מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

השב"ס אישר ליגאל עמיר לצאת מבידוד

אחר 17 שנה בהפרדה, יוכל רוצח ראש הממשלה לרצות את המשך עונשו בתא עם אסירים נוספים ולצאת לטיולים בחצר

שירות בתי הסוהר אישר ליגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, לעבור לראשונה מאז שהחל לרצות את עונשו מאגף הפרדה לאגף רגיל עם אסירים נוספים. בשב"ס קיבלו את ההחלטה לאחר שביהמ"ש הורה להם בכמה הזדמנויות שונות לבחון מחדש את תנאי הפרדתו של יגאל עמיר בכלא.

עמיר מרצה זה 17 שנים את עונשו בהפרדה מלאה משאר האסירים. עד 2006 שהה עמיר בתאו כשהוא מצולם במשך 24 שעות ביממה ובהשגחה צמודה, מבלי לאפשר לו לדבר עם איש. המצלמות הוצאו מתאו, אך הוא המשיך לשהות בהפרדה, תוך שהוא זכאי לשיחות טלפון וביקורים. העילה המרכזית למאסרו בתנאי הפרדה היתה הטענה שנשקפת מסוכנות מצדו של עמיר, שלא הביע עד כה חרטה על מעשיו, וכן שקיים חשש לחייו.

ההפרדה של עמיר נבדקת ומאושרת כל חצי שנה על ידי ועדת ההפרדות של שירות בתי הסוהר. במקרה שלו, ההחלטה להאריכה כל פעם הסתמכה על חוות דעת של השב"כ והמשטרה שדרשו את המשך הפרדתו משאר האסירים. ואולם לקראת ועדת ההפרדה שהתכנסה בימים האחרונים, לא הגיעה לשב"ס אף דרישה מגורמי הביטחון להמשיך בנוהל הקיים.

בשירות בתי הסוהר טוענים שלא מצאו הפעם עילה להמשך החזקתו של עמיר בהפרדה ולכן הוחלט להעבירו לאגף רגיל. ועדה של הארגון כבר החלה לבחון אסירים שיוכלו להיות יחד עם עמיר באותו התא. בשב"ס טוענים ששכניו לתא "ייבחרו בפינצטה", כהגדרתם.

יגאל עמיר בדיון בבית המשפט המחוזי בנצרת ב-2010
יגאל עמיר בדיון בבית המשפט המחוזי בנצרת ב-2010. צילום: תומר נויברג

אם יתבצע המהלך צפוי עמיר, המרצה את מאסרו בכלא רימונים, לעבור כבר בימים הקרובים לאגף רגיל. שם יוכל לנהל חיי חברה עם אסירים נוספים, לצפות בטלוויזיה, וליהנות מקו טלפון בתדירות גבוהה יותר מזו שזכה לה עד היום. לא מדובר באגף פתוח שבו האסירים יכולים לשהות כל היום מחוץ לתאים או לצאת לעבודות חוץ, אך עם זאת, יוכל עמיר לצאת לטיול בחצר עם אסירים נוספים במשך שעתיים בכל יום.

בדצמבר 2010 דחה בית משפט העליון ערעור של עמיר שדרש לצאת מבידוד ואישר את המשך בידודו למשך חצי שנה נוספת. השופטים מרים נאור, אסתר חיות וניל הנדל קבעו בהחלטתם שלמרות דחיית הערעור "ניתן יהיה לשקול אפשרות כזו בעתיד, בלי לקבוע מסמרות בדבר". בבית המשפט העליון אף הציעו להמשיך את הפרדתו של עמיר עם אסיר נוסף בתא ההפרדה, אולם עמיר עצמו דחה את הבקשה בטענה שהפרדה זוגית תנציח את מאסרו בהפרדה עד לסיום ריצוי עונשו. באותו דיון בבית המשפט כתבו השופטים עוד כי "גם 15 שנים לאחר המעשה הנורא בו הורשע עמיר, מצביע החומר בכללותו על סכנה לביטחון המדינה, מכך שעמיר יפיץ את משנתו הקלוקלת בבואו במגע עם אסירים אחרים".

במאי 2011 אישר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את בקשתו של עמיר להיפגש שלוש פעמים בשבוע עם אסירים לצורך לימוד תורה ותפילה. בית המשפט ציין בהחלטה שיש לבחון את נושא ההפרדה של עמיר. מאז יוצא עמיר מתאו רק לצורך התפילה וחוזר לבידוד; כעת, יוכל לקיים את לימודי התורה שלו בחברת אנשים נוספים במשך כל שעות היום. בתחילת מאי השתחרר מבית הכלא אחיו של הרוצח, חגי עמיר, לאחר שסיים לרצות את עונשו.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה כי "בימים אלו נבחנה ההחלטה לשילובו של האסיר יגאל עמיר עם אסירים נוספים. כעת בוחנים בשירות בתי הסוהר את אופן היישום של ההחלטה".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עדין לא מאוחר להוציא אותו להורג  (לת) עובדיה סלמה
  • 04:01
  • 04.07.12

  •   הנה רעיון רועי
    • 08:15
    • 04.07.12

    פולוניום-210

  •   המנוול עוד יהפוך למטיף של הכלא עם מאות אלפי מעריצים מבית ש"ס ואחרים אבי
    • 08:38
    • 04.07.12

    אין ספק שנעשתה טעות שהשאירו את החולרה בחיים ונכון שעדיין לא מאוחר לתקן את הטעות. האיש פגע במלכות וגם לפי הדת דינו אחד: מוות.

  •   רעיון גדול ! זה יעזור להמשיך ולהסתיר מה באמת קרה שם.  (לת) שלמה פידרמן
    • 08:53
    • 04.07.12

  •   לתלות אותו על אותו עמוד עם ברואן ברגותי ושאר רוצחי האזרחים שישובים בכלא  (לת) עובדיה צודק
    • 09:01
    • 04.07.12

  •   אין שום הבדל בין רצח אזרח לרצח חייל (שאגב בוא אזרח הממלא את חובתו , או מתנדב ליותר מחובתו)  (לת) משה ששון
    • 12:07
    • 04.07.12

  •   הכיסדרה כי טוב שישימו אותו היכן שיושבים רוצחי ישראלים ביחד עם אסירי חמאס ואז הם כבר יטפלו בו יפה יפה. ואם יחזיק מעמד גם יעשו עליו עיסקה וישחררו אותו ישר לעזה בפעם הבאה ושם כבר יזכה לכבוד מלכים ( או שאולי לא??) והכל יהיה בסדר וחסכנו אלפי שקלים ביום כדי לתחזק את חתיכת הרפש הזה במקומותינו ובא לציון גואל (או שלא....)  (לת) עושה סדר
    • 13:37
    • 04.07.12

  •   אפשר לחשוב שמדינת ישראל של היום כולה דבש ונופת צופים,כולם גנבים ומושחתים החל מראש הממשלה שלך ועד הפקיד הקטן ,גבולות המדינה פרוצים,נוער שתוי ומסומם,משטרה מושחתת ואימפוטנטית,ואתה עדיין בוחש באתר ארכיאולוגי שנקרא יגאל עמיר,ככל שהזמן חולף אני מבין כמה הבחור הזה תמים וציוני אמיתי  (לת) הממשלה שלך מוציאה להורג כל יום מחדש את אזרחיה
    • 22:38
    • 04.07.12

02 הגיע הזמן. אחמד
  • 04:04
  • 04.07.12

אנחנו לא. USA.

