מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מופז: אני אוביל את המחאה בקיץ

בראיון ל"הארץ", אומר יו"ר קדימה הנבחר: "נתניהו עושה מניפולציה פוליטית בנושא האיראני. ארה"ב היא שצריכה להוביל את המערכה"

ביום למחרת, אחרי שעות שינה ספורות, שאול מופז עלה לירושלים לטקס השגרתי: זר על קברו של חוזה המדינה, פתק בכותל, פגישה עם הרב רבינוביץ' וחזרה לתל אביב. בתחילת השבוע הבא נקבעה לו פגישה עם נשיא המדינה שמעון פרס. או-טו-טו הוא ראש האופוזיציה הפרלמנטרית במדינת ישראל, והתפקיד מחייב. מעתה כל ראשי המדינות ושרי החוץ שיבקרו כאן ייוועדו גם אתו. בשעות אלה ממש מכינים הדיפלומטים הזרים בישראל את תיק מופז, לעיונם של המנהיגים. הוא יזכה לאבטחה מוגברת, לרכב שרד משוריין, ללשכה מרווחת ולצוות מורחב. את ראשות ועדת חוץ וביטחון הוא לא ימהר לעזוב. יש לו שם איזה עניין חשוב, וסודי, לסיים.

כעשר שנים הוא בפוליטיקה, מרביתן כשר ביטחון ושר תחבורה. תחילה בליכוד, אחר כך בקדימה. הדימוי שלו, בחוגים רחבים בציבור, הוא שלילי: גנרל, ימני, חף מאידיאולוגיה, זגזגן, תאב שררה. "הציבור צריך להכיר אותי", הוא אמר אתמול, בראיון טלפוני ל"הארץ", "זה עניין של זמן".

כשהציבור יכיר אותי, הוא ילמד לעכל אותי".

מופז, אתמול בכותל המערבי
מופז, אתמול בכותל המערבי. צילום: אמיל סלמן

הוא יודע בדיוק מה יעשה בכל אחד מהשבועות והחודשים הבאים. צוות מטעמו הכין את מאה הימים הראשונים שלו בראשות קדימה. הוא מחכה למחאה החברתית שלהערכתו תתפרץ שוב בקיץ הקרוב ותיסוב בעיקר על סוגיית חוסר השוויון בנשיאה בנטל. כלומר, אי-גיוס חרדים לצבא.

"אני התנגדתי בזמנו לחוק טל ואני אוביל את המחאה הזו. אני אייצג את הציבור השפוי, הדמוקרטי, הליברלי. רוב העם בישראל יראה בי ובקדימה החדשה, כתובת", אמר מופז. "המחאה לא דעכה לחלוטין. היא עדיין מבעבעת לה".

את עמדתו בסוגית האיום הגרעיני האיראני הוא השמיע לא פעם. כעת, כיו"ר קדימה וכראש האופוזיציה, היא תזכה להד רחב יותר: "נתניהו עושה מניפולציה פוליטית בסוגיה האיראנית. זהו איום קיומי, אבל האמריקאים הם שצריכים להוביל את המערכה הזו. האופציה הצבאית היא אחרונה, והיא עדיין רחוקה. עלינו לשמור על האופציה הזו בידינו, אבל גם אותה, האמריקאים הם שצריכים להוביל".

בקרוב ייפגש עם בנימין נתניהו, לשיחת עדכון של ראש ממשלה וראש אופוזיציה. "בפגישה הזו לא אציע לו לקבוע מועד מוסכם לבחירות", אמר מופז. "מועד הבחירות זה עניין יותר מורכב מלסכם בפגישה אחת".

מופז יעשה הרבה על מנת שציפי לבני תישאר בקדימה. הוא מכיר בערכה האלקטורלי. אם היא תבקש לשריין אותה כמספר 2 שלו, כפי שהוא שוריין כשלה, הוא ישמח. אם יהיו לה בקשות נוספות, הוא ישקול אותן בחיוב, אבל, כפי שהוא אמר אתמול: "לכל אחד יש תחליף".

הראיון המלא עם מופז מחר ב-"השבוע"




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מופז, בסדר. רד על נתניהו. מגיע לו. אבל חסר הרבה הרבה עד שתקנה את האמון שלי.  (לת) אריה
  • 05:02
  • 29.03.12

  •   "רד על נתניהו"? הוא יהיה הראשון שירוץ עם הלשון בחוץ לחבור אל נהנתניהו, ולמכור יחד איתו את המדינה לחרדים ולטייקונים  (לת) רואה נכוחה
    • 12:59
    • 29.03.12

02 אתרוג חדש יש לכם?!הארץ?! אל
  • 05:08
  • 29.03.12

מה רע?!גם ימני שיהפוך לשמאל.
גם איראני מול האיום האיראני.
יש לכם עוד איראני שהיה רמטכ'ל
ועבר מליבני למופז.
יאללה שנאת ביבי מעבירה אתם על דעתכם.
הוי כמה טוב במדינה הזאת!

  •   ושוב ורטר מתבלבל בין תפקידו ככתב לבין פובליציסט!  (לת) הגון
    • 14:00
    • 29.03.12

  •   טעות בידך - ביבי ברק מופז חד הם בשבילנו אל חי
    • 17:49
    • 29.03.12

    קדימה היא מפלגת ימין
    התפלגה מהליכוד ולשם היא תחזור
    חוץ מזה אנחנו לא מצביעים לפארסים
    וכן ... שנאת ביבי חזקה מכל.

    נתראה בבחירות

03 מפלגה מיותרת ישראל
  • 05:11
  • 29.03.12

יש ליכוד. לא מריך עוד ליכוד כדי להעביר את השררה מביבי למופז. דרושה מדיניות של השגת שלום עם הםלשתינים ולא של הגברת הכיבוש בשטחים על ידי ההתנחלויות הצומחות בלי גבול על חשבוננו ועל חשבון עתיד ילדינו בארץ הזאת

04 על יתהולל חוגר כמפתח נתראה אחרי הבחירות לכנסת משה א
  • 05:13
  • 29.03.12

אפילו שהנבואה ניתנה לשוטים "קדימה" תשרוד רק מערכת בחירות אחת

05 קבלת אנרגיות מהכותל - גימיק עלוב, אין סיכוי שאחזור לבחור בקדימה  (לת) יאיר
  • 05:14
  • 29.03.12

06 מופז, כבר בכותל? סע לדימונה,אופקים, קרית-שמונה,באר-שבע. מה אתה רץ לכותל? אתה מדאיג אותי.  (לת) גד
  • 05:16
  • 29.03.12

07 מופז יוביל מחאה שהוא לו יוזם? עוד מניפולטור ימני. מהיג אמיתי קורא בגלוי למחות ולהפיל את ממשלת הטייקונים של ביבי מחרחר המלחמה.  (לת) צבי
  • 05:29
  • 29.03.12

08 קבלן קולות בכיר של מופז - אדם ששומר מקומות עבודה למקורבים , דנה
  • 05:30
  • 29.03.12

, במחיר פיטורי אם חד הורית , משכילה , אך לא מקורבת ולא מהעדה הנכונה .
אז על איזה מחאה חברתית מדברים ?

09 איזה אנשים נוראים יש בפוליטיקה הישראלית.  (לת) ג. לוריה
  • 05:32
  • 29.03.12

  •   צודק/ת רותי
    • 17:47
    • 29.03.12

    במקום לקטר ולהוציא את הלחץ באינטרנט, נראה את כולכם עושים מעשה ביום הבחירות.
    נמאס לכם מהחבורה המושחתת ? החליפו אותה !!!!!!
    בחרו בשלי, בחרו בזהבה : לשתיהן יש כבר מספיק הוכחות של עשייה בכנסת בדאגה לחברה.
    ענייני ביטחון? מי שעיניו בראשו מבין שהמנהיגות היום עושה הכל כדי לכסות על המחדלים בטיפול בבעיות חברה ע"י כך שהם מפחידים אותנו בבעיות בטחון. גם על כך תדענה שתי הנמרות להתגבר.
    בואו נחליף את החבורה המושחתת החולבת את כספנו, את כוחנו ואת השקט הנפשי שלנו.

  •   זה לא פוליטיקאים -זה האספסוף שבוחר אותם בהתלהבות... ראיס-פוטין בן מדבידיב
    • 21:10
    • 29.03.12

    את הבית בין רגע אזב והלך עם ביריון של שטילה,אל האי יווני-גם
    בחברת שפיצי ציפורה,שהפריטה(מכרה)את המדינה(מה שזז שם)
    חבורת הנוכלים-בביצה של קדימה,זהו גוף שנרקב ,ללא מטרה
    הם שם בשביל "ג'ובים","כבודים","אגו מנופח"-אופוזיציה-מצחיקה

10 מנהיג המחאה יגיע להפגנה באודי 6...לא מאמינים למילים, דרושים מעשים.  (לת) צבי
  • 05:37
  • 29.03.12

11 מופז, דון קישוט מלמנסה אירני בישראל. חי בחלום ופנטזיות.  (לת) מיגל דן סרוונט
  • 05:40
  • 29.03.12

12 רק לשם התזכורת- אדון מופז היה מהנדס
  • 05:43
  • 29.03.12

הרמטכל שהכין את צהל כל כך טוב למלחמת לבנון השנייה. הוא, ולא חלוץ, כשלו במערכה. היה מדובר שם על שנים של הזנחה נפשעת ודבר כזה לא יכול להגיע מחלוץ לבדו. איכשהו, מופז יצא נקי.
עוד תזכורת- מופז היה גם שר התחבורה לפני מספר שנים. כולנו יודעים מה מצבו העגום של משרד זה, תודות ליושב כעת בראשו, אך הדבר נמשך שנים רבות, עוד מתקופתו של מופז נהפך משרד זה למקפצה, לתלוש שכר בעבור השר. לכזה שבאים אליו בבוקר, חונכים מחלף או תחילת מסילת ברזל וחוזרים לאישה בערב.
זה שאול מופז, אין שום אניגמה ותעלומה שאנחנו צריכים לגלות. הוא וחדל האישים שנשרך אחריו כעת, דיכטר, יקחו אותנו למטה כמו אבן הקשורה לרגל.

