המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הולכים לבחירות || הליכוד הגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת

מרבית סיעות הבית תומכות בבחירות ב-4 בספטמבר. היועץ המשפטי לכנסת: פיזורה הצפוי של הכנסת יגרום להארכת חוק טל באופן אוטומטי

סיעת הליכוד הגישה היום אחר הצהריים (רביעי) הצעת חוק לפיזור הכנסת. ההצעה הוגשה על ידי יו"ר הקואליציה זאב אלקין. במערכת הפוליטית העריכו היום כי את הצעת החוק לפיזור הכנסת תגיש מפלגת אופוזיציה - מרצ, או העבודה – אולם בסופו של דבר היתה זו מפלגתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי כל ההערכות, הבחירות הקרובות צפויות להיערך ב-4 בספטמבר, זאת משום שמרבית סיעות הבית תומכות בתאריך זה.

היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון ציין פרסם הודעה הערב זמן קצר לאחר הודעת הליכוד, ומסר כי פיזורה הצפוי של הכנסת יוביל להארכת חוק טל באופן אוטומטי - עד תום שלושה חודשים מכינוסה של הכנסת החדשה. ינון פרסם הודעתו בתשובה לפנייה של ח"כ משה גפני.

מוקדם יותר היום, יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין העריך בשיחותיו עם גורמים פוליטיים כי הצעת החוק לפיזור הכנסת תעלה לקריאה ראשונה במליאה כבר ביום שני הקרוב ותאושר סופית ביום שלישי או רביעי. לדברי ריבלין הכנסת תפוזר ביום ראשון שלאחר מכן. ריבלין אמר עוד כי המפלגות השונות עדיין לא הגיעו להסכמה לגבי תאריך הבחירות אך על פי הערכתו אלו יתקיימו לבסוף ב-28 באוגוסט או ב-4 בספטמבר.

אם הכנסת אכן תתפזר בשבוע הבא, הרי שמושב הקיץ, שנפתח רק בתחילת השבוע, יהיה קצר במיוחד.

בסיעת קדימה הגיבו להצעת החוק ואמרו כי "קדימה תתמוך בכל הצעת חוק להקדמת הבחירות - ובכל מועד עליו יגובש רוב בכנסת". יושב ראש ש"ס, אלי ישי, נפגש היום עם ראשי מפלגות קדימה והעבודה, חברי הכנסת שאול מופז ושלי יחימוביץ' במטרה להגיע להבנה לגבי מועד מוסכם לעריכת הבחירות. ישי אמר בתום פגישתו עם מופז כי "טובתה של המדינה היא קיום בחירות בתאריך מוקדם ככל הניתן".

היום, עוד בטרם התקבלה ההחלטה הרשמית על הקדמת הבחירות, כינס יו"ר מפלגת העצמאות ושר הביטחון אהוד ברק מסיבת עיתונאים בה השיק למעשה את קמפיין הבחירות של מפלגתו. ברק הזים בדבריו את הדיווחים לפיהם הוא ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת. לדברי ברק,

"אנחנו רואים בבחירות מעשה חשוב וגורלי. זה לא עוד פרק של המלכה או פרק של הדחה בריאליטי, מדובר בדבר שקובע את עתידנו. מסביבנו סערה שלא ראינו כדוגמתה עשרות שנים, בתחומים הביטחוני והמדיני. למיטב הכרתי דרושה בתקופות כאלה יד אחראית ויציבה על ההגה. היד שלי היא יד כזאת ואנחנו קוראים לאזרחים להצטרף אלינו כדי שאני אמשיך לכהן בממשלה הבאה ולחברי פה לידי יהיו תפקידים מרכזיים בממשלה".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא חבל על הכסף? לא יכולתם לחכות עוד שנה? זה יעלה לנו חצי מליארד שקל (חישוב מפורט בתגובה) בולשיט
  • 18:28
  • 02.05.12

לפי דה מארקר (לינק למטה) המחיר של הבחירות הוא 2.2-2.7 מליארד שקל.
אם זה מתפרש על פני ארבע שנים, המחיר הוא מעל חצי מליארד שקל לשנה. כלומר אם הקדימו את הבחירות בשנה, בזבזו חצי מליארד שקל. ועל מה? מה השתנה? איך לא כואב הלב על כסף שהולך לפח??




