המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אב לשתיים נרצח לאחר שהעיר לצעירים על רעש

גדי ויכמן נדקר למוות בב"ש, המשטרה מחפשת שלושה נערים ונערה החשודים במעורבות במעשה; בן 19 נרצח בנצרת, גבר נורה ונפצע קשה בראשל"צ

גדי ויכמן בן ה-36 נרצח הלילה (שבת) בדקירות סכין, לאחר שירד להעיר לחבורת צעירים שהרעישה מתחת לחלון ביתו ברחוב בר ניסן בבאר שבע. ויכמן, אב לבן ובת, נדקר בפלג גופו העליון, וכוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. המשטרה מחפשת שלושה נערים ונערה החשודים במעורבות באירוע.

מיכל, אשתו של הנרצח סיפרה ל"הארץ": "אתמול הייתי לבד, בעלי לא היה בבית. שמעתי רעש וקללות. הזמנתי משטרה, הם אומרים שהגיעה ניידת אבל היא לא הגיעה. ב- 00:30 בעלי חזר, הילדים שלי התעוררו בגלל הרעש. הוא ניסה להשכיב אותם אבל הם התעוררו והוא ירד כדי לבקש מהם שיהיו בשקט. ראיתי את הכל מהמרפסת, הנער שדקר אותו קילל גם אותי. הוא הגיע אליו בהליכה מהירה, נגח לו בראש ודקר אותו. ראיתי אותו משתטח, תופס את הבטן וקורס. קראתי לו מהמרפסת 'גדי בוא הביתה'. התקשרתי לשכנים ונתתי להם את הילדה שלי. ירדתי אליו למטה והוא נשם שתי נשימות אחרונות וזהו".

הנרצח גדי ויכמן. צילום רפרודוקציה: אלי הרשקוביץ
הנרצח גדי ויכמן. צילום רפרודוקציה: אלי הרשקוביץ.

"כל סוף שבוע אנחנו סובלים מהרעש של אותם נערים", הוסיפה. "כשהוא ירד למטה ישר נתנו לו נגיחה. היתה שם נערה שאמרה לפני כן לדוקר 'בוא נלך, עזוב אותו', אבל הם דקרו אותו אח"כ עם שברי זכוכיות".

"אני לא קולטת באיזו קלות אנשים לוקחים סכין והורסים משפחה שלמה. הם הורסים גם את החיים שלהם. הם כל כך אימפולסיביים. אני מקווה שמי שעשה את זה יקבל את העונש הראוי לו. זה לא נתפס בעיני, אני עדיין לא מעכלת מה שקרה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי בשעה 00:15 וכן חמש דקות לאחר מכן, התקבלו שתי שיחות המתריעות על מפגע רעש. ניידת נשלחה לאזור אולם לא התגלה דבר. הם דיווחו למוקד וסגרו את האירוע. לאחר שעתיים, התקבלו שתי שיחות טלפון שדיווחו על קטטה ודקירות. מהמשטרה נמסר כי לאחר פחות מ-4 דקות הגיעו השוטרים למקום.

אחד השכנים של הנרצח סיפר כי זו לא הפעם הראשונה שיש רעש בלילות. "היו כמה פעמים שהזעקנו משטרה כדי להרגיע את הרוחות ולמנוע הפרעות". המשטרה מתמקדת כרגע באיסוף מודיעין כדי להגיע אל החשודים במעשה.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', אמר בתגובה כי "מדובר ברצח מזעזע שאסור לעבור עליו לסדר היום.שוחחתי הבוקר עם המפכ"ל יוחנן דנינו וביקשתי ממנו לתגבר כוחות בסופי השבוע במוקדים המועדים לפורענות. מחר אקיים דיון דחוף בנושא עם מפקד המחוז ומפקד תחנת ב"ש".

זירת הרצח, הבוקר
זירת הרצח, הבוקר. צילום: אלי הרשקוביץ

בנוסף, בנצרת נרצח הלילה נער בן 19 בדקירות סכין בשכונת פאחורה בעיר. החשודים בדקירה הם קרובי משפחתו שנמלטו מהמקום.

היחידה המרכזית של המחוז הצפוני במשטרה חוקרת את המקרה ועצרה גבר בן 55, אביהם של החשודים ברצח, החשוד כי סייע לבניו לברוח וכי שיבש הליכי חקירה. הוא יובא הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

לפנות בוקר נורה אדם ונפצע קשה בשכונת רמת אליהו שבראשון לציון. המשטרה עצרה חשוד בירי. מחקירה ראשונית עולה כי היורה עובד ככל הנראה כמאבטח, והוא מחזיק ברשותו נשק ברישיון. לדבריו, בשעה שבה התרחש האירוע, סבר היורה שמדובר בגנבים שבאו לשדוד אותו בביתו. לטענתו הוא ירה מתוך הגנה עצמית. הוא עוכב לחקירה. הפצוע הועבר לאסף הרופא במצב קשה עם פציעות ירי בכל חלקי גופו.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 האם המשטרה מגייסת לשורותיה עוורים-חרשים (תקן "הלן קלר")? גם בחוף הים בבוגרשוב השוטרים "הגיעו למקום ולא ראו דבר..."  (לת) עוורים או שקרנים - מה גרוע יותר
  • 12:20
  • 05.05.12

  •   מאז רצח רבין ועליתו לשלטון של משיח השקר - נתניהו, זו אינה אותה אותה ישראל. האיש הזה הצליח לטמטם מדינה שלמה, הכיוון ברור והגרוע מכל עוד לפנינו - הצביעו ביבי.  (לת) ערן
    • 18:24
    • 05.05.12

  •   הילדים יודעים שהם מוגנים על ידי זכויות שהשמאל יצר,חוסך שיבטו שונא בנו  (לת) שקד
    • 21:38
    • 05.05.12

02 משטרה קקמייקה מישה
  • 12:35
  • 05.05.12

הם יודעים רק להיטפל לחלשים

  •   שרי חינוך קקמייקה. אם אפשר לטרוק למורה את דלת הברזל על היד ולחזור אחר כך ללמוד כאילו לא קרה דבר, אפשר גם לרצוח ולחזור לחיים כאילו לא קרה דבר. אוי ואבוי לנו
    • 18:07
    • 05.05.12

    תבדקו כמה מורות נפגעו פיזית על ידי התלמידים שלהם והאחרונים המשיכו ללמוד כי "פחדו להרוס להם את העתיד". עוד מעט נשמע כי גם לחמודים בבאר שבע פוחדים להרוס את העתיד. רק לנו, האזרחים שאין להם שומרי ראש לא פוחדים להרוס את העתיד.

  •   התגובה שלך אלימה אתה אולי מתכוון איפה שיש בני אדם יש אלימות  (לת) הצועד במקום
    • 18:40
    • 05.05.12

  •   במקום שיש גברים יש אלימות.  (לת) צועדת על פלטפורמות
    • 20:23
    • 05.05.12

  •   לידיעתך זכויות היוצרים לפרופסור קדמי סתם אחד
    • 22:10
    • 03.06.12

    עם המלחמות שלו הרס את הנוער

03 מי מפחד מהאיום האירני? הבעת זעזוע ותנחומים לאלמנה וליתומות
  • 12:36
  • 05.05.12

אזרחי ישראל אינם צריכים לפחד מאיומי אחמדינג'ד אלא מהשכנים שלהם בבניין ובשכונה. דו"ח מקינזי מגלה מה שכל ישראלי יודע, ששוטר אחד לכל 3200 תושבים אינו מסוגל לשמור על הסדר והבטחון האישי. כשהאלימות והבריונות והסכינאות הופכות למציאות יומיומית, כנראה בהשפעת הוודקה הנלגמת כמים על ידי ילדים ונערים, יש צורך בתגבור המשטרה, בהחזרת שוטרי המקוף, בהיענות מיידית לקריאות מצוקה ובתוספת כוח אדם למפלג הסמים והנוער. מה שהתרחש בבאר שבע הלילה, איזו זוועה, היה צפוי. בן אדם שהרעש העולה מהגינה שליד ביתו אחר חצות מטריד את מנוחתו מתקשר למשטרה. מגיעה ניידת סיור, הנערים מסתתרים עד יעבור זעם, הניידת עוזבת "אין ארוע", וההשתוללות נמשכת ביתר שאת. המתלונן מנסה לסלק את המפגע בכוחות עצמו, לאחר שנואש מהתערבות המשטרה, ונדקר למוות. העיקר שישראל נערכת למענה לאיום האירני, והמיליארדים נשפכים בנדיבות בעוד החברה הישראלית נהרסת מבפנים. אורכידאה

  •   האלימות מבפנים היא שמאיימת לכלות אותנו כחברה, שאיבדה את הצפון ואת המצפון שלה ולב אזרחיה אטום ואכזר  (לת) קלעת בול
    • 16:48
    • 05.05.12

  •   טוב, מה אתה רוצה? אתה דורש יותר מדי. כשצריך לתחזק ממשלה של 32 שרים + 11 סגני שרים על לשכותיהם ועוזריהם, ולשלם תשלומי עתק שנתיים לכל המרבה בסחטנות כדי לתחזק קואליציה, לא נשאר כסף בשביל משטרה. או בריאות. או חינוך. בכל זאת, אזרח מפונק וחוצפן, יש כאן סדר עדיפויות. קודם כל קואליציה - לא משנה כמה זה יעלה, ורק אח"כ חיי אדם. לא נאה לך?? מפונק!! צא לעבוד!! אז _לא_ תגור בתל-אביב!! נקים וועדה. נביא סופרטנקר.  (לת) יניב
    • 19:49
    • 05.05.12

  •   תגובה מצויינת תנחומים למשפחה
    • 23:47
    • 05.05.12

    מפחידים אותנו עם האירנים כשהכל , כן ה כ ל מתמוטט כאן מבפנים. ועכשיו יתעסקו בבחירות-ומי בכלל יתייחס לניאו פרימיטביות שהולכת ומכרסמת את שורשינו ועתידנו.

04 ילדים ונערים מוטי
  • 12:40
  • 05.05.12

לא פעם התקשרנו למשטרה על רעש באמצע הלילה שילדים עושים.
כאשר המשטרה מגיעה לא עושים כלום לילדים.
וזו התוצאה שבסופו של אדם נרצח.