רק מה, הציבור מטומטם והציבור ישלם.

13 הוא לא מוצא חן בעיניי המופז הזה  (לת) רפאל
  • 05:52
  • 29.03.12

14 שאול, אם אתה רוצה פתח אוהל. אבל מנהיג אתה לא.  (לת) זוכר את משרד התחבורה? כמה השקעת?
  • 06:02
  • 29.03.12

15 על מה הוא מדבר? אילו חוקים הוא הוביל בעניין החברתי הכלכלי? העיני האנשים האלה תעוור?  (לת) אני סומך רק על זהבה גלאון
  • 06:05
  • 29.03.12

16 אחלה צילום. תומך בקיר שלא יתמוטט ומיישיר מבט רגוע אך חודר. אין כמו צלמים נדחקים להגברת האמינות והאון.  (לת) ara
  • 06:09
  • 29.03.12

17 בית לא עוזבים. רהבתן. פוליטיקאי קטנטן ולא אמין אזרח שלא יצביע מופז
  • 06:15
  • 29.03.12

בית לא עוזבים.

18 הקרן לישראל החדשה מתחילה בכותל  (לת) קרן קרן
  • 06:15
  • 29.03.12

  •   יש את"ג'יי סטריט","קרן החדשה","איי-פאקינג"-כל הזוהמה עם קרן פורד האנטישמי וקיסינג'ר-משבתאי צבי-הכת. ראיס-פוטין בן מדבידיב
    • 21:12
    • 29.03.12

    את הבית בין רגע אזב והלך עם ביריון של שטילה,אל האי יווני-גם
    בחברת שפיצי ציפורה,שהפריטה(מכרה)את המדינה(מה שזז שם)
    חבורת הנוכלים-בביצה של קדימה,זהו גוף שנרקב ,ללא מטרה
    הם שם בשביל "ג'ובים","כבודים","אגו מנופח"-אופוזיציה-מצחיקה

19 מופז הקברן של קדימה. אני ואני ורני רהב  (לת) יחצנים בע״מ
  • 06:18
  • 29.03.12

20 לבני כפי שאמרתי אין לה את זה. גם לא למופז  (לת) ביתלמופז עת לא עוזבים
  • 06:19
  • 29.03.12

21 למה אתה מחכה, יאלה קדימה תתחיל את המהפכה. "IF YOU WANT TO SUT, SUT DON'T TALK  (לת) הכנעני
  • 06:19
  • 29.03.12

22 כבר מזמן היה צריך ראש מפלגה לא-אשכנזי ולא-חרדי, לטובת מדינת ישראל...  (לת) יעל
  • 06:29
  • 29.03.12

23 שאול, חבל על הזמן: לא מחאה ולא נעליים, תהיה ראש מפלגה של 12 מנדטים.  (לת) רואה שחורות
  • 06:31
  • 29.03.12

24 המחאה היא של העם, לא של פוליטיקאים מיושנים כמוך ניר
  • 06:32
  • 29.03.12

אולי היועצים אמרו לך לדחוף את עניין המחאה כי זה מאוד באופנה לתמוך במחאה, אבל לך מופז, אין דבר וחצי דבר עם מחאות חברתיות לאור האטימות שגילית בשנים האחרונות ואל תנפנף בחוק טל, אתה כשר תחבורה נתת לשחיתות במשרדך להשתולל, מחירי האגרה לטסט, חידוש רשיונות ותקנים אחרים עלו ועולים לנו הרבה כסף עד היום.

25 מופז יכשל בגלל הקבעון שלמד בצהל והבינוניות שהביא  (לת) בית לא עוזבים
  • 06:32
  • 29.03.12

26 פחחחחחח  (לת) שמולי
  • 06:32
  • 29.03.12

27 את המחאה של מי? של ש"ס?  (לת) קשקשן
  • 06:35
  • 29.03.12

28 מופז הזגזגן יודע רק לדבר. נראה אותו עושה.  (לת) עמליה
  • 06:35
  • 29.03.12

29 האמריקאים אפילו לא מכירים בירושליים כבירת ישראל! אז צריך להשאיר החלטה קיומית למדינת ישראל בידהם?? זה מנהיגות?!  (לת) לעמנו
  • 06:43
  • 29.03.12

30 על תשען על הקיר והוא גם לא צריך אותך להשען עליו אל תדעג הוא לא יפול במשמרת שלך באופוזיציה  (לת) פלץ
  • 06:44
  • 29.03.12

31 מופז יוביל את המחאה בקיץ? היזהרו מן המוקש הזה. יש חברי כנסת עם קבלות שחוקקו חוקים חברתיים כלכליים כמו זהבה גלאון ודב חניןוןכמו זהבה גלאון ודב  (לת) בעניין הכלכלי חברתי אין לי אימון במופז
  • 06:46
  • 29.03.12

  •   מופז פלוס חלוץ פלוס קצב-מי חסר?אחמדינג'אד ו?חמנאי כמובן. ראיס-פוטין בן מדבידיב
    • 21:14
    • 29.03.12

    את הבית בין רגע אזב והלך עם ביריון של שטילה,אל האי יווני-גם
    בחברת שפיצי ציפורה,שהפריטה(מכרה)את המדינה(מה שזז שם)
    חבורת הנוכלים-בביצה של קדימה,זהו גוף שנרקב ,ללא מטרה
    הם שם בשביל "ג'ובים","כבודים","אגו מנופח"-אופוזיציה-מצחיקה

32 איזו תמונה נפלאה: מופז בכותל נכנע (מרים ידיים) לחרדים.... אופיר
  • 06:52
  • 29.03.12

כאשר נודעו תוצאות הבחירות חגגו החרדים. במשך תקופת מנהיגותה של ליבני הם טענו שהיא פועלת נגדם האופן שיטתי. שונאת חרדים. עכשיו רווח להם. נבחר איש כלבבם.
התמונה מראה שצדקו......

33 דווקא מכיר אותו. לכן אני מפחד  (לת) שרון
  • 06:54
  • 29.03.12

34 "הארץ": "הדימוי שלו בחוגים רחבים בציבור הוא שלילי". הוא ימני.... אופיר
  • 06:56
  • 29.03.12

מר ורטר. לידיעתך. רוב הציבור בארץ הוא ימני. (עובדה שלביבי הימני יש רוב הוא ראש הממשלה והוא ימני). כך שקביעתך זדונית . מטעה ואיננה נכונה.

35 מופז הוא איש טיפש וציני באופן מבהיל  (לת) מוטי
  • 06:56
  • 29.03.12

  •   בדרך כלל, כדי להיות ציני אדם צריך להיות חכם. אולי התכוונת שמופז יומרני ונכלולי. על זה אפשר להסכים.  (לת) למוטי
    • 15:03
    • 29.03.12

36 כולנו ממתינים בקוצר רוח  (לת) שאול
  • 06:59
  • 29.03.12

37 הדימוי שלו שלילי לא בגלל שהוא ימני אלא מסיבות אחרות אופיר
  • 07:03
  • 29.03.12

הוא זגזגן. נכון. הבטיח שלא יעזוב את הליכוד. הליכוד הוא הבית
24 שעות לאחר מכן עזב במצח נחושה.
הוא חף מאידיאולוגיה. נכון.
רברבן. צר אופקים.
בשום הון שבעולם לא הייתי מצביע עבורו.
עד היום אני תוהה כיצד הפך להיות רמטכ"ל.

38 האיש שכל החיים חיי על חשבון משלם המיסים. עם משכורות עתק מהצבא וקשרים עם סוחרי נשק - על יוקר המחיה הוא שמע מהנהג שלו  (לת) אבל הישראלים, לא כל כך חכמים ...
  • 07:04
  • 29.03.12

39 יש לומר- אני אוביל את המחאה הספונטנית שתפרוץ בקיץ הקרוב סתם אחד
  • 07:04
  • 29.03.12

ואני אומר- עם כזאת שליטה ברגשות של הציבור המוחה- עדיף להישאר בבית במזגן ולראות איך המוחים ממשיכים להצביע למפלגות שממשיכות לדפוק אותם

40 מר מופז, כאישיות בטחונית, רמט"כל ושר בטחון לשעבר, מוטב שתתבטא בנושאי הביטחון הקיומיים, קצת יותר מהנושאים החברתיים. אני בטוח שיש בקדימה מובילים טובים ממך לנושאים החברתיים, רמט"כלים לשעבר יש, אבל אתה והם יצרתם את מחדלי לבנון- 2!!! תתחיל לעבוד, כי "קדימה" אינה נראית כיום כאלטרנטיבה לשלטון הגרוע של היום!  (לת) daym
  • 07:13
  • 29.03.12

  •   מה יש למופז לאמר העניני בטחון???הוא היה רמטכ"ל כושל וכשר בטחון הוא היה בסך הכל פודל של שרון  (לת) סלק
    • 14:30
    • 29.03.12

41 מופז,תבוא להתגורר איתנו באוהלים,ואז נראה אותך.. זראטוסטרא
  • 07:13
  • 29.03.12

לפי שעה,אל יתהולל חוגר כמפתח.אמנם נצחת את ציפי אבל לכבוש את
לב העם ולשכנע במניעים שלך,זה דבר אחר...בוא נראה את הסקרים של
יום שישי ונהיה חכמים יותר.

