המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

השופטת ורדה אלשיך שינתה פרוטוקול שלא כדין

בהחלטה יוצאת דופן, קבע נציב תלונות הציבור על השופטים כי אלשיך ביצעה תיקונים טכניים ומהותיים בפרוטוקול, כדי להחמיר בתיאור התנהלות עו"ד שנגדו התלוננה

נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, מותח ביקורת חריפה על התנהלותה של סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופטת ורדה אלשיך, בפרשה שזכתה לכינוי "הפרוטוקול המשופץ". בהחלטה יוצאת דופן, קבע גולדברג כי אלשיך ביצעה תיקונים טכניים ומהותיים בפרוטוקול הדיון, שלא כדין. הוא מציין כי בין השינויים שנוספו לפרוטוקול המשופץ גם כאלה שנועדו להחמיר עם תיאור התנהלותו של עורך דין שלקח חלק בדיון בפניה, ושנגדו היא הגישה תלונה ללשכת עורכי הדין.

"כשניתנת החלטה שאותה מקריא השופט באולם בנוכחות הצדדים, אין זו החלטה 'סוג ב', אשר בידי השופט לשנותה כרצונו לאחר מכן", הוסיף גולדברג, "בענייננו, לא ניתן לומר כי השופטת היתה מוסמכת לתקן או לשנות את ההחלטות".

על המוקד ארבע תלונות שהוגשו לגולדברג, בנוגע לדיון שהתקיים בפני אלשיך בתיק כינוס נכסים בספטמבר בשנה שעברה. הדיון היה סוער מאוד, כפי שהעידה אלשיך בעצמה, במיוחד לאחר שאלשיך טענה כי עו"ד רפאל ארגז, שייצג את אחד הצדדים בדיון, הסתיר ממנה מידע על עמדתו העדכנית של הבנק שהיה מעורב בתיק. אלשיך הכתיבה בדיון לפרוטוקול דברים נגד עו"ד ארגז והודיעה שהפרוטוקול ישמש להגשת תלונה נגדו לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין.

השופטת אלשיך. טענה כי אחד מנוסחי הפרוטוקול נמסר בטעות
השופטת אלשיך. טענה כי אחד מנוסחי הפרוטוקול נמסר בטעות. צילום: תומר אפלבאום

לאחר שהוגשה נגד עו"ד ארגז תלונה על התנהלותו בדיון, באמצעות עו"ד ברק ליזר, היום היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, ביקשה ועדת האתיקה של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין את תגובתו. למרבה ההפתעה, התברר לעו"ד אפי נוה, יו"ר ועד מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין, כי קיימות שתי גרסאות של מסמך לפרוטוקול הדיון: אחת שנמסרה לעו"ד ארגז במזכירות בית המשפט לאחר הדיון, והשנייה - נוסח שצורף לתלונת הנהלת בתי המשפט שהוגשה ללשכת עורכי הדין. בין שתי הגרסאות לא פחות מ-36 שינויים.

ועדת האתיקה החליטה לגנוז את תלונת הנהלת בתי המשפט נגד עו"ד ארגז, וקבעה כי השינויים במסמך הפרוטוקול נעשו בסתר, ללא הסכמתם וללא בקשתם של עורכי הדין שהיו בדיון. הוועדה הוסיפה כי על פניו נראים השינויים לא כתיקונים תמימים אלא כמכוונים לבסס את הגשת התלונה ללשכה ולגרום לוועדת האתיקה להחמיר עם עו"ד ארגז.

עו"ד נוה ביקש שהנושא ייבדק על ידי השופט בדימוס גולדברג, לאור העובדה כי אלשיך משמשת גם יו"ר נציגות השופטים הארצית ואמורה לשמש דוגמה לשופטי ישראל. בין היתר, עו"ד ארגז הגיש תלונה נגד אלשיך בטענה כי הדיון התנהל באווירה קשה ומאיימת ומבלי שניתנה לו האפשרות לטעון את טענותיו ולהסביר את עמדתו. לדבריו, אלשיך קטעה אותו, תוך השמעת איומים בוטים חוזרים ונשנים בפסיקת הוצאות נגדו. לטענת עו"ד ארגז, בפרוטוקול המשופץ הוסיפה אלשיך תיקונים מהותיים שנועדו להחמיר את התלונה שתוגש נגדו בלשכת עורכי הדין.

