תל אביב
20°-12°
- קצרין 14°- 8°
- צפת 12°- 6°
- טבריה 21°-10°
- חיפה 20°-12°
- אריאל 14°- 9°
- ירושלים 14°- 7°
- באר שבע 19°- 9°
- מצפה רמון 14°- 7°
- ים המלח 22°-14°
- אילת 24°-10°
- לדף מזג אויר
10:42
ארבעה ימים לאחר הגשת רשימות המועמדים הסופיות לכנסת ה-19 לוועדת הבחירות המרכזית, התמונה האלקטורלית שמסתמנת לפי שעה היא, בשתי מלים: המשחק נגמר. גוש המרכז-שמאל מפורר, מפוצל ומפולג, מול גוש הימין שמעולם לא נראה מאוחד יותר וחזק יותר. רשימת הליכוד ביתנו מתחזקת ל-39 מנדטים בעוד רשימת העבודה נחלשת ל-17 מנדטים. ההישג העיקרי של ציפי לבני, יושבת ראש "התנועה", שעל פי הסקר מקבלת 9 מנדטים הוא, בשלב זה, החלשתן של אחיותיה לגוש עד כדי העלמת שתיים מהן - הישג נאה לכל הדעות, אבל לבני אינה מצליחה, בינתיים, להעביר לקופתה מנדטים מן המחנה היריב. צירופו ברגע האחרון של ח"כ עמיר פרץ לרשימת התנועה אינו מעלה ואינו מוריד את תחזית המנדטים של מפלגת לבני. לא נודע כי (פרץ) בא אל קרבה.
על פי הסקר, ש"ס הופכת למפלגה השלישית בגודלה עם 12 מנדטים בעוד רשימת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט שומרת על כוחה - 11 מנדטים. יש עתיד של יאיר לפיד ממשיכה לאבד גובה, וזוכה ל-6 מנדטים בלבד, בדיוק כמו יהדות התורה. מרצ ממשיכה להצטמק ובסקר הנוכחי עומדת על 3 מנדטים בלבד, מספר זהה ל"עם שלם" בראשות חיים אמסלם שפרש מש"ס. קדימה, המפלגה הגדולה בכנסת ה-18 תכניס לפי הסקר 2 ח"כים לכנסת ה-19. חד"ש מתחזקת מעט ל-4 מנדטים והרשימות הערביות רע"מ-תע"ל ובל"ד שומרות על יציבות עם 5 ו-3 מנדטים בהתאמה.
מערכת הבחירות האמתית החלה רק אתמול (ראשון), לאחר שהאבק שקע על המהפכים, הדרמות והמיני דרמות, הפילוגים, העריקות, הפרישות והצירופים. פניה וקווי המתאר של המפה הפוליטית ברורים וידועים. מלבד התפלגות המנדטים, ישנו נתון אחד מאוד יוצא דופן, העולה מסקר "הארץ" שערכה אתמול חברת "דיאלוג", בפיקוחו של הפרופ' קמיל פוקס מהחוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב. בתשובה לשאלה "מי לדעתך יהיה ראש הממשלה הבא - בנימין נתניהו, שלי יחימוביץ' או לבני?" (לידיעת הקוראים: השמות הוקראו לנשאלים ברוטציה), השיבו 81% מבין הנשאלים: נתניהו. זה הרבה יותר מציפייה שמגשימה את עצמה. זהו נתון שפירושו היחיד הוא שמערכת הבחירות הסתיימה לפני שהחלה - או ממש לאחר שהחלה. הנתון הדרמטי הזה מעמיד באור מגוחך למדי את היומרה המשותפת ליחימוביץ וללבני, לצייר עצמן כמועמדות לראשות הממשלה. לממצא הזה מתווסף הנתון הבא: בסוגיית ההתאמה לראשות הממשלה - שאלה קריטית בכל מערכת בחירות - נתניהו מביס את שתי הטוענות לכתר בסדרי גודל דמיוניים כמעט: 64% רואים בו את האיש המתאים לתפקיד, מול 17% שמפרגנים ליחימוביץ' ו-24% שמעניקים את האשראי ללבני.
כניסתה של לבני למרוץ (בראש רשימה מרשימה למדי יש לומר) לא רק שאינה מגדילה את הגוש, כפי שהבטיחה לבני לציבור, היא מקטינה אותו; לאפקט לבני יש השלכות הרסניות על שתי רשימות שעומדות אולי בפני הכחדה: קדימה ומרצ, ועל רשימת העבודה שיורדת אל מתחת לקו 20 המנדטים. לא במקרה יחימוביץ' יצאה מגדרה על מנת לצרף את לבני לשורות הרשימה והבטיחה לה את חצי המלכות. היא ידעה היטב מה צפוי לה אם לבני תקפוץ לבריכת המנדטים המדולדלת של הגוש. אצל יאיר לפיד העניינים יגעים ביותר: לפני לבני הוא שוטט באזור ה-8 מנדטים. כעת, רק 6. זה לא רק לבני, זהו גם קמפיין מפוזר ולא ממוקד, שמנסה לתפוס מרובה ולא תופס דבר.
הליכוד ביתנו כאמור מתחזקת, ונושקת לקו 40 המנדטים. הסיבות ברורות: 1. הציבור רואה מולו מחנה אחד מאוחד, שחלקיו אינם משמיצים זה את זה, למול הקרקס שמתרחש מעברו השני של הנהר. 2. סדר היום הוא לחלוטין מדיני-ביטחוני, שהוא משאת נפשם של נתניהו ואביגדור ליברמן, שותפו להנהגת הרשימה. כל עוד מהדורות החדשות בערוצי הטלוויזיה נפתחות בחגיגות החמאס בעזה, בדאגה הגוברת לגורלו של הנשק הכימי בסוריה, במהומות במצרים ובמהלך הדיפלומטי של נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן נגד ישראל, נתניהו לא צריך להשקיע ולו אגורה אחת בקמפיין. המציאות, האקטואליה, החיים, הם-הם הקמפיין הכי יעיל וטוב שהוא יכול לאחל לעצמו ולמפלגתו.
הציבור כבר החליט מי יהיה ראש הממשלה הבא, אבל הוא אינו טמבל: בסקר "הארץ" הוא קובע ברוב גדול, כי המניעים להחלטת נתניהו לבנות אלפי יחידות דיור בגדה ולהתחיל בבנייה ב-E1 הם פוליטיים. לא לאומיים, כפי שנתניהו מספר.
הסקר בדק בקרב מצביעי העבודה, יש עתיד והתנועה, היכן קיימת הנכונות הגבוהה ביותר להצטרף לממשלת נתניהו הבאה, לאחר הבחירות. התוצאות אינן מפתיעות: ההתנגדות הגדולה ביותר קיימת בקרב מצביעי העבודה. התמיכה הגדולה ביותר נרשמה אצל מצביעי יש עתיד, בראשות יאיר לפיד. הם, ולא רק הם, מתקשים לראותו יושב בחוסר מעש על ספסלי האופוזיציה.
המשחק היחיד בעיר הוא: יצטרפו או לא יצטרפו (נציגי ״שמאל מרכז״, למעט לפיד) לממשלת האפרטהייד אחרי הבחירות. אם יכבשו את יצרם ולא יצטרפו, אפשר שימלאו תפקיד היסטורי: בסיוע אומות העולם ועל דרך עורמת ההיסטוריה יחוללו את ראשית גאולתה של המדינה הדוויה.
התור של הרוצים לצטרף , יהיה ארוך ! נתניהו יבחר בטובים יותר
צביעות מישהו?
המילה כיבוש כבר לא נכונה ולא רלוונטית.
כשהכוח הצבאי של הפלסטיני שאגב השתפר משמעותית יגרום לכך שאנו נחייה תחת קלגסם וזה במציאות קורה ויכול לקרות אזי אנחנו יכולים לקרוא להם אפרטהייד איסלאמי הצר על המדינה היהודית הקטנה באיומי טילים ופיגועים-הכל משחק מילים שצריך לדעת לשווק ברגע שמאזן הכוח יעבור אליהם נתחנן לאפרטהייד מהסוג שהם קיבלו אבל אני משוכנע שנקבל את מה שקיבלנו מהיטלר בשנות ה-40...נראה על מי השמאלנים הארורים יתבכינו.
אם אין נסיגה, יש כיבוש. נקודה.
גם אם תספר את זה לכל החברים שלך מליון פעמים. הפלסטינים והעולם לא עד כדי
כך אהבלים.
לגבי עזה יש הרבה פחות כיבוש, אתה צודק, אז יאללה מספיק עם הסגר הלא יעיל
בטחונית והגרוע מוסרית ומדינית.
אור לגויים, יאללה עבודה.
החרדים קובעים את סדר היום במדינה,אנטי ציונים במיעוט קובעים לרב הציוני,קצת מגוכך לא???
בשביל תגובה כל כך אידיוטית כשלך היה קצת מוגזם לגייס תותחים כבדים כמו היטלר.
