מדיניות הקריצה: יחימוביץ' מניחה שאנו רפי שכל

הציניות של יו"ר העבודה פועלת כמנהל קמפיין ששכרו בהטעיית הציבור, ולקוחה מבית מדרשו של נתניהו, מלמדת שבדיוק כמוהו היא לא מכבדת את האזרח

שלי יחימוביץ' התחייבה לא לשבת בממשלה של בנימין נתניהו. היא מסרה את ההתחייבות ביום חמישי האחרון. היא חיכתה עד יום חמישי, פחות משלושה שבועות לפני הבחירות, בגלל הסקרים. בסקרים היא החלה להידרדר. ההידרדרות הוסברה בכך שהיא מיצתה את פוטנציאל מצביעי המרכז-ימין, אליהם קרצה במשך תקופה ארוכה. הקריצה - שהתממשה על ידי הבעת אמפתיה למתנחלים ודחיקת הנושא המדיני מסדר היום - כבר לא עשתה את העבודה. המסקנה של יחימוביץ' היתה פשוטה: זה הזמן לחזור למצביעי השמאל המסורתיים, מאוכזבי הקריצה ימינה. ההתחייבות לא לשבת בממשלה של נתניהו אמורה היתה להחזיר "הביתה" רסיסי שמאל - אלו שנראו כמובנים מאליהם וכעת עלה חשש לגורלם.

במונחים של מנהלי קמפיין, יועצים אסטרטגיים ועוד כל מיני אנשים שמקבלים כסף כדי להטעות את הציבור, יש היגיון בהתנהלות של יחימוביץ'. מבחינתם, הציבור הוא אוסף של מספרים שניתנים להזזה על ידי מניפולציות רטוריות. השאלה היא אם יש היגיון בכך שיחימוביץ' עצמה מדברת בשפה של מנהלי קמפיין, יועצים אסטרטגיים ועוד כל מיני אנשים שמקבלים כסף כדי להטעות את הציבור.

יחימוביץ' באוני' חיפה, אתמול. נוהגת כמו נתניהו
יחימוביץ'. צילום: ירון קמינסקי

מתחת לכל תרבות הקריצות הזאת, שהפכה אצל יחימוביץ' לתורתה אמנותה, מסתתרת בעיקר ציניות. הציניות באה לידי ביטוי בכך שהאדם שעושה מניפולציה, מניח שהאמת היא רק כלי שבעזרתו ניתן לצבור כוח על חשבון הציבור. הסקרים הם הכלי המרכזי בעזרתו נבדקות כוחן של ה"אמיתות", ולפיהם ניתן לעוות או לשנות אותן, פעולה שנעשית במציאות על ידי הורדת העפעף לחצי התורן, במה שמוכר יותר כ"קריצה".

הציניות הזאת של יחימוביץ' לקוחה כמובן מבית מדרשו של נתניהו עצמו. זו בדיוק השפה שהנחיל ראש הממשלה למדינה הזאת וזו גם תהיה מורשתו בבוא העת. העובדה שיחימוביץ' מדברת באותה שפה - זו שבדיוק נגדה יצאו מאות אלפי אנשים בקיץ 2011 - מלמדת משהו עמוק על מי שמתיימרת להיות ראשת הממשלה הבאה.

יחימוביץ' יכולה לשחק איזה תפקיד שתרצה - כאילו-ימנית, כאילו-מרכז, כאילו-שמאלנית - אבל בסופו של דבר מה שעלול להיחרט בזיכרון הציבורי זה ה"כאילו". כן, בדיוק אותו "כאילו" שמוכר ממערכות הבחירות האחרונות; זה שמניח שבני אדם הם עדר של יצורים רפי שכל, שזיכרונם כה קצר עד שניתן להתל בהם משל היו ילדים בני יומם. בדיוק כמו אצל נתניהו, גם אצל יחימוביץ' ההנחה היא שאפשר להיות כאילו-ימני ואפשר להיות כאילו-שמאלני, כי כמות גדולה של מצביעים הם כאילו-אינטליגנטיים.

ההנחה הזאת, שמסמנת באופן חד ופשוט את מה שמכונה "הפוליטיקה הישנה", היא הכישלון האמיתי של יחימוביץ'. כי גם אם חלק גדול מהציבור נוטה "לקנות" קריצות ימינה ו/או שמאלה מתוך נאיביות ואמונה במלים, וגם אם הוא קורס תחת המניפולציות של אותם יועצים אסטרטגיים - אין לראות בכך הרשאה לנצל את חולשתו לצרכי גריפת הון פוליטי.

למעשה, המבחן האמיתי של מנהיג ראוי הוא ביכולת שלו לומר לאנשים את האמת שלו, כפי שהיא, גם אם אינה מוצאת חן בעיניהם, וגם אם זה כרוך באיבוד פופולריות וכוח. העובדה שיחימוביץ' פועלת כבר בשלב הזה בציניות ממוסדת, מלמדת על כך שהיא אינה מכבדת את האזרח; שעבורה, גם עבורה, בני אדם הם רק אמצעי להשגת איזושהי מטרה. והרי איזו מטרה ישנה מלבד האנשים עצמם.

גם אתם חושבים שהמנהיגים שלנו מזלזלים בנו?
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כששלי יחימוביץ מחקה שאלה שהפנתי אליה - מתוך כוונה להשתכנע להצביע עבורה - עמדתי מול חוסר כבוד זה. יחס עם זאת בפוליטיקה אין קדושים וכולם מניפולטיביים כולל לפיד שכאילו מדבר מהלב אבל מנצל טרגדיות של אנשים ואפילו של עצמו כדי למכור טוב. אבל ביבי כל כך רע לנו שעדיפה יחימוביץ ולו מהסיבה הכלכלית-חברתית, כי הסדר מדיני היא לא תביא לנו. אף אחד לא יעשה זאת, למה? כי אף אחד מהם לא נבהל מהעובדה שהאינתיפדה השלישית כבר כאן. הם משחקים אותה עיוורים ואנחנו נאכל אותה ביג-טיים!!!!  (לת) אחת העם.
  • 06:19
  • 07.01.13

02 קשקשן.שלי וציפי ישתפו פעולה כמו כל לוֹבי שמעונין לנצח.  (לת) אילן .
  • 06:22
  • 07.01.13

03 מניפולטיבית ורשעית!!!!!  (לת) גילה
  • 06:25
  • 07.01.13

04 והנה הוא, מאמר ההכפשה היומי יוסי
  • 06:30
  • 07.01.13

הניתוח כמובן שגוי אבל מה זה משנה. העיקר שנשמרת גחלת ההשמצה.

05 כמה שאתה צודק. אכן חציר העם. כל השרלתנים בומים על הציבור הגדול הממאן לשאול שאלות. ראינו, בדומה, את אמנון יצחק צוחק ומתפדח כל הדרך אל הבנק על גב מאמיניו השוטים. ואני אני האמנתי בפסוק 'שומר פתאים אדוני''  (לת) שומר פתאים אדוני
  • 06:40
  • 07.01.13

06 פוליטיקאים מטבעם לא מתעניינים בקהל אלא בדעת קהל. כלומר מה הציבור חושב אברהם
  • 06:42
  • 07.01.13

עליהם. זה תמיד קשור אליהם, למאוויים שלהם, לאגו, לרצון לשלוט, להכריע, להחליט, להשתלט על ההיסטוריה. הציבור ובעייותיו אינו הסיבה אלא רק אמצעי.

07 מה חדש כאן? Abed Azab
  • 06:42
  • 07.01.13

יחימוביץ' הרבה יותר גרועה מנתניהו בכל קנה מידה. ראו את מאמרה של אבירמה גולן (הארץ, 19.12.1012). בנוסף לנזקים שמנתה הגב' גולן במאמר ההוא, רבים מהם היא שכחה או התעלמה. יתרה מזו, מאז אותו מאמר נוספו עוד נזקים רבים שיחימוביץ' גרמה, אבל הגרועים ביותר עדיין בדרך אן היא תיבחר חלילה לראשות הממשלה או תהיה שרה בממשלה הבאה.

08 והסמול עוזר לאויב במסווה של זכויות אדם  (לת) דניני
  • 06:42
  • 07.01.13

09 כמה הלקאה עצמית כמה? חלוץ מרכזי
  • 06:45
  • 07.01.13

גילוי נאות, אני לא מתכוון להצביע לשלי יחימוביץ, אבל כשאני קורא את כל בעלי הטורים המזוהים עם השמאל ועד כמה הם אוהבים להשתתף באורגיה ההלקאה העצמית, אז מגיע לנו את ביבי.
הרי כל מה ששלי תעשה יהיה לכם מה להגיד. זה פשוט מדהים. איך אמרו כבר לפני, השנאה העצמית היא אם כל המלחמות.
שמאלנים, נמאסתם, בעיקר על עצמכם.

10 גם בנושאים הכלכליים האמיתיים כמו ועדי המונופולים החמסניים שלי איננה מטפלת להחליף את השלטון
  • 06:47
  • 07.01.13

זה נכון ודחוף,אבל כאשר ממשיכים להתרפס בפני הועדים החזקים שיכוונו
את הכבשים שלהם בקלפי, זוהי הבעיה.

אולי , רק אולי, היא תטפל בעלוקות ועדי המונופולים כאשר תהיה בעמדה
שתאפשר לה זאת.

מי יודע??

לאט מצביע שלי.

11 הארץ בעוד פיגוע התאבדות קטן נגד מנהיגה ישרה ואמיצה, האלטרנטיבה היחידה סוציאל דמוקרט
  • 06:47
  • 07.01.13

אלון עידן, האם אתה משרת ביודעין את בעלי ההון והשררה של עיתונך, ואת האידיאולוגיה האנטי סוציאלית שמכתיבה את ההסתה הפרועה שהם מנהלים נגד יו"ר העבודה, או שאתה באמת מאמין לעצמך ולדברי ההבל המרושעים הללו?