http://www.themarker.com/news/1.1695613

  •   לחזירים מושחתים שרק טובתם האישית מדאיגה אותם- לא אכפת מכלום. עבור שטחים מטונפים, שרק הורסים אותנו כסרטן עם גרורות, עבור חרדים פרזיטים, עבור טייקונים ספרים וסתם אפסי ימין אוכלי חינם=-עבור אלה גם נשלם על בחירות. הגיע הזמן להעיף את המושחתים הביתה. ושחלק גדול מבוחרי הימין יתעורר מאשלית ללה לנד שביבי וחינמוניו האכילו אותם משך השנים. די לזבלי ימין מומחים להצתות ומלחמות. אנחנו רוצים מנהיג שפוי שיפעל לשלום, לדמוקרטיה, למדינה מפורדת מדת, ולחברת רווחה. רק שם העתיד שלנו  (לת) שומר חוק
    • 22:42
    • 02.05.12

  •   רחמי הכנים לחבורת הסמול הפתטי והמגוחך. אתם אפסים ולכן תעלמו בבחירות הקרובות.לא פלא שאתם משדרים פאניקה והיסטריה.  (לת) אין עתיד לסמול החתרני
    • 08:21
    • 04.05.12

  •   ביבי אני אצביע עבורך. אתה הטוב מ כ ו ל ם.  (לת) אזרח
    • 12:42
    • 04.05.12

02 פיזור שאכפת לו
  • 18:35
  • 02.05.12

הכנסת מפוזרת כל העת.

03 אז תהיינה בחירות, שוב גוש הימין/מרכז יזכה, אז תקבלו, אתם השמאל, סוף סוף את ההכרעה הדמוקרטית? או שתמשיכו לחתור תחת המדינה במימון מדינות זרות עויינות?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 18:43
  • 02.05.12

  •   מבחינתנו הכרעה דמוקרטית היא שאיציק המרכז, הכהניסט, יישב בכלא לכל חייו.  (לת) השמאל עונה
    • 19:17
    • 02.05.12

  •   we have accepted it a long time ago tefutzot
    • 19:25
    • 02.05.12

    and are now living happily ever after in Paris - London - New York. Good luck to the messianic leaders and the fools who vote for them

  •   דרוש דחוף קב"ן.  (לת) אלון
    • 19:30
    • 02.05.12

  •   מה פירוש "תקבלו את ההכרעה הדמוקרטית", מר איציק? א
    • 21:58
    • 02.05.12

    האם שכחת שבדמוקרטיה קיימת, וחשובה, גם אופוזיציה? או שאולי, אם מפלגה מנצחת מספיק פעמים בבחירות, האופוזיציה צריכה להיעלם ואת חסידיה צריכים להשתיק, בנימוק שהם "חותרים תחת המדינה" (כלומר, מותחים ביקורת על מדיניות הממשלה)?

    אגב, לא ידעתי שארצות הברית היא מדינה זרה ועוינת. או מדינות אירופה. וגם לא ידעתי שהליכוד (או תנועת החירות, או גח"ל, או בכל שם אחר) התפרק אחרי שהפסיד בבחירות פעם אחר פעם בין השנים 1948 ו-1977. הוא המתין בסבלנות, תקף את הממשלה על מדיניותה, צבר כוח פוליטי, וההמתנה השתלמה - הוא זכה בבחירות בשנת 1977.

  •   ל-א - את/ה לא קורא/ת טוקבקים ימניים? מדינות אירופה הן כבר מזמן "מדינות עוינות" עוכר ישראל
    • 22:45
    • 02.05.12

    אילו נותר בימין מינימום של הגינות, היה מכריז רשמית על מדינות אירופה כמדינות אויב ומגרש את שגריריהן.

  •   ישראל היא לא דמוקרטיה יהודי
    • 08:13
    • 03.05.12

    לארבעה מיליון ערבים בשטחים אין זכות הצבעה ואין שום כוונה לאפשר להם מדינה עצמאית.

