המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

השוטר שחנק מפגינה בהפגנת המחאה נחקר במח"ש

סגן ניצב יוסי שפרלינג תועד חונק את הפעילה מאיה גורקין בהפגנה האלימה לפני שבועיים. גרסתו של שפרלינג: "היא קראה לי נאצי"

סגן ניצב יוסי שפרלינג, השוטר שנראה בסרטון בו הוא חונק פעילה במחאה החברתית, נחקר אתמול (ראשון) במשך שעות ביחידה לחקירות שוטרים. שפרלינג, שמשרת באגף המבצעים של מחוז תל אביב, הפך לסמל של האלימות המשטרתית בקרב פעילי המחאה. ביום ההפגנה האלימה מול בניין העירייה בתל אביב לפני כשבועיים, תועד שפרלינג כשהוא חונק את המפגינה, מאיה גורקין בת ה-21, שעמדה מולו. סרטונים שהנציחו את האירוע גררו תגובות קשות לא רק מצד המפגינים, אלא גם מצד גורמים בכירים במשטרת ישראל.

בשבוע שעבר ניגשה גורקין למשרדי היחידה לחקירות שוטרים והגישה תלונה נגד שפרליג. במח"ש גבו את עדותה של גורקין והחליטו לפתוח בחקירה. אתמול זומן שפרלינג ליחידה החוקרת והשיב על שאלות החוקרים במשך כמה שעות. שפרלינג טוען כי הפעילה שהותקפה קראה לעברו קריאות "נאצי" - דבר שהוציא אותו משלוותו. את גרסתו הציג שפרלינג גם למפקדיו, וגם במשטרה סברו שאין כל הצדקה להתנהגות הקצין ולא משנה מה היה תוכן הדברים שסיננה לעברו אותה מפגינה.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, התייחס בשבוע שעבר למחאה החברתית ולאלימות המשטרתית. דנינו לא התייחס למקרה ספציפי ולא הזכיר את שמו של שפרלינג, אך הבטיח שיטופלו המקרים בהם נהגו השוטרים באלימות. "אני לא מתעלם מהתמונות בעיתונים וברשת, יש שם תמונות קשות. אנחנו גוף שיודע לקבל ביקורת. כשצריך, אנחנו מעבירים את זה למחלקה לחקירות שוטרים. אי אפשר להסית, המשטרה היא לא הנושא".

המקרה של שפרלינג לא הועבר למח"ש על ידי המשטרה אלא על ידי גורקין בעצמה. ביחידה לחקירות שוטרים אישרו כי הוגשה תלונה נגד שפרלינג וכי הוא נחקר בימים אלו. במחוז תל אביב לא סירבו להתייחס מאחר שמדובר בחקירה שמנוהלת על ידי מח"ש.

המחאה החברתית מתחדשת - סיקור נרחב | אחת בלילה, טלפון מהכיכר: שוטרים מרביצים לאח שלך (איתי אנגל) | שמולי גייס תרומות מדנקנר | שיחטפו קצת מכות, לא נורא (קרני אלדד) | | התמונות שאסור לשכוח: כך תעשה המשטרה למובילי המחאה החברתית (אור קשתי) | במשטרה מודים: אולי לא נערכנו כראוי | אלימות בחסות המדינה (מאמר המערכת) | לעצור את המשטרה (גדעון לוי) | למה דפני ליף מעוררת בי אנטגוניזם (רפאל בלולו) | נתניהו משתמש בכוח לפני שהמחאה תספיק להתחזק (רותם שטרקמן) |

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לשוטר רונן בצלאל
  • 20:06
  • 02.07.12

אם באמת ולא משנה אם המפגינה ימנית ,שמאלנית,חילונית,חרדית.
אם היא קראה לך 'נאצי' אני מצדיק אותך חזק ואמץ,את המפגינה צריכים לעצור .

02 לשוטרים לוקח קצת זמן להפנים שהזכות להפגין במדינה דמוקרטית, היא זכות יסוד! הדמוקרטייה היא של האזרחים
  • 20:09
  • 02.07.12

הדמוקרטייה והזכות למחות ולהפגין הם של תושבי הארץ ולא של שלטון.

  •   לפוליטיקאים לוקח קצת זמן להפנים שהזכות להפגין במדינה דמוקרטית - בעייתית להם !! הדמוקרטיה היא....
    • 23:37
    • 02.07.12

    אז הם נותנים לשוטרים הוראות לא לאשר הפגנות ולטפל בהן ביד קשה...

  •   השוטרים התבלבלו וחשבו שמדובר ב"מתנחלים" ולכן הם צריכים לתת את הדין.לא יעלה על הדעת שהמשטרה תפעיל כח כלפי מתפרעים שמאלנים.  (לת) דרור הנאור מרמת גן.
    • 00:10
    • 03.07.12

  •   כותרת שקרית,תלונת שווא וחקירה שמאלנית!! איך הוא היה צריך לעצור את המתפרעת הזו? לבקש ממנה יפה להתלוות אליו,או אולי ללפוט אותה מאחור סביב החזה,ואז להיות מואשם בהטרדה מינית?האם אין תחתית לצביעות ולהסתה?  (לת) דרור הנאור מרמת גן.
    • 00:20
    • 03.07.12

  •   אין לכם שום זכות לקרוא לשוטר נאצי.גם אני הייתי חונק את המטורללת!  (לת) אורן
    • 00:57
    • 03.07.12

  •   מי אומר אמת שפוייה
    • 09:38
    • 03.07.12

    אורן יקירי מאיפה לך הבטחון שהשוטר אומר אמת? לדעתי יש לו את כל הסיבות שלא לומר אמת ובסופו של דבר זו מילה שלה כנגד שלו. אני באופן אישי לא מאמינה שהיא צעקה לו "נאצי".

  •   אלימות שוטרים מוצדקת רותי
    • 10:21
    • 03.07.12

    אני בעד המפגינים ובצד שמאל של הדעות. חושבת שאסור למפגין/מפגינה לקרוא לשוטר ישראלי נאצי. נחצו כל הגבולות, לא לטובת המפגינים.

