מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סמים קלים, אכיפה נוקשה || חרף ההנחיות, המשטרה לא מרפה ממעשני סמים קלים

רק ב-2012 נפתחו כ-23 אלף תיקים נגד מעשנים, 70% מהם היו על "שימוש עצמי". את מחיר ההליכים המשפטיים משלם הציבור

א' סטודנט לתואר ראשון בכלכלה, השתתף לפני כשנתיים במסיבת יום הולדת בחוף הכנרת. באמצע הלילה, הפתיעו אותם שוטרים שבאו למקום, הורו להם לא לזוז והחלו חיפוש על גופם ובחפציהם. על א' הם מצאו חצי גרם סם מסוג חשיש. "זה היה בעיקר משפיל", סיפר א' ל"הארץ". "הם נהגו בי באלימות והפכו אותי ברגע אחד לעבריין. הם התנהגו כאילו שהם תפסו פושע בכיר. ההרגשה הזו שנוהגים בך בכזאת אלימות ועוד מול כל החברים שלך זה רגע משפיל וקשה. ניסיתי להגיד להם שאני לא מתנגד, אבל כלום לא עזר". לא', שרק לפני שלוש שנים השתחרר מיחידה צבאית מסווגת, נפתח תיק פלילי שעשוי להקשות עליו למצוא עבודה בסיום התואר במקומות רגישים, אף כי הוכשר...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 המשטרה חיה בעבר ומבזבזת את התקציב של הצבור שמממן אותה על עיסוק בשטויות מייק
  • 08:03
  • 26.01.14

במקום בענייני פשע אמיתיים. עישון ג'וינט כשלעצמו אינו עבירה.
פשוט מקומם.
עצרתם לרגע וחשבתם לרגע מה הנזק למשק מפגיעה בחייו של אדם נורמטיבי עובד שעל לא דבר מוצא מהכלל? הנזק לחברה ולכלכלה הוא עצום לעומת התועלת לכאורה באכיפת בסעיפי חוק שאם היו מוגשים היום בכנסת לא היו מגיעים אפילו לקריאה ראשונה שלא לומר מושלכים לפח עוד על גבי הטיוטה.

  •   ראייה נוכחה פוליטיקאי
    • 15:55
    • 26.01.14

    לתפיסתי המשטרה רואה על איזה צד החמאה מרוחה ופועלת בהתאם. אני לא חושב שהיא כה טיפשה או עיוורת להשלכות מעשיה.

  •   אני לא רוצה רופא מעשן ג'וינט בהפסקה ואחרי כן ניגש לטפל בי אלכסנדר
    • 19:31
    • 26.01.14

    אני חושב שאף לא היה רוצה שמישהו יובא לבית החולים במצב פסיכוטי או ייעצר על אלימות כלפי הסובבים אותו ויתנצל שבסך הכל עישן משהו במסגרת חברתית .
    אם למישהו יש צפייה לקבל עבודה מסווגת שיואיל להתרחק מעדות לצים שלא לדבר רשעים .

  •   אתה גם לא רוצה שרופא שיכור יטפל בך, נכון? שמואל
    • 20:27
    • 26.01.14

    אבל האלכוהול חוקי לחלוטין, בעוד שמעשני המריחואנה צריכים לשלם סכומים מופקעים ולחשוש מהמשטרה
    הרווח ממסים על מכירת מריחואנה היו יכולים לשפר מאוד את מצב המדינה

  •   מדיניות שמדיניות - המשטרה מורכבת מדפ"רים, ביריונים אלימים הששים להפגין כוח.  (לת) אינספקטור קלוזו
    • 20:52
    • 26.01.14

02 המשטרה אברהם
  • 09:21
  • 26.01.14

כהרגלו, הGESTAPO BLUE מתנקל באזרחים תמימים

  •   אמת ויציב! אם את הכסף שמשקיעים באכיפת זוטי דברים היו משקיעים בחינוך, אולי אברהם היה כותב בלי שגיאות כתיב...  (לת) עוד אחד
    • 00:18
    • 27.01.14

03 זה פשוט מה שהמשטרה מסוגלת לו פנינה
  • 09:28
  • 26.01.14

להיטפל לאנשים נורמטיבים, שאינם מסוכנים, ושלא צריך מי יודע מה לחקור.

04 כי זה משטרת ישראל - חברה של עבריינים, מציקה לאשכנזים  (לת) כשהשר עבריין, מה יגידו השוטרים?
  • 09:32
  • 26.01.14

05 הרשות למלחמה בסמים והמשטרה בשירות הסוחרים, שומרים על המחירים גבוהים  (לת) מטומטמים או מושחתים?
  • 09:38
  • 26.01.14

06 כמו בעבירות תנועה אסף
  • 09:40
  • 26.01.14

המשטרה שלנו מצויינת , אנשים טובים והרבה רצון - אלא מה ? יותר נוח לחפש בלילה משהו שאיבדת מתחת לפנס מאשר במקום שבו אבדת אותו שם יש חושך.

חבל שהמשטרה לא נענית להנחיות וגם לשכל הישר ולא מתמקדת בפשע - רוצים דוגמית ? חיסולי חשבונות בין עבריינים לעומת תפישת בליין שעישן גו'ינט ! וכל אחד שיסיק את המסקנה שלו

  •   אנשים לא כל כך טובים כי לצורך רך תופרים תיקים שתהיה כמות!  (לת) יודעת
    • 14:16
    • 30.01.14

  •   תפקודם של משטרת התנועה ובית הדין לתעבורה ולטרן
    • 14:34
    • 30.01.14

    הוצאות הממשלה על משטרת התנועה ובית הדין לתעבורה מה תועלתן?
    בזבוז כספים על משטרת התנועה ובית הדין לתעבורה
    משטרת התנועה מחלקת לארבע רמות חומרה את עברות התנועה/תאונות דרכים:
    א'. הקלה ביותר כולל דוחות. ב'.ג'. הרמות האמצעיות כוללות פגיעות גוף גם קשות והרס כלי רכב. ד'. החמורה ביותר מות או פגיעות מסכנות חיים. משטרת התנועה מטפלת אך ורק בשתי רמות ד. ממנה אינה יכולה להתעלם. ורמה א'. אין היא מתיחסת לרמות האמצעיות. המגישים תלונה על תאונה ברמות ב' וג' אפילו נפגעו קשה בגופם, אפילו נהרס רכבם לחלוטין, אומרים להם קחו פרטים מהנהג. אם הנהג סרב לתת פרטים וגם אם לפי הרישום קשה למצא כי אין מספר טלפון אומרים להם גשו לחברת הביטוח, ואינם זוכים להתיחסות נוספת. גם אי מסירת הפרטים על ידי הנהג אינה מעניינת אותם, להוציא תקופות שבהן המשטרה יוצאת ב"מבצע" בנושא. משטרת התנועה עובדת בשיטת המבצעים, מה שלא זוכה להתיחסות בדרך כלל, נהיה חמור בעת מבצע. מעניין להשוות זאת לעבודתה של משטרת הפלילים. האם משטרת הפלילים עורכת מדי פעם מבצע בנושא תקיפה, שוד או רצח? אולי לא אך גם שם היא תופרת תיקים לקורבנות קלים.

