המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

תשדיר הבחירות של ש"ס: להסתה הקש כוכבית

תשדיר תעמולה של ש"ס לוקח את הפרובוקציה צעד קדימה ומציג הסתה ושנאה כלפי אחת הקבוצות הכי פחות מחוברות בישראל

בתשדיר הבחירות של ש"ס, זוג תחת החופה: היא בלונדה גבוהה עם מבטא רוסי מוגזם. קוראים לה מרינה. הוא הבן התם, ספק מזרחי, כל-ישראלי. את שמו לא נדע. בעיצומו של הטקס הכלה מתעסקת במכשיר פקס שהעניקה להם במתנה "ביתנו". "מחייגים כוכבית גיור ומקבלים אישור", היא מסבירה לחתן התם שנדהם לגלות כי היא אינה יהודיה. הוא מתעשת, וגם כשנפלטת תעודת הגיור מתחת לחופה הוא מסרב לקבל נשיקה מהשיקסע. המסר: ש"ס נגד גיורי בזק ממלכתיים. ש"ס - מדינה עם נשמה. ליברמן - מדינה נוכרית.

פרובוקציה היא לגיטימית בתשדירי תעמולה ומפלגה דתית זכאית כנראה לסמן יריב (אביגדור ליברמן) כאנטיוכוס רשע שיביא גזירות שמד על היהודים. דבר אחר הוא להסית נגד אוכלוסיית מיעוט ולנצל את בורות הרוב בנוגע לגיור.

התשדיר של ש"ס מצטיין בשנאת רוסים לבנים, בשנאת רוסיות לבנות (ואולי גם בשנאת נשים בכלל). בעיקר יש בו הסתה נגד אחת הקבוצות הכי פחות מחוברות בישראל - שליש מיליון העולים החדשים שבאו הודות לחוק השבות, אבל אינם יהודים על פי ההלכה. ובנוסף אליהם, הרבבות שנתנו ועוד נותנים אמון בממסד הרבני, מתדפקים על שעריו ועושים מאמץ כביר להתגייר.

Article video embed code

לאוכלוסייה הזאת אין פה, אין נציגים, אין לובי. למהגרים האפריקאים בישראל (ש"ס תטפל גם בהם, אם לא במציאות אז בהמשך הקמפיין) יש יותר מליצי יושר פוליטיים מאשר ל-320 אלף ה"אחרים" שלא זכאים לשירותי דת בישראל, כולל לא חתונה ולא קבורה בבתי עלמין יהודיים, ויותר מאלפי המתגיירים שלעד ייחשבו יהודים על תנאי, במקרה הטוב.

הציניות נעוצה בכך שש"ס היא המופקדת על מערך הגיור. הטענה בתשדיר כי הגיור שזוממת ישראל ביתנו הוא זיוף חלול - הוא שכפול מדויק של ההאשמה שמשמיעים החרדים האשכנזים נגד ש"ס הספרדית, כממונה על מערך הגיור הממלכתי, הממשי, ונגד שותפיה הדתיים-לאומיים.

נזכיר: הרב הראשי הספרדי שלמה עמאר הוא תלמידו של הרב עובדיה יוסף, ובעצמו מזוהה עם ש"ס. הוא הסמכות ההלכתית מעל מערך הגיור הממלכתי של מדינת ישראל.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והסיפורים ישירות אליכם

נזכיר עוד, שש"ס נאלצה לפני שנתיים להביא לאישור הגיורים הצבאיים, שכבוד הרב הראשי היסס אם לאשרר מפחד הרבנים האשכנזים. רק עם הגב לקיר, כאשר בג"ץ מאיים להתערב, הרב עובדיה יוסף נתן אור ירוק לרב עמאר וחתם בכתב ידו. האשכנזים טענו, וממשיכים לטעון שש"ס היא-היא סולמית גיור. לדברי הרב שאול פרבר מנכ"ל עמותת עיתים, העותר בתיק ההוא, "הרב עובדיה אישר את כל הגיורים ולמרבה האירוניה כעת הוא מטיל שוב ספק בגיורים שהוא עצמו אישר".

ש"ס הודיעה כי תמשיך לשדר את התשדיר גם היום, למרות קריאתה של ח"כ נינו אבסדזה (היום "העבודה", בעבר "קדימה") לפסול אותו. במפלגה מסרו שהתשדיר לא פוגע באיש ונועד להמחיש את הסכנה מקואליציית ליכוד-ביתנו-לפיד-לבני.

דבר אחד טוב יכול לצאת מהתשדיר הזה: אולי סוף-סוף יעלה לסדר היום משבר הגיור שהולך ומעמיק בימי נתניהו וש"ס.

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב על התשדיר והאשימו את ש"ס בגזענות ובהטפה לשנאה. במטה ההסברה של ש"ס נמסר בתגובה כי "בתשדיר לא נאמרה מילה רעה על איש. נישואי התערובת והגיורים הפיקטיביים יכולים להוביל להתבוללות ואיבוד הזהות היהודית של המדינה. מדינה שנאבקת בהתבוללות בחו"ל לא יכולה לאפשר בתוכה התבוללות".

תשדיר לגיטימי או הסתה אסורה?
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אף אני כחילונית, לא מוצאת את הטעם בגיורי הבזק הללו....ואת הצורך בהכשר דתי דוברת רוסית עם שם עברי
  • 07:20
  • 09.01.13

של רוסים כיהודים...
הרבה יותר חשוב, שמהגר כזה או אחר- ילמד את שפת המקום, וכדי שיהיה לו את זכות ההצבעה- יוכיח מעט ידע בהיסטוריה , כמו כל מהגר לארץ חדשה... ומצידי שיחגגו עם עץ אשוח את ראש השנה, ואכילת חזיר בפסח... אך לפחות לא יהיה האעלק יהודי... ולכן- יש להפריד בין דת למדינה, ולא נצטרך להיות עדים לפארסה ה"יהודית".

  •   "זן אנושי מכוער ולא מפותח" מתמודד עם יופי משכיל/מתוחכם!! הפארודיה על ש"ס
    • 07:56
    • 09.01.13


  •   שפת המקום אלון
    • 09:23
    • 09.01.13

    מה את מלינה על מהגרים? קודם שצברים יידעו עברית, זכר/נקבה וכו׳.

  •   למגיבה הראשונה,ישר כוחך - תגובה מעולה וצודקת.  (לת) אורלינג
    • 11:17
    • 09.01.13

  •   זכר-נקבה אחד
    • 11:29
    • 09.01.13

    כל הטעויות של זכר/נקבה עושים ילידי הארץ ללא בושה ברדיו ובטלוויזיה! וכבר ולא אדבר על זה שמילה "שקל" בעד זמן קצר תהפך ל-נקבה. "עשר שקל" לא חורה לאף אחד, גם לא לקרייני טלוויזיה.

  •   מסכימה עם חלק מדברייך שם
    • 11:32
    • 09.01.13

    גיור הוא לא העניין. יש להפריד את הדת מהמדינה וכך לא לכפות גיור על האנשים שהרבנות מסרבים לקרוא להם יהודים, רק כדי שהם יוכלו להתחתן וכדומה. כך כל אחד יהיה רשאי להתחתן, להתגרש, להקבר במדינה כמו כולם.

    עם זאת, אני לא רואה אידיאל גדול בהכרת השפה וההיסטוריה המקומיות. הכרת השפה המקומית תעזור לעולים להשתלב בחברה ובמקומות עבודה. ידיעת ההיסטוריה של המדינה לא תתן להם כלום.

    אני בעד ביטול חוק השבות. לא יתכן להמליץ/ לאפשר לאנשים להגיע לישראל ואז לא לתת להם את התנאים שמגיעים לכל אחד. לכל אחד, אגב, צריך לכלול גם את האזרחים הערבים. חשוב יותר לדאוג שלאזרחים שכבר נמצאים פה יש תנאי קיום מתקבלים על הדעת מאשר להביא לפה מסות של אנשים בשביל לשחק עם הדמוגרפיה.