  •   ידידי הדרור, גם טיפש וגם אוויל  (לת) העורב מרמת ג
    • 17:01
    • 03.07.12

  •   עכשיו הבנתי, הדמוקרטיה היא רק עבור שמאלנים! א.ח.
    • 02:28
    • 04.07.12

    אבל אם אתה "מתנחל" תשכח מהדמוקרטיה ותתכונן לדיקטטורה! ותתכונן גם לחטוף מכות רצח מהשוטרים ומכול אחד שבא לו כי אתה מחוץ לחוק ומשולל זכויות. נגמרה הדמוקרטיה וחופש הביטוי אם אינך שייך לצד הנכון!!!!!!! איזו נאורות! נפלא!

  •   כתבים פות ולא פוט. ולכן בהטייה ללפות ולא ללפוט. שעור בעברית צחה
    • 21:44
    • 11.05.13

    זרבוביתי זרבוביתו זרבוביתה וכן הלאה

03 ידעה המפגינה בדיוק על מה היא מדברת לשוטרים יש דמיון מפותח
  • 20:11
  • 02.07.12

הסבירות שהיא קראה לו נאצי הרבה יותר קטנה מהסבירות שחרדי יקרא לשוטר נאצי כחלק מעבודת הבורא, אז אולי השוטר התבלבל לרגע.בכל אופן שוטר שחונק מפגינה יכול בהחלט להיות יומנאי בתחנה נידחת כמה שנים עד שירגע.

  •   האם המפגינה מודה שקראה לו נאצי? בן
    • 01:09
    • 03.07.12

    אין התייחסות בכתבה למה אומרת הבחורה שהותקפה! אולי היא מכחישה? אם היא מכחישה, אז מצבו של השוטר האלים גרוע אפילו יותר... אותי דווקא מעניין מה אומרת הבחורה... יש לאתר עדים כדי לאשר או להפריך את טענתו של השוטר. ייתכן שאפשר לשמוע מה צעקה המפגינה (אם צעקה) גם בצילומים הסלולריים. אם ייתברר שהשוטר משקר - להעיפו מהמשטרה לאלתר!

  •   השוטר החונק שמעון
    • 05:35
    • 10.07.12

    גם אים קראה לו נצי וגם אים לא אין הצדקה לחנוק אישה
    ואים ימשיך בתפקידו הוא יכול להמשיך לחנוק אזרחים

04 לא סתם שוטר זוטר אלא סגן ניצב. אם המשטרה לא תדיח אותו בשלב ראשון זהו אות קלון על המשטרה כולה.  (לת) יעל
  • 20:11
  • 02.07.12

  •   יעל: את טועה טעות מרה! המשקיף
    • 09:01
    • 03.07.12

    לא זו בלבד שלא יודח - מצפה לו קידום, מיד לאחר שטייחי מח"ש (ממשיכי דרכו של ערן שנדר) ימצאו פתרון יצירתי כלשהו ויחליקו את ה"בעיה". זו אינה נבואה: אני מסתמך על תקדימי העבר, המוכיחים שקצינים בריונים עולים בסולם הדרגות ומתמנים לתפקידים בכירים.

05 להגיש נגדו תלונה אזרחית על תקיפה בנסיבות מחמירות  (לת) ארז
  • 20:13
  • 02.07.12

06 בדיעבד, לאחר שאנחנו יודעים מה קרה שם - מסתבר שהיא צדקה... ניר
  • 20:13
  • 02.07.12

ואיך שהיא קראה לשוטר אינו מעיד על כינוי גנאי, אלא על עובדה.

07 איזה אהבל... עדיף היה שישתוק. מסתבר שפתאום המשטרה מגיבה למי שקורא לה נאצי... מה שעוד יותר מוכיח שהמשטרה יודעת להיכנס רק בשמאלנים נחמדים. אזוב שבקיר
  • 20:14
  • 02.07.12

ושלא לדבר על כך שלמיטב ידיעתי, קללה כזו כלפי שוטר כלל אינה מצדיקה אלימות מצידו.
וזה עוד סגן ניצב!!! יש להעיפו במהירות משמטרע.

08 בואו נתרגם את דברי שפרלינג: "היא העלתה לי את הסעיף אז ערכתי לה משפט שבו הייתי התובע השופט וגם התליין. האין אני גאון? שלושה תפקידים בבת אחת. אגב, כשהייתי צעיר, עשיתי ככה גם בבית, אבל בינתיים אשתי למדה לא לעצ'בן אותי." למבחן בוזגלו יש עצה למר שפרלינג כנסו מבחן בוזגלו
  • 20:17
  • 02.07.12

מר שפרלינג היקר, כדאי שתמציא סיפור אחר.
עם הסיפור הנוכחי אתה רק מגדיל את הבושה למשטרת ישראל. אתה מוכיח שאתה לא רק ביריון, אלא גם טמבל. כל השומע יצחק, וישאל את עצמו: איך מגיע טמבל כזה לתפקיד כה בכיר במשטרה?
ואגב צריך לגבות עדות גם מאשתו של מר שפרלינג, ע"מ לבדוק אם אין לו יחס מופרע לנשים.

09 במשטרה יש יותר עברינים מכל דבר אחר  (לת) אחד שיודע
  • 20:19
  • 02.07.12

10 ומה אם השוטרים שהיכו את האח של איתי אנגל? יש להעניש את כולם.  (לת) יוסי
  • 20:25
  • 02.07.12

11 פושע אלים  (לת) בטח יקודם למפכ"ל
  • 20:26
  • 02.07.12

12 אני ראיתי צעירים מקללים שוטרים ומאימים עליהם. חושב אחרת
  • 20:32
  • 02.07.12

מדוע המשטרה לא עוצרת גם את אותם צעירים.

13 הלוואי שיקבל מינימום 3-4 שנים בכלא, כיאה למדינה מתוקנת.  (לת) זיו
  • 20:37
  • 02.07.12

14 אוי אוי אוי! היא קראה לי בשמות! אמא תגידי לה!!!  (לת) איזה נקניק
  • 20:39
  • 02.07.12

15 ברגע שההפגנה לא חוקית ניתן לפנות בכוח סביר חושב אחרת
  • 20:40
  • 02.07.12

עוד לא ראיתי את פעילי המחאה מפרסמים תמונות כיצד הם הורסים סניפי בנק.

