במגפי גולדה || פרץ הפקיר את העבודה לשלי ולמרכז הפוליטי

האופוזיציה החיונית ליו"ר שרואה בנושאים המדיניים כמיותרים קרסה. כמה אירוני שדווקא אחד מאבותיו הרוחניים של המאבק החברתי פורש בשל הפקרתם

שמעון פרס עשה בדיוק את זה לפניו, אבל על עמיר פרץ אוהבים להתגולל; לא במקרה צצה היום (חמישי) ההשוואה דווקא לדוד לוי – שניהם מאותו הכפר, שלא לומר מאותה העדה. שוב עלו הדיבורים המזלזלים והמתנשאים על הפגיעה ב"כבוד", מונח ששמור אצלנו לפוליטיקאים מרוקאים בלבד. הטהרנים שלנו לא אוהבים עריקות, האשכנזים לא אוהבים היעלבויות (של אחרים). אבל עם כל ההבנה לצעדו הנואש כמעט של פרץ - ויש הבנה - גם הוא ראוי הפעם למידה של רגשות כעס ואכזבה: לא בגלל עצם העריקה, אלא בגלל החלל שהוא מותיר מאחוריו במפלגת העבודה.

פרץ הפקיר היום את העבודה לשליטתה המוחלטת של שלי יחימוביץ'. הוא עשה זאת בעיתוי הבעייתי ביותר. גם ללא התגובה הארסית של המפלגה, "נפרדים בהקלה מאדם שניסה לחבל בנו", שכל אומרי ההן במפלגה מיהרו לאמצה, ה"ההקלה" הזאת היא על חשבוננו: על חשבון מחנה השמאל והשלום בישראל. העבודה ללא פרץ תהייה מפלגה אחרת; ספק אם "התנועה" עם פרץ תהייה תנועה אחרת.

פרץ נועד להיות מאזנה של יחימוביץ'. יחד עם קבוצת מועמדים שנבחרה איתו (ולא מעט בזכותו), העבודה הייתה זקוקה לאופוזיציה הפנימית הזאת כאוויר לנשימה. אין כל פסול במחנה רעיוני נוסף על זה המוביל, גם אם המאבק הזה מתקיים מבפנים. הוא לא היה מחבל בסיכויי המפלגה, להיפך – הוא היה עשוי להוסיף לה תמיכה. מי שחרד שהעבודה תזחל אחרי הבחירות לממשלת הימין הקיצוני – ידע שיש את פרץ, כדי למנוע זאת. מי שחשש שעמדותיה של יחימוביץ', שרואה בנושאים המדיניים והמוסריים כעניינים מיותרים ושוליים, ידע שיש על מי לסמוך – פרץ לא היה נותן לה.

עמיר פרץ מגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת ריבלין, הערב
עמיר פרץ מגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת ריבלין, הערב . צילום: אמיל סלמן

האופוזיציה החיונית הזאת הופקרה היום וקרסה. קשה לראות את חבריה יוצאים בגלוי כנגד המגמות הנפסדות של היו"ר, בהיעדר הגיבוי של פרץ. נכון שח"כ דני בן סימון עוד נראה היום באולפן טלוויזיה אחד אומר בזעם עצור: "אני מקווה שעכשיו שלי תדבר על הנושאים המדיניים", אבל הקול הזה ילך וישתתק, ילך ויושתק. גם מועמדת מבטיחה כמרב מיכאלי תהסס עכשיו יותר, בהעדר גב איתן מאחוריה, גבו של פרץ. כמה אירוני הוא שדווקא הוא, אחד מהאבות הרוחניים של מאבקיה החברתיים של העבודה, שהיה שם הרבה לפני יחימוביץ' ולפני המחאה החברתית, פורש ממנה בגלל הפקרת התחום המדיני דווקא. פרץ מאס בדרכה השתלטנית של יחימוביץ'. לא קשה להבין ללבו; קשה להסכים עם צעדו.

העבודה הפכה היום רשמית למפלגת מרכז, לעוד מפלגת מרכז, כמו שהיו"ר רצתה כל כך. "התנועה" של ציפי לבני לא הפכה היום למפלגת שמאל, ולכן צעדו של פרץ מיותר ומזיק כל כך. הוא מחק את הסיכוי לקיומה של מפלגת שמאל מתון, אחרונה כמעט על המפה. מרצ צריכה להתחזק מהמהלך, העבודה להיחלש.