  •   אתה יודע אחמד, לצד ההסתה הפרועה כנגדו ועל-אף סימני השאלה לגבי מה התרחש באותו לילה, בעצם, מעולם לא נתנו לו לדבר. מה כ"כ פוחדים שהוא יספר לנו ?  (לת) יוסי
    • 12:42
    • 04.07.12

03 נבלה מתועבת אבל... אדם
  • 04:13
  • 04.07.12

גם לנבלות מגיע לחיות בכלא בתנאי מחייה אנושיים...

04 יום אחד הוא עוד יקבל חנינה... אתם הרי יודעים. מנשה
  • 04:26
  • 04.07.12

http://www.youtube.com/watch?v=o6mmTZKtMns

  •   הוא יקבל חנינה לפני או אחרי הרוצח ברגותי?  (לת) שאלה למנשה
    • 07:28
    • 04.07.12

  •   וזה יקרה אחרי שיצליחו לשבור את ההתנגדות לחקירה ממש , לא סרק סרק, של סילוק רבין וזכיית החתרן הבלתי לאה שגעון פרס במשרת ראש ממשלה.  (לת) שמחה שורצהונר
    • 08:51
    • 04.07.12

  •   שורצהונר, נבדקת לאחרונה?  (לת) משרד הבריאות
    • 09:01
    • 04.07.12

  •   יגאל עמיר כנראה יצא מהבידוד בדד אלך...
    • 09:20
    • 04.07.12

    והוא מטקבק בכתבות של הארץ...

    שיחשבו טוב טוב אם להוציא אותו מהבידוד כי משנתו כבר הועברה לשמחה שורצהונר (שמחה שכולה מהולה בעצב)

  •   "משרד הבריאות" הוא מגיב בשכר מהקרן לישראל חדשה. אינו מסוגל להתמודד ובמקום זה מגיב בנסיון עלוב לרצח אופי.  (לת) שמחה שורצהונר
    • 12:09
    • 04.07.12

05 אני לא הצלחתי להביא ילד לעולם, יגאל כבר עשה את זה  (לת) חיי שם
  • 04:38
  • 04.07.12

06 לימוד תורה א
  • 04:41
  • 04.07.12

שיתחיל מלא תרצח

07 אני מבין שהכנסה לבידוד אינה מוגדרת פורמאלית כעונש ולכן אי אפשר להשתמש בה לנצח. אובייקטיבי
  • 04:42
  • 04.07.12

אבל לאיש הזה מגיע להענש מקסימאלית, ובהעדר עונש מוות ועבודות פרך, אין הרבה אלטרנטיבות לבידוד.

לכן, החלטה אומללה, אלא אם כן ניתן להעבירו לכלא של אסירים בטחוניים, איתם יש לו מכנה משותף של פגיעה במדינה. הם יוכלו להפוך אותו חיש קל ליהודי המחמד שלהם, על כל מה שכרוך בכך...

08 האם הארץ וקוראיו צפו בתכנית ב.
  • 04:48
  • 04.07.12

של בן כספית ?

ראו מה אומרת דליה רבין ? ומה היא מוסרת שאמה לאה אמרה לה מייד אחרי הירי בכיכר ? ומה אמר יובל רבין בטלויזיה? ומה השיב כרמי גילון לבן כספית על שאלת חור הכניסה מקדימה ?

09 למה אין בישראל עונש מוות? אלון
  • 04:51
  • 04.07.12

הלוקח חיים של אדם אחר,
לא מגיע לו לשלם את אותו מחיר?

10 ממש מסוכן ... אפשר לחשוב שאם יגאל עמיר יקנה בקטינה עם שאר האסירים הוא יפיץ את משנתו המסוכנת ברחבי הארץ באמצעות כתיבת הסתה על עטיפות של במבה והשלכתם מעבר לגדר עם כיוון הרוח (אזרח תמים שימצא את הבמבה העמיראית מיד ירוץ כמו זומבי שטוף מוח ויתנקש בביבי וברק בלי לחשוב פעמיים)... גם הסכנה שאסירים אחרים יפגעו בו נשמעת קצת מגוחכת, אלא אם כן יוצאים מתוך הנחה שרוב האסירים הכבדים שישהו איתו יושבים שם על התפרעויות של האנרכיסטים ובבילעין. ידוע כמובן ש99% מהאסירים מצביעים לחד"ש ולמר"צ ויתנכלו ליגאל עמיר פי עשרות מונים מביהמש המחוזי . גם כן דמוקרטיה ושמירה על עיקרון השיוויון ועיקרון השפיות  (לת) למקרה שמישהו לא הבין
  • 04:52
  • 04.07.12

11 שלא יראה אור יום הבטחתם אברהם אבן עזרא
  • 04:52
  • 04.07.12

האיש רוצח כמו כל רוצח אחר במדינה, ויש לטפל בו כרוצח מיוחד שלא יראה אור
יום הובטח, יום יבוא ועוד תשחררו אותו מאהדת הקהל- מנובל שירקב בכלא עד שתצא נשמתו

12 מענין איזו תורה הוא הולך ללמד עכשיו? ויהי בכי לדורות
  • 04:57
  • 04.07.12

ללא ספק את תורת השינאה, צרות המוחין, את "כן תרצח", ולגדל דור של פנאטים מסוכנים שישימו את הטאליבאן ואת אל-קאעידה בכיס הקטן שלהם.

13 אמרתי אלוהים אתם ובני עליון כולכם אכן כאדם תמותון וכאחד השרים תפולו  (לת) תהלים פרק פב פסוק 6
  • 05:01
  • 04.07.12

14 אני לא מבין על מה מגיעה לו ההטבה הזאת?? מור ויין
  • 05:01
  • 04.07.12

עוד מעט יקצבו לו גם את העונש,ובהמשך יהיה אדם חופשי.

