ח"כים מהימין דורשים לפסול את בל"ד ורע"מ-תע"ל מהתמודדות בכנסת

דוד רותם, מיכאל בן ארי ואריה אלדד עתרו לוועדת הבחירות המרכזית שצפויה לאשר את העתירה משום שמרבית חבריה הם ממפלגות הימין

ועדת הבחירות המרכזית צפויה לדון בימים הקרובים בשורה של עתירות שהגישו ח"כים מהימין לפסילת רשימות בל"ד ורע"מ-תע"ל מהתמודדות בבחירות הקרובות. יו"ר ועדת חוקה, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו) דרש לפסול את רשימת בל"ד, מיכאל בן ארי ואריה אלדד (עוצמה לישראל) עתרו נגד בל"ד ורע"מ-תע"ל ואילו ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד ביקש לפסול את מועמדותה של ח"כ חנין זועבי (בל"ד) לכנסת ה-19.

חוק יסוד הכנסת מאפשר לוועדת הבחירות המרכזית לפסול מועמדים או רשימות ששללו את קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, שהסיתו לגזענות או שתמכו במאבק מזויין של מדינת אויב או ארגון טרור נגד מדינת ישראל.

הסיכויים שהוועדה תפסול את המפלגות גבוהים: ועדת הבחירות המרכזית מאויישת ברובה על ידי חברי כנסת ונציגים של המפלגות השונות על פי מפתח המבוסס על גודל המפלגות בכנסת. מעל חברי הוועדה מוצב שופט העליון, אליקים רובינשטיין. מאחר שמפלגות הימין נהנות כיום מרוב בכנסת, יש להן נציגות משמעותית בוועדה. במערכת הבחירות הקודמת פסלה הוועדה את רשימות בל"ד (26 מתוך 37 חברי הוועדה) ורע"מ-תע"ל (21 מתוך 37), לאחר הפסילה בית המשפט העליון הפך את ההחלטה על פיה.

אלדד ובן ארי צרפו לעתירתם רשימת פרסומים ארוכה המוכיחה, לטענתם, כי המפלגות המדוברות אינן עומדות בדרישות החוק. כך, לצד השתתפותה של זועבי במשט המרמרה, הם מצטטים גם התבטאות שלה בראיון לרשת אל ג'זירה, לפיו משימת מפלגתה היא "לצאת נגד המפעל הציוני, לצאת נגד הגדרת המדינה כמדינת היהודים". בראיון אחר לאותה הרשת אמרה, לטענתם: "אנחנו נמצאים בהתנגשות עם המפעל הציוני. אנחנו בהתנגשות עם לב הקונצנזוס הציוני על הגדרת המדינה כמדינת היהודים".

אחמד טיבי
אחמד טיבי. צילום: תומר אפלבאום
ח"כ חנין זועבי
ח"כ חנין זועבי. צילום: מוטי מילרוד

באשר לח"כ אחמד טיבי (רע"מ תע"ל), מזכירים השניים ראיון שלו ממאי 2010, בתכנית ערב חדש, במהלכו אמר "כמו שאתם לוחצים על אסירים בבתי הכלא, אנחנו נלחץ על גלעד שליט". טיבי טען היום (ראשון) כי מדובר במשפט שהוצא מהקשרו.

ח"כ זועבי אמרה הערב בתגובה: "הפאשיסטים האלה, אקוניסים וליברמאנים ורותמים למיניהם, מנצלים את רוח התקופה שבה חברי ליכוד-ביתנו מנהלים פה את העניינים. יש קווים אדומים לדמוקרטיה, ופסילת רשימות ומועמדים הוא אחד הקווים האלה. יש רוב אוטומטי בכנסת לפאשיזם, אבל אני לא חושבת שבית המשפט יפסול אותי או את בל"ד, לא בגלל שהוא אוהב או תומך בי, אלא בגלל שהוא יחשוב אלף פעם לפני שייתן לגיטימציה להפיכת המשטר למשטר פאשיסטי למהדרין".

עו"ד אוסמה סעדי, מזכ"ל תע"ל, אמר בתגובה: "כמו בכל מערכת בחירות הימין הקיצוני מנסה לשלול מח"כ טיבי ומרע"מ-תע"ל את הזכות הבסיסית לייצג באופן אותנטי את ציבור בוחריו על פי מצע מפלגתו. הדרישה הזאת היא גיבוב של שקרים ועיוות דבריו ועמדותיו של ח"כ טיבי". לדבריו, "אכן, יש לנו תזה של מדינת כל לאומיה, מול ההגדרה של מדינה יהודית וח"כ טיבי תומך במאבק עממי לא אלים לשחרור לאומי של העם הפלסטיני מעול הכיבוש". סעדי הוסיף: "נאבק בדרישה ההזויה הזאת בוועדת הבחירות וגם בבג"צ אם נצטרך. זה ניסיון לשלול מהציבור הערבי את הזכות לייצוג אותנטי ודמוקרטי".

