המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הזמינו סמים להתנחלויות וזוכו - כי הן אינן בישראל

המחוזי בי-ם קבע כי שני הצעירים, תושבי עפרה ותקוע, לא אשמים בייבוא סם מסוכן כי הוא לא עבר בשטחי ישראל. השניים הורשעו בעבירות סמים אחרות

ייבוא סמים מחו"ל ישירות לשטחי יהודה ושומרון לא מקיים את העבירה "ייבוא סם מסוכן", לפי חוק העונשין, שכן הסם לא עבר בתחומי מדינת ישראל - כך קבע שלשום השופט חיים לי-רן מבית משפט השלום בירושלים. השופט קיבל את טענת ההגנה שלפיה ההתנחלויות ביהודה ושומרון אינן חלק ממדינת ישראל, ועל כן יסוד העבירה "להביא לישראל" לא חל במקרה זה.

הפסיקה ניתנה במשפטם של שני צעירים המתגוררים בהתנחלויות עפרה ותקוע. לפני כחודשיים הואשמו השניים בייבוא קנאביס מחו"ל לשטחי הגדה וירושלים. בכתב האישום נטען כי השניים נהגו להזמין מריחואנה דרך אתרי אינטרנט שונים. המען לאותם משלוחים היה עפרה, תקוע ולעתים ירושלים. השניים נתפסו על ידי אנשי מפלג הסמים במשטרת מחוז ש"י והואשמו בייבוא ובסחר בסם מסוכן. הם אף הודו במיוחס להם.

נציגת הפרקליטות טענה כי יש להרשיע את הנאשמים בכל הסעיפים, שכן לדבריה פקודת הסמים תופסת הן בירושלים והן בשטחים. עו"ד אלי כץ, המייצג את אחד הנאשמים, טען כי ייבוא פירושו "להביא לישראל", ועל כן יש לזכות את הנאשמים מהעבירות המתייחסות לשטחי יהודה ושומרון.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

השופט קיבל את טענת ההגנה וקבע כי לא הוכח שהסמים הגיעו לשטחים דרך תחומי הקו הירוק. הוא הכיר באפשרות שהסם הגיע דרך מקום שאינו בשטח ישראל, כמו למשל מעבר אלנבי.

"לעניין השאלה האם הוכחה אשמת הנאשמים בעבירה של ייבוא סם, הגעתי לכלל מסקנה כי התשובה לכך שלילית, שכן אין באישומים אלה... תיאור מספיק בדבר דרך הגעתו של הסם לישראל", כתב השופט. הוא זיכה את הנאשמים בעבירות המתייחסות ליהודה ושומרון והרשיע אותם בעבירות המתייחסות לירושלים.

לא מדובר בשאלה של סמכות, שכן בתי המשפט בישראל מסומכים לדון גם בעבירות המתבצעות מעבר לקו הירוק, קל וחומר בעבירות סמים, שבהן סמכות זו קיימת גם אם העבירה בוצעה במדינה אחרת. הנאשמים אמנם זוכו מעבירת ייבוא לעפרה ולתקוע, אך הורשעו בסעיפים הללו בעבירות של "סחר בסם מסוכן". עו"ד כץ בירך על ההחלטה ואמר בתגובה: "בית המשפט יישם נכונה את לשון החוק ואת עקרונות הפרשנות במשפט הפלילי".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אז עכשיו ההתנחליות לא חלק מישראל?  (לת) אדם מבולבל
  • 11:14
  • 09.03.12

02 כל הפשעים של המתנחלים לא בתחומי מדינת ישראל. רק הכסף שגונבים לנו לצרכי בנית ההתנלחויות הופך ליהיות לגיטימי בעזרת שופטים עם נטיה חזק ימינה לכוון הפאשיזם  (לת) עודד אפרתי
  • 11:35
  • 09.03.12

  •   כשפושע מצביע על אחר וקורא לו "פושע", ב_שמואל
    • 14:06
    • 09.03.12

    זה לא אומר שבאמת יש אמת מאחורי דבריו.
    ההתנחליות הן בעלות חשיבות לאומית הגדולה ביותר של הזמן הזה. הן חשובות מסיבות בטחוניות (הרחקת האויב הערבי מריכוז האוכלוסיה היהודית) ומסיבה לאומית (חזרה ליסודות הלאום הלאומי).
    לכן, חייבים לחזק את ההתישבות ביו"ש באמצעות השקעות הרבה יותר גדולות.
    יש לזכור שלא נורא לוותר על הגליל ועל הנגב והעיקר: ירושלים, חברון, בית לחם וכו'.
    ציוני הוא מי שיודע שאסור לוותר על שטחי ארץ ישראלי.