    משטרת התנועה מטפלת באופן פעיל ביותר ברמה א', זו הפחות חמורה. דוחות על עברות גם דוחות שוא בין בהזדמנות ובין במבצעים. כאן המשטרה אוהבת להראות את כוחה. ברמה זו אי מסירת פרטים הינה בכל מקרה חמורה גם אם לא היה נזק ואפילו אם גם לא היתה תאונה אלא כל הסימנים מעידים שבוימה תאונה. מקרים אלו נעשים יותר ויותר נפוצים על במיוחד על ידי קטנוענים ורוכבי אופניים. כאן המשטרה תופרת תיקים בשיטות שהיא מלמדת את חוקריה. ברמה הפחות חמורה במקרים שלפחות נראים כפחות מסובכים המשטרה פעילה ביותר להראות כמויות – זה ההישג שלה וזה הכי קל. ברמה זו המשטרה משוחררת מביקורת הפרקליטות. גם למשטרת התנועה מערך תביעות משלה. התביעה המשטרתית עושה הכל כדי שתהיה תביעה, גם בחיר של חוסר תאמה אפילו לכתב ה"חוקר" שכל כל טרח להביא להרשעה ולפעמים לא מספיק הצליח. כך שרושמי התביעה לעיתים גם משפצים את התביעה במחיר של חוסר תימוכין במה שנרשם כעדות כדי להתאימה לחומר מרשיע. בדרך זו רוב המגיעים לבית הדין לתעבורה הינם נהגים נורמטיביים ואילו רוב הנהגים הפראים והמסוכנים אינם מגיעים לבית הדין.

    בכך לא נגמרת ההתחכמות. לתביעה המשטרתית היתר מיוחד לבחור את השופט הרצוי לה עבור כל מקרה. כך שאם אין ממש אשם ניתן לבחור בשופט/ת האוהדת ביותר למשטרה. התובעים בדיון המשפטי גם הם ממערך התביעות של המשטרה אלו שוטרים לבושים אזרחית. תפקידם לעשות הכל למען הרשעה שזה אומר: אם המתלונן מתגלה כבלתי אמין ביותר, כפרחח כבריון ועדותו מלאת סתירות יתעלמו מכך, אם תהינה סתירות מהותיות בין עדותו בדיון לתלונתו במשטרה גם כאן יתעלמו מכך, אם בא כוח הנאשם מבקש למסור לבית המשפט את תלונתו במשטרה – שאותה בית המשפט אינו מקבל מלכתחילה, תהיה התנגדות מצד התביעה בטענה שאין סתירות. אם אין סתירות מדוע ההתנגדות? הפירוש האמיתי ל"אין סתירות" הוא יש סתירות אך עדיף להסתירם לבל יודע. בעת עדות הנאשם ההתנהגות כלפיו היא בריונית הפרעה לעדות, התפרצות לתוך העדות בשאלות על מה שטרם הגיע אילו בשם חקירה נגדית. ליצור רושם בכתובים כאילו יש סתירות שוב לא לתת להסביר ולבקש להפסיק עדות.

    שופטי התעבורה הם מטעם המשטרה בדרך כלל תובעים משטרתיים לשעבר. אלו אולפו במשטרה ובהגיעם לכס השיפוט הם כמו התביעה משמשים זרוע של המשטרה. בתירוץ של לחץ ו"בזבוז זמן יקר לוחצים בכל הברוטליות להודות . בכך המשטרה מעודדת מאוד ומגדילה את התביעות. השופטים שוב בטוענה של עומס, לוחצים להודות וחוזר חלילה. על פי ההגיון כמות התביעות צריכה דוקא לגרום לכך ששופטים לא ימהרו להשביע את רצון המשטרה ולא ימהרו להרשיע. בידם הסמכות אף להעניש שוטרים שהביעו בדך פלילית לתביעה. זה ודאי היה מרתיע את המשטרה. אלא שלא כך. עצם קיומו של בית דין נפרד לתעבורה – שהוקם במקורו זמנית בגלל שביתה ממושכת של בתי המשפט מזין את מערך התביעות של המשטרה. מכאן שקרוב לודאי שהתלונות מצד בתי המשפט הן מהשפה אל החוץ. אילו התביעות היו על מה שבאמת צריך יתכן וניתן היה לבטל את קיומו הנפרד של בית התדין לתעבורה ומכאן לבטל את משרות שופטי התעבורה. שופטי התעבורה מרשיעים בכמעט מאה אחוז מהמיקרים. כדי להבטיח זאת גם כאשר הנאשם זכאי, הם לא נותנים ביטוי בפרוטוקול להרבה מהמתרחש מסתירים את עובדת הפסקת העדות משמיטים את כל ההוכחות לחפות מהפרוטוקול ובעיקר משנים בפרוטוקול כל מה שלא מתאים להרשעה. גם המשטרה לחלוטין אינה מעוניינת בביטול בית דין שהוא למעשה סניף שלה לכן מצדה רצוי להרבות כמותית בתביעות להמשך קיומו. הימצאות התביעה המשטרתית במערך החקירות עוררה חשש בדבר יכולתה לקבל החלטות עצמאיות.

    פורומים שלטוניים החלו לדון בסוגיית מעמדה של התביעה המשטרתית – בהיבט הנוגע לעצמאותה של התביעה המשטרתית במסגרת המשטרה. במובחן מן התובעים בפרקליטות הנהנים מעצמאות אירגונית התובעים המשטרתיים כפופים לקציני החקירות במרחבים ובמחוזות ולפיקוד הטריטוריאלי של המשטרה. הימצאות התביעה המשטרתית במערך החקירות המשטרתי עוררה חשש בדבר יכולתה לקבל החלטות באפן עצמאי. לפי תפישת המשטרה, תפקיד התביעה המשטרתית הוא לבצע את מדיניות המשטרה ולסייע בהשגת יעדיה. במצב זה אין זהות אינטרסים בין הגוף החוקר לגוף התובע. במסגרת שיטת הניהול לפי יעדים לכל אחד מתחומי הפעילות במשטרה. נקבעים לתביעה המשטרתית יעדים כמותיים. יעדים אלו נקבעים בהתאם לאינטרסים המשטרתיים בתיאום עם קציני אגף החקירות, במרחבים ובמחוזות ובאישורם, והם אינם תואמים בהכרח את תפקיד התובע – להעמיד לדין רק בהימצאות ראיות מספיקות וכשקיים אינטרס ציבורי. כלומר המשטרה מחליטה מלכתחילה על מכסות לכל מני עברות שיש להביא לתביעה!!! כפי שכולם יודעים בנוגע לדוחות ששוטרים מקבלים מכסות אותם הם צריכים למלא. משל היתה המשטרה קובעת יעדים לכמות תביעות על רצח שוד תקיפה בכל מחוז ולפי כך פועלת. מאוד יתכן שנגיע למצב זה אם לא יושם קץ למשטרת תנועה זו במתכונתה הנוכחית.

    בדיקת המבקר העלתה כי הטיפול בתביעה המשטרתית בכל הנוגע להליך העמדה לדין ולהסדרי טיעון טוב פחות מזה שבפרקליטות, כי משך הטיפול בתיקי התביעה המשטרתית ארוך מזה שבפרקליטות וכי עלות העסקת תובע משטרתי גבוהה מעלות העסקת פרקליט. ביקורתו והמלצתו של מבקר המדינה, החלו להניע תהליכים במשרדי הממשלה השונים. בעקבות דברי המבקר, חזרו והתקבלו במהלך השנים 2000 ו2001 במסגרות ממשלתיות שונות , החלטות בהן צוין כי המצב הקיים אינו תקין ואינו ראוי. מאז עברו כבר עשר שנים! האם על הציבור להמשיך לממן זאת בעזרת הגזירות הכלכליות וצמצומים בשירותים חיוניים?