  •   גם אנחנו לא ראינו. פשוט כי אין תמונות כאלה. אילן
    • 23:53
    • 02.07.12

    המטרה היתה עם מצלמות, אם היו תמונות כאלה הן מזמן היו מתפרסמות. שלא לדבר על זה שברור שנשברה רק זכוכית אחת בסניף בנק אחד. מזה עשית מטעמים - "הורסים סניפי בנק".
    אז הכינוי שלך "חושב אחרת" הוא מוטעה. אתה לא חושב אחרת, אתה לא חושב בכלל. פשוט כי אין לך את האמצעים לכך...

  •   זה בגלל שזאת היתה מחאה חוקית יורם שפכטל
    • 00:28
    • 03.07.12

    למה המשטרה לא מפרסמת איך הרסו סניפי בנקים? פשוט כי זה לא קרה. למה לא מפרסמים את תמונות זורקי הסלעים? כי זה לא קרה. וחוץ מזה מותר למחות. זה חוקי. זאת לא היתה הפגנה אלא מחאה ומותר למחות. אלא אם כן אני מתבלבל ואנחנו בסוריה?

  •   יש מצלמות אבטחה בסניף. למה לא עצרו חשודים? שואל
    • 01:18
    • 03.07.12

    ולמה לא פרסמו את התמונות האלה?
    האם יכול להיות שלא המפגינים שברו את החלון?
    זה מזכיר את הפרובוקטורים שזרקו אבנים בבילעין והתגלו כמסתערבים.

  •   התמונות נמצאות אצל הבנק, תשאל אותו למה הוא לא מפרסם  (לת) הוא וסמויי המשטרה (הנה נתתי רמז) יודעים למה
    • 07:09
    • 03.07.12

  •   תפנימו: את הזכוכית שברו שוטרים מוסווים במטרה לעשות פרובוקציה והצדיק את חיסול המחאה. היו שם מאות שוטרים ועובדה שאף אחד לא נעצר באשמת שבירה.  (לת) יודע דבר
    • 16:26
    • 05.07.12

16 השוטר הזה הוא פושע במדים! אסור שהוא יהיה עובד ציבור! דוד
  • 20:41
  • 02.07.12

ועוד הוא מוסיף חטא על פשע ומנסה להצדיק בטיעון מגוחך שהיא קראה לו נאצי. כאילו זו הצדקה לאלימות, כאילו שזה מעניין מישהו בכלל. שוטר בגודל מקרר תופס מפגינה בגודל מטר ורבע בגרון וחונק אותה - זו בושה וחרפה לכל המשטרה בישראל.

17 האמת לא נר לרגליו. רון
  • 20:41
  • 02.07.12

אחרי כל טענות השווא וחוסר הדיוקים מי יאמין לשוטרים עכשיו?

18 קשה לבקר אבל.. יפתח
  • 20:42
  • 02.07.12

עם כל הצער בדבר, השוטר הזה חייב לתת את הדין. המשטרה היא אחד המקומות היותר מוזנחים בחברה - שכר, יחס, שעות עבודה.. ועדיין, חייבים לדרוש יחס מינימלי של שוטר-אזרח, ופשוט הגבול בעבר בצורה בזיונית, לא משנה כמה מעצבנת או חוצפנית היתה המפגינה. לפטר לאלתר.

19 גם לשוטרים נמאס... שמעון
  • 20:45
  • 02.07.12

אין הצדקה למעשי אלימות אלו, אך הזעם המתפרץ מתוך השוטרים סביר להניח כי הוא הסיבה שגם הם אינם גומרים את החודש, מתוסכלים מהמצב, רק חבל שאת זעמם הם מוציאים לכיוונים הלא נכונים !

  •   מי שלא מסוגל לשים פקק על הכעס שלו, מוטב שיבחר תחום אחר לעסוק בו.  (לת) גם לי נמאס שמצדיקים בריונות
    • 00:44
    • 03.07.12

20 שפרלינג הוא הפרצוף האמיתי של המשטרה, הוא הוא המשטרה תל אביבי
  • 20:51
  • 02.07.12

חבל שרק כאשר שוטרים מרביצים לאזרחים בצפון ת"א,
קמה זעקה ומח"ש מתחילים להזיז את התחת שלהם.

מח"ש באופן עקבי מורחים חקירות,
וזאת במקרה שבכלל הם פותחים בחקירה.
יש לפתוח בחקירה נגד מח"ש !

21 ומה עם כל אלה ששברם להם ידיים כשהם אזוקים? שבור-יד
  • 20:52
  • 02.07.12

תגובת המשטרה - רק לגבי אירועים מצולמים...

  •   צודק - מה לגבי כל השוטרים שהיו עדים למעשה זה ואחרים? אייל
    • 04:39
    • 03.07.12

    הם צריכים לעמוד לדין משמעתי על אי מילוי תפקידם - שמירת החוק והגנה על האזרח.
    מח"ש מטפלת רק במקרים שהעדויות רבות מכדי שאפשר יהיה להתעלם מהן. בזיון.

22 שוטרים בדר"כ משקרים בחקירות כאלה, אבל אפילו אם היא קראה לו אחמדינג'אד- זה לא רלוונטי בשיט. אסור לתת לאנשים אלימים נשק וכוח משטרתי.  (לת) שפרלינג חייב לעוף!
  • 20:52
  • 02.07.12

23 להכשיר את השוטרים לעמוד מול פרובוקציות ולתעד את הפרובוקטורים בזמן אמת סטי ריקון
  • 20:55
  • 02.07.12

צריך ללמוד את הלקח ולהבין שמדובר בפרובוקטורים מקצועיים שיוצאים למשימתם עם צוותי צילום ותיעוד
את הפרובוקציה איש אינו מצלם
אבל ברגע שהשוטר או החייל נופל בפח ומגיב לפרובוקציה נכנסים ציוותי הצילום והתיעוד לפעולה
אין ברירה אלא ללמד ולאמן את השוטרים והחיילים למשמעת ולריסון עצמי וכמו כן לצוות צלמים שיתעדו את הפרובוקציות

  •   בטוח שאת צודקת, אנחנו סיימנו את האקדמייה הגבוהה לפרובוקציות! פרובוקטור מקצוען
    • 22:12
    • 02.07.12

    אנחנו לא תושבים רגילים שמופנית כלפיהם אלימות ודיכוי ולמדנו שרק צריך להוציא את המצלמה...
    צה"ל והמשטרה לא יגנו עליך, ולא הממשלה הנוכחית, כשמצבך הכלכלי ילך וידרדר כמו כל העשירונים התחתונים.

