תל אביב
24°-16°
- קצרין 20°-11°
- צפת 18°-11°
- טבריה 24°-16°
- חיפה 24°-14°
- אריאל 20°-13°
- ירושלים 19°-12°
- באר שבע 23°-14°
- מצפה רמון 19°-13°
- ים המלח 26°-20°
- אילת 27°-17°
- לדף מזג אויר
14:18
אני המצביע הישראלי המיואש, אני אומר למנהיג הבית היהודי נפתלי בנט. אני לא שמאל הזוי אבל אני מאמין בציונות הנאורה אשר יורדת עכשיו לטמיון, ואני מאמין במדינה היהודית הדמוקרטית אשר עכשיו מתפוגגת, ואני מאמין בחלוקת הארץ אשר עליה אתה מנסה לסתום את הגולל. וכשאני רואה את הנרפות והעליבות במחנה שלי ואת האנרגיה והתנופה במחנה שלך - אני מתחלחל. מה אתה יכול לומר לי ולשכמותי אשר רואים בעלייה של ישראל שלך את הקץ של ישראל שלנו? האם אתה יכול לשכנע אותי ואת קוראי שנפתלי בנט אינו מבשר את סופה של המדינה שאותה אהבנו?
מאז שהיה לכוכב פוליטי בנט עלה מעט במשקל. אחרי יום ארוך של מופעי קמפיין תובעניים הוא יושב מולי בקפה במרכז הארץ, מזמין לעצמו מנה אסיאתית חריפה ומקליד בלפטופ שלו פוסט מהיר של תמיכה באביגדור ליברמן ובגנות הפרקליטות. אחרי שהוא מסיים, הוא מרים אלי עיניים של קומונר מסור בבני עקיבא ומנסה לשכך את חששותי.
הציונות קמה בזכות החילוניות, הוא אומר. המערך הדתי הדוגמטי בגולה לא היה מסוגל ליזום את הציונות ללא ההתערבות החילונית של הרצל. אבל הציונות החילונית היתה ציונות קיומית שראתה במדינת היהודים מדינת מקלט. מדינה בת 64 לא יכולה להמשיך ולהתקיים על האתוס של מדינת מקלט, על ביטחון בלבד. הרי אם זו סיבת קיומנו, יש הרבה מקומות יותר בטוחים בשביל יהודים, כמו מלבורן אוסטרליה או ניו-ג'רזי. שם לא שולחים ילדים לצבא, ולא עפים שם טילים. לכן הגיעה השעה לעבור מהציונות הקיומית שאתה בא ממנה לציונות יהודית. צריך לבסס את החיים הלאומיים שלנו על בסיס יהודי וצריך לתת למדינה צביון יהודי.
אני לא תומך בכפייה דתית אבל אני מאמין שהיהדות היא ה-why שלנו. היהדות היא סיבת הקיום והצדקת הקיום ומשמעות הקיום. אני יודע שעבור השבט שלך זה קשה. כי השבט שלך הקים את המדינה ברוח חילונית-סוציאליסטית. וכשאתם רואים את החברה משתנה ואת המדינה משתנה אתם מרגישים שהלך עליכם. התחושה שלכם היא שהבית שהיה ביתכם כבר אינו ביתכם. אני לא אדיש למצוקה הזאת.
אני גם מחובר אישית לאתוס שלכם. כשהייתי ילד ליד המיטה שלי היו מכתבי יוני וספרו של מאיר הר ציון. כך שאצלי זאת לא טקטיקה וזה לא איפור. כל חיי חייתי עם רגל אחת פה ורגל אחת שם. אתה צודק: מה שמתרחש הוא מהפכה, מאחורי ההצלחה של הבית היהודי עומדים כוחות עמוקים שמשנים את פני המדינה. אבל דווקא לי חשוב להיות הגשר אליכם. אחד האתגרים הגדולים מבחינתי הוא לחבר גם אתכם אל הציונות היהודית.
אבל אתה עומד לספח 60% משטחי הגדה המערבית, אני מקשה. גם מנחם בגין, גם יצחק שמיר וגם בנימין נתניהו נמנעו מלעשות את המעשה הקיצוני הזה. מימוש של תוכנית בנט יקבור סופית את פתרון שתי המדינות. מימוש של תוכנית בנט ינציח את הכיבוש ויהפוך את ישראל למדינת אפרטהייד מצורעת. אתה אמנם הייטקיסט מרעננה שראה עולם אבל אתה לגמרי מתעלם מהעולם. אתה תמיט עלינו אסון בכך שתגרום לקהילה הבינלאומית להוקיע אותנו ובכך שתגרום לשליש מהישראלים להיות מנוכרים לחלוטין לאותה ישראל חדשה שאתה תעצב.
בנט אומר שעניין התגובה הבינלאומית מטריד אותו ולכן הוא לא יספח את מרבית השטחים מיד, אלא בתהליך ארוך. הוא מאמין שבסופו של דבר העולם עסוק בקריסה הכלכלית של יוון, במצוק הפיסקלי של ארצות הברית ובטבח בסוריה ועל כן אפשר לגרום לו להשלים עם עובדות מוגמרות ועם החלטות ישראליות נחרצות. גם בשנת 1981, כאשר בגין עמד להחיל את החוק הישראלי ברמת הגולן, שמעון פרס ועמוס עוז הזהירו שזה יוביל להפיכת ישראל למדינה מצורעת. הוא העביר את חוק רמת הגולן, ספגנו כמה גינויים, והמשכנו הלאה.
יו"ר הבית היהודי אומר שהקרע הפנים ישראלי מטריד אותו הרבה יותר ועל כן הוא ינהל דיאלוג עם המרכז ועם השמאל בדיוק כפי שהוא מנהל אתי דיאלוג ברגע זה. אבל אחרי שהוא יוצא ידי חובה נפתלי בנט מתעשת ואומר שניסינו את אוסלו וניסינו את ההתנתקות וראינו מה קרה. אם תקום מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון היא תאיים על ישראל גם בטילים וגם בפליטים.
כשהוא נמצא בחו"ל וכשהוא קורא את האקונומיסט, גם לו נדמה שהקמתה של פלסטין היא בלתי נמנעת. אבל כשהוא נוסע לירושלים דרך אריאל הוא מבין שזה לא יהיה. 400 אלף המתיישבים ביהודה ושומרון לא מאפשרים זאת. וכאשר מספר המתיישבים יעלה למיליון לא יהיה אדם בארץ שלא יבין שזאת המציאות. יהיו מיליון, אין לו ספק בכך. אחרי שיסופחו השטחים הדינמיקה הכלכלית תעשה את שלה ואנשים ינהרו אל אותם אזורים שיהפכו לחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.
אבל אין פירוש הדבר אפרטהייד, להפך. הפלסטינים יוכלו לנסוע בכל יהודה ושומרון ללא מחסומים ובלי לראות חייל על כבישים מהירים ומשותפים, שישרתו גם אותם וגם את המתיישבים היהודים. יהיו להם חופש תנועה ותעסוקה ויהיה להם שגשוג כלכלי. הם יבחרו בעצמם, ישלמו לעצמם מסים, ינהלו בעצמם את חייהם בכל היבט. ובסופו של דבר, ירדן תהיה פלסטין. על כן אין שום סיכוי שבין הנהר לבין הים תקום מדינה פלסטינית. פתרון שתי המדינות מת. אין שום צורך לקבור את פתרון שתי המדינות כי כבר עכשיו הוא קבור.
ואם בכל זאת תתקבל החלטה אחרת, אני שואל. אם יגיע רגע הפינוי - תסרב או לא תסרב? תנהג כפי שאמרת לנסים משעל שתנהג או תנהג כפי שהבטחת כעבור יומיים?
בנט מדבר בגילוי לב מפתיע על הימים הקשים שעברו עליו בעקבות סערת הסירוב. הוא מודה שכאשר אמר את אשר אמר דיבר מהלב וביטא את תחושותיו האמיתיות. אבל בשבת האחרונה חשב על כך בשקט והגיע למסקנה שעכשיו, כשהוא מנהיג, מוטלת עליו אחריות מסוג אחר. הוא אינו יכול לגרום לריסוקו של צה"ל ולשבירתה של הממלכתיות. מה יעשה כשהשמאלן הבא יסרב ויתלה את סירובו בדבריו של בנט?
הוא עדיין חושב שפינוי של כפר יהודי או כפר ערבי הוא נורא וכי הגירוש של יהודים או של ערבים מבתיהם הוא מעשה שלא ייעשה. אבל אם הממשלה תקבל החלטה, הוא יבצע אותה. הוא גם לא ישעה להנחיותיהם של הרבנים הדוגלים בסירוב. בהתנגשות הקשה בין הערכים הסותרים, הערך של אחדות המדינה ואחדות הצבא גובר.
ומה בעניין שלטון החוק, איפה אתה אל מול עליונות המשפט ועליונות בית המשפט?
עכשיו בנט מסיר את הכפפות. עיניו יוקדות. המהפכה החוקתית היתה בעיניו תקלה איומה. היא תקעה את המדינה ועדיין תוקעת אותה. מה שאהרון ברק עשה, בנט אומר, הוא לשפוך סוכר למנוע. האקטיביזם השיפוטי גרם לכך שהיום אי אפשר לעשות בישראל את מה שפנחס ספיר עשה כשהקים את המוביל הארצי. השופטים העליונים והיועצים המשפטיים משתקים את כל המערכת.
קח את המקרה של יואב גלנט, אומר רב סרן במילואים בנט. בוא נניח שגלנט היה המועמד היותר טוב לרמטכ"ל אבל בשל החשש מבג"ץ המועמד היותר טוב נפסל. מי לוקח אחריות על הנזק שנגרם בשל כך למדינת ישראל ועל החיילים שעלולים להיהרג? זהו מצב בלתי נסבל של סמכות-ללא-אחריות. לכן יש צורך ברפורמה מקיפה. צריך לשנות את האופן שבו בוחרים שופטים וצריך לשנות את האופן שבו עובדים היועצים המשפטיים. אם יהיה לו די כוח פוליטי, נפתלי בנט יחולל מהפכת-נגד משפטית.
את נפתלי בנט פגשתי לראשונה לפני שש שנים. הוא חזר אז מזועזע ממלחמת לבנון השנייה ותהה מה עליו לעשות כאזרח בעקבות המלחמה. בנט של 2006 היה שקול ונחוש ומרשים למדי. הוא גם לא היה לבד: באותה תקופה לא מעט חיילי מילואים, קציני מילואים, אנשי אקדמיה ואנשי עסקים - מימין ומשמאל - חשו שעליהם לשקם את המדינה שזה עתה חוו את חדלונה. ואולם בעוד המוחים משמאל איבדו את דרכם או שבו אל ביתם, בנט הלך לנתניהו והלך ליש"ע והקים את ישראל-שלי והשתלט על הבית-היהודי והפך להפתעת הבחירות. הוא הצליח לעשות עבור הציונית הדתית-לאומית את ששום כוכב זוהר לא הצליח לעשות עבור הציונות החילונית-ליברלית. כך שכאשר בנט סוגר את הלפטופ שלו ולוחץ את ידי ונעלם אל תוך הלילה, ברור לי שהסיפור איננו רק סיפור ההצלחה המטלטל שלו. הסיפור של בחירות 2013 הוא סיפור הכישלון שלנו.
תבנה איזו חומה שתרצה - לא תוכל למנוע טרור שיבוא מהצד השני. הפיתרון היחיד
הוא שלום אמת בין שתי המדינות.
אשר לערביי ישראל, אין שום סיבה בעולם להוציא אותם מהמדינה. הם לא ידרשו
"מדינה פלסטינית", הם כן ידרשו (ודורשים) שיוויון מלא.
והם נכשלו, ובאופן נורא. והדמוגרפיה עשתה את שלה. לא רק בימין אלא גם
בשמאל. על השמאל השתלטו לחלוטין קבוצות קיצוניות. נערי הגבעות שלנו היום
מנהלים את ההצגה. השמאל של פעם היה סוציאליסטי ודגל בערכים קבוצתיים. השמאל
של היום הוא ליברלי - ערכים אינדבידואליים. הבעיה שאותם ערכים מטבעם מונעים
התארגנות וסולידריות.
הניצחון שלנו היה בעוכרינו.
דרך השמאל לא נוסתה פה מאז 1995 ואז היה פה שגשוג ותקווה. מאז - אין.
מעבר לזה, בגדה באופן יחסי שקט, והמשטרה הפלסטינית שם שומרת היום על
הישראלים מטרור. זה לא בדיוק כישלון.
בנוגע להתנתקות מעזה - הטעות של שרון היתה שהוא הוציא את הצבא כשהיה צריך
להוציא רק את האזרחים היהודים ואת הצבא אחכ ותוך כדי הסכם כלשהו. אבל ממתי
שרון נחשב לשמאל?
כי אם לא, אין לי מושג על מה אתה מדבר?
תהליך אוסלו היה צריך להתבטל רשמית בשנת אלפיים עם פרוץ האינתיפאדה השנייה,
מאחר ותהליך אוסלו היה הונאה מצידם של הפלשתינאים. אין להם שום כוונה לחיות
בשלום אתנו, אלא אם אנחנו נוותר על ריבונותינו ועל מדינת ישראל, ונהפוך
למיעוט חסר השפעה כמו הנוצרים בלבנון.
ההינתקות הייתה חהלך חסר היגיון בלשון המעטה, המעיד מאז ההסכמה של
טרומפלדור להניח לפורעים לעשות חיפוש בתל חי אחר צרפתים ומותו עם עוד מספר
מחבריו כתוצאה מכך ועד לוויתור חסר ההיגיון בהינתקות שרק החמיר את מצבה של
מדינת ישראל.
האוטובוסים החלו להתפוצץ הרבה לפני שנתניהו עלה לשלטון. וערפאת אמר "כולנו יחיא עאייש". ערפאת חיסל את אוסלו עוד לפני שרבין נרצח! נתניהו עלה לשלטון בגלל כישלון אוסלו , לא בגלל הצלחה! אם אוסלו היה סיפור הצלחה השמאל היה ממשיך לשלטון!
שם בארה"ב. וגם המשבר הכלכלי יסתיים והוא כבר מסתיים (למרות שבישראל עדיין בהכחשה עמוקה בקשר לזה, אחרי הכל צריך לחפש משהו אחד טוב בארץ) ורק ישראל תישאר מבודדת ומסובכת עדיין עם הבעיה הפלסטינית כאילו שום דבר לא השתנה.
06בגלל הצהרות פחות לוחמניות משל אלו שאמר בנט כאן,
הפרקליטות הורידה ראש-ממשלה שרים וחברי-כנסת.
ולכן אין זה אלא רק עניין של זמן שהפרקליטות תוציא את התיקים נגד נפתלי
בנט והוא יושלך לאשפת ההיסטוריה הישראלית.
הפרקליטות היא חלק ממחלה אוטו-אימיונית של החברה הישראלית,
חלק נוסף הוא בית-המשפט-העליון (אין צורך להרחיב, כולם יודעים במה המדובר),
חלק אחר ומכוער לא פחות של המחלה, הוא השתתפות חברי כנסת בטרור ובגידה נגד
היהודים כאן (ע"ע עזמי בשארה, אבל גם ח"כ יהודים במעל),
ולמעשה ישראל חולה באיידס והסימפטומים לכך רבים.
