המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

השר לשעבר בניזרי שוחרר מהכלא: "איך אדמונד לוי שילש את עונשי?"

השר לשעבר, השוטר שחר מזרחי ומאות אסירים נוספים שוחררו הבוקר מהכלא בשל עומס במתקני הכליאה. ש"ס: מתפללים שבניזרי ימשיך במעשיו הגדולים

השר לשעבר שלמה בניזרי שוחרר הבוקר (חמישי) מכלא מעשיהו לאחר שנוכה שליש מתקופת מאסרו. עמו שוחרר גם השוטר שחר מזרחי שהורשע בהריגת גנב מכונית וכן 600 אסירים נוספים, מאחר שלטענת שירות בתי הסוהר (שב"ס), מתקני הכליאה נמצאים בתפוסה מלאה. בשב"ס טענו כי השחרור לא הושפע מלחצים שהפעילו פוליטיקאים המקורבים לבניזרי.

עם שחרורו ביקר בניזרי בחריפות את מערכת המשפט וטען כי היא לא נהגה בו בהגינות. "תפרו לי תיק", טען השר לשעבר והוסיף כי הוא "נקי לחלוטין". "איך אדמונד לוי שילש את עונשי"? תהה בניזרי לאחר שבית המשפט העליון האריך את עונש כשהגיש ערעור עליו, "מסיימת אחת העוולות הקשות ביותר שנעשו במדינה". עונשו של בניזרי קוצר בחודש שעבר על ידי ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר שהחליטה לנכות שליש מעונשו. השר לשעבר הורשע בקבלת שוחד והפרת אמונים ונגזרו עליו בשעתו ארבע שנות מאסר.

מתנועת ש"ס נמסר בתגובה לשחרורו של נציגה לשעבר כי היא "שמחה ומברכת על שחרורו של הרב שלמה בניזרי, שהקדיש והקריב את כל חייו למען הציבור, ותרם רבות לחברה הישראלית". עוד נמסר כי התנועה "מתפללת שימשיך במעשיו הגדולים למען הכלל".

שלמה בניזרי מחוץ לאחר שחרורו מכלא מעשיהו, הבוקר
שלמה בניזרי מחוץ לאחר שחרורו מכלא מעשיהו, הבוקר. צילום: תומר אפלבאום

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

נציב שירות בתי הסוהר, רב גונדר אהרון פרנקו, חתם אתמול על צו שחרור מנהלי המאפשר את שחרורם של מאות האסירים. זאת על סמך פקודת בתי הסוהר הקובעת כי אם תפוסת האסירים עלתה על תקן הכליאה שנקבע, רשאי הנציב "לפי שיקול דעתו במועד שימצא לנכון" להורות על שחרור אסירים טרם זמנם, בתנאי שהגיעו "לתקופת המנהלי שלהם, תקופה הנקבעת ביחס לתקופת מאסרם". הקיצורים באים לידי ביטוי בשבועות, כך שמי שנשפט לחצי שנה, ישוחרר שבועיים מוקדם יותר וכל חצי שנה נוספת תקוצר בשבוע נוסף, עד למקסימום של חצי שנה למי שריצה תקופת מאסר של 11 שנה ומעלה.

ביום שני האחרון אישרה הכנסת תיקון לחוק השחרור המנהלי ולפיו בניגוד לשחרור הגורף שהיה נהוג עד כה, ישוחרר רק מי שנגזרו עליו עד 4 שנות מאסר או לחלופין מי שנשפט לתקופה ארוכה יותר ובתנאי שקיבל קיצור של שליש על ידי ועדת השחרורים. חברי ועדת הפנים של הכנסת, שבה קודם התיקון, דחו היום בתוקף את הטענות לפיהן היוזמה לשחרור האסירים מבתי הכלא נועדה להביא לשחרורו המוקדם של בניזרי. יו"ר הוועדה, ח"כ אמנון כהן (ש"ס), אמר כי "אף אחד לא יכול היה לצפות את זה שבניזרי יהיה בין האסירים שישוחררו במסגרת שינוי תקן הכליאה. מדובר בפלט של מחשב שמציג את שמות האסירים שעומדים בקריטריונים. התברר שגם בניזרי ביניהם. אבל כלי התקשורת לוקחים את הנושא הזה לאיזה כיוון שהם רוצים".

