתבה. כמה עלוב, בעיקר כשיש לך נבחרת ששני שליש ממנה שווים. פרט כמובן לנחמן שי העציץ, לבולדוג שאין לו שום ערך מוסף לחבורה, שמולי שמזגזג בין דנקנר לתחינות לביבי בעצרת הפריירים. ופרץ צודק- בלי אמירות מדיניות, וטאטוא הכיבוש מהאמירה טרום בחירות, זו כריתת הענף שעליו יושבת מפלגת העבודה.  (לת) שומר חוק
  • 23:17
  • 30.11.12

27 כל מה שכתבת נכון. חבל שלא התייחסת לנאום הצולע של שלי. בין אם כשדברה עלביברמן וכשלונם עם האו"ם, ובין אם כשדברה בפטרונות על מי יהיה אחראילעם. ולא התייחסה ולו במילה אחת לשלום. נאום חנטריש שהתאים לצופים, ולאלמנהיגה שמתכוונת באמת להיות ר"מ. הייתה הרגשה שהיא משחקת בנדמה לי,מקריאה דברים שלא היא כתבה. כמה עלוב, בעיקר כשיש לך נבחרת ששני שליש ממנהשווים. פרט כמובן לנחמן שי העציץ, לבולדוג שאין לו שום ערך מוסף לחבורה,שמולי שמזגזג בין דנקנר לתחינות לביבי בעצרת הפריירים. ופרץ צודק- בליאמירות מדיניות, וטאטוא הכיבוש מהאמירה טרום בחירות, זו כריתת הענף שעליויושבת מפלגת העבודה.  (לת) שומר חוק
  • 23:17
  • 30.11.12
  •   לכל ראשי הממשלה כותבים נאומים דמוקרט
    • 23:32
    • 30.11.12

    הסיבה היחידה שביבי נראה יותר משכנע זה שהוא יודע לדבר כמו כל סוחר שמוכר סחורה בצורה משכנעת, מנאומים שכתבו לו , זה לא אומר שהוא כתב אותם או שהוא מאמין בהם. הרבה שרים וראשי ממשלה קוראים ממה שכתוב ולא ממש מאמינים בזה. זה הרבה מס שפתיים.

  •   למה תמיד מגיבים מהסוג הזה לא מסוגלים לאיית או להשתמש בסימני פיסוק ורווחים? עם כל הכסף של שלדון אי אפשר למצוא מגיבים שיודעים לאיית?  (לת) עופר
    • 12:09
    • 01.12.12

  •   לידיעתך עופר, אדלסון לא כוס התה שלי ולא בטיח. יש איזו בעיה כנראה במערכת העיתון שיצרה את העיוות שנוצר בתגובתי הקודמת. מתנצל בשם ההנהלה.  (לת) שומר חוק
    • 15:26
    • 01.12.12

28 חצופות המילים שנכתבו לגבי השפה הנכונה והטבעית שמירב מיכאלי בוחרת להשתמשבה,1  (לת) מיכל
  • 23:17
  • 30.11.12
29 יובי ורטר הוא שוביניסט, ודה אומר הכל סטלה
  • 23:18
  • 30.11.12

ג'ינג'ית? אוכלת עם הידיים? מדברת בלשון נקבה? זה מה שיש לך להגיד על 2 חברו הכנסת הבכירות של העבודה? תתבייש.

  •   מלבד יחימוביץ' - שמשום מה נראה שלא מאיימת על הפטריארכיה. אולי זה בגלל שהיא לא אודי
    • 02:12
    • 01.12.12

    מדברת בלשון נקבה, מתייחסת לנשיות שלה (חשיפת חזיה וכו'), או פשוט צעירה?

  •   גם היחס שלו לשלי יחימוביץ' לאורך תקופה ארוכה הוא שוביניסטי להפליא. מדהים כמה עיתונאים נאורים בעיני עצמם נופלים בפח הזה: ורטר, שטרסלר, ברנע - לכו הביתה, אתם אנשי האתמול. הפרשנות שלכם מיושנת ולא מעניינת.  (לת) שלמה
    • 12:27
    • 01.12.12

30 אני לא מכיר טוב את סתיו שפיר, אבל אורי
  • 23:18
  • 30.11.12

אבל אם כל מה שהיה לכתב להגיד עליה זה שהיא ״ ג׳ינג׳ית וזה אומר הכל״ אז איזה ערך בדיוק יש לכתוב?

31 הפוך גוטה, הפוך שתמשיך
  • 23:19
  • 30.11.12

מירב מיכאלי חייבת לדבר כך דווקא במליאה ובוועדות. רק כך נוכל למגר את השוביניזם שפושה בכל.

  •   בשביל להכניס את העבודה לקואליציה גם ביבי יעבור לדבר בלשון נקבה...מרב מיכאלי שמתגאה ביחוס המשפחתי (ע"ע קסטנר), תשמור על מורשת אבות ותסביר שהיא כמו סבא, עוסקת בפעילות הצלה-"הצלת המדינה" מידי הימין בתפקידה כשרת התרבות בממשלת ביבי הבאה.  (לת) אוי התמימות
    • 23:50
    • 30.11.12

32 מירב מיכאלי ילדותית, מפונקת, מתנשאת ואגוצנטרית. מתכון לאסון כחברת כנסת.  (לת) סבא שלה היה איש דגול
  • 23:20
  • 30.11.12

33 הפסקה האחרונה מקוממת: מה פתאום נשים בפוליטיקה הן “ילדותשובבות“ – אחת “ג'ינג'ית“ (אולי מתאים לקרוא לפואד“טרח מקריח“?) והשניה הביכה את עצמה לכאורה בגלל שאכלה בידיים(!) או חשפה חזיה בטלויזיה (לפחות היא לא ביזתה את עצמה במרמה או בהטרדהמינית כפי שעושים אחרים). ואם הנוהג לדבר בשפת נקבה הוא “מטופשוילדותי“ יועיל בטובו יוסי ורטר להמציא לנו פתרון אחר, מחוכם ובוגר,שמתקן את האופן שבו השפה העברית מחסירה מערכן של נשים.  (לת) דן
  • 23:21
  • 30.11.12
34 ואפשר גם ליעץ למיכאלי להוריד את משקפי השמש התלאביביים כשהיא מצטלמת(ובכלל). לקחת שיעור בהתבטאות מחושבת מיחימוביץ'. מעכשיו את תחת זכוכיתמגדלת, תתנהגי בהתאם.  (לת) בהצלחה!
  • 23:23
  • 30.11.12
35 חח שתי הפסקאות האחרונות הן ורטר במיטבו! צחוקים בכנסת  (לת) קיטו
  • 23:25
  • 30.11.12

36 מה ילדותי מלדבר בלשון נקבה? אריאל
  • 23:29
  • 30.11.12

נראה לי שכללי דקדוק העברית דורשים מאישה לדבר בלשון נקבה.

37 כמקובל, שכח יוסי וורטר גורם אחד קטן וחסר חשיבות לכאורה, אבל כזה שבלעדיו אי אפשר: הבוחר.  (לת) אלכס
  • 23:31
  • 30.11.12

38 איזה תת רמה של ניתוח, רכילות של חזיות וגינגיות, מתאים לעיתון לאשה בקושי רב  (לת) ברטה
  • 23:37
  • 30.11.12

39 אחח... מפלגת העבודה לא מבינה שצרור אנשים איכותי לא מספיק לעשות את העבודה - כשלא דוחפים לעשיה - מתמוססים. ועוד תהיתי ביני לעצמי, אולי בכל זאת להצביע לעבודה. אבל בעצם למה, בשביל לתת לביבי והחרדים עוד כמה שנים שהם מקימים חרישים? ישראל צריכה פוליטיקאים שפויים בתוך הממשלה ולא בחוץ. ויספרו לי שישראל צריכה מפלגות ברורות, כמו אצל האמריקאים. אולי. אבל ממה שמתרחש פה כבר יותר מיובל - אין פה מפלגות כאלה - ומורשת - המורשת של העבודה היא חתרנות וחוסר תפקוד - ואני צריך תפקוד ובפרט אנשים טובים שגם משפיעים. לצערי הרב אני שוקל להצביע לפיד. אבל אני נלחמתי מהאופוזציה
  • 23:39
  • 30.11.12

אחח... מפלגת העבודה לא מבינה שצרור אנשים איכותי לא מספיק לעשות את העבודה - כשלא דוחפים לעשיה - מתמוססים. ועוד תהיתי ביני לעצמי, אולי בכל זאת להצביע לעבודה. אבל בעצם למה, בשביל לתת לביבי והחרדים עוד כמה שנים שהם מקימים חרישים? ישראל צריכה פוליטיקאים שפויים בתוך הממשלה ולא בחוץ. ויספרו לי שישראל צריכה מפלגות ברורות, כמו אצל האמריקאים. אולי. אבל ממה שמתרחש פה כבר יותר מיובל - אין פה מפלגות כאלה - ומורשת - המורשת של העבודה היא חתרנות וחוסר תפקוד - ואני צריך תפקוד ובפרט אנשים טובים שגם משפיעים. לצערי הרב אני שוקל להצביע לפיד.

