המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

האונס בת"א: חשד שההתעללות נמשכה יותר משעה וחצי

מהחקירה עולה כי החשוד נמלט לשטחים עם הטלפון של הנאנסת; הצעיר סיפר שהחשוד ניסה לבצע גם בו מעשים מיניים - ללא הצלחה

המשטרה ממשיכה בחקירת האונס, שהתרחש בליל שבת במרכז תל אביב, בחניון בניין העירייה. בשלב זה, החקירה מתנהלת ברובה במצוד אחר החשוד במעשה, שעדיין לא נעצר.

מעדויות שנלקחו מהצעירים, עולה כי השניים שהו בתא השירותים למעלה משעה וחצי, כשבאותו הזמן הם עברו מסכת ארוכה של התעללות מצד החשוד. על פי החקירה של הצעירה, ייתכן שהחשוד ביצע בה יותר מתקיפה אחת, באותו הזמן שבהם היו השלושה בתוך תא השירותים. הצעיר סיפר בחקירתו שלאחר האונס של חברתו, ניסה החשוד לתקוף גם אותו, ואף ניסה לבצע בו מעשים מיניים, אולם ללא הצלחה. עוד סיפרו השניים בחקירה שלמרות שזיהו את החשוד שהתבונן בהם, עוד לפני שבאו לחניון העירייה ועקב אחריהם, הם בכל זאת הופתעו לגלות אותו כשהופיע בתא השירותים.

לטענת מקורות במשטרה, הבדיקות של הזירה על ידי אנשי הזיהוי הפלילי הצליחו להניב ממצאים איכותיים של דנ"א וטביעות אצבע ברמה כזו שניתן לזהות את החשוד. במשטרה טוענים, בנוסף על כך, כי החשוד ביצע כמה טעויות שיכולות גם הן להביא למעצרו. כעת הותר לפרסום כי הטלפון הנייד שהיה בידי הצעירה בזמן האירוע נלקח על ידי החשוד, לפני שברח מהמקום.

החשוד ככל הנראה לא ניתק את הטלפון והורי הצעירה שהתקשרו כדי לברר לשלומה שמעו מצדו השני את החשוד, שהוא בעל מבטא ערבי, שסירב להאריך בשיחה. במשטרה ניסו מיד לאחר האירוע לנסות ולאתר את הטלפון הנייד של הבת באמצעות איכון טלפוני, כדי לנסות ולהבין את המסלול שעבר החשוד מרגע בריחתו מהמקום.

זירת האונס, שלשום. החוקרים לא שוללים את האפשרות כי החשוד נמלט כבר לשטחי הרשות הפלסטינית
זירת האונס, שלשום. החוקרים לא שוללים את האפשרות כי החשוד נמלט כבר לשטחי הרשות הפלסטינית. צילום: מוטי מילרוד

הנער סיפר לחוקרים כי בעת האירוע הוא ניסה לפחות בתחילה להתנגד לחשוד ואף החל אתו תגרת ידיים, אולם לפי גרסתו נאלץ לוותר, לאחר שהבין כי חייה של חברתו בסכנה מאחר שהחשוד איים עליה ועליו באמצעות סכין שהצמיד לצווארה של חברתו. בשלב זה, ידוע למשטרה שהחשוד עזב את החניון בריצה ולאחר יציאתו עלה ככל הנראה על אופניים ויצא לכיוון רחוב המלך שלמה. במשטרה לא שוללים את האפשרות כי מדובר בתושב השטחים שכבר חצה את המחסומים ועבר לרשות הפלסטינית.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, התייחס למקרה האונס ואמר: "מדובר באירוע קשה לכל הדעות ואנחנו עושים את כל המאמצים ונוקטים את כל האמצעים שעומדים לרשותנו להביא למעצרו של החשוד". אתמול קיימו כל מפקדי המחוזות שיחת עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו. באותה שיחה דרש דנינו ממפקדים בשטח להוציא בימים הקרובים שוטרים לרחובות כדי לנסות להחזיר לאזרחים את תחושת הביטחון שנפגעה לאחר רצף של מקרים אלימים בשבועיים האחרונים. "אני יודע שאירועים מסוג זה יוצרים תחושת ביטחון קשה בקרב האזרחים, למרות שהנתונים שיש בידינו קצת שונים", הוסיף אקסול, "אני יודע שנגד תחושה של אזרחים קשה מאוד להתמודד. אנחנו נעשה את המקסימום להחזיר את תחושת הביטחון של הציבור".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מה לעשות,גם במרכז תל אביב אונסים לא רק בדרומה וגם ערבים לא רק סודנים  (לת) שקד
  • 06:01
  • 14.05.12