15 בידוד בידוד אבל להתייחד עם אשתו נתנו לו  (לת) G
  • 05:20
  • 04.07.12

  •   שמעתי טענות שההריון נעשה בידי שליח... האמת אני לא אתפלא. גם אני הייתי מחפש שליח לזה.  (לת) יואבחלב
    • 07:04
    • 04.07.12

16 הלוואי שאסיר אחר יחסל אותו!  (לת) ירון
  • 05:24
  • 04.07.12

  •   מי יחסל? אם אוכלוסיית הכלא היא מדגם של כלל האוכלוסיה, הרי שרק מיעוט מצער מבין האסירים סבור שהנ"ל עשה דבר לא ראוי (או שונה במהותו מהרציחות היומיומיות שהורגלנו בהן). האחרים מתחלקים בין אלה שחושבים שהוא גיבור לבין אלה שחושבים שהוא קדוש. מוריסי
    • 06:29
    • 04.07.12

    מי יחסל? אם אוכלוסיית הכלא היא מדגם של כלל האוכלוסיה, הרי שרק מיעוט מצער מבין האסירים סבור שהנ"ל עשה דבר לא ראוי (או שונה במהותו מהרציחות היומיומיות שהורגלנו בהן). האחרים מתחלקים בין אלה שחושבים שהוא גיבור לבין אלה שחושבים שהוא קדוש.

  •   מי יחסל? אם אוכלוסיית הכלא היא מדגם של כלל האוכלוסיה, הרי שרק מיעוט מצער מבין האסירים סבור שהנ"ל עשה דבר לא ראוי (או שונה במהותו מהרציחות היומיומיות שהורגלנו בהן). האחרים מתחלקים בין אלה שחושבים שהוא גיבור לבין אלה שחושבים שהוא קדוש. מוריסי
    • 06:30
    • 04.07.12

    מי יחסל? אם אוכלוסיית הכלא היא מדגם של כלל האוכלוסיה, הרי שרק מיעוט מצער מבין האסירים סבור שהנ"ל עשה דבר לא ראוי (או שונה במהותו מהרציחות היומיומיות שהורגלנו בהן). האחרים מתחלקים בין אלה שחושבים שהוא גיבור לבין אלה שחושבים שהוא קדוש.

  •   למה 4 פעמים אותה תגובה (שהיא אמנם מאוד מתוחכמת ומבריקה)  (לת) למה?
    • 10:02
    • 04.07.12

17 לפי התחזקות הנאציונליסטים בארץ, בעוד שנה הוא ישוחרר. ובעוד שנתיים יזכה לתואר גיבור לאומי  (לת) קתו הזקן
  • 05:51
  • 04.07.12

18 מקווה שי' עמיר השהיד, יקבל את הטיפול המגיע לו מהאסירים השכנים...  (לת) daym
  • 05:53
  • 04.07.12

19 בית המשפט פעל בכל הנושא כשפוט של השב"כ . ברגותי רצח הרבה יהודים ומתעתד להמשיך בהנהגת ארגון להשמדת יהודים. עליו אין הגבלות . הוא בסדר. אין שום "משנה" של עמיר וברור לכן שהשב"כ רוצה למנוע ממנו קשר עם העולם החיצון כדי שלא יעביר מידע שלא נוח למישהו . הכל כאן מסריח.  (לת) נעמי מילר
  • 06:01
  • 04.07.12

  •   מדינת שב"כ פלדרמאוס
    • 06:22
    • 04.07.12

    בכירי הרוצחים הפלסטינים נהנים מתנאים מקלים בבתי כלא ישראליים שם הם חופשיים "להפיץ את משנתם הקלוקלת" ואף לנסח משנות פוליטיות ולהשפיע על העולם החיצון. היחס לרוצח הנתעב יגעל עמיר הוא בושה וחרפה ונובע אך ורק מנקמנות אידאולוגית ופוליטית של "החברה הטובים" שם למעלה. ישראל היתה ונשארה מדינה עם "הבטחון" כדת רשמית ועם השב"כ\צה"ל\מוסד\משרד בטחון כרבנים הראשיים. אין עוד.

  •   רציתי לשאול אם את במקרה קרובה של ארתור מילר??  (לת) יאיר
    • 06:34
    • 04.07.12

  •   מישהו אמר "מרדכי ואנונו"?  (לת) הבודד מהבידוד
    • 06:36
    • 04.07.12

  •   אתה טועה מישהי
    • 08:47
    • 04.07.12

    זה לא שייך- לא מדובר פה בשמאל או ימין מדובר פה בסימבול של אלימות וחוסר דמוקרטיה ולכן הוצאתו מבידוד או הקלה כל שהיא בעונשו, שנובע מהעובדה שלרובנו יש זיכרון קצר, רק מוכיחה כמה ההיסטוריה צפויה לחזור על עצמה. אין שום קשר לרוצחים אחרים, הרצח של יגאל עמיר אינו "רק" רצח של אדם אחר... ולכן ההשוואה לכל רוצח אחר, גם לרוצח כמו ברגותי היא שגויה.. ובוודאי שיש לו משנה.. ! והפחד הוא שהיא מתחילה להיות היום נחלת הכלל

20 אםמ יש צדק בעולם . האסירים בכלא יתנו לו את העונש המגיע לרוצח ראש ממשלה.  (לת) הבחנה ברורה
  • 06:04
  • 04.07.12

  •   ומהו העונש המגיע לרוצח ראש שממשלה? ללא שם
    • 07:01
    • 04.07.12

    לא הייתי שם את כל הכסף שלי(לא שיש לי משהו) על זה שיש צדק בעולם...

  •   ההבחנה בין רציחת ראש ממשלה מהמערך לבין רציחת בן אדם סתאאאאם היא שיא הפשיזם ! מתאימה למשטרים אפלים  (לת) לול אפס
    • 08:23
    • 04.07.12

  •   גם לנו הסמולנים ששולטים בביהמ"ש מותר להיות קצת פשיסטים. לא רק לכם.  (לת) אפלולי
    • 10:04
    • 04.07.12

  •   אף אחד לא אמר שהעונש יהיה רצח הרוצח. יש דרכים איומות יותר לגרום לנבל לא לרצות לחיות, או לחזור לבידוד.  (לת) הבחנה
    • 12:20
    • 04.07.12

21 יגאל עמיר ראש הממשלה הבא של ישראל! יש לכם ספק בעניין?  (לת) אלכס
  • 06:11
  • 04.07.12

22 לדעתי- אולמרט בחירה נהדרת  (לת) דוד רץ
  • 06:28
  • 04.07.12

23 ואני מציע אם כבר חיים רגילים  (לת) תנו לו גם אקדח
  • 06:40
  • 04.07.12

24 סוף סוף... יעל
  • 06:51
  • 04.07.12

נקווה שההחלטה תתקבל ועמיר יצא מהבידוד. כך אולי יגיע הרגע ואחד האסירים יעשה את מה שבית המשפט לא עשה ויחסל אותו. מגיע לכלב המסריח והמנוול הזה עונש מוות. יגאל עמיר... ימח שמך וזכרך לעולם ועד...