תחילה טענה אלשיך כי לגולדברג אין סמכות לברר את התלונות, שכן מדובר בהחלטות שיפוטיות, שהדרך להשיג עליהן היא בדרך של ערעור. "עמדת כבוד השופטת אינה נראית", כתב גולדברג בהחלטה. לפי קביעתו, מדובר בעניין הנוגע להתנהלות של שופט, ולדרך שבה הוא מנהל את הדיון - עניין שבסמכותו לברר.

אלשיך טענה בתגובתה כי אין שתי גרסאות של מסמך הפרוטוקול, אלא נוסח אחד שהוא "פרוטוקול טיוטה", שאותו מסרה המזכירה שלה בטעות לעורכי הדין בסוף הדיון, ו"נוסח רשמי"' שנחתם בחתימה אלקטרונית לאחר שעבר הגהה על ידה.

באשר לעצם התיקונים שביצעה בפרוטוקול טענה אלשיך כי משום שהדיון היה סוער והיו הפרעות רבות לא הצליחה הקלדנית להקליד את כל מה שנאמר בדיון. לטענתה, בטעות החתימה מזכירתה את טיוטת הפרוטוקול בחתימת "מתאים למקור" למרות שהמקור לא היה לפניה. עוד טענה כי זמן לא רב לאחר שחתמה על הפרוטוקול בחתימה אלקטרונית, שלחה מזכירתה בדואר את המסמך הנכון לכל המעורבים.

גולדברג הופתע לגלות כי למרות הגרסה של אלשיך, עו"ד ליזר השיב לו לאחר בירור שערך כי נמצא נוסח אחד בלבד של פרוטוקול הדיון, שטרם נחתם בחתימה אלקטרונית, כך שאין גרסה קודמת של הפרוטוקול שעליו חתמה השופטת. אלשיך, שהתבקשה על ידי גולדברג להשיב לסתירה, כתבה לו כי "אם בשל תקלה או בעיה בתוכנה לא נקלטה חתימתי במערכת, והמסמך נותר בלתי חתום, הרי שמדובר בתקלת מחשב... אני יודעת בוודאות כי חתמתי על הפרוטוקול".

באשר לתיקונים בפרוטוקול, קבע גולדברג כי לצד תיקונים לא מהותיים של ניסוח ועריכה, נמצאו בפרוטוקול האחרון תיקונים מהותיים. כך, למשל, שרבוב המלים "הכל מתוך אינטרס", באשר למניעיו של ארגז. "לא ניתן שלא להתרשם, כי בתיקונים האמורים הוחמרו הנסיבות להגשת התלונה", כתב גולדברג, "בשלושת התיקונים הראשונים, הוסיפה כבוד השופטת בנוסח ב' יסוד נפשי של כוונה או מניע למחדליו לכאורה של עו"ד ארגז, ובכך הוחמרה התלונה עליו".
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הפתעה! אלשיך לא אלוהים...  (לת) עורך דין
  • 19:13
  • 04.06.12

02 משום מה אני לא מופתע בכלל אריק
  • 19:25
  • 04.06.12

לצערי הרב היה לי בעיות ומינו לי את השופט מנחם רניאל ממחוזי חיפה
עם התנהגות של בריון ברחוב גם לצדדים וגם לעורכי דין ופסיקות שרובם נחשלו ולכן בשקט העבירו אותו מתיקים כלכלים
אבל מה קורה עם כול התיקים שהוא הרס אנשים
אבל לצערי מאיפו באו השופטים מדור העורכי דין שלא צריך להרבות על הרמה שלהם

  •   אריק יקר, כמה שגיאות כתיב בחמש שורות: היו, רובן, נכשלו ,כל ,כלכליים אני
    • 19:47
    • 04.06.12

    מאיפה... ושלא נדבר על סימני פיסוק.
    אם אתה יודע לכתוב בשפה אחרת, לפחות ידעת על סימני פיסוק

  •   אתה כשכשן!  (לת) גיל
    • 21:15
    • 04.06.12

  •   לא הבנתי את הקשר בין שופט בריון לשעור בלשון עברית שפה קשה
    • 11:39
    • 05.06.12

    בארץ קולטת (קולטת?) עליה קיימים הרבה אנשים שעברית היא לא שפתם הראשונה. הם דוברים עברית וכותבים עברית (אפילו בשגיאות) אבל שולטים כהלכה בשפות אחרות. האם גם אתה יודע שפות נוספות?

