המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

בכיר לשעבר במח"ש: "לכל ארגון פשע יש שוטר שעובד בשבילו"

בחמש שנים האחרונות נרשמו 13 מקרים של רכזי מודיעין שחצו את הקווים. הבכיר בריאיון ל"הארץ": "הרכזים הם הקלף הכי חזק של ארגוני הפשיעה"

כתב אישום חמור הוגש שלשום נגד שלמה סרבי, רכז מודיעין ביחידה מרכזית מובילה במשטרה, שמואשם כי במשך תקופה ארוכה "חצה את הקווים" והזהיר עבריינים מפני פשיטות על בתי ההימורים שהפעילו. בתמורה לסיוע, הוא קיבל מהם סכומי כסף גדולים. המקרה של סרבי הובא לידיעת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בעקבות תלונת רכז מודיעין אחר ביחידה, שהבחין כי העבריינים סגרו את בתי העסק שלהם בזמן פשיטות המשטרה. הרכז הבין כי מידע מודיעיני על מקורות שלו הועבר גם לעבריינים אחרים. במח"ש החליטו להעביר לסרבי מידע מוטעה על אקדח וסם מסוג קוקאין שנמצאו בדירת אביו של אחד ממקורותיו וציינו גם את מועד החיפוש. בשיחת טלפון שהוקלטה, הזהיר סרבי את המקור וכך הבינו במח"ש שהוא הפך לרכז המופעל על ידי עבריינים במקום להפעיל אותם. בכך הצטרף סרבי לשורת רכזי מודיעין שחצו את הקווים בשנים האחרונות ונתונים למעקב צמוד של מח"ש.

"תוך חמש שנים נרשמו יותר מ-13 מקרים כאלה, ומדובר רק במקרים שאנחנו יודעים עליהם", אמרו במח"ש, "חציית הקווים לטובת העבריינים מתרחשת בכל הרמות, ממפקדי היחידות המרכזיות ועד הרכזים הזוטרים".

החקירות המנסות להתחקות אחר רכזי מודיעין שהפכו לעבריינים נחשבות לקשות ומורכבות, בעיקר משום שהרכזים הם אנשי מודיעין המחזיקים במידע מסווג ומכירים את שיטות החקירה. "הם נתפשים כמרגלים, ומתייחסים אליהם כאל מי שמכרו את החברים שלהם", אמר גורם בכיר לשעבר במשטרה, "במקרים רבים, המפקדים מבקשים מאתנו שנאפשר להם לבצע את המעצר בעצמם, כדי להסתכל לאותו רכז מודיעין בעיניים ולומר לו שהוא מכר אותם".

גם כאשר החקירה זוכה להצלחה יחסית, במח"ש מתקשים להגיש כתבי אישום נגד רכזי המודיעין, בעיקר משום שאישום נגד רכז מודיעין יצריך להביא לבית המשפט את המקורות המשטרתיים - מה שיכול לחשוף אותם.

ניצב משנה בדימוס יורם לוי מעיד בועדת זיילר. לוי זוכה מחשד כי קיבל שוחד מהאחים פריניאן
ניצב משנה בדימוס יורם לוי מעיד בועדת זיילר. לוי זוכה מחשד כי קיבל שוחד מהאחים פריניאן. צילום: רפי בן חקון

התנאים: שכר חודשי ובונוסים במעטפות

סרבי הוא לא היחיד שחצה את הקווים באותה יחידה. לפני כחודש, נגזרו ארבע שנות מאסר על חברו ליחידה של סרבי, רכז מודיעין בשם משה רווח. על פי הערכות מח"ש, רווח קיבל מעבריינים כחצי מיליון שקלים עבור פעילותו. במשך השנתיים, הוא העביר מידע לעבריינים שהפעילו בתי הימורים בדרום תל אביב והגדיל לעשות כשנהג לשלוח את בלשי היחידה למתחרים של המקורות המודיעיניים שלו כדי לפגוע בעסקיהם. רווח זכה לשכר חודשי של 8,000 שקלים, בנוסף למעטפות שקיבל בפגישות בגנים ציבוריים עם העבריינים.

ניצב משנה בדימוס אלכס אור, ראש זרוע חשיפה לשעבר במח"ש, מכיר מקרוב את חציית הקווים של רכזי המודיעין. אור היה איש המשטרה שהגיע לדרגה הכי בכירה במח"ש והיה אחראי על לא מעט מקרים שבהם נחשפו רכזי מודיעין סוררים. "המשטרה עדין לא נמצאת במצב כמו בסרט ‘השתולים', שם ארגון הפשיעה מגייס את העבריין במתכוון למשטרה. לנו לפחות לא ידוע על דבר כזה", אמר אור ל"הארץ" בריאיון תקשורתי ראשון, "אבל אני יכול לומר ולהעריך כמעט בוודאות שלכל ארגון פשיעה שפועל היום בישראל יש שוטרים מבפנים שפועלים לטובתו ורכזי מודיעין שהם הקלף הכי חזק שלהם. בעניין הזה המשטרה לא יותר מושחתת מכל מקום ציבורי אחר, אבל גם לא פחות מכל מקום אחר. השחיתות במשטרה משקפת את מצב החברה בישראל".