  •   רק שהן לא בישראל ולכן הן לא מעניינות אותנו.  (לת) א
    • 14:33
    • 09.03.12

  •   ואתה באמת מאמין בכל מה שכתבת??? מיקי מפירנצה
    • 16:45
    • 09.03.12

    אם כן אז באמת איני מעמך ואתה אינך מעמי, או שמא שטיפת מוח של שנים עובדת בצורה מדהימה.
    מה זה השטויות הללו.....

  •   מה זה חזרה ליסודות הלאום הלאומני? חזרה? מתי בדיוק? אפי
    • 17:45
    • 09.03.12

    מאחורי כל האידיאולוגיה ההזויה של ההתנחלויות אין כלום חוץ מבצע כסף.. נדל"ן זול, קשרי פרלמנטרים שמניבים תקציבים והרבה קומבינות.. היה יותר קל לשלוט על השטחים בלי גושי התנחלויות בתוכם - וזה גם היה הרבה יותר זול.

  •   "להרחיק רת האויב הערבי" ?!?! עזבו פוליטיקה, תחשבו קודם!!
    • 17:59
    • 09.03.12

    הלו?? כבר לא משתמשים בבליסטראות ורוגטקות... אני אפילו לא אומר אם אני בעד או נגד ההתנחלויות, אבל הם לא שם בשביל להוסיף עוד כמה עשרות קילומטרים אוויריים למסלול של טיל עוין זה בטוח...

  •   למר שמואל - אל תטיף, שכן ציונות היא הרבה מאוד דברים. מעט מאוד ציונות יש בהתנחלויות, אם כבר., שמעט מאוד מפעולותיהם והםסאודו-אידיאולוגיה של יושביהם קשורה להוגי הציונות, והנה אחד העם כתב נגד חקלאות היין של מושבות העליה הראשונה, ועכשיו קנאביס  (לת) דני, ירושלים
    • 20:40
    • 09.03.12

  •   מקווה שאתה ציני New York
    • 21:45
    • 09.03.12

    "יש לזכור שלא נורא לוותר על הגליל ועל הנגב והעיקר: ירושלים, חברון, בית לחם וכו'"

  •   שתי גדות לו לירדן זו שלנו זו גם כן.......  (לת) א.ב.גורדון.,
    • 05:59
    • 10.03.12

03 כשנח זה ישראל, כשנח זה פלסטין, איך זה שעוד יש ימנים בארץ? תחזרו לאיראן
  • 11:41
  • 09.03.12

חבל שסבא הביא אתכם, אתם אלה עוכריי ושונאיי ישראל, רוע צרוף, זרע השטן, עמלק, היטלר, המן ואחמינג'אד, לא משנה כמה תתפללו לעולם לא תהיו יהודים וכל ילד בהודו יבין טוב מכם את התנ''ך, כשתהיה מלחמת עולם שלישית המשיח עצמו לא יוכל לגונן עליכם!

  •   כמה שנאה... ואני לתומי חשבתי שהשמאל יותר מתון... חבל  (לת) שני צידי המטבע ככל הנראה זהים
    • 14:32
    • 09.03.12

  •   אתם מביאים עלינו חורבן, מכל הבחינות, אך בעיקר מוסרית! אתם גוזלים אדמות, מתעללים בתושבים, רואים עצמכם אדונים לארץ ובעזרת השלטון המושחת גם משתמשים בתקציבים של כולנו כדי לשלוט על עם אחר ולגזול את אדמותיו!!! כן, אני מאוד מאוד מתרעמת וכועסת על המתנחלים.  (לת) שמאלנית לא שונאת - כועסת מאוד!!
    • 14:49
    • 09.03.12

  •   חורבן מוסרי וכלכלי  (לת) מצטרף לדעתך
    • 15:40
    • 09.03.12

  •   מי זה אתם , למה אתם גוזלים אדמות ותושבי שייח מוניס ורחביה לא גוזלים אדמות .  (לת) אמנון
    • 19:42
    • 09.03.12

  •   השמאל מתון? השמאל קיצוני ומסית יהודה
    • 16:16
    • 10.03.12

    השמאל שם מסיכה ש ל נאור ומתון, בזמן שכל מה שנודף ממנו זה ריח רע של שנאת חינם, גזענות והרצון להרס.

