היי, זה נתקה || פרשת נתן אשל: כישלונה המשולש של שומרת הסף במשרד ראש הממשלה

היענות היועצת המשפטית לפניית אשל החזירה אותו בדלת האחורית למקום שממנו סולק. בכך נכשלה האכיפה במקום בה היא הכי נדרשת - לשכת רה"מ

דמיינו את המייל הבא: "שלום שלומית, ראש הממשלה פנה אלי וביקש שאעמוד בראש צוות המשא ומתן הקואליציוני שלו. האם הרקורד שלי יוצר בעיה או שזה בסדר? נסים אלפרון".

נתן אשל אינו עבריין פלילי, אבל הוא עבריין משמעת שהורשע על פי הודאתו והורחק משירות המדינה. לכן, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית ברנע-פרגו, נכשלה שלוש פעמים בפרשת המייל שבו ביקש ממנה אשל חוות דעת.

ראשית כל, היא אינה יועצת משפטית של אשל, וכפי שאלפרון לא היה זוכה לקבל ממנה חוות דעת, גם אשל אינו זכאי לכבוד הזה לאחר שהורחק משירות המדינה. שנית, אסור לה להעניק ייעוץ משפטי בעניינים פוליטיים. שלישית, חוות הדעת של ברנע-פרגו שגויה ואינה עומדת בקריטריונים של טוהר המידות בעניינים ציבוריים.

ברנע-פרגו היא שומרת הסף בלשכת ראש הממשלה. תפקידה לבלום את השחתת טוהר המידות ובעת הצורך לומר לראש הממשלה ולשלוחיו את מילת הקסם "לא". היא האחראית על הצבת הגבולות למותר ואסור במשרד ראש הממשלה וכשלונה בעניינו של אשל צורם במיוחד. האיש פשוט לא אמור להיות שם.

היענותה של ברנע-פרגו לפניית אשל החזירה אותו בדלת האחורית למקום שממנו סולק בדין המשמעתי. בכך הכשילה היועצת את אכיפת הדין המשמעתי, במקום שנדרשת ההקפדה הברורה ביותר עליו, לשכת ראש הממשלה.

הדרך הנכונה מבחינת ברנע-פרגו לטפל במייל מאשל היתה לפנות לראש הממשלה ולברר עמו אם הפנייה נעשתה על דעתו. אם התשובה לכך היתה חיובית, היה על ברנע-פרגו להסביר לראש הממשלה שאשל הוא אדם פרטי ואינו יכול לפנות אליה ישירות. ראש הממשלה או מישהו מעובדי לשכתו היה צריך לפנות. היועצת של משרד ראש הממשלה אינה אמורה להעניק לאשל חוות דעת משפטית כלשהי.

היועצת המשפטית שלומית ברנע-פרגו
היועצת המשפטית שלומית ברנע-פרגו. צילום: מוטי קמחי

מעבר לכך, ניהול המשא ומתן הקואליציוני הוא עניין פוליטי ולכן הוא מנוהל על ידי אנשים פוליטיים. עובדי השירות הציבורי, ובמיוחד משפטני השירות הציבורי, אינם אמורים לעסוק בשאלות פוליטיות ומפלגתיות. ברנע-פרגו היתה צריכה להסביר לראש הממשלה שעליו לפנות ליועץ המשפטי של הליכוד כדי לברר אם אשל כשר למשא ומתן הקואליציוני.

במישור המהותי, חוות הדעת של ברנע-פרגו אינה ראויה. בג"ץ קבע, בשנת 1990, שהסכמים קואליציוניים "נערכים על ידי אנשי ציבור, שהופקדו על ידי הבוחרים על ניהול מערכות החקיקה והשלטון; מכאן כי ההסכמים לא נועדו להסדיר נושאים שעניינם אינטרס פרטי או אישי". באותו עניין קבע בג"ץ חובה לפרסם הסכמים קואליציוניים.

מעבר לכך, אמרו שופטי בג"ץ כי אופי ההסכמים הקואליציוניים משליך על "הנורמות אשר מן הראוי שיחולו על עריכתם ועל דרכי הטיפול בהם". מהן הנורמות הללו? "מן המטרות אשר אותן נועד הסכם ציבורי לשרת מתחייבים היסודות של קיום טובת הציבור ושמירה על כללי הגינות וטוהר בפעילות המשתקפת בהסכם". רק בגישה זו טמונה "התשתית לאמון הציבור בשיטת הממשל".