מה עוד צריך נתניהו להרוס לפני שעמנו המטומטם יבין שהגיע זמנו (של נתניהו) לעוף לפח הזבל של ההיסטוריה.
"עם אחר רק בשל היות שם". דברים כאלה מראים שאתה לא מבין את מהות הציונות. אנחנו כאן כי זו מולדתנו וארץ אבותינו. הקונפליקט עם הערבים קיים כבר יות ר ממאה שנה והסיבה היסודית שלו היא שהם לא חושבים שזו זכותנו. לכן, אם אנחנו מנשלים כדבריך זה לא כי הם שם, אלא כי זה מקומנו האחד והיחיד
אם הליכוד מקבל בערך פי שניים מהמקום השני.
04שנתניהו.האם זה עושה אותי אוהד שלו או מצביע ליכוד?.היותי מתנגד לכל מה שהוא מייצג לא שללו ממני שיקול דעת מציאותי.חיימוביץ וליבני מכריזות עצמן כיריביו לראשות הממשלה וזה לחלוטין לגיטימי מה מצפים מהם שיגידו?.חגיגות הנצחון שלפחות בכל מה שנוגע למעמדו של חמאס הן אמיתיות עושות טוב לנתניה?גם לאוהדיו המושבעים יש פיקפוקים באשר ליומרת "הנצחון"שלו.תוצאת עימות צבאי לא נקבעת ע'י מספר עמדות הירי שחוסלו ליריב אלא מה שקורה בשטח.ולפי מבחן זה עמוד ענן הוא כשלון מהדהד.
08והצבעה בסקרים אינה אומרת שזו תהיה ההצבעה בקלפי. יש הרבה שעוד לא החליטו, והרבה תלוי באחוזי ההצבעה למעשה. כרגע נראה שאחוז המצביעים יהיה יותר גבוה מאשר בפעם שעברה, כי יש התעניינות רבה. בקיצור, היום מוקדם מדי כדי להתחיל לחגוג...
נמאס מאיום הדרכונים הזרים, רוצים לעזוב תעזבו!!!
לא ראיתי שום איום בתגובה של מירי.
או אולי אתה חושש שכשיבינו סוף סוף האנשים השפויים והחרדים לגורלם ולגורל
המדינה שאפסה פה כל תקוה ויעזבו למקום אחר תישאר פה לבד עם כל הפנאטים
ויהיה ממש כיף?
לצערי מדינת ישראל עושה ככול שביכולתה למנוע ממני את אפשרות העזיבה.
אוסטרליה הציעה לממשלת ישראל שיתוף פעולה בחילופי סטודנטים כמו שיש לה עם
רומניה, אך ישראל סירבה.
ארה"ב הציעה להסדיר את נושא העובדים הישראלים הלא חוקים אצלה, ישראל סירבה.
ישראל מאוד מקשה על אנשים כמוני לעזוב. היא ממש לא מוכנה שאדם כמוני, שעושה
מילואים, שמתנדב עם נוער מצוקה, שמשלם מסים, יעזוב.
כי אם אני אעזוב, מי ישאר, אתה????????
אבל לא נורא, בקרוב מאוד הכול יסתדר ואני אעזוב כי לא משנה כמה ינסו להחזיק
אותי כאן בכוח. את הילדים שלי אני לא אגדל בחברה שלא נותנת להם תיקווה.
השמאל אמר את אותם המשפטים על ביבי בבחירות 96 (בין היתר לאה רבין ז"ל
איימה שהיא תארוז מזוודות אם ביבי יבחר), על בגין ב 77 שאיימו עלינו כאילו
נבחר הדיקטטור מס' 1 שימוטט את כל המפעל הציוני ועל שרון בשנת 2000.
אז, די כבר עם האיומים האלה, מאסנו בהם. אני לא איש ימין, להפך, אך נמאס
שתמיד השמאל והימין מאיימים חדשות לבקרים כי אם המועמד "ההוא"
ייבחר המדינה תתמוטט. המדינה חזקה מכל מועמד כזה או אחר.
ולא סתם נסתדר אלא נחייה הרבה יותר טוב בלעדי חבורה רופסת לאומית שמתבכיינת כמה היא נותנת ולא מקבלת נראה מה תקבל במדינה שאליה תנחת ...בארה"ב אתה שווה בדיוק מה שאתה מצליח להשיג בעשרה אצבעותיך ,פה אתה דוחף אצבע לתחת וזועק בלי הפסקה שמגיע לך .
יש אנשים שחושבים שביבי מחריב את המדינה ואין להם איך ולאן לברוח. הם הרוב והם בני ערובה של הפאשיזם המתפתח כאן בעזרת חסרי בינה מסוגך.
מפא"י שלטו כאן ללא עוררין 30 שנה- שמעתם ליכודניקים וימניים אחרים
בוכים: " אנחנו לא בשלטון... אוי ואבוי.... אין תקווה! עוזבים את
המדינה!!!!
אתה רוצה לשנות פה משהו? תלחם על זה, תשכנע, תוביל מאבק, תשפיע. כשאתה יוצא
במשפטים כמו- לא אגדל פה את ילדיי- אתה לא מתריס ולא מאיים, אתה פשוט נכנע,
אתה יוצא מהמשחק. ובדמוקרטיה, כל אחד שיורד מצד אחד- מחזק את הצד השני עוד
יותר. לכן אתה פתטי ועלוב. תרים את עצמך מהרצפה, סמרטוט!
בוא נאמלל את העניים ומעמד הביניים ובמקביל נפחיד אותם עם מצב ביטחוני ורק מר ביטחון יכול לתת מענה כבר לא עובד לא עובד לא עובד.ביבי לך הביתה נמאסת על כל העולם ואחותו.
וגם יאיר ישב שם מאותה סיבה.
עם לבני ואלמרט הכל היה אותו דבר ,
1. מצב מדיני: השמאל מרכז הביא לנו את אוסלו והאינטיפדה השנייה. את
ההתנתקות והטילים שנופלים על תל אביב. לי לא בא עוד ניסוי בבני אדם, במיוחד
כשהבן אדם זה אני.
2. כלכלה: "העשור השחור של ביבי" הוא אחד העשורים הטובים ביותר
שהייתה לכלכלת ישראל. מקריסה כמעט מוחלטת ב- 2001 יצאנו והפכנו לאחת
המדינות היציבות מבחינה כלכלית בעולם המערבי - למרות המלחמות וכו. רמת
החיים עולה. מעמד הביניים חי מצוין וכל הדיבורים על קריסה קיימים רק
בתקשורת. יש בעיה ישנה של יוקר מחיה שצריך לטפל בו בה בדרך שכחלון טיפל
בשוק הסלולר - כלומר תחרות ושוק חופשי.
מנגד - שלי מציגה תכנית הזויה שמציעה כל מה שאסור לעשות.
3. חרדים: בשנים האחרונות, בשקט, יש מספר שיא שהולך וגדל של חרדים שיוצאים
לעבוד ושיוצאים לשרת. זו המהפכה השקטה שתהיה פחות שקטה בעוד כמה שנים. אבל
חברינו מהשמאל רוצים לשבור את הכלים, לתקוף את החרדים האמיצים שמתחילים את
השינוי, ולהחזיר אותם לידיים של העסקונה החרדית.
אז תגיד לי - בדביל רף שכל ? אולי אתה ?
אני כבר שנים טוען שנתניהו הנו אחד מהמנהיגים הטובים שהיו לנו עם הישגים חסרי תקדים. הראשון שהעז להוריד את קצבאות הילדים למשל. רק לראות איך אולמרט ושות׳ ניהלו את עופרת יצוקה עם אלפי הרוגים בעזה ועוד עשרות אצלנו מול האיפוק והתבונה של בניהול עמוד ענן. ברם ראיתי בנתניהו גם מנהיג פרגמטי לדוגמא המו״מ שניהל עם אסד. בהחלטות האחרונות שלו הוא שינה כיוון ואני באמת מקוה שמדובר במהלך פוליטי זמני ולא רציני. כשהציבור אומר שמדובר במהלך פוליטי לדעתי זו משאת נפש יותר מאשר ניתוח עניני של המצב
14הליכוד יקבל בסוף התהליך 42 מנדטים בנט יקבל 14 העבודה 17 והממשלה הבאה
תהיה של שלושתם ממשלה חזקה עם שלוש מפלגות בלבד.
אז תרגיעו בבקשה.
(במפלגת העבודה בגלל ששלי תתצטרף מירב מכאלי ופואד יפרשו מהכנסת.
לידיעת מקום 18-19 ברשימה)
זו תהיה ממשלת החלומות של ישראל 4.5 שנים של יציבות והגיון ולא של פנטזיות
שמאל מדיני וקפיטליזם ימני אכזרי. בקיצור שלי תאזן את ביבי וביבי יאזן את שלי.
