המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

חוק האזרחות || הזוגות המעורבים נגד הכרעת בג"ץ: "השופטים הושפעו מגל הפאשיזם בארץ"

אלפי ערבים ישראלים התאכזבו מהחלטת בג"ץ שלא לבטל את החוק האוסר איחוד משפחות לישראלים עם בני זוג פלסטינים, "בג"ץ זרק עלינו דלי מים"

אלפי משפחות של אזרחים ערבים ישראלים ופלסטינים חיכו במשך שנים להחלטת בג"ץ בעניין חוק האזרחות. חלק מהמשפחות גוללו את סיפורן האישי ב"הארץ" בשנים האחרונות, בתקווה שכך ישפיעו על השופטים. החלטת בג"ץ שהתפרסמה אתמול גנזה ככל הנראה את התקווה האחרונה של אותן משפחות.

תייסיר חטיב ואשתו לאנה מעכו נישאו לפני שש שנים, ועד היום לאנה - בת למשפחה משכם - לא קיבלה את האזרחות. היא מתגוררת בבית בעלה בעכו על סמך אישור שמתחדש פעם בשנה, אולם היא נטולת כל זכויות. בינתיים נולדו לבני הזוג שני ילדים - עדנאן בן ארבע ויוסרה בת שלוש.

תייסיר, דוקטורנט לאנתרופולוגיה באוניברסיטת חיפה ומרצה במכללת הגליל המערבי, לא הופתע מהחלטת בג"ץ. "ההחלטה היא הוכחה שאין מקום לאמון במערכת המשפט והצדק בישראל. זה ברור שבג"ץ מושפע מגל הפאשיזם והגזענות ששוטף את הארץ והשופטים לא היו צפויים להחליט אחרת. אבל אני אומר לכל אלה שחושבים שהחוק יטיב עמם ועם הממסד, שהגזענות והפאשיזם יחזרו אליהם כמו בומרנג".

התפלגות שופטי בג"ץ. לחצו להגדלה

חטיב הסביר כי למרות שאשתו מחזיקה באישור שהייה מתחדש בישראל, ההחלטה סותמת את הגולל על האפשרות שהיא תתקדם בחיים ותוכל לנהל חיים נורמליים. "היא לא יכולה לפתח קריירה או אפילו לנהוג ברכב, למרות שהיא מחזיקה ברישיון נהיגה פלסטיני".

 

עו"ד חאתם עיטא, תושב כפר קרע, נשוי זה 12 שנה לאשתו יסמין, שנולדה בשכם. מאז שהתחתנו השניים, מנסה עיטא להשיג בעבורה אזרחות, אולם נתקל כל פעם בסירוב. על החלטת בג"ץ הוא שמע אתמול בשעת ערב מאוחרת מ"הארץ", והתקשה לעכל את ההודעה.

לדבריו, "אם מיכאלי שפכה מים על מג'אדלה ואמרו שזה לא גזעני ופוגעני, אז בג"ץ שפך על כל האזרחים הערבים דלי גדול של מים. אפשר להגיד בבירור שבג"ץ מחפש להרגיע את הרוחות מול הימין, מאחר והוא נמצא תחת מתקפה. דחיית העתירות שלנו משמעותה הרגעת הימין וכניעה לגזענות".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

חוק האזרחות והכניסה לישראל הוא הוראת שעה (חוק זמני), הקובעת, כאמור, שלא יתאפשר איחוד משפחות לישראלים עם בני זוג פלסטינים, אלא אם כן גילו של בן הזוג הפלסטיני הוא 36 ומעלה או שגילה של בת הזוג הפלסטינית הוא 26 ומעלה.

ההחלטה למנוע את איחוד המשפחות התקבלה לראשונה בממשלה במאי 2002. הכנסת אישרה את ההחלטה בהוראת שעה בקיץ 2003 ומאז האריכה אותה מספר פעמים. ההארכה התבצעה למרות עתירות בג"ץ נגד חוקתיותו של החוק.

Read this article in English: Israeli-Palestinian couples: 'Supreme Court influenced by wave of Israeli racism'




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עם הספר למד בהיסטוריה איך להרוס חיים של אחרים.  (לת) יהודי גאה
  • 05:38
  • 12.01.12

  •   להיפך, הוא למד איך לא להרוס שוב את חייו.  (לת) @@@
    • 08:03
    • 12.01.12

  •   שוב הוכח שלאג'נדת השופטים חשיבות מכרעת. מזל שניצלנו משיבה של מאות אלפים במקרה הזה.  (לת) להלחכם על כל שופט בעליון.
    • 08:06
    • 12.01.12

  •   עם הספר למד להחזיק חרב ולהגן על עצמו  (לת) אור
    • 08:06
    • 12.01.12

  •   אכן מדובר בהריסת חייהם של הערבים שקיבלו זכויות ומשתמשים  (לת) בה נגדינו
    • 09:04
    • 12.01.12

  •   מספיק לבכות. לא הצלחתם להשמיד אותנו בשדה הקרב ולא תשמידו אותנו דמוגראפית  (לת) השמאל הקיצוני הובס
    • 09:24
    • 12.01.12

  •   מה התמימות. לא מדובר בסתם מתאזרחים מגזע שונה. מדובר באנשי אוכלוסיה אוייבת ועויינת הבאים רק בשביל קיצבאות הילדים  (לת) סימה
    • 09:32
    • 12.01.12

  •   אוי ואבוי יהודי מבוייש
    • 10:20
    • 12.01.12

    על מה אתם מדברים, איבדנו את השפיות, מדובר על משפחות, וילדים, המצב הזה העביר אותנו על דעתנו. מה אתם חושבים שנוכל לחיות מנותקים כאן לנצח, ההיסטוריה הוכיחה שלא. ופה יש צעד שהוא מחוייב, ערכית ולמען סיכוי מסויים לנורמליות בעתיד. אולי הרוב כבר התרגל, אבל המציאות שלנו היא לא נורמלית לחלוטין ויעידו על כך התגובות הקיצוניות והמוטרפות

  •   ההומניות ואהבת האדם באשר הוא מחייבת שאיחוד המשפחות יהיה לא במדינה הגזענית תחת הדיכוי הציוני אלא בחופש והדרור בעזה או רמאללה.  (לת) יהודי גאה מאד
    • 10:32
    • 12.01.12

  •   ליהודי המבוייש - למה הם לא יכולים להתאחד ברש"פ?  (לת) ל.
    • 10:48
    • 12.01.12

02 ממשלה לאומנית גזענית מבישה הולידה בית משפט... לאומני גזעני. ביי ביי דמוקרטיה, הלו... (פוחד מתביעה. השלימו בעצמכם)  (לת) דן
  • 05:48
  • 12.01.12

  •   הצעת החוק התגבשה הרבה לפני הממשלה הנוכחית. כי כל מי שעיניו בראשו מבין שהיא הכרחית  (לת) די לססמאות נבובות
    • 07:56
    • 12.01.12

  •   מוזר אבל בית המשפט הוא דווקא מעוז השמאל.... @@@
    • 08:04
    • 12.01.12

    כנראה שיש אנשים כמוך שלא מסוגלים לקבל את העובדה שאנו איננו רוצים להתאבד כמו אירופה.

  •   מרוב לאומניות וגזענות הענקנו אזרחות לערבים אחרי מלחמת העצמאות דמוקרטיה לא מוערכת
    • 09:07
    • 12.01.12

    ערביי ישראל קיבלו אזרחות במדינה היהודית שלא מעניקה אזרחות לערבים, אתה מקשיב לעצמך?

  •   מג'ונונים הערבים האלו-מתעקשים להביא את בני הזוג לחיות תחת שילטון לאומני וגזעני, במקום להתאחד עם בני זוגם תחת השלטון הנאור של אחיהם בעזה או רמאללה.  (לת) אח יא דן, יא דן
    • 10:35
    • 12.01.12

  •   דוגמה מצוינת לסיסמה נבובה- "מעוז השמאל" -עוד סיסמה מבית היוצר של התעמולה האנטי שמאלנית שמתחוללת במחוזותינו  (לת) סיסמה נבובה
    • 12:06
    • 12.01.12

  •   שכחת שהם היו פה לפני שאתה הגעת ולפני סבא שלך ובחברה ערכית והומנית זה מתבקש, ככה רצו לבנות מייסדי המדינה הזאת את החברה שלנו, חבל שזה הולך ונמוג, ושכמה דורות מאוחר יותר אנשים שלא מבינים את המהות הזאת יושבים וכותבים תגובות לאומניות ומתלהמות במחשב  (לת) סיסמאות נבובות
    • 12:24
    • 12.01.12

03 זו מדינה יהודית- למי ששכח.  (לת) רעמסס
  • 05:53
  • 12.01.12

  •   לצערי אתה צודק, הציונות הגזענית היא שהולידה את זה. לכן אין חוקה כי חוקה תחייב שווין מוחלט בין כל אזרחיה ולכן הדמוקרטיה היא דמיקולו. החוק הזה הוא למעשה התאכרות של חוק השבות. עדין לא שמעתי משמאלני אחד או מחילוני אחד שהחוק השבות מטריד אותו. גם במחאה החברתית חוק השבות לא עלה. אז מי שקיבל את חוק השבות בשלות נפש שלא יקפוץ כאן.  (לת) ל-מרסס
    • 06:42
    • 12.01.12

  •   לצערי אתה צודק, הציונות הגזענית היא שהולידה את זה. לכן אין חוקה כי חוקה תחייב שווין מוחלט בין כל אזרחיה ולכן הדמוקרטיה היא דמיקולו. החוק הזה הוא למעשה התארכות של חוק השבות. עדין לא שמעתי משמאלני אחד או מחילוני אחד שהחוק השבות מטריד אותו. גם במחאה החברתית חוק השבות לא עלה. אז מי שקיבל את חוק השבות בשלות נפש שלא יקפוץ כאן.  (לת) ל-מרסס
    • 06:44
    • 12.01.12

  •   זו מדינה דמוקרטית - למי שמתעלם.  (לת) קוטוזוב
    • 07:49
    • 12.01.12

04 שאותן אלפי משפחות יעברו לגור יחד בעזה או רמאללה, מדוע בשפרעם?  (לת) נוי
  • 05:54
  • 12.01.12

  •   הם לא יעברו כי זה אותו מקום גנין ועזה זה כמו עכו ונצרת תשוב לשאלה גזענית
    • 08:16
    • 12.01.12

    כי זה בית של אבותיהם הם לא היגרו מאירופה כמו כל היהודים

  •   עזה היא מקום עני וצפוף ורמאללה נמצאת בשטח כיבוש ישראלי. העצה שלך היא עצה רעה.  (לת) אורני
    • 08:42
    • 12.01.12

  •   למה עזה היא כיבוש אם בה משטר נבחר שפועל בכל המישורים בצורה עצמאית? עמית
    • 09:17
    • 12.01.12

    סליחה אבל אין באמת כיבוש בעזה , למה לשקר?