לדברי כהן, "בעקבות עסקת שליט נדחה שחרורם של אסירים רבים סביב הנושא של צפיפות בתי הכלא. מאז, הורים של אסירים, נשים שלהם וגם האסירים עצמם התקשרו למנהלת הוועדה ואלי הביתה כדי לבדוק מתי יהיה השחרור הבא. פנינו לשב"ס וביקשנו שיערכו בדיקה נוספת בנושא לאחר עסקת שליט. הם ביצעו עבודת מטה והודיעו לנו השבוע שניתן לשחרר אסירים נוספים. אף אחד לא צפה מי יכול להשתחרר במסגרת הבדיקה. אפילו השר לא קובע מי נכנס לתקן הזה".

גם ח"כ דב חנין מחד"ש, החבר בוועדה שתמך במהלך, דחה את הטענות לפיהן מדובר במהלך פרסונלי שיזמה ש"ס כדי לקדם את שחרורו של בניזרי. "זאת ראייה שמייחסת תחכום נורא גדול לאנשי ש"ס. גם בשחרורים קודמים הוועדה לחצה להנמיך את תקן הכליאה ולשחרר אסירים. אין ספק שבפעמים הקודמות בניזרי לא עמד במוקד הסיפור".
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נא לציין "הפושע המורשע"  (לת) גיל
  • 10:40
  • 01.03.12

  •   מתי תודו שאין משפט צדק במדינה. אזרח אוהב הארץ
    • 11:21
    • 01.03.12

    עונשים או קנסות הוצאה לפועל וכ"ו הכל מושחת וניסגר מחוץ
    לחדרי המשפט.
    יש עו"ד מושחתים שמנצלים בעיקר את החלשים שלא יכולים
    להתמודד עם הוצאות הגנה .וכ"ו וכ"ו נמאסתם.

  •   ש"ס מעוניינת ש'ימשיך במעשיו הגדולים' כלומר ימשיך לשדוד את הקופה הציבורית למען ש"ס והמגזר החרדי  (לת) קאטו
    • 13:16
    • 01.03.12

  •   יש הרבה צדק בארץ הקודש. הבעיה היא שאין בושה ואין ענווה. בניזרי היה צריך להשלח ל15 שנים ולאחר מכן לזחול בחזרה אל תוך המחילה ממנה בקע. האיש מושחת מן היסוד.  (לת) אזרח שומר חוק
    • 14:21
    • 01.03.12

  •   ש"ס בכללה מכניסה את ידה לכיס של כולם  (לת) נס
    • 15:41
    • 01.03.12

02 האם אי פעם איזה שהוא פשע הודה במעשיו?  (לת) גיא
  • 10:44
  • 01.03.12

03 בקרוב בקלפי הקרוב לביתכם gיא
  • 10:48
  • 01.03.12

כי את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק

04 מאז שמעלת / הרבה השתנה כאן / זהו זמן שגעון / מהומה עד אין קץ...  (לת) תחזור תחזור...
  • 10:50
  • 01.03.12

05 בניזרי, חוץ מהשוחד, קידם עודד והרוויח מסחר בבני אדם.  (לת) הלוחש לסוסים
  • 10:51
  • 01.03.12

06 יש להחזיר אותו לכלא לריצוי השליש האחרון. אסיר שלא קיבל עליו את גזר הדין ולא הודה באשמה והביע חרטה, אינו זכאי לשחרור מוקדם!  (לת) לידיעת מערכת האכיפה
  • 10:52
  • 01.03.12

  •   ויש לשחרר מייד את ברגותי שהביע חרטה מלאה וכנה  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 12:19
    • 01.03.12

  •   ברגותי המסכן מאיר
    • 15:00
    • 01.03.12

    בושה וחרפה שאתה הקורא לעצמך הנאור משווה בין הרוצח ברגותי לבין הרב ביניזרי אז מה ברגותי הביע חרטה אז צריך לשחרר ושכוח את האנשים שהוא רצח!
    האמת שכואב לי עליך שהגעת לתת רמה כזו

  •   :=), איזה טמבל...  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 18:29
    • 01.03.12

07 ש"ס היא מפלגה המעודדת פושעים מורשעים!  (לת) יורם
  • 10:52
  • 01.03.12

08 ספר העיקר : איך היה בלילות עם קצב, הרבה זמן ללא אישה... ?  (לת) מונקי יקים אנט"צ
  • 10:52
  • 01.03.12