  •   בתור מיש לא נזקקה לגיור, ככל-הנראה, אין לך מושג בסוגיה, ולכן ניתן לעבוד עליך ולמכור לך סיפורים אודות גיורי בזק. על אנשים כמוך ש"ס עושה את הקופה הפוליטית שלה.  (לת) קרן
    • 14:46
    • 09.01.13

  •   למה היהדות לא מוכנה לקבל בתוכה עדה פרבוסלבית?  (לת) גילי
    • 14:54
    • 09.01.13

  •   3/4 מהרוסים הם פליטי מדינת עולם שלישי שזייפו קשר איציק
    • 16:11
    • 09.01.13

    מפוברק ליהדות. הם באו לישראל רק כדי לשפר את מצבם הכלכלי
    אחרי שבארה"ב סגרו להם את השערים והם לא מסתירים
    את זה שציונות לא היתה הסיבה שבגללה באו (רק בודדים בינהם כן התגיירו מתוך רצון כנה להיות חלק מהעם היהודי)

  •   האמת שש"ס מכוונים לדעת האליטה האשכנזית הישראלית שגם בזה לרוסים - ראה היחס המחפיר לליברמן ומפלגתו- ולא מבינה שרתיעתם מן השמאל נובעת מן השלילה ששללו רוסיה הקומוניסטית את היהדות. האירוניה היא ההתרפקות של האליטה שלנו ו ה"מחאה החברתית"על אותה אידיאולוגיה טוטליטרית.  (לת) לש"ס וללכוד ביתינו יש הרבה משותף, יותר מאשר לש"ס ולעבודה.
    • 16:41
    • 09.01.13

  •   כל הרוסים מייללים..  (לת) איציק
    • 17:22
    • 09.01.13

  •   אין צורך בגיור, או בכל הליך הילכתי אחר. כפי שצרפת מאצילה על כל אזרחיה את זהותה הצרפתית ללא הבדל גזע, מוצא אתני, או דת, וכל אזרח שלה הוא צרפתי, כך גם מדינתנו צריכה לאמץ את הזהות הלאומית העיברית, שאינה תלויה בהלכה וברבנים, ולהאציל את הזהות הלאומית העיברית על כל אזרחיה, ללא הבדל גזע, מוצא אתני, דת, וכל אזרחיה יהיו בני הלאום העיברי. האמונה צריכה להיות, כמו בכל מדינה מתוקנת, הענין האישי בהחלט של האזרח. ואגב, כך זה בכל מדינות הלאום, - בגרמניה, בהולנד, באיטליה, בשוויץ, ואפילו במדינה חשוכה כמו אירן. "היהדות" צריכה לחזור לממדיה המקוריים של דת משה, ומי שחפץ משתייך לאחד הזרמים של דת משה, מרצונו החופשי, כאשר המדינה לא רק שאינה מפלה בין הזרמים השונים ובין המשתייכים להם, היא אינה מתעסקת ואינה מתערבת בענין אישי כמו האמונה, ומבחינת המדינה קיימים אך ורק אזרחים. רק הזהות העיברית ומדינה לאומית עיברית תוכל להגשים חזון של שיוויון וחופש. חפשו את הזהות העיברית בגוגל וגם בפייסבוק!  (לת) Shmuel Galor
    • 17:26
    • 09.01.13

  •   אני רק שאלה. באחד או יותר ערוצים שלנו התייחסו לפירסומת המדוברת של ש״ס ומשום מה הבחורה העומדת קדימה משמאל, בחצאית מיני, מסומנת בעיגול אדום. האם מישהו יכול להסביר לצופה מבולבל כמוני מה טעם מצא מי שסימן את הבח׳ורה הזאת? סתם סקרנות.  (לת) אזרח מן השורה
    • 19:12
    • 09.01.13

  •   או, המשפט "זה מרגיש כמו" המתורגם מאנגלית אקס 'קליבר
    • 21:13
    • 09.01.13

    שיחד עם ה "תבי שתי שקל" מחרפן אותי לחלוטין.
    עם זאת, אני ממליץ לאקדמיה ללשון לאמץ את "פטיש חמש קילו", יען כי איו דבר כזה "פטיש חמישה קילוגרמים" (ק"ג במלרע, כמובן)....

  •   אין צורך בגיור, או בכל הליך הילכתי אחר. כפי שצרפת מאצילה על כל אזרחיה את זהותה הצרפתית ללא הבדל גזע, מוצא אתני, או דת, וכל אזרח שלה הוא צרפתי, כך גם מדינתנו צריכה לאמץ את הזהות הלאומית העיברית, שאינה תלויה בהלכה וברבנים, ולהאציל את הזהות הלאומית העיברית על כל אזרחיה, ללא הבדל גזע, מוצא אתני, דת, וכל אזרחיה יהיו בני הלאום העיברי. האמונה צריכה להיות, כמו בכל מדינה מתוקנת, הענין האישי בהחלט של האזרח. ואגב, כך זה בכל מדינות הלאום, - בגרמניה, בהולנד, באיטליה, בשוויץ, ואפילו במדינה חשוכה כמו אירן. "היהדות" צריכה לחזור למימדיה המקוריים של דת משה, ומי שחפץ משתייך לאחד הזרמים של דת משה, מרצונו החופשי, כאשר המדינה לא רק שאינה מפלה בין הזרמים השונים ובין המשתייכים להם, היא אינה מתעסקת ואינה מתערבת בענין אישי כמו האמונה, ומבחינת המדינה קיימים אך ורק אזרחים. רק הזהות העיברית ומדינה לאומית עיברית תוכל להגשים חזון של שיוויון וחופש. חפשו את הזהות העיברית בגוגל וגם בפייסבוק!  (לת) Shmuel Galor
    • 21:52
    • 09.01.13

  •   The truth hurts.... This clip is tasteful and ophisticated. L'Chaim!  (לת) Veritas
    • 04:40
    • 14.01.13

02 ש"ס הוא עוד שבט פונדמטליסטי ב-מסרח התיכון  (לת) RR
  • 07:23
  • 09.01.13

  •   הבנתי ששס בעצמה מתכוונת לגנוז את התשדיר בגלל שבחזית התשדיר עומדת אשה במיני צמוד ולא צנוע בכלל מה שגרם לבוחרים שלהם לאבד ריכוז  (לת) שמועתי
    • 11:50
    • 09.01.13

  •   תשדירי כמעט כל המפלגות נוטפות שנאה, גזענות, הסתה. ביבי יכה בערבים, מופז הדביר אינתיפדה, הבית הגזעני, הכהניסטים, המתעלמים מהציבור הערבי, זה רק ענין של מינון ומיקוד, לא של עקרון.  (לת) הבית הגזעני של כולנו
    • 12:42
    • 09.01.13

03 גיורי בזק מנחם
  • 07:54
  • 09.01.13

ומי לכל הרוחות מבצע את הגיורים המיותרים האלה? רבני שס והרבנים החרדים. הרי הם השולטים היחידים ברבנות וברישום הנישואין.

04 לבנטיניזצייה ממארת של התרבות הישראלית לקראת עולם שלישי
  • 08:11
  • 09.01.13

...

05 מחזירים אותנו לימי הביניים ואנחנו מאפשרים להם.....  (לת) אלי
  • 08:16
  • 09.01.13

06 כאילו שהאיטנגר אף פעם לא הסית עדתית נוח
  • 08:16
  • 09.01.13

חפש תחברים שלך בהרי הקרפטים.

07 Come to Canada, you won't have this problem.... xxx  (לת) Palitt
  • 08:19
  • 09.01.13

08 עדת טפילים מוקי
  • 08:27
  • 09.01.13

שוב הטפיל המוצץ באופן קבוע מדם האוכלוסיה העובדת מנסה להשתלט על מפרנסו.

09 כשיהיה נישואין אזרחים,לא ירוצו להתגייר. יהודה היהודי
  • 08:33
  • 09.01.13

ובקשר לאפריקאים,שיחזרו לאפריקה הם לא מועילים בכלל.

10 מי שלא רצה לישון עם לפיד, שלא יבכה כשהוא מתעורר עם ש"ס לצידו  (לת) אתם הבנתם את זה, הארץ?!
  • 08:34
  • 09.01.13

11 אני בדרך כלל מסרב ללכת אחר הסלידה כלפי ש"ס והחרדים, אבל התשדיר הזה היה מבחיל עידן
  • 08:34
  • 09.01.13

הוא נראה כאילו נלקח מתוך סרט בורקס סטיגמתי וכושל.. משהו חסר טעם ומעורר גועל.