מבל"ד נמסר כי "הבקשות לפסילת המפלגות הערביות וחברי הכנסת שלהן הן חלק מגל עכור של פוליטיקה גזענית ואנטי-דמוקרטית השוטף את הכנסת בשנה האחרונה וצפוי להמשיך גם בכנסת הקרובה. בית המשפט העליון פסק חמש פעמים בעבר שאין כל עילה חוקית לפסול את מפלגת בל"ד. גם היועץ המשפטי לממשלה אמר את דברו בהתייחס לפעילותה של חברת הכנסת חנין זועבי וקבע כי פעילויותיה לגיטימיות ונעשות במסגרת החוק, ללא רבב. לצערנו, יש מי שרוצה שוב לקבל כותרות על הגב של מפלגת בל"ד ובאופן לא מפתיע אלה דווקא חברי הכנסת הקיצוניים והגזעניים ביותר. מדובר ברדיפה של חברי הכנסת הערבים שמטרתה לדחוק את רגלי הציבור הערבי מבית המחוקקים. בל"ד היא סיעה פעילה מאוד למען דמוקרטיה וצדק חברתי. מאחוריה פעילות פרלמנטרית ענפה לטובת האזרחים הערבים וכלל אזרחי ישראל".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אחמד טיבי לשלטון  (לת) חמוד
  • 21:32
  • 09.12.12

02 בהצלחה לכולם:-) טיבי את טאלב את זועבי צריכים להבין שאצבע בעין, גם בשם הדמוקרטיה, נמאסת אחרי זמן. ט.ט.ז ואח' מותחים את גבולות הטולרנס של הדמוקרטיה הישראלית ובחוסר יושר אינטלקטואלי אופייני הם נוטפים ארס ושטנה כאשר אומרים להם די!!  (לת) מור
  • 21:32
  • 09.12.12

03 חייבת להיות עתירה לפסול את שלושת הרעים רותם ,בן ארי ואלדד שהם שנואי העם וגזעניים , הרוע נודף מהפרצוף שלהם , כל בר דעת שמאבחן פרצופים מבחין בכך מנצלים כספי הציבור לרוע
  • 22:03
  • 09.12.12

שלושת מסיתים את הנוער שלנו לתרבות רעה ועושים להם שטיפת מוח , על ההורים לפקח על בניהם להתרחק מציר הרשע הזה שמחלחל בחברה הישראלית הנאורה ,

04 את זיבי צריך להכניס לכלא על בגידה. טיבי סתם משת"פ של ערפאת. הדבר האחרון שאכפת להם זה ערביי ישראל.  (לת) דקמדק
  • 22:06
  • 09.12.12

05 מה תרוויח מדינת ישראל מפסילה פוליטית?? עוד פעם הימין מזיק למדינה, ולתדמיתה בעולם  (לת) גדעון
  • 22:07
  • 09.12.12

06 למה לעצור שם? מה, חדש כן ציוניים? ומרצ? הרי הם מסיתים נגד המדינה ומזמינים חרמות. אני גם בכלל לא סגור לגבי יחימוביץ'.  (לת) סתם אחד
  • 22:08
  • 09.12.12

07 המפלגות החרדיות גם לא מציגות עצמן כחובבות ציון, גם אותן לפח  (לת) זייט גזוענט
  • 22:08
  • 09.12.12

08 צריך לעתור לפסילת מפלגת "עוצמה לישראל" עודד
  • 22:09
  • 09.12.12

זו באמת מפלגה חשוכה, גזענית, אלימה ומסוכנת למדינת ישראל. חותרת תחת אושיות הדמוקרטיה, שלטון החוק ואמנות בין לאומיות.

09 הפוסל במומו פוסל מנשה
  • 22:09
  • 09.12.12

מיכאל בן ארי ואריה אלדד חשודים בגזענות ובשלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית בפני עצמם, כי אצלם מדינה יהודית קודם למדינה דמוקרטית - זה גזעני וזה לא דמוקרטי.

10 עם ישראל אני
  • 22:11
  • 09.12.12

אתם עוד תשלמו בגלל הממשלה הימנית הקיצונית העומדת בראשכם.
אתם כל כך טיפשים שאתם תמשיכו להצביע להם.
אני לא ערבי, ואני אפילו יהודי שמזהיר אתכם שאם תמשיכו להצביע ולתמוך בגל הימני הקיצוני הזה - הכל עוד יתפוצץ לנו בפנים.

11 הדמוקרטיה היחידה במזה"ת. בקרוב רק בערוץ ההיסטוריה.  (לת) בנימין מאי
  • 22:11
  • 09.12.12

12 יופי , כל הכבוד לבן ארי ולאלדד. אני ומשפחתי מצביעים לכם  (לת) רוצים 6 מנדטים
  • 22:12
  • 09.12.12

13 בנושאים כאלה רק בית משפט עליון צריך להחליט אלון
  • 22:13
  • 09.12.12

וזה למרות שלכאורה נראה שהנ"ל אכן לא ראויות להיות חברי כנסת או נציגי ציבור במדינה. גם דמוקרטיה חייבת להגן על עצמה.
אולם כאמור, זה לא נושא לנקמנות אלא להחלטת בית המשפט העליון.