  •   אמנון,האם גם אתה מעוניין ששיחות המו"מ יתנהלו על קווי 48 mix
    • 20:16
    • 12.03.12

    וזאת למרות שהן מדינות הליגה הערבית והן הפלשתינאים מנסים לדון איתנו שנים על גבולות 67? כי אם כן, אין בעיה. כאזרח, אתה רשאי לדחוף למימוש הרעיון הזה. גבולות 48 מוכרים כגבולות מדינת ישראל הן ע"י האומות המאוחדות, הן ע"י רוב מדינות העולם והן ע"י חוקי מדינת ישראל אז, על מה אתה נשען מלבד על הרצון לחרחר ריב ולסתום פיות?

04 כשנוח להם אז הם לא חלק מהמדינה לא יאמן
  • 11:42
  • 09.03.12

המדינה מעניקה חיסיון לפושעים בהתנחלויות מטעמים מופרכים שגם היא לא מכירה בהם!!!

  •   אז למה משקיעים שם כספי מדינה? יורם
    • 08:42
    • 10.03.12

    מדוע מדינת ישראל משקיעה מליארדים שם? משקיעה בתשתיות, בפעילות הצבא ,בשב"כ ,בכבישים ומערכות מים וחשמל. אפילו מפעל הפיס מקים שם מבנים. כל ההשקעה ישירות על חשבוננו ודופקת אותנו תושבי הדרום והגליל הדפוקים ללא מערכות כבישים, חינוך ובריאות נורמאליות יום-יום?

    בושה לך השופט חיים לי-רן המלהטט פוליטית עם העובדות.

    אם שם לא ישראל אז למה למשטרה יש תחנות בשטחים.

    גועל נפש של פוליטיקה בבית המשפט. מגעיל

05 האם מנהיגי הימין יערערו על ההחלטה?  (לת) דוד כפרי
  • 11:43
  • 09.03.12

06 עכדיו כל מה שחסר להם זה סקס ורוקנרול ואז הם יהיו בני אדם!  (לת) חילוני חרד
  • 12:01
  • 09.03.12

07 תגובה ממ
  • 12:16
  • 09.03.12

וגם בזכויות הם לא תושבי ישראל ??????

08 פיצול האישיות של השטחים נמשך אבנר
  • 12:26
  • 09.03.12

מדהים לראות אנשי התנחלויות, ארץ ישראל השלמה ושאר ירקות שכשזה מתאים להם מקבעים טיעון שיהודה ושומרון הם כן נכון, לא חלק ממדינת ישראל.
אז אולי נחליט כבר מה כן ומה לא ככה שטוב לכולם יהיה.

09 חוק ביטוח לאומי זאב
  • 12:45
  • 09.03.12

אז ביטוח לאומי לא צריך להעביר תשלומים מעבר לקו הירוק, ואם כבר הוא מעביר אז למה לא לישראלים ששוהים בחו״ל

10 לימנים אין מולדת, הבית היכן שטוב להם, כמו רומאים  (לת) צבי
  • 12:47
  • 09.03.12

11 בהתנחלויות גדל מיטב הנוער, מלח הארץ, השאור שבעיסה! מגלגלי העיניים
  • 12:49
  • 09.03.12

תודה לתושבי ישראל הלגיטימית על שהם מסבסדים אותנו השכם וערב.

  •   מלח מזיק מאד לבריאות. קצל'ה
    • 13:54
    • 09.03.12

    מלח מזיק מאד לבריאות, שאור - צריך להשתמש בו בכמויות זעירות ביותר, אחרת מקבלים פטריות במעיים. מצד שני, פושעים שאינם מתגוררים בתחומי הקו הירוק זה יופי, ושלא יחזרו.

  •   נו לוא לאנד = ארץ ללא חוקים, כך הכינוי בצה"ל לנוער המתישבים  (לת) אלון השעם
    • 18:34
    • 09.03.12

  •   עודף מלח מביא ללחץ דם גבוה ופגיעה בלב בעיניים ובכלי הדם רמי
    • 12:56
    • 10.03.12

    ובאמת הימנים לא רואים מביאים לכולנו לחץ דם גבוה ואין להם לב לאיש חוץ מעצמם

12 משטרת ישראל עצרה חשודים שלא מתגוררים בישראל?  (לת) הכל תלוי בהשקפת העולם של השופט הספציפי
  • 13:32
  • 09.03.12

13 האמת אחד מני רבים
  • 13:32
  • 09.03.12

ממתי קנביס זה סם מסוכן?