  •   אני שמח מאוד על התשדיר הזה. אני מקווה שהוא יוציא מהבית את אותו ציבור גדול של עולים "ספק יהודים" שיצביעו לאותן מפלגות שכחלק מהמצע שלהן מבטיחות לנתק את הקשר המזיק של דת ומדינה.  (לת) n
    • 12:54
    • 09.01.13

  •   אחלה סרטון. הבלונדינית מרוסיה נראיית כמו כל מה שהיינו רוצים והפרענק הקטן מחורעמשר נראה כמו משהו שהיינו רוצים להיפטר ממנו.  (לת) אחו"ל (אשכנזי, חילוני, ותיק, ליברל) מניוקי
    • 16:30
    • 09.01.13

12 השם אומר הכל עמוס
  • 08:44
  • 09.01.13

למה תשדיר בחירות גורם לכותב להניח שזו מפלגה גזענית? כבר בשמה טמון זרע הגזענות

13 זה מה שהמשיח דרעי הביא איתו - חזרה לגזענות חשוכה ופרימיטבית מישהו
  • 08:52
  • 09.01.13

שנים בטיחו לנו שאריה דרעי זה סוג של משיח. החבר של חיים רמון, זה המתון, המיושב בדעתו. הוא לא כמו אלי ישי, אתם יודעים - הפרענק.
ובכן, המשיח דרעי הגיע, ואיתו הגיעו רמות(?) חדשות של פרימיטיביות וגזענות. הנימה על מסורת האבות הפכה לאמירה בטוה של טענות קיפוח רדודות ומבחילות, ועכשיו בא התשדיר המגעיל הזה.

14 מדהים אך אפשר לעשות גול עצמי עם רגלים של אשה בשמלה "כשרה" למהדרין!!!  (לת) יהודי כשר
  • 09:01
  • 09.01.13

15 דווקא הבחור היהודי מוצג כנעבעך שמוותר על הזדמנות חייו בגלל אמונה טפלה.  (לת) אביזו
  • 09:04
  • 09.01.13

16 יופי של תשדיר לש"ס רותי
  • 09:07
  • 09.01.13

הנה מתגלים, לאט לאט הפנים המכוערים מאוד של מנהיגי ש"ס: בהתחלה הם סיפרו על העניים שהם דואגים להם, אלא שהם שכחו להסביר מה הם עשו עם המיליונים שנתניהו העביר להם מקופת המדינה ולא ברור מדוע בוחרי ש"ס עדיין עניים. כאשר זה לא עבד, הם עברו להתקפה בנוסח אשכנזים נגד מזרחיים וניסו לעורר את רגש הנחיתות שרובו כבר נעלם, כי כמעט כל משפחה שנייה בישראל, היום, היא משפחה מעורבת מזרחי+אשכנזי. כאשר גם זה לא עבד, הם מוציאים עכשיו את השנאה נגד יוצאי רוסיה ומעניין יהיה לראות איך יוצאי רוסיה עונים להם !!!!!!!!! רוצים רמז? יוצאי רוסיה משרתים בצבא, עובדים קשה ומשלמים מיסים שחלקם עובר לפרזיטים !!!!!!!1

17 הסירטון הזה מבזה (בעיקר את ש"ס) ומקצין.אני מכיר אישית זוג-היא גיורת מחבר העמים,בחורה מקסימה ויהודיה טובה ודתית(עם מבטא),והוא שמוק חילוני סטלן ,שאשתו יהודייה (עם מבטא) פי מאה ממנו.ואעפ"כ יהיו כאלו,שיביטו עליה בחשדנות ודחיה,והוא ייחשב בעיניהם כיהודי טוב,בעוד היא (עם המבטא) תשאר נתונה לבחינה וחשדנות תמידיים.והם דוגמא בזעיר אנפין-להתייחסות הכללית של היהדות החרדית הדוחה ולא מקרבת-כלפי המיגזר. וזו גם החשיבה הש"סניקית.והם צפויים לקבל כ-12 מנדטים !!  (לת) סמי מפ"ת
  • 09:26
  • 09.01.13

  •   להיפך, זאת דוגמא טובה לתפיסה שהוצגה בפרסומת אריק
    • 01:35
    • 10.01.13

    גיור אמיתי עם קבלת מצוות- יהודי
    גיור ללא קבלת מצוות- לא יהודי

18 הכתבה עמוסה בדמגוגיה ובשקרים, ומרושעת יותר מהתשדיר.  (לת) איכא דאמרי
  • 09:29
  • 09.01.13

19 אותם יהודים ששמרו בסתר את יהדותם בתקופות אפלות של המשטר הסובייטי. אותם נכדיהם וניניהם הרוצים לחזור למקורות. אך אינם יודעים מאומה. במקום לקרבם ולחזקם. אנו מערימים עליהם קשיים יותר מאשר הערימו עליהם השלטונות הקומוניסטים. בושה  (לת) אופיר
  • 09:30
  • 09.01.13

  •   הם אינם רוצים לחזור לשום "מקורות" ואל נא תדבר/י בשמם. הם המגרי-כלכלה לכל דבר, שההבדל היחידי בינם לבין המהגרים האפריקנים הינו צבע העור, שזו גם הסיבה ששמעון פרס ויצחק שמיר לחמו על הייבוא המאסיבי שלהם לכאן. אז די לפופוליזם.  (לת) אורלינג
    • 11:29
    • 09.01.13

  •   מה זה לקרבם ולחזקם? הם לא מעוניינים להיות יהודים! רבים מאלה שעברו גיורי בזק בצבא מודים שזה לא מעניין אותם והם עשו זאת מטעמי נוחות וכדאיות, והם לא מתכוונים להיות יהודים, אלא להישאר גויים או נוצרים כפי שהתחנכו. בנוסף רוב העולים מתנגדים לדבר עברית, ולא רוצים להתערות בחברה הישראלית. הם מתבדלים ורובם חיים עדיין בתוך רוסיה, למרות שגאוגרפית הם בישראל. מנטליות סובייטית חזקה!  (לת) המציאות לא פשוטה
    • 11:34
    • 09.01.13

  •   אל תיסחף אופיר .השכן שלי שעונד צלב הביא איתו עדר שלם של נוצרים כשרים למהדרין שקיבלו סל קליטה ואין להם שום כוונה להתקרב לשום מקורות יהדות.וגם לא לישראליות.הם פשוט היגרו לכאן כי פה קיבלו סל קליטה ודיור חינם.מדינת הפריירים שמפרנסת המוני גויים על חשבון משלם המיסים הישראלי.כשישראלי מגיע לכל מדינה אחרת איש אינו מצפה לו עם צ'ופרים והטבות.ירצה יקלט ויגיד תודה.לא ירצה יסתלק לדרכו.ואילו אנחנו פורשים למהגרים הרוסים שטיח אדום מרוצף בהטבות שכלל לא הופכות אותם לאסירי תודה ליהודים ולישראל.  (לת) הם אגב שונאים את המרוקאים לא פחות מהשס שונאת אותם.
    • 13:50
    • 09.01.13

  •   למה אתה דוגמא מ10 אחוז היהודים שעלו לכאן בשנות התשעים והלאה - אף אחד לא הטיל ספק בעליה המצויינת של שנות ה70 מבריה"מ- כי הם היו יהודים- יש לי קרוב משפחה יהודי שעלה בשנות התשעים והוא כולו ממורמר על כל אלה שהביאו לכאן פרבוסלבים בכוונה - שמיר שרון ומשת"פים מהסוכנות היהודית. זה פשוט לא פייר כלפי היהודים שעכשיו הם נעשים חשודים בגלל כל הנספחים האלה שהגיעו לכאן בגלל העוני הקור והרעב.  (לת) נו באמת
    • 13:50
    • 09.01.13

  •   שנאה וגזענות כלפי עולים ומהגרים ירדן
    • 21:08
    • 19.01.13

    למה כל היחס הזה כלפי מהגרים ועולים.בלעדיהם לא הייתה לנו מדינה.מדובר בתגובה שלך על גזענות ו"הבנה" באינטרסים של מהגרים ועולים שתרמו הרבה בעיצוב התרבות הישראלית ולא רק לתרבות.הילדים של העולים הם ישראלים לכל דבר ורובם צברים רק שהם רואים את השנאה והגזענות הזוועתית שקיימת במדינה שלנו.