40 "היא ג'ינג'ית וזה אומר הכל" מאמר מעפן
  • 23:40
  • 30.11.12

שוביניסט דל

41 דברי יחימוביץ כאילו "רק במפלגת העבודה היו פריימריס נקיים", הם לא רק שיקריים, כ גם בבית היהודי ובליכוד היו פריימריס לא פחות נקיים, אלא גם מתנשאים ודי גזעניים, אין פלא שרוב העם עדיין סולד ממפא"י ותרבות שלה  (לת) אזרח
  • 23:42
  • 30.11.12

42 תומך ביחימוביץ' אבל לא סובל את מיכאלי ולכן אין סיכוי שאצביע עבודה.  (לת) כמוני יש עשרות אלפים
  • 23:43
  • 30.11.12

43 מה עשה הכותב הנכבד בלשון זכר, למען המדינה שכה הצליח עד כי הוא רואה עצמו מומחה ללשון הנכונה??? - כתיבה שובניסטית, יהירה ומתנשאת כזו לא קראתי מזמן - הרי מדובר בעיתונאי שכותב את ענייות דעתו...  (לת) עמית
  • 23:48
  • 30.11.12

44 איך וורטר לא מבין שמיכאלי מתמודדת לכנסת בדיוק בשביל לדבר במליאה בלשון נקבה?  (לת) אלכס
  • 23:48
  • 30.11.12

45 שובינסט שובב אתה ורטר! מירית
  • 23:49
  • 30.11.12

"ילדות שובבות"???
"ג'ינג'ית וזה אומר הכל"???
בחיים לא היית כותב דבר כזה על גברים.
נמאס מהכתבים הגברים אשכנים קפיטליסטים שחושבים שאם הם בעד שתי מדינות אז הם טהורים. קצת מודעות עצמית!

46 דווקא הדיבור בשפת נקבה של מיכאלי מאוד מכובד, לא ילדותי.. אני בעד רועי
  • 23:50
  • 30.11.12

מי שצוחק על זה, בסוף יצחקו עליו

47 סוף סוף רשימה מושכת תשומת לב. לא עוד אוכלי שווארמה כרסטנים  (לת) מתלהבים
  • 23:52
  • 30.11.12

48 ל-26 ג'ו
  • 23:54
  • 30.11.12

אם לא יועיל לא יזיק....

49 מיכאלי תעלה לעבודה באבדן מנדט או שניים לפחות.  (לת) בחירה יקרה...
  • 23:54
  • 30.11.12

50 "ילדות שובבות", "ג'ינג'ית וזה אומר הכל", "חשיפת חזיה בטלוויזיה" חי חי (או שמא חחחח). ורטר, אתה נשמע כמו ילד בן 14. תתבגר. גאה במרב מיכאלי
  • 23:55
  • 30.11.12

מחכה לשמוע את מיכאלי בכנסת. הגיע זמן לגוון קצת.

51 "ג'ינג'ית - וזה אומר הכל"? איפה למדת לכתוב? אסף הסמולן
  • 23:55
  • 30.11.12

איזה משפט קלישאי ונבוב.

52 האבודה חוזרת.. מי יבחר בסהרוריים כאלה? סתיו שפיר מעופפת, מירבוש עוקצת בולדוזר עציץ  (לת) מתי
  • 00:02
  • 01.12.12

53 הפסקה האחרונה מציגה וורטר שלא הכרתי. חבל- בהינף קולמוס חשפת פרופיל שובינסטי, מתנשא וחסר הבנה לעשיה משמעותית דרך השפה.  (לת) ענבל
  • 00:13
  • 01.12.12

54 אנו בדרכה של תורכיה ומצרים, החילונים התפצלו -הדתיים השתלטו! בעוד 3 ראובן גרפיט
  • 00:14
  • 01.12.12

או 4 מערכות בחירות , יהיה רוב דתי. לכל אותן מנהיגות מפלגות : ציפי שלי זהבה - כאשר הדתים ישלטו, תהיו מחויבות ללבוש בגדים מתאימים וכיסוי שיער וכמובן לבקר במקווה הציבורי . תמשיכו בדרככן זו בדרך לאבדון!

55 מה אתה מבלבל במוח  (לת) יוקל
  • 00:14
  • 01.12.12

56 3-4 לעבודה ולהרכיב ממשלה  (לת) כן היא יכולה!
  • 00:14
  • 01.12.12

57 יצאת שובייניסט, רדוד ואדיוט הפסקה האחרונה ממש מביכה
  • 00:16
  • 01.12.12

ממש קשה לך עם נשים בעמדות שליטה? מצב שיש לך קטן?

58 ליאיר לפיד אין ברירה אלא להצטרף לממשלת ליברמן נתניהו.מפלגתו האנטי דמוקרטית תתאדה באופוזיציה ולכן מטופש להחשיב אותו בגוש מרכז שמאל.יהיה מעניין לראות אופורטוניסט כמו עפר שלח,איש שנמצא משמאל למפלגת העבודה בעמדותיו המדיניות,מכהן אולי כסגן שר בממשלת ליברמן נתניהו,שאת סלידתו מהם הוא לא הסתיר בכתיבתו.אם ליבני תסרב להצטרף לממשלת ליברמן נתניהו יש סיכוי לשלישיה אופוזיציונית מרשימה למדי שתכלול את יחימוביץ,ליבני וגלאון ולממשלה לא יהיו חיים קלים בכנסת הבאה.  (לת) הדס
  • 00:18
  • 01.12.12

59 כדאי לתקן - מרב מיכאלי הגיעה ממש בעצמה למקום החמישי. ללא שיריון וללא הקפצה  (לת) דינה
  • 00:19
  • 01.12.12

60 הבנו, הכותב מעדיף מעדיף אימפוטנטים בחליפה על אנשי מעשה.  (לת) דמוסתנס
  • 00:21
  • 01.12.12

61 ורטר , אתה קשקשן.  (לת) יעל
  • 00:23
  • 01.12.12

62 שאלה לי לורטר - האם יש איזו שהיא רשימה שאינה כוללת את אולמרט שנושאת חן מלפניו? ירושלמי
  • 00:37
  • 01.12.12

חצי האחריות להתמשכות שלטון הימין הוא אותם עיתונאים כמו ורטר שמעבירים את זמנם בלפצל את המרכז שמאל כדי שיתאים לכל מיני פנטזיות שלהם.... בבחירות הקודמות הם המליכו את ציפי לבני ותוך כדי ריסקו את האופוזיציה ועל השגיה של ציפי קשה להרחיב את הדיבור. הבחירות האלה הולכות לקבוע אם מדינת ישראל תדרדר למדינת ימין קיצוני או שתחזור לשפיות - והכוח הרציני היחיד שעשוי למנוע את זה היא מפלגת העבודה.

63 לא רק למיכאלי לכולם יש
  • 00:38
  • 01.12.12

"למיכאלי יש ברקורד אפיזודות מביכות ביותר" - הנה גם לך יש, הכתבה הזו

64 זכותה של מיכאלי לדבר בכל שפה כולל שפת נקבה, אני דווקא חושב להצביע לעבודה למרות שכל השנים הצבעתי חד"ש, מדהים כמה הגברים מפחדים ממנה והנשים מקנאות בה  (לת) טוני
  • 00:42
  • 01.12.12

65 אתה מיכל
  • 00:42
  • 01.12.12

שוביניסט דוחה

66 ל 20, יותם: יפה כתבת. רק תיקון קטן גרטה
  • 00:42
  • 01.12.12

"על דוכנת הכנסת נשמעות דברות טפשיות וילדותיות הרבה יותר". בלשון נקבה דווקא ולהשומעת ינעם.

67 המרוקאי לא ינום ולא ישן עד שיהרוס את הבשורה החדשה מיכל
  • 00:49
  • 01.12.12

סיפור מופז 2

68 "שפיר היא ג'ינג'ית וזה אומר הכול. " על מי? על כותב המאמר? עד היום תפסתי אותו כאדם רציני... אבל כן, רשימה מעולה. חבל שעם ישראל עיוור ולא מבין מה הוא קיבל  (לת) פטריוט ישראלי
  • 01:01
  • 01.12.12

69 הלו הלו, מה זה הסקסיזם הזה? זה עיתון הארץ או ישראל היום? ירון
  • 01:02
  • 01.12.12

ורטר, לך לחוף הים יש שם הרבה בחורות בחזיות

70 פואד נשיא? אני
  • 01:11
  • 01.12.12

כאילו לא התבזנו מספיק עם קצב...

71 אתה מטופשת נקבה
  • 01:12
  • 01.12.12

יוסי ורטר, אתה פשוט לא מבין כלום. תנסה אתה לחיות כל חייך כשמדברים עליך ואליך בלשון זכר. זה משפיע, זה מחלחל, זה מעצבן. איך אתה מעז לכתוב דבר כל כך קיצוני בדרך אגב, בהנחה שקוראיך וקוראי "הארץ" יקבלו את זה בהבנה. אני לא מקבלת את זה, חד משמעית. העורכת הייתה צריכה להוריד לצנזר את האמירה המטופשת שלך. גחמתו של איש אחד שלא מבין כלום, שלא יכול לשים את עצמו לרגע אחד בנעליה של אחרת. והאחרת היא לא מירב מיכאלי - היא כל אישה בישראל. אתה כל כך ילדותי ועקשן. שמור את הביקורת שלך לדברים אחרים יוסי. מה אכפת לך? מה? למה?

