המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מעצרים בהפגנה נגד ההסכם הקואליציוני בתל אביב

מאות בני אדם השתתפו בהפגנה שלטענת המשטרה נערכה ללא אישורים. לבני, שהגיעה לזמן קצר: מגיע להם פוליטיקה אחרת, של עקרונות ולא של כיסאות

כ-1,000 בני אדם הפגינו הערב (שלישי) ברחבת תיאטרון הבימה בתל אביב, במחאה על כינון ממשלת האחדות. חמישה בני אדם נעצרו על ידי המשטרה, שעל פי עדויות השתמשה באלימות רבה. באירוע השתתפו רבים מפעילי המחאה החברתית, שקראו "ביבי הביתה", וכן שורה של פוליטיקאים, בהם יו"ר האופוזיציה לשעבר, ציפי לבני, חברי הכנסת יצחק הרצוג, דניאל בן סימון, אבישי ברוורמן (עבודה), ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) וכן ח"כ דב חנין (חד"ש).

המשטרה, שמסרה כי מדובר בהפגנה לא חוקית, אסרה על משתתפיה לצעוד לעבר מצודת זאב ברחוב המלך ג'ורג'. כמה אנשי תקשורת, שעמדו סמוך למפגינים וסיקרו את הנעשה, נתקלו באלימות מצד שוטרים, שכללה מכות ובעיטות. עדי ראיה סיפרו שהמשטרה שנכחה במקום החליטה לעצור ולעכב אנשים באופן אקראי, ואנשי התקשורת היו הראשונים להיות מעוכבים שכן הם שהיו הכי קרובים אליהם.

בנוסף עוכבו פעילים חברתיים מרכזיים, ביניהם חבר מועצת עיריית תל אביב, יואב גולדרינג, ערן בריל, ממנהלי בית העם, וניר נאדר, מראשי ארגון העובדים מען. יונתן בן אפרת מארגון מען, אמר הערב ל"הארץ" כי "מדובר במסר מהמשטרה שזה מה שהולך לקרות בקיץ הקרוב למי שימחה. ניר נאדר קרא קריאות לגיטימיות, הוא ביקש לקרוא לבחירות ומחה נגד התרגיל המסריח. בשום מצב לא היתה פה אלימות, אבל שלפו אותו. הוא היה מסומן. זה רמז של הממשלה והעירייה לתנועת המחאה".

ציפי לבני בהפגנת המחאה בת"א, הערב
ציפי לבני בהפגנת המחאה בת"א, הערב. צילום: אי-אף-פי

הפגנה חד פעמית או יריית פתיחה למחאת הקיץ? ספרו מה דעתכם בפייסבוק

הפגנת מחאה התקיימה הערב גם בבאר שבע, בהשתתפות כ-150 בני אדם. המפגינים, שהתכנסו במרכז המורים בשדרות דוד טוביהו שבמרכז העיר, קראו "בחירות עכשיו" ו"מושחתים הביתה". הפגנה נוספת התקיימה גם בירושלים.

ציפי לבני, שהגיעה להפגנה בתל אביב אמרה כי באה להשתתף באירוע "כדי לחזק את ידי המפגינים", ועזבה כעבור כמה דקות. לדבריה, "חבר'ה צעירים שרוצים להלחם על המדינה ביקשו ממני לבוא. מגיעה להם פוליטיקה אחרת, של עקרונות ולא של כיסאות, פוליטיקה של ערכים ולא של שורדים. על זה המאבק, לכן באתי הערב. מה שהיה היום זה ההיפך", דברי לבני.

ח"כ הורוביץ התבטא בחריפות בהפגנה ואמר כי "תחושת הגועל מהשחיתות הפוליטית מחזירה אותנו לרחובות. נקעה נפשו של העם מהקומבינות הבזויות. האופוזיציה הלוחמת לא תרפה עד להפלת ממשלת השקרנים".

ההודעה על ביטול הבחירות והקמת ממשלת האחדות לפנות בוקר, התניעה את מנועי המחאה החברתית וחבריה. סתיו שפיר, מראשי מחאת האוהלים, סיפרה מוקדם יותר ל"הארץ" כי "אני והפעילים מוצפים בפניות רבות מהבוקר. אנשים זועמים, שואלים מה לעשות". לדבריה, "אנשים מרגישים נבגדים - לא רק ששיקרו לנו פעמיים תוך עשרה ימים, בגדו בנו, יצרו מצב של אגרוף נוקשה ובלתי ניתן לפירוק סביב מדיניות שאנחנו לא מסכימים לה, עשו לנו את הספין של הספינים, ואנחנו לא נעמוד מולו חסרי אונים, אנחנו נתנגד לזה בכל הכוח".

בנוסף למחאות הספונטניות, תוכננו לאחרונה שתי עצרות רבות משתתפים, האחת בעוד כשלושה ימים בכיכר רבין והשניה, הקרויה בפי המארגנים "צעדת המיליון", וצפויה להתקיים ב-14 ביולי. עד כה 4,000 בני אדם אישרו בעמוד הפייסבוק של האירוע כי יגיעו ל"צעדת המיליון". לדברי שפיר, טרם חברו אליה סמלי המאבק החברתי מהקיץ האחרון, דפני ליף ואיציק שמולי, והיא קראה להם להצטרף אליה. דפני ליף מנגד הבהירה כי אינה מתכוונת להשתתף בהפגנות הערב וככל הנראה גם בבאות: "אני עובדת על תנועה חוץ פרלמנטרית שאני מקימה בימים אלו ומתמקדת בה כרגע", כלשונה. פעילים המקורבים לליף טוענים כי ההפגנות הערב והבאות הפכו לזירה פוליטית במקום ציבורית, וכי זו אינה דרכה של ליף.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כל הכבוד למוחים ולנושאי הדברים. ליף יכולה להישאר עם עצמה. היא לא תחסר לאף אחד. תרומתה על ההתנעה במקומה. מנהיגה- היא לא. ולגבי מעצרי המשטרה...זה ביזיון. בהפגנת ה-1 במאי באו אנשיו של כהנא ועוד מוזרים למיניהם והמשטרה לא עצרה אף אחד.  (לת) שומר חוק
  • 21:41
  • 08.05.12

  •   למה הפגינו דווקא בבאר שבע? כי הרצח של גדי ויכמן זעזע אותם כ"כ שהם רוצים ממשלה חדשה........  (לת) הצבועים שלי
    • 22:38
    • 08.05.12