20 האם אותם חסידי סאטמר הבלונדינים עם העינים הכחולות יותר יהודים מהרוסים?.או אותם יהודי מרוקו הדומים מאוד לשכיניהם הערבים. האם הם יותר יהודים????  (לת) אופיר
  • 09:32
  • 09.01.13

  •   אני שונאת את ש"ס ואת שנאת הזרים, אך רציתי להעיר לך שבתגובה שלך יש הרבה בורות. אנו דומים לגויים בארצות מהן באנו בגלל מקרים בהם הם יהודיה והאב לא, או בשל גיור. הבלונדינים הסאטמרים והמזרחים בעלי החזות העברית יהודים לכל דבר - הקהילות היהודיות בגולה תיעדו את יהדות חבריהן לכל אורך ההיסטוריה. עובדה שהיום יודעים ברב המקרים מיהו יהודי ומי לא, גם בקרב יהודי רוסיה.  (לת) סיון
    • 12:41
    • 09.01.13

21 יהדות ספרד שגורשה. אף אחד לא שאל אז מי יהודי ומי אנוס..... מי התנצר תחת לחץ.  (לת) אופיר
  • 09:33
  • 09.01.13

  •   אף אחד ברוסיה לא התנצר תחת לחץ. זו אינה ספרד. ההמונים האוקראינים הצעירים עונדי הצלבים בחיפה, בכרמיאל ובאשקלון אינם אנוסים של אף אחד, אלא רק של מכונת הדמוגרפיה הישראלית.  (לת) אורלינג
    • 11:31
    • 09.01.13

  •   אוהב אותך אחי ! אתה דובר אמת וצדק ! יאיר
    • 01:27
    • 10.01.13

    העניין הושתק ואיש לא מדבר על העלייה שהרסה את המדינה הזו.

22 ש״ס הפכו אותי לאנטישמי מוצהר אנטישמי
  • 09:40
  • 09.01.13

מעולם לא הייתי אדם מאמין, אך לא בזתי למאמינים.כיבדתי את האדם באשר הוא אדם. קבוצת קופי אדם מניפולטיבית זאת הפכה אותי למתעב כל עטור זקן שחוטי ציציותיו משתרבבים ממכנסיו.

  •   התבייש לך ד.ר.
    • 19:58
    • 09.01.13

    הכללות שגויות הן תמיד שורש הרע בעולם.
    כמעט כל מה שרע בעולם נובע מכללות ומהקת מסקנות שליליות מהפרט על הכלל.

23 תשדיר תעמולה נלוזה של ש"ס שלמה אבי ישראל
  • 10:09
  • 09.01.13

פתגם עתיק יומין אומר"הדג הסריח מהראש" משדר תעמולה נלוז זה ששודר קבל את ברכתם של הרב עובדיה יוסף ושליחיו דרעי. ישי ואטיאס.
הוי לעם ישראל הרואה תשדיר שנאה זה הערוך בידי המתימרים להיות המורים הרוחניים של עם ישראל.
בימים החשוכים של עם ישראל לא היה ולא נברא גועל נפש כזה!!!
אני קורא להחרים את המפלגה האנטי אנושית והאנטי ציונית ש"ס המתימרת "להחזיר עטרה ליושנה". איזה עטרה ואיזה נעליים? ולהכריז עליה כמפלגה אני אנושית החייבת להיעלם מהעולם הזה.

24 בתור יהודיה דוברת רוסית לדעתי התשדיר אכן גזעני אבל משקף את המציאות עולה וותיקה
  • 10:15
  • 09.01.13

אי אפשר להכחיש את העובדה שחלק גדול מיוצאי ברית המועצות אינם יהודים, אלא עלו בזכות הפרצה בחוק השבות או עם תעודות מזויפות.
רובם לא מרגישים שום חיבור למורשת היהודית ולחלק מהם אין אפילו זיקה למדינת ישראל.
אפילו אלו שמתגיירים במקרים רבים אינם מקיימים אורח חיים יהודי, אלא מבצעים גיור רק על מנת לקבל זכויות לשירותי דת.

  •   אחרי שתתחתני עם יהודי תהיה לך זיקה וילדים עם זיקה. מנסיון  (לת) סוזי
    • 17:01
    • 09.01.13

  •   עולה וותיקה, כל כך צודקת!  (לת) שאול לידר
    • 18:17
    • 09.01.13

  •   למגיבה מס' 19.הטופ של הטופ של הגזענות. גויה גאה!
    • 09:41
    • 10.01.13

    את שוכחת בתור עולה וותיקה שבברה"מ לא היה דת. אנשים התאבו והתחתנו והביאו ילדים.ילדים אלו הם חצי יהודים ואם האמא לא יהודיה אז הם גויים.בדיוק כמוני. גויה גאה בהורים שלה שהלכו נגד משפחותים ונגד כל תפיסות העולם ודת והביאו ילד לעולם. תודה להורים שלי! את שוכחת מה עשו בשואה עם רבע יהודים(גויים) ומה עשו עם גויים בני שוג שלא הסכימו לעזוב את היהודים שלהם. הגיעה זמן שתפתחי את העיניים ותראי את העולם שלא מחולק ליהודים וגויים, אלה לאנשים שטובים ופחות טובים.

25 מאלף, שאף מגיב "נאור" לא ציין שמדובר בהסתה לגזענות מקוממת שמצדיקה חקירה פלילית יגאל
  • 10:20
  • 09.01.13

אין זה מקרי - בריחת הקולות מהליכוד לכל שד שהו, לרבות השד העדתי של ש''ס- הוא חלומו הרטוב של השמאל ה"נאור". שטויות כמו הסתה לגזענות לא צריכים להפריע לו במלאכת קודש זו.
במיוחד שזו גזענות נגד הרוסים-הפאשיסטים-פוטין-ליברמן-רספוטין. אז מה טוב!

26 משתמשים בשיטות של מיניסטריון הפרופגנדה שהיה בברלין אז בשנות ה30-40 של המאה הקודמת ועוד מכנים עצמם ספרדים.אם אתם כל כך גזענים תחשפו שרובכם בני שבטים BERBER שהתייהדו אי אז בהיסטוריה.  (לת) Judeo-espanyol
  • 10:25
  • 09.01.13

27 אין מה להלין על ש"ס אלא על מדינה שמאפשרת למפלגה לא-דמוקרטית, גזענית, חשוכה ופרימיטיבית להתקיים בכלל שלא לדבר על המקום המרכזי שלה בפוליטיקה. גיורא
  • 10:27
  • 09.01.13

מערכת: אנא, פרסמו, תודה!

28 התשדיר עם הקלוס אפ על האישה הזקנה היה לא פחות מבחיל בעיני. איזה ניצול ציני של עוני וזקנה וקישור למסכנות. איזו ציניות !! גועל נפש !!  (לת) הלוחש לסוסים
  • 10:27
  • 09.01.13

29 זה כל כך הזוי שזה אפילו לא מקומם  (לת) סופיה
  • 10:30
  • 09.01.13

30 מרתק כיצד מי שזועק זעקת מקופח על רקע עדה, ממהר לשנוא על רקע דת.  (לת) הפוסל במומו פוסל
  • 10:31
  • 09.01.13

31 ולהסית נגד החרדים והדתיים מותר ולגיטימי judith
  • 10:36
  • 09.01.13

תבדקו כמה הסתה יש בעיתונכם לאנשים חושבים

32 אני חושב שראוי לפסול את התשדיר הגזעני והנבער הזה.  (לת) אר
  • 10:38
  • 09.01.13

33 השסניק בחופה היה מת שהרוסיה הזו תתחתן איתו שאול
  • 10:39
  • 09.01.13

עכשיו השסניקים יראו מה זה רוסיות וישר ירצו להיות חילוניים

34 המיאוס מהגויים הנו רק במעט גבוהה יותר מ" האשכנזים" !! עין צופיה
  • 10:40
  • 09.01.13


בערים/בתי ספר/כיתות /בתי מגורים וכד' בהם נדמה שהם הרוב/כוח
הבוז והלעג לאחר בלתי נתפס.
אם האשכנזים המשכילים / האחרים חונכו שזה לא יפה , "הימין הספרדי"
נותן ביטוי/דרור לרגשותיו /מחשבותיו גם אם רמתו מאפשרת
הסוואה אלגנטית/ערמומית.

ש"ס בדומה ל" חרדים האשכנזים " הפנימה את הבוז שחשו יהודים לסביבתם
הנחשלת בארצות מוצאם בימים ההם ומתרגמת אותה למקום/זמן הזה .