מסכן נפתלי בנט,
הוא איננו יודע שאוספים דף אל דף לתיק נגדו...
עצוב. עצוב. עצוב.
מצחיק שהדתיים והימניים שככ חשובה להם מדינה יהודית יביאו למדינה דו לאומית.
מה כל כך רע במדינה דו-לאומית? ולמה השמאל והמרכז כל כך מתחלחלים מהרעיון הזה?
ונתינת מדינה להם,בראש מעיינינם.
השמאל לא דאג ליהודים וכל שאיפותיו הה לצמצם ההתישבות בעוד הערב י בונה היכן
שמתחשק לו. כל נגיעה בערבי נקראת בפי השמאל 'גזענות ' וכל דרישה ישראלית 'פאשיזם./
וזה נמאס על עם ישראל.
הסדר יבוא רק בכפייה, וכפייה תבוא רק עם השלטון בישראל יהיה לאומני,דתי,ימני, לכן צריך להמתין בסבלנות , כי אין אלטרנטיבה אחרת.
האיש לא מגובש בדעתו איש הזוי ומצע הזוי שיוביל לאבדון
התוצאה הישירה של השלכת פצצות גרעיניות על מישהו בידי ישראל תהיה מחיקת
ישראל מעל פני האדמה ללא הגנת איש, גוף או מדינה כלשהם. לא יהיה צבא ערבי
שלא יקום עלינו, ואליהם יצטרפו צבאות רבים אחרים - כולל של מעצמות שאנחנו
כחגבים לידן. וארצות הברית לא תגן עלינו ולא תוכל להגן עלינו במצב כזה.
אנא הפנם, משמעות "ברירת שמשון" היא אובדנה של מדינת ישראל,
ובניגוד למה שהשם מרמז - "תמות נפשי עם פלשתים" - הפלשתים לא
ימותו הפעם. רק שמשון. את הפלשתינאים לא נוכל להפציץ ככה כי הם כאן, מדינות
ערב הגדולות עצומות כל כך - תסתכל במפה על איראן, על עיראק, על השאר - גם
עשרות פצצות שיושלכו עליהן לא ישמידו אותן.
"ברירת שמשון" היא לא ברירה. היא אגדה ותו לא. סיפור רע לילדים
שאוהבים את סיפורי לפני-השינה שלהם ממש, אבל ממש, גרועים. סיפור על מדינת
ישראל שהתאבדה ותוך כדי כך השליכה עשרות פצצות גרעין על כל מדינה ערבית
ועוד כמה על מדינות נוספות שעצבנו אותה, כדי להשאיר אחריה חורף גרעיני.
זאת מדינת העם היהודי שלך? זאת המדינה שניצולי השואה באו אליה להקים אותה
ולחיות בה? החרפה הזאת היא החזון הציוני שלך?
דרוש מנהיג אחד וחזק לשמאל הציוני, ולצערי לא היה כזה מאז רבין.
הוא גם לחם מלחמת חורמה באולמרט שהיה ראש ממשלה טוב שהעז להתעמת עם המתנחלים ואפילו הוריד ישובים בצפון השומרון עד שנבלח בכוח בערמונה.הוא לא ידע להבדיל בין בעיותיו של אולמרט בתחום השחיתות לבין צורך השעה החיוני להעביר את המדינה לכוון חדש.ומה עשתה הפרקליטות שאנשיה שייכים לאותו המחנה היא הדיחה את אולמרט....
זוכרים לארי שביט את הטקסטים נגד לבני. חבל חבל מאוד.
כיום המחזיקים בכיוון ה'ניצי'-מזרחי..... הם כ-45% מהישראלים, בכיוון
ה'יוני'-אשכנזי..... -כ40% , 10-12% דתיים חרדים וכ8-10% ערבים.
2-3% תזוזות לכאן ולשם.
כל כך ברור, כל כך פשוט. החיבור בין ה'ימין' וה'דתיים' טבעי ויוצר גוש של
כ-55%. התנודות בתוך הגושים (איחודים/פיצולים) הם בעצם מה שנקרא :משחק
סכום אפס.
חשבון ברמה של כתה ד' (ואנחנו מקום 7! בעולם במתמטיקה....
כל השאר מעניין ככל קשקשות האמבה שלך, מר סמולימיניק.
23שיעיף את המתנחלים הערבים שהשתרצו בארץ ישראל במאה השנים האחרונות.
24אולי מספיק עם ההפרדה והשנאה בין הדתיים לחילונים ? לאיזה רמות הגענו , שאנחנו עם ישראל שאמור להיות מאוחד במיוחד במצבים כאלו, במקום כ"כ רחוק . איך נוכל לפתור משהו בכל הקשור לנושא הערבים , בעוד שאנחנו רבים אחד עם השני ומגלים רק שנאה במקום הבנה ,קבלת האחר .מה עם פלורליזם? סובלנות ? אנחנו לא כשרים לפתור אף בעיה עד שנפתור את הבעיה הקיימת בעם שלנו ,בארץ ישראל . עלינו להבין אחד את השני ולקבל אחד את השני ואז להסתכל החוצה ולפתור בגבורה את בעיית הערבים ,ולגרום פגיעה מינימלית בשני הצדדים כי אנחנו לא כמו הערבים שמחפשים לפגוע ,אנחנו מחפשים דרך לחיות במדינת ישראל השייכת לעם ישראל ללא הפרעות וללא רציחות ופיגועים מצד הערבים .
זה שאתה קורא הארץ לא אומר שאתה חושב ושיש לך מחשבה חופשית.
כל האמונות שלך מבוססות על אשליות ולא על מציאות.
תתאפס על עצמך
סיכון הקיום של המדינה היהודית
תחת מעטה של נאורות נפתלי ודומיו מביאים להרס המדינה.
30לא ידעתי שארי שביט שמאלני? האיש שמטיף למלחמה מטורפת עם איראן מציג עצמו כשמאלני
31רעיון שתי המדינות נגמר מזמן. המדינה הדולאומית עובדה קיימת. הסיפוח למעשה
כבר קיים מזמן. שלב זה אפרטהייד, ובשלב הבא, העולם יבין שכאן דרום אפריקה,
ילחץ ויבוטל האפרטהייד. אבו מאזן מבין את זה ומשתף פעולה.
בנט הוא הסנונית היפה, שמבשר את בוא החורף הקשה, שלטון החרדים, האייטולות,
שביחד עם האייטולות של האיסלם יכתיבו לנו את חיינו.
לא יודע מה כל כך מושך אותך באפריקה, אבל אני מקווה שתהנה שם. אגב, נראה לי שהדיור באוגנדה הרבה פחות יקר, וביבי בטוח לא יגיע לשם, אז נראה לי שהולך להיות לך טוב בסה"כ. בהצלחה.
אבל היד מדגדגת.
נספח רק את אוסטריה -אחינו הם-- נספח רק את צ'כוסלובקיה כדי ליצור רצף
טריטוריאלי. נספח את פולין--הפולנים אינם בני אדם וזה לטובתם
"ההסדר מבוסס על גבולות ה-4 ביוני [1967]. וכאשר ההסדר הוא על גבולות
ה-4 ביוני, הנשיא [מחמוד עבאס] מבין, אנחנו מבינים, וכולם יודעים שלא ניתן
להגשים את הרעיון ההשראתי, או את המטרה הגדולה במכה אחת. אם ישראל תיסוג
מירושלים, אם ישראל תעקור את ההתנחלויות, 650,000 מתנחלים, אם ישראל תסיר
את גדר (הביטחון) - מה יהיה עם ישראל? ישראל תגיע אל קיצה. אם אני אומר,
שאני רוצה להסיר אותה מהקיום, מעולה, מעולה, [אבל] זה דבר קשה. זאת אינה
מדיניות [מוצהרת]. אתה לא יכול להגיד זאת לעולם. תגיד את זה בינך ובין עצמך."
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jQXxbSA7MOM
המרוויחים העיקריים מכישלון הסכם אוסלו:
החמאס המתנחלים ומפלגות הימין הישראליות..
אסור לת לחזות התמימה והלא חרדית כביכול של בנט לבלבל אותנו - הוא אויב
שגרוע מהאויבים בארצות ערב לכל אדם חילוני חופשי. שאלו את רבין - הציונותצ
הדתית מסוכנת
חבר הוועד המרכזי של פת"ח, עבאס זכי: המטרה היא "קיצה של
ישראל" אבל "אתה לא יכול להגיד זאת"
תמליל:
"ההסדר מבוסס על גבולות ה-4 ביוני [1967]. וכאשר ההסדר הוא על גבולות
ה-4 ביוני, הנשיא [מחמוד עבאס] מבין, אנחנו מבינים, וכולם יודעים שלא ניתן
להגשים את הרעיון ההשראתי, או את המטרה הגדולה במכה אחת. אם ישראל תיסוג
מירושלים, אם ישראל תעקור את ההתנחלויות, 650,000 מתנחלים, אם ישראל תסיר
את גדר (הביטחון) - מה יהיה עם ישראל? ישראל תגיע אל קיצה. אם אני אומר,
שאני רוצה להסיר אותה מהקיום, מעולה, מעולה, [אבל] זה דבר קשה. זאת אינה
מדיניות [מוצהרת]. אתה לא יכול להגיד זאת לעולם. תגיד את זה בינך ובין עצמך."
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jQXxbSA7MOM
השמאלנים מבלבלים את המוח על זה שהימין מוביל "למדינה דו לאומית". הוא לא. הימין מוביל למדינה חד-לאומית וערבית. אתם מביאים על עצמכם בדיוק את הדבר שאתם מפחדים ממנו.
שקד היקר\ה - יש שם 2 מיליון איש!!!!
באירופה היו מיליוני יהודים, צוענים, מצורעים, משכילים שלא היו מספיק קונפורמיסטים.
היכן המוסר היהודי? זה עוד נלמד בארץ הקודש?
השמאלנים ומשתפיה"ם בתקשורת מסתירים את דברי עבאס זכי (תתאר לך את התקפות התקשורת "המאוזנת" אם נתניהו היה אומר שצריך לחסל את כל הפלשתינאים) אל תתן להם לשכוח את עבאס זכי! תודה רבה לך!
השמאלנים ומשתפיה"ם בתקשורת מסתירים את דברי עבאס זכי (תתאר לך את התקפות התקשורת "המאוזנת" אם נתניהו היה אומר שצריך לחסל את כל הפלשתינאים) אל תתן להם לשכוח את עבאס זכי! תודה רבה לך!
השמאלנים ומשתפיה"ם בתקשורת מסתירים את דברי עבאס זכי (תתאר לך את התקפות התקשורת "המאוזנת" אם נתניהו היה אומר שצריך לחסל את כל הפלשתינאים) אל תתן להם לשכוח את עבאס זכי! תודה רבה לך!
כל
איזה מתבולל?
אחרי 30 שנה ועוד קורא הארץ?! ועוד מגיב!?
אתה יותר מהישראלי הממוצע.
רק חבל שאתה מהנפולת נמושות שמרגישים שיש להם את הזכות להביע דעה מבלי לשאת
בנטל. דם, חיים, מיסים...אתה יודע
מגיע היום שהגולם קם על יוצרו, הטעות של בנט היא שמדינה לא תתקיים על אמונה יהודית. ללא ריאל פוליטיקה לא נתקיים. יהיה כאן רוב ערבי וכל חילוני שפוי יהגר מכאן. זה לא הפוליטיקאים, זה העם שהשתנה.
מישהו מונע ממך להביא ילדים לעולם? חילונים מקיימים פחות יחסי מין? יש איזה
חוק לפיקוח על הילודה?
אבל בגלל הכיפה על הראש אתה כותב נגדו? למה אתה חושב שבנט לא עונה על הצורך ב"ריאל פוליטיק"? כנראה שלשמאלן כמוך הוא לא מתאים...
הציונות החילונית עדיין גדולה מכל שאר המיעוטים גם יחד. לא להספיד בבקשה.
ארבע מאות הגדעונים האלה אמנם עושים רעש, אך בקיץ האחרון הענק התעורר בעצמה
של 400,000, וכך גם יקום בשעת פקודה.
הציונות החילונית, ההומניזם, הליברליזם - הם הצלחת המאה ה20 משום שהם עובדים.
פקיסטן, טורקיה, והתנחלויות יו''ש, בהכרח ישארו מאחור בגלל חוסר הסובלנות
המובנה בתפיסתם הסקטוריאלית.
ברנרד לואיס בספרו "מה השתבש" סיכם מאה שנות מחקר בכך שהעדר
שחרור האשה, הוא הסיבה לרגרסיביות של החברה הערבית.
על אותו המשקל - החברה הדתית.
בבקשה, מר שביט, אל תספיד אותנו אל מול פנינו. לא נלך בלי קרב.
יותר משהסרוגים עולים, המרכז הבורגני מתפורר. והוא מתפורר לא בגלל לחצים מבחוץ, אלא בגלל הטיפשות המובנית שלו עצמו וחוסר יכולתו להירתם למאמץ קולקטיבי כלשהו.
אני ציונית חילונית שמצביעה בנט ויש הרבה כמוני. אני ציונית חילונית שמצביעה בנט כדי שתבינו שיש חילונים שמצדיעים להתיישבות.חתיכת גזען. סקטור הכיפות סרוגות משרתים ועובדים בדיוק כמו הסקטור החילוני. בוש לך טמבל. הפה והיהירות שלכם מבטלים את הייעוד שלכם,וטוב שכך
במשך שנים , ובמידה מסויומת מאוד השמאל החילוני קובע את המדיניות בכל תחומי
החיים בארצנו וזאת על אף שהציבור הישראלי ברובו הוא ציבור ימני מסורתי
שמעוניין במדיניות אחרת!
אין לך ממה לחשש ידידי היקר. בנט ומפלגתו איננה מפלגה קיצונית , היא מפלגה
דתית ציונית מפוכחת שרואה בציבור הישראלי גוונים רבים מתוך רצון לחבר בין כולם.
המיעוט בארץ יודע שישראל היא נקודה קטנה על מפת העולם ובניגוד לסין או
לרוסיה אינה יכולה להרשות לעצמה לצפצף עליו. כך שאם מישהו ינסה לממש
מדיניות כמו של בנט ישראל עלולה להינזק קשה. נכון שאם הדבר יקרה הרוב יבין
סוף כל סוף שהוא שגה, אבל עד שזה יקרה כולם ישלמו את המחיר ומזה
ה"שמאל" מנסה להימנע. גישת השמאל היא שעדיף לוותר מעמדה של כוח
מאשר תחת לחץ. אבל, כידוע, רבש"ע לצידנו והוא יעמוד לנו מול האנטישמים
באירופה ובבית הלבן, כשאת אי עמידתו של רבש"ע לצידנו בשנות הארבעים לא
סופרים, כי אלה היו כידוע חבלי משיח העומד להגיע בכל רגע.
קראתי והפנמתי.החלטתי .אני מצביע בנט.
40סתם להשכלה קלליט.
