בכירים בעבודה: "הגיע הזמן לדבר על השטחים"

במפלגה מביעים מרמור על התנהלות היו"ר יחימוביץ'. המועמדים טוענים: הקריצה לימין לא עובדת - הסקרים מראים שמצביעי השמאל נוטשים

הירידה בסקרים והתעקשותה של יושבת ראש מפלגת העבודה שלי יחימוביץ׳ שלא להניף את הדגל המדיני, מקוממים עליה בימים האחרונים רבים מהמועמדים ברשימה, בכירים וזוטרים כאחד.

הח"כים לעתיד אמנם אינם מוכנים לדבר סרה בפומבי ביושבת ראש (״לא יורים בתוך הנגמ״ש״, ציטט אותה אחד מהם), אך בשיחות סגורות, שלא לציטוט, הנימה כמעט זהה: אכזבה מהחלטתה למרכז את המפלגה על חשבון מצביעי השמאל. נוסף על כך, המועמדים מתוסכלים מדרישתה החד-משמעית של יחימוביץ' לנהל קמפיין כלכלי חברתי מוחלט, ולתת משקל שולי לנושאים כמו חידוש התכנון ב-E1, ההכרה ברשות הפלסטינית כמדינה משקיפה באו״ם, כמו מהרוח הגבית שנתנה למבצע עמוד ענן בעזה.

שני סקרים שפורסמו בימים האחרונים מצביעים על ירידה חדה בתמיכה במפלגה. אם בסקרים אופטימיים זכתה העבודה ב-24 מנדטים, כעת היא מוערכת ב-17 בלבד. התנועה של ציפי לבני ויש עתיד של יאיר לפיד התחזקו מנגד, ועומדות על 11 מנדטים כל אחת. ״שלי חבטה בשמאל בשבועות האחרונים, אבל עכשיו כבר ברור שהחבטה הזאת לא השיגה את מטרתה: גדודי מצביעי ימין חובשי כיפה לא צובאים על שעריה של המפלגה. מנגד, מצביעי השמאל כבר הבינו את הגישה, נטשו את העבודה ומצאו את מקומם במפלגות אחרות״, הביע אחד המועמדים ברשימה את אכזבתו.

>>> עוד 40 יום לבחירות: כל הסקרים, החדשות והעדכונים

שלי יחימוביץ' בוועידת מפלגת העבודה, בשבוע שעבר. צילום: תומר אפלבאום
שלי יחימוביץ' בוועידת מפלגת העבודה, בשבוע שעבר. צילום: תומר אפלבאום.

״מוקדם להעריך אם שני הסקרים מצביעים על מגמה. התוצאות שלהם לא מאוד הגיוניות, אבל אין ספק שהגיע הזמן לבדק בית״, אמר מנגד מועמד מצמרת הרשימה. בכיר במפלגה אמר: ״הירידה בסקרים לא אמורה להפתיע אף אחד. כל מי שעיניו בראשו אמור היה להבין שבמסלול הזה המפלגה תידרדר. יחימוביץ שגתה כשזנחה את הקו המדיני. זה ברור לכולם. השאלה הגדולה היא אם היא תחליט לשנות כיוון.

אם שלי לא תחזור להניף את הדגל המדיני, אנחנו נצא לתקשורת ונתבטא בנושאים מדיניים גם בלעדיה״. לדבריו, ״ביום טוב, המגדלור של מפלגת העבודה מראה שנקבל 24 מנדטים. בימים האחרונים אנחנו הולכים ומתקרבים לתחתית שלנו, שעומדת על 15 מנדטים פחות או יותר״.

מועמד נוסף, שמייחל שהמקום שאליו הגיע ברשימת המפלגה יהיה ריאלי, אמר: ״פונים אלינו, למפלגה מאות אנשים ומאיימים שאם לא נניף את הדגל המדיני, הם לא יצביעו. כניסתה של לבני למרוץ פוגעת בנו אנושות. אנחנו מפלגה בחצי משרה. זה הפך למשחק טניס בין ביבי לציפי. הם מכתיבים עכשיו את כללי המשחק, את העיסוק המדיני, ומפלגת העבודה בכלל לא נמצאת על המגרש. לדעתי הצניחה רק בתחילתה. ראש הממשלה הצליח להסיט את סדר היום לנושאים מדיניים וביטחוניים, ורק ציפי, מצנע ופרץ נותנים לו מענה בנושאים האלה בינתיים״.

ח"כ יצחק (בוז׳י) הרצוג, השני ברשימת העבודה לכנסת, דחה אתמול את הביקורת על הסף. ״מפלגת העבודה תוקפת את נתניהו לכל אורך החזית בכל הנושאים, מיחימוביץ' ועד אחרון הח"כים. אנחנו תוקפים את העובדה שנתניהו מבודד את ישראל, פוגע בגושי ההתיישבות, מסכן את ירושלים ונותן פרס לחמאס. אלא שהקשב הציבורי נמצא במקום אחר, שבו יש לנו גם משנה ייחודית וגם משנה בלעדית. יש לנו יתרון מובהק מתוך סקרי העומק של סטנלי גרינברג (היועץ האסטרטגי לעבודה) בתחומי הכלכלה.

"חלק ממי שהביעו את התלונות בכתבה הזאת מכנסים בעצמם ימי דיון בכנסת על העוני והפערים החברתיים", אומר הרצוג. "גם הם מבינים שמה שהיה חסר לעבודה כל השנים הוא דגל חברתי מובהק, שמגיע לקהלים שמעולם לא היו בתחומה״.

לדברי הרצוג, ״מאוד הגיוני שלאחר הצטרפותה של לבני מצד אחד, והתחזקות של נתניהו מצד שני בגלל העמדה המדינית שלו, תהיה ירידה זמנית במספר המנדטים של העבודה. אין עוררין על כך שהשמאל קטן. אנחנו התמקמנו היטב במרכז ונתנו גם מרחב מחיה למרצ משמאל, אבל מרצ לא גדלה. עכשיו, מרצ חוטפת מכה מציפי לבני שפוגעת ביכולת ליצור אלטרנטיבה אמיתית לנתניהו. מפלגת העבודה חוצה את כל השכבות בחברה, כולל כאלה שלא שמו פתק אמת. אנחנו חוזרים לימי מפא"י ההיסטורית. מפא"י של בן-גוריון היתה במרכז. העבודה של רבין היתה במרכז. כשהעבודה הלכה שמאלה, היא גם הלכה והידרדרה, משום שמאגר המנדטים הגדול נמצא במרכז״

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 החברה והכלכלה אלו הנושאים האמיתיים משה א
  • 05:34
  • 12.12.12

אבל המפלגת העבודה כתמיד מנגנון ההשמדה העצמית קיים ,כפתיל של פצצה זמן .

02 ברק פלירטט עם ביבי מאחרי הקלעים,זו מפלרטטות איתו על הבמה.  (לת) Yigal Cohen
  • 05:35
  • 12.12.12

03 אי אפשר לדעת לגבי הטקטיקה. מה שבטוח - מדינת יו"ש בראשות מצדה ביתנו מחסלת את מדינת ישראל.  (לת) אני מצטער.
  • 05:47
  • 12.12.12

04 הגיע הזמן לדבר על השטחים בגלל הרייטינג לא בגלל שזה מוסרי.  (לת) גילה
  • 05:58
  • 12.12.12

05 אופן והמפחידה מתחילים ללחוץ שמאלה וזאת הסיבה להצטרפות התמוהה,  (לת) שקד,ירושלים
  • 06:07
  • 12.12.12

06 מצתרף לטוענים כי ללכת לממשלת ביבי/מן זו עבודה מטומטמת  (לת) פלץ
  • 06:08
  • 12.12.12

07 אלטרנטיבה לשלטון הקיים חייבת לכלול אלטרנטיבה כלכלית ואלטרנטיבה מדינית ניר
  • 06:10
  • 12.12.12

וגם לי מתחיל להימאס משלי והיועצים הסובבים אותה

08 למרות שלי ובזכות הקבוצה המעולה שמאחוריה  (לת) מצביע עבודה
  • 06:15
  • 12.12.12

09 באיזה סרט הוא חי הבוז'י הזה?  (לת) רחובותי
  • 06:17
  • 12.12.12

10 הלחץ הפנימי מבקש שינוי ... וחכמה ליצור אותו ... ואיחוד הוא הדבר!!!! סופר סתם
  • 06:19
  • 12.12.12

איחוד מרכז שמאל למרות החולשה ייצור תפנית חשובה ... ההתאחדות תיתן תקווה לעם הזה .. אין הבדלים רעיוניים בכל המרכז שמאל ובכדי להתחזק למען מטרה חשובה עליכם להתאגד שילוב זה מבטיח גוש גדול שאיננו זקוק להרבה מנדטים להרוס את ההגמוניה של הביברמניות החרדית ... אין לנו את ברירת מחדל טובה יותר מזו ...אי ביצועה מוכיחה חוסר אמון ביכולת השינוי וככאלה כולכם תשארו חברי כנסת בלבד ..ושלי יחימוביץ אולי תהיה שרה בממשלתם של הביברמנים ...האם זו המטרה של העבודה עם כל הכבוד למסורת ...וספיחת הצעירים במחנה הסוציאל דמוקראט ... בטוחני שלא
ועל זאת המרכז צריך ללחוץ ולא הצהרות מדיניות כלכליות כולנו יודעים שאין בהם ממש !!!

