מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מבוכה בפרקליטות בעקבות הכרעת הדין במשפט אולמרט

זיכוי רה"מ לשעבר התקבל בפרקליטות בהפתעה מוחלטת. פרקליט המדינה לדור ב-2008: אשא באחריות אישית למשמעויות שיעלו מהופעתי בפרשת טלנסקי

הכרעת הדין במשפט אולמרט התקבלה בהפתעה מוחלטת בפרקליטות המדינה לאור העובדה שמדובר בתיק בו היו מעורבים בכירי התביעה הכללית - בהם פרקליט המדינה משה לדור והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז, אשר התייצבו בחזית אל מול אולמרט ביחס לאישומים נגדו כפי שעלו מכתב האישום. לדור עצמו צפוי לכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת בלשכתו ב-18:00 ולהגיב על ההכרעה.

באוגוסט 2008 הסביר לדור במייל פנימי ששלח לכל הפרקליטים בפרקליטות את הסיבה מדוע החליט להופיע באופן אישי בעדות המוקדמת של מוריס טלנסקי. לדור רמז לאחריות אישית שייקח במידה שהמהלך ייכשל. "כידוע, החלטתי להופיע גם בעצמי בהליכים אלה (העדות המוקדמת) עשיתי זאת בעיקר מהטעם הערכי שבתיק זה ובנסיבות אלה נכון יהיה כי אתייצב בתפקידי הנוכחי בבית המשפט, ובכך גם אשא באחריות אישית למשמעויות שעשויות לנבוע ממהלך ייחודי זה".

בעקבות הזיכוי הבוקר של אולמרט באישומים המרכזיים נגדו, נשמעים קולות במערכת הציבורית והמשפטית לבדק-בית בפרקליטות ואולי אף לנשיאה אישית של אחריות מצד גורמים במערכת האכיפה שהיו מעורבים בהחלטה להגיש כתב אישום נגד אולמרט.

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל, הגדיר היום את הזיכוי כ"יום כיפור לפרקליטות המעיד כי היא לקתה במחדלים חמורים ואין מנוס מהקמת גוף ביקורת אמיתי לפרקליטות, חיצוני ובלתי תלוי שיחקור ויבדוק את צורת ההתנהלות ודרך קבלת ההחלטות שלה".

תקציר הכרעת הדין במשפט אולמרט

מי שהצטרפה לביקורת על התנהלות הפרקליטות בעקבות הכרעת הדין, היא עו"ד אירית באומהורן, מי שטיפלה מטעם פרקליטות מחוז ירושלים בתיק קצב ופרשה ממנו בעקבות חילוקי דעות על דרך קבלת ההחלטות בתיק. בשיחה עם "הארץ" היא אמרה ש"אין ספק שמדובר בכישלון דרמטי של הפרקליטות כי מלכתחילה ההתנהלות ודרך קבלת ההחלטות בתיק היו חריגות. פרקליט המדינה לדור בחר לנקוט בפרוצדורה חריגה וייחודית של גביית עדות מוקדמת מטלנסקי זאת עוד לפני שהוא היה משוכנע שיש מספיק ראיות בתיק. המשמעות הייתה בהכרח הגשת כתב אישום שבנסיבות אחרות ספק אם היה מקום להגיש".

לדבריה, תיק אולמרט הוא הוכחה לכך שהמערכת לא בודקת את עצמה ולא מסיקה מסקנות. "מתגובת הפרקליטות בבית המשפט יש לי הרגשה שגם היום הפרקליטות לא עוצרת ואומרת 'בוא נבדוק אולי טעינו' ההתנהלות בתיק הזה מחייבת קידום רעיון הקמת גוף ביקורת על הפרקליטות, אחרי הזיכוי המהדהד ברור שצריך להאיץ את הקצב שבהקמת גוף ביקורת שיבדוק את התנהלות הפרקליטות בתיקים גדולים וקטנים".

מנגד הבהיר פרופ' עמנואל גרוס, מומחה למשפט פלילי מאוניברסיטת חיפה, מהסקת מסקנות מוקדמת ביחס לפרקליטות בשלב זה. בשיחה עם "הארץ" אמר גרוס כי קשה בשלב זה להשיא עצות לפרקליטות כיצד לנהוג.