  •   האם ישראלי במאה ה-21 מסוגל לנתח את המציאות ישראלים במאה ה-21
    • 07:06
    • 14.05.12

    האם ישראלי במאה ה-21 מסוגל לנתח את המציאות בלי לפרש את הכל, ואני מתכוון לממש הכל, בלי להכניס כל דבר למגירות של יהודים/ערבים/סודנים/מזרחים/מערביים/צפון/דרום/שמאלנים/ימנים?

    יש פשע, רצח ואלימות בישראל גם בלי קשר לסודנים וערבים. כן, אפילו יהודים רוצחים יהודים. מה לא שמעתם? זאת עובדה. בדיוק כמו במקרה של הרצח בבאר שבע, שלאחריו מדינה שלמה התחילה לצרוח "אוי הנוער של היום" רק בגלל שהרוצח היה צעיר (כאילו בדור הדפוק שלכם לפני 30 שנה לא הסתובבו בבאר שבע ערסים עם סכינים בכיס ולא הסתובבו ברחובות פושטקים אלימים ומסוכנים) ככה גם במקרה הזה. כותרות צעקניות בתקשורת (כאילו לא מדובר בשיגרה סטטיסטית רגילה וקבועה בישראל של רצח כל יממה וחצי שתים בממוצע).

    http://www.knesset.gov.il/mmm/data/pdf/m01686.pdf

    האנס הפעם היה ערבי מהשטחים וזו עובדה מעניינת מהכתבה בהקשר של החקירה, אבל מה קשור עכשיו הקשקושים הרגילים על סודנים וערבים בתגובות?

    ישראלים, אתם צריכים קצת להתבגר.

  •   צבוע, האם כתבת זאת גם כשדובר נגד חרדי שירק לעבר ילדה  (לת) ז'יד
    • 08:07
    • 14.05.12

  •   אין צורך להגיב על תגובתך, מספיק לקרוא בין השורות להבין עד כמה elis
    • 08:09
    • 14.05.12

    אתה בעצמך דפ....ציטטה מתגובתך:" (כאילו בדור הדפוק שלכם לפני 30 שנה לא הסתובבו בבאר שבע ערסים עם סכינים בכיס ולא הסתובבו ברחובות פושטקים אלימים ומסוכנים) "...איך הנחת שהמגיבים היו מאותו דור דפ...? אין לי (או לך מושג).

  •   אסביר, ואל תתנגד לפני שקראת היטב! חנן
    • 09:29
    • 14.05.12

    ההסבר הינו הסבר חברתי, לא פרטני אז התייחס בהתאם: לבני אדם יש צרכים, ברורים יודע כל מי שעשה קורס מבוא בסיסי ביותר בסוציולוגיה /פסיכולוגיה וכו..- הסדר החברתי נפגם כאשר קבוצה זו או אחרת מגיעה לשהות ממושכת(מהגרת) במקום שלא מאפשרים קשריים חברתיים,או מיניים במסגרת נישואים, חברות וכו.. ולפיכך לא ניתן ממענה לצורך מאד בסיסי- במקרה שלפנינו אדם שהוא סוטה, אך אין מן הנמנע שאחרים שכמותו שאינם מוצאים את סיפוקם בדרכים שלעיל יפעלו כמוהו או בדומה לו. אין טענה נגד סודנים למעט הסיטואציה שהם נמצאים בה