אור, ששימש גם אחראי על רכזי המודיעין במרחב איילון, טוען שהבעיה של הפעלת הרכזים מתחילה כבר עם גיוסם לתפקיד. "במשטרה עדיין לא הפנימו ששוטר סיור טוב או בלש טוב לא בהכרח יכול להיות רכז מודיעין טוב", אומר אור. "מדובר בתפקיד מאוד רגיש עם כוח עצום שמקבל אותו רכז מודיעין לידיים. הוא הופך למלך של המקום שבו הוא פועל ולא כל אחד יכול לקבל את הכוח הזה לידיים. פתאום אומרים לשוטר שהוא צריך לשאול את העבריין מה שלומך, מה עם ההורים, להרים טלפון בחגים ולאחל חג שמח. זה מצב קשה מאוד ובמשטרה אין כמעט בקרה על הנושא הזה. בכל הפעמים שבדקנו, הבקרה על התחום כמעט ולא תיפקדה".

דוגמה לתובנה הזו היא מערכת היחסים בין השוטר יורם לוי לאחים פריניאן. אור היה זה שחקר את לוי, שהיה מפקד היחידה המרכזית שהפך את הקשרים המודיעיניים שלו עם האחים לקשרי חברות. לוי היה הדרגה הבכירה ביותר שנחשדה באותם מעשים, אולם הוחלט שלא להאשימו בגין קבלת שוחד. אבל לוי היה נורת האזהרה של מח"ש והמשטרה עד לאן יכול להגיע הקשר של אנשי המודיעין עם העבריינים.

צילום: מוטי מילרוד

"חקרתי את יורם לוי וגם היום אני חושב שהוא לא קיבל שוחד", טוען אור לאחר שעות של שיחות עם לוי. "מה שקרה עם יורם לוי זה שהוא הפך לחבר של האחים פריניאן במקום פשוט להפעיל אותם. הפגישות עבור לבית של יורם, הם שתו אלכוהול ביחד. במקרה של יורם, קראדי (המפכ"ל) הורה לו להפסיק להפעיל את המקורות והוא המשיך. זו בדיוק הדרך לחצות את הקווים ממפעיל מקורות עבריינים למצב שבו העבריינים מפעילים אותך".

מקרה נוסף הדגים עד כמה רחוק הקשר בין רכז מודיעין לעבריינים יכול להיות מסוכן. ב-2008 הפעיל המחוז הדרומי סוכנת משטרתית סמויה שפעלה נגד סוחרי הסמים בעיר. רכז המודיעין ארז טלקר הזהיר את העבריינים עמם עבד כי הסמויה ל' תתחיל לפעול בקרוב. במח"ש מציינים כי מדובר במקרה רגיש מאוד שיכול להוות איום ממשי על חייו של הסוכן המשטרתי. מלבד כסף, טלקר קיבל גם מתנות יקרות ומשקאות אלכוהוליים.

כאשר גבר החשד נגד טלקר, במח"ש הטעו אותו וסיפרו לו שבשל ביקורו של נשיא ארצות הברית בישראל, רוב שוטרי המחוז הופנו לאבטחה ואין מי שיבצע חיפושים ומעצרים. ההטעיה עבדה וטלקר נשמע בשיחת טלפון מספר לעבריינים כי הם יכולים לעבוד בשקט.

אור סבור שניתן למנוע מקרים כמו של רווח, סירבי וטלקר, אך המשטרה, שמעוניינת בעיקר במידע המודיעיני, לא עושה מספיק ולעתים מתעלמת מההנחיות שלה עצמה. "יש הנחיה להעביר כל כמה שנים את רכז המודיעין מהאזור שבו הוא פועל, אבל זה לא נעשה. מפקד שיש לו רכז מודיעין שמביא לו מידע לא יוותר עליו וייתן לו להמשיך באותו המקום. יש מקורות של רכזי מודיעין שלא הביאו כבר שלוש שנים מידע רלבנטי והם עדיין משמשים כמקורות. הגבול בין המותר לאסור מיטשטש מהר מאוד. זה מתחיל מזה שהרכז יושב עם העבריין בבית קפה והעבריין הוא זה שמשלם על הקפה".

לדברי אור, רכזי המודיעין שחצו את הקווים מקבלים את עונשם כבר בעת מעצרם, כאשר הם נותרים קירחים משני הצדדים. "מהרגע שהם נתפסים, העבריינים לא רואים אותם ממטר. החובה של העבריינים לשמור על החיילים שלהם לאחר שהם נעצרים לא קיימת עם שוטרים".