11 העם ימני וזהו. אין מה לעשות, רציתם דמוקרטיה קיבלתם.  (לת) להפסיק לבכות
  • 06:27
  • 12.12.12

12 מיעוט במפלגת העבודה מנסה לטרפד הליכה ראלית של שלי יחמוביץ א ב
  • 06:39
  • 12.12.12

בריחה לשמאל של מצביעים , הצחקתם אותי , לאן, למרץ המדדה או לבלד האנטי ציונית ומדדה גם היא

13 תעזבו כבר את המשנה המדינית בטחונית, לעזאזל! איציק אדום הזנב
  • 06:47
  • 12.12.12

לא הגיע הזמן לטפל בבעיות מבית?
מישהו מאמין שבאמת החלפת השלטון עשויה להביא לתוצאות מדיניות בטחוניות?
קדחת.
החלפת השלטון הכרחית בגלל דעיכת הדמוקרטיה.
בגלל שיש עיתון פרטי לצמד שלדון נהתניהו.
בגלל שיש שופטים בעליון שהם שופטים רק בגלל דילים של הימין.
בגלל שבמפלגת שלטון יש קיצוניות לא מתקבלת על הדעת.
בגלל שבמפלגת השלטון המתונים נפלטו מהרשימה.
יאללה, חברים, הגיע הזמן להעביר את השרביט לצד האינטלקט של המפה הפוליטית!

14 על איזה שלום אתם מדברים חולי נפש ? לכו להיבדק אצל פסיכיאיטר יום טוב  (לת) גואל
  • 06:50
  • 12.12.12

15 עברתי מהעבודה למרצ הסכם עודפים
  • 06:51
  • 12.12.12

לא רוצה שקולי ילך ליאיר לפיד

16 שטויות, אני שמאל ואני מצביעה לשלי. היא לפחות ישרה ואומרת את האמת  (לת) כבר רבים אלה
  • 06:56
  • 12.12.12

17 זה גורלו של כל מי שחושב שאין שמאל מדיני-חברתי בישראל שמאלנית גאה
  • 06:59
  • 12.12.12

לא נצביע ולא נתמוך במפלגה שלא מבינה את חשיבות פתרון הסכסוך עם הפלסטינים. הכיבוש המתמשך קשור ישירות למצב החברתי הרעוע ופוגע בביטחון.

18 בבקשה שלי אפשר לפחות דגלון מדיני?  (לת) בן גוריון
  • 07:05
  • 12.12.12

19 בוג'י תתעורר. אתם מתרסקים. וזה לא שום גשם. התמונה של שלי עם הז'קט שבקושי נסגר עליה, אומרת הכל. היא בתוך נעלים לא לה הגברת. מאוחר מדי. אתם מתנהלים כמו המחאה וזה רע. כולל השטיקים על מרכז. ביברמן נותנים לכם מדי יום מיליון הזדמנויות להבחין את עצמכם מהפשיסטים, ואתם- מתעקשים על המקום שבו ביבי בעיני מצביעיו חזק, בכלכלה. אנשים לא צריכים עוד טייחנים. את זה , יש להם מספיק בימין. כולל אצל לפיד. ואליו אתם חוברים? עלוב. אין כלכלה ללא טיפול בגבולות . רק שלום הוא הפתרון  (לת) שומר חוק
  • 07:06
  • 12.12.12

20 פואדיזציה יעל ל
  • 07:06
  • 12.12.12

חבריי ואני היינו גבשנו החלטה להצביע הפעם - מפלגת העבודה.
אם תחדשו את ההתקוטטויות ביניכם בסגנון המופיע בכתבה, ברור לי שרבים ינטשו, כי את הסגנון הזה הכרנו ושבענו.

21 לא רק הקריצה לימין מרחיקה..גם אופיה המרושע של יחימוביץ מרחיק עד מאוד!  (לת) שלו
  • 07:06
  • 12.12.12

22 הרצוג צודק! תבינו- אין מנדטים בשמאל- רק במרכז!  (לת) יונתן
  • 07:08
  • 12.12.12

23 אילו שטחים ואילו נעליים אמרו בפירוש יהודה ושומרון. אין לוותר עליהם משום שאלו נחלת אבותינו אם שם תקום חס ושלום מדינה פלשתינית מרכז הארץ עלול להיות מטרה לכלי משחית  (לת) משה בודק
  • 07:09
  • 12.12.12

  •   שטחים ונעלים משה
    • 07:20
    • 13.12.12

    משה ,פקח עיניים:המדינה הפלשטינית מתנהלת לה באופן עצמאי.שם שוכנים כמעט 3,000,000 מוסלמים. בתוכם חיים 300,000 יהודים.. אפילו אם תצעק ותקלל לא יעזור המספרים מדברים. המנהיגים שלנו מסמאים את עינינו כדי שלא נראה את המציאות. דע לך כי המנהיגים שלנו טרם החילו את חוקי ישראל בגדה המערבית וזה אומר הכל. אז לפני שאתה עונה או משמיץ שב עם עצמך ועשה חשבון נפש קטן

24 נו באמת, כולם יודעים שהעבודה בעד מתווה קלינטון. כמה אפשר לדבר על אבו מאזן? ציפי דיברה איתו שנים וכלום לא קרה!  (לת) חני
  • 07:10
  • 12.12.12

25 כל בני משפחתי הצביעו לעבודה במשך עשרות שנים.אך לאור שתיקתה של יחימוביץ בעיניני מדיניות שטחים בטחון לא אתן לה את קולי בבחירות.  (לת) גכ.מרכז
  • 07:12
  • 12.12.12

26 ולהכניס את החמאס והטילים לשטחים שיפונו,,בפינוי עזה זה הצליח וזה יצליח גם בגדה ,עזה תחילה הגדה באמצע והרמת הגולן בסוף ,ובא לציון שואה,,את מפלגת העבודה בעינים צריך לזרוק לפח ההיסטוריה יחד עם בוז'י הרצוג ההזוי שלא לומד לקח,,לפלשתינים יש גב חזק מאירן לכן חיסול אירן קודם להסדר מדיני !!!  (לת) בכירי העבודה:הגיע הזמן לוותר על השטחים ,המשוחררים!
  • 07:15
  • 12.12.12

27 עוד תתגעגעו למספר שברק הביא אלון
  • 07:17
  • 12.12.12

יחימוביץ בעורמה לקחה את רשות המפלגה גם כשישבה על הגדר כאשר חצי מפלגה מיררה לברק את החיים וחצי ישבה איתו בממשלה. יחימוביץ העדיפה לא להיות פה ולא שם. ככה לא מתנהג מנהיג.

28 שלי חושבת שהיא חכמה טקטית בהתעלמות מה-נושא הכי חשוב. היא תשלם על מדיניות העמימות שלה בבחירות ובגדול.  (לת) ג
  • 07:17
  • 12.12.12

29 בקיצור, דוקא ציפי לבני היא אסטרטגית מעולה.  (לת) נבבב
  • 07:21
  • 12.12.12

30 המצאה שטותית של עיתונאי  (לת) מסתמך אולי על 1
  • 07:25
  • 12.12.12

31 המצאה שטותית של עיתונאי  (לת) מסתמך אולי על 1
  • 07:25
  • 12.12.12

32 "אנחנו תוקפים את ביבי בזה ואנחנו תוקפים את ביבי בהוא". ובעד מה אתם?  (לת) סתם אחד
  • 07:26
  • 12.12.12

33 שלי איבדה אותי - אכזבת השנה. בושה בתחפושת של מנהיגות!  (לת) רענן
  • 07:27
  • 12.12.12

34 בוזי תגדיר מרכז בבקשה ?מניפולטור,תפסיק להשטטות ותכריז על מצע מדיני כבר  (לת) איתי
  • 07:36
  • 12.12.12

35 למה לא אצביע לשלי אשר יגורתי
  • 07:37
  • 12.12.12

א. שלי הפכה להיות בובה על חוט של עופר עיני. מותר לה להילחם בטיקונים אבל אסור לה להילחם בעובדי הנמלים או עובדי ח החשמל.
ב. ללא זהות מדינית.
ג. נאמר שיהיה עליהה להחליט אם לתקוף את איראן - מי יסייע לה - מירב מיכאלי, בוזי הרצוג.
ד. אידאולוגית ולא פרגמטית - כולנו רוצים שיוויון חברתי כלכלי אבל מאיפוא יבוא בדיוק הכסף לכך?
ה. להיות ביקורתי כשדרנית רדיו או כאופוזיציונרית זה דבר אחד ולשבת בכסא הנהגת זה סיפור שונה לגמרי.

