זועבי: לפיד חסר עמוד שדרה פוליטי ויתמוך בחוקים גזעניים

חברת הכנסת מבל"ד אמרה את הדברים בתגובה להתבטאותו של יו"ר יש עתיד אתמול: "לא נעשה גוש חוסם עם חנין זועביז"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמנם מקפיד לומר שהוא אינו שולל אף מפלגה, אבל אתמול (רביעי) דווקא יצא בהצהרה ששוללת ומכלילה את המפלגות הערביות. בהודעה שנתן מחוץ לביתו אמר: "שמעתי את הדיבורים על גוש חוסם. אני רוצה להוריד את הדבר הזה מן השולחן. אנחנו לא נעשה גוש חוסם עם חנין זועביז, זה לא דבר שהולך לקרות...". 

לפיד אמנם התייחס בדבריו לפסילת האפשרות להקמת גוש חוסם וניסה להדוף את ה"ספין" שלדבריו יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', מנסה ליצור, אך חשף באמירתו את העובדה שאינו רואה עצמו שותף עם המפלגות הערביות, ובמיוחד עם ח"כ חנין זועבי שהשתתפה במשט המרמרה שהסתיים בעימות אלים בין חלק ממשתתפיו לכוחות צה"ל.

ח"כ זועבי הגדירה את התבטאותו של לפיד ככזו שנועדה לשמש "תעודת כשרות לכניסה לכנסת". "כמו שיו"ר העבודה ניסתה להבדיל את עצמה מגוש השמאל, לפיד לא רוצה שהאזרחים יתבלבלו ולכן בחר להגיד אמירה כזו" אמרה והוסיפה, "מאחר ואין לו אג'נדה ברורה ואין לו עמוד שדרה פוליטי וחברתי, הוא בחר למצב את עצמו ככוכב הכנסת החדשה בכרטיס כניסה קל מבחינתו - שהוא שונא את זועבי ומה שהיא מאמינה בו ושונא את הערבים ה'רעים' שמאמינים בדעותיה".

חנין זועבי
חנין זועבי מצביעה בנצרת, אמש. צילום: עבדאללה שמא

עוד אומרת זועבי כי להבדיל מהתקשורת, האזרחים הערבים הפלסטינים בישראל "לא התבלבלו ולא ראו בלפיד כאיש שמאל או מרכז אלא איש ימין שמתנגד למתן זכויות לאזרחים הפלסטינים וכזה שיתמוך בהצעות חוק גזעניות כמו הצעת חוק ועדות הקבלה, בה תמכה קדימה במהלך הכנסת הקודמת".

במפגש עם סטודנטים בקריה האקדמית קרית אונו לפני כשבועיים, שנערך ביום שבו החליטה הכנסת לפסול את זועבי מהאפשרות להתמודד בכנסת ה- 19, אמר לפיד כי זו טעות.

לדברי לפיד, "היה דיון על הפסילה של זועבי ועל החבורה של מיכאל בן ארי. זה אולי נשמע לחלק מהאנשים משונה, אבל בעיניי הם דומים כתאומים, כי כל האנשים הקיצוניים נראים לי דומים, לא משנה מאיזה צד. אבל יש משהו שלא מכבד את עוצמתה הפנימית של מדינת ישראל ברעיון שאנחנו על פי חוק ננסה לסתום את הפה לאנשים שאנחנו שונאים את מה שהם אומרים. אני מתעב כל דבר שמייצגת חנין זועבי, אבל אני זוכר גם שחופש הביטוי נועד להגן על כל הדברים שאני מתעב, אחרת אין בו צורך".

לפיד הוסיף כי "אם אתה חלק מהמחנה הלאומי, אתה צריך להיות נגד הפסילה של חנין זועבי. מעליב בעיניי הרעיון שמישהו טוען שהיא מאיימת על מדינת ישראל. מדינת ישראל חזקה יותר מזה והלאומיות הישראלית לא נסדקת בגלל איזה גברת שאומרת דברים מעצבנים, או אפילו אחת כזאת שעלתה על המרמרה. אנחנו גדולים מזה והגאווה הלאומית היא זו שגורמת לי לא לרצות לפסול אותה".

מקום 13 במפלגת יש עתיד, ד"ר רות קלדרון, אמרה ל"הארץ" ששמעה על ההתבטאות של לפיד מאתמול, שלדבריה אינה אופיינית לו. "יאיר מעדיף לא לעשות גוש חוסם, אלא גוש בונה. אף פעם לא שמעתי דבר כזה או סוג של ביטול או גזענות מיאיר. זו לא המדיניות של יש עתיד. כל אדם שנבחר באופן דמוקרטי הוא מבחינתי שותף פוטנציאלי". ב"יש עתיד" סירבו להגיב על הדברים.

רון גרליץ ועו"ד עלי חיידר, מנכ"לים שותפים של עמותת סיכוי לשוויון אזרחי, אמרו בתגובה לדברי לפיד כי "בהתבטאות שלו בנוגע לחבירה אפשרית למפלגות המייצגות את האזרחים הערבים הראה יאיר לפיד שהוא למעשה פוסל שותפות עם האזרחים הערבים, והולך בדרכי החברים הקיצוניים של הכנסת היוצאת.