  •   צודק!! לא קשור אבל חשוב! אוהב אדם וסם!
    • 18:04
    • 09.03.12

    חייבים להפסיק את השימוש האוטומטי ב"סם מסוכן" כהגדרה לקנביס! גם אם הצדק עם המתנגדים ללגליזציה, אל תתמנו את הראש בחול ותקראו לו סם מסוכן רק כי "הארץ" כתבו כך!

14 כשהשחקנים החרימו את אריאל יצאו אנשי הימין בצעקה גדולה, אבל כשמזכים את החברים המשיחיים שלהם בטיעון שהשטחים הם לא חלק מישראל, הם מרוצים. העליבות הזאת פוגעת בהם עצמם. הצביעות שלהם מגעילה.  (לת) נקווה שזאת פסיקה תקדימית
  • 13:35
  • 09.03.12

  •   לא ייתכן שהמתנחבלים יהיו מעורבים בכנסת ובממשלה, הם אינם שונים מגורמים זרים החיים מחוץ למדינה. יש גם לאסור העברת כספי ציבור לגורמים זרים  (לת) איזו קביעה מרעננת = צעד ראשון לכיוון 2 מדינות ל 2 עמים
    • 13:58
    • 09.03.12

15 רגע, אז אולי החוק הירדני תופס לגביהם? ענת
  • 13:43
  • 09.03.12

מעניין מה העונש על ייבוא סמים במדינות ערב? אני ממש לא בטוחה שזה עדיף להם...
ובכל מקרה, אני מקווה שיוגש ערעור על הפסיקה הזו, כמו שאמרו מגיבים לפני, כשנוח הם בישראל וכשלא נוח הם לא.

16 עבריינים יש בכל מקום, ועורכי דין מנצלים את העובדה שמואל אופן
  • 13:49
  • 09.03.12

שמדינת ישראל מהססת לספח את כל שטחי ארץ ישראל למדינת ישראל.

תרגעו הם האשמו בעבירות סמים אחרות. לא הצליחו להרשיע אותם ביבוא סמים.

  •   לשמואל, זאת בפירוש לא הנקודה, שהם הורשעו בדברים אחרים. הנקודה היא היותם של השטחים הכבושים מחוץ למדינת ישראל.  (לת) אולי זאת סנונית ראשונה?
    • 14:02
    • 09.03.12

17 מה, יש להם בגדה שדה תעופה פרטי? צפרירה
  • 13:51
  • 09.03.12

איך הגיע סם שהוזמן באינטרנט לעפרה? לא דרך נתב"ג? או דרך עמאן?
שאלה שניה: אם עפרה לא בשטח מדינת ישראל, איך הם משלמים מס הכנסה? לא משלמים? למה לא אמרתם קודם...

18 בעייה עם גבולות גדעון
  • 14:01
  • 09.03.12

עוד הוכחה שלאנשים על סמים יש בעייה עם גבולות.

אבל אוכלוסיה שלמה?

19 תקדים מצוין! עכשיו נשאר רק להרים גבול ולסגור את כל ההתנחלויות.  (לת) אדם
  • 14:07
  • 09.03.12

20 תקדים משפטי, לגליזציה נוסח ישראל? מעניין מאוד
  • 14:12
  • 09.03.12

זה אומר שאני יכול לפתוח קופי שופ באריאל?

אולי הכיבוש לא משחית כמו שחשבנו

21 מציע לפנות את כל המאחזים וההתנחלויות לאלתר- הם לא בישראל, ואין למדינה שום הצדקה לבנית ישובים בחו"ל.  (לת) דמוקרט
  • 14:32
  • 09.03.12

  •   ואני מציע להשאיר את המאחזים וההתנחבלויות ורק לפנות את צה"ל. החסרים משוגעים אנו??  (לת) קהלת
    • 16:14
    • 09.03.12

  •   לקהלת, נכון מאוד! שישמרו על עצמם וידאגו לעצמם ושבאותה הזדמנות גם יקצצו להם את כל התקציבים שבאים מכיסינו. שיקימו להם אוטונומיה משיחית בשטחים הכבושים.  (לת) הם איום ממשי על הדמוקרטיה
    • 17:04
    • 09.03.12