ארץ חדשה עם האות ז' של אלדד יניב
אישית אני לא אצביע לביבי אבל מודעת לעובדה שהוא ראש הממשלה הבא
18סה״כ הממשלה ניהלה בצורה מצויינת את הכלכלה - ציון בנלאומי מצויין, אבטלה
נמוכה שמדינות המעערב מתקנאות בנו
בטחון -אין פגועים, והמבצע האחרון הביא לדרום שקט שאנו לא זוכרים זמן רב
שכננו מוכחים שוב ושוב את מטרתם האמיתית
פקיחת עיינים בחינה אמיתית של המציאות ומציאת פטרונות כנים ואמיצים תשפר את
מצב השמאל האמיתי
לקראת כל סוף מערכת בחירות יש תחרות בין אולפני הטלוויזיה מי משקיע יותר
באולפן, אמצעים להמחשה ועוד הפקרות.
מכיוון שהתוצאות ידועות מראש ולא יהיו כל הפתעות כל זאת כשברקע המצב הכלכלי
שילך ויורע אחרי הבחירות.
רשתות הטלוויזיה חייבים לשמש דוגמא ולהסתפק בתוכניות מורחבות ללא ביזבוז
כספי ציבור.
אפשר לשדר, אפשר להציג את התוצאות בלי כל התפאורה המפוצצת והמיותרת, שמשו דוגמא.
מישהו החליט שצריך להגן על הקוראים מנתוני האמת כדי שלא יבהלו? מה קרה ל"עיתון לאנשים חושבים?" אולי אנחנו בכל זאת מספיק אינטיליגנטים ויכולים להסיק מסקנות לבד מהנתונים?
22כל עם מקבל את מה שמתאים לו. העם כאן לא בשל למשהו יותר טוב ומגיע לו לקבל את מה שהוא רוצה. לנו מעמד הביינים המשכיל יותר יש ברירה אחת וזה לשלוח את ילדינו ללמוד בחול בתקווה שיחשפו ליותר טוב וישארו שם. עדיף להתבולל בגולה מאשר להיות יהודי טוב ( גם פה הם יהודים סוג ב) בישראל. שם לפחות הם לא יהיו עבדים ויסחבו על גבם קבוצות טפיליות.שם יוכלו להגיע לדיור ביתר קלות, שם יחיו טוב יותר: רכב, חופשה ושקט נפשי בלי לשמוע כל יום אירן, אבו מאזן, חמס, סוריה. היו בריאים עם ישראל היושב בציון.
הימין לידיעתך לא מורכב רק מטפילים חרדים החיים על חשבון הציבור אלא גם
מחילוניים כמוני ,בעל תואר ראשון בתחום טכני שגם משרת במילואים מתי שקוראים
לי וגם שומר על החוק באדיקות ומשתדל להיות אדיב ,מנומס ופרגמטי .
אני גם רוצה את מה שאת רוצה מבחינה סוציאקונמית אלא שבניגוד אליך אני מסויג
מאפשרות להגיע להסדר עם הפלסטינים ואני מאמין שזו תהיה טעות חמורה להיכנע
לדרישותיהם ולטרור נוכח האיומים המפורשים שלהם שלא יסתפקו במה שאת רוצה לתת
ושהם רוצים הכל..חבל שאת לא מקשיבה.
ממפלגה רבתי הפכה העבודה לתנועה שולית המקמפיינת עצמה בביבים חשוכים על כוס בירה וכוסית אבסולוטי קפוא. פעם תנועת העבודה הביתה שייכת לעובדים לעמלים ליוצרים לבונים למפריחי השממה. היום למצער הפכה לתנועה אינטלקטואלית בחלקה פסאדו במקצתה ונאדה ברובה. # מספר 4 מרב מיכאלי ואני חוזר למי שלא שמע ארבע four 4 מרב מיכאלי. ב בד בדי בדיח בדיחה
24אולי הם סוף סוף יתפכחו ויראו עד כמה ביבי וליברמן מושחתים . ושמי שמנהל באמת את המדינה זו שרה שלא נבחרה ע"י אותם מצביעים. אך לצערנו ככל שיענו אותו כן יגבר. ממש מיאש
26גוש חוסם ?? ומי נכלל בגוש החוסם ??? חנין זועבי אחמד טיבי ושאר שונאי ישראל. תתביישו לכם!!!!!צצצ
27השבט הלבן בעל שליטה מלאה והשליטה הכי חזקה מתמיד. לאיזה שבט משתייכים ביבי, ליברמן, ארדן, סער, פייגלין, שמיר וכו'. גם האלטרנטיבות (עלאק אלטרנטיבות), ציפי, שלי ולפיד, שייכות לשבט הלבן. זה שהשבט האחר מצביע כמו רובוט לימין הלבן שדופק אותו פעם אחר פעם, זה סיפור אחר.
נתניהו עולה על כל מועמדת בשמאל בכל פרמטר אפשרי.עזות המצח של יחימוביץ להציג עצמה כמועמדת לראשות הממשלה צגוחך.
למעשה הוא עושה רק נזק בעשיה שלו, אם ישב ולא יעשה שום דבר יהיה לנו יותר טוב מאשר יעשה דברים.בעצם עכשיו שאני מסתכל בעיניים של הכלבה מולי אני חושב שהיא נראית לי מאוד אינטיליגנטית ,יכולה להיות ר"מ מעולה.
צא וראה מה עלה בגורלם של כל מנהיגי המדינה, ראשי ממשלה ו/או נשיאים שהעזו לסחור באדמת ארץ ישראל. כולם למעט יצחק שמיר (שלא ותר על א״י) סיימו לא טוב: מבגין, דרך דיין ורבין, עזר וייצמן ואריק שרון וגם משה קצב מיודענו. כן, יש יוצא מן הכלל אחד - שמעון פרס שהתעלה על כל הנ״ל בנזקים שגרם. זו עדיין תעלומה המחכה לפתרונה.ככל הנראה בינתיים הוא בבחינת יוצא מן הכלל שבא לאשר את הכלל...
32הממשלה שהביאה עלינו את חגיגות החמאס בעזה, עוד בסוף מצליחה לייצר מזה הצלחה אלקטורלית. נשגב מבינתי.
תשתמש קצת בראש
יכול להיות שביבי לא חברתי ,אני די בטוח שמתחריו מלאים בססמאות וגם הם לא יביאו את הגאולה אבל עם ביבי אני יכול להיות מעט יותר רגוע שלא ימהר לתת לאויב האכזר הזה את האדמה שמתחת לרגלי על מגש הכסף -אני נותן לביבי מנדט להילחם על המדינה היהודית כי מלחמת העצמאות עוד לא נגמרה.
אבל גם לערסים יש קו אדום.
שאלה לעורך:איך אתה מרשה להפיץ רעל וניבולי פה בתגובות של השמאל ומצנזר
תגובות מתונות מצד ימין.
ולכותב ההערה כיצד אתה מעיז לקרוא לי ערס כאשר אני שרתתי בצהל עשרות שנים,
פיקדתי על יחידות ועסקתי בחיי האזרחיים בשווק בינלאומי של הייטק???
רעב במיוחד. ככה לא ניתן להפיל את נתניהו. כך גוש השמאל/מרכז ישאר עני, זקן,
מסוכסך וחולה כרוני, בעוד גוש הימין מתלכד לנגד עינינו.
רפי שכל (על סף פיגור שכלי) עם טונות של אגו בצדקת דרכם.
אלה הם קוראי הארץ? - תגובות של בריונים שבית"ר תמיד הצטיינה
בהם - העבודה ולבני הם "שמאל"? לפי איזה לקסיקון פוליטי?
שתי הרשימות הם תערובת של אנשי ימין מובהק ובודדים לשמאלם
מספר 2 אצל לבני הוא עמרם מצנע שנשאל בטלוויזיה על פניית המפלגה הקיקיונית
החדשה שלו שמאלה ואז הוא ענה " זה נחשב לי לכבוד"...
מספר 3 אצל לבני הוא פרץ שבוודאי הוא שמאלני קיצוני ואיך אמר עליו אמנון
אברמוביץ (שבוודאי אינו חשוד כבריון מבית"ר) לבני ומצנע הם דגי זהב
ופרץ הוא דג טורף. הוא בא למפלגה שלהם במטרה להשתלט עליה (כמו שעשה בזמנו
לשמעון פרס) ובקרוב יטרוף את שני החננות (לבני ומצנע)...
כמה מנדטים של מפלגות הימניות (באמת) יהיו בכנסת. הרי היום דרג המדיני "קושר" את הידיים של חייליינו שנאלצים לברוח ממיידי האבנים. וזה יכול להפוך ל"כדור שלג".
נו איפה תוצאות הסקר? ? ? בטוח שאם הסקר היה מראה ירידה לליכוד, עליה לשמאל הייתם מראים אותו ובגדול. איזה מין סיקור מוטה זה? אבל כמובן איני מופתע.
39נתניהו.האם זה אומר שאני תומך בו?התנגדותי לימין הקיצוני לא סוגרת את עיני לראות את המציאות גם אם היא מצערת מאוד מאוד.