  •   הם לא יעברו משום שבעזה ובג'נין אין ביטוח לאומי אין קצבאות ואין ביטוח בריאות לכולם - זאת הסיבה
    • 09:59
    • 12.01.12

    כל השאר סתם קשקושים .

  •   תשובה גזענית לשאלה גזענית mm
    • 13:56
    • 13.01.12

    איזה כל היהודים??? ואיזה אירופה???
    יותר מ70% מתושבי ישראל לא הגיעו מאירופה

05 באופן לא מפתיע כולם רוצים איחוד בישראל - לכו לירדן, לכו לעזה יהושע קוצינסקי
  • 06:03
  • 12.01.12

אנו הפסקנו להתאבד, סוף ,סוף הפכנו לדמוקרטיה מתגוננת
ברך הבא גרוניס!!!!!!!!

06 איחוד לפרט - פירוד לכלל  (לת) רויטל גולדפיש
  • 06:13
  • 12.01.12

07 שילכו לגור ברשות הפלסטינית !  (לת) ציוני
  • 06:26
  • 12.01.12

08 איך זה ש"אלפי משפחות" מייד הגיעו אל ג'קי חורי ושטחו בפניו את טענותיהם. זה לוקח לפחות איזה 8 שעות, לא?  (לת) כבשה פועה למען עתונות הוגנת
  • 06:39
  • 12.01.12

09 אם בגץ יאשר איחוד משפחות ,אלפי ערבים ישראלים יתחתנו עם נשים פלסטיניות ויבצעו הלכה למעשה את הדרישה לשיבה! קיבוצניק - צפון
  • 06:40
  • 12.01.12

סכנה קיומית למדינת ישראל!

10 עניין התאזרחות שקול לעניין התנחלויות! בובליק
  • 06:43
  • 12.01.12

כל אלו שבעיניהם מפעל ההתחלויות אינו חוקי לא יכול לדרוש מבית המשפט להחליט אחרת בנוגע להתאזרחות של הפלסטינים. זכותו של העם היהודי להתמודד עם האיום האסטרגי הנ״ל בכל האמצעים שמאפשר החוק. מה ששנוא עלייך על תעשה לחברייך! 

11 בג"צ פתח את העיניים מושון
  • 06:45
  • 12.01.12

אני מוכן לממן את ההובלה שיתאחדו בשכם.מה רע בעזה .

12 כשהימין הקיצוני משתלט על בג"צ, זה מה שקורה ניר
  • 06:45
  • 12.01.12

אקדמאים נאורים נחשבים טרוריסטים, חוקר יפני שמתעניין ביהדות נחשב לעוין ויש עוד אלפי דוגמאות לאיוולת של התנהלות המדינה. המדינה במדרון תלול וכולנו נופלים דרכו ומי שיישאר בסוף זה מי שהשלטון מלטף אותו ולא צריך להיות גאון כדי להבין שזה לא הרוב החילוני השפוי כאן, לצערנו.

  •   ממש הפוך, דמוקרטיות בכל העולם מתגוננות מפני המשכימים להרגן בישראל הדמוקרטיה בקומה
    • 09:15
    • 12.01.12

    סוף סוף יש שופט בישראל, אדם הקם לשאת את דברו היחיד במשפט המקושר הזה, והוא: בישראל הקמנו את מדינת היהודים, הערכים הדמוקרטים מתקיימים רק כשמדינת ישראל מתקיימת.
    כל מי שלא מבין את לשון מגילת העצמאות שיצביע.
    אני אתן לכם שיעור מעל דפי העיתון

13 נא להכנס אשר
  • 06:46
  • 12.01.12

אני מסתובב ארבה בשטחים, וחד משמעית יש אלפי זוגות שמתחתנים בכוונה עם נשים מבחוץ כדי שהנשים/גברים יקבלו אזרחות. זה נעשה במכוון כחלק מאסטרטגיה שלהם.

  •   את זה "הארץ" לא יספר...  (לת) משה
    • 07:32
    • 12.01.12

  •   שונא את טיפשים שכותבים כותרות כמו נא להכנס  (לת) מיגל
    • 09:16
    • 12.01.12

  •   אני מכירה שני ערבים תושבי הכפר על יד אריאל שהתחתנו עם נשים מכפר קאסם בכדי לקבל תעודה
    • 10:02
    • 12.01.12

    כחולה.

    הנשים אליהם נשאו אלה נשים ברמה נמוכה וכאלה שסיכוייהן להתחתן קטנים והן שוות פחות (בעיני האוכלוסיה המקומית בתוך כפר קאסם).

    הפעולה לא עזרה משום שהחתונה הייתה קצת לפני שהתקבל החוק לראשונה .

  •   ורוסים שהתחתנו עם יהודיות כדי לנצל את חוק השיבה  (לת) ויהודים שהתחתנו עם גרמנים כדי להינצל משריפה
    • 12:13
    • 12.01.12

  •   רוסים האלה וילדים שלהם משרתים בצה"ל...  (לת) רוסי מוישלה
    • 15:05
    • 12.01.12

14 ישראל הוקמה להגנה מפני אימת הפאשיזם האירופי - הפכה בעצמה למעוז הפאשיזם א. ישראלי
  • 06:56
  • 12.01.12

מי אם לא היהודים זכו דורות על דורות במקלט בארצות העולם ונאבקו על זכותם זו - עכשיו הם גוזלים זכות בסיסית זו מאחרים.

  •   פסיכי כבר לא תהיה  (לת) רון
    • 07:53
    • 12.01.12

  •   מדהים כמה אי הבנה יש בהבדל בין יהודי אירופה לבין הערבים בישראל יהודים נאמנים למדינה בה הם גרים
    • 09:25
    • 12.01.12

    ערביי ישראל קיבלו אזרחות במדינה היהודית, ואזרחות משמעה נאמנות למדינה שהעניקה אותה.
    הערבים ברובם  אינם נאמנים למדינה היהודית (חייבים לציין את הערבים הנאמנים למדינה וחיים בה כמו כל אזרח יהודי), למרות שקיבלו ממנה אזרחות, וככאלה הם מדירים עצמם מיכולת לדרוש ממנה דרישות כמו איחוד משפחות אשר יעניק אזרחות לעוד לא נאמנים למדינה.
    אילו לדמוקרטיה הייתה משמעות של ויתור על בטחון המדינה, צביונה, ודרכה, כלומר ויתור על המדינה, רק מדינה מתאבדת הייתה סוחרת בצורת שלטון זו.
    הערבים לעולם לא יכוננו דמוקרטיה, כי באמת אינם מבינים איך אפשר לשמור על המדינה במשטר דמוקרטי, אבל אפשר ויש לדמוקרטיה אמצעים כמו החלטת בג״ץ המצטיינת, שלא יכולה הייתה להתאפשר בהרכב המתאבד הקודם שלה

  •   ישראל הוקמה ב-48 כמעוז ליהודים,כל הערבים התנגדו להקמתה אז וניסו לחסל המדינה החדשה כשהיתה בת יום אחד,גם היום מגמה זו נמשכת  (לת) דרוויש
    • 10:26
    • 12.01.12

15 דווקא בג"צ צודק נפתלי להב קבוץ מזרע
  • 06:59
  • 12.01.12

כי אנחנו מדינה פשוט איומה: פאשיסטיים, אפרטהייד בנוסף אנחנו כובשים!! מדכאים לא נותנים סיכוי שווה לערבים מפלים [נו כתבי "הארץ" תעזרי לי כאן], עוד מעט יוצא חוק נגד צריחת/הסתת המואזינים ובכלל אנחנו גם נלחמים בטרור ... בקיצור מדינת היהודים - אז ערבים יקרים למה לכם לגור במקום כזה גרוע? זה לא ישתנה - צאו לכם למקומות נאורים, אירופה, קנדה, אולי לרשות הפלתשתניאים - ואללה יהיה אימכם!

  •   אדון להב, אתה יושב על אדמות הכפר מזרעה. לקחת לא רק את האדמות אלא גם את השם של כפר. ואתה אומר לערבים, העם הילידי של הארץ הזאת, "לכו לקנדה". מי אתה בכלל קולוניסט כמוך!  (לת) נאור
    • 08:07
    • 12.01.12

  •   אני לא אמא!  (לת) אללה
    • 08:28
    • 12.01.12

  •   הכפר אולי יושב על אדמות שהיו בעבר הכפר מזרעה אבל מדוע להפסיק פה? כפר מזרעה ישב על אדמות שבט זבולון בא נדייק בעובדות
    • 10:12
    • 12.01.12

    ובכלל כל הטיעון הערבי השקרי "לאדמות הכבושות" מסתמך על בליל של פועלים ונבדים בני עמי האזור שהחליטו ב400 השנה האחרונות להתיישב להם בשטח ממלכת ישראל הכבושה במהלך שלטון האימפריה העותמנית. אם היתה קיימת ב- google earth היכולת לראות את הדמוגרפיה בשטח ישראל לאורך השנים, והיינו נעים בזמן כמה מאות שנים אחורה, אותם ערבים היושבים כיום בשטח ישראל כלל לא היו נראים במפה!