  •   מעניין אני לא מצאתי אף שגיאת כתיב. אולי מלמת?  (לת) לאתה
    • 10:10
    • 27.07.12

03 השתן עלה לראש של הדינוזאורית הנ"ל; מוטב שתפרוש!  (לת) יחס מועדף בביקורת הגבולות?
  • 19:35
  • 04.06.12

04 אם יש כאן ולא מראית עין של צדק וסדר היא צריכה להיות מושעית עד לבירור העניין. גולדברג בעצם קבע שאלשייך זייפה את הפרוטוקול. לא פחות.  (לת) דניד ין
  • 19:43
  • 04.06.12

05 חמור מאוד. היא לא היחידה. שופטת אחרת אף העלימה פרוטוקול מהתיק. העני ממעש
  • 19:44
  • 04.06.12

אותה שופטת אחרת המשיכה במעשיה הנלוזים. היא הופרשה מהמערכת.

06 על זיוף פרוטוקול בידי אלמגור הגשתי תלונה במשטרה שמחה ב
  • 19:47
  • 04.06.12

עלזיוף פרוטוקול שהוא רק החלק הקל בהתנהלות השופטת שושנה אלמגור הגשתי תלונה במשטרה . השופטת נחקרה !!! המשטרה יודעת שהכל נכון למרות ובגלל זאת מזוז בלם המשך החקירה . התיק הוא תלונה שהגשתי על השופטות דליה מארק הורנצ'יק ושושנה אלמגור שמוא למעשה קשירת קשר ביניהן לבצוע פשע בבית המשפט ! מזוז שהסכים לפרישת הורנצ'יק מבית המשפט בתמורה לסגירת כל החקירות נגדה , גרם בזאת גם לסגירת התיק נגד אלמגור . התוצאה השופטת אלמגור ממשיכה לשפוט וגם משודרגת לשופטת מחוזית . אני שמחה ברטר כותב זאת עשרות פעמים , אם דברי אינם נכונים נא לתבוע אותי על הוצאת דיבה , ובזיון בית המשפט . על החתום שמחה ברטר

07 עם ביקורת שכזו, היא לא צריכה ללכת כמו שופטות זוטרות יותר?  (לת) רק שאלה לי
  • 19:56
  • 04.06.12

08 השופטים מרשים לאלה המופיעים לפניהם לשקר מה הפלא שגם הם עושים זאת גיורא
  • 20:12
  • 04.06.12

במדינת ישראל מותר לעדים ולעורכי דין לשקר והשופטים אינם מגיבים. שופט אחד שהופעתי לפניו כשנודע לו שעורכי הדין של הצד השני משקרים אמר "לא ארשה לעורכי דין שקרנים להופיע לפני" אחר כך הציע לנו לדחות את הדיון בששה חודשים וללכת ללשכה להתלונן... שופט כזה הוא כהגדרת אחד מעורכי הדין שהיו נוכחים מוקיון. כמובן שהוא גם לא התפטר למחרת כפי שהציע עורכת דין אחרת ששמעה את הסיפור כמה חודשים אחר כך. (כלומר הוא המשיך לאפשר לשקרנים להופיע לפניו) בארה"ב שקרן שנתפס בבית משפט יושב בישראל השופטים משלים את עצמם שהם יכולים לדעת מי משקר.. מערכת משפט מגוחכת.

09 כך נראה, פחות או יותר, מדד האמון במע׳ המשפט חיים
  • 20:14
  • 04.06.12

לאיפה אנחנו הולכים?

  •   זוכרים זוכרים? ישראל עצבנית
    • 01:30
    • 05.06.12

    בעת הכרזתה של השופטת שהחליפה את ברק, בנאומה היא הכריזה שלא היו ימים כאלה של אמון בבתי המשפט והנה פלא ילדים כ שבועיים או יותר ךפני זה היה סקר שקבע ש 60% מהאזרחים לא מאמינים בבתי המשפט ובשופטים, 30% מהם טענו ש השופטים משוחדים הא הא הא הפתעה רבותי, בזמנו הצעתי שהממשלה תממן עיתונים לכל השופטים על מנת שיראו כיצד הם נראים !!!!!!!!