  •   לפחות אצלך המשטרה מגיעה... *
    • 11:49
    • 06.05.12

    אני זוכר כמה פעמים שניסיתי להתמודד עם רעש השכנים\נערים ברחוב, באמצעות הזמנת משטרה.
    מישהו\י חושב\ת שזה עבד...?

05 יש לשים לב לסמיכות הסמלית בין הידיעה המזעזעת הזאת לבין כתבתו של גדעון לוי, על הרג הפלסטיני. כל מי שעיניו בראשו יכול לראות את ההשחתה שהביא עלינו הכיבוש הנפשע. אבל למנהיגות הלאומנית המשיחית שלנו זה לא מזיז.  (לת) עד מתי?
  • 12:42
  • 05.05.12

  •   מה הקשר, לעזאזל?  (לת) חיים
    • 15:35
    • 05.05.12

  •   צודק! בגרמניה לא דוקרים כך סתם! וגם בשבדיה לא, שלא לדבר על ארצות הברית. אגב, שים לב ל"סמיכות הסמלית" שבין הידיעה הזו לידיעה על פסטיבל פליציה בלומנטל למוזיקה. בין הדברים ישנו קשר הדוק יותר מזה המופרך שביקשת להציג.  (לת) אחד מן הגח"ל
    • 15:44
    • 05.05.12

  •   ישראל 2012, אלימה יותר, ענייה יותר, לאומנית יותר...האלימות היא החיים. יהי זכרו ברוך.  (לת) שרון
    • 16:00
    • 05.05.12

  •   טרול ימני שקוף  (לת) ח.כ
    • 16:15
    • 05.05.12

  •   זו אשמת הכיבוש כמו שזו אשמת גידעון לוי.  (לת) .
    • 16:23
    • 05.05.12

  •   מה הקשר? הקשר הוא שהמדינה הפכה למדינה בלי חוק. מפליא שלא נרצחים הרבה יותר. ואיך היא נהפכה לכזו? בשטחים אין שלטון חוק. התושבים מצפצפים על חוקי המדינה. יש קארט בלאנש להתעלל באנשים אחרים בלי לשאת בתוצאות. קשה לשמור את שתי הישויות האלה נפרדות. הפקר השטחים משתלט על המדינה. יחד עם זאת, הכיבוש הנפשע הוא לא הסיבה היחידה, ובמידה מסוימת הוא לא הסיבה אלא התוצאה של מי שאנחנו ממילא.  (לת) פורז
    • 16:34
    • 05.05.12

  •   הקשר הוא תרבות האלימות חוני הקושר
    • 16:38
    • 05.05.12

    לנו הכח להחזיק שטחים ולכן כך נעשה = כל דאלים גבר = רצח

  •   חיים, אין קשר לעזאזל, יש קשר לעזה. אפי לפסיה
    • 16:56
    • 05.05.12

    עיוורון ביחד עם טימטום עושים ריאקציה קטלנית שמייצרת אנזים שמעודד נטיות רצחניות. קווה שעדיין לא נדבקת, בכל מקרה ולאור תגובתך לך להיבדק.

  •   חושבת כמוך וכשאני אומרת את הדברים האלה אנשים לא מבינים שהכיבוש הזה גרם וגורם לנו לריקבון מוסרי. לאורך ההסטוריה כל עם ששלט על עם אחר קרס מבפנים ואבד את עצמו לדעת. ישעיהו ליבוביץ אמר דברים דומים כבר ב-1967.מי שתאי מוחו אינם שטופים בלאומנות לא יכול שלא להגיע למסקנה הזו. לפני שלושים שנה לא היו דברים כאלה אפילו לא לפני עשרים שנה.  (לת) אמרת ישראל אמרת ארץ דמים!
    • 17:31
    • 05.05.12

  •   הקשר לכיבוש הוא שהפרחחים הצעירים מצביעים או יצביעו לימין ולא לשמאל.  (לת) היינריך היינה
    • 19:23
    • 05.05.12

06 מוקד עירוני לא מתפקד!!!  (לת) לא מזרקות אלא סדר ברחובות
  • 12:46
  • 05.05.12

07 האלימות גוברת בחסות המשטרע, אל תסמכו על השוטרים תפתרו בעיות לבד.  (לת) עאלק משטרע
  • 12:47
  • 05.05.12

  •   חברה חמושה היא חברה מסודרת. צריך ללמוד מאמריקה.  (לת) מישהו
    • 15:58
    • 05.05.12

  •   אחרי שתפתור, המשטרע תגיש נגדך תלונה כי מהאחרים היא מפחדת.  (לת) גיבורים
    • 16:32
    • 05.05.12

  •   מה הקשר? רותי
    • 17:14
    • 05.05.12

    מה הקשר בין המשטרה לבין זה שגדל דור ללא גבולות, ללא הבחנה בין טוב לרע, אימפולסיבי ושתיין?! - אולי נשים שוטר בכל בית? משטרת מוסר בכל משפחה?

  •   הדור ללא גבולות רותי, זה גם הילדים שדקרו, זה גם המשרתים במשטרה, זה גם המשרתים בצבא, זה גם המשרתים חולים בבתי חולים, בכל חור. מדינה ללא גבולות=מדינת הפקר=ישראל 2012 בחסות הימין  (לת) שומר חוק
    • 17:45
    • 05.05.12

  •   הדור ללא גבולות רותי, זה גם הילדים שדקרו, זה גם המשרתים במשטרה, זה גם המשרתים בצבא, זה גם המשרתים חולים בבתי חולים, בכל חור. מדינה ללא גבולות=מדינת הפקר=ישראל 2012 בחסות הימין  (לת) שומר חוק
    • 17:45
    • 05.05.12

  •   הדור ללא גבולות רותי, זה גם הילדים שדקרו, זה גם המשרתים במשטרה, זה גם המשרתים בצבא, זה גם המשרתים חולים בבתי חולים, בכל חור. מדינה ללא גבולות=מדינת הפקר=ישראל 2012 בחסות הימין  (לת) שומר חוק
    • 17:46
    • 05.05.12

  •   אתה טועה בגדול הרסתם את ישראל ע"י חיקוי ארה"ב
    • 18:40
    • 05.05.12

    האלימות הקטלנית בארה"ב (אמריקה היא כל היבשת) נגרמת בגלל נגישות קלה מדי לנשק חם. הפושעים של מקסיקו ושאר דרום אמריקה מביאים את המשק החם מארה"ב בגלל שכ"כ קל לקנותו. הסטטיסטיקות בארה"ב מראות שבמדינות (states) שחוקי מכירת הנשק קפדניים יותר, הפשע הוא נמוך יותר.

  •   אתה טועה בעצמך גרשון
    • 02:40
    • 06.05.12

    גם בקנדה יש נגישות קלה לנשק חם ודרגות הפשע והרצח נמוכות הרבה יותר. בדוק מחדש את התאוריות שלך.

08 תמשיכו לרחם על ילדים ותקבלו רוצחים  (לת) אור
  • 12:58
  • 05.05.12

  •   הילדים לא אשמים. אשמים ההורים. הורים שבוחרים ימין, שנותן חינוך להיות בורים ואלימים-העיקר מנשקי מזוזות ומוקירי קברים ומצבות. תמשיכו להצביע ביבי, ליברמן, ושאר אפסי ימין- וזה מה שתקבלו. והרצח=הוא רק פרומיל ממה שקורה במדינה ואנחנו אפילו לא יודעים  (לת) שומר חוק
    • 17:48
    • 05.05.12

  •   ההורים של הרוצח של נהג המונית רוט - אלוני- הם אנשי שמאל. די עם שקרים.  (לת) הרצליאני
    • 18:48
    • 05.05.12

  •   אתה לא יודע כמה אתה צודק. מערכת החינוך - ממנה מתחיל כל הטיוח והכסת"ח. מגינים על נערים פושעים וקוראים לזה "שובבות". וכך מורות וגם מורים סובלים מאלימות פיזית ומעשי אונס בחצר האחורית, סכינאות וסחיטת הם מעשים של כל שבוע לפחות.  (לת) מורה
    • 19:17
    • 05.05.12

09 וכרגיל משטרת האימפוטנטים לא עשתה כלום  (לת) ייאוש
  • 13:01
  • 05.05.12

  •   המשטרה אינה אשמה !!! רותי
    • 16:15
    • 05.05.12

    מרוב ייאוש אינך רואה את האשמים העיקריים למצב: מערכת המשפט שממציאה עיסקאות טיעון, עונשים קלים ל"בני טובים" ועבודות שרות וכל זה במקום להכניס את כל הפושעים לשנים רבות בבית הסוהר, כפי שמרשה החוק !!!!!!!!!!

  •   בוודאי שהמשטרה אשמה! אם באו אם הבהוב כדי להבריח אותם ואחרי כמה שניות נעלמו. זה לא נקרא טיפול ראוי.  (לת) משטרה שותפה לרצח
    • 17:08
    • 05.05.12

  •   הורים אשמים פשה
    • 18:02
    • 05.05.12

    שגידלו אותם

10 משטרת ישראל מתעלמת במופגן מהחוק האוסר מיפגעי רעש בלילות ומפקירה את זכותם של אזרחים שומרי חוק ומשלמי מיסים לשנת לילה לאחר יום עבודה, לחסדיהן של כנופיות ערסים. בשביל מה אנחנו האזרחים משלמים מיסים במדינה הזו? איתי
  • 13:01
  • 05.05.12

זכותו הבסיסית של אדם לישון בשלוה בביתו בלילות צריכה להישמר בידי המשטרה. לא ייתכן שכנופיות של ערסים משועממים יתנחלו בלילות מתחת לחלונות של בתי מגורים, שתויים ומסוממים, מבלי שהמשטרה תתערב. כאשר מוקד משטרה מקבל התרעה על מיפגע רעש הוא צריך לשלוח ניידת למקום, לעצור את הערסונים המטרידים ולהתקשר להוריהם שיבואו לשחרר אותם מתחנת המשטרה, לאחר תשלום קנס. רק התנהלות כזו תגרום להורים לחשוב שנית לפני שהם שולחים את החיות שלהם להרעיש בלילות מתחת לחלונם של אחרים. אני מאחל שהרוצחים ייתפסו ויקבלו את העונש המגיע להם- ולא את העונשים המגוחכים והמכעיסים שבתי המשפט בארץ נותנים בפועל. כמו כן, ראוי שהשר לבטחון פנים, האחראי על המשטרה ושר הפנים, האחראי על העיריות, יתחילו לטפל בסוגיית מטרדי הרעש בלילות ולא רק להנפיק דוחות חנייה.

