המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

נסגרו התיקים נגד הישראלים על המרמרה

היועץ המשפטי לממשלה החליט לסגור את התיקים נגד ח"כ זועבי וישראלים נוספים שהשתתפו במשט לעזה, מכיוון שלא נמצאו ראיות שהם תקפו חיילים

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטין, החליט היום (חמישי) לסגור את תיק החקירה נגד האזרחים הישראלים שנטלו חלק במשט לעזה, ובין היתר נגד חברת הכנסת חנין זועבי. ההחלטה התקבלה משום שלא נמצאו ראיות לכך שאיש מהאזרחי המדינה לא לקח חלק בתקיפה של חיילי צה"ל.

בסוף חודש מאי של שנת 2010 פתחה המשטרה בחקירת אירועי המרמרה, והחשדות בדבר תקיפה של חיילים.. החקירה נגד האזרחים הזרים נסגרה בשלב מוקדם, בעקבות בקשת הקבינט המדיני-ביטחוני, והאזרחים הזרים גורשו מישראל. במקביל המשיכה המשטרה לחקור את האזרחים הישראלים שהשתתפו במשט. לאחר שהוגשו ממצאי החקירה לפרקליטות החליט, כאמור, היועץ המשפטי לסגור את תיק החקירה.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות עדכונים אל פרופיל הפייסבוק שלכם

המשתתפת הישראלית הבולטת ביותר במשט לעזה הייתה חברת הכנסת חנין זועבי. בעקבות השתתפותה של זועבי החליטה ועדת הכנסת לשלול לתקופה זמנית חלק מזכויות היתר של זועבי כחברת כנסת. שר הפנים אלי ישי ביקש בשעתו מהיועץ המשפטי לשלול את אזרחותה, אולם בקשה זו נדחתה.

חברת הכנסת זועבי אמרה בתגובה כי היא אינה מופתעת מההחלטה של היועץ המשפטי: "התעקשתי לאורך כל הדרך כי השתתפותי במשט הייתה מעשה חוקי, פוליטי ולגיטימי למהדרין" והוסיפה כי מדובר היה בחובה מוסרית ואנושית, עוד בטרם שתהיה זו חובתה הפוליטית. עוד אמרה חברת הכנסת כי עברה תקופה קשה של הסתה ודה-לגיטימציה: "יש עכשיו מקום להתנצלות מצד אותם ח"כים שהסיתו כנגדי" אמרה זועבי והוסיפה כי אינה מצפה להתנצלות, אך היא מקווה שאותם ח"כים יעשו חשבון נפש.

יו"ר צוות התגובות של הליכוד, ח"כ אופיר אקוניס אמר כי  "ההחלטה לסגור את התיק נגד ח"כ חנין זועבי וראאד סלאח שהשתתפו באופן פעיל בפיגוע טרור נגד חיילי צה"ל - שערוריה! כפי שהודעתי מעל בימת הכנסת - כנציג הליכוד בועדת הבחירות לכנסת ה-19 אפעל לפסילתה של זועבי מלהתמודד לכנסת הבאה. מקומה של זועבי איננו בכנסת ישראל".ח"כ יואל חסון אמר כי "היועץ המשפטי בהחלטתו נתן אור ירוק למעשים חמורים כדוגמת המעשים שעשו ח"כ זועבי ונבחרי הציבור הערבים". 

הספינה הטורקית, מאווי מרמרמה, מובלת אל חופי ישראל על ידי ספינת צה"ל
הספינה הטורקית, מאווי מרמרמה, מובלת אל חופי ישראל על ידי ספינת צה"ל. צילום: אלי הרשקוביץ

יושב ראש האופוזיציה, ח"כ זאב אלקין, אמר על ההחלטה כי "המערכת המשפטית שוב הוכיחה רפיון וחוסר אונים במאבק בסייעני טרור. מזל שלפחות נבחרי הציבור עוד לא התנתקו מהעם והפעילו את הכלים העומדים לרשותם כנגד זועבי".

