יחימוביץ': אבטל את המאגר הביומטרי אם ארכיב הממשלה - בחירות 2013 - הארץ

יחימוביץ': אבטל את המאגר הביומטרי אם ארכיב הממשלה

אינני פוסלת את נתניהו כשותף כראשת ממשלה, ציפי ויאיר כבר מנהלים מו"מ נמרץ עמו; יו"ר העבודה בשיחה עם גולשי "הארץ"

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', באה היום (ראשון) למערכת "הארץ" כדי להשיב על שאלות הגולשים. יחימוביץ' השיבה לשאלות בנושא תוכניתה הכלכלית, עמדותיה המדיניות, המאגר הביומטרי ועוד.

ליאת שאלה: במה שונה המדיניות הכלכלית שלך מזו של ביבי? ומהן הגזרות הכלכליות של ביבי לאחר הבחירות? איך את צופה שתיראה ישראל אחרי שנה עם מדיניותו הכלכלית של ביבי ואיך היא תראה לפי מדיניותך?

תשובה: ליאת שלום, בהכל. נתניהו קפיטליסט קיצוני, אני סוציאל דמוקרטית. נתניהו הוא ימין מדיני ואני שוחרת שלום והסדר. נתניהו רוצה להחליש את בית המשפט העליון ואת מוסדות שלטון החוק, ואני מגינה עליהם. נתניהו רוצה לשלוט בתקשורת ואני בעד תקשורת חופשית. יש עוד...

יוסי שאל: גב' יחימוביץ', בעבר התנגדת להורדת מכסים בטענה כי הדבר יביא אמנם להוזלת מוצרים אך גם לפיטורי עובדים. אם תיבחרי, האם תשקלי העלאת מכסים על מנת להביא לירידה באבטלה?

תשובה: יוסי שלום, מדינת ישראל חתומה על הסכמי סחר בינלאומיים, מייצאת ומייבאת באופן חופשי. אבל כל מדינה, אפילו ארה"ב שהיא הכי קפיטליסטית, מגוננת לפעמים על התעשיות שלה, כדי לייצר מקומות עבודה ולשמר אותם. לכן, למשל, חוקקתי את חוק הטקסטיל הבטחוני שמחייב את כוחות הביטחון לתת העדפה לטקסטיל תוצרת הארץ - חוק שלא עלה כמעט כלום אבל ייצר אלף מקומות עבודה. יש תעשיות שצריך להגן עליהן, בוודאי כל עוד לא נעשתה תוכנית מקיפה לייצר מקומות עבודה חלופיים. כבר הוכח בדו"ח המבקר שפתיחה מוגזמת למוצרים שמיוצרים בארץ - מחסלת מקומות עבודה אבל לא מוזילה מחירים כי היבואנים והרשתות פשוט חותכים קופון יותר גדול.

יניב וגלילה שאלו: נניח שמוטלת עליך הרכבת הממשלה ויש לך 25 מנדטים הרי פסלת את ביבי אז איך תרכיבי קואלציה? את יאיר וציפי שווים 40 -45 מנדטים במקרה הטוב ביותר אז אם פסלת את ביבי, בנט לא בחשבון, חרדים גם לא אז מי נשאר, בל"ד, רע"מ תע"ל, חד"ש. נשמח לקבל הסבר.

תשובה: לגלילה, יניב, וכל מי ששאל על 25 מנדטים והסיכוי להרכיב ממשלה: ראשית, אנחנו קוראים למי ששוקלים לא לבוא להצביע, ולמי שהולכים לבזבז את הקול שלהם על מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה - להבין שהקול שלהם לא נזרק לים אלא נספר גם אם הם לא באים ומחזק מפלגות שהם עשויים להסתייג מהן קשות. שנית, אנחנו מצביעים על כך שציפי ויאיר כבר עמוק בתוך המו"מ הקואליציוני עם נתניהו, בפומבי ובלי להסתיר זאת, ואנחנו האלטרנטיבה היחידה להקמת ממשלה שתשים קץ לשלטון נתניהו. שימו לב - אני לא פוסלת מפלגות, אלא אומרת מפורשות שכל עוד נתניהו הוא ראש ממשלה דבר לא ישתנה כאן. הדיבורים על ישיבה ליד מושב הנהג או כניסה בכל מיני התניות קלושות, הם חסרי שחר. אם נקבל 25 מנדטים, נייצר תמיכה כזאת, שתהפוך אותנו לקובעי סדר היום הפוליטי והערכי. אני לא שוללת אפשרות שבמקרה כזה אציע גם לנתניהו להצטרף כשותף, על בסיס קווי היסוד שלנו. אבל בשום אופן לא כראש ממשלה. בבחירות דמוקרטיות עושים הכל כדי להחליף ראש ממשלה. לצערי אנחנו היחידים שעושים את זה ולכן ההצבעה היעילה והנכונה ביותר היא להצביע בשבילנו.

מרקו שאל: שלי היקרה, המצע של המפלגה תומך במתווה קלינטון להסכם עם הפלסטינים. האם אנחנו צריכים את העזרה של האמריקאים והאירופאים כדי לשבת עם הפלסטינים, ולשאת ולתת איתם?

תשובה: מרקו שלום, אכן, המצע שלנו מדבר על מתווה שתי המדינות ובאופן קונקרטי על מתווה קלינטון. אין שום ספק שכל מו"מ חייב להיות מגובה באופן עמוק על ידי ארה"ב והקהילייה הבינלאומית.

אלמוני שואל: טענתך לגבי הגדלת המיסוי על חברות המשתמשות במשאבי הטבע של המדינה צודקות ונכונות. אבל, כאשר את מדברת על הגדלת מיסי חברות לחברות הגדולות, שעיקר הכנסתם מיצוא - כיצד תוכלי למנוע מהן להעביר את הפעילות העיסקית לחו"ל? בארץ ישארו מרכזי הפיתוח בהם יעבודו המהנדסים המצוינים שיש בארץ, (כמו שיש לגוגל ומיקרוסופט), אבל הנהלת החברה תעבור לחו"ל, המכירות יהיו בחו"ל והכסף הגדול כלל לא יגיע לארץ. איך את מתכוונת להתמודד עם תסריט כזה?

תשובה: אלמוני שלום, אכן בלתי סביר לא כלכלי ומקומם - שכי"ל שחוצבים את משאבי ים המלח ששייכים לכולנו, והרוויחו רווח נקי של 6 מיליארד שקלים בשנה החולפת ישלמו רק 4 אחוזים תמלוגים. את ים המלח, כמו שאתה אומר, אי אפשר להעביר לסין. הם חייבים לשלם תמלוגים נורמליים כמקובל במדינות מערביות. משפחת עופר שהחברה בשליטתה יכולה מצדי להמשיך להתעשר, אבל יש גבול לחזירות וגם הציבור בישראל זכאי ליהנות לפחות מחלק ממה ששייך לו. לגבי חברות גדולות אחרות - בתוכנית הכלכלית שלנו אנחנו מציגים שורה של צעדים שדווקא יתמכו ויעודדו תעשיית אמת בין אם זה היי טק ובין אם זה לואו טק. הגדלת תקציבים למדען הראשי, למענקים, למפעלים, בוודאי לעידוד מפעלים וחברות קטנים ובינוניים ועוד. אני רוצה שהחברות הגדולות והמשגשגות יצליחו וירוויחו הרבה כסף אבל אם בסופו של יום אנחנו רואים שחלק מהחברות באלפיון העליון שילמו מס אפקטיבי של 3 אחוזים, או 6 אחוזים, זה בלתי סביר ולא מקובל בעולם המערבי. החברות האלה צריכות לשלם מס סביר יותר, במיוחד נוכח העובדה שחברות קטנות ובינוניות משלמות 25 אחוז. יש כאן חוסר שוויון וחוסר היגיון כי השדרה המרכזית של המשק מורכבת בראש ובראשונה מעסקים, חברות, מפעלים ויזמים קטנים ובינוניים.

אייל שאל: יצרני המזון ישמחו להיות "מונופול מפוקח" במספר צומצם יחסית של מוצרים. הם יודעים כיצד לתמרן את מערך הפיקוח ועשו זאת בעבר. המונופוליזציה של השוק היא שמביאה לכך שמחירי המזון בארץ גבוהים. האם תשקלי פירוק מונופולים כדי להוזיל את מחירי המזון? האם במקום לבנות רשימת ענק של מוצרים לפיקוח (דיברת על שניצלים ומעדני חלב אבל מה עם טחינה גולמית, לחם שיפון, ירקות אורגניים, אורז בסמטי ושיבולת שועל) אולי עדיף היה לפקח רק על מוצרי תשתית כגון מחיר הגז שקובע את כל עלות האנרגיה במשק. זה יכול להוזיל עלויות באופן רוחבי.

תשובה: קודם כל, מעריכה מאוד את הפעילות שלכם. לשאלתך: גם וגם וגם. בוודאי שפירוק מונופולים שמשליטים על השוק מחירים גבוהים ומונעים תחרות חופשית, גם פיקוח על מחירי הגז, דבר שאני מאוד מעורה בו, וגם הייתי ממובילי חקיקת ששנסקי (אתה מוזמן להיכנס לאתר שלי ולקרוא על כך). וגם החזרת הפיקוח לסל מוצרים שאינם רק לחם שחור, שמן ואורז, אלא מגוון של מוצרי בסיס שמשפחה נורמלית צורכת. כמו למשל - חיתולים חד פעמיים. מבקר המדינה קבע שנתניהו הסיר את הפיקוח ופתח את השוק לתחרות מדומה, בלי לבדוק ובלי לראות את המובן מאליו: שאין תחרות אמיתית ושהתאגידים הגדולים כופים מחירים גבוהים. התוצאה: עליית מחירי המזון בשישה אחוזים בזמן כהונת נתניהו. 

דנה שאלה: מהי מדיניות מפלגת העבודה באשר להפרטת בריאות הנפש? איך זה שהיית בעבר נגד זה, אח"כ היועץ שלך הפך לעוזר מנכ"ל משרד הבריאות וקידם את ההפרטה והיום חזר לכתוב את התוכנית הכלכלית שלך? אז איפה את והמפלגה בענין?

תשובה: דנה שלום, אני מתנגדת נחרצות להפרטת בריאות הנפש. זה מהרבה מאוד סיבות שאת מוזמנת לקרוא עליהם באתר שלי, שם מפורטת כל הפעילות שלי, חקיקתית, ציבורית ומול הממשלה בעניין הזה לאורך השנים. את מתכוונת בוודאי לעמית בן צור, שהיה העוזר הפרלמנטרי הנפלא שלי במשך 4 וחצי שנים ואחר כך היה יועץ בכיר למנכ"ל משרד הבריאות רוני גמזו ועל כך אשיב לך שגם עמית וגם רוני הם בעלי תפיסה עמוקה של בריאות ממלכתית וציבורית. העבודה של עמית במשרד הבריאות והעבודה עדיין של גמזו כמנכ"ל שם הייתה ועודה בלם רציני נגד הפרטות, ואני מבטיחה לך שעמית (שהיום עוזר לי בקמפיין) הוא לוחם נחוש נגד הפרטות במערכת הבריאות ובכלל, אידיאולוג ואיש ביצוע מצויין שמאוד נחוש בעמדותיו.‬

אלונה שאלה: האם תפעלי למען נישואים אזרחיים לכלל אזרחי ישראל?

תשובה: ‫אלונה שלום, כמובן. אני חתומה על כמה הצעות חוק לנישואים אזרחיים, רבות נישואים חד מיניים. לכל אדם הזכות להינשא למי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה. כמובן שקשה להוציא לפועל מהלך כזה בגלל הסטטוס קוו, אבל בכל מקום שאהיה אפעל כדי להבקיע עוד הישגים בדרך לנישואים אזרחיים כאלה.‬

מאיה שאלה: כיצד אתם מתכננים לפתור את בעיית מבקשי המקלט?

