חשין נגד וינשטיין: ביצע "סחר מכר" עם ליברמן עוד לפני הגשת האישום

משפטנים בכירים מבקרים את התנהלות הפרקליטות. גורמים פוליטיים נגד נוכחות אהרונוביץ' בנאום ליברמן היום: "הוא השר הממונה על החקירה"

בצל דיוני הפרקליטות הערב (רביעי) בשאלה האם לגבות עדויות נוספות בתיק השגריר נגד שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן, מתחו היום משפטנים בכירים ביקורת על התנהלותה. שופט בית המשפט העליון בדימוס, אליהו מצא, כינה את טיפולה בתיק השגריר "בושה וחרפה"; שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, תקף את פגישתו של היועץ המשפטי לממשלה עם סנגורו של ליברמן, ואמר כי הוא ביצע עם ליברמן "סחר מכר" לפני שהגיש נגדו כתב אישום. היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, מני מזוז, ביקר את השיח הציבורי המתנהל אך ורק דרך הפריזמה המשפטית: "יכולים להיות דברים מאוד לא בסדר שהם לא עבירה פלילית, שאותם צריך לשפוט הציבור", אמר.

בדברים שנשא בכנס במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, ביקר השופט את התנהלות וינשטיין לאחר פרסום החלטתו: "יש לי הרגשת אי נחת", אמר, "אני שומע שהיועץ החליט להגיש אישום נגד ליברמן. למחרת היום ליברמן בא אל היועץ המשפטי לממשלה, קובע פגישה, ומתחילים לעשות איזה סחר-מכר. מה יש להם לדבר בכלל? ועוד על הסדר טיעון? עוד לא הוגש אישום! אני רוצה לדעת מה קרה שם בחדר בין היועץ המשפטי לממשלה לבאי כוחו של ליברמן. גם אני מבקש שהיועץ יקבל אותי מהיום למחר. מה הוא ממהר? עד עכשיו הוא לא מיהר. אני רוצה לקבל תשובה על הדברים, אני אזרח מהשורה".

באותו כנס ביקר מזוז את השיח הציבורי, המתמקד אך ורק בשורה התחתונה של ההליך המשפטי במקום בנורמות ציבוריות ראויות. "אם המערכת המשפטית מסיקה שלא נעברה עבירה, המסקנה אינה שהכל בסדר. יכולים להיות דברים מאוד לא בסדר שהם לא עבירה פלילית, שאותם צריך לשפוט הציבור. גם אם אין ראיות למעשים פליליים הדברים לא נגמרים ומתחילים במשפט הפלילי", אמר. לדבריו, "השיח הציבורי הוא באופן בלעדי דרך הפריזמה המשפטית, הכל נמדד באמות מידה פורמליות, וכל מה שמעניין את הציבור הוא האם יש אישום או לא, האם יש הרשעה או זיכוי. לא חשוב אם זה טוב או רע, מה שחשוב זו הרמה הפורמלית – יש אישום, אין אישום, אל תבלבלו אותנו עם העובדות. אותנו מעניינת השורה התחתונה, כפי שאמרה חברת כנסת ממפלגתו של ליברמן בדיון טלוויזיוני על החלטת היועץ המשפטי לממשלה".

ליברמן ואהרונוביץ' בכנס שדרות, היום
ליברמן ואהרונוביץ' בכנס שדרות, היום. צילום: אליהו הרשקוביץ

לעומתם, השופט מצא דווקא תקף את עיתוי פרסום החלטת היועץ. בדברים שנשא בכנס שדרות, אמר השופט מצא כי "ההחלטה מתפרסמת אחרי הפריימריז בליכוד, לאחר שהורכבה רשימה והציבור מודע לה, ופתאום מחליטים על העמדתו לדין תוך ימים ספורים וליברמן מודיע על התפטרותו. הבוקר פתאום הבינו ששכחו לקחת עדויות, ורק עכשיו מתחילים לבדוק את העובדות לעומק. בעיני זו ממש בושה וחרפה, זה לא מתקבל על הדעת, יש איזשהו סדר – התיק הזה חיכה כל כך הרבה שנים, היה אפשר לחכות גם עד אחרי הבחירות".