12 נכון מאד ירון
  • 06:47
  • 07.01.13

ניתוח מדויק של שלי שהפכה פוליטיקאית מהסוג הנמוך ביותר. פעם היא היתה אידיאולוגית וזה נגמר. חבל.

13 הייתי מלא הערכה כלפי שלי בעבר בשל פועלה. ואז היא התחילה בקמפיין ובן לילה כל הצניעות שלה עפה מחוץ לחלון והוחלפה בקמפיין ציני ומשומן. היא התגלתה כטיפוס מגלומני, עקשן, צדקני ובעל שגעון גדלות. היא לא ראויה להנהיג את המדינה הזו, גם אם המטרות שבשמן היא רצה הן מבורכות. אני מסכים עם המסר שלה, אבל אני לא רוצה אותה. היום ברור לי שבמגעים שהיו לה עם ציפי לבני לאיחוד רשימות, הייתה זו שלי שחיבלה במאמץ וביצעה סיכול ממוקד למישהי שיכלה לתרום לאיחוד השורות בגוש ולהחלפת נתניהו. כעת היא ממשיכה בסרבנותה ומודיעה שהיא או בראש הקואליציה או בראש האופוזיציה ושוברת את הכלים אם היא לא מקבלת את ראשות הממשלה. היא לא גולדה - גולדה לא הייתה רק עקשנית, היא גםהייתה מנהיגה.  (לת) מתבייש בשלי
  • 06:48
  • 07.01.13

14 אלוף ה"כאילו" מולך כבר הרבה זמן.. עדיף "כאילו" שלי מ"כאילו" BB. דוד
  • 06:54
  • 07.01.13

הצבעת BB קיבלת ZB...

15 הייתי אומרשזה בצדק.....אפילו גמור............. איל יוזם
  • 07:09
  • 07.01.13

העם הזה הוא יותר גרוע ממטומטם
הוא סובל מפיגור שכלי מהעמוקים ביותר שהפסיכולוגיה נתקלה אי פעם.
רמתו הירודה של העם הזה אינה מופיעה בשום ספר מחקר משום שעוד לא היגיע החוקר שהסכים לרדת לרמה כזו של מחקר, על פיגור כה עמוק.
נתניהו הוא מלך אצל המפגרים ולכן הוא יודע שהוא יבחר בכל מקרה, אבל עדיף ש"יחטיף" למפגרים לבוחרים בו, עוד כמה סטירות מצלצלות.
ושלי פשוט, רק עכשיו הבינה את זה

16 כמאמר הימנים: שמאלני
  • 07:11
  • 07.01.13

"אין טובה ממנה."

אז למה להיכנס באופציה הכי טובה בשוק. גם אם היא לא מושלמת.

17 ציפי ליבני אמרה בבחירות האחרונות את האמת. התוצאה: ממשלת ביב הנוכחית. אנשים אוהבים שמשקרים אותם.  (לת) ארם
  • 07:14
  • 07.01.13

18 מסכים לגמרי  (לת) גיא
  • 07:15
  • 07.01.13

19 השפעת דעותיו על הפרשנות יעקב רגב
  • 07:37
  • 07.01.13

כנראה בינתך השתבשה והתוצאה פרשנות מטעה

התוצאה בליל של שטויות וסילופים משלמים לך כדי שתדייק ולא תסלף

20 איך אפשר להסביר את נתניהו, ישי, ליברמן, דרעי ועוד, אם המצביעים לא רפי שכל?  (לת) פנינה
  • 07:39
  • 07.01.13

21 נראה אותך כותב ככה על נתניהו - מלכך פינכה מותר לכתוב כאן??  (לת) אבאלולו
  • 07:43
  • 07.01.13

22 "קריצתה" של שלי יעקב אתי
  • 07:46
  • 07.01.13

לא מצאתי בכתבה המשמיצה אפילו עובדה אחת.
האם תעמולת בחירות במסווה של כתבות היא מדיניות של עיתון מכובד כמו הארץ?

23 הבעייה של כולנו עם מנהיגות חלולה ושטוחה שמייצגה הנאמן הוא חלוליהו מניפוליהו נתניהו משאירה את הישראלים ללא אלטרנטיבה כך שמה שנותר הוא לא מי הכי טוב אלא מי הכי פחות גרוע  (לת) ישראל צוללת לתהום המנהיגות האימפוטנטית
  • 07:48
  • 07.01.13

24 הבעיה הכי גדולה היא שהם (ביבי ושלי) באמת צודקים לגבי טיפשות האזרחים בעז
  • 07:52
  • 07.01.13

עובדה רוב העם הצביע ביבי, כך או אחרת, משמע רוב העם טיפש, ואל הטיפשים המתנדנדים היא מנסה לפנות.
מי שחכם כנראה הולך להצביע מצנע ז"א לבני..

25 וככה השמאל הפסיד את הבחירות. לא בגלל שלי. בגלל ההתנפלות עליה. אתם דפוקים ברמות שאי אפשר להאמין.  (לת) אורן
  • 07:53
  • 07.01.13

26 אכן דמגוגית ומניפולטיבית  (לת) רק לא שלי
  • 07:59
  • 07.01.13

27 עיתון הארץ החליט לתמוך בביבי בבחירות הקרובות. זה בסדר אם תסבירו מה הבעיה שלכם עם יחימוביץ'? נדמה לי שהבעיה היא אישית. שום התייחסות למצע החברתי של מפלגת העבודה, לתוכנית המדינית בטחונית שלה. מה יהיה כשהיא תרכיב את הממשלה? תוכלו את הכובע?  (לת) marco s.
  • 08:00
  • 07.01.13

28 אישה רעה שעושה משפטי שדה  (לת) לא שוכחים לה את פרשת אורי שגיא
  • 08:06
  • 07.01.13

29 שלי קשובה לשטח ולפעילים שלה הפוך, אלון, הפוך
  • 08:07
  • 07.01.13

כנראה יותר מכל יתר ראשי המפלגות.
פעם רצינו שמנהיגים יהיו קשובים לרחשי הציבור לא?!
אז עכשיו זה הך להיות מניפולציה?!

30 המניפולטור הכי גדול כאן זה הכתב.... ירון
  • 08:10
  • 07.01.13

מה לעשות לשלי יש עמדות טיפה מורכבות והיא לא מתיישבת בסטריאטיפ השמאל המוכר של שנאת מתנחלים או חרדים. היא לא זזה מעמדותיה מילימטר לאורך כל דרכה הפוליטית. אבל כרגיל אפשר לעוות כל דבר בכתבה. סוף סוף מישהי שעומדת מול נתניהו ונותנת פייט - לא נכנעת כמו השאר

31 ממשלה חילונית קוראת
  • 08:13
  • 07.01.13

ממשלה חילונית = ליכוד + מרכז, עדיפה על ממשלת ליכוד + בנט והחרדים. כך שגם הצטרפות לליכוד טובה יותר מישיבה באופוזיציה.

32 בעיה: יחימוביץ' לא מנסה למצוא חן בעיני עדר כותבי הארץ  (לת) אבישי מתיה
  • 08:14
  • 07.01.13

33 שלי - היחידה הישרה שמביאה תקווה  (לת) רומי
  • 08:16
  • 07.01.13

34 מאמר מצוין וראוי. אחד העם
  • 08:18
  • 07.01.13

שהרי יחימוביץ היא המשל לרוב הפוליטיקאים הישראלים, למעט אלו שבקצוות שתוכם כברם.
ולאחר אי אילו מערכות בחירות שראיתי בחיי ניתן להגיד שהמערכת הפוליטית הישראלית מתדרדרת אל האין תרבות ואי המחויבות לציבור למעט הפוליטיקאים עצמם (ובני משפחותיהם הקרובים).

35 אם הליכוד ונתניהו יקבלו 35 מנדטים לפחותצ וירכיבו את הממשלה הבאה- אז הציבור באמת מטומטם  (לת) עוכר ישראל
  • 08:18
  • 07.01.13

36 אחיזת עיניים בילי
  • 08:19
  • 07.01.13

אני חבר מפלגת העבודה זה 30 שנה. הפעם אצביע בלית ברירה מרץ כיון ששלי יחימוביץ החליטה לנוע למרכז ולטשטש את מורשת תנועת העבודה. כך עושים רוב ידידי בגבעתיים. מרץ תגבר על מפלגת העבודה בעיר

37 מעולם לא היה פוליטיקאי עקבי ממנה קורן
  • 08:20
  • 07.01.13

הלהט של הכותב אמנם מרשים אך העובדות מרשימות יותר: שלי יחימוביץ נלחמת עבור זכויות עובדים, ניתוק ההון מהשלטון וערבות הדדית מאז שהייתה ילדה. הדברים נאמרו בעשרות אם לא מאות טורי עיתונים, שידורי רדיו ושידורי טלוויזיה לאורך הקריירה העקבית עד כדי שעמום של שלי יחימוביץ אם כעיתונאית ואם כחברת כנסת. החוקים שהעבירה מדברים בעד עצמם. אכן, שלי ביצעה שינוי טקטי במהלך מסע הבחירות. אז מה? היא מיתנה את הטון בכל הקשור לעמדותיה המדיניות כדי לחדד את עמדותיה החברתיות. מה בכך? היא טענה תחילה שיש סיכוי קלוש שתיכנס לממשלה עם ביבי ואחר כך שאין סיכוי בכלל. נו אז מה? היא מסרבת לתקוף את המתנחלים והחרדים באופן מכליל ומשסה, האם זה לא המינימום שיש לדרוש מהנהגה? האם הכותב מעדיף את סגנון מירי רגב? שלי יחימוביץ לא רואה בשמאלנות שבט או מועדון חברים סגור. היא רואה בה השקפת עולם שיש להגשים. את זה לכותב כנראה קשה לתפוס.