42 קשר למציאות : קבוצת ערבים התנפלה אתמול על נוסעים יהודים בהר הזיתים ובצעה בהם לינץ'. רק בנס לא היו הרוגים. הרכב נהרס לחלוטין.  (לת) כבשה פועה מדווחת מטדי
  • 07:14
  • 29.03.12

43 הוא ימחץ את נתניהו נימרוד
  • 07:24
  • 29.03.12

עכשיו תראו איך שאול יעלה למלוך, ואיך ביבי ש"הוריד" את מחירי החשמל כפי ש"הוריד" את מחירי הדירות יפול.

  •   עם איזה גייסות בדיוק הוא יעלה למלוך? עם אלו שבקושי מאכלסים את איצטדיון בלומפילד? יש בדיחה על כך שבאו לשליט סין ואמרו לו שהישראלים מתכוונים לתקוף את סין. שאל השליט: באיזה מלון הם מתאכסנים. ולא שביבי טוב ממופז. ממש לא!  (לת) מופז! טול קורה מבין עיניך!
    • 11:10
    • 29.03.12

  •   כן, בטח...  (לת) אחמדניג'אד
    • 19:20
    • 29.03.12

44 "גנרל, ימני" = דימוי שלילי??? הכתב חי בישראל או בסרט?
  • 07:25
  • 29.03.12

הארץ פשוט עלון הזוי... שממוען ל- 30 אחוס"לים זקנים ואחרונים

45 ויש לו אפילו סיסמא מוכנה - ב׳ זה בית שלא עוזבים  (לת) אחד שזוכר
  • 07:30
  • 29.03.12

46 מופז אין לך את זה.קרא את המשל על הצפרדע מלך הביצה. ראובן גרפיט
  • 07:31
  • 29.03.12

מר מופז , סה"כ הצביעו עבורך פחות מ25000 איש ממתפקדי קדימה, קרי כ25% 26% בלבד,השאר לא נתנו בך אימון . קרא את המשל על הצפרדע מלך הביצה שהתמודד עם השור.

47 קריקטורה של פוליטאי. חף מכל מודעות, דעה, מחשבה או אידאולוגיה. מתאים לקדימה.  (לת) תומי
  • 07:33
  • 29.03.12

48 מופז יגרום להקדמת הבחירות. זה הכל.  (לת) אז מי דואג לאזרח הקטן, מי??? לזכור: גם "המחאה החברתית" בלוף ואגואיסטית למדי!
  • 07:38
  • 29.03.12

49 מחאה ראשונה נגד הרכבת מחכה לראות
  • 07:39
  • 29.03.12

יפה לדבר, אבל נראה אותך מוביל את המחאה נגד ההסכם הגרנדיוזי שנחתם עם ועד הרכבת, 40 אלף שקל מענק חתימה לעובדים שכבר עובדים!!!! מי שמע על דבר כזה??? איום בהתנהגות ביריונית נגד עובדים שיקלטו כעובדי קבלן??? וגילה המהוללת אומרת שאתה הערת אותה משינה.... ניראה לי שפספסת את המחאה ואת הרכבת... ואנחנו הציבור נשלם על זה

  •   נכון נשלם-ואנו לא ציבור(איזה קומפלימנט לאספסוף!!!). ראיס-פוטין בן מדבידיב
    • 21:15
    • 29.03.12

    את הבית בין רגע אזב והלך עם ביריון של שטילה,אל האי יווני-גם
    בחברת שפיצי ציפורה,שהפריטה(מכרה)את המדינה(מה שזז שם)
    חבורת הנוכלים-בביצה של קדימה,זהו גוף שנרקב ,ללא מטרה
    הם שם בשביל "ג'ובים","כבודים","אגו מנופח"-אופוזיציה-מצחיקה

50 מופז שיבה
  • 07:42
  • 29.03.12

הוא חי בללהלנד הציבור לא מטומטם

51 לולא האדישות וההזנחה הפושעת שהפגנתה אדון מופז וחבר הקרימינלים בקדימה נתניהו לא היה נאלץ להשתמש ב"מניפולציות" בכדי לעורר את דעת הקהל בארה"ב ובעולם לפעול מיד ולהעלות על ראש סדר היום את האיום האירני. מופז שרלטן ויקבל על הראש.מפלגתו מיצתה את כל התמיכה שיש לה בציבור שמתרכזת מסתבר בכפרי הערבים שם משלמים למצביעים.  (לת) מופז חסר בית.הומלס.קדימה זה אוהל רעוע וקרוע.
  • 07:42
  • 29.03.12

52 דווקא למנהיג ערבי-מזרחי כמו מופז יש סיכוי להוביל מחאה אפקטיבית יותר עומר
  • 07:44
  • 29.03.12

לא יותר מחאה מנומסת ושקטה המשאירה את חלונות הראווה בכיכר המדינה שלמים, אלא בסיגנון ערבי, כמו בכיכר תחריר במצרים, כיאה למנהיג בסגנון ערבי-מזרחי.

53 אתה לא צריך לחכות לקיץ להוביל את המחאה אלכסנדרה
  • 07:47
  • 29.03.12

אתה כבר בכנסת היום, זה הזמן ושם המקום לפעול. המחאה ברחובות היא למי שלא עומדים לרשותו הכלים ודרכי הפעולה העומדים לרשותך. די להזדנבות המבישה. קיבלת מנדט - השתמש בו.

54 יש גבול ליכולת העיכול  (לת) הציבור
  • 07:56
  • 29.03.12

55 אאת מי תוליך יא שאול ?! את כל מי שחגגת להם על התחת לטובת הטייקונים עד כה ?  (לת) אבי
  • 07:57
  • 29.03.12

56 אמר הפוליטייקון מספר אחד  (לת) יובל
  • 07:58
  • 29.03.12

57 אנשי צבא נמאסתם אבי
  • 08:05
  • 29.03.12

אני רוצה דיפלומטים בממשלה, לא גנרלים.

58 קדימה היא בדיוק המפלגה שנגדה מחו בבו
  • 08:05
  • 29.03.12

המחאה היתה לעניין שאנחנו לא רוצים יותר להיות טיפשים ושיעבדו עלינו.
הרי חברי הכנסת של קדימה היו התומכים העיקריים של אותם טייקונים.
נראה למופז שהציבור מטומטם - אני מקוה שיתברר לו שהוא טועה.
אני הצבעתי קדימה בעבר, ולאחר התנהגות ח"כיה בכנסת הזאת, לעולם לא אצביע להם יותר.

59 לא תודה מופז,אם אתה תוביל את המחאה - אנחנו נשארים בבית ולא נצא לרחובות. רק זה מה שחסר לנו פוליטיזציה של המחאה. עד היום המחאה היתה נקייה מפוליטיקאים שרצו לתפוס עליה טרמפ' וכך היא תשאר!!  (לת) אנחנו נצא לרחוב אבל אתה תשאר בבית! אופורטיוניסט!!
  • 08:12
  • 29.03.12

60 מופז, אופורטוניסט שפל כמוך רק יזיק. יאיר
  • 08:13
  • 29.03.12

תתרחק מהמחאה שלנו.

אתה רוצה לשנות? קח את 24 הליצנים שלך בכנסת ותתחיל לעבוד.

61 שלי ויהיר טרם פתחו פה עליו. מה עשה עד היום בנושא המחאה? קין
  • 08:14
  • 29.03.12

לשבת בראש ועדת חוץ וביטחון ולקרוא לרוה"מ שקרן ומניפולטור ואחר כך לטפס על עץ המחאה..... מה אנחנו מטומטמים?