  •   האם היה רישיון להפגנה או לא היה. הפגנה בלי רישיון - ביזיון לדמוקטיה ולפוליטקאים שהופיעו בה  (לת) שוקי
    • 23:44
    • 08.05.12

  •   לפי דה-מארקר מהבוקר - סתיו שפיר הצטרפה למפלגת העבודה ורצתה להתמודד בפרימריז. היא עצבנית על כי קידומה התעכב בגלל דחית הבחירות, וארגנה ההפגנה מטעמה. חבל שפוליטיקאים משתתפים בפגנה שלא קיבלה רישיון. כולל גב' לבני הצדקה. זו פוליטקה אלימה.  (לת) בשם הדמוקרטיה
    • 23:55
    • 08.05.12

  •   לא כי גם בבאר שבע יש אנשים שאכפת להם מהמדינה הזאת ראובן
    • 00:11
    • 09.05.12

    בניגוד אליך כנראה

  •   אולי בגלל שלאנשים בבאר שבע נמאס שהממשלה דופקת אותם מבחינה כלכלית ומכל בחינה אחרת?  (לת) ג'ימיני קריקט
    • 00:37
    • 09.05.12

  •   מה הקשר?! אנשים הפגינו בבאר שבע כי הם הזדעזעו מהמהלכים הפוליטיים האחרונים. בדיוק כמו שהיה רצוי שיקרה בשאר הארץ! מפגינה מבאר שבע
    • 00:42
    • 09.05.12

    מופז וביבי נלוזים, מושחתים ומגעילים

  •   אבל ב 1 במאי משטרת מולדובה ביתנו עצרה 9 אנארכיסטים  (לת) גדי
    • 01:44
    • 09.05.12

  •   דפני צודקת ההפגנות הללו הן של טרמפיסטים לא של המחאה האמיתית  (לת) לוף
    • 02:23
    • 09.05.12

  •   כל העצורים הם אנשי שמאל קיצוני-תגידו את זה.  (לת) rubi
    • 07:15
    • 09.05.12

  •   אין שמאל, כל שמאלן הוא שמאלן קיצוני. עכשיו נוכל לטגן אותם וללא התנגדות בכנסת. הגיעו ימות המשיח.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 08:04
    • 09.05.12

  •   דברי ההבל שלך לא ראויים לתגובה  (לת) צביקי
    • 10:32
    • 09.05.12

  •   רובי יקירתי, בואי נצא ביחד למסע קצר במחוזות ההגיון שלך לוגיקה ימנית למתחילים
    • 10:36
    • 09.05.12

    1. התקיימה הפגנה.
    2. נעצרו אנשים בהפגנה.
    3. היות וההפגנה לא הייתה הפגנת תמיכה נלהבת בראש-הממשלה ירום הודו, הרי שמדובר בשמאלנים [זעזוע ראשון].
    4. אם מישהו נעצר בהפגנה כזו, הרי שהוא שמאלני קיצוני, אחרת למה היה נעצר? [כאן נכנס גלגול-עיניים זריז]
    5.כל מי שנעצר (כולל אנשי תקשורת שסיקרו את הארוע) הם בהכרח שמאל קיצוני - גם בגלל שהם נעצרו, וגם בגלל שהם אנשי תקשורת.
    6.התקשורת מנסה להסתיר את זה שהם שמאל קיצוני [קונספירציה של התשקורת, כבר אמרנו?], אבל רובי לוחמת הצדק תחשןף את זה, לראייה "תגידו את זה...".
    7.היות והם נעצרו, והיות וזו הפגנה, והיות וזו תל-אביב, והיות ואנשי ציבור שאינם מחזיקים את דיוקנו של המנוח ז'בוטינסקי על קיר בית-השימוש נצפו באיזור, הרי שהמעצרים מוצדקים, מבורכים, ויפה שעה קודם.
    8.כל הפגנה שתהיה יהיה פעם שבה לא מושמעים שירי-הלל לממשלה, לעומד בראשה, ולא נישאות בה תפילות לבניינו המהיר של בית המקש השלישי, הן בלתי חוקיות בעליל, ומכאן שעל משתתפיהן להעצר.

    מעניין איך זה לגור בתוך הראש לך, רובי. נשמע שכל יום וכל שעה אצלך זה כמו להיות עם אליס, במסע בארץ הפלאות.

  •   חס וחלילה מוצי
    • 18:02
    • 09.05.12

    אין דבר כזה שמאל קיצוני.יש רק פעילי שמאל.. עאלק.

02 כל הכבוד למוחים ולנושאי הדברים. ליף יכולה להישאר עם עצמה. היא לא תחסר לאף אחד. תרומתה על ההתנעה במקומה. מנהיגה- היא לא. ולגבי מעצרי המשטרה...זה ביזיון. בהפגנת ה-1 במאי באו אנשיו של כהנא ועוד מוזרים למיניהם והמשטרה לא עצרה אף אחד.  (לת) שומר חוק
  • 21:41
  • 08.05.12

  •   ממש אין צורך להקריב את "ליף" היא כוח חשוב.צריך לשנות חוקים מסוימים,כי כרגע אנרכיה רצויה בשביל צדק. הורס חוק
    • 03:58
    • 09.05.12

    קורה ,כי חוקים ניקבעו אינם מתאימים כדיי להגן על הצדק ..

03 חכי"ם תומכים ההפרת חוק?? עמי
  • 21:46
  • 08.05.12

ואיפה היו עד עכשיו, בוקר טוב.

  •   עמי אל תהיה תמי.. מה יש לך אתה נפלת על הראש? מחרבנים עלינו ואתה חושב- שוקולד ?? יובל
    • 05:18
    • 09.05.12

    עוד חכם בלילה

  •   לפי החוקים של מדינת ישראל לא צריך רישיון להפגנה רגילה והיא תמיד חוקית. הבעייה היא שהמשטרה החליטה שהיא רשות מחוקקת חדשה.  (לת) יוסי
    • 06:11
    • 09.05.12

04 על התרגיל המסריח צריך לצאת לרחובות עם דיאודוראנטים!!!  (לת) שלומי א.
  • 21:49
  • 08.05.12

05 לצאת לרחוב! שלומי א.
  • 21:49
  • 08.05.12

על התרגיל של מופז צריך לצאת לרחובות עם דיאדורנטים.