אבל מעל לכל הפכה היום העבודה למפלגתה המוחלטת של יחימוביץ', לטוב ובעיקר לרע. אם עד כה רווח הדיבור על יחימוביץ' "בנעלי גולדה", כי אז אתמול הפכו הנעליים המגושמות למגפיים: שלי במגפי גולדה, שתי הנשים שלא נתנו לעבודה למלא את תפקידה ולהיות שמאל מדיני.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 השתלטנית הנוכחית תסגור סופית את המכסה על פח הזבל שאליו השתלטן הקודם -- ברק -- זרק את מפלגת העבודה. אין יותר סיבה להצביע להם בין אם אתה ימני או שמאלני.  (לת) אסף
  • 18:57
  • 06.12.12

02 במחול " הפרד ומשול" איווט מכין לנו ממשל א-לה קומוניזם הסטליניסטי. ביבי סתם לוזר  (לת) תתפלגו תתפלגו עמי. יש מי ש"מרוויח" מכל הפילוגים
  • 18:58
  • 06.12.12

03 מרכז??? עבודה עם הקומוניסטים מיכאלי,שפיר ויונה אינה יכולה להיות מרכז  (לת) פרץ הכניס לרשימה את אנשיו וברח
  • 18:58
  • 06.12.12

04 במילים אחרות קיווינו אצלנו בשמאל הקיצוני להשתלט על מפלגת העבודה כיון שבנו אף אחד לא בוחר והנה הלך זה פרץ וקלקל לנו את התכנית, אז מעכשיו נתחיל להשמיץ אותו כפי שעשינו עם ברק כאשר הוצאנו חוזה עליו בשם "ברק הרס את השמאל " כאילו שהיה חייב לנו משהו.  (לת) הפרשן
  • 18:58
  • 06.12.12

05 יחימוביץ' צריכה להיענש גדעון
  • 18:58
  • 06.12.12

לא על עמדותיה המדיניות, אלא על יחסה המחפיר למר פרץ. חבל הוא בחר להעניש אותה באמצעות לבני, דווקא בימי הדמדומים שלה. הוא היה באמת קונה את עןלמו אם היה חובר למר"ץ, זו הייתה רעידת אדמה של ממש.

06 שלי היא מערכניקית אמיתית תמיד תתקע סכין בגבו של מי שעזר לה...  (לת) רינה
  • 19:00
  • 06.12.12

07 קרעתם אותי שלמה מורד
  • 19:13
  • 06.12.12

קרעתם אותי עכשיו איני יודע , היכן אני במי אתמוך במי אבחר. לא היה כדבר כתופעה הזאת. תמיד ידעתי במי אני תומך. עמיר פרץ הפתעת ההפתעות .אחד מנושאי הדגל שלמדתי לאהוב גלש ממקומו למקום שאין זה בטוח כי שם יכול למלא את ייעודו. . גדעון לוי צודק. נשארנו בחלל ריק

08 עם כובש לא צודק ואין צדק חברתי בלי סיום הכיבוש - רק במדינת כל אזרחיה אפשר לקיים דמוקרטיה של כולם שווים אבל שונים  (לת) פלץ
  • 19:13
  • 06.12.12

09 מרצ!!! אין ברירה אחרת!  (לת) כמו שכבר אמרתי
  • 19:14
  • 06.12.12

10 צדק חברתי - כולם שווים אבל שונים - מפלגת העבודה למעשה מצדיקה את הציונות החמדנית הכובשת ומנשלת עם אחר רק בשל היותו שם  (לת) פלץ
  • 19:15
  • 06.12.12

11 מה אתם רוצים מיחימוביץ ?. YOSS
  • 19:16
  • 06.12.12

היא אף פעם לא היתה מעורבת באיזה נושא מידיני
מה היא יודעת על יחסי הכוחות באיזור
היא גם לא רוצה לדעת
המטרה שלה לזרוק כל הוותיקים ולהשאר עם הצעירים שלא יהיה להם אומץ להתנגד לה העבודה נבחרה אומנם בפרימריס אבל התנהגותה כמו ישראל ביתינו רק על פי שלי ישק דבר
זה מה שאני למדתי מעריקת או עזיבת אמיר פרץ

12 אבל מה עם המציאות?! קורן
  • 19:20
  • 06.12.12

להלן תזכורת: עמיר פרץ שימש שר הבטחון בממשלת אולמרט. בתקופת כהונת של ממשלה זו, לא רק שהשחיתות שברה שיאים על חשבון עניי ישראל, אלא שגם השלום, מה לעשות לא בא. למען האמת היו שתי מלחמות. ציפי לבני להזכירכם הייתה שרת החוץ בממשלה הזו. ציפי לבני התנגדה בזמנו להסכמי אוסלו ולא חזרה בה עד היום. כל תרומתה לשלום מסתכמת בנסיון להשיג הסכם מדף. הסכם מדף!