  •   למרבה הצער ישראל איננה מדינה דמוקרטית יהודי
    • 10:59
    • 03.05.12

    לארבעה מיליון ערבים בשטחים אין זכות הצבעה, ואין לישראל שום כוונה לאפשר להם להשתחרר מהשליטה הישראלית ולהקים מדינה עצמאית. אז איפה הדמוקרטיה פה.

04 כל כך קל להעביר חוקים אך בלתי אפשרי להעביר חוקה  (לת) קארין
  • 18:50
  • 02.05.12

05 אם אפשר לפזר אותם באוקינוס השקט זה יהיה מושלם. אוי לנו שיש לנו כנסת כזאת!  (לת) אחד העם
  • 18:54
  • 02.05.12

06 למה ב............... פרחח
  • 18:56
  • 02.05.12

רביעי לספטמבר? רוצים בחירות? בבקשה -בעוד 30 יום!! אתם לא מוכנים? זבש"כם. במדינות אירופה המפגרת פינקס הבוחרים מתעדכן כול חודש ולכן יכולים לקיים בחירות בהתראה של חודש- חודש וחצי, רק במדינה מפותחת כישראל צריכים 4 חודשים מינימום.

07 הפעם מצביעים לתנועה הירוקה!  (לת) עוד צרכן
  • 18:58
  • 02.05.12

08 אבל למה? מה הסיבה? למה ?? מאיפה זה בא? למה? למה??  (לת) עמית
  • 19:04
  • 02.05.12

09 פשוט חוצפה. כאילו יש כסף מיותר דורון
  • 19:12
  • 02.05.12

יש להחרים את הבחירות!!!

  •   להחרים- פירושו לתת את קולך לביבי. החוצפה היא שאימפוטנט כמו ביבי, כי לא מסוגל להתמודד עם בעיות החברה הישראלית משתמש בבחירות כסופר טנקר, שאנחנו, משלם המיסים נממן, כמו את שאר העוולות והשחיתויות שלו ושל הימין  (לת) שומר חוק
    • 07:46
    • 03.05.12

10 ולמי ילקק לאחר הבחירות הנוכל?  (לת) ביבי הפחדן ברח מהכרעה
  • 19:21
  • 02.05.12

11 נמאס מכם ! נמאס מכם! הנה ההצעת חוק שלי !!!! יוספוס
  • 19:29
  • 02.05.12

ההשראה: "נשיא אמריקאי לא יכהן יותר מ-8 שנים בתפקיד".

תרגום לעברית:

- לא יכהן אדם כראש ממשלה בישראל זמן מצטבר העולה על 8 שנים
- לא יכהן אדם כחבר כנסת בישראל זמן מצטבר העולה על 8 שנים
- בזמן היותו של אדם ראש ממשלה, תיעצר מדידת הזמן כחבר כנסת. כך שיוכל תיאורטית לכהן 8 שנים כראש ממשלה ולאחריהם 8 שנים כחבר כנסת.

זה יבטיח דם חדש למערכת ואולי, אולי הדם החדש יביא קצת הגיון ויציבות.

12 מה קרה פתאום שכולם רוצים לפזר? יש החלטות קשות שצריך לקחת? חרדים? אחד העם
  • 19:32
  • 02.05.12

פתאום שצריך לגייס חרדים, לעצור את ה"עליה הסודנית" , ולפרק ריכוזיות המשק כולם רצים לבחירות....

13 ביריון ציני כבר אמרנו על ביבי? למה בחירות עכשיו? כדי שימשיך לא לעשות כלום עוד ארבע שנים? א.א.
  • 19:33
  • 02.05.12

שליחה, עוד 2.5 .

14 נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר מאז קום המדינה - יציבות בטחונית, צמיחה מהירה, יצירת מאות אלפי מקומות עבודה וירידה באבטלה, ירידה בחוב הלאומי, מדיניות תקציבית אחראית, רפורמות להקטנת הריכוזיות במשק, תוספת של מיליארדי שק' לחינוך ולרווחה, גדר בגבול מצרים ועוד ועוד  (לת) אזרח שפוי
  • 19:34
  • 02.05.12

  •   ביבי משלם לפי שעה או לפי טוקבק? גם אני רוצה  (לת) דורון
    • 21:05
    • 02.05.12