10 אסור לשופטים לשבת על כס השיפוט יותר מדי זמן קיימת עייפות החומר והוא מתיחל לעבד מהאיכות הנדרשת לשיפוט  (לת) פלץ
  • 20:33
  • 04.06.12

11 וזאת אמורה להגן על הצדק בחברה... איציק אדום הזנב
  • 20:33
  • 04.06.12

אם יהיו רחמים במקרה שכזה - שהשחיתות פשתה בהיכלי הצדק עצמם - זו תהיה תחילתה של דיקטטורה משפטית.

12 מאידך... קרבן של סילוף ראיות
  • 20:34
  • 04.06.12


כשהרכב שופטי בית הדין הארצי לעבודה ובמיוחד השופט המסלף אילן איטח סילפו עשרות ראיות, עובדי הנציבות הגנו על הפושעים בגופם...

13 אז היא נכנסת לכלא?!  (לת) רמי
  • 20:41
  • 04.06.12

14 מכיר יותר מסיפור אחד דומה. לצערי, חלק ניכר של השופטים בישראל, ברמה נמוכה מאוד. היוצא דופן בסיפור של אלשיך הוא שהפעם, נציב תלונות השופטים, ...ממש קרא את התלונה.  (לת) כבשה פועה
  • 20:48
  • 04.06.12

15 ורדה חיליק
  • 21:05
  • 04.06.12

ישר לעליון...

16 ורדה חיליק
  • 21:11
  • 04.06.12

ישר לעליון..

17 במבחן בוזגלו זה נקרא בידוי ראיות ! חיים
  • 21:15
  • 04.06.12

למה לכבס מילים כשצריך לנקות אורוות ?

18 יש עוד כמוה וגרועות ממנה. מערכת המשפט הולכת ונרקבת.  (לת) גיל
  • 21:16
  • 04.06.12

19 אלשיך...היא ואפסה עוד  (לת) מני
  • 21:22
  • 04.06.12

20 סתם נטפלו אליה שלום
  • 21:33
  • 04.06.12

כמה שזה נשמע מוזר, עריכת פרוטוקלים היא הליך שיגרתי בבתי המשפט, ולכן סתם נטפלו לשופטת המסכנה הזו, שכנראה הסתבכה עם האנשים הלא נכונים.
מה שחייבים לעשות זה לשנות את הנוהל, הפרוטוקולים צריכים להיערך בלי קשר לשופטים ובלי שתהיה לשופט שום השפעה עליהם (למשל באמצעות צירוף של הקלטה לפרוטוקול).
עד שזה לא יקרה כל קשר בין הנאמר בבית המשפט לפרוטוקול מקרי בהחלט (מנסיון זה גם על ביה"מ העליון).

21 צדק צדק תרדוף אזרח
  • 21:47
  • 04.06.12

ועתה תארו לעצמכם קוראים יקרים את הפגיעה הנוראה הנגרמת לאדם שהוכרז כחסוי בהליך חסוי.
נאמר "אם אין אני לי מי לי" וזה בדיוק כך.
אין אמונה באף אדם - לא בשופט ולא באפוטרופוס שנתמנה ללא הסכמת וולא ידיעת הפרט.
לכל אדם מגיע לשמוע כל עילה וטענה בעניינו בהליך גלוי ותקין בבית המשפט.
הכנסו ללינק הבא ותחכימו:
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogid=130455

22 למה לא כתוב באיזה תיק? האם אגרקסקו?  (לת) ויקה
  • 21:53
  • 04.06.12

23 יעשו לה נו נו נו, והיא תמשיך כרגיל. הנחמה: בגיל 70 כל שופט חיב לפרוש ... אפילו ורדה!!!!  (לת) אבי
  • 21:54
  • 04.06.12

24 אז לעבירת הזיוף וההונאה מצאו ראיות. לקומבינות עם הכונסים, טרם קטן עליה
  • 00:50
  • 05.06.12

מדוע אזרח מן השורה היה נכנס לבית הסוהר על עבירות הזיוף והמרמה שביצעה אלשייך, ואילו היא ממשיכה גם לקבל כסף מהציבור וגם לחגוג עם כונסי נכסים מאוד מסויימים?

