פרשנות || הקפיצה של פרץ עשויה לסייע ללבני - אבל גם ליחימוביץ'

במפלגת העבודה סלדו מפרץ, שדרש נאמנות עד כדי סגידה, והעדיפו את יחימוביץ'. אחרי תמרוני השבוע לבני תגלה אם התינוק שאימצה יהיה לה לעזר

בסדרת חוברות ״טרזן מלך הג׳ונגל״, ששורבטו להשלמת הכנסה בידי כותבים מקומיים, הודפסו בין רחוב אלנבי לכרם התימנים בתל אביב והשפיעו על דור של נערים ישראלים בעשורים הראשונים לקיום המדינה, הלכו חבריו של הפיל טנטור, בהגיע שעתם לגווע, לחלקת יער, ״בית הקברות של הפילים״. זה היה מעבר אצילי, כדרך הטבע, ממלכות החיים למלכות המוות.

בג׳ונגל הפוליטי של ישראל 2012, הפילים, ראשיה לשעבר של מפלגת העבודה, מצאו לעצמם תחליף: ״התנועה״ בראשות ציפי לבני. עמרם מצנע ועכשיו עמיר פרץ הגיעו למרום המעמד בעבודה, נפלו ממנו והתקשו להשתלב כחברים מהשורה השנייה; כך נהג, בעצם, גם אהוד ברק, שהעדיף לקחת שליש מהמפלגה החוצה ובלבד שלא יישאר כפוף למנהיג אחר. קדם להם שמעון פרס, שהפסיד לפרץ והצטרף לאריאל שרון בהקמת קדימה. לא בנקל יחזור מספר 1 להיות מספר 2. פרס הסכים לכך אצל יצחק רבין, אבל לא אצל פרץ. עם כל הכבוד, היה הבדל קטן בין רבין לפרץ.

מועמדים בבחירות המקדימות בעבודה, שנתקלו בשיטותיו של פרץ, מיהרו לסלוד מהן. הוא דרש מהם נאמנות אישית מוחלטת ומשמעת עד כדי סגידה. גם מי שהתאכזבו משלי יחימוביץ', שהבטיחה תמיכה ולא קיימה, העדיפו אותה לבסוף על פרץ - ואין לכך כל קשר לשלום. לבני עוד תגלה אם התינוק שהונח בעריסה על מפתן דלתה יגדל לעזור לה, או יהיה לגולם הקם על המאמצת שלו.

רק בנימין בן אליעזר, שהתחיל בתמ״י של אהרן אבו-חצירא (האמנם היה גם אירוע חולף כזה, או שמא היה זה חלום?) ועבר ל״יחד״ של עזר ויצמן והשתחל איתו לעבודה, לפני כמעט 30 שנה, פואד הנצחי לבדו מקבל את הדין ומשלים עם הנסיגה מהבכורה. אבל פואד יש רק אחד, בעיקר מאז שקצת רזה במשקלו. ההקבלה, כמובן, אינה מושלמת, כי פרץ הוא יותר טרזן מטנטור, ובכל זאת יש בדילוג של פרץ אל לבני כדי לסתום חצי-פה בביקורת עליו: זה לא שהוא מסרב לשרת תחת אשה, אלא רק תחת אשה מסוימת.

למצנע, אולי האלוף בדימוס האיכותי ביותר שנותר כרגע בפוליטיקה, בהמתנה לסוף הצינון המגביל משוחררים טריים, חסר רק פרט שולי להיענות להזמנת שלי יחימוביץ' להתברג בצמרת רשימת העבודה לכנסת - ההזמנה לא באה. תקנון המפלגה מאפשר ליחימוביץ' לשבץ במקומות הגבוהים שני מגנטי-קולות, שוברי-שוויון, כרצונה. היא חשבה על סדר גודל של לבני, אולי ברק, לא מצנע, אף שלאחר נסיגתה מתמיכה באורי שגיא נותרה ללא איש ביטחון מובהק (ולא, עמר בר-לב עדיין אינו במעמד כזה).

בחירות 2013: כל העדכונים באתר "הארץ"

גם ללא ינשוף פוליטי ניתן לאבחן אצל יחימוביץ' שכרון כוח ליד ההגה. לבני הגישה לה הצעות סבירות ביותר: להתאחד תחת מנהיגותו של פרס, ששקל ברצינות לפרוש מהנשיאות לטובת סיכוי אמתי לזעזע את המפה הפוליטית עכשיו ואת מדיניות הממשלה אחר כך; להיות מספר 3 אחרי פרס ויחימוביץ'; לחלק ביניהן ברוטציה את ראשות הממשלה שאינה נמצאת בהישג ידן (ובמיקוח נוקשה יותר, היתה יחימוביץ' משיגה מניות רבות יותר, שני שלישים מהכהונה לעומת שליש ללבני); לגרום לבוחרים המתוסכלים והמיואשים עד כדי אדישות להאמין שיש טעם להתעורר ב-22 בינואר ולבוא בהמוניהם לקלפיות.

יחימוביץ' הגיבה בשלילה נחרצת, גאוותנית, כאילו מוציאים מבין לסתותיה נתח מהטרף העסיסי שכבר היה מוכן לעיכול, רגע הצילום בבית הנשיא, לאחר קבלת הכפתור האדום מבנימין נתניהו; ולחילופין, מחשש שעם לבני ובוודאי עם פרס תיאלץ להתחייב מראש שלא להצטרף לממשלתם של נתניהו וידידה גדעון סער. 

פרץ ולבני במסיבת העיתונאים
פרץ ולבני במסיבת העיתונאים. צילום: אלון רון

לא שהיה הכרח בהתחייבות חד-משמעית ובלתי חוזרת כזו; די היה בהבעת העדפה כנה ובמאמץ לממש אותה, בלי נפילה על החרב. מצנע נדר ב-2003 שלא להצטרף לממשלת שרון, למעשה בכל תנאי. אילו מצא נוסח שיגניב אותו לתיק הביטחון של שרון, היה מבצע את פינוי עזה ונשאר משקל נגד לליכוד, בלי הקמת קדימה ובלי נתניהו, שהיה נדחק לשוליים או מקבל את הדין.

האיש שדרבן את מצנע למהלך ההוא של ״לא עם שרון״ היה חיים רמון, אותו רמון שהזדרז לחבור לשרון כדי להקים את קדימה ומינה עצמו עכשיו לאמרגן של לבני. האם אך מקרה הוא שרמון ופרץ היו חברי ״השמינייה״ השאפתנית של העבודה בתקופת רבין ופרס, ושפרץ נבחר לראשות ההסתדרות לאחר רמון?

רמון, יחד עם יואל חסון, עד השבוע בקדימה וכעת עם לבני, הוא גם חצי מההסבר לסירובו של רוני בר-און לחבור ללבני. בר-און היה מסוגל להוסיף משקל רב לרשימה, כמועמד לכל תיק בכיר - אוצר, ביטחון, משפטים, פנים. אבל הוא, אולי בהומור עצמי המתחרז עם ״בר-און חברון״, השיב בשלילה, בגלל ״רמון-חסון״.