36 שלי היא פשוט אשה רעה , רעה , רעה  (לת) אלון
  • 07:45
  • 12.12.12

37 אוי שתוק כבר בוז'י  (לת) ר.פ.
  • 07:46
  • 12.12.12

38 אם היו בורחים כי היא לא מספיק שמאלנית, היינו רואים עלייה של מרצ. זה לא קורה. שלי אל תתרגשי
  • 07:48
  • 12.12.12

סביר להניח שאם ברחו מנדטים מהמפלגה זה בעיקר בשל חדירת אלמנטים שליליים לרשימה - מן הסתם בדיוק אותם אלמנטים שמשמיצים את היו"ר באנונימיות.

39 "בכירי" זה מיכאלי ושות' ?  (לת) יצא השמאל מהשק
  • 07:48
  • 12.12.12

40 העם לא מטומטם טוקבקיסט שחושב
  • 07:48
  • 12.12.12

כל אחד מבין שהעבודה היא שמאל קיצוני גם אם לא מצהירים על כך לפי עצת יועץ הקמפיין. כל אחד מבין ששלי יחימוביץ, מרב מיכאלי, סתיו שפיר, יוסי יונה וחבריהם הם לא בדיוק האנשים שהיית סומך עליהם שיקבלו החלטות ביטחוניות.

41 בוקר טוב אליהו! התעוררתם מעט מאוחר מדי. כשבוחרים ראש מפלגה, ובעיקר במפלגה שאמורה להוות אלטרנטיבה לשלטון, צריך להתעלות מעל הקומבינות הפנימיות במפלגה, ולוודא שהנבחר הוא כזה שמסוגל לנהל עבודת צוות ולא סוליסט - אני ואפסי עוד, ואחד כזה שברור שיכול גם להיבחר בעם. הטרגדיה שלנו, שכיום כשהשעה יפה להחלפת השלטון הנוכחי, ורוב העם מייחל בעיניים כלות לאלטרנטיבה, באה מפלגת העבודה והמידה בראשה, את מי שלא מסוגלת לנהל עבודת צוות, ללא שום רקורד של עשיה. אז מהיכן מצפים שיבואו המנדטים? בסופו של יום, העם הזה הוא עדיין לא עדר כמו האחים המוסלמים. אז לחברי מפלגת העבודה, הפעם, כנראה זה כבר מאוחר מדי, אבל לעולם לא מאוחר ללמוד. נקווה שבפעם הבאה הבחירה שלכם, תהיה מוצלחת יותר....  (לת) אזרח מן השורה
  • 07:52
  • 12.12.12

42 אין ספק לאן מועדות פניה של שלי יוסף ג'יגאשווילי
  • 07:59
  • 12.12.12

היא הולכת להצטרף לממשלת הזוועה של ביברמן. שם היא תמצא שותף נאמן בשם בנט משיחיסט -ימני-קיצוני שינתב את כספי משלם המיסים לשטחים הכבושים ויביא עלינו חרם בינלאומי וסנקציות. שם היא תמצא שמי שמשפיע על הממשלה אלה הפייגלינים אחיו התאומים של בנט. האם באמת היא סבורה שהנפת הדגל החברתי בלבד תביא לה בוחרים? אוי! כמה שהיא טועה!

43 מרצ מייצגת את השמאל האמיתי... Eldad
  • 08:00
  • 12.12.12

גם מדברת בגאון על שלום, גם המפלגה הכי חברתית בכנסת, גם הכי סביבתית וגם מפרידה דת ומדינה... תראו מה מרצ עשתה עם 3 מנדטים ותחשבו מה היא תעשה עם 6.
די עם החישובים, תצביעו עבור מי שאתם... שמאלנים מצביעים מרצ!

44 עוד ברווז בשלולית "הארץ". שפיפול
  • 08:00
  • 12.12.12

אין ספק שהמועמד יריב קופנהיימר קורא להנפת הדגל המדיני בלה בלה בלה.

45 הירידה בסקרים - בגלל הרשימה השמאלנית , וגם בגלל ההחלטה המטופשת שלא  (לת) לתקוף את לפיד וציפי לבני
  • 08:01
  • 12.12.12

46 שלי ש.
  • 08:01
  • 12.12.12

מפלגת העבודה אינה יכולה להיות בעלת אידיאולוגיה או סדר יום חד מימדיים. במציאות המורכבת של חיינו , עליה לגלות את עמדותיה בכל המישורים, כולל המישור המדיני. צרותיה של ישראל מתחילות ומסתיימות בהתנחלויות.

47 הסקרים שלכם לא מעניינים אותי,,, ואל תעשו לי טובות... חיפשתי מנהיג מחוייב ונלהב לשלום,,, ויחימוביץ אבדה את אמוני.  (לת) לא אלטרנטיבה.
  • 08:03
  • 12.12.12

48 בוז'י צודק. העבודה חייבת להמשיך להתרכז בכלכלה. זה לא אומר שלא מתייחסים כלל לנושאים המדיניים. לעבודה וליחימוביץ' יש משנה סדוה בנןשא והם מביעים אותה בכל מקום רק ש"הורדת הדגל המדיני" הפכה למנטרה של התקשורת ולא משחררים ממנה. יש דגל מדיני שהיה מאז ומעולם. מי שמחזיקה בדגל הזה כבקרנות המזבח היא זו שאין לה שום דבר אחר לומר בשום נושא אחר.  (לת) חיים
  • 08:07
  • 12.12.12

49 לא אני נטשתי. פעם מרצ היום אמת, ואני נשאר עם שלי. תחפשו את הגרוש מתחת לפנס אחר.  (לת) תבדקו שוב
  • 08:08
  • 12.12.12

50 מפלגות שמאל יש למכביר ולא צריך בשביל זה את מפלגת העבודה. שלי צודקת שמפלגת העבודה לא היתה אף פעם שמאל. אם היא תזוז שמאלה יותר בהצהרות מיותרות היא תפסיד את הקולות הצפים שהם בדרך כלל מכריעים בקלפי.  (לת) קול צף
  • 08:14
  • 12.12.12

51 הרצוג אתה פתטי בהסברים שלך וההתפתלויות הלא אינטליגנטיות.שלי חטפה את העבודה מידי הבוחרים המסורתים שלה ניתקה אותה מתנועת המושבים מן הקיבוצים מן הדרוזים ומן הערבים עיכשיו היא מנתקת אותה מכול אלה שמאמינים שמפלגה כמו מפלגת העבודה לא יכולה להיות מפלגה של דגל אחד.הרי על פי יחימו-ביץ המצב הכלכלי הוא פועל יוצא מן המצב המדיני אז מה הסיפור??הסיפור הוא פשוט אין לה מושג בנושאים אלה.כוון שהדיקטטורה שלה אינה סובלת שיתוף פעולה אמיתי עם חבריה להנהגה היא חששה שברשותיייייייייי לא יספיק והיא תצטרך בהניפה גם את הנושאים המדינים לקדם לקדמת הבמה התקשורתית גם את עמיר פרץ גם את פואד וכול אחד שבמפלגה מבין דבר אחד או שנים בנושאים המדינים שבם יש להם ניסיון..זה ההסבר הפשוט..ובוג'י תעשה לנו ולמפלגה טובה תתעשת (למען האב) ותפסיק להיות סנשו פנשה של שלי.  (לת) פלוטו
  • 08:20
  • 12.12.12

52 עמיר צודק מורי
  • 08:25
  • 12.12.12

בעת הזואת אנו צריכים שתי רכבות האחת מידענית והשנייה חברתית עפי שאמר עמיר פרץ תאזינו לו הוא מדבר בצורה מפוכחת ועיניינית

53 שלי תהיה גלגל ספאר בממשלת נתניהו ליברמן נתניה אומר שלי שלי  (לת) ל
  • 08:27
  • 12.12.12

54 את הספינה הטובעת הזו כבר אי אפשר להציל עו"ד יאיר אולמרט
  • 08:27
  • 12.12.12

מתרחב הסדק במפלגת העבודה והוא מאיים להפוך למרד. המועמדים מתחילים להרגיש את המובן מאליו. יחימוביץ' נקטה באסטרטגיה מטופשת שמביאה לקריסת מנדטים בסקרים (ובמציאות!). את הספינה השוקעת הזו כבר אי אפשר להציל. אני ממשיך להתעקש - 13 מנדטים. לא גרם אחד יותר!!