בדומה לסינים אשר הקיפו עצמם בחומה על מנת לשמור על הישגיהם
התרבותיים ונשארו מאחור על פני מאות שנים .....
נוהגים היהודים החרדים ,




35 אני דווקא אהבתי שיקסות  (לת) שלמה
  • 10:41
  • 09.01.13

36 ש.ס חבורת קיפוח אפי שינה 9/1/13:10:32
  • 10:42
  • 09.01.13

אידאלוגיה שלה מקפחת את עובדים זרים סודנים רוסים ואנשי ש.ס מקבלים תקציבים אדירים מביבי ורובם בעלי הון הם לו מקופחים כי לו משרתים בצבא שאיגרוף אותם אל יקום הטבע בסערה שפוקדת את המדינה שיטבעו בנחשולים ומהצפות שיקרוסו בוץ הטובעני

37 בחיים לא הייתי עושה גיור. קחו את הדת הקדושה שלכם ותעשו איתה אתם יודעים מה.  (לת) ישראלי רוסי לא יהודי
  • 10:43
  • 09.01.13

38 שאלה לכתב יאיר אטינגר ג'ניה
  • 10:45
  • 09.01.13

"בעיקר יש בו הסתה נגד אחת הקבוצות הכי פחות מחוברות בישראל - שליש מיליון העולים החדשים שבאו הודות לחוק השבות, אבל אינם יהודים על פי ההלכה" יאיר אטינג, אתה מכיר יוצאי רוסיה? יוצאות רוסיה? יש לך חברים שהם כבר 20 שנה בארץ (בואו נזכר רגע מתי היו גלי עליה הגדולים)? להם אתה קורה "אחת הקבוצות הכי פחות מחוברות"? לא הבנתי אם אני אמורה להעלב ממך או מהתשדיר...? בבקשה תסביר לי איפה בדיוק אני עדיין לא מחוברת? הרי כל ענייני החתונה רלוונטים לאנשים בגילי, שעלו ארצה בילדות/נעורים מוקדמים, חשים עצמם צברים לכל דבר, ונכון, מבעס לספר לבן זוגך ולמשפחתו שילדיכם לא יהיו יהודים (יש דברים יותר גרועים בחיים), אבל וואלה, אנחנו הסתדרנו. ככל הנראה לך זו תהיה בשורה קשה מנשוא.

39 אני מציע לבחור לא להתחתן עם חגי
  • 10:45
  • 09.01.13

הגברת. יהודיה או גויה, היא תמרר לו את החיים. בנימה רצינית, ש"ס וספרדים בכלל רואים את מליון העולים מחבר העמים כסכנה תרבותית, דמוגרפית, כלכלית וחברתית הרבה לפני סכנה דתית. הם מפחדים !!! (ובצדק)

40 למה שאחת כזאת תסתכל על אהבל כזה איתי
  • 10:45
  • 09.01.13

בגלל שהוא שסניק?

41 מה הצביעות של כולם האם זה לא נכון שהרבה רוסים לא יהודים...... שמואל
  • 10:47
  • 09.01.13

מה הצביעות של כולם זאת האמת המרה היא שאלפי רוסים אינם יהודים וחיים אומנם כיהודים אבל כשבאים להתחתן מגלים שהוא או היא לא יהודים מאמא ומה לעשות שלדת יש חוקים אז להגיד את האמת גם לא טוב.

42 הבעיה של ש"ס היא אחת גיא
  • 10:55
  • 09.01.13

ישראל ביתנו נותנים מהר ובחינם את מה שש"ס נותנים מהר ותמורת כמה אלפי שקלים. הגיורים של ש"ס שווים בדיוק אותו דבר.

43 ש"ס הם לא יהודים אלא ערבים וערב רב אריק
  • 10:59
  • 09.01.13

ש"ס הם לא יהודים - באו בשנות ה60 ממרוקו אפריקנית ממרוקו, מדברים אם מבטא ערבית, פשוט בזמנם לא היה פקסים - ערבים -גזענים ופרימיטיבים

44 שס משה
  • 11:03
  • 09.01.13

ואני חשבתי שמדובר בסרט ערבי אסלי כמו שהיה פעם בימ שישי . מה זה לא ערבי?

45 ש״ס הפעם פישלתם והגזמתם. אוי לשנאת החינם שאתם זורעים  (לת) מלול
  • 11:06
  • 09.01.13

46 קוף שחור ונבער מוותר על נישואין עם כוסית בלונדינית, שלום
  • 11:10
  • 09.01.13

שלא היתה יורקת לכיוונו במציאות, בגלל שהיא לא יהודיה. יהדות דתית= גזענות חשוכה.

  •   קוף שחור? עדי
    • 18:50
    • 12.01.13

    נראה לי שחלק מהאנשים כאן לא פחות גזעניים מהתשדיר. אחרת למה אתם מתעקשים להבליט את העובדה שהוא כהה יחסית ושהיא בלונדינית?
    סגידה לגזע לבן אירופאי ובלונדיני וראיית אנשים כהים יותר מהגזע הזה כנחותים? יכול להיות?
    גועל נפש.

47 מה הזדעקתם , מדובר ב" בשר " שלא הוכשר ב"תעשיות הכשר" של האפנדי?!  (לת) נורמטיבי למהדרין
  • 11:18
  • 09.01.13

48 מעניין מוסקו
  • 11:20
  • 09.01.13

מעניין אם מצביעי ש"ס בודקים את תעודת הגיור של הבחורה (לא חייב להיות ממוצא רוסי) גם כשהם מבקרים אצלה במכון ליווי למשל..

49 ברור שזה יקרה אצל הדתיים שרק הולכים לOZנ!ת.... ומתחתנים בפגישה עיוורת א.ב
  • 11:24
  • 09.01.13

פשוט חבורה של גזענים שרק רוצים לייצר הבדלי מעמדות וגזע גועל נפש.

50 איזה יופי. שם סבלנו מאנטישמיות, ופה אנחנו לא יהודים.  (לת) פאבל
  • 11:25
  • 09.01.13

51 גם אם אתה לא תומך של ש"ס (כמוני למשל) אורלינג
  • 11:25
  • 09.01.13

הכל מצביע על כך שמערך קליטת העלייה הביא לנו בגרון חצי מיליון אנשים שדבר וחצי דבר אין בינם לבין החברה שלנו, המקום שבנינו והזהות האתנית שלנו, וגיור-בזק כהליך דתי דמיקולו שהוא תחליף פוסטמודרני מבית מדרשת ליברמן להיטמעות אותנטית, רצונית, של המהגרים/ות בינינו הוא בדיוק הבשורה של "ישראל ביתנו" שהופכת אותה למפלגת-סוכנים שהאינטרס שלה זר והפדרציה שלה עם ליכוד מצביעה על התהליך שהליכוד עצמו עבר לעבר תנועה שחרף היותה ימנית-לאומנית אינה מבינה את האינטרס הלאומי של ישראל כפי שאמר אתמול אלכסנדר יעקבסון. ברגע שבו האינטרס המשותף בין קבוצת המהגרים והמדינה הקולטת מתחיל ומסתיים בשיתוף בצבא ובכלכלה (ואפס בתובנות הערכיות ההיסטוריות, בשפה ובניואנסים האתניים-תרבותיים) כי אז כמו ש"ס אני מוותר על ה"חיזוק" הדמוגרפי המפוקפק בדמות ה"עלייה" הזו ומברך על התשדיר האמיץ, שהוא "הסתה" בדיוק כמו התשדיר של בל"ד או לחילופין תשדירי-ההפחדה של ציפי לבני. נינו אבסדזה, שאינה יהודייה ובכל זאת דורגה במקום 19 המכובד במפלגה שלי כשהיא דוחקת את המועמדת היהודייה-אתיופית שולמית סהלו, חייבת לש"ס הרבה מכפי שנדמה לה ולשכמותה שממשיכים לעודד את הייבוא האנושי מחבר המדינות ודוחקים את המזרחים מהנוכחות הפוליטית הודות ללובי הרוסי חוצה-המפלגות.

52 התשדיר היה מכוון לא נגד הרוסים אלא נגד ישראל בתנו של ליברמן שכביכול מנפיקים תעודות גיור בצורה חפפיניקית. ומכאן האמירה של הכלה שאת הפקס שלח "בתנו" ועל תעודת הגיור כתוב "תעודת גיור ישראל בתנו". קהל המטרה הוא בוחרים המתלבטים בין ש"ס לליכוד בתנו, והנסיון הוא להגיד להם שרק ש"ס ידאגו לגיור כהלכה.  (לת) לא הבנת כלל את התשדיר
  • 11:30
  • 09.01.13

  •   אילו תעודות גיור בדיוק מנפיקים ישראל ביתנו? יש למפלגה בית-דין לגיור? עוד מישהו שאין לו מושג וחצי צושג בהליכי הגיור בארץ. העיקר לכתוב תגובות.  (לת) קרן
    • 14:59
    • 09.01.13

53 תשדיר ישראלי טיפוסי.. אחמד מעכו
  • 11:36
  • 09.01.13

ראיתי את התשדיר, מעבר לזה ששס מציגים את המצביע שלהם (החתן) כתמים (ואפילו מטומטם) לא ראיתי דבר מוזר.. הרי בכל בחירות יש במה לביטויי הגזענות של החברה הישראלית.. נגד הערבים זה כבר נורמה.. עכשיו גם הלא יהודים (שהמזרחיים טוענים שמדובר בלפחות חצי מהרוסים).. בבחירות הבאות נגד השמאלנים..