  •   מאז קום המדינה??? וואללה?? שכחת את 'העשור השקט' בין מבצע סיני לששת הימים, בו למעשה נבנתה רוב התשתית למדינה? עשור שבו היה שקט כמוהו לא היתה בארץ בעולם? אמיר
    • 22:09
    • 02.05.12

    ובאשר למקומות העבודה שיצר ביבי: הוא יצר תופעה של 'עניים עובדים', אנשים אשר משכורתם אינה מאפשרת חיים בכבוד; עובדי קבלן מנוצלים ללא זכויות סוציאליות; פנסיות של כולנו שמושקעות בהשד יודע איפה; קריסת מערכת הבריאות, האקדמיה; אובדן רשת הבטחון הסוציאלי שהיתה לנו; מכירת המדינה למספר מצומצם של משפחות והעדפת הטייקונים על פני רוב העם. שנמשיך??

  •   אתה אזרח שיכור וחי באשליות - שפיות זו מילה ממכבסת המילים של הימין. רק מי שחי בללה לנד יכול לספר מזמורים כמו שאתה מקיא כאן. לך תשאל את כל העובדים בשקל על חייהם, את המורים שהופרטו, את כל המהנדסים שעובדים במיקור חוץ, את כל מחלקי החינמון של ביבי כמה הם מקבלים לשעה והרשימה ארוכה. צמיחה? הצחקת. ביטחון? השטחים רועדים, ערביי הארץ אחרי מה שהימין של ליברמן וביבי והכיפות הסרוחות עושים להם- מתעבים אותנו, אז על איזה ביטחון אתה מדבר? על תקציב מאוזן? על הכספים שנשפכים בהתנחלויות על חשבון ניצולי שואה, על חשבון אימהות חד הוריות, על חשבון זקנים, על חשבון חינוך ראוי לילדים, על חשבון והרשימה ארוכה. אז לך תחפש מישהו אחר לספר לו סיפורים  (לת) שומר חוק
    • 22:48
    • 02.05.12

15 תודה לאל. רוברטו ריקובלדי
  • 19:37
  • 02.05.12

איך אמרתם? 65 חברי כנסת?

16 4# תגיד יציק, מאיפה כל כך הרבה שינאה בדעות אחרות? פבלו
  • 20:00
  • 02.05.12

אתה מתרברב בקיום של דמוקרטיה ואינך מסוגל לחיות עם אנשים שחושבים אחרת ולא פחות אוהבי מולדת ממך. אתה הדוגמה הטובה ביותר של אנשים שמשתמשים בציניות חסרת רסן בערכי הדמוקרטיה על מנת להשיג את הכחדתה. סתימת פיות במיטב המסורת הדתית לאומנית זו הדרך היחידה שפשיסטים כמוך מסוגלים להציע. מדינת ישראל ולא ארץ ישראל זקוקה לפלורליזם מחשבתי וליברליות רעיונית. מחשבות כמו אלה שלך רק מתאימות למדינת אייטולות בסיגנון של הרבנים אחוזי עמוק התומכים ברעיון של ארץ ישראל דתית, בה החוק הוא רק בגדר המלצה. כנראה שרצח רבין לא שינה דבר במוח המעוות והאנטי-דמוקראטי שלך. ודרך הגב, מאיפה מגיע הכסף של ביבי, ליברמן, ישי ושאר הפושעים המושחתים המנהלים את המדינה? שכחתי לציין גם הכסף להתנחלויות, רכישת בתים בירושלים וההצבעות ההמוניות של לובשי שחורים הנזכרים מידי 3 או 4 שנים לבוא הנה בטיסות שכר הישר מברוקלין לקלפיות על מנת להחליט על גורלינו וגורל בנינו. אם אינך חי באחת ההתנחלויות הארורות, אני מציע לך לעבור לשם, זו מקומך הטבעי