  •   נפתלי יושב בנחלת שבט נפתלי ואז כמו היום הוא משתמש בלהבו להגנת הארץ.  (לת) דרוויש
    • 10:29
    • 12.01.12

  •   נאור היקר: כשמך כן לא אתה! איכיבוש
    • 10:32
    • 12.01.12

    השם "מזרע" נזכר במקורות ובמפות מימי הביניים, אולם המקור המדויק אינו ידוע. יש הסוברים שהוא נגזר מנחל מזרע, אולם יש מי שקושר את השם ל"חוות מזרע" - חווה חקלאית עתיקה שהייתה במקום.
    הקיבוץ הוקם על תל שנקרא "רובע-אל-נצרא" במהלך חג החנוכה בשנת 1923 - לא נכבה ולא ציפורים!

  •   לאדון "נאור" ולכל הבורים! קיבוץ מזרע הוא בעמק יזרעאל אין לו קשר ל"מזרעה" הערבית שבגליל המערבי....
    • 10:44
    • 12.01.12

    ואם תלמד קצת, יא-בור ועם הארץ, קיבוץ מזרע - קיבוץ של השומר הצעיר (יעני קומוניסטים) הוקם בשנות ה-20 על אדמה שנרכשה ע"י קק"ל . לא היה שם שום כפר ושום בטיח. רק אצל שמאלני-תמא הכל שייך לערבי הפולש.....

  •   רוב השמות בישובים בגדה מקורם מקראי/תלמודי וזה חיזוק לאלה הטוענים לזכותם על א"י כולה מוטב לשמאלנים בורים לא להעלות כלל את הנושא  (לת) ליעתך מקור השמות מוטב שתלמד
    • 18:11
    • 12.01.12

16 עלכם ערבים שסובלים בגלל עקשנות מנהיגבם להמשיך להילחם בישראל..  (לת) צר לי
  • 07:03
  • 12.01.12

17 עוד מעט המשפט יערך בארץ עפ התלמוד והמשנה מור
  • 07:04
  • 12.01.12

הגיע הזמן לפנות למשפט בין לאומי לפני חקיקה של חוקים שרומסים אותנו

18 מציע להם למען שלום בית לקחת את הפקלאות יחד עם נשותיהם ולעבור להתגורר בשכם,ג'נין וקלקיליה. שם אין בגץ ואין בדץ  (לת) שם הם בטח לא יתאכזבו.ובכל זאת מסופקני אם יעברו
  • 07:06
  • 12.01.12

19 "חלק מהמשפחות גוללו את סיפורן האישי ב"הארץ" בשנים האחרונות, בתקווה שכך ישפיעו על השופטים" אני
  • 07:12
  • 12.01.12

כל מילה נוספת מיותרת

20 בגץ שפך מים. אתם זורקים זבל. עזה,שכם וחברון ממתינות לכם.  (לת) אסי
  • 07:12
  • 12.01.12

21 מה יהיה כשנחיה יחד במדינה אחת ערן ברין
  • 07:17
  • 12.01.12

בראיון שלשום אמר שוחר החוק יו"ר הכנסת, המתנגד לשתי מדינות, שנחיה יחד במדינה אחת. מה יהיה כשמליוני פלסטינאים, שלפי בג"צ חייהם בתוכנו הם בחזקת התאבדותנו, יקבלו אזרחות במדינה המשותפת?

  •   החיים במדינה אחת יקרו בגלל עוורון ה"מנהיגים" ומצביעיהם הבורים כמוך ערן אני
    • 08:48
    • 12.01.12

    ואז באמת היהודים יהיו מיעוט. תמשיכו לנצנץ בפאשיזם הגואה ומדינה דו לאומית, הכוללת את השטחים הכבושים, שבה היהודים יהיו מיעוט, תהפוך למציאות....

  •   אז המצב יהיה שונה. כי אז גם היהודים יוכלו לחיות בשכם (מה שעכשיו לא)  (לת) אזרח
    • 10:03
    • 12.01.12

22 שמתם ל"אלפי משפחות", נכון? וזוהי רק ההתחלה-לה-לה. אוריאנה
  • 07:17
  • 12.01.12

נדבר גלויות: יש כאן מאבק בין שני עמים על ארץ קטנה אחת. הפלסטינים לא מסתירים את כוונתם להיהפך לרוב השולט במדינה,. וכשהיהודים מנסים לשמר את הרוב שיש להם כרגע, מיד מופעל ארסנל גינויים שנפתח תמיד ב "פשיזם" !
כבר ג'ורג' אורוול התלונן על השימוש המופרך במלה הזאת, והעניינים לא השתפרו מאז. ואם חלילה יהיה פה רוב ערבי אז כולם יתחילו להתגעגע ל"פשיזם" של מדינת ישראל ז"ל. אסור לתת לזה לקרות!

23 תתאחדו בעיראק. "עונש" להם ולכם!  (לת) ערבים קוראים לי פשיסט
  • 07:18
  • 12.01.12

24 ואי ואי ואי, גם אלפי פושעים מתאכזבים שוב ושוב מהחלטות בתי המשפט במדינת ישראל...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:25
  • 12.01.12

  •   בדיוק. זוגות הרוצים לחיות יחד דינם כדין פושעים, בדיוק אותו דבר. אטימות הימין זה משהו מובנה  (לת) לא איציק וטוב שכך
    • 10:41
    • 12.01.12

  •   אטימות? אתה לא מבין את הנקרא, חביבי, נסה שוב. קצת עזרה, הזגות הללו יכולים לחיות יחד היכן שירצו ויקבלו אותם, הם לא חייבים לחיות בישראל, מה רע כמה ק"מ משם?  (לת) משועשע
    • 11:46
    • 12.01.12

25 ואני חשבתי שאם אוהבים Mitz
  • 07:25
  • 12.01.12

אז לא משנה איפה מתגוררים...
מדוע שלא כל אותם ערבים ישראלים יעברו לשכם או לחברון??
הרי זוג היונים רוצה לחיות ביחד??
מדינה בדיחה - מי שמתחתן עם עם תושב/ת שיקח בחשבון שהוא צריך לארוז!!

26 רק אדם בעל "דם גרמני" יוכל להיות אזרח, וכל היתר ייחשבו אורחים לפי "חוק הזרים". את הדרישה הזאת כבר העלה האידיאלוג הנאצי אלפרד רוזנברג בספרו ה"מיתוס של המאה העשרים" .(Der Mythus des 20 Jahrhunderts) ב- 13 במרס 1930 הציגה הסיעה הנאצית ברייכסטאג טיוטה ל"חוק להגנת האומה הגרמנית". לפי טיוטה זו יוטל עונש מאסר ויישללו זכויות האזרח לתקופה ממושכת על "בגידה בגזע", והדבר חל על כל מי ש"על ידי התבוללות באנשים ששייכים לקהילת הדם היהודי או לגזעים הצבעוניים הביא לפגיעה גזעית ולהתדרדרות העם הגרמני, או [מי] שמאיים לעשות זאת". במקרים קשים ניתן להטיל עליו עונש מוות. פאשיזם זה כאן
  • 07:25
  • 12.01.12

רק אדם בעל "דם גרמני" יוכל להיות אזרח, וכל היתר ייחשבו אורחים לפי "חוק הזרים". את הדרישה הזאת כבר העלה האידיאלוג הנאצי אלפרד רוזנברג בספרו ה"מיתוס של המאה העשרים" .(Der Mythus des 20 Jahrhunderts) ב- 13 במרס 1930 הציגה הסיעה הנאצית ברייכסטאג טיוטה ל"חוק להגנת האומה הגרמנית". לפי טיוטה זו יוטל עונש מאסר ויישללו זכויות האזרח לתקופה ממושכת על "בגידה בגזע", והדבר חל על כל מי ש"על ידי התבוללות באנשים ששייכים לקהילת הדם היהודי או לגזעים הצבעוניים הביא לפגיעה גזעית ולהתדרדרות העם הגרמני, או [מי] שמאיים לעשות זאת". במקרים קשים ניתן להטיל עליו עונש מוות.

  •   אין לי כוונות לעשות לך סדר בראש, גם לא יעזור וגם איני מחוייבת לך  (לת) הפאשיזם אצלך בלבד
    • 09:31
    • 12.01.12

  •   תיזהר, אח'שלי. רק אתמול עבר חוק שאוסר שימוש בשואה ובנאצים למטרות תעמולה. אם תמשיך עוד תחטוף חצי שנה מאסר ומאה אלף ש"ח קנס  (לת) משפטן
    • 09:58
    • 12.01.12

  •   13 מיליון גרמנים גורשו ממזרח אירופה לגרמניה לאחר תבוסת הנאצים. הצ'כים, הפולנים והרוסים הבינו שאת הגייס החמישי הגרמני צריך לסלק.מתי אנחנו נלמד?  (לת) והלקח-את הגייס החמישי הגרמני העיפו לגרמניה
    • 10:38
    • 12.01.12

  •   ממש כואב לג'יהאד העולמי שלא ניתן יהיה להשמיד את ישראל דמוגראפית  (לת) השמאל הקיצוני בפאניקה
    • 11:02
    • 12.01.12

  •   את הגירוש הזה יזם והוציא אל הפועל לא אחר מאשר סטאלין שגם פיברק באותה הזדמנות את המעשייה כאילו הוא "נעתר" לבקשות הפולנים והצ'כים (והוא גם "תרם" בהזדמנות זאת מנין נכבד של גרמנים אתנים שחיו ברוסיה עוד מימי הביניים). בוא ונחליט: כשליברמן ישכנע את הרוסים להסכים להפוך את מדינת ישראל באופן רשמי למדינת חסות שלהם - אולי אז סטליניסטים מסוגך ילמדו. בינתים מתקבל הרושם שלמרות התרפסותו של ליברמן בפני פוטין, הרוסים לא כל כך מתלהבים לקבל את היהודים בחזרה לחסותם מה גם שלקח להם למעלה ממאתיים שנה להפטר מרובם... ערן ארגוב
    • 13:51
    • 12.01.12

    את הגירוש הזה יזם והוציא אל הפועל לא אחר מאשר סטאלין שגם פיברק באותה הזדמנות את המעשייה כאילו הוא "נעתר" לבקשות הפולנים והצ'כים (והוא גם "תרם" בהזדמנות זאת מנין נכבד של גרמנים אתנים שחיו ברוסיה עוד מימי הביניים). בוא ונחליט: כשליברמן ישכנע את הרוסים להסכים להפוך את מדינת ישראל באופן רשמי למדינת חסות שלהם - אולי אז סטליניסטים מסוגך ילמדו. בינתים מתקבל הרושם שלמרות התרפסותו של ליברמן בפני פוטין, הרוסים לא כל כך מתלהבים לקבל את היהודים בחזרה לחסותם מה גם שלקח להם למעלה ממאתיים שנה להפטר מרובם...