07 " והפכו אותי ברגע אחד לעבריין..." - אבל אתה עבריין... beetle
  • 09:41
  • 26.01.14

את אנשי השמאל לא מעניין החוק, רק האמת שלהם חשובה.
אוי, איזו חשיבה נבערת.

המוסר הכפול של אנשי השמאל כבר מעלה צחנה. אם רוב משתמשי הסמים היו אנשי ימין, הם היו תוקפים את המשטרה שאינה אוכפת את החוק המוסרי, אך מכיוון שהם אלה העוברים על החוק, אז הם תוקפים את המשטרה הממלאת את תפקידה.

  •   וואלה! אז אני ימני וחושב שאתה אדיוט! מרקו
    • 17:17
    • 26.01.14

    מי שמעשן ג'ויינט הוא לא עבריין בשום מובן.

  •   מה הקשר שמאל ימין חתיכת גולם???  (לת) אוהד
    • 17:27
    • 26.01.14

  •   על מה אתה מדבר?? כמה שטויות!! ימית
    • 20:12
    • 26.01.14

    זה בכלל לא הנושא ואין שום קשר לשמאלנים/ימנים!! יש קשר לבעיה אמיתית של משטרה שמבזבזת את הזמן שלה ואת הכסף שלנו על כלום!! אין אנסים/גנבים/פושעים אמיתיים שם בחוץ שעדיף להשקיע בהם זמן, מאמצים וכסף??

  •   לטמטום שלך אין מרפא, תוותר מראש  (לת) טיפש
    • 20:53
    • 26.01.14

  •   פייגלין שמאלני??? משה
    • 23:31
    • 26.01.14

    להזכירך, הוא חבר כנסת מטעם הימין המוביל מאבק ללגליזציה של הסם. פייגלין ללא ספק לא חשוד בשמאלניות יתר

  •   מה הקשר שמאל-ימין אתה שואל? מסתבר שהקשר הוא ימין = טמטום. את השמאל אשאיר לך למלא.  (לת) אזוב שבקיר
    • 03:29
    • 27.01.14

08 עלות תפיסת והבאתם לדין של אנסים, גנבים ורוצחים היא גבוהה מאד. ומי נושא  (לת) שועלה זקנה ומרושעת
  • 09:42
  • 26.01.14

  •   ומי נושא באותה עלות? אני ואלה, האזרח. המסקנה :לחדול מתפיסת אנסים רוצחים וגנבים.. כך נחסוך למדינה סכומי עתק  (לת) שועלהזקנה ומרושעת
    • 15:22
    • 26.01.14

  •   אתה מטומטם או עושה את עצמך? dfss
    • 17:18
    • 26.01.14

    ההבדל הוא שאנסים פוגעים באנשים אחרים
    סטלנים שמעשנים בבית או במקומות מבודדים לא פוגעים

09 כל הכבוד! חבר של ש׳
  • 09:46
  • 26.01.14

כתבה מעולה! מאד עניינית ונוקבת.

10 הנזק הכי גדול הוא שאנשים מרגישים שהם חיים במדינה מטומטמת  (לת) חף מפשע!
  • 09:48
  • 26.01.14

11 למשטרה יש זמן וכסף להתעסק בכל השטויות האפשריות חוץ מאשר לטפל בפשע  (לת) חכמים על אזרחים תמימים
  • 09:50
  • 26.01.14

12 אין דבר כזה "סמים קלים"  (לת) י
  • 09:55
  • 26.01.14

  •   צודק, יש אנשים בורים.  (לת) עידן
    • 15:13
    • 26.01.14

  •   באמת? קפאין משנה מצב רוב. הוא חומר שפועל על המח יוספוס
    • 16:40
    • 26.01.14

    שלך. זה לא סם קל? מה עם סיגריות? ניקוטין הוא סם. אלכוהול הוא סם, קשה יותר, מזיק יותר ממריחואנה. אבל הוא חוקי בכל מקום בעולם המערבי. מדוע?

    אם היה לך קצת יכולת לחשוב היית מבין שמה שמפריד בין ״סם קל״, ״סם קשה״, ו-״לא סם״ הוא אוסף הגדרות כלכליות של אינטרסים של קונצרנים מושחתים. בעולם מושחת מליוני הרוגים בשנה מעישון ואלכוהול זה בסדר. אבל כמה סטלנים מסם שמעולם לא הרג איש (מריחיאונה) הם ״עבריינים של סמים קשים״.

    תמשיך להיות מטומטם ולקבל כל מה שאומרים לך ״כי ככה אמרו״.

  •   נכון, צריך להפוך את כל הסמים לחוקים. דור
    • 16:56
    • 26.01.14

    אני מסוגל להחליט מה טוב בשבילי.

  •   בוא נוציא גם את האלכוהול, הקולה והחמאה מהחוק סער
    • 17:21
    • 26.01.14

    אתה שותה אלכוהול מדי פעם?
    קשה לי להחליט מה אתה יותר -
    צבוע או טיפש?

13 האם צריך להפתיע שגוף בו מפקדיו הולכים ל"רבנים" ,לא מסוגל לתפקד! רונן
  • 09:58
  • 26.01.14

אין בין פעילות משטרתית לבין בטחון הציבור.
יש הרבה מאוד קשר בין פעילות משטרתית והפרעה לציבור.
האם לא הגיע הזמן שמדינת ישראל ,תגרום לגוף זה לעשות את עבודתו?

14 מה אתם מצפים? שילכו לרב ישאלו מה הוא חושב יאיר
  • 09:58
  • 26.01.14

משטרה מושחתת ורופסת. מבזבזים את כספינו על השטויות האלה ולא מנקים את האורוות בבית.

במקום בו משחדים נציבים - תנו לעשן בשקט.

15 לא מתעסקים בדברים העיקריים...שם אין להם השגים כלל  (לת) דון קורליאונה
  • 10:02
  • 26.01.14

16 הודעה לציבור: - מה שקורה (בענף המריחואנה) בדנבר יישאר בדנבר. ברור?  (לת) משטרת ישראל (העמוסה) ומערכת המשפט (הפקוקה 24/7).
  • 10:04
  • 26.01.14

17 המפקדי תחנות צריכים להראות עשייה כלשהי, לא? לא סחי
  • 10:08
  • 26.01.14

וכנסת ישראל מאפשרת את הביזיון הזה.

אי הפללה, ועדיף מוקדם מאשר מאוחר.

18 והעיקר שמבלבלים לנו את המוח על חברות התרופות .... רק המשטרה  (לת) עוצרת כל רפורמה בנושא
  • 10:15
  • 26.01.14

19 משטרה דמיקולו שמחפשת איפה שקל למצוא.  (לת) לא מעשן
  • 10:19
  • 26.01.14

20 משטרה מסטולית. הפושעים הכבדים חוגגים. והם מחפשים סטיטסטיקה.כמה עקומים.  (לת) אמת
  • 10:20
  • 26.01.14

21 שימוש עצמי אריק
  • 10:23
  • 26.01.14

אני סטודנט , בן 28, עובד ב 2 עבודות, שוכר דירה, עשיתי שירות צבאי מלא וכן אני אהוב לדפוק ג'ינט פעם ב.. לפני 3 שנים נתפסתי ברכב עם כמות מזערית של 2 גרם. הודתי כי זה שלי אך הם התעקשו שאני אספר להם ממי קניתי. התשובות שנתתי לא סיפקו אותם והייתי עצור 24 שעות ושבוע במעצר בית!!מאז ועד היום התיק נשאר פתוח, הוזמנתי כבר ל לעוד חקירה ואני עדיין ממתין להחלטת התובע. ובנתיים ההווה והעתיד שלי מוכתים בצבע שחור.בגלל שעומד כנגדי תיק פתוח לא מקבלים אותי לעבודות שהיו יכולות לקדם אותי בחיים. די לחוסר צדק ודי לצביעות. אם שלי יחמוביץ או יאיר לפיד היו נתפסים כשעישנו הם לא היו מגיעים לכסיא שלהם היום, אז למה אני שונה מהם? אנחנו לא עבריינים ולא רוצים להיות כאלה אז תפסיקו עם החוק הלא מוצדק הזה.כן לאי הפללה.