"דווקא מי שמציג עצמו כמבשר השינוי והפוליטיקה החדשה חושף מיד לאחר ההישג בקלפי עמדות מפלגות ומדירות כלפי הנציגים הבכירים של הציבור הערבי. לצערנו הרב, האיש שהבטיח להביא פוליטיקה חדשה ואזרחית מספק לנו כבר עכשיו סיסמאות ישנות ומפלגות".

 


 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ללא ספק לפיד חסר עמוד שדרה  (לת) יהודי פריפריה
  • 22:46
  • 24.01.13

02 מה אתם רוצים מלפיד??? נירו
  • 22:55
  • 24.01.13

יש קונצנזוס בציבור הישראלי שזועבי מיצגת טרוריסטים ולא את ערביי ישראל..ערביי ישראל בעצמם סולדים ממנה , רבים מהם !

03 לאסד יש עמוד שידרה חזק וגיבוי מלא גם ממני  (לת) מתושלח
  • 23:11
  • 24.01.13

04 אתם תהיו גוש צואה מקצה ישבנו של ביבי  (לת) אנונימי
  • 23:13
  • 24.01.13

05 שהאור יאיר אותכם אורי
  • 23:13
  • 24.01.13

באמת ציפינו משהו יותר מתון ומחושב.

06 חנין זעובי היא גאווה לכול לןחמי החופש  (לת) אודי אלוני
  • 23:17
  • 24.01.13

07 חנין היקרה ערן
  • 23:43
  • 24.01.13

ראשית אין גוש חוסם , 59 מנדטים לא חוסם כלום. שנית , צריך להיות באמת בעל מח קודח על מנת בכלל להגות את הרעיון ,הרי את ואנשי מפלגתך מעודדים ומבצעים הגשת כיתבי אישום כנגד אנשי ביטחון דוגמת שלח ופרי . אני מניח שכבר נתקלת בביטוי הרצחת וגם ירשת

08 סימנים ראשונים להתפרקות של " יש עתיד,!!!מפלגה קיקיונית!!  (לת) באמת מפלגה חסרת עמוד שידרה!!!
  • 23:44
  • 24.01.13

09 אין אף אזרחלסטיני אלד בישראל. יש ערבים ישראליםאין אף אזרחלסטיני אלד בישראל. יש ערבים ישראלים - או פלסטינים בפלסטין. רב תודות. - או פלסטינים בפלסטין. רב תודות.  (לת) מודרניסט
  • 23:47
  • 24.01.13

10 אני מעדיף את חנין על פני לפיד. היא לפחות מציעה מצע של שיוויון אזרחי מלא בין יהודים וערבים, ולא המשך האפליה.  (לת) די ליהיר
  • 23:56
  • 24.01.13

11 האם היא מתכוונת לחוקים גזעניים שיש ברשות הפלסטינית? או בירדן? או במצרים? שתפרט... לא מבין על צה היא מדברת  (לת) אלי
  • 23:56
  • 24.01.13

12 יאיר לפיד איאד
  • 00:01
  • 25.01.13

יאיר היהיר לכל הפחות אתה לא מובן בכלל מי אתה בנט ב או ליכוד ב את מנסה לעשות חקיינות לא מוצלחת , לא נשכח לך את האמירות אני מסכים שיאיאר כמו מדוזה שצפה בים סוער לא שולטת להפך היא נשלטת .

13 המיבחן של לפיד אם יפעל מיידית לביטול כל החוקים והצעדים האנטי דמוקרטיים אנטי עצמאות מערכת המישפט שהימין הקיצוני בליכוד חוקק, וכן הצעדים לחנק המידיה והעיתונות ואירגוני זכויות האדם. או שלפיד יכריז שהוא דווקא בעד חוקי נירנברג אלו, אין אמצע כאן. וזה לא קשור לזועבי.  (לת) מיבחן אמת ללפיד
  • 00:01
  • 25.01.13

14 השותף החדש של ביבי - נועם פוקס
  • 00:02
  • 25.01.13

זו היתה באמת הערה מטופשת שכנראה חושפת את ערוותו הגזענית של לפיד. משתמע מזה שאין מה לצפות לשינוי מגמה בנושא המדיני בקואליציה המתרגשת עלינו, עוד קדנציה של אימפוטנציה עם יאיר הזחוח במקום הליצנים שהכרנו. שנאמר - סידור ישיבה חדש בחדר האוכל של הטיטניק...

15 מרגלת גייס חמישי איזה מוסר יש לך? מקומך בכלא!!  (לת) מלח הארץ
  • 00:02
  • 25.01.13

16 שונאת יהודים תחיה אור
  • 00:03
  • 25.01.13

תחיה ...על חשבונם

17 לפיד, משכיל ונאור בעיני עצמו, יותר גזעני מאביו אם כי לא פיקח כמוהו. כהנא עם ג'ל
  • 00:04
  • 25.01.13

אם פוליטיקאי גרמני היה פוסל קואליציה עם נציגים יהודים, העולם היה מוחה. כאן אחד כזה נחשב סמולן.