"יש כאן מפלה לפרקליטות", אמר גרוס. "גם אם קשה לקבוע אם מדובר בזיכוי שניתן היה לצפות אותו או להימנע ממנו, והאם החומרים שהיו בידי הפרקליטות אכן הצדיקו הגשת כתב אישום, צריך לזכור שאין חוץ מהפרקליטות גורם אחר שיכול להחליף אותה ולא צריך להזדרז ולרפות את ידי העושים במלאכה. לא התרשמתי שהכרעת הדין מצביעה על תקלה חמורה ביותר. זיכוי יכול להתרחש מפעם לפעם, יחד עם זה צריך לדעת שלא מדובר בעוד תיק רגיל אלא בתיק נגד ראש ממשלה מכהן וצריך לבדוק האם הפרקליטות עשתה שיעורי בית ביחס לראיות שבידיה מעבר לרגיל".

האם על פרקליט המדינה להתפטר מתפקידו?

"הפרקליטות אינה קבלן הרשעות", כך משיב ד"ר עומר דקל, מומחה למשפט מנהלי מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים, לשאלה האם על פרקליט המדינה להסיק מסקנות אישיות בעקבות הכרעת הדין בפרשת אולמרט. "מקצועיותה של הפרקליטות ותקינות פעילותה אינן נמדדות בהתאם לתוצאתו של ההליך הפלילי שהיא יזמה, אלא דווקא בהתאם לאופן פתיחתו של ההליך. איני סבור כי תוצאת המשפט מחייבת הסקת מסקנות אישיות על ידי פרקליט המדינה או כלפיו. אין ללמוד מעצם הזיכוי על התבונה שבהגשת כתב האישום".

ד"ר דקל ממשיך ואומר כי "אבוי לנו אם כל זיכוי במשפט יעיד רשלנות של הפרקליטות, שהרי אז אנו מצפים ל- 100% הרשעות. חשוב לדעת כי יש הבדל גדול בין התמונה הראייתית שהיתה בפני פרקליט המדינה לפני 4 שנים, כשקיבל את ההחלטה להגיש כתב אישום, לבין התמונה שנפרשה בסופו של דבר בפני בית המשפט, לאחר ששמע עדים, לאחר שנערכו חקירות, לאחר שההגנה הגישה את ראיותיה. העובדה שאולמרט זוכה בסופו של דבר, כשלעצמה, אינה מעידה על כך שההחלטה להגיש נגדו כתב אישום היתה שגויה". דקל מציין כי העובדה שאולמרט נאלץ להתפטר מתפקידו בעקבות האישומים לא צריכה להשפיע על המסקנות שצריך להסיק פרקליט המדינה. "העיקרון של שוויון הכל בפני החוק אינו כותרת סתמית. אין כל הצדקה שהסטנדרט שננקט כלפי אולמרט יהיה שונה מהסטנדרט שננקט כלפי כל אדם מן הישוב".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עד היכן מגעת שחיתותו - העביר הכל על זקן שעשתה הכל למענו  (לת) לאה ירושלים
  • 12:24
  • 10.07.12

02 כשל מתמשך של גורמי אכיפת חוק במדינה אלי
  • 12:26
  • 10.07.12

אנו עדים לשורה של כשלים בגורמי אכיפת החוק במדינה שמערערים את אמון האזרחים. הפרקליטות, המשטרה לא אחת מעורבים בעיסקאות טיעון שערורתיות בהן רוצחים ואנשים מסוכנים יוצאים בעונשים מגוחכים.
לית דין ולית דיין. אנשים בפרקליטות שגרמו לאולמרט עינוי דין מתמשך לא יתנו את הדין על מעשיהם וזה אינו צודק.

  •   אתה כותב כאילו אולמרט אדם ישר וללא רבב  (לת) אבי
    • 14:10
    • 10.07.12

  •   לא כשל ולא בטיח. אולמרט הודח כשהמשא ומתן על שלום היה קרוב למימוש וטוב שלידור והכסך של בעל הקזינו מחו"ל בעצם ניצחו בעקר -- סילוקו של אולמרט מהשילטון  (לת) אזרח פשוט
    • 07:08
    • 11.07.12