17 הקדמת הבחירות, נילוז דב ניימן
  • 20:12
  • 02.05.12

זאת תאווה של פוליטיקאים, לנסות לשמור או לתפוס מקום בכנסת, לא, אין לי התנגדות לעצם בחירות ב מדינה דמוראטי, אבל יציבות שלטון זה הכרחי, על ממשלה המנופחת הזאת, שרים ללא תיק, שרים "שיצרו" תיק למענם, סגני שרים, כל זה עולה למדינה מיליונים מיותרים, בהחלט, נוסף מערכת בחירות עולה כפי שלמדתי מגולש שהקדים אותי למעלה מחצי חיליארד שקל, מיותר בהחלט,! יחד עם זאת כל הסיעות תומכים בפיזור הכנסת, למה לא? עם הייתי שומע שפיזורם ללא משכורתם, הייתי מבין זה לפחות צעד יותר הגיוני, אבל המצב לא כך, חושבני ש ממשלה הזאת אינה פועלת נכון, לא חברתי לא מדיני, אז עם מאה עשרים ח"כים, היו פועלים במסירות חריצות ומביאים את הצעותם ו נאבקים על כך ,הממשלה הייתה נופלת, כאיש שעוקב אחרי דיונים הכנסת, "המליא ריקה" תמיד! איש לא אתווכח איתי על כך, היום יום רבעי, היו 8 ח"כים, ושר בגין דיבר עליהם ויתר הקירות, היכן הם? למה דרוש 120 ח"כים ? מעולם ,אפילו בהצבעות גורליות של המדינה ,כ30 ח"כ אינם, תקציב של הכנסת היא כמילארדים לשנה, הערה ל שר האוצר, ו ל תשומת ליבו, האם כוונת הקדמת הבחירות זה לחסום את הפגנה של "צדק חברתי" בטןוחני ש כן, ממשלה זאת חייבת לסיים את כהונתה, בקשה, אבל במקום פרלמנטרי, לא על ידי כסאות ריקים, מגוחך ביותר, העוני הוא רב מאוד, אב טלה עולה, כמה היה ניתן להקים תעשיות וליצור מקום עבודה, לשפר את מצב של הנזקקים, לבנות בית חולים, פיזור הכנסת במצב של שנים אחרונות, האמת, לא רלוונטית, זא לא פרלמנט, זה לא זירת מאבק לבעיות העומדים על סדר היום הלאומי, נהפוך הוא, כל אחד מקים מפלגה חדשה, זה לא דמוקרטיה, זאת הפקרות, .

18 הגיע הזמן! סבלנו הרבה, הגיע הזמן לבחור במפלגות עם  (לת) יואב
  • 20:51
  • 02.05.12

19 13# אזרח שפוי...??? אתה צריך להציע פבלו
  • 21:17
  • 02.05.12

את היכולות האופטיות שלך לביבי כי, איפה הפערים החברתיים ההולכים וגדלים (שמעת על פישר? לא על ד׳ר פישר אלא על סטנלי ?) ומה עם ילדים מתחת לקו העוני, הקושי לרכוש דירה, יוקר המחיה, ״דירכה״ מאומצת לאחור בנושא הפלסטיני, התערבות גסה וחסרת תקדים בפוליטיקה הפנימית של ארה״ב, ליברמן כשר החוץ (בדיחה יוצאת דופן) וכו׳ ( הרשימה כה ערוכה שניפסלת אפשרות הגיונית להשתמש בדפים אלה על מנת למנות את כלל ״הצלחותיו״ של הקדוש המעונה עם שאיפות לגאולת העם). אני מציע לך לנבדק אצל אופטומטריסט אלא אם כן אתה סובל מקוצר ראיה אינטלקטואלית. במחקרה הזה, או שקריא אוביקטיבית של המציאות יעזור לך או באין ברירה תנסה השתלת מוח. רק תודא שהמוח לא ידחה אותך

  •   אתה טועה, הגידול בעוני נעצר ובשנתיים האחרונות אפילו ירד (כך אמר פישר היום בוועדת הכספים), נסיגה מיו"ש תביא למרחץ דמים, ויתר דבריך לא חשובים. מה שחשוב שבתקופת נתניהו לא היו מלחמות לעומת שתי מלחמות בממשלה הקודמת והכושלת  (לת) אזרח שפוי
    • 22:02
    • 02.05.12