התמרון המחושב: אולמרט בחוץ, שטרן חמק, מצנע ופרץ בפנים

לבני, שעד לאחרונה לא הצטיינה בתכסיסים פוליטיים, תמרנה השבוע היטב תחת לחץ. תחילה נזהרה שלא לקומם נגדה, לאיבה פעילה, את אהוד אולמרט - היא לא היתה מכתימה עצמה בשותפות עם עבריין מורשע, אך לא ראתה טעם לומר זאת בטרם יודיע אם הוא מתמודד. אחר כך לכדה את מצנע, כמועמד ביטחוני ראוי, ואת פרץ, המסמל איגוף של יחימוביץ' משמאל - ובתנאי שפרץ יביא אתו גם בוחרים. על צד השלילה, נכשלה לבני קשות בחיזור אחר אלעזר שטרן. ייתכן שיביא קולות; ודאי שיבריח ממנה את מי שמסתייגים ממנו.

ניצב בדימוס דוד (צורי) צור, שכמעט היה מפכ״ל, הוא רכש טוב, אך ליחימוביץ' מועמד טוב עוד יותר לתיק ביטחון הפנים: ניצב בדימוס משה מזרחי. שיבוץ מזרחי לתפקיד זה בממשלת הצללים שלה והתחייבות לתבוע למענו את התיק, גם אם לא תרכיב את הממשלה, יכולים לסייע ליחימוביץ'.

עכשיו, כמובן, מתפללים הכל לאלוהי הסקרים, שיפסקו לאיזה כיוון ובאיזו עוצמה השפיעו מהלכים-מהפכים אלה. אולי לא יגרעו מהעבודה, לא מיד: פרישת ברק הועילה ליחימוביץ', וסירובו של שאול מופז לפרוש לאחר הפסדו ללבני גרם לתהליך התפוררותה של קדימה, אף שעל פני השטח אירעה ההתפוררות לאחר שמופז גבר על לבני. 

בפוליטיקה האמריקאית מרבים לצטט את דובר המפלגה הדמוקרטית שהתבקש להגיב על עריקה של פוליטיקאי שנוי במחלוקת, ראש עיריית לוס אנג׳לס סם יורטי, אל המפלגה היריבה, הרפובליקאית. הדובר השיב בעקיצה רב-כיוונית. בצעד אחד, אמר, שיפר יורטי את איכותן של שתי המפלגות. ייתכן שהקפיצה של פרץ מזרועותיה של יחימוביץ' לחיקה של לבני תגדיל את כוחן של העבודה והתנועה גם יחד; ואם לא, יהיה זה מדד טוב למשקלו האמתי של פרץ, כמו אדם המבקש לשקול חתול מתפרע- לא פיל - ועולה על המאזניים איתו ובלעדיו כדי לחשב את ההפרש. 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מגרש הגורטאות של הפוליטיקה הישראלית מלא פרצים כאלה. הוא עוד יגיע אל מועצת חכמי התורה של שס אבל עד אז כדאי שיבקש מבני ביתו משקפת חדשה מתנה לחג החנוכה  (לת) יוסקה משקפופר
  • 14:02
  • 06.12.12

02 המרוויחה הגדולה צריכה להיות מרצ ...
  • 14:02
  • 06.12.12

כי היא אי של שפיות בתוך הגוש המפוצל של גוש המרכז-שמאל.
אצלה לא תראו את המשחקים המלוכלכים האלה.
אבל כרגיל, רוב הישראלים ימשיכו לבחור במפלגות שעושות צחוק מהפוליטיקה ומהבוחרים שלהן ולא לתגמל את המפלגות הנקיות, האידאולוגיות והישרות.

03 איזה מזל שהציבור לא מתוחכם כמו אורן משה
  • 14:11
  • 06.12.12

בליל השיקולים במאמר הזה , נחלת פרשן סופר מתוחכם.
המצביעים כנראה מבינים את הדברים אחרת .
לבני ולפיד ביחד יקבלו 12-13 מנדטים (שזה ממש המון עבור כלום !) והשאר יתחלק על פי עמדות, ואמונות, ודעות ותקוות...
סוף סוף יש גבול לכמות האספסוף במדינה הזו.

04 פרץ אפס לא שתול
  • 14:18
  • 06.12.12

אדם שכשל ולמזלנו לקראת סיום מלאי הזיגזוגים שנותר לו.
ה-לבני תסבול ממנו רבות.

05 אובייקטיבי? khrero
  • 14:21
  • 06.12.12

אדוני הכתב,
אתה מציין עובדות או מפרשן? הכותרת שלך היא הבעת עמדה. יצאה לי לקרוא "פראבדה" בזמנו - יכולת להשתלב שם יפה.

06 אין כל ספק שיחימוביץ היא המרוויחה הגדולה מצעדו הבוגדני של פרץ, טוב שפליטי העבודה, ברק, פרץ וכו' עפו מהמפלגה כך רק נתחזק ונצבור קולות של אנשים הגונים.  (לת) אלטמן
  • 14:23
  • 06.12.12

07 דווקא היום הבנתי הכל  (לת) חוץ מהמשפט האחרון על החתול
  • 14:24
  • 06.12.12

08 הכי מצחיק זה איך כל אנשי העבודה פתאום התהפכו על הבנאדם ...
  • 14:25
  • 06.12.12

דקה לפני הוא כיפת הברזל של המדינה,
דקה אחרי הוא אופורטוניסט ומחבל.

09 כל הכבוד לפרץ שבחר בחירה אידיאולגית ציוני מודאג
  • 14:26
  • 06.12.12

אני בכלל לא חשבתי להצביע ללבני,
עכשיו בפרוש אני חושב לא להצביע מרץ אלא לליבני ופרץ.
פרץ אתה כיפת ברזל מוסרית.
למרות שאתה יודע היטב שתשלם מחיר פוליטי כבד.

10 הכל, אבל הכל כשר למטרה היותר מראוייה: להחליף את הבושה הלאומית נתניהו  (לת) ליבני והמצטרפים - מאברוק ובירכת הדרך. ותצילו אותנו מהעונש הזה של חונטת נתניהו
  • 14:26
  • 06.12.12

11 די לחפור. הימין+חרדים שווים כיום כ-70 מנדטים, השמאל/ מרכז כ-40 וערבים כ-10, זה כל הסיפור.  (לת) דוד , ארץ ישראל
  • 14:27
  • 06.12.12

12 עמיר פרץ מאגף את יחימוביץ' משמאל??? הערכה הזויה, לא? טוה זה "הארץ" אסף
  • 14:30
  • 06.12.12

חיים בעולם הפוך...

