מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

תשעת שופטי העליון החליטו פה אחד: זועבי יכולה להתמודד בבחירות

פסלו את החלטת ועדת הבחירות המרכזית. זועבי: "זו היתה רדיפה פוליטית נגד הציבור הערבי"; ח"כ לוין (ליכוד): "הם לא יבינו עד שהיא תתפוצץ בכנסת"

בית המשפט העליון החליט הבוקר (ראשון) שלא לאשר את החלטת ועדת הבחירות המרכזית לפסול את מועמדותה של חברת הכנסת חנין זועבי (בל"ד) לכנסת ה-19 - ובכך אפשר לה להתמודד בבחירות לכנסת. ההחלטה התקבלה פה אחד על ידי כל תשעת חברי הרכב השופטים המורחב שדן בסוגיה. השופטים כתבו כי לאור העובדה שעל פי החוק, עליהם להחליט היום, הם מפרסמים את ההחלטה ללא נימוקים, ואלו יימסרו במועד מאוחר יותר. 

ח"כ זועבי בירכה על ההחלטה ואמרה כי היא מוכיחה כי "הניסיונות להביא לפסילתי היו רדיפה פוליטית ואישית נגדי, נגד מפלגתי ונגד הציבור הערבי כולו". מנכ"ל מרכז עדאלה, עו"ד חסן ג'בארין, שייצג את ח"כ זועבי בהליך, מסר כי סירוב העליון לאשר את כל בקשות הפסילה ב-15 השנים האחרונות, "מראה כי הפסילות מכוונות ליצירת דה-לגיטימציה לנבחרי הציבור הערבי". מנגד פרסמו הודעות גינוי זועמות מפלגות רבות מהימין, ואף מפלגות מרכז כגון קדימה. רשימת הליכוד-ישראל ביתנו קראה לשנות את החוק עקב פסיקת העליון, וחבר הרשימה, חבר הכנסת יריב לוין, פרסם הודעה חריפה בה כתב כי "מסתבר כי עד שלא תתפוצץ ח"כ זועבי בין כתלי הכנסת לא ישכילו שופטי העליון להבין כי אין מקומה שם". 

ועדת הבחירות המרכזית החליטה לפני כשבועיים לפסול את מועמדותה של זועבי בטענה כי היא מזדהה עם ארגוני טרור. החלטת הוועדה התקבלה למרות שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הודיע כי הוא מתנגד לבקשות הפסילה. בית המשפט העליון נדרש לאשר את ההחלטה, ודיון ראשון בנושא התקיים ביום חמישי האחרון, בסופו התפתח עימות מילולי ופיזי בין זועבי לאנשי ימין, עד שמשמר בתי המשפט התערב ונאלץ להבריח את זועבי דרך אולם אחר. היום פרסמו השופטים את החלטתם.


בתגובה להחלטה אמרה זועבי כי "לאורך כל הדרך הייתי משוכנעת בצדקת דרכי והיה לי ברור כי אין בסיס משפטי כלשהו לפסילתי", וציינה כי הפסיקה "מוכיחה שוב כי ועדת הבחירות היא גוף פוליטי המשתמש לרעה בסמכויות שניתנו לו". היא הוסיפה עם זאת כי "אין בהחלטה זו בכדי למחוק את האיומים, הדה-לגיטימציה, והאלימות הפיזית והמילולית שחוויתי בכנסת ומחוצה לה ב-3 השנים האחרונות". 

פרקליטה, עו"ד ג'בארין, הוסיף כי "נעשה פה ניסיון לפסול אותה כאדם, וכל זאת רק כי השתתפה במשט המרמרה - דבר שהיה צעד פוליטי לגיטימי מטעם חברת כנסת המוחה נגד הסגר .. האגף הימני בכנסת מנסה להציגה כטרוריסטית, וזאת למרות שמעולם לא הואשמה בשום פשע. לעומת זאת דווקא חברי כנסת מהימין הואשמו בפשעים ואף הגיעו לכלא, אך לא נעשה שום ניסיון למנוע מהם לכהן כחברי כנסת". 

ברשימת הליכוד-ישראל ביתנו מסרו כי הם "מביעים צער" על ההחלטה וכי "לאור פרשנות העליון, ברור שהחוק הקיים חייב להשתנות ולקבוע חד-משמעית שכל הבעת תמיכה בטרור מונעת התמודדות לכנסת. הליכוד-ישראל ביתנו יפעלו מיידית בכנסת הבאה לתיקון החוק הקיים". חבר המפלגה, ח"כ אופיר אקוניס, שיזם את המהלך לפסילתה, מסר כי הוא מכבד את החלטת העליון, אך מצטער עליה מאוד וכי ימשיך לפעול בנושא. בתגובה אמר ח"כ דב חנין (חד"ש) כי "מדאיג שמפלגת השלטון לא בוחלת בפגיעה בדמוקרטיה כדי להרוויח עוד כמה מצביעים בימין". 

הודעות גינוי נוספות נשלחו ממפלגות ימין ומרכז כאחד. חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי מעוצמה לישראל מסרו כי "המסר שזועבי וחבריה מקבלים היום הוא שהם יכולים להמשיך לפגוע במדינה, להסית להמריד ולערוך עוד משטים - העליון ימשיך לפרוש עליהם חסות". חבר מפלגת קדימה, ח"כ יובל צלנר, מסר כי הוא מצר על ההחלטה באשר לזועבי, "שפעלה באופן אקטיבי ומתריס כנגד חיילי צה"ל וערכיה של מדינת ישראל". 

גם במערכות בחירות קודמות פסלה הוועדה את מועמדותם של חברי כנסת ערבים, בהם אחמד טיבי ועזמי בשארה ב-2003, וכן של מפלגות רע"מ-תע"ל ובל"ד ב-2009, אלא שבג"ץ הפך את ההחלטות גם אז ואישר את ההתמודדויות. מתוך עשר החלטות שקיבלה ועדת הבחירות המרכזית לפסול מפלגות או מועמדים לאורך השנים, בג"ץ אישר רק שלוש מהן: רשימת הסוציאליסטים נפסלה ב-1964 ורשימות כך וכהנא חי נפסלו ב-1988 וב-1992.

האם צדק העליון כשאישר את התמודדותה של זועבי? או שמא עברה את הגבול?



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מנחם בגין אמר ״יש שופטים בירושלים״ והוא לא טעה.הימין הפשיסטי ינסה להביא את הדברים לכדי אבסורד כפי שעושה זאת הבוקר יריב לוין בתגובתו אבל בית המשפט צדק בהחלטתו כי לא היתה כל הצדקה לפסילתה של זועבי (גם אם היא מעצבנת בהתנהגותה וגם אם היא נוטה לאתגר את הנרטיב הציוני) וכל מי שחרד לדמוקרטיה הישראלית יכול לחוש לפחות הבוקר שבית המשפט העליון עדיין רואה את תפקידו כמגן הדמוקרטיה בישראל.  (לת) הדס
  • 10:44
  • 30.12.12

  •   אתה מתבלבל בין ימין לשמאל, השמאל הוא הפשיסטי.  (לת) גדכשכש
    • 11:13
    • 30.12.12

  •   בהעדר כוונת שלום, כל מעשינו בשטחים הכבושים, הם פשעים שיש להלחם בהם.  (לת) ציונית.
    • 11:17
    • 30.12.12

  •   אם זו היא דמוקרטיה אזי אעדיף לחיות תחת שילטון דיקטטורי. אסף. (שמאלני אבל רציונלי).
    • 11:18
    • 30.12.12

    אם היא לא היתה משתתפת במשט המרמרה הייתי מצדיק את השופטים.
    הדרך היחידה היא לשנות את החוק כך שגייס חמישי כמוה לא יסתובב חפשי בכנסת ישראל.

  •   הגייס החמישי אסף הוא אלקין שמוסר ידיעות לטרור תג מחיר לגבי תנועת צה"ל - ולא זועבי. גאה אני שיש עדיין שפיות בעליון. אין פלא שההונים בוחרי הימין צריכים פשיסטים כמו ביברמן כדי להרגיש טיפה עליונים.  (לת) שומר חוק
    • 11:36
    • 30.12.12

  •   האם יריב לוין מאיים על חנין זועבי ברצח?  (לת) שיתפוצץ הוא
    • 11:40
    • 30.12.12

  •   אתה לא שמאלני ולא רציונלי  (לת) אז כנראה שגם לא קוראים לך אסף
    • 11:45
    • 30.12.12

  •   מסכים לכל מילה. טוב יעשו חברי ועדת הבחירות אם יסיקו מסקנות לאור החלטת בג"צ פה אחד. חיפאי
    • 11:47
    • 30.12.12

    אף אחד ממשתתפי המרמרה לא הועמד לדין!

  •   טיפש.  (לת) פטמה
    • 12:05
    • 30.12.12

  •   פשיזם הוא בהגדרה ימין קיצוני. אפשר להאשים את השמאל בבולשביזם אבל לא בפשיזם  (לת) מיגל
    • 12:08
    • 30.12.12

  •   והשמש זורחת בצפון גדכשכש בזנב
    • 12:20
    • 30.12.12

    1+! = 3
    ככל שמזדקנים הגוף נהיה צעיר יותר.
    כל העניים יותר עשירים מכל העשירים.

    (עוד כמה אמיתות ששכחתי קודם).

  •   יש שופטים בירושלים, אבל הם לא משהו... ערן
    • 13:00
    • 30.12.12

    מותר לתמוך בארגון טרור שקורא להשמדת ישראל ולפעול נגד סגר צבאי שמונע ממנו לקבל נשק מאויבי ישראל.

    אסור להשיק קמפיין שמופיעה בו המילה "נאמנות" בערבית.

    יש שופטים, אבל לא מציאה גדולה.