חוות דעת המכשירה לצוות המשא ומתן הקואליציוני את מי שנפסל משירות הציבור אינה עולה בקנה אחד עם גישת בג"ץ. הנורה האדומה צריכה להידלק בלשכתו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין. הוא הממונה המקצועי על ברנע-פרגו וכדאי שיבדוק מדוע כשלה.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 חבר של שרה שואל את החברה של שרה ... נהדר  (לת) רמי
  • 21:34
  • 29.01.13

02 האשם הוא נתניהו! לנתן אשל אין מקום בייצוג מפלגת שלטון, נ ק ו ד ה!!! נו באמת
  • 21:42
  • 29.01.13

עלא צריך לשפוט לחומרה את שלומית ברנע. עו"ד היא שכירה. סירוב שלה עשוי, וסביר שיגרור את הרחקתה מתפקידה הנחשק. השלטון של הליכוד ידוע בסיכול ממוקד של מי שלא עושה דברו

03 אין בושה הרצל
  • 21:48
  • 29.01.13

לביביהו כין בושה וליועץ אחיטופל גם כן. האם הגב המשפטנית היתה נותנת לי יעוץ בנושא טוהר המידות.....

04 "תפקידה לבלום את השחתת טוהר המידות ",,, קצת אטופי. לא ?!  (לת) בישראל,,, אצל ביבי,,,
  • 21:48
  • 29.01.13

05 לא יאומן כמה שחיתות יש שם. יאללה הביתה כולכם זבלים  (לת) אחד
  • 21:50
  • 29.01.13

06 זו לא פרשת אשל, זו פרשת עו"ד ברנע-פרגו.  (לת) רש"י
  • 21:52
  • 29.01.13

07 איפה היית כאשר רמון מונה למשנה לרוה"מ? שקול
  • 21:53
  • 29.01.13

אין גבול לצביעות ולכפל סטנדרטים

08 ועוד נקודה למחשבה באותו נושא -- גם לעידו אך גם ליאיר לפיד דמוקלס
  • 21:56
  • 29.01.13

שאלה דומה עשוייה להתעורר בקשר למינויו של עו"ד יואב מני לצוות המשא ומתן. הקונסיליירי של אביגדור ליברמן, שהסתיר מסמכים ושמר על זכות השתיקה בנסיון שהצליח לשבש חקירה פלילית -- האם הוא ראוי לכהן בצוות המו"מ הקואליציוני?

09 אותה צחנה שעולה מפרשת הרפז... חולי רוח מסתובבים חופשי במשרדי ממשלה!  (לת) צח
  • 21:58
  • 29.01.13

10 הכישלון הוא שלכם עיתון "הארץ" מעניין אם הוא היה שייך לצד השמאלי כמו חיים רמון שממשיך בפעילות פלמטרית ללא שום התייחסות מצדכם.מאחל לכם להמשיך לרדת בסקרים עד אחוז אחד  (לת) קובי
  • 22:00
  • 29.01.13

11 אל דאגה. לאחר ביטול בתי הדין לעבודה יבטלו גם את בג"ץ ואז לא תהייה בעיה עם המנוי שלו..  (לת) יובל
  • 22:01
  • 29.01.13

12 משפטי לא שווה אתי סטודנט
  • 22:01
  • 29.01.13

יש פה בלבול מטעה. יש הבדלה וראוי שתהיה הבדלה, בין משפטי לאתי. זה לא אותו דבר. הסף המשפטי אינו הסף האתי, לא יכול להיות שהדרישות האתיות שלנו יתמצו במה שאפשר להוכיח עליו ולא ראוי שכל דבר שאנחנו חושבים שהוא אתי יהיה מדובה בתקנה או חוק.

13 אני רק שאלה המתמיד, קרית ביאליק
  • 22:04
  • 29.01.13

מדוע מטיל יאיר לפיד ווטו על מו'מ בהשתתפותו של נתן אשל, עבריין משמעת, לא עבריין פלילי, אבל לפיד מתעתד לשבת ליד שולחן הממשלה עם השרים-לעתיד אריהדרעי וצחי הנגבי, שהורשעו בדין פלילי? להם ולעצמו הוא "עושה הנחות"? האם לפיד אינו מתייעץ עם עבריין ושמו אהוד אולמרט, ידידו?!