13 לבני ויחימוביץ גם דפוקות בשכל,גם מכוערות,גם דוחות-מה עוד צריך?  (לת) חנון בר רצון
  • 14:30
  • 06.12.12

14 "זאת נבלה וזאת טרפה" לא יעזור להם כלום, יקרקרו מספסלי האופוזציה כש 80 ח"כ מהימין יושבעו וישמרו על עם טיפש
  • 14:31
  • 06.12.12

ובפעם הבאה, אחוז החסימה צריך להיות 10% ואין שברי מפלגות פחות מ 12 ח"כ, אולי זה יטהר קצת את אגן הביוב הפוליטי

15 לבני אולי תצרפי גם את אחמד זיבי וחנין זיבי?נמאס ממך לבני,לגמרי....  (לת) מקסים
  • 14:32
  • 06.12.12

16 כתיבה מבריקה חיים, רו"ח מת"א
  • 14:32
  • 06.12.12

גם אם אינכם מסכימים עם כל הניתוחים והמסקנות, אבל איזה ידע , איזו עברית!
האם יש בארץ פרס פוליצר?

17 ובסופו של יום ארצה לראות את ליבני כמועמדת לראשות ממשלה ולא את יחימוביץ ziv
  • 14:33
  • 06.12.12

על פי הופעותיה האחרונות של ציפי בטלוויזיה נראה שלמדה לקח מהפסיביות שהביאה עליה ביקורת, ובצדק, של חדלת אישים, דעותיה ברורות וחדות, היא הגורם המרכזי בנפילתו של מופז הדוגמטי ואין בליבי ספק שהיא התחליף הראוי לשלי שמתאימה אולי להנהיג ועדי עובדים.
ולא, אני לא כותב טוקבקים בתשלום.

18 יצור פוליטי מוזר ביותר היא גברת ליבני. גם אוכלת בהנאה את מנת החרא שנחתה לה על הצלחת וגם נראית מלאת הנאה. כשהיא תתחיל לעכל מה שאכלה היא תקבל כזה כאב בטן שעוד לא היה לה.  (לת) זהר
  • 14:33
  • 06.12.12

19 נושא הכתבה לא חשוב לכותב, רק פילפוליו... מתיש  (לת) יורם
  • 14:33
  • 06.12.12

20 פעם כדי להעליב קבוצת אנשים נהגו לומר עליהם, שהם "ישרים" כמו סוחרי וגנבי סוסים. לומר היום דברים כאלה על אנשים כמו ליבני,פרץ,מצנע,שיטרית- זה עלבון קשה לסוחרי וגנבי סוסים.  (לת) יושר? מוסר?הצחקתם אותנו.
  • 14:34
  • 06.12.12

21 בבחירות בישראל חייבים להוסיף פתק נוסף: אא''מ (אף אחד מהנ''ל!). דהיינו האזרח מילא את חובתו הדמוקרטית והצביע אבל לא בחר באף אחד מהזבלנים השקרנים, מכיוון שאין אף מפלגה שמוכנה לטפל בשאלות היסוד של מדינת הפשע הזו. בלי מתן אפשרות כזו הבחירות עצמן פסולות.  (לת) ק.א.
  • 14:37
  • 06.12.12

22 זוכרים מי אמר "נאסראללה לעולם לא ישכח את השם עמיר פרץ" למי ששכח זה היה השחצן רברבן שעשה עכשיו קפיצת ראש לבריכה בלי מים  (לת) חסן נאסראללה
  • 14:38
  • 06.12.12

23 לבני טורחת על "קדימה 2". מוזר שמכינים המשך לסרט שהיה כישלון.  (לת) ארוחת שאריות
  • 14:40
  • 06.12.12

24 קפיצת ראש לבריכה ריקה, הפוליטיקה הישראלית בשיא הכיעור מפץ של רסיסי מפלגות  (לת) קי/דון
  • 14:40
  • 06.12.12

25 פרשנותך שגויה מין היסוד. שלי יחימוביץ' היא סוס שמת לפני שלמד לרוץ. רונן
  • 14:41
  • 06.12.12

שלי יחימוביץ' מלמדת את כל אזרחי ישראל שלהיות עיתונאי ,קל בהרבה מלהיות ראש מפלגה.
שהטעויות שהיא עושה מדי יום, הופכים אותה ואת המפלגה שהיא עומדת בראשה לפארסה.

26 פוליטיקה גועלית, 70 אחוזים מהחכי"ם יכולים תיאורטית לעבור מחר ל 70 אחוז מהמפלגות O
  • 14:46
  • 06.12.12

ואחר כך כמובן יהיה להם הסבר משכנע וערכי

27 הערה אחת אזרח
  • 14:47
  • 06.12.12

נתניהו ויחמוביץ נושמים לרווחה לאחר פרישת פרץ. פרץ פרש ליו"ר העבודה שטיח אל קואליציית נתניהו וזה האחרון יוכל להשתמש במפלגת העבודה ככסות למדיניות ההתנחלות (גם אם בקצב מתון). העיגול הכחול לבן (סמל ב.מ.ו) מטשטש את חוש הראייה של מפלגת העבודה ונבחריה.

28 אמיר אורן הוא גזען אשכנזי עיתונאי לא חשוב
  • 14:48
  • 06.12.12

לא שכחנו איך טענת שאולמרט גמור בגלל פרשת הולילנד

29 האיש הרע של הפוליטיקה הישראלית רמון איש ההרס
  • 14:49
  • 06.12.12

לצערי עוד ישנם אנשיי תקשורת שחושבים עליו בצורה חיובית. אז לידיעתם האיש המסוכן שימכור את אמא שלו וכל זאת עם שיחשבו שהוא עדיין משפיע בפוליטיקה הישראלית. לכולם יש זכרון קצר רק ברק ידע לטפל בעבריין המורשע שלא ידע לסגור את רוכסנו בזמן

30 אמיר פרץ רמי גוברניק
  • 14:51
  • 06.12.12

לפעמים אני חושב לעצמי איך יכול להיות שעבדתי פעם עבור הרשת שלכם
אתם בית הקברות האמיתי - של העיתונות במקרה זה

31 מצנע,פרץ !!!!!!!! אתם עורקים למפלגה שבראשה עומדת אישה שעד לפני שבוע ניסתה לשכנע עבריין פלילי מורשע לעמוד בראש מפלגתה. אין לכם בושה ??????  (לת) י. מוזס
  • 14:52
  • 06.12.12

32 לא מפלגה אלא אוסף נקיסיסטים. אידיולוגיה של אנוכיות  (לת) אבטליון
  • 14:53
  • 06.12.12

33 הזניה של הפוליטיקה דוד
  • 14:53
  • 06.12.12

איך עיתון האמור להיות מכובד לא בז ולא יוצא בקמפיין שלילי נגד מפלגה, ומנהיגת שמורידים את הפוליטיקה, לביבים מסריחים ביותר. נכון שלבני תלמידה של שרון אולמרט ורמון מקדיחי תבשילים ותרגילים מסריחים . אתם נותנים יד לזה שמתאים לצרכים ואינטרנסים שלכם בוז ענק לכם וללבני.