  •   שום עוני לא נעצר. ואם צריך מרחץ דמים כדי לסיים את הכיבוש, נעבור גם את זה. בלי סיום כיבוש, נשמיד את עצמנו. ואין סיבה שבשביל אחוז קטן של סוחרי נדל"ן הילדים שלנו יעברו טראומה בצבא, יהרגו לשווא, ושנרדה בפלסטינים. מלחמות זה מדד? אתה אידיוט מושלם ולא אזרח שפוי. תוציא קודם את השתן מראשך  (לת) שומר חוק
    • 22:50
    • 02.05.12

  •   מה עם תנאים סוציאליים? ביבי מפריש לך קרן השתלמות?  (לת) דורון
    • 00:30
    • 03.05.12

20 אבל למה? על מה? עודד
  • 21:23
  • 02.05.12

מאיפה זה נחת פתאום? מה קרה? יש שאלות חשובות על הפרק. תנו תשובוץ במקום ללכת לבחירות. סתם דרך לעקוף הכרעות.

21 הקדמת הבחירות מצוינת לנתניהו ולקואליציה שלו מהלך מנצח
  • 22:18
  • 02.05.12

העבודה על הקרשים, עצמאות היא בדיחה, קדימה תצטמק לשליש מגודלה היום לפחות, יאיר לפיד אפילו לא כוכב שביט, ואילו הליכוד יצליח להחזיר לעצמו את רוב הפורשים לקדימה, כולל מצביעי העבודה שעברו לקדימה. כך מבטיח נתניהו לעצמו נצחון ללא מאמץ, לא מפני שנתניהו טוב לישראל אלא מפני שכרגע לא קיימת אלטרנטיבה לנתניהו, וזה אסון לישראל. הרווחים הנוספים לנתניהו מהקדמת הבחירות הם דחיית הנושא האירני וכמובן ההצבעה הגורלית על חוק טל.

  •   כולנו מחכים למסקנות מבקר המדינה בעניין ביבי, ישי ושטייניץ, ולהחלטת היוע"מ בענין העמדת ליברמן לדין. ואם מישהו מהם ימרח אותנו- אנחנו לא נוותר. נמאס לנו מאוליגרכים כביבי וליליפוטין  (לת) שומר חוק
    • 22:52
    • 02.05.12

22 יש לי הרגשה שיצא לפועל מבצע צבאי "אמיץ" שישמש כקמפיין בחירות לביבי  (לת) היסטוריון
  • 22:45
  • 02.05.12

23 הבחירות נערכות כי הליכוד לא יכול להעביר תקציב מדינה אבי
  • 22:50
  • 02.05.12

יום אחרי הבחירות יסתבר לציבור שהמדינה על סף פשיטת רגל והתוכנית של נתנייהו גרמה נזקי עתק לכלכלה

24 יציבות שלטונית ערן
  • 22:56
  • 02.05.12

חברי הכנסת חסרי האחריות שלנו שכחו שמדינה לא מנהלים כמו ריאליטי.
מאז רצח רבין לא הייתה ממשלה אחת שסיימה קדנציה מלאה בגלל כשלונות ושחיתויות.
אני קיויתי לאחר הבחירות (ולא בחרתי ליכוד או מפלגת ימין) שהממשלה הזאת תחזיק מעמד ארבע שנים, כי אנחנו במסלול לא טוב של חוסר יציבות.
אני מעריך מאוד את מה שנעשה בשלוש השנים האחרונות על ידי הממשלה בכלכלה, במדיניות החוץ (זוכרים את הצונאמי המדיני) ובתחומים אחרים (המלחמה בקרטל הסלולר, למשל), למרות תנאים עולמיים קשים והסתה מבית.

אין שום יתרון בלפזר את הכנסת הנוכחית כשכל הסימנים מראים שמה שהיה הוא שיהיה.

אם כבר הולכים למהלך המיותר והמטופש הזה, טוב עשה הליכוד שיזם פיזור כמה שיותר מהיר כדי לקצר את הסאגה ככל הניתן.

עדיין, זה עצוב שככה מתנהלת הכנסת שלנו.

25 הפעם חייבים להצביע מרצ! Eldad
  • 23:33
  • 02.05.12

חייבים להמשיך את המחאה החברתית!