  •   תרגיל חוקי וליגיטימי. זה שהתקשורת החליטה שזה מסריח משום שהיא לא ידעה על כך דבר, זה לא אומר שאכן זה מסריח.  (לת) יוסי
    • 23:46
    • 08.05.12

  •   הכנסת נבחרה לארבע וחצי שנים. עברו רק שלוש שנים ורבע. נמצאה דרך לכך שהכנסת אכן תכהן כל תקופתה. זה מקלקל לשמאל את החלומות ההזויים שלו, אך לא ברור מה כאן לא דמוקרטי. מה כאן בניגוד לחוק. השמאל ההזוי השתגע ולא מבין מדוע פחות ופחות תומכי בו.  (לת) אזרח
    • 00:00
    • 09.05.12

  •   מי שלא יוצא לרחוב יקבל מה שמגיע לו ויגיע לו.  (לת) צביקי
    • 10:33
    • 09.05.12

06 רק בישראל וברוסיה גבריאל
  • 21:50
  • 08.05.12

הפגנה נגד הממשלה היא מיד "בלתי חוקית".
עוד שלב בדמוקרטיה הישראלית המתפוררת.

  •   שמת לב גבריאל למשטרה- שנראים מג"ב, כאילו ת"א זה השטחים, שצריך אותם. ולא סתם שלחו אותם. יש להניח כהפחדה. כהתרעה. חבל שבמתנחבלים שעושים כעולה על רוחם בשטחים הם לא מטפלים באותה נחישות. רק מתנגדים לימין מביאים להם את הג'ננה. שולחי משמר הגבול טעו בכתובת. למדינת ת"א יש גבולות. למדינת ישראל אין גבולות בהסכמה= זה הכיבוש שממשלת הימין מעמיקה.  (לת) שומר חוק
    • 22:52
    • 08.05.12

  •   עכשיו סוף סוף יתאפשר לכנסת לחוקק חוקים המוציאים את השמאל ואת בג"צ אל מחוץ לחוק ובא לציון גואל.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 06:09
    • 09.05.12

  •   ככה הפגנה צריכה להיות - פעם הבאה צריכים להפגין אלימות כלפי המשטרה, כמה שוטרים מאושפזים בבית החולים, וביבי יתחיל להבין שהעם כועס ואין דרך חזרה.... נוי
    • 09:23
    • 09.05.12

    ההפגנות השקטות שנה שעברה, לא עשו אפילו דנט קטן בשיטה בממשל המגוחכת פה, עצם מה שקרה אתמול מראה כמה הם מפחדים ממחאה נוספת הקיץ...
    אני מאמין שאנשים צריכים להעצר, ככל התאי המעצר יתמלאו באנשים הגיונים שלא אמורים להיות שם, ככה יותר נציף את החרא שנקרא ממשלת ישראל...
    כמה מעצרים וכמה מריבות עם שוטרים שיצטרכו להוציא את כוח פיזור הפגנות גדולות, ויהיו תמונות בטלוויזיה שירעידו את המדינה ויחייבו תשומת לב של כל ערוצי התקשורת...
    לא לוותר השנה - לעשות את המחאה קיצונית

07 לא הבנתי את המשפט בכתבה, 4000 משתתפים בהפגנת המליון, שתתקיים שמעון
  • 21:53
  • 08.05.12

ב14 ביולי , איך יודעים את כמות המשתתפים בהפגנה שתהיה ב14 ביולי, כמובן שעיתון הארץ לא נותן שיבלבלו אותו עם המספרים .אלק הפגנת המליון איש .תצאו כבר מההזיות שלכם . את מזכירים לי את שמעון פרס בעל ההזיות של המזרח התיכון החדש.

  •   הסבר: 4000 משתתפים אישרו את בואם בפייסבוק ראובן
    • 00:13
    • 09.05.12

    מה שכמובן לא אומר כמה אנשים יגיעו.

    בכל מקרה כנראה שלא מליון איש יגיעו ולכן הכתב כינה בצדק את ההפגנה "הפגנת המליון" בגרשיים.

    יש מבין?

08 אוי זה כל כך ברור שמנסים להרים את המחאה בצורה פיקטיבית. יאללה די כבר
  • 21:54
  • 08.05.12

אכן "המחאה הספונטנית תתחיל במאי".

  •   לא ברור לי מה זה לדעתך "להרים מחאה בצורה פיקטיבית"  (לת) פרט נמק הסבר או החרש לנצח
    • 23:04
    • 08.05.12

  •   אני מסרב להחריש אפילו לדקה. ה"מחאה" מקבלת חשיפה תקשורתית מעל ומעבר יוני
    • 23:56
    • 08.05.12

    מי לפי דעתך מכתיב את סדר היום שלנו? את מה שאנחנו מדברים עליו בבוקר במשרד?

    כשהיו נוח להם הם המליכו את דפני ליף, כשראו שזה גורם הפסדים לעיתונים פתאום הפסיקו לכתוב עליה. ופוף - המחאה נעלמה. עכשיו פתאום הפגנה של 100 איש מופיעה בכותרת ראשית אחרי התרגיל הפוליטי של אתמול. תתעורר.

  •   פיקטיבית=400 אנשים שמצטלמים כמו 400אלף  (לת) תורת היחסות
    • 00:02
    • 09.05.12

  •   אין מה לעשות. גם כשתגדל לא תבין. אלוהים לא חילק את החוכמה במידה שווה.  (לת) פרט נמק הסבר או החרש לנצח
    • 00:02
    • 09.05.12

  •   לא מסובך. כשהפגנה של 100 איש מקבלת כותרת ראשית ד
    • 01:10
    • 09.05.12

    זה ניסיון ליצור חדשות ולא לדווח עליהם.

  •   אין לו דעה. הוא מקיא את הקלישאות ששילמו לו להקיא.  (לת) יבגני בוסקילה
    • 05:41
    • 09.05.12

09 מה שיעשה נתניהו דב
  • 21:55
  • 08.05.12

לא יהיה מקובל
כאשר החליט על בחירות
צעקתם שהוא מבזבז כספי מדינה
עשה קואליציה - גם לא טוב
אז מה טוב ליהודים?