72 כם אתם תמחקו את תגובתי?{ לא נורא, כבר פרסמתי בכל מיני אתרים והם לא מחקו} נילי
  • 01:16
  • 01.12.12

לכל מי שחושב ששלי יחימובץ היא סוציאליטית, דמוקרטית: היום כתבתי בקיר הפייס שלה , שאני מברכת אותה, על הישיגיה בפריימריס, ועל כך שהצליחה להכניס לרשמית מפלגת מרכז, אנשים אשר מתנגדים לגיוס צה"ל, ומפגינים נגד חיילי צה"ל. וגם כתבתי, שמפלגת העבודה הפכה בעיניי למפלגת שמאל קיצוני.משום מה, הגברת אשר טוענת שהיא בעד דמוקרטיה, וחופש הדיבור, לא כל כך אהבה את דבריי{מה לעשות, ? היא מוכנה לקבל רק מחמאות כנראה, ולא מוכנה שאנשים יכתבו לה דברי ביקורת}, אז התגובה שלי{מה שכתבתי} באופן פלא נימחקה. אז כך: לשלי ולכל מי שהיה שותף למחיקת התגובות שלא כל כך החמיאו לכם, : אני עדיין חושבת שהפכתם למפלגת שמאל קיצוני, ולא משנה שתימחקו את התגובות שלי 1000 פעם, תמיד אוכל לכתוב אותם בחזרה בכל מקום אחר, ולא משנה כמה פעמים תמחקו, ותנסו להסתיר שיש אנשים שמחשיבים אתכם שמאל קיצוני, עדיין תמיד האמת יצא לאור במקום אחר.
ושוב פעם אני אומרת לך שלי: ברכות על הייותה האישה היחידה שהצליחה להפוך מפלגת מרכז, למפלגת שאנשיה תומכים בהשתמטות מצה"ל. מישהו אמר מפלגת בל"ד ולא קיבל??????????

73 מה שברור שאין מנהיגות בשום רשימה לכנסת הבאה גל
  • 01:16
  • 01.12.12

לכולנו דיעות בעד ונגד אנשים אלה ואחרים, ולמרבה הצער דיעות נגד בעיקר. אין מנהיג במדינת ישראל

74 כמה השגות עידן
  • 01:18
  • 01.12.12

1. אין לי שום בעיה עם היא אלוהים. סבבה. 2. אכן רשימה אטרקטיבית יחסית. בלי לשבור את הכלים או המוסכמות, בהחלט קימים וניתן לקבל נציגי ופועלי ציבור טובים יותר. 3. זה לא הם, זה אנחנו. 4. פלורליזם זה מצוין. 5. תוכנית לתכנן ומשנה זה דווקא חשוב. 6. נדמה לי שעסקנות היא וגם לא היתה הכרחית. גורם ל"מוסדיות" המפלגתית להחשב כפסה בהכרח. 7. מדוע אין קובעים 60 אזורי בחירה מקומים ונבחרים אחת לחמש שנים בנוסף ל60 החכים מהבחירה הארצית? יוזיל מאוד את היכולת ליצג ויגביר את הקשר לציבור. 8. שבת שלום

75 ככל שמה שמכונה "תקשורת" בישראל יתמוך במפלגות השמאל-מרכז, כך הציבור יעניש את התקשורת ויצביע למפלגות ימין.  (לת) בן דוד
  • 01:19
  • 01.12.12

76 פרץ לא מוכן לקבל את דין הבוחר בונה לו סיעה חתרנית עוד לפני הבחירות חברת מהמפלגה
  • 01:23
  • 01.12.12

בפרץ לא בחרתי כי הוא איש מסוכן בתסכולו למפלגה, רצית לצאת חבל שלא
קיימת, התחזית פרץ יהיה אבן נגף לשלי נשאר במפלגה כי לא היה נבחר לכנסת בעצמו , קח ארגזים ותן לנו מנוחה אתה לא אמין אתה הבוחש

77 חייב לומר המונח ראשת במקום ראש נשמע נורא דבילי. זה אפילו לא פמיניסטי, ראשת בחייאת
  • 01:36
  • 01.12.12

או שיוויוני. לדעתי זה מוריד מכבוד האישה, כי הדבר המרכזי נמצא תמיד בראש, ואם הוא נמצא בראשת, אז הוא קצת בבעיה. נכון עברית שפה סקס מנייאקית, אבל כדאי להרגיע קצת את האקדמיה עם המצאות מהסוג הזה.

78 חבל שנפלת לטון שוביניסטי ופטרוני. זה שמקומות שוריינו לנשים זה לא טעות אירונית של המערכת, אלא מדיניות מתקנת מחושבת ומוצדקת. וזה שמירב מיכאלי מדברת בלשון נקבה, זה לא נטייה ילדותית אלא מהלך מחושב שנועד להמחיש את האפליה ה"שקופה" שבדיבור השגור בלשון זכר. אתה יכול להתנגד לרעיונות ולצעדים פמיניסטיים ושוויוניים, אבל לפחות תתייחס אליהם בכבוד מינימלי.  (לת) שי
  • 01:37
  • 01.12.12

79 פרץ לא ינוח ולא ישקוט יעסוק כל הזמן בנסיונות להשתלט או יפרוש כשישתלם  (לת) האורקל מדלפי
  • 01:48
  • 01.12.12

80 כתוב בפטרונות רבה. שככה יהיה לי טוב אני לא יכולה לשמוע יותר את המילה 'פטריארכלי', אבל זה בדיוק מה שאתה מייצג, מר ורטר. ומה זה 'יחימוביצ'ים' אם לא התנשאות מסריחה. לכלכת.  (לת) אסתר
  • 01:53
  • 01.12.12

81 פרשנות מביכה  (לת) נועה
  • 02:03
  • 01.12.12

82 בלי להיכנס לשאלה האם זה לגיטימי, נכון או חכם לדבר בלשון רבות, ורטר מוכיח שנוכחות פמיניסטית בכנסת נחוצה מתמיד - אודי
  • 02:10
  • 01.12.12

כך זה נראה: גבר "מנוסה" ש"מקבל" שתי נשים לעולם הפוליטיקה שגברים יצרו, שנשלט בידי גברים וחשוב מכך: בעל האופי הגברי.
האחת מתקבלת בליווי המילים "ילדותי" ו"מטופש", והשניה בברכת "את ג'ינג'ית וזה אומר הכל".
בחירת המילים היא שמסגירה את הכותב - במודע או שלא, ורטר מנסה להקטין ככל האפשר את שתי הנשים ולבסס את שליטת החברה הגברית בהן: בין אם ביחסי כוחות דמויי הורה-בת (ע"י לחנך את מרב מיכאלי, ה"ילדותית"), או בהתייחסות משפילה למראה החיצוני.

83 "נוהג מטופש לדבר בנקבה"? בזה חרצת את מעמדך כפרשן פוליטי גרוע פמיניסט
  • 02:12
  • 01.12.12

רק פרשן פוליטי גרוע יפספס את אחד מהמעשים הפוליטיים המזעזעים, הנרחבים והעמוקים של המאות האחרונות: הפטריארכיה הגברית, והאופן שבו היא שולחת זרועות ארסיים אל כל תחום בחיים (ובחיים הציבוריים בפרט) - השפה העברית למשל. זה בדיוק המצב שמיכאלי מבקשת לתקן, ובהתחשב בהיסטוריה הארוכה של הזנחת הנושא הזה - הוא חשוב יותר אם לא פחות מכל איום אירני.

כן, מבחינתך ומבחינת חבר מרעיך הביטחוניסטים נאומים הפונים בנקבה מטעם מיכאלי במליאה יהיו אולי קרקע ל"בדיחות", כמו שכתבת. אבל מבחינת נשים רבות - נשים מודעות - זו תהיה הפעם הראשונה שבה המוסד הפוליטי הישראלי, או ליתר דיוק בדמותה של מישהי מתוכו, בכלל סופר אותן בהיבט סמלי אך משמעותי כל-כך.

אל תדאג, הגברים שבראש הפירמידה (כרגיל) עדיין לא חייבים לכלול נקודת מבט נשית בעת קבלת החלטות על יציאה למלחמות, הזנחת הרווחה ועוד. המהפכה הדרגתית, הסבלנות קיימת. אולי נתחיל מזה שב"הארץ" יעסיקו פרשנים מחוברים למציאות?

84 הכותרת מול גוף הכתבה -עיתונות צהובה . נקודה. מיה
  • 02:44
  • 01.12.12

יוסי ורטר: "רשימת העבודה שנולדה אור ליום שישי נראית טוב: שילוב בריא של ותיקים וחדשים, מנוסים וטירונים, נשים וגברים, שמאלנים ומתונים, יהודים וערבים, אנשי חוק וביטחון ומנהיגי מחאה, סלבריטאים ואנשי עבודה, עיתונאים וכל היתר. "

כל בר דעת מבין שהכותרת מגמתית ואין לה דבר וחצי דבר מהפסקה שבאה אחריה .... קנאה אמרו ...אולי ....בעיקר כתיבה מגמתית . חבל!

85 כל הכבוד !!! אין נועם שליט ברשימה. דודי
  • 02:50
  • 01.12.12

כל הכבוד למתפקדי ההעבודה שהצביעו ולא הכניסו לרשימה את נועם שליט.
הבן אדם ניסה לעשות הון פוליטי מהסימפטיה וההזדהות של העם עם המקרה הטרגי שקרה לבנו גלעד. מי בכלל היה שומע ומ**** לכיוון נועם שליט לולא חטיפת בנו ?

86 מזל טוב ובהצלחה אייל
  • 02:59
  • 01.12.12

מזל טוב ובהצלחה

87 כדי להיבחר צריך להיות ערס יואב
  • 03:21
  • 01.12.12

זו הבעיה של המדינה. האנשים האיכותיים באמת נבלעים בתוך ההמון וקולם לא נשמע. כולם ארסים וישראל השנייה שולטת. פעם, הייתי מחכה למוצא פיהם של האנשים האיכותיים. מעניין לשמוע אנשים אפילו כמו מירב. אבל מה הבעיה? שכולם חייבים להיות ערסים ולשנות את פניהם. אי אפשר לדבר בצורה מעניינת ונורמלית כי קודם כל צריך להיות פופולרי. ואז מה שקורה שאין שיח אמיתי.

