מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סקר "הארץ" || 48% מהציבור סוברים שנתניהו הכי מתאים להיות ראש ממשלה

עפ"י הסקר, יחימוביץ' תזכה ל-15% תמיכה ומופז רק ל-6% בבחירות הקרובות; רה"מ קיבל את שלו: הבחירות ייערכו כשעם ישראל נופש בהמוניו

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, מצטייר לפי שעה כמועמד היחיד הרלוונטי לראשות הממשלה בבחירות שייערכו בעוד ארבעה חודשים. כך עולה מסקר מיוחד של "הארץ-דיאלוג" שנערך שלשום בקרב מדגם מייצג של כלל הציבור. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, נתניהו מביס את כל יריביו, ראשי המפלגות העיקריות בכנסת. 48% מהנשאלים סבורים כי הוא המתאים ביותר. אחריו, בפער ניכר, צועדת ח"כ שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה (15%). אחריה שר החוץ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו (9%), ואחרון אחרון חביב, דווקא האיש שמציג עצמו כמועמד היחיד לראשות הממשלה מול נתניהו: ח"כ שאול מופז, יו"ר קדימה, עם 6% התאמה בלבד. נתניהו מקבל הרבה יותר מכל מתחריו יחד, ועדיין נותר בכיסו עודף משמעותי.

נתון זה, כמו גם תחזית המנדטים לליכוד (סביב 30 מושבים, בכל הסקרים) מוכיחה שנתניהו צדק כאשר הכריע, עוד בשבוע שעבר, ללכת לבחירות מהר ככל האפשר. כשהוא נטול מתחרים, אין לו למה לחכות.

הוא לא מעוניין לעבור מחאה חברתית נוספת. נתניהו רצה בחירות באמצע אוגוסט, אבל ידע שזו אינה דרישה ריאלית. הוא קיבל את שלו: הבחירות ייערכו ב-4 בספטמבר, מיד אחרי חופשת הקיץ, כשעם ישראל נופש בהמוניו, בארץ ובחו"ל. עד כמה דעתם של הנופשים תהיה נתונה למערכת הבחירות? שאלה טובה. באמצע השבוע הבא הכנסת ה-18 תתפזר, שבועיים לאחר תחילת כנס הקיץ. הכנסת ה-19 תתכנס באמצע אוקטובר, מיד לאחר סוכות, וכפי הנראה אז גם תושבע הממשלה החדשה. על פי כל הסקרים, ללא יוצא מן הכלל, ראש הממשלה הבא צפוי להיות שוב, נתניהו.

גם אתם חושבים שנתניהו הכי מתאים? דברו על זה בפייסבוק

חמישה שבועות לאחר הפריימריז לראשות קדימה, שאול מופז אינו מצליח להמריא. לפחות בשלב זה. למרות שהוא מביא עמו למרוץ רקורד מכובד, שאין לאיש מהמועמדים האחרים, כרמטכ"ל ושר ביטחון לשעבר, הוא אינו נתפש כמי שמתאים לתפקיד החשוב מכל. אחוזי התמיכה בו הם זניחים. יחימוביץ', ח"כית שלא מילאה שום תפקיד מיניסטריאלי, שנעדרת כל רקע ביטחוני, שלא ישבה בחייה באף ישיבת קבינט ולא ענתה לאף טלפון אדום, באף שעה משעות היממה, מצליחה לגרוף כמעט פי שלושה יותר אחוזי תמיכה ממנו.

בשיחה ל"הארץ" אתמול, אמר מופז: "נתניהו חותר לערוך את הבחירות במועד מוקדם ככל האפשר "בעיקר בגללנו, בגללי. הוא לא רוצה לתת לי זמן להתארגן". מופז אמר כי בימים הקרובים ינסה לשנות את דעתה של ציפי לבני שפרשה מהכנסת, ולגייס אותה מחדש לשורות קדימה. יחד עם זאת, הוא מתח עליה ביקורת: "הייתי מצפה ממנהיג קדימה שהפסיד, להפשיל שרוולים ולסייע ליצירה ששמה קדימה, ולא לפרוש ולעשות ספינים מבחוץ".

גם חלוקת המנדטים, לפי כל הסקרים שפורסמו השבוע, כמו גם על פי סקר "הארץ" (בפיקוחו של פרופ' קמיל פוקס מהחוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב), שיפורסם מחר, צועדת יד ביד עם המגמה הזו: יחימוביץ' והעבודה מבססים את מעמדם כמפלגה הגדולה בגוש המרכז-שמאל. קדימה נאבקת על המקום השני בגוש, מול מפלגתו החדשה של יאיר לפיד.

שאלת ההתאמה לראשות הממשלה אינה היחידה שאמורה להסב קורת רוח לנתניהו, ערב תחילת מערכת הבחירות. שאלנו את הציבור מה דעתו על דבריו הבוטים והחריפים של ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, בסוף השבוע שעבר. דיסקין אמר שאינו סומך על נתניהו וברק שיידעו לקבל החלטות נכונות בעניין הגרעין האיראני, וכינה אותם "בעלי התנהגות משיחית".

ובכן, מסתבר שהציבור, ברובו המוחלט, דוחה את התרשמותו הבלתי מחמיאה בעליל של דיסקין, מהצמד נתניהו-ברק. 51% מכלל הנשאלים, למעלה ממחצית, לא הסכימו אתו, מול רבע מהציבור (25%) שחושב שהוא צודק. נתניהו וברק יכולים לראות בנתון הזה סימן לגיבוי שנותן להם הציבור להמשיך במדיניותם בעניין האיראני. מנגד, דיסקין, שאמר את מה שהוא חושב, צריך לשאול עצמו אם לא ירד נמוך מדי, אם לא שגה בדרך המזלזלת בה התבטא ("המשיחים מקיסריה ופרויקט אקירוב"), ואם לא ירה לעצמו ברגל, או בלשון יותר מלומדת: הוא בא לקלל, ויצא מברך.

Read this article in English: Haaretz poll: Netanyahu the clear favorite heading into Israel's upcoming elections




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אני אחד מתוך 52 האחוזים מור ויין
  • 06:32
  • 03.05.12

הוא עוד יוביל אותנו לאבדון.

  •   עוד סקר "מטעם",נו באמת  (לת) האזרח א
    • 09:08
    • 03.05.12

  •   סוכן הרהיטים וקשקשנית הרדיו עדיפים על רמטכ"ל מזרחי?! האמנם?!
    • 09:12
    • 03.05.12

    במדינת ישראל הגזענית עדיין צבע העור קובע את סיכויי ההצלחה.
    מה יש לשלי\שלה להציע מחבר לווכחנות תקשורתית?
    מה היא עשתה בחייה מעבר ללהג תקשורתי אינסופי ופטפטת רדיופונית?.

  •   חה חה חה, כן כן, אתם ה"רוב"...  (לת) הציבור הישראלי
    • 09:15
    • 03.05.12

  •   מזרחים תתעוררו !!! זה הזמן להשתחרר מהאפרטאייד ולבחור רה"מ שזוף!! בארה"ב זה כבר קרה
    • 09:16
    • 03.05.12


    עד מתי ?!
    *שזוף בברלוסקונית.

  •   תנו לפרס לנצח!!!  (לת) שוטה הכפר
    • 09:21
    • 03.05.12

  •   מושחתים נמאסתם!! למנות איש ישר ואמין.  (לת) האזרח א
    • 09:24
    • 03.05.12

  •   זה לא עוזב אתכם.... תמיר
    • 09:25
    • 03.05.12

    אם זה היה קשור לצבע העור, אז היו תומכים בו יותר מ6%. על זה לא חשבת לפני התחלת עם הגזענות המוסוות הזאת

  •   ביבי הוא כמו סם להמונים, גרוע והתמכרו אליו, צריך גמילה לעם  (לת) וואלה, הרוב נגד ביבי
    • 09:45
    • 03.05.12

  •   האמנם, תפסיק לקשקש... מה הקרש שהוא היה רמטכ"ל אלי
    • 10:27
    • 03.05.12

    רונלד רייגן היה אחד מהנשיאים הטובים בהיסטוריה של ארה"ב והוא היה שחקן קולנוע בינוני. לא תמיד גנרלים הם אוטומטית פוליטיקאים מבריקים.

  •   בכל זאת אתה במיעוט.  (לת) מיסטר X
    • 10:39
    • 03.05.12

  •   כנראה שהתכוונת לתפקיד האחרון שמילאו האיש הקטן
    • 10:39
    • 03.05.12

    נתניהו ראש ממשלה, יחימוביץ ראש מפלגה ומופז ח"כ המתמודד על ראשות מפלגתו.

  •   תצביעו למופז. הוא עוד יפתיע את כולנו לטובה. תנו לו צ'אנס!  (לת) אני בעד!
    • 10:47
    • 03.05.12

  •   אנחנו לא צריכים ראש ממשלה אנחנו צריכים שריף טוב.  (לת) א.אהרון
    • 11:06
    • 03.05.12

  •   לפי רמת האינטליגנציה שהוא הפגין עד עכשיו - בוודאי. ויש מקום לבדיקה מחודשת של כל המינויים בצבא - לפחות עשרים שנה אחורה.  (לת) ..
    • 11:06
    • 03.05.12

  •   השבט האשכנזי הוא הכי גזעני בהצבעתו והוא ההפך מרציונלי אשכנזי מפוקח
    • 11:59
    • 03.05.12

    זכורה לכל מפלגת "המרכז". כל זמן שבראשה עמדו ליפקין שחק ודן מרידור, הסקרים הטיבו עימה, ומצביעיה הפוטנציאלים היו מהשבט הלבן. ברגע שנבחר יצחק מרדכי לעמוד בראשה היא התרסקה.

  •   אני לא חושב שמוצאו היא המכשלה העיקרית אבל - אבוי לבושה - זה כן חלק מהעניין אשכנזי אחד
    • 12:38
    • 03.05.12

    מופז אדם מוכשר ובעל כוונות טובות שמגלם חיבור טוב של מזרחיות וצבריות-ישראליות. "קדימה" היא צרה. מקווה שיהיה לשון מאזניים חזק. אולי זה "המקום הטבעי" של קדימה - לייצג את המסורתיים ו/או אנשי מרכז מדיני וחברתי. עם לשון מאזניים כזאת, במקום חרדים למשל, דברים טובים יכולים לקרות.

  •   צריך להכניס את העבודה לקואליציה אורן
    • 13:04
    • 03.05.12

    ביבי יהיה רה"מ למרות שאנחנו לא רוצים. אבל אם נחזק את שלי יחימוביץ, אולי נצליח לאלץ אותו להכניס אותה לממשלה, במקום החרדים שסוחטים תקציבים לאוכלוסיה שלהם, וזה יאפשר לנו חיים שפויים יותר בארץ הזאת וגם את השינוי בגיוס ועבודה של החרדים.

  •   ועכשיו רוצים להיפטר ממנו!  (לת) דורית
    • 13:31
    • 03.05.12

  •   זה הזמן להפיכה ע"י המיעוט השפוי שבזכותו המדינה עוד קיימת !!! מצב חירום לאומי!!  (לת) הסטוריון
    • 14:35
    • 03.05.12

  •   המגיבים שמאוכזבים לאי הסכמה מצאו מנטרה דבילית להאשים ב בקבלת תשלום, לרוב המגיבים יש דעה משלהם גם בימין וגם בשמאל, ומי שמקבל תשלום שיערב לו, וזה המיעוט. זו אמורה להיות תשובה עניינית???  (לת) תפסיקו עם התגובות האינפנטיליות
    • 15:45
    • 03.05.12

  •   ח"כ יחימוביץ חוקקה 44 חוקים חברתיים, פוץ. לוי, מזרחן אקדמאי
    • 15:52
    • 03.05.12

    מה שנתניהו לא עשה מימיו. אגב שמו הקודם של נתניהו היה מליקובסקי, ידעת.

  •   זה לא גזענות הם פשוט יותר משכילים ומביאים קבלות אני מרוקאית סימה
    • 16:40
    • 03.05.12

    מופז אפילו לא עבר את המבדקים לקורס קצינה, רק בגלל שהיה חייל טוב המליץ עליו כמדומני וייצמן שיצא לקורס קצינים

  •   מי שאמר הליכוד הוא בית ובית לא עוזבים ויום לאחר מכן חבר לקדימה אינו ראוי להיות ראש ממשלה  (לת) אלי
    • 19:58
    • 03.05.12

  •   גם אם הבטיחו לו תפקיד בכיר ואחכ הפרו את ההבטחה? זה מה שביבי עשה. הבטיח לו את תפקיד שר הביטחון ואחכ חזר בו. זה בית? מי צריך בית כזה?  (לת) י
    • 19:01
    • 04.05.12

  •   מבדקים... מופז הוכיח את יכולותיו והתקבל לקורס בעקבות תפקוד יוצא דופן במהלך פעילות מבצעית. הוא היה קצין מוערך מאוד, כיהן כרמטכל ושר ביטחון. השכלה? הוא בוגר בית הספר החקלאי בנהלל, בוגר המכללה לפיקוד ולמטה של הצבא האמריקאי בווירג'יניה, תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.  (לת) לסימה
    • 10:54
    • 05.05.12

  •   אנחנו השמאל אנוכיים, מקימים מפלגות למטרות אישיות, אין לנו דרך מלבד הכסף ולא זזים מטר אם אין עמלה בצידה.  (לת) מרי
    • 12:58
    • 11.07.12

02 מה שהעם רוצה זה מה שהעם יקבל  (לת) ניו יורק
  • 06:38
  • 03.05.12

  •   חד משמעית. הרפתקאות השלום המדממות וההתכחשות למציאות בעזה ובפטונציאל למצב דומה ביו"ש הופכים את מתנגדי הימין לחורטי משאלת מוות על דגלם. זה לא מה שהעם רוצה ונקווה שזה גם לא ייכפה עליו בבחירות.  (לת) יוסי
    • 09:56
    • 03.05.12

  •   העם? קוראת קבועה
    • 14:21
    • 03.05.12

    מי הוא העם בעינייך? החברה הישראלית מפוצלת יותר מתמיד. מה שנכון הוא, שהרוב יכריע, באם הוא מייצג את "העם" או לאו.