09 חוק הוא כי עיראקי(אדמונד),שונא למרוקאי מצליח ומתבלט(בניזרי), גם השופט שתקע את דרעי היה עיראקי (קמה),וחשוב להם להראות טוב בעיני השמאל החילוני  (לת) ככה זה
  • 10:53
  • 01.03.12

10 תופרים לכולנו תיקים ובגדול.!!!! חיים כהן
  • 10:54
  • 01.03.12

כל אזרח שאינו מוצא חן בעיני השלטון,ממתין לו תיק הישר לכלא.

11 ש"סניקים אוהבים פושעים. מה חדש.....  (לת) עידו
  • 11:03
  • 01.03.12

12 לא, אין להחלטה קשר לשחרור בניזרי  (לת) מה הם חושבים? שאנחנו מפגרים?
  • 11:06
  • 01.03.12

13 צודק כי ערעור על פסק די היא זכות בסיסית במדינה מתוקנת בישראל העונש על כך הוא שילוש העונש  (לת) המטיף
  • 11:07
  • 01.03.12

  •   אתה לא מבין את משמעות זכות הערעור. קודם כל, לשני הצדדים יש הזכות לערער. אולי הפרקליטות ערערה על קולת העונש, וביהמ"ש העליון קיבל את עמדתה? שנית, העובדה שיש לאדם הזכות שערכאה נוספת תבחן את עניינו, לא אומרת שאותה ערכאה אינה יכולה לקבל החלטה לרעת המערער. אדם יכול לערער, אבל צריך לדעת שיש בכך גם סיכון - ביהמ"ש עלול לא לקבל את עמדתו, ולתת פסיקה המחמירה איתו ביחס לפסיקת הערכאה הראשונה. די להתמסכנות הזו. ככה פועלת מערכת המשפט, וממש, אבל ממש, אין בזה משהו לא תקין. סייג לחכמה שתיקה, מטיף יקר.  (לת) איריס
    • 12:18
    • 01.03.12

14 כשעליתי ארצה כחלוץ בשנת 33, לא היו בארץ ישראל מושחתים כאלה פישמן (עד 120 הוד השרון)
  • 11:11
  • 01.03.12

העיקר שיש לו מגבעת על הראש כמו אדמו"ר.

15 גם 10 שנים בפנים היו עושים איתו חסד עם הפושע הזה  (לת) הבחנה ברורה
  • 11:11
  • 01.03.12

16 כולם אומרים את זה רותי
  • 11:14
  • 01.03.12

חשבתי, לתומי, כי אתה, אדון בניזרי תהיה בעל יותר כבוד מכל סוחרי הסמים, הגנבים והרוצחים שמופיעים עם כיפה על הראש בבית המשפט מתוך ציפיה שזה יעשה רושם על השופט ואחר כך הם חוזרים ואומרים: הרשיעו אותנו על לא עוול בכפנו. אנחנו לא אשמים.. המשטרה אשמה, השופטים אשמים, אנחנו? ישרי כפיים . כך גם אומר החבר שלך לתא בבית הסוהר, שאתה יוצא להגנתו. מעניין, לא אמרת ולו מילה אחת של השתתפות בצער הנשים שנפגעו מהאנס הפושע קצב, אבל עליו אתה מרחם!!!!!
כל מה שאתה מעלה בי זה גועל נפש אחד גדול כגודל הכובע הענקי שאתה חובש.

17 מה כל כך עמוס שם?זה העתיד.לעניין את המשקיעים  (לת) מלח בעיניים
  • 11:15
  • 01.03.12

18 הומואים צביה
  • 11:28
  • 01.03.12

יש לי רעיון בשבילך בניזרי- תאשים את ההומואים גם בזה. או- הכי טוב- תשתוק כבר תשב בשקט ותעזוב אותנו?

19 שילוש עונשו של בניזרי הוא ממש מעשה שחיתות פוליטי-נקמני.תמהני דרור הנאור מרמת גן
  • 11:28
  • 01.03.12

אם יש לכך תקדים בהיסטוריה המשפטית במדינת ישראל.