41כמה חדשות, ככה רעות
"הכל סבבה", כך בדיוק אומר אדם הנופל ממגדל גבוה סבבה לאללה עד רגע המפגש עם המדרכה.
43זה מוכיח רק דבר אחד, שהאנשים פה לא הרבה יותר טובים מהאדם הקדמון. כולם צפונים בבתיהם-מערותיהם המתפוררות, ומצביעים מתוך פחד. זה הדבר היחיד שמניע אותם, ולכן כל מה שקורה מגיע להם. האמת שזה לא כל כך רע, כי כשהטמטום והפחד יגבה מהם באופן בלתי נמנע מחיר הרבה יותר גבוהה מזה שהם חוששים ממנו, אז אפשר יהיה לדבר על תחילתו של שינוי. ובינתיים, שיוכלו טוב טוב את דייסת הביאושים שהם בישלו!
44העם שלנו לא טיפש. הוא הבין מה קרא כאן בעשרים שנה האחרונות. מי שלט.
באיזו מדיניות הלכנו. מה התוצאות.
זו הסיבה שהעם בוחר ימין. לא מועמד כזה או אחר.
לשמאל אין משנה מדינית שעומדת במבחן המציאות.
לכן הוא מנסה ל'שנות את הנושא' לנושאים חברתיים (שגם בהם אין לו פתרון של
ממש לסוגיית התקציב).
ועוד איך טיפש ..ועוד עם זיכרון קצר ...
יש תיאור טוב יותר למה שמתרחש פה?
48צריך הפעם להצביע למפלגה שהכי קרובה לאידיאולוגיה... אנשי שמאל מצביעים מרצ!
49השמאל לא היב ולא יהיה אלטרנטיבה כול עוד ואינו מכיר בארץ ישראל כמדינת
היהודים וכל עוד הוא ירץ לגויים לסכסך בין העם לבינם . אם תרצו להיות
אלטרנטיבה תתעשתו ותבינו לעם ישראל יש רק מדינה אחת זה להשאר כאן ולהגן על
העם או שחלילה אם נחלש ונשאר מפולגים תתסתכלו מה קורה בסוריה.
בכל אמירה וכל הופעה בטלוויזיה זהבה גלאון ומירב מיכאלי יורות לשמאל
ברגליים. רק לחשוב לכמה מנדטים העבודה היתה צונחת עם אופנהיימר ושליט ברשימה..
נתניהו הוא את הטרגדיות הגדולות שקרו לישראל בשנים האחרונות. אמן ההסתה
והדה לגיטימציה. שכראש אופוזיתציה לא בחל בשום דבר, עד שהגענו לרצח רבין
(יגאל אמיר הושפע רבות מריקודיו ושקריו של נתניהו על האוטובוס המעשן בדיזינגוף).
כעת, כשהוא נהנה , שוב מההפקר, מהחידלון בהנהגת המרכז-שמאל, הוא מדהיר
אותנו שוב אל המצוק, שלידו "המצוק הפיסקלי" של האמריקאים הוא
בדיחה. ממשי ך הסתה הפראית של המשאל על ידי שליחיו בבמשלה, אלקין רגב
ודומיהם, שמבטאים את דעותיו האמיתיות.
נכון שתוך שנתיים ממשלת הימין, אם תקום , תביא אותנו למבוי סתום שיעלה לנו
ביוקר רב. ושניאלץ לעמול קשה אחר כך לתקן את כל הנזקים, ושעוד 5 שנים אף
אחד לא יזכור שהיה פה ראש ממשלה שכיהן כל כך הרבה זמן ( את שמיר אתם זוכרים???)
אבל ממש לא מגיע לנו עוד מאיש הספינים הזה, שבסיכומו של דבר, מלבד כמה
מיליונים שהרוויח "לביתו", לא עשה שום דבר בחייו, רגע, נכון, הוא
היה שגרירי לא רע באו"מ..
למרות מאמצי השמאל, בעיקר האנטיציוני, להתקיף ולהשמיץ את הליכוד וישראל
ביתנו. מפלגה מאוחדת זו מכילה את אחוז האקדמאים הגבוה ביותר ומשקפת את
החתך הרוחבי המיצג ביותר של אוכלוסית עם ישראל. הציבור הישראלי יודע
הסטוריה וזוכר את אינסוף, ללא הגזמה, של הפיגועים בנו היהודים ודי לבחון
מהמהאה 19, תחילת המאה20 . הן בעולם אצל שכנינו הגוים שעימם חיינו מאות
בשנים והן וכאן בארץ בישובים מעורבים עם שכנינו הפלסטינים שהציקו לנו ללא הרף.
לא אמירה הס ולא גדעון לוי ולא דומיהם במר"צ, לא יגרמו לנו לעצום
,פעם נוספת את עיננו וללכת לגיא צלמוות (במאורעות ובמלחמת 1947-9) הם לא
הותירו יהודי 1 חי בשטחם והרסו את כל ההיושבים היהודים שכבשו) הפיזים או
לחזור לאפשר להם "אינטיפאדות כאן . חובה להפנים ולהאזין למשאל חאלד
ושייך רעד, אין כל סיכוי לשלום עם הערבים הפלסטינים לא בישראל ולא מעבר
לה..
אנו נדונו למלחמה ממושכת ועד כה מצבינו רק הולך ומשתפר ומצבם, בניגוד ב
לתחזיותיו של פר' הרכבי, הולך ומחמיר.
אנו המתננו כ1900 שנה להקמת המדינה ומצבינו רק משתפר בכל קנה מידה הסטורי
שנבחן! צאו ולמדו את דוחות הלשכה לסטטיסטיקה והשוו עשור לעשור!
רק הימין אומר את האמת ומוביל אותנו לחיזוקה של מדינה היהודית בארץ יישראל ההסטורית.
זהו קולו של הבוחר. קבלו את זה, או רדו מהארץ.
אבל אלי אתה חושב שדמוקרטיה זה סתימת פיות מהסוג שאתה מנסה לעשות.
וכל מי ששולח אותנו לארצו אחרות, אין לנו ארץ אחרת, תצטרכו לשלוט גם בנו
למרות שאנחנו לא מרוצים משלטון שבסיסו גזענות.
אין דבר מרגיע יותר מהתרסקות השמאל.
אין טוב מנתניהו .
ישראל בטוחה לעוד 4 שנים.
אני לא מבין איך מצביעי הימין קונים את הבולשיט של נתניהו, אל תתרשמו מזה שהוא יודע לדבר יפה ונשמע סמכותי ובטוח בעצמו. תסתכלו על המציאות: חמאס יורה טילים על תל אביב, לא קורה לו כלום, הוא רק מתחזק. קמה מדינה פלסטינאית ביהודה ושומרון - נתניהו לא עושה כלום (חוץ מדיבורים). איראן רצה לגרעין - נתניהו לא עושה כלום - חוץ מדיבורים ואיומים, שאף אחד כבר לא קונה אותם. ואני לא מדבר על זה שעוד ארבע שנים, אף אחד כבר לא יוכל לקנות אוכל בסופר, או למלא דלק במכונית
ביבי הצליח להפחיד אותך, אז ככה אם אתה שייך לעשירים ניחא אבל אם אתה שייך לעניים פדיחה... ביבי הפעיל עליך את נוסחת הקסם אימלל אותך ובמקביל הפחיד אותך, פשוטה אבל עובדת.
עדיף שר ביטחון עם יועצים מקצועים, ושיפוט נכון ( כיפת ברזל ). משגיאות כתיב הזועקות לשמים ובסיום לכתוב טיפש.
הכי קל לנהל מסע בחירות שממומן על ידי חמורים חילונים - שאלו את אובדיה יוסף - המאפיונר הכי מלוכלך בתולדות ישראל. אובידה יוסף גרוע לישראל מהחמאס - ועולה הרבה יותר
אם רק מי שמשרת בצבא היה מצביע הימין היה מקבל 75%.
חלק גדול מן הקצינים הם חובשי כיפות סרוגות.
גם הדתיים משלמים מיסים, גם ימנים שלא גרים בת״א משלמים מיסים.
די כבר עם הגזענות והשנאה הזאת.
החרדים לא משרתים כי ממשלות השמאל והימין נסחטו ע״י ש״ס לאורך שנים, הימין
לא המציא את גלגל ההשתמטות החרדית.
אתם מאוד אוהבים להתחבא מאחורי שיח זכויות אדם וקבלת השונה, הערבים,
המסתננים, אבל אתם מלאים בשנאה עזה כלפי דתיים, חרדים וימניים באופן כללי.