  •   להשאיר מצלמות בשביל הענין  (לת) הרדוף הנחלים
    • 18:37
    • 09.03.12

22 רגע, אם זה לא בישראל אז למה אנחנו מממנים מהמיסים שלנו את הפיתוח של המקומות האלה? אולי נתחיל לממן גם את ברוקלין?  (לת) חוצפה
  • 14:37
  • 09.03.12

23 שאלה פשוטה: מה ההבדל בין הסם המסוכן (בנוסח כתב האישום) קנאביס עידו
  • 15:21
  • 09.03.12

לבין קנאביס רפואי? האם מדובר באותו הקנאביס או שיש 2 סוגים שונים?
צבועיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

24 יש שופט חכם ויש שופט "איבר חוכם". המערכת לא מצליחה לסנן שופטים כאלו. הנאשמים אפילו לא הראו בדל ראיה שהסם הגיע מגשר אלנבי. מספיק שתיאורטית הוא יכול היה להגיע משם, שהמשטרה תוכיח שלא. אילמלא הנאשמים היו מואשמים גם בעבירות בתחום ירושלים הוא היה עוד מזכה אותם. כל נראה שופט מחוזי. "ויקו למשפט והנה משפח"  (לת) דן לב פועם
  • 15:36
  • 09.03.12

25 שחקני התיאטרון שלנו מחוייבים להופיע מחוץ לגבולות ישראל בפני קהל מסומם. סמי
  • 15:37
  • 09.03.12

שחקני התיאטרון שלנו מחוייבים להופיע מחוץ לגבולות ישראל בפני קהל מסומם.

  •   כדרכם של שקרנים בימין- בטח יאמרו שאלה עשבים שוטים. בדיוק כמו טרור תג מחיר שהושתק ולאף אחד אין מושג מה נעשה עם זה, כמו עם המשת"פ שלהם אלקין. איפה אם תרצו המהוללים שידברו על יושר, כמו שהם מעידים על עצמם כמרכז וכאנשי חינוך כשנוח להם...בעודם ימין הזוי, שאינו שונה מהזויי כהנא  (לת) שומר חוק
    • 16:28
    • 09.03.12

26 משפט זה משפט זה משפט זה
  • 15:37
  • 09.03.12

משפט פוליטי

27 אז למה הצבא מגן עליהם? זה לא בישראל דוף
  • 16:47
  • 09.03.12

פשוט בושה וחרפה צריך להוציא אותם משם את כולם ואת אלה ש"יבכו" לשים בכלא בושה וחפרה

28 האם המשיח הגיע ושכחו להודיע לי?  (לת) או שזה רק החמור שלו, מעשן גראס!
  • 17:30
  • 09.03.12

29 כמה אירוני .במדינות רבות ה"גת" צמח לא חוקי,בארה'ב אפילו יותר מקנביס..ואצלנו אפשר לקנות בשוק...הבנתה ברוך???  (לת) נביא הזעם.........
  • 17:39
  • 09.03.12

30 ניו אמסטרדם? י.
  • 17:42
  • 09.03.12

רבותי, חישבו על הפוטנציאל המסחרי שבעניין? מי בא לקופי שופ בתקוע?
מציע לתת לו את השם שהציע 25: " עשבים שוטים". פשוט מעולה...

31 "דין חברון כדין תל-אביב" (כשזה נוח. כשזה לא אז פתאום הם מקום אחר).  (לת) J-CAT
  • 17:43
  • 09.03.12

32 השופט חיים לירן תרם תרומה משפטית חשובה מאד. ההתנחלויות אינן בישראל. לכן מהיום יש תפעול בהתאם להחלטתו. בן
  • 17:58
  • 09.03.12

לא יתכן שכשנוח למתנחלים הסהרוריים ותומכיהם חוק ישראל חל עליהם וכשלא נוח אזי
הוא לא חל עליהם. יש להפסיק סוף סוף את הבניה שם ולבנות בגליל ובנגב.

33 שגעון. אולי נעביר את הפעילות שלנו לשטחים ובכך לא נשלם מס?  (לת) גאון הדור
  • 18:34
  • 09.03.12

34 השופט בחן יותר מדי מקרוב את הראיות ולכן פסק הדין  (לת) אביזו
  • 18:34
  • 09.03.12

35 לא זזים בלי סמים, העם רוצה סושי חברתי  (לת) קליפת הבננה
  • 18:39
  • 09.03.12

36 אם כך כול העבריינים יכולים להתיישב בהתנחלויות ולהמשיך בפשע כי יש להם חסינות דרומי
  • 19:02
  • 09.03.12

חסינות.קדימה לעבור ולהמשיך לחסל.