03 סקר הארץ ים
  • 06:39
  • 03.05.12

די לא רוצים את ביבי כמה שיותר רודים בעם הוא יותר משוגע תורידו את ביבי לאשפתות ואת הליכוד ל1

04 BB לא מתאים, BB רע במיעוטו כי השאר עוד פחות טובים. יש לשנות את שיטת הבחירות.  (לת) Eddie Shor
  • 06:45
  • 03.05.12

  •   לא חייבים לשים תמונה מינה
    • 10:28
    • 03.05.12

    רמז.

  •   מה קשורה שיטת הבחירות ? לא שאני בעדה, אבל אם כולם גרועים איך שינוי השיטה יעזור ?  (לת) אבודים
    • 10:28
    • 03.05.12

  •   ואם נשנה את השיטה ? מיסטר X
    • 10:42
    • 03.05.12

    אם נשנה את השיטה נקבל מישהו טוב יותר ?

  •   EDDIE לא מקורי, EDDIE מדבר בסיסמאות  (לת) פיפי
    • 11:02
    • 03.05.12

  •   מה שצריך זה לשנות את העם - להשתיל לו קצת מוח, ולהוריד אצלו את רמת האלימות והשנאה לאחר  (לת) עצבני
    • 13:07
    • 03.05.12

  •   לשנות את שיטת הבחירות לטובת השקופים-הציבור שאיש לא מתייחס אליו הורדוס
    • 14:42
    • 03.05.12

    הדרישה לשינוי שיטת הבחירות קשורה קשר הדוק עם הסיבות לפרוץ המחאה, וזה שהציבור קרי מעמד הביניים או ציבור השקופים שאינו נמנע עם ציבור בוחרים סקטוריאלי והוא הרוב בציבור אינו מיוצג בכנסת, אין לו למי לפנות, הדיון הישראלי נע סביב בטחון וכלכלה אבל לא סביב הנושא החברתי, שינוי שיטת בחירות לשיטה מעורבת יחסית (רובית) ואזורית יציב את נבחרי הציבור ישירות מול הבוחר, ללא הגנות של מרכזי מפלגות וניגוד אינטרסים בין חבר הכנסת לטייקונים, והוא זה שיצרך לתת את הדין למעשיו לפני הבוחר ששלח אותו לבית הנבחרים כל 4 שנים, שיטה שכזו תבטיח שהרוב בישראל יהיה מיוצג והשיח הציבורי חברתי יהיה על ראש סדר היום יחד עם שאר הנושאים.

05 חידה יובל
  • 06:49
  • 03.05.12

ראש ממשלה גרוע פוגע כלכלית בכל מי שלא עשיר לא אמין

06 מה לומר. מדכא.  (לת) אזרח מודאג
  • 06:52
  • 03.05.12

07 לעולם לא עוד! תומר
  • 06:56
  • 03.05.12

אני לא יודע מי האנשים שנשאלו בסקר, אבל לא ייתכן שמאות האלפים שיצאו לרחובות בקיץ שעבר ישכחו מי האחראי למצבנו. בבוא שעת המבחן, אני משוכנע שנקום כולנו, ונעביר ממשלת רשע מן הארץ!

  •   ייה, ייה...  (לת) הציבור הישראלי
    • 09:16
    • 03.05.12

  •   מהפה שלך לבורא עולם. הצרה היא שאפילו הוא כלול ב48% האלה. והוא בוחר כמובן אך ורק במפלגת החרדלים.  (לת) י
    • 09:26
    • 03.05.12

  •   מאות אלפי אזרחים טסו בקיץ שעבר לחו"ל ומאות אלפים יצאו לרחוב למחות. כמה אזרחים שייכים לשתי הקבוצות גם יחד?  (לת) מצבנו: אין מקומות חנייה בקניונים
    • 09:56
    • 03.05.12

  •   המאות אלפים האלה הם כנראה ה15% שיצביעו ליחמוביץ'. הכל דווקא די הגיוני מה שלא הגיוני הוא לבזבז מליארדים על בחירות שתוצאתן תהייה בדיוק מה יש עכשיו
    • 10:16
    • 03.05.12

    מדינה מטורפת

  •   ומה נקבל במקום? מיסטר X
    • 10:44
    • 03.05.12

    אם נשנה את השיטה נקבל מישהו טוב יותר ?

  •   ונמנה את ד"ר לפיד?  (לת) ..
    • 11:07
    • 03.05.12

  •   ל"מצבנו: אין מקומות חנייה בקניונים" ישראל
    • 11:39
    • 03.05.12

    על כל אחד שנהנה מהשיטה יש לפחות 4 שסוחבים את האלונקה בלשון המעטה.
    אם יש מאות אלפנים שנהנו בקיץ, אז יש מעל מיליון שלא יכולים יותר לשאת את אותם מאות אלפים על כתפיהם

  •   אתה צודק.. מתחיל להישמע כמו דיקטטורה  (לת) יעל
    • 14:27
    • 03.05.12

  •   בזבוז כסף מסיבה פשוטה שם
    • 14:49
    • 03.05.12

    ככל הנראה ולצערי הרב ביבי ייבחר שוב. ומה אז? האם ירכיב קואליציה אחרת? הוא הרי יצטרך את תמיכת אותן מפלגות, אלא אם תהיה החלטה משותפת על ממשלת אחדות. כדי שלביבי תהיה קואליציה הוא יצטרך לתת לאותן מפלגות את אותן דרישות שיש להן עכשיו. אז מה הוא מרוויח? הוא דוחה את ההתמודדות עם סוגיית חוק טל? יחזק את הלגיטימציה שלו לתקוף באיראן?

  •   לכן אני מחרים את הבחירות אלי
    • 16:16
    • 05.05.12

    הבחירות שלי הן 11/13 ואף יום לפני זה. לא אכנע לגחמות של מפלגה זו או אחרת.

    אין שום הצדקה להקדמת הבחירות. כל ממשלה צריכה להשלים קדנציה שלמה.

08 המחאה בקיץ תשנה את הדברים  (לת) אלון
  • 06:56
  • 03.05.12

  •   במה היא תשנה, תן לנו רמז בבקשה... תמה
    • 09:52
    • 03.05.12

    מובילי המחאה בקיץ שעבר נקטו במכוון גישה לא פוליטית. אבל מה לעשות שפוליטיקה מוכרעת בבחירות. אז במי המחאה תתמוך?

  •   הרוב המוחלט של המתנגדים לנתניהו וממשלתו נמצאים במדינת תל אביב - הם שהיו בהפגנות, והם צריכים להתנתק משאר המדינה הלאומנית והדתית שנוצרה פה, ולדרוש אוטונומיה לגבי כספם ומדיניות החוץ והבטחון שלהם.  (לת) עצבני
    • 13:11
    • 03.05.12

  •   נכון, זו הייתה בעיקר מחאת התל אביבים המפונקים.  (לת) אבי
    • 14:22
    • 03.05.12

  •   כן, "עצבני". ואתם גם תגנו על עצמכם מפני הערבים. יודע מה? הולך!  (לת) גיכי צחוק של פסיכי
    • 16:00
    • 03.05.12

09 רק נתניהו מתאים להנהיג את המדינה  (לת) יניב
  • 06:57
  • 03.05.12

  •   נכון אילנה
    • 10:45
    • 03.05.12

    ינהיג אותה ישר לפח הזבל!

  •   BB הוא ראש ממשלה גרוע. אך למרבה הצער אין לו כרגע חלופה סבירה יבין המבין
    • 11:20
    • 03.05.12

    המצב הטוב ביותר היה אם הבחירות היו מתקיינות במועדן. ייתכן שהיה מופיע מועמד חלופי סביר (זה הרבה יותר טוב מהמצב הנוכחי). כל החלופות מיחימוביץ' הדממגוגית, מופז האפור המזגזג וחסר הכריזמה וישמרנו אלוהים מליברמן גרועים בהרבה.

  •   את כבר שמה רק ביבי
    • 11:34
    • 03.05.12

    ביבי מספר 1

10 איזה כיף כשהשמאל מפולג בין 4 מפלגות קטנות!  (לת) עדינה
  • 06:59
  • 03.05.12

  •   זה מה שקורה כשיש יותר מדי אגו-מאניאקים שחיים בסרט רועי
    • 10:18
    • 03.05.12

    חייבים לשנות את שיטת הבחירות לבחירות אזוריות אישיות.

  •   השיטה לא תשתנה לאיזורית - אלא בהפיכה אלימה. אם לא תשתנה: ימי מדינת ישראל ספורים !!!  (לת) הסטוריון
    • 14:39
    • 03.05.12

11 תגידו את זה אחרת יורם
  • 07:01
  • 03.05.12

48% מהציבור לא היו בארץ בשנים האחרונות

12 אני לא מאמין לסקר הנ"ל, ממורמר
  • 07:08
  • 03.05.12

כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה, ולהציג את זה כעובדה. זה לא אומר שזה בהכרח נכון.

13 יש לעם הזה זיכרון קצר- ביבי מתעמר בהם מישה
  • 07:13
  • 03.05.12

ומייקר להם את החיים והן מצביעים לו שוב ושוב, איזה פראיירים

14 הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם...  (לת) מושון
  • 07:13
  • 03.05.12

15 בישראל יש משטר פרלמנטרי ולא נשיאותי. לא בוחרים ראש ממשלה אלא מפלגה ואג'נדה. יונתן
  • 07:14
  • 03.05.12

ידוע ש50 אחוז מצביעים לימין תומכים בנתניהו. זה לא חדש. ידוע גם שבשמאל אין דמות כאריזמטית. זה לא אומר שדמות לא כאריזמטית ושלא נתפסת על ידי הציבור כמתאימה - אכן תתפוס את התפקיד.

16 זה בדיוק מה שביבי רוצה, לסמם את העם בחופשות קיץ ניר
  • 07:15
  • 03.05.12

שכולם ינפשו וישכחו ממצוקות היום יום וכך הקמפיין שלו יוכל להתמקד ברכיבים ביטחוניים כמו הגרעין האירני, הפלשתינאים ושאר הקשקשת הלא רלוונטית לנו כיום.
מי שיחזור מחופשה יזכור רק שמאיימים עליו, אבל יישכח את מחירי הדלק, החשמל, המחיה הכללית שעלתה ועוולות רבות שהממשלה גרמה בשנים האחרונות.

  •   מי שמעדיף לנפוש על חוף הים ולא לחשוב על פוליטיקה, כנראה שלא כל כך רע לו. ערן
    • 16:19
    • 03.05.12

    זה מאוד אופייני לאנשי ה"מחאה". יעשו הפגנת ענק מייד שכולם יחזרו מהחופשות שלהם בחו"ל...

    הם אפילו לא רואים את האבסורד.

    אני מציע להם, בטיול הבא לחו"ל, לבקר ביוון ולראות מה זה כלכלה אירופאית, לבקר בספרד ולהבין מה זה 20% אבטלה, לבקר בתורכיה ולראות מה זה חופש עיתונאי, לבקר בטיבט ולראות מה זה רצח עם, לבקר בעזה ולראות מה זה כפיה דתית, ואז לחזור לכאן ולהגיד בכנות - כל כך רע לכם?

17 הבעיה היא של כולנו. עמליה
  • 07:21
  • 03.05.12

במדינת ישראל ישנם ריכוזי אוכלוסיות משכילות ויצרניות ההלכות ומתמעטות עם התקדמות השנים. הרבה יותר טוב בישראל להיות חסר השכלה רחבה, רצוי חרדי או דתי פנאטי, אלה מקבלים יותר ויותר ומי שמממן זאת הם המשכילים והיצרנים הפראירים. ההתפתחות השלילית הזו רעה למדינה אבל מצוינת לנתניהו. הוא בונה על האוכלוסיות האלה. ככל שאתה חסר השכלה, תלמיד ישיבה, גר בישוב שאינו במרכז הארץ ודפוק על ידי הממסד לאורך שנים רבות כך גדול הסיכוי שמר נתניהו יזכה בקולך בקלפי. או ישירות או בעקיפין באמצעות מפלגות כמו ש״ס שדגל הבערות הוא סמלן המסחרי. יש כאן אוכלוסיות הולכות וגדלות של אנשים שאינם מבינים מהי דמוקרטיה. הם יצביעו באופן שיטתי עבור הליכוד גם אם הם נפגעו ממנו. את זה ידע מר נתניהו והוא בונה העל כך. לצערי יש כם אוכלוסיות של אנשים אשר אומרים ״ אין למי להצביע, כולם גנבים, כולם אותו דבר״ . אנשים כאלה שלא הולכים להצביע, מצביעים בכל זאת ובגדול. הם מצביעים בעקיפין עבור שס והמתנחלים. זאת בגלל שבציבורים הנ״ל יש אחוזי הצבעה גבוהים מאוד. זה יוצר מציאות שקול שלהם שווה כפול מקול של חילוני טיפש ההולך ביום הבחירות לים ולא מצביע. הגיע הזמן שכל אחד ילך להצביע. אחוז הצבעה גבוה טוב למעמד הביינים, טוב למשרתים בצבא ולעם ישראל היצרני, טוב לשלום וטוב לעתידנו כאן. אחוז הצבעה נמוך, טוב לפרמיטיבים שבנו, אינו משרת מדינה מתקמת ודולח אותנו בצעדי ענק להיות מצריים. 