41לאט ובטוח נפתלי בנט סכנה לדמוקרטיה . משכנע מצביעים בקלות זוהי אזהרה
42אין המדינה האושר העליון של האדם. זה ניתן להאמר במדינה רגילה, שאינה עולה לערך יותר גדול מחברת אחריות גדולה, שנשארו המוני האידיאות, שהן עטרת החיים של האנושיות, מרחפים ממעל לה, ואינם נוגעים בה. מה שאין כן מדינה שהיא ביסודה אידיאלית, שחקוק בהויתה תוכן האידיאלי היותר עליון שהוא באמת האושר היותר גדול של היחיד. מדינה זו היא באמת היותר עליונה בסולם האושר, ומדינה זו היא מדינתנו, מדינת ישראל, יסוד כסא ד' בעולם, שכל חפצה הוא שיהיה ד' אחד ושמו אחד, שזהו באמת האושר היותר עליון. אמת, שאושר נשגב זה צריך הוא לביאור ארוך כדי להעלות אורו בימי חושך, אבל לא מפני זה יחדל מלהיות האושר היותר גדול.
45אני תומך בבנט ואני חש אמפטיה לצד שרואה בו אסון וקריסת חלומו אך יש לראות בתופעת בנט אפשרות לשינוי. הפוליטיקה העכשווית של "השמאל" לא רצתה למתג עצמה ולכן קראה לעצמה מרכז שמאל במטרה למשוך מצביעים מקשת רחבה. ועל כן עמעמה את מסריה. בא לנו בנט ומכריז באמצעות מסרים ישירים אפשר להצליח .כולנו נרויח אם שלי יחימוביץ , ציפי ליבני, ואחרים ידברו על מסרים אמיתיים ולא עמומים לגבי אידאלים ציונות וכדומה שבאמצעותם אפשר יהיה לגדל דור בעל הזדהות עמוקה עם המדינה הנפלאה הזו . עם המסרים הפלסטיים כיום אנו מגדלים דור שרואה את המדינה כעוד מדינה בין האומות דור גדל על פירוד עקב הדגשת המבדיל ביננו . באהבת חינם , בליכודית בתחושת ערבות הדדית, באכפתיות איש לרעהו נחוש גאוה ורצון לתרום לחברה ולמדינה.
48לפי הלוגיקה הגאונית שלו, תושבי אשדוד יכולים להסתפק בבחירות לרשות המקומית ויהיה להם חופש מוחלט לנסוע בכבישי ישראל ולנהל את עירם. אז למה לעזאזל יש לי הרגשה שהם לא יקנו את הפטנט של הגאון?
אורית סטרוק, מהזויי מתנחלי חברון, שולי מועלם שבעד לספח 100% מהשטים הכבושים, ולא 60%, בלי שום זכויות אזרח למיליוני פלשתינים, או הרב אלי בן דהן, רב אורתודוכסי קיצוני, מהכ"ל בתי הדין הרבניים, מי שגם אחראי מתוקף תפקידו, להתעללות בנשים עגונות, לראייה הפרמיטיבית ההלכתית נשים, הומואים ולסביות, זרים ועוד, ולהתכנרות של חלקים ענקיים בציבור מהרבנות, ועוד נציגים שרבם הוא דב ליאור, מי שחתום על "תורת המלך" ועוד. בנט מצליח להסתיר אותם יפה עם דימוי ההיי טק שלו ועם פניה היפות של הרשג"דית איילת שקד
וזאת לא בושה להצביע נפתלי בנט, גם אם אתה שמאלן.... הוא יכול להביס את
ביבי.
ארי שביט. אין כאן כשלון שלך. נפתלי בנט איש מקסים וכריזמטי. יש לו גם דיעות שגויות לטעמנו. ההבדל הוא באיש עצמו. בנט, אם יבין שטעה ידע לתקן ולשנות קו. את זה אתה לא יכול לומר לא על שלי, לא על לבני, וגם לא על ביבי
יש לו מפלגה של פנאטים.
הוא יפטר את כולם?
ברור לי שהסיפור איננו רק סיפור ההצלחה המטלטל שלו. הסיפור של בחירות 2013
הוא סיפור הכישלון שלנו.
??????
מי הם "השלנו"?
נצחונו של בנט נובע מרוב לאומי - הוא לא בודד.
רוב הציבור גם מעדיף את האח הגדול ואת כוכב נולד על קריאת ספר או צפיה בתכנית דוקומנטרית טובה. לכן מחר נסגור את כל התיאטראות, התזמורות והאוניברסיטאות - כמובן חוץ מאוניברסיטת אריאל, שמחזקת את אחיזתנו בנחלת אבותינו.
400.000 מיהודה ושומרון. ועוד 300.000 מעבר לקו הירוק. ואחר כך לקבל את
החמס וטילים.
אם צריך לגרש מישהו מהבית,עדיף לגרש ערבים. יש להם 22 מדינות
עם ישראל בהנהגתכם ניסה את אוסלו וזה לא הצליח ,זה לא אתם זה הוואקום
שאתם מנסים להתנהל מולו.
אין שום יישות מדינית אמיתית ערבית אלו שהיו קיימות התפרקו ומתפרקות לנגד
עיננו .
השמאל רק מציע בכיינות והכאה על חטא.
63הופתעתי לטובה.
65נגמר הסיפור של הציונות השפוייה, זאת שעלתה על במת ההיסטוריה למען העם ולא
לצרכי אלוהיו, נשארו רק חרד"לניקים, במינונים משתנים של גווני וגדלי
כיפות, שיתווכחו על העיתוי המתאים לגילוח הר הבית ממסגדיו בחסות האטום
היהודי ועל המימון הראוי לבית המקדש השלישי - בין אם מתמלוגי הגז שיתחזק את
מדינת יהודיסטאן ובין מ"מס חילוני" שיושת על מתי המעט שאינם
משכילים מספיק ולא ישכילו למצוא מדינה חדשה.
וחוץ מזה, אין רשג"ד בבני עקיבא, נסה "קומונר".
כאשר הכיתה צריכה לצאת לטיול שנתי המורה ארי עומד באוטובוס וצועק על אלה
שהגיעו בזמן למה עדיין חצי כיתה מאחרת.
מה זאת אומרת כישלון של השמאל. יש בשמאל מספיק אנשים שאמרו בדיוק מה יקרה
פה. הם פשוט לא נבחרו. האם מישהו חושב שאפשר היה להגיד את זה יותר טוה?
הסיבה היא פשוטה. הכיבוש פגע באלה שאין להם זכות בחירה אלא רק ברירת מלחמה.
בדיוק כנגד זה יצא השמאל. אחת הטענות המרכזיות הייתה תמיד שהדור הבא כבר לא
ממש יבין מה זאת דמוקרטיה והנה זה בא. אז במקום לילל ולנזוף, שביט, תתחיל להילחם.
הכשלון שלכם נובע מסילוף האמת והדמגוגיה שהשתלטה על מערכת השמאל. תאכלו את הכובע (היי זאת שלי).
70בבחירות 2013 בישראל, זה כמו שאומר שריד קונסנסוס נונסנסוס. לנצח בבחירות עדיין לא מעיד על נצחון. גם היטלר ניצח בבחירות
זו בדיוק הנקודה שבה בנט טועה ומטעה. זה נכון שחלק קטן בשמאל התנתק משורשים אלה. אבל הפתרון הוא לא מעבר להתבססות על היהדות הישנה (שלה אחד העם התנגד בכל מאודו) אלא יצירה של יהדות חדשה מתוך התבססות על השורשים ההיסטוריים שלנו. שורשים להם הוא קרא "לאומיותנו העברית".
יכול להיות שאתה צודק. להיות חילוני אמיתי בכל מקום בעולם זה מדויק- אני לא מאמין באלוהים. לא בזה היהודי, לא הנוצרי ולא המוסלמי. אני מאמין ברוח האדם, אני מאמין בערכים, אני מאמין באושר ובעשייה. ובכל מקום אחר לא היו מערערים על היותי יהודי במובן התרבותי ומקבלים שדת אינה סממן יחידי ללאום. ולכן אין בעיה אני מוכן ללכת מכאן אם אין יותר מקום לשכמותי. ואז תוכלו לשקוע לתוך מדינה יהודו-מוסלמית מנוהלת ע״י דעות ומחשכות של משחק הפירמידה העתיק בעולם.
בנט הוא ראשית צמיחת גאולתנו. כפי שהציונות החילונית היתה חמורו של משיח עבור הדתיים, כך בנט יהא חמורנו. כאשר אומות העולם תעבורנה מהשלב של ״גינויים נזעמים״, שרק מסייעים למחנה האפרטהייד, למעשים של ממש, או-אז תתפוגג באחת גבורתם של בנט, ביבי, ליברמן, וכל צאן מרעיתם. על מחנה בני האור מוטלת כעת רק משימה אחת: לשבת באופוזיציה ולהמתין לכך שהעולם יעשה את מלאכתן - מלאכתנו. אם יתפתו לחבור לממשלת הרשע על מנת ״לעצור את בנט״, אזי חזונו קום יקום, ואכן יהא זה אז ״הכישלון שלנו״.
הפרוגרסיבים הבינלאומיים לא יעזרו לנו. הם שונאים אותנו. למעשה, לידתנו היא
בדחייה שחווינו מהם. אני לא מדבר על הציונות. אני מדבר על השמאל הציוני.
מבשריו, כסירקין ובורוכוב, היו סוציאליסטים ואינטרנציונליסטים שהבינו
שהסוציאליזם הרוסי אינו מתעניין ביהודים ואינו יכול להכיל אותם. ברל
כצנלסון דיבר על זה כל חייו. מלאכתינו תיעשה בידינו אנו, אם אנחנו מסוגלים לזה.
כאמור, גם שביט לא בדיוק יודע, משום שהוא שטחי כמו כל העיתונאים - רואה את
הדבר האחרון שקרה, ואותו בלבד.
*** עם כל התמיכה "מהתקשורת הרובוטית", בנט "כולה" עם
12 קולות כנסת=> בערך 10 אחוז של קיצונים יש במדינה. נחשב מעט
*** מסקנה: לפחות 75% של אזרחים תומכים בהסכם שלום (שפלסטינים יסכימו לו או
לפחות צריכים להסכים)
*** מרכז איננו שמאל. מרכז כולל גם ימין מתון. שמאל מקשקשים על "חלוקת
הארץ" וטיעונים "מתממים". צריך לעשות הסכם על מנת לייצב את
האור. נקודה עם עוצמה אסטרטגית לישראלים
למה אתה איגואיסט דואג לעצמך ולמחנה שלך שלפעמים גם שלי אני חושב האיש מבריק הוא תוצאה של האתוס האונברסלי הצלחה כלכלית והאתוס השני שלנו לוחם נערץ והמאחד את הדברים הנל'' התיאשנו מהשכנים אני במרומי גילי מ62 בארץ כמעט בגיל 60 עם זכרון טוב כל הסכם שעשינו עם השכנים לא החזיק מים ושלמנו בדם דם דם אחרי הסכם הפסקת האש במלחמת ההתשה הם רימו אותנו במלחמת יום הכיפורים אחרי הנסיגה מלבנון קבלנו מלחמה עם הרוגים ודם עד חדרה וחיפה הסכם אוסלו קבלת מעל1000 הרוגים אחרי ההתנתקות קיבלת טילים בתל אביב ובירושלים אתה טוען שהשמאל לא הצליח להעמיד מנהיג ראוי זה לא מנהיג מנהיג מתחלף זה הדרך ואנחנו מחפשים דרך חדשה אני רוצה שקט לי ולילדי ונכדי לכן המסקנה המתבקשת זה בנט ולא השמאל שאתה מתימר להציג ולא שס שאותה צריך להכחיד
בהסטוריה האמתית של המקום. אתה שטוף מוח כמו רוב האזרחים שלמדו אותם בעל פה מה שרצו להוביל כאן כל הממשלות. עובדה שהממשלה היחידה שרצתה לפתור הסכסוך, גם אם בדרך לא מושלמת, ראשה נרצח. עכשיו מבצעים כאן את מה שיגאל עמיר רצה שיהיה
ואני אומר שאתה לא בודק במאמר שלך-איך השמאל לא הצליח להטמיע את ההיגיון שלו אלא הצליח להבהיר איך השמאל תמיד טועה ומטעה.. אתה משתדל בכותרת להראות למה הכישלון שלך הוא ההצלחה של האחר, ואתה כלל לא בוחן חוץ משורת פתיחה וסגירה ,מדוע אתם נכשלתם. לא אמיץ מצדך ולא מעורר אפילו מחשבה של יכולת התמודדות. עם מציאות שיצרתם גם אתם בשמאל .. כאשר הימים רק תפס את הריק
חלק נרחב מהשמאל חושב שרק העולם ולחץ חיצוני יכול להשפיע ולכן יושב בפינה ומחכה למשיח.
מי זה ארי שביט ואיזה קהל קורא את דבריו והוא מנסה ללכוד לדבש שלו גם אותם.
האמת היא שאנחנו עומדים להמליך ממשלה ימנית קיצונית לראשונה בתולדות המדינה
שלנו. אנו עומדים לתת כוח בידי חשיבה עקומה, בידי אנשים כוחניים שרואים את
החוק כניתן לעיקול כל עוד זה קשור אליהם. אנו עומדים לתת את מפתחות המדינה
בפני אלו שימוטטו אותה ואותנו.
אף אחד בארץ לא מדבר על כלכלה. הס מלהזכיר את התקציב האכזרי שהולכים להמיט
עלינו יום לאחר הבחירות, כשכל הקונפטי הכחול של הליכוד ביתנו ישקע. אנו
נכנסים לעולם בו ארצות הברית מתחילה משבר כלכלי קשה, אירופה מגנה אותנו
ואין לנו חברים שם בחוץ באופן כללי.
ואצלנו? ארוחות חינם, בניגוד למה ששקרניהו אומר. הנה הנמלים מקבלים תוספת
שכר של 3000 שח. הנה חברת חשמל רק אומרים ומקבלים 2000 שח גם הם. הנה יש
פתאום כסף, צ׳קים ללא כיסוי שאת תוכנם אנו הולכים לשלם בריבית דה ריבית.
על כל זה אין אף פוליטיקאי שמדבר .הרבה יותר קל להתרברב על איראן ועל
השטחים וההתנחלויות. כזה הוא הדיון הציבורי בארץ, כאלו עלובים אנחנו
ורדודים. וכך הולכות להיוות ארבע השנים הבאות כאן, הקשות ביותר שהמדינה
שלנו ידעה.
הוא בהחלט מתייחס לזה והגישה הכלכלית שלו היא, בניגוד ללחלק לכולם מתנות- לשבור קבוצות כח.
המאמר מלא טעויות עובדתיות ,ראשוני החלוצים והעולים ארצה היו אנשים מאמינים
דתיים. הרוב היהודי בארץ ישראל הוא נגד מסירת חלקי מולדת, את הסכמי אוסלו
פרס ביילין ורבין ביצעו ברמאות תוך שיחוד חברי כנסת מהימין.
תמיד היה רוב יהודי בעד התנחלות . השמאל מסתמך גם על חברי כנסת ערביים בלתי
ציוניים ששיכים לצד האוייב... עם ישראל ראה מה גרם ונגרם לנטישה של שטחי
ארץ ישראל וגרוש יהודים מביתם. גם ארי שבי הדמוחארט יבין שזו ארצנו כולה.
אנחנו שמאלנים אחרים לגמרי, אז אל תדבר בשמנו. בבחירות הקרובות אולי נפסיד, אבל אחר כך ננצח. אתה באמת מייצג שמאל שעבר מהעולם, את מפא"י ההיסטורית, את השבט הלבן. אנחנו נמצאים גם בפריפריה, גם בשכונות מצוקה בערים. אנחנו שמאל חברתי ומדיני, לא שמאל שמחפש להרגיש מוסרי יותר מאחרים
80ישראלים שוב ושוב מוותרים על חירותם, מצבם הכלכלי או פשוט צדק למען
"הביטחון". וגם זה, לעולם לא עבור שלום, אלא "הבטחון",
כי אף אחד כבר לא מדבר על שלום.