18 לפיד אינו היחיד שמתעב את זועבי המתועבת. משואה
  • 00:04
  • 25.01.13

לא מבין מה היא עדיין עושה בכנסת.

19 לא הערביות של זועבי וחברי מפלגתה מפריעים ללפיד להצטרף אליהם כגוש.... יוסי
  • 00:06
  • 25.01.13

...אלא עמדותיה נגד עצם קיומה של מדינת ישראל, ותמיכתה במאבק הערבים לחיסולה של המדינה. האם זוהי גזענות????
גם אם היה מדובר בח"כ יהודי שחושב כמוה (ולבשתנו, ישנם יהודים כאלה), לפיד לא היה מסכים לשבת איתה.
(ולא, לא הצבעתי ללפיד כלל. כי אני לא מסכים עם חלק גדול מעמדותיו. אבל אין כאן שום גזענות)

20 אני לא מסוגלת להבין איזה אינטרס היה ללפיד זואי
  • 00:09
  • 25.01.13

לומר אמיר כזו בוטה שפוגעת במגזר שלם. הרי הוא לא אמר שלא יהיה שותף רק עם מפלגתה של זועבי, האמירה שלו הרי כוללת את כל המפלגות הערביות ובעצם את כל הציבור שהצביע בשבילן. אם זה היה לפני הבחירות לפחות היתה יכולה להיות לזה סיבה טובה מבחינתו של לפיד. אבל עכשיו?

21 חסר עמוד שדרה וגזען. אם אינך סובל את זועבי שדר
  • 00:10
  • 25.01.13

תתיחס אליה בלבד לא למפלגתה ולציבור הערבי כולו כמשתמע.

22 יש ליאיר יופי של עמוד שדרה ימני, שמאל אחותך. רק שזה לא מתאים לזועבי  (לת) יש עתיד עם יאיר ועתיד טוב
  • 00:11
  • 25.01.13

23 לפיד מרכז, אמרתם? הצחקתם אותי. ימין גזען. יובל
  • 00:12
  • 25.01.13

מבגין. מרידור לא תשמעו את הגזענות הזאת.

24 יצא המרצע מין השקיאיר.  (לת) רמי
  • 00:13
  • 25.01.13

25 זואבי היא מספר אחת ! אני הצבעתי לה ואני מאושר על כך ! ערן - תל אביב
  • 00:14
  • 25.01.13

מקווה שהיא תהיה לך כמו עצם בגרון מר לפיד !

26 זכותה של זועבי לתמוך בעמה , כמו..... בצלאל ליכודניק בדימוס
  • 00:24
  • 25.01.13

שיהודי צרפת תומכים בישראל. לא מבין מה רוצים ממנה ? לא הורשעה, אלא רק על ידי התקשורת "השמאלנית". ועל ידי הימניים הגזעניים והשונאים,היא לא משת"פית של ישראל וכל הכבוד לה. כמו שאני תומך ביהודי העולם, היא תומכת בערביי העולם. וכך צריך להיות. נקודה

27 לפיד ציין כי "הוא מתעב כל דבר שמייצגת חנין זועבי". זועבי מייצגת מעל מאה אלף אזרחים ישראלים שהצביעו בל''ד ג'ון אדאמס
  • 00:26
  • 25.01.13

''אחת כזאת שעלתה על המרמרה'' אומר לפיד. אז מה אם היתה על המרמרה? היו שם עוד ערבים ישראלים, וישראלים יהודים היו במשטים אחרים, שניים (ג'ף הלפר וגדעון ספירו) אפילו הצליחו לפרוץ את המצור ולהגיע לעזה. ועדיין, ח''כ זועבי סומנה כמטרה,כמו עדת זאבים שבוחרת את האנטילופה שנראית הכי קטנה והכי חלשה ומתקיפה אותה מכל הכיוונים. כאן ציפתה להם הפתעה, והאנטילופה לא נבהלה, השיבה מלחמה, וצלחה את גל הנביחות והנשיכות, אפילו הצליחה להבחר מחדש לכנסת. כל הכבוד!

28 לפיד חסר עמוד שידרה...באמת, זועבי, התעדנת. הוא הרי גזען פאשיסט, תת אנושי  (לת) חגית
  • 00:48
  • 25.01.13

29 גזעני. צריך להתנצל על זה.  (לת) אמיר
  • 00:51
  • 25.01.13

30 אולי קצת הגזמת זועבי Avi
  • 00:53
  • 25.01.13

אולי הדרך הקיצונית שבה בחרת לפעול אינה מועילה לך יותר , אפשר עדין לשנות

31 זועבי הרוויחה ביושר את הסלידה ממנה ומבל"ד. לטעמי ,אין לה מקום בישראל.  (לת) שלמה
  • 00:58
  • 25.01.13

32 bravo, רון ועלי, ואני מחכה להתנצלות מלפיד ג'רמי מילגרום
  • 01:02
  • 25.01.13

חה"כ חנין זועבי, וחברי רון ועלי ביטאו את חששותי במדויק: יאיר, זו מעידה אבל אתה יכול וצריך לצאת מזה עם התנצלות כנה