26 שבועיים לפני הבחירות הוא מפציץ באיראן ריאלי
  • 00:11
  • 03.05.12

תזמון מושלם

27 גם תקיפת הכור באיראן נדחית? עד אחרי החגים? יוסף הפקיד
  • 06:26
  • 03.05.12

אם כן, אז לראשונה אני תומך בהחלטה של ביבי

28 לא לשכוח: ברק = חמישים אלף מסתננים בישראל  (לת) אהובה
  • 09:34
  • 03.05.12

29 פיזור הכנסת צבי מיפו
  • 10:48
  • 03.05.12

מה הסיבה לפיזור הכנסת? נוח לבי בי? חוק טל שהגדיל את ההשתמתות, והתחרדות הצבא? משפט ליברמן? בכל מקרה זה לא פיזור הכנסת ביגלל אי משילת! 4 שני לכנסת ניקבעו בכדי ליצור יציבות מינימלית שתאפשר משילות. הילדים בכנסת עושים משחקי כח ולמי יש יוטר גדול , עיניני הציבור זה עינין שולי, מתרד לכנסת העסוקה במאבקים אישיים. איש לא מדבר על הנזק העקיף מהבחירות , איש לאמזכיר כמה התרגיל האגוצנטרי הזה יעלה לנו במזומן!

30 מופז דחף לבחירות והוא ישלם את מלוא המחיר נח
  • 10:49
  • 03.05.12

הרי ברור שרק בגלל מופז אנחנו הולכים לבחירות מיותרות
שיעלו למדינה 400 מיליון ש"ח.שכל אחד ישאל את עצמו
מה אפשר היה לעשות בסכום הזה.אני מקווה שהבוחרים יענישו
את האחראי הראשי לכל הביזיון המיותר הזה-מר שאול מופז.
אני קורא לצחי הנגבי שנראה לי שהוא האיש הכי חכם בקדימה לפרוש מהמפלגה המסואבת והלא רלבנטית הזאתולחזור הביתה לליכוד.אני קורא לדליה איציק לעשות אותו דבר -לחזור הביתה לעבודה.המפלגה הזאת שנקראת קדימה קמה בחטא חיה בחטא וכולנו נשמח לראות אותה בפח הזבל של ההיסטוריה.

31 לא להקדמת הבחירות ! - " די לבזבוז כספי הציבור" זאב
  • 23:49
  • 03.05.12

https://www.facebook.com/notoelectionsnow

לא להקדמת הבחירות ! - " די לבזבוז כספי הציבור"

32 אתם בדיחה רעה רוני
  • 14:02
  • 04.05.12

אחת הממשלות הרעות?אתם באמת חושבים שאנשים בארץ טפשים,שאם תחזרו על המנטרה הזו יאמינו לכם?אפילו אתם לא מאמינים לשקר-בדיחה שלכם

33 בכותרת״ זו אחת הממשלות הגרועות״. בהמשך 48 אחוזם עם קובעים שבנימין נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר. התבלבלתם קצת במערכת  (לת) רפאל
  • 22:04
  • 04.05.12

34 נכון,נכון מאד.רק ממשלה בראשות שלי או ציפי(?) תהיה ממשלה טובה. האיש שבקיר
  • 07:52
  • 05.05.12

זה כל כך ברור שזו היתה הממשלה הכי גרועה לישראל,שכל ממשלה
אחרת,וחודאי בראשות השמאל,תהיה בהכרח הרבה יותר טובה מכל בחינה
שהיא,כלכלית (סוציאל דמוקראטית) פוליטית (שלום עם הפלשתינאיפ,החזרת
מאות אלפי פליטים,החזרת ירושלים .מתן מסדרון קרקעי בין עזה לגדה המערבית).אכן ממשלה כלבינינו.הבעייה,העם לא כל כך בוחר בה.אבל כבר
אמר יצחק בן אהרון,אפשר להחליף את העם.אולי ניתן לכל הפלשתינאים
בגדה המערבית זכות בחירה,כולל גם לפליטיפ שבירדן ולבנון,כך אפשר
יהיה להחליף את העם,ובא לפךשתין גואל.ואנחנו? נשתנה את מימי הים
התיכון כפי שארפאת אמר.

35 תאריך סמלי והיסטורי. יום רביעי..9 במאי..היום בו נפל הרייך הנאצי.יום הנצחון על גרמניה הנאצית.  (לת) הגוי..
  • 13:32
  • 05.05.12