תשובה: מאיה שלום, אני מפנה אותך לפרק במצע שלנו על פליטים ומבקשי מקלט. יש לנו תוכנית מפורטת בעניין.

השבוע צפויה גם חנין זועבי להגיע לאירוח דומה, והגולשים מוזמנים כבר עתה להציג לה שאלות. עד כה אירחנו שורה של פוליטיקאים מובילים. עפר שלח, מס' 6 ברשימת "יש עתיד" של יאיר לפיד, הרב חיים אמסלם, יו"ר "עם שלם". משה גפני (יהדות התורה), יו"ר ועדת הכספים, יו"ר התנועה, ציפי לבני, יו"ר מרצ, זהבה גלאון והשר משה (בוגי) יעלון מהליכוד.

השיחה עם שלי יחימוביץ'



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 קיפוח האלמנים אלמן חד הורי
  • 13:50
  • 11.01.13

שלום
שלי יחימוביץ היא הח"כית היחידה שטיפלה באפלייה של האלמנים לעומת האלמנות בכל מה שנוגע לקצבאות שארים.
גם כיום נדרשים האלמנים לעבור מבחני השפלה משפילים במוסד לביטוח הלאומי כדי לקבל את הקצבה עבור פרמיית הביטוח ששילמה האישה המנוחה.
מאד מקווה שבקדנציה הבאה קיפוח זה יתוקן

  •   מנגד יחימוביץ תומכת בהמשך בלהט בהמשך הפלית אבות גרושים  (לת) מענין מה זה אומר עליה
    • 09:39
    • 13.01.13

  •   במי ילדי מנוחה שונים מילדי מנוח למה ייגרע חלקם גם ילדי המנוחה מופלים לעומת ילדי המנוח
    • 12:50
    • 13.01.13

    וכי לו היתה בחיים לו היתה מסייעת לילדיה במימון לימודים ורכישת השכלה ובעוד דברים אחרים

    אבל למי זה איכפת כשיש ראיה קצרה מענין מה יגיד בגץ לו ילדי מנוחה יטענו להשוואת מצבם לילדי מנוח בכל הקשור בקיצבאות השאירים שהם אבותיהם

  •   תגלו מי זו שלי שלכם, גנבים בשירות החוק, כתבה של דה מרקר אבי
    • 02:53
    • 14.01.13

    http://www.themarker.com/news/politics/1.1903468

  •   נו חלאס, די כבר! שלי יחימוביץ' מתגלה באופן מבהיל, כפוליטיקאית אנטי-חברתית, ואף אנטי-אזרחית... אני לא מאמין לה בעניין הביומטרי, ולא בשום עניין, שכן היא כמו השמאל המזוייף של פעם בלבד - הכאילו שמאל והלא אנושי... היא אימצה את סתיו שפיר, שלדעתי בגדה במוחים ובעם... היא אימצה את איציק שמולי, אעפ"י שהוא בסה"כ גילה גמליאל 2... והכי הכי, הצבועה אמרה שבחים דביליים ולא ענייניים על דנה אינטרנשיונל, שאכן שרה יפה מאוד. היא בעצם כאילו קראה לה לבוא לכנסת - לא פחות ולא יותר... על מה ולמה?! מה עשתה דנה??? כולנו יודעים מה היא עשתה, והדבר הינו אישי מאוד - הרבה יותר מאשר פוליטי!!! שלי יחימוביץ', יא צבועה שאולי אנטי-חברתית בעליל, האם הדבר אולי קשור לאנשים כמו סתיו שפיר, יונתן לוי וללהט"ב??? האם את יודעת ששפיר לא איפשרה לדעתי - לאזרחים פשוטים להתקרב למחאה המפלגתית-חתרנית-פוליטית שלכם, צבועה אחת ומתנשאת? איפה היית שלי יחימוביץ' בקיץ 2011, צבועה? אולי עופר עיני שלך (כן, כן, שלך לדעתי, צבועה אחת ושאולי אנטי-חברתית!!!) ראה שהוא לא מקבל להנהיג ת'מחאה, ואז פשוט התעלמתם ממנה? באותו הזמן את ישבת (נכון, כח"כית בלבד) בממשלת נתניהו - ליברמן, צבועה. גם אהוד ברק יצא צבוע גדול מהבחינה החברתית, וכך כמובן וכמובן שמעון פרס - נשיא מטעם מפלגה שהתפוררה ונעלמת... תתביישו לכם כבר! תתביישו!!!  (לת) קול אזרחי - הכי אזרחי בלבד
    • 14:52
    • 14.01.13

  •   כתבה מרתקת וכמובן לא מדוייקת. אבל, ביבי נכשל לעשות סדר. עכשיו תור שלי לנסות!  (לת) מיכאל
    • 16:31
    • 14.01.13

02 אני חושב שצריך לבחור מנהיג לפי יכולת ביצוע מוכחת ורלוונטית ומה את חושבת ? לא נאיבי אבל רוצה להיות
  • 16:25
  • 11.01.13

אני חושב שלמשל אובאמה מנהיג שלא היה ראוי לבחור בו כיוון שלא עשה כלום לפני כן וגם אחרי כן , מה שמוכיח שצדקתי .
מה הרקורד שלך בייצור צמיחה או ייצור כלשהו ולא רק לחלק כסף מ- א ל -ב ?

  •   אז למה בחרתם בבגין ואחרי זה בסוכן הרהיטים!!!  (לת) עוז
    • 18:19
    • 12.01.13

  •   ייצור צמיחה?? שמעת שהגענו לגרעון של 39 מיליארד שקל!! שלי את הבחירה שלי
    • 14:23
    • 13.01.13

    המדיניות של ביבי היא מדיניות כושלת, אפילו על פי הכללים שלו הוא כשל, שלי מציגה תוכנית כלכלית עם מקורות תקציביים ומלחמה בבעלי ההון רק שלי תביא לשינוי אמיתי בבמדינה הזו

  •   הגרעון שאולמרט השאיר לביבי היה 40 מיליארד  (לת) קסנדרה
    • 13:52
    • 14.01.13

03 חוסר יעילות של בתי המשפט משרתת רק את העבריינים , מה תעשי בנידון ? מקופח מהרשויות
  • 16:31
  • 11.01.13

יש לי הרגשה שבתי המשפט נועדו רק למי שיש כסף. תבעתי דרך תביעות קטנות והדיון מתחיל רק עוד שנה . מתי בתי המשפט יהיו יעילים ?

04 שלי מייצגת את כל הצביעות שבפוליטיקה הישראלית חררה
  • 17:13
  • 11.01.13

בבחירות לעירית ת"א תמכה "הסוציאל דמוקרטית" בחולדאי שמכר את העיר לקפיטליסטים נגד דב חנין שהוא סוציאל דמוקרט אמיתי בטענה שהוא לא ציוני. כלומר הציונות קודמת להשקפת העולם החברתית שלה. עכשיו הבעיות החברתיות חשובות עד כדי לטאטא את שאלת הכיבוש מתחת לשטיח. היא לעולם לא תוכל להקים ממשלה בלי תמיכת המפלגות הערביות אבל היא לא מוכנה לנגוע בהם אפילו באמצעות מקל ארוך. כ"כ מעט זמן בפוליטיקה וכבר בראש טבלת המגעילים

  •   כל המפלגות הן סניפים פוטנציאלים של נתניהו. לכן הבחירה מאד פשוטה. ימין ומלקקיו או שמאל. וברק אחד כבר היה לנו,,, לא שלום ! לא שמאל ! לא אלטרנטיבה !
    • 12:38
    • 13.01.13

    כולן, חוץ ממרצ והמפלגות הערביות. אם הנושא המדיני יהיה אצל יחימוביץ קורבן על חשבון רווחת הוועדים - שתחפש את החברים שלה,,, זה היה ברור כבר קודם. זה קיבל חיזוק בקולה היום.

  •   ביברמן המושחתים!!הם מיצגים את כל היושר והטוהר בפוליטיקה!!!  (לת) שוקי
    • 12:54
    • 13.01.13

  •   שלי תהיה ראש ממשלה מצויינת! רונית
    • 14:25
    • 13.01.13

    גם אם אתה לא מסכים עם העמדה שנקטה לגבי חולדאי- ואין מצב שבו אנחנו מסכימים עם כל מה שראש מפלגה שאנחנו תומכים בה אומר- הדרך שהיא מציגה היא אחראית, הוגנת, בעד סוציאל דמוקרטיה ושוויון ובגלל זה אני אצביע לה בבחירות הקרובות!

  •   רק תחליפי אות אחת בכותרת ואת צודקת !!!  (לת) YZ
    • 21:48
    • 13.01.13

05 סדר היום המדיני ליאת פלדמן
  • 17:17
  • 11.01.13

כמי ששואפת לראשות המדינה מין הראוי להציג עמדה ברורה בנושא המדיני - הסכסוך עם הפלסטינים. מהי עמדתך?

  •   האפשרות לשבת עם נתניהו - היא תשובה ברורה. ואסון ברק אחד, כבר היה לנו...
    • 12:42
    • 13.01.13

    לא צריך הרבה אינטיליגנציה כדי להבין, שנתניהו לעולם לא יסכים ליציאה משטחים כבושים ולכן, למה את מצפה ?!

  •   נתניהו כבר יצא משטחים כבושים חיים
    • 15:13
    • 13.01.13

    חתם וביצע את הסכם וואי בקדנציה הראשונה שלו - הנסיגה הכי גדולה משטחים ביו"ש.
    נתניהו יעשה את כל מה שישרת את האינטרסים שלו - אין מה לצפות ממנו לתגובה ערכית אמיתית.

06 למה לא שומעים אתכם בנושא קיצבאות ביטוח לאומי לפגועי נפש  (לת) מר נפש
  • 17:38
  • 11.01.13

  •   הצהרת שלא תצטרפי לממשלת נתניהו..לא ? אז מאיזה עמדה תבצעי את כל ההבטחות שאת מפזרת כאן ?  (לת) חכמה על פתאים..
    • 15:15
    • 13.01.13

  •   פתחה מאגר של קשקשת ללא כל אפשרות לביצוע, לא אמין לא הגיוני, יוצאת מהנחה מוטעית שיש לה סיכוי להיות ראש ממשלה, מתחילה להיות הזויה.  (לת) כבר הפכה לקשקשת
    • 21:01
    • 13.01.13

07 מהי עמדתך בנוגע למסקנות ועדת שניט וזכותם השווה של גברים ונשים לחזקה על ילדיהם לאחר גירושין.  (לת) גלעד
  • 18:06
  • 11.01.13

  •   שלי חושבת, זאת אומרת סבורה, שזכות שווה לאב על ילדיו היא שוביניזם(!?) אני יכול לענות לך במקומה...
    • 02:26
    • 13.01.13

    שלי פירסמה הודעה לפיה מתן לגברים חזקה שווה על ילדיהם היא החלטה שוביניסטית וחשוכה (מאוד חשוכה. בכל העולם המערבי - בריטניה, דנמרק, שוודיה, נורווגיה, פינלנד, ארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד מתקיים שוויון כזה כמובן מאליו).

    להלן ההודעה שלה:
    http://www.shelly.org.il/taxonomy/term/1941

08 איך נוכל לדעת שלא תפקירי את עופר עיני והועדים החזקים ברגע האמת? שנוכל להמשיך לשלם חצי מעלות המעביד מס לממן אותם?  (לת) אזרח מודאג
  • 18:33
  • 11.01.13

  •   בבחירות הקודמות, עיני הכשיר את כניסת ברק לממשלה, בהצהרתו ש"ביבי חברתי".  (לת) אתה צריך ברק ב' ?! שלא היטה את הממשלה שמאלה, אפילו לא במעלה אחת !!
    • 12:46
    • 13.01.13

09 האם היא מוכנה להסכים על הודנה לתקופה ארוכה עם החמאס כדי להתמקד בכלכלה? אמיר08
  • 18:56
  • 11.01.13

האם בשביל שקט כלכלי ופיתוח כלכלה תהיה מכונה לעשות הסכם הודנה עם חמאס, אותו הסכם שחמאס הציע אחרי עלייתו לשלטון ב-2006, הודנה ל-15 שנים.