  •   הקשר זה סטטיסטיקה ישראלי מציאותי
    • 10:18
    • 14.05.12

    איך שלא תרצו להסתכל על זה, שיעור הפשיעה האלימה של בני המיעוטים ובמיוחד מעורבותם במקרי אונס גבוהה לאין שיעור מאחוז האוכלוסיה היהודית. כן, גם מאילנו יצאו מקרים מזעזעים של בני סלע וחלאות למיניהם, אבל בל נא ניתממם. האוכלוסיה הערבית הידועה בקנאות הדתית שלה לציבור הנשים, יחד עם חינוך (או יותר נכון חוסר חינוך) לאלימות, אי ציות לחוק, וזלזול באוכלוסיה היהודית בארץ מולידים אחוז מקרים כה גבוה מקרב האוכלוסיה הערבית. ואל תקשקשו לי עכשיו שהכל ׳בגלל הכיבוש׳. ערבים בזזו, אנסו ורצחו יהודים גם הרבה לפני הכיבוש. במאורעות תרפט נטבחו, נאנסו, ונשחטו חיים קהילה שלמה בחברון. אז כן, יש קשר לסטטיסטיקה.
    אגב, מקרה דומה במגזר הערבי, היה מסתיים ברצח שלו ושל כמה מבני משפחתו כנקמה. זו התגובה שהם מכירים.
    (מקווה שלא תצנזרו אותי על חוסר ישור קו עם הדיעה הרווחת בהארץ) 

  •   הכל בגלל הכיבוש- הכיבוש משחית  (לת) רוני החכם
    • 10:21
    • 14.05.12

  •   אולי התגובה הטובה ביותר שקראתי מזה הרבה זמן.  (לת) אוהד
    • 11:24
    • 14.05.12

  •   משערים - לא בטוחים שהאנס מהשטחים!!!  (לת) למאה ה-21
    • 14:33
    • 14.05.12

  •   סמוך על השמאל העיוור הנרצע שימצא מיד דתי שאנס לגיבוי שקריו ניר
    • 19:38
    • 14.05.12

    60 אחוז מהפשעים בישראל מבוצעים על ידי ערבים .

  •   ישראלי מציאותי - אל תבלבל את הנרצעים עם עובדות ניר
    • 19:39
    • 14.05.12

    60 אחוז מהפשעים בישראל מבוצעים על ידי ערבים .

02 הערבים כבשו אותנו ולא להיפך אין ביטחון  (לת) ישראלי
  • 06:16
  • 14.05.12

03 תמשיכו להתחמק מלכתוב "ערבי" אף אחד לא שם לב אבי
  • 06:18
  • 14.05.12

דיי לצביעות!

  •   ערבי, מערבי, שמערבי -- מה הפאקינג קשר? מפוכח
    • 16:00
    • 14.05.12

    מזה שה חשוד נמלט לשטחים ניתן להסיק שמדובר בערבי. זה שהוא נמלט (כנראה) לשטחים כתוב בכתבה שחור על-גבי לבן. אז מה אתה רוצה?

04 בנות ובנים יקרים, מיכל גז מדמיע קטן בכיס עם האצבע במצב היכון יכול לעזור מאוד במקרים כאלה. גם אולר.  (לת) אמא
  • 06:33
  • 14.05.12

  •   אולר??? ת
    • 08:12
    • 14.05.12

    באמת כי לא היו מספיק דקירות בהשפעת אלכוהול

  •   שוקר. יותר יעיל מסכין, ונותן זמן להחליט אם לקרא למשטרה, או לחסל ולקבור את התוקף בחולות. י.
    • 09:50
    • 14.05.12

    לא רוצה לשפוט, כל העניין לא ברור. אני מניח שאי-אפשר להוסיף פרטים בגלל החקירה. בסופו של דבר הכל יתברר לאחר שהנבלה ייתפס. אם ברח לשטחים, אני מקווה שתהיה סיבה לחיילים לירות בו (עם 0 נפגעים לכוחותינו). עם מערכת משפט ופרקליטות שמאלנית כמו שיש לנו (עדיין, כולי תקווה שישימו לזה סוף בקרוב, העניין בתהליכים), זו הדרך היחידה שבה הוא יוצא להורג, או לפחות יקבל כדור בין הרגליים ויאמר שלום לז**ן.

  •   גז מדמיע, אולר, רובה קצוץ קנה (אצבע על ההדק) , נבוט, שוקר, ועיניים בגב, ואת בטוחה, או לא...  (לת) אבא יקר
    • 10:05
    • 14.05.12

  •   קניתי גז, הילדים שלי חושבים שזה לא cool ולא הולכים עם זה  (לת) אבא
    • 11:21
    • 14.05.12

  •   יש לקחת בחשבון שהתוקף יכול לקחת את הגז/אולר ולהעזר בו בתקיפה. נקודה למחשבה
    • 11:36
    • 14.05.12

    מכיוון שרוב האנשים שמותקפים מופתעים מעצם המצב, סיכוי טוב שבן אדם שמגיע מראש עם רצון לפגוע, יוכל להשתמש באמצעים אלו כנגדם.
    חיוג מקוצר למספר חירום יכול לעזור. ובסופו של דבר, העיקר להישאר בחיים. לא להיות גיבור.