  •   שאלה במקום דב. הטוב ביותר ליהודים יהיה שחלק גדול מבוחרי הימין יתחילו להתעורר מהקומה בה הם שרויים - תחת אדי החינמונים ותעמולת הימין. התעוררות כואבת, כדי לראות באמת איך הימין מנצל אותם בכל תחום מכל כיוון.  (לת) שומר חוק
    • 22:54
    • 08.05.12

  •   מי בא בטענות לנתניהו? גנבי הקולות שהצטרפו אליו (ברק ומופז) הם מוקד הסירחון. נתניהו רק קיבל את האתנן (ושהשתנן גם, על הדרך)  (לת) בארשבעי
    • 00:07
    • 09.05.12

  •   ליהודים, נתניהו טוב מאוד. לסמולנים זה דבר אחר.............  (לת) צפריר
    • 03:31
    • 09.05.12

  •   פחות שקרנים מושחתים קומבינטורים וסוכנים של הבנקים טפו ימח שמם יובל
    • 05:20
    • 09.05.12

    עוד חכם בלילה

  •   שיעשה מה שעשה שרון. הכי טוב.  (לת) יבגני בוסקילה
    • 05:42
    • 09.05.12

  •   דב, חבל להסביר לך כי ממילא לא תבין. זה דורש יכולות מסויימות שלא קיימות אצל תומכי ביבי. אחרת הם לא היו מצביעים עבורו...  (לת) גיורא עשת
    • 06:31
    • 09.05.12

  •   ליהודים טוב שהמדינה תחזור להיות מה שהיתה פעם - ארץ ישראל היפה. שנחזור למעגל מדינות התרבות. אנחנו רחוקים מזה. רוב תומכי נתניהו הם כמו אוהדי בית"ר ירושלים. חושבים מהמעיים לא מהראש ומהחלק הנמוך של המעיים. יש כאלה שעדיין חושבים מהראש. אז מה טוב ליהודים?  (לת) צביקי
    • 10:38
    • 09.05.12

  •   צפריר שכחת שעוד בתקופת כהונתו הראשונה ביבי היה הראשון לזהות שהשמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 11:32
    • 09.05.12

  •   החוכמה נמצאת בשמאל.  (לת) מתי
    • 12:26
    • 09.05.12

10 גזענות  (לת) ההפגנה בשפירא יותר משמעותיתי
  • 21:57
  • 08.05.12

11 האדומים בהיסטריה. אין להם איזה אוהל להקים? שיישבו כבר בשקט.  (לת) יואב
  • 22:01
  • 08.05.12

  •   אני מבין זה כיף לשלם מיסים גבוהים ליואב
    • 00:01
    • 09.05.12

    ולקבל תמורתם שירות גרוע מהמדינה. מי שתומך בביבי - תומך במיסים, בעושק האזרח ובמונופולים.

  •   יואב - הם עסוקים בלהגן מאנשים בורים כמוך מעצמם.... אם לא היית ביביסט טיפש היית יודע את זה...  (לת) נוי
    • 09:25
    • 09.05.12

12 כל כך יפה עבדתם בשנה שעברה! למען השם, רק אל תתחילו עכשיו עם "המקורבים ל-" ועם "זו אינה דרכו של"  (לת) אנא
  • 22:02
  • 08.05.12

13 הכל פוליטי! חבל שדפני ליף מתכחשת לכך חיה פוליטית
  • 22:03
  • 08.05.12

יש סיבה ויש מי שהביאו את החברה הישראלית למצבה היום.

14 על מה אתם מוחים ? קיצצו לכם בשכר כמו באירופה ? האבטלה הגיעה ל-20% ? פיטור אלפי עובדי מדינה כמו בספרד? מדהים קהות החושים של בכייני תל אביב  (לת) אזרח שפוי
  • 22:03
  • 08.05.12

  •   לך ברחובות המדינה ותראה את העובדים בשקל, אבטלה שאינך יודע את ממדיה, והיא רק תגדל, ערוות מחדלי ביבי והימין על חשבון משלם המיסים, לטובת המתנחבלים, החרדים והטיייקונים- חגיגה שעומדת להסתיים, כי הדו"חות יתחילו לצאת ולא יהיה מי שיוכל לכסות עליהם. תתחיל לקרוא, ולפתוח עיניים. אבל השתן בראש הימני שלכם לא נותן לכם לראות את המציאות. אנחנו בדרך ליוון, לאיטליה- לא סתם אלה היו החברים של ביבי וליברמן.  (לת) שומר חוק
    • 22:57
    • 08.05.12

  •   אולי אתה שפוי, אבל בטח טיפש. פוליטיקה כזאת מגיעה לך אבל מה אני עשיתי שגם אני מקבל אותה?  (לת) רוני
    • 23:13
    • 08.05.12

  •   אני כותב מטעם !! משלמים לי  (לת) אזרח שפוי
    • 23:19
    • 08.05.12

  •   אני מבין שאתה מעלים (לכאורה) מס. לאזרח השפוי
    • 00:02
    • 09.05.12

    אחרת היה לך הרבה על מה להתלונן - מס הכנסה, מע"מ, אגרת טלויזיה, מס בלו על הדלק, מס על סיגריות...

  •   הנה עוד אחד שסגר את החלון - ובטוח שירד היום גשם...  (לת) קושקוש
    • 01:43
    • 09.05.12

  •   אולי אזרח שפוי אבל צבוע ומעמיד פנים וקהה חושים. אנשים עובדים קשה בעבודות חיוניות והם טרף לבעלי ההון. מקבלים שכר שהוא לא שכר . הם עשוקים ויותר עבדים מאשר עובדים. מי שמנסה לשכור דירה או לקנות באמת כל מה שיש לו לעשות זה לבכות. גם לקשישים ולחולים שהמדינה שיושבת על הר של כסף אין כסף לסיע להם נותר רק לבכות. המעמד הבינוני הוא מעמד שוקע. המחירים בשמים לתפארת עשית ההון של הטייקונים. המדינה מוצפת פשע אלימות וגסות והתעמרות בחלש. בשכר לא מקצצים. הוא כבר מקוצץ לשוטרים לעובדים סוציאליים למורים. ומרקיע שחקים למי שמרוויח 200 אלף נקי לחודש. מורידים מיסים לעשירים. הפערים החברתיים נוראיים . אין דבר כזה בשום מדינה. אלה בדיוק מי שמפחד מ"בכיות" והפגנות. אבל לא יעזור לכם. אנחנו לא נבכה . אנחנו נמחה נפגין אל מול אלימות המשטרה שמזכירה כבר היום את המשטרה של פוטין ברוסיה. נעשה מהפכה.  (לת) צביקי
    • 10:49
    • 09.05.12

15 חברי כנסת בהפגנה אלימה ולא חוקית ? כך התחיל הפשיזם באירופה ! איפה שלטון החוק ?  (לת) רות
  • 22:06
  • 08.05.12

  •   נכון מגיב
    • 22:57
    • 08.05.12

    כך התחיל הפאשיזם, כאשר המשטרה החליטה שכל הפגנה נגד השלטון היא בלתי חוקית. על ראש הגנב בוער הכובע.