  •   עשי טובה, חיזרי לרדיו. אני מקווה שיהיה מי שבכל זאת יקשיבו לך. שם גם הנזק שלך יהיה מצומצם..  (לת) חכמה על פתאים..
    • 15:23
    • 13.01.13

  •   חיזרי לרדיו? עם מי את מדברת ולמה את מתכוונת? קוריאם לי אמיר אני זכר אמיר08
    • 04:37
    • 18.01.13

    ועל איזה נזק את מדברת?

10 טענתך לגבי הגדלת המיסוי על חברות המשתמשות במשאבי הטבע על המדינה צודקות ונכונות. אבל, כאשר את מדברת על הגדלת מיסי חברות לחברות הגדולות, שעיקר הכנסתם מיצוא - כיצד תוכלי למנוע מהן להעביר את הפיעלות העיסקית לחו"ל? בארץ ישארו מרכזי הפיתוח בהם יעבודו המהנדסים המצוינים שיש בארץ, (כמו שיש לגוגל ומיקרוסופט), אבל הנהלת החברה תעבור לחו"ל, המכירות יהיו בחו"ל והכסף הגדול כלל לא ידיע לארץ. איך את מתכוונת להתמודד עם תסריט כזה?  (לת) על מיסוי וחברות
  • 19:47
  • 11.01.13

11 שלי את באמת מאמינה שיהיה כאן ווסדטוק ויהיה החלפת היפים בין הפלסטינים מהגדה ובין הישראלים .מסיבת פול מון בחאן יונס רק אם נאמין ונפסיק להיות צינים .  (לת) האיש מאטלנטיס
  • 19:50
  • 11.01.13

12 מדוע לא את המתיימרת להוביל אג'נדה חברתית לא תמכת בלשון המעטה במאבק העובדים הסוציאלים?  (לת) עובד סוציאלי
  • 20:00
  • 11.01.13

  •   דב חנין הנחש הצבוע תמך גם תמך, אך בדרך עזר (אולי לא באופן מכוון, ואולי לא באופן ישיר) גם לאיזו סתיו שפיר אחת - לפגוע באנשים מוחלשים שרצו להצטרף למחאה, או יותר נכון למחות באמת... אל תחשבו שאנחנו מטומטמים. אתה אכן צודק, אבל גם דב חנין שלך לא יותר טוב, ואף נחש צבוע... הכוונה: כל ההתנהלות \ ההתנהגות של סתיו שפיר והחברים הפוליטיים שלה - מאז תום מחאת האוהלים - היתה נראית כמשהו חתרני-מפלגתי-פוליטי בלבד לדעתי. אישית, לא ראיתי שום דבר חברתי - כמו צמצום פערים חברתיים לדוגמה...  (לת) מקרה סוציאלי?
    • 15:17
    • 14.01.13

13 בריאות הנפש דנה
  • 20:05
  • 11.01.13

מה היא מדיניות מפלגת העבודה באשר להפרטת בריאות הנפש?
איך זה שהיית בעבר נגד זה , אחכ היועץ שלך הפך לעוזר מנכל משרד הבריאות וקידם את ההפרטה והיום חזר לכתוב את התוכנית הכלכלית שלך? אז איפה את והמפלגה בענין?

  •   שלי פעלה בנושא הזה בכנסת וגם הביעה את דעתה באינספור מקומות כנגד הפרטה של שירותים חברתיים לרבות פגועי נפש, ניצולי שואה, נכים אוטיסטים ואנשים בעלי לקויות כאלו ואחרות. עמדתה נחרצת ולא משתמעת לשני פנים.  (לת) קרוב משפחה של פגוע נפש
    • 13:22
    • 13.01.13

14 מה תהיה קצבת הנכות גברת שלי?  (לת) נכה
  • 20:54
  • 11.01.13

15 הביע הזמן להפסיק עם האשליות טל ג
  • 22:01
  • 11.01.13

מדינה פלסטינית לא תקום כל עוד הצד השיראלי במו"מ ימשיך לזלזל בצד הפלסטיני ויתמוך בבנייה בהתנחלויות - כן! כולל הגושים!
יש משהו מאוד מתנשא בלהגיד מראש "אבל זה בקונצנזוס ואל זה לא נוותר"
כדאי לזכור ולבדוק שבשיחות באנאפוליס הפלסטינים עדין לא היו מוכנים לגוש אריאל שנכנס כעשרים קילומטר לתוך השטח הפלסטינים!
מה גם שאסור לשכוח ולקחת את ההתנחלויות כמובן מאילו
מבחינה מוסרית, המטרה בהתנחלויות היא שלא תקום מדינה פלסטינית ושלא ייכון שלום בין העמים - אז הגיע הזמן להפסיק לתת קריצה למתנחלים
ודבר שני, ההתנחלויות כולן בלי יוצא מן הכלל אסורות על פי אמנת ז'נבה והחוק הבינלאומי.
אז איפה העמדה שלך שלי בנושא?

  •   הגברת יחימוביץ, כמעט הצהירה, שהיא ברק ב'... שנכנס לממשלה ולא היטה אותה לשלום אפילו במ"מ...  (לת) אז מה אתה שואל?!
    • 12:49
    • 13.01.13

  •   טל, אולמרט נתן לפלשתינים ה-כ-ל וקבל בתחת. ערפאת, יקירך, ביזה את רבין בקמפ דיויד בנוכחות הנשיא קלינטון כאשר רבין היה מוכן לויתורים מרחיקי לכת, ברק נתן כמעט הכל וקבל בתחת. מה לא ברור בהצהרות הפלשתינים שהשלב הראשון הוא קוי 67 ללא כל התחייבויות מצידם והשלב השני כל מדינת ישראל וזאת לאחר שיכניסו ליהודה ושומרון 10 מיליון ערבים מכל מדינות ערב. הם ברורים, אך אצלנו יש האוטמים אזניים וסוגרים עיניים.  (לת) הם מצהירים על אסטרטגיית השמדה ואצלנו יש המקבלים זאת
    • 14:27
    • 13.01.13

16 שמאל צפוני
  • 22:02
  • 11.01.13

ברק נעץ סכין בלב השמאל ואת שרפת אותו. אני אוהב את המדינה ונאמן לה ואני שמאלן גאה. לא אצביע יותר מפלגת עבודה. חבל היה לי תקוות עם העבודה בהנהגתך.

  •   לא הצלחת לגבש את שלוש מרכיבי 'הגוש' , סביב עקרון פשוט אחד; ביחד נכנסים לממשלה או ביחד יושבים באופוזיציה. איך תיהי מסוגלת לגבש קואליציה אם תבחרי? אבל לכן גם אין לנו מה לדאוג..  (לת) חכמה על פתאים..
    • 15:20
    • 13.01.13

17 האם גב. יחימוביץ באמת רואה בעצמה מועמדת לראשות ממשלה למרות שאין מאחוריה שום עשיה רצינית ?  (לת) השאלה !
  • 22:04
  • 11.01.13

  •   בגין לא עבד יום בחייו כל ימיו היה עסקן בחירות ובמחל  (לת) עוזי
    • 18:01
    • 12.01.13

  •   כן-לבגין לא היה שום ניסיון פרט לניהול חירות ומחל אמיר
    • 18:05
    • 12.01.13

    כל חייו והרבה יותר זמן משלי לא עבד אלא רק ניהל מפלגה. יחימוביץ לפחות פרנסה עצמה ובנוסף צברה ניסיון רב בעבודה פרלמנטרית וחקיקה בנוסף לניהול מפלגה שהרבה הרבה יותר גדולה מחרות של בגין.

  •   כן-האם לבגין היה ניסיון ניהולי או מניסטריאלי!!!  (לת) אתמר
    • 18:18
    • 12.01.13

  •   קשקוש. תחקק אתה יותר מ-40 חוקים (איזה שר השפיע כל כך על החיים שלנו בשבע השנים האחרונות??? לטובה כמובן) ליכודניקים תתמודדו עם האמת
    • 21:04
    • 12.01.13

    להיות המחוקק(ת) מספר 1 בכנסת בשתי כהונות זאת עבודה סיזיפית שעולה על כל הקשקושים של מרבית שרי הממשלה ה"מנוסים" (במקרה של הממשלה האחרונה - ניסיון מר וכושל).
    יחימוביץ' שיקמה מפלגה שהיתה פגר פוליטי וציבורי. ממפלגה של זקנים היא הפכה לשלד מתפקדים צעיר. רוב המתפקדים החדשים - שזה כבר רוב המפלגה - הם חברי המשמרת הצעירה, בני 35 ומטה.
    לא נוח לאנשים להתמודד עם עובדות. יחימוביץ' פוליטיקאית מצוינת במובן הטוב של המילה. ואין הרבה כאלה.

18 הקשר בין הבוחרים לנבחרים מאיר
  • 22:23
  • 11.01.13

זה מה שקרה השבוע.
צלצל הפלאפון , המספר לא מוכר , עניתי ,שמעתי את קולה של שלי יחימוביץ המציגה את עצמה .ולי היו בהחלט שאלות אליה. ניסיתי להיכנס בין דבריה ולשאול אך היא ממשיכה ברצף הדברים ואז הבנתי שיש לי בעיה במכשיר הישן שלי. לא ויתרתי התקשרתי בחזרה על פי המספר הרשום על הצג. ענה קול גברי , אולי בעלה , שאל אם אני מוכן לעזור לשלי [ כנראה אשתו ] , ניסיתי לברר אך גם הוא לא שמע. עכשיו אני משוכנע שהבעיה בפלאפון שלי ועדיף להחליפו שעה אחת קודם לפני שביבי מתקשר.

19 שלי, האם את באמת חושבת שתצליחי לגייס 130 מיליארד שקל? האם באמת את חושבת שהם יושבים שם ורק מחכים שיאספו אותם? פסבדודלי
  • 22:33
  • 11.01.13

ועבוד מה, עבור הורדת מחירי הדיור לצעירים שלא עבדו יום בחייהם עדיין (סתיו שפיר) וכבר חושבים שמגיע להם הכל?
אני עבדתי שנים וחסכתי שקל לשקל כדי לקנות דירה.
אז נכון, נהיה קשה יותר משנה לשנה, אבל תרבות ה"מגיע לי" ועל חשבון מי שיש לו (קרי, שהשקיע כדי להגיע לאן שהגיע), היא לא הגיונית ואף לא מוסרית.
וכן, ממליץ לך להתחיל לטפל בפרזיטונים שמחזיקים את המדינה בביצ... - עובדי הנמלים. רוצה לחסוך כסף ולקבל את אהדת העם? תחחילי שם. תראי שאת לא מפחדת!

  •   כן אקח מקומץ הנהנים שביבי מפמפם אותם במשך 4 השנים  (לת) אבי
    • 18:00
    • 12.01.13

  •   זה ב 4 שנים. כלומר 30 מיליארד שח לשנה. התקציב גדל אוטו' ב 15 מיליארד שח אז צריך "להשיג" רק עוד אקסטרא 15 מיליארד. הגרעון תחת נתניהו הוא 30 מיליארד שח!! רק שליחימוביץ יש מקורות הכנסה חוץ ממע"מ, חשמל, מים ומעמד הביניים. יש מבין? א.ד.
    • 14:10
    • 13.01.13

    ויש המון צעירים שכל מה שהם עשו החל מגיל 17 זה רק לעבוד - וכל יום מחייהם. לשרת את המדינה בצבא או בשירות לאומי. לשלם מיסים. לשלם שכר לימוד בלי שום עזרה מלגות והלוואות, בלי שום עזרה מההורים. לשלם שכירות. ללמוד 6 שעות ואז למלצר 8 שעות.