88 אוסף של לוזרים שלא יגיעו לשום מקום חבל על הפתק  (לת) יואב
  • 03:49
  • 01.12.12

89 מפלגת תל אביב ממש. אור
  • 04:04
  • 01.12.12

אם דפני ליף ושמולי לא היו מסתכסכים, היא הייתה נמצאת שם גם כן.

מפלגת שמאל קיצוני - האנרכיסטית שפיר והמטורלללת מיכאלי

ביבי יקבל 50 מנדטים וירכיב תממשלה הבאה וכמובן שאתם לא מוזמנים להצטרף לממשלה חבורה של עוכרי ישראל שבו באופוזיציה ותיללו לבחירות חוזרות

90 עד היום חשבתי שיוסי ורטר היא כותב רצינית  (לת) אורון
  • 05:15
  • 01.12.12

91 מחמאה של עיתון הארץ זה קללה -רשימה של שמאל קיצוני בעלת גוון של אנשים נטולי כישורים.  (לת) למעט 3 עד 4 טובים
  • 05:25
  • 01.12.12

92 מפלגה שתתחרה במרץ ןחד"ש .לא אלטרנטיבה לליכוד או ללפיד או לליבני צבועה בשמאל קיצוני.  (לת) מרץ בבעיה
  • 05:29
  • 01.12.12

93 הראל מרגלית ועמר בר לב . חידוש חיובי מול הטרמפיסטים מהתקשורת  (לת) לא מפלגת הנהגה.
  • 05:30
  • 01.12.12

  •   אראל מרגלית ועומר ברלב-תולים בכם תיקוות אחד מהעם
    • 09:47
    • 01.12.12

    למה? כי אינכם שייכים לאלו שעיקר התמחותם בלהגיד "צריך לעשות את זה ואת זה" או לחילופין להתמחות בביקורת.
    אתם אנשי עשייה ויחד עם דרך נכונה תקותנו שתצליחו.

94 לראשונה יוסי - אכזבת וגרמת לי לפקפק בדעתך בתורה חזקה רון
  • 05:32
  • 01.12.12

גילוי נאות - איני תומך נלהב של שלי. יחד עם זאת, שלי הצליחה להחיות מפלגה שנידבה מתה, להביא צעירים, להביא תקווה, לשנות את השיח הבטחוני אפילו במעט. רשימתה - כמו שאמרת מרשימה. מלאה בדמויות נשיות דעתניות וערכיות. יש בכתבה תחושה של אובססיביות ורצון להכפיש. מפלגת העבודה סיפקה, ובטח עוד תספק רגעי מבוכה רבים שידרשו לעג. זה אינו אחד מהם. בחן את עצמך, מהיכן הציניות והשליליות הפעם ?

95 לא מסוגל להצביע עבור פואד ובוז'י, הפודלים של ברק וביבי, בפועל, ליכודניקים ותיקים. ולא מצביע למיכאלי, האופורטוניסטית שמעולם לא הצביעה עבודה מ
  • 06:03
  • 01.12.12

וקרוב לוודאי שתהפוך לבדיחה פרלמנטרית בסגנון אנסטסיה מיכאלי. גם לא לעמיר פרץ, שמוכיח עד כמה הוא דביל כשסחב אותה על גבו, כשברור שהיא בזה לו, ושתנטוש אותו בתוך יומיים. גם לא לנחמן שי- מה הכלומניק הזה עושה פה בכלל?.
לא מצביע עבודה

96 נפילת העבודה אבשלום
  • 06:13
  • 01.12.12

הליכוד לא יכול היה לצפות למתנת בחירות משמעותית יותר מצד העבודה. מירב מיכאלי וסתיו שפיר בעיקר אך גם אנשי שמאל אחרים ברשימת העבודה מבריחים את בוחרי המרכז ממפלגת העבודה.
אני חושב שביברמן יפרסם מודעת תודה לעבודה.

97 מפלגה מאוזנת בין חד״ש לרק״ח. גם מרצניק יכול להרגיש בה ימני.  (לת) אברשה
  • 06:14
  • 01.12.12

98 מפלגה מאוזנת בין חד״ש לרק״ח. גם מרצניק יכול להרגיש בה ימני.  (לת) אברשה
  • 06:14
  • 01.12.12

99 כחבר מפלגה ותיק אומר לכם הנבחרים, אם לא תיפסק המחנאות האגואיסטית שלכם הנבחרים, לא אבחר ב"עבודה"! אני מאמין שאינני היחיד במפלגה שסולד מגחמות האגו המזיקות האלו! כל מי מכם שאינו מקבל את מרות הבוחר, שילך למקום אחר!  (לת) daym
  • 06:14
  • 01.12.12

100 על אפכן ועל חמתכן יניב
  • 06:18
  • 01.12.12

אני ממש לא מת על מירב מיכאלי מבחינת האישיות שלה (אם כי מאמרי הדעה שלה תמיד חכמים ולרוב אני מסכים איתם) - אבל המנהג שלה לדבר בלשון נקבה זה הדבר הכי טוב שייצא ממנה. אם היא רק תשכיל לשמור עליו גם כשהיא פונה לחברות הכנסת.

101 הארץ-מזכיר את העקרב במשל עם הצפרדע אלדד מירושלים
  • 06:28
  • 01.12.12

ביום א נשחק במשחק: מצא את ההבדלים בין הארץ לישראל היום,בכל הנוגע להתייחסות ל"עבודה".

102 עם כניסתה של סתיו שפיר לכנסת זכו הפולשים הסודאניים והאחרים לנציג בכנסת ישראל. נפיח
  • 06:28
  • 01.12.12

מה עוד תבקשי מאתנו מכורה ואין ואין עדיין.

103 כתבה פוגענית מגעילה ולא מקצועית! גיל
  • 06:49
  • 01.12.12

אדם בעל דעות כדאי שיחשוב לפני שהוא מנסח אותן ומפרסם, מביך.

104 למה לא פורסמה תגובתי אבשלום
  • 06:52
  • 01.12.12

האם הארץ מפעיל צנזורה לתגובות.

105 "הסיכויים שמפלגת העבודה בראשות יחימוביץ' תצטרף לממשלה הבאה היו קלושים ביותר לפני הפריימריז, והפכו להיות שואפים לאפס, לאחריהם." - רגע, זה לא אתה שאמרת שמפלגת העבודה תיכנס לקואליציה עם נתניהו? פרשן לכל עת
  • 06:58
  • 01.12.12

אז איך פתאום זה היה קלוש לפני הפריימריז ולמה אף פעם לא ציינת שהיה לכך סיכוי קלוש, כשטענת שהעבודה בדרך לממשלת נתניהו?

זו דוגמא לפרשנות לכל עת שמאפיינת את ה"פרשנים" הישראליים.

106 ברכה מ"הארץ"כמוה כקללה -של נחמצת.  (לת) קללה עסיסית
  • 07:12
  • 01.12.12

107 מירב מיכאלי  (לת) גיח
  • 07:13
  • 01.12.12

108 בשורה יעקובוס
  • 07:31
  • 01.12.12

הרכב רשימות הליכוד והעבודה משמעותו כי סוף סוף תהיינה כאן בחירות: ציר הרשע מול מחנה בני אור. לכן חיוני שהעבודה תבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי לא תחבור לממשלת מחנה האפרטהייד. בכך יבוא לסיומו עידן ״ממשלות האחדות״ מיסודו של שמעון פרס, אשר השחית את הפוליטיקה וקרב את ישראל אל אובדנה.

109 אין שום קשר בין מפא"י הציונית של בן גוריון לבין חד"ש- בל"ד של יחימוביץ.  (לת) רעמסס
  • 07:36
  • 01.12.12

110 ורטר יצאת מהארון? לא ידענו שאתה כזה סקסיסט אייל
  • 07:38
  • 01.12.12

ורטר יצאת מהארון? לא ידענו שאתה כזה סקסיסט. כל הכתבה שלך נוטפת אנטי נשים; הג'ינג'ית, אוכלת בידים, מה עובר עליך? לא מצביע עבודה (אני מצביע מרץ), אבל אני מקווה שמיכאלי תמשיך לדבר בלשון נקבה

111 גם אתה תתרגל לדיבור בלשון נקבה  (לת) עמיר
  • 07:40
  • 01.12.12

112 "ילדות שובבות"?? מיזוגניה דוחה! למה לא עורכים את זה החוצה?  (לת) תל אביבית
  • 07:40
  • 01.12.12

  •   נהפוך הוא! דווקא כשמשאירים את הכתבה הזו זה כמו להשאיר גופה של תלוי בכיכר העיר במשך שבוע. 'צטערת, ורטר הביא את זה על עצמו. שיישא בתוצאות, כמו גברת.  (לת) אסתר
    • 20:25
    • 01.12.12

113 מפלגת מרץ-חד"ש החדשה  (לת) העבודה בדרך לאופוזיציה - רשימה הזויה
  • 07:42
  • 01.12.12

114 כן אשכנזים נכדה של קסטטנר,הקרוב לצורר היהודי הכט נחמן
  • 07:46
  • 01.12.12

לא ידעתם אבל מיכאלי היתה הנכדה לקסטטנר הקרוב לצורר היהודי.אז לכו תצביעו לה

115 הביקורת על מיכאלי מטופשת ערן
  • 07:54
  • 01.12.12

לא צריך לאהוב את הסגנון של מיכאלי, אבל צריך לדעת להבחין בין עיקר לטפל, וורטר נכשל בזה. אולי משום שמדובר באישה? יש גם דרך להגיד דברים. "ילדותי ומטופש"? באמת? לא הגזמנו קצת?
לגבי סתיו שפיר - כנ"ל. ג'ינג'ית? ברצינות? זו בדיחה או שאתה רציני? היום האחד באפריל? או אולי פורים?