14 בלונדינית...מזכירה את שהרהלה.  (לת) נתן
  • 22:04
  • 29.01.13

15 כדי להשאיר את אשל (ולרצות את ...), נתניהו יבטל גם את הבג"ץ איתמר
  • 22:06
  • 29.01.13

כדי לרצות את הטייקונים, נתניהו שוקל לבטל את בתי הדין לעיניני עבודה.
והוא הדין על אשל

16 וינשטיין הוא האחרון כאחד העם
  • 22:06
  • 29.01.13

שאפשר לצפות ממנו לחווד בזמן אמת ועוד עניינית על ביצועיה של כבוד היועמש לרוה"מ

17 מר עידו באום ...במציאות פוליטית של שמש העמים ...הסדר שלך הוא לא סופר סתם
  • 22:09
  • 29.01.13

של שמש העמים ...לא של אשת שמש העמים .... ולא של נתן אשל ..
ומוטב שתבין ...אם בבחירות היית עברה על החוק מבחינת משפחת שמש העמים ...ואף אחד לא הפך עולמות ... אז שתבין שלהם מותר מה שלכל אחד אחר אסור ...אתה מבין את זה מר ברוך ...אז אל תחפש שעירים לעזאזל ...
דבר שני נכון שהאיש הזה נוטף גועל .... מבחינת החוק גרידה אין עליו דבר רע
ועבירה משמעתית בשירות הציבורי ...אין בה קלון ... ואצל משפחת שמש העמים ככל שהסירחון גדול יותר ... זה יותר טוב ..אתה שוב מבין מר ברוך ...
כך שמי אשם בכל התרגיל המגעיל הזה זה משפחת שמש העמים !!!!

18 היה נתנה את חוות הדעת הנכונה מבחינה משפטית, ועבירת משמעת לא הופכת אותו ל"אלפרון". הניסיון להלך אימים על היועצים המשפטיים לא יצליח
  • 22:11
  • 29.01.13

וכן, המונח הוא "להלך אימים". אין כאן שום דרך לתקוף את ההחלטה מבחינה משפטית (היא פשוט נכונה), אז משמיצים מעל דפי העיתון.

19 למה כשלה? נו באמת..המדינה כולה בהנהגת ביבי כשלה כבר ממזמן רועי
  • 22:12
  • 29.01.13

בטח כבר מובטח לה ג'וב באיזו קומבינה

20 ראש ממשלה אפס שלא יודע יושר מה הוא.  (לת) ביבי ההיסטרי מחזיק רק ממלחכי פינכה
  • 22:19
  • 29.01.13

21 ראש ממשלה אפס שלא יודע יושר מה הוא.  (לת) ביבי ההיסטרי מחזיק רק ממלחכי פינכה
  • 22:19
  • 29.01.13

22 אנא המשך לעקוב עוד סיכוי לפרשת הרפז מעניין
  • 22:20
  • 29.01.13

אכן יש כאן סיכוי לפרשת הרפז חוזרת. אם סולק, מדוע הוא חוזר? ולמה הבכירים ממשיכים לענות לו?

23 עוד בזיון קוראת קבועה
  • 22:21
  • 29.01.13

אם נכונים הדברים הנ"ל, הגיעה העת גם לטהר את לשכת היועץ המשפטי!

24 לא כל כך פשוט ג
  • 22:25
  • 29.01.13

יש הרבה צדק בטענה לגבי חוסר המקום לתת חוות דעת מלכתחילה. אבל לגופו של דבר, אין חציית קו אדום משפטי בהשתתפות שלו. זה עניין ציבורי מובהק. באום לא היה ממנה אותו, אך לומר שחל איסור משפטי זו היסחפות.

25 פרשת נתן אשל יוסף לונדון
  • 22:29
  • 29.01.13

נתן אשל כשל פעם אחת בהתנהגות לא הולמת.
בינימין נתניהו כשל פעמים רבות: בפרשת עמדי, פרשת המתנות ופרשת ביבי-טורס.
כשם שאשל אינו ראוי לעסוק בהרכבת הקואליציה, נתניהו אינו ראוי לעמוד בראשות הממשלה.

26 חיים רמון יצא מהחיים הציבוריים. נתן אשל ממשיך. זה ההבדל האמיתי בין ימין והחרדים.. תדענה בנות ישראל
  • 22:43
  • 29.01.13

שתומכים במטרידים על רקע מיני למיניהם לבין השמאל
שמתנער מהם.

  •   ממש יאיר מוטס
    • 13:27
    • 30.01.13

    חיים רמון לא עמד מאחורי המפלגה של לבני, זה סתם השמצות של הימין הפשיסטי.
    ועיתון ידיעות אחרונות לא ניהל קמפיין למען עבריין המין המורשע, מר חיים רמון, בעת ולאחר משפטו.