  •   אין הבדל! השמאל הוא רק שועל עם בגד של כבשה!  (לת) נאצים לא מתים..רק מתחלפים
    • 16:46
    • 30.12.12

  •   פושעי הסמול הפשיסטים חותרים תחת ומסכנים את בטחון המדינה ואזרחיה. חלאות  (לת) אליקו
    • 23:12
    • 30.12.12

  •   הדס היקרה, אני אדם שמאלני (אפילו מאוד ) בדעותיי, אולם (אולי בגלל שהגעתי לכאן מארצות הברית) מפתיע אפילו קצת מדאיג אותי שאדם, כל אדם ובמיוחד ח"כ לוקח חלק פעיל בפעילות עוינת למד"י. ערן
    • 13:26
    • 31.12.12

    בארה"ב (תמיד הצבעתי לדמוקרטים) אם חבר סנאט היה עולה על משט במטרה לפרוץ את המצור על קובה (והאמיני לי , הוא הרבה יותר מיותר מהמצור על עזה , שגם הוא מיותר) גם אם היה למטה בבטן הספינה או במעלה הסיפון לא היה עוזר לו כלום , למחרת בבוקר הוא היה עף כמו טיל "שיהב 3 " למקום ממנו הוא בא .
    את צודקת אני מאוד מפחד לדמוקרטיה, כאשר הדמוקרטיה אינה מתגוננת היא מביאה כל מיני מפלגות פשסטיות שרוצות לשנות את ספר החוקים , ואני אומר החוק בסדר גמור הפרשנות המקלה היא הבעיה והיא שדוחפת את הקיצוניים לעוד קיצונות...

02 החוק בתנאי שהוא יחול גם על עצמה לישראל,ויכירו בה מפלגה גזענית.  (לת) אין לי בעיה שישנו את
  • 10:45
  • 30.12.12

  •   מנחם בגין לא פחד להוציא את כהנא אל מחוץ לחוק ולזרוק אותו מהכנסת. נתניהו פוחד פחד מוות  (לת) ולא יזרוק את ממשיכי דרכו של כהנא אל מחוץ לחוק.
    • 07:59
    • 31.12.12

03 אם אפילו בג"צ של גרוניס השמרן, רובינשטיין הדתי וסולברג המתנחל קבעו ככה- זה מראה שוב עד כמה וועדת הבחירות היא גוף פתטי של פוליטיקאים שרק רוצים לפסול את יריביהם הפוליטים.  (לת) דמוקרט .
  • 10:47
  • 30.12.12

04 ביזיוןןןןןןןןןןןן  (לת) בג"ץ מנותק
  • 10:47
  • 30.12.12

  •   בג"צ לא מתחרה על אהדתך. תפקידו לשמור על הדמוקרטיה בישראל. ופסילת זועבי היא רדיפה פוליטית וגזענית.  (לת) לך ללמוד
    • 11:19
    • 30.12.12

  •   אישור זועבי הוא רדיפה כלפי עם ישראל וקיומ ו בארצו. על הכנסת לשקול ברצינות החלפת בג"ץ במוסד שיפוטי אוהד הקיום היהודי.  (לת) יעקב-דדא רוטנר
    • 23:00
    • 30.12.12

05 הם לא נורמאלים  (לת) נמאס מבג"ץ
  • 10:48
  • 30.12.12

  •   כן. צריך שעסקוניס ולוין ההזויים יקבעו פה מה נכון ומה לא ושאתה והחברים המטורפים שלך תבצעו את גזר הדין בכיכר המדינה. באמת נמאס מבג"ץ הגיע הזמן לקריסטאלנאכט!!!  (לת) יואבחלב
    • 11:09
    • 30.12.12

  •   לוין טועה. לפי בג"ץ זכותה הדמוקרטית גם להתפוצץ בכנסת. זאת מהות הדמוקרטיה. אניהו
    • 11:11
    • 30.12.12

    זאת מהות הדמוקרטיה לתת לקולות אוטנטים גם כמיעוט להתבטא או להיתפוצץ בחופשיות.

  •   הייתי פוסל את יריב לווין בגלל טמטום  (לת) איש
    • 11:41
    • 30.12.12

  •   "נמאס מבג"צ" - שם נרדף לימין מטורף.  (לת) הימין מסוכן לישראל
    • 12:40
    • 30.12.12

  •   יריב לוין נולד כליכודניק ימני ולא כאדם חושב !  (לת) ערן
    • 21:04
    • 30.12.12

06 הימין הקיצוני בראשות הליכוד 2012 נגד מדינת ישראל  (לת) הכל קורה במשמרת של אימפוטנתיהו. היידה שרה
  • 10:48
  • 30.12.12

07 מאברוק לזועבי. גם אני היום זועבי  (לת) ילדי הארץ, יהודי, שירות צבאי כולל קבע
  • 10:49
  • 30.12.12

08 הימין הקיצוני צריך להבין : החלטה חיובית של 9 שופטים מחייבת לגרום להם לחשוב שוב על דרכם והתנהלותם , ולהירגע קצת  (לת) רוני
  • 10:50
  • 30.12.12

  •   אכן צריך לחשוב איך קורה ש-9 שופטים מצבעים פה אחד ולא מנמקים את החלטתם  (לת) תשובה מהימין הקיצוני
    • 11:12
    • 30.12.12

  •   הימין הקיצוני לא צריך להירגע, הוא בסה"כ מנסה לאתגר את השיח הציבורי.  (לת) אם כבר-אז עד הסוף
    • 12:18
    • 30.12.12

  •   תשובה אמתית ל"תשובה מהימין הקיצוני": החלטות בג"ץ במקרים דחופים (כמו זה) מתפרסמות תוך זמן קצר, והנימוקים להחלטות מתפרסמים מאוחר יותר, כי צריך יותר זמן להעלות אותם על הכתב.  (לת) בארשבעי
    • 14:10
    • 30.12.12

  •   צריך בסך הכל לקרוא עד הסוף... הם הסבירו שלפי החוק הם חייבים לתת החלטה היום וכדי לא לעכב את זה הנימוקים יימסרו בהמשך. ברור שתהיה החלטה מנומקת  (לת) בקרוב
    • 17:08
    • 30.12.12

  •   מתי בהמשך? בפעם האחרונה זה לקח שנתיים..  (לת) ר.בקצה
    • 20:01
    • 30.12.12

09 השמאל מכשיר בוגדים אפי שינה 30/12/12:10:50
  • 10:52
  • 30.12.12

דמוקרטיה מחסה על השמאל אנטי ישראלי וכך יש זכויות מלאות לפעול נגד המדינה שטרור מדכה אותה למען שינוי מדינה ישראל למדינה פלסטין טירוריסטית

10 בית דין גבוה לטיפשות  (לת) SPiRiT
  • 10:52
  • 30.12.12

  •   מר ספיריט, זו דעתך על 9 שופטים עליונים? אולי אתה הטפש?  (לת) נורמלי
    • 11:17
    • 30.12.12

  •   כן, זאת דעתי. SPiRiT
    • 12:15
    • 30.12.12

    כל בר דעת יודע שזועבי תמכה בטרוריסטים. היא מתנגדת להגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית. היא השתתפה במשט עליו היו כלי נשק וחיילים שלנו הותקפו באכזריות. לכל אדם בר דעת ברור שאינה ראויה להיות בכנסת כאשר היא בוגדת במדינתה ובצבא שלה.
    ואם מישהו חושב שמה שהיא עשתה אינו פוסל אותה מלהתמודד לכנסת - אז כן. אני חושב שהוא טיפש. וגם אתה מר סמאלני המתקרא "נורמלי".

    לא משנה מה יקרה, אתם לעולם לא תתפכחו. יש לכם שכל של ציפור מתה. אפילו אם יזרקו את כולנו לים אתם תמשיכו לאהוד את חבריכם. אין שכל אין דאגות.

11 זו דמוקרטיה מתגוננת ?  (לת) איזו עליבות
  • 10:52
  • 30.12.12

  •   איזה אוקסימורון - ישראל, דמוקרטיה מתגוננת... חהחהחה ; בינתיים, ישראל צריכה רק להתגונן מהימין הקיצוני  (לת) מתגוננת ממי ???
    • 13:01
    • 30.12.12

  •   איזה אוקסימורון - ישראל, דמוקרטיה מתגוננת...חהחהחה ; בינתיים ישראל צריכה להתגונן מהימין הקיצוני  (לת) מתגוננת ממי ???
    • 13:02
    • 30.12.12

12 תודה לאלוהים שעדיין יש בג"ץ בארץ. לא לאורך זמן.  (לת) נויה
  • 10:52
  • 30.12.12

13 קביעה פה אחד-מעידה על עליון חד צדדי מלכתחילה. פופאי
  • 10:53
  • 30.12.12

אין טעם להאבק בעליון הוא תמיד אנטי יהודי ולכן יש להחליף את השופטים .

14 לא נימקו את החלטתם... דיקטטורים בשרות השמאל נקדימון השובבון
  • 10:54
  • 30.12.12

האם לא מגיע לי האזרח הקטן המקופח היושב בציון לדעת מה עומד מאחורי החלטת שופטי העליון או שמה יש מה להסתיר...?

  •   נימוק אחד וחזק בלבד :הם פעלו לפי החוק !  (לת) רוני
    • 11:16
    • 30.12.12

  •   שובבון, מדובר בנימוקים סדורים, לא בתשדיר בחירות לנמוכי מצח כמוך  (לת) נו
    • 11:26
    • 30.12.12

  •   אם תקרא את החלטת העליון, תבין ליאור
    • 11:27
    • 30.12.12

    "חובה ליתן את פסק הדין לא יאוחר מהיום ה-23 שלפני הבחירות לכנסת, היינו עד היום. לפיכך ניתן פסק הדין היום בלא נימוקים. הנימוקים יינתנו בנפרד"

  •   נסה לפתות אותו עם בננה ותראה שיהיה לך יותר קל עם הביבון, כמו שאמר שמשון של ז'בוטינסקי לנער הדני : " בננות הכל יותן בבננות ", אבכי עליהום חרפת משפחת הקופים.  (לת) Yigal Cohen
    • 16:54
    • 30.12.12

  •   נסה לפתות אותו עם בננה ותראה שיהיה לך יותר קל עם הביבון, כמו שאמר שמשון של ז'בוטינסקי לנער הדני : " בננות הכל יותן בבננות ", אבכי עליהום חרפת משפחת הקופים.  (לת) Yigal Cohen
    • 16:54
    • 30.12.12

15 הכדור חוזר לכנסת יהויכין
  • 10:56
  • 30.12.12

הגיע הזמן שכנסת ישראל תתחיל למשול על אמת וימי ה"הכל-שפיט" של ברק ישארו מאחור .אין לי שום בעיה עם פסיקות בג"ץ בתנאי אחד שעם ישראל יתחיל לבחור שופטים בקלפי ואידך זיל גמור.