25 מענין מה אומר על כך אשר גרוניס גרשון
  • 07:52
  • 05.06.12

מדוע לא להראות לשופטת שכזו את הדרך הביתה למען ייראו ויראו, למען ששופט אחר לא יעשה כנבלה הזאת, וגם ח"ו יצליח .

והשופט בדימוס ורדי (ורדימוס) זיילר לא ביצע דבר גרוע יותר, שציטט ציטוט פיקטיבי וכוזב מפסק דין של השופטת דבורה ברלינר כדי לגרום למורשע בקבלת שוחד ביטול הקלון, והמשך סלילת דרך חזרה לעבודתו הציבורית.

  •   מצאת מי יגיד על זה... במו עיני ראיתי
    • 05:14
    • 07.06.12

    גרוניס עצמו מזייף חופשי,
    הנה הוא אדם מבוגר הבא לבקש סעד ומגיע לפני... גרוניס,
    הסר עתירתך מציע לו גרוניס כבר בתחילה,
    האיש מבקש יומו בבית המשפט, גרוניס עוצר אותו כעבור דקותיים לא יותר,
    גרוניס דוחה את העתירה ומטיל את האומלל הרעב הוצאות עתק
    לקול קריאות תדהמה בקהל , אילו רק ידע הקהל עוד פרט קטן...
    והוא שנימוק הדחייה היה - העותר בא לפנינו בטרם הסתיים ההליך
    הקודם, איש מהנוכחים לא יודע שגרוניס משקר,
    לפניו מונח החומר המלמד בברור שההליך הקודם הסתיים שנה קודם... גרוניס יודע שהקהל לא יודע... גרוניס גם יודע שמי שיודע על השטיק, הוא העותר עצמו... אבל העותר יכול לפנות ל..???.
    או לקפוץ....
    ובמילים אחרות, מצאת מי יגיד על זה...
    העסק כבר מושחת לפני ולפנים וללא תקנה !!

26 בכל מדינה מתוקנת ..היו מפטרים אותה לאלתר. אזרח שפוי.
  • 09:15
  • 05.06.12

ושופטי בית המשפט מתפלאים מדוע אימון הציבור בהם שואף לאפס.....
שופטים מתנהלים יותר גרוע.....מהשופטת הנל" ...
להכניס מצלמות לבתי המשפט ....

27 זה נקרא זיוף וניסיון לקבלת דבר במרמה, בנוסף לעוד מספר עבירות פליליות ועוולות אזרחיות. לא רק שאסור שהגברת תמשיך לשמש כשופטת, אלא שמקומה מאחורי סורג ובריח.  (לת) ורדה אלשיך - לכלא ומייד!
  • 14:10
  • 05.06.12

28 בתמורה לכך שעו"ד ברק לייזר מסייע לשופטים שקרנים, מושחתים ועבריינים - הוא קיבל קידום לתפקיד היועמ"ש של הנהלת בתי המשפח. ומי משלם? כולנו משלמים.  (לת) לזרוק את ברק לייזר לכל הרוחות
  • 14:12
  • 05.06.12

29 ורדה אלשיך בני
  • 15:52
  • 05.06.12

אנשים מושחתים שלא תיקנו את מידותים נהיו שופטים אוי לעם שאלו שופטיו

30 שופטות מנוולות לכלא  (לת) צדק לכל
  • 17:58
  • 05.06.12

31 וואוו. השמים יפלו. איך ננהל ענייני פירוקים ללא כב' השופטת ורדה אלשיך? תחלופו
  • 18:17
  • 05.06.12

מאז שהתחלף ראש הממשלה הראשון בעולם, התברר שלכולם ל-כ-ו-ל-ם ואפילו לכבוד השופטת, ורדה (זונדר) אלשיך יש תחליף. אולי יהיו פחות הערות סרקסטיות באולם, אבל תחום הפירוקים ימשיך לשרוד גם ללא כבודה. דרך אגב ספרו לי יש לי תואר כלשהוא בתחום הפירוקים כמו שיש דוקטורט לד"ר אשר גרוניס, נשיא העליון בתחום הזה? מה יעשו עכשיו מדורי הכלכלה והמשפט