נ.ב. שלי מעוללת לעבודה מה שהיא והשרלטנים עושי דברה עוללו למחאה החברתית. למה סרבתם לראות את זה?!

55 הדרישות משלי מגוחכות. קודם כל עמדותיה ברורות, אך בניגוד לשאר היא מסרבת להגרר לדיבורים מיותריםב בתחום המדיני שכולם ששים לקשקש בו מאחר ואין צורך להתאמץ ולהציג קבלות או תכנית כלשהי, אלא רק להגיד "שלום" ו"הידברות". חוץ מזנה ממתי יש חשיבות להצהרות לפני בחירות? בגין הימני החזיר שטחים ועשה שלום. שרון הנץ החזיר שטחים. נתניהו הקיצוני היה מוכן להחזיר את רמת הגולן. לבני היונה עשתה 2 מלחמות מיותרות.  (לת) קול צף
  • 08:28
  • 12.12.12

56 מפלגת העבודה יצאה עם מצע חברתי כלכלי יוצא מהכלל שלא יודע דבר
  • 08:32
  • 12.12.12

אלא שהוא איננו מציאותי בעיקר מצד ההכנסות . כדי לממשו יש למצוא מקורות מימון נוספים - חלופיים למקרה שלא תתממש תחזית ההכנסות. מקורות אלו נמצאים בכל המקומות בהם מפלגת העבודה מפחדת לגעת, בעיקר בתחום הבטחון, כלומר, במצב המדיני והשפעתו על המצב הבטחוני וההוצאות על שמירת הבטחון.

57 אין כבוז'י לשמור על שתיקה. זה תמיד עובד. הקואליציה המדהימה המסתמנת: הבית היהודי + הליכוד ביתנו + העבודה = 70 -72 מנדטים, וליבני תשתה מים ברמאללה.  (לת) אינפיניטי
  • 08:33
  • 12.12.12

58 תגידו מה נראה לכם, שיחימוביץ היא קריינית פרסומות? למיטב ידיעתי גם כשהיא עבדה ברדיו היא לא עשתה את זה. עקרדם
  • 08:36
  • 12.12.12

סאונדבייטס וססמאות זה לאנשים אחרים. היא אומרת את מה שהיא מאמינה בו (גם אם לא את הכל בבת אחת - היא לא נאיבית). לשיטתה, ההצהרות הגורפות על פתרון מדיני בשלושים השנים האחרונות לא הביאו לפתרון כזה, כך שכנראה אין בהן טעם. צריך לדבר על מה שאפשר לשנות, ולשנות את השאר כשיהיו תנאים ובלי דיבורים מיותרים.

59 אני כן אצביע לשלי, בעבר הצבעתי לקדימה.  (לת) פזית
  • 08:36
  • 12.12.12

60 יחימוביץ=ברק עם חזייה אגו אגו אגו
  • 08:37
  • 12.12.12

לו נתנה ללבני וודאי לאולמרט להוביל גוש אחד הרי שגם לפיד וגם לבני היו מוותרים-אבל היא באמת התחילה להזות שהיא יכולה להיות ראש ממשלה אחרי קריירה מפוארת המכשירה אותה לזה בעיתונות ובהפרחת מילים ותקיפה של כל דבר הקשור בכלכה חופשית כאילו למכולת הולכים עם מגל וחרמש.

היא בסה״כ ברק עם חזייה והדוגמא של ההתנכרות לאמיר פרץ היא דוגמא לאישיות מגלומנית שלא סופרת איש

61 עמיר פרץ, הכתבות המוזמנות האלו לא יעזרו. שלי תשרוד, אתה לא.  (לת) אמת בקלפי
  • 08:40
  • 12.12.12

62 ללא הסדר מדיני ראוי איש
  • 08:42
  • 12.12.12

לא יהיה שום שיפור כלכלי. תקציבי הבטחון הם מכשול לכל רפורמה חברתית וכדאי שגברת יחימוביץ׳ תפנים את זה

63 דוקא הבעיה שלי היא בעיקר עם המצע הכלכלי מומו
  • 08:43
  • 12.12.12

אני די בטוח שהעבודה תקח כיוון מדיני שפוי יותר מביברמן אפילו שהם לא אומרים כלום בנושא. מצד שני המפלגה עושה רושם תומכת במיסוי יותר גדול על העשירים אבל גם על מעמד הביניים כדי לתת כסף לכולם. תיאורטית זה יפה אלא ש"כולם" במדינה תמיד יוצאים אלו שלא רוצים לעבוד ולא רוצים לשלם מיסים - החרדים, הערבים וסתם נוכלים. אז לא ברור לי איך התוכנית של העבודה מעודדת עבודה ואיך הכסף שלי ילך למטרות נכונות ולא לפרזיטים. לכן אני מתלבט קשות ושוקל להצביע למרץ שלפחות נושאת דגל אזרחי שאני מאמין בו, אם כי הקו המדיני שלהם שמאלה מדי לטעמי.
נכון שיאיר לפיד מבחינה כלכלית מתאים יותר. גם עלה ירוק נשמעים טוב מאד בכוון שלי. מצד שני למדתי לא לסמוך על חדשים ויש לי נטייה חזקה להצביע למפלגה ותיקה. מאותה סיבה גם לבני פסולה מבחינתי (ואני גם ממש שונא את פרץ).

64 מי שעוזב הם אלה שלא רוצים את מרב מיכאלי, סתיו שפיר וחיקי טרופר העלובים. די כבר עם העולב הזה. הצבעתי תמיד למפלגת העבודה כי היו בה אנשים ראויים והיום אין סיכוי שאני אצביע לעולב הרשימתי הזה.  (לת) לא להצביע להם.
  • 08:44
  • 12.12.12

65 יחימוביץ - פופולסטית צבועה שאינה ראויה לכל אימון  (לת) ע.הלל
  • 08:44
  • 12.12.12

66 אז מה שלי, מה עם סקרי העומק של המומחה הדגול גרינברג שנותנים ללבני 6 עד מקסימום 9 מנדטים? עוד מקרה מובהק של חטא הגאווה  (לת) קיטו
  • 08:48
  • 12.12.12

67 לא יורים בתוך הנגמ"ש? הפכתם מיליטריסטים? פעם קראו לזה לא משתינים בתוך האוהל!  (לת) יוסי
  • 08:59
  • 12.12.12

68 שלי ובוז'י שני מתנשאים שברחה להם הרכבת...! ניסן
  • 09:02
  • 12.12.12

היום רק לפיד ולבני משחקים במגרש מול נתניהו!

69 הבכירים האלו יורים לעצמם ברגל: לעבודה הסיכוי לקבל יותר מנדטים הוא להתייחס אך ורק בנושאים החברתיים לעזוב את נושא המדיני לחלוטין בשלב זה...שלי לא תהיה ראש ממשלה בקדנציה הבאה תהיה שותפה בכירה בממשלה או לחילופין ראש האופוזיציה. השפעת העבודה בנושאים המדיניים לא תהייה גדולה, לחילופין בנושאים החברתיים העבודה תוכל להביא מהפך רציני בהרבה תחומים בן אם יהיו בממשלה ובן אם יהיו באופוזיציה. הדבר נחוץ לאור מצבנו ואו טעם שוב לפלג בעמדות מדיניות שממילא לא יביאו שינוי מהותי במאזן הקיים .  (לת) עמוס
  • 09:11
  • 12.12.12

70 יופי בוז׳י. לליכוד לקדימה יש עקרונות. העבודה הולעת אחרי מנדטים. הרצל
  • 09:11
  • 12.12.12

הגיע הזמן שתבינו שבראש האג׳נדה אצל רוב הציבור עומד הנושא הבטחוני מדיני. ואם אתם עמומים בנושא אז לא פלא שמצביעי מרכז/שמאל עוברים ללבני ולפיד. זה כולל אנשים שאידאולוגית הם סוציאל דמוקרטים אך חשוב להם יותר הנושא המדיני. בדומה לבחירות הקודמות. אגב הם גם לא בדיוק הציבור החלש כלכלית.. ואם החלשים באמת מצביעים ליכוד ושס שלא עושים דבר למענם אז מדוע שאני אדאג להם? בכל מקרה הסדר מדיני הוא הדבר הראשון שיעזור להם ולא המצע של שלי שעם כל הכבוד מתאים למדינה שאין לה בעיות בטחון.