34 בעולם המדומיין של הפרשנים הבחירות הן פרק בהישרדות, ולא אפשרות לדבר על בעיות אמיתיות נעם
  • 14:56
  • 06.12.12

אחרת, איך אפשר להסביר שאדון ורטר מבלבל לנו את הביצים בטור שלם ולא מתייחס למדיניות כלשהי של המפלגות האלה?

35 הביטוי בית קברות לפילים כתב בהרבה את החוברות של טרזן , הפסקה הראשונה מגלה את הכתב. זה לא מונע ממנו לכתוב בביטחון ו״ללמד ״ אותנו הקוראים דבר על הפילים!!! בהתייחס לכך יש לקחת את כל שאר המאמר בערבון מאוד מאוד מוגבל  (לת) עמוס
  • 14:56
  • 06.12.12

36 הניתוח שלך - לא משכנע  (לת) שרה
  • 14:57
  • 06.12.12

37 אין לי שום סימפטיה למקופח הנצחי הזה, ואין לי ספק שהוא עזב בגלל התכונה שלו להעצים את המקופחות, שלא היתה. אבל המעבר למפלגה אחרת, לקראת בחירות, נראית לי לגיטימית לחלוטין, ומי שטוען נגדה נחשד בעיני שעושה זאת משום העמדה הפוליטית שלו (גם שלי חיזרה אחרי ח"כים ממפלגות אחרות, להזכירכם). הדבר היה שונה לחלוטין אם המעבר היה במהלך קדנציה, אחרי שהח"כ קיבל את אמונו של הציבור שבחר בו גם משום שהוא נמצא במפלגה זאת או אחרת.  (לת) זכותו להחליט לאן לפנות לקראת בחירות, וזכות הציבור לומר את דברו בעניין זה בבחירות עצמן
  • 14:58
  • 06.12.12

38 מערכת הבחירות מעוררת בחילה והיא רק בתחילתה היתה אופוזיציה? תשכחו ממנה
  • 14:59
  • 06.12.12

עשרות מפלגות חדשות, קיקיוניות, אד הוק, עושות רעש בשמאל ובמרכז וככל שהן מתרבות (הפרד ומשול) הן מחזקות את הימין המלוכד בראשות נתניהו וליברמן. ליברמן מתגלה כאסטרטג (או שחמטאי) של ממש. מסלק ללא נקיפות מצפון את המטען העודף, את הח"כים שהגזימו בסרחון והוציאו לרשימתו שם רע. ביבי נותן לדמוקרטיה במרכז הליכוד להשתולל, כבר לא נותר ברשימת הליכוד אף לא מועמד מכובד, משכיל וללא רבב אחד. פני הרשימה כפרצופו של בוחר ליכוד טיפוסי. טוטאל לוס. מול הימין המלוכד המרכז-שמאל משחק בפאזלים ונותר עם החלקים הלא נכונים. כנראה שהבחירות הבאות עלינו לרעה יותירו את הקואליציה מקיר לקיר ללא אופוזיציה של ממש, מלבד אחמד טיבי.

39 הישראלים נהיו פתאום מוסריים. מה שעשה פרץ הוא פתאום מעשה לא מוסרי. עד היום הכל כאן מה זה מוסרי ואז בא פרץ. איזו מדינה שטופת צביעות. וטימטום  (לת) פרץ - מאברוק שחברת לליבני. בהצלחה לכולכם
  • 15:01
  • 06.12.12

40 שדה בוקר רחמן
  • 15:02
  • 06.12.12

אין מי שיעמוד בפרץ
האיש שהערכתי עד שמינה עצמו לשר בטחון - טוב שיעלם מהפוליטיקה
בישראל

41 תונעה מגונה. זה רק יפגע במרכז-שמאל. הרי מצביעי ליכוד מתונים הם לא עד כדי כך מתונים שיצביעו עבור מפלגה בעלת צביון שמאלני. בינתיים הימין הקיצוני מתחזק ובשמאל כרגיל הכל אישי.  (לת) טובה
  • 15:02
  • 06.12.12

42 ושום מילה רעה על יחימוביץ'....  (לת) מעניין..
  • 15:03
  • 06.12.12

43 אולימפיאדה של חברי כנסת ספורט
  • 15:13
  • 06.12.12

אכילס רץ אחרי הצב והצב אחרי אכילס

44 יש פה יותר דעתנות אישית ועיוות מאשר מאמר ניתוח. טלי
  • 15:14
  • 06.12.12

אותי המעבר של פרץ לציפי דוקא לראשונה הפך אותי מקול מתנדנד לאולי תומך לבני. כל המקיאים למינהם מה׳גועל׳ לכאורה סתם מתייפיפים. זה פייר הוגן גלוי לבנות ככה נבחרת שבאה לקבל אמון הציבור. כולל ליכוד ביתנו. כל מה שקורה לפני יום הבחירות בגלוי, יש לברך עליו

45 הטרגדיה של התקשורת הישראלית שכל כתב זב חוטם במקום לידע בנעשה בפועל הופך לפרשן, והגרוע מכל לנביא, מטעה את הציבור מדבר ומשדר ממשאת נפש לעתים אלה המצאות של העיתונאי, שמתחבא מאחורי כוחות עלומים,.מי שעקב אחרי התנהלותו של פרץ בחדשים האחרונים, ובעיקר אחרי הפריימריס יכול היה להבין , שמתרקם משהו בין לבני, לבין פרץ הקנאי והחתרן, האולטימטום שהציב לשלי היה להכריח אותה לכרוע ברך להיכנע, אותה או לנפץ את המפלגה . היו "פרשנים" שהמשיכו לדבר ולהתנבא על איחוד שבין שלי ללבני. לבני זו האישה הכי מניפולטיבית הנגועה בווירוס הגאווה האגו נמיאק, חסרת כל יכולה חברות נאמנות ומשילות, יש לה פה שמפיק "מרגליות" מזויפות וקלישאות ריקות, בתדרוך משרדי פרסום.  (לת) הכישלון הגדול של התקשורת/סכנה לדמוקרטייה
  • 15:15
  • 06.12.12

46 חתרן בלתי נלאה סוציאליסט
  • 15:16
  • 06.12.12

"מפרס עד פרץ לא קם כפרץ".
כשלעצמי אני אסיר תודה לפרץ שאיפשר לי להפסיק להתלבט ולהצביע לעבודה.