  •   טמבל, המשטרה הייתה עם המון מצלמות אייל
    • 22:13
    • 02.07.12

    לא הייתה פרובוקציה, הייתה אלימות.

    טמבלים כמוך קונים את גרסת המשטרה לכל אירוע.

  •   אני מבין שהחלטת ללמוד משנה מפוטין....  (לת) יובל
    • 22:32
    • 02.07.12

24 בטח יקבל נזיפה ויקודם בסבב הבא..איזה אפס! אלכס
  • 20:58
  • 02.07.12

וגם משתמש בשואה כדי להתגונן. יותר נמוך לרדת אי אפשר. אם זה סגן ניצב המשטרה במצב בכי רע. ומה מפתיע, איפה ראיתי פרסומות של המשטרה שמנסה לגייס צעירים? באתר הספורט one.

25 ואם זה היה נכון - תפקידו כשוטר לשמור על הסדר והבטחון לא להעלב ולתקוף אזרחים לא מאמינים לשקרים
  • 21:16
  • 02.07.12

פשוט שגעון.

עם ישראל חיי ומפגין.

בוחרים בצדק חברתי. בוחרים מנהיגות ישרה.

דיי לאלימות, דיי לשחיתות, רוצים ישראל יפה!

  •   אתה קורא גם את מה שאתה כותב? Hollander
    • 00:24
    • 03.07.12

    אני לא אומר שהמשטרה לא צריכה שיהיו לה ערכים גבוהים ומשמעת עצמית מעל ומעבר, אבל אלה בסך הכל בני אדם, ולפעמים הבן אדם חוטף ת'ג'ננה ונהיה אלים. אני לא אומר שאני מצדיק את האלימות של אותו שוטר, אך הוא בן אדם, ואני יכול להבין אותו: הוא עובד בתנאים חרא מטעם הממשלה, ובסופו של דבר כל הכעס נובע, לפי דעתי, מכך שהוא זה שאוכף את החוק ומונע אנרכיה מוחלטת, למרות שהוא היה מעדיף להיות בצד השני. עונש כן, אבל תתחשבו במצבו.

26 המשטרה היא לגמרי הנושא. הכל עומד על הפרק בימים אלה. וכולם יתנו את הדין בסופו של דבר. כל אלו שמוכרים את נשמתם בעבור חופן דולרים. בן אדם
  • 21:16
  • 02.07.12


27 תקיפה בנסיבות מחמירות !!! מיקי
  • 21:17
  • 02.07.12

מאסר בפועל + הדחה מהמשטרה + הורדה בדרגה.

כל דבר פחות מזה הוא סתם כיסוי תחת.

28 לא לזרוק אותו בנזיפה מהמשטרה אלא להשליכו לכלא !  (לת) 1העם
  • 21:19
  • 02.07.12

29 מובן מאליו שעל השוטר להיענש אם נהג באלימות - אבל, מצד שני, אם טענותיו נכונות, הרי שרק מנוולת תעמוד ותצעק על שוטר "נאצי, נאצי". בשנה שעברה היתה מחאה עממית. השנה, התפרעויות של שרידי השמאל הקיצוני שלא מוכנים להשלים עם אבדן חלומם, ממש כמו המתנחלים בימי רבין. חוסמים כבישים, טוענים ש"הרוב תומך בהם", מטיפים לאלימות. זוכרים איך זה נגמר אז? במקום בו מכנים את השוטרים "נאצים", יטיחו גם לבנים בראשיהם. ואולי מישהו כבר משייף קליעי דום דום בפלורנטין?... מה עושים לנאצים? מה צריך לעשות לנאצים? אם ראש העיר נאצי, אם העשירים חזירים שחיים על דמנו, מה צריך לעשות לעם? מילים הורגות. בכל שנה, בנובמבר, אנו מלמדים זאת את ילדינו. השמאל לא למד דבר ובטאונו - "הארץ" - דומה אחד לאחד ל"השבוע", 1995. ראינו מה קרה אז. ואיך זה ייגמר הפעם? אז כן, תמנו אחד לאחד את כל הרוצחים המנוולים שיצאו מהימין. צודקים. אז מה? רוצים להראות לנו שגם אתם יכולים? פחחחח עליכם, על הדמוקרטיה שלכם. על האינטגריטי שלכם. כמו "זו ארצנו" בשעתו, אינכם רוב ולא בטיח, אלא מיעוט זעיר ונאלח. הדמוקרטיה הישראלית תאכל אתכם בלי מלח. מודרניסט .
  • 21:22
  • 02.07.12

מובן מאליו שעל השוטר להיענש אם נהג באלימות - אבל, מצד שני, אם טענותיו נכונות, הרי שרק מנוולת תעמוד ותצעק על שוטר "נאצי, נאצי". בשנה שעברה היתה מחאה עממית. השנה, התפרעויות של שרידי השמאל הקיצוני שלא מוכנים להשלים עם אבדן חלומם, ממש כמו המתנחלים בימי רבין. חוסמים כבישים, טוענים ש"הרוב תומך בהם", מטיפים לאלימות. זוכרים איך זה נגמר אז? במקום בו מכנים את השוטרים "נאצים", יטיחו גם לבנים בראשיהם. ואולי מישהו כבר משייף קליעי דום דום בפלורנטין?... מה עושים לנאצים? מה צריך לעשות לנאצים? אם ראש העיר נאצי, אם העשירים חזירים שחיים על דמנו, מה צריך לעשות לעם? מילים הורגות. בכל שנה, בנובמבר, אנו מלמדים זאת את ילדינו. השמאל לא למד דבר ובטאונו - "הארץ" - דומה אחד לאחד ל"השבוע", 1995. ראינו מה קרה אז. ואיך זה ייגמר הפעם? אז כן, תמנו אחד לאחד את כל הרוצחים המנוולים שיצאו מהימין. צודקים. אז מה? רוצים להראות לנו שגם אתם יכולים? פחחחח עליכם, על הדמוקרטיה שלכם. על האינטגריטי שלכם. כמו "זו ארצנו" בשעתו, אינכם רוב ולא בטיח, אלא מיעוט זעיר ונאלח. הדמוקרטיה הישראלית תאכל אתכם בלי מלח.