71 שישארו פתוחים לכל מה שעוד לא קרה בתחום המדיני שוקלת להצביע עבודה
  • 09:14
  • 12.12.12

אין משמעות להצהרות על כיוון מדיני....אני דווקא אוהבת את המצע הנוכחי של העבודה ואת הפתיחות בתחום המדיני

72 הרבה יותר חשוב שיחימוביץ תכריז כבר עכשיו שהיא תהיה יו״ר האופוזיציה ולא תצטרף לממשלת ליברמן נתניהו.בדרך הזו היא תחזיר אנשים שחוששים שהצבעה לעבודה משמעותה חיזוק קואליציית הימין של ליברמן ונתניהו.אם יחימוביץ רוצה להשיב את העבודה למעמד של מפלגת שלטון פוטנציאלית היא חייבת לשבת באופוזיציה ולהותיר ללפיד וליבני (כולל מצנע ופרץ) את תפקידי השרים וסגני השרים ואת התירוצים מדוע עליהם להכנס לממשלת ליברמן נתניהו.הכרזה של יחימוביץ על אי הצטרפות לממשלה תשפר באופן מיידי את מצבה בסקרים ותגדיל את כוחה ביום הבחירות.  (לת) הדס
  • 09:15
  • 12.12.12

73 כאיש ימין מדיני ושמאל כלכלי חברתי עמוק אצביע שלי רן לוי
  • 09:19
  • 12.12.12

בדיוק משום שהיא נמנעת מלחפור יום יום ושעה שעה בענייני "הכיבוש, "הרשות הפלשטנאצית" ו"החמאס הפלשטנאצי" לא פחות.

הכיבוש היחיד שמתנהל בישראל הוא כיבוש התודעה של ההמון בשאלות "המדיניות" כדי שישכח עד כמה ממשלות ישראל בדור האחרון דורכות ללא הפסק על האזרח השכיר, המשלם מיסים. זה מתוכנן ומהונדס אבל בכל יום שבו אנחנו נכנסים לחנות או לסופר ומשלמים את המחירים המופקעים ביותר בעולם המערבי, פונים לעזרת הרשויות ומגלים שהתור הקרוב הוא בעוד חצי שנה, התהליך המהונדס מתרסק לחתיכות.

והגיע הזמן שהוא יתרסק גם בקלפי. רוצי, שלי, רוצי ואל תפסיקי לדבר רק על הדברים החשובים.

אל תשימי לב למה שכותבים בדר שטירמר עיתון שחרט על דגלו בדור האחרון את הרס החברה בישראל, דרך הרס העבודה המאורגנת ובמקביל תמיכה נלהבת באוייבי המדינה הפלשטנאצים.

זו חרפה שתיעלם כאשר הפמפלט הזה, שיפסיד השנה יותר מחמישים מליון שקלים, ייסגר.

דר שטירמר ייסגר, והעבודה שסוף סוף חזרה לייעודה המקורי תצליח.

אתם תראו.

74 מה שמאכזב הוא שהעבודה חוזרת לימים הרעים של קניבליזם מבפנים סתםאחד
  • 09:20
  • 12.12.12

סקר אחד, שהמשמיץ האנונימי בכתבה בעצמו אמר שהתוצאות שלו לא הגיוניות, וכבר תוקפים את יחימוביץ. אולי תתרכזו בלהתקיף את נתניהו?!
זו הסיבה שהעבודה הלכה מדחי אל דחי. כל כך עסוקים במלחמות הפנימיות שאין כוח למלחמות החיצוניות.

75 תסמונת מרידור יעקובוס
  • 09:24
  • 12.12.12

זוכרים את דן מרידור? זה האיש שבעיני רבים מייצג את קרן האור המוסרית בעידן החושך בו אנו מצויים. איש זה היה במשך שנים ארוכות מקדם נלהב של רעיון ארץ ישראל השלימה, בלי שהוטרד מן הבעייתיות המוסרית של שליטה אלימה על עם אחר תוך שלילת זכויותיו. לימים גילה את ״הבעייה הדמוגרפית״, ואז הבין שחזונו אינו ניתן לביצוע מטעמים מעשיים, ושינה את עמדותיו (לא ברור בדיוק באיזה כיוון). שימו לב לאחריתו המרה של מרידור: גם אכל את הדג המסריח וגם גורש בבושת פנים מן הבמה הפוליטית.
איך כל זה קשור לענייננו? השליטה הנואלת בפלסטינים היא הבעייה המוגלתית והבוערת ביותר על סדר יומה של ישראל, היא שהשחיתה את ישראל מבחינה מוסרית. המנהיגה הטרייה של מפלגת העבודה בחרה מתוך חישובים שונים להתעלם מבעייה זאת במערכת הבחירות שלה, וצאן מרעיתה, למעט פרץ, השלימו עם בחירתה. רק עכשיו התעוררו, כאשר נדמה להם שבשל כך הם עשויים להפסיד מצביעים, דהיינו לאבד את מקומם בכנסת. כלומר, כמו במקרה של דן, הסוגייה המוסרית לא הטרידה אותם עד שגילו כי יש לה היבטים מעשיים מכאיבים מבחינתם.
והלקח: למדו ממקרהו של מרידור. המוסר, אשר נראה לכאורה כתחומם של בטלנים יפי נפש, הוא אויב אכזר, הנוקם לבסוף בלא רחם באלה שבזו לו.

76 שלי, בדייוק כמו שלדון, המרה על הסוס הכושל. הבחירות מתמקדות בעיקר על ההתנחלויות והמתנחלים ועל עניבת החנק הכלכלית-מדינית שהם הטילו על ביבי. בעניין הזה שלי לא שונה מפייגלין.  (לת) .
  • 09:29
  • 12.12.12

77 שלי יחימוביץ אל תתביישי בשמאלניות שלך,הבליטי אותה בגאווה  (לת) נתן
  • 09:29
  • 12.12.12

78 מירב מיכאלי במקום ה 5=איבדתם 3-4 מנדטים רק בגלל זה  (לת) דני,מעלה חמציצים
  • 09:34
  • 12.12.12

79 כולם מנפנפים בחשיבות הקו המדיני אך אני לא צופה לשינוי מהותי קובי
  • 09:35
  • 12.12.12

בהתנהלות המדינה בין שביברמן ובין ששלי יהיו בשלטון. אז לפחות ששלי היתה חזקה בקו החברתי - כלכלי, אך גם פה היא גרועה - תמיכה בוועדים הגדולים זה לא קו כלכלי לעם. זה קו כלכלי לוועדים.

80 העבודה זה הבלוף הכי גדול בפוליטיקה אין כמו מרץ
  • 09:41
  • 12.12.12

מפלגה שהתרסקה לגמרי אחרי עזיבת ברק. אף אחד לא הצליח וצה להרים אותה. באה שלי אמרה מתאים ושינתה הכל. הבעיה שהיא מדברת על צדק חברתי ובינתיים הולכת יד ביד עם המושחט עיני. שלי בדקת פעם מה קורה בנמל אשדוד?
את יודעת איזה שחיטויות? אפילו את ביבי הם לא סופרים שם, חבורה של מאפיה עם שכל המדינה כולל את מפחדים מהם.
בלי קשר העבודה לא תעבור את ה13 מנדטים בדוק!!

81 הכסף הולך לביטחון והתנחלויות(ולחרדים)העם לאומני ועיוור לשתלטנות וביזה, אך אסור לשתף פעולה עם השקר,הרי בדיוק השתלטנות והביזה הם גם מה שמתדלק את החזירות והפאודליזם בכלכלה ובחברה  (לת) האמת
  • 09:45
  • 12.12.12

82 ככה זה כשהמנהיגה מפוכחת וחכמה יותר מה"בכירים" והמגיבים. אל תגלי לאף אחד עאללק לחשוף עמדות מדיניות, טירונים!!
  • 09:48
  • 12.12.12

את עמדותייך המדיניות.. זה הטמטום הקלאסי של השמאל שתמיד אמר מראש על מה הוא הולך לוותר והסכים למחיר המקסימום מבחינתו.. רק של"פארטנר" זה אף פעם לא הספיק... איך אמר אבו-מאזן בראיון לאחרונה? " זה לא ייתכן שארתה מסכים, מגיע להסכם (!!) עם ראש ממשלה אחד ואחרי הבחירות מגיע אחר ובטל את כל מה שהוסכם עליו..", כאשר הכל יודעים שלא היה שום הסכם והכל היה בבחינת No paper, אבל אצל הערבים כמו תמיד הכל בזאר... לשי יחימוביץ', לעולם אל תחשפי ולעולם אל תוותרי מראש על כלום!! תוציאי להם את הנשמה עד שיקבלו קמצוץ גרגר עפר!! ככה זה וגם זה לאחר אלף ואלפי התניות... כי בשכונה שלנו שלום זו אופציה טובה, מועדפת, אבל רק אחרי שכל כדור בין העיניים מוצה קודם.