ומה עם זכויות להט"ב? ומה עם כל הדברים שדרשנו במחאה החברתית כמו דיור
ומדינת רווחה? זרקנו אותם מהחלון לטובת בנט שמוכר לנו את
"ההרגעה" (שום דבר לא זועק "אין פרטנר" יותר מלא להיות
פרטנר) ולוקשים נוספים.
תעשו לעצמכם טובה ותסתכלו באתר כנסת פתוחה מי באמת עזר לכם כאדם. אני בטוח
שזה כנראה מר"צ, או אפילו חד"ש, ולא הליכוד או הבית היהודי.
ליבי עם האנשים הליברלים בישראל שעדיין חיים שם...
85שמאל באמצעות מכתביו של יוני נתניהו ובאמצעות ספרו של מאיר הרציון. הראשון בן למשפחה רויזיוניטית והשני בן קבוץ עין חרוד, מעוזו של טבנקין שדגל בחזון א"י השלמה ותמך בהתנחלויות. בקריאת כתביהם בנט הנער גיבש את תפישת עולמו הנוכחית תוך שהוסיף לה קמצוץ של דת.
89כשהגזרות יתחילו וכדי לעשות שופינג באוקספורד לראות את מסי בבברצלונה או סתם בטן גב בכרתים נצטרך לעמוד בתור ולחכות שבועות לויזה, כשנשלם ים כסף על טלוויזיה 50 אינץ' ולא נוכל להרשות לעצמנו אייפון 6 אלא אם הדודים באמריקה ישלחו לנו, אז מיליון בנטים יעמדו מול 4 מיליון נהתנים ששונאים את הסמול ואת האנטישמים האירופים אבל ממש, ממש חייבים סייל של כריסטמס בברלין. וחוץ מזה שביט היית צריך לחשוב על כל זה כשהסברת לכולנו לא ממש מזמן איך השתנה לנו זה ביבי . זוכר?
90 אם על אף כוונותיו הטהורות של מר בנט, אחדים מאוהדי החמאס
ביו"ש, יבצעו פעולות טרור נגד המתחלים, הרי אז יהיה צורך שוב
לנקוט ביד חזקה מאד כנגד כל הפלסטינים, כדי לאתר ולמנוע פיגועים.
מה יהיה אז?
אם לימנים היה שכל, הם היו עושים את מה שנתניהו ביקש מהם - מתפקדים ומצביעים לליכוד בהמוניהם. היתה נוצרת מפלגת ענק של 50 מנדטים או יותר, שהיתה מתווה איזה מדיניות שבראש שלה. במקום זה מתפצלים, ועוד משתמשים לצורך זה בקמפיין רווי שקרים, סיסמאות אינסטנט, וטיפוסים מפוקפקים שנכשלו בכל דבר אחר (למשל סלומיאנסקי, מספר 2 ברשימה). כל זה בהנחה שלא מדובר בהטעיה גדולה מבית מדרשה של לשכת נתניהו עצמה.
92הוא עושה מהפכה כמו שכולנו רוצים
הופך מפלגה דתית למפלגה של כלל האזרחים
נותן אופציה מדינית לפי האינטרסים שטובים לנו
נותן אופציה כלכלית
מחזיר לנו את הכבוד לדגל ולצה"ל
מחזיר לנו את השפיות
איזה עוד סיבות צריך?
החל באותו רגע מבורך התחילה אחיזת השמאל הרעיוני בתודעה הישראלית להתפורר. נציגי האליטה האנטי ציונית איבדו את יכולתם להפריד ולמשול. לגחך ולהרחיק, להוציא דיבה ולהשתיק באמצעות הפחדה, צווי בית משפט ועיוות המציאות והעובדות כדי להתאימן לצורכיהם. האפשרות להגיב על שקרי שופרות האליטה באופן מידי, רגשי, יצרי אבל גם עובדתי. התגבשותה של ההבנה בקרב רוב הקוראים כי אינם לבד בהבחנה בסתירה הזועקת בין המציאות המוכרת להם ובין זו הווירטואלית המשווקת להם ע"י שופרות האליטה, האפשרות ליצירת הזדהות, מגע, העלאתן של אפשרויות תגובה במרחב הפיסי ושיתופי פעולה, הן הן שהביאו אותנו ליום בו נסיקתו של בנט ובהרחבה יצירת גוש ימין רחב במרחב הפוליטי מתאפשרות. באופן אירוני, בירור המוץ התעמולתי מן התוכן הציוני התאפשר מידה רבה על ידי מערכת הטלקבקים של הארץ...
בחרתי בהארץ, כי הוא היה תמיד העיתון שלי משחר ילדותי, כי בו כותבים כל אלה
שמזמן כבר איבדו את אוזניהם, ועיניהם של הרוב בישראל. הרוב שהיה כשיצאנו
לתהליך אוסלו למשל. ונשמר אפילו תוך כדי אנתיפאדות נוראות.
איך איבד השמאל רוב כל כך מוצק, מה גרם לכולם לברוח לכיוון של לא רוצים
שלום? לא צריך, ניישב את יהודה ושומרון, ושיחפשו אותנו בסיבוב?: ההסטוריה
שהתחילה בקבלת גבולות החלוקה מצידנו ומלחמה מצידם. בששת הימים: כשהושטת
ידנו לשלום תמורת השטחים היהודים שהתגלגלו לידנו, ושלושת הלאווים החרטומיים
שקיבלנו תמורתה.
תהליך אוסלו: שנוהל במרץ מצידנו עם רוב עצום שהחזיק לו אצבעות כדי לגמור
עניין, ואינתיפאדה מהגיהנום תמורתה.
בדיוק כאן, היינו חייבים לעצור. אסור היה יותר להפקיר כך אוטובוסים מלאים
ילדים שהתפוצצו תוך חזרתם מבתי הספר, צריך היה לסגור את פינת מחפשי השלום,
לטובת פינת מחפשי הבטחון. רק עצירה מוחלטת של הטרור הנורא במרחב האזרחי,
אמור היה לאפשר הערכה מחדש של כל הסוגיה: הבנה של ההבדל בין דמוקרטיה
הדואגת לאזרח במרחב האזרחי, לבין רודנות ששופכת את דמו להשגת האינטרסים
הרודנים. הפניית אצבע מאשימה לפלסטינים שבגללם הופסק התהליך החשוב לנו וגם להם.
השמאל לא עצר עד היום, הוא עדיין אובססיבי לשלום כשהמילה התרוקנה מתוכן
בעיני הרוב שיושב פקוח עיניים משתאות, מול השמאל העיוור והאדיש לדעתו
למתרחש, והמאשים דווקא אותו בהפסקת התהליך.
מתקפות השמאל הברוטליות בתארי גנאי על הציבור שמשתוקק לבטחון, הפכו לרעה
חולה שיגרתית במחוזותינו, והשמאל הפך בעיני עצמו לאציל אלטרואיסטי, שחייב
להשיג את שלו או ש..
אחרי שחווינו רציחות למרות הויתורים, טוב היה עושה השמאל אם היה מפנה עיניו
פנימה, אם היה מבין שישראל אינה ראויה לתואר כובש, עובדה: החזרנו את כל
סיני הגדולה בשטחה מישראל כולה ובעלת מרבצי נפט, תמורת שלום.
השמאל בישראל שרואה בשטחים חיץ בינו ובין העולם הנאור, שוכח שהעולם הנאור
כבר היה בסרט כזה משלו: האירופאים השיגו שלום רק כשהעמידו תנאים קפדניים
לגרמניה התוקפנית. הם דרשו ממנה לפצות את כל המדינות שסבלו מתוקפנותה,
ולהפסיק את החימוש הקטלני. לא העניקו לגרמנים שום הטבות ושטחים, כדי שתסכים
להפסיק את הלחימה, אלא הכניעו אותה באופן חד משמעי כדי שתקבל את התנאים לשלום
מה מציע בנט? מצד אחד סיפוח זוחל של יו"ש ומתן אוטונומיה לפלסטינים,
במידה רבה את אותה אוטונומיה שיש להם היום. זה לא מספיק ולא צריך להספיק
ויגרום לפיצוץ.
מצד שני הוא אומר שירדן היא פלסטין.
אבל יש כאן דיסוננס. אם ירדן תהיה פלסטין איך נעביר לירדן את יו"ש
כאשר פזורים בה מליון מתנחלים? או אולי הוא מתכוון לטרנספר לירדן? אי אפשר
לקבל תשובות ברורות מהימין בנושא השטחים כי אין תשובות מניחות את הדעת ואין
רציונל, יש רק את הערגה הפונדמנטליסטית והמעוגנת בדת לשטחי אבותינו.
בסופו של דבר אם אנו רוצים מדינה יהודית (ואני בעד מדינת יהודים עם צביון
יהודי) נאלץ להיפרד מהפלסטינים ומהשטח שבו הם רוב מוחלט, כל מתנחל נוסף
מרחיק את הפתרון ההכרחי הזה וסיפורי הבדים שיש פתרונות אחרים מקרבים את קץ
מדינת ישראל.
מה שגורם לנסיקה המדהימה של בנט זה העובדה שהוא באמת מנסה לחבר. לא בקטע של תעמולת בחירות אלא מתוך אמונה אמיתית שיריות בתוך הנגמש שנקרא ישראל רק מזיקות. בשמאל יש את שלי יחימוביץ שגם היא לא מנסה ללבות שנאה, ואסור לשכוח מאיפה היא התחילה: שמונה חברי כנסת. לדעתי השאלה המרכזית בבחירות היא: מי יוכל לפתור בעיות ולא להעמיק את הקרעים במדינה. אני חושב שנפתלי ושלי עונים בצורה הכי טובה על השאלה.
102בבני עקיבא יש מדריכים וקומונרים
103מה ההתלהבות. הרי אין מדובר, אלא במנד"טים של המפד"ל, צומת ומולדת, לשעבר, ושאר ימנים קיצוניים.. שנתאספו, וטוב שמצאו להם "בית יהודי" שייצג אותם. בליכוד נותרו רק המסכנים שלא מבינים שביבי דופק אותם, ג'ובניקים וספיחים בהמיים שרק אלוהים יודע את פשר קיומם שם. אה כן.. ורוסים ההולכים בחושך אחרי גיצי עיניו הרושפות של ליברמן (ואם יש חוק בישראל, אז בקרוב מס' 05542240, עוד מעט יפצחו בשירה ספרדית: הוא זכככככאי). בניטו ייכנס לממשלה כמו גדול (למרות שביבי אמר שיש לו בעיה עם סירוב, אלק), וייקלע לפשרות "כואבות" ויזיל דמעה כמו כולם על פינוי יישוב אחד או שניים, אשר אינם חוקיים ותושביהם אחראים על פוגרומים ביישובים ערבים שלווים ושכנים. הוא לא יגיד שזה בגלל דעת הקהל העולמית, בניטו לא מתקפל, אלא מעין נסיגה לצורך פריצה או חיסכון בחיי חיילים ושאר קלישאות של צדקנים. מדובר בפוליטיקאי ישראלי מן השורה.. בסוף בסוף. בניטו בניטו נפתלי וסיר הסירים.
106השמאל הישראלי רצוי אך בזוי. יפי נפש שהציונות שלהם נגמרת בהרי צפון ת"א. הרב כהנא הי"ד צדק .מדינה לפלסטיניים יש ושמה "ירדן".הייתי מכבד ואתכם באם טובת עם ישראל באמת חשובה לכם. גם רמת אביב "ג" נבנתה על בית קברות ערבי...
108בה בנת ואומר בגלוי, החילוניים הם חמורו של המשיח. במקום הציונות מציע לנו בנת מדינה פשיסטית חומניסתית שבה הדת כמו שהו מבין היא החוק. באדנות בלתי ניזבלת מיעות קיצוני נוסף מנסה להשתלט על המדינה הציוני ולהפוח את הציונים שהקימו ובנו המדינה באופן רישמי למשרתי הציבור הדתי. הם והחרדים הצליחו לגייס משת״פים בציבור החילוני הרוצים בארץ ישראל השלמה. ביבי וליברמן לא מבינים שבגידתם ברעיון הציוני במקרה הטוב תביא אותנו למדינה דתית חומניסטית. כזאות שלא אני ולא הם רוצים לליו בה. מדינה שתיגרום לרב העם היהןדי בגולה להתקחש לה, דבר שיבי להתבוללותם המהירה ואובדן מחצית העם . דתיים על תצביעולמחסלי הציונות נוסח בנת. היו מספיק משיחי שקר!
109איפה אתה חי?
לא הבנת שחבורת רתכים בעזה משתקת את מדינת ישראל? אתה צריך חבורת רתכים
ברמאללה כדי להבין שהם עובדה מוגמרת?
הצבא יתפקד בומבה תחת בנט. יהיו יחידות של שמאלנים, לוחמי אספרסו, שיפנו
התנחלויות, ומנגד יהיו יחידות מתנחלות שיהיו עסוקות בעקירת מטעי זיתים
וברדיפת רתכים ביהודה ושומרון.
והעיתונות תמיט בסוף חורבן על מדינת ישראל, כשהיא מעניקה עשרות מנדטים
לגורמים הזויים במיוחד.
אולי זה הפתרון. לבחור את הימין הקיצוני ביותר, שיקבל על הראש מהעולם, ואז
יתפתל ויגיד לנו "דברים שרואים משם לא רואים מכאן. אבל עכשיו אני כן,
יש לי רכב ולשכה ופנסיה... תודה לכל הבוחרים, מצטער נספח את יהודה ושומרון
בעוד 4 שנים".
כל הכבוד לבנט. רק כך
111נפתולי המחשבה של בנט מייצגים זן מסוים של עולים מארצות הברית. אנשים שפויים - PACE נגיד הבנק הנהדר - לא מגיעים משם. מה שמגיע בדרך כלל זה ה"היימיש" - המקבילה היהודית של כת האיימיש - אנשים הזונחים את הסבך של החיים המערביים החילוניים המתקדמים ונסוגים לצורת קיום פרימיטיבית, כאילו פרפר היה שב לחיי הזחל. מדובר בסוג של טירוף. הפתרון הכפוי יחשוף את חולשתה של ישראל ויעצים את הסכנות לקיומה. בנט הוא מוטאציה שתמיט אסון על המדינה.
גם אני הייתי פעם בשמאל. אבל כשמסתכלים אחורה מבינים שתמורת נייר וחגיגות טלויזיוניות החזרנו שטחים חיונים וקיבלנו טילים ומחבלים מכל הכוונים. כשניסינו להתגונן העולם העמיד אותנו בפינה ודן אותנו לבידוד וחרם. ככל שויתרנו והתגמשנו מצבנו הוחמר. כעת אנו מבודדים ומוקפים כשהערבים מתכננים את השלב הבא לחיסולנו. אם נגזר עלינו להיכחד אינני מוכן ללכת כצאן לטבח במיתווה השמאל. אתן קולי לבנט.