25 יום עצוב למדינת ישראל אסתי
  • 06:57
  • 04.07.12

מדובר באדם ששינה את החיים של כל אחד ואחד מאיתנו ובמובן מסוים הוא רצח את כולנו ולכן העונש היה צריך להיות מרחיק לכת.המדינה הייתה צריכה לחוקק אז חוק מיוחד עבורו שאומר שאסור להוציאו לעולם בחזרה לחיות לצד אנשים בתוך הכלא ובטח מחוצה לו. אבל המחוקקים שלנו לא נימצאים במקום אישי וציבורי כזה שהחלטה כזאת הייתה מסוגלת לבוא לידי ביטוי .
.אנחנו לא מדינה באמת דמוקרטית.

26 יגאל עמיר יצא מבידוד רמי
  • 06:59
  • 04.07.12

איך זה קורה לנו?האם מישהו פשוט שכח לשלוח דו"ח ? האם היה כאן סוג של לחץ על שב"ס המוכר במחוזותינו?כן מסוכנות לא מסוכנות - חירטוט לשמו!!!.17 שנה יש ופתאם היום אין?התסריט בעולם מתוקן היה צריך להיות שהבנזונה היה משחרר אותנו מנוכחותו עם כדור במצח כבר במהלך ההשתלטות עליו בככר - אבל במעוז הדמוקרטיה של המזרח התיכון הוא חי ונושם,לא מביע חרטה,יושב 17 שנה בבידוד ולפתע , אופס , מישהו שכח לחשוב,להוציא דו"ח,נלחץ או חלם חלום הזוי.הנחמה היא שהשב"ס יבחר בפינצטה את ההרכב האנושי שיהיה עם עמיר בתא.כל מה שכתבתי עג כה יתהפך בהרף עין אם מישהו פשוט החליט שנכון יותר להפסיק לתת לעמיר להנות מהעובדה שהוא לבד בתא, ויתחיל מעתה לסבול עוד יותר כאשר יהיה בחברתם של אסירים מאד לא נחמדים.

27 שלב ראשון בהפיכתו של עמיר לשר המשפטים. נראה מוגזם?! חכו.  (לת) יואבחלב
  • 07:03
  • 04.07.12

28 התעייף... יוצא לסייסטה באולפנה John Doe
  • 07:14
  • 04.07.12

התעייף... יוצא לסייסטה באולפנה

29 יגאל עמיר רוצח הדמוקרטיה , אבל במה הוא גרוע מסמיר קונטאר? אלכסנדר
  • 07:21
  • 04.07.12

לו אירגון טירור היה דורש שיחרורו אז זה היה בסדר?

30 להעביר אותו לכלא של האסירים הבטחוניים. הם יעריכו את ה"עבודה" שביצע, ויאמצו אותו בשמחה כצעצוע היהודי הרב-שימושי.  (לת) אובייקטיביסט
  • 07:24
  • 04.07.12

31 תוך זמן קצר הדתיים ידאגו לשחרר אותו  (לת) שבתאי
  • 07:26
  • 04.07.12

32 יגאל עמיר מציל עם ישראל  (לת) אריה
  • 07:30
  • 04.07.12

  •   אתה יכול להחליף את השם, אבל לא לשם של חיה, אפילו לצבוע, קרוקודיל או כריש לא מגיע לשאת את שמך...  (לת) daym
    • 06:32
    • 05.07.12

33 מגיעה לו פרס ישראל וצלש  (לת) מגיעה לו
  • 07:31
  • 04.07.12

34 עם כל סלידתי מהרוצח , זו דוגמא למוסר כפול של התקשורת שאימצה את הנרטיב של דליה רבין לעוות את מערכת המשפט בכל מה שנוגע לרוצח הזה ( מה עם רוצחים נתעבים יותר ממנו לטעמי , כמו רוצחי ילדים ? ). ומה זה אומר על התקשורת שאינה מפרידה במקרה זה בין הרגש הדוחה אותו ובצדק, להצמדות ללשון ולרוח החוק כפי שהם דורשים, תחזיקו חזק....במקרה של מחבלים עם 20 שנות מאסר ? צבועים כבר אמרנו ?....  (לת) אבי.ש
  • 07:36
  • 04.07.12

  •   יגאל אמיר טרוריסט לכל דבר יובל
    • 12:27
    • 04.07.12

    רק שבניגוד לרוצחים באיתמר ולשאר הטרוריסטים, הוא הצליח לבצע חצי הפיכה - גרם למפלגה שלו לעלות לשלטון.
    בגלל זה הוא רוצח נתעב יותר מרוצחי ילדים ומכל שאר הרוצחים. הרוצחים האלה סיימו את חייהם של אדם אחד, שניים או אפילו 10. עם עוד כמה יגאל אמירים אפשרי לשנות את חיי כל מי שגר במדינה, ולהפוך את הדמוקרטיה השברירית שלנו לדיקטטורה לכל דבר - עם כל ההשלכות.
    על כך שהוא אויב הדמוקרטיה מגיע לו עונש מוות.

35 חיי החברה הסוערים בכלא מדוע מראים את תמונתו?
  • 07:55
  • 04.07.12

"לנהל חיי חברה" סוערים במחיצת אבות רוצחי ילדיהם, מחסלי העולם התחתון ואנסים. זו החברה היאה לרוצח ראש הממשלה עד לגמר ריצוי עונשו.

36 אני בטוח שזה לפי הוראה מגבוה. איך ייתכן שהשב'ס לבדו מחליט החלטה כזו? מעניין מי נתן את האור הירוק. גד
  • 07:56
  • 04.07.12

בטח בהמשך הוא יתחיל לקבל קיבת אבטלה מביטוח לאומי, ובסוף אולי יזכה גם לתנאי פנסיה של חבר-כנסת. החלטה מבישה ומדאיגה.

37 רוצח נשאר רוצח.  (לת) לא נשכח ולא נסלח
  • 08:00
  • 04.07.12

38 איפה החמישיה כשצריך אותם...  (לת) אורן
  • 08:02
  • 04.07.12

39 כולם יודעים שהוא לא הרוצח,זה משחק מכור בין עמיר ולשב"כ.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 08:03
  • 04.07.12

  •   כולם בישיבה שלך, אתה מתכוון?  (לת) תיקון קל
    • 10:05
    • 04.07.12

  •   מה יהיה אתך, יא בובליל? סימק שטיצקי
    • 13:00
    • 04.07.12

    חשבתי שסגירת המכולת תביא לשיפור במצבך הבעייתי. מסתבר שטעיתי ו"ההכיון" שלך נשאר מעוות כשהיה. אם אותו טמא מזרע נבלים אינו הרוצח - מה היה לו לקחת חלק במישחק מכור?