14 הם חייבים לפסול גם את מיכאל בו ארי, מירי רגב, ודני דנון. אריאל
  • 22:13
  • 09.12.12

אחרת זה לא דמוקרטיה ולא נעליים.

  •   אוייבי ישראל מחופשים ליהודים.  (לת) כל הנ"ל
    • 07:02
    • 10.12.12

  •   לא צריך לפסול אף אחד, ל-14
    • 09:10
    • 10.12.12

    בן ארי, מירי רגב ודני דנון מייצגים את הקהל שמצביע להם בדיוק כמו שחנין זועבי מייצגת את הקהל שמצביע לה, ואני עדיין לא הייתי עורך אנלוגיה שכזאת בין שני הצדדים. כי זועבי וטיבי עשו מעשים במשך הזמן שהם על הגבול הבגידה. ועל אף הכל, למרות שלדעתי הכרחי משום כך להסיר להם את החסינות הפרלמנטרית באופן סלקטיבי, הם ראויים להמשיך לכהן כחברי כנסת.

    ואמנם כביכול אין קשר: דמוקרטיה זו שיטת משטר גרועה. לא צריך להציג אותה כערך נאצל. דמוקרטיה ניתן לנצל לרעה יותר מכל שיטה אחרת. וכך אכן נעשה במרבית הזמן במרבית המדינות הדמוקרטיות, לדוגמא, הסוציאליזם והמפלגות הנוצריות-דמוקרטיות באירופה שהמיטו וממיטות אסון על היבשת הזאת עם עליית כוחו של האסלאם הקיצוני שם.

    אולי גם פה מתרחש תהליך דומה? מי-יודע. גם פה בארץ יש מפלגות אסלאמיות, שנציגיהן כידוע קיצוניים בהרבה מקהל המצביעים הערבי-ישראלי ומנצלים לרעה את החסינות שלהם, ואת הדמוקרטיה. ללא ספק קיבלו השראה מאחיהם ה"אירופאים" לנשק של האסלאם הקיצוני הפשיסטי.

    בכל מקרה, לא מפתיע אותי מדוע עולות להן תגובות-נגד של אנשים כמו מיכאל בן ארי ודני דנון לתופעה הזאת של הקצנה מצד חברי הכנסת הערביים. אם כבר קיצוניות, אז שתבוא על שלל פניה - הרי זו דמוקרטיה פלורליסטית, האין זאת?

15 אני לא מבין למה ערביי ישראל מצביעים למאכזבים סידרתיים שלא דואגים להם ורק משניאים אותם.....  (לת) ג'ו
  • 22:16
  • 09.12.12

16 אני מקווה שלא יפסלו - בשם הדמוקרטיה  (לת) יהודיה שאכפת לה
  • 22:20
  • 09.12.12

17 צר לי על שהכנסת הפכה לביוב חבל מאוד
  • 22:21
  • 09.12.12

וצר לי שבל"ד ורע"מ-תע"ל, שמייצגות את הציבור הערבי ומסמלות מתינות וסיכוי לדו-קיום כבר לא יוכלו להבחר. זה אומר משהו על הציבור הישראלי ומנהיגיו יותר משזה אומר על הציבור הערבי.

18 זועבי עברה כל גבול!  (לת) שמאלני
  • 22:22
  • 09.12.12

19 הנה, שוב מוסרות המסכות וכולם יכולים לראות: ישראל נשלטת ע"י מנטליות אפרטהייד.  (לת) אחד2
  • 22:24
  • 09.12.12

20 על בג"צ להחליט אם הוא בית משפט יהודי או פלשתיני!  (לת) המקור
  • 22:24
  • 09.12.12

21 כשפסלו את כהנא (ואני משונאיו) איש לא חשב שיש פה פגיעה בדמוקרטיה. מה ההבדל בדיוק????
  • 22:25
  • 09.12.12

הם פשיסטים וגזענים בדיוק כמותו.
למה איפה ואיפה???

22 להזכירכם: אלו מפלגות שמתנגדות בתוקף למדינת ישראל  (לת) אחד
  • 22:27
  • 09.12.12

23 עדיף  (לת) לפסול את המפלגות החרדיות על הדרת נשים בתקנון
  • 22:33
  • 09.12.12

24 מה הם תרמו למגזר שלהם? שוויון
  • 22:34
  • 09.12.12

חוץ מפרובוקציות לא עשיתם כלום למען המגזר שלכם בישראל במקום לדאוג לחמאס וארגוני טרור תעזרו לאותם אזרחים שאתם מייצגים אותן להילחם בפשע ולעזור להם ברמה ההשכלתית והכלכלית אתם סתם תאבי פרובקציות לשמה מצחיק היה לשמוע שבוע שעבר שנציגי כפר ערבי באו לתמוך בדרעי כי רק הוא עוזר להם לתשומת לבכם