03 עוד סיבה שמגבירה את חוסר האמון במערכת המשפט  (לת) מאיר
  • 12:29
  • 10.07.12

04 מזבוב עשו פיל וההר הוליד בקושי עכבר  (לת) מאיר
  • 12:31
  • 10.07.12

05 לדור + כל צמרת הפרקליטות הביתה !!!!!!!! פרקליט
  • 12:40
  • 10.07.12

די מה קורה שם
אין אחריות אישית

06 למה כולם מתנפלים עכשיו אך ורק על הפרקליטות? את לינדנשטראוס כבר שכחתם? מי שהדיח ראש ממשלה מכהן, שנבחר בבחירות דמוקרטיות, היה מבקר המדינה, המדליף הסדרתי, שהחליט שהוא השליט העליון שיודע הכל ומבין הכל. מתי הוא יעמוד לדין על כל מעלליו, הדלפותיו, פרסום טיוטות שלא כחוק והמון חוכמה לאחר מעשה של מומחה לכל דבר, שמעולם לא ניהל שום דבר?  (לת) אבינועם עוקבי
  • 12:55
  • 10.07.12

07 פרקליט המדינה הבייתהההה אזרח מודאג
  • 12:56
  • 10.07.12

לדור חייב לשאת בתוצאות הפלת משטר אולמרט ולפנות את כסאו

08 לא מובן אזרח תמים
  • 12:56
  • 10.07.12

אם רוציםלהראות לעולם שהעם החדש לא מוותר על אי-צדק-----אז שלא יהיה משוא פנים-דין דרעי וקצב כדין אולמרט

09 אל תשכחו שבכל זאת מדובר בראש ממשלה לשעבר שהורשע היום בהפרת אמונים ולא באיזו טלית שכולה תכלת. גם אם הוא זוכה, ההתנהלות שלו באינסוף פרשות הייתה מסריחה לאין שיעור. לא מפתיע שאנשים רבים ובכירים עמדו מאחורי העמדתו לדין.  (לת) אחד
  • 12:58
  • 10.07.12

  •   לא שכחנו, אבל....... ההרשאה רחוקה מהאשמה, ובכל זאת הודח ראש ממשלה שלא בדרך הטבע. בהחלט צריך לעורר מחשבה!  (לת) אורי
    • 16:29
    • 10.07.12

10 שמח!  (לת) רפאל
  • 13:02
  • 10.07.12

11 חברה אתם מתבלבלים. רה״מ הורשע בפלילים!!! ארי
  • 13:04
  • 10.07.12

כל האינטרסנטים ובעלי החשבון חוגגים על חשבון הפרקליטים שעושים מלאכת קודש לביעור השחיתות והעבריינות הציבורית כנגד כל המלעיזים והמקטרגים. פרקליטים יקרים מחזק את ידכם בשעה קשה זו המשיכו בדרככם על אף כל הנאמר. חזקו ואמצו

12 לא יאמן -אולמרט הורשע בסעיף אחד וגם פרשת הולילנד בעיצומה -והאיש מחייך אברהם
  • 13:05
  • 10.07.12

אדם נורמלי היה קובר את עצמו מרוב בושה .

החיוך שלו מסמל יותר מכל לאן הדרדרה המדינה.

13 היכולת להפיל ראש ממשלה נבחר ע"י גחמה של פקיד בלתי נסבלת בדמוקרטיה
  • 13:05
  • 10.07.12

אחת משתיים :
או שמחוקקים חוק שאין לקיים הליכים משפטיים נגד ראש ממשלה מכהן (כמו בצרפת),
או שמבטלים את הילכת בג"צ המחייבת התפטרות עם הגשת כתב אישום.

המצב הנוכחי שבו לא רק שמקיימים הליכים בעת הכהונה, אלא שהגשת כתב האישום גוררת התפטרות - בלתי נסבלת מבחינה דמוקרטית ומאפשרת לטעות של פקיד ממשלתי שאיש לא בחר בו (או למנוולות שלו) להפיל ממשלה.

הנשמע כדבר הזה ?!

14 מישהו ראה את אמיר אורן שהבטיח לנו רעידת אדמה, עוד לפני שאולמרט ידע במה הוא מואשם?  (לת) איך אתה ישן בלילה?
  • 13:10
  • 10.07.12

15 לדור הוא שתול של הימין הקיצוני. לא אתפלא אם הוא קיבל מהם שוחד בשביל להפיל את אולמרט.  (לת) פוטש פוליטי
  • 13:18
  • 10.07.12