  •   עוד רכש ענק של אסכולת ר"ג, ובן טיפוחיו של הדיקן, דרור הנאור. אתם התחרות הגדולה ביותר לאסכולת פ"ת המהפכנית! תגיד, שקיק של תבונה, אז למה השב"כ איננו מתנגד בוועדה למהלך? ומדוע הודה מר עמיר ברצח?  (לת) רפי בוסקילה
    • 15:46
    • 04.07.12

40 הוא צריך להרקב בבידוד עד יום מותו !!!!!!!! עוד שנה גם תיתנו לו חנינה ????? רננה
  • 08:03
  • 04.07.12

אחרי השמחה שהפגינו משפחת עמיר כשהאח הגדול יצא מהכלא, עכשיו בטח יחגגו באולם שמחות את ההקלות שנותנים לרוצח - והבן שלו יבוא לבקר אותו
עם אשתו ואימו וכל משפחת הרוצח יצאו במחולות - ככה שוכחים את מעשהו הנפשע של הרוצח - נא לחשוב שוב אם לתת לו הקלות - זה לא מגיע לו !!!
מחר עוד ישחררו אותו - אחד מבני משפחתו יחטוף איזה מנהיג ואז יאלצו לשחרר
את הרוצח בתמורה לשחרור החטוף - נשמע דמיוני ? אבל אצל משפחת עמיר
הכל אפשרי - אז לא להקל בעונשו בבקשה ולהשאירו בבידוד עד יום מותו הקרב
במהרה בימינו !!!!!!!!!

41 זעקה !!!!!!!!!!!הצילו אותנו ממדינה זו.האיש היה צריך לתלות. nav p",פ"ת
  • 08:04
  • 04.07.12

מישהו השתגע. גם את השופטים לנדות.ההאיש הרס את המדינה.אם היה במקום רבין ראש ממשלה ימני מיד היו מוציאים אותו להורג.
איזה נחס המדינה וכל המערכת.מישהו השתגע אצלנו.
מקווה שמישהו יחסל אותו בכלא.

42 ומחר נראה אותו מקדש את השבת בביתו עם טירמבובלר ובנו והחיוך המעצבן שלו.  (לת) זאת הרחמנות על פושעים !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 08:06
  • 04.07.12

43 הייתי שולח אותו לאתו מקום שהוא שלח את מנהיגנו האהוב יצחק רבין ז״ל.  (לת) אלכסנדר
  • 08:11
  • 04.07.12

  •   גם אם רבין לא היה "מנהיגי האהוב" (אף רו"מ לא אהוב עליי - הם פקידים!)  (לת) אין כמה מיקרוגרם פולוניום בשבילו??
    • 08:27
    • 04.07.12

  •   לשם היה מגיע ממילא בתוך שנה-שנתיים אמנון
    • 08:32
    • 04.07.12

    מעשן כרוני ושתיין, בגילו (73) ממילא לא היה שורד יותר מדי - יגאל לא שלח אותו לשם אלא רק קיצר קצת את התור.

    ובהזדמנות זו, "אהוב" על שום מה? על שום שנהנה לשבור לערבים את הידיים ואת הרגליים? על שום שירה למוות על שחיינים בלתי-חמושים במים?

    בריון, פושטק, כמו כל חלאות מפא"י ויוצאי בי"ס כדורי.

  •   אתה חיב לקחת לעצמיך פסיכיאטר שינסה לרפא את השכל העקום שלך,.  (לת) אלכסנדר
    • 10:10
    • 04.07.12

44 יגעל עמיר רצח יהודי מטעמים אידאולוגיים. הוא מחבל, וככזה יהודה
  • 08:17
  • 04.07.12

הוא זכאי לאותם תנאים כמו שאר המחבלים, ובראשם ברגותי. מקומו באותו כלא יחד עם שאר המחבלים. יש לשחררו בעסקה הבאה שתעשה עם הפלשתינאים ולהעבירו לרצועת עזה, כמו שאר המחבלים.

45 איך שנמחק החיוך  (לת) עופר
  • 08:21
  • 04.07.12

46 הייתי מוציא אותו מהבידוד ישר לאבו כביר דני ב.
  • 08:31
  • 04.07.12

לידיים של הפרופסור יהודה היס הפתולוג.
שיעשו מחקר על המוח המעוות הזה ןלראות מה הסימפטומים שהביאו אותו לרצוח ראש ממשלה בישראל.
לך תדע אולי זה מהאוכל התימני.

47 Why give this PUNK a break???????JUst asking  (לת) someone
  • 08:33
  • 04.07.12

48 התלהמות בזויה מהרהר
  • 08:35
  • 04.07.12

יגאל עמיר הרוצח נדון למאסר עולם. בישראל מאסר עולם משמעו שלילת חרות. בישראל מאסר עולם, אין משמעו בידוד לכל החיים.
התגובות לכתבה - מזעזעות. הכותרת היסטרית.
חבל שעיתון הארץ מעניק כותרת ראשית לידיעה חסרת כל חשיבות או משמעות.
לא ראוי לרחם על יגאל עמיר, שרצח את ראש ממשלתנו. לא ראוי להתעלל ברוצח יגאל עמיר, כשם שלא יתכן שמישהו יתעלל בכל רוצח אחר.
הכותרת הראשית היא תעודת עניות. התגובות ההיסטריות לכותרת הן ביטוי מצער מאד לכך שאין בישראל סקטור אחד שאמון על שמירת זכויות האדם. אם מה שראינו פה מייצג את דעת השמאל, הוא לא "שמאל" במובנו היפה. ממש לא.

49 לימוד תורה ותפילה? ומה עם "לא תרצח"!  (לת) יסמין
  • 08:38
  • 04.07.12

50 איזה דכאון לראות את הפרצוף של האידיוט הזה על הבוקר. כבר עדיף לראות את השימפנזה האיראנית...  (לת) דד
  • 08:40
  • 04.07.12

51 שולחיו של הטינופת יושבים בכנסת ומדברים על טרור ערבי. קלוזו 955
  • 08:44
  • 04.07.12

ישראל הפכה מזמן למדינה וירטואלית.
הישראלי הממוצע לא זוכר מה היה שעה קודם.
אפשר למכור ל הכל והוא משוכנע שהוא גזע עליון.
פשוט לאיש אין מראה.

52 לא נקמה כי אם עונש כבד מאד, כולל בידוד דודי אלקן
  • 08:50
  • 04.07.12

בענישתו של הרוצח יגאל עמיר לא צריכים לערב כל יצר נקמה. האיש ביצע מעשה נורא שגרם למדינת ישראל נזק כבד והנוגד את הדיבר "לא תרצח" ועל אלה מגיע לו עונש כבד מאד. העובדה שהאיש כאריזמאטי ושלא הביע חרטה והסיכון שהאיש יפיץ את משנתו המרעילה בקרב ציבור האסירים הנתונים להשפעות מסוג זה מצדיקים את המשך בידודו בכלא.