116ארי שביט, הסר דאגה מליבך. שקספיר הצליח לראות את היהודי האמיתי. התכונה
העיקרית שעברה מהיהודי של בנט לישראלי העכשוי מגולמת להפליא בשיילוק של
שקספיר. האם אינך יודע מה מציק מאד למצביעים של בנט? אתה חושב שזה עתיד
ההתנחלויות? טעית ובגדול. האם אתה יודע כמה הם משלמים עבור שכר הלימוד
לילדיהם? אלפי שקלים כל חודש. הם רואים את הצלחת הסחטנות של ש"ס
ועיניהם כלות. אתה עוד תראה מה יהיו תנאי ההצטרפות של בנט לקואליציה.
וכחיצד לגרום לישראל להתנהג בצורה שפויה ולהתרחק מהחזון המשיחי של בנט
ודומיו? פשוט ביותר. לא איומים ולא חרמות. די יהיה בהורדה של מיליארד שקלים
מהסיוע הכלכלי ופתאום תחדור הבינה למוחות המצביעים.
האם כולם שכחו מדוע רבין ניצח את שמיר בבחירות? כסף זה שם המשחק. החשראלי
ישנה תיכף ומיד את דעותיו ואמונתו אם תפחית ממנו ולו אגורה אחת בלבד.
מה היו תמיד סיבות ההפגנה הכי נלהבות של הסטודנטים? עקרונות? אידיאלים? מה
פתאום. זה תמיד היה שכר הלימוד.
ומה הייתה סיבת המחאה ההמונית האחרונה? מצב האזרחים בירוחם או בדימונה? מה
פתאום. זה היה מדוע האחרים מקבלים יותר.
בטבענו קיים מנגנון ההשמדה העצמית .כך בימים קדומים וכך גם היום הכתובת על הקיר : כוחות קיצוניים יובילו את המדינה הזו להתנגשות הגדולה ממידותיה ולריסוק כך היה בימים קדומים יותר וכך גם עכשיו . זה לא סתם שכוחות חילוניים יזמו את שיבת העם היהודי לארץ ישראל ולא כוחות דתיים זה לא סתם שמי שבנה את המדינה הזו היו כוחות חילוניים ולא כוחות דתיים .כי הכח החילוני בין עם היה בשמאל (מפאי ) או בימין (חירות ) הבין את גודל האחריות של המעשה הציוני שאינו מעשה שמיים ואינו ציוו אלוקי אלה בחירה מדעת של רצון להיות עם חופשי ץ
121עם ערביי ישראל בעתיד תהא ישראל פלסטין ואם תחזיר את כל המתנחלים לישראל
תקבל פלסטין גדולה..בשלב א' מדינת עזה ומדינת הגדה המערבית...ובעתיד ירדן
ו..כמובן ישראל ...
מה כל כך קשה הבנה פה? לכן אם יוחזרו כל המתנחלים העבר את כל ערביי ישראל
אחרת אין מדינה יהודית בעתיד...
סחה - יש מדינה דו-לאומית !!!
125חיבור עיתונאי מעולה (דוגמת חובה לכל מתלמד בתחום!) וניתוח מפה חברתי-פוליתי מצויין. - תודה לארי שביט.
126נפתלי בנט כמו מורהו נתניהו טוב בדיבורים ויש לו כריזמה כלפי מצביעים
מסויימים - כנראה בעיקר צעירים שלא מכירים מספיק את ההיסטוריה היהודית והציונית.
הציונות המרכזית צריכה לחדש את החינוך האידיאולוגי. בנט מוכר לנו סיסמאות
שאינן נכונות.
לא ניתן לדעת היום את תוצאות הבחירות אך בכל מקרה מרצ גדולה חשובה לקיום
היהודי בארץ ישראל:
אם למרצ יהיו מספיק מנדטים היא תוכל להבטיח גוש חוסם לנתניהו ולהצטרף
לממשלת שלי יחימוביץ'. אם שלי יחימוביץ' תזחל לממשלת נתניהו מרצ תהיה שם
כאופוזיציה חזקה ומשפיעה - כפי שהייתה תמיד.
יש חשיבות לכל קול - גם באופוזיציה ובוודאי בממשלה, הנהגה זה לא רק ראש/ת
הממשלה זה גם שותפיו וגם מבקריו!
פנאטיים דתיים וגזענים בחליפות נאות. גם זמנם יעבור.
128השמאל מדשדש כבר המון שנים. בבחירות 92', כשהעבודה בראשות רבין זכתה
ב-48(!!) מנדטים, זה לא קרה בגלל שהם אמרו שהם שמאל. להיפך, רבין הצליח
לסחוף כי הוא נחשב מהניצים במפלגת העובדה (כן,פעם דיברו במונחים האלה). גם
אהוד ברק, שהביס את נתניהו, לא הציג משנה מדינית שמאלנית. ההיפך הוא הנכון.
הוא היה ליכדו מינוס, ולכן בוחרי ליכוד (ולא רק הם) תמכו בו.
אחרי פעם ועוד פעם ששיקרו לבוחרים, המשחק הזה נגמר.
במקביל לתהליך הזה קרסה תפיסת העולם של השמאל, לפחות השמאל הרדיקלי שהשתלט
על השיח הציבורי בעשרים השנים האחרונות. שתי מדינות לשני עמים מעולם לא היה
משאת הנפש של הציונות לא הדתית ולא החילונית. רק בשמאל הסהרורי, אחרי
חד"ש, דיברו ככה. אבל הקיצוניים השתלטו (די דומה למה שאנחנו רואים
בהרבה מקומת אחרים) ויישמו את השקפת עולמם. מהסכם אוסלו (1993) ועד
ההתנתקות (2005) ממשלות ישראל יישמו, בדרך כלל, את השפקת העולם הזאת. והכל
בשם השלום כמובן.
המציאות, מה לעשות, לא התאימה לססמאות השלום, האחווה, הכיבוש ושאר ירקות.
יאסר ערפאת ויורשיו היו ונשארו חבורה של רוצחים, האיסלאם האלים משתלט על
הרחוב הערבי, והלגיטימציה הבינלאומית (שזה המולך החדש) מבוששת לבוא. ושיא
שיאם זה המוני היהודים שנרצחו, והפחד שלא עוזב אותנו.
אם כבר לעמת את בנט זה מול הימין החילוני, ושם בהחלט קורים דברים מעניינים.
שלי יחימוביץ חייבת לחדש את הברית ההסטורית מפא"י- המזרחי: להגיע
להבנות עוד בטרם הבחירות עם נפתלי בנט. ש"ס יצטרפו לממשלת
יחימוביץ-בנט-לפיד מחוסר ברירה. הליכוד, מר"צ ולבני ישארו בחוץ. לבני
שוב תתפטר מהכנסת וחברי "התנועה" יתפזרו בין מפלגות שונות.
נתניהו ילך הביתה והפעם לתמיד.
בנט - שר הביטחון, לפיד- משפטים ואלי ישי יחזור למשרד התמ"ת. אטיאס
יקבל תיק בינוי ושיכון מורחב כולל מנהל מקרקעי ישראל. שר החוץ: בוז'י הרצוג
והאוצר יופקד בידי ברוורמן.
זאת תהיה ממשלה מהפכנית. ממשלת יחימוביץ הראשונה.
בחירות 2017 בין ראשת הממשלה המכהנת יחימוביץ לבין חברה גדעון סער (ראש
הליכוד) יהיו בחירות בין שני חברים אישיים אשר תהום אידאולוגית אמיתית
פעורה ביניהם.
לא לשכוח מי אמר לכם את זה ראשון.
נפתלי בנט מקיים ומיישם את מה שחלמו מנהיגי הציונות הדתית בתחילתה. הרב קוק
קרא לאתחלתא דה גאולה.
תמך בציונות ובהרצל, תמ ך בציונות המדינית וידע שיבוא יום והציונות הדתית
תגיע למעמדה הרם. והנה- חזונו קורה.
היינו שם אנחנו החלוצים של פעם - והנה אנשי המשיחיות והגאולה מקיימים את
נבואת מנהיגיהם.
זו לא מלחמה ולא קרב, זו בחירה בערכים שצריך להתמודד עליהם.
יהיה בסיס איראני מול כפר סבא וכל מרכז הארץ יהה מכוסה בטילים .
141אם בראש מפלגת העבודה היה עומד בראשה אדם רענן עם כריזמה ויכולת שכנוע -עם עבר צבאי חשוב (עדיף סיירת מטכל) משדר מנהיגות- יש לשער שהיה סוחף לא מעט קולות
143מישהו מכיר שמאלני כריזמטי ואינטליגנטי שיוכל לסחוף אחריו את הציבור הנאור שממוקם באמצע הדרך? בנט, עם כל הכריזמה שלו, לא עובר את ה13 מנדטים. לשמאל שזז למרכז יש פוטנציאל הכתרה לא מבוטל אחרי עוד קדנציית שחיתות של ביבי וחבר הזוייו. צריך להכשיר את השטח למנהיג חדש כבר עכשיו. השאלה מי. ההייטק הוא כנראה המטכ"ל החדש. הישראלים אוהבים מצליחנים
145צריך אורך נשימה וסבלנות. לא להתבשם מחדשות טובות ולא להתייאש מבשורות איוב. להבין שהמשחק לא התחיל אתמול ולא ייגמר מחר. היתרון היחסי שלנו הוא שיש לנו מפלגה מתפקדת עם סניפים ומתפקדים ולא דמויות פייסבוק.
לו הפלסטינים היו מציאותיים יותר ומוותרים אפילו בשקט על זכות השיבה או
לפחות מכירים במדינת ישראל כמדינה יהודית כפי ההחלטה של עצרת האומות
המאוחדות ב1947 היו כבר פה 32 מדינות ושלום
לכן האשם אינו כולו בנו או בשמאל
הציבור רואה ושומע את אבו מאזן בערבית ואת הנייה בעזה ומגיב בהתאם
אילו השמאל היה מתרכז בנושא שבו עוסק השמאל בכל העולם: סוציאל -דמוקרטיה, צדק חברתי, חלוקה צודקת של ההון הלאומי, הוא היה יכול להיות גדול בהרבה. אבל כאשר הנושא העיקרי בו מתרכז מה שבחוצפה קורא לעצמו "שמאל" הוא הקמת מדינה ערבית מס' 23, ויתורים שהוא קורא להם "מחיר השלום" - מה הפלא שמי שחושב רק מעט, מי שמבין ששלום אינו סחורה שקונים בשוק אלא הסכם ששני הצדדים מרויחים ממנו, ומי ששומע מה אומרים הערבים (הפלסטינאים) - בורח ממפלגות השמאל המזויף?
ניתוח פשוט :
הליכוד - 20 מנדטים
ישראל ביתנו - 13 מנדטים
אין דירות לצעירים , המשכורת נשחקת בעשרות אחוזים, אין עתיד לצעירים, יש
פנסיות כפולות ומשולשות לבכירים ולשרים, יש רכב מפואר לקצינים,יש חשמל חינם
לעובדי חברת חשמל ועוד כהנה וכהנה ...
ולנו מה נשאר ? מס הכנסה בשמים , מע"מ 17% , מס בלו , מיסים נוספים ,
אגרות , משכנתא ותשלומים חודשיים חונקים .
הגידו דיי לשלטון הפרוע !!! די לשלטון העושק !!! די נמאס כבר !
איש מסוכן ביותר, תסתכלו ברשימה של בית יהודי מי מופיע שם - סוף לארץ ישראל
150אם "יש הרבה מקומות יותר בטוחים בשביל יהודים, כמו מלבורן אוסטרליה או
ניו-ג'רזי" אז למה להתעקש על מדינה ליהודים? נכון שמדינה בת 64 לא
יכולה להמשיך ולהתקיים על האתוס של מדינת מקלט, וכאן בדיוק השאלה, אם לא
מדינת מקלט אז מה התכלית? לשם מה היהודים צריכים למדינה? בשביל מה צריך
"מדינה יהודית"? מתי בדיוק השתנתה התכלית של הבית הלאומי שהוקם
כדי לספק מקלט ליהודים? מתי בדיוק הבית הלאומי הפך להיות הבית היהודי? מה
קרה? אי אפשר לקיים בית יהודי בניו-ג'רזי? אפשר גם אפשר ויעידו 60% מבני
העם היהודי שבוחרים לחיות מחוץ למקלט או לבסיס הצבאי או איך שתקראו לזה.
בנט זה הוא קשקשן משיחי מחופש להייטקיסט תבוני. נכון הוא שבשתי מדינות לשני
העמים אין שום הבטחה לקיום בטוח אבל הביטחון שבנט מציע מפוקפק הרבה יותר
ולכן, מי שלא דואג לילדיו לדרכון זר הוא חסר אחריות הורית שלא לומר פושע.
בכל מי שנרתם לבנות את הארץ, לרבות אתאיסטים מושבעים, פרכסו רעיונות משיחיים בתחתית הנפש, בלא מודע. וכך נשמר איזון בריא המבוסס על הדחקה. הפסיכפתולוגיה המעשית של גוש אמונים, שבנט הוא תוצר מובהק שלה, היא פריצה ונביעה לא מתוווכת של רעיונות פונדמנטליסטים; הישר משכבת הלבה המבעבעת של המשיחיות. מדובר בטירוף עמוק וחשוך מרפא. אכן; לנגד עינינו צומח "אביב יהודי" שאינו שונה משמעותית מהאביב האיסלמי אצל השכנים. יבבובתיו החנוקות של הרבי המזמר קרליבך "משיח משיח משיח, בטח בא השם" מסוכנות יותר מתשוקתה הקטומה של אום כולת'ום ב"אנתה עומרי".
לכל מתנחל בממוצע שמונה ילדים אוהבי ארץ ישראל שאינם יורדים מן הארץ בשמאל יש רווקות מאוחרת וירידה מן הארץ .
153האם מר בנט חושב ששני מיליון פלסטינאים בשטחים יקבלו ממנו בתודה את
האוטומיה הכלכלית? האם אינו רוצה להבין שהרארץ הזאת תבער, המונים יברחו -
גם כיפות סרוגות ובודאי חרדים - המונים יירצחו באינתיפאדה אחרי אינתיפאדה.
מה הוא חושב שהוא מכריז על ירדן כמדינת הפלסטינאים?
זה כמו לומר ליהודים - הישארו בארצות הנכר כי אלו ארצוחתיכם. והגולן בגולן
ישראל דאגה שלא ישארו אזרחים סורים מלבד הדרוזים.
יש בעולם: 1.62 מיליארד מוסלמים המהווים 23% מאוכלוסיית העולם.
יש 13 מיליון יהודים המהווים יחס של 1:130 על כל יהודי יש 130 מוסלמים.
המוסלמים מתרבים בקצב גבוהה מזה של היהודים אשר מתבוללים יותר מהר ממה שהם מתרבים.
בשטח מוחלט, ישנם 49 מדינות שיש בהם יותר מ 50% אוכלוסיה מוסלמית, הם
מחזיקים ב 29.2 מיליון ק"מ מרובע משטח העולם המהווה 20% משטח העולם.
למדינת ישראל יש רק 22,000 ק"מ מרובע שזה מהווהיחס של 1:1430 שזה 1450
ק"מ לכל מוסלמי על כל 1 ק"מ לישראלי.
ועוד נתון מעניין: להשווה: שמורת הטבע קגלאגאדי בבוטסוואנה משתרע על
38,000 ק"מ ...אז כנראה לחיות באפריקה מגיע יותר ממה שמגיע לאוכלסיית
היהודים בעולם!