25 בסך הכל עוד פרק, נהיינו אדישים לכך שהכל מתחרבן לנו מול העיניים  (לת) ערן
  • 22:36
  • 09.12.12

26 סוף סוף יש למי להצביע עוצמה לישראל של אלדד ובן ארי היא המפלגה היחידה בארץ שאינה יותר מדי שמאלנית לטעמי  (לת) אנטי שמאל
  • 22:36
  • 09.12.12

27 מצויין! בנוסף לצרעת ייתווספו טיפוס, חולרע ואיידס. מעניין מי יירצה בכלל ליצור עוד קשר עם המדינה.  (לת) .
  • 22:37
  • 09.12.12

28 דמוקרטיה שיורה לעצמה בבטן עדן
  • 22:39
  • 09.12.12

כל אלה שבעד שהחכ"ים הערבים שהוזכרו לעיל יהיו בכנסת הם "עלאק" דמוקרטים שיורים לעצמם בבטן. בכל מדינה במערב כבר מזמן היו מעמידים אותם לדין על בגידה.
שלא לדבר על זה שהם אמורים לדאוג לערביי ישראל והללו בעצמם אומרים שהם דואגים רק לפלשתינים.

29 הכנסת היא ביצה מצחינה יורם
  • 22:44
  • 09.12.12

בג"ץ יפתור שוב את הבעיה ב"ה.

30 אני לא מבין איך מפלגה שמצהירה בגאון שהיא ממשיכת דרכו של כהנא לא נדחית על הסף. ברל
  • 22:51
  • 09.12.12

אם הייתה מפלגה ערבייה שתאמר שהיא ממשיכת דרכו של המוהנדיס לא רק שלא הייתה מורשית להיבחר, חבריה היו נחקרים ע''י המשטרה.

31 מזל שהם לא יכולים (עדיין) לפסול בכלל קולות של מצביעים ערבים. אם היו יכולים, היו עושים גם את זה.  (לת) גילי
  • 22:53
  • 09.12.12

32 אם בל"ד ורע"מ-תע"ל לא יורשו להתמודד בבחירות על כל המפלגות הערביות להודיע שהן לא תשתתפנה בבחירות הקרובות ובכך הן יותירו את הפרלמנט של מדינת היהודים נטול מפלגות שמייצגות עשרים אחוז מאזרחי מדינת ישראל.זה יהיה מעשה שיציג את ערוותה של ״הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון״.אם תתקבל החלטת הפסילה על יהודים בעלי מצפון ותפיסת עולם דמוקרטית להצטרף להחרמה הזו של הבחירות.איום בהחרמת הבחירות כנראה יסייע בבלימת המהלך הזה כי הדבר האחרון שנתניהו זקוק לו כיום זו מערכת בחירות שבה האזרחים הערבים לא משתתפים.  (לת) הדס
  • 23:00
  • 09.12.12

33 המפלגות הערביות לא מיצגות את הצבור הערבי אלה את הפלשתיני
  • 23:01
  • 09.12.12

מפלגות ערב הם כר נרחב לטרור נגד היהודים. במקום להגיד תודה אלף פעם כל בוקר על טוב ליבו של העם היהודי שהסכים להשאיר אותם בארץ ישראל אז הם ברוב חוצפתם חוברים לטרור ומנסים בכל דרך לפגוע בנו אני מקוה שיגיע היום ונראה את אותם טרוריסטים עולים על משאיות בדרכם מזרחה אל אחיהם המתגעגעים אליהם.

34 אלדד ובן ארי צירפו רק 11 פרסומים - זו כלל לא "שורה ארוכה" א
  • 23:04
  • 09.12.12

חלקם דלים ביותר, וכולם ביחד לא מוכיחים את מה שהם רוצים, בייחוד לא לגבי רע"ם-תע"ל (שזכתה ב-4 פרסומים בלבד).

אגב, לתגובת בל"ד, מתי בית המשפט פסק חמש פעמים בעניין? ידועות לי שלוש פעמים: ב-1999, ב-2003 וב-2009.

מובן, שבקשות הפסילה הן דלות בטיעונים ובתוכן, מועתקות בחלקן הלא-קטן מהבקשות של שנת 2009 שנדחו, ואינן מעלות טיעון רציני נגד השתתפותן של בל"ד ורע"ם-תע"ל בבחירות. אופתע מאוד אם בית המשפט העליון יקבל אחת משתי הבקשות האלה.