  •   מתייחסים למפגעי רעש ככסכסוך הדדי של השכנים. ולא כביריונות חד צדדית.  (לת) נפגע רעש
    • 15:28
    • 05.05.12

  •   אל תלכלך על המשטרה. היא עסוקה עם מפגינות של 'עמותת זוכרות' וילדים זרים מסוכנים. תאר לך למשל ש'האנרכיסטים' מהמטס היו חו"ח מצליחים להגיע לרשות הפלסטינית, אז היית מתקטנן בשביל חיים של איזה בן אדם? תן כבוד לכחולי המדים!  (לת) ישראלי אמיתי
    • 15:52
    • 05.05.12

  •   את המיסים אתה משלם לצורך מימון דוסים ומתנחלים  (לת) מיק
    • 16:31
    • 05.05.12

  •   נכון! העתקת מגרון >60 מליון, גשר "הטומאה" במרון > מליון וזה רק בשבועות האחרונים  (לת) אם אינך מתנחל ו/או דתי אל תצביע ביבי
    • 16:51
    • 05.05.12

  •   פעם היה כבוד למשטרה והעבריינים היו מפחדים ממנה . היום אין לה  (לת) כבוד , והעבריינים מזלזלים בה
    • 17:17
    • 05.05.12

  •   מאד מקווה שאתה צוחק...  (לת) *
    • 11:54
    • 06.05.12

  •   לאיתי, בשביל מה אתה משלם מיסים? איזו שאלה מצחיקה! בשביל  (לת) להשקיע בהתנחלויות כמובן! איזו שאלה?!
    • 12:12
    • 06.05.12

11 ב"ש יכול להיות לפחות שלוש ערים: שגיא
  • 13:02
  • 05.05.12

באר שבע, בית שאן או בית שמש. איך לעזאזל אפשר לדעת?! חוץ מזה, לפי סקר בינ"ל בין מדינות המערב, ישראל היא המקום השני אחרי ארה"ב באחוז ההרג בקרב צעירים מאלימות (בניגוד לתאונות דרכים, התאבדות, טרור, מלחמות). ואני דווקא חשבתי שבטוח פה יחסית, לפחות מהבחינה הזאת.

12 רצח דקירה ברוך
  • 13:04
  • 05.05.12

עונש מוות חייב להיות על כול דקירה עם אדם מת או לא מת עונש מוות כך נוכל למגר את התופעה חוץ מי זה אן פיתרון אחר מי שאמר יש הוה משקר

13 אני ליברל ב99% מהמקרים אבל כאן נדרש עונש מוות  (לת) להקיא אותם מהחברה
  • 13:04
  • 05.05.12

  •   צודק. לא רק להקיא אלא שעונש מוות אחד יחסוך 100 נרצחים. הסיבה שלוחצים על ההדק או מניפים סכין בלי לחשוב פעמיים היא שאחרי זה הולכים לשבת עם גנבי רכוש, זייפנים וכיוצ"ב עבירות.  (לת) שימי
    • 17:05
    • 05.05.12

  •   א. עונש מוות לא מוריד את רמת הפשיעה. זה כבר הוכח בעזרת אין ספור מחקרים שנעשו בנושא. ההסבר לכך הוא שברגע ביצוע העבירה, הפושע סומך על כך
    • 12:21
    • 06.05.12

    שלא ייתפס בכלל. אם הוא היה מעלה בראשו את האפשרות שייתפס, אז גם עונש של מעצר עולם היה מספיק כדי להרתיעו.
    ב. מכיוון שמערכת המשפט, כמו כל מערכת אנושית אחרת לא חפה מטעויות ומשחיטות, תמיד ייתכנו מקרים שאנשים חפים מפשע ייוצאו להורג. דבר שהוא בלתי נסבל.

  •   עונש מוות מפחית רמת פשיעה: הוכח במחקר שנעשה ב-2003 באוניברסיטת קולורדו  (לת) AA
    • 08:36
    • 07.05.12

14 "למקום נשלחה ניידת, אולם בסיור שנערך במקום לא נמצא דבר..." היה עליהם לצלצל למזעיק ולבדק איתו  (לת) ירד להעיר...אין מה לרדת כי ייתכן שלא תוכל אחר כך לעלות
  • 13:05
  • 05.05.12

15 צפו הערב או בערב הבא לעו"ד של הרוצחים בחדשות בטלויזיה: כולם ממשפחות נורמטיביות, מלח הארץ  (לת) זהירות נורמטיבים
  • 13:05
  • 05.05.12

16 רק עונש מוות לרוצחים.נקודה.והריסת בית הוריהם או איטומו אם זו (קרוב לודאי) דירה בשיכון  (לת) לא ציני
  • 13:09
  • 05.05.12

  •   חד משמעית - להעניש גם את ההורים שיצרו את המפלצות האלה בחוסר חינוך, בחוסר משמעת, בחוסר גבולות, בחוסר אכפתיות, וכולנו נאלצים לסבול מפרי הבאושים שלהם.  (לת) האחריות על ההורים. נקודה.
    • 15:05
    • 05.05.12

  •   להעניש את ההורים בכיס. שישלמו את כל מה שיש להם ועוד יותר.  (לת) מורה
    • 19:18
    • 05.05.12

17 צריך להיות כותרת ראשית אזרח
  • 13:12
  • 05.05.12

גדי ויכלר נרצח על ידי בני עוולה שלפני שרצחו אותו עברו עבירה אחרת. המשטרה לא טיפלה. הרעש הוא מכת מדינה והוא מיוצר על ידי עבריינים שאין מי שיעצור בעדם. יש אמצעים שכל מטרתם היא לייצר רעש, כמו טרקטורונים ומכוניות ומערכות סטריאו עוצמתיות בכלי רכב. יש חוקים טובים אבל אין אכיפה. במשטרה אין עם מי לדבר חוץ מיומנאית שהיא עובדת קבלן במיקור חוץ. המשטרה רושמת אירועים ולא מתאמצת למנוע עבירות. גדי ויכלר הי"ד.

  •   כותרת ראשית? את מי זה מעניין כשהממשלה עסוקה בלשפוך כסף על התנחלויות ולברוח משמירה על החוק בעצמה? ובעצם, למה שזה יעניין מישהו, אם בין כה וכה אזרחי ישראל - כולל תושבי באר-שבע - ימשיכו להצביע לביבי ולממשלתו הארורה שלא משקיעה אגורה בביטחון פנים ובחינוך?  (לת) huck
    • 16:09
    • 05.05.12

  •   ולפני כן שתו את עצמם לדעת. גם זה פשע.  (לת) מורה
    • 19:19
    • 05.05.12

18 רמת אליהו אאוט. נוה אליהו אין  (לת) aviku
  • 13:14
  • 05.05.12

19 ועדת חקירה של השר לבטחון פנים- שוב עולה ריח של חוסר אמון בטיפול הקריאה מצד המוקד והמשטרה עמיקם
  • 13:15
  • 05.05.12

אדוני ראש העיר רוביק! אזרח ואב בישראל נרצח לאחר שתי פניות למוקד! מתבקשת חקירה של השר לביטחון פנים, פרסום הפניות למוקד, דו"ח השוטרים שהגיעו למקום ועזבו. לא ייתכן שכאזרחים נשלם מיסים וגופים ציבוריים כמו משטרה יפעלו ללא פיקוח מתמיד וידיעה ברורה שיש מי שבודק אותם, ובעת הצורך יכול להצביע על אחריות אישית למחדלים!

20 משטרה שליו
  • 13:15
  • 05.05.12

תראו אנשים שהתושבים מתלוננים על רעש בשכונה ומתקשים לישון שהמשטרה בא באותו אזור היא מפעילה את האור המפיץ של המשטרה ומזהים את המשטרה מרחוק וזה סימן לצעירים לקום ולהתחבה ואז הצעירים חוזרים לאותו מקום עושים רעש דווקה וכדי לעצבין את השכנים וזה קורה הרבה בנתניה כי גם אני תושב נתניה

21 ככה נלקחו חיים של בן אדם צעיר. לא במלחמה. לא בקרב. ככה נהרסה משפחה. סתם ככה. כולם היו בסדר. המשטרה בסדר, בתי המשפט בסדר, ורק אנחנו, אזרחים תמימים ופשוטים שרק רוצים לישון בלילה בשקט, נרצחים לנו ככה סתם. והממשלה? היא מתעסקת בגבעת האולפנה, שספק אם 90% מאזרחי המדינה יודעים איפה זה בכלל ולמה זה כל כך חשוב.  (לת) הופקרנו לגורלנו
  • 13:18
  • 05.05.12

22 הבעת זעזוע ותנחומים לאלמנה וליתומות רצח צפוי מראש
  • 13:20
  • 05.05.12

אזרחי ישראל אינם צריכים לפחד מאיומי אחמדינג'ד אלא מהשכנים שלהם בבניין ובשכונה. דו"ח מקינזי מגלה מה שכל ישראלי יודע, ששוטר אחד לכל 3200 תושבים אינו מסוגל לשמור על הסדר והבטחון האישי. כשהאלימות והבריונות והסכינאות הופכות למציאות יומיומית, כנראה בהשפעת הוודקה הנלגמת כמים על ידי ילדים ונערים, יש צורך בתגבור המשטרה, בהחזרת שוטרי המקוף, בהיענות מיידית לקריאות מצוקה ובתוספת כוח אדם למפלג הסמים והנוער. מה שהתרחש בבאר שבע הלילה, איזו זוועה, היה צפוי. בן אדם שהרעש העולה מהגינה שליד ביתו אחר חצות מטריד את מנוחתו מתקשר למשטרה. מגיעה ניידת סיור, הנערים מסתתרים עד יעבור זעם, הניידת עוזבת "אין ארוע", וההשתוללות נמשכת ביתר שאת. המתלונן מנסה לסלק את המפגע בכוחות עצמו, לאחר שנואש מהתערבות המשטרה, ונדקר למוות. העיקר שישראל נערכת למענה לאיום האירני, והמיליארדים נשפכים בנדיבות בעוד החברה הישראלית נהרסת מבפנים. אורכידאה

  •   שיגייסו חרדים וחלק מהמתגייסים לצבא במקום שיבזבזו זמן ולא יעשו כלום בין 8 בבוקר ל-5 אחה"צ שיהיו במשטרה. וישתתפו בסיורים ובהשגחה בכל קרן רחוב כמו בכל עיר נורמלית בעולם.  (לת) מורה
    • 19:21
    • 05.05.12

23 וְאִם-בִּכְלִי בַרְזֶל הִכָּהוּ וַיָּמֹת, רֹצֵחַ הוּא! מוֹת יוּמַת הָרֹצֵחַ! (במדבר לה טז)  (לת) נאורים שכמונו
  • 13:30
  • 05.05.12

  •   העונש בערב הסעודית על גניבה הוא כריתת יד התוצאה; לא גונבים ולא כורתים ידיים. עלי
    • 17:17
    • 05.05.12

    משפחה סעודית יכולה לצאת מביתה לחופשה בלונדון מבלי לנעול את הבית והיא תחזור אחרי 3 שבועות ותמצא את הבית כמו שעזבו אותו.