33 לקחת את האזרחות שלנו ברצינות מאזרח ישראלי לא יהודי אל יאיר
  • 01:03
  • 25.01.13

בזה שאנחנו נולדנו כבני חורין מהרחם נקנתה לנו
זכיות אלמנטריות שאין בידי המדינה להתנכר אליהן באם היא רוצה או
לא. הציבור הפלסטיני בישראל קנה לעצמו דרך מאבק עקש ואמיץ וללא כל אלימות
חלק מזכיות אלה . זכיות אלה שנתנה לו על פי חוק היסוד . מאז שהחליט הציבור הערבי לקבל על עצמו להיות אזרחי המדינה משנת 1948 ולחיות תחת שלטונה ולקבל על על עצמו את חוקיה , לא פסק לרגע לתבוע את הזכיות שלו כמיעוט לאומי כפי שמצביע החוק הבין לאומי והמוסכם על כל מדינות החברות באום לרבות ישראל. וכפי שחרטו במגילת העצמאות של המדינה, זכיות המקנות שימור הזהות והתרבות הלאומית שלנו ובד בבד לא ימנע ממנו להקים את חובתנו כאזרחים . ומכיוון שדמוקרטיה במהותה היא לכונן ולחזק ולהגן על זכיות פרט ולהבדיל מה דיקטטורות המושתות על תביעת חובות ונאמנות וצמצום מרווח החופש של הפרט אין ביד הדמורטיה הישראלית לתבוע חובות מהאזרחים הערבים שלה כל עוד שהיא מעלה בתפקידה המהותי ביותר כלפם.
זה מה שמיצגת הגברת זועבי ואם אתה רוצה לפסול אותה בשל כך אתה פוסל
את עצמך .
עוד דבר קטן לא היה שום ספק שאתה בינוני להפליא !

34 בוקר טוב לכל אזרחי תל אביב. אתם עוד עתידים לגלות הרבה יותר מזה מיהו ומהו יאיר לפיד  (לת) יואל
  • 01:05
  • 25.01.13

35 חבל שחברי הכנסת הערביים מייצגים בעיקר את עצמם. הציבור שלהם לא קרוב להיות קיצוני כמוהם והם גורמים לו רק נזק. לכן גם אין כל סיבה לשבת עם "נבחריו" בממשלה.  (לת) פסבדונקי
  • 01:31
  • 25.01.13

36 אין הבדל בין ימין שמאל ומרכז במפלגות הציוניות, כולם מאוחדים בשנאה ובגזענות, חנין זועבי את מלאך דימוקרטי שלא מוכן להנמיך את הראש במאבק נגד הגזענים- תודה רבה לך עלי ג ירושלים
  • 01:42
  • 25.01.13

אני תומך ברעיון מדינה לכל אזרחיה שמציעה מפלגת בל״ד שבידיה פתרון הוגן והיגיוני נגד הגזענות והגזענים

37 לפיד הוא האדם הנכון יהודי גאה
  • 01:48
  • 25.01.13

סוף סוף משהו שם מראה למחבלת הזו
כל הכבוד יאיר

38 יהיר בנט לפיד המצליף בקיר
  • 01:58
  • 25.01.13

ככה זה - מי שהצביע בשביל חתול בשק שמעולם לא פעל בשביל הציבור - שיתכונן לביבי גרסה 2.0.
חוץ מזה שביברמן יעשו ממנו נקניק.

39 עמוד השדרה שלך הוא שינאה ליהודים. אני משכים כי ליאיר לפיד אין עמוד שידרה שכזה  (לת) יוסוף
  • 02:33
  • 25.01.13

40 לפיד הוא ציוני, המפלגות הערביות הן אנטי ציוניות. למה שיעבדו ביחד? גל
  • 02:54
  • 25.01.13

לפיד גם לא נבחר על הטיקט של "אנטי ביבי" בניגוד ללבני או יחימוביץ' למשל. ההפך הוא הנכון, הצביעו לו על מנת שיכנס לקואליציה וישפיע מבפנים. אין לו סיבה לחפש קואליציה שמאלית בכוח כאשר מירב הקולות הציוניים הלכו לימין.

41 הבוחרים של לפיד יאכלו אותה כמו אלו של קדימה.  (לת) יפה
  • 03:05
  • 25.01.13

42 הבוחרים של לפיד יאכלו אותה כמו אלו של קדימה.  (לת) יפה
  • 03:05
  • 25.01.13

43 מענין מה יותר מעליב את זועבי, שלפיד אמר שהיא תאומה של מיכאל בן ארי? או שהוא לא רוצה לעשות איתה גוש חוסם?  (לת) דילמה
  • 03:08
  • 25.01.13

44 איך גל המטומטמים שבמדינה הזו לא הבין שלפיד זה ביבי מלפני 20 שנה? אמיר
  • 03:11
  • 25.01.13

היהירות, השחצנות, הזחיחות, הקשר להון,
תבדקו מי התורמים שלו (כמו למשל משפחת הבנקאים
הגלובאלית של רוטשילד למשל).