  •   על הגירוש החליטו כל מנהיגי בעלות הברית כולל צ'רצ'יל, והארי טרומן בוועידת פוטסדאם. סטאלין היה רק קבלן הביצוע...  (לת) תשובה לערן ארגוב
    • 15:14
    • 12.01.12

  •   ועצם העובדה שחוק האזרחות החל לאחר הפיגועים ומשך 40 שנה היה איחוד משפחות ללא בעיות לא מעלה אצלך שום מחשבות נוספות לגבי ההשואה - הבעיה אצלך חמורה מאוד - אין לנו חשק לטפל .יש להשליך אותך לפח האשפה כסחורה דפוקה.  (לת) רוברט
    • 09:44
    • 15.01.12

27 רק שבייניש הוכיחה שוב את טענת דנציגר כנגדה, אחר התגוללותה עליו בעניין פס"ד הרכבת, שבייניש וחבריה גורמים לאיבוד אמון הציבור בבית המשפט בהחלטותיה המוזרות והפוליטיות.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:27
  • 12.01.12

28 רק שבייניש הוכיחה שוב את טענת דנציגר כנגדה, אחר התגוללותה עליו בעניין פס"ד הרכבת, שבייניש וחבריה גורמים לאיבוד אמון הציבור בבית המשפט בהחלטותיה המוזרות והפוליטיות, משה לנדוי הרי התריע על כך עוד בזמן ברק, המקור לבעיות, בזמן אמת..  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:28
  • 12.01.12

29 כל אותם עשרות(או מאות) אלפי הפרובוסלבים הרוסים שמגיעים לכאן ומקבלים מיד אזרחות  (לת) הם כשרים בעיני בג"ץ?
  • 07:29
  • 12.01.12

  •   אפליה בקבלת אזרחות - זכותה של כל מדינה נטע עמית
    • 08:24
    • 12.01.12

    כל מדינות ההגירה קובעות מיכסות ותיעדוף. מי שסביר שייחזק את המדינה מתקבל במהירות, מי שסביר שיחליש אותה, נידחה.
    יחזק את המדינה צעיר, משכיל, בריא, עשיר, בעל מקצוע מבוקש, אזרח מדינה מתוקנת, ללא עבר פלילי, בעל כוונות טובות.
    יחליש את המדינה זקן, חסר השכלה, חולה, ללא מקצוע, אזרח מדינה מן העולם השלישי, בעל עבר פלילי, דורש רעה.
    זוהי המציאות בכל מדינות ההגירה, ללא יוצאת מן הכלל.
    איחוד משפחות מקנה נקודות זכות, אך לא תמיד די בכך לצורך קבלת אזרחות.

  •   הם מעולם לא איימו על קיומה של ישראל כמדינה יהודית, אם יעשו כן  (לת) כנראה שלא יהיו כשרים בבגץ
    • 09:33
    • 12.01.12

  •   פרשנות פיקנטית למיכסות ותיעדוף יוסי אמיתי
    • 10:03
    • 12.01.12

    הוי, נטע, נטע: אילו היינו מקבלים את הפרמטרים ל"מיכסות ולתיעדוף" הנהוגים, לגירסתך, "בכל ארצות ההגירה", היינו מן הסתם פוסלים על הסף את עלייתם של אחינו האתיופים, ועוד כמה קבוצות הגירה יהודיות. ובכלל, מי שם את רשויות ההגירה (משרד הפנים) לבחון כליות ולב, ולקבוע מי "בעל כוונות טובות" ומי "שוחר רעה"?

  •   והנזק שהפרובוסלבים גרמו הוא כבר ברור  (לת) לא איציק וטוב שכך
    • 10:43
    • 12.01.12

  •   רוב מדינות העולם מקבלות אנשים שיש להם מיליון דולר בבנק - מה אתה אומר על זה ? רוצים אוכלוסיות שיתגברו אותנו ולא יחלישו אותנו. אתה רוצה ההיפך - לך חפש.  (לת) רוברט
    • 09:46
    • 15.01.12

  •   ליוסי האמיתי - בשביל זה אלוהים ברא לנו את האבטיח על הצואר - לחשוב . חשבנו והגענו למסקנה שאתיופים זה טוב וערבים זה רע . רוברט
    • 09:47
    • 15.01.12

    דרך אגב הערבים לא חסכו שום מאמץ להוכיח לנו שערבים זה רע . כולל ריקודים על גגות בזמן פיגועים ונפילות טילים על ערי ישראל.

30 זו ההוכחה מדוע יש ל"הימין" את בג"ץ המיסתרעבים .  (לת) מזל של קול אחד
  • 07:30
  • 12.01.12

31 איזה אינטרס יש לזוגות הללו להתאזרח במדינה הפשיסטית הזו מגלגל עיניים
  • 07:33
  • 12.01.12

במקום להנות מהזכויות והחירות שמעניקה הרשות הפלשתינית?

32 קיומנ של מדינת הרוב יהודי תלוי בחוקים דרקוניים הנאכפים הכוח וזאת במדינה הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומעולם  (לת) פלץ
  • 07:34
  • 12.01.12

33 פסיקה נכונה של בגץ שמאלן
  • 07:34
  • 12.01.12

בגץ עשה נכון כשהקשה על מימוש זכות השיבה בדלת האחורית ע"י איחוד משפחות. מדינת ישראל צריכה להשאר דמוקרטית, דבר שלא נוכל לעשות אם יהיה פה רוב פלסטיני. לתשומת לב אנשי הימין שרוצים לספח את השטחים.

34 הרי הערבים שגרים כאן כאזרחים, בכלל לא נאמנים למדינה היהודית להוסיף עוד לא נאמנים?
  • 07:36
  • 12.01.12

החלטת בג״ץ הגיע באיחור של כל כך הרבה שנים, מתווספים אלינו כל הזמן עוד ועוד ערבים שמקבלים מאיתנו אזרחות ואינם נאמנים בכלל למדינה היהודית.
הרי הערבים אזרחי המדינה, בכלל לא מעוניינים לגור במדינה יהודית, הם מנסים בכל כוחם להפכה לכל אזרחיה.
מדינה חייבת לשמור מכל משמר על אופייה, צביונה ודרך חייה, הערבים שקיבלו מאיתנו אזרחות במדינה היהודית, מעוניינים בהיפך הגמור, יש להם פטנט, קודם מקבלים אזרחות, ולאחר מכן יש להם זכויות אזרח המתירות להם לפעול נגד האינטרסים של ישראל.
אסור להרשות זאת יותר

  •   אזרח במדינות מפותחות מחויב לחוק המדינה, לא לשום אידאה ולא לשום דת. מדינות שיש בהם שוויון מוחלט, יש להם דמוקרטיה אמיתית המעוגת בחוקה המבוססת על שוויון והפרדה בין מדינה לדת. אין אזרח ישראל מחיוב לא לציונות ולא ליהדות. קפיש?  (לת) תולעת
    • 08:24
    • 12.01.12

  •   גם אני לא נאמן לך  (לת) לא איציק וטוב שכך
    • 10:44
    • 12.01.12

35 אם המדינה לא תהיה יהודית היא לא תהיה דמוקרטית, ערבים לא עושים דמוקרטיה...  (לת) נו באמת
  • 07:36
  • 12.01.12

  •   יש דמוקרטיה ליהודים בלבד אבל זה לא מפריע לך. מדינה המבוססת על דת וגזע לא יכולה להיות דמוקרטית.  (לת) כן באמת
    • 08:27
    • 12.01.12

36 אלה שרוממות החוק בגרונם,לא יכולים לקבל הכרעה דמוקראטית של בג"צ זראטוסטרא
  • 07:36
  • 12.01.12

לא תמיד חלומות מתגשמים.וכשהם מתנפצים על רקע החלטה דמוקראטית
עובר השמאל להתקפה חזיתית על ביה"מ העליון."השופטים הושפעו
מאווירת הפשיזם שהיתה ברחוב.ץמדוע שמאלנים יקרים,כשעלתה טענה
כזו במשפט קצב,תקפתםאותה בשצף קצף בטענה שהשופטים לא נכנעים
לאווירת העליהום שהיתה על קצב בכל התקשורת..דו פרצופיות? צביעות?
נטייה פתולוגית להתעלם מהמציאות? גישה פסיכוטית? ישפוט הקהל את
בני הבליעל האלה המשתערים על בית הדין העליון.בושה,וכלימה.

37 האב האכזר מכל פרשת וייכנס
  • 07:41
  • 12.01.12

לא מספיק לעבוד בשבילו שבע שנים בחרן ולא מספקים לו טייחות ושליכתה כל שנים בישראל. לא מספיקים לו גם אלף בקר ועשרים ומאתיים בני צאן ושבע ושלושים נאקות מוכנות למשא. הוא רוצה את כל החיים!