18 הכי מתאים יהוידע
  • 07:27
  • 03.05.12

איך אמר פעם בן-אהרון: "יש להחליף את הציבור".

19 לא ניסע לנפוש בחו"ל - גם כי יקר. נשאר ונראה לו בבחירות מה זה מחאה חברתית אזרח מודאג
  • 07:30
  • 03.05.12

הבןאדם מנותק מהמציאות

20 מדהים! לאן הלך זעם המצלמות החדשות הארורות? והמחאה?? אבל החשוב מכל, היכן האחרויות הלאומית לתקן את החוק שמתיר לראש ממשלה להפעיל גוף תקשורת מטעם??? איציק
  • 07:31
  • 03.05.12

כל כך הרבה אנשים במדינה הזאת באמת חושבים שהסוגיא האירנית היא קיומית?
שהטיפול בה מצריך אנשים 'משכמם ומעלה' כמו שרה נתניהו?
לחיי העם הזה, העם הזה, העם הזה, אך מתי יחכם העם הזה...?

21 אני אצביע ליחימוביץ כי היא נותנת פתרון למצב הכלכלי חברתי במדינה כשנתניהו מסתיר מאיה
  • 07:34
  • 03.05.12

אותו מאיתנו בעזרת דיבורים בלתי פוסקים על הגרעין האיראני.

  •   תראי טוב טוב מי מסביבה של שלי ומי מסביבו של נתניהו נתיהו צופה לעתיד עם משקפת לחזית ולא הפוף ורחוק שמים וארץ ממעטפות נלוזות!!!  (לת) מדויד למאיה
    • 11:51
    • 03.05.12

  •   יחימוביץ' היא אדם טוב, אבל לא רואה שני צעדים קדימה. ערן
    • 16:24
    • 03.05.12

    לצערי היא נאיבית למדי וההצעות שלה לקידום שיוויון, שנשמעות מעולה על הנייר, יביאו את התוצאה ההפוכה בסופו של דבר.
    דוגמא טובה היא חוק שכר המקסימום. נשמע טוב, אבל התוצאה לא תהיה העלאת שכר הפועלים, אלא פחות כסף למנהלים שכירים (=יותר מהרווחים ישארו אצל בעלי מניות), יותר מנהלים יברחו לחו"ל, שם יוכלו לקבל משכורות פי 10, רמת הניהול תרד וכולם יפסידו. או לחילופון, ימצאו 1001 דרכים לעקוף את החוק - אופציות, מניות נושאות דיבידנד וכו'.

    הדרך להאבק בקפיטליזם החזירי לא עוברת בכפיה.
    לא כי זה לא "צודק" אלא כי זה פשוט לא עובד.
    צריך לחנך אנשים להיות בני אדם, צריך לפתח עסקים חברתיים עפ"י המתווה של זוכה פרס נובל מוחמד יונוס ולדאוג לסביבה אוהדת ל"עסקים אחראים חברתית".

  •   ערן איש יקר אני חייב להגיב לך כלכלן
    • 03:56
    • 04.05.12

    בדרך כלל אני לא מגיב, אך הפעם אני אעשה זאת בצורה אדיבה:
    אכן פחות כסף למנהלים שכירים, יותר כסף לבעלי מניות. מי הם רוב בעלי המניות של החברות הציבוריות? התשובה: הציבור הרחב של המשקיעים, באופן ישיר ועקיף (דרך קרנות פנסיה). אם אתה חושב שהמנהלים הבכירים בארץ יכולים לברוח לחו"ל, שגית באופן חמור. אין ולו חברה בינלאומית אחת שתיקח את המנהלים האלה, לא מפני זילזול בהם אלא מחוסר התאמה לניהול חברות שהן בעלות מזג ניהולי שונה מאשר זה הישראלי. רוב המנהלים בארץ לא יכולים לנהל חברה אמריקאית לדוגמא, ראשית כי ישנם מספיק מנהלים אמריקאים מוכשרים ומצויים טוב במנטליות העסקית האמריקאית, ושנית כי הישראלים נעדרים התמצאות שכזו.

22 עם של מזוכיסטים טיפשים ירי
  • 07:37
  • 03.05.12

זה פשוט לא יאמן,כיאלו משחו אותו למלך,רוב המצביעם שלו שהם לא מתנחלים ,אלה אנשים שהכי הרבה נדפקים מהמדיניות שלו,פשוט הזוי

23 מופז הנו בדיחה פוליטית עלובה הממחישה יותר מכל את העדר האלטרטיבה לשלטון..  (לת) אליהו
  • 07:37
  • 03.05.12

  •   מופז היה שר הבטחון אלי
    • 22:34
    • 03.05.12

    בתקופה שלפני מלחמת לבנון השניה.
    בזמנו הפסיקו אימוני המילואים, בזמנו חשבו על הקונספציה של "לתת לקטיושות להחליד".

    מופז אחראי לכשלון מלחמת לבנון השניה לא פחות מעמיר פרץ, אהוד אולמרט ודן חלוץ.

24 מעניין איך אין פתאום איום אירני-ספין של ביבי  (לת) אלי
  • 07:37
  • 03.05.12

25 מעניין מה היו התשובות לו היו שואלים: "מדוע X מתאים לדעתך לראשות ממשלה?". אני חושב שהיינו מגלים שהתשובה היא "כי תחת נתניהו לא היה משבר כלכלי בישראל, לא היו פיגועים, לא הייתה מלחמה". נתניהו הצליח לשכנע את הציבור בתשובה שיש לו לכל - להפרטות, לחיסול המו"מ עם הפלסטינים, לאופן ניהול היחסים עם איראן: "אחרת, היה הרבה יותר גרוע". זו הרטוריקה היחידה שנתניהו מכיר - להישען על מצבים פיקטיביים מאיימים וללהג על כמה נפלא אצלו ביחס לחלומות הבלהה שהוא ממציא - ומסתבר, שהיא עובדת. הוא הצליח להסיט את תשומת לב הציבור מכך שלמרות שאין כאן משבר כמו בספרד, היציבות הולכת כולה ל- 100 משפחות. שלמרות שאין פיגועים, ישראל היא האפרטהייד של המאה ה- 21, המדינה השנואה במערב, אחרי שהבהירה לעולם שהיא אפילו לא תנסה להגיע לפשרה מול הפלסטינים אלא תנציח את הכיבוש. ושלמרות שלא הייתה מלחמה, לא נעשה שום דבר, ממש כלום, כדי למנוע את המלחמה הבאה - ישראל לא התקדמה, היא בדיוק כמו שביבי קיבל אותה לידיו לפני שלוש וחצי שנים. מלך הסטגנציה, אשף הקפאון.  (לת) אלי
  • 07:39
  • 03.05.12

  •   נפלו עלינו אלפי רקטות יאהבל, זה לא חלום זה לא הזייה משה מהדרום
    • 11:21
    • 03.05.12

    ההזייה היחידה זו הזיית השלום שאתה וחבריך מת"א מכרתם לנו ,ואני ברוב טיפשותי האמנתי בעבר לכם. לעולם לא עוד, לעולם לא הצביע לא לשמאל ולא למרכז, נגמר רק ליכוד וצפונה, הילדים שלי נולדו לתוך מציאות הרקטות, הקטנה שלי עד היום מרטיבה בלילה מתעוררת עם סיוטים ורוצה לישון רק הממ"ד.
    רק שיפלו עליכם הטילים בגוש דן תתחילו לדבר אחרת, ותפסיקו עם ההתנשאות ועזות המצח המגעילה שלכם.

  •   ממליץ ! כל מילה נכונה!  (לת) עידו
    • 12:02
    • 03.05.12

  •   אתה ממחזר ססמאות ריקות, ולא יותר. ואח"כ מתפלא שאין לך אלטרנטיבה לבחור  (לת) לא התעייפת?
    • 12:56
    • 03.05.12

  •   נראה לכם שרק בגלל היותו מזרחי הוא לא יבחהר לראשות הממשלה??? סימה
    • 16:51
    • 03.05.12

    מופז אפילו לא עבר את המבדקים לקורס קצינה, רק בגלל שהיה חייל טוב המליץ עליו כמדומני וייצמן שיצא לקורס קצינים

  •   אלי - אתה צודק לחלוטין. גם האגדה על המצב הכלכלי ה"מזהיר" בארץ לעומת מדינות האיחוד הארופי הוא זיבול שכל ללא קבלות. המצב בעולם כולו כלכלית מחורבן ובכפר הקטן שאנחנו קוראים לו כדור הארץ כל אחד מוכר וקונה מהמדינה השכנה (כולל ישראל).  (לת) יוסלה
    • 21:09
    • 03.05.12

  •   זה לא בגלל שהוא מזרחי חיים
    • 22:36
    • 03.05.12

    זה בגלל שהוא אידיוט.
    בגלל שהוא היה חרא של שר בטחון.
    בגלל שבזמנו צה"ל התדרדר עד לרמה שראינו במלחמת לבנון 2.
    (עמיר פרץ הוא זה שיצא טמבל אבל מי שהכין את הצבא היה מופז)

26 תמונה עגומה ביותר, הממחישה את שהשפויים יודעים- ההונים שגדלו בבית אבא מכה, צריכים את ביבי והימין, להמשיך לחטוף, עד שאולי יתעוררו לתחריר. מקופחים מקפחים שצריכים שיתעמרו בהם. בדרך, הם גם יהרסו את המדינה שהם לא בנו  (לת) שומר חוק
  • 07:43
  • 03.05.12

  •   המטפורה לא מובנת על מי אתה מדבר כאבא מכה על היטלר או על מנגלה? בבקשה הבהר  (לת) לא מבין
    • 10:01
    • 03.05.12

  •   הוא מתכוון לרב עובדיה שנוהג לתת סטירות, או כפשוטו לאב הביולוגי, שבעדות מסויימות נוהג להרביץ לבנים ולאשה.  (לת) עצבני
    • 13:20
    • 03.05.12

  •   הטראומה אברהם
    • 14:17
    • 03.05.12

    הוא לא מתכוון הוא לא יודע להתכוון. רק ההונים במוחו הקודח.
    אני אולי מצפה שהוא יסביר איך כל תגובותיו הם סביב ההונים.
    ולמה הוא בטראומה כל כך גדולה מהם ?

  •   לעצבני עכשיו אני מבין הוא מתכוון לאב האשכנזי שהרג התאום ואת התאומה רצח במכות והרבי ההוא שניטפל לכל הזכרים בישיבה גם הוא אשכנזי תודה לעצבני על ההסבר  (לת) לא מבין
    • 15:43
    • 03.05.12

  •   האם צריך לציין שקבעונו של שומר חוק השריעה באשר למכות מאבא נובע, אתם יודעים, מהסיבות המובנות מאליהם? האמת, מסכן. בבית הרביצו לו. בבית ספר הרביצו לו. כל היום מכות. "המדינה שהם לא בנו"? אה, כן? מי בנה את המדינה? לדעתך בן גוריון היה תומך היום בליכוד, או כמוך בבל"ד? מתחת איזו אבן זחלת, ילד כאפות מסכן? מודרניסט .
    • 16:03
    • 03.05.12

    האם צריך לציין שקבעונו של שומר חוק השריעה באשר למכות מאבא נובע, אתם יודעים, מהסיבות המובנות מאליהם? האמת, מסכן. בבית הרביצו לו. בבית ספר הרביצו לו. כל היום מכות. "המדינה שהם לא בנו"? אה, כן? מי בנה את המדינה? לדעתך בן גוריון היה תומך היום בליכוד, או כמוך בבל"ד? מתחת איזו אבן זחלת, ילד כאפות מסכן?

27 מועמדות בר נמג'
  • 07:46
  • 03.05.12

זוועה..אין עתיד. לא משלמים במסעדות וככה זה נראה.

28 מועמדות בר נמג'
  • 07:46
  • 03.05.12

זוועה..אין עתיד. לא משלמים במסעדות וככה זה נראה.