13 אפילו תומכיו במפלגת העבודה לא מסכימים איתך.  (לת) .
  • 19:24
  • 06.12.12

14 אין פה שום אופורטוניזם - רק חרדה של יחימוביץ' מהסקר הבא... הדס
  • 19:30
  • 06.12.12

התגובות של שלי יחימוביץ' והעבודה מעידות על היסטריה ובלבול. לקחת מנדט ממפלגה לאחר שהציבור בחר בה, ולעבור למפלגה אחרת, זהו אופורטוניזם. לעומת זאת, לבוא לציבור לפני בחירות, ולהציג לו דרך משותפת ועליה לבקש אמון - זו הפוליטיקה הנכונה והנדרשת". עוד אמרה לבני כי "עמיר פרץ בחר מרצונו לעזוב את ביתו הפוליטי ואת המקום השלישי והבטוח בצמרת הרשימה, לאחר שהשקיע מאמצים רבים בהתמודדות. החלטתו של פרץ מבטאת את חוסר הרלוונטיות של העבודה בשל ההחלטה לזנוח את הנושא המדיני-ביטחוני, אשר נדרש

15 גדעון- פספסת את הנקודה. אסף
  • 19:30
  • 06.12.12

התוכנית של פרץ הייתה להתפלג יחד עם 7 חברי כנסת מהעבודה ולחבור לביברמן . הוא כשל בפריימריז, וכשהבין שאינו יוכל לפצל את העבודה ברח לזרועות ליבני. מהלך פחדני וילדותי , בדיוק כפי שהלך להיות שר ביטחון במקום שר אוצר . פרץ הרבה יותר ימני מיחימוביץ, שמדברת ימין רק עבור האלקטורט . הוא השקיע בכיפת ברזל ולא בקידום תהליך השלום כי הוא מאמין שאין סיכוי לשלום ולכן עלינו למגן עצמנו למוות .

16 עמיר פרץ עשה בעבודה מה שחיים כץ עשה בליכוד, שניהם עם וועדי עובדים  (לת) אבי מהמרכז
  • 19:30
  • 06.12.12

17 לוי רוחש כבוד לפרץ ומטפל בו בכפפות של משי א
  • 19:33
  • 06.12.12

לא ראיתי שמשווים אותו לדוד לוי, אבל לפרס ודיין בהחלט כן. פרץ פשוט לא יכול לסבול את העובדה שהפסיד ליחימוביץ'. אגו פגוע ונקמני, שהכניס את מיכאלי לכנסת כדי להכעיס את יחימוביץ' ובה בעת ניהל מו"מ עם לבני ופרש בעיתוי זדוני. פשוט חלאה

18 עמיר פרץ עשה צעד אינפנטילי להחריד. מבוכה מתבקשת לנוכח ההתנהגות של הילד המגודל הזה, אני חושב שאם נחמן שי מ"קדימה" יושב ב"עבודה" ועמיר פרץ יושב כעת ב"קדימה" של ציפי לבני אין לנו יותר סיבה להלין על הדימוי של הפוליטיקה כמקום נבוב, חסר-היגיון וכאוטי ובעיקר מביך כל אדם נבון. אורלינג
  • 19:34
  • 06.12.12

וא-פרופו בן סימון שהכותב מזכיר, היום אחרי הידיעה על פרץ דווקא מיד עלתה בראשי המחשבה הזהירה על כך שהוא הבא בתור אחרי פרץ.

19 הרי הפלסטינים רוצים שיבה. זה ללא מוצא. על מה יש לדבר. עם כל הכבוד לך  (לת) אמנון אשד
  • 19:34
  • 06.12.12

20 האיש שפיקד על רצח של 1300 אזרחים בלבנון היה התקווה הגדולה של גדעון לוי. לוי, תמיד ידענו שה"שמאלנות" שלך היא לצרכי כנסים בחו"ל, אבל לפחות תהיה עקבי  (לת) ערן
  • 19:37
  • 06.12.12

21 פרץ לא שמשון אוי כמה שיצטער
  • 19:40
  • 06.12.12


שלי לא דלילה ופרץ לא שמשון.
אבל מצבור האגו שבביצה יכולם למלא אוקיינוס של שנאה

22 הוועדה המסדרת מודיעה בצער רב! "דין התנועה" ז"ל
  • 19:42
  • 06.12.12


כל אחד לנפשו

23 גדעון לוי אף פעם לא מניח לעובדות לבלבל אותו - מרצ זה כשלון אחד גדול שרגא
  • 19:42
  • 06.12.12

היו בקואליציה ולא הצליחו לקדם כלום חוץ מבכיות שקראו להחיזר את הגולן. להחזיר את הגולן למי? למי להחזיר את השטחים?