למשטרה אין ולא יכול להיות תחליף לרכזי המודיעין. אם המשטרה רוצה לדעת מה קורה בעולם הפשיעה, היא חייבת להמשיך ולהפעיל מקורות. במשטרה יודעים שכדי לקבל את המידע הטוב ביותר צריך להיות בקשרים עם עבריינים, משום שאחרי הכול הם אלו שיידעו לספר על הפעילות הפלילית ברחוב טוב יותר מכל אחד אחר. עם זאת, הדברים שמעלה אור מחייבים את המשטרה להגדיל את הפיקוח ולתת מענה לפיתויים הגדולים שהעבריינים מציעים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מערך רכזי המודיעין הינו מקצועי וערכי. תהליכי העבודה נמצאים בפיקוח מתמיד וכפופים לנהלים מחייבים וברורים. המהלכים השונים הקשורים בעבודתו השגרתית של רכז המודיעין מתועדים ומתבצע מעקב מתמיד אחר תפוקותיו ואיכות עבודתו. הניסיון להיתלות באירוע חריג כזה או אחר, וממנו להשליך על המערך בכללותו חוטא לאמת ומטיל רבב בעובדי ציבור מסורים העושים את עבודתם נאמנה".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 היכונו לעוד עיסקת טיעון  (לת) דפאר
  • 06:02
  • 15.06.12

02 גם ממשלת ישראל למשל, היא ארגון פשע עם משטרה שלמה שעובדת בשבילו.  (לת) ג. לוריה
  • 06:22
  • 15.06.12

03 גם לסנדק בסרט היה עורך דין ופוליטיקאים בשירותו  (לת) פחד לפתוח את הפה מדינה הזו
  • 06:22
  • 15.06.12

04 שִׁחֵת לוֹ לֹא, בָּנָיו מוּמָם: דּוֹר עִקֵּשׁ, וּפְתַלְתֹּל. כותב
  • 06:29
  • 15.06.12



05 תמשיכו לשלם שכר מגוחך שכר עלוב
  • 06:30
  • 15.06.12

העבריינים משלמים להם על 2 דקות עבודה מה שהמשטרה לא משלמת להם עבור חודשיים ועבודה מסביב לשעון איך לא ייתפתו??

ככה לא ממגרים פשיעה

  •   כל שנה מעלים להם. אלה מרוויחים כבר יותר מהייטקיסטים אזולאי
    • 10:18
    • 15.06.12

    כל ניידת עולה מאות אלפים. לא חסר שם כסף
    אבל שוטר זה פושע. תמיד ירצה יותר כסף לא משנה חוקי לא חוקי.
    כל תקציב נוסף שאתה נותן להם מתברר שהולך בסוף לארגוני פשע.

06 משטרה בהכחשה יניבל
  • 06:34
  • 15.06.12

מהתגובה נראה שמשטרת ישראל לא מכירה בחומרת המצב. זה מתיישב היטב עם אוזלת היד שהמשטרה מפגינה כבר שנים. הפתרון הוא שיפור איכות כח האדם במשטרה ע"י הכתבת סולם ערכי ללא פשרות מהממשלות דרך שרי בטחון הפנים, ומהציבור שידרוש שיטור ברמה גבוהה יותר. אם הצבא היה נראה כמו המשטרה, קשה לחדוב מה היה קורה כאן. הגיע זמן ששר בטחון פנים ישלם מחירפוליטי על כשלון בשיפור איכות השיטור למען העם, במקום לגונן על המשטרה.

07 משטרה בהכחשה יניבל
  • 06:34
  • 15.06.12

מהתגובה נראה שמשטרת ישראל לא מכירה בחומרת המצב. זה מתיישב היטב עם אוזלת היד שהמשטרה מפגינה כבר שנים. הפתרון הוא שיפור איכות כח האדם במשטרה ע"י הכתבת סולם ערכי ללא פשרות מהממשלות דרך שרי בטחון הפנים, ומהציבור שידרוש שיטור ברמה גבוהה יותר. אם הצבא היה נראה כמו המשטרה, קשה לחדוב מה היה קורה כאן. הגיע זמן ששר בטחון פנים ישלם מחיר פוליטי על כשלון בשיפור איכות השיטור למען העם, במקום לגונן על המשטרה.

08 לנהוג ברכז שסרח כמו במרדכי וענונו: 18 שנה בבידוד. כאשר המדינה רוצה למצות את הדין במלוא חומרתו- היא יודעת איך לעשות זאת. תגובת המשטרה, כרגיל, פשוט מבזה את הבינה האנושית!  (לת) Eddie Shor
  • 06:35
  • 15.06.12

09 מהאפשר לומר על אירגון שיודע, שחלק מרכזיו [לפחות], ואולי עוד ממועסקיו, מועסקים גם באירגוני פשע ידועים שלכאורה הוא לוחם בהם - ולא מצליח ללחום בתופעה?  (לת) שאלה בלוגיקה
  • 06:54
  • 15.06.12

10 מה הצעקה? רק לבעלי הצוארון הלבן מותר אוהב עמי
  • 06:57
  • 15.06.12

בכירים במוסדות ממשלתיים עוברים לשוק הפרטי ומקבלים משכורות עתק וזה תקין. חסרים בכירים מורשעים ? המדינה בשיט עמוק של עברינות לכל סוגיה.
מה יהיה כאשר נוער האלכוהול והסכינים של היום יגדל ?
החינוך ומערכות השלטון אינם מתפקדים. כך לא בונים עתיד של מדינה.
בשביל הכסאות בשילטון מקובל למכור תקציבי מדינה עצומים לחרדים. מרשים להם לנהל מערכות חינוך ללא לימוד מקצועות שיאפשרו פרנסה ויכולת עבודה. זה שוחד חוקי !!!??? בונים גולם שקם על יוצרו. פוליטיקאים הבכירים ביותר מגיעים לנשק ידי רבנים עתיקים וקיצוניים לפני כל בחירות. בזיון,עליבות שילטנית,שוחד וחלוקת משאבי המדינה הפכו לנוהג בכל הדרגים.