24 משטרה אביב
  • 13:36
  • 05.05.12

אני מילוד המשטרה לא שווה ביכללללללללל

25 הלילה הפריעו נערים בשכונתי (הטובה)והתלבטתי אם להעיר להם, ורק דרך המשטרה  (לת) 2 יתומים בגלל דברי מלל
  • 13:40
  • 05.05.12

26 שהמילה משטרה רק על הנייר , זה מה שקורה דנה
  • 13:42
  • 05.05.12

במקום למנוע היא מחפשת

27 מדוע מגיע לאזרחי ישראל משטרה ברמה שכזו , ביזיון  (לת) מיכל
  • 13:43
  • 05.05.12

28 המדינה הזאת גוססת  (לת) יעל
  • 13:43
  • 05.05.12

29 מדינה על סף תהום  (לת) אוריה
  • 13:43
  • 05.05.12

30 זבל של מדינה , יותר נכון מיץ של זבל , בושה  (לת) שי
  • 13:44
  • 05.05.12

31 חוק נגד ערסים - דחוף!  (לת) המתקן
  • 13:49
  • 05.05.12

32 על השר לביטחון פנים להתפטר נוכח אובדן הביטחון האיש  (לת) שלושה נרצחים ביממה
  • 13:50
  • 05.05.12

33 לאן הגענו? הלסדום ועמורה דמינו? סתם אזרח זקן
  • 13:52
  • 05.05.12

לומר את האמת אני מפחד להעיר לוברים אפילו עברת תנועה - ונזכר בתמונת המכים ליד פיצריה בעוד הרבה עומדים בצד.
לאן הגענו?
גם אם יתפסו הנאשמים - ימצא "סנגור" ו-שהוא "קטגור" לשלום הציבור שיוציאם בעונש קל בעזרת שופט רחמן.
רק אם הם יפגעו - ואיני מאחל להם - אולי יקחו בדין לידיים.

אין רחמים למי שרצח - ובעיני זה גרוע מרצל אישיות מכובדת ואפילו ראש ממשלה - כי זו אכזריות לשמה ללא כל מיע - ואל תחשבו שאני מצדיק פגיעה אידיאולוגית.

אבל רצח כזה אינו חמור פחות מרצח ראש ממשלה והיכן מגיני ה"צדק"
ישמיעו קולם.

34 מרגריטה לאוטין, אריק קרפ, אבינועם שושן, ניב-יה דורבן הי"ד אין מלים לנחם
  • 14:04
  • 05.05.12

גדי וייכלר הי"ד מצטרף לשורה של אנשים תמימים, חפים מפשע, אזרחים מן השורה, שנקטפו על-ידי חלאות, נבלות סרוחות, יצורים שהחברה צריכה להקיא ולחסל בעונש מוות למען יראו ויראו.
אין מלים לנחם את האלמנה הצעירה ואת הבנות הקורבנות.

  •    (לת) אמת מבחילה
    • 16:41
    • 05.05.12

  •   ומה קיבלו רוצחיו של ניב-יה דורבן, קצין חיל האוויר המהנדס הגאון, שיכול היה לתרום כה הרבה למדינה? מישהו זוכר?  (לת) אירית
    • 19:24
    • 05.05.12

  •   ניב-יה היה רק בן 26. לחשוב לאן היה צומח ולבכות אין מלים לנחם
    • 22:25
    • 05.05.12

    האתר לזכרו
    http://www.neevya.co.il/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2

  •   לא רק לבכות, לצרוח! ניב-יה שכשמו כן הוא היה משכמו ומעלה. אדם נפלא, ברוך כשרונות, סרן בצה"ל שעתידו לפניו, והוא נרצח רק משום שאיזה עלוב רצה לקחת את המכונית שלו בתל אביב והוא סרב. אז כמה קיבל הרוצח? אירית
    • 15:30
    • 06.05.12

    ומי היה עורך הדין שהגן על הרוצח?
    הלוא אירוע כזה יכול לקרות לכל אחד. ניגש מישהו ומבקש את מפתחות המכונית. לא נותנים לו - טרח סכין ללב!
    ומי הגן על הוריו של ניב-יה שגידלו אותו לתפארת מדינת ישראל?
    ומי הגן על אחיו של ניב-יה שאיבד את אחיו יחידו?
    אבל על הרוצח הגנו היטב אני בטוחה בכך..

35 ידיהם של שופטי רוצחי קרפ וגלר - אינן נקיות מודרניסט
  • 14:12
  • 05.05.12

אלה שמניחים לחבורות רוצחים להשתחרר, ומרשיעים רק אחד או שניים מבין הרוצחים בעלק הריגה, יביאו בסופו של דבר לכך שמשפחות הנרצחים ינקמו בעצמן באלה שהרסו את חייהן. רחמנים בני רחמנים, השופטים. הנה, רוצחי קרפ ופרוצותיהם מסתובבים חופשי... טפו.

36 איפה אוה אילוז וה"קיפחחחו אותי", עעעעשו לי"?  (לת) איתמר
  • 14:12
  • 05.05.12

37 אם המשטרה תטפל ביעילות בדברים קטנים כמו רעש,התקציבים וכוח האדם לא יצטרכו להיות מופנים לפיענוח מקרי רצח.  (לת) אילן
  • 14:13
  • 05.05.12

38 כנראה השוטרים חיים ביקום מקביל אורלי
  • 14:14
  • 05.05.12

תמיד מגיעים ולא מוצאים כלום. אין פשיעה, אין עבריינים, אין אכזריות בעולם בו חיה המשטרה, הכל טוב, פסטורלי ושלו.

39 ראש העיר מוטי
  • 14:20
  • 05.05.12

רוביק במקום לספר שקרים על העיר ולספר בתקשורת על כמה העיר מתקדמת .... תפסיק לשקר את כולם הציבור כבר לא מאמין לך !! תתחיל לטפל בבעיות הרבות בעיר אחרת .... גבי אשכנזי מחכה ...

40 גם אתם הפכתם ערבים זה לזה?  (לת) ב. אסד
  • 14:27
  • 05.05.12

41 אין סיבה לרצח. הוא לא נרצח 'משום' אלא 'לאחר' שהעיר לנערים.  (לת) תקנו את הכותרת.
  • 14:28
  • 05.05.12

42 עצומה למען טיפול בלתי מתפשר באלימות בני נוער דני
  • 14:33
  • 05.05.12

אתם מוזמנים לקרוא את העצומה שהכנתי בנושא טיפול בלתי מתפשר באלימות בני נוער ולחתום עליה כדי להביא לשינוי מיידי בסדר העדיפויות החברתי במדינה לפניש יהיה מאוחר מדי: http://www.atzuma.co.il/nukvar



על עצומה זו ניתן לחתום גם במשלוח הודעה למספר 4949. שלחו: עצומה 69348 שמכם המלא, בעלות 0.5 ש"ח להודעה (למנוי פרטנר ביג-טוק בתוספת 0.5 ש"ח)

43 מי מפחד מהגרעין האירני? נסיון שני
  • 14:33
  • 05.05.12

אזרחי ישראל אינם צריכים לפחד מאיומי אחמדינג'ד אלא מהשכנים שלהם בבניין ובשכונה. דו"ח מקינזי מגלה מה שכל ישראלי יודע, ששוטר אחד לכל 3200 תושבים אינו מסוגל לשמור על הסדר והבטחון האישי. כשהאלימות והבריונות והסכינאות הופכות למציאות יומיומית, כנראה בהשפעת הוודקה הנלגמת כמים על ידי ילדים ונערים, יש צורך בתגבור המשטרה, בהחזרת שוטרי המקוף, בהיענות מיידית לקריאות מצוקה ובתוספת כוח אדם למפלג הסמים והנוער. מה שהתרחש בבאר שבע הלילה, איזו זוועה, היה צפוי. בן אדם שהרעש העולה מהגינה שליד ביתו אחר חצות מטריד את מנוחתו מתקשר למשטרה. מגיעה ניידת סיור, הנערים מסתתרים עד יעבור זעם, הניידת עוזבת "אין ארוע", וההשתוללות נמשכת ביתר שאת. המתלונן מנסה לסלק את המפגע בכוחות עצמו, לאחר שנואש מהתערבות המשטרה, ונדקר למוות. העיקר שישראל נערכת למענה לאיום האירני, והמיליארדים נשפכים בנדיבות בעוד החברה הישראלית נהרסת מבפנים. אורכידאה

44 איפה המשטרה לכל הרוחות.האזרחים במדינה הזו מופקרים לגמרי.משטרה יש רק לדוחות תנועה.שם הם בשפע ובאופן קבוע.כל השאר יוק.עד שהם באים אפשר למות פעמיים.  (לת) מדינת אין חוק ואין סדר ואין משפט מרתיע
  • 14:38
  • 05.05.12

45 ל-04 קשישא
  • 14:44
  • 05.05.12

מספיק שיפרסמו את שמותיהם. נכון, לא יומתו בנים על אבות אבל האבות אחראים לשרצים שגידלו. לפרסם שם ותמונה של ההורים

46 להזעיק את המשטרה ולהגיד שיש מחבלים בסביבה.  (לת) אז זה כבר יהיה עניין של כבוד והם יבואו
  • 14:52
  • 05.05.12

47 על מפכל המשטרה להתפטר זו אחריותו כראש הארגון המאופס הזה אזרח מודאג
  • 14:54
  • 05.05.12