62 מקסימום מופזתם יוביל את גילה כשאין להרס הרכבת מופסתם
  • 08:19
  • 29.03.12

מופז +סתם = מופסתם =בזבוז קולות

63 מורי ורבי פרופ' ישעיהו ליבוביץ' כינה את המנהג המשונה לשים פתקאות בכותל בשם 'עבודת עץ ואבן' ואכן הצדק היה עמו מה ערך לפתק בכותל אם לאחר מכן או לפני כן מחללים שבת בפרהסא<  (לת) משה בודק
  • 08:19
  • 29.03.12

  •   יש לי חדשות בשבילך: גם אם לא מחללים שבת, אין לכך ערך. שהרי, אלהים זאת אמצאה שנועדה לשלוט באוכלוסיה שבוייה. ומר ליבוביץ' היקר, הוא מעולם לא הצליח (יותר נכון, התחמק) להסביר מדוע הוא מאמץ מנהגים דתיים, כמו חבישת כיפה. אני בספק רב אם הוא האמין בישות אלוהית המפקחת עלינו (כדי שנקפיד לומר כל יום כמה היא חזקה, כל יכולה וכדו')  (לת) אין אלהים. נקודה.
    • 08:43
    • 29.03.12

  •   מילים כדורבנות. מסכים לחלוטין  (לת) בוב
    • 09:55
    • 29.03.12

  •   טעות בידך אחד סתם
    • 14:10
    • 29.03.12

    ליבוביץ' מעולם לא טען להשגחה עליונה, והסביר עשרות ומאות פעמים את הסיבות להיותו שומר מצוות. חדשות בשבילך: הוא שמר מצוות מתוקף שומר חותם של זהות יהודית דתית (לא לאומית, שאת הקישור הזה ללאומיות-דתית הוא ראה כפשיזם יהודי במקרה הטוב, "יודו-נאציזם" במקרה הרע). הוא לא הטיף לאף אחד לעשות כמוהו, וקרא לכל מי ששומר מצוות מסיבות של שכר ועונש עובד אלילים פרימיטיב. חבל שאין אנשים כמוהו יותר, למרות שזה די הגיוני שאין יותר אנשים כמוהו - כמעט כל צאצאיו אתאיסטים חילונים כופרים. וטוב שכך. הפרשנות שלו על המצוות ועל היהדות, כמו כן קריאתו לשלב נשים בכל לימודי הישיבות והרבנות באופן מלא, רלוונטיות עד היום.

64 מופז מגעיל אותי. צבוע, חסר דעה, פוליטיקאי דוחה. תראו איך הוא קופץ על המחאה. "בית לא עוזבים"
  • 08:20
  • 29.03.12

האיש לא החזיק בדעה במשך יותר מחודש. ליבני אולי יבשה בצנון, אבל לפחות היא עקבית ובעלת עמדות ברורות. פשוט תחושת גועל.

65 אהוד ברק 2. אלון
  • 08:21
  • 29.03.12

הצמרת הצה"לית הפכה מפעל ייצור לפוליטיקאים מהסוג הגרוע ביותר.

66 למחאה שמופז יוביל - מי ירצה להצטרף? בארשבעי
  • 08:21
  • 29.03.12

אני לא חושב שיש בישראל יותר מדי אנשים שיטרחו לצאת מהבית כדי ששאול מופז יוכל לעבור מהכיסא שהוא מחמם עכשיו לכיסא יוקרתי ונוח יותר בעוד שנתיים. באמת שלא. אני מקווה שכשהמחאה תתחדש, המארגנים ידעו להרחיק משורותיהם טרמפיסטים מהסוג של מופז.

67 לא תודה, מופז. אם אתה תוביל את המחאה -אנחנו נשאר בבית! עד היום לא אפשרנו לפוליטיקאים טרמפיסטים להשתמש במחאה כקרדום לחפור בו. וגם היום לא ניתן. רוצה לשנות? תיזום חוקים בכנסת!!  (לת) אנחנו נצא לרחוב ואתה תשאר בבית אופורטיוניסט!!!
  • 08:22
  • 29.03.12

68 רואים כבר לפי התמונה, שמופז הוא שבוי של החרדים  (לת) הלא-כן?
  • 08:23
  • 29.03.12

  •   התמונה הזאת מבחינתי היא המאפיינת ביותר את מופז האופורטוניסט. הפוזה הזאת של היד על הקיר, מסגירה אותו. מה יש לו מאבנים? שיחזור לליכוד, שיחבור למשיחיים, זה מה שמתאים לו.  (לת) אכן, כן
    • 09:11
    • 29.03.12

69 הוא הלך לכתל והטמין שם פתק כמו כל שאר עובדי הכוכבים והמזלות... סביר שמשאלתו בפתק היא להיות ראש הממשלה הבא אבל כדי להיות ראש ממשלה דרושים יותר פתקים, ולא בכתל אלא בקלפי
  • 08:24
  • 29.03.12

שמעתי אותו ואת ציפי בהופעה מול השדולה הפלורליסטית, לא ביחד כמובן אלא בהפרש של שעה זו מזה. צריך היה להפריד ביניהם כמו בין הכבלים שיוצאים משני קטבי המצבר...הוא חמים והיא מנוכרת אך שניהם אינם מוכנים לעשות דבר להפרדת דת ממדינה, או לפחות למען נישואים אזרחיים. כשהשתחרר מן הצבא כרמטכ"ל הוא נשמע עלג והיום הוא קורא בשטף מן הכתוב שהוכן עבורו בקפידה. גם הרבה סיסמאות נבובות. ציפי, שזכתה לחנוך טוב יותר, רהוטה ובעלת חוש הומור אך מנותקת לחלוטין מהמחאה החברתית. שאול מעוניין להקדים את הבחירות בעזרתה אך איננו מחובר אליה באמת. עניינו הוא יותר ב"חלוקת הנטל" ובגיוס חרדים אך סביר שימצא עצמו איתם בקואליציה וישכח מהתכנית שאיננה ישימה ממילא

70 שאול מופז אישר את החזרת השילוט המזעזע, המסוגן ומשרת הטטיקונים לנתיבי איילון. אתה באמת חושב שתעשה סיבוב על הציבור התמים? אתה פוליטיקאי בגרוש ותתרסק בבחירות עם המפלגה הממוצאת שלך.  (לת) שרית
  • 08:24
  • 29.03.12

71 מופז+סתם=בזבוז קולות משה
  • 08:24
  • 29.03.12

בעצם מי שבחר במופסתם זה סתם מתפקדים פיקטיביים,פיקטיבי זה כפר ערבי עם ארגזים של בלוק מצביעים,וזה גרוע יותר ממפלגות כמו שס וליברמן שיש קצת היגיון ולא כמו סתם כמו מופסתם

72 נצחון על לבני עם קבלני קולות לא הופך אותך למנהיג לאומי פרשננו
  • 08:27
  • 29.03.12

מופז מתחיל להאמין לבלופים של עצמו.
הוא ניצח בזכות קבלני קולות שהוא גייס בעצמו (שזה שם נרדף לזיופים שוחד) ועכשיו הוא מתחיל להאמין ש"הציבור" תומך בו.
ובכן, מר מופז, היית ונשארת מוקיון. מ"בית לא עוזבים" ועד "שאול מופז - ראש הממשלה" היית ונשארת קריקטורה עצובה של גנרל נטול חיילים.

73 מופז שמעת את הביטוי: טיפש קופץ בראש? או: סייג לחכמה שתיקה? אז תרגיע ותתייעץ עם אנשים חכמים לפני שאתה יוצא בהצהרות אויליות לתקשורת.  (לת) קודם תלקט את חברי קדימה שנשרו ואחר כך תבקש להנהיג את השאר!!
  • 08:31
  • 29.03.12

74 איזו אירוניה! אבותיהם הרוחניים של ה"אדומים" שארגנו בקייץ את הפגנות המעמד הבינוני, הובילו אותו בעבר לגולאגים ולקברי אחים המוניים. קלקלן
  • 08:32
  • 29.03.12

את הדלק והחמצן להפגנות הזרימו בקייץ הטייקונים, ששולטים בתקשורת המודפסת והאלקטרונית, מתוך כוונה להפיל את נתניהו, שנתפס בעיניהם כמי שמסכן את ההגמוניה שלהם. ר' סרובו (החריג בעולם) לסייע להם מהקופה הציבורית בזמן המשבר הפיננסי הגדול, כמו גם הועדה נגד הריכוזיות במשק שהוא הקים עוד באוקטובר 2010, וגם דרש ממנה מסקנות "נושכות".
(על סירובו של נתניהו לסייע לטייקונים ר' ציטוט מהוול סטריט ז'ורנל בדה מרקר 24.11.09).

  •   המחאה האזרחית היא משהו גלובלי ולא אזורי. תאוריות הקונספירציה שלך לא עומדות במבחן המציאות  (לת) מיכאל
    • 09:56
    • 29.03.12

  •   למיכאל/ האבחנה שלך לקויה. מצבה של ישראל שונה. קלקלן
    • 10:58
    • 29.03.12

    ההפגנות בעולם הן בעיקר נגד הבנקאים הגנבים ונגד הממשלות ששפכו לכיסיהם הון תועפות מהקופה הציבורית של הנזקקים. בישראל של נתניהו (ופישר) אין ולא היה מצב כזה. פישר דאג שהבנקים לא יסתבכו, ונתניהו סרב לסייע לטייקונים מקופת האוצר. להפגנות אצלנו היה רקע אחר לגמרי.

  •   מיכאל - בדקת את מבחן המציאות? .
    • 13:25
    • 29.03.12

    בניגוד לרוב מדינות המערב, נתניהו לא העביר שקל לחילוץ הטייקונים בזמן המשבר. זאת עובדה חד משמעית. כל זה קרה למרות אינספור מאמרי הפחדה על הגעת המשבר אלינו ופיטורים המוניים בדרך.

    לגבי תמיכת הטייקונים במחאה - פתח גיליון ידיעות אחרונות או ידיעה מהאתר שלהם מתקופת המחאה, ותראה איזה תמיכה אדירה וחד משמעית העניק הטייקון מוזס. כנ"ל כל סיקור שתצליח למצוא בערוצים 2 או 10 הנשלטים בידי טייקונים.