38 שטויות במיץ - הארץ סימן את שלי כאיום על שלטון ההון והוא נלחם בכל הכח  (לת) אסף
  • 08:23
  • 07.01.13

39 אם כבר פוליטיקאית - אז רק ככה יוחאי גרינפלד
  • 08:27
  • 07.01.13

שהיא "חיכתה עד יום חמישי האחרון" כדי לצאת בהכרזה הזאת?
להבנתי - היא רצתה להימנע מכל אמירה מסוג זה, אך היתה חייבת לצאת נגד כל ההסכמים הקדם קואליציוניים שהחלו להתרחש מסביב.
אם היא קיבלה עוד קולות על הצעד הזה - הרי שהיא הרוויחה אותן כמו פוליטיקאית - אתה צודק: היא עשתה מהלך תקשורתי שהעלה אותה בסקרים.
שלי יחימוביץ' הבטיחה להיות פוליטיקאית ישרה - וככזו ברור שהיא עושה מהלכים פוליטיים - אם היא לא היתה משחקת את המשחק - היא לא היתה ראויה. אבל היא עושה הכל ביושר - והרי לך מנהיגה שלא נראתה בנוף הפוליטי הישראלי כבר שנים.

40 שום דבר לא מספיק כרגיל לשמאל בתקשורת
  • 08:29
  • 07.01.13

מה לעשות שכדי לחלום בכלל על חזרה לשלטון, יש להתמרכז, כפי שעשו רבין וברק. מה לעשות שכדי להביא עוד אלקטורט חדש צריך להתמקד באותו נושא כלכלי מקיץ שעבר. מה שהוציא אנשים לרחוב לא היה ביבי עצמו, אלא יוקר המחיה.
מה לעשות שאכן תרבות הקריצה עובדת, מה לעשות שרוב המצביעים לא הכי מעמיקים בכל הנוגע לפוליטיקה (אחרת איך זה יכול להיות שהרוב מצביע ימינה ותומך בחלוקת הארץ?)

לכן שלי יחימוביץ, שלא באשמתה, ניסתה לעצור את הסחף. כי גם כאשר התמקדה בכלכלי, כי ידעה היטב שלהזכיר "שלום" ימתג אותה כשמאלנית נטו ואז בכלל אין מנדטים, גם כאשר האסטרטגיה היתה נכונה עדיין הסקרים אינם מחמיאים.
אז אמרה בריש גלי שלא תצטרף לביבי, כי כשאמרה "דמיוני, קלוש" היא הובנה כאילו היא בדרך לממשלה. זו קריצה? להפך.
אז לפחות שתהיה ראשת אופוזיציה ראויה. ולכן אתמוך בה.

במקום לתמוך במפלגת העבודה שהיא השמאל המתון, התקשורת חוגגת על כך שיחימוביץ לא מדברת על שלום, תומכת בוועדים, לא שונאת מתנחלים וחרדים, לא אוהבת ערבים.
במציאות יש מצוי ויש רצוי. השמאלנים עדיין לא מבינים שהם מיעוט שבמיעוט בדעתם בכל תחום, ולכן יש לבחור בקפידה את הקרבות בהם נלחמים, אחרת לא יהיה להם לעולם כוח פוליטי להשפיע. זה כמו אמנון יצחק "כוח להשפיע לחם בשקל". בדיחה עצובה

41 לגמרי לא נכון. יאיר
  • 08:29
  • 07.01.13

שלי יחימוביץ' לא פסלה ישיבה בממשלת נתניהו, אבל תמיד אמרה שהסיכוי קלוש ביותר, ויקרה רק אם נתניהו יסכים לקווי יסוד סוציאל דומקרטיים. זה כמובן זהה לסיכוי שאחמדינגי'ד יהפוך לאוהב ישראל. אז מה קרה? גורמים פוליטיים נדבקו לסיכוי הקלוש הזה והחלו לנגח אותה באינטנסיביות ולהציג אותה כמי שתזחל לממשלת נתניהו לאחר הבחירות, ולא פסקו בשטיפת המח. לכן בשביל להבהיר את הנקודה היא הפכה את החצי אחוז סיכוי הזה לאפס. מחיר קטן לשלם עובר ההבהרה שהיא מהווה אלטרנטיבה.

42 יחימוביץ צינית. ביסודה היא בזה לכל מי שאינו יחימוביץ ומניחה שהוא די טיפש.  (לת) אין מה לעשות
  • 08:33
  • 07.01.13

43 "הארץ" מעדיף ממשלה של ביבי בנט וש"ס על מפלגה של ביבי שלי ולבני. אין הסבר אחר לטמטום הזה.  (לת) מצביע שלי
  • 08:35
  • 07.01.13

44 הצפים בשמאל המלחמה על שני המנדטים
  • 08:35
  • 07.01.13

המתקפה על יחימוביץ משמאל בתקשורת הזויה. בשביל להעביר למרצ עוד שני מנדטים תוקעים לה סכינים, והקולות הצפים במרכז (כעשרים מנדטים) לא ילכו למפלגת העבודה. יופי של עבודה, באמת!

כן, שלי יחימוביץ לא פוליטיקאית נחמדה וסימפטית, ולכן יש לה פוטנציאל לעשות משהו. ראינו מה נהיה ממצנע ומפרץ, המטאורים של השמאל. מנגנון ההרס העצמי בשמאל פשוט בלתי נתפס.

לגופו של ענין, דוקא יחימוביץ עקבית במשנה הכלכלית שלה, ברורה במשנה המדינית, ועכשיו גם ברור שלא תחבור לממשלה ימנית. אז יחסית לשאר הפוליטיקאים היא בסדר מהבחינה הזו של אמת/שקר כלפי הבוחרים. אבל רוצים שהיא תהיה גדעון לוי כנראה..

45 אתה תוקף אותה (בצדק) על הסגנון, אבל בוא תדבר על התוכן. שלי או נתניהו? זאת הבחירה שלך. ערן
  • 08:36
  • 07.01.13

אפילו אם הסגנון של שניהם זהה, התוכן שונה לגמרי - בנושא החברתי כלכלי וגם (אני מאמין) בנושאים מדיניים. ואם שלי לא תספק את הסחורה המדינית, יש מספיק אנשים מאחוריה שכן.
בקיצור - אני מסכים איתך בנוגע לרוב הדברים שכתבת כאן, אבל עדיין הפתק יהיה לעבודה

46 רק לבני היא אלטרנטיבה לביבי  (לת) אורון ג
  • 08:40
  • 07.01.13

47 בלתי נסבל מוקי א.
  • 08:41
  • 07.01.13

היטבת לתאר את שלי. יהירה, מתנשאת, מניפולטיבית , עלאק תייצג את הזקוקים לייצוג.

48 בלתי נסבל מוקי א.
  • 08:41
  • 07.01.13

היטבת לתאר את שלי. יהירה, מתנשאת, מניפולטיבית , עלאק תייצג את הזקוקים לייצוג.

49 כאשר שלי יחימוביץ' קראה ברדיו ביום הפריימריס למצביעים להצביע עבורה כי "כבר ברור" שזה או היא או פרץ הבנתי עם מי יש לנו עסק. עוד ספינולוגית. נראה מה יקרה לאחר הבחירות כשתקבל את הטלפון מעיני.  (לת) אורי
  • 08:41
  • 07.01.13

50 ולכן אצביע מרצ לירון
  • 08:42
  • 07.01.13

לא רק בגלל שאני מסכימה עם העמדות שהם מציגים, אלא בגלל העקביות והיושרה ובגלל שהם לא מזלזלים באינטליגנציה של הבוחר. כמפלגה, הם מגלים מנהיגות בכך שכדברי כותב המאמר הם "אומרים לאנשים את האמת שלהם, כפי שהיא, גם אם אינה מוצאת חן בעיניהם, וגם אם זה כרוך באיבוד פופולריות וכוח"

51 ועדים גדולים מוקי ב.
  • 08:43
  • 07.01.13

ואולי עכשיו שלי, תאמרי מילה על הוועדים הגדולים והחמסנים שאת כל כך תומכת בהם... הגזמתי ?!

52 ועדים גדולים מוקי ב.
  • 08:43
  • 07.01.13

ואולי עכשיו שלי, תאמרי מילה על הוועדים הגדולים והחמסנים שאת כל כך תומכת בהם... הגזמתי ?!

53 אלון עידן חושף את פרצופה של אשת הערכים. הוא רק שכח להוסיף כי יחימוביץ נבחרה לראשות המפלגה על יד קבלני הקולות של עופר עיני בהסתדרות..!!!  (לת) אורי
  • 08:43
  • 07.01.13

54 יחימוביץ האריכה לחיים כץ הליכודניק ראשות ועד תע"א יד שלי ביד כץ
  • 08:43
  • 07.01.13

ח"כ שלי יחימוביץ, כשהיתה בראשות ועדת האתיקה של הכנסת, ביטלה ב-9.12.09 לבקשת ח"כ חיים כץ (הליכוד), מזכיר ארגון עובדי התעשיה האוירית, החלטה של ועדת האתיקה הקודמת מ-4.11.08 מהכנסת הקודמת, שהגבילה חופשה ללא תשלום (חל"ת) של הח"כים ל-4 שנים בלבד, מחשש לניגוד עניינים עם מקום עבודתם בחל"ת. ועדת יחימוביץ איפשרה לח"כ חיים כץ חל"ת מהתע"א עד סוף הקדנציה הנוכחית, היינו כ-13 שנים מאז נבחר ב-1999 לראשונה לכנסת! כן איפשרה יחימוביץ לכץ ניגוד עניינים ממושך גם עם תפקידו כיו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת, המשפיעה בחקיקתה על העובדים שהוא מייצג (וגם עליו כ”עובד התע”א”).