  •   אין לך מה לדאוג.הפאשיזם כבר כאן!!!  (לת) מור ויין
    • 00:36
    • 09.05.12

  •   התקהלות ללא נאומים היא חוקית לגמרי ולא דורשת אישור אחד
    • 07:26
    • 09.05.12

    כשאין במה ואין נאומים לא דרוש אישור של שום גורם. זכותו של כל אזרח בדמוקרטיה להפגין כנגד השלטון, נקודה. מה שהיה שם אתמול זה סימפטום של מדינה פאשיסטית - שולחים מג"בניקים להכות מפגינים בלב תל אביב.

    דרך אגב, מההפגנות האחרונות בתל אביב התברר שכשמבקשים אישור, המשטרה או העירייה לא ממהרות לאפשר זאת, למרות שכל תפקידן הוא לשמור על המשטר - כלומר - לאבטח הפגנות ולא לאסור אותן בתירוצים מוזרים.

16 חבר'ה אל תשכחו את הגיליוטינה,זה מביא לביבי מנדטים.  (לת) אזרחית פשוטה
  • 22:11
  • 08.05.12

17 דה מרקר: גידול של 20% ביבוא מכוניות ברבעון הראשון של 2012 (אלו ההורים של המפגינים) . על מה לעזאזל את מפגינים ???  (לת) תום
  • 22:11
  • 08.05.12

  •   המלצרים הצעירים שהיגרו לת"א מהפריפריה רוצים דיור זול במרכז ת"א  (לת) על מה מפגינים
    • 23:22
    • 08.05.12

  •   יש 25% מהאוכלוסיה שחיים מצויין. תום אל תיתמם
    • 00:04
    • 09.05.12

    על חשבון 75% מהאוכלוסיה. להזכירך, 25% מאוכלוסיית ישראל זה קרוב ל-2 מיליון, מספיק כדי לקנות מכוניות, לבלות בקניונים ולנסוע לחו"ל. אבל כל זה מתאפשר בזכות הרוב הדומם שעובד קשה ונאנק תחת עול המיסים...

  •   לא מלצרים אלא שחקנים שעובדים בינתיים במלצרות  (לת) אורי
    • 06:30
    • 09.05.12

  •   נולדתי בתל אביב ולעולם לא אוכל לקנות בה דירה. בקושי מפרנס את משפחתי  (לת) דוקטורנט עם שלושה תארים קודמים
    • 07:59
    • 09.05.12

  •   בוודאי שיש גידול ביבוא מכוניות. חסרים טייקונים ובעלי הון ומקבלי משכורות של 150 אלף והרבה יותר? יש מעמד בעלי ההון יש שני עשירונים עליונים הם אלה שנוסעים לחו"ל הם אלה שיושבים במסעדות פאר הם אטלה שקונים מכוניות יקרות. האחרים הרוב בקושי גומרים חודש או הקושי מתחילים חודש. על כל אלה נפיל את השלטון המושחת. מהפכה צרפתית כחול לבן. זה מה שדרוק. זה מה שיהיה.  (לת) צביקי
    • 10:55
    • 09.05.12

  •   במקום ללמד לכ"כ הרבה מתי
    • 12:31
    • 09.05.12

    תארים תתחיל לעבוד.

18 בחרנו בך כנציג ההומאים ושכחת אותנו מיד אחרי הבחירות! זאת דוגמה ליושר?  (לת) לח"כ הורוביץ
  • 22:12
  • 08.05.12

  •   זה ש"בחרת בו כנציג ההומואים" זו בעיה שלך בלבד. הומו-שמומו
    • 23:04
    • 08.05.12

    הוא מעולם לא הצהיר שהוא רץ רק כדי להיות נציג ההומואים. הוא הומו. אז מה? יש בו הרבה להציע מעבר להומואיותו.

  •   למגיב [22:12}, למה לא בחרת במוטי אלון? הוא יותר מקורב אליך.  (לת) הבן זוג שלך לשעבר
    • 06:23
    • 09.05.12

19 אגב זה השמאל האיום ש"שולט" בתקשורת בבתי המשפט,בצה"ל ,מה שכחתי עוד?  (לת) 400 איש מסוכנים !!! או מסכנים ? לא ברור
  • 22:14
  • 08.05.12

20 מה זה פשיזם ? 400 מפגינים רוצים לכפות בכוח את דעתם על מיליוני תומכי נתניהו. הפשיזם השמאלני לא יעבור  (לת) דמוקרט
  • 22:15
  • 08.05.12

21 ראו מי מדבר על תחושת הגועל- ח"כ הורוביץ  (לת) הפוסל במומו פוסל
  • 22:15
  • 08.05.12

22 לבני - עכשיו נזכרת לדבר ?!  (לת) איפה היית בקיץ האחרון?
  • 22:18
  • 08.05.12

23 זאת אותה משטרה שאין לה כוח אדם לשמירה על בטחון האזרחים? או אולי יש משטרה פוליטית שנראית בדיוק כמו משטרת ישראל ולה יש די כוח-אדם "לטפל" במפגינים....  (לת) גד
  • 22:20
  • 08.05.12

24 פראבדה.  (לת) ערן
  • 22:20
  • 08.05.12

25 חשוב לקרוא! Cogito ergo sum
  • 22:21
  • 08.05.12

http://smollamiti.blogspot.com/2012/05/blog-post_6529.html

26 המפגינים בקושי מיצגים את עצמם יוסי
  • 22:22
  • 08.05.12

הפגנה של הלה"טב

27 ספרו לעם סיפור יבר
  • 22:24
  • 08.05.12

כי הגב' לבני סולקה בבוז על ידי המפגינים הזועמים עליה

28 אם מופז יצליח לשנות את שיטת הבחירות,מה שאף אחד לא הצליח לעשות,הוא יצא גדול .לא סתם העלאת אחוז החסימה שזה סתם,אלא בחירות אזוריות  (לת) מ
  • 22:26
  • 08.05.12

29 כאשר מחשיבים 4000 כמיליון , מחשיבים את 3 המנדטים ל"העם" ! ארז
  • 22:27
  • 08.05.12

תמיד הדמוקרטיה היוותה את התרופה הטובה ביותר לשמאל !