05 לכשתיפס - ויוכח שהוא האיש - יש להוציא אותו להורג!  (לת) שפכטל
  • 06:37
  • 14.05.12

06 תגידו יש פיתרון לחיים עם ערבים?  (לת) גיא
  • 06:53
  • 14.05.12

07 אה, סוף-סוף אני מתחיל להבין, מדובר ב"חשוד" עם מבטא ערבי שנמלט לשטחים. מעניין מה מוצאו. ושאפו גדול לעתון הארץ על הזהירות והאיפוק בניסוחים. נותר רק לתהות מה היה קורה אם מתנחל (או סתם יהודי דתי) היה מבצע את הזוועה הזו, האם גם אז בעיתון הארץ היו מקפידים כל כך למסור לנו במשך ימים ארוכים כי מדובר ב"חשוד", בלי ציון אף פרט לגבי קבוצת השיוך שלו?  (לת) המסביר
  • 06:58
  • 14.05.12

  •   יפה כתבת.. ובאיפוק. הארץ היטה את הנוסח של הכתבה והכותרת בכוונה כדי להסתיר את זהותו של המנוול. כך מאבד העיתון את אמינותו.  (לת) משה לוין
    • 09:04
    • 14.05.12

  •   תראה מה זה, כל הזמן הייתי בטוח שהאנס הוא חרדי מבני ברק. טוב שהעיתון תיקן את עצמו סוף סוף גיל
    • 09:15
    • 14.05.12

    אוויל משריש!

  •   ואולי זה מתנחל מזרחי שעלה לא מזמן מארץ דוברת ערבית?  (לת) יוסי
    • 09:16
    • 14.05.12

  •   מה אתה רוצה שלגבי כל פושע תוצמד "זהותו". מרוקאי, פלשתיני, ערבי, מתנחל, שייניקינסט, מלאכי? כל מה צריך זה להוסיף את מקור מגוריו. במקרה זה תושב השטחים. מה הבעיה. דוקא במקרה זה ברור שהוא ערבי.  (לת) עירקי
    • 10:49
    • 14.05.12

08 כמה עלתה גדר ההפרדה  (לת) חרובניק
  • 07:02
  • 14.05.12

09 אנו היהודים אשמים באונס בגלל הכיבוש המתמשך ודיכוי הערבים האומללים!  (לת) הכיבוש אשם
  • 07:02
  • 14.05.12

10 תושב שטחים אלף
  • 07:09
  • 14.05.12

בטח הארץ רוציםשנחשוב שהוא מתנחל....

11 "להוציא שוטרים לרחובות"?? איזה פחד  (לת) מ ש ט ר ה
  • 07:10
  • 14.05.12

12 לא המשטרה אשמה.המחדל במפעילי מצלמות האבטחה כך הן פועלות תקווה שכונת התקווה
  • 07:18
  • 14.05.12

כך פועלות מצלמות אבטחה
מצלמה מכסה שטח מסויים בד"כ בזווית של 60 מעלות.המצלמה מגלה תנועה ואז מקליטה.באין תנועה-אין הקלטה אך כן רואים און ליין.
1.בריבוי מצלמות -ניתן להגדיר שהמצלמה שיש בה תנועה תקפוץ ותגדל ותכסה את כל שטח המסך.
2. אפשר להגדיר שמצלמה שגילתה תנועה תשמיע קול ליד המאבטח שאמור להשגיח ולהיות ליד המסך.
כלומר:לו היה יושב מאבטח ליד מסך המצלמות ואפילו עסוק בקריאת עיתון-היה מגלה שניכנס אדם כלשהו לחניון (אפשר להשתמש באופציה הזו למשל רק החל מהשעה 10 בלילה)-וכאן מתפקידו לצפות ,לעקוב,ולהיות ערני לגבי הניכנסים בשעות האלה.זהו תפקידו.לא תפקיד המשטרה במקרה הזה.
במקרה כזה יכול היה המאבטח הצופה לשלוח מאבטח למקום המצלמה אם מישהו או משהו ניראה לו חשוד.
ואם אין אדם במקום שיש בו ריבוי מצלמות אז חבל על הכסף.זהו מחדל.