  •   שמעתי שמתנחלים קוראים לחיילים "נאצים" איש
    • 21:36
    • 02.07.12

    אולי הגיע הזמן לחנוק גם אותם? והרי הם לא מסתפקים בקריאות גנאי אלא גם נוהגים באלימות, יורקים וכו'.

  •   חה- חה, מה דינם של ה- "מחרדים" הצורחים "נאצי" חדשים לבקרים?  (לת) Eddie Shor
    • 21:45
    • 02.07.12

  •   <פיהוק>  (לת) בחיי, משעמם
    • 21:47
    • 02.07.12

  •   ועם כל המילים הגבוהות - ניתן לסכם את תגובתך במשפט עממי אחד קושקוש
    • 22:08
    • 02.07.12

    "אוי אוי אוי...אכלו לי שתו לי"....
    אם אתה מסכים עם עקרונות המחאה - קח בה חלק! מאוד קל לדבר גבוהה "בדמוקרטיה", אבל היא לא מתקיימת, הרבה לפני ששולחים שוטרים - היא לא מתקיימת ברגע שאזרחים לא ממשים את זכותם הדמוקרטית-
    לא מגיעים לקלפי, לא מתפקדים למפלגות שמייצגות אותם, לא יוצאים להפגין...רק יושבים על הגדר, מבקרים, מתאוננים...

  •   מסכים איתך. הם מיעוט אלים.  (לת) נעמן
    • 22:33
    • 02.07.12

  •   מודרניסט יקר, עמדתך מגוחכת והיא נסיון ברור להסיט את הדיון לפסים לא רלוונטיים מושיקו
    • 22:51
    • 02.07.12

    שוטרים מתורגלים היטב בקריאות גנאי. לו היתה המפגינה קוראת לו נאצי, הוא יכול היה פשוט לעצור אותה, כיוון שזו עברה פלילית (העלבת עובד ציבור). שוטרים משתמשים בסמכות הזו כלפי אזרחים באופן קבוע. אבל זה לא מה שקרה. מה שקרה זה ששוטר במשקל 90 קילו (אם לא יותר) וחמוש באקדח, עמד וחנק בחורה כחושה שלא שוקלת אפילו 50 קילו. וואלה, איזה גבר שבגברים. זה בכלל לא משנה מה היא אמרה לו ואם היא מנוולת. שוטר שמפעיל כוח בצורה כזו, בשעה שלא נשקפת לו סכנה, ברור ששיקול הדעת שלו פגום לחלוטין ועדיף לכולנו שלא יהיה במשטרה, ואני מקווה שימוצה עמו הדין.

  •   גרמל שממל אורי
    • 22:53
    • 02.07.12

    אפשר להאשים אותה בהעלבת עובד ציבור, הפרעה לסדר ציבורי ועוד.
    בשום מקרה כזה חניקה לא מוצדקת.
    יש לדאוג כי אדם שלא שולט בעצמו לא יישא נשק.

  •   שכנעת אותי, חניוק. אם היא קראה לו נאצי היתה לו סיבה מוצדקת לחנוק אותה. עכשו אתה מבסוט?  (לת) מבסוט!
    • 22:54
    • 02.07.12

  •   דיי משחק אותה איזה אליטיסט. מתחבא תחת מילים גבוהות וחידודי לשון. בתכלס יש לך הגיון של פומפיה. מה יש כאן להוסיף תגיד לי? השוטר צריך לעוף מהמשטרה וגם לכלא.נקודה. אז צעקה לו נאצי. זה נאמר ע"י בן אדם שלא מייצג כלום. לא הלבישו שום פוליטיקאי מהימין במדי נאצי, כמו חבריך מהימין שעשו זאת באופן מאורגן. וכן הרוב תומך במחאה שביבי אהוב לבך אמר שהיא מוצדקת. אתה מתוסכל ולכן מגיב כך. דמוקרטיה ישראלית? אם אתה עוד קורא לזה דמוקרטיה אחרי השתוללות המשטרה שאתה אפילו לא מגנה אז באמת אתה שטוף מח. שחרר מאיתנו נמאסת
    • 23:26
    • 02.07.12

    דיי משחק אותה איזה אליטיסט. מתחבא תחת מילים גבוהות וחידודי לשון. בתכלס יש לך הגיון של פומפיה. מה יש כאן להוסיף תגיד לי? השוטר צריך לעוף מהמשטרה וגם לכלא.נקודה. אז צעקה לו נאצי. זה נאמר ע"י בן אדם שלא מייצג כלום. לא הלבישו שום פוליטיקאי מהימין במדי נאצי, כמו חבריך מהימין שעשו זאת באופן מאורגן. וכן הרוב תומך במחאה שביבי אהוב לבך אמר שהיא מוצדקת. אתה מתוסכל ולכן מגיב כך. דמוקרטיה ישראלית? אם אתה עוד קורא לזה דמוקרטיה אחרי השתוללות המשטרה שאתה אפילו לא מגנה אז באמת אתה שטוף מח.

  •   אתם מגיבים בלי לקרוא, אה? כתבתי "מובן מאליו שעל השוטר להיענש"... אבל בדיוק כמו מופרעי הימין הקיצוני בימי רבין, וממש כפי שכתבתי, אתם מוצאים תירוצים להתנהגותכם הנאלחת - במקום להבין שמילים מובילות לאלימות, ואם תמשיכו להתפרע סוף האלימות להגיע. דג הגרילה שוחה בים האיכרים, אמר מאו וצדק. אז אתם הים. ומי יהיו הדגים? יש לקוות שהאגף היהודי בשב"כ נותן את דעתו לסוגיה... מודרניסט .
    • 23:33
    • 02.07.12

    אתם מגיבים בלי לקרוא, אה? כתבתי "מובן מאליו שעל השוטר להיענש"... אבל בדיוק כמו מופרעי הימין הקיצוני בימי רבין, וממש כפי שכתבתי, אתם מוצאים תירוצים להתנהגותכם הנאלחת - במקום להבין שמילים מובילות לאלימות, ואם תמשיכו להתפרע סוף האלימות להגיע. דג הגרילה שוחה בים האיכרים, אמר מאו וצדק. אז אתם הים. ומי יהיו הדגים? יש לקוות שהאגף היהודי בשב"כ נותן את דעתו לסוגיה...