20 תנועה שלטונית צריכה להתנער מפושע מבין שורותיה שנתפס בקלקלתו המצליף
  • 11:29
  • 01.03.12

לא להלל אותו ולגבות את מעשיו הנפשעים.
אבל הדמוקרטיה ושטלון תקין הם מש"ס והלאה.

כל מה שמעניין אותם זה למצוץ את דמו של הכלל לטובת ערימת הפרזיטים שהם מייצגים.

21 יש לי חדשות בשבילך. אתה לא נקי. אתה איש מסוכן יש עליו קלון כפול ומכופל. אם היית נוצרי היה לך יותר טוב. היית מבקש סליחה מהכומר אבל אצלנו מה שנשאר לך זה להמשיך לפגוע במדינה שלקחת ממנה.  (לת) שי
  • 11:30
  • 01.03.12

22 וואלה מסכן - אחרי החופשים שמגיע, אחרי חגי ישראל, בריתות, חתונות, ועכשיו "חופש שחרור" כמה הוא בכלל ישב?  (לת) מיקי
  • 11:34
  • 01.03.12

23 מעשיו הגדולים ימשכו בעזרת חבריו. מדי פעם יכנס מי מהם לצנון קל. סוס בלונה פארק
  • 11:37
  • 01.03.12

עולם כמנהגו נוהג-במיוחד באוהלה של תורה.

24 "ש"ס: מתפללים שבניזרי ימשיך במעשיו הגדולים" - למה הם מתכוונים????!  (לת) אזרח מודאג
  • 11:44
  • 01.03.12

25 מפגן מדהים של צביעות נ
  • 11:53
  • 01.03.12

בניזרי , השר לשעבר שלמרות משכורת העתק של שר בישראל לקח שוחד ושוחרר בחוק שנתפר במיוחד בשבילו מילל על רדיפה. בארה"ב היה יושב 20 שנה.

  •   הבעיה האמיתית היא שזו לא צביעות: יש פעה קבוצות שחושבות שאם הן עשו את מה שעשו - זה סימן שזה מותר וראוי. יש ואקום?
    • 12:12
    • 01.03.12

    ויש להן אוהדים פסיכים שמצביעים בשבילם לשלטון על הארץ האובדת הזו.

26 בקשה: אם יחזור לאותם מעשים גדולים, לפחות שלא יהו כל כך גדולים.  (לת) שניר
  • 11:53
  • 01.03.12

27 בניזרי - של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על כבוד השופט לוי אורן כהן
  • 12:00
  • 01.03.12

אתה וחבריך, דירדרתם אוכלוסיות שלמות, בצורה נפשעת. תחת המנגינה המנוולת ששמה החזרת עטרה ליושנה, מנעתם בזדון (!) השכלה והתפתחות כלכלית מצאן מרעיתכם. פשעיכם אינם נופלים משל חבריכם האשכנזים אותם אתם מנסים לחקות בצורה כה פתאטית. הרסתם משפחות, דחפתם במלוא הכח להתחמקות משירות צבאי, והחלשתם את חוסנה של החברה הישראלית מתוך אטימות ועיוורון. העונשים שקיבלתם בבית דין של מטה, אתה ושאר חבריך המורשעים בש"ס, בטלים בשישים לעומת מה שהיה מגיע לכם.

28 גנב שפל היה צריך להשאיר אותך עוד 10 שנים  (לת) ביחד עם כל שס
  • 12:03
  • 01.03.12

29 תנועת ש"ס מתפללת שימשיך במעשיו הגדולים למען הכלל - במקומם הייתי מתפלל שיפסיק את מעשיו הקטנים למען עצמו גל
  • 12:10
  • 01.03.12

תנועה פוליטית צריכה להתבייש בחברים שסרחו ולהתנער ממעשיהם. תמיכה וגיבוי במעשיו מצביעה לא רק על חוסר אמון במערכת המשפט, אלא גם על הרמה המוסרית הנמוכה של הנהגת התנועה אליה הוא משתייך.

30 תנועת ש"ס לא מתנערת מבניזרי שסרח.  (לת) מצא מין את מינו
  • 12:13
  • 01.03.12

31 האדמונדי פעל בניגוד להלכת בית המשפט שלא ממצים ענישה בערעור רונן
  • 12:21
  • 01.03.12

ולא רק שהוא מיצה,הוא שילש את העונש בצורה חסרת כל פרופורציה.
האדמונד,על שמו הדוחה,כשמו כן הוא .ועל כך יעדו פרקליטים שהופיעו מול פתיו החתומות ומוחו השמרני.ברוך שפטרנו ממנו.