22 מה הפלא? אביב
  • 10:28
  • 26.01.14

זו הרמה של המשטרה של דנינו.
מערך דוברות ״מפואר״, הרבה דיבורים גבוהים ועשיה אפס.
דנינו והכלומיניקים שלו, ללא ספק בדרך להיות פוליטיקאים מוצלחים.

23 חברים תבינו, השורה התחתונה פה היא חגי
  • 10:28
  • 26.01.14

כסף. אם המשטרה לא תתעסק בזה אין לה זכות קיום. המעצרים הללו הם עבודה קלה עבור המשטרה, מדובר באנשים שברובם נורמטיביים לחלוטין ולכן המעצר שלהם מאוד קל. המשטרה מציגה נתוני מעצר מרשימים ומקבלת מימון בהתאם. אף אחד, כולל בצמרת המשטרה, לא מייחס חשיבות אמיתית לנושא. הבעיה מתחילה כאשר אנשים עם תיקים במשטרה רוצים לעבוד בעבודות בטחוניות.

24 התקשורת והשמאל מנהלים בשנה האחרונה קמפיין להכשרת סמים "קלים"  (לת) בושה
  • 10:33
  • 26.01.14

25 הפרקליטות יכולה להתעלם מטיפשות המשטרע ולא עושה כן. מה אפשר ללמוד מזה?  (לת) יוד
  • 10:36
  • 26.01.14

26 מי שמסתכל על שר המשטרה הפרמיטיב מבין הכל  (לת) וואצ'ר
  • 10:37
  • 26.01.14

27 אחללה כתבה.  (לת) עפר
  • 10:43
  • 26.01.14

28 Cop killer!!!! זה הפתרון.  (לת) אין אלא לצטט את body count
  • 10:43
  • 26.01.14

  •   תראה לי ת סטלן שמסוגל להרוג זבוב, אח"כ נדבר על שוטרים...  (לת) עאלק
    • 16:30
    • 26.01.14

  •   וזאת בדיוק הנקודה סטולי הגנוב
    • 15:04
    • 27.01.14

    אם היה לשוטרים עסק עם מי שמסוגל לפגוע בהם חזרה, הם היו "חושבים פעם שניה" (נגיד שהם מסוגלים לחשוב פעם אחת...) אם לגעת בו. וראה את גן העדן שבו חיים כאן העבריינים האמיתיים.
    הסטלנים הם הטרף הקל בשרשרת המזון.

29 ביום שיעצרו אנשים בבתי קפה, יבין הציבור את הטמטום במדיניות הנוכחית אסף
  • 10:45
  • 26.01.14

מה מפריע לכם שעזאזל שבן אדם מעשן לו בכיף פעם בחודש באיזו מסיבה בכנרת או כשהוא מסתובב עם הכלב בפארק אחרי יום קשה.

שיתירו גידול חופשי ונגמר הסיפור, או שימכרו בבית מרקחת מגיל 21 ומעלה כדי שחיילים לא יעשנו חופשי. אבל לעשות מבן אדם עבריין בגלל צמח טבעי? איפה נשמע כזה טמטום וכזאת עריצות....

נכון אחרי שזה יהפוך לחוקי נמצא כמה עשרות נערים בתאונות דרכים קשות ויהיו הרוגים. אבל בכ"ז, זאת מחלת ילדות של כל סם, וזה קורה כל יום מאלכוהול שהוא כן חוקי, אחרי כמה שנים גם זה ייעלם.

  •   רק תיקון קטן, אסף בועז
    • 15:41
    • 26.01.14

    לא שאני מקבל נהיגה תחת השפעת סם, אבל לידיעתך קנביס רק גורם לנהיגה "פחדנית", בניגוד גמור לאלכוהול.
    סטלן נוהג 80 בנתיב ימין בכביש בין-עירוני, לעומתו שיכור הוא בעל עודף בטחון עצמי ובדר"כ במהירות מופרזת. גם מהירות התגובה לא נפגעת באותה מידה עם קנביס.
    שוב, עדיף בלי שום דבר בדם, אבל עדיין פחות מסוכן לעשן ולנהוג מאשר לנהוג שיכור.

  •   ההבדל בין נהג שיכור לנהג על קנביס דוד
    • 21:16
    • 26.01.14

    השיכור יחצה את הרמזור האדום במהירות
    הנהג הסטלן יעצור ברמזור האדום ויחכה גם את הרמזור הירוק...
    חחח

30 אתה טועה ומטעה משה
  • 10:48
  • 26.01.14

הכתב טועה ומטעה. ההנחית היועץ המשפטי היא לא להגיש כתב אישום במקרה ראשון, ההנחיה לא אומרת לא לתפוס סמים. מה ציפת סטודנט לכלכלה, שתהיה במאורת נחשים ועוד תבוא בטענות למה הגיע לוכד נחשים??? אין קשר בין כתב אישום לאכיפת המשטרה. אם מישהו מחזיק סם לשימוש עצמי במסיבה, בטוח יש מי שמכר לו את הסמים, וזה הדג השמן. אז אל תבלבל את המוח.....

31 בושה וחרפה חגי
  • 10:49
  • 26.01.14

אין למשטרע במה להתעסק? העבריינים האמיתיים פועלים ללא מפריע והמעשן הקטן נרדף...

32 מעניין אם המשטרה קוראת טוקבקים..  (לת) אחד
  • 10:49
  • 26.01.14

33 מדינת משטרה!! מזעזע!!  (לת) יהלי
  • 10:52
  • 26.01.14

34 אם תהיה ליגליזציה המשטרה האמיצה תצטרך לטפל בפשעים אמיתיים NEX
  • 10:53
  • 26.01.14

וזה אומר שהם יצטרכו להתמודד עם אנשים קצת יותר מסוכנים מאישה ששהתה במקלט או סטודנטים. תארו לכם שאתם מקבלים שכר על עבודות שיפוצים אבל בפועל כל העבודות שאתם מקבלים הן פשוטות וקלות כמו צביעת קירות ובמשך שנים אתם עושים עבודה מינימלית ומקבלים את מלוא השכר ופתאום המנהל שלכם יתחיל לשלוח אתכם לביצוע עבודות שיפוצים רציניות שיצריכו מכם מאמץ ואחריות הרבה יותר גדולים. משהו אומר לי שהרבה יעדיפו להישאר במקום הנוח שלהם.
אז אני מבין את המשטרה. כאשר מדובר בהון אנושי נחות, ערסי, טיפש ועצלן כמו שיש במשטרת ישראל ברור שיעדיפו ללכת אחר מעשנים ולא פושעים.