54 הודעה חשובה לש"ס: אלעד דקר
  • 11:37
  • 09.01.13

ש"ס הלא יקרה אם אני מחליט להתחתן עם מישהי (ועוד מישהי שנראת כמו היפיפיה בתשדיר) אז אני שם פס על השאלה אם היא יהודיה או לא.
אני הייתי זורק את הנייר פקס לגריסה ואומר לה:"מרינה, אותך אני אוהב מדהימה שלי!!!, אם את יהודיה או לא על ה#%^ שלי!!!"

55 כאיש ימין אני מתבייש עדי
  • 11:41
  • 09.01.13

תשדיר מחריד והלואי שהוא יחזור כבומרנג למפלגה הגזענית הזאת

56 כרגיל- הימין ועסקני הדת מסיתים, מפחידים ומשניאים, ולא רק בישראל. כך נהגו תמיד ובכל מקום.  (לת) הפחד ומשול
  • 11:50
  • 09.01.13

57 צריך לעשות מעשה יניב
  • 11:54
  • 09.01.13

ולהפסיק להתחתן ברבנות

58 הארץ, תלו קורה מבין עיניכם : אתם הרי עסוקים 364/7 בטיפטוף של שנאה לכל דבר שרק מריח דת יהודית לפי השיטה האורתודוקסית, אז מה כי תלינו ?  (לת) קורא 1
  • 12:01
  • 09.01.13

59 ושיר הרקע בחתונה? בערבית! (מברוק עלייכי יא עריס מברוק) אחד
  • 12:03
  • 09.01.13

Should I say more??

  •   They considered a Yiddish melody but it was too depressing Maxmillian Massoud
    • 08:43
    • 14.01.13

    .Thee Arabic is Moroccan Jewish dialect. What can we do that some of our ancestors, after being deported from Judea by the Romans, then through the horrors of the Spanish inquisition, found refuge in North Africa and adopted its spoken language..


    .
    .

60 הלוואי שאמנון יצחק ואמסלם יכרסמו להם את רוב המנדטים  (לת) שילכו לעבוד
  • 12:05
  • 09.01.13

61 מתגובת ש"ס למדנו שאנשיה אינם מסוגלים להבין מה גזעני ודוחה בתשדיר החתונה, רק אורך החצאית מזעזע את ראשיה גועל נפש
  • 12:09
  • 09.01.13

למען היושר: ישראל ביתנו אינה מציעה גיורים בפאקס או "כוכבית גיור", אלא הרחבת הסמכות לגיור לרבני ערים כדי לחסום את צואר הבקבוק בתהליך הגיור. התשדיר של ש"ס הוא גזעני באופן בוטה. את השנאה לעולים מחבר המדינות הנודפת מהתשדיר ניתן לחתוך בסכין. ש"ס מפלגה שהולדתה בחטא, ואין מי שהזיק לעולים מארצות ערב יותר מש"ס, שבמקום לקדם אותם במדרג החברתי, לעודד השכלה ובחירת מקצוע מתגמל היא דוחפת את הציבור שלה ללימודים תורניים ולחיי בטלה בכולל, כתואמי החרדים.

62 הייתי מתחתן אתה ללא התלבטות מרוקאי
  • 12:10
  • 09.01.13

85% אחוז מהמרוקאים היו רוצים אשה שנראית כך. אולי בעצם 95%.....

63 העלייה מחבר העמים כולל הלא יהודים שבה שהגיעו במסגרת חוק השבות היא תוספת מבורכת לחברה הישראלית ויש לעשות כל מאמץ כדי לסייע להם להשתלב בחברה. המסתננים האפריקאים לעומת זאת הם אסון לחברה וצריך לעשות הכל כדי לסלקם מפה.  (לת) אנטי שמאל
  • 12:12
  • 09.01.13

64 טוב שהזבל יצא בחוצה יריב
  • 12:14
  • 09.01.13

חושף את הפרצוץ האמיתי של המפלגה הגזענית ובוחריה הנבערים

65 ש"ס חשוכים וגזענים-עם ישראל עם הרוסיים  (לת) מיטל
  • 12:15
  • 09.01.13

  •   הרוסים לא גזענים, לא שונאים ערבים, מזרחים ואתיופים. הרוסים ליברלים אוהבי כל אדם באשר הוא.  (לת) ובעיקר הם מדברים עברית שוטפת כל הזמן!
    • 18:04
    • 09.01.13

66 ומי מהחילוניים בקואליציה יחרים אותם ?  (לת) אריק
  • 12:15
  • 09.01.13

67 ההסתה נגד חרדים ונגד ש"ס בפרט היא דבר מובן מאליו בעיתון הארץ  (לת) וכבר לא מרגישים בה
  • 12:15
  • 09.01.13

68 ישראלסקי פרימיטיבסקי ברברי  (לת) מוקי א.
  • 12:19
  • 09.01.13

69 ש"ס מהגרועים שבאנטישמים לא רוסי
  • 12:31
  • 09.01.13

שנאה מולידה שנאה. אני שונא אתכם, עובדיה, ישי, דרעי, אטיאס וכל החבורה המגעילה.

70 אחלה תשדיר אחלה מפלגה יוסף
  • 12:33
  • 09.01.13

לא מצביע שס אבל אוהב את המפלגה הזאת שדואגת לאזרח הפשוט

71 תשדיר גדול!! א.
  • 12:34
  • 09.01.13

עשוי טוב וציני. מעניין שכש"מרץ נהדרת" (ידוע שכותבי התוכנית הם מצביעי מרץ מובהקים) משדרת כל מיני מערכונים סאטיריים הרבה יותר קשים ופוגעים מאלה אף אחד מכם לא מתרעם!!! כרגיל הצביעות חוגגת אצל השמאלנים!!
אבל תסתכלו על הצד ה"חיובי" - תשדיר כזה יכול להחליש את ביבי-ליברמן, וזה החלום הרטוב שלכם לא??

72 מגעילים. הלוואי ויובסו.  (לת) חילוני
  • 12:41
  • 09.01.13

73 יורם אתה מעורר רחמים עם שנאתך את החרדים.  (לת) יהודה
  • 12:41
  • 09.01.13

74 סטירה זולה דני
  • 12:46
  • 09.01.13

קשה להאמין שמשדרים תשדיר זה במדינת היהודים שחזה הרצל. האסון שלנו הוא שמפלגה זו מייצגת קבוצת אוכלוסייה שגדלה ומתרחבת משנה לשנה. וכמו שבגרמניה הנאצית היה מאוד נח להשתייך לגזע הארי כך גם במדינת ישראל זה מאוד נח ויפה להשתייך ליהדות "הכשרה" המסורתית...

75 אם לא הייתם מציינים זאת הייתי משוכנע שגבלס ידידי הוציא מתחת ידו עוד סרט נפלא המזהיר אותנו מהזיהום היהודי של הדם והגזע הארי  (לת) היטלר
  • 12:55
  • 09.01.13

76 הגרועים ביותר הם אלה שמאשרים את התעמולה הזאת,מה לא עושים בשביל כסא  (לת) מלח בעיניים
  • 12:57
  • 09.01.13

77 באמת לא הגיוני רוסיה מדהימה עם קופיף מזרחי מעוכר!  (לת) כל הכבוד לשס לשמור על הדם האשכנזי!!
  • 12:57
  • 09.01.13

78 שמתם לב ש"אח הכלה" נראה כמו מאבטח במועדון???  (לת) גידי
  • 13:00
  • 09.01.13

79 כן כן. תמשיכו לקרוא לשלטון הליכוד "קעקוע יסודות הדמוקרטיה ותחילת הפשיזם", ואז תקשקשו לנו על הסתה. אהה. מודרניסט .
  • 13:03
  • 09.01.13

כן כן. תמשיכו לקרוא לשלטון הליכוד "קעקוע יסודות הדמוקרטיה ותחילת הפשיזם", ואז תקשקשו לנו על הסתה. אהה.