13 לא הבנתי. הם היו בתוך תא השרותים ואז האנס הופיע?  (לת) י
  • 07:19
  • 14.05.12
  •   זוהי טרגדיה לזוג. אך מה הם עשו באותו תא? אולי אם היה בחוץ יכול היה לעשות משהו? אולי להפחיד את האנס והוא היה בורח? ולהזעיק משטרה. בעצם לא. לא להזעיק משטרה....  (לת) משה
    • 10:52
    • 14.05.12

14 השליט בשטחים עושה ככה שיש עירוב של שתי אוכלוסיות שלא צריכות להיות מאוד מעורבות.  (לת) פבל
  • 07:54
  • 14.05.12

15 את הביטחון לאזרחים צריך להחזיר על ידי הגדלה משמעותית וקבועה של מספר השוטרים ברחובות, את הגברת האכיפה על נהגים-ביריונים, ועל ידי חינוך כל שוטר ושוטרת לכך שהם משרתים את הציבור באדיבות ובנימוס. גד
  • 08:07
  • 14.05.12

אין משטרה בכבישים, מתרכזים רק בעבירות שקל להוכיח כמו מהירות. נהגים עוברים באור אדום, עוקפים בפס לבן רציף, מזגזגים בין נתיבים ללא איתות, וכמובן הבדיחה הגדולה היא אי האכיפה של דבור בסלולרי בזמן נהיגה. בהרבה מקרים כל עצירת אזרח לצורך הזדהות הופכת לארוע אלים בו השוטרים מפעילים כול מיותר ומתנהגים בגסות. צריך לחנך את השוטרים לדבר אמת וצריך מערכת ענישה ותיגמול בתוך המשטרה. בלי כל אלה - הגברת הנוכחות לשבועיים שלושה לא תתן שום הרגשת ביטחון לציבור.

  •   הגדלת מספר השוטרים תהיה למטרת דוחות חניה ומארבים לנהגים הנוסעים 100 קמ"ש על איילון  (לת) השוטר אזולאי
    • 09:52
    • 14.05.12

16 האונס בוצע בגין תסכולו העמוק של "החשוד" מהכיבוש - לא מאפשר לו לרחוץ בים.  (לת) אילון חמורמן
  • 08:18
  • 14.05.12

17 שני בני 17 מבלים את השעות הקטנות של ליל שבת בקיום יחסי מין בשירותים מטונפים של חניון אפל. ממש חזון אחרית הימים! קרברוס הכלב
  • 08:21
  • 14.05.12

בחילה מהאונס, קבס מ"תרבות" הדקדנס התל אביבית.

  •   הבנת הנקרא בסיסית היתה יכולה להועיל לנגעל הסדרתי מעוות המחשבה: שני בני ה 17 חזרו מבילוי למכוניתם שבחניון. שם תפס אותם באיומי סכין אותו אנס (ערבי, במקרה או שלא במקרה) והכריח אותם להכנס לשירותים המטונפים, בהם בוצע האונס הברוטלי במשך למעלה משעה וחצי.  (לת) המסביר לצרחן
    • 08:58
    • 14.05.12

  •   אתה ממש לא צודק. על פי פרטי החקירה העדכניים הזוג הלז נכנס לשירותי החניון כדי לקיים יחסי מין. ה"חשוד" עקב אחריהם ותפס אותם באמצע מעשה קרברוס הכלב
    • 09:44
    • 14.05.12

    ראה באתר "מקו": "האנס הפתיע את הנער והנערה בזמן שהתייחדו בשירותים
    תפנית בחקירת האונס והתקיפה בגן העיר: החוקרים מעריכים כי האנס הפתיע את הנער והנערה מקיימים יחסי מין בשירותים ואז תקף אותם, זאת בניגוד לטענה שנשמעה לפיה התוקף מגן העיר אילץ את בני הזוג לקיים יחסי מין. חזותו של החשוד באונס - ככל הנראה ערבי - ידועה, המצוד אחריו נמשך"

  •   מסביר יקר - נו באמת, וילדים נולדים דרך הפופיק. אתה סתום? לא מבן מה באמת קרה שם?  (לת) איתן
    • 10:24
    • 14.05.12

  •   לצערי צונזרתי (נראה שמתן קישור לאתרים אחרים הוא מעשה שלא ייעשה בדמוקרטיה העממית של עיתון "הארץ") קרברוס הכלב
    • 10:27
    • 14.05.12

    אינך מעודכן בהתפתחויות בחקירה (נא בדוק באתר מקו), ואני מציע שתבדוק היטב את העובדות לאמיתן, לפני השימוש בלשון מתלהמת שאינה הולמת.
    השנים הופתעו על ידי ה"חשוד" בעודם מקיימם יחסי מין בשירותי החניון.