ח"כ אנסטסיה מיכאלי אמר כי חנין זועבי "עושה את עבודה כעוכרת ישראל נאמנה כך שאין לי טענות כלפיה, אך עצם ההחלטה היא בגדר נתינת רוח גבית וצל"ש לטרור בארץ ובעולם כולו".

בחודש מאי 2010 נהרגו תשעה אזרחים טורקים במהלך ההשתלטות של לוחמי השייטת על האנייה מאווי מרמרה, שהייתה אחת מספינות המשט, שמטרתו שבירת הסגר על רצועת עזה. היחסים בין ישראל לטורקיה נמצאים במשבר חמור מאז המשט שכן דורשת טורקיה כי ישראל תתנצל, תשלם פיצויים למשפחות הקורבנות ותסיר את המצור מעל רצועת עזה. ישראל סירבה להתנצל ולפני כמה חודשים גירשה טורקיה את השגריר הישראלי מאנקרה ונקטה שורה של סנקציות נוספות נגד ישראל. 

Read this articke in English: AG closes case against Israeli participants of 2010 Gaza flotilla




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 בושהה  (לת) שי
  • 16:48
  • 22.12.11

02 לייק בענק! מ
  • 16:53
  • 22.12.11

ויינשטיין יצאת גבר! סחטיין

03 טוב מאוד! א.ב
  • 16:54
  • 22.12.11

סופסוף חדשות טובות המצביעות כי עדיין נותרו כאן אנשים רציניים וחושבים ולא רק המון משולהב, נקמן ופאשיסט. נו, אקוניס הגאון, יש לך להגיד משהו???

04 מה לגבי הישראלים שתקפו את חטמ"ר אפריים? האם נמצאו ראיות שהם תקפו חיילים?  (לת) עורך דין מתלמד
  • 16:59
  • 22.12.11

05 לא מזיק קצת רציונל שיפוטי אבל יש לסיים את הכיבוש המביש כי עם צודק לא כובש  (לת) פלץ
  • 17:04
  • 22.12.11

06 מרמרה יוסי
  • 17:15
  • 22.12.11

זהו בדיוק מה שצריך היה לעשות

07 החלטה מביישת ביותר!!!!!!  (לת) ניצי
  • 17:24
  • 22.12.11

08 יועץ משפטי ראוי היה מגיש כתבי אישום נגד כל המשתתפים במרמרה - פרט לזועבי. הלקח מסיפורים כמו אלה שתוארו בסרט "הנאשמים" עם ג'ודי פוסטר הינו שאלה שעמדו מהצד ועודדו את הפושעים אשמים גם הם בפשע... זועבי הפליגה במשט שנוסעיו מחבלים רוצחים. היא עמדה ביניהם בעודם שרים שירים המאיימים בהשמדת עם ("חייבר חייבר יא יאהוד"). היא ראתה אותם מצטיידים בגרזנים ואלות. שמעה אותם אומרים במכשיר הקשר לחיילי צה"ל "לחזור לאושוויץ". לו היתה לבושה (חס וחלילה) בביקיני ומחזיקה פונפונים, היינו קוראים לזועבי צ'ירלידר. אין ספק שנוכחותה (חברת כנסת!) סיפקה לגיטימציה והגנה למשט המחבלים, שכל מטרתו שבירת הסגר הימי על עזה כדי לאפשר העברת נשק כבד. הומניטרי? בתחת. ה"אספקה" על סיפון האוניה נרקבת עד היום בארז. איש לא בא לקחת אותה. אז למה אסור להגיש כתב אישום נגד זועבי על מעשיה הנפשעים במרמרה? בגלל חסינותה המהותית. דוקא בזה היא צודקת. לו היתה מרימה גרזן בעצמה, היתה מוסרת חסינותה. היות ורק עודדה את הרוצחים - יש לפטרה מכתב אישום (אך לשקול שוב, גם לאור התנהלותה המופקרת, לקבל את המלצת ועדת הבחירות ולפסול את בל"ד אחת ולתמיד). אז למה החלאות האחרות שמחזיקים לחרפתנו בדרכון ישראלי והיו על המרמרה, כמו ראאד "המופתי הגדול" סאלח, לא הועמדו לדין על פשעיהם? סתם. כי היועץ המשפטי פוחד לעשות את המובן מאליו, שכל מדינה היתה עושה בלי לחשוב פעמיים. תחשבו מה האמריקאים היו עושים לאזרחיהם שהיו מפליגים במשט שנועד לאפשר אספקת נשק לאויביה המושבעים של אמריקה, שמשגרים רקטות על ערים בארה"ב ומאיימים על העם האמריקאי בהשמדת עם, משט שנוסעיו ניסו לרצוח את לוחמי הseals שעלו על הסיפון... הם היו משלמים ביוקר רב, ובצדק. מאסרי עולם. אצלנו לא. מה פתאום. מין מנטליות יועץ-משפטית-אהרן-ברקית שכזו, אתם יודעים. גלותית קצת אפעס. מודרניסט .
  • 17:54
  • 22.12.11