116 נבחרת גרועה ביותר מירב מיכאלי וסתיו שפיר יגרמו לי  (לת) בוחר עבודה בעבר
  • 07:58
  • 01.12.12

117 באופן אירוני הצלחה נמדדת במספר הזועמים..זה תמיד כך.אבל באמת רשימה מרשימה..פוטנציאל אדיר למנהיגות.השאלה לכמה מהם יש את עור הפיל הפוליטי להיות מסוגל להפוך פוטנציאל אישי למנוף פוליטי יעיל..כל כך הרבה דוגמאות של אנשים טובים שנשחקו עד דק מתחמני הביצה הפוליטית שהרשימה המבריקה באמת של העבודה יכולה להיות טרף קל ללווינים חוטובלים דנונים ואלקינים של הליכוד שלא לדבר על ליברמן..כך זה מאד יפה לראות אנשים יפים לפני המלחמה נראה איך הם ייראו אחרי הקרב הראשון..וכמובן עמיר פרץ לא מפספס הזדמנות לחזור למשבצת האהבל שהורס לעצמו כל סיכוי להתחבב על הבריות.אמירות אומללות חסרות תבונה פוליטית מינימאלית..תנו לו שוב משקפת שייצא לנו מהפוקוס.  (לת) פלוטו
  • 08:02
  • 01.12.12

118 יתרון אחד במיכאלי ברשימת העבודה-נפטרנו ממאמריה הילדותיים ב"דעות" דני
  • 08:05
  • 01.12.12

כמו למשל על רוחב המיטה הזוגית.
תמיד שאלתי עצמי אם המאמר הבא יהיה על הורדת המושב באסלה, ו/או על "ההשפלה" בתנוחה המיסיונרית........

119 לכולן אני תקווה שמיכאלי ממש לא תגמל מהנוהג שלה לדבר אליכן בלשון נקבה בני יעקבי
  • 08:18
  • 01.12.12

לא רק מדווכן הכנסת אלא בעיקר מדוכן הכנסת ואני די בטוח שכך תעשה. חוץ מזה מיכאלי כדאי גם להקשיב לדבריה לא רק להתעסק בעניני דקדוק.
ולסתיו המתוקה והיקרה: זה היום שלך את על השולחן של הגדולים ותזכרי בבקשה תשארי את כמו שאת ויהיה בסדר. מאות אלפי איש מחכים למעשיך. וזה בסדר גמור להפגין את התיעוב ממר שמולי . הוא ישקע לתוך הג'יפה במהירות ואין שום צורך להתיחס אליו.

  •   אולי מספיק לקרוא לה ''מתוקה'' ו''ג'ינג'ית''? היא לא שם בשביל לבדר אתכם כמו איזו לוליטה אז מאיפה החוצפה להתייחס אליה באופן הזה  (לת) ואני לא חסיד גדול שלה
    • 11:59
    • 01.12.12

120 מאמר מצוין וקולע. פרץ הפעם צודק מאוד חיינו הם לא רק הרווחה השלום המקום הראשון. בלי שלום אין רווחה.  (לת) קורא הארץ
  • 08:20
  • 01.12.12

121 אין חדש תחת השמש אריקו
  • 08:24
  • 01.12.12

הממשלה הבאה תהייה זהה לממשלה הנוכחית. אין מנוס. לימין יש רוב בכנסת הנוכחית ויהיה לו רוב בכנסת הבאה. שלי ועמיר יכולים לדבר ולעשות תכניות - זה לא יעזור. זה מה יש.

122 העבודה הולכת לנצח בגדול! ורטר לא מבין
  • 08:27
  • 01.12.12

שלי יחימוביץ' היא ראש הממשלה הבאה של ישראל! ורטר מנותק מהעם ואינו מבין בתהליכים פוליטיים ארוכי טווח. הסקרים של היום אינם אומרים כלום על הבחירות בעוד חודשיים.

123 יוסי , פרשנות אינה סוג של נבואה. המתן בסבלנות ותופתע.  (לת) היחימוביצ'ים
  • 08:30
  • 01.12.12

124 איזה בידור צפוי לנו.איזה כיף.איך יבלטו כל החדשים יהירים האלה אם לא בפרובוקציות?  (לת) קין
  • 08:33
  • 01.12.12

125 לשמאל אמיתי יש רק מפלגה אחת- מרצ!  (לת) אבי
  • 08:40
  • 01.12.12

  •   התכוונת לפוסט ציונים ולערבי ישראל?  (לת) רוצה לדעת
    • 08:54
    • 01.12.12

  •   לא באמת "רוצה לדעת". הרבה יותר "רוצה להודיע", הלא-כן? טל שובל
    • 11:03
    • 01.12.12

    ומה שמעניין אותי, איך אפשר להכניס כלכך הרבה גזענות לתוך חמש מילים ניטרליות, ולצערי (כי אני, למנשל, אנטי-ציוני) לא נכונות.

126 עם רשימה כזו "נראית טוב" (מאיפה ה-WISHFUL THINKING שלכם מגיע)? הקיצוניות והפמיניזם elis
  • 08:48
  • 01.12.12

שמתחיל להשתלט על המפלגה הזו, אין מצב שתגיע רחוק...המרכז-ימני הוא זה שינצח, לא מפלגת העבודה.

127 ",זו לא בושה להיות באופוזיציה"את זה אמרה שלי, אין לה מה לעשות בממשלת ימין.  (לת) קורא
  • 08:54
  • 01.12.12

128 מרשימה כזו מי שמרוויח עוד כמה מנדטים זה הליכוד.  (לת) שלמה ב.
  • 08:54
  • 01.12.12

129 פרץ צודק גם צודק, השלום אפילו חשוב מהרווחה.  (לת) יהודה
  • 08:54
  • 01.12.12

  •   הביטחון חשוב מהשלום, השלום חשוב מהתשתיות, התשתיות חשובות מיחסי החוץ, יחסי החוץ חשובים מביטחון הפנים, ביטחון הפנים חשוב מהרווחה, הרווחה חשובה מהבריאות, הבריאות חשובה מהחינוך, החינוך חשוב מהתרבות, התרבות לא חשובה.  (לת) דוד
    • 10:50
    • 01.12.12

130 שלי תצטרף לליכוד ביתנו ותקבל תפקיד אפי
  • 08:54
  • 01.12.12

מכובד מאוד בתחום החברתי .גם בוגי הרצוג יהיה בקואליציה עם הליכוד .הגיע העת לאחדות כשאמריקה ואירופה מיישמים את שנאתם לישראל .

  •   מה שאתה מציע אפי=זה בדיוק מה שברק עשה, ואנחנו מגרדים היום את התחתית. ישראל כובשת תמשיך להיות מבודדת בעולם, ולא משנה מי ישב עם ביבי. זה ששלי תשב עם ביבי זה יהיה אסון לכולם. לכן, לא אצביע שלי, כי הימין לא צריך שום טייחנים וסייענים להרס המדינה . הימין פוגע בדמוקרטיה, משחית את ערכי החברה הישראלית בהמשך הכיבוש ותרבות מקופחים מקפחים. ישראל שנואה בזכות מעשיה בשטחים הכבושים. רק שלום הוא הפתרון. ועד שלא יקום מנהיג שיעשה את זה, שלי יכולה להשתין על מדורת הצופים  (לת) שומר חוק
    • 09:22
    • 01.12.12

  •   מה שאתה מציע אפי=זה בדיוק מה שברק עשה, ואנחנו מגרדים היום את התחתית. ישראל כובשת תמשיך להיות מבודדת בעולם, ולא משנה מי ישב עם ביבי. זה ששלי תשב עם ביבי זה יהיה אסון לכולם. לכן, לא אצביע שלי, כי הימין לא צריך שום טייחנים וסייענים להרס המדינה . הימין פוגע בדמוקרטיה, משחית את ערכי החברה הישראלית בהמשך הכיבוש ותרבות מקופחים מקפחים. ישראל שנואה בזכות מעשיה בשטחים הכבושים. רק שלום הוא הפתרון. ועד שלא יקום מנהיג שיעשה את זה, שלי יכולה להשתין על מדורת הצופים  (לת) שומר חוק
    • 09:22
    • 01.12.12

  •   מה שאתה מציע אפי=זה בדיוק מה שברק עשה, ואנחנו מגרדים היום את התחתית. ישראל כובשת תמשיך להיות מבודדת בעולם, ולא משנה מי ישב עם ביבי. זה ששלי תשב עם ביבי זה יהיה אסון לכולם. לכן, לא אצביע שלי, כי הימין לא צריך שום טייחנים וסייענים להרס המדינה . הימין פוגע בדמוקרטיה, משחית את ערכי החברה הישראלית בהמשך הכיבוש ותרבות מקופחים מקפחים. ישראל שנואה בזכות מעשיה בשטחים הכבושים. רק שלום הוא הפתרון. ועד שלא יקום מנהיג שיעשה את זה, שלי יכולה להשתין על מדורת הצופים  (לת) שומר חוק
    • 09:23
    • 01.12.12

131 אוי למפלגת העבודה אם תכנס לממשלה בראשות ביביהו, זה יהיה כמו חזרתו של שימון פרס למפלגה שאחרי כל הפסד שלו רץ מיד להצתרף והרס את המפלגה, אהוד ברק ניסה להשמיד אותה כאילו היא שעון וכשל.  (לת) לשלטון מגיעים מהאופוזיציה
  • 09:00
  • 01.12.12

132 יוסי ורטר צריך להיגמל משחצנות קובי
  • 09:12
  • 01.12.12

וגם מאמירות שובניסטיות סטיגמתיות.... קצת צניעות תעזור לא?