32 תשובה: שילש את עונשך לטובת כלל ישראל.תזכור זאת לפני שאתה גונב שוב. עצה לכבוד הרב
  • 12:24
  • 01.03.12

תלמד מהנסיון.

33 שתוק בניזרי ועוף לנו מהעיניים. אני
  • 12:39
  • 01.03.12

סייג לחכמה שתיקה.אבל בניזרי הוא לא חכם. אבל בכל זאת אנא בניזרי עוף לנו מהעיניים ובעיקר מהאזניים.

34 בנזרי זכאי,אריה דרעי זכאי,יאיר לוי זכאי,חוגי מש'ס זכאי.משה קצב זכאי,רודפים אותם מלבישים עליהם תיקים הם זכים כשלג רק הציבור השפוי לא מקבל את דברי ההבל והטמטום בדברים אלה, מושחתים נמאסתם  (לת) עודד
  • 12:43
  • 01.03.12

35 למה מעריצים אדם שהורשע? מי שעשה מעשי שחיתות לא ראוי שיחזור לכיסא של כבוד  (לת) מאיה
  • 12:44
  • 01.03.12

36 ש"ס מפלגה התומכת בפשע, בשחיתות ובהישטמטות מהצבא  (לת) קיקי
  • 12:48
  • 01.03.12

37 איך אחרי ששחררו 1000 אסירים בעסקת שליט אין מקום?????  (לת) לא מבין
  • 13:01
  • 01.03.12

38 המזרחיים אף פעם לא לוקחים אחריות אניני
  • 13:04
  • 01.03.12

על מעשיהם! נמאס כבר מ״אני זכאי״ תפרו לי תיק... יאללה גנבת מעלת במקום להודות על השיחרור המוקדם רק בוכים כל היום. הוא זכאי קצב זכאי. כן בטח!

  •   זאת המנטליות הערבית הטיפוסית מישהי
    • 19:20
    • 01.03.12

    ראית ערבים לוקחים אחריות? ראית חברות ערביות מוסריות, הגונות, וישרות?
    צר לי, אבל בניזרי הוא דוגמא למזרחי שלא הצליח להשתחרר מהמנטליות הערבית המסואבת. שחיתות, שקר, הסתה.

39 שכחתם לציין שבית המשפט המחוזי גזר עליו שנה וחצי.הוא עירער לעליון צריך לדייק בעובדות
  • 13:12
  • 01.03.12

והשופט אדמונד לוי המזרחי הכנוע רצה לקבוע תג מחיר ושילש את עונשו.

40 אתה משלם עבור כיפה שבראשך ועוד שחור ע"י יהודופוביה ישראלית  (לת) @ בנצי - א @
  • 13:21
  • 01.03.12

41 בנזרי היקר,הורי הוריי הקימו מדינה לתפארת מכלום,ממש מאפס,ללא סיוע משום גורם,גם לא של הברון רוטשילד,באדמות מוכות מלריה,באזורים בהן ערבים פלאחים ובדואים הציקו והטרידו,גנבו תקפו ולעיתים גם רצחו,המון דם יזע וחיי אדם הם הוקרבו בכדי שאתה תזכה למדינה ,מדינה יהודית,הם לא ייחלו לשלטון של באבות עם מנהגים פגאניים וודאי לא ללטון של מפלגה שכל תכליתה היא גזל ועושק,לצערם ולצערי,באתם ,אתה ודומיך מהתפוצה הצפון אפריקאית,והרסתם כל חלקה טובה,השחתתם,שחטתם,חרכתם גזלתם וגנבתם.צר לי על השנים שעשית בכלא אך עוד יותר צר לי על השנים שעשית בשלטון.  (לת) מאחל לך מסלול מוצלח וישר
  • 13:30
  • 01.03.12

42 תשובה לבניזרי: המשיב
  • 13:30
  • 01.03.12

זה מכיוון שאדמונד שייך(בדימוס) לאליטה האשכנזית של בית המשפט העליון.
אם אדמונד היה מזרחי, לא רק שלא היה משלש את עונשך, אלא היה מקטין אותו בשני שלישים.