יועץ משפטי ראוי היה מגיש כתבי אישום נגד כל המשתתפים במרמרה - פרט לזועבי. הלקח מסיפורים כמו אלה שתוארו בסרט "הנאשמים" עם ג'ודי פוסטר הינו שאלה שעמדו מהצד ועודדו את הפושעים אשמים גם הם בפשע... זועבי הפליגה במשט שנוסעיו מחבלים רוצחים. היא עמדה ביניהם בעודם שרים שירים המאיימים בהשמדת עם ("חייבר חייבר יא יאהוד"). היא ראתה אותם מצטיידים בגרזנים ואלות. שמעה אותם אומרים במכשיר הקשר לחיילי צה"ל "לחזור לאושוויץ". לו היתה לבושה (חס וחלילה) בביקיני ומחזיקה פונפונים, היינו קוראים לזועבי צ'ירלידר. אין ספק שנוכחותה (חברת כנסת!) סיפקה לגיטימציה והגנה למשט המחבלים, שכל מטרתו שבירת הסגר הימי על עזה כדי לאפשר העברת נשק כבד. הומניטרי? בתחת. ה"אספקה" על סיפון האוניה נרקבת עד היום בארז. איש לא בא לקחת אותה. אז למה אסור להגיש כתב אישום נגד זועבי על מעשיה הנפשעים במרמרה? בגלל חסינותה המהותית. דוקא בזה היא צודקת. לו היתה מרימה גרזן בעצמה, היתה מוסרת חסינותה. היות ורק עודדה את הרוצחים - יש לפטרה מכתב אישום (אך לשקול שוב, גם לאור התנהלותה המופקרת, לקבל את המלצת ועדת הבחירות ולפסול את בל"ד אחת ולתמיד). אז למה החלאות האחרות שמחזיקים לחרפתנו בדרכון ישראלי והיו על המרמרה, כמו ראאד "המופתי הגדול" סאלח, לא הועמדו לדין על פשעיהם? סתם. כי היועץ המשפטי פוחד לעשות את המובן מאליו, שכל מדינה היתה עושה בלי לחשוב פעמיים. תחשבו מה האמריקאים היו עושים לאזרחיהם שהיו מפליגים במשט שנועד לאפשר אספקת נשק לאויביה המושבעים של אמריקה, שמשגרים רקטות על ערים בארה"ב ומאיימים על העם האמריקאי בהשמדת עם, משט שנוסעיו ניסו לרצוח את לוחמי הseals שעלו על הסיפון... הם היו משלמים ביוקר רב, ובצדק. מאסרי עולם. אצלנו לא. מה פתאום. מין מנטליות יועץ-משפטית-אהרן-ברקית שכזו, אתם יודעים. גלותית קצת אפעס.