133 איזו רדידות ודבורים בעלמא.איפה הערבים(מס' 18)? לאיציק שמולי היתה כל הזמן אג'נדה מפלגתית צרה,הוא קרץ לכל הצדדים ו...נפל פה. לבני-שמאל מדיני.הצחקת,היא הבת של לבני מהאצ"ל.לדבר אפשר. לפיד- שמאל אזרחי?התבלבלת בכיוונים.  (לת) חיים
  • 09:12
  • 01.12.12

134 כולם מדברים על סתיו שפיר ומירב מיכאלי ראובן סוויסה
  • 09:21
  • 01.12.12

אבל הנמר (עמיר פרץ) שוכב לו במארב מחכה לראות כמה קולות העבודה תקבל
ואז לפלג אותה זו המומחיות שלו, שלי יחמוביץ' מתאימה להיות ראש מפלגה כמו סיר וכפפה, מירב מיכאלי הייתה צריכה ללכת למר"צ אולי זו התכנית שלה, מי
הכניס את סתיו שפיר? עוד דמות מיותרת, מכול מקום שלום בית לא יהיה שם

135 נראית טוב?אולי... אלף
  • 09:29
  • 01.12.12

כנראה שזה מה שחשוב,כדי להיות ח"כ עדיף שתהיה סלב ולא מישהו שבאמת עשה משהו בחיים שלו.התרבות הפוליטית הפכה מאוד רדודה,ובעבודה המצב עוד טוב לעומת הליכוד. עצוב,אם לא מדאיג.

136 ליאיר לפיד אין ברירה אלא להיכנס לממשלת ליברמן נתניהו ולהכשיר את שרץ הכיבוש וההתנחלויות שכן ישיבה באופוזיציה תגרום להתאדות מהירה של מפלגתו.יהיה מעניין לראות איש שמאל כעפר שלח מתפקד בקואליציית הימין של ליברמן ונתניהו.מפלגת העבודה תתפקד כאופוזיציה אידאולוגית לממשלת ליברמן ונתניהו ואחרי שנים רבות היא תהווה עוגן אמיתי למי שסולד מדרכה של ממשלת הימין.  (לת) הדס
  • 09:35
  • 01.12.12

137 איזה יופי סתיו שפיר מתלבשת !!! כל הכבוד !!! קטקי
  • 09:46
  • 01.12.12

נראית בדיוק כמו בפוליטבירו של רוסיה לפני 30 שנה.

138 עמיר פרץ גייס חמישי במפלגה, מגעיל איך שהוא מתנהג.  (לת) דנה
  • 09:48
  • 01.12.12

139 אני נשיא? אני??? אני אני? אני? אנייייייייייייייי? בוא.......בוא.... עם כל הצער שבדבר...  (לת) הומור לשבת?
  • 10:12
  • 01.12.12

140 צרות עין או שוביניזם? מורן
  • 10:12
  • 01.12.12

או שמא גם וגם... יוסי, יוסי איזה לכלוך הבאת בסוף! ירדת נמוך! איפה הכבוד לאישה היחידה בספרה הציבורית המיינסטרימית שבאמת נושאת את דגל הפמיניזם. כנראה שזה מאיים עליך, לשון נקבה. או שמאיים עליך שעיתונאית ששינתה כיוון. או שמאיימת עליך הנשיות. התפלק לך לא טוב. אני הייתי הולכת על התנצלות. וגם, אני ממש מקווה שמיכאלי תמשיך לדבר בלשון נקבה גם מעל דוכן הכנסת. זה בדיוק איפה שצריך להביא את זה. בכל מקרה אני מניחה שהיא תהפוך לבדיחה ע"י

141 מרב יכול לפרוש עכשו בכבוד  (לת) שלומית המלך
  • 10:19
  • 01.12.12

142 הם יחליפו את הליכוד, פשוט כי הליכוד ביתנו החדש הזח כבר לא ראוי לשלטון
  • 10:20
  • 01.12.12

פשוט כי הליכוד ביתנו החדש הזה כבר לא ראוי לשלטון....

143 העבודה היא שמאל חברתי. רשימת לפיד היא שמאל אזרחי. לבני תהיה שמאל מדיני. מרצ, שמאל או לא, לא קיימת בכלל. העולם על פי ורטר. והעברית - הסיכויים שהעבודה תצטרף לממשלה הבאה "הפכו להיות שואפים לאפס". משפט מסורבל מזה קשה לנפק. למה לא פשוט "הם אפסיים?"  (לת) רק שמאל ושמאל
  • 10:25
  • 01.12.12

144 "ילדות שובבות".....?!! נועה
  • 10:27
  • 01.12.12

״שפיר היא ג׳ינג׳ית וזה אומר הכל״?? אתה אמיתי? אתה שוביניסט וזה אומר הכל, ואני מופתעת לרעה מהארץ שנותנים במה לדעות כה פרימיטיביות.

145 מאמר מתנשא ומהול בשוביניזם ר
  • 10:30
  • 01.12.12

תת רמה

146 חוץ מזליג נחמן שי רשימה מרשימה, מרב מיכאלי תפתיע, בהצלחה  (לת) שמוליק
  • 10:36
  • 01.12.12

147 אני מציע ליוסי ורטר להיגמל מהנוהג שלו לזלזל בנשים אורי ביתן
  • 10:44
  • 01.12.12

יכול להיות שלוורטר מפריע שמיכאלי ושפיר אומרות מה הן חושבות, שהן הגיעו לפוליטיקה בזכות הקול הייחודי שלהן (ובמקרה של שפיר, על גבי המחאה שהיא הייתה פעילה בה) ולא על גבי ארגון כוחני כמו הסתדרות הסטודנטים, שמנהל מו"מ מעל גבי הציבור וסוגר דילים עם בעלי כוח אחרים.

148 מירב מיכאלי ובוזז'י הרצוג צריכים למלצר ולהגיש קפה הם לא מתאימים לפוליטיקה  (לת) דב
  • 10:45
  • 01.12.12

149 העולם השתנה. שמאל בלי נשים לא ילך. תפנימו  (לת) אור
  • 10:48
  • 01.12.12

150 בוזי הרצוג ניצל את משרד הרווחה כדי לנסוע ביום שבת למגזר הערבי, תשאלו את הנהג הממשלתי דפנה
  • 10:49
  • 01.12.12

בוזי הרצוג בנה קשרים עם המגזר הערבי על חשבון משלם המסים הישראלי, למה מבקר המדינה לא בודק את זה.

151 סוציאליסטים חברי הבנה RR
  • 10:49
  • 01.12.12

המפלגה הזו נראית כמו המחאה - ססמאות נבובות ללא תכנית עבודה ומנותקות ממציאות כלכלית.

יחימוביץ' היא דמגוגית בגרוש, שלא מבינה עד כמה הרסנית המדיניות הכלכלית שהיא מטיפה לה. וא תתטעו - הצבעתי לעבודה כמעט בכל מערכת בחירות עד היום (כולל האחרונה), אבל אסופת חסרי הדרך הזו לא תקבל את קולי.

152 בקצב הזה מי יודע, אולי מיכאלי אפילו לא תיכנס לכנסת...  (לת) המכווצת
  • 10:50
  • 01.12.12

153 עמיר פרץ הוא מלאך החבלה של מפלגת העבודה בעשורים האחרונים. רק בגללו, ובגלל הסיכוי הקלוש אמנם שאופנהיימר ייכנס לכנסת, לא אצביע לעבודה. הגיע הזמן, שמוסדות המפלגה הזאת, אם חפצת חיים היא, יתכנסו ויקיאו את עמיר פרץ מתוכה. אתמול שמעתי אותו ברדי מדבר וגם מפלג,קובע עובדות, עוד לפני שונדעו התוצאות במלאון. האיש הוא ציני, נבוב ופשוט בושה.  (לת) דרעק
  • 10:54
  • 01.12.12

154 אי הצטרפות ציפי לבני לעבודה יעקב
  • 11:00
  • 01.12.12

כל הכבוד לכושר הניתוח של ציפי לבני שלא הצטרפה לשמאל הראדיקלי של שלי יחימוביץ ,למרות כל הלחצים.מהבחירות המשורינות הדמוקרטיות בעבודה נהנים מפלגות יש עתיד והתנועה.
המחאה החברתית השנה לא צלחה בגלל סתיו שפיר. הציבור מאס בדיעותיה.
מרב מיכאלי סתם אישה הזויה.
הציבור מאס בשמאל האנטי ציוני והאנטי יהודי.למפלגת העבודה בהרכב הנוכחי אין כל סיכוי להצליח בבחירות

155 הצעה אסרטגית: יש להפנות עורף לטאלנטיזצייה ולפרסונליזצייה של העומדת בראש ולהדגיש את התלכיד (אנחנו לא בבחירות ישירות וממילא יחימוביץ בנחיתות מובהקת מול נתניהו ולבני (כרגע). הפתרון: להחצין נבחרת שלמה  (לת) סולן הרמוני של הרכב אחדותי
  • 11:05
  • 01.12.12

156 או סוף סוף, דניאל בן סימון מחייך  (לת) מייק
  • 11:06
  • 01.12.12

157 אם מפלגת העבודה חפצת חיים עליה להדיח את יחימוביץ רצוי עוד לפני הבחירות  (לת) גביש
  • 11:18
  • 01.12.12

158 שקלתי לבחור בעבודה אבל עם הפמיניזם המוגזם של מרב מיכאלי אני בוחר לפיד. אזרח מודאג
  • 11:19
  • 01.12.12

אני לא אשכח את כתבת ה-"דעה" של מרב מיכאלי על זה שבימי הקיץ גברים מקפיאים את החדרים ולא מתחשבים בזה שלנשים קר. ההתעסקות האובססיבית בפמניזם (שאינה מחפשת שוויון בין גברים לנשים אלא אינה מתחשבת בצרכי הגבר כלל) פשוט גורמת לי להבין שהמפלגה הזו בעייתית מאוד.
שיהיה בהצלחה לגור מרכז-שמאל!