53 אם כבר חיי חברה אז חברת קדישא !!!!!!!!!!  (לת) אחד העם
  • 09:01
  • 04.07.12

54 תודה לאל , אוהב אותך יגאל עמיר , יבוא יום וב"ה הקב"ה ישלם שכרך אמן  (לת) גואל
  • 09:03
  • 04.07.12

55 יש לי תחושה ש.... רוחוול, מעלה עכוז
  • 09:05
  • 04.07.12

בקרוב ב"ה נזכה לראות את זיו פניו בכנסת ישראל, אם לא למעלה מזה.

56 הגיע הזמן לשחרר  (לת) כרמי ג
  • 09:15
  • 04.07.12

57 מדינת בננות! צריך לתת לו עונש מוות! אלעד
  • 09:20
  • 04.07.12

רק במדינת בננות שלנו יש לרוצח כזה שיפור התנאים! גועל נפש. מאחל לו דיכאון קליני, בדידות, וכאב אין סופי.

58 העונש היחיד המתאים לרוצח הוא מוות  (לת) אורן האתאיסט
  • 09:21
  • 04.07.12

59 הגיע הזמן אהרון
  • 09:24
  • 04.07.12

ובאותה הזדמנות צריך להתנצל בפניו על העוול שנגרם לו לאורך השנים.

אני לא חושב שאני היחידי שחושב כך, אבל גם אם אני נגד אלימות, סבורני שישראל חבה לו ליגאל עמיר חוב גדול של כבוד, על אותם אלפים שחייהם ניצלו בשל אותו ארוע בכיכר .

די. צריך לסלוח ולהמשיך הלאה, ויפה שעה אחת קודם.

60 האיש רצח גיבור ישראל איתן הבת-ימי
  • 09:24
  • 04.07.12

מקווה שבאגף החדש ימצא הבריון שיגאל את עמיר מבתוליו

61 עם ישראל רקוב והורקב עד בלי די. הכל לפי הצורך של הבנקאות והרבנות.  (לת) ק.א.
  • 09:26
  • 04.07.12

62 הטמטום של הבידוד רק הפך את עמיר ל"קדוש מעונה"  (לת) שמאלני שפוי
  • 09:27
  • 04.07.12

63 החלטה חשובה לדמוקרטיה הישראלית שי
  • 09:27
  • 04.07.12

אני איש שמאל ואני סבור שבדמוקרטיה אין מקום לענישה על ענישה. האיש נשפט והורשע ונגזר עונשו. ההפרדה במשך 17 שנה היא עונש שמאפיין משטרים אפלים, לא דמוקרטיה.

64 הקלות? האיש הזה היה צריך לקבל גזר דין מוות  (לת) ירושלמי זועם
  • 09:38
  • 04.07.12

65 עונש מוות לאלתר פלוני
  • 09:40
  • 04.07.12

אם היה בארץ עונש מוות הייתי שמח לבצעו על הגועלי הזה, (ביחד עם עוד הרבה חלאות החיות בנעימים בכלא על חשבוננו).
אני זועק שוב - אכיפה חריפה תוריד את הפשיעה!!!

66 היחס לרוצח רבין צריך להיות כמעט זהה ליחס לרוצחי רחבעם זאבי. העובדה שמדובר ברוצח יהודי אינה מצדיקה את את היחס הנבדל. ההבדל ביחס נובע בעיקר מההשקפותיהם הפוליטיות של העיתונאים והשופטים
  • 09:40
  • 04.07.12

מגיע להם עונש כבד ודומה.

67 מדינה לא יכולה לנהוג אפילו ברוצח מתועב האופן אכזרי ונקמני. 17 שנה בבידוד זה עונש חמור יותר מרצח. . טוב עשה בית המשפט שהורה לשבס לבחון את הוצאתו מהבידוד. שישב בכלא כאסיר עד סוף חייו.  (לת) שומר חוק
  • 09:41
  • 04.07.12

68 לא נותנים....... נח
  • 09:45
  • 04.07.12

...... הטבות לרוצח שניסה "להרוג" את הדמורטיה-וכמעט הצליח!!!!

69 עונש מוות גם כאן פלוני
  • 09:46
  • 04.07.12

גם ארה"ב מבצעת עונשי מוות ואין שום סיבה לא להצטרף אליה!!!!
עדיין לא מאוחר לנקות את הכלא מהטינופת שרצחה את רוה"מ.

70 שלעולם לא יצא מבידוד  (לת) שישאר סגור
  • 09:49
  • 04.07.12

71 יגאל עמיר נבלה סרוחה יגאל
  • 09:57
  • 04.07.12

צריך להינמק בכלא, בבידוד כל ימי חייו.
הייתי גם נותן לו לעשות את צרכיו בחדר ומאפשר לו עצמו לפנות את הסירחון פעם בשבוע.

72 כן, החלאה יפתח ספר תורה. .. ..וואו, איזה אשר "יהודי"... ציונית
  • 09:58
  • 04.07.12

מייחלת את כל סל התרופות, כולל השתלות לנבלה הסרוחה הזו.

73 ברור שמטרת הכתבה היא לגרום למישהו מ"גורמי הביטחון" להתעורר ברגע האחרון וכן להגיש בקשה להמשיך בבידוד  (לת) מישהו נרדם בשמירה?
  • 10:03
  • 04.07.12

74 השלב הראשון לקראת השחרור יאן אוכל קורצא
  • 10:10
  • 04.07.12

השלב הראשון בתכנית השדולה לשחרור הילד של גננת הדמים הסתיים בהצלחה. השלב השני - מתן חנינה "למען פיוס בעם" - יבוא לאחר מינויו של נשיא המדינה הבא. בכל מקרה, הממזר בן הנידה ייצא לחופשי בעוד 8 שנים או פחות מזה.

75 בידוד זה לא עונש.. ניר
  • 10:13
  • 04.07.12

העונש היחיד שמגיע לו זה צמצום צריכת החמצן בחדר קטן יותר, נטול חלונות וחשוך.