11 ציטוט של מפקד המשטרה המיתולוגי, סיר רוברט מארק, בנדון עורבא
  • 07:03
  • 15.06.12

a good police force is one that catches more crooks than it employs
"משטרה טובה היא זו הלוכדת יותר עבריינים מאלה שהיא מעסיקה"

12 מחש \חקרו?חשפו? העובדות
  • 07:08
  • 15.06.12

לוי לא זוכה מקבלת שוחד לוי לא הועמד כלל לדין אז איך זוכה?
חקירת מחש זכתה לביקורת נוקבת בועדת זיילר חקירה רשלנית
ואחד מהחוקרים היה אור בעצמו
נושא השוחד לא נבדק כהלכה למרות שהיה ועוד איך היה היכן ואפה לבדוק
והשורה התחתונה קביעת ועדת זיילר בדגש על מפכל המשטרה אז קראדי ששיקר באשר לנסיבות מינויו של לוי צריכות להדיר שינה מכל אזרח הגון
הסיבה לכך שכמעט כלום לא השתנה
בהערת אגב נציין שמחש לא עשו כלום עדשאילנה דיין חשפה הכל ורק לאחר מכן החלו לחקור חקירה מקרטעת

13 בוקר טוב, תמימים שלי!  (לת) הארי המזוהם
  • 07:17
  • 15.06.12

14 לשנות את שיטת הגיוס למשטרה.  (לת) רון
  • 07:32
  • 15.06.12

15 סמל לחברה מתפוררת כמו בבריה"מ לשעבר.  (לת) עצוב מאוד
  • 07:44
  • 15.06.12

16 מה לגבי ארגון הפשע הקרוי "ממשלת ישראל"?! עד מתי יזומנו פעילים חברתיים ויאיימו עליהם רק כדי שההמשלה האנטי-חברתית הזו תוכל לחלק מתנות לטייקונים על חשבוננו?!!!  (לת) עם ישראל לדורותיו
  • 07:45
  • 15.06.12

  •   עד מתי? עד אשר העם יחליט לבחור ממשלה חברתית. סוצליאליסטית.  (לת) שאול
    • 11:47
    • 15.06.12

  •   עם יותר מ 90 מנדטים, אין כאן דמוקרטיה יותר יניב
    • 13:40
    • 15.06.12

    הממשלה יכולה לעשות מה שהיא רוצה.
    לשנות כל חוק יסוד. ולעקוף כל החלטה של בג"צ
    מחר יכולים להעביר חוק שמבטל את הבחירות הישראל
    אין אופוזיציה יותר ואין מי שיכול להתנגד לממשלה
    גם לא העם!

17 חה חה חה קרבן מאושר
  • 07:47
  • 15.06.12

הכתבה לא מגרדת אפילו את קצה המציאות, שעולה בהרבה על כל דמיון.

18 פעם ב... תפסו אחד כזה והעבירו אותו לתחנה אחרת.  (לת) לא מגלה
  • 07:47
  • 15.06.12

19 ומה עם הפרקליטות ? והשיפוט ?  (לת) ר
  • 07:50
  • 15.06.12

20 מערך המודיעין במשטרה עלוב ללא כח אדם ראוי וללא אמצעים  (לת) לידיעה
  • 08:20
  • 15.06.12

21 לכל עבריין יש ח״כ שעובד בשבילו  (לת) דנקנר, בן דב, תבחרו
  • 08:23
  • 15.06.12

22 שיתוף הפעולה אינו רק עם ארגוני הפשע הגדולים. מיכל מירושלים
  • 08:40
  • 15.06.12

האזרחים חשים זאת (מבלי שיש באפשרותם להוכיח זאת) שבכל אחד ואחד מן הרבדים כשיש מפגש בין עוולות אזרחיות בנושא מערכת האכיפה ושמירת זכויות ע"פ חוק לבעלי עמדה והון, והם לאו דווקא ארגוני פשע, אלא הן התארגנויות מאפיונריות קטנות - יש לאותם בעלי ההון מסייעים מקרב מערכת האכיפה. במקום שיש רווחים גדולים התלויים בשלטונות שם צומחת התשתית המושחתת והמשחיתה.
האזרח חש זאת כל אימת שעליו להתמודד על זכויותיו הבסיסיות והברורות עם "המאפיות הקטנות" האלה. לכן, אין להתפלא בעלייה המדאיגה של חוסר אימון מצד האזרח במערכת האכיפה ובמערכת המשפטית.