אפי, אני חילוני קיצוני, גם אם תיתן זכות הצבעה רק לתושבי תל אביב, עדיין הימין יעלה, אני כאזרח ישראלי מעדיף לחיות בין מאפיונרים, דתיים, חרדים, ערסים, מתנחלים, ערבים, רק לא סמולנים מנוולים, עם כולם אני אוכל להסתדר ולמצא איזושהיא דרך לחיות בכבוד הדדי, רק עם סמולנים אי אפשר, מקווה שכולכם תעזבו את הארץ, אם לא, בבחירות הבאות כבר תתחיל להיות חקיקה ברורה נגדכם, אתה נאיבי אם אתה חושב שנמשיך לתת לכם להתפרע כך על חשבוננו, עשרים שנה לקחתם אותנו מהפח אל הפחת, יצרתם קיטוב ושנאה שלא נראתה כמותה, עכשיו תאכלו את פירות הביאושים שלכם, רדו לנו מהארץ כבר, לא רוצים אתכם כאן יותר, אם לא הבנתם הבחירות יגרמו לכם להבין, מקומכם לא בנינו יותר, אתם בחרתם להתנתק מאיתנו עכשיו הגיע הזמן לממש את זה ולעזוב. רדו והצליחו.
הימין (והממשלות לפניו) דאגו להשמיט הרבה שלא מצאו חן בעיניהם, כדי לחסום
את סיכוייהם להתקדם בחברה שראתה בצבא סמכות על.
קודם כל הערבים, אבל גם יחידים.
מול החמאס אבו מאזן וסנגוריהם בשמאל העם הזה יודע מה טוב בשבילו.
או שלישטתך מי שמרת בצבא הוא שמאל בגד?
השמאל ההזוי הוכיח באותות ובמופתים שהקשר בינו לבין המציאות מקרי לחלוטין.
הוא מתעקש לראות את אוייבנו כשוחרי שלום למרות שהם מצהירים בכל הזדמנות,
בין בגלוי, ובין במשתמע שהם בדיוק ההיפך. אבל הוא בשלו.
דבר אחד ההוזים מהשמאל צריכים להבין: זהו, את הקרדיט שלכם ביזבזתם, העם לא
קונה יותר את השטויות שלכם.
הפאג'רים על תל אביב וראשון המחישו גם למצביעי השמאל, שאשליות לחוד ומציאות
לחוד. אלה ששיגרו אותם, נמצאים גם בגדה, ולא עושים זאת רק מכיוון שאנחנו שם.
מי יירש את ביבי - ליברמן ראש גוש המרכז שמאל, בן ארי ראש גוש המרכז ימין, או יגאל עמיר ראש גוש הימין המתון
67ביבי הוא הבשורה לחמס שמקרבת את מיטמוש חלומו מלמדינה אחת מהירדן לים בשילטונו
כל שמה שביבי וליברמן או בקיצור ביברמן עושים זה יצירת תשתית לבחירתו של
משעל לראש הממשלה של פלסטין הגדולה בימקום ישראל
כמו בתקופת המכבים ובר כובבא ישראל פניה להתאבדות לאומית
רוב שמתגייס
רוב שמשלם מסים
רוב ציוני
רוב בעד ערכים
רוב תורם ויצרני
לו יהי!
למי שלא מבין את דרכו של ביבי זו תהיה הקואליציה.
שלי לא תרצה להיות שר האוצר
רשימת השרים תתפרסם עוד חודש
צודק, כי השמאל משתמש בטיעונים מוסריים להצדקת עמדותיו, והעם מבין שזה
המזרח התיכון שבו החזק שורד והמוסר לא משחק תפקיד, אז השמאל נתפס כמנותק מהמציאות.
זו הטרגדיה של השמאל בישראל.
אתה טועה, כי לפי דעתי, ניתוח קר ומפוכח של המצב הגיא ופוליטי באיזור מביא
למסקנה שדווקא מדיניות השמאל היא הסיכוי הטוב ביותר לביסוס ישראל במרחב
ואולי אף להישרדותה.
אני צריך מאמר של 1000 מלים להצדיק את עמדתי, אבל בקיצור נמרץ:
1. התוכנית הסעודית ועוד אינסוף מסמכים אחרים (כולל המסמך הפלסטיני לאו״ם
שמבקש הכרה) כולם מכירים בישראל בגבולות 1967. גם לבעיית הפליטים יש
פתרונות הצהרתיים וסמליים שלא יגרמו להצפת ישראל בפליטים.
2. החמאס הוא בעיה רצינית,נאך צריך להפנים, שכמו שהצהרות הפלסטינים ומעשיהם
משפיעים ואף קובעים מי ישלוט בישראל, כך גם מעשינו והצהרותינו משפיעים על
הפלסטינים באותה מידה. זה טרגי שהקיצוניים אצלנו ואצלם מחזקים זה את זה.
3. המסקנה מהאביב/חורף הערבי היא לדעתי הפוכה ממה שהימין רואה. ההנהגה
עוברת מבודדים להמון והשפעת דעת הקהל היא מכריעה. אנשים פשוטים ברחוב הערבי
לא אכפת להם מישראל או מהפלסטינים, אבל שהם רואים בטלוויזיה כל יום נישול
ופגיעה באחיהם , זה יוצר שנאה כלפינו. בנוסף, ישראל מדגישה את הצד הדתי כל
הזמן והופכת את הסכסוך מסכסוך בין שני עמים בגודל דומה לסכסוך דתי בין 5
מיליון יהודים למיליארד מוסלמים.
4. לסיום, מי שמכיר קצת היסטוריה ומבין את המציאות הבינלאומית, חייב להסיק
שהמדיניות של ביבי מביאה בהכרח למדינה אחת בין הירדן לים, שבה יהיה תחילה
משטר אפרטהייד (כמו שקיים בפועל ביו״ש כיום) ולבסוף נידוי בינלאומי מוחלט
ומרחץ דמים נורא.
1. א. התוכנית הסעודית מעולם לא כללה הכרה בישראל, כפי שמובארק כבר אמר
ב2006. היא כן כוללת "זכות שיבה" מלאה, ויתורים ישראליים לפני
המו"מ וכן הלאה. אגב, גם רוב השליטים שחתמו עליה הודחו, וכבר שליט
קטאר קרא לכינוס חדש שיבטל את היוזמה.
ב. בגלל שאין הכרה בישראל, השמאל הישראלי חייב להמציא אוקסימורנים כמו
"הכרה דה-פקטו", כמו שכל עלעול בעלוני תעשיית השלום יראה לנו.
2. אפילו פרופ' רות גביזון (לא בדיוק ימנית, ומקימת "האגודה לזכויות
אזרח") אומרת שאסור לישראל להכיר ולו סמלית ב"זכות השיבה",
אחרת תחוסל בתביעות משפטיות (וראה אתר מציל"ה). השמאל, כמובן, תומך
בכך, כי להודות בטעות זה פשוט יותר מדי עבור "האנשים החושבים".
כנראה שתמיד קל יותר לוותר על מה שאינך מרגיש קשור עליו ולאחוז בדרכון הזר.
3. כן, בטח,זו ממש _ישראל_ היא זו שמדגישה את הפן הדתי - או לא. הניתוק
במציאות ממשיך כשאתה טוען שזה מפריע לנו. להיפך - רוב המוסלמים רחוקים מכדי
להפריע לנו או עויינים בכל מקרה - אבל העולם מפחד מקיצוניות הדתית וזה נותן
לנו בעלי ברית.
4. מי שמכיר קצת היסטוריה ומציאות בינלאומית יודע שאין, אבל אין, שום דרך
לכפות על ישראל מדינה דו-לאומית - אין תקדים בינלאומית לכך שמדינה נדרשה
לספח שטח, כאשר אותם גופים טענו בלהט לפני כן שאסור לה...
אם היה חי בבועה לא היה יודע שאחרים לא מצביעים כמוהו.
פשוט מייאש. צריך להפסיק לערוך סקרים. הם גורמים לאנשים השפויים ומיואשים לא ללכת להצביע כי התוצאות כבר ברורות. אותם 30% שלא מתכוונים לצאת להצביע ושרובם נמצאים בצד השמאלי של המפה מתבקשים לצאת ולהצביע כי אלו בחירות מכריעות. תוצאות הבחירות הללו יכולים לשנות את פני המדינה לעד.!!!!!!!
יוסי שריד אשם בתהליך ארוך הטווח של היעלמות השמאל.
מר קשקשני הפך את השמאל למן פלטפורמה שמהמהמת ביהירות ובהתנשאות אודות כל
מה שלא טהור אצל כל האחרים.
אף פעם לא מה כן צריך לעשות.
ולכן פניה נרגשת לאדון קשקשת - אל תעיז (כמו שבחוצפתך עשית לביילין) להאשים
ב23 בינואר את זהבה גלאון - אתה אבי הכישלון!
"הליכוד ביתנו כאמור מתחזקת, ונושקת לקו 40 המנדטים. הסיבות ברורות:
1. הציבור רואה מולו מחנה אחד מאוחד, שחלקיו אינם משמיצים זה את זה, למול
הקרקס שמתרחש מעברו השני של הנהר. 2. סדר היום הוא לחלוטין מדיני-ביטחוני,
שהוא משאת נפשם של נתניהו ואביגדור ליברמן, שותפו להנהגת הרשימה."
ואולי הציבור פשוט ימני?