16 מה קרה? מי אמר שכל משפט צריך להגמר בהרשע?  (לת) מיגל
  • 13:20
  • 10.07.12

17 יש שופטים בירושליחם דב ניימן
  • 13:24
  • 10.07.12

אבל גם טועים,לפעמים, יועץ המשפטי של הממשלה לשעבר דני מזוז והפרקליט הראשי טעו? אז גם התקשורת כולה במשך כחמש שנים לימדה את הציבור ש הייתה שחיתות ושמעטפות טלנסקי הו אמת, רק שהעדים טלנסקי והעד השני בעילום שם ומסתירים את פניו, הן לא נכונות, האם סוללת העורכי דין הם הצודקים? גם פרשת הולילנד גם אגדה? צדק חברתי וחוק שוויוני אין "חיה" כזאת,

18 אולמרט, בל נשכח, בל נשכיח, הוא מהיום עבריין מורשע.  (לת) אינפיניטי
  • 13:27
  • 10.07.12

  •   אולמרט הוא מהיום האיש שהושקעו משאבים בלתי נדלים בהאשמתו בפלילים אינפנטילי
    • 01:59
    • 11.07.12

    שארגנו בשבילו עדות מוקדמת של טלנסקי, ש'הארץ' ועתונים אחרים כסחו לו ת'צורה, שעיתונאים מחוברים ידעו לפניו במה הוא מואשם, שהמבקר רודף הפרסום רקד על דמו, וכל זה כשהוא מכהן כראש ממשלה.

    ובאמת מצאו שפעם הוא חצה פס לבן. היה שווה כל רגע. ובעיקר דחוף.

19 להגיש ערעור ומיד שימיב
  • 13:27
  • 10.07.12

בסיוע עורכי דין ומשפטנים, ניתן היום להפוך את השקר לאמת ולהפך.
ממש כמו באמנות מודרנית כשפרש מוצג כיצירה אמנותית

20 לאודי יש חברים בירושליים  (לת) שנער
  • 13:29
  • 10.07.12

21 מי שרוצה את אולמרט כראש ממשלה שיקום  (לת) שנער
  • 13:30
  • 10.07.12

22 משהו מסריח פה או שרק נדמה לי ?  (לת) יוסף
  • 13:30
  • 10.07.12

23 התביעה כשלה אולם הפוטש הצליח. עכשיו לשמור את האישומים נגד ליברמן על אש קטנה עוד עשור ולנפנף בהם כל פעם שצריך להפעיל עליו לחץ.  (לת) גוועלד
  • 13:32
  • 10.07.12

24 מה הביעוי הזה של לאדור כי ישא באחריות אישית , הוא או כל פרקליט אם תיק מסויים ינשוף לילה
  • 13:35
  • 10.07.12

יהיה בו זיכוי , הרי הם לא קבלני הרשעות , אלא אם הוא רואה עצמו כי אולמרט אויב שלו וזאת מלחמה אישית , ולא מקצועית וביצוע תפקיד רגיל , ואם יתחיל להפריח ססמאות כי הוא מתפטר כאן זה אומר כי מלחמתו אישית מול אולמרט

25 מאז משפט רמון היה ברור שלדור וחבריו בפרקליטות החליטו לנהל את המדינה, בכך שאיימו למעשה על פוליטיקאים שיתנכלו למי שלא מוצא חן בעיניהם. גם עכשיו, שום דבר לא יזוז, כי הפוליטיקאים מפחדים, וזאת הסיבה שעד עתה לא הקימו גוף שיפקח על הפרקליטות. ביבי ונאמן לא יעשו דבר שעלול להרגיז את לדור. אנו מתקרבים להידמות לרפובליקת בננות  (לת) גרין
  • 13:37
  • 10.07.12

26 כעת מתברר שטעו בזהות הנאשם, אם אהוד אחד זכאי, אהוד שני אשם.  (לת) שלמה
  • 13:37
  • 10.07.12

27 במשפט אולמרט שלי ג.
  • 13:38
  • 10.07.12

כשיש בשריפה מספר מוקדים, כל כבאי מתחיל יאמר לך שקרוב לוודאי שחלק מהם נגרם ע"י הצתה. כשאדם מעורב סדרתית במספר רב של מעשי שחיתות (ובית המשפט אישר במפורש את העובדות בכל בסעיפים) קשה מאוד מאוד להאמין שזהו מקרה גריידא.