  •   לו היה קצה חוט להאשימה על עברת חוק היא הייתה אוכלת אותה. זה שאתה לא סובל ערבים, יש לך בעיה  (לת) תרגע חבוב
    • 18:30
    • 22.12.11

  •   כמה טוב שהיועץ המשפטי מביט על דברים מנקודת ראות של החוק ולא של דעות פוליטיות. בנטה? קפיש? פסטיש?  (לת) יעה פשיסט
    • 18:33
    • 22.12.11

  •   אני שמח שהימין הפלסטיני כל כך מאמין ביועץ המשפטי... נקווה שתתייחסו באותה מידת אהדה להחלטות שיתקבלו ביום בו יתחילו להיות מיושמים החוקים נגד הסתה והמרדה, כלשונם וכרוחם, נגד "מנהיגי" הציבור הערבי - אנשים מתועבים, אלימים, שעושים הכל לחרחר מלחמה, שאינם מקבלים את זכותנו להגדרה עצמית - ומכחישים, ברשעות גזענית אטומה של אדיוטים חסרי תקנה (מישהו אמר בראכה?) את עצם קיום עמנו. תמיד היו כמה יהודים שלשונם ֿ שלוחה ללקק את סכיני אלה שמבקשים במוצהר לרצחם - במקרה זה, מסנגרים על השתתפותה של חברת כנסת ישראלית בנסיון שבירת הסגר לשם אספקת נשק כבד לפושעי מלחמה, המצדדים בגלוי בהשמדת העם הישראלי. תמיד כולנו בזנו לכם ונגעלנו לכם. הגברים בודאי. הנשים עוד יותר. נשותיכם שלכם? במיוחד. בסודי סודות. פעם - בימי הגלות - היה לכם כח, משומדים עלובים. יכולתם להלשין ולהצליח לעורר איזה פוגרומצ'יק. היום? חה. הפגנה של אלף איש אתם לא יכולים להרים, מסכנים. ניפגש בקלפי. מודרניסט .
    • 21:40
    • 22.12.11

    אני שמח שהימין הפלסטיני כל כך מאמין ביועץ המשפטי... נקווה שתתייחסו באותה מידת אהדה להחלטות שיתקבלו ביום בו יתחילו להיות מיושמים החוקים נגד הסתה והמרדה, כלשונם וכרוחם, נגד "מנהיגי" הציבור הערבי - אנשים מתועבים, אלימים, שעושים הכל לחרחר מלחמה, שאינם מקבלים את זכותנו להגדרה עצמית - ומכחישים, ברשעות גזענית אטומה של אדיוטים חסרי תקנה (מישהו אמר בראכה?) את עצם קיום עמנו. תמיד היו כמה יהודים שלשונם ֿ שלוחה ללקק את סכיני אלה שמבקשים במוצהר לרצחם - במקרה זה, מסנגרים על השתתפותה של חברת כנסת ישראלית בנסיון שבירת הסגר לשם אספקת נשק כבד לפושעי מלחמה, המצדדים בגלוי בהשמדת העם הישראלי. תמיד כולנו בזנו לכם ונגעלנו לכם. הגברים בודאי. הנשים עוד יותר. נשותיכם שלכם? במיוחד. בסודי סודות. פעם - בימי הגלות - היה לכם כח, משומדים עלובים. יכולתם להלשין ולהצליח לעורר איזה פוגרומצ'יק. היום? חה. הפגנה של אלף איש אתם לא יכולים להרים, מסכנים. ניפגש בקלפי.