  •   משפט זה לא פופולריות - זה חוקי יסוד יציבים.  (לת) וכך צריך להיות.
    • 11:14
    • 30.12.12

  •   אתה באמת רוצה שעם ישראל יבחר את השופטים בקלפי? עדי כהן
    • 12:53
    • 30.12.12

    באמת נראה לך, ששופטים צריכים להיבחר ע"י אנשים, שאין להם שום מושג במשפט? אתה באמת חושב, שדילים מגעילים בסגנון חיים כץ צריכים להגיע גם לבית המשפט? אולי ניתן לעם ישראל לבחור עוד בעלי תפקידים - מנהלי בתי חולים, מנהלי כלא, את מפכ"ל המשטרה, נשיאי אוניברסיטה וכד'. אז מה לרוב מוחלט מהציבר אין שמץ של מושג בתחומים האלו ומדובר בהתאבדות מקצועית בכל אחד מהתחומים האלו?

16 זה מוזר משום שהמוח של יריב לוין כבר מזמן התפוצץ וזיהם את מוחם של שאר חברי הכנסת ממחנהו בוירוס הפאשיזם והגזענות  (לת) באמת מוזר
  • 10:59
  • 30.12.12

17 לחברה מהימין,,,יש להחליף את גרוניס,,הוא לא מספק את הסחורה,,,,,,  (לת) גיל
  • 10:59
  • 30.12.12

18 בית המשפט העליון נגד מדינת ישראל. יפי נפש יחסלו את המדינה. סבאלו
  • 11:01
  • 30.12.12

אין חולק על העובדה שחנין זועבי מתנגדת לקיום מדינת ישראל ואף נלחמת בפועל , כולל באלימות כמו בהשתתפות במרמארה .
מה ההבדל בינה לבין חמאס. חמאס אינו מכיר במדינת ישראל לכן מדינת ישראל נלחמת בו. חנין זועבי שוללת קיום מדינת ישראל והיא יושבת בכנסת ישראל , מתפרנסת ממנה ופועלת נגד היהודים במדינת ישראל.
נו, ראיתם אבסורד גדול מזה?
ובית המשפט נותן לזה יד בשם החוק. איזה חוק? להריסת מדינת ישראל?
את כהנא שהיה פטריוט יהודי ישראלי פסלו . זועבי שונאת ישראל ונלחמת בה, מאשרים. זה כמו המחלה "זאבת" שאוכלת את הגוף מבפנים .במקום להלחם במחלה , בית המשפט נותן לה דחיפה מוסרית ומעשית להמשך הדרך.

19 GADOL  (לת) GADOL
  • 11:01
  • 30.12.12

20 יריב לבין אתה מסית לגזענות במודע, אם הייתה דמוקרטיה אמיתית, היית צריך להיות בכלא  (לת) סעיד
  • 11:02
  • 30.12.12

21 הליכוד אשם! צביקה
  • 11:03
  • 30.12.12

הבג׳ץ כבר מזמן מיצג את הגרועים באויבינו.רק מה,הליכוד היה צריך כבר מזמן לשנות את החוק ולהוסיף עוד 20 שופטים(רצוי מהצד הימני של הקשת הפוליטית).הליכוד בשלטון כבר הרבה זמן,אבל ללא שליטה.

22 אני אוהב את החבר'ה האלה שמקבלים החלטות פה אחד  (לת) מתאים למדינות מסויימות
  • 11:05
  • 30.12.12

23 אם בג"צ לא מסוגל להגן על חיילינו ועל אזרחי המדינה מפני ח"כים תומכי טרור, הכנסת צריכה לשנות את החוק! YZ
  • 11:05
  • 30.12.12

ברצוני לציין כי איני ימני במיוחד. ודאי לא ימני קיצוני.
אנו מדינה הסובלת מטרור בלתי פוסק, הנתמך ע"י חלק קטן ממיעוט החיי בתוכינו.
מיעוט זה מציין את יום העצמאות שלנו כיום שחור שלהם.
מהיותינו מדינה דמוקרטית, מיועט \ה נהנה מזכות הצבעה ובחירת נציגיו בכנסת.
מכוח הדמוקרטיה והחוק, הם זכאים להביעה את תורתם, שכאמור, מייצגת את שולחיהם, כל עוד אין הסתה גלויה נגד המדינה, באופן שאינו משתמעה לשני פנים.
החוק היום, אינו די ברור ומקל עם ח"כ שפועל (מבצעה מעשים) נגד המדינה, בתנאי שאינו "פועל נמרצות" נגד המדינה.
המושג "פועל נמרצות" הינו מושג סובייקטיבי.
על כן, יש לשנות את החוק מיד לאחר הבחירות, באופן שיתן הגנה סבירה לאזרחי המדינה ולחיילי צה"ל. החוק החדש צריך להיות ברור, חד משמעי, באופן שלא ניתן יהיה לבג"צ לפרשו כרצונו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חיילי צה"ל, המסכנים את חייהם למען המדינה, ואזרחי המדינה בכלל, זכאיים להגנה מפני ח"כים תומכי טרור. הגנה זו תבוא מכוח חוק שלא ניתן יהיה לפרשו באופן מקל ע"י מאן דהו !!!

24 קראו על עבד אל-רחמן זועבי ותבינו למה... ...
  • 11:06
  • 30.12.12

הפמיליה מגינה על הפמיליה.

25 מזל שיש פה בית משפט סביר. המחסום היחיד בפני החולצות החומות.  (לת) יואבחלב
  • 11:07
  • 30.12.12

26 ושוב, בחסות הימין ההזוי והסהרורי הערבים מתחזקים ונגרם נזק ליהודים בישראל. אלמלא הימין לא היה הופך את ח"כ זועבי לא מה שהפכו אותה, היא היייתה עוד ח"כ בלי הרבה הישגים פרלמנטרים. אבל שוב ושוב ושוב הימין מתנהג בצורה אינפנטילית וטפשית  (לת) ישראל
  • 11:08
  • 30.12.12

27 BIZAYOOOOOOOOONNNNNNN  (לת) doctor93
  • 11:08
  • 30.12.12

28 לא מפתיע שבג"צ לא פסל מועמדת בכירה מגוש המרכז-שמאל beetle
  • 11:09
  • 30.12.12

הרי הערבים המתגוררים בישראל איימו להחרים את הבחירות אם המועמדת הבכירה מהשמאל תיפסל, ובכך תיגרם פגיעה קשה לגוש המרכז-שמאל.

בג"צ כנראה חושב שיש לבחון הכאת חיילים רק מהצד הימני, כאשר זה מגיע מהשמאל זה חוקי, אפילו לתקוף חיילים בנשק חם.

29 עד שיריב לוין לא ירסס מסגד ב-M16 אנשים לא יבינו. ברור שהחוק הקיים חייב להשתנות ולקבוע שכל הבעת תמיכה בטרור יהודי (כלומר בתפיסת העולם של "ארץ ישראל השלמה") מונעת התמודדות לכנסת ישראל. בארשבעי
  • 11:09
  • 30.12.12

הערה למאותגרי סרקזם: אני לא באמת מתכוון. אני רק מפרש ליריב לוין ולחבריו למפלגה את המשמעות של מה שהם אמרו בצורה שתהיה ברורה להם, אישית.

  •   כבר גינית את מנהיגך בארכה על תמיכתו בקדאפי, גורג' חבש, ראד סלאח, וטובחי חברון? לא? אז מדוע אתה מלין על אחרים?  (לת) אלמונימי
    • 14:56
    • 30.12.12

30 ח"כ חנין זועבי, כה לחי!  (לת) אז לפעמים בכל זאת קורים כאן דברים טובים!
  • 11:09
  • 30.12.12

31 עדיין יש שופטים בישראל וקיצונים אנטי דמוקרטים בכנסת מימין יהודי ומימין ערבי  (לת) טובה
  • 11:10
  • 30.12.12

32 אולי שיאשרו גם להנייה ולנסרללה להתמודד,הרי הם לא יותר גרועים מזועבי.  (לת) אלכסנדר
  • 11:10
  • 30.12.12

33 ח"כ יריב לוין-טרוריסט פרלמנטרי.  (לת) הראשון
  • 11:11
  • 30.12.12

34 צריך להצביע רק עוצמה לישראל מישהו חייב לקחת את המושכות קורן
  • 11:11
  • 30.12.12

אם טיבי וזועבי בכנסת משהו כאן לא תקין

35 מזל שבית המשפט לא נכנע ל"עצמה" של "עצמה לישראל" שהיא למעשה רק חולשה ובושה ענת
  • 11:12
  • 30.12.12

חנין זועבי לגיטימית ולא נחמדה בדיוק כפי שעצמה לישראל דוחה ופאשיסטית מהצד השני. שיסתכלו בראי ויראו את חנין זועבי כבבואה של עצמם

36 העילון כחומה לא בצורה. ישראל מתנהלת כעלה נידף ללא חוקה ועם רוח אנטי דמוקרטית חזקה שנושבת ממזדרונות השילטון  (לת) בקרוב הם יזיזו את העילון הצידה. הם רגילים לבנות כבישים עוקפים
  • 11:13
  • 30.12.12

37 זה כבר עובר כל גבול, אבחר במיכאל בן ארי  (לת) שמאלני לשעבר (מקווה שיפורסם)
  • 11:13
  • 30.12.12

38 בושה וחרפה לעליון יוסף
  • 11:13
  • 30.12.12

אני רחוק מלהיות ימני, הפעם העליון הגזים.

39 מוטב שהליכוד ביתנו יטפלו קודם בעבריינים ובמושחתים שמאכלסים את רשימתם  (לת) יוסי, דרום
  • 11:14
  • 30.12.12

40 מוטב שהליכוד ביתנו יטפלו קודם בעבריינים ובמושחתים שמאכלסים את רשימתם  (לת) יוסי, דרום
  • 11:14
  • 30.12.12

41 מחכה לתגובות הזויי הימין שיסבירו שגרוניס וסולברג "סמאלנים עוכרי ישראל". גוועלד
  • 11:15
  • 30.12.12

גם מנחם בגין היה נחשב שמאלן בסטנדרטים של היום. שלא לדבר על ליברליות נוסח ז'בוטינסקי. מאידך אם מוסוליני היה חי היום ונקרא מוסולביץ' או מסאלאווי הדעות שלו היו משתלבות יופי במיינסטרים הימני.