24 פרס הפסיד לפרץ בבחירות על ראשות העבודה ואז עזב את העבודה ועבר לקדימה, פרץ ומצנע הפסידו לשלי בבחירות לראשות מפלגת העבודה ועזבו לקדימה ב' - אלו המנהיגים הדמוקטיים (זוכרים סיסמתם "מדינה דמוקרטית ויהודית") של גדעון הלוי ושל השמאל  (לת) שוקי
  • 19:42
  • 06.12.12

25 תעמולן גבלסי בעמק
  • 19:42
  • 06.12.12

אחד ממאמרי המלל המלאים לענה לעומתית נלעגת של מגלומן מגובה במילים גמלוניות חסר קוהרנטיות ונדוש עד לזרא.

26 פרץ איש ישר ואמיץ,אין לפקפק ביושרו של פרץ.  (לת) יהודה
  • 19:50
  • 06.12.12

27 עקרון אי הודעות הייזנברג
  • 19:50
  • 06.12.12


"בלתי ניתן לקבוע בו זמנית היכן מצוי נבחר והיכן מצויה דעתו, גם אם יהיו כלי מדידה מדויקים עד אין סוף"

28 אל קרקע המציאות. יד הנפץ (בקטנה).
  • 19:51
  • 06.12.12

במרכז מפלגה,שבו רוב לפואד,בוז'ו והקלבטע ימחשימוביץ',כל התנגדות
לכניסה לממשלת ביבי תושם לאל.אי לכך צמצום הנזקים חייב,את המהלך
הנוכחי מצדו של פרץ.מר לוי היקר,פוליטיקה למרבה הצער אינה פואטיקה.

29 מאמר קולע  (לת) .
  • 19:51
  • 06.12.12

30 גדעון לוי, אני הרבה פעמים מסכימה איתך. הפעם אתה ממש לא בכיוון. תמכתי בפרץ בעבר והאמנתי בו. האיש נפוליאון רדוף תסכול שפעל כמלאך חבלה בתוך מפלגת העבודה, ושום דגל לא מעניין אותו חוץ מדגל אחד: עמיר פרץ. שלי יחימוביץ מניפה את הדגל החברתי ובבוא העת היא תדע גם להניף את המדיני ובכיוון הרצוי אין ספק בכך.כל מה שפרץ רצה הוא בכשלון המפלגה כדי להיבחר לראשה בעתיד  (לת) וטוב שכשל בכך
  • 20:11
  • 06.12.12

31 הגזמת Kobi Harkavy
  • 20:24
  • 06.12.12

אני לא יודע אם כלנתר, שעל שמו נקרא הכלנתריזם היה מזרחי או אשכנזי, ו;ה לא ממש משנה. הצעד שעמיר פרץ, בו תמכתי בעבר, עשה הוא מכוער מכל בחינה. הוא התמודד זה עתה בפריימריס, גם הצליח בהם לא רע, אבל פרש, לא חשוב אם הסבה מוצדקת או לא. אילו רצה, היה צריך לפרוש קןדם לפריימריס, לא לאחריהם. חבל, כי הוא מוכשר. הוא חבר דווקא למי שנכשלה בכל אשר פנתה. פרץ צודק ששלי מעוותת את השמאל, אבל יכל להיאבק בה עם רוב בתוך המפלגה.

32 אין רגע דל. מסקנדל לסקנדל.  (לת) לת
  • 20:45
  • 06.12.12

33 האמת העגומה היא ששלי ניהלה בעבודה טיהור אתני ואזורי. היא דחקה מזרחים ואנשי פריפריה (גם אשכנזים) אל מחוץ לרשימה, ואימצה אל חיקה נערים ונערות יאפיים תל אביב. זו הסיבה שפרץ, המדינאי הבכיר בעבודה, עוזב בטריקת דלת. מפלגה יאפית לא תכניס לכנסת יותר מ-10 מנדטים של תושבי צ'לנוב עד גימל, כולל הזקנים הסניליים שמצביעים אוטומטית עבודה לש"ז
  • 20:55
  • 06.12.12

כל מיש שחי בברנז'ה ויצא ממנה יודע עד כמה אגוצנטרית וחד-צדדית היא תפישת העולם של צפרדעי הביצה הזו. שלי היא סלמנדרה גדולה בביצה קטנה.