20 לגברת זועבי שלום (מכירה את פרוש המילה שלום?) פסבדודלי
  • 22:36
  • 11.01.13

הייתי שמח לדעת מה חוץ משיעור שחיה קולקטיבי לכל העם שבציון ירצה אותך. במה תסתפקי?
מה עשית בחייך חוץ מלהתלונן ולזרוע שינאת חינם?
מצטער, זו הארץ שלי הרבה יותר משלך. כן, היינו כאן קודם. ולכן, אני לא מתכוון לצאת לשחיה או להגר, אז בהצלחה בכך לך ולשכמותך.

21 שלי יחימוביץ: האם לדעתך היית מתקבלת לתפקיד ניהולי בכיר בגוף עסקי כלשהו על סמך נסיונך? מודרניסט .
  • 23:53
  • 11.01.13

שלי יחימוביץ: האם לדעתך היית מתקבלת לתפקיד ניהולי בכיר בגוף עסקי כלשהו על סמך נסיונך?

  •   לתשומת ליבך לנהל מפלגה בגודל של העבוד זה עסק אדיר מכל הבחינות  (לת) אבי
    • 17:58
    • 12.01.13

  •   נראה שמאז היבחרה לראשות העבודה המפלגה צוברת כח סטודנטית
    • 21:40
    • 12.01.13

    אז היא בטח עושה משהו נכון
    אין עוררין על כך שהיא מנהיגה ישרה ועניינית, ביצועיסטית וערכית
    וזה הרבה יותר ממה שאפשר לומר על ראשי מלא מפלגות אחרות

  •   למודרניסט: שלי לא צריכה כישורים של מנכ"ל או סמנ"כל. היא צריכה כישורים של מנהיג (מקביל אולי לנשיא חברה). לצורך הניהול במדינה יש מנכ"לי משרי הממשלה, ותחתיהם צבא שלם של מנהלים ועובדים. כך שהשאלה שלך היא מגמתית ומטעה. כמנהיגה, בהחלט היא היתה יכולה להנהיג חברה, ויכולה להנהיג מדינה.  (לת) יובל
    • 01:59
    • 13.01.13

  •   למגיבי מפלגת העבודה (מתנדבים, יש לקוות...) - מגוחך לחשוב שמישהי שנסיונה הניהולי כה מצומצם כמו יחימוביץ, שמעולם לא כיהנה בתפקיד ביצועי כלשהו, מתיימרת להיות מועמדת לראשות הממשלה. מצד שני, היא גם לא תיבחר (: אז זה בסדר. מודרניסט .
    • 12:46
    • 13.01.13

    למגיבי מפלגת העבודה (מתנדבים, יש לקוות...) - מגוחך לחשוב שמישהי שנסיונה הניהולי כה מצומצם כמו יחימוביץ, שמעולם לא כיהנה בתפקיד ביצועי כלשהו, מתיימרת להיות מועמדת לראשות הממשלה. מצד שני, היא גם לא תיבחר (: אז זה בסדר.

  •   למגיבי מפלגת העבודה (מתנדבים, יש לקוות...) - מגוחך לחשוב שמישהי שנסיונה הניהולי כה מצומצם כמו יחימוביץ, שמעולם לא כיהנה בתפקיד ביצועי כלשהו, מתיימרת להיות מועמדת לראשות הממשלה. מצד שני, היא גם לא תיבחר (: אז זה בסדר. מודרניסט .
    • 12:46
    • 13.01.13

    למגיבי מפלגת העבודה (מתנדבים, יש לקוות...) - מגוחך לחשוב שמישהי שנסיונה הניהולי כה מצומצם כמו יחימוביץ, שמעולם לא כיהנה בתפקיד ביצועי כלשהו, מתיימרת להיות מועמדת לראשות הממשלה. מצד שני, היא גם לא תיבחר (: אז זה בסדר.

  •   לא, בגלל שרק בוגר סיירת מטכ"ל יכול לנהל מדינה (ואני צינית)  (לת) מאיה
    • 14:54
    • 13.01.13

22 מה הקשר בין יו"ר שנבחר לראשת מפלגה רק בגלל שעיני והוועדים הגדולים תומכים בו לסוציאל-דמוקרטיה?, ואיך המשכורות המנופחות של אותם וועדים מתיישבים עם ההגדרה של סוציאל דמוקרטיה?  (לת) אלון חסן
  • 01:03
  • 12.01.13

  •   ואל תשכח שעיני, הכשיר את כניסת ברק לממשלת נתניהו, בקביעה ש"ביבי חברתי",,,  (לת) יחימוביץ = ברק ב' = נתניהו
    • 20:38
    • 12.01.13

  •   אין ועדים גדולים במפלגת העבודה, שלי נבחרה בזכות עצמה כמו כל הרשימה. עופר עיני לא שווה יותר מ-2,500 קולות וגם זה לא בטוח. הדברים בדוקים. שלי ניקתה את המפלגה מכל מפקדי הארגזים למיניהם כמעט לאפס. מי שרוצה להכפיש שיביא דברים בדוקים ולא אמירות פופוליסטיות נטולות בסיס  (לת) חבר עבודה
    • 13:25
    • 13.01.13

  •   יש אנשים שיוצאים נגד ועדים כוחניים - לא בשל טענה שיש מפקדי ארגזים. הכוונה שלהם היא: יחימוביץ' מייצגת ועדים כוחניים מאוד, אבל הם (חברי הועדים) בכלל בוחרים ביבי, כי הם קפיטליסטים... ... הבנת? שמים בראשות מפלגה כאילו חברתית - מישהו שהוא כאילו חברתי... אתה חבר עבודה, אבל לא יכולת להצביע בפריימריס. נכון, צבוע, שקרן? רק לאחרונה אתה פתאום "חבר עבודה". נכון, נחש ארסי, אפס?
    • 15:38
    • 14.01.13

    קפיטליזם = חורבן האנושות

23 הי שלי, רציתי לדעת בכמה תמכרי את התהליך המדיני בישראל לטובת ההזיות הקומוניסטיות שלך, ואיך את מתכננת לסתום את הפה לכל מי שלא חושב כמוך ומדבר על ענייני חוץ וביטחון - גם בתוך העבודה וגם מחוצה לה.  (לת) שלי(לי)
  • 04:39
  • 12.01.13

24 הפנסיה שלי היא 2 דירות שאני משכיר - קניני הפרטי- האם ההצעה לפקח על שכ"ד פרטי בתוקף? פיקוח = הלאמה
  • 07:20
  • 12.01.13

הצידוק לפיקוח כפי שקורה בעולם הוא רק במקרים בהם הנכס הוגדר כך מההתחלה . יש בזה הגיון שכן הגדרת הנכס מראד כדיור מוגן באה לידי בטוי במחיר הקניה, במיסוי, בהיטלים ואפילו בארנונות. ההצעה שלך מטילה פיקוח על נכסים שנקנו בפול פרייס, כשהבעלים שילם למדינה כבר מחיר קרקע מופקע, ומיסים עשקניים (מס מכירה על המעמ ..למשל)

לשלי- מעמד הבניים בישראל שבשמו את מדברת מחזיק באופן מסורתי בדירות להשכרה כמנגנון חילופי לפנסיה. בחלק גדול מהמקרים לאנשים אין םנסיה אחרת (עצמאים קטנים) התשואה הממוצעת של כ 3% היא הנמוכה בעולם, פנסיונרים כמוני מודאגים מאוד מהצעתך, לבוגרים ביננו יש זיכרון מר מהפעם הקודמת שחוקקו חוק הגנת דייר, ומהדרך שועדות ציבוריות קובעות מה השכר הראוי (דירה שקיבלתי עליה 7 ש"ח הושכרה ב4000 יום אחרי שעזב הדייר המוגן.

בקיצור: האם את עומדת על הצעת החוק ההיא? מבחינתי ומבחינת רבים כמוני- זו סוגיה של חיים ומוות (כלכלי)

25 ועדים גדולים שירה
  • 07:56
  • 12.01.13

שלום שלי,
בכל פעם שאני אומרת שאני מתכוונת להצביע לך, חברי אומרים משהו כמו: היא דואגת לוועדים הגדולים ולא לנו, האנשים הלא מאוגדים. חשוב לי לדעת האם תובילי רפורמה מקיפה בשירות הציבורי להגדלת היעילות והתחרות (ולא על-חשבון חופש ההתאגדות)?
שירה
(גם אני עובדת ציבור אךורואה מבפנים עד כמה חיוני 'לנער' את המערכת הזו...)

  •   ועדי עובדים זה לא רק נמלים וחשמל,זה הסתדרות עובדי המדינה,ועד האחיות,ועד העו"ס, ועד הרופאים וכו' אלי
    • 13:03
    • 12.01.13

    ללא ועדי ועבודה מאורגנת כולנו היינו עובדי קבלן המנוצלים ע"י טייקונים המקורבים לשלטון שלוקחים לעצמם כמעט הכל וזורקים לנו ולמדינה פירורים

26 שלי-לא שמענו ממך מילה על ועדי העובדים. תקראי את גיא רולניק ותלמדי שהם עובדים באותה השיטה של הטייקונים. אין במצע שלך מילה על שינוי השיטה אלא רק על העברת כספים מכיס אחד לכיס אחר  (לת) שיעורי בית מגיא רולניק לשלי יחימוביץ
  • 09:13
  • 12.01.13

27 זה יהיה סטנדאפ אמיתי. היא לא מבינה בכלכלה, אין לה מדיניות חוץ אמיתית. אבל מה, היא עיתונאית טובה עם הרבה מאוד חברים בתקשורת. YZ
  • 09:22
  • 12.01.13

התוכנית הכלכלית של העבודה היא לא יותר מאשר מערכון בידורי לכל סטודנט מתחיל בכלכלה.
התוכנית המדינית שלה מזכירה אדם שלא ירה בנשק בחייו, הגיע למטווח, קיבל ביד נשק אוטומיטי ולוחץ על ההדק. הוא פגע בצרור אחד בכל המטרות... גם של השכנים.

לשם השעשוע בלבד:
1. איך את מתכוונת לגבות 30 מיליארד שח' מהון השחור? למה את חושבת שההון השחור הוא יותר מ-30 מיליארד שח'.
2. בארה"ב יש נשיא שלא סופר את ישראל. כעת יהיה גם שר הגנה אנטי ישראלי, פציפיסט ובדלני. אירן מודיע כי היא לקראת סיום ההכנות לניסוי גריעיני ראשון. איך את מתמודדת עם זה?
3. בסוריה אסד נופל ואיסלמיסטים קיצוניים תופסים את השלטון. הם הודיעו בעבר כי לאחר שיסיימו עם אסד, הם יתחילו עם ישראל. איך את מתמודדת עם זה?
4. בהמשך לאמור ב-2,3, מצרים לא מקבלת את הסיוע מארה"ב ולא את ה-5 מיליארד דולר מהבנק העולמי. מורסי מחליט להשהות את הסכם השלום עם ישראל ומכניס צבא לסיני. איך את מתמודדת עם זה?

טוב, יש עוד הרבה. לא נכביד יותר מדי.

28 אריה דרעי מומן בשנים האחרונות על ידי תשובה ודנקנר, האם תסכימי לשבת ליד שולחן הממשלה שאדם מורשע ושקיבל תשלומים לא מוסברים מאותם אנשים ישב גם הוא באותו שולחן?  (לת) שאינו יודע לשאול
  • 11:44
  • 12.01.13

29 העולים המוחלשים והנשחקים הם הקלינטורה הטבעית שלך ,שלי -איך זה שוויתרת על ההסברה שם? אדם
  • 12:11
  • 12.01.13

שאלה חשובה ביותר לשלי היא - איך והכיצד וויתרת על פעילות הסברה מאסיבית בקרב העולים שמטבע הדברים הם הם עובדי הקבלן והקופאיות והסובלים מיוקר המחייה ושאר חוליי החברה , ועליהם דיברת כל שנות פעילותך הפוליטית ?