32 כששופטת מזייפת היא מעודדת אחרים לזייף , שמעו סיפור, ש. גוטווין
  • 04:50
  • 07.06.12

מחוזי חיפה, חבר תאגיד מניח על שולחנה של השופטת ש.ש. "פסק דין" מזויף שהוציא טריבונל 3 'שופטים' חברי התאגיד, הזיוף נראה בברור, שני אנשי הטריבונל שפסק דינם זוייף ע"י חברם השלישי לאחר שהלכו הביתה, עומדים להעיד על מעשה הזיוף,
אבל הופ... משהו מוזר קורה, השופטת מוציאה החלטה שהיא תצא מהנחה שהתביעה נכונה (וכך מונעת השמעת העדויות של הממתינים להעיד על הזיוף)
דוחה את הדיון למועד רחוק אחר, ובאותו מועד היא כבר 'שוכחת' שיצאה מהנחה שהתביעה נכונה... ומנמקת שלא הוכח שמישהו זייף... שלא הובאו ראיות...
שלא מצאה כל פסול בפסק הדין ... מטילה על התובע הוצאות עתק, והזיוף מקבל את "ברכתה" של כבודה...
ללמדנו איזה נזק סביבתי גורמת שופטת המזייפת פרוטוקולים בעצמה ומדוע צריך להעיף ורחוק כל שופט/ת מהסוג הרע הזה.

  •   מה בין זיוף למרמה איילת
    • 06:58
    • 22.06.12

    "זיוף" הוא שינוי של מסמך העומד להתקבל כראיה ומעיד על עצמ שקר. "מרמה" - הוא מסמך המעיד על עצמו אמת. מסמך כאשר הוא חתום ע"י מותב בית הדין נחזה כאותנטי. הוא אינו מעיד על עצמו שהוא שקר. לכן יש צורך בהוכחת מרמה. בזיוף, הנטל על מי שרוצה לדחות את טענת הזיוף, במרמה - הנטל הוא על הטוען. זאת כל התורה כולה.

33 אלשייך שלום
  • 12:38
  • 09.06.12

אני יודע שמה שאני ארשום ישמע כמישהו מתוסכל, מריר, וכו, וכו, וכו.
אני ממש לא כזה ואני חיי באושר רב!
אבל לגבי הגברת אלשיך, סוף סוף לא נראה אותה בבית המשפט, מתעללת באנשים, ללא מתן זכות תגובה. זאת אישה שנולדה על מנת להתעלל באחרים, ולעשות "קומבינות". כול פושט רגל, הוא/היא מבחינתה עבריין מורשע! כמי שרצח/אנס/שדד. ברור לי שיש גם כאלה. אבל מצפים מהגברת אלשיך, תדע לבחון, ליבדוק, ולתת לכול הצדדים הזדמנות שווה! יש כאלה שנופלים כלכלית, שלא בכוונה, ולא בזדון, ולא על מנת לדפוק אחרים. וצריך לדעת להוציא אותם מהמשוואה של הגנבים בכול מקרה! כשיתתה של אלשיך! בקיצור חברים, אני מאחל לאלשיך, שאלהוים לא יקח אותה ל ע ו ל ם! אבל שידאג, להתעלל בה עד אין קצץ. ימך שמה וזכרה הנבלה אלשיך. (אני מאוד מקווה שהמערכת כן תפרסם את דעתי. ולא תיתן רק לפוליטיליקוראקט להיות מפורסמים)

34 כבר לפני שנים רבות היה ברור שורדה אלשייך נגועה אישית ומעקמת החלטות לטובת מקורביה כגון עוה"ד איתן ארז צופה מרחוק
  • 19:48
  • 10.06.12

בזמנו התבקשתי לייצג כמה מהדמויות בפרשת בון מארט, השקעתי המון והכנתי תיק מסודר עם ראיות חותכות, אבל מולי הופיע עוה"ד איתן ארז והגברת אלשייך לא נתנה לי אפילו לפתוח את הפה. "אני הולכת להחליט לפי תקנה 241" אמרה הגברת ופסקה לטובתו של עוה"ד ארז על סמך נימוקים שהוא אפילו לא חלם עליהם בודאי שלא טען אותם, וגם אי אפשר היה לערער כי היא ידעה לשלב נימוקי מהימנות לכל אורך ההחלטה. אמרתי ללקוחות שאני מצטער על העוול שנגרם להם אבל לא יכול להילחם באיתן ארז כאשר השופטת אלשייך כותבת החלטות כאילו היתה עובדת במשרדו