ואם לא יתפטר מיוזמתו
יש לפתרו לאלתר

48 צריך להכנס בנערים האלה ולתקוע אותם במאסר עד סוף חייהם  (לת) חמום מוח
  • 14:55
  • 05.05.12

49 התחילדורון התחיל הקיץ דורון
  • 15:02
  • 05.05.12

רקהקיצור מתקפה באירן תצמצם האלימות על רקע פלילי

50 הכל מתחיל באוזלת היד של המשטרה ליאור מחיפה
  • 15:04
  • 05.05.12

גם אני גרתי בבניין שהיו מרעישים בו בכל יום שישי ואני מכיר טוב את השיחות למשטרה בשישי בלילה המשטרה תמיד טענה שהיא שלחה ניידת אבל ברוב המקרים לא באה אף ניידת גם אחרי שהתקשרנו מספר פעמים

51 החוק מתיר להטיל קנס על מרעישים, אך לא אוכפים זאת. קנס ירתיע את המופרעים.  (לת) רונן
  • 15:04
  • 05.05.12

  •   אין בעיה, מה שתגיד. אין כמו קנסות להרתעת בריונים מאובחנים כ-socially resented והוריהם "המתפקדים" על קיצבת הבטחת-הכנסה.  (לת) זלמן תרבות העוני.
    • 19:11
    • 05.05.12

52 חינוך חובה, חינם, מגיל 3 ושליחת מיטב הנוער למכללות למורים. אין קיצורי דרך, אין פתרון אחר.  (לת) דג קר
  • 15:08
  • 05.05.12

53 זוכרים את הרצח של פיליפ גלר, בבאר שבע לפני פחות משנה?? מה העונש שקיבל הרוצח?? זה כמעט כל הסיפור. מזועזעת עד דמעות
  • 15:14
  • 05.05.12

די עם הרחמים על הפושעים. תתחילו לרחם ולחוס על האזרחים ההגונים והישרים שהם קורבנות האלימות הזאת.

לא חשוב גילו של הרוצח.

רצח הוא רצח הוא רצח. גם קטין מבין מה זה. גם קטין יודע את המשמעות.

אין להקל על קטינים. יש לפרסם את שמותיהם ואת כל הפרטים שלהם. שהוריהם יוכלו להתגאות בצאצאים "הנפלאים" שלהם. גאווה ישראלית ממש.

כן, ולמה לא להעניש את ההורים? כידוע יש להם אחריות וקשר לילדיהם הקסומים.

54 שוטרים גמדים ושמנים אז אלו התוצאות  (לת) איש
  • 15:17
  • 05.05.12

  •   אלימות מילולית שוטר
    • 17:48
    • 05.05.12

    התגובה הזו היא לא ביקורת עניינית אלא התלהמות מהזן הנחות שהנה עוד דוגמה לסיבה שבגללה אנשים מזלזלים בכל מה שמריח מחוק ומרשים לעצמם לנהוג באלימות.

55 ושאותם נערים מתגייסים ומשרתים בשטחים, קשה להאמין שיעשו דבר כזה לערבים, נכון?!  (לת) ציוני
  • 15:18
  • 05.05.12

56 עו"ד:למרשי לא היתה ברירה אלא לנקוט בפעולה של הגנה עצמית.המנוח גילה כלפיו סימני אלימות.  (לת) יתומות על שום דבר
  • 15:19
  • 05.05.12

57 עין תחת עין יוסי
  • 15:22
  • 05.05.12

האשם נובע המחוק המטומטם שנקרא שלום הילד .בשם זה אנו מגדלים
דור של נוער שידו קלה על ההדק .יש להעניש אותם הרוצחים .כרוצחים
ככל רוצח .ולא עסקת טיעון אם יש אשמים בתופעה זו זה השופטים
לא פעם מאשימים את הקורבן .הגיע הזמן שהשופטים ירדו מהעציםכל עוד לא תהיי ענישה כואבת ופצוי לנרצחים

58 אני רוצה לציין משהו אחד פאדי
  • 15:26
  • 05.05.12

אתמול נרצח ערבי בנצרת והכתבה הוצפה בתגובות " כמה רוע ואכזריות ודם בדת האסלאם " " ערבים זה לא מפתיע"

והנה היום נרצח באכזריות עוד יהודי בידי יהודים..

נערים רוצחים נערים, ילדים גונבים ורוצחים את הוריהם בשביל כסף , הורים מתעללים, אבות אונסים, גזענות פנימית בין עדות ואף אחד לא מעז לדבר על הדת של "העם המובחר והגאה" .. אז עד כמה צבוע אפשר להיות???

צר לי לבשר לכם , האלימות הבלתי נסבלת הזאת מאפיינת את הישראלים, יהודים וערבים כאחד.

לסגור את המדינה ולהתפזר , ותתחילו להפנים שאין במה להתגאות!


ושוב תנחומים למשפחות הקורבנות ועונש מוות לרוצחים!!!

  •   אתה צודק. כאילו התרגלו לאלימות בערים הערביות וכאילו בערים היהודיות זו הפתעה. סתם צביעות.  (לת) אירית
    • 19:54
    • 05.05.12

59 סיפור שהיה: כשהגשתי תלונה על נער מרעיש ואמו שאיים אל חיי, התיק נסגר בהגדרה של סכסוך שכנים... מזועזע
  • 15:26
  • 05.05.12

מאז הבנתי שלמשטרה לא אתלונן, רק לכלוך מסיסבי בכל השכונה על האמא שלו שהייתה גננת(!) מופרסמת, היא החליטה שתרגיע את הילד החמוד שלה.

60 תנחומי למשפחה.. הקלות הבלתי נתפשת.  (לת) נועם
  • 15:27
  • 05.05.12

61 חלאות. אבל האשם הוא גם בנו נדב
  • 15:28
  • 05.05.12

הפכנו להיות חברה אלימה, שבו המסר הוא שרק החזק שורד. בפרסומות, בטלוויזיה, באינטרנט המסר הוא אחד ויחיד - רק כסף/כוח יבטיח לך את החיים. אם אתה לא עשיר, יפה או מקושר אין לך סיכוי. בני הנוער חיים בג׳ונגל הזה שיצרנו והאלימות שלהם נובעת מפחד ויאוש עמוק. וכל זאת בלי קשר לצורך הדחוף להעלות את הענישה

62 הסכנה לשלום האזרחים: ערסים, ערבושים, אהרונוביץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) -
  • 15:31
  • 05.05.12

63 מאסר עולם חגים עמיר
  • 15:39
  • 05.05.12

שהשמאלנים יפסיקו להתעסק איתי ויטפלו בפושעים האמיתים

  •   שהימנים יתחילו לעשות אחד ועוד אחד ולהבין מאיפה צצים פירות הבאושים כמו הנערים הבהמות האלה, אז נעזוב אותך בשקט.  (לת) חנה ארדנט
    • 17:00
    • 05.05.12

64 משטרה בושה במקום להילחם בפשיעה מחפשים אנשים שמעשנים רמי
  • 15:43
  • 05.05.12

משטרה של ערסים במדים

65 רצח נתעב..בעבור שהמשטרה לא עשתה עבודתה כרגיל בבאר שבע.כמו עשרות משפחות משתפים,שעושות כל שעולה ברוחם.והמשטרה בלה בלה,עד הפיצוץ של הגיס החמישי !  (לת) נביא הזעם........
  • 15:50
  • 05.05.12

66 יקבלו 5 שנים, מתוך זה אחד על תנאי ו-4 עבודות. למה? זה לא בכוונה תחילה, זה רצח בשביל הכף. אין מה לחפש צדק בבית משפט  (לת) מוטי
  • 15:51
  • 05.05.12

  •   יותר מזה. הרוצח יקבל צל"ש על כך שנתן לו קודם ראסיה. הוא רק ניסה לפצוע אותו. משלא נפל, נאלץ לדקור אותו.  (לת) משה
    • 18:08
    • 05.05.12

  •   אני הייתי פונה לעולם התחתון כדי שיגמרו את הרוצח, ולא מחכה לבתי המשפט  (לת) רונה
    • 18:09
    • 05.05.12

  •   עד כמה שזה נשמע אולי אירוני, יש אמת בדברי "מוטי" לעיל, שכן עפ"י החוק בישראל (בניגוד לארה"ב, לדוגמא) רצח בכוונה תחילה הוא רצח שתוכנן מראש. במקרה המתואר נראה שלא יוכלו להרשיע הרוצח בעברה חמורה מ"הריגה", שהעונש עליה מופחת כבר בתור נקודת התחלה. איני אומר שזה צודק-אך זה החוק.  (לת) עו"ד
    • 18:13
    • 05.05.12

  •   בישראל רצח בשביל הספורט זה עברה קלה  (לת) שלומי
    • 18:14
    • 05.05.12

  •   על הריגה אפשר לקבל עשרים שנה ונותנים... תיקון
    • 21:22
    • 05.05.12

    שמונה. שש. you name it

67 תנחומים לאישה ולמשפחה..הלב דואב !!!!!  (לת) נביא הזעם........
  • 15:51
  • 05.05.12

68 משטרת ישראל בב
  • 15:57
  • 05.05.12

בפעם המי יודע כמה הם מגיעים לא מוצאים כלום ומנפנפים את המתלוננים בתואנות שונות גם המפכל דנינו הוא לא איש בשורה. צריך לגשת לאלימות בתפיסה אחרת רדיקאלית עם אפס סובלנות לאלימות ואולי אז יפסיקו חפים מפשע למות מידי סוף שבוע והמשטרה לא תצטרך לבוא עם תרוצים

69 לפטר לאלתר את כל השופטים! צדק עממי
  • 16:06
  • 05.05.12

ולהחליפם באנשים חמורי-סבר בעלי לב קשה ויד קשה עוד יותר, שתמיד יחמירו עם העבריין וירבו לפסוק לחומרה.

70 המשטרה מגיעה בסוף לאסוף את הגוויה  (לת) שרי ד.
  • 16:07
  • 05.05.12

71 בימים ההם אין בית משפט בישראל. איש הישר בעיניו יעשה....  (לת) נקמת דם?
  • 16:09
  • 05.05.12

72 אל: מערכת המשפט רותי
  • 16:12
  • 05.05.12

אני פונה אליכם בתחינה: אנא, החלו לשפוט בשכל, ביושר , בצדק ובכוח !!!!!!