  •   בידיוק, שלא לדבר על כ"א שאפשר להיפטר ממנו גיא
    • 14:03
    • 27.01.14

    אם יש 50 אלף מעצרים בשנה, בערך 30 מהם נקטע ברגע, זה אומר שאפשר לוותר על כמה מאות של שוטרים.

35 להפסיק לאלתר רדיפה אחרי חפים מפשע! אהרון
  • 10:57
  • 26.01.14

שימוש עצמי לא פשע!
תנו לאזרחים להחזיק ג'וניט וללכת ברחוב בלי להלחץ!!!!!

36 יבוא יום וזה יהיה חוקי דורון
  • 11:00
  • 26.01.14

על אפם וחמתם של בעלי האינטרסים. אם לא הכלבות שלנו ממזמן היינו חיים בחו״ל ולא במדינה אוכלת יושבייה

37 ימי הביניים ! באמא שלי !  (לת) מיקו
  • 11:02
  • 26.01.14

38 הכי מעצבן זה מה קורה בעיר באותו הזמן. עידו
  • 11:02
  • 26.01.14

סחר בנשים, מלווים בריבית בשוק השחור, עסקים קטנים שמשלמים ״פרוטקשן״, משפחות פשע ועברינים כבדים, ואיפה המשטרה? עומדים בצומת במרכז העיר לתת דוחות להולכי רגל שעברו באדום, ועוצרים ילדים טובים עם כמה עלים ירוקים בכיס.

39 הבעיה היא מאיר
  • 11:03
  • 26.01.14

שלמשטרה פשוט אין דברים אחרים לעשות אז הם עוצרים הרבה משתמשים כדי שיגידו שהינה הם כן עושים משהו..

40 אם כל האנרגיה הזאת היתה הולכת למלחמה בגניבות, פריצות וכו,היה פה גן עדן ארז
  • 11:06
  • 26.01.14

מדינת משטרה
והמשטרה לא חכמה במיוחד...

41 אנחנו נישאר פה בלי המדינה. המדינה לא תישאר פה בלעדנו... המדינה הזו מפגרת בכל המובנים
  • 11:09
  • 26.01.14

כנראה שהמשטרה שכחה לגמרי שהיא צריכה לעבוד בשבילנו ולא להיפך.

42 מטומטמים, !!!!!  (לת) זיו
  • 11:10
  • 26.01.14

43 המשטרה רוצה להציג הישגים, להתמודד עם פושעים אמיתיים זה קשה וארוך מדיי קניידלעך עם סחוג
  • 11:11
  • 26.01.14

חופש - לכולנו מגיע כזה.

44 בנס ציונה הפיקוח העירוני מטריד כל מי שנראה כאילו הוא מעשן סיגריה  (לת) סאם
  • 11:19
  • 26.01.14

45 סטלן  (לת) ניצבים לוקחים שוחד והשוטרים משתוללים
  • 11:29
  • 26.01.14

46 עוד סימן לקילקול הדור אזוב שבקיר
  • 11:31
  • 26.01.14

אנשים נורמטיבים ותורמים לחברה מואשמים על זוטות - בעוד פושעים על-אמת (מטייקונים ועד שרי ממשלה, מרבנים ועד משפחות פשע, מעובדי ציבור מושחתים ועד מבצעי תג מחיר) מסתובבים בינינו חופשי.

47 המלחמה בסמים רותם
  • 11:45
  • 26.01.14

היא מלחמה באנשים תמימים ונורמטיביים.

48 מדינת חלם. כרגיל הולכים לאיפה שקל. עידו
  • 11:51
  • 26.01.14

המשטרה חייבת לשנות את תפיסת עולמה. זה יקרה רק בחילופי דורות.

49 ככה הארץ האנטישמי מציג את המשטרה שעושה מלחמת קודש?! משה
  • 11:57
  • 26.01.14

מגיע כל הכבוד למשטרת ישראל שנלחמת בסמים קלים שאח"כ כולם יודעים שמובילים לסמים קשים

50 תנו להתמסטל בשקט. לשכוח באיזה מדינת משטר דני
  • 12:01
  • 26.01.14

משטרה אנחנו חיים. המשטרה חזקה נגד חזקים. שיתחילו להתלבש על פדופילים או לוקחי שוחד באותה עוצמה! בושה שנגד איזה מעשן ג׳וינט הם מבזבזים כספי ציבור!!

51 חלם זה כאן  (לת) אסי
  • 12:06
  • 26.01.14

52 משטרה שהשתיקה יפה לה יוני
  • 12:25
  • 26.01.14

זה יותר קל מלרדוף אחרי גנב או רוצח

53 הרבה יותר קל להתמודד מול ילדים ואזרחים תמימים שמעשנים גוינט מאשר מול אני
  • 12:27
  • 26.01.14

ערסים, עבריינים וממתנחלים שמשחיתים את המדינה. משטרה עלובה, אפילו אצל הערבים למשטרה יש יותר כבוד עצמי.

54 חשוב להקפיד שהאסירים ימשיכו להיות שחורים שפתי כהן, עד הסוף(והוא קרוב).
  • 12:29
  • 26.01.14

ברגע שחוק גורם לכך שבתי הסוהר מתחילים לקבל גוון לבן זה הזמן לבטל את החוק(ן).

55 הכי קל לשוטר לתפוס מעשני צינגלות כי הם לא באמת עבריינים  (לת) משטרת סדום
  • 12:33
  • 26.01.14

56 הסוציאליזם הסלקטיבי מתקדם בצעדים מדודים לצורכי סמים אך לא לשנואי מרצ אריה ב׳
  • 12:34
  • 26.01.14

מאמרי המערכת של ״הארץ״ דואגים שלא יישמט מרשימת חלכאי תבל אחד אפילו ומזכירים זכויות של להט״בים וכל השאר. עכשיו מרמזת ידיעה זו שגם צורכי סמים קלים יצטרפו בעתיד למטרית הגנת מאמרי המערכת של ״הארץ״. אך עדיין מאמרי המערכת של ״הארץ״ אינם מגינים על גברים צורכי שירותי מין מנשים ועל העובדות בשירותי מין מזעם מחוקקות הכנסת. להיפך, במאמר מערכת ב״הארץ״ הובעה שמחה על החוק נגד גברים צורכי שירותי מין מנשים. בתגובה לטוקבק שלי כתב מישהו: ממתי חרמנים וזונות הם מיעוטים. כן, כן, גברים בבואם לעובדת שירותי מין הם מיעוט מול חברת משפחות, והעובדת היא מיעוט מול דורשי ניתוקה מפרנסתה. אני מצפה למאמר מערכת שיגן על צורכי שירותי מין מנשים ועל עובדות שירותי המין כמו ש״הארץ״ מגן על נשים כמיעוט של 51 אחוז.

  •   בחילה.  (לת) א
    • 16:44
    • 26.01.14

  •   השאלה מיהו המיעוט מיקי
    • 10:25
    • 27.01.14

    גם רוצחים ואנסים הם מיעוטים, אפילו מיעוטים קטנטנים. מי יגן עליהם? תתביישו לכם, סוציאליסטים מזויפים שכמותכם שאינכם מגינים עליהם באותו להט שבו את מתייצבים לימין להט"בים.
    השאלה מי זקוק להגנה וזכויותיו של מי נפגעות אינה שאלה של רוב ומיעוט, בדרך כלל, אלא שאלה של מהן הזכויות שיש לאדם ומי אינו נהנה מאותן זכויות. הזכות לקנות שירותי מין אינה מקובלת, על רוב בני האדם, כזכות הראויה להגנה. הזכות של אשה למכור שירותי מין שרויה במחלוקת עזה, ולגיטימי של"הארץ" תהיה עמדה בעניין, הגם שאינני שותף לה.