55 אלון עידן לפי רמת הכתבה אתה כנראה רפה השכל מביננו  (לת) אריה
  • 08:53
  • 07.01.13

56 יחימוביץ צודקת לחלוטין - מצביעי העבודה הם אכן "עדר של יצורים רפי שכל"  (לת) יצא לי לפגוש כמה כאלה
  • 08:54
  • 07.01.13

57 כל מילה בסלע אלכס
  • 08:57
  • 07.01.13

גב יחימוביץ אכזבה קשה והמדכדכת. פעמיים פניתי לאתר העבודה כדי לברר מה עמדותיה המדיניות ביטחוניות מתוך כוונה לברר אם בכל זאת ראוי להצביע עבורם קיבלתי אוסף קלישאות ממתנדבים. גם התנהלותה הכוחנית בתוך המפלגה שלא מאפשרת לאיש מהמועמדים לפצות פה למעט בוזי לא נראית לי. לא אצביע עבודה

58 למה להצביע לה??? רק ציפי לבני מתאימה שלי פיפי ולישון
  • 08:58
  • 07.01.13

ובעלת הכישורים להנהיג. שלי טירונית פוליטית שאכן לא בוחלת באמצעים לעשות מניפולציות על הציבור. לבני היחידה שמדברת לציבור עם אמת.

59 אלון עידן, אני קוראת אותך די הרבה, ומהכתיבה שלך זה ברור שגם אתה לא מכבד את האזרח הישראלי תג
  • 08:58
  • 07.01.13

ודי בצדק..

60 זהבה, תפסיקי לכתוב בשמות אחרים... עמית
  • 09:00
  • 07.01.13

שלי יחימוביץ מובילה מהפכה כלכלית חברתית. זה הדגל שלה. נתניהו לא הגרוע בבני האדם ולכן ראוי שתשב איתו אם הוא יתיישר עם האגנדה שלה. פוליטיקה היא אמנות הפשרה וראינו אנשים מצויינים שנפלטו החוצה כי לא ידעו להתפשר. היא לא תשב עם נתניהו במתכונת הנוכחית, יחד עם חרדים קיצוניים וימנים קיצוניים. זה הכל.

61 זהבה, תפסיקי לכתוב בשמות אחרים... עמית
  • 09:00
  • 07.01.13

שלי יחימוביץ מובילה מהפכה כלכלית חברתית. זה הדגל שלה. נתניהו לא הגרוע בבני האדם ולכן ראוי שתשב איתו אם הוא יתיישר עם האגנדה שלה. פוליטיקה היא אמנות הפשרה וראינו אנשים מצויינים שנפלטו החוצה כי לא ידעו להתפשר. היא לא תשב עם נתניהו במתכונת הנוכחית, יחד עם חרדים קיצוניים וימנים קיצוניים. זה הכל.

62 כשיחימובה נבחרה ליו"ר מפלגת העבודה תרמתי לה 100 ש"ח והתכוונתי לתרום עוד אם וכאשר היא תעשה את הדברים הבאים: הקורץ הנוצץ
  • 09:03
  • 07.01.13

1. תשלח את אלוף מיפקדי הארגזים פואד הביתה
2. אחריו את זה שבחר בזכות השתיקה בפרשת עמותות ברק
3. תקים "ממשלת צללים" רצינית, שנידע שאפשר לסמוך עליה
4. תפרסם מצע ותתחייב לבצעו אם וכאשר

ומה קבלנו במקום? את מפלגת העבודה בעיניים:
א. קרצה לחרדים
ב. קרצה למתנחלים
ג. מכרה את בכורת השמאל בנזיד עדשים מרכזי
ד. השתן עלה לה לראש (וכנראה מילא גם את כל הגוף)

כמובן שלא תרמתי לה יותר אף אגורה, וגם לא אצביע ל"מפלגת העבודה בראשותי"

63 הפתרון הוא להצביע מרצ.  (לת) אבי
  • 09:05
  • 07.01.13

64 הפתרון הוא להצביע מרצ.  (לת) אבי
  • 09:05
  • 07.01.13

65 עוד מאמר במסגרת אובססיית הארץ נגד שלי יחימוביץ. אולי תודו סוף סוף שהיא היחידה שהחזירה את הרלוונטיות לעבודה ולשמאל בכלל?!  (לת) ההכפשה היומית
  • 09:08
  • 07.01.13

66 שלי צודקת - הציבור מטומטם אבי
  • 09:13
  • 07.01.13

והציבור ישלם

67 שלי יחימוביץ מדיניות הקריצה מירי
  • 09:13
  • 07.01.13

כל מילה בסלע. בגלל זה היא הפסידה קול בטוח שלי שילך למפלגה היחידה שאינה מזגזגת כל הזמן- מרצ

68 כל מילה נכונה. היא פשוט נלחצה.  (לת) יפה
  • 09:16
  • 07.01.13

69 יחימוביץ לא אדם אמין בלשון פיקציה.
  • 09:17
  • 07.01.13

בלשון המעטה. גם מי שמקיף אותה מודע לכך אבל כולם משחקים את המשחק וזה עצוב מאוד שיחימוביץ ממשיכה לנצל מצבים ולהתל באזרחים. יותר ויותר אנשים מבינים

70 בעיניי זה שהיא תומכת במשכורות החזיריות של הוועדים ומגינה עליהם עושה אותה צפוני
  • 09:21
  • 07.01.13

ללא פחות מהם ומזה אני נמנע לבחור כי יושר וצדק אין כאן בטח לא כמו שהיא מנסה להציג .

71 אם תצליח היוזמה להקמת גוש מרכז אמין, יש ייתרון בכך שגוש שלם ינהל מו"מ קואליציוני מול נתניהו. אחרת-רסיסי השמאל רק ישרתו אותו, ובכלל זה העבודה  (לת) שאול
  • 09:21
  • 07.01.13

72 לא אל נטי.רק לא ביבי  (לת) לכו להצביע
  • 09:21
  • 07.01.13

73 אם תצליח היוזמה להקמת גוש מרכז אמין, יש ייתרון בכך שגוש שלם ינהל מו"מ קואליציוני מול נתניהו. אחרת-רסיסי השמאל רק ישרתו אותו, ובכלל זה העבודה  (לת) שאול
  • 09:23
  • 07.01.13

74 מהלכי לבני שלי ויאיר הם עותק מושלם של פרק ממצע בהשרדות עם בריתות אד-הוק ובגידות, רק שההפקה זה אנחנו...  (לת) מה אתה מתבכיין-לא ראית הישרדות?
  • 09:25
  • 07.01.13

75 צודק במאת האחוזים ! אי אפשר להאמין לה, לשלי, וחבל מאד שכך !  (לת) איש עבודה
  • 09:29
  • 07.01.13

76 יחימוביץ תרוץ שוב לממשלת ביבי המושחתת שלי תחזור לביבי
  • 09:33
  • 07.01.13

יחימוביץ כבר היתה בקואליציית ביבי המושחתת, ותשוב לשם בריצה אחרי הבחירות: ח"כ שלי יחימוביץ, כשהיתה בקואליציית הליכוד-עבודה, ברחה מההצבעה בכנסת ב-29.12.2010 על תקציב המדינה, אותו היא תקפה בחריפות, במקום להצביע נגדו. לעומתה ח"כ דניאל בן סימון מהעבודה לא חשש להצביע נגד התקציב. מסתבר שיחימוביץ למדה מראש מפלגתה לשעבר אהוד ברח לברוח מהמערכה. בכך הפגינה את דו-פרצופיותה וצביעותה.

77 אתה צודק לגמרי, הציבור הישראלי ממתין לתחקיר האמיתי על יחימוביץ...  (לת) צדיק
  • 09:35
  • 07.01.13

78 גם לא חייבים להשתמש ב״ראשת הממשלה״ פוי חוי
  • 09:36
  • 07.01.13

למרות שכמה זקנים שחושבים שהם פטרוני העברית אמרו שצריך

79 הקואליציה הבאה נקבעה כבר: הבית היהודי + הליכוד (ביתנו) + העבודה = 70 מנדטים. כל היתר תמרוני סוף עונה. החרדים, אבו מאזן והיפיוף - בחוץ לפחות לשנתיים הראשונות.  (לת) אינפיניטי
  • 09:43
  • 07.01.13

80 מיס פיגי אבי בן יעקב
  • 09:46
  • 07.01.13

מעשיה של הגברת יחימוביץ מזכירה דמות מן החרצופים והעיקר לעבור הלאה

81 זה לא רק יחימוביץ וביבי זה כל הפוליטקה ישנה צריך לשנות את שיטה רק ארץ חדשה מביאה שקיפות ואמינות אז הפעם במקום שישימו עלינו ז אנחנו נשים ז בקלפי מיכאל
  • 09:49
  • 07.01.13

בלי פחד

82 בקיצור שלי לא אותנטית ולכן היא לא משכנעת, על מטומטמים זה עובד אבל, אופס, הם המחנה השני  (לת) ספור פשוט
  • 09:50
  • 07.01.13

83 נתניהו הוא הפוליטיקאי היחיד שהביע הבנה לתיסכולו של המעמד הבינוני, נוכח העובדה שבשיטה הקיימת הוא משולל כח פוליטי, שנמצא בידי קבלני קולות למיניהם.  (לת) שקר שקר תרדוף
  • 09:50
  • 07.01.13

84 מסקנה מסתברת על כרעי תרנגולת בעמק
  • 09:51
  • 07.01.13

מאמר מטעה מטופש המתימר לחשוף צפונות בעיקרי ההבנה של בני אדם ומסקנה אווילית של המניע, שלי יחימוביץ מנהיגת מפלגה גדולה חשובה המהווה אלטרנטיבה שלטונית, היא בעלת מסר ברור ערכים אמיתיים אמביציה חיובית ונכונות להגשמת ערכים אלה, לקשקש לקושש וללהג ללא בסיס יכול לעבוד רק על סוג מסויים של אנשים המושפעים מספינים דוגמת "מאמר" זה.