30 למה את מדברת רק על מספרים ולא מביאה בשורה ותקווה-לזקנים,חסרי דיור,חד הוריות,וכיו"ב  (לת) עוזי
  • 12:58
  • 12.01.13

31 בכל זאת, ומה עם הועדים? סתם אחד
  • 13:24
  • 12.01.13

שלום שלי.
חשוב לי לדעת כיצד תתמודדי עם התופעות השליליות של ניהול גופים מונופוליסטיים תחת השפעת ועדים חזקים. לדעתי את חייבת לתת התיחסות לנושא הזה שמדאיג הרבה אנשים ומרחיק אותם ממפלגת העבודה. אני מוכן לשלם הרבה מיסים, חושב ששויון הוא חשוב, אבל לא מסכים לאופן שבו מתנהלים גופים כמו רשות הנמלים, חברת החשמל, מקורות, רשות השידור, גופי הכבאות השונים, וכמו שהתנהלה רשת הטלפונים בימים של משרד הדואר.
אנא נסי לתת התיחסות מאוזנת המאפשרת ייצוג הולם, שוויון והגינות לעובדים מצד אחד, וגם ריסון וחסמים על ועדים חזיריים.

32 מה העמדה שלך ושל מפלגת העבודה בנושא המאגר הביומטרי? קרן
  • 13:38
  • 12.01.13

מאיר שטרית שעכשיו הולך בתנועה עם ציפי לבני הצליח להעביר את המאגר הביומטרי ביחד עם קדימה והליכוד. למה הוא נחוץ בכלל? איך אפשר לעצור את זה? האם יכפו עלינו לתת את הפרטים המזהים הכי פרטיים שלנו? אפשר להחזיר את הגלגל אחורה?

  •   לקרן ולשמונה שסימנו לה לייק- העמדה ברורה, אנא תקראו בתוך המאמר תומר
    • 15:18
    • 13.01.13

    על מנת לפשט את המשימה של קריאהף נגד המאגר הביומטרי, נקודה.

  •   לקרן ולשמונה שסימנו לייק: אנא תקראו את המאמר. תומר
    • 15:19
    • 13.01.13

    על מנת לפשט את המשימה של קריאהף נגד המאגר הביומטרי, נקודה.

33 החלטנו שהפעם לא נצביע ליכוד בגלל הדיור, אבל אנו מתלבטים בין העבודה ללפיד. מה ההבטחה שלך בנושא הדיור?  (לת) זוג צעיר
  • 15:04
  • 12.01.13

  •   לא בטוח שתצליח אבל בטוח שתעשה כל מאמץ להוריד את מחירי הדיור דוד
    • 18:13
    • 12.01.13

    מאמין בכנותה ויושרה בניגוד לפוליטיקאים שרק דואגים לעצמם ולמקורביהם

  •   תהפוך לאברך וביבי יסדר לך דירה חדשה ב-450 אלף ש"ח רק הליכוד טובול
    • 02:21
    • 13.01.13

    יכול למכור את משאבי המדינה לחרדים.

34 נניח שמוטלת עליך הרכשת הממשלה ויש לך 25 מנדטים יניב
  • 16:13
  • 12.01.13

הרי פסלת את ביבי אז איך תרכיבי קואלציה ? את יאיר וציפי שווים 40 -45 מנדטים במקרה הטוב ביותר אז אם פסלת את ביבי , בנט לא בחשבון , חרדים גם לא אז מי נשאר , בלד , רעמ תעל , חד"ש .
נשמח לקבל הסבר .

35 אני צריך שכנוע כדי להשאר בעבודה מאוכזב
  • 16:51
  • 12.01.13

א. מהי תכנית החלוקה שלך לשתי מדינות לשני עמים
ב. בתכנית הכלכלית שלך, אינך מסבירה מהיכן תביאי את הכסף בשבילה.
ג. מה עם המליארדים הרבים שמושקעים בהתנחלויות. גם אלה שבגושים.
ד. מה עם הקצבאות שניתנות לחרדים
ה. כתושב פרוזדור ירושלים, פנינו אליך בדבר שידרוג הזוי שמתכננת מע'צ לכביש מס' 1, בהשקעה אדירה של 5 מליארד שח', שידרוג פופאזי שיהרוס את התחבורה הצבורית של כל תושבי הפרוזדור. פנינו אליך אך אפילו לא הגבת.

  •   העמדת הפנים שלה הצליחה לעבוד עליך ?! היא הרי לא מנהיגה לשלום. היא לא שמאל. היא הרי לא אלטרנטיבה. היא הרי מעלה על דעתה להצטרף לנתניהו. ההפך מכל מה שאתה רוצה לחיים בארץ הזו. אז קבל שכנוע.
    • 13:20
    • 13.01.13

    רוצה שתי מדינות? רוצה שיוויון? רוצה איכות חיים? אז חזק את מרצ. ויחד נהפוך אותה לכח שעושה את ההבדל.

  •   למאוכזב: ממה התאכזבת? תומר
    • 15:31
    • 13.01.13

    א. כתוב: מתווה קלינטון.
    ב. כתוב: מיסוי עסקים ענקיים (כמו מפעלי ים המלח), צמיחה ע"י תמיכה בעשקים הקטנים והבינוניים, ביטול הפתור הביבי יתן על הרווחים הכלויים (גובה הפתור: 20 מיליארד ש"ח). ועוד, התוכנית די מפורטת.
    ג. בהתנהלויות לא מושקעים מיליארדים (אולי מתוכנן להשקיע מיליארדים?).כרגע זאת אגדה אורבנית.
    ד. בקצבאות לחרדים לא מתוכנן לגעת, גם אני מאוכזב.
    נושא תכנון שידרוג כביש 1 לא מוכר לי, לפי דעתי אם השלטון יתחלף - כל התכניות יבדקו מחדש.

36 איזה חלק היה יותר מגניב היי שלי. לרצוח את המחאה או לרשת אותה?  (לת) עופר עיני
  • 16:52
  • 12.01.13

37 איך את מתכוונת ליצור צדק חברתי מבלי לפנות התנחלויות?  (לת) ac
  • 17:05
  • 12.01.13

38 האם ולמי היית מצביעה בבחירות הנוכחיות, אם לא היית מתמוודת? שאולי שואל את שלי
  • 17:17
  • 12.01.13

והמון בהצלחה :)

39 אני רק שאלה שמואל
  • 17:31
  • 12.01.13

לשלי היקרה שלום וברכות. כתבתי לך כבר מזמן ולא נענתי ,מבין שאת עסוקה בתור בן למייסדי המדינה וההתישבות העובדת. אנא בבקשה אם המדינה יקרה לך ועתידנו הנורמאלי בראש מעייניך. זה השניות האחרונות להוריד את הכפפות ולהודיע מעל כל גבעה ושולחן לאן אנחנו הולכים מדינית וכלכלית והתנתקותית מהדת שתופרד מהמדינה ואחרון חביב שינויי שיטת הבחירות. זה מה בראש של כל היושבים בגדר והמקטרים בסלון. אם תשכילי לדבר נחרצות ובלי מליצות בסגנון אהוד ברק היקר העם השפוי יתן לך סיכויי.

  •   היא אומרת כבר כמה שנים ככה: מפלגת העבודה עד עכשיו דיברה בצורה יומרנית וגבוהה (שלום, דמוקרטיה, מזרח תיכון חדש), אבל בפועל היתה מאוד פרגמטית, על גבול הרופס, ותמיד ישרה קו עם הליכוד. שלי עצמה מתכוונת להתנהג הפוך - לדבר חלש, להכות חזק.  (לת) Talk softly and carry a big stick
    • 22:07
    • 12.01.13

40 עסקים תמיר
  • 18:06
  • 12.01.13

הרבה מאשימים את שלי שהיא נגד העסקים ובעד הועדים הגדולים. מה מפלגת העבודה תעשה כדי לסייע לעסקים קטנים ולא לועדין הגדולים?

41 עסקים תמיר
  • 18:06
  • 12.01.13

הרבה מאשימים את שלי שהיא נגד העסקים ובעד הועדים הגדולים. מה מפלגת העבודה תעשה כדי לסייע לעסקים קטנים ולא לועדין הגדולים?

42 האם תפעלי למען נישואים אזרחיים לכלל אזרחי ישראל?  (לת) אלונה
  • 19:03
  • 12.01.13

43 שאלה לשלי יחימוביץ .מסתננים ומהגרי עבודה פורצי גבול פלשו לישראל ממצרים .ממשלת ישראל הקימה גדר וחסמה את כניסת המסתננים מה דעתך לגבי 60000 המסתננים ומהגרי העבודה שנמצאים בארץ,  (לת) עודד
  • 19:24
  • 12.01.13

44 עובדים סוציאלים מיכל
  • 20:36
  • 12.01.13

בתור עובדת סוציאלית שהייתה פעילה במאבק השכר 2011 זכורה לי היטב האמירה שלך במהלך ההפגנה שלנו מול משרד האוצר לפיה המאבק שלנו מוצדק ביותר וכי צו הרחבה (לעובדים המופרטים) הוא חובה. מספר ימים לאחר מכן נעמדת לצידו של עייני ואמרת כי עלינו לתמוך בהסכם המתגבש וכי הוא מספק ביותר. גם אז וגם כיום, כמעט שנתיים אחרי, ברור לכולנו כי ההסכם עליו חתם האיגוד בשם העובדים הינו הסכם מחפיר. ושאלתי אליך- כיצד את, שצידדה בהסכם שכר שכזה, מתכוונת לפעול כנגד הפרטת שירותי הרווחה ושיפור שכר העובדים הסוציאליים?

45 שלי, מתי תבליטי את האנשים האיכותיים ברשימה שלך? כי מדובר ברוב מוחלט של אנשים מצוינים. איפה זה ואיפה רשימת ביברמן
  • 21:08
  • 12.01.13

אנשים מחפשים פרצופים חדשים ויש לך היצע מעולה במפלגה - עמר בר-לב, אראל מרגלית, מיקי רוזנטל, מיכל בירן, משה מזרחי, דני עטר, עופר קורנפלד, חילי טרופר... לליכוד ולבית המשיחי של בנט (הוא, שקד, אורבך ועדר רבנים מטורפים) יש במי ובמה לקנא. תבליטי את האנשים שסביבך!

46 האם הליכוד מזלזל בבוחריו כשהוא מסרב לפרסם מצע גם 10 ימים לפני הבחירות? ניר רייזלר
  • 21:32
  • 12.01.13

היי שלי, ממה לדעתך נובע הניגוד החד בין מפלגת העבודה - המביעה לא רק השקפת עולם חדה ומגובשת אלא גם תכנית כלכלית מעמיקה, מפורטת ומקיפה המציגה את הדרכים הקונקרטיות ליישומה, לבין הליכוד - שגם עשרה ימים לפני הבחירות טרם טרח לפרסם מצע?

47 שאלה לגבי עמדת המפלגה בנושא שינוי שיטת הממשל- לפי "יש סיכוי" סטודנטית חיפאית
  • 21:36
  • 12.01.13

האם תומכים/לא?
סייגים ספציפיים?
אם כן- מה הטקטיקה שיש לנקוט על מנת להצליח לשנות את שיטת הממשל בישראל?

48 אם נושאי הפנים ("דתיים-חילונים") הם החשובים ביותר עבורי, למי עליי להצביע? סטודנטית יהודייה "חילונית"
  • 21:44
  • 12.01.13

יותר מכל דבר אחר הכי חשוב לי שתהיה סוף סוף הפרדת דת ממדינה-
האם לדעתך עליי להצביע לעבודה או למרץ?

49 האם תחת הנהגתך את מבטיחה לקיים/לבצע את "חוק הדיור הציבורי", כפי שחוקק ע"י ח"כ רן כהן בלי מגבלות ?! מורן, קרית שמונה
  • 21:55
  • 12.01.13

האם תחת הנהגתך את מבטיחה לקיים את "חוק הדיור הציבורי", כפי שחוקק ע"י ח"כ רן כהן בלי מגבלות ?! ממשלות העשור האחרון בכלל, וזאת של נתניהו בפרט, הקפיאו את החוק ומנסים בכל כוחם לבטלו 77.000 דיירים גרים בדיור הציבורי, עדיין לא רכשו דירותיהם ומצפים להנחות החוק, שהוקפא 15 שנים.