80 האנטישמיות של שס דורה
  • 13:06
  • 09.01.13

אני ילידת ברית המועצות (בסרביה - מחלק שסופח לאוקרינה). ההורים של אימי ניצולי שואה הספיקו לברוח לכאן וההורים שלי נשארו שם ונפרדון למשך למעלה משלושים שנה. נולדתי שם. גדלתי שם, למדתי על בשרי אנטישמיות מה היא. אבל לא רק אני ידעתי זאת-גם ילדי תערובת היו כמוני ""ז'ידים"",אם לא הסתירו את הקשר שלהם ליהדות אף על פי שהיו רשאים לבקש להרשם רוסים. אני הערכתי והערצתי את אלה שהעדיפו להקרא יהודים על אומץ ליבם. ורק כאן השסניקים הפכו אותם לגוים. ובאיזו זכות אני שואלת? איך שס הופכת כמעת לאויבינו את אלה שבחרו בגורל משותף איתנו, נלחמים ונופלים במלחמות ,תורמים המון למדינה ? אני מרגישה עלבון וגועל נפש! בושה וחרפה לכל יוצאי מרוקו שמאפשרים למנהיגים שלהם להתנהג בצורה גועלית שכזות!

81 כולכם גזענים טיפשים יאיר
  • 13:14
  • 09.01.13

1. התשדיר מתאר מציאות מדוייקת. בשבועיים האחרונים מפרסמת המדינה שלכם מודעות באינטרנט ל"מסלולי גיור" !
2. המדינה הזו עדיין נקראת "יהודית" אבל יש בה רוב של גויים.
3. אם אתם תומכים במדינת כל אזרחיה אז אפשר היה להביא הנה גם 30 מליון הודים או סינים ! לא צריך רוסים מעולם שלישי דווקא.
4. המשמעות של הגירה המונית היא אובדן הזכויות האזרחיות ועל כן מדינת ישראל היא עתה גם לא יהודית וגם לא דמוקרטית. יצאתם קירחים מכאן...
5. העובדה שרוסיה בלונדינית גבוהה וכנראה גויה למהדרין מוכנה להשתתף בתשדיר המעליב לכאורה את בני עמה ודתה, רק מוכיח עד כמה הרוסים הם @!$% של !@$*& שימכרו את אמא שלהם עבור 100 רובל !

העלייה שהרסה את המדינה.

  •   לא נראה שזה מפריע לכם לקחת כסף שמגיע מהרוסים הגויים האויואבוי האלה.  (לת) זאב
    • 14:05
    • 09.01.13

  •   אתה מחובר למציאות בכלל? אריסטו
    • 15:04
    • 09.01.13

    מסלולי גיור? מה שקובע את השייכות של אדם זו חתיכת נייר אם חתימה של הזקן (הרב) הראשי? מה אם השירות שנתן בצה"ל בזמן שמצביעי ש"ס היקרים נגחו בקיר הישיבה?
    מה אם התרומה שנתן במילואים?
    מה אם המיסים שהוא משלם ומצביעי ש"ס לא?
    מה אם התרומה שהוא וחבריו מביאים למדינה הזאת באקדמיה ותעשיות הטכנולוגיה?
    רוסים מעולם שלישי? סליחה תזכיר לי בבקשה מאיזה מדינה מפותחת הגיעו מצביעי ש"ס בעבר? מרוקו? תוניס? ממש מובילות הקדמה והנאורות? אתה ודומיך צריכים להודות כל בוקר לא לבורא עולם, אלא לאנשים מהעליה שקידמו את המדינה הזאת מאות שנים תוך 20-30 שנה.
    אני מעדיף מליון גויים מאשר "יהודי" אחד כמוך.
    הדת היא אסון לאנושות, סרטן שצריך לעקור החוצה כדי שהאנושות תוכל סופסוף להתקדם מהאמונות הטפלות הנחותות האלה.

82 מתגובת ש"ס למדנו שאנשיה אינם מסוגלים להבין מה גזעני ודוחה בתשדיר החתונה, רק אורך החצאית מזעזע את ראשיה תשדיר גזעני. מי מופתע?
  • 13:33
  • 09.01.13

למען היושר: ישראל ביתנו אינה מציעה גיורים בפאקס או "כוכבית גיור", אלא הרחבת הסמכות לגיור לרבני ערים כדי לחסום את צואר הבקבוק בתהליך הגיור. התשדיר של ש"ס הוא גזעני באופן בוטה. את השנאה לעולים מחבר המדינות הנודפת מהתשדיר ניתן לחתוך בסכין. ש"ס מפלגה שהולדתה בחטא, ואין מי שהזיק לעולים מארצות ערב יותר מש"ס, שבמקום לקדם אותם במדרג החברתי, לעודד השכלה ובחירת מקצוע מתגמל היא דוחפת את הציבור שלה ללימודים תורניים ולחיי בטלה בכולל, כתואמי החרדים.

83 הלבנים נהיו אדומים.בכל פעם כשמדובר בש"ס ולא חשוב על מה כולם קופצים.רוב בוחרי ש"ס עובדים ומשרתים בצבא.רוב בדוסים האשכנזים לא עובדים ולא משרתים בצבא.אך יאירוש לפיד "הנאור" בוחר להתמקד בש"ס.  (לת) בועז
  • 13:40
  • 09.01.13

84 הגזענות של הרוסים כלפי שס ובכלל כלפי מזרחיים גדולה שבעתיים כך שכדאי לציין את הצד השני של המטבע.התשדיר בטעם גרוע אין ספק.אולם ההגירה הרוסית הבדלנית והמתנשאת הרויחה את זה ביושר רב  (לת) סל קליטה למי שאינם יהודים תופעה הזויה
  • 13:45
  • 09.01.13

  •   סל קליטה נותנים לכל מי שזכאי לעלות לארץ עפ"י חוק השבות. אם זה הזוי, מבחינתך, הקם מפלגה שתציע לשנות את החוק. עד אז, שב בשקט וכבד את החוק.  (לת) קרן
    • 15:03
    • 09.01.13

85 רגע,ש"ס לא הייתה בגועליציה עם ליברמן? וגם תהיה בעתיד.  (לת) סוניה
  • 13:48
  • 09.01.13

86 האייטולה עם השמלה קיבל את עליונות האשכנזים,במקום להביא פתיחות ספרדית מסורתית  (לת) סוניה
  • 13:50
  • 09.01.13

87 יש לבעיה הסבוכה הזו פתרון מאוד פשוט. אגממנון
  • 13:55
  • 09.01.13

הפרדת הדת מהמדינה והפרדת הדת מחוקי האזרחות. בצורה כזו, יתגייר רק מי שנפשו חשקה להשתייך לדת היהודית ואף אחד לא יתגייר לצרכי ביורוקרטיה ואזרחות.

88 גזעני ברור, אבל מכאן אולי יבין נתניהו שקואליציה עם ש"ס היא דחיקת מאות אלפי יהודים מהארץ. מנדי
  • 13:58
  • 09.01.13

ואל תתפלא אם בשנים הקרובות גם תרומות יעלמו כי החרדים אינם מכירים במדינת ישראל ואינם תורמים לה. לא ירחק הזמן בגישה זו בארץ יתחתנו או יגורו יחד ללא הרבנות ובחו"ל ישארו בקושי 20% מהיהודים הנוכחים כשרים. האם לשם כך הוקמה מדינת ישראל. האם חוק השבות הוא בדיחה. האם השלטון כל כך חשוב. ששוה בשבילו לוותר על מדינת ישראל. החרדים אינם משתתפים במדינה ואינם מכירים בה, רק מבקשים את כספה.

89 תת רמה. ומי שבוחר בהם גם כזה  (לת) שי
  • 14:12
  • 09.01.13

90 תשדיר הבחירות שכנע אותי מיקי
  • 14:14
  • 09.01.13

לא אתחתן עם יהודיה, שמא חס וחלילה ילדיי יגדלו להיות בורים וגזענים.

91 הנה עוד סיבה להצביע ליש עתיד  (לת) להוציא את שס מהקואליציה
  • 14:16
  • 09.01.13

92 ולמרות זאת גם הארץ לא מפרסם טוקבקים בגנות עובדיה יוסף.. אפי
  • 14:19
  • 09.01.13

הייתי רוצה לראות כתבה אחת שמעלה את השאלה אם ה"רב" הזה הוא באמת רב או שהוא עוד פוליטקאי.. ועוד שאלה איך ייתכן שהאדם הזה מוצב בתפקיד ממלכתי על אף ההיסטוריה שלו וההתנהגות שלו אינה כזו.