החיבה לסיגרים ולויסקי המיושן שעולים כמו משכורת של מאבטח אתיופי,
הוא?? הוא יביא לכם שינוי?! חהה חה חה. מר שחקן?
הדברן החלקלק? ששולט באנגלית? שמדברר עצמו לדעת? מזכיר לכם מישהו?

אהחחח איזה עם טיפש אתם, באמת שמגיע לכם את כל החרא שמאכילים אתכם.

ואני שמצביע מרצ מטבעי, חרגתי ממנהגי והצבעתי לחנין זועבי
כדי שתמשיך לעצבן אתכם עוד 4 שנים על אפכם ועל חמתכם,
כי פייר? אתם עם זבל, ואני אומר אתם, כי אני כבר ממש לא מרגיש שייך לג'ורה שנהייתה מהמדינה הזו.

45 לא ברור מה הבעיה שלפיד לא מוכן לשבת עם לאומנית מיליטנטית אנטי ציונית  (לת) שש בערב
  • 04:28
  • 25.01.13

46 אלוהים ישמור איזה חרצופים בובות סמרטוטים אתם.. לא מתביישים?"מנהיגים" שלא יודעים להתנהג..  (לת) פאשיזם ציוני תאגידי תעמולתי
  • 04:44
  • 25.01.13

47 באם אין פוליטקאי חכם,אז לפחות יפה,אין ספק שיאיר רמת שחצונותו ביחס הפוך לרמת תבונתו.כאשר שמעתיו הקאתי,ואני יודע שהוא לא סופר אותי,הרי ידידיו גם כאלו  (לת) אזרח שמחליט
  • 06:04
  • 25.01.13

48 אל גבורתה ישירותה ועל גב זקוף-הימין השמיץ והיפה קנה את סיפור המרמרה שמבקר המדינה אמר דברו.סיפורי ליברמן איילון וביבי ,גדולי שקרני הדור אבל ההידיטות קונים  (לת) מעדיף את זועבי
  • 06:07
  • 25.01.13

49 ויאיר לפיד בראשם-כל כך נביבות במסרים ,ריקנות ללא גבול,דחף שילטוני ללא מעצורים בניצולו הציני של מחאה חברתית-אני עם דפנה ליף  (לת) חבורה של קינים מתנשאים
  • 06:09
  • 25.01.13

50 דחפי שילטון לכוח ,חוט שידרה רככוכי,מתאגרף עלוב ופחדן,ערמת שרירים לא כוח הפעלה.זהו האיש שהמליכו למלך.ביביהו יודע להשמש בחמורי גרם  (לת) עם לפיד לא הייתי עושה עיסקה
  • 06:13
  • 25.01.13

51 פליטת הפה של לפיד היתה מכוערת כלפי זועבי, כלפי הערבים וכלפי השמאל. הצטערתי לשמוע.  (לת) גני שהצביע לפיד
  • 06:18
  • 25.01.13

52 חנין מזיקה לערביי ישראל..חבל שטחו עיניה מראות את הציון שהיא משיגה בדעת הקהל .הדרך שלה הרסנית וקיצונית ולא תשפר את מצבם של ערביי ישראל .היא יוצרת ניכור ופערים מעמיקים והולכים באופן שהיא פועלת .  (לת) יאיר צודק בנוגע אליה.
  • 06:21
  • 25.01.13

53 אני שמאל וגם אני מתעבת את חנין.גם היא אגב בזה לשמאל .זועבי מצליחה להשניא עצמה על הישראלים מכל צדדי המפה.מדובר בדמות קיצונית פרובוקטיבית שחיה וניזונה משנאה ותוקפנות בחסות הבאר שהיא שותה ממנה..אין שום הבדל בינה ובין עזמי בשארה שלפחות עשה צעד מעשי וערק למחנה שהוא תומך בו.נקוה שחנין זועבי תלך בעקבותיו.  (לת) זועבי לסוריה שם מקומך לצד בשארה.
  • 06:29
  • 25.01.13

54 לפיד הגזען לא השתתף במשט לפתיחת דרך הים לטילים אירניים. לפיד הגזען לא שידר מהטלפון הסלולארי שלו נאומים של איסמעיל הנייה לציבור ישראלי. לפיד לא תמך בעזמי בשארה כאשר זה טיווח רקיטות של חיזבאללה על יישובים ישראלים. רק חנין זועבי הנאורה והאנטי גזענית היא כזאת. אין ספק שכל מילה שהגברת הרצחנית הזאת אומרת ראויה לכותרת ראשית ב"הארץ" ולתמיכת כל ה"שפויים" וה"נאורים" ששנאתם לעצמם היא מקרה פסיכיאטרי קיצוני.  (לת) אבינועם עוקבי
  • 06:36
  • 25.01.13

55 התפוח לא נפל רחוק מהעץ. קודם מנבל את הפה ומקשקש ורק אחר כך חושב (וגם זה לא תמיד).  (לת) יעל
  • 07:00
  • 25.01.13

56 חנין זועבי לא מבינה עד היום שהיא קיבלה אזרחות במדינה היהודית, הרי זו האזרחות היחידה שהיה לנו לתת
  • 07:05
  • 25.01.13