47 צריכה להיות אמירה מדינית מובהקת לצד הכלכלית שלא שמעתי משלי , לחבור לימין אחרי הבחירות יעשה לשלי מה שנעשנה לעבודה בבחירות הקודמות !!!  (לת) אליהו
  • 15:17
  • 06.12.12

48 מפלגת העבודה הפכה למפלגה של כוכבי תיקשורת וסלבטרים,, מי ייתן להם לנהל מדינה אודי
  • 15:17
  • 06.12.12

מפלגה שמירב מיכאלי היא ח"כ צחוק מהעבודה

49 ומה נשאר מיחימוביץ? קובי
  • 15:21
  • 06.12.12

את הזקנים היא זרקה את הקיבוצניקים היא מרחה וכו׳ וכו׳ יש לעבודה רשימה נחמדה אבל את מי היא מייצגת? את צפון תל אביב? מרכז ת״א והדרום זה בכל מקרה עלה ירוק רקח ואולי הפעם אמסלם. הגברת יחימוביץ פשוט חלולה! בשביל חזחול לממשלה לא צריך להצביע עבודה אפשר ללכת למקור

50 הרבה מהפרשנים הפוליטיים היו, או עדיין הינם, פרשני ספורט....אוספים חמר בגורן ומוכרים אותו ביקב...חמר אמרתי? רכילות או בעצם סיפורי סבתא והרי לכם מאמר השר לפיתוח אזורי
  • 15:23
  • 06.12.12

כמה שטויות אפשר לכתוב במאמר אחד? האם באמת שמעון פרס בשנתו ה 90 יכול לעמד בראש מפלגה? וכאן אנו מגיעים לאמיתות מסוננות או חצאי אמיתות כשהוא כהן כשר בממשלת רבין וגם היה שר לפיתוח אזורי בממשלת ברק. אבל זעמו על התיק המצחיק כבר נשכח...אמיר אורן מתמחה ביצירת מציאות ווירטואלית באמצעות אסוף אנקדוטות וזוטות

51 נפלא ! יש סוף סוף בשביל מי להצביע ! מ.אורבך
  • 15:25
  • 06.12.12

כל משפחתי (5 קולות) הולכת להצביע למפלגת ליבני-מצנע-פרץ..

52 מרזל(עוצמה לישראל),כרמלי(יהדות התורה),אורלב(הבית היהודי)ואנסטסיה מיכאלי : לא נבחרנו למקום ריאלי- ב מו"מ עם ליבני על מקומות 4-7  (לת) מסיבת עיתונאים ב 8
  • 15:25
  • 06.12.12

53 "וסירובו של שאול מופז לפרוש לאחר הפסדו ללבני גרם לתהליך התפוררותה של קדימה, אף שעל פני השטח אירעה ההתפוררות לאחר שמופז גבר על לבני" - משפט המדגים היטב את הלוגיקה העקומה של הכותב, לא רק כאן, אלא בדרך כלל.  (לת) מבקר
  • 15:36
  • 06.12.12

54 מצנע ופרץ - אין בכם טיפת יושרה? איתן
  • 15:39
  • 06.12.12

מצנע כבר מזמן הוא גוויה פוליטית לכן היה מוזר שלבני הציע לו להצטרף. עזבו אידאולגיה, הוא חיפש עבודה. ןפרץ? לא התאים לו להיות תחת שלי.

55 עמיר פרץ חשף את פרצופה של שלי בלי מסיכה ולכן הוא יביא הרבה קולות ללבני  (לת) חנה חורש
  • 15:39
  • 06.12.12

56 התינוק הזה לא יהפוך לגולם - הוא כבר עכשיו גולם!  (לת) שלוימלה מיריחו
  • 15:48
  • 06.12.12

57 השמאל הוא חבורת קניבלים שאוכלים את עצמם לדעת. האחרון יאכל את עצמו אותג
  • 15:51
  • 06.12.12

במקום להתפתח ולהגדיל את הגוש, כולם אוכלים את כולם, כמו במשחק הזה שבסוף נשאר אחד באמצע, היהודי שמסתכל על עצמו במראה ורואה את האיש הכי חשוב בעולם.

58 הוא היחיד שלא מבטיח הבטחות לא מציאותיות כמו שלום עם מכחישי שואה תחת מטר של טילים או חזרה לימי הסוציאליזם, אלא מטרות ברות השהוצאה הדרגתית של הציבור החרדי ממעגל העוני והתלות אושילובו בחברה הציונית היצרנית והמשרתת בכל שאר הנושאים הוא מתון וישב בכל ממשלה להגשמת מטרותיו הממוקדות. הוא היחידי שעוד לא התלכלך שמחובר במסר לשבט הלבן ובלי ספק ייקח את מרבית הקולות של הציבור הדתי והמסורתי בישראל שעוד לא החליט למי להצביע. הוא עוד לא חושף את רשימתו כדי לא ללכלך אותה אך בטוחני שיבחר 6-7 חברי כנסת הגונים בלי שאיפות מיניסטריליות ויכניס את כולם לכנסת כפרלמנטרים גרידא בלי שעיתון הארץ יכתוב עליו ולו מחלה אחת לפני הבחירות. אסף
  • 15:52
  • 06.12.12

הוא היחיד שלא מבטיח הבטחות לא מציאותיות כמו שלום עם מכחישי שואה תחת מטר של טילים או חזרה לימי הסוציאליזם, אלא מטרות ברות השהוצאה הדרגתית של הציבור החרדי ממעגל העוני והתלות אושילובו בחברה הציונית היצרנית והמשרתת בכל שאר הנושאים הוא מתון וישב בכל ממשלה להגשמת מטרותיו הממוקדות. הוא היחידי שעוד לא התלכלך שמחובר במסר לשבט הלבן ובלי ספק ייקח את מרבית הקולות של הציבור הדתי והמסורתי בישראל שעוד לא החליט למי להצביע. הוא עוד לא חושף את רשימתו כדי לא ללכלך אותה אך בטוחני שיבחר 6-7 חברי כנסת הגונים בלי שאיפות מיניסטריליות ויכניס את כולם לכנסת כפרלמנטרים גרידא בלי שעיתון הארץ יכתוב עליו ולו מחלה אחת לפני הבחירות.

59 לא עכברא גנב, אלא חורא גנב בוחר
  • 15:56
  • 06.12.12

אופרת הסבון הזאת היא פונקציה ישירה של שיטת הבחירות שלנו.
אם היה לנו ייצוג אזורי, כמו באנגליה, או בארצות הברית, הכל היה נקי יותר ופשוט יותר: במקום להילחם על נקודות של אידיאולוגיה, ואישיות, היינו נילחמים על אינטרסים אמיתיים של אזורים.
אני חושב שזה מה שדגן בעצם אומר. אנחנו צריכים לשקול את זה.

60 פרץ חנוכה כבר כאן רב תודות לך!!!! Renata
  • 15:56
  • 06.12.12

הזויים למיניהם אבקשכם להרגיע משקפת סתומה אץ רץ לבד בדד... לאגוטריפ... אשר במאמץ קל שבקלים הזמינה לתנועה.. עבריין מורשע בפלילים... סוטה מין מורשע... לוזרים לעת מצוא.. למה בכלל נפרדה ממופזיניו? ציפורלה חוזרת על שגיאות מופז אחת אחת! עמיר פרץ אין עליך!!! רב תודות לך... בשם האומה.. סימנת את דרכך החוצה מזמן! מכאן ההתרסקות שלך.. אפילו יותר קובה מאיי פעם! לוזררררררררררררררררררר חסר כבוד.