37 צודקים, חוקי המס מתייחסים במיוחד לשטחים כשטח נפרד ומנסים למצנוע שטיקים  (לת) מישקפופר
  • 19:34
  • 09.03.12

38 מכל חתך חברתי ? סמי אלקיים
  • 20:14
  • 09.03.12

אני לא מכיר שחקן או שחקנית שאינהם נגועים, יש עורכי דין אם אין להם בבוקר סמים שהשליח מביא עד הבית באותה השעה, אשר מגיעה אליו אספקה לשימוש עצמי, ישנם עורכי דין שלא יעופיעו לניהול התיק, בסטלה של עשון קריסטאל, על כך משטרת ישראל תעיד,
כאשר עורך דין מתמסטל ויורד מהמסלול של הדיון המשפטי, לא פעם ששופט מנחית נזיפה חריפה, לעתים המוח רוצה הסנפה נוספת, עורך דין ימציא סיבה מצדיקה לשם הליכה לשרותים להסנפה? וחוזר מתודלק, לא בהכללה על עורכי הדין, יש ןיש?
זה הפך לנגע עקב מדיניות נגד עדות המזרח ,נאמר ירדמו עם הסמים, לא לקחו בחשבון? שילדהם החלו לצרוך סמים, רק קמה מלחמה נגד הסמים,
\סמי אלקיים

39 לא נראה שזה השפיע על העונש שלהם  (לת) א.
  • 20:18
  • 09.03.12

40 אכן, עשבים שוטים.  (לת) קורא
  • 20:20
  • 09.03.12

41 התנחליות העיקר
  • 20:26
  • 09.03.12

התנחליות איין חייה כזאת עופרה זאת ישראלל !!!.......וכול השאר ששששששש

42 אין ספק שהפסיקתה תתהפך בערעור.  (לת) משפטן
  • 20:31
  • 09.03.12

43 The conflict between the motherland and its colonies is as long as history Thucydides
  • 20:32
  • 09.03.12

The Peloponesian wars started when a colony of Corith (Corcyra) rebelled. Rome had rebellious colonies all the time, and of course, England had the US, and Spain, all over South America. So the fact that Israel`s colonies rebel again Israel`s authority is-- historically speaking-- nothing new. It`s actually quite normal

44 אחי השמאלנים, אתם לא מזהים את הפוטנציאל? תוקם מייד ניו-אמסטרדם בין יצהר לתפוח ובא לציון גואל. פוטנציאל תיירותי מעולה הקורץ גם לתושבי ת"א וגם לסטלני הגבעות. אם נוסיף כמה כדורי אקסטזי - האהבה תזרום וכל הקונפליקט ייעלם בענני העשן הריחני. יומרו כרמי הזיתים בשדות מריחואנה והנה יגור זאב עם כבש (לשיקולכם מי הזאב ומי הכבש).  (לת) all you need is love
  • 21:24
  • 09.03.12

45 סמים חיים
  • 22:29
  • 09.03.12

מבחינחת המריהואנה זה לא שטח ישראל. שאלו אותה והיא נשבעה. מה בדבר הרואין , קוקין וכו. צריך לשאול את כל אחד?

46 ממש הזוי! פתאום הקו הירוק הוא הגבול? גבולי
  • 23:21
  • 09.03.12

בפעם האחרונה שבדקתי, על ההתנחלויות חל החוק הישראלי. איך יכול לחול חוק של מדינה במקום שהוא מחוץ למדינה? רק במדינת חלם.

47 אין גבול גידי, ת-א
  • 23:26
  • 09.03.12

ממליץ לכולם לקרוא את ספרו של ספי רכלבסקי. חומר מצויין (וחוקי לשם שינוי) למחשבה, ליתר דיוק לסיוטי הלילה שלכם...

48 אם ההתנחלויות אינן "ישראל" אז דינן כמו חו'ל לענין זכות בחירה לכנסת, ואינם זכאים לבחור כמו שתייר ישראלי משתגלגל לחו'ל ביום הבחירות אינו זכאי. קתו הזקן
  • 23:58
  • 09.03.12

או לשנות את החוק ולהתיר לכל ישראלי באשר הוא להצביע.