    ואם אתה לא מאמין שהתיקשורת בארץ מגוייסת וטוטליטרית קרא את מאמרו של מרקוס ב"עיתון" זה שבו הוא קורא לאתרג את שרון. או שתשמע מה אמרה בנושא שלי יחימוביץ'.

75 "בקיץ אני אוביל את המחאה" .. כמה עלוב. נמרוד
  • 08:35
  • 29.03.12

להערכתו היא תפרוץ שוב בקיץ. אתה מנהיג או מונהג? אם יש לך קו חברתי - התחל להוביל אותו מחר בבוקר, אל תחכה לקיץ. מחאה חברתית זו לא מחלה עונתית. קרי: בקיץ אני אתפוס טרמפ על נמחאה, אם תפרוץ.

76 24700 איש בחרו בו וכר אני אני אני  (לת) מיכאל ק
  • 08:40
  • 29.03.12

77 ימני = דימוי שלילי???  (לת) אולי בז'רגון של עיתון הארץ
  • 08:42
  • 29.03.12

78 המחאה תעסוק בחרדים? הצחקת אותי שוני
  • 08:44
  • 29.03.12

המחאה, כמו כל מחאה עממית, עוסקת בכלכלה, כלומר בעשירים שאתה וחבריך מייצגים בכנסת

79 מופז מנהיג עם קבלות. וכל השאר ירקות... התקווה הלבנה
  • 08:46
  • 29.03.12

אז ככה. אני לא תומך בקדימה. אבל כמתבונן מהצד אני מבחין בשדון העדתי שמרים ראש ונבהל לקבל את מופז כראש קדימה. הרי גב׳ לבני ישנה בעמידה 3 שנים. בכל התפקידים שהיא מילאה היתה בינונית ומטה, אין לה קבלות אמיתיות חוץ מאלה התדמיתית. ואיך גולדה אומרת הם נחמדים. מופז היה מצביא דגול, רמטכל שהוכיח את עצמו, שר בטחון, שר תחבורה שהוביל מהפכה. יש לו חזון. הוא מבין באנשים ובכל מקום שהיה הטביע חותם של עשייה. אז אם זה לבני או מופז. אני מעדיף את הפרסי הקטן שבא לעבוד ולא את הפרימדונה הלבנה חסרת המעוף.

80 מופזי שלי, בבקשה אל תוביל אותי לשום מקום. לא מחאה ולא נעליים.  (לת) תוביל את הכותל.
  • 08:46
  • 29.03.12

81 אדוני אין לך סכוי  (לת) יראון
  • 08:47
  • 29.03.12

82 תודה שאול, אבל נסתדר בלעדיך. למחאה יש מנהיגים יותר מוצלחים ממך  (לת) אזרח מוחה
  • 08:49
  • 29.03.12

83 מפלגה עם רוחמה אברהם לא תקבל את הקול שלי  (לת) מחפש למי להצביע
  • 08:49
  • 29.03.12

84 עם המשכורות והפנסיות השמנות אתה במחאה ?. נגד מי?  (לת) רול
  • 08:50
  • 29.03.12

85 שכחתם שליבני היתה במנזר השתקנים בזמן המחאה יאללה יאלה
  • 08:52
  • 29.03.12

אז תפסיקו לבלבל את המח. לפחות יש כאן מישהו שמוכן לתדלק ולהניע את המחאה מחדש. אם לביני היתה אומרת את הדברים הייתם כורעים בפניה ברך ומלקקים לה את ה... וכל יפי הנפש השבעים פתאום מרימים ראש בדמגוגיה שפלה ובזויה נחלת שנות ה-50. והאמת הפשוטה היא שהוא פרסי. יש לכם בעיה שהוא מהמוצא הלא נכון...

86 ''אי גיוס חרדים'' ו ''מחאת המפונקים'' הם סוס מת שיוביל את מופז לבית הקברות הפוליטי שמכינה לו החונטה האשכנזית.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 08:52
  • 29.03.12

87 נו טוב מופז ,אז יועצי הבחירות שלך גיבשו לך אסטרטגיה ואפילו לוח זמנים. הבנו.  (לת) איתן הבת-ימי
  • 08:52
  • 29.03.12

88 רחמים על מופז. קר לו בחורף. אין לו דובון צבאי. אז הוא מחכה לקיץ. בכלל בדיחה עלובה כל הענין הזה של "חכו, חכו, לקיץ". מי שרוצה להצליח מפגין גם בקור. פשוט בדיחה עלובה התרוץ הזה.  (לת) תרוץ מופץ
  • 08:53
  • 29.03.12

  •   בקיץ הסטודנטים בחופש .
    • 13:32
    • 29.03.12

    ומוכנים להפגין בזול. רובם אפילו יעשו את זה בחינם. סטודנטים גם קל לשכנע ולהלהיב בכל אידיאולוגיה שתיחשב מספיק אופנתית וקולית. או אם יש סיכוי לפגוש מישהי\מישהו תוך כדי "הפגנה".

  •   נזכרתי איך בקיץ נדחף להצטלם ליד מאהל המחאה..  (לת) ש
    • 18:12
    • 29.03.12

89 וההסדר עם הפלסטינים, מר מופז?  (לת) יהודה
  • 08:54
  • 29.03.12

90 אולי אפשר עם הרוח שעושה מופז להכין פופקורן ביתי ובריא?  (לת) ע"ע המחקר על הפופקורן
  • 08:55
  • 29.03.12

91 עוד ''פודל של אשכנזים'' שעובד בשרותם של הטייקונים ויש לו חוצפה לזמר על הובלת מאבק מחאתי בעל משמעויות חברתיות.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 08:56
  • 29.03.12

92 דרכו הפתלתלה של מופז לכס הרמטכ"ל ראויה לועדת חקירה. תשאלו את מתן וילנאי.  (לת) טריקים ושטיקים
  • 08:58
  • 29.03.12

93 אולי הוא יוביל את מחאת הפנסיונרים של משרד הביטחון? עוד יו"ר ועד עובדי צה"ל שזורה חול בעיני הציבור  (לת) זונה פוליטית
  • 08:59
  • 29.03.12

94 תביט לכותל יהודה לוי
  • 09:00
  • 29.03.12

גם כאדם לא דתי אני מצפה ממך להביט לכותל ולהתכוון.....גם למה שאתה מדבר.

95 שאול-הכסף הולך ל 300,000 בכירים בישראל שמרווחים יותר מ 75,000 בחודש....שמה לקצץ לחצי.  (לת) ד"ר מאיר
  • 09:00
  • 29.03.12

96 נא להיכנס, אינפורמציה חשובה מאד. פרופ' לאסטרופיסיקה
  • 09:02
  • 29.03.12

מופז: פז, זום, זם, פו. זהו, אין בו יותר. חלול יותר מציפי (אם זה אפשרי).

97 אהבתי. יש רמטכ"ל למחאה !!! ד"ר רון קדם
  • 09:03
  • 29.03.12

כאשר אנשי שילטון חוברים למחאת העם מה זה אומר ? כעת כל העיניין מתמסד. יש רמטכ"ל למחאה. מחר נראה את ביבי נושא את דגל המחאה בדיזינגוף....אחרית הימים !!!

98 מופז מגוחך........ אלי
  • 09:09
  • 29.03.12

מסתבר שרק אדם שהגיע במקרה לתפקיד כרמטכ"ל (אינני מבין כיצד), יכול להעז. מופז עילג, טיפוס סיסמתי, המתרגל מול המראה ססמאות נבובות, ממש כמו הגב' ד'י ג'יי. אוי ישראל,ף אלו המתיימרים להנהיגך.......

  •   איך מופז הגיע לרמטכ"לות? מה, אתה לא זוכר? יצחק מרדכי היה אז שר הביטחון והוא לא סבל את מתן וילנאי מרוב קנאה בו כל השנים, ולכן לא בחר בו להיות רמטכ"ל אלא במופז. אירית
    • 22:56
    • 29.03.12

    ובכלל היה שם תרגיל מלוכלך.

99 ביבי ישקול אם להעניק למופז את סגנות השר לענייני טקסים וסמלים - הנ"ל מצטלם במקומות הנכונים, בחליפות הנכונות וכד'.  (לת) מופזולוג
  • 09:09
  • 29.03.12

100 הגיע הזמן לחפש עבודה שאול... אולי תחתום בלשכה ע שתמצא משהו רציני. דוד
  • 09:09
  • 29.03.12

ראש ממשלה אלעק. ביבי גרסת האנדרואיד

101 שווה לבחור במופז רק בשביל הצחוקים!! יוביל את המחאה... גמר אותי מצחוק! - מה מנע ממנו לעשות משהו בקיץ???  (לת) קטעים איתך!
  • 09:12
  • 29.03.12

102 אף אחד לא יעכל אותך , שחצן עמיצ
  • 09:14
  • 29.03.12

ואם כבר , אז מי שיבלע את הצפרדעים שלך יקיא מייד . מופז טרמפיסט פופוליסטי נבוב וחלול .