27 ביבי קיבל פקודה משרה "להכשיר" חזרה את אשל היקיר שלה, כל היתר חרטא ברטא שרוליק
  • 22:43
  • 29.01.13

למה מתפלספים ומחרטטים ? ביבי מפחד משרה שנתנה לו הוראה להחזיר את אשל לבמה הציבורית בכל מחיר. זה הכל, למה מתעסקים בזה ?

28 הוי שרה שרהלה...  (לת) אבו חומוס
  • 22:51
  • 29.01.13

29 כל מילה בסלע. כשממנים טייחנים בכל מקום, משר משפטים, דרך יוע"מ, אז שהגברת הזוטרה במשרד הביבי תבין מה תפקידה? כמו זקן, כך גם הגברת יועצת. חפרפרות שעלו לגדולה. מעניין מה שושלת היחסים שלה שמונתה.  (לת) שומר חוק
  • 22:56
  • 29.01.13

30 אין דין ואין דיין. ישראל
  • 23:03
  • 29.01.13

התנהלות שאינה ראויה . האם נזכה לראות כאן ממשלה שהעם שלנו ראוי לה. האם השרים שלנו יקבלו על עצמם אחריות והפקידים יצטרכו לתת את הדין על שגיאות ,טעויות ופעילות לא תקינה.

31 "תפקידה לבלום את השחתת טוהר המידות",,, אצל ביבי ?!  (לת) הוא לא מבין את המילה.
  • 23:08
  • 29.01.13

32 מה כשלה? היא יושבת שם כדי להעניק שרות משפטי לנתניהו. ומבחינה משפטית לא טעתה. עדיין הבחישה של אשל פסולה ציבורית. אז תתקפו אותו ציבורית. אבל מה אתם רוצים מהיועה"מ של משרד ראש הממשלה? כאשר שר המשפטים הוא קונסיליירי, והיועץ המשפטי לממשלה הוא קונסיליירי - דווקא היא צריכה להיות ז'אן דארק? אתם משחקים בקקה?  (לת) אסתר
  • 23:27
  • 29.01.13

33 שרה צריכה לקרוא את המאמר הזה, אבל היא מצפצפת צפצוף גדול על הכל.  (לת) היא המנהלת בפועל של ביבי ושל כל המדינה
  • 23:27
  • 29.01.13

34 המשט, השרפה, ליליאן פרץ, ביבי טורס, סילמן, הלינץ', עליית מחירי הדלקים וכעת נתן אשל. תודה לך אלוהים על החסדים שאתה מרעיף עלינו.  (לת) יו"ר הועד הארצי של שכירי העט השמאלנים
  • 23:30
  • 29.01.13

35 אבל יש לה תסרוקת שרה!  (לת) א. בל
  • 23:42
  • 29.01.13

36 ze בסדר, תמיד יוכלו לטעון שפעלו לפי המלצותיה עשה לך יועצת
  • 23:52
  • 29.01.13

אם למשפחות הפשע יש יעוץ, אז גם לביבי מותר. יש טונות של אנשי מקצוע שיעשו הכל, גם פאנלים

37 ואם אשל היה רואה אותה ליד מכונת הקפה? הוא כידוע רק במקרה שם.. בכאילו
  • 23:59
  • 29.01.13

הוא בטח חזר רק כדי לקחת את העציץ, שהרי נאמנה עליו הפסיקה להדיר רגליו משירות המדינה..

38 עוד עורכת דין בוגרת מכללה קטנה בתת רמה  (לת) עמי
  • 00:04
  • 30.01.13

39 דומה שהעבריינית היחידה פה היא שלי יחימוביץ מודרניסט
  • 00:26
  • 30.01.13

שלכאורה הפרה בריש גלי את חוק הגנת הפרטיות, עבירה שעונשה 5 שנות מאסר. אבל זה, כמובן, מעניין את ישבנם של הפסבדו פרשנים העלק משפטיים של הארץ, נכון?