  •   החשוד מצא אותם ככה באמצע קיום יחסי מין ולא כפה עליהם לקיים יחסי מין אחד עם השניה
    • 10:38
    • 14.05.12

    בהתחלה סופר כי החשוד הכריח אותם לקיים יחסי מין אחד עם השניה אך אתמול היה כתוב שהחשוד מצא אותם מקיימים יחסי מין בשירותים .
    זה מה שיש לבני נוער לעשות ב- 3 לפנות בוקר בחוץ ???

  •   קרברוס, אם אמך לא הייתה מקיימת יחסים בתל ברוך בלי קונדום, לא היית מטריד עכשיו את הקוראים  (לת) בחילה ממתחסדים חסרי שכל
    • 14:03
    • 14.05.12

  •   אה, אם כך, אז מה-זה מגיע להם! אוי לנו
    • 15:45
    • 14.05.12

    האשמת קורבנות זה פויה. תיכף תגיד שהבחורה נהנתה עם החבר ולכן הגיע לה לחטוף גם מהאנס. ולא, זה לא משנה מה הייתה השעה, ומה הם לבשו ומה עשו בתא השירותים. אדם זר פגע בהם - זה מה שמשנה.

18 ישראלים it236
  • 08:33
  • 14.05.12

נו מה לעשות אלה הם הישראלים של לפיד ו
אם זה היה קורה עם נערי הגבעות מזמן הערבי הזה היה שוכב עם בתולות בעולם הבא

19 בע״ה ענין של זמן. שאכפת לו.
  • 08:40
  • 14.05.12

לצערנו הרב,מהסיומות קודמים דומים,בשורה התחתונה שום נבל לא שרד את החופש,המשטרה והמערכות האחראיות ישימו עליו את ידיהם במוקדם או במאוחר.שילך לכל הרוחות,ליבי נצבט.אין כאן זוג שתויים,אין כאן זוג מסוממים,אין כאן זוג המשתייך לנוער שוליים. ה׳ ירחם.

20 נו,,המשטרה לא הציבה מצלמות במקומות האלה?? ואם לא ,אז למה?? כי אין שם פוטנציאל לרווחים כספיים כמו בכבישים??  (לת) ציונה
  • 09:12
  • 14.05.12

21 יכול להיות שהוא עשה את עצמו ערבי,,בשביל להקשות על התפיסה,,בזמן שהוא איזה פסיכולוג קליני או מורה להיסטוריה מסביון.  (לת) סתם מחשבה.
  • 09:14
  • 14.05.12

22 באמת לא נעים,מחפוז בשירותים של המועדון לטראומה כזאת בשירותי החניון,,בטח מישהו שעקב אחריהם אחרי שחירמנו אותו כמו שצריך.  (לת) משירותים לשירותים.
  • 09:17
  • 14.05.12

23 כל השירותים במועדונים היום משמשים גם חדר מיטות קוויקי.  (לת) שאלתיאל קוואק
  • 09:22
  • 14.05.12

24 חילול כבוד יהודי שי
  • 09:29
  • 14.05.12

לאחר שיתפס היום מחר או עוד לנהוג בו כפי שהערבים היו נוהגים בו , לחתוך לו את האשכים על חילול כבודה של בחורה יהודיה ,אני בטוח שלאחר שהתגובה תתפרסם 99 אחוז מהזוועות הללו ימנעו

25 חולדאי האשם תל אביבי מתוסכל וכואב
  • 09:33
  • 14.05.12

כל הכבוד לחולדאי שסתם את מערות הרפש החוצות כבישים והקים את זוועת החניונים. עסקי החניה מגלגלים מליארדים, אך אין כסף לשמירה ולביטחון החניונים - האונס האכזרי הזה יכול היה להמנע.