29 ברור.  (לת) אינפיניטי
  • 07:48
  • 03.05.12

30 1. 48%. 2. חגי עמיר משתחרר מהכלא.  (לת) בוקר " טוב"
  • 07:49
  • 03.05.12

31 הצבור מטומטם והציבור ישלם. נתניהו ימיט אסון על המדינה עם מדיניות ההגירה שלו  (לת) יאיר
  • 07:49
  • 03.05.12

32 אפילו אם יהיו לו 99% (כמו נניח לטיטו בשעתו) אני אצביע נגד האדם המתעתע והמוסכן הזה, המוביל אותנו במדרון חברתי-כלכלי-מדיני שאחריתו אסון.  (לת) יונה ח'
  • 07:51
  • 03.05.12

  •   הוא הציל אותך מלשקוע כמו יוון, כמו איטליה, כמו ספרד, כמו אירלנד, כמו ארה"ב, כמו בריטניה ועדיין מסוכן בעיניך? אתה צריך להיות חסיד שוטה במיוחד של שיטה כלכלית אחרת.  (לת) אינפיניטי
    • 10:55
    • 03.05.12

  •   תצביעו למופז. הוא האלטרנטיבה היחידה, והוא יפתיע אותנו לטובה. תנו לו צ'אנס.  (לת) לבן אחד
    • 10:57
    • 03.05.12

  •   אינפיניטי, התבלבלת בין סטנלי פישר לנתניהו. וחוץ מזה למה אתה חושב שהממשלה הצילה אותנו ממשהו? המשבר בארה"ב, אמריקה לטינית ואירופה הביא לכך שיהודים העבירו את כספם לארץ, והיציבות שנוצרה בעקבות המצב הזה הביאה עוד משקיעים שרואים כאן יציבות ולא מבינים (כמוך) מדוע היא מתקיימת. אז אל תחלק קרדיטים ליושבי הממשלה על מה שלא עשו. ואם נראה לך שעשו משהו הקשור לעניין, אשמח לשמוע פרוט. אני בטוח שלא תוכל, כי אין.  (לת) שניר
    • 12:45
    • 03.05.12

  •   שניר, נתחיל בקטן? תתמודד עם טענת שמירת מסגרת התקציב ואי הגדלת הגרעון. בלבד. נראה אותך מסיק מסקנות ישרות.  (לת) אינפיניטי
    • 14:41
    • 03.05.12

33 גם אני , גם אני  (לת) ירון
  • 07:51
  • 03.05.12

34 מכיוון שנתניהו יהיה רה"מ, חייבים להצביע מרצ! Eldad
  • 07:51
  • 03.05.12

נתניהו יצליח לגבש מסביבו קואליציה גזענית ואנטי-דמוקרטית כמו הפעם, אפילו יחד עם מפלגת העבודה - ולכן, אין מנוס מלתת לו קונטרה אמיתית שכבר הוכיחה את עצמה בקדנציה הנוכחית!
לכן אני מצביע מרצ!

35 אני פשוט לט מבין את מעמד הביינים ומטה, מה להם ולאיש הזה, הוא סופר קפיטליסט, הוא דפק וידפוק את מעמד הביניים, תתעוררו מחלום התעתועים, הוא ביצע תרגיל, השאיר את הבעיות הכלכליות אחרי הבחירות, ועדות חשובות כמו הריכוזיות, קדמי וטרכטנברג וגם זליכה למעשה מתו מיתת נשיקה ועל הדרך הוא פגע במחאת מעמד הביניים, אז מה טוב באיש הזה למעמד הביניים ומטה?  (לת) הורדוס
  • 07:53
  • 03.05.12

36 הציבור מטומטם והציבור ישלם!!  (לת) אין עתיד.
  • 07:54
  • 03.05.12

  •   ולכן אילנה
    • 10:48
    • 03.05.12

    צריך להפציץ את הציבור עם מידע כלכלי שיחלחל לקודקוד

  •   רק שבמקום זה תקבלי ספינים מסוגים שונים. כמ וה"הענות" לדרישות המפגינים מהקיץ שעבר, שנגמרה בהעלאת מיסים על המעמד הבינוני ועוד הטבות לחרדים [בלי המילה חרדים במפורש בהגדרה - אבל לפי התנאים הנדרשים] ..
    • 11:11
    • 03.05.12

    מישהו עוד רוצה לנסות להעלות לעצמו או להוריו את המיסים כדי שירוששו אותם עוד קצת למטרות המשך שלטון הכת השלטת?

37 יכול להשתנות ברגע. הקדמת הבחירות עלולה להיות טעות  (לת) בוחר ליכוד
  • 08:05
  • 03.05.12

38 מעמד הביינים בחול ? פרדוקס. אלעד
  • 08:08
  • 03.05.12

טיעון אומלל בכותרת שלכם.

  •   אבל זאת האמת...  (לת) הציבור הישראלי
    • 09:18
    • 03.05.12

  •   הא, נכון. כי חו"ל זה רק לעשירים... מעמד בינוני מינוס שכמוני, שקרע את התחת בשנתיים האחרונות בשתי עבודות, לימודים ומילואים ושבקושי רב, תוך וויתורים רבים, הצליח "לחסוך" 300 שקלים עלובים בחודש בשביל לממן שבוע עלוב של מנוחה בחו"ל - גם על זה אני צריך לוותר ? מעמד ביניים מינוס
    • 13:49
    • 03.05.12

    לא מספיק שאני מרגיש כמו בהמת עבודה רוב הזמן, גם שבוע של חופש פעם בשנתיים, בשביל שארגיש קצת בנאדם לא מגיע לי ?!

39 למזלו ולרוע מזלנו אין לו מתחרה ראוי. אחרת היה מפסיד בטוח
  • 08:08
  • 03.05.12

העם לא מטומטם וכבר העיף את נתניהו בעבר. היום לצערנו אין ברירה.

40 עם של מפגרים, כנראה שנתניהו זה בדיוק מה שמגיע לעם הזה...  (לת) המצליף
  • 08:09
  • 03.05.12

  •   תודה לסמולן הגאון ,הכל יכול, המושלם, שמראה לנו את האור ז'וז'ו
    • 12:12
    • 03.05.12

    אוי תודה ששמת לי מראה מול הפרצוף.
    כעת ארוץ להצביע לזהבה גלאון כדי שתמכור את מדינתי הענקית האימפריאליסטית למיעוט הערבי הנרדף והמסכן שיש לו כל כך מעט מקום על כדור הארץ.

41 למה אף אחד לא שאל אותי? איריס
  • 08:10
  • 03.05.12

נתניהו הכי מתאים להיות ראש ממשלה? באיזה יקום?

42 אובדן זיכרון לטווח קצר עירית רחמלוביץ'
  • 08:13
  • 03.05.12

הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם

43 I can not believe it  (לת) Benny
  • 08:13
  • 03.05.12

44 ושלא יבכו אח"כ. זו היתה.הבחירה שלהם.  (לת) דניני
  • 08:16
  • 03.05.12

45 מידע לא שלם. מדוע לא נבדק כמה תומכים בכל אחד מהשבט הלבן? מהשבט השחור? מהשבט השחור-לבן? מהשבט הלבן- שחור? ובכלל מכל הצבעים האחרים? איך אתה מפשל ככה מר ורטר? בלי שבטים ובלי צבעים? זה סקר זה? ודרך אגב מר ורטר למען הגילוי הנאות לאיזה צבע ולאיזה שבט אתה שייך? הגיע זמן שנדע.  (לת) שמיל
  • 08:19
  • 03.05.12

  •   איזה שאלות משונות. הסקר אמור ליצג את הציבור כולו ולא חלקים ממנו ..
    • 11:13
    • 03.05.12

    מה לא בסדר בראש שלך [לא חשוב מאיזה צבע]?

46 עוד שקר מוחלט , הכל יתברר בבחירות מוטי
  • 08:23
  • 03.05.12

גם בבחירות קודמות ציפי ליבני עקפה את ביבי בסיבוב. היה מת שאפילו 25 אחוז יחשבו שהוא מתאים. מעניין מי הזמין את הכתבה הזאת

  •   נכון, לכן ראש הממשלה היא ציפי והיא תמשיך בראש מפלגתה הענקית לקדנציה נוספת.... ואי ואי ואי, כמה שכואבת לי הבטן מרוב צחוק...  (לת) הציבור הישראלי
    • 09:20
    • 03.05.12

  •   לא בטוח.. הארץ בעניין ז בטח המצב חמור עוד יותר- אכלנו אותה  (לת) א
    • 09:32
    • 03.05.12

  •   מוטי - תמשיך לחיות בהכחשה גלעד
    • 12:09
    • 03.05.12

    מקווה שזה גם לא קורה לך עם בת הזוג או בעבודה כי אז ...

    העובדות הן חד משמעיות . והאמת שאם היית פחות חמום מוח והיית בוחן נתונים אובייקטיבים הייתה מגלה שכרגע לפחות אין מנהיג אחר חוץ מנתניהו

    אין לך לבוא בטענות לאף אחד חוץ מלמנהיגי ה"מחנה" שלך שלא הסכילו לייצר מנהיג כזה

47 אכלנו אותה חברים! בלעם
  • 08:26
  • 03.05.12

ובימים ההם יעש בני ישראל את הרע בעיני ה' ויחר ה' על עמו אשר חטא בדרך השררה ויקח ממנו את ארצו היפה וישים מלך כסיל בראשה ויצעקו העם וישמחו מאוד ויגבה לבבם ויעשו את הרע ויעבדו אלהים זרים ויתקינו מצודות וימשיחו משיחי שקר. וינחם ה' על עמו..

48 מה שמבשר ששלי יחימוביץ תהיה ראש ממשלה . תומך בשלי
  • 08:27
  • 03.05.12

אחרי שתשתפש לא מעט בממשלה כשרה.

49 לביבי הכי מתאים לעשות איזה קומבינה עם ברק .שניהם צריכים לעוף מהממשל  (לת) יניב
  • 08:28
  • 03.05.12

50 נתניהו אנא תמשיך לשקר ולעבוד עלינו עוד 5 שנים  (לת) נתניהו בעד ניתאי ובנימין בעד בנג'י. וביבי גם
  • 08:29
  • 03.05.12

51 איפה הנער שיקום ויצעק : "המלך הוא עירום"? עם מוכה בסנוורים מולך שולל לימים רעים וקשים.  (לת) גד
  • 08:29
  • 03.05.12

  •   הנערים כבר צעקו. אתם חרשים ועיוורים? כמה עוד יצעקו עד שכולכם תתעוררו, ותעשו מעשה במקום לקטר? תחזקו את שלי או את מופז. זו תהיה התחלת השינוי.  (לת) אפריים הלוי, דגן, פרדו, גנץ, דיסקין
    • 11:41
    • 03.05.12

52 כל קוץ במדבר פרח  (לת) על זה נאמר
  • 08:30
  • 03.05.12

53 פשוט עצוב, לקרוא ולא להאמין  (לת) ענת
  • 08:34
  • 03.05.12

54 התוצאה הזאת כי אין כל אלטרנטיבה לראשות הממשלה.  (לת) עני
  • 08:34
  • 03.05.12

55 אז זהו שהמדגם הזה ממש לא מייצג !!! יי
  • 08:36
  • 03.05.12

אין סיכוי שנתניהו שקרניהו ייבחר !

56 הציבור מטומטם תמשיכו לממן טפילים ולשלוח את ילדיכם לצבא בזמן שהם משתמטים m-16
  • 08:37
  • 03.05.12

וחיים על חשבונכם

57 "באין זמיר גם עורב ציפור שיר" בושה וחרפה איך שהיהודים חכמים רק כשהם בגלות..  (לת) מיואשת ושוקלת ירידה למדינה שפויה יותר
  • 08:38
  • 03.05.12

58 "הציבור מטומטם והציבור ישלם..." דורון
  • 08:39
  • 03.05.12

בדיוק באותן דרכים נלוזות צמחו המשטרים האפלים בשנות השלושים של המאה שעברה. כוחה של חברי הממשלה הזו מקסימום בלשונם, בהבל פיהם הם בונים רכבות, דיור, ערים חדשות בנגב, מדבירים את העוני, יוצרים צמיחה פנטסטית, פותרים את בעיית הגרעין האיראנית, עושים שלום בטוח ומה לא... איך התבטא דוד גרוסמן ביחס לממשלה הקודמת, הנהגה חלולה. זה רלבנטי בדיוק להנהגה הנוכחית, כי במקום שהיא עומדת ישנו ריק, וואקום, חור שחור השואב את כולנו לתוכו ללא שום מוצא נראה לעין. במקביל נתניהו, ליברמן והימין המשיחי מובילים אותנו להתאבדות קולקטיבית של מדינת ישראל. בספרה של ברברה טוכמן מתוארים תהליכים בו מדינות מקבלות באופן שיטתי את כל ההחלטות הלא נכונות למרות שכל המידע הרלבנטי היה מונח לפניהם. כדאי להזכיר לאזרחי מדינת ישראל שכה התלהבו מנאומו המשובח של נתניהו בפני בתי המחוקקים האמריקאים שכך בדיוק חשו אזרחי מדינת ישראל ערב מלחמת יום כיפור. גם אז כולם התאחדו מול מדיניותה הבלתי מתפשרת של גולדה מאיר. את התוצאות כולנו יודעים.

59 תזמון ענת
  • 08:39
  • 03.05.12

יפה להם. מצאו דרך לצמצם את האנרגיות של מחאת הקיץ הקרבה. במקום אוהלים סטיקרים... It's gonna get a lot worse befor it gets better.

60 על גוש המרכז שמאל הציוני חילוני להתבגר !!! New York
  • 08:41
  • 03.05.12

ראש ממשלה כנראה לא יבוא מהגוש.

ראשיו יגלו אחריות רבה אם יתאחדו לגוש אחד - עבודה, קדימה, לפיד - וכן גם ומר"צ וליבני.