40 לחזור ללמודי משפט אבוי...
  • 00:31
  • 30.01.13

גישת באום היא מוזרה למדי. אמנם אופי הקואליציה הוא ציבורי, אבל מנהלי מסע ומתן אינם בשירות המדינה, ולכן אין שום חוק המונע מאשל לנהל את המו"מ.
ולגבי ברנע-פרגו, אני לא בטוח שהיא כשלה. היא לא הכניסה איש בדלת האחורית. בסך הכל מישהו שאל אותה לדעתה. מותר לאדם, אפילו ליועץ משפטי במשרד ראש הממשלה לענות לכל אזרח שפונה אליו. זה לא נראה לי בעיה גדולה, ולבטח לא מום שילטוני.
ולבסוף, הניסיון להשוות בין ניסים אלפרון לאשל הוא גובל בלשון הרע, בגלל שאשל לא הורשע בפלילים. אמנם הכותב למד משפטים, אבל כנראה שהוא לא ממש הבין אותם.

  •   אתה למדת משפטים? משפטן
    • 09:45
    • 30.01.13

    זה לא משנה אם האנשים שמנהלים משא ומתו קואליציוני הם עובדי מדינה או לא. אם היה מדובר בעסק פרטי, אז שהבוס ביבי יעסיק את מי שהוא רוצה. אבל בתור ראש ממשלה, להיעזר בשירותיו של מטרידן שסולק מהשירות הציבורי, זה מהלך פשוט לא ראוי מבחינה שלטונית, גם אם אין מניעה חוקית, כדבריך. באשר לברנע פרגו, לא שאלו לדעתה בענייני אופנה או בישול. אשל ביקש חוות דעת משפטית ממנה מתוקף היותה עורכת דין. אבל היא לא עורכת דין פרטית. אשל הוא לא עובד המשרד יותר, ולכן אסור היה לה לייעץ לו. אתה ממש מיתמם ומנסה לצבוע את כל הסיפור הזה בצבעים של ״נו, מה כבר קרה״. זה ממש לא מוגזם לצפות מאזרחי המדינה שראש הממשלה יאמץ אמות מידה מחמירות להתנהגות שלטונית. אחרי הכול, המדינה היא לא העסק הפרטי שלו.

41 יישר כוח. כל מילה בסלע  (לת) סימון
  • 01:08
  • 30.01.13

42 מי שמאמין שיושבת יועצת משפטית ויכולה לקבל החלטות חופשיות ברמות האלו מרמה את העצמו  (לת) ואת כל קוראיו
  • 01:11
  • 30.01.13

43 היא מודעת למעמדו של אשל והיא רוצה להמשיך לעבוד היא לא אשמה
  • 01:27
  • 30.01.13

אלו שחשפו את אשל, כבר לא בלשכה.
אפשר להבין למה היא לא רצתה להסתבך עם הסיפור הזה ואמרה לו שזה כנראה בסדר אבל יותר טוב שיפנה לועדת האתיקה.

44 נתן אשך גורם לאנשים שיש לו מגע אתם , עלוקה קרציה חסר כבוד , אל תלכלך את האנשים הנקיים  (לת) נועם
  • 01:54
  • 30.01.13

45 אפקט התפוח הרקוב אורן
  • 03:46
  • 30.01.13

טבעם של תפוחים רקובים, שהם מפיצים את הריקבון ומביאים בסופו של יום לאובדנם של תפוחים טובים ונקיים... ראתה היועצת המשפטית מה היה שכרו של העבריין ומה היה שכרם של אותם אלו שפעלו בהתאם לחוק ולצדק: העבריין נותר מקורב וחזק כתמיד, והצדיקים יובשו והודחו....ומה עם שומר הסף, היועץ המשפטי לממשלה?! הרי שקולו נדם ולא נשמע, אולי היה טרוד בכתב האישום שהוחלט להגיש נגד רעייתו... בנסיבות אלה, מה תעשה היועצת המשפטית של ראש הממשלה?? יישרה קו עם הבוס כשהיא מתפללת כי נציבות שירות המדינה אליה הפנתה לשם הזהירות, תמלא את תפקידה ותטרפד את המהלך הבזוי. בקצב הזה, הריקבון יפשוט בכל הארגזים שעל הספינה. פשוט סדום ועמורה!!! בושה!!!! מזל שיאיר לפיד הגיב מהר ונכון וזרק את מר אשל מכל המדרגות. מפתיע שציפורה ליבני נהגה כפי שנהגה, כנראה חששה שתפסיד את רכב השרד והמחלקה הראשונה, אם תתנהג בהתאם לנורמות המתבקשות!