23 וועדה שתפקח על המח"ש אלי
  • 08:43
  • 15.06.12

יפה. ומי יפקח על הוועדה? כאשר השחיתות פושה שום סידור טכני כזה או אחר לא יעזור. לא מכבר התבשרנו על זימון פעילים חברתיים למשטרה לדווח על תכניותיהם. מעשה נפשע המנוגד לחוק והמאפיין משטרים חשוכים. מה הקשר בין שני הדברים? שניהם נובעים מהסיאוב והשחיתות.

24 אההה.... עכשיו זה מסביר למה האזרח נותר לבד ולא קורה כלום בעצם .  (לת) 8
  • 08:45
  • 15.06.12

25 כמובן שרוטציה היא הפתרון - אם אתה בתפקיד רק שנתיים אין לך אינטרס להקשר לעבריין - בצהל זה עובד נהדר  (לת) עופר
  • 08:50
  • 15.06.12

  •   וממש לא התגלו שחיתויות בצה"ל... דפדף קצת בהיסטוריה! חהחהחה
    • 10:17
    • 15.06.12

    חוץ מזה, תחשוב מה אתה מפסיד אם כל שנתיים מתחילה עקומת לימוד מחדש. הפתרון הוא בקרה אפקטיבית

26 בכל מגע עם המשטרה האזרח נפגע, המשטרה עבריינית לכשלעצמה אזרח שומר חוק
  • 09:17
  • 15.06.12

נכון שיש שוטרים ישרים, מעטים, אבל הרושם שנוצר במגע עם שוטרים שאדם מהישוב מקבל הוא רושם של אנשים אלימים, שעושים בחוק ובכוח שניתן להם כבשלהם, לא פעם הכוח שלהם הופך לאיום כלפי אזרח תמים.

השוטרים בישראל הם בפירוש לא מגן ביטחון על האזרח ולא שומרי החוק והסדר הם בדיוק ההפך הרמה האישית של השוטרים מאד נמוכה, הם נוטים לאלימות ולפגיעה בזכויות אזרח בעצם הם לא משרתים את שומרי החוק, ההפך בבהרבה מיקרים השוטרים מאיימים על אזרחים ומפרים בעצמם את החוק.

27 משטרה בהכחשה. איפה השר? יניבל
  • 09:18
  • 15.06.12

מהתגובה נראה שמשטרת ישראל לא מכירה בחומרת המצב. זה מתיישב היטב עם אוזלת היד שהמשטרה מפגינה כבר שנים. הפתרון הוא שיפור איכות כח האדם במשטרה ע"י הכתבת סולם ערכי ללא פשרות מהממשלות דרך שרי בטחון הפנים, ומהציבור שידרוש שיטור ברמה גבוהה יותר. אם הצבא היה נראה כמו המשטרה, קשה לחדוב מה היה קורה כאן. הגיע זמן ששר בטחון פנים ישלם מחיר פוליטי על כשלון בשיפור איכות השיטור למען העם, במקום לגונן על המשטרה.

  •   משטרת השקר אמת
    • 11:41
    • 15.06.12

    במשטרה יודעים את המצב ומה שמתואר כאן זה קצהו של קרחון
    הבעיה היא תרבות השקר
    אין במשטרה תרבות של לקיחת אחריות יש תרבות שקר שאחזה כל מגזר משטרתי ולאחרונה ביתר שאת את מערך הדוברות
    אם המפכל רוצה לשנות צריך לעשות רק דבר אחד
    לעמוד מעל הבמה ולהכריז
    הלאה השקר קדימה האמת

  •   אקולוגיית השקר היא אם כל הבעיות אריק
    • 17:55
    • 16.06.12

    השקל המטבע החזק בעולם, טוהר הנשק, מדינה יהודית....וכן הלאה

  •   כבר לפני עשרות שנים נקבע באופן רשמי שבמשטרה שולטת תרבות של שקר  (לת) יוסי
    • 23:00
    • 16.06.12

28 גם לליברמן יש חפרפרות בפנים, בגלל זה הוא אף פעם לא מגיע למשפט  (לת) תחפשו בגוגל
  • 09:22
  • 15.06.12

29 בגידה- לא פחות בעמק
  • 09:26
  • 15.06.12

ברגע שרכז מודיעין ידע שהעונש על "עריקה אל שורות האויב"- וכך צריך להתיחס לדבר- הוא 10 שנות מאסר לא יהיה כדאי לו "לערוק"
והעונש הוא עונש חובה, בצמצום שיקול הדעת של בית המשפט,
שוטר שחוצה קווים הוא מסוכן בדיוק כמו מי שבוגד במולדת, הוא מועל באמון הציבור, הוא מקעקע את בטחון הציבור במוסד היחיד שאליו פונה האזרח במצוקתו, הוא מסכן חיים של מקורות אחרים (וכבר היו דברים מעולם)
הוא זורע פחד וחשדנות בתוך המערכת המשטרתית ומכאן מערער את אושיות ותשתיות הפעולה נגד עולם הפשע ואין דבר חמור מזה,