61 חייבים ממשלה עם מרצ ! למען ישראל
  • 15:57
  • 06.12.12

מפלגה ישרה שאכפת לה מכל הישראלים.

62 לבני עוד תקלל את הרגע בו ספח פרץ לתנועה.. GREEN
  • 16:02
  • 06.12.12

לבני עוד תקלל את הרגע בו ספח פרץ לתנועה . היא תגלה שמר פרץ הוא ספחת אמיתית ואת כל יהבו הוא משקיע בקידומו של אחד - עמיר פרץ ..

63 הסתדרות נשאר הס דרות  (לת) שימי
  • 16:09
  • 06.12.12

64 מעניין עם כל הערסים שמצביעים לשרהלה האהובה שמו לב שבקדימה כבר יש הרבה יותר מזרחיים משובצים במקומות ראלים מהליכוד.אם הייתה נכנסת עכשיו דליה איציק מרגול הייתה יכולה לסגור את הבאסטה.  (לת) התוהה
  • 16:10
  • 06.12.12

65 בית לא עוזבים ! כך אמר מופז, כך עשה יצחק מרדכי, כך עשה פרץ, כך עשה שרביט,כך עשתה דליה איציק,והמדהים ברשימה הזאת היא העובדה שכולם הם מזרחיים,,,,מה אין להם כבוד עצמי,,בפרוש אין להם נאמנות למפלגתם [ביתם,,] לא אני חלילה לא גזען, אבל לעזאזל אני מציג עובדות דוגרי,,  (לת) בצלאל
  • 16:11
  • 06.12.12

66 כתבים ופרשנים... רונית
  • 16:12
  • 06.12.12

אוי ויי מה שמיניה מהמדינה שלנו, כולם מושחתים, עוד לא גמרנו ליקבור את הגופות מהמיבצע האחרון וכבר ניכנסנו לכאוס מזעזע של רודפי כוח ושילטון

67 הוא עוד יהיה יושב ראש במקומי  (לת) יו"ר עופות
  • 16:18
  • 06.12.12

68 התופעה הזאת מזכירה הצמדות של גרודת ברזל למגנטים מומחה מקורות גלויים
  • 16:20
  • 06.12.12

יותר מאשר תהליך clustering של איברים לקבוצות

69 תודה לפרץ שעשה לי יום שמח התגשם חלומי לראותו בחוץ ברוך שפטרנו חברת מפלגת העבודה
  • 16:23
  • 06.12.12

מאד דאגתי שיצא בבחירות במקום גבוה חשדתי שהביא מתפקדים שלעולם לא
הצביעו לעבודה נקווה שעידן הארגזים תם יחד איתו,
מתה לראות איך הוא מוציא ללבני את הנשמה אחרי הכל לליבי יש גנים של ליכוד

70 לעבור מפלגה אחרי בחירות זה שחיתות. אין שום רע במעבר לפני בחירות
  • 16:26
  • 06.12.12

הוא עובר מפלגה ונותן לבוחר להחליט אם מתאים לו. אבל כרגיל עדת גזענים ובורים ממהרת להתנפל

71 הכותב רווי שנאה דני מור
  • 16:37
  • 06.12.12

מפלגת העבודה זו מפלגה משונה מאוד.
למרות שאני איש שמאל נמנעתי כל חיי להצביע למפלגה הזאת.
עמיר פרץ היה חבר מפלגה נאמן מאוד. הוא היה בראש המפלגה והביא לה הרבה מנדטים אך הם הצליחו לאבד אותו. זו מפלגה מוזרה שהולכת ימינה ומאותתת שמאלה ולפעמים הולכת שמאלה ומאותתת ימינה, זו מפלגה אשכנזית שקיבלה את פרץ בערבון מוגבל מאוד.
פרץ הוא איש מעשה והיה צריך להיות שר כלשהו כדי להוכיח את יכולתו להזיז דברים.
אני מקווה שעמרם מצנע ועמיר פרץ שרכשו נסיון פוליטי יעזרו לציפי לבני ולמפלגת התנועה להוביל את מדינת ישראל בדרך בטוחה יותר.

72 בגדים: מידה מדיום, אגו: מידה אקסטרה אקסטרה לרג' יוחאי
  • 16:40
  • 06.12.12

יחימוביץ הרוויכה בגדול.

73 "מצביעים מיואשים ומתוסכלים"??אולי רק קוראי הארץ וכתביו  (לת) רוב העם יודע למי להצביע
  • 16:48
  • 06.12.12

74 עכשיו אתה גם מומחה פוליטי? קישטה מכאן ומהר  (לת) godn
  • 16:48
  • 06.12.12

75 מה זה קריטי אם פרץ נמצא פה או שם? אני לא מבין
  • 16:49
  • 06.12.12

הוא נשאר באותה שכונה. עבר שני בניינים הצידה. מה זה משנה? הוא אותו פרץ. אני לא עד הסוף מבין מה לבני רוצה ובמה הוא יועיל לה, אבל מבחינתו הוא פשוט לא סובל את יחימוביץ אז עבר ללבני. כמו שפרס עבר לשרון כשפרץ ניצח אותו בעבודה. לא מפץ ולא נעליים. לפחות בעיניי

76 במילה אחת: זבלים. בשתי מילים: קורבנות השלום. בשלוש מילים: אין להם סיכוי.  (לת) אינפיניטי
  • 17:09
  • 06.12.12

77 קמפיין הנשיקות של מרצ עובד א.ק.ג.
  • 17:35
  • 06.12.12

והנה קיבלנו הוכחה ראשונה כי קמפיין הנשיקות של מרצ עובד .
מבינים אותך עמיר, מקבלים ,גם אנחנוו היינו עושים הרבה כדי לחמוק משפתיו של ביבי .
אבל בחייאת , ציפי ????

78 בין עיקר לטפל יעקובוס
  • 17:39
  • 06.12.12

כששופטים מעשיהם של פוליטיקאים, כדאי במידת האפשר להתעלם מן המניעים היצריים, ולהתרכז בתוצאות הפוליטיות. ומבחינה זאת, מעברו של פרץ הוא ברכה, כיוון שיציב את הסוגיה ״לחבור או לא לחבור לממשלת האפרטהייד״ במרכז סדר היום לקראת הבחירות. וזוהי אכן הסוגייה הקריטית ביותר לעתיד ישראל. מנקודת ראותו של מחנה בני האור ממשלה מונוליטית של בני החושך עם אופוזיציה לוחמנית ובלתי מתפשרת עדיפה עשרת מונים על וריאציה מסוג כלשהו של ״ממשלת אחדות״ בראשות בני החושך. לפיכך, אם יחימוביץ מותירה זאת כאופציה לבוא אחרי הבחירות ולומר ״מתוך הממשלה נוכל להשפיע יותר על סדר היום החברתי״, ברצוננו לדעת זאת כבר עתה על מנת שלא נצביע עבורה.