50 אלטרנטיבה לשלטון המושחת של הליכוד אם
  • 21:55
  • 12.01.13

חלוקת כספים אחרת היא צו השעה

51 היי שלי, בתחילת הכנסת האחרונה עבר "החוק הביומטרי", החלטה שאישרה הקמת מאגר דורסני שמנפץ את גבולות הפגיעה בזכות לפרטיות בעולם כולו. אור
  • 21:59
  • 12.01.13

ראיתי שהצבעת נגד הקמת המאגר ושכך גם חברי מפלגתך, ושבמצע העבודה כתוב כי מפלגת העבודה תפעל נגד המאגר. בנוסף, בפאנל שהנחיתי בו השתתפה מיכל בירן היא אמרה שתתנגד להקמת מאגר כזה.

שאלתי היא כיצד אתם מתכוונים לפעול נגד המאגר? האם תגישו עתירות לבג"ץ? האם תתנו ביטול חוק זה כחלק מהסכם קואליציוני? במידה ותרכיבי את הממשלה, האם ביטול החוק יהיה חלק מקווי היסוד? ובעיקר, האם את מתכוונת להביא נושא גורלי זה למרכז סדר היום הציבורי?

בתודה,
אזרח מודאג

  •   שאלה לאור- אתה ודאי חבר באחת בקופות החולים. אתה יודע שאתה יכול לגשת לתיק הרפואי שלך מהאינטרנט בצורה די פשוטה. כל האקר מחשבים יכול לפצח בקלות את הגישה ולהעתיק את הנתונים הרפואיים שלך. זה לא מדאיג אותך??? YZ
    • 21:43
    • 13.01.13

    המאגר הביומטרי יהיה פי כמה יותר מוגן מהתיק הרפואי שלך.

52 האם תחת הנהגתך את מבטיחה לקיים/לבצע את "חוק הדיור הציבורי", כפי שחוקק ע"י ח"כ רן כהן בלי מגבלות ?! מורן, קרית שמונה
  • 21:59
  • 12.01.13

האם תחת הנהגתך את מבטיחה לקיים/לבצע את "חוק הדיור הציבורי", כפי שחוקק ע"י ח"כ רן כהן בלי מגבלות ?! ממשלות העשור האחרון בכלל, וזאת של נתניהו בפרט, הקפיאו את החוק ומנסים בכל כוחם לבטלו 77.000 דיירים גרים בדיור הציבורי, עדיין לא רכשו דירותיהם ומצפים להנחות החוק, שהוקפא 15 שנים.
בכבוד רב, מורן, קרית שמונה

53 אני יזם הייטק שמגייס כסף לחברה חדשה. חלק מהמשקיעים והשותפים שלי אינם ישראלים והם דורשים שהחברה תתאגד עיסקית! במקום בו המיסוי נמוך ביותר. נכון להיום ישראל היא אופציה טובה מאד בשל מס החברות ומס ריווחי הון (ע"ע המס על האקזיט המקווה) נמוך יחסית לעולם. אם תיבחרי ותעלי את המיסים האלו, נאלץ לרשום את החברה בחו"ל ובארץ יהיה רק מרכז הפיתוח (כפי שהיה נהוג לפני 2003-עת ביבי הוריד את מיסי החברות). אני אאלץ לעבור לחו"ל ואת כל המיסים שיהיו לאחר האזיטק המקווה נשלם בחו"ל. מה הפיתרון שאת מציעה לי וליזמים דומים, כדי שנשאר בארץ בתנאי מיסוי השווים למקובל בעולם?  (לת) שאלה מיזם הייטק
  • 22:28
  • 12.01.13

54 על ענייני דת ומדינה, שוויון בנטל, לימודי ליבה והדרת נשים - והסכנות למשטר הדמוקרטי בישראל עדו
  • 00:15
  • 13.01.13

מדוע כמעט ואינך מדברת על נושאים אלו, שהם בנפשנו? האם מסמוס ודיכוי כל זכר לערכי מגילת העצמאות על ידי נתניהו ו"שותפיו הטבעיים" החרדים והמתנחלים זניחים בעיניך?
כששואלים אותך על ההשתמטות המוכחת של רוב החרדים מצבא , עבודה לימודי ליבה ותשלום מסים את אומרת "כל כך קל להתלהם, כל כך קל לחיות על קו השסע הזה" - ובכן, האם לא קל לחיות גם על קו השסע עשירים-עניים? מדוע השסע הכלכלי חשוב יותר מהשסע הדתי-חילוני/הלכתי-דמוקרטי? האם באמת אפשר לכונן "חברה צודקת" ללא הקפדה על ערכי מגילת העצמאות, על שמירת הצביון הדמוקרטי והשוויוני של המדינה, על זכויות מיעוטים, הומואים ולסביות ושוויון גמור לנשים, ומדוע אינך מדברת בכלל למשל, על לימודי הליבה בישיבות החרדיות, שהיעדרן דן את בוגריהן לעוני ובערות? האם זה לא "צדק חברתי"? מה לגבי היעדר תמונות נשים על אוטובוסים בירושלים, קוי המהדרין או העובדה שבוגרי מערכת החינוך לא יודעים מהי תפיסת עולם חילונית, מהי ציונות חילונית, ומהי חשיבה רציונלית, מדעית (למשל, רק אחד מ-200 בוגרי תיכון חילוניים - על דתיים אין מה לדבר - לומד מהי תיאוריית האבולוציה - עיקרון מדעי בסיסי) ? או העובדה שבכנסת ישראל בטקסים רשמיים אין שירת נשים בשל הכפייה החרדית? האיום על מעמד בית המשפט העליון? מהם עמדותיך בנושאים אלו?
תודה ובהצלחה, עדו

55 למה כשיש בכנסת הצבעות על חוקים חברתיים ח"כים של העבודה אינם מצביעים? למה אינך מטילה משמעת סיעתית ובלי קיזוזים?  (לת) יוסי
  • 00:32
  • 13.01.13

56 למה כשיש בכנסת הצבעות על חוקים חברתיים ח"כים של העבודה אינם מצביעים? למה אינך מטילה משמעת סיעתית בלי קיזוזים?  (לת) יוסי
  • 00:35
  • 13.01.13

57 שאלות לשלי יחימוביץ' איתנה מירושלים
  • 01:20
  • 13.01.13

שלי שלום,

האם עלתה בדעתך איזו משמעות ופוטנציאל אדירים טמונים בהנהגה משותפת שלך ושל ציפי לבני? נהיה המדינה הראשונה בעולם המונהגת בידי שתי נשים אמיצות, מוכשרות, יצירתיות- מנהיגות!!! אינני מדברת כפמיניסטית כי אם כאדם, אזרחית שחיה במדינה ומבינה את הפוטנציאל האדיר שבשותפות ביניכן. כל אחת מכן לבד- זה לא יעבוד. אתן משלימות זו אז זו והנהגה משותפת בינכן תתרום לשינוי פני ההסטוריה של החברה הישראלית ואולי של האזור כולו. אינכן זקוקות ליאיר לפיד שיפריע לכן. הוא היה תנוק ונאשר כזה. הוא לא בליגה שלכן. קומו שתיכן ועשו מעשה- בשם התבונה האישית והמנהיגותית שלכן ותקימו ממשלה בישראל. הלוואי ותקוותי זו, שהיא משותפת לאשרחים רבי, תתגשם ב-23 בינואר. בהצלחה לשתיכן! וקדימה נועו לעבודה.

  •   יש לך הבחנה די חדה, במיוחד לגבי לפיד, אם כי לשמוע אישה מלגלגת עליו...מה, זה שהוא ניראה טוב לא משפיע עליך???! פששש! YZ
    • 21:31
    • 13.01.13

    גם אני חושב שלעצביע ללפיד זה "דייט באפלה".
    הוא מזכיר לי את הסרט "המועמד" ׁ(THE CANDIDATEׁ) עם רוברט ראטפורד.

    כל מה שאמרת לגבי ליבני נכון ומדוייק, אם כי לליבני יש אין סוף נסיון יותר מלשלי. מוכשרת? לשלי? טרם הוכיחה את זה!

    גם אני חושב שהן יכולות להנהיג את המדינה, רק אחרי ששלי תעבור תקופת סטאז' אצל ליבני.

58 האם את חושבת שזה צודק והוגן שחובת תשלום המזונות על ילדים יהיו רק על מי שחטא בכך שנולד גבר? רון
  • 05:57
  • 13.01.13

האם את חושבת שזה הוגן למנוע מגברים לעשות בדיקת אבהות לילדיהן, ובכך לאפשר מצב שגבר יחוייב לשלם מזונות לילד שיתכן ולא מזרעו, המצב החוקי כיום הוא צ'ק פתוח לנשים למימון פרי הבגידה. (נ.ב המצב הנ"ל חל רק על גברים שמתגרשים לאחר נישואין דתיים, ידועים בציבור מורשים בד"כ לעשות בדיקת אבהות)

האם את מאמינה בכך שדיני המשפחה הוגנים הן הבסיס לחברה בריאה וחזקה מבפנים.

59 מה את מתכוונת לעשות בנוגע לבעיית המסתננים בתל אביב אילת וערד החזרת הבטחון האישי
  • 07:16
  • 13.01.13

לתושבי המדינה - תודה

60 יש לי רק שאלה אחת אוסי
  • 07:26
  • 13.01.13

במשך שנים רשימת הכנסת של העבודה היתה משופעת באנשים עם ניסיון עשיר, נכון שהם לא צעירים חסרי מנוח, אבל אנשים שקולים. האם הסיבה להכנסת צעירים חסרי ניסיון היתה כדי שיהיה יותר קל לשלוט בהם? או שיש סיבה נסתרת אחרת? לי זה נראה שמפלגת העבודה איבדה את דרכה, את הכיוון וכל מה שאפיין אותה במשך שנים, ולצערי נכון לרגע זה במהלך האומלל הזה במקום לרכב על הגל החברתי, נתניהו יעביר אותנו 4 שנים רעות נוספות, שבהן נהיה יותר רעבים ללחם, יותר מנוצלים. אם בשעה קשה זו יש למנהיגי השמאל מרכז זמן למשחקי אגו, ברור לי שמדינת ישראל קרובה להיכחד, אחרי הכל היא נכחדה בעבר, הבעיה היא ש2000 שנות גלות נוספת יחסלו את העם היהודי לגמרי, כי האמונה היא לא מה שהיתה בעבר, היום יותר ויותר אנשים לא מרגישים שום קשר אל הארץ שלהם, איך תשכנעו את הגלות הבאה לחזור לארץ ולהפריח את השממה?