30 "השחיתות במשטרה משקפת את מצב החברה בישראל" מאיר זרקור
  • 09:44
  • 15.06.12

ואני אומר השוטרים יותר מושחתים מהמצב הנורמלי בחברה. וטעות לחשוב שאים זה משקף אז לא נורא. כי זה כמו ששופט עליון יגיד שהשחיתות אצל השופטים משקפת את החברה וזאת הטעות הגדולה כי שוטרים שעובדים עים עבריינים צריכים לקבל עונש חמור לא כמו ברוב המיקרים. מכיוון ששוטר צריך להוות דוגמא ולא לשקף את כלל החברה.

31 לכל היתר הפשע יכול להשתבח במודיעין שהצבא היה מת להגיע לקרסוליו  (לת) הבחנה ברורה
  • 09:47
  • 15.06.12

32 זה מה שגורם פחד להעביר תלונה חשאית על פעילות פלילית כי זה מזיק לאזרח  (לת) אזרח
  • 09:50
  • 15.06.12

33 האנרכייה משתוללת.בכל רבדי החברה.רק מנהיג שידע לרתום את העם לערכים יצליח  (לת) רק חינוך!וענישה מחמירה כמו בארה"ב
  • 09:58
  • 15.06.12

34 מח"ש מודים,המשטרה עדיין בהכחשה.  (לת) שושנה
  • 10:04
  • 15.06.12

35 מח״ש זאת היחידה שגורמת לנזק הכי גדול במלחמה בפשיעה ירון
  • 10:06
  • 15.06.12

מח״ש מזמן חצתה את הקווים היום כול עברין מעומד מולו איש משטרה איכותי מיד מנצל את מח״ש ע״י הגשת תלונה שיקרית והצעד הראשון שמח״ש מבצעים זה השהיית השוטר ולכן לא פלא ששוטרי ישראל מפחדים על העבודה ועושים בגלל הנסיבות את המינימום אז שאדון אור יבדוק טוב טוב מי מופעל ע״י עברינים .

36 יש שם לדבר הזה: שוטר מושחת. מזעזע לחשוב שיש הרבה כאלה במשטרת ישראל.  (לת) שמאי
  • 10:16
  • 15.06.12

37 ידעתי סעדודו
  • 10:19
  • 15.06.12

כל הזמן היה ברור לי שהשוטרים הם עבריינים במדים...אין חדש

38 ישנם ארגוני פשע שיש להם לא רק שוטר, אלא גם צבא, בנק, תקציב פשע ותקציב הסברה, רבנות ראשית, ועם מנוון.  (לת) ק.א.
  • 10:30
  • 15.06.12

39 שוטר ? היה מפכ"ל כזה !!!!  (לת) דנה
  • 10:39
  • 15.06.12

40 ביבי לא ראש אירגון פשיעה ???  (לת) מיכל
  • 10:41
  • 15.06.12

41 לארגון המדובר קוראים בשפת המקום מ-ש-ט-ר-ע ובלי שגיעות כתיב  (לת) פלץ
  • 11:02
  • 15.06.12

42 תמיד טענתי שיש רב סמל או רב פקד במשטרה לכל ארגון פשיעה, ללא כל מידע פנים אחרת הארגון אינו יכול להתקיים
  • 11:44
  • 15.06.12

איך מועדון הימורים, בלתי חוקי, יכול להתקיים יום אחד ללא שוטר שעובד עבורו? אם יש מידע על קיומו, תפשט המשטרה על המקום ותחרים את כל המטלטלין בו. ומדוע אין זה קורה? כי יש להם במשטרה מודיע שמזהיר מפני פשיטה מתוכננת...זה הגיון בלבד, מבלי להכיר איש...

43 סליחה?? המשטרה לא יותר מושחתת משום גוף ציבורי?? המשטרה היא הגוף הציבורי האמור להלחם בשחיתות... דובר חצוף ומתבכיין. צריכים לקבל 20 שנות מאסר על חציית קוים. גם אני מוכן לקבל מיליון שקל ולבלות שנתים בכלא ולהיות מסודר לכל החיים...  (לת) גיורא
  • 11:52
  • 15.06.12

44 שכר עלוב וכוח אדם ירוד רכז מודיעין במצ"ח לשעבר
  • 12:14
  • 15.06.12

שירתתי במצ"ח כרכז מודיעין ונפגשתי עם אין ספור רכזים של המשטרה. מדובר באנשים טובים אבל ללא הכשרה והשכלה : הם מגיעים לבילוש, ועם מתמזל מזלם והם יודעים להתערבב הם הופכים לרכזים עבור שכר מבייש. הקונספציה שכדי להיות רכז טוב צריך להיות חצי עבריין חייבת להיעלם כדי לשפר את המצב: לדבר את השפה וללכת על הקו האפור אפשר גם אם יש לך מוסר גבוה והשכלה. בשביל זה צריך הכשרה אמיתית וכסף.