  •   המסר הסמוי של יחמוביץ פיקציה שילדים קונים
    • 11:53
    • 07.01.13

    יחימוביץ מנסללת אתת מצוקות העם באופן מחפיר. זו אינה האמת שלה. האמת שלה הוא קידום אישי שלה. בדיוק כמו שברק ניצל את הזקנה במיסדרון. היא לא הומנית ולא בטיח .איך יכול להיות שבתקופה שצעקה סוציאלדמוקרטי וכל הסיסמאות האלה לא עשתה מעשה אמיתי ולו למנע את הצתתם של שניים מהמחאה שהם בחושיהם המחודדים לא האמינו לה.

85 התפקדתי בגללך למפלגת העבודה,בחרתי בפריימריס פעם ראשונה בחיי ועכשיו-איזו אכזבה! עירית
  • 09:52
  • 07.01.13

כבר מזה זמן אני מבינה ,בדיוק כמו כותב המאמר,שאת מקשיבה ופועלת על פי הנחיות יועצי בחירות למיניהן ,והתוצאה היא בראש וראשונה סוג של ניכור ,חוסר אוטנטיות,וסטריליות,והכי גרוע עודף חשיפה בתקשורת ושעמום-כל הטריקים והשטיקים פשוט לא מעניינים-סתם תופסים זמן מסך.
רציתי לבחור בך בגלל הרקורד שלך כמחוקקת נפלאה,בגלל שנלחמת בתופעות חברתיות איומות (כמו חוק ויסקונסין)והצלחת ובגלל שהפחתת את הכח וההשפעה של "עסקני הקולות" המושחתים והמשחיתים.
אין לי ספק שלו היית ממשיכה להדגיש את מלחמתך בשחיתות (ויש לך הרי תעודות על כך)ואת חשיבות המאבק לצדק חברתי וליושר ,ולא היית משתתפת במשחק המגוחך והדוחה בין מנהיגי המפלגות בניצוח התקשורת -לא היית מאבדת מנדטים-את הקול שלי כפי הנראה איבדת
היי אמיצה ,חיזרי לאינטגריטי של עצמך ,תקשיבי לעצמך ולא לעצות האחיטופל של יועציך-הם אולי מאוד אפנתיים אבל כפי הנראה בכלל לא מבינים את רחשי הלב של בוחריך.

86 אלון המאמר שלך הוא התאלמות מוחלטת מהאמת!! ממש חרפה. מפלגת העבודהו שלי יחימוביץ בראשה השקיעו "עבודת נמלים" כדי להציג בפני העם תכנית כלכלית אמיתית. מפלגת העבודה היא היחידה שדובת היום אמת אל העם בגובה העיניים! לכן מר אלום חדל שקרים השמצות וביבורים דבר אמת!!  (לת) גדי
  • 09:54
  • 07.01.13

87 היא גרועה מנתניהו שבע מונים.  (לת) מה חדש?
  • 09:55
  • 07.01.13

88 אלון עידן קצת פרופורציות!! יונית
  • 10:02
  • 07.01.13

אתה משווה את ההחלטה של שלי לזגזגנות של מופז ונתניהו??מה קרה היא עברה מפלגה כמו פרץ וכל אדם אחר במערכת הפוליטית הזאת?היא עשתה איחוד עם מפלגות שאין שום קשר ביניהן? היא שיקרה לציבור?

89 ל א - מ נ ה י ג ה - ! - ל א - א ל ט ר נ ט י ב ה - !  (לת) ברק ב' (יותר מביבי ב')
  • 10:02
  • 07.01.13

90 הארץ מול הטוקבקיסטים של שלי, איזה תענוג לראות את השמאל אוכל את עצמו.  (לת) חיחיחי
  • 10:04
  • 07.01.13

91 אלון הכותרת של הכתבה היתה צריכה להיות שאפו שלי! ליאת
  • 10:04
  • 07.01.13

שלי הרגישה את הציבור והבינה שהוא מחפש הצהרה חד משמעית והיא הלכה איתו.
מדובר בפוליטיקאית שאכפת לה מהציבור שלה וקשובה לו. ביקשתם הצהרה קיבלתם עכשיו גם זה לא מספיק??

92 עדיפה קריצתה של שלי משלטונו של ביבי רק לא ביבי
  • 10:05
  • 07.01.13

ומי שטחו עיניו מלראות זאת, לא מבין את גודל הסכנה. אם נחפש בשלי - או בכל מפלגת שמאל, נקודות חולשה - נמצא אותן. אבל בואו לא ניתפס לקטנות ונתמקד בתמונה הגדולה והחשובה, החלפת שלטון הימין.
(וגם, ההמונים לא יצאו לרחובות ב-2011 "בדיוק בגלל אותה ציניות", בכל זאת, יש פה חברה במשבר כלכלי חברתי, אז קצת פרופורציות).

93 הארץ מפרק את גוש השמאל בהכפשות שלו ליאת
  • 10:05
  • 07.01.13

אתם נלחמים באדם הלא נכון, תילחמו בביבי!!

94 מאמר נכון מאוד. עצוב כיצד יחימוביץ' קטנה למימדי הפוליטיקה הישראלית במקום להביא לה רוח חדשה. כל מי שציפה ממנה לפוליטיקה אחרת, כנה ואידיאולוגית, התאכזב. זו הסיבה המרכזית לירידה בסקרים ושום אמירה בהולה של הרגע האחרון כבר לא תשנה זאת, לצערי  (לת) רתם
  • 10:11
  • 07.01.13

95 והחטא הגדול שלה - שהיא תופסת במרמה את המשבצת של - שמאל - שלום - אלטרנטיבה !  (לת) בדיוק כמו שברק עשה בזמנו.
  • 10:11
  • 07.01.13

96 והחטא הגדול שלה - שהיא תופסת במרמה את המשבצת של - שמאל - שלום - אלטרנטיבה !  (לת) בדיוק כמו שברק עשה בזמנו.
  • 10:11
  • 07.01.13

97 שימו לב שבשמאל רק מרצ נשארת נאמנה לאידיאולוגיה... Eldad
  • 10:12
  • 07.01.13

מפלגת העבודה קורצת לימין ואף אחד לא באמת יודע מה היא אומרת. רק מרצ מביעה דעה צלולה והשמאלנים חייבים הפעם לחזור הביתה למרצ!

98 שלי יחימוביץ - נמלים וחברת חשמל ברוס
  • 10:13
  • 07.01.13

הם אלו שמריצים אותה, ולמענם היא פועלת.

99 או..שאפשר גם להסתכל על שלי כמנהיגה שמנסה להבין ולאחד את כל האזרחים  (לת) במקום דברי הנאצה המפלגים
  • 10:18
  • 07.01.13

100 אין לה לא תורת ישראל ולא ארץ ישראל אז איך יהיה עם ישראל ,לוקחת תמונה של נתניהו ומדברת איתאפילו קופים לא היו עושים מעשה טיפשי כזה טיפש מי שבוחר בטיפשה,עלובת נפש !!  (לת) עוד לא נתקלתי באשה רקנית כמו יחימוביץ!
  • 10:26
  • 07.01.13

101 אז עדיף את המקור ולא את החיקוי - עדיף ביבי  (לת) שי
  • 10:28
  • 07.01.13

102 גם במדינת הישראבלוף הזו, יחימוביץ בולטת בשעירו קומתה המבלפפת.  (לת) עמירם שטקל
  • 10:29
  • 07.01.13

103 ברור לגמרי ששלי תזחל לממשלת ביבי יום אחרי הבחירות. התירוץ יהיה ככל הנראה "להציל את המדינה מממשלת ימין קיצונית" הצבע שלי, קבל ביבי
  • 10:29
  • 07.01.13

שלי מוכרחה רקורד מיניסטריאלי כדי להמשיך במסלול שהתוותה לעצמה לראשות הממשלה. לשם כך היא תמכור את בוחריה כמו שעשה ברק. יש לה 3 פודלים מנוסים במקומות ריאליים שכבר חיממו כסאות בשיטה הזו והם יתנו לה כל עידוד אפשרי בכוון. ראו הוזהרתם.

104 טעות של טירון פוליטי.. GREEN
  • 10:40
  • 07.01.13

ההתחיבות של גב' יחימוביץ' שלא לשבת בממשלה של בנימין נתניהו היא טעות של טירון פוליטי. הצהרה זו מרחיקה ממנה מצביעי ימין שהתאכזבו מהמדיניות החברתית-כלכלית של ממשלת הליכוד . צעד זה שוב מחזיר אותנו למצב שבו החרדים/ש"ס יהיו לשון המאזניים בהרכבת הקואליציה (עם המשך ההשתמטות והטבות היתר להם הם זוכים) .