מצא הוסיף כי בעיניו ההחלטה לטפל עכשיו בתיק ליברמן היא חסרת רגישות. "לא שאני חושב שליועץ המשפטי לממשלה היתה כוונה לפגוע בו ובסיכוייו הפוליטיים, אבל היה אפשר לחכות עד אחרי הבחירות", אמר. בשיחה עם "הארץ" הבהיר כי הוא מודע לכך שישנם שיקולים שונים בשאלת פרסום ההחלטה לפני הבחירות, אך ציין כי "יש פה חשש למראית עין של התערבות בהליך הדמוקרטי. בעיני זו בושה וחרפה. ככה מדינה מתוקנת לא מתנהלת, לא ככה מתנהלת פרקליטות".

בכנס בשדרות נאם גם ליברמן עצמו, וגורמים פוליטיים שנכחו במקום הופתעו לגלות כי השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', איש מפלגתו של ליברמן, התלווה אליו במקום. "המשטרה אמורה לערוך השלמות חקירה בעניינו בימים הקרובים והשר הממונה על המשטרה מסתובב איתו כמו אחרונת המעודדות. איזה מסר בדיוק זה מעביר למשטרה ולפרקליטות?", שאל אחד הנוכחים באירוע. לדבריו, "ליברמן הוא זה שמינה את השר הממונה על המשטרה, את שר המשפטים ואת יו"ר וועדת החוקה של הכנסת. אחרי שהשתלט על מערכת אכיפת החוק בישראל, לפחות שהממונים על המערכת יקפידו בעניין הזה".

בסביבתו של השר אהרונוביץ' דחו את הטענות. "לא התקבלה שום הנחיה לחדש את החקירה נגד ליברמן וממילא השר לא מעורב בחקירות מתנהלות. ליברמן הוא יו"ר מפלגת ישראל-ביתנו בה חבר אהרונוביץ'. האם מישהו מצפה שהוא ייעדר מאירועים פומביים או אירועים של המפלגה בגלל כתב האישום נגד ליברמן?".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 חשין אתה לא מבין שאתם השמאלנים לא לרונטים יותר  (לת) יוסי ארביב
  • 23:14
  • 19.12.12

02 משחק מכור מראש מה אתם לא מבינים???  (לת) אשם תמיד
  • 23:22
  • 19.12.12

03 יפה היו עושים השופטים הנכבדים המזוכרים ברשימה רותה
  • 23:28
  • 19.12.12

אם היו שמים מחסום לפיהם ולא מתערבים בהליך שיפוטי.
מה לא יעשו אנשים גם ה"בדימוס''ים האלה .כדי להביע את דעתם ולהתערב
כדילשנות תוצאות משפט
די הם כבר גמרו לשפוט ומזוז כבר גמר להיות יועץ.
שיתנו לבית המשפט שישפוט את ליברמן .
אוף!!!!!!!

  •   הצחקת אותי, רותה רותי
    • 10:49
    • 20.12.12

    "שיתנו לבית המשפט שישפוט את ליברמן" את אומרת. ואני שואלת אותך: את רצינית? את חיה בארץ בשנים האחרונות? את מסכימה שישראל האהובה שלנו תוחזק על ידי מאפייה? את מוכנה לתת לדמוקרטיה לפשוט את הרגל???? כנראה שאינך מבינה שראש הממשלה מוחזק חזק מאוד בחלק התחתון של גופו על ידי גורמים שמפחידים אותו ולכן הוא מתחבר לליברמן. ולכן הוא מרשה התנהלות פושעת אצל בכירים בהנהגת המדינה.

04 תמשיכו להשתולל אבל לא תקבלו את ראשו של ליברמן על מגש. מספיק שתיתם את דמו במשך כ-15 שנים  (לת) אליקו
  • 23:30
  • 19.12.12

05 חשין צודק שרון
  • 23:36
  • 19.12.12

אני חושב וכבר כתבתי לא פעם שוינשטיין "פישל" בגדול . בעיני הוא יועץ מטעם
.נראה כיצד הוא יתקן את המהוות .