כל קבוצה תצטרך לוותר קצת על ההילה שהם מייחסים בעיקר לעצמם ובמיוחד על האגו המנופח שלהם - ולגשת כגוש אחד עם משנה סדורה לבחירות.

המטרה צריכה להיות מניעת הקמת ממשלה עם אגנדה של חרדים ומתנחלים בלבד.

  •   אבל זה בדיוק העניין, לשמאל אין משנה סדורה אלא רק דפי מסרים במימון מדינות זרות עויינות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:42
    • 03.05.12

61 אבל יחימוביץ רןצה יותר מביבי להיות ראש ממשלה.. זראטובטרא
  • 08:43
  • 03.05.12

לא,אל תעשו לה את זה.שלי כבר הכריזה שהיא תהיה ראש הממשלה הבא.
כל מה שנותר לה היה להחליט מי יהיו השרים.והנה בא הסקר הזה ומוציא
לה את הצעצוע מהידיים.פוייה שלי,התברברת.

62 עצוב מאד .מסתבר שיהודים חכמים יש רק מעט .פרס נובל לא מעיד על כלל העדר הטיפש.  (לת) עתיד המדינה קודר מאד אם ממשיכים איתו
  • 08:43
  • 03.05.12

63 האלכימאי מניפוליהו מוכיח שוב שהפראיירים הקרויים ישראלים, לא מתים אלא רק מתרבים  (לת) ועוד אומרים שהיהודים חכמים
  • 08:44
  • 03.05.12

64 הפרד ומשול רועי
  • 08:48
  • 03.05.12

קולות השמאל הריאליסטי והימין השפוי מפוצלים. מה שהיה הוא שיהיה. הפעם הבוחרים צריכים "לחזור הביתה" ולתת צ'אנס לשלי. פיצול קולות רק יעלה שוב את הליכוד.

65 מדהים ביותר. יוני
  • 08:48
  • 03.05.12

האיש נישא על גלי הצלחה ללא מתחרים

66 הציבור מטומטם!! כתישת מעמד העובד לא הספיקה ?? אשר
  • 08:49
  • 03.05.12

ביבי הוא קפיטליסט!! השיטה חייבת להשתנות !!!!

67 עוד יתפלאו כאן מאוד מתוצאות הבחירות  (לת) מאוד!!!
  • 08:49
  • 03.05.12

68 זה מחטף אם רוצים בחירות אז בנובמבר ולבחור אנשים רציניים לא סיסמאות  (לת) ישראלי
  • 08:50
  • 03.05.12

69 מפחיד שלומי
  • 08:52
  • 03.05.12

אם אלה הסקרים אז עדיף לרדת מהארץ

70 אותי לא שאלו...  (לת) דוד
  • 08:53
  • 03.05.12

71 וביום הבוחר נקבל את אותו הדבר עם צבע חדש והכיבוש המביש בשרות הציונות החמדנית ימשיך להיות רע ליהודים ורע לעולם כולו  (לת) פלץ
  • 08:53
  • 03.05.12

72 למה דיסקין צריך לשקול להגיד דברים אחרת רק בגלל סקרים? הוא אמר את דעתו.  (לת) רקאני
  • 08:56
  • 03.05.12

73 הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם אסף
  • 08:58
  • 03.05.12

ושהאחרון יסגור את האור

74 מדוע אתם חושבים שנתניהו החליט לפזר את הכנסת וללכת לבחירות במועד הקרוב ביותר שניתן? IQ
  • 09:03
  • 03.05.12

הוא ראה את הסקרים, שהזמין בעצמו, לפניכם, ועל סמך הממצאים החליט שהשעה כשרה עבורו לבחירות, אם הוא נושא עיניו לכהונה שלישית. קדימה על הקרשים, העבודה היא היסטוריה. כעת תורו להחזיר לעצמו את קולות מצביעי קדימה, ועל הדרך גם את מאוכזבי העבודה שנקלעו בטעות לקדימה. באמצעות הבחירות דוחה נתניהו הכרעות בנושאים מטרידים כחוק טל והטיפול באירן. מישהו בסביבתו דואג להפיץ אגדה אורבנית לפיה ה IQ של נתניהו כפול משל יריביו. אני מתחילה להאמין שהשמועה נכונה.

75 14, שמיל, אתה תותח עופר שפירא
  • 09:04
  • 03.05.12

הגיע זמן שנדע

76 זה נורא  (לת) לא הפסקתי לבכות מרגע ששמעתי
  • 09:06
  • 03.05.12

77 הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם  (לת) .
  • 09:07
  • 03.05.12

78 כמאמר השיר: הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם..  (לת) שלום
  • 09:08
  • 03.05.12

79 נתניהו זוכה ל-68% כראש ממשלה (88% בקרב היהודים)  (לת) הסקר של השמאל שגוי
  • 09:10
  • 03.05.12

80 הקדמת הבחירות זו שחיתות פוליטית! אין כל הצדקה לבזבז ירון
  • 09:11
  • 03.05.12

כספי ציבור במיוחד בתקופה זו בגלל הישרדות פוליטית של אדם ומפלגה מסוימים.

81 אסון משה רון
  • 09:13
  • 03.05.12

מדינה באסון- כש 48 אחוז סבורים שהאיש הזה הטוב ביותר להיות ראש ממשלה המדינה באסון,,,וזה נכון הוא יודע להיות פופולרי.

82 מי שיצביע ליאיר לפיד יצביע למעשה לקואליציית הימין של נתניהו שכן לפיד הצהיר שהוא יצטרף לממשלה הבאה ללא קשר להרכב הקואליציה  (לת) הדס
  • 09:16
  • 03.05.12

83 יש לי טיפ בשבילך ביבי, עוד 4 שנים תמנה את אורדן כבובה, ואחרי זה תשוב לעוד 2 קדנציות פוטין
  • 09:17
  • 03.05.12

וחוזר חלילה וחלילה וחללילה...

84 וואו צריך לעשות יותר בדיקות גנטיות לפני לידה - העם הזה הופך מטומטם מדור לדור  (לת) א.
  • 09:20
  • 03.05.12

85 יחימוביץ' בנסיקה ועומדת להפתיע בענק בבחירות האלה תזכרו את זה
  • 09:24
  • 03.05.12

לא סתם היא מתעקשת על בחירות מוקדמות

86 לקראת ההכרעה כוחו של הליכוד ירד .הבחירות הקרובות יהיו כאלו ש15 מנדטים אברום בדבכט
  • 09:24
  • 03.05.12

עדין לא ברורים ציבור מעמד ביניים שכמעט ולא הצביע הולך לעשות מהפך פלח שוק זה מעולם לא נחקר והוא בדרך להפיל את הליכוד

87 לכל עם יש זכות בלעדית לבחור במנהיג שיראה את פרצופו האמיתי. הראה לי מי מנהיגיך ואדע מי אתה.  (לת) י
  • 09:24
  • 03.05.12

88 אין חדש תחת השמש HMJE
  • 09:26
  • 03.05.12

מיעוט שמאלני הזוי ורעשני עושה מהומות בתקשורת שברובה מוטה שמאלה, העם שהוא חכם יותר מצביע לנתניהו. "מנהיגי" המפלגות המתחרות הם לא ממש מתחרים רציניים לנתניהו, כמו" מופז, ראש אופוזיציה הפאתטי, שמבקש לדחות את הבחירות כדי שיוכל להתארגן... או זהבה גלאון שככל שטעוניה נגד נתניהו חלשים יותר עולה לשיא כמות בדציבלים שבוקעים מגרונה. או אולי יחימוביץ שאפילו במפלגתה שלה אנשים כפרץ, כבל ועוד לא סופרים אותה. או יאיר לפיד שמשוחרר מהמגבלות שהשכלה מקנה ומפריח סיסמאות לא רציניות כגון ביטול בגרויות (לו אין בגרות אז גם שלאחרים לא צריך שיהיה), או אריה דרעי העבריין המורשע חסר הבושה שמתיימר לחזור לחיים הפוליטיים (ויוכל לצרף אליו את חברו בניזרי ששוחרר לא מכבר מהפנסיון הממשלתי של השב"ס), וליברמן שיעמוד כנראה בקרוב בפני העמדה לדין.

אז למה לעזאזל אנחנו צריכים לשלם מכיסנו למעלה מ-400 מיליון שקלים בשביל לממן מקום עבודה ל-120 אנשים שחושבים בראש ובראשונה רק על עצמם.

89 נתניהו המלך !!!! דוד ש.
  • 09:26
  • 03.05.12

גם אלף משמיצים לא ישנו עובדה זו.

90 מיהו "הציבור" שמעניק 48% לנתניהו ? גיל
  • 09:27
  • 03.05.12

אם מדובר בציבור מזוכיסטי שמפיק הנאה מהגשת הלחי השניה ואינו בוחל בבעיטה בישבנו, אזי טוב לא להימנות על ה"ציבור" הזה.

91 מדוע עכשיו? שאול
  • 09:28
  • 03.05.12

השאלה האמיתית היא למה עכשיו? בחרנו את נבחרי העם לתקופה של 4 שנים. בחירות כול 3 שנים הוא בראש וראשונה בזבוז עצום של כספי ציבור וחוסר אמינות. תפקידו של העם ליזום מהלך כזה ולא הממשלה (העובדה שהכנסת העבירה את החוק ממש לא רלוונטי למקרה למי שישים לב איך נעשו הדברים). כמו כל עובד (לא יעיל?) שמתפטר גם אלו לא צריכים לקבל פיצויים וללכת הביתה ללא המלצה?!

92 המדינה זקוקה יותר מתמיד לאיזה ירמיהו ולנבואת הזעם שלו. כל השאר (אפילו יחימוביץ') לא יעזור.  (לת) יוסלה
  • 09:30
  • 03.05.12

  •   יהי לנו נביא. הנביא ישעיהו(לייבוביץ) אבל כמו בימי המקרא, איש לא רצה להקשיב לו.  (לת) עם טיפש מעדיף מנהיגים מפלסטיק.
    • 18:19
    • 03.05.12

93 לשמאלנים- תפסיקו להפוך את זה לעניין של ימין ושמאל - ופשוט תתחילו להתרכז רק בזה שביבי ושותפיו מפעילים עלינו טרור כלכלי ולכן חייבים לשנות את המצב  (לת) א
  • 09:30
  • 03.05.12

  •   93 אתה גאון. זה בדיוק עניין של ימין ושמאל וכשתתחילו להבין שהימין החזירי  (לת) .רע לכם, תצביעו לשמאל.
    • 18:21
    • 03.05.12

94 פעם בעבודה היום עם ביבי! פעם בעבודה היום עם ביבי! פעם בעבודה היום עם ביבי!  (לת) פעם בעבודה היום עם ביבי!
  • 09:34
  • 03.05.12

95 ואפשר להסיק מהסקר גם מסקנות הפוכות. שלמרות שמול נתניהו מתייצבים רק חדלי אישים כמופז, יחימוביץ' וליברמן, עדיין אין לו רוב והוא מקבל פחות ממחצית מקולות נשאלי הסקר. שוב, נתניהו נגד קונוסים, והוא לא מקבל רוב מוחלט. זה האיש וככה נראית המערכת הפוליטית שלנו. כמה עצוב!  (לת) אובייקטיביסט
  • 09:34
  • 03.05.12

  •   אובייקטיבי, ניתן לדבר על כך אך אוביקטיביסט, זה כבר מקצוע, לא ממש אובייקטיבי...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:45
    • 03.05.12

96 מה יש למעמד הבינים ומטה לבחור בנתניהו? רובין
  • 09:35
  • 03.05.12

האיש סופר קפיטליסט, הוא עשה עכשיו תרגיל מצוין, עבד על כולם שהאבטלה נמוכה ומצבנו הכלכלי מצוין, אבל רגע לפני שהגענו לאמת הוא החליט ללכת לבחירות, וכמו שאומרים אחרי המבול, על הדרך לקבור את ממצאי ועדת הריכוזיות, ועדת קדמי, טרטנברג וזליכה וגם את המחאה החברתית, שכולם יחכו.
רק אחרי הבחירות נתעורר למצב הביש הכלכלי, עוד מעט יתחיל גל עליות מחירים ומעמד הביניים ימשיך לשקוע, אז אל תצביעו בעד האיש שהורס את מעמד הביניים!

97 סקר אלכס
  • 09:40
  • 03.05.12

איני יודע מיהו הכתב אך עזות מצחו וחוסר מקצועיותו בולטים למרחוק
כיצד ייתכן שבאוכלוסיה שסועה ומפוררת 48% יסכימו בנושא מסויים.
ולעיתון הארץ מילה קטנה אם אילו כתביך אז לא פלא הוא שהעיתון על
סף סגירתו. עם כל הדמוקרטיה מצפים מהעורך להיות מעורב בשטויות
שכתביו מורחים בעיתון.
מזל שיש עוד עתוניאים וכתבים שפויים.

98 מופז יפעל נכון והוא מנצח - ולפיד יעבור את שלי  (לת) רונה
  • 09:46
  • 03.05.12

99 זוועה ראובן
  • 09:46
  • 03.05.12

שלוש מדינות לשלושה עמים. ושייחנקו עם הבחירה שלהם

100 ד"ר, נא להכין מאגר של 4 מיליון מוחות להשתלה, אפשר להקפיא אותם זמנית בבי"ח הדסה הר הצופים,הכינו שם מקררים בדיוק למקרה כזה. ממי לקחת?לא כ"כ משנה, קופים, חתולים,כלבים-הכל יהיה שפור לעומת המקור. מצב חרום לאומי
  • 09:47
  • 03.05.12

צריך להספיק לפני 4.9.2012, אז תבטלו את כל הנתוחים האחרים שאינם מצילי חיים.תחשוב על תמריצים למנתחים.