אצל הנוצרים, נוצרי טוב נשפט ע"פ האמונה שבלב. אצל היהודים המצוות מתייחסות למעשים בלבד, שכן היהדות מכירה בכך שמחשבותיו של אדם ידועות אך ורק לו ולבורא עולם. משום מה, בתי המשפט בארץ מרבים לפסוק על פי התרשמות השופטים מכוונותיו של הנאשם. הגיע הזמן שהחוק הישראלי יקבע במפורש קריטריון לאשמה או לאי אשמה על פי מעשים ולא על פי כוונות או מחשבות, שאפילו עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של ימינו, אינם ניתנים לקריאה או לפענוח, גם אם לכבוד השופט יש דוקטורט במדעי המשפט.

28 אילו הם שופטיך,עם ישראל.! בושה וחרפה לאיזו רמה נמוכה של צדק המדינה התדרדרה.  (לת) אלכסנדר
  • 13:41
  • 10.07.12

  •   מענין שאלכסנדר לא מחדש דבא ואמרותיו זהות לדברי כל הפשיסטים והנציונל סוציאליסטי של כל הזמנים הטוענים כי השופטים אינם עושים משפט צדק.  (לת) גדליה
    • 10:19
    • 11.07.12

29 לפרק את הפרקליטות ולהרכיב מחדש. איפה הצדק?
  • 13:44
  • 10.07.12

כל מיני אינטרסנטים ובעלי אידיאולוגיות עובדים שלא בהגינות ולא מתוך הגנה על מדינת ישראל. ראו עיסקת הטעון המפוקפקת של אורי בלאו.

30 סליחה, אבל "נותר בליבנו ספק סביר בדבר אשמתו" זה רחוק מאוד מ"זיכוי מוחלט". אחשדרפן
  • 13:46
  • 10.07.12

הפרקליטות אולי צריכה לעשות חשבון נפש אם היה מקום לנקוט בהליך פלילי, אבל אין מקום לצייר את אולמרט כמי שיצא צדיק.

31 האיש הורשע בפרשה אחת וזוכה מחמת הספק בפרשה אחרת ויש לו עוד הולילנד! טלית תכלת הוא לא
  • 13:50
  • 10.07.12

הורשע פרושו חייב בדין!

32 מה לדור היה יכול לומר? יעקוב
  • 13:55
  • 10.07.12

שהטילו עליו במסגרת חברותו בחונטה להפיל את הממשלה?

33 זקן,איך זה לשכב על הגדר ?????  (לת) תלוי בשביל מי?
  • 13:58
  • 10.07.12

34 יש "ספק סביר " בפרשת טלנסקי ??? החלטה תמוהה של ביהמ"ש.  (לת) נאוה
  • 14:00
  • 10.07.12

35 קשה לי להבין למה אולמרט מחייך. אדם ישר היה מתבייש  (לת) אבי
  • 14:08
  • 10.07.12

  •   התקשורת מדווחת חצי אמת יצא זכאי מחמת הספר האם זו זכאות, מלאה לא זו זכאות שנתנו לו במתנה על חשבון זקן שהורשעה למרות שהכסף הלך לכיסי משפחת אולמרט.  (לת) למה להתבייש אם השופטים לא
    • 16:09
    • 10.07.12

36 אל תתפטר לדור גם אני נפסלתי והמשכתי שופטת משפחה רודפת סדיסטית
  • 14:10
  • 10.07.12

הכיוהמשכתי כי כיף להשתמש בכוח השיפוט לשחרור הסדיזם זה נותן את הקיק אז יגידו שאני גרושה ממורמרת רודפת גברים זה נכון אז מה? השיפוט זה מקום לתת חופש לנקמנות המשתוללת בלב גם הפרקליטות אל תדאג גם אותי בייניש פסלה ולא הסקתי מסקנות

37 יצא צדיק צדקיהו
  • 14:13
  • 10.07.12

תאכלו ת׳כובע . אולמרט יצא זכאי בשני פרטי האישום שלו נקודה. אהה הוא הורשע באישום אחר אתה אומר? - לא נורא בכלא הוא יחזור בתשובה ולכן הוא צדיק

38 היה שימוע מר דקל שכחת שניצר
  • 14:22
  • 10.07.12

נכנסו למלכוד הגאווה והיוהרה.