06 מסריח, מסריח מאוד מאוד. אי אפשר לנשום מהסרחון ומההסתרה. כיצד הביריון הפושע המוסרי והערכי מקבל גיבוי ושתיקה? כל מי שקורא לסרחון הזה תיגר מגן על מדינת ישראל  (לת) אי אפשר לנשום מהסרחון הזה. די!
  • 23:47
  • 19.12.12

07 צוחק עלינו ועל החוק - מי מעליו? ביבי? שר המשפטים שהוא מינה? ויינשטיין ? פרקליטו של ביבי עד לא מזמן עליזה
  • 00:18
  • 20.12.12

השר לבטחון פנים שבכיס שלו? והוא וביבי רוצים עוד "עוצמה"
חברה תתעוררו. אל תתנו להם ואל תורידו את הראש בבחירות. לא לשחיתות, לא לכוחנות ולא לחזירות ההון.
די למלא את הכיסים על חשבוננו ללא פיקוח, די לטיסות ולמקורבים. די לקרוץ לטייקונים. קיצוץ מטורף בתקציב מחכה ליום שאחרי הבחירות. גזרות בסגנון יווני. הלך ביבי לבחירות כי לא היה לו אומץ להעמיד תקציב לפני כן. ידע מה יהיו התגובות והמחיר.

08 דיון עליון בבית משפט גבוה לצדק יהודי ציוני מקומי
  • 00:41
  • 20.12.12

ועכשיו יצטרכו כל הצדדים ללכת לבית המשפט - ואז מה יכניסו את זועבי לכנסת ויכניסו את ליברמן לכלא ואז מערכת המשפט תהיה מסופקת על הצדק שעשתה. אבל הציבור יראה את זה אחרת ויבין שמי שיוצא נגד השלטון מקבל תמיכת הבג"צ ומי שהשלטון יוצא נגדו מקבל קלון - אז ששופטי העליון יקחו בחשבון שהם במוידיהם מפחיתים את ערכיותם.

09 לאן הגענו? ליברמן מנהל את משרד המשפטים בסיגנון רוסיה הסובייטית, איפוא נעלם שר המשפטים? אף עיתונאי לא שם לב ולא שואל? לסגור את הפרקליטות השלומיאלית ולשלוח הביתה את וינשטיין, כמובן ליברמן לכלא ולזרוק לים את המפתח.  (לת) חוני
  • 01:00
  • 20.12.12

10 טלית התכלת לאחר ההתפטרות ...מי אתה בפני החוק... סופר סתם
  • 01:24
  • 20.12.12

בכדי שיראו כולם כי סתם לא וויתרו לך על הכבד בתיקים שסגרו ... אז יוציאו לך את הנשמה קצת ...ואז תחזור לבלבל את המוח ..ללא קלון ובלי כלום .. העיקר המיליונים אצלך בכיס כבר ... כולם נובחים והשיירה עוברת ..!!!
זו משנתה של הליכוד ביתנו ... אז מה חדש !!!

11 "האם מישהו מצפה שהוא ייעדר מאירועים פומביים או אירועים של המפלגה בגלל כתב האישום נגד ליברמן?" - אההה.... כן. אזוב שבקיר
  • 01:58
  • 20.12.12

בדיוק כך נוהגים במדינה מתוקנת.
אבל הרי במדינה מתוקנת לא היו מתבחבשים עם תיק 7 שנים (או 10? או 15?), ומודיעים על כתב אישום בנוגע למינוי לשגריר - ואפילו לא מראיינים את ועדת המינויים...

12 תיק שנמשך 16 שנים ? ואתם עוד מתלוננים ? חשין החצוף ושופטי ישראל יהושע קוצינסקי
  • 03:05
  • 20.12.12

שעושים לבניהם ובנותיהם , שעושים לחבריהם , ומקבעים אג'נדה שמאלנית
קיצונית . התשובה , בחקיקה שתגביל את היוהרה שלהם !
אנחנו בוחרים נציגנו בכנסת והם יחוקקו חוקים !
וחשין ודומיו ישפטו לפי חוקים ולא לפי אג'נדה !

13 ליברמן חיים
  • 03:52
  • 20.12.12

עד עכשיו שמרנו בקושי למנוע מהערבים לקחת לנו את המדינה ולא מרגישים שהמפיה כובשת אותנו מפתיע יותר שראש הממשלה לכאורה לא רואה את זה
בני ישראל התעוררו יש לנו את הכוח לשנות בחרן במי שאתם רוצים רק לא ישראל ביתנו

14 חשין - זה לא אותו חצוף שטען שהוא הבעל בית של החוק בישראל?!!  (לת) עוד שרלטן
  • 04:02
  • 20.12.12

15 משפטנים ? אנשים מתנשאים צרי אופק בכסות נשואי פנים . ובעת ההיא פני הדור כפני המזוז . אבי
  • 04:30
  • 20.12.12

חשין ?! אגדע ידו המתנשאת של הליברל המדומה .