  •   לליצן השמאלני, לא צריך כ"כ מוחות, אין כ"כ הרבה אנשים בשמאל וגם מוח אחד לחמישה שמאלנים יהווה שיפור אדיר...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:47
    • 03.05.12

  •   איציק, אתה מה זה שנון, מצחיק, חכם, גאון, מבריק, עושה פה את כל העניין בטוקבקים  (לת) ואף פעם לא אמרתי כל כך הרבה שטויות במשפט אחד
    • 19:57
    • 03.05.12

101 כי עם המהגרים המוכה בתיסמונת ילד/אישה מוכים המשתוקקים למנהיג/אב מכה ביבי עצמי לדעת
  • 09:48
  • 03.05.12

הרי לרוב לא איכפת שהביב הוא נוכל שקרן שעושק אותם ומפקיר את חיהם
ובתנאי שהוא יטפח על האגו החולה שלהם בתנאי שהוא יפאר ויספק את יצר השתלטנות שלהם ויצדיק את הצדקנות הקורבנית והפרנואידית
של עם הבכי רע

102 סקרים לפני בחירות דליה
  • 09:50
  • 03.05.12

צריך לחוקק בדחיפות חוק האוסר על פרסום סקרים לפני בחירות. איננו יודעים מה הקשר מאחורי הקלעים בין הסוקרים למיניהם לבין ההון ו/או השלטון.
הסקרים פוגעים בדמוקרטיה משום שהם אינם מאפשרים לכל אזרח להצביע לפי הבנתו ושיקול דעתו הבלעדי. נראה שהסוקרים וחלק מ"כלבי השמירה" של הדמוקרטיה עולים כמכבש על התת מודע של האזרח ומונעים ממנו את זכותו הדמוקרטית.

  •   הסוקרים מקבלים שוחד מביבי וחבריו ממש כמו רבים אחרים במדינה. שיטת הפשיסט - ביבי  (לת) הסטוריון
    • 15:01
    • 03.05.12

  •   השלב הבא ב"הגות" השמאל, חוק נגד בחירות במיוחד בעת בחירות שכן הבחירות מפריעות לבוחר להביע לפי הבנתו ושיקול דעתו המקצועי...כמו כן יש לאסור על תרומות מחו"ל לארגוני השמאל המנסים להפעיל מכבש על התת מודע של האזרח ומונעים ממנו את זכותו הדמוקרטית... אגב, למי הצבעת בבחירות האחרונות, אחר שהושפעת המסקרים...  (לת) הצבור הישראלי
    • 15:48
    • 03.05.12

103 משיח, האיפיון הרחוק ביותר מנתניהו וברק  (לת) לתקוף הגרעין באירן מעשה ראלי, כלל לא משיחי
  • 09:51
  • 03.05.12

104 רק מאמץ משותף של כל המפלגות החילוניות יביא לשינוי  (לת) עוד נראה
  • 09:54
  • 03.05.12

105 ראש הממשלה אמנם אינו ראוי ובאפן מסורתי ידעה מפלגת העבודה להציב מולו חלופה ראויה אלא שהפעם המתמודדת אינה שווה שום דבר
  • 09:56
  • 03.05.12

תומכי מפלגת העבודה יכולים להודות ליו"ר הקודם על ריסוק מפלגתם. לא רק שהמפלגה בראשותו זכתה לתמיכה מעטה בציבור, הוא לקח את שקבל והעבירו טבין ותקילין למפלגה היריבה. כך התפצלה המפלגה ומתוך ההריסות קמה היו"ר החדשה שאינה ראויה

106 אחרי כל השטויות של ביבי ? אתם נורמליים  (לת) מני
  • 09:57
  • 03.05.12

107 הדמגוגיה במיטבה כובשת % 48 אימבצילים אברון
  • 10:03
  • 03.05.12

זה ממש מאשש את דעתי על העם שלנו שלפחות % 75 ממנו הם קרנפים ועדר עיזים ללא זיק של מחשבה עצמית. אפילו בטקס יום העצמאות לא התאפק המוקיון יו"ר הכנסת ריבלין מלפאר את נתניהו והליכוד שבפועל מוליכים את ישראל ישר לגהנום מכל ההבטים האפשריים: פוליטי, כלכלי, בטחוני, התעצמות אדירה של כוח הדתיים - הכל.

  •   אתה צודק. אז יש רק פתרון אחד לאלה שרוצים להמשיך לחיות כאן: הפיכה אלימה עכשיו - לפני שיהיה מאוחר מידי !!!  (לת) הסטוריון
    • 15:03
    • 03.05.12

  •   להיסטוריון, ארוז תיק - יותר טוב שניקח אותך לשלוותה, לפני שיבואו השב"כ... עלולים עוד לחשוב שאתה מסית לאלימות ברצינות! לא יודעים שאתה חולה נפש. אז בוא, בוא לשלוותה. בוא חמוד. בוא.  (לת) הפסיכיאטר המחוזי
    • 16:06
    • 03.05.12

108 אסון מיצי
  • 10:06
  • 03.05.12

לא מאמינה לסקרים

109 כמה חבל שמצנע הלך הביתה אלונה
  • 10:08
  • 03.05.12

זה בדיוק הזה שצריך אותו

110 עצוב- העם דורש מנהיג ׳חזק׳ ולא מנהיג הגיוני. יוגב
  • 10:12
  • 03.05.12

גם אם המנהיג הזה מוביל את המדינה הזאת לאבדון, ביבי הוא מנהיג ׳חזק׳.
חזק במילים. חזק בדמגוגיה. חזק באנגלית. חזק בהפחדות. והכי חזק מכולם- בלהתעלם מהמציאות ולמכור לעם מציאות ווירטואלית, כזאת שמצטיירת יפה על אייפד אבל תתפוצץ לכולנו בסוף בפרצוף.
עצוב. עצוב. עצוב.

111 קוראי דה מרקר דוד
  • 10:15
  • 03.05.12

אני שומע אלף קולות רובם שמאלנים ואין מי שמציע אלטרנטיבה טובה, אתם באמת רואים את יחימוביץ או מופז הטירונים האלה מתמודדים עם המציאות הפוליטית שלנו, פרט לכך שביבי הוא המועמד האידאלי אני בטוח שלא הייתם בוחרים אף אחד אחר להתמודד עם האיום האיראני..

  •   האיום האירני נמצא בתוך ראשו של ביבי G
    • 15:01
    • 03.05.12

    עדיף טירונים שיקחו ברצינות את התפקיד שלהם כראש ממשלה עם פיקוח על השרים שתחת חסותם מהנהנתנים האדישים ששולטים עכשיו.

112 הטוקבקיסטים בתשלום התעוררו מוקדם היום  (לת) דן
  • 10:16
  • 03.05.12

113 ומה עם לפיד ערן לוי
  • 10:18
  • 03.05.12

גם יאיר לפיד הוא פוטנציאל מנהיגותי, ודאי יותר ממופז ויחימוביץ׳

114 אם לא יבחרו בו על מה יבכו ויקטרו ?  (לת) גיורא
  • 10:24
  • 03.05.12

115 לא להיות שאננים ולבוא להצביע לליכוד עוז
  • 10:24
  • 03.05.12

הסקרים יכולים להרדים אותנו, "הוא בטוח יקח", "אין בשביל מה לבוא", "יאללה נצביע לליברמן שגם הוא יהיה חזק". לא, צריך גוש ימין חזק, ויותר מזה- מפלגת שילטון כמה שיותר חזקה, שתוכל להדוף את כל גחמות השמאל המפוצל שלנו. לבוא להצביע לליכוד!

116 חייב בבחירות הבאות שינוי בשלטון. אבנר
  • 10:30
  • 03.05.12

הציבור לא למד דבר.הציבור מטומטם לכן הציבור ימשח לשלם ושום דבר לא ישתנה
אחר הבחירות.וחבל כולם בוכים אבל לא מוחנים לשנות את מצבם .בשביל לשנות
דבר ראשון ביבי חייב ללחת הביתה.כול ניצחון של הליכוד הוא שמירת המצב הנוכחי.חייב שינוי השלטון. כדי שיכולו כן שינוים מבניים חברתיים וסוציאליים.
צודקים יותר לרוב הציבור החי במדינת ישראל.אבל חייבים למצאו כול שינוי
את מקור התקצוב המלה לכול שינוי.

117 השמאל מיואש... אין בעם רוב לכניעה לטרור הפלסטיני ולתבוסתנות הפוסט ציונית  (לת) אלי
  • 10:32
  • 03.05.12

118 בחילה  (לת) התגובה שלי
  • 10:35
  • 03.05.12

119 נתניהו מתאים ? צבי מיפו
  • 10:35
  • 03.05.12

נתניהו אינו מתאים לרוב הציבור! אבל כשמעמידיםאותו מול ליצן כמו מופז ותמימה כמו שלי, הוא אלוף! הוא לפחות למד את ניהול המשרה בסיבוב הקודם . ועובר את סף המינימום לעובד מדינה. מופז היה שרביטחון קושל,פרץ היה מבריק על ידו. שלי עם רצון טוב מגישה הצעות חוק מצחיקות( כמו שכר כפול 50) . לידם אפילו בי בי ניראה טוב !!!

  •   מעניין כמה אתה מרוויח אם הכוונה להגביל את שכר הבכירים נראיית לך מגוחכת - אתה נראה כמו מוכר בשוק התקוה שדואג לזכויות הטייקונים כי הוא מקווה לעשות מכה בלוטו ולהצטרף אליהם.  (לת) עצבני
    • 13:48
    • 03.05.12

120 מיליוני זבובים אינם טועים  (לת) אכול חרא!
  • 10:39
  • 03.05.12

121 אין שום סטירה עם המחאה, היא לא היתה נגד ביבי, מנהיגי המחאה משמאל הם לא הרוב  (לת) לב הכלב
  • 10:43
  • 03.05.12

122 ביבי " נותנים לך תיקח מהר " הבורר
  • 10:45
  • 03.05.12

אין על ביבי פוליטיקאי ממולח זהב טהור ,מצא הזדמנות לקח הכל ובגדול ,יודע להריח טוב מה רוצה העם ,כל הכבוד !

123 מה שהסקר אומר לי נתניהו מייצג בעיקר את עצמו
  • 10:46
  • 03.05.12

הוא שנתניהו מפחד מאד בצדק מהבחירות הצפויות ולכן משתמש בטקטיקה דומה לזו שבה מוכרים אייפונים; מלעיטים את הציבור במידע כאילו " כולם מצביעים לנתניהו". אולי יש משהו משקף בנתונים אולי לא. נראה ביום הבחירות.

124 למה התמונה של שלי באמצע? עדינה
  • 10:49
  • 03.05.12

למה התמונה שלה היא היחידה שהיא תמונה "מטעם"?
לא יעזור לכם, נתניהו יהיה רה"מ לפחות ב-10 השנים הקרובות.

  •   114 עדן
    • 11:04
    • 03.05.12

    איתך וכמוך אני חושב ובטוח , ביבי יקח בגדוללללללללללללללללל ולא תעזור שום הסתה או עזרה לאחרים ,ביבי מתאים מכולם.נקודה.......

  •   איפה התמונה של ליברמן?  (לת) למי יצביעו יותר אזרחים: לעבודה / לישראל ביתנו
    • 11:06
    • 03.05.12

125 תגובה ל_ 111 הבורר
  • 10:54
  • 03.05.12

יאיא לפידוס ?מי זה ?הדוגמן החתיך .? הההה נראה שגם אתה באותו סגנון ?

126 מופז מתריס
  • 10:54
  • 03.05.12

מה, למופז יש כל כך הרבה חברים?

127 סבורים לא סוברים  (לת) עורכת לשוני
  • 10:56
  • 03.05.12

128 הבחירות ממש אבל ממש מיותרות  (לת) יאיר לפיד (האמיתי)
  • 10:59
  • 03.05.12

129 cry over this doomed land. the charlatan will destroy this country  (לת) hard to believe
  • 11:00
  • 03.05.12

130 48 אחוז טועים.  (לת) א.אהרון
  • 11:02
  • 03.05.12

131 והשאר חושבים שאולמרט מתאים ממנו? ןה52% הנותרים?
  • 11:05
  • 03.05.12

מישהו חושב שמופז או הלפיד התורן מתאימים?