42 הימין מפוחד כמו ילד. לוין, מה נסגר איתך ? לך תראה רופא.  (לת) שי
  • 11:17
  • 30.12.12

43 רק הבוחרים יחליטו.לא הפוליטיקאים. רון
  • 11:20
  • 30.12.12

הנסיון של הימין הפאשיסטי לפסול ערבים,נכשל.

44 זהו יום שחור לשלטון החוק. בגצ מנותק מהעם ופוסק פסי  (לת) אני
  • 11:20
  • 30.12.12

45 מי שמפוצץ את הכנסת ואת הדמוקרטיה בישראל הם הפאשיסטים שמסיתים נגד כל מי שמתנגד להם. יש להלחם בהסתה נגד חברת הכנסת האמיצה שנלחמת בעוולות כאן שהן לא רק נגד ערבים אלא בעקר נגד יהודים חזקי ואמצי חנין!!
  • 11:21
  • 30.12.12

אוי לה למדינת ישראל שוועדת בחירות שמורכבת מלאומנים פאשיסטים תפסול מועמדים לבית הנבחרים בטענות שווא

46 אנשים מסוגו של יריב לוין צריכים להיות מגורשים מהכנסת בזפת ונוצות. אבל לא נבין את זה עד שהוא יהיה שר המשטרה ויוציא צווי מעצר לכל פעילי האופוזיציה..?  (לת) :-)
  • 11:22
  • 30.12.12

47 בג"צ נגד מדינת ישראל זהו יום שחור עמוס
  • 11:23
  • 30.12.12

הבגצ מכשירים מחבלת תומכת טרור לכהן בכנסת. זהו יום שחור למדינה ושוב הוכח ששופטי העליון מנותקים מהעם

  •   בג''צ שומר על מדינת ישראל רמי
    • 12:22
    • 30.12.12

    בג''צ שומר על מדינת ישראל מפני עריצות, מפני גזענים, מפני יהודים אנטי דמוקרטים. המדינה הזו היא לא רק יהודית - היא גם דמוקרטית, ונראה שהרבה טוקבקיבטים פה היו רוצים לשכוח את זה

  •   אם בית המשפט יאסור איסור גורף את מועמדותם של תומכי טרור, הרי שלא תשאר ולו מפלגת ימין אחת בכנסת שהרי כל אלה תומכים בטרור ( אם כי "רק " נגד פלשתינאים ושמאלנים) כפי שניתן היה להווכח בעת הדיון בבית המשפט. ואגב, איך אירע, שאיש מבריוני החולצות החומות לא נעצר?  (לת) ישעיהו
    • 17:36
    • 30.12.12

  •   אם בית המשפט יאסור איסור גורף את מועמדותן של מפלגות תומכות טרור, הרי שלא תשאר בכנסת ולו מפלגת ימין אחת, היות וכל מפלגות הימין תומכות בטרור (אם כי "רק" נגד "שמאלנים" ופלשתינאים), כפי שניתן היה להווכח בעת הדיון בבית המשפט ואגב, איך אירע שאיש מבריוני החולצות החומות לא נעצר?  (לת) ישעיהו
    • 17:40
    • 30.12.12

48 הארץ נא לדייק - כתוב שחור על גבי לבן שהנימוקים יינתנו בנפרד מישהו
  • 11:23
  • 30.12.12

ההחלטה הייתה חייבת להינתן עד היום, היום ה-23 לפני הבחירות, כמוסבר בפסק-הדין. בשל כך ההחלטה ניתנה והנימוקים יינתנו בנפרד.
יהיו נימוקים לא לדאוג. איך שכתבתם נראה כאילו השופטים החליטו 'סתם ככה' בנושא כל-כך רגיש, מה שגורם לרוב האנשים שלא יודעים איך ניתן למצוא בקלות את ההחלטה (שכן יש הרבה עורכי-דין אך זה עדיין לא רוב הציבור), לחשוב שבג'ץ החליט סתם ככה באופן שרירותי. וזה בדיוק מה שוועדת הבחירות רצתה - מבחינתה או שזועבי תיפסל או שהאש תכוון כלפי בג'ץ. Win-Win מבחינתה...

49 הפסדנו בקרב האמתי על בית.זאת המלחמה בה הפסדנו ולא מבצע זה או אחר.יום שחור משחור. ירון מרחובות
  • 11:23
  • 30.12.12

הלכה המדינה לקומץ שמאלנים קיצונים

50 עד שהפיכת המדינה היהודית דמוקראטית ישראל למדינה תאוקרטית רודנית סותמת פיות לא תתפוצץ בפרצוף של כולנו, לא ישכילו בוחרי הליכוד להקיא מתוכם חכי"ם כמו לוין. אלא שאז, כמאמר אנשי מועדון התיאטרון, יהיה מאוחר מדי.  (לת) אשנוס
  • 11:24
  • 30.12.12

51 צריך להיות רף מינימלי של נאמנות למדינה ולערכיה כדי להשתתף במשחק הדמוקרטי. זה נכון גם לקבוצות ימניות קיצוניות, וגם לשמאל הקיצוני.  (לת) פסבדולי
  • 11:25
  • 30.12.12

52 בג"ץ כורת את ענף עץ הזית שעליו יושבת מדינת ישראל. סבגיל
  • 11:25
  • 30.12.12

איש בעולם לא יבין את החלטת בג"ץ.זו אמירה שאפשר להלחת במדינת ישראל ובקיטמה מתוך הכנסת ובמימונה.
השכל הישר אינו תופס זאת . זה מנוגד לצדק המוחלט.
חנין זועבי הייתה צריכה לעמוד לדין ולהכלא בבית סוהר. מספיק עם יפי הנפש .

53 משפטית העליון צודק! צריך להפסיק לפגוע במוסד הזה. מוסרית ההחלטה לא מתאימה לי. משפטית, היא נכונה. צריך לשנות את חוק יסוד הכנסת באופן ברור וחד משמעי יותר משהוא היום. אח"כ לבוא בטענות לעליון.  (לת) א.ק
  • 11:26
  • 30.12.12

54 העליון הרצל
  • 11:30
  • 30.12.12

שאלה?האם גם אני יוכל לעלות על ספינת מחבלים.מבלי לקבל עונש?

55 אוי לשופטים שלא רואים את הנולד,מפנה אותם לתגובת חשין שאישר את בשארה!  (לת) הבנת הנקרא
  • 11:32
  • 30.12.12

56 יריב לוין עשוי מאותו חומר שממנו עשויים מחרחרי הדמוקרטיה ומהרסיה יאיר ברק
  • 11:32
  • 30.12.12

כמו שנאמר מהרסיך ומחריביך ממך יצאו.

57 אין להחלטה הזו שום קשר לדמוקרטיה. ויותר משהיא מעידה על "דמוקרטיה", "שלטון החוק" ושאר שבלונות היא מוכיחה על חד-צדדיותו של המוסד הנקרא בית המשפט העליון.הצבעה רובוטית אוטומטית כמו בסובייט העליון לשעבר. ולתפארת מדינת ישראל!.  (לת) אסיר גולאג (לשעבר).
  • 11:33
  • 30.12.12

58 יום טוב לדמוקרטיה הישראלית.  (לת) לא תומך של זועבי
  • 11:35
  • 30.12.12

59 השופטים בישראל מתחרפנים כשהם מבינים שהשמאל הולך ודועך הם לא מסוגלים לקבל את זה אז אם מעוותים את חוקי המוסר האנושיים כדי לאלץ את העם ה"נבער מדעת" ללכת בדרכיהם. אוי למדינה שאלו שופטיה.  (לת) יהודי גאה
  • 11:35
  • 30.12.12

60 לא צריך כנסת ולא ממשלה- בין כה המדינה מנוהלת בידי  (לת) זאן זאק
  • 11:37
  • 30.12.12

61 זועבי היא הנציגה שלי היא הגיבורה שלי. הצילה חיילים על המרמרה, אמיצה, אנושית.  (לת) יהודה
  • 11:38
  • 30.12.12

62 ישש! חנין (זועבי ודב) מהווים נדבך חשוב לגוש המרכז-שמאל. כבר דאגנו....  (לת) ציפקה
  • 11:38
  • 30.12.12

  •   שניהם מחוייבים לחורבן המדינה היהודית ולהקמת מדינה אש"פו-נאוריסטית על חורבותיה. בנוסף, בכל אחת ממפלגותיהם יושבים אסאדיסטים וסטאלניסיטים המחוייבים לדרכו של ג'ורג' חבש  (לת) אלמונימי
    • 14:54
    • 30.12.12

63 כל המהומה סביב המרמרה, מתעלמת ממארגן המשט, ישראלי פרובוקטור בשם דרור פויאר.  (לת) סודה
  • 11:39
  • 30.12.12

64 תודה שיש בית משפט עליון. ההצהרה של יריב לוין כמונה כהסתה לרצח ומה כי נלין על ההסתה של שכנינו  (לת) אלכס
  • 11:39
  • 30.12.12

65 רק שלא יסגרו לנו את מעוז הדמוקרטיה האחרון - ביהמ"ש העליון!  (לת) אורית
  • 11:40
  • 30.12.12

  •   הוא סגר על עצמו את הדלת לבד עם ההחלטה המעוותת הזו, יש גבול, כל הסמולנים ההזויים לא מבינים מה קרה כאן היום קריאות השמחה שלכם הולכות להתפוצץ לכם בפנים, בג״צ ינוטרל העם לא יוותר מה שקרה כאן היום הוא יום גדול לדמוקרטיה בישראל, פסק הדין הוא לא חוקי ולא מוסרי ועל כן העם יאמר את דברו, מחכה לקרא את כל זעקות הקוזאק הנגזל שלכם כשזה יקרה. ברקוד
    • 18:58
    • 30.12.12

    הוא סגר על עצמו את הדלת לבד עם ההחלטה המעוותת הזו, יש גבול, כל הסמולנים ההזויים לא מבינים מה קרה כאן היום קריאות השמחה שלכם הולכות להתפוצץ לכם בפנים, בג״צ ינוטרל העם לא יוותר מה שקרה כאן היום הוא יום גדול לדמוקרטיה בישראל, פסק הדין הוא לא חוקי ולא מוסרי ועל כן העם יאמר את דברו, מחכה לקרא את כל זעקות הקוזאק הנגזל שלכם כשזה יקרה.
    חובה לנטרל את בית המשפח התחתון.