61 מה דעתך על מפת אזורי העדיפות הלאומית החדשה ובמיוחד על הכללתן של התנחלויות רבות בתוכה.  (לת) מי
  • 08:42
  • 13.01.13

62 כשתרכיבי את הממשלה הבאה: האם ביבי יהיה שר אוצר או חוץ? הוא כשל בשני התחומים האלו הרי. איזה תיק הוא יכול לקבל אם בכלל אצלך?  (לת) דודי
  • 09:18
  • 13.01.13

63 כמה כסף מהמדינה בפטור ממסים וכדומה קיבלה הגברת יחימוביץ על היותה "חד הורית" והאם היא חושבת שזה מגיע לאישה שהרוויחה 40 אלף שח בחודש בערוץ 2 ו20 אלף כחברת כנסת, או שעדיף שהכסף והפטורים ממסים ינתנו על מסיס צורך כלכלי לנשים וגברים שצרכים את זה או על בסיס מגדרי ללא קשר להכנסות כמו היום?  (לת) וכמה זה קשור להתנגדותה לשיני חוקי הגרושים הארץ
  • 09:37
  • 13.01.13

64 מדוע אינך נלחמת למען נשים המועסקות באופן שערורייתי במשרד החינוך? מאור
  • 10:44
  • 13.01.13

שלי שלום,

מלכתחילה, לפני כשנתיים פניתי אליך בשם רעייתי וכ30 סייעות לחינוך המיוחד העובדות במועצה המקומית. הסתבר שלא רק שמעסיקים אותן בתנאי שיפתחו תיק "עוסק זעיר" (על מנת להסיר אחריות ממתן התנאים הסוציאלים המגיעים בדין) אלא גם לא עמדה המועצה בהסכם חתום עימן.
בשיחה עם אחד מעוזריך, ניתנה לי התגובה הבאה: "שלי אינה מטפלת בנושא זה, אבל תודה שזה טוב שחזרנו אליך"
מיותר לציין כי תגובתו של עוזרך הרתיחה אותי, אספתי חומר נוסף, והסתבר לי כי התופעה גורפת וכי לפחות 4000 נשים מועסקות בתנאים אלה כסייעות חינוך מיוחד ברחבי הארץ (אלו רק המס]פרים שאני הגעתי אליהם ולדעתי התופעה רחבה בהרבה). פניתי שוב אליך, ויצרה איתי קשר עוזרת שלך. ביקשתי שתיזמו שאילתה לשר החינוך ולשר הפנים בנדון, וכי נושא זה יעלה לדיון ציבורי. לא מדובר באדם בודד אלא שיטה של המערכת.
העוזרת שלך נמנעה מלעזור, או אפילו להתחייב לשאילתא שכזו.

עכשיו אבהיר, התנהלות עוזרייך מבחינתי דומה להתנהלותך האישית, תגובות אלה שיכנעו אותי שמעבר לרמה ההצהרתית, ברמה הפרקטית, לא הוכחת את עצמך, בטח ובטח בקיום האג'נדה עליה את מצהירה. למערכת בחירות אלה הפסדת אותי כמצביע. כעת מעניין אותי
1. האם את מודעת לבעיה/לנושא?
2. האם מקובלת עליך שיטת העסקה זו?
3. כיצד את מתכוונת לפעול בנדון?

למזלה של רעייתי וכ30 הסייעות במועצה בסטטוס שלה, היו בידי האמצעים הכלכליים לטפל בנושא משפטית מול המועצה. רוב הנשים פחדו מייצוג זה, ועל כן "הורדו" מהרשימה, מחשש שלא יגוייסו בשנת הלימודים הבאה (אין ותק, וכיוב', בכל הארץ גם השכירות מגוייסות על בסיס שנתי ומפוטרות לאחר 10 חודשים). הסתדרות העובדים לא היתה מוכנה להכנס לטיפול בנושא. את ההסברים את אמורה לספק.
תודה.

ולעיתונאי "הארץ", דווקא עכשיו זה הזמן "להרים את הכפפה" בנושא זה. זו תיבת פנדורה, מבטיח לכם שככל שתחקרו יותר, כך תזדעזעו מהיקף התופעה.

65 שאלה לשלי-מה עמדתך בקשר לתחבורה ציבורית בסופי שבוע? כשתהיה תחבורה ציבורית בסוף שבוע אנשים יוכלו למכור את הרכב ולהשתמש בכסף לקנית דירה, וגם להחזיר משכנתא גבוה יותר  (לת) גדי
  • 10:55
  • 13.01.13

  •   גם אנחנו מעוניינים בתשובה על השאלה....גם אנחנו נמכור את הרכב ביום שתהיה תחבורה ציבורית גם בסופי שבוע. זה יעזור לנו לגמור את החודש בקלות רבה יותר. וזה יקל גם על פקקי התנועה באמצע השבוע כי יהיו פחות אנשים בעלי רכב ועל כן פחות רכבים בכבישים  (לת) דליה
    • 13:02
    • 13.01.13

  •   גם אנחנו מעוניים בתשובה על שאלה זו. גם אנחנו נמכור את הרכב ביום שתהיה תחבורה ציבורית בסופי שבוע. זה ישחרר כסף שיעזור לנו לגמור את החודש. וזה גם יקל על הפקקים במהלך השבוע כי יהיו פחות בעלי רכב על הכביש  (לת) דליה
    • 13:08
    • 13.01.13

66 מדוע יצאת בהצהרה על אי ישיבה בממשלה עם נתניהו? ענת ממודיעין
  • 11:35
  • 13.01.13

העבודה מאבדת בכך מנדטים ל"יש עתיד" !
עדיפה עשיה והשפעה בקואליציה מהתפוגגות באופוזיציה...

67 פיצוץ אוכלוסין איל
  • 11:44
  • 13.01.13

ישראל היא אחת מהמדינות הצפופות בעולם. יש לה קצב גידול אוכלוסין של מדינת עולם שלישי, וחמור מכך, עיקר הגידול הוא בשכבות החלשות.
כתוצאה מכך כל מערכות המדינה (החינוך, הבריאות, החוק והמשפט,...) קורסות.
האם נראה לך סביר להמשיך ולעודד ילודה מוגברת ע"י קצבאות ילדים מופרזות?
איזה הגיון יש בכך שקצבת ילד רביעי גבוהה מקצבת ילד שלישי?

68 דת ומדינה יניר יחיאלד
  • 11:52
  • 13.01.13

האם גברתי בעד הפרדת הדת מהמדינה

69 שאלה בני
  • 11:54
  • 13.01.13

שלום שלי

למרות ששקלתי להצביע עבורך, ההצהרה שלך לפיה או שתהיי ראש ממשלה או ראש אופוזיציה גרמה לי לעבור ליאיר לפיד.
אני רוצה שהקול שלי ישפיע, לא בתאוריה.
השאלה שלי: מדוע טירפדת את האפשרות שגוש המרכז-שמאל יצטרף לנתניהו אחרי הבחירות כתחליף לבנט-חרדים.

70 זכויות בעלי חיים דגנית
  • 12:05
  • 13.01.13

שלום רב,
רציתי לשאול מהי מדיניותך לגבי נושאים הנוגעים לזכויות בעלי חיים? ניסויים , חוות מזור (שאמורה להיסגר רקבעוד שנתיים...), הענישה המביכה למתעללים בחיות, צייד ועוד.
בהצלחה
תודה רבה,
דגנית

71 עובדי קבלן דנה
  • 12:08
  • 13.01.13

אני מאוד שמחה שנושא עובדי הקבלן עלה לכותרות, בעיקר בזכותך, רציתי לדעת מה את מתכוונת לעשות בנושא אם תהיי ראש הממשלה?

72 עובדי קבלן דנה
  • 12:08
  • 13.01.13

אני מאוד שמחה שנושא עובדי הקבלן עלה לכותרות, בעיקר בזכותך, רציתי לדעת מה את מתכוונת לעשות בנושא אם תהיי ראש הממשלה?

73 למה לי בתור ערבי להצביע למפלגה שהתעלמה מההשפלה שעבר שר הספורט שלה ,ולמי שלא זוכר ,גמר גביע המדינה בפעם האחרונה שביתר זכתה!  (לת) ערבי
  • 12:20
  • 13.01.13

74 שלי את נותנת תקווה תודה  (לת) אילנה
  • 12:24
  • 13.01.13

  •   אולי תקווה שיכול להתברר שיש גרועים מביבי? אם כך, אז כבר נוכל לומר: רק שלא יהיה יותר גרוע, ונבחר ביבי... שלי היא אכזבת-אמת עצובה, שכן סתיו שפיר עשתה ותעשה פוליטיקה מזה שלאחרים רע!!!  (לת) לא טמבלים
    • 15:26
    • 14.01.13

75 נראה כי תאבדי הרבה מצביעם שכן ציפו להצטרפות, כדי לשנות מבפנים כאלטרנטיבה לש"ס. חבל ששלי חוזרת על השגיאה של לבני: משפעים רק מבפנים מבחוץ מברברים, במקרה זה צריך היה ללמוד מש"ס  (לת) צעד לא חכם
  • 12:29
  • 13.01.13

76 מכניסה את נתניהו לממשלתה אבל לא נכנסת לממשלתו, מה זה פה שגעון גדלות? גיחי גיכי
  • 12:32
  • 13.01.13

האדם הזה מהמין אישה לא רציני.

77 נניח שתקבלי 25 מנדטים איך תרכיבי ממשלה - הרי פסלת את ביבי יוסי
  • 12:39
  • 13.01.13

אז מה תעשי ?
את + יאיר + ציפי = 45 מנדטים ביום טוב מאוד , מי השותפים הטבעיים שלך , מרצ , רעמ תעל , חד"ש , בל"ד .
הפוסל במומו פוסל .

78 המאחז באי 1 מאיר
  • 12:40
  • 13.01.13

מאיר: לא שמענו את דעתך בנוגע למאחז הפלסטיני שהוקם באי אחד והפינוי הזריז שלו הלילה. האם מדובר במהלך ראוי? האם תזדרזי לפנות את המאחזים כשתבחרי לראשות ממשלה?

79 גוש "חצי חוסם" משחק לידי הימין והחרדים. מה הגליק? מה הערך המוסף של מפלגת העבודה 2013? החושב ואינו נחשב
  • 12:40
  • 13.01.13

- עפר שלח טוען שעניין הגוש החוסם הוא אחיזת עיניים, מאחר ואינו באמת חוסם, שרק שמובילה לממשלת ימין חרדים, ושאת עצמך הצבעת עם ברק במשך 35 פעמים בעד ממשלת נתניהו.
- אם אופוזיציה, למרץ לכאורה יש יותר חוט שדרה והיא פחות מועדת למעבר ח"כים ממפלגה למפלגה.
יש לי 2 תרוצים יחידים להצביע עבודה:
1. שני עיתונאים לוחמים: את ומיקי רוזנטל (ועוד כמה חצי לוחמים שמתקזזים עם סתם עסקנים).
2. החשש שמפלגת העבודה תתאדה אל מתחת ל-10 מנדטים ולא תשאר עוד מפלגה מובילה בגוש השמאל.

את יכולה להציג לי סיבות יותר חזקות להצביע עבודה?

80 איך את מתכוונת לטפל בשחיתות בוועדים הגדולים ? יגאל
  • 12:43
  • 13.01.13

בדגש על תופעות הנפוטיזם, חריגות השכר וכו'

81 שלי האישיות האמיתית היחידה במערכת הבחירות.  (לת) מוש
  • 12:51
  • 13.01.13

82 שלי מדמינת בחלום אפי שינה12/1/13:12:50
  • 12:52
  • 13.01.13

שהי כובשת ומנצחת את ביבי המקולקל שלי בעולם הבא זה יקרה

83 כל הכבוד לשלי יחימוביץ' עדן
  • 12:54
  • 13.01.13

כל הכבוד לשלי יחימוביץ' - רק היא תציל אותנו מההרס החברתי שהשאיר פה ביבי

84 היהירות של שלי עוברת כל גבול - ממש נמאס  (לת) ענת
  • 13:02
  • 13.01.13

85 מתי תבינו. חיילי צהל יש עליהם מאגר. היחידים שיפעו הם עבריינים ערבים ומשתמטים....  (לת) פרוץ גם ככה
  • 13:19
  • 13.01.13

86 אני בוחר בשלי יחימוביץ' יובל
  • 13:19
  • 13.01.13

1) היא היחידה שיכולה להחליף את ביבי והתחייבה לא לשבת בממשלה שלו.
2) היא מנהיגה ריאלסטית ובעד הסדר מדיני
3) יש לה תוכנית מסודרת לשנות את ישראל

  •   כמה שאלות: YZ
    • 21:17
    • 13.01.13

    1) מה היא עשתה בחיים שלה שיכולה להיות ראש ממשלה? היא ניהלה חנות מכולת? אם נזיז הצידה את כל מה שקשור ל-"הכל דיבורים" במובן הרחב, היא לא עשתה דבר וחצי דבר.
    2) במה היא ריאליסטית ועל איזה הסדר מדיני היא מדברת? הסדר מדיני עם מי? עם חלד משעל? עם הנייה?
    3) על איזה תוכנית מסודרת אתה מדבר? התוכנית הכלכלית שלה זה לא יותר ממערכון סטירי על כלכלה. כל סטודנט מתחיל לכלכלה מגחך על מה שכתוב שם. התוכנית המדינית שלה זה ירי אוטומטי לכל כיוון אפשרי.