מה פתאום?! דעה כזאת הרי לא תופיע בעיתון לאנשים נאורים...
השינאה האובססיבית והאמוציונלית של השמאל הופכת לנכס בל יתואר לימין הישראלי.
הצהרות כמו "אנחנו מדינת אפרטהייד" "לארוז את
המיזוודות" וכולי לא מוסיפה לשמאל אפילו לא בוחר אחד ומראה על
תבוסתנות השמאל שאין לו כושר עמידה גם בלחץ קטן מאוד.
השמאל הישראלי איבד את דרכו באופוזיציה ולכן הוא נמוג מול השקיעה.
כבוחר שמאל חורה לי הבכיינות הבלתי נפסקת של השמאל כמו ילד שגנבו לו את
הצעצוע ואז הוא מקלל ומכפיש את כל העולם ואישתו .חבל,חבל,חבל.
לנהל תמדינה. נמאס כבר מההזיות של השמאל, רק מוות וערבים השמאל הביא!
81בפעם האחרונה ולא קבלה אפשרות להקים ממשלה, אם שכחתם- בגלל שהרב לא רצה אשה. זוהי המדינה היהודית!
82המדינה לא שוקעת .למה לא לומר את האמת מי ששוקע זה השמאל עם כל ההזיות וכל השקרים למרות כל התמיכה מהתקשורת וקרנות הסיוע מחו"ל.
85איך יוסי ורטר יודע שהציבור הישראלי (שהוא ברובו מטומטם עד אימה) אינו מטומטם? כך הוא יודע: שהציבור יודע שבניה ב E1 אינה לאומית אלא פוליטית. ועם הידיעה הזו מה הציבור עושה? הולך ומצביע לימין. לא מטומטם בטח לא מטומטם. בואו נסכם רק מטומטם מטורף יכול להצביע לימין שהוא לא רק ימין אלא במיוחד אוייב האינטרס הישראלי.
86אבל רק בעוד אלפיים שנה. בנתיים זוזו לנו מהמדינה. היא שלנו לא שלכם.
94תמימים חושבים שהימין יביא בטחון למדינה בגלל שהוא קיצוני בדיעות נגד ערבים, אי אפשר לסיים סכסוך בכוח ולא בשנאה,השמאל יותר רע לערבים תמשיכו כך רק בזמן שמיר ונתניהו נפלו טילים בתלאביב
95טוב שגוש הימין יהיה גדול, מאוחד וחזק וחשוב מכל בשילטון. כבר ראינו שאין לישראל שום שליטה ויכולת להשפיע על מגה מהלכים. אחרי הבחירות אדון אובמה ואירופה יעשו סוף לסאגה הים תיכונית. ביבי כרגיל יתקפל ויתרץ את זה כמו שרק הוא יודע לעשות ויבוא שלום עלינו. והכי חשוב, אף ראש ממשלה לא ירצח. השמאל צריך לשבת בשקט ולהפסיק לילל. כבר הוכח שרק הימין מסוגל להביא שלום, לדבר עם החמאס, שתי מדינות לשתי עמים, וכו'....
96עדיף להצביע ליכוד, כדי לאפשר סנקציות חזקות ביותר ומלחמה קשה עוד יותר
מי שלא הרכיבה ממשלה כשקיבלה 29 מנדטים צריכה לעוף לכל הרוחות ולא לחזור לפוליטיקה. היא נתנה לביבי את השילטון על מגש של כסף
99ויהו לנו עוד 4 שנים של שחיתות, פוליטיקאים ששייכים למליונרים וכל הכסף שלנו יגנב ישר לעשירים ולחרדים.
העבודה - 30 מנדטים מעלימים את המרכז הנבוב.
כל טירון פוליטי מבין שפרץ עשה כל אשר לאל ידו להפריע לשלי להצליח. כאשר התברר לו שבתוך ה"עבודה" כוחו מוגבל ולא יוכל להפוך שולחן על שלי , הוא החליט להפריע להמבחוץ - מתוך רשימתה של "התנועה" של ציפורה (המעופפת ממפלגה למפלגה ומשאירה אחריה חורבן וחובות...). בסקר אין חידוש והמסר הוא ברור: ציפי לבני את עמיר פרץ פוגעים בשלי ובגוש.
אומרים שהיא מפחדת אפילו להתגרד בצד שמאל, מרוב שהיא לא רועדת רק מן האפשרות שייחסו לה איזה קשר עם השמאל.
שלי הרבה יותר יעיל לעם חבל . אבל זה לא מאוחר אם נתעשת נעשה מהפך
105נמצאת בתוכו , וזה מה שמתרחש כיום במדינה כוחות האפל שולטים בנו , כדי להצביע לליכוד ביתנו ואם חלילה שוב נתניהו ייבחר זה אסון למדינה , העם יתחיל להתפלל לאלוהים שיציל אותנו , והתשובה של אלוהים היא " נתתי לכם הרבה סימנים שנתניהו רע ליהודים ולא הקשבתם " ,
107המשך מדינות סמרטוטית, בוגדנית ושמאלנית.
108מצטערים גוש השמאל כל מה שאתם מנסים לא יעזור לכם משתתפים בצערכים
109ליברמן שר הבטחון הבא, שטיהיץ שר האוצר , נפתלי בנט שר החוץ.
מי שלא טוב לו שישתה מהמים הטעימים של עזה!
חאלד משעל מוריד את מפלגות השמאל שאולה.לאחר הדבורים שלהם שצריך לדבר עם החמאס בא חאלד משעל ודיבר על פלשתין מהנהר (איזה?)ועד הים.אם היה אומר את זה נתניהו או ליברמן היו טוענים כנגדם שהם ימין קיצוני ואף מחבלים בתהליך השלום.לא פלא שאם זה הפרטנר של השמאל הצבור מוריד את השמאל ביגון שאולה ומצמק אותו.
הצביעות הבין לאומית חוגגת,
אירופה וארצות הברית מנסות להרוויח זמן,האמת ידועה לכולם.
כלכלה זה שם המישחק,אין חדש תחת השמש,כך פרצה מלחמת העולם.
מחפשים שעיר לעזאזל... ה-ש.ג
תפסיקו לאיים עלינו כעם רפה שכל.
אתם מוזמנים לרדת מהארץ אם לא טוב לכם כאן.
בינתיים אולמרט עשה כאן שתי מלחמות ונתניהו מנע מלחמה.
לי טוב עם השלטון הזה וכנראה שאני לא לבד!!!
הסקרים משמשים ככלי בידי הפוליטיקאים , שמאפשרים להם לשנות את עורם לפי רוח הציבור ובכך לעבוד עלינו וליצור ספינים שישנו את דעותנו . ללא הסקרים יהיה על הפוליטיקאים להיות יותר אמיתים וללא יכולת לשנות את עורם בהתאם לרוח הנושבת עכשיו . מציע לכולנו להפסיק לשתף פעולה עם הסוקרים ולתת לפוליטקאים לגשש באפלה ולהיות מה שהם באמת . וכולנו נצא נשכרים
119אחוזי הטימטום של המדינה הינם כאחוזי ההצבעה ללבני שום כלום
רק מפלגות מאוזנות עם מצע עתיד ואנשים רציניים ולא אופורטוניסטים
נתניהו אדם אמין הוא ינצח
ואז 90% תמיכה בליכוד ביתנו מופטחים!
122מסביב העולם הערבי במצב נורא סוריה הרוסה ומדממת.מצרים על הקרשים.החמס הרס את עזה ותושביה ורק בגדה המערבית ואצלנו שקט.ויתור לאבו מאזן לא יחזק אותו כי בכל מצב בבחירות חמס לוקח בהליכה.אז מה בוער לכם? תשבו בשקט ותנו לנתניהו להוביל כי הוא מקצועי ולא מתלהם ולא ילדותי כמו ציפורה שהכל בה לה בקלות.
של עבודה בטוחה, כל עוד שרה מרוצה.
128הציבור מבין שפניו של יאיר לפיד מופנות להצטרפות לממשלה ולכן אין שום חדש בתנועתו. הציבור גם לא שכח מה ארע במפלגת שינוי בראשותו של אביו שהצטרפה לממשלה ונמוגה מהמפה הפוליטית.
130א. סדר היום הנוכחי בחדשות הוא מדיני-בטחוני וזה לא טוב לשלי.
ב. הרשימה השמאלנית-ברנז'אית שנבחרה בעבודה (הסקרים הקודמים היו לפני בחירת
הרשימה או שההשפעה של הבחירה עדיין לא התגבשה).
ג. העצמאות ירדה מהמפה, בסקרים הקודמים היא עברה את אחוז החסימה ושויכה
למרכז-שמאל. הקולות שלה עברו לימין.
ד. העם ימני ומטומטם.
הציבור הישראלי רואה את הפער בהכנסות, את הקושי האדיר של שכבות רבות לגמור את החודש, את המערכות הציבוריות החיוניות הקורסות,את הבידוד המדיני, את התחזקות החמאס, את ההתפתחויות במצריים, בירדן ובסוריה ובכל זאת אלה הסקרים - כנראה שפני העם כפני מנהיגיו ונתראה כשהטיטאניק תתנגש בקרחון!!!