103 מופז בבקשה אל תוביל שום דבר ,  (לת) משה
  • 09:16
  • 29.03.12

104 צריך להעיף את ממשלת האפסים הזאת לכל הרוחות והשדים  (לת) הכל עדיף על ביבי
  • 09:17
  • 29.03.12

105 שכחו ? צל
  • 09:26
  • 29.03.12

שכחתם מי היה שר הביטחון המהולל שהזניח את הצבא לפני מלחמת לבנון ? עכשיו הוא יפעל לרווחה כפי שפעל לביטחון ?

חוץ מזה עדיין לא ראינו אותו על קברי צדיקים

106 מה למופז ולמחאה? האיש פאתטי.  (לת) אזרח
  • 09:28
  • 29.03.12

107 הלוך הלכה לה קדימה liran
  • 09:28
  • 29.03.12

קדימה הצליחה להפוך את עצמה לליכוד ב' (או ג') - לא רואה שמשהו יצביע להם בבחירות הבאות

108 אל תזמין את עצמך למחאה לא תודה
  • 09:32
  • 29.03.12

אל תתבלבלו מופז הוא האדם האחרון שהייתי רוצה שייצג את המעמד העובד בישראל.
אם לרגע מישהו יעצור, יסתכל על הבן-אדם הזה ברצינות, הוא עשוי לשאול את עצמו: מה המופז הזה קשור בכלל לחברה בישראל? מאיפה הוא צץ לחיינו?

ואכן התשובה היא- מופז הוא עוד איזה פוליטיקאי ששורד ממערכת בחירות אחת לזאת שאחריה וכך מתגלגל איתנו שנים, אין לו קשר למה שקורה בישראל ואין שום סיבה שהוא יגיע לרוטשילד בקיץ!!!

109 חרדים בצבא זה סתם נטל ולא עוזר לאף אחד מבין עניין
  • 09:33
  • 29.03.12

אז כדאי לרדת מזה מההתחלה כי אחר כך יהיה קשה להתמודד עם זה.
גם ככה יש מספיק חיילים, עובדה שהצבא לא מאלץ אף אחד להתגייס, וכל מי שמצהיר שהוא מפחד מנשק או כל שטות אחרת מקבל אוטומטית פטור מלנשום, אז תעזבו את החרדים שלא רוצים להתגייס שלא יעשו טובות.
ואני חילוני לגמרי ולא שונה אף מגזר, אבל לבוא ולרכב על הגל של "גיוס חרדים" ולחשוב שזה טוב לנו לחילונים זו טעות.
יש דברים אחרים יותר חשובים כמו יוקר המחייה כאן שהמחירים מטורפים, ואחד שעובד כמו חמור מהבוקר עד הלילה רק מתקיים ולא מתקדם לשום מקום, זה לא חיים

110 מחר נבון
  • 09:34
  • 29.03.12

9ברוח פסח הקרב . כל אחד מצווה להגיד לעצמו...אני אוביל את המחאה , אני ןלא אחר.
לא מופז(דם) לא ראש השבק לשעבר(כינים) ןלא יהיר לפיד הטימטום(ערוב)
היאורה תשליכו אותם ! כי כולם ברגים של אותו מנגנון

111 מעולה-עכשיו יותר מ3 מפלגות יריבו בינהן על הנהגת המ  (לת) גיא
  • 09:39
  • 29.03.12

112 אופורטוניזם עם ברוח
  • 09:41
  • 29.03.12

מופז מוביל את האופוטוניזם לפסגות חדשות.

113 קשה יהיה לי להצביע לראש ממשלה ששם כיפה מתפקד
  • 09:43
  • 29.03.12

התפקדתי לקדימה אבל קשה יהיה לי להצביע לראש ממשלה ששם כיפה

114 מופז - תוביל רהיטים לא מחאה.  (לת) מנהיג עלק..
  • 09:44
  • 29.03.12

115 מאוד סמלי החרד שנדבק לגב של מופז. רמז למה שיקרה אם יהיה ר"מ כולם אותו דבר
  • 09:45
  • 29.03.12

התחנה הבאה: אצל מרן. לקבל סטירה וברכה. בלי זה אין לו צ'אנס ועם זה אין לנו צ'אנס.

116 מופז הוא חלק מ"המחלה הישראלית" ולא הפתרון לה. דרושה מ-ה-פ-כ-ה שתחסל את השיטה המושחתת של קדימה-ליכוד-שס-ליברמן !!!  (לת) דודיק תל אביב
  • 09:47
  • 29.03.12

117 "כשהציבור יכיר אותי, הוא ילמד לעכל אותי". האם הציבור לא מכיר אותו? פוליטיקאי ברמ"ח אבריו במשמעות המכוערת ביותר שלו.  (לת) יצחק
  • 09:49
  • 29.03.12

118 מופז מתבלבל, הוא לא צריך להוביל מחאות אלא דרך, האם בתחום הכלכלי יש לו קבלות מוצלחות מול הצלחות ממשלת ביבי? האם דרכו הכלכלית של מופז תהיה מוצלחת יותר מדרכו המצלחת של ביבי ועוד בעולם סוער כלכלית? הרי ברגע שהכלכלה לא תפעל כראוי, לא יהיה בכלל כסף, תהיה פשיטת רגל, זה לא משחק.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 09:52
  • 29.03.12

119 אני אוביל את המתן בסתר לש(ב)ס  (לת) סאבקונטקס
  • 09:53
  • 29.03.12

120 מחאת קיץ עונתי
  • 09:55
  • 29.03.12

א) מה פירוש אארגן מחאה בקיץ? האם נוסף חג ללוח השנה היהודי-ישראלי, ושמו מחאת קיץ? אם אתה מנהיג ויש בעיה אמיתית - פעל מיידית, ארגן עכשיו!!! עד לקיץ, אפילו בארץ שחונה מים רבים יזרומו.
ב) מי אתה שתלין על רעש וצלצולים בנושא איראן? הרי אתה היית הראשון מלבד אמדיניג'אד, שהקים את דחליל איראן הגרעינית עוד בהיותך חבר ממשלה!!!

121 מופז עובר לגור ברוטשילד! מחאה חברתית
  • 09:58
  • 29.03.12

באוהל סיירים מרופט בשכנות לדפני וסתיו מתגורר ראש המחאה החברתית הנמרץ - שאול (שם שאול) מופז

122 מלטף את אבני הכותל. דוסיה והינדה מתהפכים. ככה לא בונים בית.  (לת) מגיבה בעם
  • 09:59
  • 29.03.12

123 ביבי יעשה ממופז קציצות! הכסיל מנסה להפחיד את ביבי! מחאה חברתית
  • 10:06
  • 29.03.12

האיש לא מסוגל להנהיג כלום אבל באמצעות "הצוותים" המדומים שלו מבקש עמדת מיקוח מול ביבי שבטח מתפוצץ מצחוק

124 פתאטי, עלוב ומעורר רחמים. אריק שרון במצבו הנוכחי עדיין מתוחכם יותר ממופז  (לת) מה אתה אומר ?!?
  • 10:07
  • 29.03.12

125 אנחנו בעונת האביב. האביב הישראלי. בבקשה תוביל. 80% מהציבור תומך בחידוש המחאה. כאן תמדד יכולת ההנהגה שלך. רק תזכור: העם לא פראייר.  (לת) א
  • 10:13
  • 29.03.12

126 מופז התחיל כבר ברגל שמאל הוא הרי הצביע בעד חוק טל .  (לת) מופזנוקיו כולם שלי!
  • 10:25
  • 29.03.12

127 המעשה הראשון של המנצח בפריימריס ב"קדימה", מפלגה חילונית ליברלית, הוא לרוץ לדחוף פתק בין אבני הכותל, לעיני המצלמות אות לבאות
  • 10:26
  • 29.03.12

חילונים, זכרו ביום הבוחר למי נתון לבו של שאול מופז.

128 מופז עוד לא הבין עד כמה השיח שלו כוחני, הוא כבר נכשל בניסוח עם "אוביל". וולקן
  • 10:27
  • 29.03.12

המחאה היא עממית, אין לה מוביל אחד, ואלו שהתחילו אותה היו היו חלק מקבוצה גדולה, המחאה שייכת לעם לא למופז, וכשהמטרה האמיתית שלו היא ראשות הממשלה, הוא בסה"כ התחיל ברגל שמאל כשברור שניכוס המחאה
תשתלם לו בקלפי, משחק ציני מכוער.

הערבים מסכנים, אם מספיק שמישהו יתיחס אליהם בגובה העיניים
כדי לקנות את קולם, הם יכלו למצוא פוליטקאים מוכשרים וציניים פחות ממופז
או לבני הכושלת.