הציונות החילונית ידעה להיות פרגמטית להתפשר להיות צודקת מוסרית וכך לזכות
במדינה (בן גוריון ותוכנית החלוקה). בסוף אם נהיה מוכנים לפשרות כמו שהיה
לאורך ההיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל, הפלסטינים ימשיכו לסרב ונצא ברווח.
אבל.
הימין הלאומני (אני מתנחל לשעבר) לא מוכן להתפשר מביא אותנו למפלה מדינית
ולבסוף בדיוק כמו בחורבן הבית, לקיצוניות לאומנית ולאובדן זכותנו על הארץ.
(לא רק השטחים אלא כל הארץ) ההיסטוריה חוזרת.
מהערוגה של הליכוד והמפד"ל צמח יער של עשבים שוטים. כאילו לא היו לנו די צרות ללא הסהרורים האלה.
הציבור רצה להאמין שאנחנו יכולים הכל. הוא רצה להאמין שאם רק נעשה כמה
ויתורים לפלסטינים (הוויתורים שמתאימים לנו, לא מה שהפלסטינים עצמם רוצים,
חס ושלום...), הפלסטינים יתמלאו רגשי אהבה כלפינו. וכאשר זה לא קרה, הציבור התאכזב.
כיום, הציבור רוצה להאמין שאנחנו יכולים לכפות על הפלסטינים איזה פתרון
שמתאים לנו, ואז כולם יקבלו את זה, ונמשיך להיות מלכי העולם. גם זה לא ממש
יצליח. אילו בנט באמת לא הבין למה הצעד הזה עלול לגרום, הייתי מסדר לו
פגישה עם פרדריק וילם דה קלרק, אבל אני מניח שהוא מבין. אלה הבוחרים
הישראליים שאינם מבינים, ולרובם כנראה גם אין ממש מושג מי היה דה קלרק (שלא
לדבר על דמויות מפתח אחרות מתולדות המשטר ההוא, כמו דניאל מאלאן והנדריק פרוורד).
שיהיה. בנט ממילא לא יהיה ראש ממשלה. הוא עדיין מגזרי מדי, גם אם מגזרו
התרחב מעט. לכל היותר, הוא יעשה צרות לביבי אחרי הבחירות. תהיה הצגה
מעניינת. אשר לאפשרות של מדינה דו-לאומית, אולי זה לא כל כך נורא. דה קלרק
עדיין חי בדרום אפריקה, וכך גם עוד כמה מיליוני אפריקנרים.
כאשר דרכה לראשונה כף רגלו של האדם הלבן החהשת אמריקה הצפונית, רעו
ה"שדות הציד" של היבשת יותר מ-13 מיליון "ילידים".
שדות הציד לא היו "נצחיים". כאשר סיים האדם להתאקלם, נותרו ביהשת
כולה 200,000 (מאתיים אלף) ילידים.
האדם הלבן הכחיד בצפון אמריקה (בדרומה היה הטבח גרוע פי כמה) כפול ממספר
היהודים שאפה האדם הלבן בתנורי אירופה. אלא שבאמריקה לא לומדים על כך בספרי
הסטוריה, והמושגים "רצח עם" או "שואה" הם אקסטרא
טריטוריראלים.
המורשת של בנט, כמו זו של כהנא קשישא, היא בראש וראשונה אמריקאית, מורשת
עגומה של אני ואפסי, שחרצה את גורלה, אשר בתורו חורץ לה כעת לשון.
מאחורי מתק השפתיים "הערבים ישגשגו, ישתמשו באותם כבישים שבהם ישתמשו המתנחלים" הוא: בשעת הקושר נעביר אותם, לאחת מ- 22 המדינות מסביב, אולי לא מרצונם אך בהחלט לטובת כולם. ואל דאגה,העולם, כלומר אחינו מהמערב, יבינו. שהרי בני אותה תרבות אנחנו, תרבות שזה לא יהיה הטרנספר הראשון שלה...
פולטיקאים מושחתים העלו את הרעיון של מדינה אחת לשני עמים , לעולם לא
אין לנו את הזכות לוותר על המדינה אחרת המדינה תוותר עלינו
צריך לאמר כל פעם על ידי כל אזרח , ח״כ. מדינת ישראל שייכת רק לעם היהודי
שאירופה תהיה מדינה של כל העמים , ישראל רק אחת
ולסיום : אנני דתיה , אני קיבוצניקית מהמרכז , חשוב לציין תפיסה זו שישראל
שייכת רק לעם היהודי אינה נחלת הימין כלל וכלל
הרבה שמאלנים דוגלים בתפיסה הרעיונית של דיאלקטיקה שלילית. על פי תפיסה זו אתה רק שולל מה שלא נראה לך ולא חייב להציע אלטרנטיבה מאחר ועצם השלילה שלך יוצרת דבר חדש. למה זה טוב לשמאלנים? כי זו תפיסה שאין בה אשמה ויחד עם זאת פרודוקטיבית ואקטיבית. אבל, היות וזה שקוף וידוע אז מידי פעם מציעים הצעות מרחיקות לכת -חזון שתי המדינות לדוגמא ומתעקשים עליו בשביל ליצור מראית עין של ערכים. כך יוצאים הומנים,ריאלים ונטולי אשמה ומעורבים-מושלם אבל לא לגמרי כי מושלם לגמרי זה השמאל שיוצא כנגד הציונות כרעיון זה השמאל האמיתי. אנרגיה טהורה- "החלקיק האלוהי" ממש.
172כל הכבוד נפתלי!
173האיש שממשיך בתהליך של הפיכת הדת לקרדום לחפור בה ובמסורת של חילול שם שמיים שפוליטיקאים דתיים מכל הסוגים הביאו לשיא, אינו מתבייש להגן על מאפיונרים ולהתחנף אליהם ומקושש קולות ע"י מצע שאם ימומש תהפוך ישראל לדרום אפריקה או לגרועה ממנה ובסופו של דבר למדינה דו-לאומית שבעצם תהיה מדינה עם מיעוט יהודי נרדף, מנסה לומר לכל אחד את המילים שהוא חפץ לשמוע, הוא אחת משתיים: או שאינו מבין את חומרת מעשיו, או שחוסר האידיאולוגיה האמיתית וחוסר היושר שלו מגיעים לכך שלא מעניין אותו מה יהיו תוצאות מעשיו העיקר שהוא יקושש הרבה קולות ויוכל להגיע לנתח משמעותי של תיקים בממשלה, בכל מיקרה מי שעיניו בראשו ובאמת איכפת לו מה יהיה גורל הדינה לטווח ארוך מן הראוי שלא ישקול לתת את קולו לאחד שמה שמעניין אותו הוא טובת עצמו ושככל הנראה נוזך צהוב עלה לראשו כתוצאה מהסקרים. בושה וחרפה!!!!
175אותי המאמר שכנע להצביע בנט.
176גוש הימין על 67 המנדטים היהודיים שלו הוא גוש חוסם ותו לא. נתניהו לא יוכל להקים ממשלת ימין נטו כי בנט עם 12-15 המנדטים שלו יפיל אותה אחרי פינוי הקרוון הראשון בשטחים. הביית היהודי אולי תהיה בקואליציה, אבל בנוסף להם יהיו בה עוד 60+ ח"כים אחרים, ובנט יצטרך ללמוד לחיות עם עובדות החיים או לשבת באופוזיציה. ראה תקדים בחירות 2009 שבהן נתניהו בכלל לא דיבר עם תואמי בנט דאז (כצל''ה) וגם צירף את העבודה כדי למנוע מצב שכל שבריר מפלגה היה יכול להפיל אותו. באופן פרדוקסלי התחזקות בנט מחמירה את מצב הסרוגים כי הוא הפך את כולם לימין קיצוני. עם ליכוד מוחלש והכורח להשאר בקשר עם שאר האנושות נתניהו עלול להדרש ליותר ממפלגת מרכז אחת, וזה ידלל את בחורינו המצויינים עוד יותר. אחרי הבחירות ושיברן הסרוגים יתפכחו, בנט יעוף והמפד"לניקים הקלאסיים ישובו. הרי הרבה יותר חשוב לעמישראל לקבל תקציבים למוסדות ולקיים את הכפייה הדתית מאשר לעשות שריר ולשבת עם 15 ח"כים באופוזיציה.
177אכן זה הפחד. ימין קיצוני במסווה של איש לכאורה שפוי פחד לשמוע מה הוא אומר על בית המשפט. פחד לשמוע שהוא היה צריך עלוהום ציבורי כדי להבין שסרבנות היא דבר פסול. אדם במדינה דמוקרטית ששלטון החוק הוא לא חלק צרוב בדי אן איי שלו זה דבר מפחיד
178אם הוא רואה עצמו כנציג של ציבור גדול ולא סקטור, למה הוא לא עבד דרך הליכוד?
איך הוא מסביר את שרשרת ההטעיות שהקמפיין שלו ייצר - מהטוקבקיסטים בשכר
במפד"ל ועד הפוטושופ הצבאי?
מה יכולים להציע לציבור אלו הבאים אחריו ברשימה? איך תסתדר סטרוק עם אורי
אורבך? מה טיבה של איילת שקד כמועמדת, והאם תצביע בעד חוקי דת?
יש גם תמיהות בקשר לטיב שיקול דעתו של בנט שעולות מן הראיון עצמו.
שביט הזניח את כל זה. אחרי הכל, הוא מתפרנס מזה שפוליטיקאים מוכנים לדבר איתו.
ארי, עליית הימין נובעת ממספר גורמים. ראשית ממה שנתפס ככשלון- אוסלו
וההתנתקות. אני אומר נתפס, כי לשמאל הישראלי יש נטייה לפזר חלומות ורודים
על צעדים מדיניים, במקום להציג זאת כקבלת החלטות הכרחית שטומנת בחובה גם
סיכונים. שנית, כרגע, אנחנו לא משלמים מחיר על היעדר עשייה מדינית. מחיר,
לאזרח ברחוב, איננו שישראל הופכת מבודדת, ושחופש הפעולה הצבאי מצטמצם אלא
שאין פיגועים בשטחים. ברגע שה ישתנה, תתפלא כמה 400000 צתנחלים לא מזיזים
לאיש. אני מזכיר לך, ההתנתקות התרחשה 5 שנים אחרי קמפ דייויד ו3 שנים אחרי
חומת מגן, בימים שהיה ברור שאין עם מי לדבר. והיא נבעה מכך שמחד הציבור חש
מספיק חזק לקחת סיכון ומאידך חש שהקזת הדם בעזה לא שווה את ההתיישבות חסרת
התוחלת שם. שלישית, עליית הימין היא חלק מהאתוס הצדקני- אגואיסטי של השמאל.
בימין, כמייצג ציבורים בהם הקהילתיות מורגשת יותר, ברור בוחרים בביבי,
למרות כל הבעיות. בשמאל, מקדש האינדיבדואליזם, כל אחד מלך לעצמו. אתה, במשך
שנים השמצת את אהוד אולמרט, על אף שידעת שהוא קיבל הכרעות נועזות בקשר
למלחמה ושלום, שחרף כשלון מלחמת לבנון השנייה, הוא אינו ציניקן ואיננו
שלומיאל. במשך שנים קטלת את ציפי לבני -" תריסר העדים " ששחטו
אותה לפני הבחירות. היללת את צרצליותו של בנימין נתניהו, על אף שידעת שהוא
חלול. לא קראת לו פחדן וזגזגן, אחרי ששנה שלמה, התפתת להאמין שנה מקיץ הקץ
על הגרעין האיראני. אחרי סדרת הכתבות המהוללת שלך- לא חשבת שהוא פגע בכושר
ההרתעה של ישראל, הזיק לקשר עם האמריקאים וכו... לסדק הזה נכנסים בנט
וחבריו.
בנט הוא איש מרשים. חלק מדבריו אודות הצורך ברעיון מסדר לחברה בישראל,
נכונים מאד- אני חושב שסדר היום צריך להיות ישראלי- חילוןני- ליברלי ולא
דתי- לאומני ושמרני. אך עיון בדבריו מגלה, תכנית מדינית שהמילה ילדותית
בוגרת ממנה. הוא מצליח, כי הוא מוכר לציבור שייכות למשהו, שהשמאל, לצערי
איבד מזמן
הוא מדבר על ה"היהדות" כ-Why שלו, זה רק מראה כמה יהודי הוא.
זה שאדם שם כיפה על הראש לא הופך אותו ליהודי. יהדות היא אורח חיים ולא סט
של מצוות כמו שפונדמטליסטים מנסים להכניס לנו לראש.
"יהודי" שמקדש ארץ על פני חיי אדם ומתעלם משיעבוד של עם אחר הוא
בכלל לא יהודי., ולא משנה כמה פעמים הוא צם ביום כיפור.
מר בנט אתה מתנהג כמו קוזק. אין בך שום דבר יהודי אלא פשיזם מהסוג הנחות
ביותר.
עצן זה שאתה מחפש את ה-Why במקום להשתמש במילה עברית רק מראה שהלב שלך
נמצא הרחק הרחק מעבר לאוקיינוס.
החילונים הקימו את המדינה הזאת והם לא יתנו לדתיים המופרעים להרוס אותה.
תחזרו לשטייטלים שלכם- עכשיו אחרי שקיבלתם הכשרה צהלית תוכלו לירות בגויים
שהם באים להצית לכם את האסם. אותנו תשאירו פה להקים חברת מופת כמו שהיתה
צריכה להיות לפני שהשתלטתם.
מבחינת ההערכות הפוליטית, בנט תפס את הנישה שפינה ליברמן ״כימין האמיתי״.
אבל בכך תם הדמיון. ליברמן הוא מהגר חסר שורשים, חילוני מושבע, ללא קשר של
ממש אל ההיסטוריה והתרבות של העם היהודי, אופורטוניסט ופרגמטיסט מלידה, אשר
את כמיהתו לכוח ולכסף יכול היה באותה מידה של הצלחה להגשים בכל מקום אחר.
בנט הוא סיפור אחר לחלוטין: בן הארץ, חניך בני עקיבא, לוחם נערץ, אידאולוג
הקשור בכל נימי נפשו אל הארץ המובטחת, אל הדת והמסורת, ואל ״היעוד״ של העם
היהודי כפי שהוא תופס אותו. אפשר מאד, שבניגוד לליברמן, בנט הוא אף אדם נקי
כפיים. משמעות כל אלו היא שעבור מחנה בני האור בנט הוא אגוז קשה הרבה יותר
מליברמן, בהחלט לא אחד שניתן יהיה לעשות אתו ״עסקים״.
אבל דוקא משום זאת יש בתופעת בנט ברכה רבה עבור מחנה בני האור ועבור ההוויה
הפוליטית בישראל. בניגוד לעידן ליברמן, בעידן בנט ניתן יהיה לנהל את המערכה
הפוליטית בקלפים גלויים, כאשר כל צד יאלץ להגדיר את עמדותיו בבהירות
ובחדות. דו-המשמעות ״הקונסטרוקטיבית״ אשר הולידה אותן מפלצות שכונו ״ממשלת
אחדות לאומית״ לא תהיה עוד באפשר. את צווחת ״זה ליברמן?״ שצווח שמעון פרס
מול מרכז מפלגת העבודה אי אפשר יהיה ליישם לגבי בנט, אשר בניגוד לקודמו
אינו מטשטש ואינו מסתיר את כוונותיו. הסרת המסיכות היא בשורה טובה ומבריאה
עבור הפוליטיקה הישראלית, ואפשר שתתגלה לימים כשלב הכרחי בנתיב הצלתנו.