26 כשיש אונס, רצח שוד על רקע אנטישמי, השמאלנים חייבים להסיט את הדיווח ולהסית נגד יהודים.  (לת) נאכבה עליכם
  • 09:33
  • 14.05.12

27 תגובה ל6 חנן
  • 09:35
  • 14.05.12

כמובן שאנו אשמים בכך, כמו גם ברעב באפריקה, בהתחממות הגלובלית ובפנצ'ר שניה לדוד שלי בגלגל של האופניים!
תגיד לי סיימת היסטוריה של גן טרום חובה??

28 כמובן- אבל הפעם זה היה ערבי חנן
  • 09:36
  • 14.05.12

...אז בבקשה תתיחס למה שקרה, לא למה שלא קרה!

29 חפשו בנווה שאנן- השטחים הכבושים של ת״א  (לת) שחר
  • 09:45
  • 14.05.12

30 שני הצעירים בילו בתא השירותים, והאנס החליט להצטרף לבילוי, באכזריות רבה.  (לת) הבנת הנקרא
  • 09:47
  • 14.05.12

31 יותר מהכל, ההעזה שלו (שלהם, כי זו תופעה) היא פורצת גבולות אח, לו היה זה אחרת...
  • 09:51
  • 14.05.12

אין להם קניונים וחיניוני קמפינג, אין אצלהם חתיכות וחופש מערבי,
כי הדת שלהם תחסל כל מי שיעז.
ולכן הפתרון הוא כאן, אצל היהודים, יש את הכל, אין מי שימנע,
ואפילו העונש לא משהו..

32 סטטיסטית, לו במדינת היהודים רק יהודים, היה יכול להיות נפלא  (לת) לגור בה
  • 09:52
  • 14.05.12

  •   נכון. אומנם מדי פעם הערסים (היהודים למהדרין) היו שוחטים את שכניהם על כך שהפריעו להם להרעיש להנעתם, ובנים יהודים לפי הלכה היו שוחטים את הוריהם בשביל הירושה, ומדי פעם איזה סוטה, יהודי כמובן, היה אונס פעוט בן שנה וחצי והנשיאים, יהודים דתיםי, היו מורשעים באונס,
    • 12:23
    • 14.05.12

    אבל חוץ מאלה, הכל היה יכול להיות נפלא כמובן

33 אולי הוא עשה מבטא ערבי כדי להטות את החשדות נגדו?  (לת) תופיק
  • 09:53
  • 14.05.12

34 בשנות ה-50 היה אחרת... לארה
  • 09:54
  • 14.05.12

אז באמת לא היה כסף, אבל היתה נוכחות של שוטרים ברחובות (ובכבישים - כי עוד לא היו רמזורים..). הבעיות החלו מ-1967. כל הכסף מופנה לשטחים, ולשיטור בטחוני (ולכן אין גם בעיה לפרוץ לבתים)... תקציב ריאלי יממן שוטרי מקוף, כמו בכל מדינה נורמלית.

35 "אונס לאומני" זאת ההגדרה האמיתית של כל האירוע הזה !! אונס לאומני
  • 09:58
  • 14.05.12

זה מה שקוראים בארהב פשע שינאה לפני שהוא אונס כמוכר לנו כדי להגיע לסיפוק מיני !

36 מוזר אורחת_java
  • 10:04
  • 14.05.12

במשך שעה וחצי החזיק שני אנשים ואנס את החברה של הבחור הזה...מוזררררררר
מה החבר שלה עשה בשעה וחצי שנאנסה..משהו לא מסתדר לי

37 רב ניצב דנינו הנתונים שבידינו קצת שונים אלכסיס רמת השרון
  • 10:06
  • 14.05.12