132וכשאני קורא את הנתונים האלה , שאינם מפתיעים, כי בתוך עמי אני נמצא,
שומע את הייאוש כשזה מגיע לדיון על הבחירות , ורואה את הכאב כשאנשים
מסננים בין שיניהם שכנראה שמה שהיה הוא שיהיה , וביבי יהיה המלך הקודם,
המלך הנוכחי והמלך הבא, ואין חדש תחת שמש העמים.
ואז, בחלומי, אני רואה את המדינה כאחו ירוק שמצהיב והולך, הרועה נתניהו
מחלל בחליל ארדן ביד אחת, ומקל וגזר בידו השניה, וכלב השמירה ליברמן מכנס
את עדרי בני ישראל וכולם ממהרים להיכנס לבין השורות בדילוגים קלילים.
בוא נאמלל את העניים ומעמד הביניים ובמקביל נפחיד אותם עם מצב ביטחוני ורק מר ביטחון יכול לתת מענה כבר לא עובד לא עובד לא עובד.ביבי לך הביתה נמאסת על כל העולם ואחותו.
134בוא נאמלל את העניים ומעמד הביניים ובמקביל נפחיד אותם עם מצב ביטחוני ורק מר ביטחון יכול לתת מענה כבר לא עובד לא עובד לא עובד.ביבי לך הביתה נמאסת על כל העולם ואחותו.
135המנהיג מבטיח מלחמה, גרעון ודמעות, העם תומך וצוחק, תנאי הכרחי להאיץ את השמדתו הוולונטארית
136הצבור אינו טיפש, ומבין שנתניהו הוביל מדיניות נבונה ואחרית הן בכלכלה והן בבטחון, לעומת שלי שתביא עלינו אסון כלכלי, והשמאל יביא את החמס ליו"ש, בדיוק כמו שקרה בגוש קטיף, הליכוד מנצח!!
137
ולא סקר .
אפילו לא ניסיתם להסוות את ההטיה של הכותב ...
142בוא נאמלל את העניים ומעמד הביניים ובמקביל נפחיד אותם עם מצב ביטחוני ורק מר ביטחון יכול לתת מענה כבר לא עובד לא עובד לא עובד.ביבי לך הביתה נמאסת על כל העולם ואחותו.
145אנחנו יוכלימ להבין מן הסקרימ שהימין מתחזק והעמ לא הולך בדרך השלומ כי ההכרזת נתניהו על בנית שלושת אלפימ יחדות דיור ותמיכת הרוב בליכוד מוכיח שבשנימ הקרבות אין משא ומתן עמ הפלסטינימ יאני שואל את השאלה מדוע הוכרז על הקמת הבחרות רק בשבל שהימין יתחזק וזות היתה המטרה להביס את השמול והשמול מתענין בעצמו ובריחת חכמ ממפלגה למפלגה וכאילו זות הסיבה העקרית שאנחנו סובלימ ממנה ושוכחימ את הימין
147עם "בית יהודי" קיצוני של 11 מנדטים נתניהו לא יוכל להקים ממשלה
יציבה, בדיוק כמו ב-2009 כשלא היה מוכן להיות תלוי בבית היהודי ובאיחוד
הלאומי. לכן ייאלץ "לקנות" מפלגת מרכז אחת לפחות וקרוב לוודאי
שזו תהיה שוב מפלגת "העבודה". גב' יחימוביץ' תשמח מאוד להציע
עצמה למכירה לנתניהו משום שהשיקול ארוך הטווח שלה הוא שהיא חייבת להוסיף
לרזומה שלה גם תפקיד ביצועי לפני שתנסה ברצינות להציע עצמה כראש ממשלה.
שניהם ירוויחו, וגם מי שיצביע עבור מי מהם ירוויח עוד 4 שנים של
נתיהו-ליברמן. ובל נשכח את עלובי הנפש שלצידה של שלי שישמחו לשוב ולחמם כסא
נוח במשרד כלשהו כפי שכבר עשו ב-2009.
לתשומת ליבו של כל התמימים שמתכוונים להצביע ל"עבודה" כי הם
רואים בה "אלטרנטיבה".
כל מצביע שיזכור את ה4 שנים האחרונות ,האם ביבי היה טוב לבוחריו????????
מחיר הדירות עלו מאז הליכוד בשלטון ,אל תשכחו שאתם לא גומרים את החודש והוא
נהנתן כפייתי על חשבוננו.
חבל שלבני שכשלה בכל מה שנגע בו עם המפסידנים לצידה נוגסת בעבודה השורשים ובמרץ נקית כפים
152קול קורא לגיבוש כוח פוליטי מרכזי לפני הבחירות לכנסת ה 19.
העת להתחלת התארגנות למען חיסול שיטת "הועדה המסדרת" וביטול
הפריימריס במפלגות, באמצעות חוק שינוי שיטת הבחירות וקיומן של בחירות
– (לכנסת ה 20) - בשיטה אזוריות אישיות- יחסיות, רשימות מועמדים, בהן
כל בוחר\ת יצביע בעבור המועמדים המומלצים על ידו\ה. הצעה מגובשת עמדה
לרשותם של ח"כ לשעבר משקולים אישיים צרים, לא הרימו את הכפפה.
הם...העדיפו את השיטה הקלוקלת ומשחיטה כל חלקה טובה בפוליטיקה הישראלית,
פריימריס ובחירות יחסיות (כל הארץ אזור בחירות אחד). ממרום גילי (76) אני
מרשה לעצמי לפנות אליכם, אנא מצאו דרך לשילוב זרועות ויחד תגיעו להסכם,
ברית קואליציונית (לפני הבחירות) בין כל הכוחות השפויים במפה
הפוליטית– ו\או, הסכם בין כל הגורמים המוכנים להתחייב להישאר מלוכדים
באופוזיציה קונסטרוקטיבית, במידה ויחדיו לא יקבלו את אמון הציבור לשרתו
כממשלה. אני מאמין שהסכם מוצהר וגלוי כזה, יכול להביא להגברת הכוח הפוליטי
והקמת גוש שבקלפי יזכה במספר מנדטים גדול יתר מאשר בפיצול הנוכחי. יש
סיכוי גדול יותר להקמת גוש מרכזי, שבבוא העת יחליף את המנהיגות הימנית,
המובילה אותנו בימים אלה. כפי שהמיועד\ת לראשות הממשלה הנו\ה, ראש הרשימה
שתזכה במרבית המנדטים, כך גם ראש הגוש יהיה הנבחר בראש הרשימה שזכתה במרבית המנדטים.
לא אכפת לו מהתנחלויות.
רק חלק קטן ממנו ילחם בעזה או בצפון (רוב הלוחמים ימשיכו להיות הפראיירים
מהשמאל-מרכז שלא יפנימו שכל הסיפור הזה הוא נגדם וימשיכו לשרת בנאמנות של
סבי ששירת בצבא הקייזר הגרמני, מדינה ששונאת אותם למעשה)
הוא יודע שזכויות האדם שלו יידפקו ובקרוב תוטבע אצבעו במאגר הביומטרי של
האח הגדול.
הוא יודע שהוא יחיה יותר בעוני, אבל יש לו דת: האנטי-סמול, והיא תחמם לו את
הלב בימים הקרים עד לשריפה.
מאז ומתמיד "נעשה ונשמע". הבוז לשכל, הבוז למחשבה.
פשוט מאכזב לראותכמה העיתון הזה מגמתי ומסתיר מידע מעיניי הציבור
155חבל שלא רושמים את האמת כדי שהציבור יבין
156אם תוצאות הסקר נכונות הרי שלדעתי יש לאפשר לימין להקים את הממשלה הבאה על טהרת הימין ולאפשר לביבירמן ליישם את תורתם המדינית.אם יצליחו ,מה טוב.אם יכשלו העולם יתערב במעשיהם ויסכלם
161כך נאמר על בני ישראל במצריים ככל אשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
164שכחתם את המפלגה"הכח להשפיע"????
בכוונה??
ואנחנו נשתה קפה בניו יורק ונתפוצץ מצחוק!
העיקר שאתם אוהבי אדם, מסתננים מאפריקה וערבים.
אך מלאי שנאה כלפי מי שדעותיו שונות
ואז אנו נתחיל להיות!
לא ציפי גורמת לשלי להחלש.
שלי הביאה זאת על עצמה:
-תמיכה במועמדים חסרי ניסיון ולא אטרקטיביים.