83 מפגת העבודה נדפקתם בגלל הרשימה... מיכאלי? שפיר? ושמולי הסטודנט המוזר?? איזה בדיחה!  (לת) רן
  • 09:51
  • 12.12.12

84 מיפלגה שמצעה נקבע לפי סקרים ? איפא האידיאולוגיה ?  (לת) אבנר
  • 09:57
  • 12.12.12

85 ה'בכירים' מוזמנים לעבור למרצ החד"שה או ישר לחד"ש ולקחת איתם את הקסטנרית עם או בלי חזייה ואת גוגלהיימר  (לת) לטהר את העבודה מהשמאל הקיצוני האנטי-ציוני
  • 10:11
  • 12.12.12

86 ואני חשבתי שהם "נפרדו מפרץ בהקלה" כי עכשיו לא יהיה מי שיכה בשלי מבפנים, תוך שבועים ועוד החלשות קטנה בסקרים והאנשים שם מתהפכים עליה. ואז הם יחזירו את הנושא המדיני ויראו מגוחכים עוד יותר שהנושא עולה כתוצאה מהסקרים. אין מה לעשות , שלי לא מתאימה , היא לא אלטרנטיבה והאנשים שאיתה חסרי ניסיון ברובם, אין סיבה לבחור בה.  (לת) אני נפרד משלי בהקלה
  • 10:13
  • 12.12.12

87 אין פרטנר. ביבי את ליברמן הוכיחו בעזה שבסוף כולם עושים אותו הדבר פשוט כי הים הוא אותו הים שלי צודקת
  • 10:13
  • 12.12.12

אנשי ה"שמאל" לא "נוטשים" את העבודה בגלל חוסר ב"חזון של שלום". ההיפך הוא הנכון. מצביעי העבודה עייפים מהרדיפה המתמדת אחרי פנטזיות מדיניות. ניסינו וניסינוולבסוף גם אנחנו הבנו - אין פרטנטר. ולכן עזבנו את המפלגות עם הפנטזיות המדיניות ההזויות שלהן.

88 המשחק של שלי אחד
  • 10:21
  • 12.12.12


כנראה בעצת יועץ עלום, שלי משחקת אותה "מרכז" ו"אישי". מצד אחד נכון שכולם רוצים להיראות היום מרכז והבחירות מזמן אישיות, אבל לעזאזל, איפה הבשר, איפה המסר!!
ועכשיו כשבמרכז נהיה צפוף עד מגעיל, שלי חייבת לתפוס פינה לפני שתידרס ע"י הלא-כלום שגידלה. האם לא די בתנועת המחאה שהיתה כאסקופה נדרסת כי לא העזה להשמיע קול פוליטי רחמנא לצלן?
שלי, נערות אמצע אנשים מדפדפים בכל ג'ורנל: השתחררת מנטל הקיבוצים ברוני הקרקע וגבינות הקוטג', השתחררי מנטל עופר עיני ששולח את גדודיו לליכוד - והיי את!

89 רק מרצ מחוד"שת בסיוע פליטים שמאלנים מהעבודה תביא את הקסאמים, הגראדים והפאג'רים של החמאס ואל-קעידה למרחק יריקה מנתב"ג  (לת) מרצ המתחד"שת
  • 10:22
  • 12.12.12

90 הטעות של יחימוביץ דווקא בקטע החברתי כלכלי רוברט פלנט
  • 10:24
  • 12.12.12

הבעיה המרכזית בחברה הישראלית הינה חוסר השיוויון (פנימי בחברה וחיצוני - מול הפלסטינאים) מכאן הכל נגזר. עוד שקל לקוטג' פחות שקל - החברה רקובה. שלי מתעלמת מכך . ולכן יש להצביע ללפיד מרץ או לבני ורחמנא ליצלן ליכוד שאם יקבל הרבה כוח יפחית את מס הקואליציה לש"ס. כל אחד ע"פ טעמו. אבל להצביע למשהו אוטופי תלוש מהמציאות? כמו כן להאריך את חופשת הלידה? מי מעוניין בכלל לקדם את הילודה? בשום אופן - זה עולה כסף. לידיעת החילונים: בשנות ה 70 למשפחה חרדית ממוצעת בבני ברק היו 2.7 ילדים ועם המהפך וברוכות ילדים של דוד לוי הם התחילו להשתולל. אני נטשתי את העבודה דווקא בגלל המצע החברתי הסוציאל דמוקראטי עלאק.

91 השמאל חושב אלכסיס מגרגמל
  • 10:24
  • 12.12.12

שלשליוש יש את התסמונת של הילדים בכיתה שמפחדים לשחק עם הילד הדחוי שמא ייהפכו גם הם לדחויים. למעשה היא מפרשת הכי נכון את דרכם של 'העבודה' ושל השמאל המשרת משנות ה60 ואילך (אם לא קודם), רק שכאשר יתחילו הפוגרומים באישור הממשלה נגד השמאל (אסור להשוות עם דברים אחרים, YEAH) ושלי, לא רואה כלום לא שומעת כלום, תעמוד מנגד או ליתר דיוק תשב מנגד במקום מרופד בממשלה שתוביל את הפוגרומים, ואולי גם מחנות המעצר וההגליות שיבואו אחר כך, זה יהיה בלתי נסלח. אבל היא לקחה את זה בחשבון, העיקר, וזה מה שבאמת בוער בדמה ומנחה אותה, הוא שגורלה לא יהיה כגורל 'הסבונים', פעם ניצולי השואה של ילדותה – היום הסמולנים כך לפחות היא חושבת (וזו אולי הטעות שלה)

92 עתונאים מסכסכים בתוך מפלגת העבודה-העמדה של שלי אוכלת אותם.  (לת) יעל
  • 10:31
  • 12.12.12

93 שלי אל תקשיבי להם העם איתך. המנדטים שירדו יחזרו אחרי שיבינו שהכלומניקית לבני נאחזת בדגל המדיני כי היא ריקה מתוכן בכל נושא אחר.  (לת) דני
  • 10:35
  • 12.12.12

94 אני עם שלי יחימוביץ' - כל הביקורת עליה היא של שמאלנים מרירים ובכיינים שפשוט לא מבינים שבשמאל פשוט אין קולות ככה שאין בכלל על מה לריב. שלי היא אשת שלום ושלום מביאים ממרכז המפה הפוליטית כמו רבין וכמו בגין. הם היו המנהיגים שהביאו שלום ולא שולמית אלוני ויוסי שריד.  (לת) אלונה
  • 10:36
  • 12.12.12

95 תוכנית מצויינת.שלי יחימוביץ עקבית בסדר יום שלה- תוכנית כלכלית שמיטיבה עם שכבת הביניים נתן
  • 10:36
  • 12.12.12

תוכנית מצויינת.שלי יחימוביץ עקבית בסדר יום שלה- תוכנית כלכלית שמיטיבה עם שכבת הביניים.

לדבר על כלכלה וחברה ,מביטחון כבר התעייפנו.

96 חברה חזקה היא בטחון ועמדה מדינית מתונה מאפשרות חברה צודקת ושיוויונית  (לת) דוידה
  • 10:37
  • 12.12.12

97 יצר ההרס העצמי של חברי מפלגת העבודה ... לך תבין יואש
  • 10:41
  • 12.12.12

אני מכיר הרבה אנשי ימין שממש חושבים להצביע לעבודה, כמי שמייצגת את המחאה החברתית.

אבל ברגע שיתברר שהולכת להיות "בגידה" ויחשבו אפילו על הגולן או ירושלים ... הם יכולים לשכוח ממני ומחבריי.

מה עובר עליהם ?