לא נראה שזועבי משלימה עם עובדה זו, היא רוצה להפוך את המדינה היהודית שהקמנו בארץ ישראל למדינה מסוג אחר וקוראת ליהודים שלא יאפשרו לה, בדין, להגשים את משימת חייה בשם: גזענים.
זו המדינה זועבי, אותה הקמנו אחרי שאתם עצמכם יצאתם למלחמה כדי שלא תהיה לנו אפילו חצי מדינה, כי רציתם הכל לעצמכם.
כל הערבים שאינם רוצים לגור במדינה יהודית, הרי לא מחוייבים להישאר כאן. בישראל יכול כל אדם לממש את נכסיו ולעבור לגור במדינה אחרת. יהודים רבים לא גרים בישראל כי בחרו במדינות אחרות, וכל העולם נוהג כך.
היהודים שגרים שם, לא מנסים להפוך את המדינות שהם גרים בהם למדינות יהודיות. כך צריך לנהוג גם בישראל, וכך גם את חנין.
העובדה שאנחנו מעניקים לך זכות ישיבה בפרלמנט שאנחנו הקמנו, קצת עלתה לך למוח באופן ההפוך לכוונת הפרלמנט שלנו: שאותו אמורים לאכלס רק מי שנאמן למדינה כפי שהוקמה והוכרזה: מדינה יהודית

57 בעלי חוט השדרה זוחלים על ארבע לפני תומכת טרור אנטי ישראלית , משונה  (לת) א ב
  • 07:06
  • 25.01.13

58 חנין אני רוצה להרגיע אותך עלי
  • 07:08
  • 25.01.13

בכנסת הבאה את תהיי והוא כנראה יתאדה ויעלם ובכל זאת אני חושב שאת באמת לא תרמת כמעט שום דבר לחיי האזרח הערבי במדינת ישראל .אני מקווה שהפעם תתעסקי בדברים שהם קריטים לחיי 1.2 מיליון אזרחים ערבים במדינת ישראל .

59 לפיד לא טוב אלי
  • 07:09
  • 25.01.13

למדינת ישראל

60 ההר הוליד עכבר בדוי ישראלי
  • 07:13
  • 25.01.13

התבטאות מאכזבת ולא מתאימה

61 לפיד יעלם מהמפה הפוליטית מהר מאד,בגדול אין שום הבדל בינו לבין ביבי,ומי מהשמאל שהצביע עבורו בעצם הצביע לביבי. איתי
  • 07:27
  • 25.01.13

לפיד יעלם מהמפה הפוליטית מהר מאד,בגדול אין שום הבדל בינו לבין ביבי,ומי מהשמאל שהצביע עבורו בעצם הצביע לביבי.

62 זה שאינו מוכן לשבת עם חרדים אנטי ציונים זה בסדר אבל זה שאינו מוכן לשבת עם ערבים אנטי ציונים זה ממש נורא קוקו
  • 07:29
  • 25.01.13

כל התנהלותה של זועבי פופוליסטית מציע שתתחיל לדאוג קצת לציבור מצביעיה וקצת פחות לתקשורת.הגיע הזמן שעיתון המתיימר להיות לאנשים אינטליגנטיים יפסיק לקנות את הצגותיה של זועבי

63 מי שקרא לערבים זועוביז הוא טיפש חסר תקנה, גזען, ובמקרה הזה גם אחד שעוד ימכור אותנו בזול. מי שבחר ביהיר הולך להצטער על זה. עוד אחד עם סיגרים וטייקונים.  (לת) יואבחלב
  • 07:33
  • 25.01.13

64 פניה ללפיד: אם אתה רציני תתקשר אליה ותתנצל על השטות שפלטת.  (לת) לפיד פוליטיקאי מזן שונה? עליך חובת ההוכחה
  • 07:36
  • 25.01.13

65 לא אוהבים אותך זועבי. עברת את כל הקווים האדומים.  (לת) לא
  • 07:45
  • 25.01.13

66 מסכן יאיר, כל כך הצליח לו שקיבל הזמנה מאבו-מאזן. מה הוא בדיוק יעשה שם? אולי ידבר איתו על מוחמד עליז  (לת) ישי
  • 07:54
  • 25.01.13

67 ליאיר לפיד - איש השיווק: אנחנו כאזרחי ישראל המוגבלי חשיבה התוכל להסביר לנו מהם הדברים שאתה בדיוק שונה במה שחנין זועבי מיצגת? אבג
  • 07:56
  • 25.01.13

אתה מאמין בלאומיות היהודית, היא מאמינה בלאומיות הערבית, אתה מאמין בשיוויון לכל האזרחים - היא גם מאמינה בשיוויון של כל האזרחים גם בסיסמאות (מדינת כל אזרחיה) וגם בפועל - חוקים שווים לכו--לם, במקומות אחרים בעולם המצע של חנין זועבי נחשב לשיא הדימוקרטיה בעוד שהמצע של הליכוד למשל נחשב ללאומני
אני וגם דוב חנין למשל מאמינים בסוציאל-דימוקרטיה במקרה הזה אני כבר לא כמוך ולא כמו חנין זועבי...