34 פשטני יעקובוס
  • 21:02
  • 06.12.12

להפך: חיזוק "התנועה" על חשבון מפלגת העבודה בעקבות מעבר פרץ הוא שיכריח את יחימובץ לסגת מכוונתה לחבור אל נתניהו. במובן זה פרץ בחוץ יהיה אפקטיבי יותר מפרץ בפנים. לדוגמה: הח"מ, ואולי עוד רבים כמותו, יימנעו מלהצביע יחימוביץ על רקע חידוד ההבדל בינה לבין לבני בסוגיית החבירה אל מחנה האפרטהייד. לחידוד זה של ההבדל תרם צעדו של פרץ תרומה ממשית, ועל כך יש לברכו.

35 הפוליטיקאים שלנו הוציאו שם טוב לגנבי הסוסים, הם הרבה יותר טובים מהם.  (לת) אלי
  • 21:10
  • 06.12.12

36 התוצאה הנלוזה של מעשיכם,מובילה את הביבי לצחוק מהדהד ,בדרך לכסריה ,ולכסרית.  (לת) נביא הזעם............
  • 21:20
  • 06.12.12

37 בינינו פרץ מבולבל. מחמיץ הזדמנויות סידרתי אבונה
  • 22:04
  • 06.12.12

ודווקא ללכת אל ליבני שמעולם לא עשתה משהו פרט להרוס מפלגה פופולרית ומבטיחה שעשתה הרבה למען השלום

38 אחרי כל הגועל נפש, העריקים, קבלני הקולות, נפוחי האגו והליצנים, יש מימין ומשאל רק שתי מפלגות ערכיות ודמוקרטיות - הבית היהודי ומר"צ.  (לת) סוף דבר
  • 22:11
  • 06.12.12

39 מפלגת העבודה זקוקה להמתת חסד... רק יצחק רבין ידע להוציא ממנה משהו אמיתי ..אבל מאז לא קם לו יורש וגם לא יקום כנראה.  (לת) מפלגה אבודה ומאוסה.
  • 22:16
  • 06.12.12

40 אם גדעון לוי אביר המוסר סלח לפרץ על המלחמה שיש לו ברזומה, עוד יהיה כאן שלום במזנון הכנסת  (לת) א
  • 22:29
  • 06.12.12

41 עוז לפורענות בטרם תמורה או עוז לתמורה בטרם פורענות? נמתין בסבלנות. געגועיי לבן-אהרון
  • 22:41
  • 06.12.12

האנולוגייה בין פרס לפרץ מופרכת: פרס ערק לקדימה אחר תבוסה. עמיר עוזב את "העבודה" לאחר ניצחון סוחף, מיקומו במקום השלישי ולאחר שהכניס חמישה מאנשיו.

42 פרץ הוא פושע מלחמה. מלחמת לבנון שהוא הוביל בחדווה הרגה אלפי אנשים. יחימוביץ' גם היא לא מתציאה גדולה אבל עדיין לא פושעת מלחמה. חכו, גם היא תספיק  (לת) קןבי
  • 23:12
  • 06.12.12

43 בהתחלה התרעמת על ייחוס מניעי כבוד לצעד שלו, ואח״כ הודית בפה מלא שזו לא אידיאולוגיה אלא ״ההשתלטות של שלי״. פרץ עשה טעות אינפנטילית מתוך זעם של רגע וזה הכל. עופר
  • 23:55
  • 06.12.12

וחבל שכך, כמובן, אבל הגל הזה גדול מפרץ בהרבה, והוא הנפגע העיקרי.

44 גדעון, הפעם קלעת בול, ניתוח בהיר של המציאות: "העבודה ללא פרץ תהייה מפלגה אחרת; ספק אם "התנועה" עם פרץ תהייה תנועה אחרת", צודק בענין מרץ, היא תתחזק. יפה כתבת!.  (לת) 22
  • 00:26
  • 07.12.12

45 פרץ לא ברח משלי. ולא מהאגנדה המדינית. זאב
  • 00:33
  • 07.12.12

הוא ברח מעופר עיני.