76 מי יודע יתכן שבחצר או בתא החדש יחכה לו שם איזה בקבוק "שמפניה"?  (לת) אני מאמין
  • 10:31
  • 04.07.12

77 אני לא מבין איך זה יכול להיות הרי הוא לא ערבי! רק לרוצחים ערבים מותר!  (לת) אחד שתמהה
  • 10:32
  • 04.07.12

78 תודה רבה לתגובות השמאל הנאור שנחשף כאן במלא ערוותו כאילו זכויות אדם  (לת) זה רק לערבים רוצחי יהודים
  • 10:36
  • 04.07.12

79 עוד לא החליט מי הבא בתור  (לת) עוד כחו במתניו
  • 10:41
  • 04.07.12

80 יום יבוא והוא ישוחרר לחלוטין, כך נאמר לי בשיחה סגורה ע"י בכיר לשעבר בשב"ס, פחד אלוהים.  (לת) דרום אפריקני
  • 10:44
  • 04.07.12

81 עמיר הוא לא פולארד טעות במספר
  • 10:48
  • 04.07.12

עמיר סתם בדל אנוש עלוב. לא ראוי שיזכירו אותו בכלל ועדיף שיסתלק מישראל לכל הרוחות

82 יגאל עמיר ספייק
  • 10:49
  • 04.07.12

צדיק. ישר צנוע נתן את חייו למען עמו . מלך של ישראל

83 יגאל עמיר לא רצח רק את ראש הממשלה .... אני
  • 10:55
  • 04.07.12

הוא רצח תהליך פוליטי ,שבמסגרתו אם היה מתקיים היינו חוסמים המון מלחמות , רצח אלפי חללים וקורבנות שנרצחו ללא עוול בחפם במהלך כל מחלמות ישראל מאז , רצח את התקווה שנוכל לגדל את הילדים בשקט בלי פחד , רצח את השקט הנפשי , רצח את התקווה שאי פעם יהיה שלום!!!

84 אם משחררים רוצחים אחרים אז למה בעצם לא אותו ???? נק' למחשבה
  • 11:07
  • 04.07.12

אם משחררים טרוריסטים שרצחו הרבה יהודים ועוד כל מיני נהגים שדורסים ומפקירים אז למה לא את יגאל עמיר ?? האם דמו של ראש ממשלת ישראל לשעבר יצחק רבין ז"ל אדום יותר משל שאר אזרחי המדינה ??!?!???!
כל הרוצחים צריכים לקבל את אותו עונש מאסר או עונש מוות לחילופין לא יכולה להיות אפליה בין עונש מאסר לרוצח שרצח ראש ממשלה או לרוצח שרצח סתם אזרח פשוט מהשורה ...
אם משחררים רוצחים או מנקים להם שליש אז גם לו צריך .
כיאלו מערכת המשפט מפרידה בין דם לדם ועושה אפליה לפי נסיון תעסוקתי כזה או אחר.

85 כל הרצח הזה מעורר הרבה סימני שאלה  (לת) מיקי
  • 11:10
  • 04.07.12

86 למגיב בתגובה 44 ירון
  • 11:16
  • 04.07.12

אתה חי בסרט רע!!! תאר לך שמחר עקום אדם ויחליט שצריך להרוג את אבא שלך כי הוא מסכן חיים?? חולי נפש אתם.

87 הוצאתו מבידוד דן בן זכאי
  • 11:22
  • 04.07.12

בס"ד
בושה וחרפה

88 לא פלא שכל פושעי העולם מעדיפים ישרא-הל  (לת) גם בושה פאסה
  • 11:23
  • 04.07.12

89 החיוך של הנבלה נעלם. זה שווה משהו  (לת) יואב
  • 11:24
  • 04.07.12

90 תגובה שוש
  • 11:27
  • 04.07.12

ייגאל עמיר צריך לשבת בחושך לכל חיים

91 תגובה שוש
  • 11:30
  • 04.07.12

הבן אדם צריך להרקב בכלא לא לראות אור

92 שבשעורי-התורה ילמד את הדיבר "לא תרצח"!!!  (לת) דוידי הרמלין
  • 11:57
  • 04.07.12

93 בקרוב גם יבקשו ממנו להדליק משואה ביום העמצאות  (לת) בקרוב...
  • 12:50
  • 04.07.12

94 יגאל עמיר הוא טרוריסט ולכן צריך לשחרר אותו בעסקה  (לת) סתם מישהו
  • 13:15
  • 04.07.12

95 BERK  (לת) פטריסיה
  • 13:18
  • 04.07.12

96 זה לא יגאל עמיר הרוצח מתי תבינו!!!!  (לת) אחד העם
  • 13:41
  • 04.07.12

97 משפחה מתועבת  (לת) סיגלית
  • 13:46
  • 04.07.12

98 אינני רוצה שאחד כזה יתפלל אלי  (לת) אלוהים
  • 13:54
  • 04.07.12

99 המקום של עמיר הוא לא בכלא יוני
  • 13:58
  • 04.07.12

אלא בקבר.
את ביבי צריך לשים בכלא על הסתה.

100 הגיע הזמן לשחררו!  (לת) ניר
  • 14:09
  • 04.07.12

101 יגאל עמיר יושב על רצח ש"נשיא" אחר ביצע! אלי הרחובותי
  • 14:12
  • 04.07.12

כל הסיפורים של שונאי הימין למיניהם לא יעזרו, האחראי לרצח עדיין חי ומשמש בתפקיד "אזרחי ראשוני" ועד שלא יבצעו חקירה אמיתית ע"י אנשים מבחוץ אף אחד לא יאמין שיגאל עמיר הוא הרוצח! כל העובדות מראות ש"החקירה" בוימה ע"י אנשי "האחראי האמיתי"!!!

  •   כל הכבוד.עדיף לשתוק.לא מאמינים לך.ניטשה אמר שבשעה שאדם רואה משהו רע\אכזרי הוא בטוח שעיניו מטעות אותו,כי הרי הדבר לא ייתכן.המיעוט שבמיעוט יגיד ראיתי רע ועכשיו אשאל שאלות.יצא לי חרא של ניסוח ובכל מקרה אתה זן נדיר  (לת) חזק ואמץ
    • 15:54
    • 04.07.12

  •   אלי, אתה אינטלקטואל ענק! שני בגדולתו רק למר אינפיניטי-חמיש! אנא האר עיני: האם פרס רצח את רבין בגלל שחמד את לאה או שמא היה זה אוסף הוויסקי האגדי של הנרצח? תודה לך, מאור גדול!  (לת) רפי בוסקילה
    • 17:22
    • 04.07.12

  •   "שכחת" לשאול האם פרס רצה להיות ראש ממשלה במקום "הקדוש" רבין! אלי הרחובותי
    • 21:51
    • 04.07.12

    שאלת על לאה ושאלת על וויסקי אבל "שכחת" שאם מישהו נקרא "חתרן בלתי נלאה" ע"י..."הקדוש" בכבבודו ובעצמו יש "סיכוי סביר מאוד" שהתיאור הזה ניתן לפרס על רצונו להדיח את רבין ולתפוס את מקומו, לפעמים עושים זאת בבחירות דמוקרטיות ולפעמים.....אתה יכול למלא את החסר לבד למרות שאתה הזוי שמאלני!