35 למרות שאני בשמאל, בעניין הזה אני תומך כי יש גבול לכל תעלול וזועבי עברה אותו מזמן  (לת) איש אחד
  • 23:04
  • 09.12.12

36 הייתי מתייעץ עם מדינות דמוקרטיות מה דעתן לגבי הנושא... שלמה
  • 23:14
  • 09.12.12

לא בטוח שהייתי פוסל מפלגה שלמה אבל ישנם חברי מפלגה שלא יכולים מבחינה משפטית לכהן כשרים בבית הנבחרים אם הם תומכים במי ששולל את זכות בית נבחרים זה מלהתקיים... השאלה שלי היא האם הם באמת גם מייצגים ציבור בוחרים התומך גם הוא במי ששולל את זכות בית הנבחרים אליו בחרו מלהתקיים? אם כן יש כאן בעיה עוד יותר גדולה של אוכלוסיה שצריכה למצוא לעצמה מדינה או לחלופין אין רוב ציבורי כזה ולכן יש לפסול לאלתר את נבחרי ציבור אלו המשתמשים בקולות הציבור שבחר בהם כדי לקדם מדיניות אשר למעשה שוללת את זכויות הציבור הבוחר, את זכויות בית הנבחרים ואת המדינה בה הם חיים. זה כמו שעבריינים עם מספיק קולות ציבור יוכלו לכהן כקציני משטרה בכירים.. לא כל-כך הגיוני ;)

  •   עבריינים מכהנים כשליחי ציבור מן המניין פנינה
    • 02:13
    • 10.12.12

    ועבריינים ושוטרים הינו הך בכל מקרה. אז הלכה לך הדוגמא.

  •   טעות קטנה בידיך. בן וורמזר
    • 05:50
    • 10.12.12

    הרשימות שרוצים חברי הימין לפסול אינן מתנגדות לדמוקרטיה, הן מתנגדות למערכת היחסים הבלתי אפשרית בינה לבין הדת היהודית. לצורך העניין, המפלגות החרדיות מקדשות את ערכי הדמוקרטיה הרבה פחות מח"כ הכנסת זועבי לדוגמה, ואין אף אחד שמבקש לפסול אותם...

    הסטנדרטים הכפולים של מפלגות הימין מנסים להביא למצב של דה-לגיטימציה ציבורית לאידאולוגיה אנטי-ציונית וברור לנו מדוע...הם אינם רוצים לאבד את מדינת האפרטהייד הנוחה שלהם. לפסול מפלגה בגלל תפיסת עולם מנוגדת וזה לא חוקי ולא מוסרי ובעצם מבטל את ההליך ה"דמוקרטי" בישראל. להזכיר לח"כים הנכבדים שבמדינות דמוקרטיות מאפשרים גם למפלגות קומוניסטיות ופאשיסטיות להשתתף בבחירות, חרף התנגדותם לשיטת המשטר. בכל מקרה, דבר כזה בחיים לא יעבור בג"ץ.

37 אין בעייה שיפסלו את המפלגות שלא מכירות במדינת ישראל, אך זו בדיחה אמיתית שמי שהגיש את העתירה הם הח"כים הגזעניים ביותר בכנסת. אם מתקבלת פסילת הח"כים הקיצוניים - מה טוב, רק שלא ישכחו את מפלגתם ה"עצמתית" של אלדד ובן ארי  (לת) ***
  • 23:22
  • 09.12.12

38 עכו אחמד
  • 23:35
  • 09.12.12

אני מאוד מקווה שלא יתנו למפלגות הערביות להתמודד, אם כי אני יודע שבית המשפט עוד יהפוך את ההחלטה. בעוד 10 שנים גם בית המשפט יהיה שם ואז ישראל תהיה במעמד דרום אפריקה דאז או צפון קוריאה.

39 והחכי"ם מהשמאל רוצים פעילי טרור מוצהרים בכנסת?  (לת) ס
  • 23:36
  • 09.12.12

40 האספסוף עלה לשלטון  (לת) Yigal Cohen
  • 23:44
  • 09.12.12

41 לכל זה מטרה אחת: גדעון
  • 23:47
  • 09.12.12

להטיל טרור על בית המשפט העליון (שברור כי גם הפעם יהפוך את החלטת הכנסת) בבואו מאוחר יותר להחליט בנוגע לעתירות (שברור כי יבואו) לפסילת רשימתם הגזענית-תיאולוגית של בן ארי, אלדד ושאר כהניסטים.

42 רק חסר לנו שהערבים לא ישתתפו בבחירות...הפאשיסטים ימיטו עלינו חרבן  (לת) הליכוד יהרוס את ביתנו
  • 23:48
  • 09.12.12

43 האם לפסול או לא זאת שאלה למשפטנים. האם ההצהרות הגזעניות של זועבי שמבדילות בין יהודים לערבים, ורוצות לסלק את היהודים מישראל, האם אינן שוות להצהרות של כהנא שרצה לסלק את הערבים מישראל (וסולק מהכנסת כגזען)?  (לת) חד עין
  • 23:50
  • 09.12.12

44 אם היה לחבר המרעים הזה רבע מחוש ההומור של טיבי היינו נראים אחרת  (לת) יהודית
  • 23:54
  • 09.12.12

45 יפסלו - נס חנוכה המחייב ברכת שהחינו וחלוקת סופגניות.  (לת) רננה
  • 00:03
  • 10.12.12

46 מוצדק יותר לפסול את ישראל ביתנו ואת עוצמה לישראל, פשוט מפלגות פשיסטיות הפשיזם כבר בפתח
  • 00:06
  • 10.12.12

הפשיזם מסכן את המשך קיומה של מדינת ישראל הרבה יותר מהמפלגות הערביות.