39 מישהו בעיתון הארץ מחפש את לדור?  (לת) מוזר
  • 14:25
  • 10.07.12

40 ותיקחו איתכם הביתה את כל העיתונאים ששיתפו פעולה בהדחת ראש ממשלה  (לת) לפרקליטות
  • 14:27
  • 10.07.12

41 ברור מתוך המעט כי לא רצו להרשיע אולמרט לכן הרשיעו את זקן אשר שכבה על הגדר, הנוכל דרך עליה כדי להמשיך הלאה מערכת המשפט ביזיון
  • 14:27
  • 10.07.12

ההתחכמויות שלא ידע, בעת שהתקשורת הציגה פתקים עליהם היה חתום בראשון טורס, התירוץ שבית המשפט נאחז בו בהדרכת פרקליטי אולמרט, זה אדם "עסוק" מאד חותם על ניצול כספים ברמייה למען למשפחתו, מתוך חוסר ערנות, בגין עיסוקיו. אבל חשבון הבנק שלו הראה מאין מקור הכספים, אחד מהביזיונות הגדולים של מערכת משפטית, בלתי אמינה.

42 יש חברים בירושלים!!!  (לת) אזרח שונא שחיתות
  • 14:29
  • 10.07.12

43 לדור הביתה זובאגרע
  • 14:33
  • 10.07.12

כל הכבוד לשופטים. הרשיעו על פי עובדות וזיקו מחמת ספק. כך צריך.

  •   לידור לא צריך ללכת הביתה הוא הצליח ממש בגדול יחד עם בעל הון הימורים ועיתון תושב זר ועורך העתון שלו להדיח ראש ממשלה מכהן שהיה מביא לחלוקת הארץ וחס וחלילה לשלום.  (לת) עוזי
    • 10:13
    • 11.07.12

44 אולמרט ופרקליטיו צוחקים בליבם על בית המשפט, שאטם את עיניו וראשו. אבירם
  • 14:38
  • 10.07.12

היו מעטפות ועוד איך . היו יתרות מנסיעות לטובת מי שרצה בכך.
אין לי אמון בבית משפט שאינו יודע לשמוע את טלנסקי נכון, ואת שהתנהל בראשון טורס באופן כספי .
אולמרט וםרקליטיו יודעים את האמת שהיא שונה ממה שבית המשפט פסק היום.
יגיע יום שאולמרט ופרקליטיו יאמרו" אתם מספרים לנו מי זה ומה זה בית משפט? "
ממש יום שחור למשפט בישראל.

45 לא פלא פלא אחרי הכל יצא מבית מדרשו של שרון  (לת) קי/דון
  • 14:49
  • 10.07.12

46 ויהי בימי שפוט השופטים... מאיר
  • 15:02
  • 10.07.12

מעטפות עוברות מיד ליד גם לשופטים.הנה ימים באים ועוד יישפטו את השופטים המושחתים שעושים עול לחפים מפשע ואת המושחתים הם מזכים.

47 אני מציע ללדור להתייעץ בעו"ד שמבין לפני שהוא מופיע עוד פעם בציבור, אחרת תהיה עוד תביעת דיבה...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 15:24
  • 10.07.12

48 יש לעשות בדק בית במערכת המשפט לחדד חוקים , לקבוע אחריות וכו' לא יכול להיות מצב כמו זה שתואר שלא ידעתי לבדקתי יוציא אדם זכאי! מי שלא יכול/יודע לנהל/לבחור לשכה ידע שהוא לוקח סיכון פלילי!  (לת) קוטג'
  • 15:43
  • 10.07.12

49 כן, דרושה רפורמה גם במערכת המשפט אך דרושה רפורמה בהנהגה הרקובה והמושחתת
  • 15:54
  • 10.07.12

לאולמרט, אין על באמת על מה לשמוח.

50 ת-ת-נ-צ-ל-ו!!!!!!!!!!  (לת) משה ר
  • 15:55
  • 10.07.12

51 איפה ציפי ליבני? ליאת ב
  • 16:01
  • 10.07.12

לאן נעלמת היום? האם את באירוע של הקהילה? לא לשכוח שבנבזותה הדיחה את אולמרט מראשות הממשלה. רוצים לשמוע מה יש לך לומר על הזיכוי. אולי כדאי שתברכי אותו ותתנצלי, אשה מושחתת, הפרקליטות יודעת מה עשית בכספי קדימה?