105 המצביעים אמנם רפי שכל ולפיכך היא התנהלותה הפתלתלה איננה מניפולטיבית אלא מופת של יושר וכבוד לבוחר.  (לת) רונית
  • 10:50
  • 07.01.13

106 אני אוהב איך אלון עידן מגדיר בצורה כל כך מדויקת את מה שמרגיז אותי. אני אוהב את מפלגת העבודה (הנוכחית) אבל לא את שלי יחימוביץ'- שאכן מתגלית כפוליטיקאית מהסוג הישן  (לת) אצביע מר"צ, שתמיד אומרת את האמת
  • 10:57
  • 07.01.13

107 צריך לפטר אותך על ניתוח לא מקצועי ליאור
  • 10:58
  • 07.01.13

לפני שאתה כותב כדאי שתקשיב לדברים שאמרה בכללותם ולא רק לכותרות . חובבן

108 נכון,אבל... לילה
  • 11:03
  • 07.01.13

כולם פוליטיקאים, ושלי עדיפה על החלופה של ממשלת ימין קיצוני.

109 ההיפך מכל מה שאתה אומר. היא היחידה שאומרת את מה שהיא חושבת. אבל היא חושבת דברים מורכבים שאי אפשר לצמצם לסיסמאות, ואז לשכמותך (שהפכו את הציניות להרגל ממאיר) היא נראית צינית. היא לא.  (לת) שלי - הבנאדם הכי רציני בפוליטיקה היום
  • 11:09
  • 07.01.13

110 אלון עידן רואי
  • 11:25
  • 07.01.13

אתה עורך הדעות הנמוך, הצהוב והירוד ביותר בתולדותיו של עיתון שפעם היה מפואר, הורדת אותו לרמה של התגוששות בוץ.
קשוט עצמך, עלוב נפש.

111 שלי יחימוביץ' היא היחידה שמציגה פה אג'נדה אחרת מול הממשלה של נתניהו, והארץ ממשיך לתקוף אותה על זה יוסי
  • 11:27
  • 07.01.13

פשוט טמטום ועזרה לימין.

112 שלי היא בעצם בדיחה...ועכשיו עם שכרון הכח שלה היא בדיחה מפחידה..  (לת) שושנה לוי
  • 11:27
  • 07.01.13

113 הלו !! אתה חולם ? מדובר בפוליטיקאית, לא בחסידת אומות העולם  (לת) חגי
  • 11:38
  • 07.01.13

114 עוד ישראבלוף בשם שלי יחימוביץ YZ
  • 11:40
  • 07.01.13

סיסמתה "או אני או ביבי". איפה בדיוק שלי יכולה להחליף את ביבי?! אולי ב-"הכל דיבורים"...
בארה"ב ישנו נשיא, שבמקרה הטוב, ישראל לא בראש שלו ובמקרה הפחות טוב, אוין את ישראל. כעת הוא ימנה את הייגל לשר ההגנה - אדם שממש לא סובל את ישראל, בלשון המעטה. איך היא תדע להתמודד מולם?
איך היא תתמודד עם הבעיה האירנית?ֱ! או שזה לא בעיה של ישראל (אין כמעט סיכוי שהייגל יתעסק עם העניין האירני).
צריך לנהל מו"מ עם הפליסטינאים. איזה נסיון יש לה בניהול מו"מ בינ"ל?!
איזה נסיון יש לה בלעשות משהו, חוץ מדיבורים?! לא כדאי שהיא תנסה תחילה לנהל מכולת שכונתית?! לפחות תראה שהיא ניהלה משהו מעשי.
באתר מפלגת העבודה מופיע בקורות חייה "תפקידים בולטים: יו"ר מפלגת העבודה, יו"ר האופוזיציה." ממש "עשייה" מרשימה ובולטת.

קשה להבין את בוחרי מפלגת העבודה. זו מפלגה עם היסטוריה סוציאליסטית של עשיה ובניה. מפלגה של העם ומעמד הפועלים. בשנים האחרונות פעם הם בוחרים ליו"ר מולטימיליונר שאוהב לגור במגדלים בתל אביב, ופעם הם בוחרים ב-"הכל דיבורים". כעת הם חושבים שהיא מתאימה להיות ראש ממשלה.
מעניין אם בזמן שהם מסתכלים במראה מדי פעם, הם מרוצים ממה שהם רואים.

במפגש הלילי המשולש נוכחו אחת שהיתה שרה, ניהלה מו"ם עם הפליסטינאים בכבוד ובנחישות (גם לדעתו של דן מרגלית), כן -היתה גם ראש אופזיציה מבחירה בעקרונות בלי צורך להצהיר "תאמינו לי, אני אמינה", וגם שני עיתונאים ואנשי טלויזיה - הפעם בלי המצלמות והרשמקולים. אחת "הכל דיבורים" והשני "דחליל פוליטי" (בניגוד לדחליל בשטח, שנועד להבריח ציפורים טיפשות, "דחליל פוליטי" נועד למשוך אליו "ציפורים טיפשות"). הראשונה שאלה את השנים - "מה העבודה הזאת לכם?" ענתה האחת "תראי, עם כל כך הרבה חברים בתקשורת, הצלחתי לגייס מספיק טיפשים שאוכלים את הסיפורים שלי ושיצביעו עבורי. אז למה לא?!". קפץ השני ואמר "הוצאת לי את המילים מהפה"...

115 כל עוד מתפרסמות כתבות ומאמרים נגד שלי יחימוביץ' אני יודע שעיתון "הארץ" עדיין מתפקד. העיתון הליברלי-בורגני של ישראל לא מסוגל לסבול את העובדה שמנהיגת העבודה רוצה לשנות את המדיניות הכלכלית בישראל.  (לת) נדב
  • 12:06
  • 07.01.13

116 מטה המאבק לצדק חברתי מזהיר מפניה של יחימוביץ' עופרה סלע
  • 12:06
  • 07.01.13

מטה המאבק לצדק חברתי מזהיר מפניה של יחימוביץ' מאז תחילת פעולותיו. שימו לב לסעיף השלישי מתוך המניפסט של "מטה המאבק לצדק חברתי"


מתוך אנליזה של כשלי "הצדק החברתי" במדינת ישראל אנו מצביעים בזה על שלושה כשלים עיקריים:

הראשון: במדינת ישראל חקיקה ענפה ומפותחת שתכליתה להגן על זכויות אזרחי המדינה ותושביה ולעגן את זכויותיהם ואולם בשל קריצות עין שבין השלטון להון חקיקה זו מסורסת ולא מגיעה לכדי ביצוע ובכך שם "ציר הרשע" הון-שלטון לאל את יישום החקיקה שיצאה מלפני הריבון, קרי הכנסת, והיא מושמת בידיו ללעג ולקלס ולא ממלאת את ייעודה. גם גופי הפיקוח, האסדרה (רגולציה) והאכיפה הם נירפים ואינם ממלאים את תפקידם בכוונת מכוון של קברניטי ההון והאוחזים מטעמם בהגה השלטון.

השני: עד כה תנועת המחאה 2011 דיברה בכמה וכמה קולות וכשלה מלהצביע על שורשי הבעיות. לעומתה, אנחנו נמקד את פעולותינו האקטיביות, בראש ובראשונה, בהתנגדות אזרחית פעילה אל מול מחוללי הבעיה החברתית בארץ ובעולם. זיהינו את מערכת הבנקאות, הביטוח והפיננסים כמערכת החולה אותה יש להעמיד במרכז פעילות תנועת המאבק. הבנקים בישראל שולטים ללא מיצרים במפלגות ובמערכת הפוליטית ומכתיבים את דרכיה, משתמשים בבעלי ההון (טייקונים) כדי למנף את כספם ואוחזים בהם כאחוז במריונטות מפוחדות, הממלאות אחר הוראותיהם המדוקדקות וכך מקיימים את מנגנון העושק, שתכליתו להגדיל בתאוות אין קץ את "השורה התחתונה". גם עולם התקשורת, הממומן על ידי הבנקים, נתון למרותם ואינו ממלא את תפקידו כ"כלב השמירה" של הדמוקרטיה, אלא כמסך ערפל המטשטש מפני האזרח את המציאות כפי שהיא ומנוע מלהיות מראת המציאות הקשה. המערכת הפיננסית היא הריבון האמיתי ואנחנו לא יותר מכלי סטטיסטי בידיה. בכוחנו המשותף נגדע את היד הזדונית המנענעת את עריסת חיינו.

השלישי: המנגנון ההסתדרותי המסואב, המונהג על ידי אנשים מפוקפקים, מטפח וועדים מונופוליסטים כוחניים ורעבים. מנגנון ארכאי זה אוחז במפלגת העובדים כסוס טרויאני בלב ליבה של הכנסת ושולח את זרועותיו הארוכות והמזיקות גם לתוככי תנועת המאבק לצדק חברתי. המנגנון ההסתדרותי - שאיננו בשום אופן הבבואה של חזון הוועדים הקלאסי - הינו ציר מרכזי בשיטה המובנית להשלטת אי-צדק חברתי במדינת ישראל. נציגיו של המנגנון בכנסת אינם אלא מעמידי פנים שתכליתם לייצר מראית עין של התנגדות למשטר ההון העושק במדינת ישראל, כאשר למעשה הם משמשים חומת המגן של וועדים כוחניים המשרתים את המנגנון הקפיטליסטי החזירי בשימור עוצמתו, אגב מתן אתנן, שיירים וקמצוצי עושר לקבוצת אוכלוסייה מצומצמת, נהנתנית וחסרת אחריות כלפי הציבור בכללותו.