66 ז"א שועדת הבחירות לא רלוונטית מפני שבית המשפט העליון מנהל את המדינה אזרח
  • 11:42
  • 30.12.12

שופטים שמאלנים ופחדנים פחדתם לקבל החלטה אמיצה ומתבקשת לשלול את זכותה של אוייבת המדינה המוצהרת להיבחר

67 כעת התברר על מה הבחירות האלה יעקובוס
  • 11:42
  • 30.12.12

צדקה עשה הקדוש ברוך הוא עם ישראל שזימן להם את סוגיית זועבי. התגובות הפראיות של ״המחנה הלאומי״ לכל גווניו על החלטת בית המשפט העליון מבהירות לכל מי שלא הבין זאת עד עתה מה צופן העתיד תחת שלטונו של מחנה זה: ישראל לא תהיה עוד דמוקרטיה, חרויות האזרח יבוטלו, ומערכת המשפט תרמס. זה יקרה הן בגרסה ״הסוציאל דמוקרטית״ של יחימוביץ, הן ב״יהודית ודמוקרטית״ של לבני, והן ״בפוליטיקה האחרת״ של לפיד.
לשון אחרת: המסיכות הוסרו, והתחוור לכל על מה הבחירות האלה באמת. נוכח זאת, חובתם העליונה של כל הכוחות שמחוץ למחנה האפרטהייד להפסיק להתקוטט ביניהם, להודיע חד משמעית כי לא יהיו חלק מממשלות הימין למיניהן, אלא ישמשו כאופוזיציה לוחמת ובלתי מתפשרת וכחזית הצלה של הדמוקרטיה. זו המשימה כעת ואין בלתה.

68 ישראל חיבת לבטר על הדמוקרטיה (זמנית)עד אשר נזכה לגבולות קבע. ועד אשר אויבנו יתבגרו ויקחו אחריות על עצמם סוף סוף. דן.י
  • 11:42
  • 30.12.12

לא זועבי או טיבי או אף אחד מהם מציב דרישות לשינוי בתוכם..רק תנו לנו עוד ועוד וואנחנו משוחררים מכל אחריות אזרחית כי בישראל אפשר..

69 היום כולנו זועבי. ומה עשתה זועבי שמגיעה שצריך לפסול אותה ? למה היא הפכה למושא השנאה של הימין האלים והמתלהם שמרכיב כיום את רוב החברה הישראלית ? כי היא אישה אמיצה שאומרת את דעתה על הכיבוש ומשתתפת בפעילות מחאה נגד המצור בעזה ? זו בהחלט פעילות לגיטימית ואפילו רצויה. אם הימין כל כך צודק אז למה מחאה כל כך מפחידה אותו ? אם הימין צודק אז למה מפחיד כל כך לשמוע את דעתותיה של זועבי ? ממה אתם מפחדים ימנים מתלהמים ואלימים ? מהאמת ? הרי רוצחים עם כיפה לא חסר, ויש יותר סיכוי לפיגוע של ימני קיצוני מאשר לפיגוע של ערבי ישראלי.  (לת) חי
  • 11:45
  • 30.12.12

  •   צודקת ועוד ח
    • 12:44
    • 30.12.12

    הימין פשוט רוצה להיות צודק ולא חכם .
    משום מה הם שכחו שהציונות התחילה בכלל בשמאל , מה לעשות ?
    והם שוכחים שגם אם נרצה או לא נרצה זה שהפלסתנאים פה זאת עובדה מוגמרת! זאת לא שאלה שמחכה לתשובה.
    הם לא מצליחים להבין שהם במצור כי ביבי וליברמן וחבורתו דואגים להסיט את הדיון לעניינים שונים !
    ושלא לדבר על כל מה שהימין עושה לכסף שלנו!
    זאת בדיחה גרוע! את דפני ליף השתיקו!!! ולמה?
    הימין כמובן יביא כמה טענות מינוריות שממש לא עוזרות למה שהם עשו בעניין החברתי .
    אני לצערי הולך לעזוב את הארץ, נמאס לי שאני לא רואה פה עתיד כלכלי או יכולת להתקדם!
    אז אנחנו לא יוון או ספרד.. אנחנו במצב הרבה יותר גרוע !
    פה מעמידים פנים ומשקרים, מסלפים ומעוותים .
    ולהזכירם ביבי, "רטוריקן" הדגול הביא לפשיטת הרגל הצורמת של רהיטי רים!!! זיכרון של דג באקווריום!

  •   תזכורת ד״ר קנלר
    • 13:10
    • 30.12.12

    אל תשכחו מהיכן הגיע רוצחו של ראש הממשלה. האם לשופטי העליון מצפה עכשיו גורל דומה?

  •   למה רק היום? אתם תמיד זועבי, וגם עומדים איתה כתף אל כתף במאבקה לחיסול המדינה היהודית ולהקמת מדינה אש"פו-נאוריסטית על חורבותיה. אחריכם למרמרה!  (לת) אלמונימי
    • 14:53
    • 30.12.12

70 ועדת הבחירות המרכזית אינה מוסמכת לפסול איש רמי בן אהרון
  • 11:48
  • 30.12.12

זו ועדה פוליטית אשר מטרתה היא להגיש מעין תובענה לפסול את מי שאינו מוצא חן בעיני מרביתה. החוק נותן את הכוח לפסול לבג"ץ בלבד מאחר ורק הוא מוסמך לקבוע, ללא שיהיה בעל עניין, אם אמנם התובענה הזאת נכונה ואם היא מוצדקת לפי החוק.

71 "מאסה קריטית" הוא לא מושג של בתי משפט, אלא מושג שב"כי מובהק... כמו שהשב"כ ולזובי אפשר לתת לנבוח ולצעוק. מה זה כבר מזיק?
  • 11:49
  • 30.12.12

הוא שהמליץ לתת עזמי בשארה "לברוח", ואולי בשכל... כי מי צריך פה את הכולירה הזה בתור איזה "נלסון מנדלה, דה לה שמאטה...

72 יריב לוין וחבריו מהפשיזם ביתנו כבר מזמן התפוצצו בכנסת: המגמות האדוניות, המבזות צלם אנוש, המבטלות את ערכו של המיעוט המוחלש, הגזענות הבוטה והלאומנות הסיקריקים אם ״תג המחיר״ - אלו כבר התפוצצו והפיצו צחנתם ופגיעתם לכל עבר.  (לת) 1933 כבר כאן
  • 11:49
  • 30.12.12

  •   לוין הוא רק השליח ד״ר שפירא
    • 13:36
    • 30.12.12

    זוכרים את אדולף היטלר? הידעתם כי הוא מעולם לא דיבר על השמדת יהודים? מי שהיה צריך להבין כבר הבין. והנמשל? אני משאיר זאת לכם.

73 עו"ד ג'בארין גדול מכולם  (לת) משפטן
  • 11:49
  • 30.12.12

74 .. גיל
  • 11:49
  • 30.12.12

כל כך צפוי

75 אין שופטים בירושלים מנחם בגין
  • 11:51
  • 30.12.12

ביום בו שלמות המשפט נשברה ....
החלטה ללא נימוק = רשלנות שיפוטית ....
למה לשופטים שלנו אין אפשרות לנמק את ההחלטה ?! כי אם הם היו מנמקים המסקנה הייתה שלחברי כנסת מותר לעשות הכל כולל הכל ....
ליברמן (הימני) בגלל מינוי שגריר למשפט וחנין זואבי (השמולאנית) בהשתתפות במשא טרור לכבוד והדר!

  •   לאן אתה רץ? הנימוקים יפורסמו עוד שנתיים, כמו בפעם הקודמת.. יש זמן לנאוריסטים בבג"ץ, הם לא ממהרים לשום מקום  (לת) אלמונימי
    • 15:54
    • 30.12.12

76 יש לחוקק חוק המונע ביטול החלטות הכנסת ויהי מה. שופטים: תתביישו. היא עזרה לפגוע בחיילי צה"ל  (לת) אורה מקוב, בנימינה
  • 11:53
  • 30.12.12

77 תמיד טענתי שצדקתי. העליון מצטרף.  (לת) מירון בנבנישטי
  • 11:59
  • 30.12.12

78 אריה אלדד, מיכאל בן ארי, יריב לוין ואקוניס הם המחבלים האמיתיים וצריך לפסול אותם מלרוץ לכנסת. דוד
  • 11:59
  • 30.12.12

אריה אלדד ומיכאל בן ארי הם פשיסטים גזענים מסוכנים שצריכים לשבת בכלא!!!

79 הנעשה עוול למר עזמי בשארה משה
  • 12:01
  • 30.12.12

אנא שופטי העליון בעניין בשארה נעשה לו עוול בידי משטר הכיבוד הגזען
תחזירו אותו הביתה ומשרד הביטחון ישלם לו פיציים
ויפרסם מודעות היתנצלות

80 לבג"ץ יש דם על הידיים של חיילי צה"ל כשביטל את נוהל שכן  (לת) שי
  • 12:01
  • 30.12.12

81 בנתיים מי שפוצץ הוא יגאל עמיר מבית מדרשו של לוין  (לת) יעקב
  • 12:03
  • 30.12.12

82 בדיחה ישראלית מקורית; פרשיסטים ימניים מודאגים מסכנה לדמוקרטיה  (לת) בדיחה. עצובה
  • 12:04
  • 30.12.12

83 יום שחור-את תשובתי לעליון אתן בקלפי ימינה ככל האפשר  (לת) רחובותי
  • 12:07
  • 30.12.12

  •   זה מה "שיפה בכם "הימינים תל אביבי
    • 12:37
    • 30.12.12

    אתם פשוט שוכחים את כל מה שביברמן עושים לנו!
    את העלות המיסים, את חוסר הפיתוח בפרפריה, את המזון שיותר יקר משוויץ!! (כן כן !נוסע מלא ורואה זאת).
    הימין עושק אותך, דורך עליך ומשרה אותך בתוך שקית שתן לאומנית! מתי תבין שמה שהעולם חושב לא מעניין אף אחד,אלא ההשלכות של מה שהם חושבים, לא לקנות תוצרת ישראל, להחרים אותנו כלכלית .. מתי תפנימו שהוא צריך לעוף?
    מה עוד צריך לקרות ? פשוט לא מצליח להבין זאת!