93 שטויות, בש"ס בסך הכל מוחים על כך שרק הכלה לבשה שמלה בחתונה  (לת) מנחם
  • 14:22
  • 09.01.13

94 ש"ס היא המפלגה הגזענית והמסוכנת ביותר בישראל!! משתמשים בדמוקרטיה על מנת לקדם ערכים ותרבות לא דמוקרטית, מסיתים נגד כל מי שלא הולך בדרכם והגרוע ביותר שכל הדרכים כשירות: גניבה (דרעי ושות'), סחיטה, הסתה, אלימות, אפליית נשים, גזענות, השתמטות והיד נטויה!  (לת) חילוני לגמרי
  • 14:23
  • 09.01.13

95 גועל נפש! איך לא פסלו את התשדיר הבהמי והגזעני הזה? בושה גם לשחקנים שהסכימו להשתתף- אתם חלק מהסתה גזענית מביכה ומביישת.  (לת) גד
  • 14:24
  • 09.01.13

96 בש"ס קיים רק גזע אחד, גזע הגברים... עובדה! אזרחית
  • 14:45
  • 09.01.13

עובדה. על שלטי האוטובוסים והפרסומים של ש"ס כתוב: "ש"ס טובה לחלשים".... לחלשים לא לחלשות.... חלשות אצל ש"ס לא קיימות... מעניין איך הגזע האנושי תחת הרעיונות של ש"ס ימשיך להתקיים רק עם מין אחד?.... המין הגברי.

97 הם בוחרים באידיאל הארי ומנסים לשחק על רגש השואה. אורי
  • 14:52
  • 09.01.13

בדרך כלל האידיאה הארית, הבלונדינית-הגבוהה-בהירת-העור-והעיניים היא זו שמחטטת בעברו של היהודי המסכן. הפעם הסיטואציה הפוכה.

98 תעמולת בחירות של ש"ס או פרפורי גסיסה אלי
  • 15:31
  • 09.01.13

ש"ס במצוקה נוראית ,העם לא טיפש הרי אנשים בני תרבות ומבינים את המצוקה , ,כיצד מי שמתיימר להוביל קמפיין של ש״ס היה בכלא ,עבריין לשעבר ,מנסה בכל דרך מניפולטיבית להגיע למטרה גם במחיר פילוג העם ,סופו של האיש ושל מפלגתו נועדו לכישלון ,

99 העמדות של ש"ס והקמפיין הזה מקדמים את הפרדת הדת מהמדינה. ככל שיקצינו ויעברו גבולות של גזענות כך תתחזק העמדה שיש להפריד דת ומדינה  (לת) א.
  • 15:38
  • 09.01.13

100 "מברוק עליק יא-עריס, מברוק": אחלה מוסיקה!  (לת) שוקי
  • 15:55
  • 09.01.13

101 נחשף הפער בין אלה שיש להם לאלה שאין להם - שכל בקודקוד.  (לת) זכי חלטורה
  • 16:35
  • 09.01.13

102 התשדיר בלי או עם להתכוון צוחק על החתן ה"ספרדי" בלעם בן בעור
  • 17:11
  • 09.01.13

הרי אם כל כך אכפת לך יהדות איך ויתרת על שבת נגיעה נידה ומקווה ?
מה עם כשרות ? איך רק הפקס מבדיל בין החתן לכלה ? כמה ש"ס חושבת שהוא יהודי ? לדעתי ש"ס שמה את האמת גם בפרצוף של המצביעים ה"מסורתיים" שלה שחיים כמו גויים וסופם חיי משפחה עם גוייה שהותרה בפקס.
מעניים דתיות זה מזעזע , ש"ס רואים בחתן בור ועם הארץ שאין לו שום קשר עם יהדות ולכן יכול להסתובב עם גויה גמורה, אבל שום דבר באורח החיים החילוני שלו לא יתנגש עם עם היותה נוצריה כשרה ... חוץ מהדעות הפרימטיביות על עם נבחר ובלה בלה בלה שש"ס אוהבים לטפח

103 צבועים. על הפירסום השקרי של קדימה לא נזעקתם, רק הסתה נגד חרדים מותרת. יאיר אטינגר גם כן כתב לעניני חרדים. איכס.  (לת) גר צדק
  • 17:57
  • 09.01.13

104 להוציא את ש"ס מהכנסת רומן
  • 19:22
  • 09.01.13

הם שכחו שרוסים משרתים בצבא במקומם !!!

105 אסור להוריד את התשדיר. שיראו את הגענות  (לת) אדם
  • 21:13
  • 09.01.13

106 מי המגיירים? Mike Brown
  • 21:39
  • 09.01.13

שײס לא מזכירה מי המגייר הפיקטיבי. הלא גם משרד הדתות וגמ משרד הפנים נמצאים בידי קליקה מסוימת מאז הקמת המדינה. הם אינם נותנים דריסת רגל לשום רב אחר. אז בעצם נגד מי מופנית תלונתם???

107 בושות לש״ס מרינה
  • 08:21
  • 10.01.13

ממש תת רמה לפחות אולי אותה מרינה עשתה שרות צבאי. ...

108 יהדות באינטנט אריה
  • 09:18
  • 10.01.13

וכי לא היתה הצעה לקבוע יהדות בתום לב של גויים ללא כל תהליך מינימאלי, לפחות כמו קבלת אזרחות אמריקנית.

109 מה שחשוב, הוא שביום הבחירות, כל אחד ואחד יממש את זכותו וילך להצביע מאשה ניקיפורוב
  • 21:16
  • 10.01.13

אם אתם לא מצליחים להחליט למי להצביע - שימו פתק לבן!

110 זו ההלכה משה
  • 22:22
  • 10.01.13

שלום רב

התשדיר של ש''ס,אסור לצפות בסרט הזה,הוא לא צנוע יש שם פריצות
גדולה,וגדול עוון המחטיא יותר מהחוטא, וגדול המחטיאו מההורגו,שההורגו הורגו מהעולם הזה ויש לו(לנהרג)עולם הבא,אך המחטיאו הורגו בעולם הזה ובעולם הבא.טפח מגולה בערוה במקום שדרכו להיות מכוסה
אסור להסתקל שם,ומי שמסתקל שם אין לו חלק לעולם הבא,וגדול המחטיא יותר
מהחוטא,זה מכשול בפני הרבים,עלק חרדים לדבר ה'. תחפושת כל אחד יכול
לקנות.
ומגלגלין זכות על ידי זכאי וחובה על ידי חייב,ש''ם חייבים הם רשעים
הם,אסור מהתורה לראות את הסרטון שלהם,הם מחטאים את הרבים.

(וכל מי שיש בידו למחות ואינו מוחה נתפס באותו עוון)

111 צריך לעשות לתשדיר של ש"ס פארודיה הדודה מינה
  • 05:50
  • 11.01.13

שבה מזהירים רוסיות כוסיות מלהתחתן עם פרסים שמנים, נמוכים, קרחים וטמבלים.

112 איכס "טוהר הגזע" יהדות-סטייל.  (לת) f
  • 13:20
  • 11.01.13

113 גזענות מוחלטת! רינת גולן
  • 21:08
  • 11.01.13

בושה לחרדים! תתביישו ולכו תעשו צבא קודם לפניי שאתם עושים פארודיות על העולים.

114 בושה וחרפה שרון בן-זאב
  • 11:18
  • 12.01.13

מתשדיר הבחירות של ש"ס, עולה ריח מסריח של גזענות, אם היו מקבלים בארץ את הגיורים הרפורמיים - הרבה מצבים כאלו היו נמנעים. ש"ס - שמתיימרת להיות מפלגה לא עדתית, עושה בדיוק את ההפך ומוציאה את "השד" העדתי מהבקבוק, זוהי המפלגה המפלה ביותר שקיימת בישראל, לראייה אין כמעט אשכנזים בש"ס, אני מאוד מאוד מקווה שלציבור יהיה שכל בריא ויכווץ את המפלגה הגזענית הזאת מ - 11 מנדטים ללא יותר מ - 4 מנדטים !!

115 חלק מהתגובות פה לא פחות מזעזעות עדי
  • 18:57
  • 12.01.13

אתם מתייחסים למראה החיצוני שלהם כאילו הרוסיה היא גזע עליון והבחור, רק בגלל שנראה מזרחי, הוא נחות. בלי לשים לב וקבעתם שרק מי שלבן ובלונדיני הוא יפה ונסגד ומי שכהה ומזרחי הוא קוף ומכוער.
נורא לא גזעני ולא מעליב. בכלל לא.

116 לכל השמאלנים ימנית
  • 19:29
  • 12.01.13

אתם פשוט עוכרי ישראל, אתם באמת מאמינים שחלוקת שטחים ומדינה לשתי עמים יביאו לשלום?!!? אם כן כניראה שיש אצלכם משהו דפוק בשכל