159 דווקא ההרכב החדש של העבודה משה שינדלר
  • 11:29
  • 01.12.12

שנראה כי יתנגד לשבת בממשלת ביברמן גורם לי לחשוב אולי כן להצביע עבורה, הצעירים שבה יזרימו דם חדש ולוחמני, בעיקר בנושאי חברה וכלכלה אותם סיבות שחשבתי להצביע חדש קודם לכן.

160 ורטר אתה פרשן פוליטי, לא? משה
  • 11:37
  • 01.12.12

אז איך זה שאתה מבלבל בהגדרות? "שי עתיד" היא לא שמאל תחת שום הגדרה שהיא. ורשימת העבודה _כן, גם עם הנבחרים החדשים) היא רשימת מרכז.

שמאל - מרצ.

161 אני בוחר בכם  (לת) כרמי
  • 11:37
  • 01.12.12

162 מפא"י - ז"ל ירבעם
  • 11:39
  • 01.12.12

היו הייתה מפלגה שקראו לה: "מפלגת פועלי ארץ-ישראל" (מפא"י לשם הקיצור). כשמה כן הייתה. היא נשענה ראשית על תמיכה מסיבית של ההתישבות העובדת ובעיקר על 'איחוד הקיבוצים והקבוצות'. שנית על היותה רוב למעלה מששים אחוז בהסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל. ושלישית על היות המפלגה הגדולה ביותר במוסדותיו של "הישוב המאורגן". זה הישוב שהביא להקמת מדינת ישראל. על מפלגת פועלי ארץ ישראל עברו תהפוכות רבות ואלה הנמנים כיום על 'מפלגת העבודה' מכריזים על עצמם כעל יורשיה הטבעיים של מפא"י. ולא כן היא !!!!

163 העובדה שיש צורך לשריין מקום לנשים מעידה שעדיין חובה על גוני
  • 11:51
  • 01.12.12

מירב לדבר שלשון נקבה

164 "נוהג מטופש וילדותי"? נו באמת
  • 11:53
  • 01.12.12

הייתי מצפה ממישהו כמוך להבין את החשיבות של השפה ואת היותה מחוללת מציאות, כלל לא מטופש וכלל לא ילדותי. יישר כוח, מרב. אני הצבעתי לך ומצפה בקוצר רוח לראות את פעילותך בכנסת

  •   למה היית מצפה מיוסי ורטר להבין משהו? כתב רכילות פוליטית שמשום מה טורח גם להוסיף את דעותיו האישיות חסרות החשיבות.  (לת) יוסי
    • 12:39
    • 01.12.12

165 מפלגת העבודה דליה
  • 11:59
  • 01.12.12

אין כמעט ספק שבבחירות הקרובות גוש הימין בראשות ביבי ירכיב את הממשלה הבאה עלינו לרעה.עדיף לה למפלגת העבודה לשבת באופוזיציה ולתת לימין לנהל את המדינה.אז יווכחו מצביעיו עד כמה רחוקה המציאות מחזיונות השווא שלו בכל תחומי החיים.אז תיפול הממשלה על ידי מצביעיה שלה או על ידי התערבות בינלאומית . אם רק תחליפו את שפת בוחרי הימין בארץ לערבית והתעצמו את העיניים תשמעו את החמאס היהודי הקורא להשמדת הפלסטינים וזה לא יקרה.

166 באופן אירוני הצלחה נמדדת במספר הזועמים..זה תמיד כך.אבל באמת רשימה מרשימה..פוטנציאל אדיר למנהיגות.השאלה לכמה מהם יש את עור הפיל הפוליטי להיות מסוגל להפוך פוטנציאל אישי למנוף פוליטי יעיל..כל כך הרבה דוגמאות של אנשים טובים שנשחקו עד דק מתחמני הביצה הפוליטית שהרשימה המבריקה באמת של העבודה יכולה להיות טרף קל ללווינים חוטובלים דנונים ואלקינים של הליכוד שלא לדבר על ליברמן..כך זה מאד יפה לראות אנשים יפים לפני המלחמה נראה איך הם ייראו אחרי הקרב הראשון..וכמובן עמיר פרץ לא מפספס הזדמנות לחזור למשבצת האהבל שהורס לעצמו כל סיכוי להתחבב על הבריות.אמירות אומללות חסרות תבונה פוליטית מינימאלית..תנו לו שוב משקפת שייצא לנו מהפוקוס.  (לת) פלוטו
  • 12:03
  • 01.12.12

167 סגנון הכותרת מכוער ובוטה. אין מינהל תקין בלי תחי מדינת ישראל!
  • 12:10
  • 01.12.12

אופוזיציה פרלמנטרית מסודרת.

168 כניסת שפיר ושמולי לכנסת תוסיף עוד שני עסקנים שיתיישרו לפי הקו הממסדי ורק יזרעו עוד יאוש מכל מי שהשתתף במחאה העממית ב-2011 התשובה לממשלה מהפכה
  • 12:27
  • 01.12.12

מהפכה חברתית עושים ברחוב ולא בתוך הממסדים הרקובים.

169 אני כל כך גאה ברשימה הזו. ולגבי מיכאלי: אמנם לא רציתי שתיבחר כי היא אכן שמאלנית יותר מרובנו, אבל יחד עם זאת, בחרו אותה למרות זאת ואף על פי, ויש המון חן בדוגריות שלה, בפרובוקציות, בחשיבה הייחודית והמקורית. היא צריכה להישאר כפי שהיא ולא להתברגן כל כך מהר. ככה העם אוהב אותה. כנראה....  (לת) חבר מפלגה
  • 12:32
  • 01.12.12

170 "ג'ינגינת וזה אומר הכל"?? אתה הסיבה שאנחנו צריכות פמיניזם בכנסת  (לת) מיזוגן ולא חכם.
  • 12:38
  • 01.12.12

171 הפוליטיקה בדמה .
  • 13:06
  • 01.12.12

למפלגת העבודה פנתאון של נרצחים: ברנר, ארלזורוב, קסטנר, רבין. כולם קונטרברסליים ודמם זועק עד היום. להיות מקושר אל אחד מהם זה סוג של נסיכות ומחויבות חוצה סדרי עולם ודורות.

172 השולמית אלוני של גולדה  (לת) מברוק למירב
  • 13:07
  • 01.12.12

173 כה מדויק התיאור של נחמן שי - אדם לכל עת ולכל מפלגה. נער הגומי  (לת) צבי
  • 13:16
  • 01.12.12

174 פרץ עושה מעשה מופז יבוננהו
  • 13:20
  • 01.12.12

חופר ביסודות וממוטט את הבית.

175 אז מה היה לנו? קומוניזם טורפני, זכות השתיקה, פמיניזם רגרסיבי, עיתונאות דלה, סקלרוזה משוחררת לשון, שיריון מפאייניקי, ביטחוניסט דרגה אחת מעל לרב סרן, עריק רב פנסיות, נערות מהפכה, שיריונים, שיריונים, שיריונים, בוגר ריאליטי והרבה הרבה אוויר חם. 18 מנדטים זאת תקרת הזכוכית של המהתלה האורווליאנית הזאת. אינפיניטי
  • 13:23
  • 01.12.12


אז מה היה לנו? קומוניזם טורפני, זכות השתיקה, פמיניזם רגרסיבי, עיתונאות דלה, סקלרוזה משוחררת לשון, שיריון מפאייניקי, ביטחוניסט דרגה אחת מעל לרב סרן, עריק רב פנסיות, נערות מהפכה, שיריונים, שיריונים, שיריונים, בוגר ריאליטי והרבה הרבה אוויר חם. 18 מנדטים זאת תקרת הזכוכית של המהתלה האורווליאנית הזאת.