35 הפסיקו לשפוך את הדם הזה הרוב הדומם
  • 06:46
  • 22.06.12

הרוב הדומם הוא אותו רוב שלא מטריח את עצמו לבוא לבחירות, שרואה את הלשכה וסבור שהיא אינה מייצגת אותו. הרוב הדומם הוא האנטיתיזה להתלהמות של ראשי ועד המחוזות. השופטת אלשיך לא עשתה דבר בהסתר. היא חתמה על ההחלטה לאחר תיקונה. ברגע שיש חתימה אפשר להאשים ב"מרמה", רק אם יש כוונת זדון. השופטת אומרת שמבחינתה רק החלטה עם חתימה אלקטרונית הינה סופית ומה שלא נחתם הינה טיוטה. אלמלא אוירת העליהום יתכן ומשהו היה מקשיב לדבריה. יתכן שהשופטת טועה בראיית הדברים, אך אין אן זיוף - זיוף זה רק ראיה שטרם התקבלה ואין כאן מרמה - גם הנציב קבע כך. אז הפסיקו לשפוך את הדם הזה. השופטת ראויה לטיפת כבוד ולמידת הסליחה.

36 פרוטוקול חתום ע"י שופט אינו "זיוף", ו"מרמה" גם אין כאן.  (לת) הנציב טעה ובגדול
  • 07:02
  • 22.06.12

37 מערכת מושחתת כתבה חשובה לגרוניס
  • 23:55
  • 01.08.12

במהלך משפט נגד רשות עירונית מהדרום אמרתי לשופטת כי הסיבה שאני כן בגלל שלא שילמתי שוחד השופטת עונה לי למה לא שילמת השופטת אפשרה לרשות העירונית להגיש כתב הגנה מעל 8 חודשים

38 זה שמו למה ציפתם גרוניש
  • 00:05
  • 02.08.12

מי שרימה עו"ד בטוח רימה את אזרח הקטן לכן יש לאפשר בדיונים להקליט חי שמפחד מהקלטות זה המושחת הגיע הזמן לנקות את השופטים המושחתים

39 אני לא מבין? אורן
  • 20:22
  • 02.08.12

היא ניסתה ע"י שינוי הפרוטוקול להפיל עורך דין , להשאיר אותו חסר מקצוע ופרנסה? האם לא מדובר בסעיפים כמו הפרת אמונים, שיבוש תהליכי משפט ועוד כמה סעיפים שאני כאזרח מין השורה הייתי מקבל זמן בכלא ??? אם אני כן הבנתי נכון אז למה היא טובה יותר ממני. באמת אני לא מבין למה היא לא במעצר. אם אני תורם מיליון שקל במשך 40 שנה אני יכול לאנוס את הבחורה הראשונה שאני רואה וזכאי לצאת חף מפשע כי תרומתי לחברה גדולה?????

40 גם השופטים - כמו השוטרים - קורסים תחת עומס העבודה ועושים עבודה רעה!!! אחת ש"אכלה אותה" רק בגלל שופטת עצבנית!
  • 11:04
  • 04.08.12

לעתים קרובות נתקלתי במקרים של דיונים/משפטים שמקפחים את הצדדים או מי מהם, בעת דיונים משפטיים.
השופטים - ששכרם, אגב, הוא מעל 30,000 ש"ח לחודש, לכל הפחות - איבדו קשר עם המציאות הקשה בה חיים רוב אזרחי ישראל. הם אטומים, הם עצבניים, הם חסרי סבלנות וכל רצונם - להעיף את הדיון הלאה, ולגשת לתיק הבא. ולכך יש מחיר: אזרחים משלמים את המחיר, שעלול להיות קטלני עבורם! ואילו השופטים - המערכת - א-טו-מה!!

זה מהווה פגיעה באושיות החוק והצדק, ומדרדר את המדינה מבחינה מוסרית!