46 גדעון לוי.. אתה רציני??! איצי
  • 00:38
  • 07.12.12

"צעדו הנואש?"
הפאתוס שלך עובר כל גבול-
"גם מועמדת מבטיחה כמרב מיכאלי תהסס עכשיו יותר, בהעדר גב איתן מאחוריה, גבו של פרץ"
לא יאומן, בן אדם, אתה מאבד את הפרופורציות.

47 מפלגת הלוזרים בראשות ציפי ליבני תעצים את הפסדם הפוליטי של נבחריהץ  (לת) ansl
  • 00:50
  • 07.12.12

48 לבני-מצנע-פרץ זה לא שמאל מתון? אורון גן
  • 01:04
  • 07.12.12

אז מה כן?

49 מה אתה מבלבל במוח. פרץ הוא הפוליטיקאי החלש ביותר שנצפה בשנות המדינה. אתי פרא
  • 05:25
  • 07.12.12

ואין מושג אם הדבר נובע מעדתו או מאופיו , אבל כפי שלא ישפיע על כוחה האלקטורלי של 'התנועה', לא יחסר 'בעבודה'.

50 החיוך הקבוע שמרוח על פניה של סתיו שפיר נציגת הפולשים האפריקנים בכנסת מביא לי את הסעיף.  (לת) נפיח
  • 05:45
  • 07.12.12

51 כמו שהשמש זורחת בבוקר, גדעון לוי מגזים. יחימוביץ' היא לא ימין ולא תצטרף לביבי, ציפי לבני יכולה להעיר לחיים את המו"מ המדיני ומי יודע, אולי אף לסיימו בהצלחה, בלי להניף שלט ענק שכתובה עליו המילה "שמאל".  (לת) שלא תטעו- אני אצביע מר"צ, מפלגה צנועה בלי דרמות למיניהן (אולי לא חוכמה גדולה, כשאין מסות של מצביעים...)
  • 05:59
  • 07.12.12

52 גדעון מצטרף לעדר הפרשנים החובטים עמיר פרץ, רק בסגנון מרוכך. מה פירוש מחק את הסיכוי לקיומה של מפלגת שמאל מתון? הרי בעצמך אתה מבין את הרוח היחימוביצית השולטת בעבודה. עם מי בדיוק היה יכול פרץ לעבוד בתוך העבודה, בלי שיחצני יחימוביץ יציירו אותו כפלגן כמסית וכל השאר ? עצם ההודאה בוואקום שהותיר אחריו עמיר, מלמדת שלא היה מלכתחילה סיכוי רציני לאלץ את הנהגת העבודה להוציא מהבוידעם את הדגל הרמוס של רבין. דווקא הצטרפותו של עמיר לציפי ליבני, דווקא נותנת יותר סיכוי להחזיר לסדר היום את הנושא.  (לת) כתיבה תמה
  • 06:14
  • 07.12.12

53 עם מרב מיכאלי, סתיו שפיר והפרופסרים יונה וספיבק מנסחי המצע, העבודה היא שמאל קיצוני שבקיצוני.  (לת) ביבי עושק ישראל
  • 06:47
  • 07.12.12

54 העבודה זקוקה לאופוזיציה פנימית בדיוק כמו שבליכוד זקוקים לאופוזיציה פנימית לנתניהו  (לת) פלוראליזם במפלגה
  • 07:05
  • 07.12.12

55 שלי יחימוביץ ומפלגת העבודה יאבדו גובהה -ממפלגה הם הפכו לתנועת מחאה חברתית -מפלגה מרימה את כל הדגלים ושלי מחביאה -לא מדיני ובעיקר לא פנימי איפה הערבים-חס מלהזכיר יש להצביע מרץ  (לת) לעולם לא פיספסתי תחזית פוליטית
  • 07:51
  • 07.12.12

56 שלי ,לעומת תדמית ,לא דוברת תמיד אמת-כאשר היא אומרת "מאד דמיוני שאשב עם ביבי" הכוונה מאד דמיוני שלא אשב עם ביבי  (לת) רוקד עם פוליטקאים
  • 07:55
  • 07.12.12

57 והמשכיל בעת ההיא יידום ?  (לת) אקס סמול
  • 08:16
  • 07.12.12

58 יחימוביץ לא הייתה מאפשרת לו לעשות כלום, עכשיו יש סיכוי שיוכל לעשות משהו  (לת) פרץ בחר בעשייה - וטוב שכך
  • 08:26
  • 07.12.12

59 ההתחסדות שלך מתאימה לך. חזרת להיות ג' לוי הזחוח. בעטו בו והוא נבעט, ולצערם של הבועטים הוא לא צנח בערמת זבל. שלי בישלה שלי תאכל.  (לת) פרץ לא הפקיר כלום
  • 08:28
  • 07.12.12