132 כנראה שזה מה שמגיע לנו ראש ממשלה דפוק לעם דפוק.  (לת) א.אהרון
  • 11:06
  • 03.05.12

133 בבחירות הקרובות נשארים בבית. אורי ירון
  • 11:07
  • 03.05.12


איך להעביר את המסר שמשהו חייב להשתנות כאן?
אנחנו שואלים את עצמנו את השאלה הזו כבר זמן לא קצר.
והרעיון שהגענו אליו הוא פשוט ומאד קל לביצוע,
בעצם, בלא לעשות כלום נוכל להעביר את המסר הטוב ביותר.
למה זה?
מכיוון שכל מי שפועל במערכת הפוליטית ובממשל הציבורי מחפש לגיטימציה למעשיו ומשיג אותה בדרך אחת,
בבחירות.
וטוען מיד אחר כך שזו הכרעת הרוב, ושאת הכרעת הרוב יש לכבד, וזו הדמוקרטיה.
ואח"כ?
אחר כך עושה מה שבא לו.
כך היו כל ראשי הממשלות שעברו, וכך יהיו כל ראשי הממשלות הבאים, וכך יהיו כל חברי הכנסת ואחריהם כולם.
אבל אם נשלול מהם את הלגיטימציה בכך שנודיע להם שאנחנו לא במשחק,
שינינו את הכללים,
יכול להיות שבפעם הבאה מי שלא ילך להצביע יקבל קנס.
ויכול להיות שהם ישנו את דרכם ויחשבו גם עלינו וינסו להחזיר אותנו למשחק על ידי שינוי אמתי בשיטה, כך שתפעל לטובת כולם ולא בעבור קומץ מחוברים.
ואם לא, אם לא נקבל שוב בראש המערכת את ציפי נתניהו, אהוד יחימוביץ, שלי ברק או את יאיר לבני.
ואם התבלבלתי מעט זה רק בגלל הקושי לעמוד על ההבדלים בין כולם.

חפשו בפייסבוק "בבחירות הקרובות נשארים בבית"

  •   אתה כנראה גם חכם וגם מזיק כמו וירוס. מי שלא מצביע נותן למעשה את קולו למי שכן מצביע - לחרדים ולמתנחלים, כך שאם אתה תומך בגופים הראקציוניים האלה, זה הקמפיין הסביר שכדאי שתעשה בפייסבוק.  (לת) עצבני
    • 13:54
    • 03.05.12

134 אני מקווה שהתמונה הלא-מוצלחת של נתניהו לא הושמה במכוון.  (לת) פרנואיד?
  • 11:09
  • 03.05.12

135 מה שברור הוא שתחושת הפחד והאימה ממנהיגי איראן אמיתית ומוחשית, גם אם ספק רב אם היא רציונלית, הכרחית או מבוססת  (לת) ועל כן הציבור רוצה בנתניהו
  • 11:15
  • 03.05.12

136 מדהים מרק
  • 11:18
  • 03.05.12

אני קורא כאן את התגובות מהשמאל ולא מאמין. חברה , ראבק , על הבוקר? פעם היו מסניפים בערבים. אני מבין שהנתונים קשים לכם ואז מדחיקים. זה הרי רק סקר.אבל מה יהיה בבוקר שאחרי הבחירות? כנראה שתעברו להזריק.

137 התקשורת תעבוד קשה הקיץ בניסיון להפיל את ביבי מהשלטון  (לת) נראה אם הם יצליחו
  • 11:23
  • 03.05.12

138 למה?כלכלה!בטחון!שליט!מנהיג!שלי?מופזי?יאיר?חחח...בדיחה!  (לת) רק נתניהו!
  • 11:27
  • 03.05.12

139 בנימין הוא האטד במשל יותם.  (לת) יותם בן אבימלך
  • 11:31
  • 03.05.12

140 משרד הבריאות קבע : זיכרון לטווח קצר גורם לביבי לטווח ארוך  (לת) ניר
  • 11:32
  • 03.05.12

141 רוב המגיבים אשר מאוכזבים מהסקר אינם מציעים מועמד אלטרנטיבי - אז הסקר הוא נכון  (לת) בן אדם החושב
  • 11:32
  • 03.05.12

142 העם הזה פיקח יותר מהעתונאים הקטנים,,,העם לא רק בוחר בראש אלה במה שמסביבו,,ותראו מה יש מסביב לשלי יחמוביץ ומה יש מסביב לשאול מו,מו פז כולם שם מושחתים עריקים עם משקפות הפוכות!!!  (לת) מסביב יהום הסער !
  • 11:34
  • 03.05.12

143 ביבי נתניהו הצליח להסיט את כל העולם על הבעיה האירנית ועשה את זה יפה מאד לא לשכוח,,קודם לחיות ואחר כך איך לחיות,אצל שאר האנשים זה הפוך ,,!!  (לת) מסביב יהום הסער !
  • 11:37
  • 03.05.12

144 דברי דיסקין (שלביבי אין שום כוונה לדבר עם אבו -מאזן) הגדילו את הפופולאריות של נתניהו.
  • 11:47
  • 03.05.12

אף ליכודניק לא עזב את הליכוד בגלל דברי דיסקין. לעומת זאת נוספו לליכוד כמה מנדטים מש"ס וממפלגות כהניסטיות שלאור החשיפה של דיסקין ירצו להבטיח שביבי יישאר ראש ממשלה.

145 האם הכותרת אומרת משהו לגבי הביבי או לגבי 48 מאזרחי מדינתו המהופנטים משקריו? (ושעליהם יאמר: "הם בהחלט ראויים לשכמותו")  (לת) החארטוקרטיה היחידה
  • 11:47
  • 03.05.12

146 48% מהצבור הם מתנחלים ודתיים ??! אחרת אני לא מבינה כלל  (לת) ביבי טוב רק למתנחלים ודתיים
  • 11:48
  • 03.05.12

147 48% עם מטומטם (סליחה, טמטמו אותם) בוחר מנהיג שקרן  (לת) צבי
  • 11:49
  • 03.05.12

148 "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם..."  (לת) לימור
  • 11:49
  • 03.05.12

149 סקרי דעת קהל לא מעידים על המערכת הדמוקרטית. כמה מתוך המצביעים בפועל יבחרו בשקרן?  (לת) צבי
  • 11:50
  • 03.05.12

150 לא מופז מפחיד. נתניהו פוחד מהתקשורת המתחסדת , שתיכננה להפיל אותו בעזרת  (לת) מחאת פוטושופ חברתית נוספת
  • 11:50
  • 03.05.12

151 הכותרת הנכונה צריכה להיות: 48% מאזרחי ישראל הם אידיוטים טייטל באום
  • 12:00
  • 03.05.12

הכותרת הנכונה צריכה להיות: 48% מאזרחי ישראל הם אידיוטים

152 מרכז השמיחה
  • 12:01
  • 03.05.12

יבורך עם ישראל על יושרו והגינותו אין היום בנמצא ואני מדגיה היום אנשים מתאמים לנהל לנו את אחד המדינות הכי מסובכות בעולם מלבד נתניהו וברק תנו אימון בהם ורבון עולם יהיה בעזרתינו אמן

153 תלמדו חשבון: מתוך ה 78 שענו 62% אמרו נתניהו - אני אחד מהם !  (לת) יחזקאל
  • 12:07
  • 03.05.12

154 רק לא נתניהו ! העיקר טמון בכוורת שסביב המנהיג ולשלי כוורת מצויינת ואגנדה של צדק חברתי אדם
  • 12:10
  • 03.05.12

רק לא ביביהו -אפילו הסנדלר שלי עדיף על האיש ההזוי והמנותק הזה שמקומו היחידי חזרה באמריקה הפושטת רגל שלו עם הקפיטליזם החזירי שלהם

155 ברגע האמת יצביעו כולם למנהיג החדש ולא לנתניהו  (לת) שטות רוח
  • 12:18
  • 03.05.12

156 סהדי במרומים שאנני מבין הבוחר הישראלי שמתעלם מהמנהיג הכשרוני ביותר שלנו אהוד ברק ידידיה ראובני
  • 12:34
  • 03.05.12

כיצד יתכן הדבר שצבור כה נרחב, מתעלם מהעובדה שאהוד ברק הינו המדינאי, המצביא והמנהיג הטוב ביותר שצמח כאן בישראל? האיש הזה מביא לנו קבלות מכל כוון, פשוט קשה לי אפילו להתחיל ולפרט. רק אומר שגם ביבי וגם אולמרט לא היו שורדים לולא היה הוא לידם, לישר ההדורים, להוציא הערמונים הלוהטים ולהתוות דרך שפויה, נבונה, שקולה ואחראית להמשך דרכינו המדינית. ומה לכאורה עומד מול כל קבלות אלו: ערימת זבורית של השמצות רכילותיות ושקריות אחת אחת. אני קורא לצבור הישראלי להתנער משטיפת המוח שעבר בנושא אהוד ברק ולהכיר בעובדה שאין מנהיג אמיתי לישראל בלתי אהוד. גם טובי המדינאים שבקצה הפירמידה אצלנו יודעים זאת. כך גם ראשי מדינות בעולם כולו וכמובן העולם הערבי מקצה ועד קצה, רוחש לו אהדה רבה וגם יראה. פשוט אנני מבין, עד היכן יכולה להיות קצרה ראיתו של הבוחר הישראלי? ובכן, עוד לא מאוחר יש עוד זמן לפקוח עינים ולעשות את מה שמדינת ישראל זקוקה לו: להצביע בעבור אהוד ברק ומפלגת עצמאות. (אנני עובד מטעם אלא אוהד של ברק מיני שנים רבות).

157 אז מסתבר שהעם לא באמת רוצה מחאה והפלת השלטון  (לת) אחד העם
  • 12:35
  • 03.05.12

158 נגוזה תקוות "השבט הלבן" שהעלייה מ"רוסיה" תחזיר עטרה ליושנה. נגוזה מכמה סיבות. אמנה שתיים עיקריות; זכי חלטורה
  • 12:36
  • 03.05.12

ראשית, מי שמכונים "רוסים" אינם רוסים בהכרח, לפחות מחציתם בא ממדינות אזייתיות בחלקן מוסלמיות של חבר העמים ויש ביניהם קאזאחים, אזרים, אוזבקים, טג'יקים, קירגיזים וגיאורגים (גרוזינים) כולן מדינות סמי-ברבריות שדפוסי החיים החברתיים שלהן מאופיינים בזיקה נמוכה לערכים אזרחיים דמוקרטיים וזיקה הדוקה
למודלים שלטוניים משפחתיים-חמולתיים.

שנית, אצל שליש מבין העולים ממדינות חבר העמים העטרה מעוטרת בעורלה, והם הגיעו לישראל מסיבות משפחתיות (בני זוג יהודים) או מסיבות כלכליות ומכאן שזיקתם לעניין היהודי והציוני (אצל הגויים זה נחשב לאותו להדבר) חלשה ביותר. אז מה בכל זאת? בכל זאת, יש להם עיני נץ והם יודעים לזהות אויב אורב להם מאחורי עץ בערבות הטייגה ממרחק קילומטרים והם זיהו כאן את הערבים ויודעים להסביר בנחרצות העממית שהביאו מהבית מבאקו, בישקק, טיבילסי או אלמטי ש"הערבי הזה (כל ערבי) רק תסתובב הוא מכניס לך סכין בגב".

אלה הם האנשים של ביבי וליברמן יורשיהם של רפול ושמיר, ממשיכיהם של בגין ורחבעם. אלה לא האנשים של שרתוק או אבא אבן או לובה אליאב ובטח שלו של הקומוניסטית הכי יפה בעולם תמר גוז'אנסקי שתזכה לשנים ארוכות וטובות, בריאות, אושר והצלחה בכל מעשיה.

159 כל הימנים המתנחלים והחרדים הבטלנים שחיים על חשבוננו מצביעים בעד הביבי. אסון גדול. שינוי שיטת הבחירות עכשיו ומיד  (לת) הביבים הביתה
  • 12:36
  • 03.05.12

160 ככה זה כשהשמאל הלא ציוני מרים.ראש.  (לת) גם אני ליברמן וביבי
  • 12:51
  • 03.05.12

161 צריך לחזק את העבודה אורן
  • 13:06
  • 03.05.12

ביבי יהיה רה"מ למרות שאנחנו לא רוצים. אבל אם נחזק את שלי יחימוביץ, אולי נצליח לאלץ אותו להכניס אותה לממשלה, במקום החרדים שסוחטים תקציבים לאוכלוסיה שלהם, וזה יאפשר לנו חיים שפויים יותר בארץ הזאת וגם את השינוי בגיוס ועבודה של החרדים.

162 בחירתו הדמוקרטית של העם אליעזר
  • 13:07
  • 03.05.12

העם מבין טוב יותר מהפוליטיקאים; אם בסקרים נתניהו מנצח בקביעות, כנראה שכך יהיה גם בבחירות עצמן.

163 אז זה אומר שהרוב חושבים שהוא - לא!!!!  (לת) MOMO
  • 13:08
  • 03.05.12

164 המופז הזה נשמע עם אגו נפוח!  (לת) Dee
  • 13:30
  • 03.05.12

  •   נכון, לביבי אין אגו נפוח, גם לשלי לא וגם ללבני אין אגו נפוח. הם כל כך צנועים... אגב, גם ברק צנוע מאוד...  (לת) אוווווווווופ
    • 23:23
    • 03.05.12

165 עם ישראל חוזר לשבטיות והקולות מתפצלים למפלגות רבות וקטנות. את החלקים מחזיקים עדיין יחד קורי העכביש (אפרופו נאסראללה - דווקא האוייבים המשותפים מאחדים את העדר).  (לת) הבחירות הקרבות מלמדות על מגמה שלילית בחברה
  • 13:41
  • 03.05.12

166 מרכז מרגו
  • 13:41
  • 03.05.12

אני מאוד שמיחה שלבני התפטרה מהכנסת היא היתה שחצנית מתנשאת מררה לכנסת במשך 3 שנים וחצי את החיים כול יום שני קראה לאי אימון והגדילה לעשות גם פעם בחודש אספה חתימות העם לא טיפש גברת לבני ראה מה עשית במשך הזמן שהית באופוזיציה חוץ מאי אמון לא עשית כלום מזל גדול עמד לעם ישראל שהלכת

167 אם כן זה רשמי - 48 אחוז מהישראלים הם מטומטמים גמורים... עם נבחר עאלק...  (לת) מין הצמח
  • 13:44
  • 03.05.12

168 כתבה כזאת דורשת חקירה של המשטרה ! ! עכ
  • 13:48
  • 03.05.12

סקר של 48 בעד בי

169 נתניהו - האיש בעל אלף הפרצופים גיא
  • 13:48
  • 03.05.12

הוא מפחיד אותי האיש הזה, מי הוא באמת???