  •   אפשר לחשוב שקודם שקלת להצביע מרץ  (לת) משה
    • 13:02
    • 30.12.12

84 ברור מה חדש?בדור האחרון יחברו הערב רב לאומות העולם נגד ישראל.ושם סופם  (לת) דודי
  • 12:07
  • 30.12.12

85 להגן על הדמוקרטיה עכשיו זה להצביע לזועבי - וזה בדיוק מה שאני יעשה  (לת) כנגד כל הלוינים בעולם - פשוט מגיע לה !
  • 12:11
  • 30.12.12

86 בגלל התגובות המתלהמות של לוין ואקוניס, אשר כה מבזות את מוסד הבג"ץ, אני אשקול כמחאה,להצביע בבחירות עבור זועבי.  (לת) איציק תירוש
  • 12:11
  • 30.12.12

87 עד כמה יריב לוין יכול להיות טיפש? ללא גבול!!!  (לת) מיכאל
  • 12:14
  • 30.12.12

88 כל הכבוד. יש עוד ניצוצות של דמוקרטיה במדינת פוטין המתגבשת במזרח התיכון. (בוחר ליכוד,אך רוצה דמוקרטיה)  (לת) אמי כהן
  • 12:15
  • 30.12.12

89 אריה אלדד, גם מנגלה היה רופא! ועוד אמיתי,לא מנתח ציצים כמוך!  (לת) דוד
  • 12:15
  • 30.12.12

90 בגצ החליט לפסול את פסילת זועבי לכנסת גליה
  • 12:18
  • 30.12.12

לצערי הרב בגצ טעה גם לגבי עזמי בשארה ואחר כך כולנו
נוכחנו כי הוא בוגד לקח את כספי המדינה וברח ללבנון.
חוזרים על הטעות בפעם נוספת. מהרסיךומחריבך ממך יצאו.
כואב הלב.

91 מר לוין (אתה לא זכאי לתואר ח"כ, כי אתה מבזה אותו) - אתה מסית לרצח. באווירה הפוליטית שאתה מקדם, שבה "זכות הדיבור לחבר פאראבלום" גם אתה הרי לא תשרוד יותר מדי זמן...  (לת) הכל הולך קיבינימאט
  • 12:21
  • 30.12.12

92 פצצה בכנסת עמיר
  • 12:27
  • 30.12.12

נכון לרגע זה, מי שזרק רימון בכנסת היה יהודי. זה היה מזמן. זה שאתה לא יודע או לא רצית לדעת, לא משנה. בינתיים אתה זורק עלינו רימוני עשן, כמו אחרוני האוהדים של בית״ר

93 עצוב לראות את התגובות. העם צריך שיעורי אזרחות. מיכל
  • 12:27
  • 30.12.12

נראה שלא רק העם, אלא גם נבחריו, שכחו מהי דמוקרטיה ומהן הזכויות המוקנות בה. בראש ובראשונה, חתירה נגד ה"ממשלה" אינה עילה לפסילת מועמד בבחירות. עצוב.

94 טעות פטאלית של ביהמ"ש העליון,האישה שונאת את כולנו! ישראל ציוני
  • 12:31
  • 30.12.12

היא בגדה,היא אנטי ישראלית ולעיתים יש זרזיפי אנטישמיות בהתבטאויות שלה,איש בציבור הישראלי ורבים בערבי מתעבים אותה
אנשים פה צידדו בדמוקרטיה אז תשובתי לכם: גם היטלר (ימח שמו,זכרו וימח שם גרמניה לעולמי עולמים) נבחר בבחירות דמוקרטיות תחת מעטה החסות של בית המשפט הגרמני

95 תודה גדולה לבית המשפט העליון,שהציל היום את המדינה מהפאשיזם,אתם נקודת האור בקצה החושך הקרוי כנסת ישראל.  (לת) איתי
  • 12:35
  • 30.12.12

96 זה לא שלטון החוק כאם שלטון השופטים! בוז לבג"ץ!  (לת) אבי
  • 12:44
  • 30.12.12

97 תנוח דעתו של יריב לווין - חנין זועבי לא תפוצץ את הכנסת עדי כהן
  • 12:49
  • 30.12.12

חברת הכנסת חנין זועבי עשתה מעשה של אמירה פוליטית, שרובנו לא אוהבים. עצם היותה על המשט לא שינה שום דבר. המשט היה יוצא בלעדיה. בנוכחות שלה שם היא לא החמירה את מה שקרה. היא ניצלה את חוק החסינות שלה בדיוק כמו שאריה אלדד ניצל את החסינות שלו ונכנס לשטח צבאי סגור כאשר פינו מאחז בלתי חוקי. במידה וחנין זועבי היתה מתנפלת פיסית על חיילי צה"ל היה בסיס להאשים אותה, אבל כל עוד היא השתתפה במשט בתמיכה בסיום המצור (שדרך אגב אכן הוסר), אין שום בעיה חוקית עם מעשיה. צריך גם לזכור, שהיא אפילו לא הועמדה לדין. כל חטאה הוא, שהיא מחזיקה בדעת מיעוט, ולא מתנצלת על כך.

  •   טיעון ליצני- תמיכה בטירור לא מותנית בשאלה אם פעולת הטירור הייתה מתקיימת גם בלעדיה. מעבר לכך, זועבי מתנגדת לקיומה של מדינת ישראל, ואף הפרה את שבועת האמונים למדינה מיום השבעתה בכנסת  (לת) אלמונימי
    • 15:53
    • 30.12.12

  •   גם לי נראה שלא תיזום טרור בישראל מאידך מהניסיון עם עזמי בישארה, יש דרכים אחרות שהן לא פחות מסוכנות. לא לשכוח היא הייתה מאד אקטיבים במשט והייתה נוכחת בהחלטה ובהכנות לנהוג באלימות בחיילי צהל אחרי שקברניטי המרמרה לא הסכמו לשוב או להכנס לנמל אשדת ללא אלימות. היא מצולמת ומתועדת כמשתתפת, אם זאת טוב שלא פסלו אותה, שתמשיך לנבוח שלנו.  (לת) קבלת ערבות???
    • 16:51
    • 30.12.12

98 מה שעצוב בתגובה שלך איריס
  • 12:49
  • 30.12.12

שאת בכלל לא מריחה את צחנת הפשיזם שעולה ממנה. את בעצם רוצה להפוך את הכנסת לדיקטטור. על הפרדת רשויות שמעת? בהמה.

99 לצערי החלטת בג"ץ תחזק את הימין תום ת"א
  • 12:53
  • 30.12.12

התגובות ברחוב הם קשות, וגורמות לריאקציה, צפו לעליה בסקרים לימין.

100 זועבי - יופי, עדיין הדמוקרטיה לא נפלה בישראל  (לת) רננה
  • 12:56
  • 30.12.12

101 מדינה מבולבלת מאוד
  • 13:00
  • 30.12.12

כל מי שמגדיר את עצמו זועבי היום טוב שיתפכח במהרה... כי אם עתידו תלוי בגברת זועבי כדאי שיתחיל לחפש לו מדינה אחרת...

  •   אם צריך לבחור בין זועבי לליברמן, אין ספק שזועבי עדיפה אמנון
    • 13:29
    • 30.12.12

    אף אחד מהם אינו טוב, אבל עדיף לחיות אפילו תחת שלטון החמאס מאשר תחת שלטונו של ליברמן.

  •   אז למה אתה מחכה? המעבורת לעזה יוצאת עוד רגע  (לת) אלמונימי
    • 15:50
    • 30.12.12

102 צריך להראות לשופטים לבחורהרק ימין  (לת) עופר מצוי
  • 13:00
  • 30.12.12

103 דרושה בדחיפות תביעת דיבה נגד לוין.  (לת) דג קר
  • 13:09
  • 30.12.12

104 חבל מאוד שאישה שממש לא "מחבבת" אותנו זוכה לתמיכה כזו BJ PEN
  • 13:23
  • 30.12.12

ומאוד מאכזב לראות את אנשי השמאל מפדבקים בזכותה של אישה שמתעבת את העם שלנו ,להיבחר
אני לא יודע מי יותר מסוכן לבטחון המדינה: הגברת זועבי או המפדבקים פה?
בהנחה שהגברת זועבי היא כולה דיבורים אני חושב שהתשובה השניה היא הרציונלית פה

105 דרושה בדחיפות תביעת דיבה נגד לוין.  (לת) דג קר
  • 13:40
  • 30.12.12

106 יש שופטים בירושלים ,, תחי הדמוקרטיה  (לת) ערבי
  • 13:45
  • 30.12.12

107 חנין זועבי דליה ג
  • 13:45
  • 30.12.12

חנין זועבי שואפת למדינת כל אזרחיה בגבולות הקו הירוק.הימין הקיצוני בשאיפתו לספח את השטחים יגשים את משאלתה ולכן טוב עשה בית המשפט העליון בבטלו את פסילתה. נמצא המכנה המשותף לבל״ד ולבנו .