60 יחי' פחדה ממנו אבל הוא לא פחד ממנה. היא התעלמה ממנו והפסידה, כתגובה הוא התעלם ממנה והרוויח.  (לת) כל הכבוד ל"הפקרה" הזאת
  • 08:30
  • 07.12.12

61 אולי תפקיר לרגע את מה-שאתה ותתחיל לראות דברים כהווייתם. שלי מחזירה את העבודה לאשפתות, ומי שעיניו בראשו יימלט על נפשו  (לת) על איזו הפקרה אתה מדבר?
  • 08:32
  • 07.12.12

62 כל מילה בסלע. קשה עם הצעד של פרץ ומצד שני אפשר להבין אותו. דבר אחד בטוח, שלי מייצגת טייס אוטומטי של המחאה. היא לא קשורה לעבודה. במפלגת העבודה תמיד דברו מדינית. קשירת העיניים שלה בנושא המדיני, גורמת להסתאבות וריסוק מפלגת העבודה. שלי יוצרת בן כלאיים שאולי מתאים לאגדות. לא למציאות. וחבר היועצים שלה עוזר לה לרסק אנשים טובים יחד איתה, חסרת ניסיון ואישיות מנהיגותית  (לת) שומר חוק
  • 08:51
  • 07.12.12

63 הפוך גוטא הפוך גוטא
  • 09:36
  • 07.12.12

פרץ הבין ששלי לא תשב באותה ממשלה עם נתניהו, ולכן חבר ללבני הוא התגעגע לוולבו. גם לבני,מצנע ופרץ שועלים פוליטים יודעים שאי אפשר לנצח בחירות שמקימים מפלגה חודשיים לפני הם עכשיו נאבקים על כמה שיותר מנדטים בשביל לקבל כמה שיותר תפקידי שר. לא היה איכפת להם לדפוק בדרך את כל ציבור המצביעים של המרכז שמאל ולפגוע קשה בסיכוי להפיל את נתניהו

64 עמיר פרץ איש אמיץ, שלי לא מוכנה להתמודד עם בעיות הליבה של ישראל, הכיבוש, ההתנחלויות ולימודי הליבה של החרדים.  (לת) ציוני מודאג
  • 10:03
  • 07.12.12

65 אמיר פרץ חשב בטעות שאם שלי קושרת לו את הידיים,סותמת לו את הפה ומצליפה בו זה בגלל "שנאת חינם" כאשר זה היה בעצם בגלל שהיא קראה את 50 גוונים של אפור...  (לת) 50 גוונים של שלי
  • 10:13
  • 07.12.12

66 גדעון יש לך טעות אחת , אין מפלגת עבודה, יש מפלגת אבודה. רונן
  • 10:50
  • 07.12.12

מפלגת האבודה אינה מייצגת איש. כולי תקווה שבבחירות הקרובות היא תרוסק סופית.
אין היא מייצגת דבר למעט המלל של יחימוביץ'.

67 הגזמתם עם פרץ שני
  • 11:01
  • 07.12.12

אפשר לחשוב שהוא איזה מנהיג אותנטי עם כוח ציבורי מאחוריו, "מנהיג שמאל". קשה לי להאמין שיש מאחריו איזה ציבור מעבר למתפקדי הארגזים שלו. היה ראש מפלגה שאיכזב (הצבעתי לו). ההתנהגות שלו מכוערת מאוד - לפרוש אחריי פריימריז דמוקרטיים. בהחלט אבד את ההערכה המוגבלת שלי כלפיו כשהחשבתי אותו לפוליטיקאי הגון ואידיאליסט. דרך אגב, הדבר נכון גם לגבי ליבני (לה לא הצבעתי מעולם, לא עשתה עבודה טובה מעולם, אבל לפחות חשבתי שהיא פוליטיקאית איכותית והגונה).