16 השופט האלים ביותר בן הארץ
  • 05:46
  • 20.12.12

מישאל חשין נודע יותר כאדם אלים,גס רוח,בעל פתיל קצר,מאשר יכולתו השיפוטית.הוא ירש מאביו את הכבוד והשררה,אך הרים את סף האלימות לשיאים חדשים.סביר היה להניח שאחרי מות בנו יתמתן מעט,אך לא,תוך זמן קצר חזר לסורו והוא מגיש לציבור מנות גדושות של אלימות ואיומים,ממש רעד וחיל יאחזו,האם כך צריך להיתנהג שופט מכובד,הזה הוא האדם ששלח אזרחים לשנים ארוכות בכלא,אולי מיהר מידי ושגה,אולי הכעס הנורא גרם לו לזלזל בעובדות.כבוד השופט,כדאי שתפנים דעתך,גסות רוח ואלימות מרחיקה אותך מאימון הציבור ומבזה את המערכת המישפטית כולה.

17 מזוז קיבל מימצאי חקירה שהחלה ב2001 ובלי להגיש כתב אישום, או לסגור מחוסר ראיות, משך קדנציה שלמה, והשאיר לויינשטיין את התפוח אדמה הלוהט. עכשו הוא נזכר לטעון שלא השורה התחתונה ,הרשעה או זיכוי, חשובה. הוא שיצא בחוצפה נגד הכרעת הדין המקלה בעניינו של אולמרט. הוא שדגר על חיקור העדים עד שיצאו מכלל שימוש.מדוע לא הודיע בזמן כהונתו שנבחרי ציבור צריכים לעמוד בנורמות אתיות גבוהות, גם אם קשה למצוא ראיות פליליות חד משמעיות?  (לת) היועץ מזוז גם חיפף
  • 05:48
  • 20.12.12

18 מקופף הבננות או כשר אבל מזה מסריח משה א
  • 06:22
  • 20.12.12

ליברמן ומקורביו נכון להיום הולכים בין הטיפות מבלי להרטב כי היועץ המשפטי פרס מטריה מעלהם

19 הדיון הפלילי הוא במהותו סחר מכר ממש כמו בבזאר פרסי לידיעת כל שוחרי הצדק - כן, הדיון האזרחי הוא משהוא אחר ובהזדמנות הבאה  (לת) פלץ
  • 06:32
  • 20.12.12

20 על מה? על המשרה של ויינשטיין אצל צ'רנוי. מיקי
  • 06:42
  • 20.12.12

הרי העליון שרוף לו.

21 יש אולי שופטים שמקבלים הוראות מרמאלה  (לת) אדי
  • 08:09
  • 20.12.12

22 רפובליקת בננות - כבר אמרנו? אהרונוביץ וליברמן הם תמצית דמותה של ישראל.  (לת) אחד2
  • 08:13
  • 20.12.12

23 אתם רציניים? בתו מקבלת מליונ י דולר ללא הסבר לכאורה, מיקי
  • 08:21
  • 20.12.12

הוא מנתץ את הברית האיסטרטגית החשובה ביותר לישראל, ואתם מאמינים בטוהר כפיו?

24 ליברמן (איש חופשי - ביידיש) יישאר בן חורין Eddie Shor
  • 08:24
  • 20.12.12

ליברמן (איש חופשי - ביידיש) יישאר בן חורין
מחליא ומסליד לחשוב שהפרקליטות באמצע העשור השני לחקירת פרשת ליברמן "נזכרה" לפתע ליזום מהלך ע"מ להגיע עמו לעסקת טיעון ועוד במהירות בזק.
שנים ע"ג שהים התוודע העם היושב בציון שהתיק הזה- ממש, אבל ממש "בטון מזויין" ושופ פצצה המשוגרת מכיוונה של הסנגוריה לא תחלום אפילו לחדור למעמקיו, אך דיבורים לחוד והמעשים לחוד.
האם צריך להיות לפחות פרופסור למשפטים כדי לדעת שאם ישנן ראיות מוצקות- אין שום צורך בעסקת טיעון?