47 יש,זועבי תלך בבית שלה מבשלת אוכל לבעל שלה,יש אלהים והוא יהודי  (לת) ציוני מצביע שלי
  • 00:06
  • 10.12.12

48 צודקים. הם טרוריסטים במסווה כמו עזמי באשרה  (לת) תא
  • 00:07
  • 10.12.12

49 לקרוא להם תע״מ רע״ל. אבל עדיף עדיין שיהיו בכנ דנדי
  • 00:14
  • 10.12.12

לחשוק שיניים מול הרע״ל בטעם של תע״מ ובכל זאת עדיף שישמיצו מעל במת הכנסת מאשר שיפעלו כמחצבת חוץ פרלמנטרית. רק לחשוב באיזה לוקסוס הם פועלים כאן... תחשבו רגע על זועבי מול בשאר אסד או מוחמד מורסי... היא לא היתה מספיקה למחות לפני שהיו מוחים אותה. אבל זו גאוות עמנו ... לשמוע ולסבול. כדי שאיש לא יגיד עלינו שאנו אנטי סובלנות. עד הצוואר הפשוט לפני השוחט. אז נצעק את שיר ביאליק על השחיטה... העיקר שנהיה סובלניים ובגיצים עד הצוואר. 

50 מה ציוני במפלגת ש"ס ? מה ציוני ביהדות התורה ? למה לא פוסלים גם אותן ?  (לת) עפר
  • 00:23
  • 10.12.12

51 מדובר במחזה קבוע. כבר שנים רבות בית המחוקקים נגוע בפאשיזם וברצון לסתום פיות. השאלה החשובה יותר מתי רוח זו תשתלט על בג"צ.  (לת) יעל
  • 00:31
  • 10.12.12

52 זה צעד מבורך. הגיע הזמן שהמפלגות הערביות ייצגו את בוחריהם ולא את הטרור. שיצביעו חד״ש, מפלגה שפועלת לשוויון זכויות ולקידום מיעוטים. בל״ד ורעם תעל באמת רק עושות נזק.  (לת) אני
  • 00:36
  • 10.12.12

53 שתלך לעבוד עם מורסי ותיקח רעלה  (לת) לילית
  • 00:41
  • 10.12.12

54 למה לפסול? ולא להכניס את הממזרים האלה לכלא!  (לת) אהוד המכבי
  • 00:43
  • 10.12.12

55 אני לא מבין מה אתם עשים שם?! לשמש עלה תאנה ל "דמוקרטיה" של אקוניסים וליברמנים? ערבי נוצרי - חיפה
  • 00:49
  • 10.12.12

צאו כבר ותקראו לציבור שלכם להחרים את הבחירות.

נראה אחר כך איך ימכרו את "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" בעולם כשהכנסת שלה היא על טהרת הגזע.

56 התמהונים האלה בברכת ביבי הם אבות הפאשיזם  (לת) אנטי פאשיסט
  • 01:25
  • 10.12.12

57 זה לא משנה שופטי השמאל השולטים בעליון צועדים כעיוורים אל האיסלאם הם לא יפסלו את יועצו של עראפת
  • 01:28
  • 10.12.12

הם זוכרים לערפאת חסד נעורים.

58 הימין הפאשיסטי, הביתה !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (לת) צדק חברתי
  • 01:30
  • 10.12.12

59 ההזויים האלה כבר לא מצחיקים  (לת) אזרח מודאג מהתפשטות הפאשיזם
  • 01:40
  • 10.12.12

60 ככה זה מתחיל דרור
  • 01:55
  • 10.12.12

פסלו מפלגות ערביות ולא יצאתי לרחוב כי אני לא ערבי. פסלו נשים בשירה ולא יצאתי להפגין כי אני לא אישה פסלו חילונים שמאלנים ולא יכולתי לצאת לרחוב כי עצרו אותי במכלאות מתנגדי השלטון.

61 ג׳אדגר הובר. ממ אחמד
  • 02:19
  • 10.12.12

להקים יחידה כמו FBI. להילחים. בגייס 5

62 משתמע מהכתבה... אריאל
  • 02:51
  • 10.12.12

...כאילו הפסילה המדוברת תעשה בגלל הח״כים הימנים. כמובן שלא היא: הפסילה, אם תתבצע, תתבצע בגלל שיקולים ענינים שמביאים הח״כים התומכים בפסילה. ושוב: פוליטיזציה מורידה את הרמה העיתונאית של ״הארץ״. בסוף נפסיק לקרוא.

63 im asking arab kenetst members not to go to kenest mohammed
  • 03:02
  • 10.12.12

its big mistake to go kenest

64 לפסול את המפלגה הכהאניסטית של אלדד ובן ארי על גזענות, ואת האלקינים, לוינים ודנונים גם כן, וכל הליברמנים. כל אלה חותרים נגד הדמוקרטיה. בעצם גם ביבי ראש הממשלה. ארצי מה זה שינתה את פניה! צעירים, אין לכם מה לעשות פה. זקנים - נשאר לנו רק להלחם. הגיע הזמן לצאת להפגנת המליון למען הדמוקרטיה.  (לת) דן
  • 03:13
  • 10.12.12

65 אז שיעיפו על הדרך גם את בן ארי ואת מירי רגב.. ביזיון
  • 03:14
  • 10.12.12

על הסתה לאלימות וגזענות. חתיכת צבועים מגעילים...