38 שילכו לגור בשטחים. אין לתושבי השטחים מה לחפש פה.  (לת) דניק
  • 07:44
  • 12.01.12

39 זכות שיבה לא תהיה, כמה מאכזב  (לת) גילגמש
  • 07:45
  • 12.01.12

40 שיקולים זרים בהחלטת הבג״צ אזרח מודאג
  • 07:45
  • 12.01.12

השיקול הדמוגרפי התנגש עם הדמוקרטיה וניצח. אין דמוקרטיה בישראל!

41 רגע אחרון לפני החתונה... להיפרד?
  • 07:53
  • 12.01.12

הכלה כבר מתמרקת אבל אתה לא מריח מי וורדים
ההורים אומרים שאי אפשר להיות עם ולהרגיש בלי
ואולי זה בכלל להיפך ובכלל מי הוא אני
להכניס אותה לבית או להיפרד לשתי עמים?

42 הם טוענים שאינם מרגישים ישראלים, לא מוכנים לעשות שירות לאומי, ההמנון מפריע להם, הם מרגישים פלסטינים  (לת) אבל לגור? רק בישראל...
  • 07:55
  • 12.01.12

43 חובה להציל את הזוגות המעורבים מציפורני הגזענות והדיכוי הציוני ולשחררם לחיי חופש ודרור בקרב אחיהם החופשיים בעזה או רמאללה  (לת) רחמנות יהודים
  • 07:56
  • 12.01.12

44 שום גל פאשיזם , הסוף לשימוש הציני של "איחוד משפחות" -שיבת "פליטים" לישראל אבי
  • 08:02
  • 12.01.12

שופטי בג"צ הכריעו באחד מהעיניינים הבוערים ביותר שהיו לנו במדינת ישראל , הם עצרו את השיטפון או יותר נכון את האפשרות ל"זכות השיבה" הפלסטינית לתוככי מדינת ישראל הריבונית כמו שנאמר בדלת האחורית , אין כאן שום פאשיזם אלא עם חפץ חיים שיודע שאם הייתה מתקבלת ההחלטה לאשר את אותה פארסה שנקראת איחוד משפחות אזי תוך שנייה הייתה מוקמת אם כבר לא קיימת תנועת חיתון ערבית מבית היוצר של התנועה האיסלאמית , הגיע הזמן שנגיד את האמת , ערביי ישראל באצטלה של זכויות אדם ובעזרת השמאל ההזוי בישראל ניסו לנצל צינית את המוסר היהודי בכל הנוגע לזכויות אדם , כולם יודעים שעתירות אלו לבג"צ היו ניסיון מכוער לנצל זאת. יש להבין שזהו חלק ממאבק בין ציבילזציות "הערבית" למול היהודית , מכבסת מילים לטיפטוף ערבי לתוככי מדינת ישראל וזאת כדי להפר את הדמוגרפיה בתוככי ישראל הריבונית , שאלתי היא מדוע אין אותם זוגות מעורבים עוברים לגור ברשות הפלסטינית אם כל כך רע פה . די להתחסדות , בסופו של יום אם היו מאשרים את העתירות וחוק זה היה נפגע , היה ניתן לומר שזהו תחילת סופו של המפעל הציוני במדינת ישראל הריבונית

45 והעותרים הושפעו מגל האנטישמיות בארץ..............  (לת) סמי פלייסטיישן
  • 08:02
  • 12.01.12

46 שתי מדינות לשני עמים פרושו אתם שם ואחנו פה - ולא אתם שם וגם פה!  (לת) רונן -רעננה
  • 08:03
  • 12.01.12

47 בג"ץ החילוני בסך הכל מנסה להבטיח שבמדינה החרדית שתהיה כאן (ולא תחזיק מעמד הרבה זמן כי אי אפשר להחזיק מדינה מלימוד תורה) לא יהיה רוב ערבי. לי כחילוני בכלל לא ברור אם זה האינטרס שלי. יהודים ומיעוטים דתיים אחרים חיו תמיד ושיגשגו בצל האיסלאם ללא פוגרומים, רדיפות ושואות. לעומת זאת הדת היהודית לא סובלת קיום דתות אחרות בתחומה וכופה את עצמה על יהודים.  (לת) חילוני
  • 08:05
  • 12.01.12

48 איחוד שלמה
  • 08:05
  • 12.01.12

חברה תראו לי ארץ ערבית אחת שיש בה יהודים שמקבלים הכל הכל
ממשלתם? מדוע הישראלי העובד ומשלם המיסים צריך לתת יד לכל פשעי
הממשלה הזאת? אם זה לערבים ואם זה לחרדים?

49 זוגות "מעורבים"? נראה שבכל המקרים שני בני הזוג פלסטינים חיים
  • 08:10
  • 12.01.12

פשוט אחד מהם נולד במקרה בשטחים שממערב לקו הירוק

50 כסדום היינו לדרום אפריקה דמינו להיפרד עכשיו
  • 08:11
  • 12.01.12

אם כל שנאתם לשלטון הלבן, מליוני שחורים נכנסו לדרום אפריקה.
מאז מלחמת הימים אני בדילמה מי כבש את מי: היום זה כבר ברור!

51 גם מיליוני התומכים של חמאס וחיזבאללה, בכל העולם הערבי, התאכזבו מפסיקת בג"צ, בי היא עוצרת עוד נסיון לחיסול מדינת ישראל. אין פלא שגם "הארץ" מאוכזב מרה ואין פלא שהקרן החד"ש להשמדת ישראל השקיעה כל כך הרבה כסף בנסיון לחסל את החוק  (לת) אבינועם עוקבי
  • 08:13
  • 12.01.12

52 זה לא כל כך מפתיע בהתחשב בפסיקה זהה משנת 2006, שסוקרה בהארץ http://www.haaretz.co.il/misc/1.1105411  (לת) יעל
  • 08:13
  • 12.01.12

53 לא מתאים להם, שיעברו לגור במדינות ערב או בשטחים.  (לת) רואה צאן
  • 08:19
  • 12.01.12

54 חאתם ויסמין נשואים 12 שנה, והיא עוד לא בת 26? קרל מרקס
  • 08:22
  • 12.01.12

מתי היא התחתנה? בגיל 13? עם זה אין לכם בעיה?

  •   ברור שלא. ב"הארץ" הנאורות היא רק לכיוון אחד. לערבים מותר לעשות הכל והס מלהזכיר מה שלא מתאים לאג'נדה האנטי ציונית  (לת) חבל שלכך התדרדר העיתון
    • 16:19
    • 12.01.12

55 זה רק מראה שבייניש היתה עם אג'נדה שמאלנית ינשוף
  • 08:27
  • 12.01.12

כנשיאת העליון היתה צריכה לשקף את מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית והיא התעלמה לאורך כל הדרך שלה בעליון כאילו היתה נשיאת בית המשפט הבין לאומי בהאג.

56 מערכת המשפט פוליטית איילסקי
  • 08:32
  • 12.01.12

ברור לכל שמערכת המשפט הופכת להיות יותר ויותר פוליטית,ואין הבדל בינה לבין מערכת המשפט האירנית או הסורית,סביר להניח שישראלי ימצא שם אשם רק בגלל אזרחותו,כפי שהערבי נמצא במערכת הישראלית {בושה}

57 איחוד פלסטין שהיה רוב ערבי מערים יפו עכו לוד רמלה על זה סכנה לקיימנו מאפי שינה הזועם .12.1.12
  • 08:39
  • 12.01.12

לאסור עלהם את כניסתם לקו ירוק מטרתם הי זכות השיבה על זה חיבים לענישם בחוקים הכי קשים הפיתרון סגר כללי

58 המחירים האנושיים והמוסרייפ שידרשו על מנת לשמור על הפיקציה של "יהודית ודמוקרטית" ימשיכו להאמיר, תוך שהם דוחפים את האוכלוסיה הערבית להקצנה ולהתנערות מוחלטת--ומוצדקת לחלוטין--מאיזושהי תחושה של אחדות גורל ואזרחות משותפת. ניקו
  • 08:39
  • 12.01.12

את תוצאותיו של הכישלון המהדהד ליצור פה חברה אזרחית המושתתת על עקרונות של שיוויון וצדק (אלה שבג"ץ המבוהל והמבוזה אמון על קיומם) יאכלו כל דרי הארץ האומללה הזו - יהודים וערבים כאחד.

59 מכאניקת הקוונטים של תורת היחסים השוואת גבהים
  • 08:48
  • 12.01.12

לא תמיד בנישואי תערובת, אבל בד"כ:
כאן הכלה היא הישראלית, ממש כמו שבחו"ל החתן הוא היהודי

60 מה לעשות? ישנה מלחמה, ואפילו מלחמה טוטאלית (קרי: מלחמה על מחיקת ישראל). בעת מלחמה, לא פותחים מדינה להגירת אזרחי האויב - ודאי לא כאשר האויב מצהיר שאחת ממטרותיו היא למחוק את קיומנו הלאומי המדיני ע"י הצפה אתנית במיליוני נייני פליטים. האם יש אזרחים פשוטים ונטולי אג'נדה הנפגעים מכך? בהחלט! אבל פחות מהפגיעה של פיצוץ אוטובוס  (לת) רילד
  • 08:50
  • 12.01.12

  •   נכון מאד. יש בינינו שרוצים דמוקרטיה בכל מחיר - גם במחיר הקיום הלאומי.  (לת) דמוקרטיה בכל מחיר ובעינים עצומות?
    • 09:56
    • 12.01.12

61 למערכת "הארץ"- כדאי לשקול להוריד את הניקוד בעד ונגד. ניקוד שהפך הבוקר למזבלת ימין, מיץ חובבני,של בורים. למה להקל על מלאכתם? שיתאמצו לכתוב, גם אם בשגיאות.  (לת) שומר חוק-הכיבוש הורס כל חלקה טובה בנו. יש לסיימו. מדינה ללא גבולות-מתאבדת במו ידיה.
  • 08:57
  • 12.01.12

62 בוקר טוב פשיזם, ביי דמוקרטיה. וזו רק ההתחלה. כל הפרובוסלבים הרוסים מוחאים כפיים. חלקם חובשים את ספסלי הפרלמנט שלנו.  (לת) ביבי ירשם בדפי ההסטוריה כמי שהרס את נשמת הדמוקרטיה!
  • 08:59
  • 12.01.12

  •   פרובוסלבים רוסים פרובוסלבית רוסיה
    • 09:47
    • 12.01.12

    להזכירך הפרובוסלבים הרוסים מסתדרים עם ערבים יפה מאד, וגם ערבים מסתדרים עם פרובוסלבים רוסים יפה מאד.ואתה לא מסתדר עם אף אחד לא עם ערבים לא עם רוסים לא עם נוצרים ולא עם מוסלמים ואף אחד לא מסתדר איתך בשום מקום בעולם כי אצלך כולם אשמים חוץ ממך.