  •   תרגע, דיברו כמוך קודם. וע"ע הימין בגרמניה של שנות ה-20 אחד
    • 21:03
    • 23.12.11

    השימוש במילים האלה עושה לך את זה? מרטיט אותך? אתה מגיע לסיפוק? אתה מרגיש חשוב כשאתה צורח שנאה? לך תעשה משהו במקום לייצר שנאה והסתה כלפי מי שחושבים אחרת ממך

09 כרגיל במקרים כאלו ההר הוליד עכבר... panoptikon
  • 18:15
  • 22.12.11

לפחות ליועץ המשפטי יש שכל (לפעמים)

10 החונטה השמאלנית המושחתת לא משאירה פצועים בשטח,כי היא יודעת שהימין הסמרטוטי לא יתנפל עליה,ולא יעורר "סערה ציבורית"  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 18:24
  • 22.12.11

11 איזו החלטה שערורייתית. עצם הימצאותה על האוניה מהווה הוא פשע בושה ליועמש
  • 19:03
  • 22.12.11

זועבי קוראת לעצמה נציגה של הערבים במדינה? הפעולות שלה רק מרחיקים את הציבור היהודי מהציבור הערבי ויגרמו לתביעה להחזרת ערביי ישראל לשטחי פלסטין. היא רק תביא עליהם נקבא. חברי הכנסת הערבים רק פוגעים בציבור שלהם.נראה אותה מארגנת משט לעזור לאזרחי סוריה הנרצחים בכל יום על ידי אסד. לא מבין את היועמ"ש.

  •   מה אתה אומר? לפי איזה סעיף בדיוק, או בערך?  (לת) אחד
    • 21:01
    • 22.12.11

  •   להלן הסעיפים הרלוונטיים מחוק העונשין: סימן ב': בגידה 97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם. 99. סיוע לאויב במלחמה (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם. למה, לא נראה לך שנסיון לפרוץ את הסגר הצבאי על עזה, שמטרתו מניעת אספקת נשק כבד לישות המצויה עמנו במצב לוחמה ומפגיזה כבר שנים את ערינו, היא סיוע לאוייב במלחמה? ריבונות המדינה אינה כוללת את זכותה להטיל סגר חוקי ע"פ הדין הבינ"ל? המשט לא פגע בריבונות? איזה חוק, אתה שואל? אולי תוציא לרגע את הפרצוף מישבנו של איסמאעיל הנייה, ותקרא את ספר החוקים לפני שאתה עושה צחוק מעצמך קבל עם ועדה? לא משפטן, וגם לא מטומטם
    • 21:47
    • 22.12.11

    להלן הסעיפים הרלוונטיים מחוק העונשין:

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה

    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה

    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    למה, לא נראה לך שנסיון לפרוץ את הסגר הצבאי על עזה, שמטרתו מניעת אספקת נשק כבד לישות המצויה עמנו במצב לוחמה ומפגיזה כבר שנים את ערינו, היא סיוע לאוייב במלחמה? ריבונות המדינה אינה כוללת את זכותה להטיל סגר חוקי ע"פ הדין הבינ"ל? המשט לא פגע בריבונות? איזה חוק, אתה שואל? אולי תוציא לרגע את הפרצוף מישבנו של איסמאעיל הנייה, ותקרא את ספר החוקים לפני שאתה עושה צחוק מעצמך קבל עם ועדה?

  •   לישראל יש ריבונות על עזה? וואלה..איך קוראים למשטר ששולל מתן אזרחות לאוכלוסיה שלמה שנמצאת תחת שליטתו? עברתי בסביבה
    • 02:20
    • 23.12.11

    מתחיל א'...

12 ויינשטיין מועל בתפקידו. מה לגבי הפרת אמונים? אני
  • 20:14
  • 22.12.11

הגב' זועבי הושבעה בכנסת והתחייבה לשמור אמונים למדינת ישראל. המשט היה פעולה מלחמתית והפרת אמונים, וכל מי שהיה על הספינות אשם בכך, בין אם נקט פעולות אלימות ובין אם לאו.