66 אני ישמח לראות אותך, זואבי על כל המשטים לעזה כשאת ממנת זאת מחשבונך האישי להגיב או לדלג
  • 03:19
  • 10.12.12

גייס חמישי בארץ ישראל הלא שלמה. הלוואי שימצאו לך ישוב יחדיו עם כל השמאל ההזוי אוהב הערבים בישראל. תקוותי שזה יהיה בקוטב הדרומי. בהצלחה לצאת משם למשט ולהרעיל את המדינה בה מרשים לך לחיות בכבוד תחת דמוקרטיה צרופה.

67 ממי כאן הפשיסטים האמיתיים? ישראל
  • 03:39
  • 10.12.12

כתומך מרצ, - אם הרשימות הערביות ייפסלו רק מרצ תזכה. אישית קשה לסבול את ההסתה הפלסטינית. כמה ח"כים ערבים הם גזעניים פשיסטים לאומנים פנטים קיצוניים בעצמם, מהם אנטישמים בסגנון "הפרוטוקולים" - עם כל הארס האנטי יהודי-ציוני שהם מטיפים כשופרם של אחמדיניג'ד ומשעל. כה חבל שאין קולות שפויים בצד הפלסטיני, הדוגל באלימות וטרור. ככה לא יהיה פה שלום.

68 שטויות. מדובר בריטואל קבוע ששני הצדדים מרויחים ממנו. החכים מהימין אחלה גברים והערבים לוחמים באפליה ובקיפוח.  (לת) יעל
  • 03:47
  • 10.12.12

69 This should have been done years ago  (לת) Wake up
  • 04:10
  • 10.12.12

70 אבל טורקיה לא מדינת אוייב, והמשט לא היה משט טירור  (לת) תוהה
  • 04:51
  • 10.12.12

71 "הארץ" עיתון אנטי ציוני. רשימות המחבלים לא יפסלו בגלל שיש רוב לימין אלא משום שהן חותרות להשמדת ישראל.  (לת) כ
  • 04:56
  • 10.12.12

72 לאחר שהיטלר עלה לשלטון הוא הוציא מחוץ לחוק את כל המפלגות חוץ מהמפלגה הנאצית  (לת) א
  • 05:18
  • 10.12.12

73 בימין חושבים שערבים יעלמו מעצמם  (לת) זה יחזור אלינו בהפוכה
  • 05:22
  • 10.12.12

74 בושת העיתונות בני שמעוני
  • 05:53
  • 10.12.12

עיתן הארץ, מתוך השקפת עולם שמאלנית/ תחקיר לקוי/ תמיכה בשוללי הזהות היהודית ותומכי המאבק המזוין בישראל, מביעים דעה (הרכבה הימני של הוועדה/ צפי הבחירה) שמנוגדת לאובייקטיביות שאמורה לאפיין תחקיר עיתונאי.

75 אחמד וזועבי שמוליק
  • 06:02
  • 10.12.12

צריך לשלול מהם אזרחות !

76 הלוואי עלינו בציבור היהודי ציוני אלף פוליטיקאים כמו אחמד טיבי. אני מעריך אותו מאוד. מה ציפיתם שהוא יהיה ציוני? הוא הומניסט וזה מה שחשוב. תקראו את הנאום שלו ביום הושאה, חבורה של פאשיסטים, ואז תבינו את מי צריך לפסול. הגזענים, הבורים וחמומי המווח אלה מרזל, בן גביר ובן ארי תומר
  • 06:52
  • 10.12.12

רפי השכל

77 הידד:)  (לת) איתי צ׳י
  • 07:14
  • 10.12.12

78 כל כך יפה לנו יהודו נציונליזם! כל הכבוד לך בנימין נתניהו שהפכת את כנסת ישראל לרייכסטג 1933  (לת) לכן בנית מחנות ריכוז בנגב?
  • 08:01
  • 10.12.12

79 המפלגות הערביות משחקות באש כבר שנים רונן
  • 08:14
  • 10.12.12

ההתנהגות של חברי הכנסת מהמפלגות הערביות ,עוזרת לנציגי הימין לשלול את ההתמודדות שלהן. להזכירכם יש עדיין חבר כנסת ערבי שברח מישראל עקב חשדות לריגול חמור נגדו.