57 הסמים לא מעניינים את המדינה, זה פשוט עוד כלי לתת לשוטרים כוח על אזרחים אסף
  • 12:38
  • 26.01.14

כמו הסמכות להשתמש בשיקול דעת ולשפוך לאנשים את הבירה שלהם בפומבי. עוד כלי כדי שהאזרחים לא ינסו בכלל לדבר עם שוטרים כי הם יכולים להתעמר בהם ככל שירצו בלי קשר למה שעשו.

58 להפסיק את רדיפת המשתמשים טל
  • 12:50
  • 26.01.14

מספיק עם המעצרים השטותיים האלה...

59 כל הכבוד לשופטת האמיצה והחכמה  (לת) זיו
  • 12:52
  • 26.01.14

60 זו פשוט ההגדרה של חוסר עניין לציבור ניק
  • 12:56
  • 26.01.14

מדיניות מטופשת. חבל שלא ניצמדים להנחיות פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה

61 "די לחיפוש" האשם תמיד
  • 12:56
  • 26.01.14

במשטרה שראשיה מעורבים בפלילים ושוחד לא מפתיע שמטרידים ומציקים לאזרחים נורמטיבים ועוזבים את ראשי ארגוני הפשע ... הגיע הזמן לחוקק חוק שיאפשר שימוש במריחואנה .

62 לטירה, ולעוד ישובים הם מפחדים להיכנס, מה אתם שיעשו !!!!  (לת) אבי
  • 13:11
  • 26.01.14

63 כמה רוע יש באנשים האלה!! סטודנט
  • 13:12
  • 26.01.14

מספקים לעצמם ולסביבה תירוצים והצדקה למעשיהם בחסות "שלטון החוק" ואכיפת החוקים הקיימים, אבל אם היה בהם קצת אנושיות, לא היו מצליחים לישון בלילה.
כל כך הרבה אנשים שחיים את החיים שלהם בלי להפריעה לאף אחד, אדרבה חלק גדול מהם גם בטח תרמו ותורמים למדינה, אם זה בשירות צבאי, תשלום מיסים ועד סטודנטים שמתנדבים במקומות כאלה ואחרים.
לבוא ולהתייחס אליהם כאל פושעים, כאילו שהכמה חבר'ה שמעשנים ג'וינט בכינרת מעניינים מישהו במדינה הזאת, ובחלק מהפעמים זה באמת מתלווה באלימות מילולית ופיזית שלא לצורך, בהשפלה של העצור, שלפי המספרים שרואים היום, השוטרים האלה פושעים יותר מסוכנים מהרבה פושעים אחרים, בעיקר בגלל שהם פוגעים בשלום הציבור, בחלק לא קטן ממנו. ובנוסף תחושת הגאווה הזו של מעצר של מישהו עם איזה גרם חשיש, זה פשוט פתטי שהם מרגישים תחושת גאווה מדבר כזה, במקום לעשות את העבודה האמיתית שלהם. ולצערנו לא חסר להם עבודה בארץ.
אז במקום לחפש כמה עלים אצל "סטלן" עם שיער ארוך, תעשו חיפושים כדי למצוא סכינים על ערסים. במקום ליסוע לטבע לכל מיני חורים בצפון ודרום המדינה, כדי להפריע לחבר'ה שבסך הכל רוצים לשמוע מוזיקה ועושים את זה רחוק מכל ריכוז אוכלוסייה (נכון שגם עושים שם סמים שהם לא רק גראס, אבל זה כבר בעיה שלהם), במקום זה תגבירו נוכחות מחץ לריכוזי פאבים ומועדונים , איפה שכל סופשבוע מישהו נדקר




64 הבעיה היא האנשים שמעשים - ולא העישון עצמו . ערן
  • 13:23
  • 26.01.14

אחת מתופעות הלוואי של עישון סמים קלים (חשיש מריחואנה) היא חוסר הרצון לעשות. חוסר הרצון ללכת ולבצע . הרעיונות מעולים אולם הביצוע לוקה בחסר .
אין ספק שטובי בנינו ובנותינו מעשים סמים קלים ולדעתי ואף לדעת ההסכולה הרפואית הדבר פחות מזיק מכל דבר אחר כולל סיגריות ואלכוהול.
אנחנו פשוט מעושנים מידי בשביל לצאת ולהפגין .
אגב זה ידוע שהשוטרים בצפון משועממים עד עמקי נשמתם ולכן מחפשים כותרות שאותן ניתן להשיג בקלות יחסית שהרי לרדוש אחרי רכב שעבר באדום זה קשה, אבל ללכת על גדות הירדן ולחפש חובבי טבע שבאו לשמוח ולעשן זה קל.
יתרה מכך..בעקבות הכתבה ומעכשיו כל פעם שהמשטרה תעלה את הטענה כי אין לה מספיק משאבים לפתרון בעיה, אבין כי זו שטות שנועדה לחלוב כספים מהממשלה ואם רוצה המשטרה להתייעל יש לה את האמצעים

65 המשטרה מזיקה לציבור יותר מהמעשנים  (לת) די כבר לטמטום
  • 13:25
  • 26.01.14

66 מחפים על כשלונות בכל מדד עי מעצרי שווא  (לת) משטרע עלובה
  • 13:28
  • 26.01.14

67 צריך לתבוע את המדינה על בזבוז כספי ציבור  (לת) p
  • 13:32
  • 26.01.14

68 לאכוף במלא חומרת הדין אל
  • 13:40
  • 26.01.14

1. הייתכן שהשופטת אבירם קלה על ההדק מטעמים פסולים? 2. מה עם העלות שנובעת מהפגיעה המוסרית בחברה? סכנת התנהלות פסולה כגון נהיגה מסוכנת והתנהלות מינית פלילית? 3. אם יקר מידי, לחייב את המואשמים במלא עלות המשפט. אולי גם לא נשפוט גנבים קטנים? אנסים קלים? סוחרי סמים שמוכרים לזקנים. ..... חוק הוא חוק. הוא נכתב בדם. אם לא דם אדם אז דמה של הדמוקרטיה, בריאות הגוף והנפש של האזרח השומר חוק.

69 למשטרע קל על קטנים וקשה על גדולים וזה כל הסיפור  (לת) פלץ
  • 14:13
  • 26.01.14

70 כל עוד זה לא חוקי התנהגו אליך כעבריין ששון
  • 14:21
  • 26.01.14

נשמע לי הגיוני..

71 בושה שוהם
  • 14:33
  • 26.01.14

אין גבול לצביעות ולטימטום. למה סיגריות ואלכוהול חוקי בעוד מריחואנה אסור? סיגריות ואלכוהול יכולים למוטט אותך מבחינה התמכרותית. מריחואנה כבר הוכח שלא!

72 הציבור משלם גם את אישפוז הנפגעים מהסם, לא רק את מחיר ההליכים המשפטיים.  (לת) מנהל חשבונות דו צדדיים
  • 15:02
  • 26.01.14

  •   תבדוק כמה אנשים מתאשפזים בגלל אלכוהול וכמה בגלל מריחואנה גיא
    • 13:55
    • 27.01.14

    זה יחס של לפחות 1 ל-100 לרעת האלכוהול. אם לא פי מאה יותר מזה.
    בנוסף תבדוק מה הנזק והטיפול הנדרש בבן אדם שלקח "מנת יתר" של קנאביס ובבן אדם שלקח מנת יתר של אלכוהול.