  •   הגיון של פומפיה! חחח  (לת) זאביק השועל
    • 01:54
    • 03.07.12

30 היא קראה לי גרגמל חתחתול
  • 21:24
  • 02.07.12

אז התרגזתי

31 אם הוא נשאר במשטרה-בושה לכולנו בושה למדינה
  • 21:25
  • 02.07.12

שלא יעכבו לו קידום,שלא יספרו איזה עבר נפלא יש לו ושלא יגידו שזו מעידה חד פעמית.פשוט לפטר.אנשים כאלה צריך להקיא מעצמנו.גם מאבטח הרמטכל,לוחם מעוטר ואיש "נפלא" הלך לכלא כי "מעד פעם אחת" אבל בפעם הזו הוא גרם לטראומה לבחורה לכל החיים!

32 במחוז תל אביב לא סירבו להתייחס?  (לת) המגיה שמגיע לו
  • 21:26
  • 02.07.12

33 משטרה מסורסת=מדינת תוהו ובוהו.  (לת) אזרחית מבוהלת
  • 21:26
  • 02.07.12

34 מה לגבי המקרה של הכאת מפגין שנעצר לאחר מעצרו בתוך בניין העיריה? האם זה נחקר?  (לת) עמית
  • 21:28
  • 02.07.12

  •   צודק זה היה פשוט מזעזע. אגרוף לפניו של אדם אזוק - מגעיל וחמור.  (לת) BB
    • 22:19
    • 02.07.12

  •   לא פחות חמור זה מה שעשו לו במעצר עצמו זיו
    • 00:47
    • 03.07.12

    לא איפשרו טיפול רפואי למרות שהעין דיממה

  •   יעזור אם מישהו יזהה את השוטרים המכים wgkindler
    • 00:53
    • 03.07.12

    העצור צולם כשהוא מוחזק ומוכה על ידי שוטרים רחוק מההמולה בתוך בניין עיריית תל אביב (אפשר לחפש "הפגנה תל אביב שוטרים מכים עצור" בגוגל, ולמצוא את הסרט ביוטיוב).

    בכיתוב הנלווה לסרט יש לינק לצילום של שוטרים המחזיקים בעצור. יעזור מאוד אם מישהו יזהה אותם וישלח את שמם (סודיות מובטחת) לאימייל שמופיע ליד הסרט. אנא צפו ונסו לזהות.

  •   הנה לך שם! מוריה
    • 03:52
    • 03.07.12

    זה בדיוק מה שקרה לאחי, חייל קרבי בן 20, ב- 01.04.12 ע"י עופר אילת (מתיימר להיות חוקר נוער, בפועל הוא מתעלל נוער). במסגרת "החקירה" הוא כפת את אחי בידיו ורגליו, הושיבו על כיסא והיכה אותו דקות ארוכות (בעיטות ואגרופים איפה שפוגע), באין שומע ואין גואל. אומנם אלו לא השוטרים הספציפיים מאותו אירוע, אך מדובר באותו סוג של מתעלל שמקבל משכורת מהמיסים שלי ושלך. הוא נתחיל איתו

35 יסוכם: שוטרים לא יעשו סנאף במרחב הציבורי.  (לת) יש כאלה שפורנו משפיע עליהם ממש קשה
  • 21:41
  • 02.07.12

36 קצין שקרן מארץ השקרנים! Eddie Shor
  • 21:44
  • 02.07.12

אם המפגינה קראה לו "נאצי"- הוא היה חייב לעוצרה בחשד להעלבת עובד ציבור.
העובדה שלא עשה כן- אך מחמירה את מצבו כי הוא חשוד כעת גם בהשתמטות מביצוע מטלה חוקית, הפרת אמונים ובמעילה באמון הציבור.
חוץ מזה הפעלת כח בלתי סביר בעליל- תקיפה חבלנית בנסיבות מחמירות כי הוא ניצל לרעה את כח המשרה.
יחד עם זאת ואעפ"כ, צפו שיועלה בדרגה תוך קיצור פז"מ כי זאת המשטר(ע).

37 הגננת, תגידי לה... היא קראה לי "נאצי"!  (לת) ליבוביץ' צדק
  • 21:44
  • 02.07.12

38 כל הכבוד למפגינה שהגישה תלונה. כל מילה אחרת על התנהגות המשטרה מיותרת.  (לת) שומר חוק
  • 21:47
  • 02.07.12

39 היה צריך להתאפק אבל אם קראה לו נאצי היא מכחישת שואה.  (לת) פסיפלורה
  • 21:49
  • 02.07.12

40 למה אני לא מאמין לשוטר? אפילו אם זה כן היה נכון, ההתנהגות של השוטר פסולה t
  • 21:51
  • 02.07.12

אפילו אם הסיפור של השוטר נכון, עליו היה להתנהג בצורה אחרת ולא כמו אחרון העבריינים, בטח כאשר מדובר בשוטר בעל דרגה כזאת בכירה. אבל כנראה שמה שאומרים על ההבדל, או חוסר הההבדל, בין שוטרים לעבריינים הוא נכון...

41 כלומר לפי דבריו הוא מודה בתקיפה... עודד
  • 22:04
  • 02.07.12

אם באמת היא קראה לו נאצי זה בהחלט לא מכובד. אבל הנימוק של הטחת עלבון לביצוע תקיפה אלימה לא היה מתקבל אפילו מעבריין רחוב מתחיל. בטח שלא מקובל בתור נימוק ממי שאמור להיות איש אכיפת חוק מקצועי.

42 מי שלא נצי והוא קצין משטרה זכאי לחנוק מפגינה?  (לת) יצרים
  • 22:20
  • 02.07.12

43 בתור חייל בחברון קראו לי נאצי לא פעם- ולא חנקתי אף אחד עמי
  • 22:27
  • 02.07.12

ותאמינו לי שהתחשק לי. לא שאני מעודד שימוש בכינוי (מה הקשר?), אבל יש דרכים טיפה יותר אפקטיביות להתמודד עם זה (תגיש נגדה תלונה)

44 מאיה גורקין - איזה פה מלוכלך. גועל נפש. איזה חינוך. עוד אחת שחושבת.  (לת) דוד
  • 22:31
  • 02.07.12

45 האיש הזה חייב לעוף הביתה ובלי פנסיה ופיצויים  (לת) אייל
  • 22:36
  • 02.07.12

46 מאוד פשוט, קצין שלא יודע לשמור על שלוותו צריך לרדת לדרגת שוטר מקוף. שמוליק
  • 23:09
  • 02.07.12

מקצין מצפים שישמור על קור רוח ויתנהג ע"פ קודים דמוקרטים מחמירים, אחרת שישיים את הדרגות על השולחן, ויפוטר לאלתר.