30 כן, תסריט צפוי - תוקפים אנשי תקשורת, מעצרים רנדומליים....עדיין הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון  (לת) שוטר: יום אחד אני ארביץ בחזרה
  • 22:32
  • 08.05.12

31 לא הבנתי על מה המחאה. הבחירות מתוכננות ממילא לסוף השנה הבאה. Reuven Holzer
  • 22:33
  • 08.05.12

והקדמתן לא בישרה שום דבר. כולם יודעים שאחרי הבחירות היינו מקבלים בחזרה את ביבי עם חיסיון לטווח ארוך.
עכשיו לפחות נוצרה הזדמנות אמיתית לחלוקה שיוויונית יותר של החובות והזכויות במדינה ולשינוי שיטת הבחירות, דבר שיכול להביא לשינוי אמיתי , לא שינוי "קוסמטי".
כל המחאה הזאת נראית לי ממש לא ברורה ואפילו לא עניינית.

32 ביב הביתה? בחירות? הוא הרי ייבחר שוב בואו ניתן לו להפיל את עצמו
  • 22:34
  • 08.05.12

בשנה וחצי הבאות עלינו לטובה הוא יעשה עוד טעויות פאתליות כגון אלו ויאבד גובה. בחירות עכשיו זה רק לרעתנו. מה לעשות חבר'ה?! צריך להסתכל למציאות בעיניים.

33 ממשלה של 94 חברים יכולה... רמי
  • 22:34
  • 08.05.12

עכשיו בפיסבוק , הוקמה קבוצה (צינית כנראה) נכתוב שם על הקיר ונראה מה הם עשו מתוך זה עוד שנה וחצי...

http://www.facebook.com/coalitionof94

34 כמה משמח שהשמאלנים בוכים. העם שמח!  (לת) הילה
  • 22:35
  • 08.05.12

  •   הילה, את וחבריך עוד תתפכחו אבל אז יהיה מאוחר מדי. מה שקורה עכשיו הוא שיחזור חורבן בית שני  (לת) יוסי
    • 06:17
    • 09.05.12

35 בתל-אביב התקיימה עוד הפגנה, גדולה יותר. יוצא בחוץ
  • 22:36
  • 08.05.12

שלא זכתה לסיקור תקשורתי. זאת הייתה הפגנה נגד הגזענות בדיור ובעד דיור ציבורי שוויוני לכל. אבל מה לעשות שהתקשורת של בעלי הממון לא ממהרת לפרסם את מאבקם של כאלפיים פועלים ומובטלים העומדים בסכנת פינוי מבתיהם... סתיו שפיר ודומיה (הבורגנים) סקסיים יותר על המסך...

36 כל השמאל הגיע להפגנה (מאות אנשים)  (לת) א ב
  • 22:38
  • 08.05.12

  •   מצב הימנים כל כך טוב, שאין להם צורך להפגין. עובדה. ירוחם פורחת, נתיבות משגשגת, שדרות צומחת, דרום ת"א מתחדש, הימנים כולם משכילים ועובדים בהייטק ובפוליטיקה - ורק השכבות הנחשלות של הסמול נותרו מאחורה ומפגינים על כך. העולם התהפך....  (לת) הסמולנים מכיכר הלחם
    • 06:37
    • 09.05.12

  •   גזען. מתי
    • 12:36
    • 09.05.12

    זה מה שאתה.


37 הציבור מתבקש שלא להפקיר לוח התגובות לטוקבקיסטים מטעם הגועליציה! אחד2
  • 22:38
  • 08.05.12

כל בעלי התגובות שלמעלה - מה התעריף לתגובה במחוזות הקונצנזוס הנרצע?

38 יודעים מדוע משטרת ישראל לא מונעת מקרי רצח? השוטרים עסוקים בצילום מפגיני השמאל.  (לת) הרבה יותר חשוב מהגנה על האזרחים
  • 22:41
  • 08.05.12

39 מהלך נתניהו קדימהיצר תועלת רבה מהנזק .מימלא בחירות עוד שנה וחצי.  (לת) הפגנה זערורית ולא חשובה
  • 22:41
  • 08.05.12

40 נכון לא נעים אבל בצד המתנחלים מי מקבלים קרקעות נדל"ן במחיר פרוטה? נכון הקיבוצים. תומכי מרץ  (לת) בגין האומלל היה מוטרד מהבריכות!!
  • 22:47
  • 08.05.12

  •   בגין קינא בקיבוצים. הוא הפולני שהודר מקיבוצים, זעיר בורגני שלא בנה את הארץ, להבדיל מהקיבוצים שבנו את הארץ- הוא האכיל אתכם בלוקשים. המתנחלים אינם קיבוצים. הם לא בנו את הארץ. הם הורסים אותנו בכיבוש והגזל. אבל הם לא אשמים. אנחנו אשמים שטרם שלחנו את הדחפורים לסיים את הכיבוש המנוול הזה שאוכל בנו בכל פה. בגין מתהפך בקברו לא בגלל הקיבוצים. אלא בגלל מלחמת לבנון 82 והרג מיותר של חיילים לשווא. אז לך לחפש לך הסטוריה אחרת- כי לא ניתן לך לשקר ולנכס הסטוריה לא לך. הקיבוצים בנו את הארץ. לא בגין ולא הימין.  (לת) שומר חוק
    • 23:01
    • 08.05.12

  •   אז מה אם בנו את הארץ? זה נותן להם מניית מנהלים? לבד הם בנו? רק הדם והזעה שלהם נשפכו?  (לת) גיל
    • 01:01
    • 09.05.12

  •   בנוסף, הקיבוצים פעלו לסייע לצה"ל ולא לגייס את צה"ל להגנתם על חשבון הגנת מדינת ישראל.  (לת) כיום צה"ל = צבא הגנה למתנחבל
    • 06:42
    • 09.05.12

41 בואו נודה שקדאפי ,אסד, סדאם חוסיין ובן לאדן גם היו מתנגדים לישיבה בקואליציה הזאת ! ארז
  • 22:49
  • 08.05.12

שמאל ודמוקרטיה אף פעם לא הלכו ביחד ! תשאלו את סטאלין , מאו צה טונג , פול פוט , משפחת קים הצפון קוראנית וכמעט כל רוצח מליונים אחר !

  •   יש לך עיוות תפיסה רציני חביבי מיכל
    • 23:06
    • 08.05.12

    כל אלה שמנית מעולם לא השתייכו לשמאל. קרא קצת היסטוריה

  •   דווקא אסד וסדאם חוסיין ישבו בראש "קואליציות" מסוג זה הפוך, גוטה, הפוך!
    • 00:06
    • 09.05.12

    וגם פול פוט ומשפחת קים. מדינה שבה "הקואליציה" חולשת על אחוז כה גבוה מהקשת הפוליטית מתחילה להריח מדמוקרטיה נוסח סוריה.