-הגירוש של אמיר פרץ
-ועכשיו הדיבור על להתחשב בחרדים וחשוב שיחזרו למעגל העבודה ופחות חשוב
שישאו הנטל,
הרחיקו ממנה בסה"כ כ- 4 מנדטים (אני מאמין ש-3 רק על עניין השיוויון בנטל)
קריאת התגובות מצמררת. כיצד הפך הימין (שחלקים גדולים ממנו עלו לארץ) לאוהבי ישראל, והשמאל (שחלקים גדולים ממנו בנו אותה) לשונאי ישראל? ו... כיצד התאהבה ישראל בכוח?! המחיר על חטא היוהרה יהיה כבד. העולם כבר אינו אותו עולם, ולכל אותם שחוזים עוד 4 שנות יוהרה: זה יגמר בבכי.
169עם ישראל חי!
170לכן אין קדימה.
זה שהיא מקבלת 2, זה אומר קולות מבוזבזים שלא ילכו לשום מקום.
שעמים נוהגים לנסות את כל החלופות הגרועות יותר, לפני שהם מסכימים לנסות את האפשרות הסבירה ביותר עבורם.
173העליה מרוסיה של עובדי קבלן ,קופאיות, מאבטחים וכו המנוצלת ע"י בעלי ההון בלי שכר ובלי תנאים ועם יוקר מחייה מטורף עדיין לא השכילה להבין וללמוד לקח שביברמן לא דואג לה כי אם דואג לבעלי ההון מסביון , ולמרות זאת ,קואליצית השמאל ביחד עם הדתיים,ושלי שדואגת על באמת לעובדי קבלן וכו- תשלח את נתניהו לאופוזיציה ,סופית - מ ה פ ך . !
174תסתכלו על הכיס שלכם, תסתכלו על העתיד שלכם- יש למי להצביע תשתמשו בראש שלכם אתם אנשים חושבים שלא עושים את מה שאומרים לכם- אם תחשבו מי ומה טוב בשבילכם יהיה שינוי.
180בשילוב נפתלי בנט וישלנו את הממשלה החזקה בתולדות המדינה שתוביל שינויים עצומים!
181עצוב לקרוא את התגובות לתחזיות תוצאות הבחירות. איך קרה שאותם, אשר מרבית הוריהם הקימו את המדינה, מוגדרים כיום ״כשמאלנים״ ועוכרי ישראל, ואחרים, אשר מרבית הוריהם עלו אליה, מוגדרים ״כימניים״, ואוהביה. מי ייתן וגם אני טועה, אך נראה שמקימי המדינה אשר יצאו מהשואה פצועים וחבולים, צאצאיהם, לימים, התאהבו בכוח. העולם אינו אותו עולם עוד, וישראל עלולה לשלם מחיר כבד על חטא היוהרה. זה עצוב, וכנראה יגמר בבכי.
184בהצלחה למי שיתנגד לביבי.
185אלה שלא החליטו, ואם אמנם מספרם רב, כפי שאני משער, עלולים לשנות לגמרי את התמונה. בכל אופן, הסקר הזה סובל מליקוי שמוריד לערכו.
186חייבים לחזק את עם שלם כדי שבממשלה הבאה נוכל להקים קואליציה נטולת חרדים.
הליכוד ביתנו - 38-40
הבית היהודי - 11
יש עתיד - 6-8
עם שלם - 3-5
אם נחזק את עם שלם או לחילופין את יש עתיד (אני אישית לא מסכים עם הדרך
שלהם ועם הרכב האנשים אבל באין ציפור שיר...) אז נקבל קואליציה יציבה
שבנויה מ4 מפלגות בלבד ולא פזאל חסר עמוד שדרה.
חיזוק עם שלם בשילוב העובדה שהוא יהיה בקואליציה ולא החרדים ייתן לנו את
האפשרות ליצור מהפכה במדינה שלנו. אגב עצם זה שהאופציה הזו תהיה מונחת
לביבי על השולחן תעשה את שלה גם אם בפועל הוא יחתום על הסכם קואליציוני עם
החרדים. הכוח שלהם יישחק.
האם יש לכם ולילדיכם דיור ? יש הרבה זקנים, צעירים שעובדים מאוד קשה, שאין
להם דיור וכספי הדיור הציבורי הולכים לישיבות ולהתנחלויות !!!!
האם יש לכם מספיק כסף לאוכל ולתרופות? יש הרבה זקנים, בייחוד ניצולי שואה,
שחושבים פעמיים האם לקנות תרופות או אוכל.
האם יש לכם ילדים עם בעיות במשפחה??? יש הרבה ילדים בישראל שנמנע מהם טיפול
מיוחד בטענה שאין כסף, אבל לישיבות יש. להתנחלויות יש. יש לכם עבודה
מסודרת????? בני ישיבות אינם צריכים לדאוג כי כספי המיסים שאתם משלמים
ניתנים להם ברוחב לב.
אתם הולכים לצבא וכך בניכם ונכדיכם??? רק השבוע הוסיפו עוד כמה מאות אברכים
שלא ישרתו בצבא. רבים מהם מסתובבים ברחובות, כי לא כל אחד יכול לשבת יום
שלם בישיבה וללמוד. האם אתם יודעים כי הרבה מדינות ידידות לישראל ניתקו
איתנו את היחסים???? מי אחראי לכל הרעות האלה? אדון ביבי נתניהו והחבר
הטוב שלו אביגדור ליברמן. רוצים להמשיך לתת יד לשלטון מושחת?? או שאתם
מבינים שמגיע לכם/לנו יותר !!!!!!!!
הגיע הזמן של נתניהו ללכת לקיסריה !!!
משום שאין במי לבחור, לכן השאלה מי יכול לתפעל את המדינה, ציפי? לא ,מופז כמובן שלא, אולי ליבני ממש לא. שלי? לא, יש הנחה שאומרת ששלי ולפיד בסופו של דבר הצטרפו לקאליציה.
189יחימוביץ ולבני אינן מגיעות לעשירית רמת הידע, ההשכלה, הביצוע, המנהיגות
והמדינאות של נתניהו. לכן מבחינתי אין פה כלל וכלל מקום להשוואה.
גם אם אשווה את נתניהו לאובמה, נתניהו הוא בליגה בכירה יותר !
אני מצביע בנט המצע הכלכלי שלו תואם את עמדותיי
192בנימין נתניהו ..דמגוג מתלהם בינוני ולא חכם במיוחד על שום ....
דפק פוזות צילום בסופר טנקר בשריפת הכרמל ..כאשר גוויות הנספים עדיין שכבו
על הכביש ...כאשר הזמין את הסופר טנקר בזבז סתם כספים ..הסופר טנקר הגיע
כשלא היה צריך אותו כבר ....
הקים את וועדת טרכטנברג תוך כדי הבטחות לשינוי בעקבות המחאה ועד היום אינו
ולא יעשה דבר עבור המקופחים ...
ייצא למאבק קצר עם החמאס ..ויצא בהצהרות בומבסטיות על 15 שנות רגיעה
10 ואחרי זה 5 ואחרי זה כלום ייחל להפסקת אש וסיפר לכולם שקרע להם את
הצורה... הם ייצאו שמחים כי הם הפסיקו ירי סתם ללא הסכם כתוב לכן גם לא
מחייב ..ואצלנו לא שמחים כל כך אין הסכם וכל זמן שיראה להם ייתחילו ירי..
ברם ההכרזה ..צהל הכניס להם... אך במישור המדיני הכניסו לנו .. בתגובה על
ההתעלמות מאבו עבאס קיבל אור ירוק מהילרי קלינטון ללכת לאו"מ ...וקיבל
הכרה כאשר אובמה נמנע מלהתערב ... וזו התגובה להתערבות בבחירות לנשיאות
בארה"ב ...התגובה הישראלית היא הכרזה בבניה ב E1 .. כל העולם יוצא
מכליו ומחרים חרמות .. התגובה לחרמות של צאר החוץ שיחות נזיפה בשגרירי
המדינות המחרימות ..אובמה אינו יוצא חוצץ לחרמות האירופיות על תוצרת ישראל
.. הוא שותק ..ביביהו הבין גם הוא שותק ..אז אם כולם שותקים
ועוד בוחרים בליכוד ..משהו עקום בקהילה הזו ..כי מדינה היא בטח לא!!!
שיטת הבחירות שיש היום היא על הפנים כי כמו שאתם רואים אין מועמדים ראויים ואין ראש ממשלה אולי מלבד לבני אבל אין לה כרגע מפלגה מספיק טובה... בכל אופן אל תבחרו בביבי - זה פשוט יהיה מגוכך שאחרי כל הדברים הטיפשיים שהוא עשה ב4 שנים ובמיוחד בחודשיים האחרונים ועכשיו לפני מספר ימים ועם המחאה שכולכם יצאתם אליה עכשיו שוב תבחרו בו?? זה פשוט מגוכך!
197ערביי ישראל מסוגלים לסלק את ביבי. אם אחוז המצביעים הערביים יגדל מ-50% ל-75% כי אז יהיו בכנסת הבאה כ-20 ח"כים ערביים.
יאיר לפיד 11 מנדטים , ש"ס 11 מנדטים ,מרצ 5 מנדטים , תמיד אני נותן תחזיות שמתמשמות
202© כל הזכויות שמורות להוצאת עיתון הארץ בע"מ