79 מי ניסח את השאלה המפגרת במשאל שלכם? אלה האופציות? מה הקשר ביניהן ובין השאלה? ומה קשור לזה בכלל נתניהו? שאלה מפגרת כבר אמרנו?  (לת) נעם
  • 17:40
  • 06.12.12

80 מדינת ישראל בעלת חוקים מצחיקים ? אזרחים לא יכולים לעבור בקלות ממפלגה למפלגה. דברת.
  • 17:48
  • 06.12.12

אך ל"מנהיגים" מותר גם מותר. היום אתה פה. מחר שם. והחוקים נוצרו בשביל האנשים הקטנים, ולא עבור המורמים מעם.
כנ"ל נשות ישראל מבקשות לחוקק חוק כנגד המבקרים בבתי-הבושת.. אך נגד מנהלות בתי הבושת (הפוליטיים) אין חוק. וכל פייגלה נוהגת כרצונה.

81 אני מבין את פרץ יהושע בן משה
  • 17:49
  • 06.12.12

אפשר להבין את עמיר שלא מוכן שלא לקחת חלק במערכת הבחירות הגורלית למיגור ביברמן ולאחל לכל הגוש המרכז-שמאל הצלחה

82 הצעות סבירות ביותר???????????? למה שלבני תהיה ברוטציה, היא ניצחה בבחירות? זה ממש בניגוד לכללי הדמוקרטיה. איכס.  (לת) מי עוד מסוגל להצביע ל"תנועה"?
  • 17:51
  • 06.12.12

83 השד העדתי והגזענות החלו לצוץ . מדוע על מצנע לא אמרו עריק . על פרס לאריאל שרון . על פואד לויצמן יחד. על ברק לליכוד . ורק פרץ הוא עריק? משה כהן
  • 17:55
  • 06.12.12

בושה וחרפה לאותם עיתונאים שונאים

84 פרץ יהיה המופז החדש של לבני, רק שהוא יעיף אותה הרבה יותר מהר. ואז, אז עמיר המתעמר
  • 17:56
  • 06.12.12

הפלא ופלא, היא תלך להקים עוד מפלגה.

85 המקחת הקלוקלת של ליבני לא תיצור זהב האלכימאי
  • 18:00
  • 06.12.12

היא תיצור באושים והתרסקות,מגיע לה לפרץ האופורטוניסטים וגם למצנע

86 ציפורה. לשמחתי את תעלמי בקרוב! פתיה!  (לת) אפי
  • 18:05
  • 06.12.12

87 הסיוע היחיד שלהם זה לפרוש, לא שווים את הדף שמודפס עליו האות/יות של המפלגה  (לת) זק
  • 18:07
  • 06.12.12

88 אגו אגו ועוד אגו מולי
  • 18:11
  • 06.12.12

אין ספק ש"התנועה" תרים את שני הדגלים: ציפי לבני תרים את דגל "ציפי לבני" ואילו עמיר פרץ ירים את דגל "עמיר פרץ".
שני אישים ששמים את האינטרס האישי, את האגו, מעל האינטרס המפלגתי ואף מעל האינטרס הלאומי.

89 "שכרון כוח ליד ההגה" - הגזמת. שלי לקחה מפלגה מרוסקת והעמידה אותה על הרגליים. מה שאני מזהה זו תוגת אכזבה של עיתונאים חכמים בעיני עצמם שדחפו את אולמרט, ציפי ואפילו את שמעון פרס(!) - ולבד שלא יאמרו מילה טובה על שלי.  (לת) ירושלמי
  • 18:24
  • 06.12.12

90 גם עפ"י הסקרים נתניהו יכול להרכיב שוב קואליציה ימנית כלבבו בלי שלי, ליבני, ולפיד ורק אז לקרוא למי מהם שרוצה להצטרף לקואליציה הימנית שהקים בלי תנאים ובתשלום פרוטות.  (לת) שלי דווקא מאוד ריאלית לגבי התוצאה האפשרית לאיחוד
  • 18:24
  • 06.12.12

91 פרץ כל הכבוד לך. תודה על המהלך המבריק והאמיץ שלך.  (לת) ישראל
  • 18:32
  • 06.12.12

92 ללבני מפלגה איכותית מהמעלה הראשונה. אין ספק.  (לת) מגיב
  • 18:33
  • 06.12.12

93 פרץ עשה את הצעד הנכון , שלי זלזלה בו ובאגנדה המדינית.  (לת) מגיב
  • 18:34
  • 06.12.12

94 למה לי פוליטיקה עכשיו פיני
  • 18:35
  • 06.12.12

היום יותר מתמיד - שם המשחק הוא ״העיקר הכיסא שלי״ ושלא ינסו לבלבל אותנו עם זוטות כמו ״דרך״ , ״עוני״, ״ביטחון״ וכיוצא בזה אני לא אצביע - איש מנם לא ראוי להנהיג

95 פרץ , רבים אחריך, עכשיו בלב שלם אני במפלגתך החדשה.  (לת) אודי
  • 18:35
  • 06.12.12

96 היחיד שירויח - יאיר לפיד וטוב שכך - יש עתיד !!!  (לת) אתאיסט
  • 18:37
  • 06.12.12

97 הכותרת מזכירה לי בדיחה שמואל
  • 18:41
  • 06.12.12

הבוגד עזמי בשארה ברח לסוריה

התוצאה : הרמה של שתי המדינות עלתה.

98 יפה , הרמה של שתי המפלגות עלתה.  (לת) שמואל
  • 18:42
  • 06.12.12

99 עכשיו אני מרגיש שאני יכול להצביע לעבודה עם מצפון שקט! ברוך שפטרנו מהמאפיונר המתלהם והטיפש אשר בייש ואכזב אותנו כ״כ כראש מפלגה ושר בטחון. עכשיו הוא מסתובב כטווס כאילו הוא המציא עם מוח הציפור שלו את כיפת ברזל. חושב שכולם אידיוטים וששכחנו כיצד תפקד.  (לת) יאללה מחליפים את ביבי
  • 18:50
  • 06.12.12

100 צפי לעתיד צפוני חזק
  • 18:51
  • 06.12.12

מיד לאחר הבחירות צפי לפורשים נוספים. מס העיזבון גורם לי לעזוב את האבודה. לתשומת לבכם גם האמריקאים לא ממש מתלהבים משלי האדומה. מה לעשות היא לא בדיוק כוס התה של ידידנו הדוד סאם.