  •   תיכף תגידי שהם היו "כיפות סרוגות" ! ארז
    • 00:40
    • 09.05.12

    דגל אדום ! אחד במאי ! "פרוטקציה" ! פועלים ! מחנות ל"חינוך מחדש" ! ....... אני מתלבט בין בודהיזם לבין שמאל חולני ......

42 מופז עמי
  • 22:51
  • 08.05.12

נתניהו עוד יצטער על הקואליציה עם הצלופח הזה.

43 מי רוצה נוכל שקרן כמו מופז בשילטון ?  (לת) גיל
  • 22:55
  • 08.05.12

44 אין בישראל דמוקרטיה, אין חוק, אין זכויות ואין כבוד ישראלי
  • 22:55
  • 08.05.12

במקום שהעם יבחר שלטון יצוגי, עסקנים נכלוליים רוקחים קואליציות טמהות. במקום שהממשלה תפעל לביצור שלטון החוק, פוליטיקאים קיצונים רומסים את הצדק ולועגים לבית המשפט. במקום שהמשטרה תגן על חיי אזרחים ישרים, היא לועגת לקריאותיהם וממסמסת את תלונותיהם. בירושלים, בבית אל, בבאר שבע, מדינת ישראל נפלה לציפורני רשעים. והיום בתל אביב המשטרה פועלת באלימות כלפי מפגינים המביעים מחאה לגיטימית וצודקת. בוז למדינה, שהפכה את עורה והפנתה את מבטה הרחק מאזרחיה.

45 loosers  (לת) jim
  • 22:58
  • 08.05.12

46 לצאת לרחובות לסגור את המדינה!!בחירות עכשיו!!!  (לת) נתן
  • 22:59
  • 08.05.12

47 ציפ'קה , רק לצעירים מגיעה פוליטיקה אחרת , לזקנים לא ?  (לת) עדד
  • 23:00
  • 08.05.12

48 מה פתאום הסמויים והמשטרה מצלמים את המפגינים??  (לת) מדינת משטרה
  • 23:00
  • 08.05.12

49 לנוכח הנורמות השלטוניות החדשות בישראל ליף עודנה חולמת באספמיה. האם אפשר לנוכח המצב להישאר "לא-פוליטי"? אחת מהשתיים: או שזו מכבסת מילים לאופורטוניזם ול"למה לי להקריב מעצמי", או שהיא לא מבינה באיזו מדינה היא חיה בימינו.  (לת) נו בחייך הצחקת אותי
  • 23:03
  • 08.05.12

50 שוב פעם קומץ אוהדי הפועל ת"א מרדונה
  • 23:03
  • 08.05.12

מרגישים שגנבו להם את המדינה מהידיים.

51 מופז לפני 9 ימים: "נתניהו נכשל בתפקידו" ביבי
  • 23:04
  • 08.05.12

מופז: "ימיה של ממשלת נתניהו קצובים וספורים. נתניהו נכשל בתפקידו והגיעה העת להחזיר את התקווה לישראל. מערכת הבחירות הקרובה תהיה על פניה על דמותה ועל עתידה של המדינה. אזרחי ישראל יוכלו לבחור בין המשך האטימות, האדישות והקיצוניות של הממשלה הנוכחית לבין הממלכתיות והתקווה"

52 התרגיל הזה רק יפגע בביבי, ימים יגידו מיכאל
  • 23:08
  • 08.05.12

עכשיו צריך לצאת לרחובות וללחוץ על ממשלת הבלוף הזאת ויפה שעה אחת קודם

53 תתפללו שהשמאל יתחזק ואפילו ינצח. הימין מוביל לתהום לקהות חושים ולהתבהמות  (לת) לימנים שלום
  • 23:08
  • 08.05.12

54 פתאום לא מפריע לליבני להשתתף בהפגנה לא חוקית אחרי כל הדיבורים על שמירת חוק !! לעצור את ליבני ושאר החכים על הפרת חוק!
  • 23:12
  • 08.05.12

אני מת לראות מה יחליטו השופטים בעניינם..האם יזכו אותם ואז הם יתמכו בהפרת חוק או יענישו אותם ויסתבכו עם המאפייה התקשורתית !

55 1000 איש זה בערך את מי שאתם מיצגים-המדינה לא צריכה בחירות עכשיו  (לת) הורביץ הפך ללא רלונטי לא מיצג אף אחד
  • 23:17
  • 08.05.12

56 במקום להפעיל מג"ב לשיטור אזרחי - מג"ב מופעל כמשטרה פוליטית  (לת) ציניקן
  • 23:17
  • 08.05.12

57 הורביץ אין לך מה להתלהם מרץ לא עוברת אחוז חסימה לא מיצגת דבר  (לת) מרץ הפכה לשמאל קיצוני לכן 3 מנדטים
  • 23:18
  • 08.05.12

  •   מרצ היא קול המצפון שאנשים שונאים כי הוא מציק להם ואומר את האמת. היא נתפסת כקיצונית ככל שאנחנו הופכים לקיצוניים, בגלל זה היא חשובה.  (לת) ג'ימיני קריקט
    • 00:20
    • 09.05.12

58 מישו מוכן לסביר מה לא בסדר במה שמופז עשה? על איזה חוק עבר שהלך לממשלה?  (לת) באמת לא מבין מה הבעיה
  • 23:21
  • 08.05.12

  •   הוא לא עבר על שום חוק. כל מה שהוא עשה כשר למהדרין. רק מסריח עד השמים.  (לת) בארשבעי
    • 00:12
    • 09.05.12

  •   חוק המצפון  (לת) ג'ימיני קריקט
    • 00:20
    • 09.05.12

  •   אני מצפה מנבחרי הציבור ששלחתי לכנסת לשמור על רמה אתית מסוימת בפעילות שלהם - הם נציגי ציבור. אני מצפה מהם לא למכור את הקול שלי ושל בוחרים אחרים, דוגמת ברק עם "עצמאות" ומופז עם "קדימה. גם להשתמש בשפת שוק זו לא עבירה פלילית, אבל לא הייתי רוצה לראות ח"כים מדברים בה מעל בימת הכנסת.  (לת) אתה עדיין באמת לא מבין?
    • 00:47
    • 09.05.12

  •   הוא לא עשה שום דבר לא בסדר, אם לרמות, לשקר, לתחמן, לבגוד, ובאופן כללי להיות אפס זה בסדר מבחינתך.  (לת) אזרח מודאג
    • 01:29
    • 09.05.12

  •   יש דברים שאסור לעשות גם אם אינם כתובים בספר החוקים אבל למי שבא מדת של מיצוות במקום ערכים קשה להבין את זה  (לת) יוסי
    • 06:20
    • 09.05.12