98 "מועמד נוסף, שמייחל שהמקום שאליו הגיע ברשימת המפלגה יהיה ריאלי" - תגידו פשוט יריב אופנהיימר, זה מסביר הכל, לא צריך להתייחס ברצינות עופר
  • 10:44
  • 12.12.12

אדם שבעצמו היה צריך להיות במרצ מבחינת דעותיו, ואז מתלונן שהעבודה היא לא מרצ

99 אני, כמצביע שמאל זקן, שמח על עמדתה של יחימוביץ', כי היא התקווה הגדולה של "מרצ". אני לא אמור לתת עצות ל"עבודה", אבל כואב הלב לראות את לבני ואת לפיד מתחזקים בגלל קוצר ראות של גברת, שלא יודעת לקרוא את המפה, ועוד חושבת שכולם טיפשים. מי אמור להצביע היום "עבודה"? ה"חברתיים" הם או ימניים או צעירים שמאליים. אלה וגם אלה יצביעו הכול, רק לא "עבודה". לנגד עינינו עושה גב' יחימוביץ' את הבלתי אפשרי: במקום "רק לא ביבי", אנו מקבלים "רק לא שלי". מי היה מאמין, שיתברר כי מצנע ופרץ צדקו כשנטשו את ה"עבודה"? על הרצוג ועל יתר הלפלפים להתעשת, להזריק לעצמם אומץ ומנהיגות, ולעשות מעשה. "עוז לתמורה בטרם פורענות"!  (לת) משה
  • 10:52
  • 12.12.12

100 אני כסוציאליסט לא אצביע עבודה כי לא הציגו אלטרנטיבה מדינית פרט לעניין הפעוט של סכנה ממשית לאופי המדינה ,רק עוור לא רואה את הקשר בין השליטה בשטחים ליכולת שינוי בכוום סוציאל דמוקרטיה  (לת) יצחק המודאג
  • 10:55
  • 12.12.12

  •   אין קשר בין שטחים לסוציאל דמוקרטיה שלומית
    • 11:34
    • 12.12.12

    גם אם היה שלום לא הייתה כאן סוציאל דמוקרטיה בגלל האידיאולוגיה הניאו- ליברלית של ממשלת הליכוד. לפי הליכוד כל השירותים החברתיים או לא צריכים להיות באחריות המדינה אלא בשוק החופשי, לראיה תסתכל על תהליכי ההפרטה שממשלת בגין התחילה לבצע הרבה לפני שהתחילה בנייה מסיבית בשטחים. השיח של התנחלויות תמורת שלום רק מסיח מהאידיאולוגיה הכלכלית של שלטון הימין וטובה לו

101 תפסיקו כבר עיתון הארץ עם המסע נגד שלי כואב לכם לראות אותה מתרוממת לוחם חברתי
  • 10:55
  • 12.12.12

עיתון הארץ הפך להיות שופר של מפלגת מרצ וגם לא לגמרי במקום להתעסק בלתקוף את נתניהו וליברמן אתם מנסים לייצר כתבות שקריות על מהומה במפלגה, תבואו למטה, תיפגשו עם אנשים ותראו שמה שאתם מדברים זה שטויות. עוד ועוד קהלים מצטרפים ותומכים בשלי בזכות הקו האידיאולוגי הברור שלה. בנושא המדיני כולם כבר הבינו שכל ראש ממשלה יצטרך ללכת בדרך מדינית וההתבטויות של נתניהו וליברמן הם בכדי לעצור את סחף הקולות לבנט שגם הוא מבין ויבין שאין דרך אחרת מלבד הסדר מדיני. מה שנשאר זה רק הויכוח על הכלכלה והחברה- קפיטליזם קיצוני של בנט-נתניהו או סוציאל דמוקרטיה של מפלגת העבודה. לא הפינוי של גוש קטיף ולא כל ההפגנה על מלחמת לבנון הראשונה או מלחמת יום כיפור הוציאו כל כך הרבה אנשים מהבתים כמו שהמחאה החברתית עשתה ולכן ברור היום יותר מהכל שמה שכואב לאנשים זה פחות המצב הביטחוני ויותר המצב הכלכלי ולכן הקו של שלי נכון לגמרי

102 "אכזבה מהחלטתה למרכז את המפלגה על חשבון מצביעי השמאל". חברת העבודה
  • 10:59
  • 12.12.12

היא לא החליטה את זה אתמןול, על זה רצה בבחירות הפנימיות, סירבה בכל מחיר להתייחבס ממש למצע מדיני או התרחשויות של מציאות הכיבוש, הצדיקה התנחלויות וכו'. לא נולד היום, לא אתמול, ואתם אמרתם לנו, לתומכי השלום וסיום הכיבוש במפלגת העבודה, שהנה מה שהיא עושה עובד. , תעזבו. אז עזבנו. איפוה הייתם עד עכשיו?אחרי שאמרה שמפלגת העבודה לא היתה מעולם שמאל ולא פירשה! אחרי שאמרה [שקר] שרוב ההתנחלויות יצאו ביוזמת ממשלות ישראל, כולל העבודה] ואיך קורה ששינוי כזה מהותי בקו של מפלגה מנוהל על ידי יו"ר המפלגה ללא המפלגה? זה מעולם אבל מעולם לא היה. אז תבלו יפה במטבח של ימינוביץ

103 ולכן צריך להצביע מרצ דוד אוחנה
  • 11:03
  • 12.12.12

אין טעם לדרוש מהעבודה לייצג את מה שאין בא. הבחירה הנכונה למי שתומך בשמאל זה מרצ.

104 עם שלי פרון העבודה תגיע אולי ל 6 מנדטים וכך ראוי לרודנית שאינה יודעת לשיר!  (לת) חוני
  • 11:12
  • 12.12.12

105 העבודה מציבה אלטרנטיבה לנתניהו בזירה הכלכלית והמדינית - אבל חשוב להבין שהבעיה הכלכלית תמיד נדחקה לפינה וטוב עושה העבודה שמבינה שזה הנושא הכי חשוב על סדר היום. כרמל
  • 11:23
  • 12.12.12

בעניין המדיני לא חסרות הצהרות על פשרה ומו"מ מצד נתניהו - חסרים מהלכים בפועל. ברור לכל שכשהעבודה תהיה בשלטון ההבדל המרכזי בינה לבין הליכוד בתחום המדיני יהיה בכך שהיא תעשה ולא רק תהיה עסוקה בהצהרות והתחמקויות למניהן. אבל הסדר הכלכלי חברתי לא יכול שוב להידחק לפינה לטובת הבלון המנופח של מו"מ שקיים או לא קיים. מו"מ צריך לעשות מול הפלסטיניאים ולא בהצהרות חלולות בטלוויזיה, סדר כלכלי חברתי חדש יכול להיות פה כבר מחר ואת זה כדאי שנדרוש עכשיו - מכל המפלגות.

106 היא תמיד תוכל לטעון להישג כי היא העלתה את המפלגה מ-7 מנדטים  (לת) שלי טובה לביבי
  • 11:24
  • 12.12.12

107 לפחות משמח לדעת שבקרב אנשים חושבים השקרים בסוף לא עובדים  (לת) שלי, תלמדי מזה
  • 11:26
  • 12.12.12

108 שישתקו ויצאו לעבוד לנצחון המפלגה. ״בכירים״ בטלנים  (לת) Gm
  • 11:36
  • 12.12.12

109 הארץ אולי תספרו לנו מי האנונימיים שמתראיינים לכתבה?? שירה אבן
  • 11:36
  • 12.12.12

המפלגה התוותה דרך שהוכרעה בבחירות דמוקרטיות ברגע שהיא נבחרה לראשות המפלגה, על אותם אנונימיים להפסיק לחבל במפלגה שניה לאחר הפריימריז ולקבל את דין הבוחר!

110 כולם- הצביעו לציפי לבני!!!!!!! אשקלוני
  • 11:40
  • 12.12.12

שלי לא שווה כלום, היא לא מנהיגה! ציפי ראויה, אמיתית וחותרת לחברה ישראלית צודקת, גם לשלום!

111 אין בכלל ספק חנן
  • 11:43
  • 12.12.12

עמדות מפלגת העבודה ברורות לכולם מה הטעם להניף דגל מיותר זה לשתף פעולה עם שאין לו דגל אחר להציע

112 לחזק את העבודה משמאל = מרצ. לבני? כנראה שלחלק גדול מהציבור "מבחן התוצאה" לא אומר דבר...  (לת) דודו
  • 12:06
  • 12.12.12

113 מי שבורח מהמושג "שמאל", הוא לא שמאל, אומנם התלבטתי, אבל רק מרצ!!!  (לת) אני
  • 12:35
  • 12.12.12

114 העבודה מפלגת נישה שתשב בממשלה עם ביברמן-רק לבני היא אלטרנטיבה אורון גן
  • 12:46
  • 12.12.12

הצבעת יחימוביץ-לפיד, קיבלת ביברמן-בנט

115 הליכוד 32 מנדטים ,לבני 19 ,שלי 13 לפיד 11 רשמו את התחזית שלי  (לת) סמי סולומון
  • 12:57
  • 12.12.12

116 זהות ולא התחזות אברהם רותם
  • 13:09
  • 12.12.12

הרושם המתקבל שהויכוח הוא בין מבקשי זהות ובין אוהדי ההתחזות.
כך אני כרבים אחרים רואים את הדברים. בחירות דמוקרטיות, הן בחירות אמת. כל התחזות פוגעת באמת ובסופה גם במתחזה. אם מודבר בגברות, אפשר לומר: גב' אינך יכולה לטעון שאת הולכת בלי כאשר רצועות חזייתך ניבטות על כתפייך....