מחקו מלוח העבודה שלכם "עיסקאות טיעון" ו"עבודות שרות."

נהגים רוצחים שנוסעים תחת השפעת אלכוהול, סמים ובורחים ממקום התאונה חייבים לשבת בבית הסוהר שנים רבות !!!!!
אנסים (בייחוד של ילדים) חייבים לשבת בבית הסוהר שנים רבות !!!!!!
נערים שידם קלה על הסכין היוצאת , באורח פלא , מתוך הכיס ורוצחים כדי להראות לחברים שהם "גברים" צריכים לשבת שנים רבות בבית הסוהר.
אין דבר כזה "בני טובים".

מעולם לא היה מצבנו החברתי כל כך מדורדר כמו עכשיו ולשופטים הרחמנים יש יד בכך.
אם גם אתם רוצים מדינה שפויה, סובלנית, סבלנית, תרבותית ונקייה - עליכם
לתת לפושעים עונשים מתאימים ולא לפחד !!!!!!
לכל אחד מכם יכול להגיע פושע כזה - כמו הבן של השופט חשין שנדרס ע"י נהג מסומם - איזה עונש הוא קיבל?????
למדתם משפטים ולא עבודה סוציאלית, על כן עליכם להיות קשוחים ולא רחמנים בני רחמנים. בהצלחה !!!!!!

73 מצמצמים בשמן מהגזר הציבורי אז שולחים שיטור קהילתי עם שני קשישים בני מאה...  (לת) השמן של ביבי המאובטח באדם
  • 16:19
  • 05.05.12

74 הבעיה היא ברכרוכיות מערכת אכיפת החוק והמשפט - עו"ד טוב יוציא אותם עם עיסקת טיעון מגוכחת של אולי 6-7 שנים...בעד רצח  (לת) אילן
  • 16:21
  • 05.05.12

75 גם במקרה של המין הקבוצתי על החוף "נשלחה ניידת ולא ראתה כלום"  (לת) יואש
  • 16:24
  • 05.05.12

76 בבית הספר מותר הכל אז ברחובות דם מורה בבאר שבע
  • 16:26
  • 05.05.12

וההורים מגבים את ילדיהם ובאים נגד המורים על כל סנקצייה.

  •   למה רק בבתי הספר בבאר שבע? בכל בתי הספר בארץ. משם מתחילה הרעה. וכולם מכסים על כך. מזעזע. מורה
    • 15:19
    • 06.05.12

    וגם אנחנו המורים משתפים פעולה עם הכיסוי הזה כי אנחנו מוכרחים להתפרנס. מפלצות האדם האלה גדלות לנו מול העיניים. אנחנו מכירים אותם מקטנות. לו היה אפשר לטפל בהם יולא בכפפות של משי ייתכן שכל נרצחי החינם האלה היו בחיים.

77 משטרה שלא רוצה לתפקד אלי
  • 16:41
  • 05.05.12

להלן התנהלותה של משטרת ישראל בארועי רעש.
אזרח מתקשר בלילה למוקד 100 ומתלונן על רעש. ניידת נשלחת למקום. המרעישים המבחינים בהגעת הניינדת מסתתרים והשוטרים מדווחים שלא מצאו דבר. הניידת מסתלקת והנערים המרעישים יוצאים ממחבואם ומרעישים כפלים בתגובה לאזרח שהעיז להזמין את המשטרה.
אזרח נוסף מתקשר למוקד 100 ומתלונן על הרעש באותו ממקום. מוקד 100 מעביר את הדיווח לקצין הסיור באותה תחנה.
קצין הסיור סוגר את הארוע כי הוא יודע שהשוטרים לא ימצאו דבר.

78 היה לי מקרה דומה ומה עשיתי? במדינת הערסים
  • 16:45
  • 05.05.12

למחרת שפכתי גריז על הספסל לקח הרבה זמן עד שאנשים התיישבו בו . צריך להיות חכם ולא צודק במיוחד במדינת משטרת הדוח״ת בלבד

  •   יצאת עבריין...מסכנים ההולכים ושבים שרוצים לשבת לרגע איתן הבת-ימי
    • 17:11
    • 05.05.12

    הדרך היא למחות ולפעול .לא להרוס.

79 כל פעם מחדש אני מזדעזע מהמדינה בא אני חיי... עונש מוות לרוצח,  (לת) עפרי
  • 16:55
  • 05.05.12

80 נערים כאלה הם כבר אנשים חסרי תקנה. את בלוטות האמפתיה שלהם לא ניתן לשקם והם רוצחים ומתעללים בפוטנציה ובפועל והם הפרצוף של דור העתיד של החברה הישראלית. הם פרי באושים של חברה אלימה, אגואיסטית, מצ'ואיסטית, מיליטנטית, אכזרית, שונאת אינטלקט וערכים הומניים, סכיזופרנית ונרקיסיסטית. אין משאבים לשקם אנשים כאלה וככל הנראה גם אין טעם. במסגרת המערכת הנכחית, עונש מוות או הגליה לצורך הקאתם מהחברה לצמיתות.  (לת) חסרי תקנה
  • 16:57
  • 05.05.12

  •   אפשר להבין ללבך אבל חביבי אתה טועה. אתה חושב שההנהגה טובה מהערסים האלה? אם כן אז מצפה לך הפתעה יום אחד!  (לת) ק.א.
    • 17:38
    • 05.05.12

81 המשטרה אשמה ברצח.  (לת) ברור לגמרי
  • 17:00
  • 05.05.12

82 יש להפנות משאבים מהמשטרה הקיקיונית לצורך הקמת מליציות שכונתיות חמושות  (לת) לשמירה מפני פורעים ופורצים
  • 17:08
  • 05.05.12

83 הבו לנו קובן חיים ארד (טוקיו)
  • 17:10
  • 05.05.12

בכל עיר יפנית מפוזרות תחנות משטרה קטנות שנקראות קובן. זה מה שפעם נקרא אצלנו שוטרי מקוף. לא שוטרים עבי כרס שבקושי זזים ויושבים בתחנה המרכזית ומגרדים את הב...ם, אלא 3-4 בחורים צעירים מצויידים כראוי ומגיעים לכל מקום על אופניים במהירות. ורק תנסה להתעסק אתם. ואצלנו, עד שאתה מסביר מה קורה למוקדנית שלא מבינה כלום ושואלת שאלות לא רלבנטיות במקום לשלוח ניידת כבר הרצח בוצע והרוצחים ברחו. תנו לנו 20-30 קובנים בכל עיר במקום שוטרים שמנים שלא יכולים לזוז יותר משני מטר בלי לנשום בכבדות ותראו איך הפשע צונח.

84 המשטרה - אויב הציבור מספר אחד - גרועים מעבריינים אזרח
  • 17:11
  • 05.05.12

עדיף שכל אחד ידע שהוא לעצמו ואין על מי לסמוך. ככה יהין פחות פשעים ופחות מקרים כאלו. כולם יודעים שהמשטרה לא עוזרת ולא מגנה על האזרח הפשוט.
הם עוסקים במשחקי מספרים לשנות את הסטיטיסטיקה
הם אויב הציבור מספר אחד - הם יוצרים אשליות מסוכנת לשלום הציבור

85 להוציא את הנוער המשועמם מהשכונות יוסי
  • 17:25
  • 05.05.12

המפגע קיים בכל עיר, יש לדאוג למקומות בילוי לבני הנוער המשועממים עם הסעות ולא לתת להם לשבת להרעיש, ללכלך ולהחריב את מקום המגורים.
מקווה שיפיקו לקחים ממקרה מצער זה על מנת שלא יחזור.
ליבי עם המשפחה

  •   דווקא לא בא לי לדאוג להם למקומות בילוי!!! מה הקשר?! אין להם מה לעשות? שיקראו ספרים. שילכו להתנדב בבתי חולים. אין שום קשר בין המועדונים שהעיריהה תקים לבין השתיינים הפושעים וחסרי המצפון האלה. ונדליזם זה שם המשחק אצלם. מבטיחה לך שהם כבר פנו לעורכי הדין המלוכלכים ביותר והיקרים ביותר כדי שיוציא אותם בכל מיני תירוצים כמו: הם לא התכוונולהרוג (הם נגחו לו בראש); הם לא רצו לרצוח (רק דקרו אותו קצת בחלק העליון של הגוף); ובכלל הם לא הקימו רעש. נמאס מזה שעובדים עלינו כל הזמן!!! הנערים האלה, ולא מעניין אותי בני כמה הם, צריכים לבלות בכלא עד סוף החיים. אזרחית
    • 18:02
    • 05.05.12

    לפחות ייהרס להם העתיד כמו שהרסו לילדות האומללות, לאישה המסכנה ולהורים ולאחים השכולים את העתיד.

86 למיכל ויכמן, ברור שאזרחי ישראל כולם משתתפים בצערך. לא זו הנקודה. הנקודה היא שעלייך לתבוע את הורי הנערים ואת משטרת ישראל וכל אחד מהם ליחוד בסכום כזה שהנשמה תפרח להם; שימכרו את הבתים שלהם וכל אשר להם. ושהמשטרה תיתן גם היא את הדין על העצלנות והראש הקטן. איזה ביזיון! אירית
  • 17:30
  • 05.05.12

ואני מבטיחה לך שכל אזרחי המדינה, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים יהיו אתך במאבקך הצודק. תעשי זאת אחרי השבעה. בהצלחה.

87 לראש הממשלה, שר הביטחון, השר לביטחון פנים, שר החינוך ויו"ר הכנסת: כולנו גדי ויכמן! אזרחי ישראל, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים
  • 17:33
  • 05.05.12

אל לכם לרחוץ בניקיון כפיכם. כולכם אשמים.

במדינה הזו נרצח ראש ממשלה, נרצחים אזרחים, נרצחים ילדים ונערים. נשים נאנסות, נשים נסחרות - סדום ועמורה זה כאן.