    יסדר לך את החשבונות.

  •   בבקשה תענה לי על זה: סער
    • 15:28
    • 27.01.14

    לפי אותו הגיון, צריך להוציא גם את אלכוהול, סיגריות, קולה (כולם מזיקים יותר מקנאביס) ועוד מחוץ לחוק.
    תסביר בבקשה מה ההבדל? יש בכלל הבדל או שזה שרירותי לחלוטין שאלכוהול חוקי וקנאביס לא?
    הדרך להתמודד עם נזקים רפואיים, ככל ובכלל ישנם כאלה, היא באמצעות מיסוי. (כמו שעושים בסיגריות למשל)
    שלא לדבר על תקציבי הענק שיתפנו להסברה, חינוך ועוד לאחר הפסקת בזבוז המשאבים המשווע על אכיפה כנגד מעשני קנאביס.

73 לילה סתווי אחד עשינו פיקניק אהובתי ואני בכנרת. אריה כפר סבא
  • 15:08
  • 26.01.14

באחת בלילה קפצו לנו על המדורה שני שוטרים עם מנת משכל של חמור אחד.
כמובן שזרקתי את הג'וינטים לאש,לאחר שהפכו לנו את האוהל והמכונית,ביקשו תעודות זהות והלכו לניידת לברר על העבריינים.
הטמבל חוזר ואומר לי יש לך תיק על סמים,עניתי אני יודע זה היה לפני עשרים שנה{אני וזוגתי עברנו את גיל חמישים},ועכשיו תניח לנו!
הטיפש נפגע,דיבר בגסות וחזר לחפש במכונית ובאוהל וכלא מצא כלום חיפש על גופי.מה אומר לכם חברים? הרגשתי שבא לי לתת בוקס לפנים של הילד המחורבן הזה.
שוטרים ומיוחד בפריפריות מקבלים ניידת סמכות ואגו ויוצאים לסיורים,
,,שלא לדבר על השוטרים שמסיירים בחושות של ים המלח,שם בדרום המלוח לא מקבלים אותך לעבודה במישטרה אם אתה לא סתום באופן יוצא דופן,יש שיאמרו שאני מכליל,אז כן אני מכליל,השוטרים החכמים או שהם במשרדים או בטלווזיה,אני נתקלתי רק בטיפשים.

74 בחסות קמפיין הארץ להתרה של סמים קלים מצונזר
  • 15:27
  • 26.01.14

מי משלם להארץ?

  •   כל הכבוד להארץ רני
    • 17:29
    • 26.01.14

    חשוב מאוד לקיים דיון ענייני בכל סוגיה, גם בנושא זה אשר עובר תהליכים ושינויים בכל רחבי העולם.

    אחת הבעיות במדינה היא הרמה הנמוכה של השיח והעדר דיון ענייני ורציני בסוגיות רבות, כל הכבוד להארץ שלא מפחדים לקיים דיון ולהשמיע דעות, זאת הדרך היחידה שאנשים יחשבו קצת...

    חבל שלא הצלחת להבין מה הכותב טוען...
    אין לך משהו ענייני להגיב לכתבה? עדיף שלא תגיד כלום...

  •   העדר דיון ענייני? מצונזר
    • 11:32
    • 27.01.14

    יש לי הרבה מה להגיד, אבל 90% מן התגובות הענייניות שלי בנושא זה מצונזרות בלי שום טיפת בושה. הרי "התגובות מפורסמות בהתאם למדיניות המערכת." אז איך יכול להיות כאן דיון ענייני? ולגופו של ענין אנא אנשים השקיעו קצת מחשבה! כל כך הרבה מאמצים מושקעים על ידי אירגונים ועמותות שונים כדי להוציא מן השוק חומרים מזיקים בטווח הקרוב והרחוק.
    חומר שנכנס לשימוש חוקי, כמעט ואינו יוצא! אז כל כך בקלות אתם רוצים להכניס לשימוש חומר שבטיחותו לא רק שלא הוכחה אלא יש חשש סביר מאד (ויש כזה!) שהוא גורם נזק?
    איך אפשר בנשימה אחת (בטוקבק אחד) גם לקלל את חברות התרופות, וגם לשבח את הסמים הקלים?
    למישהו נדמה שיתנו לו סמים קלים בחינם? האם מגדלי הסמים לא יהפכו תוך לילה אחד לעשירי העולם? או...ואז כשיתבררו ממדי הנזקים שהחומר גורם, אז תנסו לאסור את השימוש במריחואנה .

75 פעילות משטרתית חשובה גדי
  • 15:36
  • 26.01.14

המישטרה יודעת כי מעשני הסמים הקלים ויש המונים כאלו קל לעוצרם.הרשעה בטוחה. כלפי רוב תשקר גם ביחס לכמות וזאות עלמנת לזכות בציון לשבח. בטוח אני כי יש לה יד בשמירה על מחירים גבוהים כי אכן מרוויחה מכך.(כמו הפרנץ קונקשן. )אך אנו המעשנים הקלים נמשיך בשלנו 6איננו פושעים.טפלו בצרכני האלקהול הם מסוכנים ה3בה יותר.

76 חשבתם פעם, בעיתון "לאנשים חושבים", איך תראה המדינה עליה אתם חולמים? אבי צנעני
  • 16:10
  • 26.01.14

חשבתם פעם, בעיתון "לאנשים חושבים", איך תראה המדינה עליה אתם חולמים? עישון חופשי של סמים קלים , כניסה חופשית של "פליטים" ו"מבקשי מקלט" מרחבי אפריקה ושאר העולם השלישי, חזרה של הפליטים הפלשתינאים ל"מדינת כל אזרחיה", זכויות מלאות ושוות להומואים ולסביות , כולל אפשרות הקמת משפחות חד הוריות ופתיחת מועדוני ברי נוער, ועישון חופשי של סמים...אהה...את זה כבר אמרתי...ואחר כך אתם מתפלאים למה צוחקים עליכם ועל "יוזמות השלום" שלכם...

  •   האמת? נשמע מעולה נילס
    • 03:55
    • 27.01.14

    בתור יליד הארץ, דור שני לשואה.. המצב שאתה מתאר נשמע לי כמו חלום.. אם היית מוציא את הראש מהתחת לרגע אולי גם אתה היית מבין את זה

77 בארה"ב הקנאביס משמש כתירוץ לרדיפת שחורים על ידי שוטרים גזעניים. א
  • 16:41
  • 26.01.14

בישראל הוא משמש לרדיפת אשכנזים ושוחרי שלום מכל העדות.

78 עבריינים לכל דבר. התירוצים שלהם מזכירים את אלה של צרכני הפדופיליה.  (לת) י
  • 17:01
  • 26.01.14

79 ביום של הליגליזציה ד"ר ריזלה
  • 17:49
  • 26.01.14

משטרעת ישראל תצטרך להתמודד עם עבריינים כבדים כמו ניצב ארביב פינטו דומרני ועוד פחים. המפכטמבל יודע שהם לא מסוגלים לזה לכן הוא מעדיף שימשיכו להטריד את האזרח הקטן

80 מה רציתם? שיפצחו עשרות מעשי רצח של הפשע המאורגן? בכלל לא הגזמתם. יעקב
  • 18:28
  • 26.01.14

מבצעי לכידת הפושעים האיומים מעשני הגראס והחשיש הרי מעלים את ססטיסטיקת ההצלחות של המשטה, אז אתם רוצים שהם יוותרו על זה? מה יישאר להם?