  •   ואם נאפשר לערבים להגיע לרוב - אז תהיה פה דמוקרטיה?  (לת) להגן על זכותנו למדינה יהודית זה פשיזם?
    • 09:51
    • 12.01.12

  •   כן גם כמה מחברי הטובים הם ערבים. תגובתך רק מחזקת את הקיפוח. ואגב זה לא גבר שכתב את התגובה אלא אישה.  (לת) מה הקשר בין שמיטה לכלי מיטה?
    • 11:27
    • 12.01.12

63 רציתם גרוניס אחמד
  • 09:03
  • 12.01.12

זה מה שתקבלו. האדם ככל שיהיה מכובד דעותיו הן לא מתאימות למאה ה - 21 הוא נשאר אי שם מאחור. והחוק הגזעני הזה הוא רק הראשון.מי שגזען לא יכול לשבת בבית המשפט העליון.

64 הם יכולים לגור בשטחים  (לת) רועי
  • 09:05
  • 12.01.12

65 "מבחן רותם" פינצ'בסקי
  • 09:06
  • 12.01.12

אם דוד רותם אמר על ההחלטה ש"רוח טובה נושבת מבג"צ", לא יכול להיות ספק שקרה כאן משהו לא טוב.

66 הכיצד אלפי ערבים רוצים לגור במדינת הפאשיזם ? תמים
  • 09:08
  • 12.01.12

הכותרת והכתבה לוקה בצביעות קיצונית. יתרה מזו, בעצם היא מחזקת את טיעונו של גרוניס

67 נו, מה רציתם?! שיהיה פה רוב ערבי ושלטון מוסלמי שיקבע שצריך ללבוש רעלות גם בשינקין. אפילו השמאל הקיצוני שבתל אביב צריך להבין שזה לטובת כל היהודים. זו מדינה יהודית למי ששכח  (לת) מישהו
  • 09:08
  • 12.01.12

68 קיים פתרון לנישואי פלסטינים עם ישראלים שאינו תלוי בבג"ץ אבי
  • 09:09
  • 12.01.12

פשוט מאד,צריך לשנות את חוק ההתאזרחות כך שרק יהודי או מי שעומד בתנאי חוק השבות שכבר הגיע הזמן להחמירו יוכל לקבל אזרחות.
כל השאר יקבלו תושבות בלבד,אלא אם יתגיירו.
במצב שכזה צריך חוק משלים נוסף שלפיו פלסטינים וילידי השטחים או צאצאיהם לא יכולים בשום אופן לקבל מעמד תושב בישראל.

ואת כל זה מציע מי שמכיר את ההסטוריה והמציאות הקשה הקיימת כיום שבמסגרתה קיימים מתאזרחים רבים שכל רצונם הוא קעקוע רעיון המדינה היהודית.

69 החלטת בגץ ברוך
  • 09:13
  • 12.01.12

החלטת בגץ היא החלטה צודקת סוף סוף תם עידן בנייש

70 הטקבקיסטים כאן - לאומנים שליבם שונא וחרבם שלופה. מה עשו לנו פעם? אה? איזה עולם אתם בונים?! לא לאפשר לזוגות להתאחד - זו גזענות צרופה!!!!  (לת) כל הלאומנים שמדברים שנאה
  • 09:13
  • 12.01.12

71 זה לא פשיזם, קודם יעשו איתנו שלום אמת, חובת ההוכחה עליהם כבר 100 שנה. עמית
  • 09:14
  • 12.01.12

פוליטקלי קורקט בתחת שלי.

72 לאט אבל בטוח כנופיית עמישראלחי (נידה כשרות מילה) דוחפת את ישראל לחורבן בן יוסף
  • 09:17
  • 12.01.12

תוך כמה שנים תפרוץ אינטיפאדה של הערבים "הטובים" , וההשלכות החברתיות , בשיתוף עם לחץ בינלאומי יקרעו אותנו כמו בדר"אפ ידדתנו והמודל שלנו (לשעבר)לגזענות ופאשיזים

  •   עםישראלחי שורד כבר 3,000 שנה למרות שהיו בתוכו מתיוונים כמוך וישרוד עד קץ הימים למרות שיהיו בתוכו מתחזים פלשתינים בני יוסף כמוך.  (לת) בן ישראל
    • 10:44
    • 12.01.12

73 ראשית, גפ בעלי שבא עם רישיון נשהיגה מאנגליה היה צריך לעבור שוב מבחן נהיגה ואז היא תוכל לקבל רישיון. שנית שיבקשו תושבות קבע ולא אזרחות אולי זה יעזור  (לת) ככה זה במדינה פראנואידית
  • 09:21
  • 12.01.12

74 יום אבל לאגודה לזכויות האזרח, למרץ, לעדאללה, לחמאס ולחזבאללה  (לת) הציונים ניצחו
  • 09:23
  • 12.01.12

75 הפגיעה הוודאית בחיי ישראלים - לפי זה כל פלשתינאי/ת הוא מחבל - וזה הולך להיות נשיא בית המשפט??? חארם  (לת) קראתם מה כתוב תחת גרוניס?
  • 09:25
  • 12.01.12

76 טמטום עדי
  • 09:28
  • 12.01.12

למה שאמא לשני ילדים קטנים תרצה לפגוע בחיים של משהו? ואני לא מדברת בכלל על האספקט הגזעני...

77 טוב מאוד מברוק
  • 09:42
  • 12.01.12

מי שמרגיש מערביי ישראל חלק מהעם הפלשתיני שיגור איתם

78 באשר האזרחות לא תהיה אוטומאטית - לא ירוצו לחפש מחותנים בשטחים. חיים
  • 09:47
  • 12.01.12

היןם כל פלשתיני רוצה אזרחות ישראלית. יש פה סדר, יש עבודה, יש ביטוח לאומי בשביל לעשות הרבה ילדים.
פסיקת בג"צ מוצדקת. הגנה עצמית.

חיים

79 חוק האזרחות דרור
  • 09:49
  • 12.01.12

איני מבין למה מה שמותר ונהוג במדינות רבות בעולם מתקבל בישראל כחוק פשיסטי. ואם ישראל פשיסטית , למה ערביי התפוצות רוצים להיות אזרחיה .שיתכבדו ויגורו במדינתם וכך ייטב לכל הצדדים . הם יגורו במדינות נאורות כגון סוריה ואנו נישאר בלעדיהם במדינתנו " הפשיסטית "

80 אם בת הזוג גרה במילא בארץ, אפילו בלי זכויות אזרח, והילדים הם במילא אזרחים ישראלים, מה התועלת בחוק?  (לת) לא מבין
  • 09:49
  • 12.01.12

81 אם גם כך חלק לא מבוטל מערביי ישראל טוען שהוא בכלל פלשתינאי, אז מדוע שהמשפחות לא יתאחדו ויעברו לגור בפלשתין? די לצביעות
  • 09:53
  • 12.01.12

התשובה היא פשוטה, וידועה לכל ערביי ישראל: החופש, הקידמה ורמת המחיה שהם זוכים לקבל בישראל גבוהה עשרות מונים מבכל מדינה מוסלמית בעולם!

82 הבעיה האמיתית היא הבדואים סיסמוגרף
  • 09:53
  • 12.01.12

לו לא היו מבריחים נשים מהשטחים לא היה מצב שבו לכל בדואי יש כמה נשים וכתוצאה הרבה יותר ילדים מאשר לו היתה לו אשה אחת. כי אז על כל בדואי עם 2 נשים היה בדואי אחד בלי אשה בכלל. הם ממלאים את החסר ע"י הברחת נשים מהשטחים. אם לאשה מוברחת אסור או מותר להצביע מענין אותם כקליפת השום. האוכלוסיה שלהם לא היתה יכולה להתרבות בקצב כזה לולא יבוא הנשים.

83 לנוכח הגזענות הגואה והמקבלת לגיטימיות בתאל
  • 10:01
  • 12.01.12

להצביע רק מר"צ

84 כמה חשוב שבג"ץ כן מייצג את העם. יש דעות לכאן ולכאן, אך אם תעשו משאל עם, תראו, שההחלטה שהתקבלה הולמת את דעתו של הרוב  (לת) אזרח
  • 10:02
  • 12.01.12

85 שיעברו לארץ מוצא בן הזוג הדב הצפוני
  • 10:05
  • 12.01.12

דנמרק היא ללא ספק דמוקרטיה ...
שם שולחים את מבקשי האזרחות הזרים לגור הארצותיהם אם בני זוגם הדנים .
מדוע אנחנו צריכים להיות שונים..
שילכו לגור בארצות ערב

86 דייויד הארווי כותב על ניו-ליברליזם תוהה
  • 10:09
  • 12.01.12

במסגרת זו הוא כתב את הדברים הבאים:
לא משנה כמה אנחנו רוצים לתפוס זכויות כאוניברסליות, בסופו של דבר הן תלויות באכיפה מקומית. אם כוחות פוליטיים אינם מעוניינים, הרי שזכויות נשארות ריקות מתוכן. לכן ניתן לראות זכויות כתוצר של, כמו גם תלויות באזרחות. מה שמעלה שאלות לגבי אנשים חסרי מעמד חוקי.
תאגידים מוגדרים בחוק כפרטים, ולכן בעלי זכויות הפרט.