49 נהדר! איזה עוד עבירות אפשר בערי המקלט האלה?  (לת) סבתא
  • 00:01
  • 10.03.12

50 תגובה ל 24 ליאור
  • 00:39
  • 10.03.12

חובת ההוכחה על התביעה לא על ההגנה. על התביעה להוכיח כי נעשתה העבירה של ״להביא לישראל״

51 הן אפשר,‏ הן אפשר שנוותר גם על השאר? עמוס מתקוע
  • 07:42
  • 10.03.12

נפל הפור ‏:‏)‏

52 שנאת השמאל האשכנזי לימין המזרחי שיצר במו ידיו היא לא ימנית ולא שמאלנית
  • 09:08
  • 10.03.12

ממש תורת הגזע. כל האדמות הן אדמות פלסטין. מי שמכם ב48 להחליט מה מוסרי לקחת ומה לא??? תסבירו לי כל המתייפיפים המעייפים והבורים מטלביה ממוסררה מעין כרם מיפו וכל הבתים הערבים שאפילו לא טרחתם להסתיר את הכיתוב הערבי על האבן בקידמת הבית שלכם בעל 4 הקומות. אתם, השמאל האשכנזי שיושב לו בקיבוצים רבי אדמות המתפרשים על כל אוצרות הטבע במדינת ישראל. אתם שכל החוקים ה״דמוקרטיים״ שהכתבתם בחוקה של המדינה המזוייפת הזאת, מדינה של אשכנזים בלבד- זורקים את כל המזרחים להתנחלויות ועוד אחרי שוד הבתים שלהם עוד יש לכם טענות גזעניות שיחזרו למדינות ערב שלהם???? תתביישו, המוסר המעוות שלכם הוא שימית אסון על כולנו. לא ״המתנחבלים״ שם שהמצאתם לימין המזרחי כדי לא להגיד שאתם לא יכולים לסבול ערבים מכל סוג, בעיקר אם הם יהודים, שצריך לחלוק איתם את השלל שגנבתם. תראו את הנאורות שנשפכת פה בתגובות לא ירחק היום שגם תבואו ותחסלו בעצמכם את כל הימין חסר-הברירה שהקצו לו בית נורמלי רק במעלה-אדומים. גזענים עלובים. 

53 חו"ל זה כאן? אורית
  • 09:18
  • 10.03.12

אם כך והלוואי שכך אז בעצם אין להם זכות בחירה ואנחנו גם לא חייבים להם דבר.

54 אז נוצר מצב שבוא אין מי שישפוט אותם והם יכולים להיות מרכז עולמי להפצת סמים. רוברט
  • 10:40
  • 10.03.12

הרשות לא יכולה לשפוט ישראלים. מדינת ישראל לא יכולה לשפוט אותם. אז זהו - ארץ ללא חוק? איזה שטויות אלה ?

מי מינה את השופט הזה ?

55 קריאה לנוער השמאלני אחד שיודע
  • 11:16
  • 10.03.12

שלא רוצה להתגייס! הרשמו כתושבי אחת ההתנחליות לפני גיל 16, כאשר מגיע צו גיוס, פשוט לסרב מסיבה ׳שעזבתם את ישראל׳ לפני גיל 16. זה עובד בבית משפט!

56 ראוי לפרסם את המאמר באנגלית, כולל התגובות למאמר.  (לת) קןרא
  • 11:26
  • 10.03.12

57 רואים שהקרן החדשה לישראל השתלטה על מערך הטוקבקים רועי
  • 11:27
  • 10.03.12

של המודעה הנ"ל....

58 כמה קל לשבת בבית במרכז רובי
  • 11:45
  • 10.03.12

ולמתוח ביקורת על אנשים שבזכותם המדינה עוד קיימת. שמאל קיצוני זה רע. רק אאוטסיידרים הופכים לכאלה. סרטן בגוף בריא

59 לא בישראל? אז למה ישראל מעבירה כ''כ הרבה כסף להתנחלויות אם זה לא חלק מהמדינה? אורי
  • 11:47
  • 10.03.12

איפה ואיפה. אמרנו?

60 זה נכון- הם ביצעו את העבירה כלפי הרש"פ לאון
  • 11:48
  • 10.03.12

צריך להסגיר אותם למשטרה הפלשתינאית או לפחות לשפוט אותם בהתאם לחוק הפלשתינאי תחת בית דין צבאי.

אגב, הסמים לא הוכנסו לשטח ההתנחלות? אם כן, הרי זהו שטח ישראלי לכל דבר.