43 לפי דברי בניזרי על אדמונד לוי ברור שלא למד דבר בכלא! יעלה
  • 13:35
  • 01.03.12

הוא ציפה שבגלל שלוי ממוצא ספרדי הוא יסכים עם פשעיו. אדמונד לוי עשה את מלאכתו נאמנה.

בניזרי לא למד דבר ועדיין חושב במונחי "המסתדרנות" שהביאה אותו לכלא.

44 "ריש לכיס "יחזור למקורות א.גונדר
  • 13:43
  • 01.03.12

לכל המלינים על שחרורו המוקדם,החוק שחוקק במיוחד למענו ושחצנותו,אל דאגה ,האיש לא יוכל להשתחרר מעברו ואופיו.הוא יחזור לאכסנייתו של "רבי קצב "מהר יותר מסיום קריאתו של דף גמרא.

45 עוד עבריין שיוצא כמו צדיק חף מפשע: חרפה  (לת) שלומי א.
  • 14:02
  • 01.03.12

46 מה קרה ל"לא תחמוד", "לא תגנוב" ואיסור עדות שקר? אלה דתיים אלה? אלה פושעים!  (לת) ש''ס מעודדת פשיעה?
  • 14:10
  • 01.03.12

47 הרי בעזרת השם הכל מותר וכשר  (לת) רחלי
  • 14:10
  • 01.03.12

48 איך נתנו לגנב ולרמאי הזה שלא הפנים מעשיו קיצור שליש????  (לת) בני
  • 14:15
  • 01.03.12

49 yerida david
  • 14:21
  • 01.03.12

and people ask me why i left israel...ichs

50 מעניין אם הוא אמר שהוא קופח לועדת השחרורים abir
  • 14:41
  • 01.03.12

ועדת השחרורים לעולם לא תשחרר אדם שאינו משלים עם גזר הדין שהושת עליו. מה שבטוח זה שביניזרי עודה שרירים עכישו כשמול הועדה בטח הביע חרטה מלאה וכנה ולמד את הלקח!

51 הכל כמאמר חז"ל ספידי גונזאלס
  • 14:46
  • 01.03.12

"קשין מרוקאין לישראל כספחת". האמת היא שחז"ל לא אמרו זאת, אבל היה ראוי שיאמרו.

52 תבנית קצב ובניזירי, אותה תבנית. של אותם פושעים. צדוק הפרושי
  • 14:51
  • 01.03.12

א. הורשעת? תשתוק! ערערת והפסדתה. מלא פיך מים! הדעת והבעת חרטה כדי לקבל הנחה של שליש? אז סתום את הפה.

53 היכן רשימת המשוחררים ? קורא ומשתאה
  • 15:07
  • 01.03.12

היש מישהו בתיקשורת עושה מאמץ להסתיר את הרשימה המשוחררים ?
האם 'הארץ' "העיתון לאנשים וכו'", מסתיר משהו או מישהו או מישהם ?

אולי התפלח איזה גנב ערבי/פלסטיני החוצה,
או למשל 100 גנבים/רוצחים מועדים ?

או אישיות "פלסטינית" הידועה ביכולת שלה להתפרנס בכבוד
מגניבה / שוד / סמים / אונס של יהודים ?

במקום להגיש לנו (לאנשים החושבים כאן) את המידע הגולמי,
מתווכים מסרסרים לנו את המציאות, דרך עיניים מוטות / משוחדות / פוליטיות וכו'

54 אני מתפלל שבניזרי לא ימשיך ב"מעשיו הגדולים למען הכלל"  (לת) מתושלח
  • 15:08
  • 01.03.12

55 איך הוא קיבל ניכוי שליש אם כלל לא הביע חרטה אלא עוד ביקר את מערכת המשפט?  (לת) משולם
  • 15:43
  • 01.03.12

56 לא תגנוב אחת מעשרת הדיברות ..אצל ש"ס שכחו אותה ועוד הם הדתיים.  (לת) גיא
  • 15:58
  • 01.03.12

57 בן ניזרי לא צדיק אבל הגנבות של בן ניזר לעומת אלה של משה דיין אבי יעל הן אפילו לא פרומיל מערכן הכספי, רק שדיין במקום למצא עצמו בכלא עוד שולם לאלמנתו רחל מיליון שקלים על זה נאמר גב' דיין הפוסל במומו פוסל  (לת) יעל דיין והגנב
  • 16:01
  • 01.03.12