אתה מוזמן למתחם החדש רמי לוי בנתניה. עשרות סודנים מסתובבים בחוסר מעש , פורצים לרכבים וגונבים,לקח לשוטרים במשטרת דרום נתניה לגבות עדות 4 שעות,היו המון שוטרים/שוטרות בתחנה יוצאים הולכים אוכלים שותים,לא מוצאים את הטופס,אין טופס,תבואו מחר,אמרת פריצה אבל זה התפרצות אז צריך טופס חדש, איפה יש טופס חדש, אף אחד לא יודע,תבואו מחר,בסוף השוטרת מצאה את הטופס,...לבכות או לצחוק ? הסודאנים ממשיכים להתגודד על המדרכות על יד רמי לוי ולחפש מטרות לגניבה קלה,בסופרמרקט ההמנהלת נאנחת,הסיפור מוכר, חודשים. מזמינה אותך לסיור ערב (שעה שבע בערב) הרחוב הראשי המואר בנתניה,מכל פינה יוצאים לך הסודאנים/ ערבים מסתכלים על נשים באופן מפחיד.אין שוטר לרפואה ברחוב, אפילו אחד.מזמינה אותך לשכונה המטופחת קרית השרון בנתניה,נוער מופרע,צרחות,טרקטורונים על הכבישים במהירות עצומה,בשעות הקטנות.בגנים וב ספורטק נוער מופרע,חבורות שיכורים גומרים בקבוקי וודקה ואחר מנפצים את הבקבוק הריק על המדרכות.- רב ניצב דנינו,זה רק בנתניה, על רמת השרון אמסור נתונים בהמשך.אנחנו מתחננים להגנה,אבל ההבנה שלנו שאין מי שיציל אותנו. תודה.

38 זה בטח לא עונש מספק, אבל אפשר להתנחם שהחלאה ׳זכה׳ בטרנספר לשטחים ובתקווה שלא ינתן לו אישור לחזור לשטח ישראל לעולם! ישראלי מציאותי
  • 10:08
  • 14.05.12

יש לשפוט אותו שלא בנוכחותו ולהטיל עליו עונש מאסר כזה שגם לא יעז לחזור לעולם.
נפטרנו מעוד ׳פליט׳ פלשתינאי שיכול לחזור למולדתו בירדן.

39 תשקיעו ביותר מצלמות בכבישים שם הכסף הגדול! חנוך
  • 10:14
  • 14.05.12

מה זה אונס אחד או שניים? מה זאת דקירה אחת או שתיים? מה זאת פריצה אלימה אחת או שתיים? בלבול מוח ובזבוז זמן, כולנו במשטרה עסוקים בפרוייקט הגדול מכולם ושם נשים את כל מה שיש לנו, מצלמות המדפיסות כסף!

40 באתר המתחרה שלכם היה כתוב שהחשוד מצא את הנער והנערה באמצע יחסי מין .
  • 10:31
  • 14.05.12

ז"א הוא לא הכריח אותם לקיים יחסי מין אחד עם השני ....

41 מה זה חשד???? אפילו את זה המשטרה לא מסוגלת להבין  (לת) אזרח מודאג מהמשטרה
  • 10:32
  • 14.05.12

42 עכשיו המשטרה רוצה להוציא שוטרים לרחובות? מדוע לא כל הזמן? כמו בכל מדינה בעולם. לא ראיתי שוטר ברחוב כבר שנים!!  (לת) שיטרית
  • 10:53
  • 14.05.12

43 זה בטח מתנחל או דוס שמתחזה לערבי על מנת לעורר פרובוקציות ולהסית נגד הפלסטינים רודפי השלום.  (לת) די לכיבוש! עיניים לפזול!
  • 11:22
  • 14.05.12

44 ערבים וסודנים ששניהם מוסלמים הם הסכנה היום יומית בת"א לאזרחים שלווים אחד העם
  • 13:44
  • 14.05.12

את ההפגנות יש לרכז בנושא הביטחון האישי

45 האונס בגן העיר...הסיפור האמיתי בוב
  • 14:14
  • 14.05.12

לי נראה ששני התל אביבים ניכנסו לשרותים בכדיי...להרביץ מספר...הפלשתיני ששהה באיזור כניראה שמע...הבחין...ורצה גם להיצטרף למסיבה....!!!!!

46 ואולי הוא בכלל מיפו?  (לת) הכל אפשרי
  • 14:32
  • 14.05.12

47 הכל בגלל הכיבוש  (לת) שמלני
  • 15:26
  • 14.05.12

48 הבעיה האמיתית היא המשטרה רמי
  • 20:33
  • 14.05.12

על כל חשוד שנעצר בצדק, יש 4 שנעצרים ללא סיבה וללא כתב אישום . אלה הם נתוני המשטרה העגומים.

49 הכל שקר של האולימנטי dana
  • 15:20
  • 16.05.12

על מנת להציב מצלמות אבטחה שיעקבו אחריי כולנו. בגלל זה הסיפור כזה הזוי.
בנוסף, המטרה של האולמנטי להפוך את הערבים לשעיר לעזאזל של העולם מופיעה גם פה.