129 המחאה היא לא שייכת למפלגה זו או אחרת- מופז, בבקשה אל תקבור את המחאה ברצונך להרביח הון פוליטי- המחאה איננה שלך  (לת) עמוס
  • 10:28
  • 29.03.12

130 ועוד כשלון, "למכור את עצמו לציבור" זה בעצם לרמות את הציבור לחשוב שמדובר באדם אחר.  (לת) וולקן
  • 10:29
  • 29.03.12

131 רק זה שחסר לנו עוד גנרל עמית
  • 10:36
  • 29.03.12

האופורטוניסט מספר 1 החליט לעלות על הקרון של המחאה החברתית זה עכשיו באופנה יום אחרי הבחירות הוא בקואליציה עם ביבי

132 איש קטן..  (לת) הבוס
  • 10:37
  • 29.03.12

133 שים לב מופז: בלוגה
  • 10:40
  • 29.03.12

לא, אין שום סיבה ששוב נרכב על האימפריאליזם האמריקאי. האמריקאים לא יובילו שום מהלך מול איראן. כרגע מנהיג ארה"ב חסר עמוד שידרה בדיוק כמוך וכן הגיע הזמן שנשמור על עצמנו. לא סתם קמה המדינה שלנו

134 99% רוצים מחאה חזקה ביותר אחוז הוא הטייקונים ועושיה דבריהם איתם נגמור חשבון כמו שגמרו באנגליה ובצרפת  (לת) נפוליאון בדרך
  • 10:45
  • 29.03.12

135 מה תרומתך בענייני הדיור, חלוקת רווחי הנפט והגז, תחבורה ציבורית, חינוך? לא תוביל את המחאה כי אתה לא מסוגל להוביל דבר.  (לת) עמית
  • 10:52
  • 29.03.12

136 שאפו על הכותרת ההיתולית קדימה שואפת לאפס מנדטים
  • 11:02
  • 29.03.12

השכנים הבוקר לא הבינו למה נחנקתי מצחוק כשראיתי את הכותרת הראשית.
מאיפה *זה* יצא?

137 מופז היה במיטבו כשהיה רס"ר בצבא... המפזז
  • 11:03
  • 29.03.12

ומאז...הכל אוסף של טעויות..

138 איפה הוא היה עד עכשו? דן
  • 11:20
  • 29.03.12

שיצטרף עכשו במחילה מכבודו לזנב ההפגנה ולא לראשה.

139 הוא בכלל מדבר על מחאה נגד הדתיים כמו לפיד הטומאה שמסית ומדיח אדם
  • 11:23
  • 29.03.12

הכותרת למאמר לא נכונה -עפ"י התוכן הוא מדבר על הדתיים ! איש רדוד ולא ראוי לכל התייחסות. המחאה האמיתית תיעשה רק ע"י הקמת מפלגת צדק חברתי ולא בשום דרך אחרת.

140 מופז: נבחרת ע"י קולות המגזר הערבי לראשות קדימה בלבד. גבר עמוד דום.
  • 11:40
  • 29.03.12

אף אחד לא בחר בך להוביל מחאה חברתית. תשאיר זאת לצעירים האכפתיים המוכשרים, הם לא זקוקים לקשקשת שלך, ולא לרעיונות ההבל שאתה יכול לתרום.

141 מתאים למחאה החברתית כמו נזם זהב לאף של חזיר  (לת) עושה צחוק מעצמו כבר בהתחלה
  • 11:55
  • 29.03.12

142 מופז צבי מיפו
  • 12:01
  • 29.03.12

בכתבה סופרלטיבים על מופז. חסר- לא אינטליגנתי! מה הוא רוצה להוביל בקיץ!?

143 מופז צבי מיפו
  • 12:06
  • 29.03.12

מופז אמר ״ הציבור ילמד לעכל אותי״ אני מניח שהוא יודע מה נשאר אחרי העכול.

144 כרמטכ"ל וכשר ביטחון היה אחראי עליון לאי כשירות צה"ל בלבנון 2. כשר תחבורה היה כישלון מהדהד.  (לת) י
  • 12:24
  • 29.03.12

145 תרשו לי לומר רק דבר אחד: הוי האומץ! הוי התעוזה!!
  • 12:27
  • 29.03.12

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....

146 למה בקיץ ? תתחיל מחר בבוקר..אתה רוצה להיות טרמפיסט ? אהההה...חכה לקיץ  (לת) מישקה
  • 12:43
  • 29.03.12

147 ואיפה היית עד היום? לא שמענו ממך מילה אחת אודות המחאה. גיבור גדול עוד פרסי
  • 12:57
  • 29.03.12

אנשים מבינים כשעובדים עליהם.
מה קרה? חיכית להיות יו"ר מפלגה?
אחרת אתה לא זז מילימטר??
על מה קיבלת משכורת ???

148 וואלה? מופז יוביל את המחאה? אז למה רק בקיץ? למה לא עכשיו? דודו מופז
  • 13:29
  • 29.03.12

אה, אני יודע! כי עד הקיץ נשכח מההתבטאות האווילית הזאת...

149 מופז וקדימה (כמו הליכוד) זו מפלגה של בעלי ההון המושחתים יוסי
  • 13:44
  • 29.03.12

המפלגה הזאת של מופז וצחי הנגבי ויואל חסון ורונית תירוש ומאיר שטרית פתאום הופכת לסוציאל-דמוקרטית?
מדובר פה על עוד קומבינה שתיכנס לממשלה ביחד עם ביבי.

150 פוליטיקאי לא מוביל מחאה חברתית אזרחית מודאגת
  • 13:47
  • 29.03.12

כמה מגוחך וציני אפשר להיות? אם אה תומך במי שמחה, תעשה משהו! זה התפקיד שלך! בשביל זה אתה אמור להיות בפוליטיקה...

151 רץ להקיא הסובל מבחילה
  • 13:54
  • 29.03.12

מופז אופורטוניסט סוג ז אתה רוצה להוביל את המחאה ? אם כן נראה שאתה סובל מהעדר בקורת המציאות. המחאה יוצאת בראש ובראשונה נגד אנשים כמוך ומסוגך שהשתלטו על חיינו והביאו אותנו בהופעותיהם המגוחכות להחריד במילים ובמעשים
(ראה תמונת הכותל המטופשת שלך) לידי בחילה מתמדת. אתה תיבעט החוצה אתה ומפלגתך המושחתת. אם לא היית כה טיפש לא היית מדבר כל כך הרבה שטויות.

152 דפני ליף היזהרי, מופז מאחורייך!  (לת) אמסטל
  • 14:04
  • 29.03.12

153 היום יש אלטרנטיבה עם מופז YOSS
  • 14:23
  • 29.03.12

הסקרים יכולים לתת ליכוד 40 מנדתים אבל זה סקרים
זה בלי מופז
אבל היום זה אחרת,העתונים ותקשורת יכולים להשחיר אותו אבל זה לא יעזור
היום עם מופז גם לדתיים יש אלטרנטיבה
לכן אני חושב שיש לו הרבה סיכוי להיות ראש ממשלה

154 הכתבה מתעלמת מדבר אחד והוא מקור כשלונה של לבני בישראל כמדינה מזרח תיכונית נשים מודרות מכל דבר בודאי מהצמרת הפוליטית  (לת) ערוגת אפונה
  • 14:29
  • 29.03.12

155 מנהיג חדש נולד בישראל ומעתה ואילך הוא התקוה של התקשורת הבולשביקית  (לת) למה עיתונים פושטים רגל??
  • 14:57
  • 29.03.12

156 מדוע להתפלל בכותל של החרדים? אייר
  • 15:02
  • 29.03.12

פוליטיקאי שהולך להתפלל לכותל ששייך כרגע לקבוצה אנטי-דמוקרטית מלאה לשינת נשים - לא יכול להיות פוליטיקאי שמוביל מפלגה דמוקרטית!

157 מופז- פוזל שמאלה - יותר מ: לבני! מוטי קופר
  • 15:06
  • 29.03.12

מהי יגידו :"העבודה ומרץ?\ שלוקחים מהם את הזרקורים-בתקשורת?
הסקרים של השעות האחרונות, הפחידו את מופז, מחשש איבוד מחצית
מ:בוחרי "קדימה". // ה"ליכוד", לא נבהל מהתחרות על ראשות-הממשלה.
ימים יגידו, איך תראה המפלגה הגדולה - שקיבל, ומה קרה - עם החלפת היו"ר. המחפש לגדול.

":

158 De ja voo.......... Israel will start to cry soon. It's all your hands... Remember it ! do not complain later... Just don't .
  • 15:08
  • 29.03.12

Recycling losers : Netanyahoo .Peres . Barak.........And all those satellite losers around theme ......... Tagidoo lee , atem stumim ??? This recycle losers is your government ...Some is wondering if the Israelis are realizing what are they doing to they country , and to they ways of life .

159 אז זהו מופז אם אתה קורא את הטוקבקים אתה בודאי נוכח לדעת שלא כולם יודעים לאיית נכון מילים בסיסיות ובכל זאת כמעט כולם לא הולכים שבי אחרי היומרה והיוהרה. איזה חוקים חברתיים קדמת בכנסת, שאתה לוקח על עצמך להנהיג מחאה? אז כדאי שתעשה משהו בשבילנו מתוך הכנסת לפני שהמפלגה שלך נעלמת מהמפה!  (לת) מי שלא טרח לא יאכל!
  • 15:23
  • 29.03.12

160 מופז החצוף ממפלגת הקפיטליסטים המושחתים חושב שהוא יכול להוביל מחאה? יויס, מאהל רוטשילד
  • 15:28
  • 29.03.12

על מה בדיוק?
כל המושחתים האלה הם בדיוק מה שהמחאה דיברה נגדו.