25 התנהלות שר הבט"פ אהרונוביץ ממש מחפירה לאן הדרדר שלטון החוק בישראל !!! נתי
  • 08:25
  • 20.12.12

ליברמן הדמגוג והמושחת השתלט על כל המשרדים של אכיפת החוק הוא מינה את יצחק אהרונוביץ לשר הבט"פ הוא גם מינה על חשבון מיכסת ישראל ביתנו את שר המשפטים יעקב נאמן עורך דינו בחברות הקש שלו . הוא גם מינה את דוד רותם יו"ר ועדת החוקה הוא גם משך בחוטים למנות את וינשטיים ליועמ"ש שיהיה נוח בשבילו . ליברמן שמצהיר שהוא פועל למען עולי ברית המועצות ולמען בטחון ישראל למעשה פעל רק בשביל עצמו בנושא התיק הפלילי שלו .
בשיטות של מאפיה תוכנמיתו הצליחה והיועמ"ש הקונסילירי שלו סגר את התיק נגדו והשאיר ספיח קטן בתיק השגריר ששם התברר שאיזה יד נעלמה דאגה שבכלל לא חקרו את חברי ועדת המינוים במשרד החוץ !
אהרונוביץ הבובה של ליברמן השר הממונה על המשטרה מלווה חשוד בפלילים חמורים כמו איזה גרופי עלוב איזה בושה וחרפה !!

26 האם יש עוד חלאה שלא תקף כאן את מערכת המשפט? מדוע לפרסם דברים שמשמיעים מצורעים קרציות קאראצ'י
  • 08:26
  • 20.12.12

אבל יוסי ארביב צודק השמאלנים לא "לרונטים" יותר. "שמאלני" הפך תואר המודבק לכל מי שאינו פשיסט מבור הספיגה בחיריה. כל מי שמייצג אמות מדה של חברה מסודרת, בורגנית, הוא היום "שמאלן".
סופה של ההרפתקה הציונית?

27 כל פרטי העבירה ידועים וגם השותף לדבר העבירה הודה ונענש. הוא קבל מעטפה שאסור היה לו לקבלה וכך גם שבש הליכי חקירה ועכשו הוא מכתיב לרשויות אכיפת החק כיצד לנהג בו...  (לת) למה עסקת טיעון?
  • 08:35
  • 20.12.12

28 "אבל ויינשטיין הוא אדם מכובד. הם כולם אנשים מכובדים" (שייקספיר. יוליוס קיסר)  (לת) מה חדש?
  • 08:42
  • 20.12.12

29 לי דווקא זכור שהפרקליטות התייחסה בסלחנות מופלגת דווקא למישה בעילה אסורה של כפופה
  • 08:46
  • 20.12.12

אפילו הציבור לא התייחס בחומרה הראויה לכך שהוא התכחש לבת שנולדה לו מהאונס הזה, וסירב לשלם לה מזונות למרות שהוא עשיר מאוד.

30 בחיפה היתה פעם בהדר חנות נעלים ״ליברמן ״ קוצ׳קה
  • 09:15
  • 20.12.12

משחק כדורגל אחד והנעלים נפתחו. האם לפנות ליועץ או לשר המשטרה בתלונה

31 יש פה מגיב אחד טורדני המכנה את חשין ואת מזוז "חצופים"  (לת) קורא
  • 09:36
  • 20.12.12

32 מישהו יודע לאיפא נעלם שר המשפטים? מה שמו...  (לת) רפי
  • 10:05
  • 20.12.12

33 הביקורת שלומי
  • 10:39
  • 20.12.12

חלק מהמשפטנים אזרו אומץ וביקר את התנהגות היועץ המשפטי במילים ומשפטים -פרוה- בלשון הכשרות. עליהם להביע את דעתם בלשון בשרית. היועץ תחמן שיקולים מוזרים באיצטלא משפטית הנחוהוא לסגירת התיק המרכזי וניהול התיק השולי. היועץ סיפק את הסחורה שלה ציפו ממניו שהם השר נאמן שמונה על ידי ליברמן שמינה את אהרונוביץ לשר המשטרה ואת יושב ראש ועדת החוקה והמשפט בכנסת. הדבר שמצופה מחשין ומצא להגיד לנו כיצד היועץ יכול לחזור בו מהחלטתו בתיק המרכזי