170 ומה עם שרה?  (לת) שרה גיבורת ביבי
  • 13:49
  • 03.05.12

171 עם של דבילים  (לת) אחד העם
  • 13:57
  • 03.05.12

172 יחימוביץ היא לא מרכז-שמאל, היא שמאל קיצוני בסגנון מאו וסטאלין.  (לת) אזרח
  • 14:08
  • 03.05.12

173 זה מה שנבאו לבן-גוריון בזמנו: מדינת ישראל תהפוך למדינה ערבית לכל דבר. הוא השיב: "מה שמענין אותי זה חיילים כרגע". בכיה לדורות על אובדן החזון הציוני.  (לת) הסטוריון
  • 14:33
  • 03.05.12

174 שינוי שיטת הבחירות ייטיב רק עם מעמד הביניים ומטה! הורדוס
  • 14:33
  • 03.05.12

שינוי שיטת בחירות לשיטה מעורבת יחסית (רובית) ואזורית יציב את נבחרי הציבור ישירות מול הבוחר, ללא הגנות של מרכזי מפלגות והוא זה שיצרך לתת את הדין למעשיו לפני הבוחר ששלח אותו לבית הנבחרים כל 4 שנים, שיטה שכזו תבטיח שהרוב בישראל יהיה מיוצג והשיח הציבורי חברתי יהיה על ראש סדר היום יחד עם שאר הנושאים.

175 כן... והסקר נערך בקרב ליכודניקים : )  (לת) שפריץ
  • 15:05
  • 03.05.12

176 כדאי לבדוק ממוצע IQ של אותו ציבור  (לת) סקרים
  • 15:21
  • 03.05.12

177 בחירות מיותרות רוני דר
  • 15:34
  • 03.05.12

השמאל בעד להחליף את העם

178 זה לא 48% - זה 48  (לת) אני מקווה לפחות
  • 15:58
  • 03.05.12

179 מדהים! 99% ממערכת "הארץ", כמדומה, סוברים שחנין זועבי מתאימה לאין ערוך יותר מנתניהו - עכשיו, כשאביר זכויות האדם בשארה נמלט מאימת הדין, למרבה הצער, היישר לזרועות מפעיליו בחיזבאללה... אז מהר, מהר, זועבי! לפני שגם היא תברח ללבנון! מודרניסט .
  • 15:59
  • 03.05.12

מדהים! 99% ממערכת "הארץ", כמדומה, סוברים שחנין זועבי מתאימה לאין ערוך יותר מנתניהו - עכשיו, כשאביר זכויות האדם בשארה נמלט מאימת הדין, למרבה הצער, היישר לזרועות מפעיליו בחיזבאללה... אז מהר, מהר, זועבי! לפני שגם היא תברח ללבנון!

  •   כתיבה ימנית קיצונית משה
    • 09:32
    • 04.05.12

    אני חושב שלא הרבה עתונים היו מפרסמים דברי שקר כאלה על הארץ.אני חושב שלכותב יש היום יום חג עם שחרורו שלהשותף לרצח רבין אחיו של יגאל.ולעניין העם שלנו לא כל כך חכם הוא משלם על מזון הרבה יותר מאשר בכל העולם.על דלק הוא משלם כפול מהמחיר.לנתניהו יש מזל ובגלל זה הוא ממהר לבחירות שאובמה עסוק בבחירות שלו לנשיאות בצרפת יש בחירות ורק כמה אנשים כמו קלינטון ואצלנו דיסקין חושבים שנתניהו לא רוצים כאן שלום.תמיד מוצאים כסף לקנות בהנחה עוד צוללת מהגרמנים וגם אובמה נותן כסך לקניית טילים להגנת העורף .

180 מרכז בת המרכז
  • 16:13
  • 03.05.12

אל לעשות מלבני אזה עלוי אין לה חוט שדרה היא לא מסוגלת לבציע החלטוט אין לה חוט שדרה היא לא השאירה שום חותם בשום משרד שעבדה בו אין לה לא ידע בטחוני לא כלכלי ולא מדיני מה אתם עושים ממנה אלוהים היא לא ועוד פעם לא חוץ מגדופים בלי חשבון מה שהמטירה על ראש הממשלה כול יום לא עשתה כלום מזל שהיא הלכה

181 מרכז בת המרכז
  • 16:14
  • 03.05.12

אל לעשות מלבני אזה עלוי אין לה חוט שדרה היא לא מסוגלת לבציע החלטוט אין לה חוט שדרה היא לא השאירה שום חותם בשום משרד שעבדה בו אין לה לא ידע בטחוני לא כלכלי ולא מדיני מה אתם עושים ממנה אלוהים היא לא ועוד פעם לא חוץ מגדופים בלי חשבון מה שהמטירה על ראש הממשלה כול יום לא עשתה כלום מזל שהיא הלכה

182 מרכז שלגיה
  • 16:22
  • 03.05.12

אנחנו הולכים לבחירות בגלל הגחמות של מופז ודליה איציק אין מחדל אין כשל אין מלחה אין הרוגים חס וחלילה לשם מה נאבד 400 מליון שקל במקום שנעזור לחולה לנכה לחד הוריות לנצולי שואה לאלמנות ויתומים הולכים לבזבז כספים לשאוו חבל על הכסף המתבזבז מה שהיה זה יהיה שום דבר לא ישתנה אין הנהגה אחרת שתנהל לנו המדינה האמללה הזו

183 דורש ניתוח מעמיק, ואיך שלא יהיה זו אחריות גדולה לנתניהו להביא הסכם שלום.  (לת) חושב
  • 17:02
  • 03.05.12

184 זה לא כולל את ממשלתו ואת ברק המאוס על רובנו.  (לת) חושב
  • 17:03
  • 03.05.12

185 הפופוליזם, הדמגוגיה, הכוחנות, האני ואפסי, נצחו . רק שבאמת אין פופוליסט ויודע אנגלית כמוהו.  (לת) חושב
  • 17:04
  • 03.05.12

186 יש שאלות שהעם הזה לא שואל, פשוט חי בהווה בלבד.  (לת) מגיב
  • 17:05
  • 03.05.12

187 הציבור מטומטם והציבור ישלם!!  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 17:06
  • 03.05.12

188 הנה המתכון:לערבב שואה, עם אנחנו חזקים, לבנות בשטחים, לצפצף על הערבים, ועל החלשים.  (לת) מגיב
  • 17:06
  • 03.05.12

189 סר החינוך דאג לחינוך הדור הזה, שיאדיר מנהיג שכשל פעם שניה.  (לת) מחונך
  • 17:07
  • 03.05.12

190 179 השמצה פרועה על עיתון הארץ. תתביש.  (לת) קורא הארץ
  • 17:09
  • 03.05.12

191 העיוורון והטימטום משותף לשמאל ולימין. שני הצדדים מתעלמים מהעובדות הברורות והפשוטות,כי הליכוד מממש את מדיניות השמאל.השמאלנים ממשיכים לשנוא את נתניהו ולהכפיש אותו,והימניים ממשיכים לתת לו את קולם,כדי שיוכל להמשיך ולבגוד בהם. דרור הנאור מרמת גן
  • 17:10
  • 03.05.12

ציבור מטומטם הוא ערובה להתפוררותה של מדינת ישראל.

  •   למרות שאני בצד השמאלי, אז אני מסתכל בצורה ריאלית, אם נתניהו ירכיב ממשלה אבל לא ממשלת שיתוק עם שותפים סחטניים שיתקעו את התהליך המדיני והכלכלי, אם ינתן לנתניהו האפשרות ויוסרו החישוקים הוא יכול להגיע להסכם רחוק יותר ממה שבשמאל חשבו.  (לת) הורדוס
    • 17:50
    • 03.05.12

192 סקופ!!בשלוש השנים האחרונות נשלטנו על ידי מפעילי מריונטה!! משקיף
  • 17:24
  • 03.05.12

מריונטה:בובה המופעלת בחוטים מלמעלה בתאטרון בובות.
בין מפעילי המריונטה יש לציין יו"ר של אחת מהמפלגות הגדולות,כמובן מנהיגי החרדים,מתיישבי יהודה ושומרון,יו"ר של אחת מהמפלגות הקטנות וכל חבר כנסת שהיה לו משהו נגד השמאלנים/הערבים/הומואים/לסביות....
וראה זה פלא:המריונטה תיפקדה ללא דופי
והקהל נהנה כל כך שרוצים הדרן.אולי עם מפעילים אחרים??

193 חברה לא להתרשם הפעם הימין רוצה רוב מוחץ אנחנו הולכים להילחם בכל הכח אבי בליז
  • 18:26
  • 03.05.12

הימין הולך להרוג את עצמו ואני כימני הולך למות בשביל ביבי ... ואם יש שמאלני שרוצה לנסות להתעמת עם העוצמות שאנו מביאים שיראה את עצמו .. כי הצביעות השמאלנית מהבחירות הקודמות לא נשכחה ולא נסלחה .. ההתנתקות .. ההכאה של חיילים בבילעין ובניעלין לא הפסיקה והשמאל הקיצוני במדינה נכנס להסוואה ומנסה בכל הכח אך לא ילך לו אנחנו כאן בדם ויזע .. בכל כספנו ובכל מאודנו דקה ועוד דקה ... מלחמת חורמה והפעם אגרסיבית בהרבה ממה שהכרתם !! תתכוננו שמאלנים כי יש לנו רשימות של כולכם .. לא נוותר לכם אחר כך כשתחליטו לשנות עמדה זה לא יהיה קל תצטרכו לשלם ביוקר על הטעויות שלכם לעם ישראל !!

194 אני מצביעה לביבי עוד קדנציה גם במחיר המחאות החברתיות ..  (לת) יערה בר שקד
  • 18:27
  • 03.05.12

195 ביבי גם אני איתך ..  (לת) מנחם סורציק'
  • 18:28
  • 03.05.12

196 בלי ליבני בראש אין קדימה-המותג לא קיים בוּ קִי
  • 18:38
  • 03.05.12

בחירות מיותרות ועצובות- פעם ראשונה בהיסטוריה שאין לראש הממשלה מתחרה שמתמודד על התפקיד.

197 ידיעת מעריצי המלך. יש לו 3 ממאפרות שמרוויחות 400 ש"ח לשעה כל אחת. 60 אלף ש"ח עלות נקיון בית המלוכה לחודש אחד. 50 אלף- סידורי פרחים לחודש. והיהלום: בית המלוכה אוכלים ב-22 אלף ש"ח לחודש.  (לת) קיסרות השמש העולה.
  • 19:25
  • 03.05.12

198 מחאה או לא מחאה בקיץ, נתניהו לא צריך להיות מודאג!!  (לת) באמת, מה הטעם לכל מחאה, שהיתה או שתהיה?!
  • 19:35
  • 03.05.12

199 מי ידמה לנתיהו כולם כחגבים לידו אלי
  • 19:56
  • 03.05.12

מי יותר מרשים חכם וכריזמטי מביבי?

מי דובר אנגלית רהוטה כמו ביבי?

מי בעל השכלה רחבה כביבי בוגר אם.אי.טי?


מי מבין בכלכלה יותר מביבי? יחימוביץ? המשיח החדש לפיד או שמא הפרסי העילג מופז?

מי הביא את בעית הגרעין האירני לתודעת העולם ושינה את סדר היום העולמי?

מי הביא לרפורמות בכל תחומי החיים? ליבני? יחימוביץ? כולם ננסים וחדלי אישים לצידו.

מאיזו משפחה שורשית וציונית הוא בא ומאיפה צמחו כל יריביו?

200 העם לא טיפש.  (לת) דנה
  • 10:28
  • 04.05.12

201 נתניהו יוסי
  • 11:51
  • 04.05.12

מישהו אמר שלא צריך להחליף את המנהיגים אלא את העם כי הוא מטומטם..אם 51 אחוז בוחרים במי שמתעלל בהם ודופק אותם..אז כנראה מגיע להם.

202 הנתון החשוב ביותר שימו לב אריה
  • 14:35
  • 04.05.12

כללבטל מועמד מקבל לפי הסקר אחוז תואם להפליא לתמיכה במפלגתו רק ביבי מקבל כפול מהתמיכה במפלגתו אין ברירה חייבים לחזור לליכוד מכל מפלגות הלוויין כך שביבי יוכל לשלוט בבטחה דרך אגב אם משהוא אחר היה במצבו מזמן היה דואג לכך שתהיה בחירה ישירה לראשות הממשלה דרך אגב שאלה למופז האם אתה מוכן לבחירה ישירה לראשות הממשלה? אתה אומר לכל מיקרופון או אני או ביבי אז יאללה תהיה גבר ותתמוך בבחירה ישירה

פרוייקטים מיוחדים