ואני אוסיף לענייננו - פלסטינים לא; בטח לא אם הם לא בעלי ת.ז. כחולה.

עוד לא מאוחר לשנות ולהבין שפלסטינים, יהודים ואחרים צריכים להיות יכולים לקיים חיים משותפים ושוויוניים.

  •   איזו נאיביות. הפלסטינים נתפסים כפחות מבהמות בציבור הישראלי הרחב מארק
    • 14:08
    • 12.01.12

    ואם לא ידעתה, בהמות לא מחזיקות ת.ז. כחולות.

  •   מסכים איתך... כנראה תוהה
    • 15:35
    • 12.01.12

    הארווי מתאר מצב שהוא לא מסכים לו
    וגם אני לא
    מה שאומר ששלושתנו מסכימים (?)
    אם הבנתי את הנאיביות שייחסת לי.
    בכל מקרה, ואם לא היה ברור, אני מתנגד בתוקף לתיקון בחוק האזרחות שגורם לפלסטינים אכן להיחשב סוג ד' במדינה
    וחושב שעד שלא כולנו (או לפחות רובנו) נבין שבלי שוויון אין חיים אזרחיים תקינים, המצב ימשיך כמות שהוא היום - כלומר מאוד גרוע לחלקים מסויימים באוכלוסיה, ביניהם הפלסטינים, ובסך הכול לא רע לחלקים אחרים, אם הם מצליחים להתעלם ו/או לא אכפת להם מהראשונים. יום טוב

87 שטיפת מוחות - אז מה, שופטי הרוב בצבע אדום ושופטי המיעוט בכחול? אבירם
  • 10:11
  • 12.01.12

אז מה, החלטתם מי אלה כוחות האור וכוחות החושך?
אתם צריכים להתעורר ולצאת מבית הקפה.

88 היו פיגועים שמעורבים בהם בנים שלאזרחים ישראלים(לשעבר פלסטינים)שניצלו האירוח וירקו לנו בפנים. דרוויש
  • 10:19
  • 12.01.12

הייתי מציע לכל המתלוננים שיעברו לשכם כדי ליהנות מהדמוקרטיה, החופש והחיבוק החם של הרשות הפלסטינית בטוח ששם ירגישו בבית האמיתי.....

89 אין לי שום דבר נגד רוסים אבל אני מכיר הרבה זוגות שרק אחד מהם יהודי אמיר
  • 10:41
  • 12.01.12

אז למה הם כן קיבלו אזרחות וערבים לא?

90 צביעות שמאלנית קלסית HMJE
  • 10:42
  • 12.01.12

מי זוכר שרק לפני כמה שנים הזהירו אותנו השמאלנים כי יש להחזיר את השטחים בגלל הבעיה הדמוגרפית וכי בגלל ההתרבות הערבית ישראל תאבד את הרוב היהודי.

כיום אותם שמאלנים נאבקים בעד שלא יכלאו מהגרים מאפריקה וכי יאפשרו לערבים מהשטחים לממש את זכות השיבה באצטלה אחרת.

כאשר בג"ץ פוסק לטובת השמאל מהללים השמאלנים את שלטון החוק וכאשר הפסיקה היא לטובת הימין זו פסיקה פשיסטית...

91 די לדמגוגיה. החוק לא אוסר איחוד משפחות. הוא אוסר איחוד משפחות בישראל. ל.
  • 10:47
  • 12.01.12

מי קבע שהאיחוד צריך להיות בישראל? יתכבד בן הזוג הישראלי, ויעבור לרש"פ. שם יוכלו ילדיו לגדול במערכת חינוך מופלאה, שמלמדת שאת היהודים צריך לטבוח ושאת ישראל צריך לחסל (ואז האזרחות תהיה מיותרת. לא חבל על המאמץ?), בקרב בני "עמם", ה"פלסטינים", רחוק מהמדינה היהודית ה"פשיסטית" וה"גזענית". מה שלא ברור זה, אם כ"כ רע פה, למה אנשים מתעקשים להביא לכאן את בני-זוגם? מה, הם לא אוהבים אותם? הם רוצים שיהיה להם רע? באמת, לא ברור.

92 בג"צ מתקפל מול הגזענים. איזו בושה. גרוניס וחבריו משת"פים שצריכים לעמוד לדין בעצמם  (לת) אזרחית
  • 10:48
  • 12.01.12

93 כאשר במדינה מוסלמית אחת בעולם יוכלו יהודים להתגורר או להגר אליה אז תפסק הגזענות והפשיזם, כרגע הוא כולו במדינות אלה בישראל בניגוד להם יש דמוקרטיה וחופש מוחלט וערבים החיים בה וזכותה להגן על עצמה ולמנוע הגירה המונית ערבית ע"י נישואין  (לת) איפה הגזענות והפשיזם?
  • 10:57
  • 12.01.12

94 רק הצד הערבי פלסטיני מובא כאן כדי לאפשר את זכות השיבה. כמו אל גזירה.  (לת) אלי
  • 10:58
  • 12.01.12

95 איפה כתוב שתמיד האשה צריכה ללכת אחרי בעלה? יצחק
  • 11:06
  • 12.01.12

גבר ערבי מצא כלה ב"שטחים"? למה שלא יעבור לגור איתה? זו לא אפלייה לרעת הנשים? שכל הצדקנים יחזרו לחוריהם. הצדיקים מיתממים. כאשר אזרח ישראלי מחפש כלה מחוץ לקו הירוק, יש לו כוונות אחרות מהקמת בית.

96 זה היה צריך לחול גם על יהודים,איך אפשר לחוקק חוק מפלה בין אזרחים ישראלים סוניה
  • 11:10
  • 12.01.12

מי שמתחתן עם מתנחלים לא יורשה לגור בשטחים.אה?

97 אין הצדקה לקיומה של עוד מדינה גזענית,בשביל מה?  (לת) סוניה
  • 11:12
  • 12.01.12

98 בפלסטין יהיו הליכי איזרוח ליהודים? מודרניסט
  • 11:23
  • 12.01.12

בחיים לא. פלסטין תהיה ערבית. וישראל יהודית. רב תודות.

99 אף אחד לא שם לב שהחוק חסר שיניים? הרי הילדים של בני הזוג גדלים בישראל בכל מקרה, ובגיל 18 יקבלו אזרחות ישראלית, כך שבטווח הארוך החוק חסר משמעות. אחד העמך
  • 11:31
  • 12.01.12

99.8% מן המזה"ת הערבי סגור בפני מגורי קבע של יהודים - מישהו שם לב לזה בכלל?

100 איזה משטר מפריד בין משפחות? ואהבת לרעך כמוך
  • 11:34
  • 12.01.12

איזה משטר מפריד בין משפחות? ממתי צריך אבא או אמא רשות לראות, לבקר, או לחיות עם ילדיו ובעלה או אשתו? איזה משטר חולני ממציא חוקים חולניים שכאלו?
יש פלשתין והיתה גם נכבה. גירשנו מפלשתין ב1947 750.000 פלשתינים .ואנחנו, הישראלים, יצרנו פליטים פלשתינים שעד היום בסביבת ה 4.5 מיליון פלשתינאים חיים במחנות בלבנון סוריה ירדן ופלשתין ובישראל. הם מצידם רוצים לחזור הביתה ולא מבינים למה הם "שורדים" תחת כיבוש. מדיניות הטירטורים,כליאה לשנים בלי שום סיבה, איסור נשואים,מניעת טיפולים רפואים,איסור שרירותי של איחוד משפחות, ומי שמסרב לקבל את גורלו מחוסל, כמובן בלי משפט. וכל זה בסדר כי הם פלשתינאים.
הם גם לא מבינים איך זה שהעולם מפקיר אותם במקום לכפות על ישראל להוציא לפועל החלטות אום, זנווה, מדריד, אוסלו, קמפדיויד, טאבה, וכל מיני הסכמים בינלאומיים שמדברים על אחריות הממשל לאוכלוסית כיבוש.
תתעמקו בהיסטוריה ובאיסורים שהמציאו הנאצים לפני שהתחילו בחיסול מאסיבי של היהודים, מי יודע אולי יפתחו לכם העיניים להבין שכולנו בני אדם וכל זמן שלישראלים אין מוסר ואמות מידה אנושיות הם, יטבעו באותה הביצה.
הנצרות מושיטה את הלחי השניה בתקווה לפיוס ודיאלוג. ביהדות נקודת המוצא היא ואהבת לרעך כמוך. מה הבעיה בלאהוב רע? הוא ממילא חבר, השאלה היא מה עושים עם אלה שהם עדיין לא חברים שלנו?

  •   מוזר ש.... מחמוד עבאס
    • 12:41
    • 15.01.12

    אנחנו פשיסטים אם אנחנו לא רוצים איחוד משפחות - חס וחלילה לא אמרנו שאנחנו לא רוצים ערבים!
    אבל כשמחמוד עבאס אומר שהמדינה הפלסטינאית תהיה נקייה מיהודים זה בסדר.... ממש שוויון נפש!

101 האם גיל בני הזוג הפלסטינאים צריך להיות 26 ו40 בעת הנישואין - או שבהגיעם לגיל הזה יקבלו אזרחות ישראלית ? לא הבנתי
  • 12:37
  • 12.01.12

הזוג מעכו נשוי כבר 6 שנים. בת כמה האשה?

102 חייבים להמשיך בלחץ על "העליון"! אלי הרחובותי
  • 13:07
  • 12.01.12

לו הדבר היה תלוי בבייניש וחבריה לחונטה, "איחוד משפחות" של האוייב הערבי בישראל היה מחסל אותנו סופית! אין לי ספק שבעתיד הקרוב יןבאו לפני בג"ץ נושאים נוספים שנוגעים לעצם קיומנו כיהודים במדינה יהודית כמו קשירת ידי צה"ל במלחמה, מסתננים, "פליטים". העברת ערבים לירדן ןעוד אנחנו חייבים להמשיך בלחץ עד שנחסל סופית את ההשפעה של חונטת ברק ובייניש! "הנצחון" הזה הוא בזכותכם מגיבים יקרים והוא רק מוכיח לכולם שהמדינה שייכת לנו ולא למיעוט השמאלני האנטי ציוני ושותפיהם הערבים!