101 תמשיכ להשתולל, במחול " הפרד ומשול" איווט הביריונרמן עומד להנחיל משטר א-לה קומוניזם סטליניסטי  (לת) תתפלגו ותתפלגו- יש מי שמרוויח מהכאוס.
  • 18:52
  • 06.12.12

102 כך עשה פרס, כך עשה שרון, כך עשה ויצמן... גילדנשטרן
  • 20:30
  • 06.12.12

גזען

103 היחדי שחסר אצל לבני כדי להשלים את הקרקס הוא מופז...  (לת) צחוק הגורל
  • 21:33
  • 06.12.12

104 היה לפרץ ממי ללמוד. פוליטיקאי מס אחד שמעון פרס החתרן, ערק לקדימה כשפרץ נבחר ליור  (לת) סמי
  • 21:51
  • 06.12.12

105 תזכורת לאמיר אורן: עמיר פרץ היה רביניסט עוד שהמחנה יכול היה להתכנס בתא טלפון  (לת) מחנה רבין
  • 22:47
  • 06.12.12

106 הקנאה מנהלת את הפוליטיקה ובעצם את העולם מאז רצח הבל בידי אחיו.  (לת) מלאני קליין (פסיכיאטריה ופוליטיקה)
  • 22:48
  • 06.12.12

107 מה שאלה המומיה שהתגלתה בפירמידות: יצחק יצחקלו
  • 00:34
  • 07.12.12

האם פרס יחזור לפוליטיקה?

108 הצטרפות פרץ - מכה אנושה ללבני.  (לת) זאת לא מפלגת מרכז
  • 00:48
  • 07.12.12

109 בתוך כמה שבועות עם פרץ - ליבני תתגעגע למופז... חבר עבודה חילוני אתאיסט
  • 02:00
  • 07.12.12

עם פרץ ומיכאלי בעבודה ומס עיזבון במצעה - חשבתי להצביע לתנועה, במיוחד לאחר שמצנע הצטרף. עתה קל יותר להצביע עבודה למרות הכל אך אני עדין לא סגור. מתוך ייאוש אולי אצביע לאמסלם.

110 לכתב!כתבתך וסיגנונך לא נייטרלים ומבישים את מקצועך!דעתך על פרץ לא אמינה.  (לת) אחת העם עוקבת.פרץ אוהב אדם!
  • 03:25
  • 07.12.12

111 אמיר, שישישו בני מעיך, יתכן שגם אויבנו הערבים יצאו נשכרים מעט מכך. אבל שמחתך תהיה קצרת מועד ותגלה את טעותך.  (לת) שלומי
  • 04:02
  • 07.12.12

112 פרץ עושה את מה שלמד מפרס  (לת) ישראל
  • 05:02
  • 07.12.12

113 Loosers cannot help each other Winning Winner
  • 05:35
  • 07.12.12

The Japanese have a saying: When one crippled man joins to help another crippled man they still cannot run faster.

114 המעבר של פרץ ומצנע כמו גם הפיצול במפלגות השמאל משקף את הבלבול וחוסר הדעה הברורה של השמאל. השמאל נמצא במקום שראוי לו בשנים האחרונות - תפקיד הבלם. מדיניות הימין הוכחה כנכונה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מדינית.. העם זאת נכון לבלום אותה מפני עצמה ולזה זקוק נתניהו - לכאלו שיבלמו אותו משמאל כנגד פשיסטים, משיחים וקפיטליסטים חזיריים מימין. לשמאל אין משנה ברורה מוכחת לא בכלכלה ולא בתחום המדיני.  (לת) אמיר
  • 05:53
  • 07.12.12

115 כרגיל . ניתוחים אסטרטגיים מפולפלים וציניים בלי שום קשר לאידאולוגיה ואמונה ברצון אמיתי וכן של מישהו לשנות משהו יעל
  • 05:53
  • 07.12.12

יחימוביץ רצה למרחקים ארוכים ומאמינה בכנות בשמאל כלכלי אמיתי ולא רק בכזה שמדבר עם פלסטינים. לכן היא מעדיפה התקדמות חלקית עכשיו אבל הטמעת החשיבות בדיון כדי לשנות לטווח הארוך את החברה באופן עמוק יותר.

116 במהלכו, פרץ יעלה את ה IQ הממוצע גם בעבודה וגם ב'התנועה'.  (לת) איי שם פה בסביבה
  • 07:20
  • 07.12.12

117 אמיר פרץ חתרן בלתי נלאה מצא שותפה טמבלית+  (לת) ברוך
  • 09:04
  • 07.12.12

118 העונש של ליבני זה אמיר פרץ ושניהם וכל אחד לחוד יעופו מהפוליטיקה  (לת) ברוך
  • 09:09
  • 07.12.12

119 פרץ בשרות "מיס פיגי"לפגוע במפלגת העבודה ולהבטיח בכך את המשך שלטונה של "מיס פיגי" באמצעות "המריונטה"  (לת) פרץ תככן לכל אורך הדרך
  • 10:23
  • 07.12.12

120 בקיצור-היידה ביברמן.............  (לת) הטיטאניק
  • 10:56
  • 07.12.12

121 פרץ ולבני ליצנים שאיבדו לחלוטין את האמינות מאיר עיניים
  • 01:24
  • 08.12.12

פרץ - מי שתקף בחריפות יתרה את שמעון פרס על עריקתו לקדימה עושה את אותו מעשה נואל רק יותר גרוע - הוא בוחר לעשות זאת לאחר שהפסיד לשלי על ראשות העבודה וימים ספורים לאחר שבחר להתמודד בפריימריז של "העבודה" וזכה להתברג במקום ה-3 . טרם עריקתו חתר תחת הנהגתה של שלי יחימוביץ' ולמעשה סירב לקבל את ההכרעה הדמוקרטית. ציפורה לבני - ציפורה כמו ציפורה היא מרבה לעופף בין מפלגות והזדמנויות (אופורטוניסטית, מה יש לדבר...). למעשה מה שאפשר לומר עליה שגם היא לא הייתה מסוגלת לשאת את תבוסתה לשאול מופז בבחירות על ראשות "קדימה" ולמעשה , כמו פרץ ומצנע, בעטה בכללים הדמוקראטיים ובמקום לכבדם ולהשלים עם תוצאות של הליך דמוקראטי היא שוב העדיפה את עצמה. אגו, אגו, אגו ועוד פעם אגו - זה בערך סדר הרשימה של "התנועה" בראשות ציפורה. לא היא ול פרץ - לשניהם האידאולוגיה משנית והם מכוונים את דרכם לפי כיוון הרוח וההזדמנויות , כאילו היו שבשבת...


122 שלי יחימוביץ בעניי איבדה את האימון התחיל עם אורי שגי וזה המשיך עם פרץ ההיתנהגות שלה בילתי נסבלת אני מקווה שהיא תרסק את מפלגת העבודה כמו שמופז ריסק את קדימה  (לת) שלום
  • 07:23
  • 08.12.12

123 במילה אחת - בלגאן  (לת) יאיר
  • 11:05
  • 08.12.12

124 פרץ לא רואה אף אחד ממטר בגלל המשקפת המכוסה והאגו הנפוח.  (לת) רואה שחורות
  • 20:34
  • 08.12.12

125 עמיר פרץ שושנה משה
  • 09:41
  • 09.12.12

אולי הוא יותר מנהיג מפולטיקאי הוא שר הביטחון בבקשה כיפת ברזל דוגמה אישית מגשים חזון בן גורין

פעילות
המלצות
פרסומת