47 ואין אף גינוי של פראי השמאל הקיצוני על הפרובוקציה "הנאצית" של פורעת הסדר הנבזית, הדבר מלמד עליכם לא מעט, לכן הציבור זועם עליכם.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 23:11
  • 02.07.12

  •   חמודי, אתה כותב כל הרבה שטויות במשפט אחד. לך לישון! לילה טוב.  (לת) XXX
    • 23:32
    • 02.07.12

  •   אל תדאג איציק. יש בחירות. ובבחירות כל המחאה לא שווה מנדט אחד.  (לת) יום הבוחר
    • 23:35
    • 02.07.12

  •   בוא אני אסביר לך לאט, כדי שתבין חיפאית
    • 00:52
    • 03.07.12

    אנחנו לא מאמינים לשוטר שהיא קראה לו נאצי.
    אבל רק בשביל הדיון אנחנו מוכנים לקבל את ההנחה שזה נכון...

  •   לו ראית את הסמויים בערב ההוא, היית מדבר אחרת.  (לת) מי אמר "שמפניה" ולא קיבל?
    • 01:14
    • 03.07.12

  •   בגלל שיש סרטון, כפרה עומרי
    • 01:18
    • 03.07.12

    והמילה 'נאצי' כלל לא נשמעת בו. מה שלא שומעים הוא גינוי שלכם, אנשי הימין הקיצוני, של אלימות כוחנית של מי שאמור לשמור על הסדר הציבורי במדינה - ועל שלום האזרחים.
    אם היא קראה לו 'נאצי' - זה בסדר לחנוק אותה?
    רק מי שכל חייו סובבים סביב אלימות כזו, מי שמרשים לעצמם לשפוך חומצה בפניהם של שוטרים, לשרוף בתי תפילה של מי שאינם יהודים ולאיים בפוגרומים על פליטים - יכולים לחשוב ככה. אני מתבייש שאתם חלק מהעם שלי. אני מתבייש שמי שהקימו את המדינה הזו - על יסוד הערכים היפים והנעלים של היהדות, עשו זאת בשביל שאנשים כמוכם יוכלו למצוץ את החיים ממי שלא חושבים כמותם - ועוד מכנים את עצמכם 'יהודים'.

  •   אדיוט שימושי  (לת) ת
    • 02:14
    • 03.07.12

  •   תכלס זה לא ממש שמאל קיצוני, זה המרכז של המרכז והעם תומך במחאה  (לת) אחד מהים
    • 04:33
    • 03.07.12

48 There is hope: He took it as an insult. I was afraid they view it as a complement. JustLooking
  • 00:10
  • 03.07.12

There is hope: He took it as an insult. I was afraid they view it as a complement.

49 החונק מבוסטון הביתה מייד, לא מבין איך לא השעו אותו  (לת) ומהאותות מה עם אוחיון הרמאי? נעצר גם?
  • 00:12
  • 03.07.12

50 Bad Lieutenant  (לת) ...
  • 00:19
  • 03.07.12

51 נו ואם זה נכון? האם ראינו חיילי צה"ל חונקים מתנחלים בחברון? הרי הם קוראים להם נאצים בערך פעמיים ביום...  (לת) עמי
  • 00:20
  • 03.07.12

52 משטרה אלימה דרור קהלני
  • 00:27
  • 03.07.12

גם בהפגנה בדרום תל אביב המשטרה דרסה את המפגינים עם סוסים והתנהגה באלימות המשטרה חסרת סבלנות ומנצלת את הסכמיות שלה

53 כאן יש שוטר שחונק מפגינה...לפני כחודש קצין בצהל תקף אישה צעירה שהפגינה למען הפלסטינים. אפשר לא להסכים עם מהות ההפגנה, אבל אין מקום לתקיפה פיזית של המוחים...רק כי הם אמרו משהו שלא נעם לאוזני המשטרה או קציני הצבא  (לת) פשיטת רגל מוסרית
  • 00:40
  • 03.07.12

54 דנינו - אם לא תדיח את שפרלינג, זה התחלת הסוף של כהונתך כמפכ"ל.  (לת) Moises
  • 01:04
  • 03.07.12

55 מצחיק שימנים טורחים להגיב בהארץ. כאילו שנקרא ונגיד יש משהו בטענות ההזויות שלכם
  • 01:19
  • 03.07.12

אנשי השמאל הם אנשים חושבים. לא שטופי מח כמוכם. פתטי שמגיבי ימין חושבים שיש טעם להגיב כאן.

56 באמריקה, שבא לאזרחים יש זכויות ומערכת משפט רצינית, היא כבר הייתה מליונרית, והקצין הנכבד היה יושב בכלא.  (לת) 123
  • 01:30
  • 03.07.12

57 טוב שלא קראה לו נאצי מסריח הוא היה יורה בה 999
  • 01:35
  • 03.07.12

תעצור אותה ותביא אותה לפני שופט ואם אינך יכול לשלוט בעצמך תעבוד במקום אחר

58 אם יש צדק וסדר וחוק-מקומו בכלא  (לת) שוטר חונק מפגינה?!
  • 02:39
  • 03.07.12

59 אל דאגה מחש תקבור את זה רועי
  • 03:42
  • 03.07.12

מייד אחרי שכולנו נשכח. אחרי ככלות הכל הקצין יקודם וחוקרי מחש יחזרו למשטרה בהמשך.

60 מחזק ידי כל מפגינה ומפגין, אבל המקס' שה'שוטר' הזה יחטוף זה כאב גב נמרוד, חולון
  • 06:33
  • 03.07.12

מישיבה של לא יותר משעה על כסא עץ לא נוח במח"ש -
האם יש כאן ולו קורא אחד המאמין שהמנגנון הרקוב של גוף החוקר את עצמו יעניש 'אחד משלהם' על אקט שכזה? איזה מסר זה יהיה לכל כח המפזר הפגנה? התמונה האנטי- דמוקרטית הקשה לו לא רק שתישאר אלא גם תתחדד - לא חניקה בודדת אקראית אלא אלה מכוונת היטב.