80 מה הקשר שבועדה יושבים אנשי ימין? המפלגות עברו על החוק באופן הברור ביותר אזר
  • 09:11
  • 10.12.12

"חוק יסוד הכנסת מאפשר לוועדת הבחירות לפסול מועמדים או רשימות ששללו את קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, שהסיתו לגזענות או שתמכו במאבק מזויין של מדינת אויב או ארגון טרור נגד מדינת ישראל" המפלגות הערביות עברו על החוק על כל סעיף, לשלול מפלגות קיצוניות אלה, כפי שמיהרו לשלול את מפלגתו של כהנא

81 אז לך ללמוד עיתונאות.. איתי
  • 09:30
  • 10.12.12

כי הרכב ימני של הועדה זו עובדה, לא דעה. אבל בכל מקרה, תמשיך לקרוא את ״ישראל היום״, שכן בו באמת מדובר בעיתונאות אובייקטיבית ובתחקיר עיתונאי משובח...

82 תמיכה מהשותפים בימין Abed Azab
  • 09:46
  • 10.12.12

אין דרך טובה יותר לשכנע מצביעים להצביע לשתי מפלגות אלה, שמצבן בסקרים לא טוב, מאשר הדרישה לפסול אותן. הימין יודע ששתי מפלגות אלה הן שותפותיו הטבעיות. עם ההצהרות המתלהמות והעמדות הקיצוניות (כאילו) הן מחזקות את הימין. אז טובה תחת טובה. הרי ברור שהחלטה של ועדת הבחירות לא תעבור את בג"ץ. כך היה וכך יהיה. זוהי תעמולת בחירות של הימין עבור שתי המפלגות שהן בנות בריתו הטבעיות. בסרט הזה כבר היינו.

83 סופסוף תגובה ארית גאה.  (לת) י. שטרייכר
  • 11:00
  • 10.12.12

84 ומפלגה שאינה מוכנה לכלול נשים בין חבריה? זו דמוקרטיה? זה חוקי?  (לת) אישה
  • 11:03
  • 10.12.12

85 להוציא אל מחוץ לחוק ישראלה
  • 12:06
  • 10.12.12

תרגמו לגרמנית את חזונו של הימין הקיצוני לרבות משנתו של ביביהו,עיצומו עיניים והרי לכם תקומתו של הניאו נאציזם במדינת היהודים כשהערבים הם הגזע הנחות שיש להכחידו ואנחנו הגזע העליון.העם הנבחר. מאז השואה נשנתה השאלה האם תתכן שוב שואה בעולם של היום.רק לשמוע את חזון הימין ואת מצביעיו ו״איחוליו״לפלסתינים ולשאר גויי העולם שנגדנו במישור המדיני ולהבין ששואה אפשרית ובידי מי?בידי העם היהודי,פשיסטי,בן זמננו.מי יכול היה להעלות על הדעת בשעה שנלחם על הקמת מדינת ישראל שלכך נגיע?!

86 להוציא אל מחוץ לחוק ישראלה
  • 12:06
  • 10.12.12

תרגמו לגרמנית את חזונו של הימין הקיצוני לרבות משנתו של ביביהו,עיצומו עיניים והרי לכם תקומתו של הניאו נאציזם במדינת היהודים כשהערבים הם הגזע הנחות שיש להכחידו ואנחנו הגזע העליון.העם הנבחר. מאז השואה נשנתה השאלה האם תתכן שוב שואה בעולם של היום.רק לשמוע את חזון הימין ואת מצביעיו ו״איחוליו״לפלסתינים ולשאר גויי העולם שנגדנו במישור המדיני ולהבין ששואה אפשרית ובידי מי?בידי העם היהודי,פשיסטי,בן זמננו.מי יכול היה להעלות על הדעת בשעה שנלחם על הקמת מדינת ישראל שלכך נגיע?!

87 הציבור הערבי היה צריך מזמן להתנער ממפלגות ערביות  (לת) שכל פעלם זה מחוץ למדינה
  • 13:01
  • 10.12.12

88 חברי כנסת ערבים מלבים שנאה ואי השתלבות של ערביי ישראל במדינה -חבל!! איל
  • 14:24
  • 10.12.12

אמירות נגד שרות אזרחי,בעד פלסטינאים בעיקר בימי מלחמה מגבירים חשש בחברה היהודית ומעמיקים את השסע בין הצדדים.
גזענות יש משני הצדדים.מציע להם להנמיך את הלהבות (מהומות אוקטובר לא הועילו למגזר הערבי וגם לא ליהודי.

89 הנה זה מתחיל..... י.א.
  • 17:39
  • 10.12.12

מתחילה תופעת המקרטיזם בישראל. לך תדע היכן היא תוביל אותנו. היום זה המפלגות והח"כים הערבים, מחר הח"כיםשל מרץ וכך הלאה (זה עלול להגיע עד לימין המתון). אכן, ימים אפלים מצפים לנו. האם נהיה מספיק חכמים כדי לעצור את הידרדרות? מסופקני......

90 לפסול את בן ארי הגזען יוסי
  • 19:05
  • 10.12.12

צריך להיות חכם. יותר הגיוני לפסול את בן ארי וגביר. הנקודות לרעתם עולות על זועבי. הם פשוט פשיסטים לאומיים. רק מהציטוטים של דבריהם מקבלים זעזוע נפש יהודית

פעילות
המלצות
פרסומת