117 נכון ובעיקר עצוב ויני ג'ונס
  • 12:08
  • 07.01.13

מה שעצוב הוא שגם לנתניהו וגם ליחימוביץ יש דרך: הוא בעד ארץ ישראל השלמה וקפיטליזם טהור והיא בעד סוציאליזם והחזרת השטחים. ושניהם מוכנים לשקר ולהגיד בדיוק ההפך כדי שיצביעו עבורם - אפילו שכולם יודעים את העמדות האמיתיות שלהם. אז מה נשאר, אלדד יניב?!! גם הוא הרי ארכי נוכל במילואים

118 שנאת השמאל הקיקיוני לכל מי שאינו הזוי כמוהם.  (לת) שמאל רציונלי
  • 12:09
  • 07.01.13

119 וטקטיקה מבורכת ברוך כהן
  • 12:27
  • 07.01.13

כל מהלך פוליטי חוקי יהיה כשר על מנת להחליף את השלטון

120 תגלית המאה... הרי רק רפי שכל תומכים באופן עיוור במועמדת הכאילו. כל מי שמצוייד במינימום תאים אפורים, זיהה מזמן שמדובר בכאילו אינטליגנטית, כאילו מבינה בכלכלה, כאילו מסוגלת לעשות ולא רק לברבר, וכאילו מי שרואה רק את טובת ה"אזרח הקטן" (הכי כאילו). בסה"כ מדובר בעוד אופורטיוניסטית, פופוליסטית, סוציאליסטית אדומה, תומכת ועדי עובדים, מתנחלים ודתיים. בדיוק מי שהמדינה הזו לא צריכה. כפילה של נתניהו (האסון לכשעצמו), למעט העדר אנגלית והופעה יצוגית מינימלית.  (לת) אובייקטיביסט
  • 12:27
  • 07.01.13

121 תגלית המאה... הרי רק רפי שכל תומכים באופן עיוור במועמדת הכאילו. כל מי שמצוייד במינימום תאים אפורים, זיהה מזמן שמדובר בכאילו אינטליגנטית, כאילו מבינה בכלכלה, כאילו מסוגלת לעשות ולא רק לברבר, וכאילו מי שרואה רק את טובת ה"אזרח הקטן" (הכי כאילו). בסה"כ מדובר בעוד אופורטיוניסטית, פופוליסטית, סוציאליסטית אדומה, תומכת ועדי עובדים, מתנחלים ודתיים. בדיוק מי שהמדינה הזו לא צריכה. כפילה של נתניהו (האסון לכשעצמו), למעט העדר אנגלית והופעה יצוגית מינימלית.  (לת) אובייקטיביסט
  • 12:29
  • 07.01.13

122 ראית פוליטיקאי אחד עם יועץ אמריקאי, ראית את כולם!  (לת) יועץ תקשורת= שקרן
  • 13:03
  • 07.01.13

123 לפחות יש את בנט שאומר מה שהוא חושב ספי
  • 13:06
  • 07.01.13

אפשר להסכים איתו ואפשר שלא אבל לפחות הוא כרגע מדבר את מה שהוא חושב, אולי זאת סיבת הצלחתו...

124 ביום שבו שלי יחימווביץ אמרה שהתנחלויות אינה מילה גסה( גזלת אדמה של שכן זה לא גסות"?) הבנתי שמדובר בסניף של נצניהו והצהרתי שאני מסתייגת ממנה  (לת) אלגרו
  • 13:39
  • 07.01.13

125 הארץ-אתם נהיים כבר פתטיים! ינון
  • 14:11
  • 07.01.13

יש גבול לשנאה העיוורת הזאת לשלי, היחידה אגב שבכל הקמפיין הזה דיברה תוכן ולא סיסמאות(תוכנית כלכלית מסודרת, אנושית, וחשובה שנכתבה ע"י 50 כלכלנים, מצע מדיני מפורט וריאלי)
שלי מעולם לא הצהירה שהיא תכנס לממשלת נתניהו הדבר היחיד שהיא אמרה שהסיכוי שזה יקרה הוא אפסי ודמיוני, הבעיה היא שאצל כל שאר הפוליטיקאים סיכוי דמיוני זה ברור שאזחל לממשלה והיא הייתה צריכה להבהיר שאצלה דמיוני זה כנראה דמיוני.
הבעיה היא שמעבר ל"שמאלנות המדינית" של הארץ העיתון הזה בעיקר מייצג ימין כלכלי שסומך באופן משיחי על כלכלת השוק וכל כך מפחד משלי.
לכן תוקפים את שלי ולא את ציפי, ביבי או יאיר, שלי באמת מציעה אלטרנטיבה שמה לעשות, הארץ לא כל כך בעדה...

126 במקרא שלך שלי צודקת ...  (לת) ניצן
  • 14:17
  • 07.01.13

127 מתאר בדיוק את הסלידה שלי ממנה וממפלגתה משה
  • 14:19
  • 07.01.13

אי אפשר ללמד סוס זקן טריקים חדשים.

128 פעם אני הגשתי את "הכל ברבורים" ברדיו - ברשת פ' - רשת פרסומות בכל זמן שרק ניתן... האם אני אולי בסה"כ נציגת ההסתדרות? האם ההסתדרות אולי אנטי-חברתית בעליל בכלל - כוחנית ואגואיסטית? האם גם אני קפיטליסטית נאו-ליבראלית כמו ביבי נתניהו? תיזהרו ממני אם צריך, שכן יתכן שאני עובדת עליכם...  (לת) "שלי יחימוביץ'"
  • 14:36
  • 07.01.13

129 פחחחח על העם (ה"דורש צדק"...)... העיקר אני סתיו שפיר - יחד עם איציק שמולי הצבוע בדרך לכנסת? עבדנו עליכם???  (לת) "סתיו שפיר"
  • 14:38
  • 07.01.13

130 :) אני אולי הנחתי שאתם רפי שכל? בפירוש אמרתי בטלויזיה (עוד ברשות השידור...) שגם מפלגת 'העבודה' אשמה במצב בו נמצאת המדינה לדעתי... אני גם אמרתי - באופן ברור, שלא נראה סיכוי שסתיו שפיר תחבור למשהו קיים! אני, אני יונתן לוי... "יונתן לוי, "דובר" ב"מחאה" "
  • 14:41
  • 07.01.13

:(

131 דבריך נובעים משילוב של טל
  • 14:46
  • 07.01.13

חוסר הבנה של המערכת הפוליטית וילדותיות. שלי מאכזבת את בוחרי השמאל ( גם אני כזה, אגב ) מהסיבה הידועה שאכזבה קשורה לציפיות. הורגלנו שמנהיג שמאל חייב לעסוק תשעים אחוז מן הזמן במתנחלים ובכיבוש. אם ישאר משהו, נדבר קצת על העוני. שלי מתעקשת לא להיכנע ללחץ הזה ולדבר על נושאים שנוגעים לציבורים רחבים יותר. הילדותיות שלך, כמו של אחרים נובעת מציפייה שלא התממשה. שלי לא זגזגה עד היום אפילו פעם אחת ואני עוקב אחריה מאז נכנסה לפוליטיקה. יותא מכך, זמן רב אפילו חיכיתי, מתוך הרגל להתאכזב ולקח לי זמן להבין שזה פשוט לא קורה. מדובר בפוליטיקאית ערכית, ישרה ולא שגרתית.

132 זה מה שאנחנו היא רק מנצלת את זה .. ראו ערך בנט 15 מנדטים ישראלי מודאג
  • 15:01
  • 07.01.13

רפות שכל זה שיש לבנט 15 מנדטים, רפות שכל זה להמשיך ולתמוך בנתניהו .

אז אפשר להאשים אותה שזה מה שהיא חושבת?
הרווחנו את זה ביושר ! (לצערי)

133 אזרחים: שלי היא לא כליל השלמות, אבל מאחוריה רשימה של אנשים אינטליגנטיים, לפחות, וזה ממש עושה את ההבדל. בבחירה בינה לבין הליכוד/ביתנו/הבית/שס- עדיף לנו, היושבים בארץ הזאת, לקבל אותה ואת נבחריה כדי שלא להפוך לעניים מרודים ומושפלים  (לת) דליה
  • 15:08
  • 07.01.13

134 ואני אתמוך ברשימת העבודה בעבור אדם אחד: משה מזרחי !!! האיש, חוקר מעולה, נזרק מהמשטרה תחת שלטון הימין כי התקרב מדיי ללכוד את הנחשדים בשלטון  (לת) חנן
  • 15:15
  • 07.01.13

135 מעשים הם אלה שיכריעו - ופועלה של שלי למען ציבור העובדים הם עדות לדרכה אורן
  • 15:16
  • 07.01.13

הצעת חוק זכויות חברתיות, הארכת חופשת לידה ל 14 שבועות, החוק להגנת שכר העבודה, חוק פיצויי פיטורין, הגבלת שעות עבודה "גלובליות" ללא תשלום, חוק הטקסטיל למען עובדי תעשיית הטקסטיל הבטחוני...