45 וכמה שרי ממשלה מועסקים ע״י טיקונים?  (לת) זה לא פשע מאורגן?
  • 12:21
  • 15.06.12

46 טעות אחד שיודע קצת
  • 12:23
  • 15.06.12

לכל ארגון פשע בישראל יש הרבה יותר משוטר אחד שעובד עבורם, ולפעמים גם קציני משטרה ברמות שונות.

47 הנה יש ידיעה טובה למשטרה , שתתחיל לחפש בחקירת ארגון פשע , מי השוטר שלה ?  (לת) ניר
  • 12:32
  • 15.06.12

48 למה יש 2 בנידת אבי
  • 12:50
  • 15.06.12

אחד לוקח הכסף השני סופר

49 סרבי סירב רווח הרויח מה קשה להבין  (לת) מכלוף
  • 13:58
  • 15.06.12

50 רכזי מודעין שסרחו יוסי
  • 14:18
  • 15.06.12

מי שהולך בדרך ישרה יגיע לחפצו בשלום .לשקר אין רגלים ומי שגוזל מאמון חבריו הינו אדם ללא מוסר ונשמה והוא נהפך להיות הצל של עצמו ,וזה משפיע ופוגע בכל הסובבים אותו .

51 בלבלי אותו איתי
  • 14:24
  • 15.06.12

אם רק הייתם יודעים כמה אנשים רוצים לראות את אבי הזמר האיתם כבר סמים אותו בעיתוון אינטרנט שלכם זה בלאט

52 13 רכזי מודיעין שנתפסו, מספר ענק נבהלתי מההיקף
  • 14:38
  • 15.06.12

כל אלה שלא נתפסו בטח הפיקו לקחים איך להמשיך ביתר בטחון.
כל רכז מודיעין מעורב בהרבה חקירות. מענין מה נשאר נקי בכלל.
איפה תגובת ראשי הארגון?

53 רק שוטר אחד לאירגון ? הלוואי !  (לת) יהושע קוצינסקי
  • 14:41
  • 15.06.12

54 מקומם של שוטרים עבריינים במאסר-עולם  (לת) 8 צודק
  • 15:41
  • 15.06.12

55 ידוע. כ"כ הרבה שוטרים מחזיקים חשבונות בחו"ל וחיים ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהמשכורת המשטרתית מאפשרת גבי
  • 17:16
  • 15.06.12

שאין אופציה אחרת

56 ביאח"ה המצב חמור עוד יותר- בכירים משפים פעולה להחביא פרשיות חמורות במגזר הציבורי. משפטן
  • 20:24
  • 15.06.12

הידיעה אולי מפתיעה את האזרח הקטן שאינו מכיר ולא נפגש עם הפשע המאורגן.
אתם בוודאי חושבים שמדובר במבריחי סמים...אז לא !
מדובר בהתנהלות אירגון פשע בראשות בכירי רשויות המדינה... כן אמת מוחלטת.
מדובר בהעברת נכסי מדינה בשווי דימיוני למקורבים. מדובר במתן רשיונות ללא קריטריונים ובסתירה לנוהל ולחוק.
מדובר בהעברת מאות מיליוני שקלים תוך אי חוקיות למקורבים.
אז ישאל הקורא היכן זה מתנהל?
ע"פ דוח מבקר המדינה שפורסם ב-1/5/2012 בשני פרקים מתאר המבקר איך במשרד החקלאות העבירו בכירי המשרד בשיתוף היועצים המשפטיים וחשבי המשרד [כולל רשות המים] מאות מיליונים....כן מבקר המדינה מתאר העברת מאות מיליונים תוך אי חוקיות למקורבים.
בנוסף, באותו דוח מתאר מבקר המדינה איך מנכ"ל מ' הביטחון בשמו המלא העביר פרוייקטים בשווי מאות מיליונים לחברות בהן הוא חפץ.
אחר כן נשאל איך הבכירים מקבלים ג'ובים הם ובניהם "המוכשרים" אצל אותם טיקונים ובאותן חברות.
כן בניהם וןבנותיהם של הבכיר5ים מוכשרים יותר מבני תמותה רגילים, לכן הם מתעשרים....כן יאח"ה קיבלה דיווח מלא ולא פועלת לחסיפת ההונאות.
כי אותם בכירים גם משפיעים על קידום בכול מערכות המדינה ואפילו לתפקידי שיפוט.
מבקר המדינה כינה התתנהלות זו כאירגון פשע בתוך מערכות המדינה.
אך המבקר סיים תפקידו ונראה שנבחר מבקר חדש שאין לו אמביציה לתקן ולהילחם.