  •   בדרך כלל אני לא מגיב למתנשאים שמאלנים הזויים אבל הפעם אחרוג ממנהגי אלי הרחובותי
    • 21:55
    • 04.07.12

    שאלת על לאה ושאלת על וויסקי אבל "שכחת" שאם מישהו נקרא "חתרן בלתי נלאה" ע"י..."הקדוש" בכבבודו ובעצמו יש "סיכוי סביר מאוד" שהתיאור הזה ניתן לפרס על רצונו להדיח את רבין ולתפוס את מקומו, לפעמים עושים זאת בבחירות דמוקרטיות ולפעמים.....אתה יכול למלא את החסר לבד למרות שאתה הזוי שמאלני!

  •   אם מישהו אחר ביצע את הרצח אז למה שיגאל עמיר יסכים להקריב את חייו ואף ישחזר את הרצח? מה ההגיון שעומד אחרי הדברים שלך?  (לת) אתה מדבר שטויות
    • 22:54
    • 04.07.12

  •   עדיין מחכה (לעד) לתשובה, האם "שכחת" שפרס היה "מת" להיות ראש ממשלה?  (לת) אלי הרחובותי
    • 23:57
    • 04.07.12

102 האחראי לרצח אוכל שותה ישן במלונות יוקרה לא בכלא והכל על חשבונינו! אלי הרחובותי
  • 14:17
  • 04.07.12

השמאלנים הצבועים נגד עונש מוות למחבלים ערבים רוצחי ילדים, נשים וזקנים אך הם בעד מוות לאדם שכלל לא רצח! האחראי לרצח יושב בירושלים בתפקיד "אזרחי ראשוני"!!!

  •   תשכח משמאל וימין.אין חיה כזו.תוכיח עצמך כזן נדיר ולא המוני שפעם אחת פגע במקרה  (לת) זן נדיר-חזק ואמץ
    • 15:57
    • 04.07.12

103 הזדמנות...להכיר אותו מקרוב!  (לת) א.ב.
  • 14:18
  • 04.07.12

104 המדינה דופקת את סוכניה.פולארד.עמיר.קצב.אולמרט. יוצא דופן: עזאם עזאם  (לת) ישראל
  • 15:47
  • 04.07.12

105 לשב"ס תלמדו מארה"ב עמרם
  • 16:12
  • 04.07.12

שם לאסירים אין רחמים וכל אחד מקבל בדיוק את מה שמגיע לו. דוגמא שכולם מכירים - פולארד , ישראל לוחצת אבל שחרור אין ולא יהיה. אבל פה רוצח נתעב ימ"ש כל הזמן יש מי שלוחץ מסביב. והשב"ס נכנע. מעניין מי ירצה לגור עם הרוצח בתא אחד.

106 מה אגיד לכם ..החמישיה הקאמרית צדקה ...חכו ותראו  (לת) יואב
  • 16:33
  • 04.07.12

107 לגבי הסכנה ש"עמיר יפיץ את משנתו הקלוקלת" - למרבה הצער בישראל של היום דעותיו של עמיר מ-1994 שהיו אז ימין קיצוני לא נחשבות בימינו עוד ככאלה והינן במפה הפוליטית של היום מרכז-שמאל.  (לת) יניב
  • 18:47
  • 04.07.12

108 למה בכלל הוא היה בבידוד? מדינה לא אנושית  (לת) ישוחרר מיד !!!
  • 18:55
  • 04.07.12

109 השב"ס אישר שחרור של יגאל עמיר לצאת מבידוד. נורה פייט
  • 20:26
  • 04.07.12

עדיף שינמק בכלא בודד עם יום מותו .מצער ששחרו אותו לאוכלויסת האסירים . טמון בו רקבון נפשי שאמור להרעיל אחרים. זבל אנושי . חבל שלא כולאים אותו באותו כלא של קצב . שניהם דמויות בזויות פסיכופטים שלא מכירים בחרטה.

110 מעורר שאט נפש, ה
  • 21:31
  • 04.07.12

השרץ הנתעב וחיוכו הזחוח היו צריכים להירקב בבידוד וללא אור יום עד יומו האחרון והעגום. לאן עוד נגיע?! חנינה בשלב הבא?!?

111 זה קורה בהשפעת החלקיק האלוהי בשווייץ,,הרבה דברים יתרחשו עכשיו בעולם,גם ליגאל עמיר מגיע קצת הקלה,ובואו נהיה אמיתיים,,המדינה לא הפכה למזבלה אחת גדולה? זו ארץ ישראל המיוחלת? למה שיגאל עמיר ימשיך לשבת בכלא בשביל משהו שכולם כבר שכחו ממנו?  (לת) 17 שנים בבידוד זה עונש גדול,די- לשחרר אותו!!!
  • 21:56
  • 04.07.12

112 אם אבא של עמיר היה שמו גולדמן או פרידמן מזמן היה משתחרר מהכלא,תפסיקו עם כל הצביעות הזו,כמו שהמדינה נראית היום,שוק עבדים מאפריקה ושחיתות שילטונית ביזארית,יגאל עמיר צדיק אמיתי!!!  (לת) פעל לטובת גבולות ארץ ישראל הפרוצים היום לרווחה וגדושי הזנות ושאר מרעין בישין,
  • 22:13
  • 04.07.12

113 למגיב 1 וחבורת הזבל שמתחתיו,אתם העונש הכי גדול של עצמכם!!!  (לת) עוד ישחררו אותו,נחיה ונראה
  • 22:23
  • 04.07.12

114 מפגרים מתי כבר תבינו יגאל עמיר לא הרוצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) רועי
  • 23:11
  • 04.07.12

115 מקווה שיוצא לחצר ושאסירים עם קצת מצפון, יתנו לו את הטיפול המתאים והמגיע לו בדין צדק....  (לת) daym
  • 06:35
  • 05.07.12

116 ייש ללמוד מהאמריקים הכובש
  • 01:22
  • 06.07.12

לדעתי זה הצעד הראשון לקראת שיחרורו של יגאל עמיר מכילאו,,,המחשבה שהחיוך של עמיר יסכם יותר מכל שאפשר לפתור בעיות של קבלת הדרג שנבחר להנהיג את העם,,תלמדו מההמריקאים עד כמה הם נחושים בהחלטתם שלא לשחרר את פולארד ,,הם יודעים שככל שיעבור הזמן כושר ההרטעה של מרגלים פוטנציאלים נגד האמריקאים ...ואילו אנו עומדים לקבל חיוך שפרושו יריקה על פרצופה של המדינה ,,,כך שיעודד בחור בן 17 לרצוח ראש ממשלה שלא נראה לו תוך ידע שהוא ישוחרר כאשר כוחו עוד במותניו

117 הבחור מלך  (לת) דני
  • 20:58
  • 04.11.13

פרוייקטים מיוחדים