117 בבחירות הקודמות עשה הארץ הכל כדי להכשיל את לבני ובבחירות הנוכחיות הוא עושה הכל כדי להכשיל את יחמוביץ  (לת) שולמית
  • 13:16
  • 12.12.12

118 הצבעה לליבני יכולה להתברר כטעות כפי שהיה בבחירות שמוליק
  • 13:18
  • 12.12.12

להצביע ללבני. משול לבחירה במפלגה שאו תתפצל לשתי מפלגות או שתתמוך בביבי. מה שבטוח שהיא לא תהיה אופזציה לוחמנית בדיוק כפי שקדימה לא הייתה כזו. מבחינת דעות חברתיות סוציאליות חוץ מפרץ אין שם אף אחד. אנשי ימין מתון חייבים להצביע לליבני או ללפיד אך כל מי שהוא מרכז שמאל חייב להצביע לעבודה אם הוא רוצה שתהיה אלטרנטיבה לשילטון. מי ששמאל חייב להצביע למרצ כמשקל נגד לבנט שס והליכוד 

119 אפשר ולא ממש צריך להתעסק בחידוש הבנייה ב-E1 . צריך לדבר על הקו המדיני בהקשר החברתי א.
  • 13:52
  • 12.12.12

צריך לדבר על אג'נדה בליכוד שמרוכזת בשטחים - ולא מספיק בפריפריה - בבריאות בחנוך במשטרה.
צריך לדבר על כך שזה בראש סדר העדיפויות של רוב הרשימה של הליכוד - זה ההקצנה בליכוד.
צריך לדבר שהליכוד זו מפלגה מצוינת לטיקונים ולמתנחלים. והיא לגיטימית - רק שהיא כבר לא מפלגת אמצע.
היא מפלגה שבעלי דעות קיצוניות משתמשים בנתניהו ויכולותיו והמותג שלו כדי להריץ את סדר היום שלהם.

120 שווה להקשיב רק לציפי לבני חנה
  • 13:56
  • 12.12.12

ורק היא מסוגלת לנהל את המדינה
אני מצביעה ללבני

121 זו לא טקטיקה - העבודה בראשות יחימוביץ' מאמינה שהחברתי קודם למדיני. מרצ היחידה שמתייחסת לשני התחומים.  (לת) רע
  • 14:05
  • 12.12.12

122 famous last words מוז'י. מערכניק מיואש.
  • 14:12
  • 12.12.12

אומר בוז'י, גם הוא סוג של נסיך, כך:

... הקשב הציבורי נמצא במקום אחר, שבו יש לנו גם משנה ייחודית וגם משנה בלעדית. יש לנו יתרון מובהק מתוך סקרי העומק של סטנלי גרינברג (היועץ האסטרטגי לעבודה) בתחומי הכלכלה.

באמת שאין צורך להוסיף, לפרש, או להגיב. אולי רק לצטט מישהו אחר, קצת יותר וותיק ועמוק מסטנלי גרינברג וסקריו:

... וְרִשְׁתּוֹ אֲשֶׁר טָמַן תִּלְכְּדוֹ ...

123 הביזיון של מפלגת העבודה הוא כפול. לא מבינים מנין באו. ולא מבינים לאן הולכים.  (לת) לקוניוס
  • 14:25
  • 12.12.12

124 שלי יחימוביץ שכחה מה זה להיות שמאלנית - הגיע הזמן לחזור למרץ שלום
  • 14:26
  • 12.12.12

גם אם היא עושה קולות של מרכז כדי להעביר בוחרים מהימין (מה שברור שלא יקרה) היא מפקירה את השמאל השפוי בארץ ומצטרפת לחברי החולצות החומות בימין שמנסים להפוך את השיוך לשמאל לבזוי. הגיע הזמן להפסיק להתבייש להיות שמאלנים, גם אם בבחירות האלה יהיו לשמאל פחות מנדטים. בואו ניתן לימין לנהל את המדינה לבד ללא "מלבינים" מהמרכז ובטח שלא מהשמאל ונדאג שתהיה אופוזיציה חזקה, אמיצה ולוחמנית - יאללה למרץ!

125 אולי תגידו מי אלה הבכירים במפלגה ? ? גלעד
  • 14:47
  • 12.12.12

בכל מפלגה דמוקרטית יש דעות לכאן ולכאן.הירידה בסקרים כעת , נובעת, אך ורק מכניסתה של לבני . זה ברור שברגע שהיא נכנסת, יחולו שינויים. אבל עיתון הארץ , מעדיף ללבות את היצרים בקרב חברי המפלגה . עורך העיתון הנכבד, זה שמדיניות המפלגה , אינה תואמת את דעתך, מובן כרגע, אבל תפנים ,שזה לא אותה מפלגת העבודה של לפני 4 שנים וטוב שכך.

126 הגיע הזמן ששלי תלך הביתה יחד עם האבודה שלה ויולה ניניו
  • 14:48
  • 12.12.12

רק הליכוד יכול

127 מלכת הקוטג' ככה סתם
  • 15:40
  • 12.12.12

1. כדי לרסן את מחיר הקוטג' מספיקים אלרוב וליף.
2. כדי להטיב עם הוועדים הגדולים יש את עיני וח"כ חיים כ"ץ.
3. להוריד את מחירי הדירות יש את כבוד השר אטיאס (ראו חריש).
4. דנקנר נופל בכל מקרה.
5. אז בשביל מה לנו את שלי ?

128 בחירות קדנו
  • 15:56
  • 12.12.12

רק ביבי יכול להיות ראש הממשלה של מדינת ישראל. למחוק את לבני ושלי חבל על הקול מצבעים עבור מפלגה אן לה שום מושג מה היא רוצה לעשות חוץ לחלק את ירושלים להביא אסון למדינה

129 עכשיו מותר סוף סוף לשאול מה זה המדינה הזו? או שעדיין אסור?  (לת) הלן תומאס
  • 15:59
  • 12.12.12

130 בין שתיקה להעדר דעה מוריס
  • 16:06
  • 12.12.12

לשלי עמדה מדינית ברורה ומשיקולים טקטיים, שלא לגמרי נאורים למוריס היא מחליטה לא להדגיש אותה.
ציפי מבטאת עמדה מדינית ברורה, אך מה לכל הרוחות עמדותיה ביתר הנושאים?
מוריס לא מצליח להשתחרר מהרושם שלציפי בעצם אין עמדות מגובשות באף נושא שאינו נוגע להסדר עם הפלשתינים. היא הגיעה לפוליטיקה בכדי להשיג הסדר עם הפלשתינים. אבל מה יקרה אם לא? מה בחינוך? מה עם החברה? מה עם הכלכלה?
למוריס כבר אין התלבטות. ולכם?

131 אבל אבל רק היום שלי אמרה שליבי מסית את הנושא מהכלכלה לא?  (לת) ספיני
  • 16:10
  • 12.12.12

132 הגיע הזמן להתעדכן במציאות- ל"שטחים" קוראים מדינת פלסטין ואוי למי שיתעלם מקיומה  (לת) נעמה
  • 17:08
  • 12.12.12

133 יחימוביץ - נניח ואני שורף את הקול שלי ומצביע לך , מה את מסוגלת לעשות ? כשהיתה שיא המחאה על יוקר המחיה גיל קאופמן
  • 22:46
  • 12.12.12

לא שמענו אותך , לא יצאת ולא סחבת אחריך ציבורים גדולים לעזור לעניים ולשכבות הביניים , הרי מפלגה שלמה יש בידייך , אם אז לא שמענו אותך , אחרי הבחירות נאמין לך ? אפילו ילין מור איש האצ"ל אמר בקול רם שיש להחזיר שטחים כבושים לפלסטינים , מדוע לא שומעים אותך ,

134 לאן נעלמו 3 מנדטים ? המנדט ה-20
  • 06:15
  • 13.12.12

תחפשו אצל עמיר פרץ.

135 מתי האבודה חדלה לספסר באדמות ישראל היא מציעה כל דונם תמורת פיסת ניר חסרת ערך חי שדרות
  • 07:14
  • 13.12.12

ראו גוש קטיף וחרמש כניראה שרחוב אחוזה ברעננה מקנא בשכונת ניר עם בשדרות ובכוח הם רוצים לחוות את ה"התרגשות" שתושבי שדרות חווים מזה 12 שנה

אז קדימה -שנסוגה אחור ריקם - יאלה תמורת אות בקלפי תמכרו את כל הנכסים שגובלים לאורך הקו הירוק וחדרה תהיה דומה לשדרות גם

פעילות
המלצות
פרסומת