81 תגובת המשטרה "מדיניות אחידה" היא שקר וכתם על מצח המשטרה, כולם יודעים אורן
  • 18:43
  • 26.01.14

כל מי שישב על גדות נחל בצפון (בעיקר הבניאס) או הכינרת נתקל ב"משטרת הנחלים" הידועה לשימצה, שמחפשת תל אביבים עם ג'וינטים כדי לבאס להם את החיים. פושעי הצפון באותה שעה מבריחים הרואין, פורצים לבתים, ומתים מצחוק

82 לסרב לחיפוש!!!  (לת) כלל ברזל
  • 18:59
  • 26.01.14

83 מתי נתעורר???? עושים מאיתנו צחוק!! ימית
  • 20:16
  • 26.01.14

זה פשוט מגוחך ואנחנו חסרי אונים אל מול עוד צורה של כוחניות חסרת כל הגיון שמופעלת עלינו... כל שנותר לנו לעשות זה לקרוא ולהתעצבן..
כמה חבל...

84 מעט מאוד סיבות להמשיך ולגור במדינה הזאת עייפתי
  • 20:49
  • 26.01.14

ממשיכים להוציא את החשק לחיות כאן, ובסוף יישארו כאן רק כמה פנאטים מופרעים, שוטרים ופוליטיקאים מיושנים. המעט שנשאר מהדור הצעיר יותר, שלא נשרט לגמרי מההשלכות של לגדול בישראל, לא יישאר כאן.

85 פשוט בושה למדינה שאנחנו חיים ככה כנסו... מיכאל
  • 20:49
  • 26.01.14

תפסו אצלי מספריים שרופות ומכשיר ועיכבו אותי שעתיים חקירה! משטרת ישראל תתחילו לטפל בפשעים אמיתים ואנשים שבאמת צריך לתפוס !

86 אבל מה לעשות?! זאת המשטרה שיש.... אזולאי
  • 23:09
  • 26.01.14

החומר הטוב לא מתדפק על לשכות הגיוס של המשטרה . נתנחם בעובדה שהם לא מלבישים תיקים ולוקחים שוחד.

87 המשטרה כבר מזמן איבדה את אמון הציבור  (לת) ארז
  • 23:35
  • 26.01.14

88 למה ? מוטי אדטו
  • 00:10
  • 27.01.14

כי היא יכולה.

כי אף אחד לא באמת אוכף מדיניות -

כי הגיע הזמן שמישהו למעלה יבדוק מה כסף מתבזבז לריק.

89 תגובה לצנעני קיפוד
  • 00:16
  • 27.01.14

כן מותק זה מה שאנחנו רוצים, שכחת להזכיר שזאת תהיה מדינה ללא פנאטים דתיים שמאמינים בבאבות ומעשי כשפים וכמובן בלי צרי מוח פרימיטיביים כמוך.

90 העיקר לא הסביר הכתב - למה מתעלמת המשטרה מהנחיות היועץ? מה האינטרס גיל מחיפה
  • 00:29
  • 27.01.14

של השוטרים לעצור אנשים על החזקה לשימוש אישי?
לא ברור

91 כשלא חוקי, הערבים נהנים מהכסף אריק בר
  • 04:28
  • 27.01.14

מדינת ישראל דואגת שזרימת הכסף יעבור לערבים לטרור בימקום שהמדינה תהנה מהכסף אגב לבני אדם יש אי קיו לשוטרים יש רק אאאאאייייי. הקיו חסר מה לעשות ? עינין של גנים !

92 קשה להילחם בפשיעה האמיתית, הרבה יותר קל לרדוף אחרי צמח...  (לת) אחד
  • 08:07
  • 27.01.14

93 אפשר גם לעשות אמבוש לשוטרים...  (לת) דן
  • 08:49
  • 27.01.14

94 למה מוסף הארץ תקף את המשטרה שתפסה מישהו עם 2 קילו קנביס? שאול
  • 09:34
  • 27.01.14

במוסף הארץ כתבה על המשטרה הנוראה שעצרה מישהו עם שתילים במשקל 1.8 ק"ג. הוא התלונן על כך שהמשטרה לקחה את הצמחים לשקילה בסופרמרקט. באמת מטומטם. אבל המוסף לא פירסם שמו של העבריין, למרות שיש כבר כתב אישום. העיתון לא בדק את הטענה המופרחת של "שימוש עצמי בגלל כאבים". גם לא הסבירו לנו מה האישום. האם סחר או אחזקה.
עכשיו אני מבין שמודבר במכות לשימוש עצמי של 120 אנשים!

95 משטרת הפטרוזיליה בפעולה! אפשר לישון בשקט... יצחק אחרון
  • 10:36
  • 27.01.14

אין אלימות , אין תאונות דרכים, אין משפחות פשע, אין נוכלים וגנבים, אין ערסים שיכורים, אין סוטים ואנסים, אין רוצחים, הכל נהדר כאן!
תודות למשטרת הפטרוזיליה האוכפת את החוק! כל הכבוד!!!

96 משטרה של אפסים סטודנט עובד משלם שכר דירה מעשן בבית בכיף
  • 10:47
  • 27.01.14

את כח האכיפה צריך להפעיל על מי שפוג או מסכן אנשים אחרים או את עצמו. הצרכנים העצמיים לא פוגעים באף אחד וכנראה שגם לא בעצמם, ועדיין המשטרה הבריונית בוחרת לעצור אותם להשפיל אותם ולהכתים את שמם בתיק פילילי על כלום. אני יושב בבית מעשן במי אני פוגע שמגיע לי היחס הזה?

97 שונאים את המדינה משה
  • 13:31
  • 27.01.14

ממשלה רעה לא עושה דבר למען התושבים,איכסססססס

98 שמישהו ידביק את הכתבה הזו לשרת המשפטים לדלת (עדיף למצח).  (לת) גיא
  • 14:01
  • 27.01.14

99 לא ברור אם השופטים שלנו יותר טיפשים או יותר חלאות
  • 17:40
  • 27.01.14

איך הם רוצים שנכבד אותם עם פסקי דין מתועבים כאלה?

100 המשטרה מחפשת רק מתחת לפנס דניאל
  • 16:47
  • 01.02.14

את דפני ליף העמידו למשפט על אשמה פיקטיבית. 23 אלף מעצרים על עישון סמים קלים. אפס הגנה על אזרחים במלחמות העולם התחתון (העבריינים דווקא כן מקבלים התראות והגנה) . אפס תוצאות במלחמה במשפחות הפשע, אפס תוצאות במלחמה בסחר של נדים לזנות. מאות מעצרים של מבקשי מקלט מדיני. הרוטב על הכל - יועץ משפטי שסוגר תיקים נגד הפושעים הכבדים - ליברמן, אולמרט, נתניהו ועוד ועוד.

101 סמים ק קלים אור
  • 21:08
  • 17.02.14

אני רוצה סמים קלים לעישון 0523742810 אור

102 עסק דוד
  • 22:11
  • 05.04.14

אני מקיר אנשים שחיים מקציבה שכל הקציבה הולכת לאנשים שלא משלממים מס והמסכנים לא נשאר להם אוכל בבית קצת מחשבה אני רואה דברים מקרוב הכל אמת אני לא מעשן אבל לא מפריע לי אים מעשנים

פרוייקטים מיוחדים