13 לתשומת לב ח“כ אלקין: אין מתפקידה של המערכת המשפטית להיאבק בסייעני טרור, אלא להחיל המשפט ולעשות צדק.  (לת) אכילאוס
  • 20:19
  • 22.12.11

14 כצפוי, ההר הוליד עכבר טל שובל
  • 20:32
  • 22.12.11

מלכתחילה היה ברור שזכותם של הישראלים (כמו של הזרים) להיות על הספינות אינה מוטלת בספק, ושעל אף הפעולה דמויית הפיראטיות של חיל הים של ישראל לא היה מדובר בפעולה לא-חוקית.
חברת הכנסת זועבי צדקה אז, כפי שהיא צודקת בעניינים נוספים ורבים, וצווחות חברי הכנסת לא יכלו לשנות זאת. בסופו של דבר, הר ההאשמות הפשיסטיות הוליד עכבר בדמות החלטה של היועץ המשפטי, שמשום מה לקח לו זמן להבין שזו האפשרות היחידה.

15 זועובי שותפה לדבר עברה--------------היא ידעה שישנם טרוריסטים(!!!) - מ-I.H.H.  (לת) עבריינית לכל דבר
  • 20:48
  • 22.12.11

16 זאת המתנה לחייל השייטת ששחה כשמעיו מחוץ לבטן.מערכת משפט שמשמידה כל יום חלק מהמדינה  (לת) אבי
  • 20:57
  • 22.12.11

17 יועץ חוכמולוג. אם כך, יש להעמידם לדין על סיוע להריגת תשעה אזרחים טורקיים....  (לת) אינפיניטי
  • 20:59
  • 22.12.11

18 לאיזה עניין התכוון ח"כ זאב אלקין, שאמר על ההחלטה כי "המערכת המשפטית שוב הוכיחה רפיון וחוסר אונים במאבק בסייעני טרור"? האם לכך שלא חיפשו ולא מצאו את סייעני הטרור שפגעו בקציני צה"ל בחטמ"ר אפריים וממילא גם לא הוגשו כתבי אישום? איך אנשים שמחשיבים את עצמם כאינטיליגנטים והם נבחרי ציבור, יכולים להיות כל כך צבועים מבלי להתבייש? אולי הם טועים לגבי עצמם?  (לת) משהו בסיסי רקוב כאן
  • 21:47
  • 22.12.11

19 אולי הוא בכלל סוכן טורקי? "היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין ממליץ להתנצל בפני טורקיה על אירועי המשט כדי להימנע מתביעת חיילים " 21.711 ס.א.
  • 21:50
  • 22.12.11

מבזקים
ראשי » חדשות » חדשות בארץ » בארץגלוש ב - nrg מעריב מהסלולר
היועץ המשפטי: לא אגן בבג"ץ על החוק נגד עמותות השמאל 6.12.11

20 אבל אותו יועץ הצהיר כי מי שיתנכל לעצמאות רשות השיפוט ימצא בו אויב מר - אכן יועץ נחוש אבל לא במקומות הנכונים  (לת) ס.א.
  • 21:51
  • 22.12.11

21 לא נמצאו ראיות לכך שאיש מהאזרחי המדינה לא לקח חלק בתקיפה של חיילי צה"ל. שלילה כפולה
  • 22:06
  • 22.12.11

לא נמצאו ראיות לכך שאיש מהאזרחי המדינה לא לקח חלק בתקיפה של חיילי צה"ל.

22 לתבוע את טורקיה על חיילנו הפגועים  (לת) יהודי
  • 22:31
  • 22.12.11

23 מזל שהיועץ לא נתבקש לבדוק העמדה לדין של שר הביטחון וראש הממשלה... דפנה
  • 22:39
  • 22.12.11

ברור לכל בר דעת שעל פי החוק היבש מדינת ישראל היא עבריינית.