136 שלי היא בורה פוליטית מוחלטת אין לה מושג בכלל על מה היא מדברת היא בבורות שלה מסמלת את אפסות השמאל הציוני שהפך למרכז-ימין משום שלשמאל אין מה לחפש בציונות שהיא כפי שנגלה סוף סוף לעין בלתי מזויינת היא ימין לאומני-דתי ואין בלתו  (לת) מפלצת
  • 15:51
  • 07.01.13

137 לא תשימו ז תקבלו ז  (לת) שם ז
  • 15:51
  • 07.01.13

138 מאמר עיתונאי שמתחילתו עד סופו מדבר עובדות ומנתח נכון מציאות? פנחס התרשם!  (לת) פנחס ושלום (עליכם.)
  • 16:27
  • 07.01.13

139 מרירות של שמאל קיצוני דן
  • 16:34
  • 07.01.13

השמאל לא יצליח להגיע לשלטון לעולם כשיש לו מחבלים בתוך המחנה. אף אחד הוא לא שמאל מספיק בשבילכם

140 מסכימה עם הסיכום של הכתבה: "עבורה, בני אדם הם רק אמצעי להשגת איזושהי מטרה" אני
  • 16:47
  • 07.01.13

אך בנוגע להגדרה העצמית של המפלגה כ"ימין" או "שמאל" - לא בטוח שזו הונאה כל כך גדולה. השמאל המסורתי מבטיח שיחזיר שטחים וטרם הזדמן לו לקיים את הבטחתו. הימין לעומת זאת, מבטיח את ההפך אך עד כה החזיר שטחים כמה פעמים! כלומר דווקא הימין מוליך את בוחריו שולל. מכיוון שכולם בסופו של דבר מחזירים שטחים אז האנשים צריכים להבין ששמאל וימין זה סתם דרך למשוך מצביעים שכן ראינו שבפועל אין הבדל ביניהם. ולכן הבחירה צריכה להיות המצע בתחום החברתי והכלכלי אך גם ההתנהלות של הנבחר. שלי הוכיחה עד כה כי היא דומה מאוד לנתניהו - מתגמשת כדי לצבור בוחרים. כך למשל עצימת העין מהוועדים החזקים משום שהם מהווים כוח אלקטורלי עבורה. לדעתי היא קורצה מחומר של פוליטיקאית וזו ממש ממש בעיה לנו. אין בשורה וכולם דואגים לעצמם בלבד.

141 להצביע ליחימוביץ? חיים יענקל
  • 17:14
  • 07.01.13

הצעה לסיסמת בחירות

יחימוביץ???
שלי!!!

142 לצערינו זה נכון דן
  • 17:22
  • 07.01.13

תוצאות הבחירות הקודמות, ואלה שלפניהן, ואולי גם אלה שלפניהן, מראות שיותר מדי אנשים בישראל הם "עדר של יצורים רפי שכל, שזיכרונם כה קצר עד שניתן להתל בהם משל היו ילדים בני יומם"

143 בגלל שזה אתה, אני בולע ואומר, בא נבדוק את זה בהמשך...  (לת) ע.
  • 17:25
  • 07.01.13

144 נכון,תודה,יחימוביץ היא לא יותר מסוציאל דמאגוגית קטנה. מפלגת העבודה אבודה מתמיד עם השדרנית שהביא פרץ לפאר עצמו.  (לת) מלך
  • 17:28
  • 07.01.13

145 הבל הבלים אני לא מתייחס לאמירות של בחירות וגם לא לכתבות כמו שלך יחימוביץ טובה יותר מאחרים .  (לת) איש אחד
  • 17:33
  • 07.01.13

146 יש רק תשובה אחת: מרצ בראשות זהבה גלאון. >>> המפלגה היחידה ששומרת על עקרונות. חילוני
  • 17:57
  • 07.01.13

למרות שהיו רק 3 מנדטים (צופים להם בסקרים 5-7), הם היו האופוזיציה הכי גדולה עם:
*מספר ההצבעות הגבוה ביותר
*מספר החקיקות החברתיות הגבוה ביותר

147 נו, אז מצביעים מרץ. כי אין לנו משהו יותר טוב לעשות מאשר לייצג את עצמינו באמת.  (לת) שושו
  • 18:12
  • 07.01.13

148 צריך להודות על האמת גם אם היא כואבת. יחימוביץ לא ראויה או מוכשרת רפאל טירת כרמל
  • 18:22
  • 07.01.13

כדי לכהן כראשת ממשלה ואפילו להנהיג את השמאל. היא יכולה להיות שרת עבודה ורווחה מצויינת או לכהן בתפקיד חברתי ולחולל מהפכות ורפורמות לטובת האזרח. זה גודלה האמיתי וכל יומרה אחרת היא שקר בנפשנו

149 אוסף טיעונים שאין בינם למציאות דבר ולא דבר. היחידה שלקוחת את קהל בוחריה ברצינות היא שלי. ירושלמי
  • 19:18
  • 07.01.13

וקצת נמאס מההתנפלות היומית ב"עיתון לאנשים חושבים" על שלי. תמצאו לכם מישהו אחר להתקרצץ עליו.

150 מסכים עם כל מילה שי
  • 19:43
  • 07.01.13

נראה לי שרגליו של הכותב נטועות בקרקע מוצקה.
קדימה, לך עם זה עד הסוף, הקם מפלגה (או שקם אחת) וצא לדרך.
תדאג להגיד לכולם רק את האמת, תשתדל לא להתבאס כשתראה פוליטיקאים אחרים עוקפים אותך עם טקטיקות "לא כשרות", וקווה להיענות ההמונים ולמאמרי תמיכה באתרי חדשות באינטרנט.
בהצלחה....

151 נכון מאד. איפה היא היתה כל השנים האחרונות שלא אמרה מילה על השטחים, ניצול הפלסטינים, התעללות בחקלאים מסכנים על ידי המתנחלים ואנשי תג מחיר עדי
  • 20:40
  • 07.01.13

היא דאגה לומר לנו לפני מספר חדשים שלהניח שמפלגת העבודה זה שמאל, זה דבר הזוי
פתאום היא באמת נזכרה במצביעי מפלגת העבודה אבל איש לא מאמין לה

152 דווקא לשלי נטפלת? מה עם עמיר פרץ? רועי
  • 00:40
  • 08.01.13

"נושא הדגל החברתי" שהתמודד בפריימריס של העבודה, הכניס לרשימה את מועמדים (כלל מירב מיכאלי הבלתי נסלחת) וכעבור כמה ימים חבר לציפי שעמדותיה הכלכליות הפוכות לשלו?

153 הצביעו לאסמה זחלקה, מפלגת דעם, סולידריות, גישה אמיצה פשוטה ורהוטה אביגיל
  • 01:58
  • 08.01.13

משותפת ליהודים וערבים לא לאומנים שכבר הקימו איגוד מקצועי שנלחם למען העובדים והולך עד הסוף בכל העניינים שצריך לשנות

154 מרצ דן
  • 06:56
  • 08.01.13

בס"ד
מר עידן בוקר טוב,
המאמר שלך צודק בהחלט, ורציתי להוסיף: זה מה שמוכיח שמרצ היא היחידה שמעריכה את דעת הקהל ברצינות

155 בעקרון יחימוביץ צודקת HMJE
  • 08:29
  • 08.01.13

בעזרת חוצפה לא קטנה ובורות מרשימה היחימוביץ גוררת אחריה שובל לא מבוטל של חסידים שוטים. תוצאות הסקרים גרמו לה קצת להתעופף ובימים האחרונים היא התחילה להאמין בעצמה בסיסמאות שהיא מפריחה והיא נשמעת אומרת :"כשאני ארכיב את הממשלה הבאה"...

מאחר והיא דואגת להסתיר היטב את אנשי רשימתה: פואד הדינוזאור, הרצוג המושחת (השתקן מעמותות ברק), מירב מיכאלי השמאלנית הקיצונית ההזויה, סתיו שפיר, מיקי רוזנטל שבנה בניה לא חוקית ועוד, החסידים אינם יודעים בדיוק בעד מי הם הולכים להצביע אבל יאללה מצביעים.

בעבר ל"אבודה" היו עקרונות והיו מועמדים בעלי שעור קומה וקשת דעות נרחבת (שכללה גם קיבוצניקים) שאפשר היה להסכים להם או להתנגד להם אבל וכיום ב"אבודה" הכל נבוב ואופורטוניסטי

מכאן שבעקרון יחימוביץ צודקת כשהיא מניחה שבוחריה רפי שכל ולא חסרים שוטים שיצביעו לה ולחבריה ההזויים.

156 כמה מטקבקים בתשלום יש לשלי! סחתיין, כולם עובדי ועד, במקרה?  (לת) כל הכבוד
  • 10:50
  • 08.01.13

157 שלי רחוקה משלמות - מאוד רחוקה tal
  • 12:06
  • 08.01.13

ויש לי ביקורת עליה מכאן ועד אנטרטיקה ובחזרה. אבל יחד עם זאת אני מצביע למפלגה שהיא עומדת בראשה ולאו דווקא לה.

מפלגת העבודה היתה לפני שלי ותהייה גם אחריה. והיא הגדולה בגוש וזה כשלעצמו ייתרון שמונע קול מנתניהו.

158 הפרצוף האמיתי של שלי!הכל שלי,שלי שלי!!!!!פרצופה שלי המדינה???????  (לת) אבנר אברהם
  • 14:45
  • 08.01.13

159 שלי מסוכנת לכלכלה, היא תדאג לוועדים הגדולים שטובים לעצמם ולא לציבור  (לת) אורן
  • 01:32
  • 11.01.13

160 סתיו שפיר ומירב מיכאלי בעבודה- העבודה היא מפלגת שמאל קיצוני  (לת) אלכס
  • 01:34
  • 11.01.13

161 יש משהו מאוד מוזר בעברית של יחימוביץ יש לה עברית ללא נשמה  (לת) יעקב
  • 08:54
  • 11.01.13

162 שלי טובה לוועדים הגדולים ולא לחלשים  (לת) דליה
  • 08:57
  • 11.01.13

163 מר עוז הנכבד-לעוות ולשכתב את הדברים זה הדבר הכי קל-תמשיך לכתוב שם ללשון אין עצמות והמיון חופשי להמציא דברים  (לת) עוזי
  • 09:02
  • 11.01.13

164 רק דעם. הפעם מחליטים.
  • 19:54
  • 11.01.13

וכל המצטרף הרי זה מהפכה.

פעילות
המלצות