58 בינזרי זכאי וימותו הקנאים  (לת) משה
  • 16:50
  • 01.03.12

59 הבעייה האמיתית היא שיש כאן צבור רב שאין לו אמון כלל ועיקר בביהמ"ש ,למרות אנשים חושבים?!
  • 17:00
  • 01.03.12

איפה עוד בעולם המתוקן היתה הפגנה של חצי מליון איש -{מדינה כ"כ קטנה} שהביעו יחס כזה לגוף הסמכותי ביותר בדמוקרטיה שלו

60 ש"ס היא התנועה הגזענית ועכשיו גם מסתברת כתומכת בפושעים מורשעים מיזרחי מיהוד
  • 17:43
  • 01.03.12

לתפאת העדות המיזרחיות


לצערי אבי עדין חושב שהם הפתרון בעיני הם הבעיה

61 לאדון בניזרי אין כנראה אלוהים מישהי
  • 17:44
  • 01.03.12

הוא לא משקשק בינו לבין עצמו כשהוא חושב שמלבד כל השחיתויות שלו הוא משקר עכשיו ומסית ומאשים נגד אנשים הגונים ואוהבי אמת כמו השופט ששפט אותו משפט צדק?
כנראה שהכיפה היא הצגה אחת גדולה. אין לו אלוהים ואין לו שום מוסר ומצפון.

62 ומחר יישאו אותו על כתפיים וישירו בנזרי מלך ישראל ועם חברו הצדיק דרעי יחזירו עטרה ליושנה  (לת) ש
  • 18:02
  • 01.03.12

63 Forever he will be know as a CRIMINAL AND A CROOK....PERIOD  (לת) someone
  • 18:18
  • 01.03.12

64 בסוף הציבור המיואש יקח את החוק לידיים, די מדהים שזה טרם קרה. דן
  • 18:35
  • 01.03.12

מבחינתי גם אם הם היו תולים את הנ"ל לא הייתי מזיל דמעה

65 בניזרי מתגולל על אדמונד לוי וזה טבעי, שלאחר תקופת מאסרת לא תזמין את כבוד השופט (שהכניס אותך בפנים) לברמצווה של הנכד. גם האברך הדורס לא נטע עשרות עצים על שם אדמונד לוי בשדרת חסידי אומות העולם ביד ושם. את אדמונד לוי אגב לא יראו יותר במסדרונות בג"ץ. החתולים בהיכל הצדק יוכלו בשקט ללקק את השמנת.  (לת) יוסלה
  • 18:39
  • 01.03.12

66 למה שילש? כי הוא מצא שהעונש במחוזי היה נמוך מדי. זה למה  (לת) אחד
  • 18:49
  • 01.03.12

67 בניזרי נציג השחיתות בחזרה לכלא  (לת) אבי
  • 20:44
  • 01.03.12

68 תפרו לא תיק פנלופה
  • 23:09
  • 01.03.12

הוא לא מרוצה. הוא יעבוד קשה לקבל שוחד ללא רבב.

69 בניזרי מגש הכסף של ישראל שמעתי אותו
  • 23:42
  • 01.03.12

עד מתי החרדים יסבלו שבשמם, בניזרי יצדיק את האינטרסים האשיים שלו?!

70 בניזרי אל תקטר! היה מגיע לך לשבת יותר! יעקובי מחדרה
  • 06:36
  • 02.03.12

עכשיו ישמעו אותך מעל כל במה משמיץ את שופטי ישראל! איש מושחת.

71 בניזרי - המושחת הבכיין  (לת) ציהי-שם
  • 07:01
  • 02.03.12

72 בניזרי אתה מושחת ועדיין אינך מפנים זאת!  (לת) שימי
  • 10:01
  • 02.03.12

73 מאסיר פשוט הוא הפך לאיש הקנטינה של נשיא המדינה לשעבר בוקי
  • 02:04
  • 04.03.12

אם יום אחד יזכה לחוויה כמו של שליט, רק אז יבין כמה שגה בדבריו.
מי יודע, אולי יום אחד.

74 בניזרי זה לא המדען הזה שגילה את הקשר בין משכב זכר לרעידות אדמה?  (לת) גל
  • 13:34
  • 04.03.12

פרוייקטים מיוחדים