בנט הוא התשליל של ליברמן, וזהו סוד הצלחתו. מחנה האפרטהייד נושם עתה לרווחה, ובצדק מבחינתו, לפי שמצא תחליף נאות לדמות הביריונית והמושחתת שהובילה אותו עד היום. סביר מאד ש״הליכוד ביתנו״, עם ליברמן בראשו, ילך ויחלש.
אנחנו שומעים מהימין כל הזמן על "אסון אוסלו". לא הבנתי מהו אסון אוסלו. בגלל אוסלו, הרשות הפלשטינאית אחראית לחינוך, לבריאות, לרווחה ולחיים של הפלשטינאים בשטחים. הימנים רוצים שהכל יחזור להיות בשליטתינו? שאנחנו נטפל בהם? הרי זה יעלה לנו מליארדים. בנט לא מכיר את ההיסטוריה של השנים האחרונות. המלחמות בין חלקים של אותו עם, הדובר אותה שפה ומחותנים בינהם קרעו והרסו את יגוסלביה וצ'קוסלובקיה. הצ'צ'נים והאירם. אז בנט באמת מאמין שהפלשתינים יהיו מאושרים שהם נוסעים בכבישים ולא רואים חיילים? האסלם הקיצוני המתעורר ומשתלט על אירופה יניח להם לחיות בשמחה שהם אזרחי למדינה היהודית? האם זה שקר או טמטום שהוא מוכר לנו?
אפילו כשיש שתי אוכלוסיות שמצביעות לאותו פרלמנט, ואפילו כשרוב האוכלוסיה
האחת בחבל ארץ אחד עם אוטונומיה נרחבת, ורוב האוכלוסיה השניה בחבל ארץ אחר
עם אוטונומיה, אפילו אז בדרך כלל זה לא עובד. שוויץ היא היוצאת דופן, לא
הכלל. תראה מה קורה בבלגיה, תראה מה קורה בספרד עם קטלוניה ובבריטניה עם
סקוטלנד. ושם זה אוכלוסיות שאף אחד לא מבחין בינהן, גם לא הם בעצמם,
שדוברים אותה שפה (סקוטית, נו באמת, אף אחד לא מדבר את זה) וחולקים אותה
תרבות (תרבות קטלונית שונה מתרבות ספרד? כל השומע יצחק) ושהם 500 שנה כבר
מאוחדים (גם בספרד, גם בבריטניה).
איך אתה מדמיין לעצמך בדיוק שזה יעבוד? הערבים בשטחים מי יחליט על החוקים
בשבילם? דוגמא אבסורדית קיצונית במיוחד - האם תהיה מגבלת מהירות אחת
ליהודים אזרחי ישראל ואחרת לערבים אזרחי ירדן/פלסטין על אותו כביש? זה
קשקוש. חבל שאנשים לכאורה אינטליגנטים מעלים שטויות כאלו. אלא אם כן,
כמובן, בנט פשוט דמגוג שקרן ולא באמת מאמין במה שהוא אומר.
קוראי הארץ , על כל פלגיהם , תמיד נחשבו כאנשים שאין חשד שלוקים בבורות. השוואה בין האנשלוס לבין חזרה לבית אל או לציפורי , היא במקרה הטוב תקלה אינטלקטואלית ובמקרה הרע הכפשה מכוונת למנעת השבת כבשת הרש .
1871. דליל מאד באוכלוסיה זרה.
2. גם יהודים רבים לא נהרו אליו בעקבות סיפוחו.
3. סיכוי לא קטן שיוחזר מתישהוא בעתיד במסגרת הסכם שלום, למרות שסופח.
4. יישוב יהודה ושומרון בית קברות למדינת ישראל.
ולפי המדד הזה - אין הצלחה ואין כישלון. יש אותו דבר ממה שהיה אתמול. אתמול היה ליברמן עם תוכנית חילופי האוכלוסין שלו, שאינה הזויה יותר מתוכנית הסיפוח האידיוטית של בנט. המצביעים אותם מצביעים.
האדון בנט חושב שהוא הולך להקים שמורת אינדיאנים באמריקה
היכולת שלו למגנט אליו צעירים שגדלו כאן אחרי 67 או היגרו לכאן
לא מלמדת על כישלון השמאל אלא על העדר מערכת חינוך אחת
מדינה שאין לה חוקה .מדינה שאפשר להחליף ראש ממשלה בשלוש יריות
מדינה שלא חינכה את כלל ילדיה אזרחות ולא הקדישה לחינוך לדמוקרטיה שלטון
החוק והפרדת רשויות.מדינה שטיפחה כוחנות קולוניאליזם נדלניזם
שגעון גדלות הבנטים זקוקים לאיזה מלחמת יום כיפורים כדי להיכנס לפורופורציות.
הצלחת בנט היא לא כישלון השמאל.היא נובעת מכישלון מערכת החינוך בארץ בעיקר בתחומי לימוד היסטוריה ואזרחות וחינוך לערכים . מערכת החינוך הנתונה בידי הליכוד ופועלת בהשפעת הימין הקיצוני להטמעת ערכים פסולים של לאומנות ,קדושת האדמה העולה בחשיבותה על קדושת החיים ,ואי כיבוד זכויות הזולת .
193עזבנו- את עזה ,ימי, לבנון, נצרים ימית, אופירה, טאבה , ברחנו מכל
המקומות בעזרת השמאל,
אז איך אומרים שהוא לא ניצח,
בנט דוהר לחיסול ישראל. היום אחרי עמוד ענן כולם יודעים שרק השמאל ינצח את החמאס!
196כשהורסים את החשיבה העצמית הבקורתית מפלצות משונות מגיחות מן העלטה.
197מדינה פלסטינית :עזה והגדה זה בסדר כל זמן שהביטחון הוא בידינו בלבד , יש
פירוז , יש פיקוח עם ויטו על המעברים , פליטי 48 יקבלו אזרחות ארצות מושבם
, אף לא פליט לתוך ישראל , משאל עם במשולש ובואדי ערה
ההתנחלויות שטחים צישראלים ריבוניים . מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים אבו
דיס
התנועות של ברק. עייני העגל של ליברמן. הייתי בסיירת מטכ״ל של ביבי. האני ואני של פרץ. ההשמנה של פואד
202נפתלי בנט אמר: "אני מעדיף ללכת לבית סוהר ואשר לפנות יהודי מביתו"
תחשבו אתם עניי ועשירי רוח האם זה מדובר בסירוב פקודה או לא. כל אחד יכול
להגיד לא התכוונתי. אבל העיקר, וזה מה שקובע, זה מה הוא אמר. בנט מטיף
לסירוב פקידה מפני שהוא מקדש אדמה על פני האדם. ומה היה קורה אילו עונשו של
מסרב פקודה לא היה מאסר אלא עונש מוות? שמא היה אומר: אני מעדיף למות מאשר
לפנות יהודי מביתו"?
תהליך הבוגדנזציה במדינת ישראל היה כתוב בקיר הרבה שנים. ואנחנו שתקנו.
עכשיו חוזר אלינו כבומרנג. מדינה דו לאומית. דהיינו רוב ערבי במדינה
היהודית. סירוב לבצע פקודה דבר שפעם לא עלה על הדעת. וכל זה בשם השם, בשם
הכיפה. בשם אידיולוגיה פשיסטית קיצונית. בשם קידוש האדמה ולא האדם. בשם
אבדן כל הערכים היהודיים והציוניים, בשם הכוח המדומה והזמני. היו מעטים
שהכריזו שנים. הכיבוש משחית. עכשיו איני יודע אם למצב יש חזרה. הפכנו לעם
שהושפע והתעצב מפרופגנדה דמגוגית זולה. זה לא זר בהיסטוריה. העם מריע לפשע
ולאבדונו. ובנט הצעיר, יוצא יחידה קרבית הכאריזמטי עושה את עבודת החיקוי יפה.
המתנגדים לגירוש ערבים מתכוונים להתנגדות לטרנספר: לכוונה לסלק אנשים ממולדתם ומביתם ולזרוק אותם למדינה אחרת. זה פשע מלחמה. בפינוי יישובים יהודים הכוונה לפינוי *אזרחים ישראלים* ממקום היישוב הנוכחי אל מקום יישוב אחר *בתוך* מדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם, בדיוק כמו שקורה כשמע"צ סוללת כביש ונאלצת להפקיע קרקעות. זו זכותה החוקית של הממשלה והכנסת וזה אינו פשע מלחמה. לכן הפקעת הקרקעות לצורך בניית גדר ההפרדה או הפקעת קרקעות בוודי עארה לבניית כביש 6 אינן פשעי מלחמה, כל עוד שמפצים את הבעלים ולא מגרשים אותם. אם עדיין לא הבנת את ההבדל אני מרים ידיים.
לרובנו אין זיקה לדת, מלבד המיסים שאנו משלמים בארץ, ולרובו אין אמונה שהחול שווה יותר מהחיים, או שהגורל גזר עלינו להיות אחים של הברברים שחיים בישראל. אז הלכנו. השמאל לא נכשל הוא פשוט הסתכל קדימה, ראה בישראל העתיד שחור חרדי ואלים ופשוט בחרנו בחיים.
עתה ענה נא אתה, שביט, על אשר שאלת את בנט, האם גם אתה נגד סרבנות באם תחליט ממשלת ישראל לטרנספר ערבים? מה שדרשת מאחרים, האם גם אתה מקיים?
205את קיצה של המדינה שלי. בנט צודק - כנראה שמקומי במלבורן או טורונטו או סן-פרנסיסקו... אני רופא, דור שלישי לשואה ונכדו של מפקד פלמ״ח שפרץ את דרך בורמה לירושלים. אבל זהו. כנראה שזה נגמר. חבל.
206יכול להיות שהוא קרא את מאיר הר ציון ואת מכתבי יוני ויכול להיות שהוא
מרגיש שזה הופך אותו לאינטלקטואל גדול, אבל יש כמה דברים בסיסיים שהוא
מפספס בנוגע לציונות החילונית שהקימה את המדינה הזו. אם הוא באמת מתעניין
בפיתוח תפיסות לא פלקטיות אף פעם לא מאוחר לקרוא קצת אחד העם, א.ד. גורדון,
בובר וכצנלסון.
הרעיון שהניע רבבות היה להקים כאן חברת מופת של ערבות הדדית ותחייה תרבותית
יהודית. היו הרבה עיוותים, שחיתויות ועוולות מפא"ינקיות בדרך, אבל זה
הדבק שחיבר לא מעט אנשים למקום הזה. את הדבר הזה אי אפשר לעשות באוסטרליה
או בקנדה.
אבל היום כנשארנו עם בנט מימין וליברמן משמאל או ההיפך ברור שחברת מופת לא
תהיה כאן. תהיה כאן חברה אדישה יותר ויותר לזולת בכל היבט אפשרי: קפיטליזם
אגרסיבי ופאשיזם פונדמנטליסטי. חברה שיש בה אנשים שמשלים את עצמם
שהפלסטינים ייסעו בכבישי הגדה, יבחרו בגוף עם סמכויות של ועדת קישוט וינשקו
לבנט את הרגליים. חברה שבה יש טייקונים חזיריים שחומסים את האדמה עליה
מגינים צעירים שיכולים להרשות לעצמם פחות ופחות דיור, חינוך, בריאות וכו'.
במצב הזה יש הרבה ציונים חילונים שמגיעים למסקנה הכואבת אך ההגיונית שצריך
להשאיר את המדינה הזו לבנט וחבריו. שיהנו מהאקזיט.
בנט מצליח משום שהוא אומר אמת ועדיין רבים בארץ אוהבים אנשי אמת. אני כבר החלטתי להצביע בנט משום שנמאסו לי כל המפלגות המלאות בבוגדים שמשנים דעתם בהתאם למשבי הרוח. רשימת הבית היהודי, ולא רק בנט אישית, מורכבת כולה מאנשים ישרי לב וישרי דרך, שרק עליהם אפשר לסמוך.
210נאפטלין בניטו מוסוליני......עוד ימים יגידו.
211מגיבים כמוך עוד ישכנעו אותי שבאמת המוסד רצח את רבין...
תעופו לנו מהעיניים,זמנכם עבר לא מבין על מה אתם נלחמים?,לקרציה על גוף של כלב יש יותר כבוד,דיי נמאסתם עם הבכיינות.
213מהפכה אלימה. שהשמאל בישראל לא הבין את העוצמה של המהפכה הזאת
שתוביל את מדינת ישראל לימין הקיצוני...החלום יהפוך לסיוט בשביל החלק השפוי
ורגע ההתפקחות שיעבור על העם הזה יבוא מאוחר מידי.
אנחנו בדרך למדינת הלכה פשיסטית.
בנט מייצג קבוצה עצומה של ישראלים יהודים אשר נולדו לאחר 1967 ואינם מכירים
מציאות אחרת. שליטה באחר היא עבורם דבר שביום יום, הרגל הם מדחיקים כל סבל
לזולת בטענות שונות. השמאל והפלסטינאים תרמו רבות למצבם ולמצבנו. יש הבדל
ואין קשר ן בין כיבוש צבאי / מלחמה בטרור למדינה אשר מתיישבת במתכוון בכל
יהודה ושומרון, מכירה במוסדות אקדמים קיקיוניים כאונברסיטאות בפיקוד אלוף
הפיקוד. כאשר שרתתי במילואים בשנות ה80 וה-90 נאמר לנו כי הצבא
"קונה זמו " לדרג המדיני לניהול מו"מ. האמת היא כי אני
וחברי "קנינו את הזמן" עבור חלום הזוי שהפך למציאות בלתי מתקבלת
על
, התמונה ברורה: ומדינת ישראל היא עדיין דמוקרטיה והליכוד ביתנו הבית
היהודי והימין הם הרוב השולט אשר רק יתחזק בעשרות השנים הבאות. לכן
למיעוט ברירות מועטות : צומוד ומאבק חוקי ועמידה על דעתו , עזיבה, או
התקרנפות והשלמה עם חברת המופת הנוסדת לנגד עיננו.
כי פי שאמר ראש הממשלה אם זה הולך כברווז ומגעגע כברווז זה ברווז:
במקרה זה מדינה גזענית דו-לאומית.
שבת שלום.
די להשוואה בין הדתיים לחרדים
216https://www.youtube.com/watch?v=sfNMUFtuiwc
217להגיד "ירדן היא פלסטין" זו סיסמה יפה מאוד. אבל אינך מתכוון
לגרש את הפלסטינים לירדן, לכן אין זה משנה כלל אם הם יקבלו אזרחות ירדנית
או לא. כולנו יודעים יפה מאוד שמה שאתה אומר הוא שטויות, שהפלסטינים לא
ישלימו עם המשך הכיבוש, ושתהיה התנגדות - ודיכוי. החזון שלך הזוי בהרבה
מהחזון של השמאל לשלום, שלפחות מספק פיתרון סביר לפלסטינים.