52 90000$ ספייר שהם כ- 300,000 ש"ח מנסיעות ציבוריות שהוקצו לבני משפחה רק ביהמ"ש יכול להבין איך זו לא עבירה  (לת) סכום שמשפחות פה חיות ממנו הרבה זמן
  • 16:04
  • 10.07.12

53 הוא זוכה רק רק מחמת הספק והורשע התיק מרכז ההקשעות. אז על מה החגיגה של אולמרט? שלא הואשם גם בשוד ואונס? האיש מהיום עבריין מורשע וכל מה הוא מציג זה אחיזת עניים. כל הכבוד ללדור.  (לת) אין שופטים בירושלים.
  • 16:12
  • 10.07.12

54 תתפטר אי של יציבות
  • 16:19
  • 10.07.12

כל פקיד שעלה לו השתן לראש יכול להפיל ראש ממשלה, פשוט בושה שעל כאלו אישומים אילמו רוהמ להתפטר ועוד ראש ממשלה טוב

55 אולמרט - המנהיג היחיד מאז קום המדינה. האמת
  • 18:03
  • 10.07.12

.

56 ומה אם הפרקליטות לא היתה מגישה כתב אישום - איך זה היה נראה? ירושלמי
  • 18:50
  • 10.07.12

אולמרט צוהל על מה? על שזוכה מחמת הספק? על שהורשע "רק" בהפרת אמונים? על זה ששולה זקן הנאמנה עומדת בינו ועמוד הקלון?

57 בית המשפט קבע שהוא מושחת אורי ביתן
  • 19:42
  • 10.07.12

הוא קיבל "תרומות" מאדם בסכומי עתק, ואחר כך פעל למענו. בימ"ש קבע שאין עברת שוחד או הפרת אמונים - אבל ההליך הוא מושחת בעליל. בראשונטורס היו "כספים עודפים" רק זקן סרבה להעיד ולהסביר, כנראה כדי לקחת את התיק עליה. ולא "הוכח" שהוא ידע. זו הפעם השנייה לפחות שהוא מזוכה מחמת הספק והכפופים לו מורשעים.

58 דחוף ח"כ אריאל-גוף מפקח על הפרקליטות והתביעה המושחתת והמשחיתה.העם זועק חמס.  (לת) רועי
  • 21:42
  • 10.07.12

59 לדור לא הפסיד. מטרתו ומטרת עורך ישראל היום וחבר מרעיו הושגה. הוא אולץ לעזוב את ראשות הממשלה שהשלום היה בפתח  (לת) רודל
  • 07:03
  • 11.07.12

60 לא הפרקליט הביתה אלא עיתונאים שופטים הביתה כמו דן מרגלית.  (לת) חושב
  • 10:16
  • 11.07.12

61 העיתונות לחשבון נפש על העליהום על אולמרט.  (לת) חושב
  • 10:16
  • 11.07.12

62 ברק מה איתו? פתאום שותק, הוא ודן מרגלית סלקו את אולמרט. שכחתם?  (לת) שואל
  • 10:17
  • 11.07.12

63 זיכוי אולמרט ג'קי ויס
  • 11:34
  • 11.07.12

כל צמרת הפרקליטות צריכה לעוף הביתה, והקבר 2 מ' באדמה, ולא לצאת משם 50 שנה.
עם ישראל ומדינת ישראל ישלמו על העוול שנעשה, בדמות פספוס היסטורי לעשיית שלום עם הפלסתינאים - שלום שרק אולמרט יכול היה להביא בזמנו.
המסקנה המתבקשת היא לחוקק חוק חסינות כמו בצרפת. בצורה זו שיקולים פוליטיים לא יתערבו העבודת הפרקליטות.

64 אין פה זיכוי אלא רק מ ח מ ת ה ס פ ק... חבל אולמרט מה זה "לא ידעתי" מזהה
  • 12:32
  • 11.07.12

חשבנו שהיית ראש ממשלה שהתעסק גם ברוח וגם במהות. אבל כשאתה לוקח אישה כמו זקן ונותן לה לנהל אותך אז מי פה ראש הממשלה בדיוק.. ולא חבל לא תראה יותר לאס וגאס ניו יורק?...

  •   הוא ידע בדיוק מה הוא עושה HMJE
    • 16:50
    • 11.07.12

    אולמרט ידע בדיוק מה הוא עושה. זקן נשכבה בשבילו על הגדר ושתקה ולכן קרוב לוודאי שבא הזיכוי הזה ששנוי במחלוקת.

65 ובורג ולפיד ו"תומכיו"....  (לת) כולם נבוכים - חוץ מאולמרט
  • 17:44
  • 12.07.12

פרוייקטים מיוחדים