108 מתנגדי זועבי בכנסת רק מחזקים את מעמדה  (לת) טיפשים
  • 14:01
  • 30.12.12

109 זועבי וטיבי ועמיתיהם, לא עובדים עבור ערביי ישראל, המעוניינים בסגירת הפער החינוכי כלכלי. טיבי וזועבי הם נכס לציבור מצביעי בניטו נפתוליני.  (לת) מיאו
  • 14:25
  • 30.12.12

110 זועבי = דמיניוק שניהם זוכו ע"י בגץ  (לת) מתושלח
  • 14:54
  • 30.12.12

111 מעניין אם היה חופש הצבעה או כמובכנסת  (לת) מתושלח
  • 15:06
  • 30.12.12

112 ל89 לידיעתך גם היטלר היה סוצאל דמוקרט  (לת) ארקדי
  • 15:26
  • 30.12.12

113 גועל נפש!!!! מחר ח"כים ערביים יתחילו לזרוק אבנים עלינו והשאל יגיד- "זכותם הדמוקרטית"!! מזעזע!!!!!  (לת) תל אביב
  • 16:08
  • 30.12.12

114 להצביע לזועבי. לפוצץ את לוין, לפחות מטאפורית.  (לת) נעמה
  • 16:25
  • 30.12.12

115 הבריונות כפי שנצפתה בעליון, איכא דאמרי
  • 16:32
  • 30.12.12


כאשר יהודים חובשי כיפה,
שאמורים להיות סמל לדרך ארץ קדמה לתורה,
עומדים וצורחים לבני אדם שהם ''חתיכת טינופת'',
גם אם הם אויבינו הם בני אדם ולא חתיכת טינופת.
''בנפול אויבך אל תשמח ובכשלו אל יגל לבך,
פן יראה ה' ורע בעיניו והשיב מעליו אפו''.
אני בטוח במאה אחוז שאם הרב כהנא זצ''ל,
היה רואה את ההתנהגות של בן-ארי ובן-גביר בעליון,
הוא היה מתבייש עד עמקי נשמתו,
שיהודים חובשי כיפה נראים כאחרוני הבריונים,
ובאמת סליחה אבל אין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות,
וככה זה היה נראה.

116 טעות! הספינה הייתה מחוץ למים הטירוטריאלים הישראליים, ומי שעלה להרביץ זה היה צה"ל ולא להפך, ומי שהיה עם נשק היה צה"ל ולא להפך, ומי נהרג ע"י נשק צה"ל זה היה 9 ממשתתפי המשט! נאצים לא מתים הם רק מתחלפים
  • 16:40
  • 30.12.12

טעות! הספינה הייתה מחוץ למים הטירוטריאלים הישראליים, ומי שעלה להרביץ זה היה צה"ל ולא להפך, ומי שהיה עם נשק היה צה"ל ולא להפך, ומי נהרג ע"י נשק צה"ל זה היה 9 ממשתתפי המשט!

117 לוין, אלקין, בנט, בן ארי, אלדד וחבריהם לא יירגעו עד שיהיה מחבל מתאבד יהודי שיפוצץ בארוע של שמאלנים. ארתור
  • 16:57
  • 30.12.12

וגם אז, הם בטח ימצאו איזה תירוץ.

118 ועד שיריב לוין לא יפוצץ את הדמוקרטיה הישראלית לא נבין שהליכוד ביתנו עומדים לכונן פה משטר פשיסטי...  (לת) לוין אתה מחבל בעצמך
  • 17:05
  • 30.12.12

119 מי שפוצץ את הכנסת עד היום היה חבר הליכוד שילנסקי, שזרק רימוני יד ופצע כמה עשרות חברי כנסת ושרים  (לת) גנדר
  • 17:52
  • 30.12.12

120 כבוד לעליון ואות קלון לקלגסי הליכוד ביתינו אורי
  • 19:22
  • 30.12.12

קלגסי הליכוד שדורסים כל פיה טובה הוכיחו עצמם שוב
ובעיקר לוין ואקוניס שמנסים ליסם כאן חוקי גזע שמקומם לא יכירינו במדינה דמוקרטית
אבל מה זה חשוב לאילו שלא רואים ממטר

121 מי שפצצה בכנסת זה לוין ועסקנים רעיי לב כמוהו  (לת) ולא רק הערבים אוכלים אותה
  • 19:40
  • 30.12.12

122 יריב לוין נולד כליכודניק ימני ולא כאדם חושב !  (לת) ערן
  • 21:01
  • 30.12.12

123 מערכת המשפט העליון הוא אסון למדינת ישראל ולעם היהודי חובה לפרק את המערכת העוכרת הזאת ולהקים מערכת צדק אמיתי לעם היהודי! המערכת העוכרת הזאת כופה עלינו לשלם משכורות והטבות על חשבונינו לנציגי הטרור!! זה רק מראה כמה המערכת העוכרת הזאת מנותקת מהעם היהודי חובה לבדוק אם גם הם מקבלים שלמונים מרוב הפסיקות האנטי יהודיות שלהם!! משפחות טרור רק מתעשרים בזכות העוכרים האלה! חובה לעקוף את מערכת המשפט השמאלנית העוכרת ולסלק את כל נציגי הטרור מכנסת העם היהודי! מה לא כל כך ברור שהם לא רצויים בכנסת העם היהודי?? מערכת בג"צ מנותקת מהעם היהודי והיא למען המחבלים הארורים האלה ולכן לשלוח אותם לעזה ולהקים מערכת צדק אמיתי! הם עיוורים ומנותקים מהמציאות היומיומית מול נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי מזובי וטיזי וסרסור ודומיהם! לסלק את כל נציגי הטרור מכנסת העם היהודי ועכשיו! אפילו השופט חשין אמר אם אז הייתי יודע מה שאני יודע היום על בשארה לא הייתי מאשר לו את הפנסיה אז שיפתחו החברים שלו את העיניים ויראו למחבלים האלה איזה אישורים הם נותנים! חבל שבמשט לא גמרו את זובי ! מחזק את הימין!חובה לסלק את המחבלת הארורה זובי בכלל מהמדינה ולא רק מאולם בית משפט! מקומה במדינות ערב ולא במדינת ישראל מדינת העם היהודי! סלק אותה יחד עם כל נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי ומנצלים לרעה את הדמוקרטיה שלנו! שהשמאלנים העוכרים לא ישחקו על חשבון הדם שלנו יפי נפש בשביל הכלבה הזאת שהשתתפה בלינץ' נגד החיילים שלנו ועוד פעולות נגד העם היהודי ונגד מדינת ישראל! רוב העם לא רוצה לראות את הכלבה הזאת כולל חלק גדול מהאוכולוסיה שלהם! שאלוהים ישתיק אותה לגמרי ואת כל כל מי שמדבר בגנות המדינה, הצבא, ונגד העם היהודי! לא לאפשר לבג"צ להחזיר אותה!! דור חדש של פלסטינים מקומם בעזה ולא בכנסת העם היהודי! לא לשלם לה פנסיה והטבות נוספות! למחוק אותה מכנסת העם היהודי לחלוטין! לא שכחנו את נאומי השטנה שלה על במות הרוצחים מלוב סוריה עזה ומצרים! כל הפשעים שלהם תמיד מלווה באמירות של "גזענות"""! שתלך לעזה ולמדינות ערב שם מזמן הייתה קבורה! יהודים מקומם בכנסת העם היהודי ונציגי טרור יחד עם השמאלנים העוכרים מקומם בעזה! חובה לסלק את כל נציגי הטרור מכנסת העם היהודי כולל את מזובי וטיזי וגלאון ואת כל השמאלנים העוכרים להוציא אותם מחוץ לחוק כולל את כל הארגונים מקבלי השלמונים! להעמיד אותם לדין על נאצות והסתות ועל ניצול הדמוקרטיה שלנו! להוציא אותם מחוץ לחוק באיזה פרלמנט בעולם מחזיקים נציגי טרור שהעם שלהם ממן אותן והם כל הזמן בנאצה והסתה נגד העם שמשלם להם משכורות? כאן הם מנצלים בני הבלייעל האלה יותר מידי את הדמוקרטיה שלנו ואת מערכת המשפט שלנו לרעה על כל במה בארץ ובעולם במדינות ערב מזמן היו טמונים מתחת לאדמה עם כל כך הרבה שנאה הסתה ונאצה כלפי העם שמשלם להם משכורות והטבות ! חייבים להסיר את החסינות שלהם ולהושיב את הכלבה בכלא על הנאצה שלה ועל השתתפותה בלינץ' נגד החיילים! זה הזמן לסלק את הגייס החמישי מכנסת העם היהודי שילכו לירדן או לפרלמנט שלהם בגדה! להמשיך את מה ליברמן כבר עשה את רוב העבודה וסילק את כל נציגי הטרור מהכנסת ובייניש השמאלנית החזירה אותם ולא רק שהחזירה פסקה שלכלב בשארה להמשיך ולשלם את הפנסיה! רק עם נאמנות למדינה בלי זה שילכו למדינות ערב! ומי שנאמן שישלם את חובותיו למדינה עם מיסים ורשיונות לבנייה לא בגניבות ולא בפשע! כל משפחה שיש להם כבר תיקים במשטרה חובה לסלק גם אותם! האם בגלל שטיזי מכיר בשואה זה נותן לו תעודת כשרות לנצל את הדמוקרטיה כל הזמן בנאצה והסתה? לסלק אותו ולאלתר לא צריכים כאלה לא בכנסת ולא במדינה! תומכי הטרור שהינם האספסוף של נציגי הטרור הם מציתים בתי כנסת, מבצעים וונדליזם בבתי קברות, רוצחים, אונסים , גונבים, טרור על הכביש, הרעלת יהודים, דקירות, יידוי אבנים גזילת אדמות העם היהודי פרוטקשנים ועוד! וכל הביטחון של בני הבלייעל האלה זה בגלל השמאלנים שמטפחים אותם ונותנים להם במה בל ערוצי התקשורת העוכרת! לא לקנות שום דבר מהמגזר מהאספסוף של נציגי הטרור ולא ללכת לקבל שום טיפולים מהם לשבור אותם כלכלית עד שהממשלה תתעשת ותסלק אותם! לשחרר את יפו, את ת"א את חדרה, את ירושלים את הגולן את חברון, את נצרת את הגליל, את באר שבע מצפון ועד דרום ממזרח ועד מערב מכיבוש ערבים תומכי טרור! ג'ינג'י ת"א
  • 21:07
  • 30.12.12

מערכת המשפט העליון הוא אסון למדינת ישראל ולעם היהודי חובה לפרק את המערכת העוכרת הזאת ולהקים מערכת צדק אמיתי לעם היהודי!

המערכת העוכרת הזאת כופה עלינו לשלם משכורות והטבות על חשבונינו לנציגי הטרור!!

זה רק מראה כמה המערכת העוכרת הזאת מנותקת מהעם היהודי חובה לבדוק אם גם הם מקבלים שלמונים מרוב הפסיקות האנטי יהודיות שלהם!!

משפחות טרור רק מתעשרים בזכות העוכרים האלה!