46 זו הפעם השנייה שהגיעו לאזני עוללותיה של ברנע-פרגו, עורכת דין דין בינונית, בוגרת אחת המכללות לייצור המוני של עורכי דין, שסבורה ששיער מחומצן הוא ערובה להשתלב במגזר הציבורי בתפקיד בכיר יחסית. האם מישהו מאמין שגברת זו, שכל מטרתה לשרוד עד כמה שאפשר בתפקידה, תצא בהמלצה "לא סימפטית" לבוס ביבי, למושכת בחוטים שרה, ולצלם מזוויות לא שגרתיות נתן שחל? היא הרי הייתה מועפת החוצה מהמשרד תוך שבועיים בעילה כלשהי!  (לת) עורך דין מהמרכז
  • 07:13
  • 30.01.13

47 נו, באמת! רק ביבי לא אחראי לכלום. הש"ג, הרל"ש, היעצת, האשה. כולם אשמים רק ביבי לא. הבנתצם למה הוא מנצח? כי העיתונות באמת חושבת שהוא מלך ופוחדת ממנו פחד מוות.  (לת) דליה
  • 07:23
  • 30.01.13

48 מה רוצים ממנה? היא עורכת דין (מל ברוקס-"החיים בזבל").  (לת) אסי
  • 08:08
  • 30.01.13

49 שלומית ישרה ואשת מקצוע מעולה מתנפלים עליה במסגרת ציד מכשפות ממניעים זרים טלי
  • 08:32
  • 30.01.13

גם אם נתנה יעוץ שלא במסגרת תפקידה, מה הפשע הגדול? - דרעי מתהלך כגביר רמון המתנשק כפריץ ואף אחד לא מגיב, צביעות בשם הקליקות

50 כתבה מטעם..- לקחו את עו"ד הכי מקצועית וישרה בארץ ומנסים להלביש עליה כלום  (לת) tal
  • 08:45
  • 30.01.13

51 מצבם של יועצים משפטיים בחצר השלטון אכן בלתי אפשרי. הרי ברור שאם יבצעו תפקידם בנאמנות, יגורשו כמו שגורש יועז הנדל ג.
  • 08:56
  • 30.01.13

לא הייתי רוצה לעמוד בנעליהם. אוירת הפחד, האימה המטילה הגברת המאותגרת נפשית, ההלשנות, סילוקם של אנשים הגונים, כל אלה יוצרים סביבת עבודה מבהילה למדי.

52 ״לפנות לראש הממשלה ולברר אתו״ פרופ׳ רוטנשטרייך
  • 08:56
  • 30.01.13

למישהו כאן יש חוש הומור. נא לזכור: ״ראש ממשלה״ זה הוא שמינה בשעתו את רוני בראון ליועץ משפטי לממשלה תוך תאום עם העבריין אריה דרעי. ממנו אתם מצפים לשמור על נורמות המשפט?

53 תהיה נחמה
  • 08:57
  • 30.01.13

תגידו, מה יש לו לאשל שביבי לא יכול לוותר עליו? מעניין למי הוא מצלם את התחתונים. לביבי או לשרה?

54 נתניהו אשם ! על עיניין אשל, במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה מסולק, לא בישראל !!  (לת) אזרח שפוי
  • 09:16
  • 30.01.13

55 נתניהו מקיף עצמו ביועצים מ-2 סוגים: נבונים ומוכשרים שמפנימים בשלב מסויים שלא ניתן לעבוד איתו ועוזבים, ויסמנים שיועצים לו, לא את מה שטוב עניינית אלא את מה שהוא רוצה לשמוע  (לת) האוייב הגדול ביותר של נתניהו (אחרי שרה), הוא נתניהו עצמו
  • 09:44
  • 30.01.13

56 לכל מבלבלי המוח מתי
  • 11:14
  • 30.01.13

חיים רמון כמשל. עבריין מין .

57 שרה אוהבת אותה (אחרת היא לא הייתה בלשכה), כל השאר - זוטות!  (לת) המן הרשע
  • 13:14
  • 30.01.13

58 מי יבדוק???????? אבי
  • 14:11
  • 30.01.13

כתבה יוצאת מהכלל. אבל - למי אתה מפנה את הבדיקה בנושא, לוינשטיין?????????

59 היא לא שומרת הסף של של טון החוק אלא שומרת האינטרסים שלה ושל ממניה. גם נתניהו משתדל בעיקר לשמור על כסאו.
  • 17:05
  • 30.01.13

אין הבדל ממשי.

60 אברהם אבינו לא יכול "לשרה" !!! גר בבאר-שבע,ו"שרה "בחברון!ביבי??????  (לת) אבנר אברהם
  • 11:31
  • 31.01.13

פעילות
המלצות