161 הוא הולך להתבזות עם הילדים המפונקים והחצופים האלה.אלה קבניסטים אחד אחד.  (לת) ברח מהם
  • 15:35
  • 29.03.12

162 בקיץ של איזו שנה? זה מין ספורט קיץ כזה מגניב של החבר'ה? דפוק. אתה רוצה מחאה - תקרא היום לכל הפוליטיקאים להתפטר, תקרא לוותר על השטחים המיותרים, לשנות את ההימנון כך שכולם יוכלו לשיר אותו.  (לת) העם דורש מופז?
  • 15:42
  • 29.03.12

163 חוצפן ומושחת..לא ניתן לך לעשות הון פוליטי עלינו  (לת) גדי
  • 15:44
  • 29.03.12

164 השם החדש של החלילן מהמלין - מופז  (לת) ציניקן
  • 15:50
  • 29.03.12

165 כדאי לו להצטרף לתיאטרון, רומי
  • 16:09
  • 29.03.12

נמאס נמאס מפוליטיקאים קטנים,שמשמיעים קולות "פופולאריים נכון לעכשיו"
מעולם לא חוקק שום חוק חברתי,היה כשלון בכל תפקיד,
מכירים אותו מצוין,ולא מוקירם אותו כלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!

166 המשפטים הללו מוכיחים עד כמה מופז בז לציבור. הוא חושב ששכחנו את כישלנותיו ולכן הוא יוצא בהצהרות ראוותניות שאין עימן דבר מלבד זילזול בציבור. הפשלונר הזה מתנשא ומזלזל בציבור
  • 16:28
  • 29.03.12

קדימה אינה מפלגה. היא אוסף פוליטיקאים רדודים, אשר מנסים בכל דרך לשמור על מעמדם. הם בכח נאחזו ב"מפלגה" אשר הוקמה רק מטעמים אישיים. מנעמי השילטון קורצים להם?ההתנשאות עדיין בנשמתם ואת כל הבררה הזו הציבור צריך לסבול? לא ולא. די לנו ממגוון המפלגות הקמות להן ערב בחירות. לא רוצים את ההוצאות והבזבוזים הללו על ראשינו.

167 בחרתם מופז - בחרתם ביבי רותי
  • 17:41
  • 29.03.12

הסתכלו בתמונה המתפרסמת כאן ותראו תואם ביבי. הנבחר הטרי הולך לכותל המערבי להודות לבורא עולם ובמקום להתעמק ב"תודה לאל" הוא מפנה מבטו אל הצלם כאומר "צלם, צלם" - ממש, אבל ממש הפוזה של ביבי .
אומרים עליו שהוא אדם גמיש. מה זה אומר? היום הוא אומר כך ומחר אחרת??? נראה אותו בקרוב, לאחר שהסוחר הממולח ביבי יקנה אותו בעבור "נזיד עדשים" .
נכון, שציפי ליבנה לא הוכיחה את עצמה , אבל לבחור במופז??????????
האם בכל הרשימה המרשימה הזו ששמה קדימה אין אפילו אדם אחד עם הוכחות של עשייה פוליטית וחברתית יותר מוצלח מהאדון מופז?????
לא נורא. זו תהייה ההזדמנות של הבוחר השפוי לחבר את שלי עם זהבה ולהביא שתי נמרות, חיות פוליטיות אמיתיות שעל הדגל שלהן כתוב "דאגה לחברה" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

168 למר. "מפלגת בית לא עוזבים" שאול מופז מהפך 77
  • 18:05
  • 29.03.12

תאמת. אני מתחיל לפחד ממך.

169 למהמופז, למה אתה מחכה למחאה בקיץ? שאחרים יזמו ואתה תידחף להצטלם כפי שראינו אותך בקיץ.  (לת) ש
  • 18:06
  • 29.03.12

170 כל כתב שמפרסם מאמר מחמיא לפוליטיקאי הקטן הזה, מבחינתי פסול  (לת) רני
  • 18:10
  • 29.03.12

171 מופז, מאז הבית שלא עזבת, עזבתי אותך לחלוטין.  (לת) שמוליקיפוד
  • 18:29
  • 29.03.12

172 את המחאה מובילים אלו שהלב שלהם במחאה, לא אלו שמחפשים חמור לרכב עליו בדרך לשלטון  (לת) מוחה!
  • 18:39
  • 29.03.12

173 מופז זו מחאה עממית, לא רוצים אף פוליטיקאי שיתפוס עליה טרמפ  (לת) שוני
  • 18:54
  • 29.03.12

174 שאול מופז אתה מייצג בעיקר את עצמך. יורם
  • 19:15
  • 29.03.12

אין לי ולא יהיה לי אמון בך או במפלגתך, גם לא אם תתאמץ מאד מאד.

175 מופז מי ???. Imenlnme
  • 19:52
  • 29.03.12

מופז ניצח בבחירות תודות לערבים. אם בדיר אל אסד היו לו יותר מצביעים מבתל אביב, פירושו של דבר שמופז קיבל את הלגיטימציה שלו לעמוד בראש המפלגה הגדולה בישראל, מערבים

176 הבן אדם קשקשן כרוני וגם שקרן. אבל לפחות הוא מצחיק. להוביל את המחאה עלאק. מיי שהוו
  • 21:58
  • 29.03.12

למה בדיוק שמישהו מאנשי המחאה יצטרך אותו? מי הוא בכלל? מה הוא עשה עד עכשיו בעניין הזה? במה הוא עזר?

כנראה שהיועצים שלו הסבירו לו שכדי להוסיף מנדטים הוא צריך לשנן מנטרות כאילו הוא איזה רוחניק בשקל.

בדיחה.

  •   מעניין, הוא קורא בכלל טוקבקים המופז הזה, או אולי היועצים שלו מקריאים לו. אירית
    • 22:59
    • 29.03.12

    ובכלל איך אפשר להיות כל כך אטום, כל כך בנלי, כל כך צפוי. זה זלזול באינטליגנציה. לא שלנו - הקהל שאליו הוא מדבר - אלא של עצמו. אם הוא חושב שהקהל שלו כל כך טיפש אז זה אומר משהו על השכל שלו. לא?

177 יעמוד בראש מצעד הפוליטיקאעים לגרדום. עמך המתעורר
  • 22:43
  • 29.03.12

קשקשן רעבתן שאוכל עוגות במסעדה כשלעם אין לחם, גר בוילה כשהעם ברחוב ונוסע באאודי כשהעם לא יכול להרשות לעצמו את מחיר הדלק, שיישב בבית וישתוק.

178 התמונה הזו מזעזעת. היא ממחישה שהוא נהיה פיון של יועצים 'אסטרטגיים' ויחצ"נים די עם הבולשיט
  • 08:48
  • 30.03.12

שימו לב לתנוחה
האיפור
הוא אפילו מסתכל למצלמה

בתור מישהו דתי - התמונה פאתטית
בתור מישהו לא דתי מהמחנה הלב, אני מניח שהתמונה עוד יותר פאתטית

חבל. ממישהו שהיה רמטכ"ל אפשר היה לצפות ליותר

179 מופז יוביל את המחאה,לאחר דיון עם חבריו לדרך אילן גילאון ושלי יחמוביץ-וגם הוחלט שהוא ידבר בשמם ,נגד פעולה באירן משמח שבוגר השומר הצעיר,מנהיג העם  (לת) הייתי בפגישה
  • 06:01
  • 31.03.12

180 מופז מתחיל לא טוב. יש סטטיסטיקה בדוקה שקובעת שביבי משתמש במילה "אני" בכל משפט שני שהוא פולט. מופז מתחיל מייד ב"אני" (אני אוביל את המחאה וגו')  (לת) י
  • 17:57
  • 31.03.12

181 מה קורה לכם? הפסקתם לרדת על לפיד ומצאתם טרף קל חדש? מופז משופשף בחיים הפוליטיים, עם כמה חסרונות פה ושם: חיטט בארגזים של קבלני הקולות וכיוב' אבל כל אחד עושה את זה (דמוקרטיה במיטבה). בקרוב תרדו גם על גולדה שלי! אבל דיר בלק, רק עם כפפות משי.  (לת) יוסלה
  • 18:07
  • 31.03.12

182 האוחז בקרנות המזבח סופר סתם
  • 06:24
  • 01.04.12

ההליכה לכותל ..המבט המצועף משהו ...כאילו מה .. אתה אומר לדתיים שיש להם שותף .. מה הקשר של הכותל לפוליטיקה .... הקודם שלך רץ לכותל
אולמארט שמו וגם הוא אחז בדביר ...אז הוא היה צדיק ??? זו הקונוטציה ?
איזה זילות זו ...אתה משלב מקום כזה חשוב לעם ישראל עם פוליטיקה עלובה שלך .. הרי כיהנת כ..שר תחבורה ונכשלת רויאלית ..הכל נעשה כלאחר יד ..
וכשלא כיהנת הוחכת חתרנות ביקורת שיעממת נוראות .. כל ההצהרות שלך פלסתר ..אין בהם אמת אינך משכנע ..כי אתה מאותה קבוצה של הקיימים היום ... (יוצאי צבא) אינך שונה מהם במאום ... אז למה שנצביע קדימה
אין סיבה

183 צודק! ג'קי
  • 09:16
  • 06.04.12

הוא יוביל את המחאה החברתית ביחד עם ביבי ויובל שטייניץ שלשונו דבוקה לאחוריו של ביבי. ביחד הם יצליחו יותר מדפני וסתיו חסרות הנסיון (בעבודה בעיניים על אנשים).

184 עוד אחד שמדבר לקירות...  (לת) ויתחנף לחרדים
  • 22:55
  • 07.04.12

פרוייקטים מיוחדים