68 והפאתטי ביותר - אל מי הצטרפת יא פרץ? אל רודף ה"משתמטים" ההומופוב אלעזר שטרן ואל מאיר ביומטרי שטרית!  (לת) אזרחים סרבו ביומטרי
  • 12:08
  • 07.12.12

69 מאמר שכולו קשקשת טהורה. והרי בשם אותם נימוקים בדיוק זוחלת העבודה אחר כך לממשלת נתניהו, כדי 'לא להפקיר את המדינה בידי הימין', ובשם אותם נימוקים בדיוק מקודמת כיסאולוגיה טהורה שכל קשר בינה לבין אידיאולוגיה מקרי בהחלט. פרץ עשה פה צעד שכולו אידיאולוגיה, כי היה לו מקום מובטח במפלגה השניה בגודלה, וכנראה גם משרת שר. לו היה חושב על האינטרס האישי שלו היה נשאר להינות ממנעמי הקואליציה שיחימוביץ תזחל אליה לאחר הבחירות. הייתי תומך נלהב של יחימוביץ ובאיטיות ובהתמדה היא הפכה אותי לאחד שסולד ממנה ומדרכה. כל הקריצות ימינה אינן מעמידות אלטרנטיבה ראויה לנתניהו. יחימוביץ מתגלה כמין אהוד ברק זוטא .  (לת) שי
  • 12:16
  • 07.12.12

70 העבודה גדולה מיחימוביץ' לא מבין את הספינים האלו
  • 12:21
  • 07.12.12

פה ושם אני קורא שיחימוביץ' דחקה החוצה מועמדים כי היא לא חיבקה איתם או הסכימה איתם מספיק. אני לא מבין מה זה הקשקושים האלו. העבודה היא מפלגה דמוקרטית, יש בתוכה חילוקי דעות, ויושבת-הראש לא צריכה להסכים עם כולם (ולא כולם צריכים להסכים עם יושבת הראש). לא כולם חייבים לחבב אחד את השני או לדבר בקול אחד. ומי שעוזב כי יושבת הראש לא קיבלה את דעתו, מעיד בעיקר על עצמו שהמפלגה לא חשובה לו ושהוא לא מחויב לה, ושהוא לא מסוגל או לא רוצה לעבוד בצוות.

71 סוף סוף מפלגת העבודה חוזרת לעצמה לעמדה הביטחוניסטית אקטיביסטית של בן גוריון, והפטריוטיזם עם חכמת החיים העמוקה של גולדה. לאט לאט נפרדים מהשמאלנות התבוסתנית המצדיקה כמעט בכל דבר את האוייב. לא צריך להתבייש לעמוד על זכויותינו  (לת) מאיר
  • 12:34
  • 07.12.12

72 שלי במגפי גולדה -בושה במילות פרידתה מהאיש שתמך בה להתברג גבוה בהעבודה... שירה
  • 13:50
  • 07.12.12

גדעון לוי-יפה אמרת והצגת בדיוק בדיוק את המצב בלכתו של עמיר פרץ.הבנתי את האדם הזה. זו לא היתה גחמה של אגו.הוא אדם ראוי. אין לי מה להוסיף על עומק הניתוח ולא שטחי כמו של שלי כי כך נוח לה להלהיב את "ההמון הנגרר".ושוב תודה על דבריך.

73 אפשר לחשוב שאצל לבני הוא יקבל מה שהציב כאולטימטום לשלי גרשון
  • 14:48
  • 07.12.12

מר לוי הנכבד .
קצת הגינות . למה מציפי הוא לא דרש התחייבות להכריז שהיא שמאל ושהיא לא תשב בממשלת נתניהו ?
ומה הוא יעשה אם ציפי תחליט להצטרף לממשלה ? הרי גם אופזיציה במפלגה הוא לא יכול להיות ( מה שכן היה יכול - ועשה במפלגת העבודה ) כי אין מפלגה . יש רק רשימה לכנסת .
מר לוי - קצת הגינות . הרי שלי היא יונת שלום לבנה כשלג לעומת ציפי .

74 הלך זרזיר אצל עורב. פרץ הלך לליבני.  (לת) שרה
  • 10:16
  • 08.12.12

75 כמו תמיד, שוכחים את הנושא החברתי איתמר
  • 15:41
  • 09.12.12

אתה גדעון, שכל 4 שנים לפני הבחירות מתלונן ומתלונן על כך יורה עכשיו כמו מטורף. מה יש לך בעיות אישיות עם שלי יחימוביץ'? לא מבין אותך.

סוף סוף אפשרות אמיתית לשמאל חברתי אמצע בטחוני. סוף סוף שפיות ולא רק להרוג את הערבים מחד או כל היום לנגב איתם חומוס מנגד.

ומבחינת חיינו שלנו כל יום במדינה הזו - שפיות וחזרה לאיזון.

שכחת. תזכר כי הנכדים שלך ונינים שלך ישלמו 200000 משכורות כדי לרכוש בית מעל ראשם במעלות תרשיחא ד' הרחבה.

פעילות
המלצות
פרסומת