34 משפטנים בכירים שיודעים דבר או שניים רותי
  • 10:46
  • 20.12.12

סוף סוף התעוררתם, דקה לפני שמערכת המשפט וכל המדינה פושטות רגל !!!!!
תפסיקו להיות כל כך עדינים. ספרו לאזרחי ישראל עד היכן מגיעה השחיתות. הסבירו לנו מה, מבחינה מקצועית, קרוב לפלילים , באופן ההתנהלות של אדון ויינשטיין. אם גם אתם שותקים, כי אז הגיעה סופה של ישראל הנורמלית הדמוקרטית !!!!!!!

35 ביבי שלומי
  • 10:47
  • 20.12.12

שמתם לב שביבי לא מתבטא בנשא ליברמן.זהוא ראש ממשלתנו העם זועק ותמה על חוסר שיקול הדעת בסגירת התיק המרכזי ,ביבי ממשיך בדרכו הנילוזה מימים ימימה ממלא את פיו מים לא מתבטא בנושאים שלא נוחים לו לעולם כך הוא פותר את בעיותינו לא פותר אלא עוקף, וכך אנו ניראים כסימן עקיפה

36 פריזמה פלילית דן
  • 14:00
  • 20.12.12

אם היה כלי אחר, הייתי שמח אם זה היה מתברר דרכו. אבל אין. הוא היה רוצה שכתב אישום (אם בכלל) היה מוגש כבר אחרי שהציבור בחר את ליברמן? עדיף לפני הבחירות. המועד הוא דווקא אידיאלי לעניין, לא במהלך קדנציה שתערער את הממשלה ולפני בחירות. בנוסף, תוצאה של משפט פלילי גם לא משפיעה מדי על הציבור, אולמרט הורשע בפלילים ומבחינת הציבור הוא זכאי. לכן כל אמות המוסר לא קיימות בחברה ובפוליטיקה הישראלית. כמו איטליה או רוסיה.

37 לא נמאס כבר לשמוע את הדימוסים האלה?..... ילד כאפות
  • 17:15
  • 20.12.12

די כבר. שמענו אתכם מספיק. עשיתם את שלכם..תנו לאחרים לנהל פה את המדינה!

38 חשין הכשיר את בשארה לבגוד במדינה ומנע את סילוקו מהכנסת.לכל הסנילים  (לת) מוסקוביץ
  • 17:16
  • 20.12.12

39 למה חשין לא תמך בסילוקו של המרגל בשארה?נתן לו הכשר לבגוד בנו  (לת) פלשקס איתי
  • 17:17
  • 20.12.12

40 למה חשין לא פסל את המרגל בשארה ונתן לו הכשר???  (לת) המראה
  • 17:18
  • 20.12.12

41 בג"צ על כל שלוחותיה לא אמינה!הכשיר את בשארה לבגוד במדינת ישראל  (לת) לטובת האוייב
  • 17:20
  • 20.12.12

42 מה שדי מדהים הוא שחשין, כשהיה עו"ד פרטי, היה לגמרי שייך לקליקה הזו של פרקליטי צמרת שאוזן היוהמ"ש כוריה להם. מנצח "הפגישה הלילית" וכו'. אזרח מן השורה" אני לא חושב. בדבריו הוא צודק, אבל לפני שהתמנה לשיפוט היה חלק מהמחלה, לא הפיתרון.  (לת) אתמהה
  • 18:23
  • 20.12.12

43 ההיתנהלות של פרקליט המדינה בענײַן ליברמן כמו עברין בתחפוסת  (לת) יוסי
  • 20:26
  • 20.12.12

44 מי העיתונאים הבאים לעוף? נרדץ
  • 11:26
  • 21.12.12

סרנה פוטר בגלל מאמרו על ישראל ביתנו
מםחד | 11:19 05.03.11באופן תמוה גם נעלמו כל מאמריו מ-YNET מאמצע 2006
מי העיתונאים הבאים לעוף?

45 פני הדור כפי האיווט שלו.  (לת) קונסיל יירי
  • 20:04
  • 08.02.13

פעילות
המלצות