אז מהו בדיוק הדבר שמרחיק אותך מחנין זועבי, חוץ מסיסמאות מהו הדבר הקיצוני שאתה רואה וכל האחרים לא?

68 מדוע מראה העתונות כל כך הרבה סובלנות כלפי המחבלת ששונאת את מדינת ישראל  (לת) אלכסנדר
  • 08:03
  • 25.01.13

69 לא גזעני זאב
  • 08:04
  • 25.01.13

לפיד לא גזעני ואם זועבי פלסטינאית שתגור ברשות הפלסטינאית והייתי שמח שתארגן משט פעילים לסוריה לעזור למסכנים שם שבאמת אין להם מה לאכול אני אתמוך בכל יכולתי במשט כזה

70 יצא שד הגזענות מהתחפושת הילברלית.הוא עוד יםתיע אותנו לרעה.מזל שרות קלדרון העירה לו בתקיפות ראויה  (לת) אחד העם
  • 08:10
  • 25.01.13

71 זובי עקרה עפיף
  • 08:14
  • 25.01.13

במקום לעלות על המרמרה היית צריכה לעלות על טיל לקיבינימט.
במקום לברבר כל הזמן "כיבוש,כיבוש" תילחמי שיהיו תשתיות בכפרים הערביים.
את משחקת לידיים של שונאי הערבים ופוגעת בנו.

72 קלדרון VS לפיד, האם מפלגת יש עתיד מתחילה להתפלג עוד לפני שהושבעה לכנסת  (לת) נראה לי שהם ישברו שיא חדש
  • 08:20
  • 25.01.13

73 בוקר טוב לך חנין זועבי רותי,ת"א
  • 08:31
  • 25.01.13

צאי מתוך העיסוק בעצמך, הקשיבי לבוחרים שלך. למזלך, שלא כמו רבים מחבריך מהמגזר הערבי, את נבחרת, כי את צעירה יותר ומשכילה והם עדיין מקווים ממך לטוב, אבל....... ארבע שנים ישבת בכנסת ורוב מה שכולנו שמענו ממך זה העיסוק שלך בפלסטינאים (אלה שאינם חיים בישראל!!!!) הראי לבוחרים שלך כי את עוסקת בהם ורק בהם ועושה כל אשר לעיל ידך כדי להיטיב את חייהם, הרי לשם כך הן בחרו בך.

74 מדהימים אותי אלה שתומכים בזועבי. מילא הייתם ערבים, אבל בתור יהודים אתם מכירים בעובדה שהיא שוללת את זכותכם להגדרה עצמית?  (לת) אסף
  • 08:34
  • 25.01.13

75 לפיד מגלומן בהתהוותו רואים אפילו משפת הגוף וכל מה שמוציא מהפה  (לת) זה לא שיח של ראש מפלגה
  • 08:35
  • 25.01.13

76 אתמי מענינת הטמטומת הזאת מיכאל
  • 08:50
  • 25.01.13

זבל

77 הבעיה של לפיד היא יחימוביץ ולא זועבי. הוא קפיטליסט ומתעב את שלי וכל מה שהיא מאמינה בו. הוא עם הטייקונים ומעמד הביניים וכמובן העניים ומוכי הגורל לא מעניינים אותו. איזה מזל שיש לו את זועבי כתרוץ.  (לת) הוא כבר משקר
  • 08:53
  • 25.01.13

78 גזען יצא מהארון.  (לת) אבי
  • 08:57
  • 25.01.13

79 פרובוקציות- זה כל מה שיש לזו(ע)בי למכור יהודה
  • 09:21
  • 25.01.13

על זה היא נבנתה וזה מה שמשמר אותה.
היא מבינה את זה, התומכים שלה- לא.

80 זועבי מוזמנת לעבור לסוריה שם תוכל לצאת מכל הארונות רן לוי
  • 09:28
  • 25.01.13

מדינת ישראל היא מדינה ציונית ויהודית.

81 יצא המרצע מן השק מסכות נופלות מהר
  • 09:47
  • 25.01.13

עוד לפני שהספקנו לגרד את הפרצוף המלוקק של לפיד התברר שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ - שובינסט, גזען, שנא ערבים וגס רוח

82 "גוש חוסם" ?... Dr David MILLER
  • 10:21
  • 25.01.13

חנהל'ה, איתך ועם כמוך, זה לא עניין של "גוש חוסם" אלא של ניתוח טחורים פוליטים. אולי ללפיד אין "עמוד שדרה פוליטי". לך ולחבריך אין נשמה פוליטית, חוץ מפַלְצַנוּת אנטי ישראלית נְלוֹזָה.

83 גוש חוסם עזרא מנשה
  • 10:31
  • 25.01.13

היזמה הנתעבת והמרושעת של הקמת גוש חוסם אשר ישתק את המדינה, לא צלחה. השמאלנים של ימינו רצו לעשות מעשה אשר גם האדם הקדמון הניאנדרטאלי לא עשה
הם ביקשו לצרף ללהקתם גורמים המבקשים להכחידם וזאת מתוך שנאה וטירוף. כך הפך השמאל לגרוע יותר מהאדם הקדמון.