103 המגיבים הפטריוטים עצרו את "זכות השיבה"! אלי הרחובותי
  • 13:09
  • 12.01.12

לו הדבר היה תלוי בבייניש וחבריה לחונטה, "איחוד משפחות" של האוייב הערבי בישראל היה מחסל אותנו סופית! אין לי ספק שבעתיד הקרוב יןבאו לפני בג"ץ נושאים נוספים שנוגעים לעצם קיומנו כיהודים במדינה יהודית כמו קשירת ידי צה"ל במלחמה, מסתננים, "פליטים". העברת ערבים לירדן ןעוד אנחנו חייבים להמשיך בלחץ עד שנחסל סופית את ההשפעה של חונטת ברק ובייניש! "הנצחון" הזה הוא בזכותכם מגיבים יקרים והוא רק מוכיח לכולם שהמדינה שייכת לנו ולא למיעוט השמאלני האנטי ציוני ושותפיהם הערבים!

104 אין בעיה איתוד משפחות רק בשטחים למה בישראל לקבל ביטוח לאומי  (לת) אדי
  • 13:13
  • 12.01.12

105 עוד חוק דרקוני המקיים את מדינת הרוב יהודי הכובשת ומנשלת את כל האחרים  (לת) פלץ
  • 13:20
  • 12.01.12

106 פסיקת בג"צ אתמול תואמת את קודמתה בראשות מישאל חשין שרוני
  • 13:23
  • 12.01.12

שכחתם כבר? מישאל חשין בדעת רוב(6) בנגוד לברק דעת מיעוט(5) אמר "האין חפצי חיים אנחנו?". בכך תמצת בעצם את הבעיה. למה שוכחים זאת ונטפלים לרוח הרעה הנושבת מהכנסת לעבר בית המשפט העליון? לא השתנה שום דבר

107 הכרעת בג״ץ... צבי מיפו
  • 13:29
  • 12.01.12

החוק צריך ועדת חריגים. הבעיה אינה העו״ד או הרופא, שהתחתנו , אלה ״יבוא״ הנשים בזול מהשטחים, לפעמים תוך ריבוי נשים, כמנהג הבדוים בדרום. למרות ההתנגדות הגורפת בארץ איפשרנו את זכות השיבה לעשרות אלפי פלסטינים. רוצים החזרת ״פליטים״ תגידו את ז בכל רם אם לא הקימו ועדה עם קרטיונים שתיתן פתח לפיטרון בעיות אמת ולא למסחר בנשים בזול!

108 קו פרשת המים מארק
  • 13:54
  • 12.01.12

ההחלטה הזאת בבג"ץ הופכת את ישראל בצורה רשמית למדינה שהיא איננה דמוקרטיה, איננה שווה לכל אזרחיה. אם המדינה מחליטה שהיא לא מסוגלת לאפשר לחלק מסוים של האוכלוסיה להתחבר לכל אדם בעולם אז המדינה מתרחקת מההגדרה של דמוקרטיה. הרי מה לא עשינו לערבים שנשארו במקום מגוריהם ב 1948-9: נשלנו אותם מאדמתם, צמצמנו להם את זכויותיהם, הגבלנו אותם בכל דרך. עד אמצע שנות הששים הם חיו תחת ממשל צבאי. נתנו להם להרגיש שהם לא שייכים בבית שלהם. דחפנו אותם למצב שהם חייבים לפנות לפשע כדי לשרוד וכן' ועכשיו הסוגיה הזו. שיפסיקו לבלבל בשכל. ישראל היא לא דמוקרטית, לא דואגת לכל אזרחיה. ישראל נהפכה להיות מקום שקשה מאוד להרגיש גאוה כלפיה... ועכשיו נראה כמעט ודאי שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה שאולי תחזיק עד 2017, עם בסיס כוח יותר רחב מאשר היום. אנשי בג"ץ, יכול להיות שההחלטה האומללה שפורסמה אתמול תיצור תהליך שבסופו, ב-2017, כבר לא יהיה דבר כזה בית משפט עליון. לא חבל לכם על הפנסיה?!

109 הזוגות ה"מעורבים" דורשים לרוקן את הקופה הציבורית ,שכל הכנסותיה מיהודים אלוהים , עוד בייניש אחת ואבדנו
  • 13:55
  • 12.01.12

לא לפני שהספיקו להנשא ל3 נשים ערביות מחו"ל ואז בזכות האשה ה4 שהיא ערביה ישראלית ,כל החמולה תקבל אזרחות .

110 כאשר בג"ץ יפסוק הפוך , הכנסת תתערב מיידית!! אלכסנדר
  • 13:55
  • 12.01.12

אי אפשר לשחק בדמוקרטיה באופן חד צדדי . לצפות שיהוןדים יעזבו את השטחים אבל לערבים פלסטינאים תהיה זכות לקבל אזרחות ישראלית .

111 בייניש נשיאת בית הדין הבינלאומי בהאג  (לת) לכי מכאן ,אליטה מאוסה
  • 14:09
  • 12.01.12

112 תלכו לארצות ערב הנאורות. שם הרי אין פאשיזם  (לת) מאיר
  • 14:59
  • 12.01.12

113 התגובה: שוב אני
  • 15:13
  • 12.01.12

בני זוג שלפחות אחד מהם יהודי לא יורשו לגור ב: אנגליה, דנמרק, הולנד, ונצואלה, יפן, מקסיקו, נורבגיה, ספרד, פורטוגל, צרפת, רודזיה, שבדיה, שוויץ, תאילנד.

114 כל הכבוד! הרי ידוע שערבים נישאים רק ממניעים פוליטיים ודמוגרפיים! עודד
  • 15:56
  • 12.01.12

הם גם מביאים ילדים ממניעים פוליטיים ודמוגרפיים, ולמעשה חיי הערבים מונעים אך ורק ממניעים פוליטיים ודמוגרפיים.
ישבתי פעם ליד ערבי במסעדה והוא תקע נוד פוליטי ודמוגרפי. שקלתי להתקשר למג"ב.

115 חוק האזרחות הבג"צ אזרח המדינה היהודית
  • 17:18
  • 12.01.12

זו מדינת היהודים, שהוקמה לאחר 5 מלחמות ולאחר אינספור מעשי טרור שנמשכים למעלה מ-100 שנים מצד הערבים ... כן, כן ... אותם ערבים שמבקשים להיות "אזרחי המדינה היהודית ..." לכן ברור כי הם מנסים להילחם במדינה היהודית בדרך נוספת , היא דרך הריבוי הטיבעי ....

לכן, יש להבהיר כי לאחר שהכרנו בנוסחה של 2 מדינות ל-2 עמים, עליהם ללכת מכאן, ובטח לא להביא לכאן "ערבים נוספים" ב-"יבוא אישי" .... שילכו למדינה הערבית ... המתקראת פלסטינית ... אותו "עם מומצא" ....

116 ומה התיוג שלנו כאן במזרח התיכון ישראל
  • 19:05
  • 12.01.12

גב חיות
אפילו שיוך אתני אין לנו כאן בארץ, הרי הערבים לא מוכנים להכיר בנו כלאום איפה את חיה רבותי תשכחו אנחנו חיים באזור הזה צאי ותלמדי מה קורא באירופה עם הנושא הדמוגרפי המוסלמי
וקראי קצת על על ההיסטוריה הסלפית

117 מאזן אנושי ס.ש.שחר
  • 19:40
  • 12.01.12

לכל יפי הנפש האם ידוע מספר דורשי אישורי כניסה לישראל ביחס למבקשי אישור להעבור לשטחי הרשות?
האם אתם יודעים על מספר הנשים שאזרח בדוי מיבא מהרשות?
או מספר האזרחים הישראלי שבמסגרת איחוד משפחות עובר לשטחי הרשות?
תהליך איחוד משפחות רק בישראל זה מימוש הפיכת מדינת היהודים היחידה
לעוד מדינה ערבית במרחב הערבי.

118 שוב כותרת מבלבלת, "זוגות מעורבים" גם ...... אבו עלה מנג'ליל
  • 19:46
  • 12.01.12

בן הכפר ערב אל ערמשה ובת העיר שפרעם הם זוג מעורב
גם בן העיר תל אביב הנשואי לבת העיר טוקיו הם זוג מעורב

119 זה ממש לא עניין לטוקבק, אבל איני יכולה להתאפק, סלחו לי. אז ככה: פראו דוקטור
  • 20:26
  • 12.01.12

אדמונד לוי כתב פסק דין יפהפה. לא בגלל שהוא דתי, מזרחי וליכודניק. בגלל שהוא (היה) שופט מצויין שלא זכה להכרה שהיה ראוי לה, ולא רק כאן.
לעומת זאת שמחתי לגלות שחנן מלצר כתב פסק דין לכאורה מלומד מאד ומבחינה משפטית - מבחינה משפטית טהורה - הוא מחזיר אותנו אחורה 55(!) שנים. מבחן ה"תיזהר במקום להצטער" של מלצר מבטל את הפסיקה יוצרת זכויות הפרט של שנות החמישים, באופן פרטיקולרי היא מבטלת את פסק הדין המנחה היסודי, "קול העם".
זה לא קרה כי מלצר לא יודע משפטים. הוא יודע. זה קרה כי תאוות ההצטיינות, התאווה לחדש, להראות כמה הוא יצירתי וחכם הובילה אותו ליצור אנאלוגיה משפטית מופרכת.
מכיוון שאין לי ספק שמלצר לא התכוון לבטל את "קול העם", צריך להסיק שהוא פשוט לא הבין מה הוא עושה. העניין הוא לא בהשקפות עולם אלא ברמה מקצועית.
דיר בלק!!

120 גל הפאשיזם לא פסח על המגיבים פה  (לת) ..
  • 11:30
  • 16.01.12