חובה לעקוף את מערכת המשפט השמאלנית העוכרת ולסלק את כל נציגי הטרור מכנסת העם היהודי!

מה לא כל כך ברור שהם לא רצויים בכנסת העם היהודי??

מערכת בג"צ מנותקת מהעם היהודי והיא למען המחבלים הארורים האלה ולכן לשלוח אותם לעזה ולהקים מערכת צדק אמיתי!

הם עיוורים ומנותקים מהמציאות היומיומית מול נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי מזובי וטיזי וסרסור ודומיהם!

לסלק את כל נציגי הטרור מכנסת העם היהודי ועכשיו!
אפילו השופט חשין אמר אם אז הייתי יודע מה שאני יודע היום על בשארה לא הייתי מאשר לו את הפנסיה
אז שיפתחו החברים שלו את העיניים ויראו למחבלים האלה איזה אישורים הם נותנים!
חבל שבמשט לא גמרו את זובי ! מחזק את הימין!חובה לסלק את המחבלת הארורה זובי בכלל מהמדינה ולא רק מאולם בית משפט!

מקומה במדינות ערב ולא במדינת ישראל מדינת העם היהודי! סלק אותה יחד עם כל נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי ומנצלים לרעה את הדמוקרטיה שלנו!

שהשמאלנים העוכרים לא ישחקו על חשבון הדם שלנו יפי
נפש בשביל הכלבה הזאת שהשתתפה בלינץ' נגד החיילים שלנו ועוד פעולות נגד העם היהודי ונגד מדינת ישראל!

רוב העם לא רוצה לראות את הכלבה הזאת כולל חלק גדול מהאוכולוסיה שלהם!

שאלוהים ישתיק אותה לגמרי ואת כל כל מי שמדבר בגנות המדינה, הצבא, ונגד העם היהודי!
לא לאפשר לבג"צ להחזיר אותה!! דור חדש של פלסטינים מקומם בעזה ולא בכנסת העם היהודי!

לא לשלם לה פנסיה והטבות נוספות! למחוק אותה מכנסת העם היהודי לחלוטין!

לא שכחנו את נאומי השטנה שלה על במות הרוצחים מלוב סוריה עזה ומצרים!

כל הפשעים שלהם תמיד מלווה באמירות של "גזענות"""! שתלך לעזה ולמדינות ערב שם מזמן הייתה קבורה!

יהודים מקומם בכנסת העם היהודי ונציגי טרור יחד עם השמאלנים העוכרים מקומם בעזה!

חובה לסלק את כל נציגי הטרור מכנסת העם היהודי כולל את מזובי וטיזי וגלאון ואת כל השמאלנים העוכרים להוציא אותם מחוץ לחוק כולל את כל הארגונים מקבלי השלמונים!
להעמיד אותם לדין על נאצות והסתות ועל ניצול הדמוקרטיה שלנו!

להוציא אותם מחוץ לחוק באיזה פרלמנט בעולם מחזיקים נציגי טרור שהעם שלהם ממן אותן והם כל הזמן בנאצה והסתה נגד העם שמשלם להם משכורות?

כאן הם מנצלים בני הבלייעל האלה יותר מידי את הדמוקרטיה שלנו ואת מערכת המשפט שלנו לרעה על כל במה בארץ ובעולם במדינות ערב מזמן היו טמונים מתחת לאדמה עם כל כך הרבה שנאה הסתה ונאצה כלפי העם שמשלם להם משכורות והטבות !

חייבים להסיר את החסינות שלהם ולהושיב את הכלבה בכלא על הנאצה שלה ועל השתתפותה בלינץ' נגד החיילים!

זה הזמן לסלק את הגייס החמישי מכנסת העם היהודי שילכו לירדן או לפרלמנט שלהם בגדה! להמשיך את מה ליברמן כבר עשה את רוב העבודה וסילק את כל נציגי הטרור מהכנסת ובייניש השמאלנית החזירה אותם ולא רק שהחזירה פסקה שלכלב בשארה להמשיך ולשלם את הפנסיה!

רק עם נאמנות למדינה בלי זה שילכו למדינות ערב! ומי שנאמן שישלם את חובותיו למדינה עם מיסים ורשיונות לבנייה לא בגניבות ולא בפשע!

כל משפחה שיש להם כבר תיקים במשטרה חובה לסלק גם אותם!

האם בגלל שטיזי מכיר בשואה זה נותן לו תעודת כשרות לנצל את הדמוקרטיה כל הזמן בנאצה והסתה? לסלק אותו ולאלתר לא צריכים כאלה לא בכנסת ולא במדינה!
תומכי הטרור שהינם האספסוף של נציגי הטרור הם מציתים בתי כנסת, מבצעים וונדליזם בבתי קברות, רוצחים, אונסים , גונבים, טרור על הכביש, הרעלת יהודים, דקירות, יידוי אבנים גזילת אדמות העם היהודי פרוטקשנים ועוד!

וכל הביטחון של בני הבלייעל האלה זה בגלל השמאלנים שמטפחים אותם ונותנים להם במה בל ערוצי התקשורת העוכרת!

לא לקנות שום דבר מהמגזר מהאספסוף של נציגי הטרור ולא ללכת לקבל שום טיפולים מהם לשבור אותם כלכלית עד שהממשלה תתעשת ותסלק אותם!

לשחרר את יפו, את ת"א את חדרה, את ירושלים את הגולן
את חברון, את נצרת את הגליל, את באר שבע מצפון ועד דרום ממזרח ועד מערב מכיבוש ערבים תומכי טרור!

  •   ג׳ינג׳י לקחת לי את המילים מהפה, אני כבר אומר שנים שצריך לגרש מכאן את כל בניו של מוחמד, בלי שום קשר לאיזה ת״ז הם מחזיקים בכיס כחולה ירוקה כתומה, את כולם בלי יוצא מן הכלל צריכים לגרש מארצינו היקרה, הבעיה שאי אפשר לעשות את זה לפני שנגרש מפה את הסמולנים האוטואנטישמים המנוולים, הם הסוס טרויאני שלנו, מקווה שהעם יתעורר מהר ויתחיל לעלות עליהם באותה אלימות שהם מפנים כלפינו, לגרש מכאן את כל הערבונאצים ותומכיהם היודונאצים היא צו השעה.  (לת) ברקוד
    • 03:05
    • 31.12.12

124 יאני דמוקרטיה עמי
  • 21:08
  • 30.12.12

כשבגין אמר שיש שופטים בירושלים הוא כבר טעה אז בגדול !!

125 יריב לוין הוא זוהמה. לא פחות. זה נשמע סתם השמצה אז הנה ההסבר. גם לוין יודע שזועבי מעולם לא נגעה באף שערה מראשו של אף אחד. לכן הכוונה באמירה המזוהמת שלו היא רק להמשיך וללבות שנאה. לערבים. לסמולנים, לכל מי שהוא לא יין.  (לת) קובי
  • 22:45
  • 30.12.12

126 מעניין ממה בדיוק פוחדים כל אלו שמנסים לפסול אותה קובי
  • 06:48
  • 31.12.12

מה בדיוק מפחיד אתכם שחמין זועבי מתמודדת? היא מעולם לא הורשעה בהפרת חוק כמו כל כך הרבה עבריינים שיושבים בכנסת. פייגלין מישהו? פייגלין הורשע בהמרדה שהיא עבירה נגד ביטחון המדינה. אופיר אקוניס הוא בושה של חבר כנסת ובן אדם ופשוט בושה שאלו האנשים שמהווים חלק ממרכיבי השלטון...אני חושד שגם מר אקוניס מבין את המשמעות של פסילת חנין זועבי מבחינת שלטון החוק אבל הוא עדיין מטיף לכך בשביל כמה קולות...עלוב נפש.

127 בית משפט העליון/ הנשיא דורון
  • 07:23
  • 31.12.12

מצטער שני המוסדות האלה אינם מחוברים לעם. ומוסד הנשיאות לא יעסוק בפוליטקה, אחרת היה עליו לפנות לבחירות הכלליות.אין ממש שופטים בישראל בגין אמר שיש על דרך הסגינהור--עובדה שמעל 70ֵ%.פשלה גדולה של בית המשפט העליון ,עוד נסבול מזה הרבה שנים.

128 ביזיון ! ג.ל., תל-אביב
  • 11:08
  • 01.01.13

אין עוררין על כך שהגברת זועבי השתתפה בפעולת מחאה אלימה בעלת מאפיינים טרוריסטיים כנגד מדינת ישראל.
גם אין עוררין על כך כי הצטלמה לצד חברי ה-IHH שחלקם אחזו בנשק חם (אקדח) על סיפון המרמרה.
אין גם עוררין כי לפחות חייל אחד מחיילי הקומנדו הימי נורה באקדח על גבי המרמרה.
ועוד -
ב-2003 ביטל בית המשפט העליון את הפסילה של ח"כ עזמי בשארה.
אנא הזכירו לי היכן נמצא היום ח"כ עזמי בשארה ? מדוע הוא מסרב לחזור לישראל ? מה, הוא אמור להיות מואשם בבגידה ? באמת ? אבל הוא רק חבר כנסת, לא ? מה הוא כבר עשה ? נפגש עם אסאד הגיבור לא ?
טוב -
למה כבר אפשר לצפות כאשר כל שופטי העליון שביטלו את הפסילה הם שמאלנים ?
זה כמו לתת לחתולים לשפוט את החתול ששתה מהחלב ...

129 אנשים פחדנים הלו זה רדיו
  • 13:34
  • 01.01.13

תמיד אפשר להשתמש בטוענה של דמוקרטיה כדי לסתום פיות,
רק חבל שאנשים שמאלנים מפונקים שהבן שלהם במקרה הטוב הוא פקידה באיזה משרד בעזריאלי מבלבלים את המוח בשם הדמוקרטיה ומתוכם יוצאים אותם "מלומדים" כשופטי בג"ץ.

מי שעולה לסירה/ספינה/רכב/מטוס כזה דינו שיאסר לכל הפחות , איך ניתן לקבל אותה כחכית בממשלה (היא והרב מחבלים אחמד טיבי).

בסדר מקבל את החלטת בגץ רק כשאגיע לכנסת תעשו טובה תוציאו הנחייה לבדוק את שני המחבלים האלה ולא אותי...

פרוייקטים מיוחדים