84 ד״ר רות קלדרון אחת
  • 10:53
  • 25.01.13

חבל שזו לא את שעומדת בראש יש עתיד אז באמת היה לנו עתיד אשה מדהימה וברורה וחזקה ורודפת צדק

85 חבל, לפיד התגלה כילד הנגרר של הכיתה מנהיג הוא לא
  • 12:06
  • 25.01.13

כדי לטפס לא צריך לדרוך על ולהעליב את. לפיד פגע ברבים מאוד: באזרחים ערבים נאמנים שהם ישראליים לא פחות ממנו. על הדרך, פגע גם באנשים טובים מכל הציבור, הסבורים שהגיע הזמן לשוויון אזרחי במקום הזה

86 יצא פיתה חבל"ז חברל'ך שוב טעיתם. מתי תלמדו
  • 12:45
  • 25.01.13

הג'ל לא מצליח לכסות על תכולת העגלה. כי היא ריקה!
בצעד כה דוחה, מטיל רפש בציבורים שלא ידעו בכלל שהם כאלה, כך בחר אלוף הדיבורים הריקים לצעוד את צעדו הראשון: אבוי, ראשו בקושי מבצבץ מביב השופכין אליו צעד בגאון. כך כברווז הוא מכרכר לשדה הירי של הביב, משיל מאחוריו לא רק מגן ואפשרויות מיקוח, אלא גם תקווה לשינוי

87 לזכותו ייאמר שהוא לא חשף את גזענותו רק אחרי הבחירות, אלא כבר לפניהן התבטא באופן דומה א
  • 14:01
  • 25.01.13

אבל עדיין ניתן לו קרדיט ולא נשלול אותו רק בגלל שתי התבטאויות אומללות מאוד וזהות. במעשיו ייבחן.

88 רק בעיתון ( אל ארד ) היא זובי ואתם יכולים לקבל במת שיטנה למדינת ישראל. אזרח שפוי...
  • 14:25
  • 25.01.13

מצביעי לפיד מגיעים מכל הקצוות ...הנטיה של הקוראים לקחת צד במיידי לטובת שונאי ישראל היא פשוט מדהימה ...להזכירכם הגברת הנ"ל נבחרה עיי אזרחי מדינת ישראל שלמענם היא עושה שום כלום...אפס מוחלט..
הגיע הזמן שאנחנו נבחר במפלגה שתשרת אותנו ..ולא משהו אחר.

89 לפיד בעייתי אבל את תשתקי  (לת) לא יודעת לשחות
  • 14:46
  • 25.01.13

90 זוכרים את אביו הגזען שעלה לשידור אצל רזי ברקאי מיד בתום שיר במרוקאית של עמיר בניון? זוכרים מה אמר אז ב 2002?? --- "לא אנחנו כבשנו את טול-כרם, טול-כרם כבשה אותנו" שרון
  • 17:46
  • 25.01.13

אם זה היה האבא, אז מה אתם מצפים מהבן...

91 חברי כנסת יקרים - תפסיקו ללכת מכות בבקשה. ישראל
  • 19:03
  • 25.01.13

תפסיקו עם כל השנאה כלפי חברי כנסת אחרים ותנסו לשתף פעולה. זועבי עשתה פעולת מחאה נגד המצור בעזה. אז מה? היא חברת כנסת. ואתם נבחרי ציבור צריכים להתנהג בכבוד אחד לשני. אחרת הציבור יחליף אתכם. אתם צריכים לפעול בשביל הציבור שבחר בכם ולא נגד הציבור שלא בחר בכם.

92 נדרשת מיאיר לפיד התנצלות על האמירה הגזענית אחד העם
  • 07:56
  • 26.01.13

וקהל מצביעיו צריכים להסתייג מאמירה זו ולאלצו להתנצל.אחרת אין עתיד ואין תקוה ואין שינוי.אותה גזענות והדרה ישנים של הפוליטיקה הישנה והעבשה

93 זועבי מחבלת מנווולת , היא גזענית ולא אנחנו אתי גיל חיפה
  • 19:32
  • 26.01.13

כל פעם שלא מסכימים אתה היא קוראת לנו גזענים הגזען היחיד זו היא מנוולת מחבלת יורקת לבאר שממנה היא שותה ואוכלת יש לה מזל שהיא חיה פה ולא באיזו מדינה ערבית שם היו תולים אותה על עץ לראווה שתסתום את פיה ותאכל חרא , זו מדינה יהודית לשם כך היא קמה ולא כדי שנשב עם מחבלים בכנסת , שופטי העליון שמאלנים שכמותם הורסים לנו את המדינה ונותנים ליגיטימציה למחבלים לשבת בכנסת הם חושבים שהם יותר קתולים מהאפיפיור

94 כשבירדן אוסרים על קניית תוצרת ציונית, זה לא גזענות ? אהל אל ד׳ימה, זה לא גזענות ?  (לת) שקט שקט
  • 11:49
  • 30.01.13

95 I thuohgt I'd have to read a book for a discovery like this! Coltin
  • 14:31
  • 07.02.13

I thuohgt I'd have to read a book for a discovery like this!

פעילות
המלצות