61 שוטר אלים ושקרן כמו כל היתר. עכשיו מכסה את התחת שלו מרוב פחד.  (לת) שיעיפו אותו
  • 06:35
  • 03.07.12

62 בארהב ובמדינות רבות במערב יולי
  • 07:45
  • 03.07.12

היו החוליגנים בהפגנה חוטפים אלות על הראש.משטרת ישראל מתנגת בכפפות משי לחוליגנים ששורפים בנקים ,מקללים שוכרים ומפגינים ללא רשיון. השיסוי נגד השוטרים הו "טריק" שקוף למדי.הציבור הישראלי לא מקבל ומבין התנהגות זו.עובדה ההפגנות הן ללא קהל אמיתי,מי שמשתתף שם הם אנשי שמאל,תנועות נוער שמסיעים אותם בהסעות מאורגנות ואנרכיסטים בשקל. חזרו למחאה אמיתית,באופן חוקי והעם יהיה איתכם.

63 למה כותרת "שוטר" האיש קצין בכיר וראוי היה להדיחו על המעשה!!!  (לת) דוד בר דרור
  • 07:52
  • 03.07.12

64 שכל הפעילים שחטפו מכות ילכו למח"ש ויגישו תלונה  (לת) כל הכבוד לגורקין
  • 08:04
  • 03.07.12

65 דנינו, ההסתה היא של המשטרה כנגד המוחים ולא להיפך, האלימות שלכם מתועדת ואינה מוטלת בספק  (לת) פעל או לך
  • 08:20
  • 03.07.12

66 יוסי שפרלינג - שתחנק  (לת) אסף
  • 08:41
  • 03.07.12

67 לפי התגובה היא לא שיקרה דרור
  • 09:45
  • 03.07.12

היא רק ניבאה את התנהגותך

68 הכתובת היא ביבי ואהרונוביץ, לא השוטרים שמאלנית ציונית
  • 09:59
  • 03.07.12

מי שנותן את ההנחיות, את התקציב והטון, זה הממשלה, לא השוטרים. זה שמגייסים חומר לא טוב למשטרה, מעבידים אותו יותר מדי ומשלמים לו מעט מדי זה לא מקרה. המחאה צריכה להתמקד בקודקוד שמקרקס אותנו.

69 כשתמצאו שוטר דובר אמת - הודיעו לי  (לת) נפתלי אור-נר
  • 11:20
  • 03.07.12

70 נקווה שלא לא מריחה, מהשפה לחוץ, אלא שיוסקו מסקנות אמיתיות גם אישיות וגם כלליות  (לת) מחזה מביש
  • 11:26
  • 03.07.12

71 שפרלינגת האם אתה בעל מכה ? האם ילדך מוכים ?  (לת) ציניקן
  • 17:00
  • 03.07.12

72 מסיבות מקלות גזר דין ולא משפיעות על פסק הדין עוד באאורופה קראו לי נאצי
  • 19:37
  • 03.07.12

תקיפה אלימה

73 היו שם כל כך הרבה אנשים שיכולים להעיד שהיא לא קראה לו נאצי, וגם אם כן התגובה לא מוצדקת.  (לת) דני
  • 23:21
  • 03.07.12

74 הוא שקרן,הבחורה הזאת לא מתבטאת ככה,מצא את "הקללה" הכי גסה-ממציא,שקרן  (לת) אלים
  • 00:05
  • 04.07.12

75 השוטר החונק גורג ארמני
  • 00:21
  • 04.07.12

עם ישראל זה עם ששונא אחד את השני לא יודעים לפרגן אחד לרעהו
כמעט כל הכותבים כאן שונאי משטרת ישראל
נראה אותכם עומדים שם כמו השוטרים ולאחר מכן תדברו
אימי ז,ל הייתה אומרת שקודם כל היהודים יעשו שלום עם היהודים ולאחר מכן עם הערבים המבין יבין

76 אני לא מפגין כי אצלי השוטר הזה היה מת רק מאינסטינקט מומחה קרב מגע
  • 04:01
  • 04.07.12

אם מישהו מעז לחנוק אותי תוך שניה הוא על הרצפה עם אף בתוך המוח.

וכן, אחר כך אני הייתי אוכל מכות רצח מעשרות שוטרים צמאי דם...

זו הסיבה שלעולם לא אלך להפגנה :-)

77 רואים שזו לא חניקה חנקני
  • 10:32
  • 04.07.12

המפגינים מבצעים פרובוקציה , שוטר הגיב .
אבל לא חנק אותה , אם לי היו קוראים נאצי אני הייתי עונה לה
בצורה משפילה מאוד .
אבל חד משמעית רואים את הידיים על השכמות !!!

78 הוא רק רצה להוכיח שהוא ראוי לכל תואר  (לת) אחד כזה מקומו אכן ברייך
  • 11:08
  • 05.07.12

79 השוטר החונק שמעון
  • 05:21
  • 10.07.12

לטענת השוטר שהמפגינה קראה לו נצי גם אים זה נכון זה מצדיקק לחנוק בת בגיל של הבת שלו אני לא מאמין לשוטר שוטר שחונק אז בטוח ישקר בטח על מעבר חציה הוא בטח שוחט

80 השוטר החונק שמעון
  • 05:49
  • 10.07.12

אים ניסו שחם קודם למפקד משטרת ירושליים אז השוטר החונק יכול להיות מפכל המשטרה כמה שיותר אלימות ובהמיות יותר קידום ישראל 2012

81 החונק יעקב
  • 07:43
  • 18.07.12

בשלושת העשורים האחרונים המשטרה קלטה לשורותיה חומר אנושי ירוד. עם משכורות נמוכות כפי שהמדינה מתגמלת את שוטריה אין לאנשים איכותיים כל מוטיבציה להצטרף לשורות המשטרה.
בעיה החמורה היא שרבים מפליטי התרבות המתגייסים למשטרה מגיעים גם לקצונה ולפיקוד. ראו נא את מקרה הקצין החונק.