    את התוכניות שלה היא לא כתבה כי אין לה מושג בכלכלה ואין לה שום נסיון בהסדרים מדיניים או מו"מ בינ"ל.
    לדקלם תוכניות של אחרים, כל אחד יכול, אפילו אתה.

    היתי מוסיף, אבל אתה מצביע מתחושת בטן או משהו דומה ומגבה את זה בתרוצים מגוחכים!!!!

87 שלי-תשכנעי אותי למה כדאי לבחור בך, כי מבחינתי ישיבה באופוזיציה זה קול אבוד-ואני אבחר רק במי שיש לו סיכוי לשבת בקואליציה  (לת) גל
  • 13:21
  • 13.01.13

  •   לשבת בקואליציה זה להיות משת"פ של ביבי הגיבור על חלשים מיכאל לינדנבאום
    • 14:48
    • 13.01.13

    אני ממליץ לגל לשבת בקואליציה ולנגן על נבל לכבוד מלך הנבלים ביבי.לבריאות- ביבי ישמח לתת לך סודה עם וואפל.

88 נושא המאגר הביומטרי הוא נושא חשוב ועקרוני. טוב לשמוע שזו עמדתה של מפלגת העבודה.  (לת) י.
  • 13:22
  • 13.01.13

89 קרה לה משהו. אזרח
  • 13:26
  • 13.01.13

מסוכנת

90 טיפשות די לצביעות ולהטעיית הציבור הרי בלי מאגר ביומטרי אין שום טעם לעשות אליהו הנביא
  • 13:38
  • 13.01.13

תעודות זהות חכמות. ברגע שמישהו מצליח לזייף את הזהות של מישהו אחר ללא מאגר ביומטרי ולא יכולת לוודא אם זה באמת הוא זה אומר שהוא גנב את הזהות של מישהו אחר לעד. חוסר הבנה בסיסי ועוד יותר עצוב הציבור שאוכל את כל הלוקשים שלך.

91 העכברה ששאגה י
  • 13:42
  • 13.01.13

היא יחימוביץ , תרכיב את הממשלה ונתניהו יהיה שותף...
מישהי פה קצת התבלבלה והחליפה את היוצרות.

92 זהו? אלה כל השאלות שהיא ענתה עליהן? כבר פעם שלישית שאני רואה אותה מחפפת, היא לא רצינית.  (לת) אזרחית
  • 13:49
  • 13.01.13

93 שלי תביא למיליון מובטלים לפחות עם השיטות ההזויות שלה  (לת) אנטישלי
  • 13:52
  • 13.01.13

94 לשלי- מה את מבטיחה לשיפור מצבם של הגמלאים משכבות הביניים? במיוחד גמלאים שאין להם פנסיה וכל חסכונותיהם נאכלות במהירות בגלל הריבית האפסית!!  (לת) שרה
  • 13:54
  • 13.01.13

95 המאגר הביומטרי הוא למלחמה בפשע ובחרדים. ביטולו - פגיעה אנושה בציבור ובמלחמה כנגד הפשע, הצבעת החרדים ובמימון ישיבות פיקטיביות.  (לת) פופוליזם ברמה נמוכה
  • 14:10
  • 13.01.13

96 טכנית היא יכולה להבטיח גם מכונית לכל פועל .או תוספת שכר למעמד הביניים... אל-מוני
  • 14:18
  • 13.01.13

שהרי בעצם אלו שאין להם סיכוי יכולים להבטיח הרים וגבעות שברור שלא יצטרכו ולא יוכלו ולבצע.
ואם יהיה ליקוי מאורות והם יצליחו , הם תמיד יוכלו להאשים את אלו שהיו לפניהם ושלא ידעו את עומק הברוך......

97 שלי האלטרנטיבה היחידה לשלטון של נתניהו!  (לת) רוני
  • 14:21
  • 13.01.13

98 שלי את ראשת הממשלה שלי!  (לת) יוני
  • 14:21
  • 13.01.13

99 קראתי את 4 התשובות הראשונותוזה באמת מספיק. האשה הזו לא נמצאת על כדור הארץ . היא נמצאת בחלל באזור של צדק ומאדים.  (לת) רונן
  • 14:22
  • 13.01.13

100 חוק הדיור הציבורי - ביצוע החוק לאלתר. מורן, קרית שמונה
  • 14:32
  • 13.01.13

שאלה מס' 52 חוק הדיור הציבורי - ביצוע החוק לאלתר עדיין לא נענתה, על ידך, תשובה ממך בנושא זה לא קיבלתי ממך גם על מכתבים רבים למעלה משנה.
אולי, אחד מעורכי הדין שלך יעתור לבג"צ לביצוע החוק לאלתר בלי מגבלת זמן לרכישת הדירות ע"י 77.000 דיירים ממתינים. לא עולה שקל לממשלת מטוס פרטי! ש"ס התנגדה לחוק! האם את מתכוונת לשפר מצב הפריפריה
והמוחלשים? כיצד, ובאיזה פרק זמן ?! האם אזכה / נזכה הפעם לתשובה בכלל, ולבשורות בפרט ?! מדוע אינכם מעלים את בקשתי החוזרת לקבל תשובה ?! אתם בהפסקת צהריים ו/או סרוב של שלי להשיב ?!
תודה, מורן קרית שמונה

101 חוק הדיור הציבורי - ביצוע החוק לאלתר. מורן קרית שמונה
  • 14:35
  • 13.01.13

שאלה מס' 52 חוק הדיור הציבורי - ביצוע החוק לאלתר עדיין לא נענתה, על ידך, תשובה ממך בנושא זה לא קיבלתי ממך גם על מכתבים רבים למעלה משנה.
אולי, אחד מעורכי הדין שלך יעתור לבג"צ לביצוע החוק לאלתר בלי מגבלת זמן לרכישת הדירות ע"י 77.000 דיירים ממתינים. לא עולה שקל לממשלת מטוס פרטי! ש"ס התנגדה לחוק! האם את מתכוונת לשפר מצב הפריפריה
והמוחלשים? כיצד, ובאיזה פרק זמן ?! האם אזכה / נזכה הפעם לתשובה בכלל, ולבשורות בפרט ?! מדוע אינכם מעלים את בקשתי החוזרת לקבל תשובה ?! אתם בהפסקת צהריים ו/או סרוב של שלי להשיב ?!
תודה, מורן קרית שמונה

102 שלי כל הכבוד. המצע של המפלגה נוגע לכל תחום ועיניין. יש תוכנית פעולה מפורט. את באמת מוכנה להרכיב את הממשלה הבאה! בהצלחה!  (לת) מרקו
  • 14:36
  • 13.01.13

103 התנחלויות,חרדים,ועדים - עולים לנו 3 מליארד לשנה, "גג" . הריכוזיות במשק- 50 מליארד. למה רק שלי מדברת על זה? פוטיניהו ושטייניץ- שששש..... למה ? צביאל היישריק
  • 14:57
  • 13.01.13

Nir Sochen למה כל הפוליטיקאים מדברים על "ועדים"ֿ "חרדים" ו"התנחלויות" שעולות לנו לכל היותר 3 מיליארד ש"ח ולא על הרכוזיות במשק שרק בסלולר גבתה מהציבור 5.7 מיליארד ש"ח לשנה? שממשיכה לגבות מאיתנו בבנקים, בביטוח, ברכב, במזון ובפנסיה כ 50 מיליארד ש"ח לשנה? למה זה הסוד הכי גדןל במערכת הבחירות הזאת?
ואני מוסיף: רק שלי תעשה טיפול שורש בנ"ל. היתר- נאדה.

104 מה עמדתך בקשר לאוכלביית הגמלאים שחיים מחסכונות ולא מפנסיה, ושחסכונותיהם נשחקות בגלל שהריבית אפסית?  (לת) גמלאי
  • 15:16
  • 13.01.13

105 ואף לא שאלה על הוועדים הגדולים שחולבים אותנו.  (לת) בין הטיפות
  • 15:59
  • 13.01.13

106 בוגי יעלון ענה על השאלה הקשה שלי אבל שלי התעלמה. מה זה אומר?  (לת) יוסי
  • 16:02
  • 13.01.13

107 הבנתי שגברת יחימוביץ תעדיף להצטרף לקואליציה של הימין ובלבד שלא תחבור למרץ ומרץ?
  • 16:25
  • 13.01.13

פעם האמנתי שהשותפים הטבעיים בקואליציה הם העבודה ומרץ. כנראה שהיום כבר לא. הסקתי את המסקנות.

108 שלי יחימוביץ', מייצגת מפלגה סוציאליסטית חזירית וקיצונית  (לת) יוסף
  • 17:11
  • 13.01.13

109 אל תצביעו ציפי! זרקו את שטרית החלאה הביתה. אזרח מודאג
  • 17:46
  • 13.01.13

אסור שמאיר שטרית אי פעם ידרך בכנסת,
כל מפלגה שתקבל אותו צריכה להענש בקלפי,
האיש דיקטטור פאשיסט ומושחת שמוכן לגרום
נזק בלתי הפיך לרבבות מאזרחי ישראל בגלל
הקומבינות שהוא תפר עם HP. איש מסוכן, לא לבחור בציפי!
בחירה בציפי היא בחירה במאגר ביומטרי מסוכן ובלתי הפיך
שיהפוך את כולם פגיעים להפללה בפשע וזיהוי פנים ביומטרי מכל מצלמת אייפון.

110 ביטול המאגר הביומטרי=המשך הזיוף הסיטוני של תעודות אפרת
  • 18:25
  • 13.01.13

וכניסה קלילה לארץ של גורמים עויינים.

111 elections Sheli
  • 19:13
  • 13.01.13

It doesn`t matter what you will do because you are not going to win the elections BIBI is the man the

112 politics Sheli
  • 19:14
  • 13.01.13

left wing stupids

113 מאגר ביומטרי גיורא
  • 00:34
  • 14.01.13

מה רע במאגר. מי שצריך להיות מוטרד הם בעקר עבריינים

114 "...אם ארכיב הממשלה" אומרת שלי יחימוביץ'... איכפת הכיסא השלטוני, או העם, יא אחת שהיא אולי צבועה גדולה מאוד? תגלי לנו כבר!!!  (לת) עממי אחד
  • 15:11
  • 14.01.13

115 שלי מסוכנת לכלכלת ישראל!  (לת) רונן
  • 15:33
  • 14.01.13

116 כמה קל להבטיח הרים וגבעות  (לת) סכר
  • 15:52
  • 14.01.13

117 LAMA METUMTEMET  (לת) reb
  • 16:18
  • 14.01.13

118 שלי יחמוביץ' הצביעה בעבר לחד"ש עמוס
  • 22:29
  • 14.01.13

מפלגת העבודה בראשותה היא מפלגת שמאל קיצוני עם כל השמאלנים הקיצוניים לא להתרשם מהצהרות שלה בנושאים שונים - בנושאים החשובים לישראל היא שמאל קיצוני!

119 העבודה מפלגת שמאל קיצוני, הליכוד מפלגה שפויה ומאוזנת  (לת) צדוק
  • 23:32
  • 14.01.13

120 שלי מדברת שטויות. חבל שיש מיעוט שאוכל את זה. גיל
  • 23:52
  • 14.01.13

גם הימין רודף שלום, והלוואי ונתניהו היה עשירית מהקפיטליסט הקיצוני ששלי מתארת אותו. גם בכלכלה, גם במאגר הביומטרי ובטח בנושאים המדיניים שלי אין ידע, הבנה או משהו כלשהו, מלבד ססמאות.

פרוייקטים מיוחדים