24 עם מערכת המשפט שלנו - באמת ציפיתם להחלטה אחרת? חיים
  • 22:43
  • 22.12.11

הרי הכל שפיט - כל עוד שופטים את הימין

25 היתר לרצח של חיילי צה"ל ע"י החוקה הישראלית הנאורה החילונית לאה
  • 23:11
  • 22.12.11

עכשיו זה חוקי: היתר להרביץ לחיילי צה"ל עד זוב דם. זה החוק הנאור של בית המשפט הדמוקרטי של מדינת ישראל. זה הבכי של העולם האפל של השמאל. זה השמאל שדואג להציב מידי יום האשמות למגזרים כולם - חוץ מאת עצמו. הם עדיין "סוגדים את סטאלין" בגירסת 2012 - כל מה שהם מאמינים, לו השפל והאכזר ביותר, זה האמת המוחלטת. אין חדש תחת השמש

26 יש עיניין לציבור צדק במקום אחר  (לת) לאה
  • 23:17
  • 22.12.11

27 כנראה שגם התיקים נגד הלינצ'אים משפרעם נסגרו ע"י הפרקליטות. מישהו שמע על ניהול המשפט נגדם?  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 00:32
  • 23.12.11

28 האשמים בתקיפת החיילים הם נתניהו וברק  (לת) ירון
  • 02:06
  • 23.12.11

29 הגיע הזמן שכולנו היה חנין זועבי. וואלה, ווינשטיין הזה הציל כבוד שלנו מחמוד טורקטן
  • 02:55
  • 23.12.11

יש שופטים בירושלים. היועץ הבין כי חנין זועבי היא מלכת הדמוקרטיה בפלסטין.

30 בס"ה הוכחה לכך שהמערכת המשפטית מקבלת תמיכת ערביי הארץ באוייבנו כתופעה לגיטימית  (לת) yosi
  • 06:31
  • 23.12.11

31 שופטים על-פי הפחד לא על-פי הצדק!לכן צריך להחליף אותם!!  (לת) שופטי חידלון!
  • 06:58
  • 23.12.11

32 תמהני מה אירע לגניוס היהודי? כיצד מרוב רצון למצוא חן בעיני אומות העולם נופלי אנו בפח יקוש משה בודק
  • 08:48
  • 23.12.11

זה? אבקש להזכיר לכולםנו כי במלחמת העולם השניה נאסרו בארה'ב רבבות יפנים בעלי אזרחות אמריקנית במחנות ריכוד משום שלא סמכו על נאמנותם ואיצו אנו נותנים פתחון פה לאלו הקמים עלינו לכלותנו יום יום ושעה שעה

33 עוד יועץ משפטי רופס HMJE
  • 11:35
  • 23.12.11

אין ספק שעל המרמה היה קרב בין חיילי צה"ל לבין מחבלים. אין ספק שהיו מחבלים טורקיים על סיפון ספינת המחבלים "המאווי מרמרה" שנלכדה ע"י לוחמי שייטת 13 שבהשתלטות חיסלו תשעה מחבלים ותפסו בחיים חמישה מחבלים ומחבלת מאיראן שהיו מעורבים בגיוס מחבלים, אימונם, מימון פעולות טרור והברחת אמל"ח לעזה.

זועבי הייתה יכולה להיות מואשמת בסיוע לאויב בעת מלחמה. אבל היועץ המשפטי הרופס הזה מעדיף לטמון ראשו בחול במקום להלחם בטרור ובמבצעיו ולכן בשלב מחבלים של המרמרה גורשו מיד מהארץ ובשלב השני הוא מוותר על העמדה של זועבי לדין בגין סיוע להם.

  •   באמת מרגיז שהוא שופט על פי החוק. דני
    • 04:00
    • 15.02.12

    סיוע לאויב בעת מלחמה בדין הישראלי כולל רק פעולות שהן בגדר סיוע ממשי וישיר - קרי ביצוע פעולה התורמת למאמץ המלחמתי של האויב. לשם המחשה, אי אפשר להעמיד לדין את אדוארדו שובל ובנו רונן רק כי חברה שלהם סוחרת באופן עקיף עם איראן. צריך תרומה ממשית וישירה. וכך העניין גם עם חנין זועבי.

34 אולם זועבי בכנסת וממשיכה להילחם משם במדינת היהודים,חברי הכנסת בזים לעם עובדה.  (לת) גודמן
  • 14:11
  • 15.02.12