61 סוף סוף עפרה
  • 12:57
  • 10.03.12

סוף סוף מודים המתנחלים כי אינם חלק מאיתנו היושבים במדינת ישראל והודעתם מקבלת את אישור בית המשפט

62 אז צריך להעביר את האשמים לבית משפט פלסטיני גבריאל
  • 13:01
  • 10.03.12

או שמדובר באיזור בלי חוק? מעל החוק?
ממש לא ברור מה ההגיון של השופט, יש מקום פה לחקירה של העליון במחוקק המצחיק הזה...

63 הבנתם? המתנחלים אוכלים עוגה ומשאירים שלמה. שנוח שייל לשיראל ושצריך לברוח ממאסר לא ישראל,ואללה יופי!  (לת) עומד בשער
  • 13:35
  • 10.03.12

64 ישראל או לא ? עודד
  • 14:19
  • 10.03.12

נניח לרגע את עניין הסם, כן או לא לסמים זו איננה השאלה המסתתרת מאחורי פסיקה זו. יותר מעניין הוא שבית משפט ישראלי קבע כי יהודה ושומרון אינם מדינת ישראל. יתרה מכך תושבי יהודה ושומרון בנוח להם מבקשים סעד מבית משפט יראלי, סעד כי ייקבע שאינם תושבי מדינת ישראל. אם כן בא לציון גואל - נפתרו בעיות התקציב לשנת 2012 ולשנים הבאות אחריה. אפשר להוזיל את הדלק להוריד קצת מיסים ולהפסיק לריב בין ימין ושמאל. מצויין ותודה לתושבי יהודה ושומרון על הצהרתם סוף כל סוף כי אין תושבי המדינה ובאותה הנשימה אנו צריכים לדאג כי גם כל הכספים המועברים אליהם יופסקו במיידית לעבור אליהם...

65 מרענן לדעת שהחבר'ה בעופרה ובית אל יודעים "לתפוס ראש"  (לת) אולי יש להם תקווה אחרי הכל
  • 15:16
  • 10.03.12

66 יו“ש זה חו“ל? דן
  • 22:36
  • 10.03.12

ידידה שלי נמצאת בארץ עם ויזת תייר שתוקפה פג בתום שישה חודשים. אבל אם היא שוהה בשטחים ונכנסה מגשר אלנבי יכול להיות שלא ניתן בכלל לאכוף זאת מכיוון שכדברי השופט לא נכנסה למעשה בשטח ישראל?

67 אז כשזה נוגע לעבירות, מאי
  • 10:53
  • 11.03.12

עפרה ותקוע זה מחוץ לגבולות, וכשזה נוגע לתשתיות, תחבורה זולה והגנה, הם יותר מתוקצבים מרוב הפריפריות באשר הן.

68 למה לא להגיד בקול: אנחנו אדוני הארץ. אגב אם היינו כובשים את סוריה, היינו מביאים גם לתושביה קצת מזור. אנחנו יותר מוסריים ואני לא מתבייש להגיד את זה. כמובן יש לנו מה לתקן אז בואו נתקן יחד.  (לת) אדון הארץ
  • 15:24
  • 11.03.12

69 לספק להם בחינם והרבה יהיה לנו הרבה שקט מהם  (לת) מור וקינמון טוב לי בימים וטוב לי בלילות
  • 09:55
  • 12.03.12

70 בושה משה
  • 12:46
  • 13.03.12

בושה לאותם תושבי היישובים שבשביל להינות מסמים, מוציאים את עצמם לחו"ל

71 ממי כבשה מדינת ישראל שטחים? מנחם
  • 16:18
  • 30.03.12

האם הסורים, הלבנונים, המצרים. המשפחה ההאשימית, עירק וירדן , סודן, ועוד ערבים מארצות ערב, האם הם פלסטינים? עד כמה שזכור לי המלחמה ב-1948
החלה בפלישה של מדינות ערב נגד מדינת ישראל.
מדינה שרוב חברות האו"ם הצביעו בעד חלוקה של ארץ ישראל והיכירו במדינת ישראל. כך שמדינות ערב אלה לחמו נגד מדינה חברה באו"ם.
מדינת ישראל עדיין לא דרשה פיצויים על נזקים מהמלחמה ב-48 ומהמלחמות
שבאו אחריה.
איזה עם פלסטיני נכבשו ממנו שטחים?
אולי בית המשפט יושב על אדמה כבושה ויושב בדין על בניה לא חוקית?
יש עוד הרבה שאלות לשאול.