88 כשמישהו כבר נכנס בארץ לבית-הסוהר, הרי שמדובר בקייטנה: טלביזיות, DVD, התרועעות באגפים. כלא צריך להיות מקום שבו עובדים עבודה פיזית כה קשה, שבשעה שמונה בערב מתמוטטים למיטה בלי יכולת לזוז, וחוזר חלילה, כל יום מחמש בבוקר ועד רדת החמה, בלי חופשות, בלי קיצורי מאסרים.  (לת) עבודת פרך בנגב - מייצר הרתעה
  • 17:37
  • 05.05.12

89 הצעירים ביצעו סיכול ממוקד, היתה להם "חבטה" קלה בסכין, זה הכל - הדרך הישראלית הקלאסית  (לת) זו ישראל ואלו פניה
  • 17:41
  • 05.05.12

90 כרגיל ימצאו פטנט ל כסת"ח חדש, בשביל לא לעשות כלום.  (לת) אורי
  • 17:42
  • 05.05.12

91 הפיתרון לבעיה: יותר ההפרטה, יותר תחרות, יותר קפיטליזם והסרת הרגולציה! פפו מהחוף של טרפטוני
  • 17:55
  • 05.05.12

אני חושב שצריך להפריט מייד את כל מה שלא הופרט עדיין, להגדיל את התחרות, ולהסיר לחלוטין את הרגולציה הרי מצבנו לא הייה אף פעם יותר טוב, לא?! אפילו ראש הממשלה, שר האוצר וכל הפרשנים בעיתונים ובטלוויזיה אומרים את זה. הם בטוח יודעים יותר טוב מאיתנו; הם אנשי מקצוע, אנשי מדע, ומי אנחנו שנאמר אחרת. ראש הממשלה שלנו הוא אפילו כלכלן, אז זה מוכרח להיות נכון.

בקיצור, אני חושב שצריך להפריט מייד את בתי הספר (פחות חינוך שווה יותר פשע, ופעילות עסקית להתמודד איתו) את שירותי הרווחה (פחות משתקמים יותר עבודה לבתי הכלא ולמשטרה), את בתי המשפט (יותר עבריינים שווים יותר תיקים, שווים יותר תקנים), את המשטרה (יותר פשע יותר עבודה) ואת בתי הכלא (יותר כלואים שווה יותר רווחים); להגביר את התחרות בדיסקוטקים, הפאבים והפיצוציות; לייבא יותר שתייה חריפה, להגביר את התחרות בענף, כדי שהמחירים ירדו בגדול ויותר מהר.

אני גם חושב, שצריך להסיר את הרגולציה, שפוגעת בתחרות, כך שיהיה אפשר לייבא גם יותר זונות וסמים במחירים נמוכים, וכדי שהם יהיו נגשים לא רק בפאבים, אלא ממש מעבר לפינה. ככה הנוער יהיה פחות מתוסכל (ולכן פחות אלים) אם הוא יקבל את מנת הסמים היומית בפאב, בדיסקוטק ובפיצוייה הקרובה למקום מגוריו. זה יפתור את בעיית התעסוקה, ה אבטלה, ייצור משק פורח, יגרום לצמיחה, לרווחה, ובא לציון גואל. בקיצור, הקפיטליזם של ביבי, הוא המזור לכל מכאובינו!

92 סרסו את הנערים הביריונים נחמה
  • 17:59
  • 05.05.12

הם לא גברים אמיתיים

  •   רעי חורב וסיגלית חיימוביץ' רצחו את אסף שטיירמן יאיר המפ"מניק
    • 14:06
    • 06.05.12

    והיתה אתם גם ליהי גלוזמן (קרובתה של חה"כ זהבה גלאון-.
    סיגלית חיימוביץ' -כן כן קרובתה של מיקי- התחתנה בכלא
    עם שחר כהן רוצחו של אלפרד כהן.
    הסרט "רוצחים מלידה" כמו נעשה על פי דמויותיהם של שחר
    כהן וסיגלית חיממוביץ'.
    רעי חורב בעצמו הפך אב עוד לפני שנעצר והורשע.

93 איסור שתיית אלכוהול במקומות ציבוריים, כמו סיגריות הכלבה מימי
  • 18:06
  • 05.05.12

מגוכך שלעשן אסור וסם קשה פי כמה ומזיק פי מאה לסביבתו, אלכוהול, מותר.

94 רק ראשיהם של הרוצחים נעה ל
  • 18:16
  • 05.05.12

לא פחות מראשיהם הערופים של הרוצחים.
אפשר גם יותר - לחלט קודם את רכושם ולהקל במעט על המצוקה הכלכלית של משפחת הקורבן.

95 לכל הגאונים שקוראים להעניש את ההורים אמא
  • 18:21
  • 05.05.12

לאטום בתים, לתבוע במליונים, דם-דם-דם!!!
עצרתם רגע לחשוב מה עם הילדים האחרים במשפחה? האם כו-לם אשמים בטירוף של אחד הילדים?
הילדים שלי עדיין קטנים, אבל אני רואה הרבה חברות שחינכו את ילדיהם למופת ומשתדלות להמשיך לנהל איזשהו דיאלוג עם הילדים המתבגרים שלהם, אך לשווא. אז גם הורים כאלה וילדיהם האחרים צריכים להיענש כי הילד המתבגר שתה ועשה שטויות? כי גם ילדים נורמטיבים יכולים לעשות שטויות אחרי כמה בקבוקי בירה, נכון?
אני לא אומרת שלא צריך להעניש את הרוצחים - אסור להוריד להם אפילו יום מהעונש המירבי, אבל המשפחות... בואו ננשום עמוק. כבר ראינו שהריסת בתי מחבלים רק מחנכת דור של אחים קטנים שגדלים להיות מחבלים. זה לא הפתרון. הפתרון הוא להגביר את כוחות השיטור ולהעלות מאוד את רמתם.
לבי עם המשפחה האומללה. מי ייתן ותצליח להתאושש מהמכה הנוראה שנפלה עליה.

96 זה עוד "סתם-רצח" כזה. בישראל, "סתם-רצח" נחשב עבירה קלילה. לכן העונשים עליה מגוחכים. יש גם עסקאות טיעון. כמו בשוק העו"ד של הרוצח עושה מסחרה עם השופט, ומוציא את הרוצח בזול. בגלל זה, אין בעיה בישראל לבצע מין "סתם-רצח" כזה. האחרון היה של אריק קרפ, נדמה לי. או שהיו גם אחרי כן, אותו ילד בשם גלר שנרצח סתם-כך. זו מין מדינה מוזרה כזו, שבה משום מה, "סתם-רצח" הוא קל יותר מרצח בכוונה תחילה.  (לת) מייקל
  • 18:33
  • 05.05.12

97 הקלות הבלתי נסבלת של אלימות הנוער ברחוב מרקיעה שחקים. תתעוררו !!!  (לת) טל,ראשל"צ
  • 18:38
  • 05.05.12

98 הפלגמטיות משטרתית + משפטית קובעת שיאים חדשים כל שבוע. העבריין מלך ואזרח התמים גרגיר אבק. אם יש משהו אחד שהמשטרה עושה טוב זה ללכוד הולכי רגל שעברו מעבר חציה באור אדום  (לת) משטרת בננות
  • 18:43
  • 05.05.12

99 האם הדוקרים ערבים? או ערבים יהודים?  (לת) רענן
  • 18:58
  • 05.05.12

100 ביבי אשם ויבחר שוב טיטוס
  • 19:02
  • 05.05.12

אבל העם הטיפש לא מבין שתפקיד רהמ הוא לשפר את חיי האזרחים והם חושבים שמספיק שהוא מתלבש יפה ומדבר יפה. להפגנה ליד טייקון המשטרה מגיעה לסתם אזרחים בבאר שבע? ברור שלא - למה מי הם. אין בטחון אישי ואין צדק חברתי ואין כלום וביבי לוקח בחירות בהליכה כי רוב העם חלש מוחלש ואווילי

101 אני מתגורר בראש העין וארועים כאלה של רעש (חזק מאוד ) מתבצעים במשך כל השנה,לפעמים אל תוך הלילה לאחר חצות, משטרה?! אל תצחיקו אותי!!מאמין לכל מילה של אשת הנרצח!!  (לת) לפטר מידית את המפכל ,לפרק את המשטרה הורטואלית!!
  • 19:24
  • 05.05.12

102 המערכת סוציאלית לשיקום ילדים בעלי פוטנציאל עבריני לא מתפקדת אחרי שביבי עשה תרגיל מבריק לעובדות הסוציאליות, והתחנה האחרונה - מערכת המשפטית - גם עליה ביבי מצפצף  (לת) והציבור תחת השפעה ביבו-היפנוטית
  • 19:24
  • 05.05.12

  •   לא מהעוה"ס תבוא הישועה מכיוון שהם טוענים שכל זמן שהעבריין חף מסממנים פסיכופזיולוגיים הוא נורמטיבי למרות היותו אלים ומסוכן מאוד לציבור ולעומת זאת... זכויות יסוד
    • 10:19
    • 06.05.12

    היחס הסלחני לאלימות ולנוער האלים הוא שורש הבעיה.
    הענישה הקלה וההתמקדות בתרומתו הפוטנציאלית של הנאשם לחברה תוך העלמת עין מפגיעתו האלימה של הנאשם ומכאב הקורבן מעביר מסר שגוי לצעירים ולמבוגרים וזה לא פלא שצעירים אכזריים ולא מחונכים מעיזים לנהוג באלימות כלפי עמיתיהם וכלפי זקנים חסרי ישע. הרי נאמר "אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעהו", למרות שהיינו מצפים שהאדם הנורמטיבי, כיצור אינטלגנטי, יסלוד מהרוע וnהאלימות, באופן טבעי.
    ולעומת זאת אנו מוצאים את המערכת רודפת שוב ושוב אחר אנשים הנורמטיבים בערכיהם ובהתנהגותם המוסרית, אך ורק בגלל שנצפים אצלם סממנים פסיכופזיולוגיים כלשהם, סממנים שבינם לבין ההתנהגות המוסרית של הפרט אין קשר כלשהו. כך שהמסר לבני הנוער ולכלל האזרחים הוא שמותר להיות עבריין כי כל זמן שאתה חף מסממנים פסיכופזיולוגיים, אתה עדיין נחשב לאדם נורמטיבי, תורם ומועיל, אף אם אתה אלים. ודי להיזכר בטענות המשונות שהעלו חבריו של אפרתי שתקף וניסה לאנוס, בדבר הפוטנציאל הגדול שלו להמשיך לתרום לחברה.
    הגיע הזמן להפסיק לרדוף אנשים חפים מפשע ולהעליל עליהם עלילות קפקאיות, ולעיתים מעלילים על אנשים שנצפים אצלם סממנים פסיכופזיולוגיים עלילות קפקאיות מזוויעות במטרה להציג אותם כמסוכנים ואלימים, כאשר הם כלל לא חטאו ומדובר בעלילה נוראה. ובמקרים האלו לעיתים אף מנהלים את ההליכים בליך חסוי, מבלי להזמין כלל את ה”נאשם” לבית המשפט ומבלי ליידע אותו כי העלילו עליו את העלילות הנוראות הנ"ל, בטענה שהוא חולה נפש, כי נצפים אצלו סממנים פסיכופזיולוגיים כלשהם, למרות שמבחינת הערכים שלו והקוגניציה הוא כשיר לחלוטין ואחראי למעשיו, ככל אזרח אחר, ובהליך כזה מעלילים עליו עלילות נוראות.
    לדעתי צריך להחמיר בענישה של אנשים שעוברים עבירות של אלימות ולנהל הליכים גלויים ותקינים, כדי שיהיה ברור שאכן הנאשמים עברו את העבירות המיוחסות שלהם, כדי לחדד את הסלידה של החברה מאנשים המרשים לעצמם לפגוע באלימות באחרים.http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogid=130455

103 Mishtar-Raaaaaaaaaaaaaaaaa A citizen
  • 20:06
  • 05.05.12

Mishtara Demiculo.