176 אחרי מיכאלי הפופוליסטית והזאטוטוים שפיר ושמולי - את הקול שלי איבדת.  (לת) זו מדניה או גנון?
  • 13:27
  • 01.12.12

177 "מפלגת העבודה" ו"מפלגת העבודה בראשותי" הן שתי מפלגות שונות. הראשונה היא אנכרוניסטית ואילו האחרונה אנרכיסטית.  (לת) יחמיבה שפירובה
  • 13:36
  • 01.12.12

178 אפילו אני מוצא שוביניסטיות אצל ורטר (בשבילו שפיר היא כולה "ג'ינגית" ושמולי הוא הריל ת'ינג)  (לת) ג'ינג'י רק למטה
  • 13:43
  • 01.12.12

179 הפסקה האחרונה שוביניסטית ודוחה קורא
  • 13:51
  • 01.12.12

וממש לא חסיד לא של סתיו שפיר ולא של מירב מיכאלי

180 ורטר הסקסיסט יצא מהארון אייל
  • 14:08
  • 01.12.12

ורטר יצאת מהארון? לא ידענו שאתה כזה סקסיסט. כל הכתבה שלך נוטפת אנטי נשים; הג'ינג'ית, אוכלת בידים, מה עובר עליך? לא מצביע עבודה (אני מצביע מרץ), אבל אני מקווה שמיכאלי תמשיך לדבר בלשון נקבה

181 בוז׳י, פואד ובן סימון הצביעו בעד חוק הפרטת הקרקעות - פשע שאין עליו מחילה בגלגול הזה  (לת) מ
  • 14:14
  • 01.12.12

182 איכס! עד עכשיו הייתי קוראת את הפרשנות שלך בעניין, אבל לא ידעתי שאתה כזה מיזוגן... לא ג'ינגית, אבל וואלה עצבנית
  • 14:59
  • 01.12.12

אתה צריך טיפול, בנאדם, דחוף!

183 עמיר פרץ ומירב מיכאלי נכס אלקטוראלי? ריאליסטית
  • 15:05
  • 01.12.12

עמיר פרץ ומרב מיכאלי הם כנראה נכס אדיר לליכוד-ביתנו ולימין הקיצוני. כעת יוכלו לחגוג על תפיסותיה הקיצוניות של מיכאלי - תפיסות הראויות להשתייך לרק"ח או מר"צ , וכך יוכל הליכוד והימין לחגוג על התככים והחתרנות של פרץ תחת מנהיגותה של שלי יחימוביץ. במילים אחרות פרץ ומיכאלי הם בשום פנים ואופן לא נכס למפלגת העבודה , כי-אם נחס...

184 הארץ סקסיסטי אפילו יותר מישראל היום נמאס מהשוביניזם שלכם
  • 15:43
  • 01.12.12

הפסקה האחרונה פשוט חרפה. בושה שכתבת אותה, בושה שפרסמתם אותה.

185 מירב מיכאלי? מה זה הדבר הזה? אא
  • 15:47
  • 01.12.12

בושה. רק חסר יובל המבולבל ובר רפאלי.
רדידות.

186 פמינזם רדקאלי וגזענות יותם
  • 15:59
  • 01.12.12

נגד האב היהודי תנועה הורסת משפחות. הרישמה היא של נשים שבגדו בבני זוגם

187 סליחה? מה זה התאור השוביניסטי הזה? תמר
  • 17:18
  • 01.12.12

ילדות שובבות? על מה ולמה? את סתיו שפיר אתה שופט רק על צבע השיער שלה, ברצינות? ומדוע זה רלוונטי? לא היו לנו מנהיגים ג'ינג'ים מעולם? מה עם רבין לדוגמה? ובאשר למרב מיכאלי- כאילו חסרים לנו בפוליטיקה גברים פרובוקטורים אף יותר ממנה, שלא לדבר על גברים מושחתים שישבו בכלא, אז דווקא אליה נטפלת? לא לעניין בכלל.

188 שתשים כבר את ברברמן מס 2  (לת) גילה
  • 18:01
  • 01.12.12

189 בפעם הבאה שאתם כותבים "ראשת"... חןברק
  • 19:28
  • 01.12.12

...אני מפוצץ לכם את בניין המערכת.

190 מרב מיכאלי לפחות יכולה לנאום. סתיו שפיר לא מסוגלת להוציא משפט אחד מודאג
  • 19:33
  • 01.12.12

נורמאלי מהפה. אנאלפבתית, כלומניקית.

191 עמיר פרץ כנחס אלקטוראלי הריאליסטית
  • 22:45
  • 01.12.12

עמיר פרץ ומרב מיכאלי הם כנראה נכס אדיר לליכוד-ביתנו ולימין הקיצוני. כעת יוכלו לחגוג על תפיסותיה הקיצוניות של מיכאלי - תפיסות הראויות להשתייך לרק"ח או מר"צ , וכך יוכל הליכוד והימין לחגוג על התככים והחתרנות של פרץ תחת מנהיגותה של שלי יחימוביץ. במילים אחרות פרץ ומיכאלי הם בשום פנים ואופן לא נכס אלקטוראלי למפלגת העבודה , אלא נחס אלקטוראלי... והנה עכשיו פרץ יוצא באיומים כוחניים נגד מנהיגותה של שלי - ממש אבו-נזק, חייבים לנטרל אותו מהר כי הוא כבר גורם לנזק אדיר לסיכויי "העבודה" בבחירות!

192 פרץ צריך לשתוק או להצטרף למר"צ מאיר עיניים
  • 23:32
  • 01.12.12

בקושי נגמרו הפריימריז וכבר עמיר פרץ מאיים על שלי וקוצב לה אולטימטום, שאם לא תודיע שמפלגת העבודה לא תשב בממשלת נתניהו, אז הוא יפעל נגדה. כל קריאת התיגר הזאת מסריחה מכוחנות ומחוסר התאמה של פרץ למערכת דמוקראטית מסודרת. הלא פרץ הובס על-ידי שלי יחיחמוביץ' בקרב על ראשות המפלגה, גם בפריימריז הנוכחיים הוא קיבל רק מקום שלישי (!) הרבה- הרבה אחרי בוז'י הרצוג (בהפרש של למעלה משלושת-אלפי קולות !!!) אז אם פרץ לא רוצה ש"העבודה" תלכלך את ידיה בקואליציה ובמימוש הכוח האלקטוראלי אז שילך למר"צ או לרק"ח - שם לא מתלכלכים, כולם זכים וטהורים ואיש אינו חושב להצטרף לקואליציה (רחמנא ליצלן...) - כנראה שלפרץ אין מקום במפלגה "מלוכלכת" שמאז ומתמיד לא בחלה בפשרות והכל כדי להשפיע באורח ממשי ואפקטיבי על המציאות.

193 ואדיסו מסאלה הוא "כושי וזה אומר הכל"? מה הקשר בין צבע השער או הפנים של בן אדם למהות שלו? איזו גזענות מטופשת ובטוחה בעצמה. ולא נדבר על השוביניזם של הסוף..  (לת) גבר
  • 00:53
  • 02.12.12

194 עצתי לעמוס שוקן - כשם ששכירך יכול לתת "עצות" למיכאלי - עצתי לך: פטר אותו  (לת) אלכס מסיס
  • 10:46
  • 02.12.12

195 נשים הם רוב האוכלוסיה. מבחינה דקדוקית מירב מיכאלי צודקת.  (לת) ורד
  • 14:22
  • 02.12.12

196 הפסקה האחרונה לא מכבדת לא את הכותב ולא את הקוראים  (לת) מה ???
  • 14:34
  • 02.12.12

197 שוביניסט עלוב ומגעיל אשה
  • 15:51
  • 02.12.12

תתבייש

198 החלטתי סופית, אני מצביע לאמסלם, לאמסלם ועוד פעם לאמסלם. לא רוצה לשמוע על שלום עם מכחיש שואה מושחת וטרוריסט שנופלים לי טילים על הבית, לא רוצה שרה ששונאת אותי כי אני גבר, לא רוצה את הערסים של הליכוד ולא את הבטלנים של ש"ס, רוצה אדם הגון שכבר שכב על הגדר בשביל צדק חברתי ביום יום בפרשת האפלייה הגזעית בעמנואל, בסוגיית הגיור של העולים, בשילוב החרדים בצבא ושוק העבודה, בשוויון בנטל בסוגיות חברתיות. אדם בוגר שמתבטא כראוי ובכבוד כלפי עמיתיו בכנסת והציבור בישראל ושלא מחפש לעשות פרסומות לסופר פארם בסוף הקדנציה. אלך איתו ועם כל מי שיבחר לרשימתו!!!  (לת) אסף
  • 09:49
  • 03.12.12

199 קואליציה חילונית היא אחת התקוות של עם ישראל היום רפאל
  • 11:41
  • 03.12.12

ככל שהשמאל הקיצוני חי ונושם את השנאה לנתניהו ולימין ובכך הוא מחרים אותם לישיבה יחד בקואליציה על בסיס הסכמים, כך הם נותנים עוצמה וכוח להצטרפותם של ש"ס והחרדים לממשלה. אלה יודעים לקחת מחיר גבוה על ישיבתם בממשלה. יש שמאל קיצוני שלא איכפת לו בכלל מהמדינה ושנאתם העמוקה היא לכל היהודים. אבל השמאל של שלי הוא השמאל של מה שהיה פעם מפא"י ההיסטורית שהיתה פטריוטית לא פחות מהליכוד היום. לכן שלי לא תחרים את ישיבתה בקואליציה של הליכוד על בסיס הסכמים . ולו בכדי למנוע את כניסתם של החרדים לממשלה .אמיר פרץ מביא נזק גדול למפלגת העבודה בדרישתו שהיא תצהיר כבר מעכשיו על חרם כלפי נתניהו והימין.

200 איזה כף !! עכשיו יהיה לי קצת שקט  (לת) ליאור שליין
  • 14:32
  • 03.12.12

201 פואד נשיא? רק זה לא! סיוט!  (לת) אזרחית
  • 00:12
  • 07.12.12