אבל נניח שבאמת יש שלום (כניעה, למעשה) ויש "פיתוח כלכלי"
והמחסומים יוסרו, הכל כפי שאתה אומר. אידיליה ודו-קיום. אפילו אז, אלה
עדיין יחסי כובש ונכבש, משעבד ומשועבד. וזאת מסיבה מאוד פשוטה: יוקמו
טלאים-טלאים של "אוטונומיה" פלסטינית חסרת כל יכולת שלטונית
אפקטיבית, והכל כדי למנוע מהפלסטינים את זכות ההצבעה וההשפעה על המדינה בה
הם חיים. זה לא דמוקרטי, והם כמובן לא ישלימו עם זה, וגם לא הקהילה
הבינלאומית. זה אפילו גרוע יותר ממה שניסתה דרום אפריקה לעשות
ב"בנטוסטן", שהיא לפחות קראה להן מדינות (אך הן לא היו) - אתה
אפילו לא מתחזה ואומר שאלה מדינות.
הפיתרון שאתה מציע אפשרי, בתנאי אחד ויחיד: שתינתן אזרחות מלאה ושווה
לפלסטינים. אחרי זה אולי תהיה התפתחות כלכלית, הסרת מחסומים, מה שתרצה. אני
סבור שזה לא יעבוד, כי הישראלים והפלסטינים לא יוכלו להגיע להסכמה על אופי
המדינה הדמוקרטית המשותפת. על כן אני תומך בפיתרון שתי המדינות, שמקובל
בדיוק מסיבה זו על כל העולם ואפילו על ראש הממשלה (לטענתו, אך הוא כמובן
שיקר כמנהגו, והדברים ידועים).
השמאל נחשל - עובדה לימין יש רוב בכל הסקרים! ואלם חלק נכבד מכשלונו של
השמאל הוא בכך שכל כלי התקשורת וכמעט כל העתונאים מדקלמים את מה שהימין
מטפטף בלי סוף, גם אם אין לכך כל קשר למציאוץ. ניקח לדוגמה את ארי שביט,
המעיד על עצמו שהוא ציוני שפוי ורומז (או אומר בפה מלא) שהוא אינו בין
תומכי הימין.
אותו ארי שביט מציג את הסכם אוסלו ככשלון, אחד מכשלונותיו של השמאל. הרי
הסכם אוסלו הביא לשורה של תוצאות חיוביות מהם אנו נהנים גם היום. ביקורו של
רה"מ בירדן השבוע לא היה עולה על הדת ללא הסכם זה. אבל הימין וכלי
התקשרת מציגים אותו ככשלון.
ארי שביט מציין שמהפכת תחרי במצרים הביאה לכשלון נוסף של השמאל בכך שהציגה
את שברירותו של הסכם השלום עם מצרים. ההסכם אכן שברירי, אך הוא שרד לא רק
את חילופי השלטון עקב רצח שאדאת אלא גם את מהפכת תחריר. יש להציג את ההצלחה
האדירה שבכך (כולל שיתוף הפעולה של המצרים במניעת השתננויות מסיני ופעולות
טרור משטח מצרים) במקום לציין את השבריריות. אגב, ספק אם הצד הישראלי של
ההסכם אינו שברירי יותר.
לכן, על העתונאים, וארי שביט בכללם, להפעיל גישה ביקורתית יותר לפרסומי
השלטון, ובודאי לא לענות אמן על גחמותיו .
מי שלא מבין זאת עדיין חבל
אני קיבוצניקית , זו לא שאלה כלל של שמאל וימין
השמאל בארץ לא צריך להיות שמאל טרטוריאלי אלא שמאל חברתי סוציאלי
הביאו עלינו את אסון אוסלו ולא מוכנים להודות בטעות של יוסי ביילין
ארי שביט אתה חי בסרט, 20 שנה אתם בשמאל הורסים את מדינת ישראל וארץ ישראל בצירה שיטתית כדי להפוך אותה למה שאתם רוצים בניגוד לערכים הציוניים עליהם קמה מדינת ישראל ובניגוד לרוב היהודי בארץ 20 שנה שאתה מברברים את עצמכם לדעת וכפים על כולם לשמוע אותכם ואת הבליכם וגחמותיכם. תוך שאתם מייחסים לעצכם את הטוב היופי והמוסר ולאחרים את ההיפך. הציבור נקעה נפשו מכם מאס בכם וראוי היה להיות אדיש לכאבכם האגוצנטרי והצבוע ואף לנהוג בכם מידה כנגד מידה. אולם להבדיל מכם דווקא הציבור הרחב יש בו יותר שאר רוח מכם והוא עוד שומר משהו מהחמלה והאחוה האמיתית בליבו למרות כל הרפש והרוע וההתנשאות שהטחתם כלבתם ופגעתם בו, בנו. מוטב שתשבו בשקט אתה וחבריך ותקלטו שהשקפת עולמכם הייתה ועדינה קטנה צרה וילדותית ושתתפללו שתזכו לחסד שיפקחו עינכם ותצליחו ללמוד ולהרחיב את עולם הערכים ויכולת הבנת המציאות שלכם.
225מתי ההסעה הבאה לבילעין?
ובוחריו הדתיים המתרבים במהירות הם ממשיכי הקנאים שהחריבו את בית שני.
הם גם הטרמפיסטים של הציונות. כי ללא החילונים הם היו ממשיכים לחכות 2000
שנה נוספות למשיח. הם גם יביאו לחורבנה.
שמישהו יסביר לי מאיפה צץ הבנט הזה ולמה הוא בלי סוף מופיעה בערוץ 22 ו10 ובכל אתר ברצף של 4 כתבות כל יום בתדירות כה גבוהה????? לא רוצה לראות את בנט בחדשות ולא באתרי חדשות לדעתי זאת הזכות הבסיסית של כל אזרח לגבש דעה ולא שידחפו לא אחד כמו בנט !!!!!!! למה בנט הזה בכלל תופס כותרות ?????????????????? נמאססססססססססססססססססס איפה החוק של זמן אוויר שווה לכל מועמד הא???????? בנט עובר על החוק !!!!!!!!!!! אין סיבה שאיזה אנונימי יתפוס לי זמן אויר בחדשות בלי סיבה !!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לי ולא לאחרים!!!!!!!!! איפה כל יריבי הבנט ובכלל למה הם לא דורשים שיעיפו אותו מהמסך כבר!!!!!!!!!!!!!!! אף מועמד לא ראוי לכל כך הרבה זמן אויר וכתבות כמו שקיבל משום מה בנט!!!!!!!!! באמת מוזר שאף אחד לא מדבר על זה שאחד שבא משום מקום תפס פה את כל העיתונאים ואנשי תקשורת ........קטע מוזר ביותר..........מוזר........שמישהו יעיף כבר את הבנט הזה נמאסססססססססססס ממנו ברמות!!!!!!!!!!!!!!!! מועמד חסר תוכן שרק צץ בלי סוף באמת נשבר!!!!!!!!
אין דוגמא טובה יותר לכישלון השמאל מכתבה זו שבה נראית תפישת עולם של בנט מול סיסמאות ריקות של השמאל (מדינת אפרטהייד,סוף המדיה, סוף שלטון החוק, סוף הדמוקרטיה וכו). הדרך של השמאל חזרה לשלטון (אם היא קיימת ) היא להפסיק לחזור על סיסמאות שחוקות, להסתכל על המציאות, ולהסביר לנו העם (שהוא לא לחלוטין מטומטם) למה מדיניות ההליכה לקראת 2 מדינות שלא עבדה ב20 השנים האחרונות הולכת לעבוד עכשיו
233נתוח נהדר של כוון חדש לציונות, אבל מי באמת ילחם עבורה? כל זמן שאין השתתפות היהודים בצה׳ל זו לא תהיה הציונות החדשה. אם אתה מעוניין בדיאלוג - תדגים אותו בדומה האישית שלך . מה ששמענו עד עתה אינו מעודד שום דיאלוג.
234מדינה אחת לשני עמים, אבל אתם חיים בבועה, חושבים שהעולם ורוד, חושבים שנוכל לעשות שלום עם ערבים ושנחייה באושר ועושר עם חדי קרן מעופפים וקשת בענן. צאו מהבועה,תהיו קצת ריאליים. אבל רק קצת.
235אבל אז אתה וחבריך עשיתם לה רצח אופי. עכשיו תישארו עם ביבי ובנט ונראה איזה מדינה תהיה לנו.
236מצביעיו כבולים עכשיו במוסרות השבת כמו לאוקון ובניו ולא יכולים להגיב. מחר ב"ה יעוף פה מטח טשולענט שיהפוך את טילי חמאס לקפצונים.
238הבית היהודי היא מפלגת הלהיט של הבחירות הנוכחיות, כפי שהיו לפניה מפלגות כמו שינוי או מפלגת הגמלאים. אנשים מחפשים משהו חדש ומלהיב להצביע לו. כמובן שלא משנה כמה מנדטים יקבל בנט, הוא לא יוכל להוציא את תוכניותיו האוויליות והגזעניות אל הפועל - הן לא מציאותיות לשמחתי. ובבחירות הבאות הוא יתפוגג. הוא גזען ויהיר, וזה מעצבן נורא לקרוא את דבריו - אבל זאת בסך הכל אופנה חולפת... או שאני טועה ובאמת הגיע הזמן לרדת מהארץ.
239and served in a famous Sayeret. DAVKA because of it, I think that Benet is the most dangerous politician of our time
241אני מציע לכותב המאמר לנסות להבין כי המתנגד הגדול ביותר לפתרון שתי מדינות הוא הצד הפלשתינאי, לא רק החמאס גם אבו מאזן, הפתרון שלהם הוא מדינת שריעה מהנהר לים, זו הסיבה היחידה מדוע לא ניתן לרצותם, מדוע אבו מאזן התנגד לפתרון שהציע אהוד ברק בקמפ דייוויד וחיזק את ידיו של ערפאת בסירובו, ומדוע הוא לא השיב לאולמרט במשך שנתיים על ההצעה הטובה הרבה יותר מהצעתו של ברק ומדוע הוא פונה לאו"ם ומדוע דובריו באירופה דורשים מהאירופים לכפות עלינו את מבוקשם של הפלשתינאים.
243את מי מעניינת התפלגות הקולות בין בנט לנתניהו-ההבדל בינהם שבנט ישר
אבל מי שדאג לשבח את נתניהו בכל מאמר כמעט(בין במרומז בין במישרין)
אין לך מה להלין על כישלון השמאל
הגיע הזמן שרעיונות השמאל ירדו לטמיון. הם רק מזיקים לעם ישראל ומדינת ישראל! בנט לכנסת ובגדול!!
245עד היום לא הייתי בטוחה שאני ובן זוגי נצביע בכלל בבחירות, לאחרונה החלטתי שכן אצביע וואללה לנפתלי בנט, אולי ראש ממשלה הוא לא יהיה השפעות חיוביות כן יהיו לו, וכל מי שקורא, חברה בואו ניתן לדם צעיר, להתקדם, אני מאמינה בדרך שלו, איש צבא, שמקרין אמינות, ומקווה שלא נתאכזב, אז זהו הזמן......... בואו נחזק אותו!!!!!!!@@
246האיש מזכיר את המחזיר בתשובה-אמנון משהו, מי שלא חיי בארץ הזו בעשורים
האחרונים ולא ראה איך בני עקיבא מקצינים את דרכם ומפרידים בין בנים לבנות
ובהמשך בנות/זמרות לא יכולות לשיר בנוכחות בנים (ראה מקרה בה"ד 1 -
כנראה כל הפוסקים בעלי ראש כחול) לא מבין לאו אנו הולכים.
אפילו גיבור הימין במשך שלושה עשורים-ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון הבין שלא
נוכל לשלוט בעם אחר לאורך זמן ועשה את המעשה שהתבקש לפני עשרות שנים ושיחרר
אותנו מעול עזה. מי שחושב שניתן יהיה לשלוט בשטחים הכבושים הוא או חולם או
טיפש שיהרוס את מה שבנינו ב-64 שנים.
האיש אסון
למה אף אחד לא שואל את שלי יחימוביץ איך היא הייתה מגיבה (או איזה עצה הייתה נותנת לבנה או לבתה) אם היו נותנים לה פקודה לפנות ערבים מביתם? חד-צדדיותם והתחסדותם של אנשי תקשורת ושל פוליטיקאים מהשמאל זועקת לשמים.
248נספח את השטחים, אבל לפלסטינים לא יהיה אכפת, יהיו כבישים משותפים, כולנו ניסע ביחד והכל יהיה יופי טופי, שלום ואהבה.... כן בטח... אפילו מרצ לא מגיעים לרמה כזאת של הזיות....
249אני מאמינה שנפתלי בנט הוא האיש שיוביל אותנו לדרך בטוחה. כל מה שהוא מעלה
ומגיש להבנת הבוחרים נותן לי את ההרגשה שזאת הדרך הנכונה שיש ללכת איתה. אם
אנחנו רוצים ישראל חזקה הבחירה הנכונה היא הבית היהודי. נוכחנו כבר בעבר עם
ממשלות ישראל השונות ששום דרך משלהם לא הביאה פתרון ולהפך הצד השני נעשה
עקשן יותר ומסרב לכל דבר שאנחנו מציעים ועוד עובר לפסים מאיימים ביותר
ולאנטישמיות חסרת מעצורים. אם לא נהיה חזקים יותר לא נגיע לשום מקום.
נפתלי בנט הוא היחידי שמדבר על פתרון שקודם כל הוא טוב עבורנו וכך צריך
להיות. מספיק התרפסנו, אין לנו הרבה אוהבים בעולם ואם לא נסמוך על עצמנו
ונעשה דברים למעננו, וקודם כל למעננו. לא נצא מהמצב בו אנחנו נמצאים היום.
פרס וראשי השב,"כ הם ממשיכי היהדות ,ולא בנט מכיוון שכול חכמי היהדות כשהם מדברים על השלום הם מאמינים בפשרה ,בפיוס ובריצוי .חכמי היהודים דבקו בביטוי "בקש שלום ורדפהו "והם אמרו בקש את השלום במקומך ורדוף אחריו כדי להשיגו עד קצה העולם ,ואל תספר שאין פרטנר .לכן השמאל הוא הממשיך האמיתי של המורשת היהודית ולא בנט, וכול הימין ההזוי!!!
251כי ערביי ישראל בקרוב ירצו אוטונומיה (הגליל כבר שלהם...)
252השמאל אשם בכל-בכל אשם השמאל.
תמשיך אתה בדרך הנכונה -בג"ץ-שמאל-ערביי ישראל=השמדת מדינת ישראל.
כדאי שנתעורר
כי לא באמת יהיו להם חיים במדינת ההלכה שתבצע מדיניות כזו.
ולא יהי להם עניין במלחמת 10 השנים הנוספות שמדייות כזו תוביל אליה.
הבעיה, של הדתיים הקיצוניים מסוגו של בנט, שלא צירך אפילו מילוין כאלו,
מספיק כמה מאות אלפים בודדות כדי שהכלכלה פה תתמוטט.
מה שהו]ך את הכתבה הזו לאוויר חם זה העובדה שהתוכנית לא ישימה, מהסיבה
השפשוטה שברגע שתקרום עור וגידים, תסיר ארה"ב את הווטו האוטומטי שיש
לכל החלטה על סנקציות כנגד ישראל. ראה בתור דוגמא את הכתבת תנאי הפסקת האש
בידי אובמה לנתניהו בסופו של מבצע "עמוד ענן". מה שהיה אפשר
לעשות ב 1981, לא אפשרי היום, כמה חודשים לאחר ששודרג מעמד הפלסטינאים
באו"מ ברוב עצום.