Our Mishtar-Raaaaaaaaaaaaa is also fully responsible for this crime and for the big tragedy that is going to follow it. We all live unsafely on a ship of fools.

104 "ניידת נשלחה לאזור ולא מצאה כלום." מתאבל על האסון
  • 20:09
  • 05.05.12

לאזור, היינו לב"ש כללי. ישבו בפיצוחיה שהרי גם היא באזור.
לפני כמה שנים היה לי מקרה דומה. ניידת הגיעה "לאזור" אבל היא היתה כנראה בלתי נראית כי אנחנו שהזעקנו אותה לא ראינו אותה.

105 לאן הולך המס המיוחד על אלכוהול? כ
  • 20:20
  • 05.05.12

לממשלה יש דרך יצירתית לפתרון בעיות: הטלת מסים. לפני כמה שנים הוכפל המס על אלכוהול כדי להקשות על קטינים לצרוך אותו. האם המס מילא את תפקידו? לא. האם כספי המס יועדו לאכיפת החוק למניעת שתייה על ידי בני נוער? לא. האם המשטרה מתייחסת אחרת לעבירות האלה? לא. במקום להדק את הקשר בין המשטרה לאזרח, עושים בדיוק ההיפך כדי לחסוך כסף. הוציאו את תפקיד היומנאי המקומי למיקור חוץ. במקום שוטר מנוסה שמכיר את האזור מדברים עם צעירה עובדת קבלן בקצה השני של הארץ. בשנה הבאה יעבירו את מוקד הפניות להודו או לרומניה כדי לחסוך כסף. זוהי ממשלה של כסף. עבריינים מתחילים את הקריירה כבר בגיל 12, ואין מי שיעצור אותם.

106 כל הכבוד למשטרה, גילתה שאין דבר ומיד סגרה עיניין, עכשיו אני מרגיש בטוח  (לת) גיחי גיכי
  • 21:26
  • 05.05.12

107 זה מה שקורה מאז שאהוד ברק החליט שהכל שפיט והטיל את מלוא כובד משקלו על מימוש "זכות" הפושעים לפשוע אוריאל
  • 21:38
  • 05.05.12

בית המשפט בישראל שומר בקפדנות על ""זכות" הפושעים לפשוע ועל "זכות" הערבים לטרור נגד ישראל ואין מושיע מהפשע.

  •   תגיד, גאון, יתכן שהתכוונת לברק אחר?  (לת) רפי בוסקילה
    • 22:08
    • 05.05.12

  •   אני לא רואה שום הבדל ביניהם, שני אגומאניאקים מהמעלה הראשונה עם עור של פיל  (לת) אוריאל
    • 09:29
    • 06.05.12

  •   אתה אינטלקטואל ענק, אוריאל! לאהרון ברק, לא לאהוד, מיוחסת האמירה שהבאת. מעבר לכך, אותה אמירה מתייחסת לסמכותה של המערכת להתערב בעניינים שאינם משפטיים גרידא (בניגוד לחוק הפלילי). אם כך יוצא שתגובתך הינה איוולת שלא היית מביישת שום ליצן חצר מקצועי  (לת) רפי בוסקילה
    • 12:01
    • 06.05.12

108 כל מי שקושר את האלימות לכיבוש,מה זה אומר,שהם אלימים?או שסתם בתשלום  (לת) שקד
  • 21:42
  • 05.05.12

109 תופעות מתבקשות במדינה המתבססת על אלימות גבריאל
  • 21:58
  • 05.05.12

כשר מדיניותה המוצהרת של הממשלה היא על דרךשל עימות, כאשר הממשלה מנסה להפוך אותנו לחברה ספרטנית, כאשר דוחפים לכל זה פערים חברתיים באין כמוהם בעולם המערבי, זו התוצאה המתקבלת, אחת החברות האלימות ביותר בעולם המתקרא "נאור.
חשבתם שאפשר להגביל את האלימות רק מעבר לקו הירוק?? אז חשבתם.
תאכלו את הדייסה הימנית שבישלתם.

110 גדי נפלתה חלל עי. מרצחים בניי עוולה ה. ינקום דמך ,ורוצחך ישלמו על פשעם ,,, אפי
  • 22:54
  • 05.05.12

לאשתו של גדי ויכמן משתתף בצערך בנפול בעלך היקר .עי. מרצחים .,, יהי זכרו ברוך !!!

111 מחר הממשלה חייבת לדון ברצח הנוראי הזה  (לת) מסקנות מיידיות!!!
  • 23:44
  • 05.05.12

112 אלכוהול האזרח דרור
  • 08:46
  • 06.05.12

יש הרבה סיבות לרצח הזה, מן הסתם הוא קשור בהזנחה ארוכת שנים של הנערים האלה - על ידי הורים שעובדים יותר מידי שעות לדוגמה.

הילדים היום "מתודלקים" באלכוהול בכמויות גבוהות. אלוכוהול הוא גורם ידוע להתנהגות אלימה. כל עוד לא נטפל בזה, ימשיכו הרציחות כי אדם במצב כזה לא חושב 5 דקות קדימה, ושום איום במאסר לא ישנה את זה.

113 קריאה לתושביי באר שבע לפקוד את מקום ולהניח זר פרחים  (לת) אילן
  • 11:15
  • 06.05.12

114 צריך להפסיק את ילודת היתר. אנשים יולדים מעברת ליכולתם הנפשית, הפיזית והכספית, וגם מעבר ליכולתה של המדינה לחנך ולטפל בכל הילדים הללו. מודאגת
  • 12:34
  • 06.05.12

כתוצאה מכך ילדים פשוט עזובים לנפשם, בורים, מחוסרי חינוך והשגחה. לא סתם המדינות עם צפיפות אוכלוסין גבוהות הן גם העלימות והעניות ביותר. האיכות היא הרבה, הרבה יותר חשובה מהכמות.

115 לצערינו החברה היהודית בעבר שהיתה רחוקה מאלימות הולכת ומקבלת יותר ויותר מנטליות ערבית הפותרת כל אי הבנה באלימות . הדבר ניכר באחוז הגבוה של מעשי רצח במגזר הערבי ובאלימות הקיימת במדינות ערב . לעומת זאת החברה היהודית המסורתית מקדשת את החיים . אני מסופק אם תגובה זו תתפרסם מאחר שתדביקו לה תג של גזענות . אך איו לכם צורך לטמון את הראש בחול.  (לת) גד
  • 15:10
  • 06.05.12

116 המנדט של מי? ייאי
  • 15:45
  • 06.05.12

האזנתי היום לדברים של בכירים במשטרה ,בכירים לשעבר,פוליטיקאים,פרשנים ועוד.אני רוצה להזכיר לכולם כמה אמיתות שנבלעות בבליל שעשו מעובדות,סטריוטיפים'הערכות ואמוציות:האחריות העיקרית למעשיהם של נערים שעברו את גיל 14,היא בראש ובראשונה עליהם ומייד ובצמוד אליהם על הוריהם.אז להאשים את מערכת החינוך בתחלואי ההורים שאינם מחונכים - איוולת גמורה.כהורה השתתפתי במפגשי מורים/הורים/תלמידים.שם נוכחתי לדעת שילדים בני 10 משתתפים "בשתיית יין הקידוש".בני 12 כבר שותים עם הוריהם בערבים משפחתיים."יש לנו תרבות שתיה וזה בשליטה" - כך ענתה לי אם,כשאמרתי לה שזה פסול מעיקרו והיא ובעלה גם עוברים על החוק.הנה קציני משטרה האומרים שהמשטרה לא צריכה להעמיס את נטל האלימות על גבה וכי זה בעיקר לפתחן של הרשויות המקומיות ומערכת החינוך.אני ממשיך כאן הויכוח עמם כפי שהיה בשירותי לפני 4 שנים ואומר:שיתופי פעולה זה טוב ויפה,אך המאבק באלימות ובבריונות הוא בראש ובראשונה מנדט של המשטרה.במקומות שבהם קבענו כיעד את המאבק בעבריינים על חוקי איכות החיים ובביריונים היו גם תוצאות מרשימות.למשטרה יש די והותר כלים בחקיקה ובכח האדם כדי להתמודד.זה מתקשר לתכנון,לנוכחות,למקצועיות,לנחישות ולמנהיגות.

117 כנראה שלחילונים יהיו עוד כמה בעיות לטפל לפני בעיית החרדים רן
  • 01:20
  • 07.05.12

והגיוס לצהל

118 אחת הבעיות המרכזיות היא אמנם משטרת ישראל, שבה איכות כוח האדם נמוכה למדי.  (לת) AA
  • 08:47
  • 07.05.12

119 מקרה זהה ניר
  • 23:38
  • 16.07.13

לפני כיומיים קרה לי מקרה דומה.
השכנה עם תינוק בן שבעה חודשים חששה לפנות למשטרה.
כשהזמנתי משטרה המוקדן התעניין בי ובצרות שלי ולמה אני בחובות ולמי.
כשביקשתי שוב ניידת בטענה שהצרות שלי לא קשורות לעניין, המוקדן טרק י את הטלפון בפנים.
אני מקווה שזה לא ייקרה לכם