57 התנהלות צמרת המשטרה באסון הכרמל משולה לארגון פשע  (לת) גבי
  • 21:33
  • 15.06.12

58 אבל טוב שמרחו אותו בזפת, גלגלו בנוצות ורצו לתקשורת כולל שם וכל הפרטים.  (לת) זה לא יעזור הרבה
  • 23:29
  • 15.06.12

59 גם הנפוטיזם במשטרה הוא תת סוג של פשיעה גלית אברהם מגדרה
  • 08:54
  • 16.06.12

גיוסם למשטרה של קרובי משפחה של קציני משטרה בעבר ובהווה וקידומם המהיר על חשבון מתאימים ומוכשרים מהם היא לא רק תופעה פסולה שמכלה כל חלקה טובה במערכת אלא גם התנהלות הגובלת בפלילים מהטעם שמיליוני שקלים מהקופה הציבורית מועברים לקופתן הפרטית של אותן משפחות. כשהאקלים הארגוני במשטרה נגוע בנפוטיזם במינויים תלויי אינטרסים אישיים ובחריגות בוטות מסדרי מנהל ציבורי תקין אין תמה שהשוטרים המשתכרים משכורות רעב מתפתים לחבור לעבריינים.

  •   כך גם בבית המשפט אנני
    • 19:38
    • 25.06.12

    שופטים הם בני שופטים ונכדי שופטים יש שם דורות של שופטים למשל חשין דור שלישי. גם אם לא מתוך בית המשפט אז קרובים במפרקליטות ודם במשטרע.

60 מח״ש בעצמו ארגון פשע שעובר על החוק לא פעם משה
  • 19:00
  • 16.06.12

לפני כשבועיים לערך קראתי פה כתבה שמח״ש תפצה שוטר באלפי שקלים!!!! לא יתכן שניתן צו של שופט ומח״ש יעשו דין לעצמם ולא יממשו אותו. לפי זיכרוני ניתן למח״ש מספר הזדמנויות להחזיר לשוטר את הציוד שנלקח לו אך ראש מח״ש אישית התעלם מהצווים!!!!

61 לכל ארגון פשע יש חוקר מח"ש שמוליק כץ
  • 19:22
  • 16.06.12

אלכס אור אשר פרש במפתיע מתפקידו ראש זרוע חשיפה לא מעט ביקרות ולדעתי אישית למעט מעשים פילילי הוה עבר במסגרת תפקידו
להלן דוגמא על התנהלות מר אלכס אתם תחשבו לבד
לפני 7 שנים מר אלכס חקר אותי אישית בעניין חשד לקבלת שוחד ואף נרשם כתב אישום שדקה אחרי שפוטרתי נמחק כאילו לא היה הסיבה לכך היתה שלא היה ולא נברא אבל לאלכס לא הפריע הוה דרג שיכתב כתב אישום
על שיבוש מלכי חקירה
בזמן שמדובר היתי רכז מודיעין פעלתי על מנת לתפוס שני אקדחים ובשבי לשמור על זהות המקור דווחתי על נהול מציאה במקום נהול הסגרה הסיבה לכך היתה שקיים חשש מידי למסירה אקדחים לעיי עבריין אלכס הכחיש בבית המשפט שהוה חקר אותי אבל גרוע מכך דאג לעלים את מידע מבית המשפט עבריין הסובב חופשי במשך 7 שנים מספק אמלח לעיי עברנים ונעצר רק לפני יומים אז מי משרת בארגון פשיעה בדיוק ?

62 אם למעלה לוקחים זו התרבות והחינוך אז מה המשטרה אמיר
  • 20:06
  • 16.06.12

שונה מהשאר ????? מה הם מלאכים ????? ללא יצרים??????

63 בדרך כלל יש מתאם חיובי סיגניפיקנטי בין איכות האוכלוסיה לבין איכות המשטרה על מה תלינו
  • 20:42
  • 16.06.12

רק לעיתים כאשר יש שעור אבטלה גבוה שבא אחרי משבר כלכלי פתאומי כוח האדם המשטרתי משודרג. יחסית לאוכלוסיה.

64 government police and Mafia all the same  (לת) thinker
  • 23:12
  • 16.06.12

65 משרד המדע הוא ארגון פשע?  (לת) הזונה מבני עקיבא
  • 11:17
  • 19.06.12

66 מרשי צח כשלג וכשר כאתרוג  (לת) בא ואומר-
  • 00:08
  • 26.12.13

67 מחש הוא ארגון פשע של הפרקליטות רחמים
  • 13:55
  • 28.12.13

המשטרה היא ארגון פשיעה של המשרד לביטחון פנים ועכשיו גם הכיבוי לעבריינים לפחות יש כבוד. לארגוני הפשע במדים אין אפילו את זה.

68 משטרת ישראל ארגון פשע בפני עצמו  (לת) ניסים
  • 13:57
  • 28.12.13

69 משטרררררררררע מושחתת אברי
  • 09:42
  • 12.07.14

כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים , והיא מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים ,
לא יהיה כל מורא על המשטררררע והיא תמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת
שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים איתם פעולה כנגד אזרחים הגונים , תחנת השכונות דרום ת-א !!!

70 משטררררע מושחתת אבי לוי
  • 20:45
  • 16.07.14

כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים , והיא מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע והיא תמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים איתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות דרום ת-א ! ! !

פרוייקטים מיוחדים