  •   יושרה, אמינות, הפיכת הזיגזוג לאומנות. מחיקת האופוזיציה במדינה שחושבת  (לת) שהיא דמוקרטיה.
    • 09:15
    • 09.05.12

59 לכולם שם בצמרת! li
  • 23:21
  • 08.05.12

נימאס ממשחק הכסאות.ככה זה נראה .אותי בתור אזרחית מפחיד מוות .איך אמשיך לחיות במדינה .שתוך 3 ימים 3 דתיים כיפה שחורה אולי משס. כמעט הרגו אותי .התפרעות מכוונת ואיום בכבישים ונהג אוטובוס ירק יריקה מגעילה לכיווני.לא מצחיק....אני מוטרדת כבר שנים מאז צאט תפוז כל נוד והאפצ'י מפורסם לא משחקת לא שיחקתי .ואין לי זמן .גם שהיתי בת 14...וגם אם כן מי שיתף חיות מוטי דיאמנט רוני נאווי חן עבריין ואבי אוחיון משפחת עבריינים ורוצחים במשחק.....כל המדינה נימאס מפחיד כבר לא בא לי להתעורר.....
עותקים למפכל לבנימי ןנתיהו לשאול מופז שאני מוטרדת שנים שהרב המיתחזה האנס הפרסי.ושלנות הגסים של האירניים המפגרים וכל דיפכין !!!!כי נימאס חסרי בושה .לא פלא שלחצ דם שלי בשמייים.שפכתם את דמי על סתם...מעניין לי את התחת מי ישב על הכסא סילחה על הבוטות אני בחרדה!!!!!!כמוני יש מלא.פוחדת לצאת לפארק להליכה בגלל הערסים עם הכלבים .כבר לא נישארה פינה אלא להיות גם ערס.

60 שאלות לשפיר, האם שילמת מס הכנסה ב5 שנים אחרונות? כמה פעמים טסת לחו"ל ב5 השנים האחרונות?  (לת) 2007,2008,2009,2010.2011
  • 23:24
  • 08.05.12

61 אם המשטרה מתנהגת באלימות למה לא מתעדים ביו טיוב? הגיע הזמן לתביעות משפטיות נגד משטרה אלימה רחל
  • 23:30
  • 08.05.12

כנראה שהמשטרה שלנו משרתת רק את האליטות הפוליטיות
איפה הם כשצריך אותם? בני אדם נדקרים ברחובותינו והם אינם מופיעים גם
כשמצלצלים ומזמינים אותם ---

62 למה קורים לה ממשלת אחדות?, קדימה ו הליכוד אותה חרטה ברטה  (לת) הציוני
  • 23:40
  • 08.05.12

63 חברים, עד הבחירות כל ה-120 ח"כ יהיו בממשלה, 80 יהיו שרים ללא תיק ו-40 שרים עם אי-פון  (לת) הציוני
  • 23:42
  • 08.05.12

64 אם היה מדובר בהפ]גנת תמיכה בממשלה המשטרה לא היה מפריעה לה. המשטרה משרתת את השלטון ולא את החוק  (לת) נפתלי אור-נר
  • 23:45
  • 08.05.12

65 כל אלה שהצביעו קדימה כדי לעצור את ביבי לבקש סליחה ולחזור מהר למר"צ  (לת) הציוני
  • 23:45
  • 08.05.12

66 האלימות מתחילה במשטרה האלימה  (לת) נדב
  • 23:46
  • 08.05.12

67 בקצב הזה, אפילו זהבי תצטרף לממשלה, ביבי,ביבי,ביבי  (לת) הציוני
  • 23:46
  • 08.05.12

68 זה הצעד הראשון של מופז בחזרה לליכוד יובל
  • 23:58
  • 08.05.12

מופז רוצה לשרוד פוליטית, לבד הוא יעלם, לכן הוא כבר חולם על חזרה לליכוד כדי להחליף את ביבי בבוא היום... כחסר חוט שידרה, וכאחד שאמר דבר והיפכו במשפט אחד, לא תהיה לו שום בעיה. מוסרית..

69 מחאה ציבורית זו מחאה פוליטית גנדי
  • 00:03
  • 09.05.12

לצערנו במדינה הזו הכל פוליטי, חוקים חברתיים, גניבה והרס הסביבה, מערכת החינוך, הכלכלה וכו וכו ה-כ-ל פוליטי פה דפני ליף ,
והמחאה גם צריכה להיות פוליטית!
הכיבוש והמיליטריסטיות של החברה שלנו הם חלק עיקרי של הבעיות שיש במדינה הזו. קידוש המלחמה.

70 ציפי, בבחירות הקודמות בחרתי בך שרון מצביעה לשעבר
  • 00:08
  • 09.05.12

כי חשבתי שאת מרכז.
אבל עצם ההקצנה של העם ימינה ועצם זה שהממשלה הזו הייתה ימנית, גרמה לך להקצין שמאלה וחבל.

ציפי, את יכולה להתפקד למרצ ולעבודה, את ממזמן לא אשת מרכז(מה שהביא לך את ה28 מנדטים האלה)

71 היה נסיון ברור לחסום את הצומת די למתחסדים
  • 00:08
  • 09.05.12

זה לא רק שהמפגינים לא קבלו אישור משטרה להפגין אלא שנעשה נסיון לחסימת נתיב תחבורה, פעולה אלימה המהווה עבירה חמורה על פי חוק העונשין. אין באמור לעיל משום הסכמה או מתן היתר למשטרה להתייחס למפגינים בכוח מעבר לנחוץ על מנת לשמור על הסדר הציבורי.

72 לא היו אלף - אלא מליון! ובהפגנת המליון? מליארד! מודרניסט
  • 00:17
  • 09.05.12

בהתלהבות עמלים עצומה קיבלו עמלי תל אביב את הדגל האדום מדם. אוונטי פופולו!

73 מסכנים. פועלים נגד החוק ומאשימים אחרים.הפגינו אולי 300 איש.ואישה. אברמי
  • 00:19
  • 09.05.12

התסכול אוכל אותם. חשבו שיהיו בחירות ויקבלו שלושה מנדטים.אבל גם היום יש להם 3 מנדטים. הגיעו בקושי מאתים או שלוש מאות אנרכיסטים. ניפחו אותם לאלףאת האמת אנחנו יודעים.
הפגינו ללא רישיון- נגד החוק. אחר כך טוענים שהכיבוש משחית. הנה עובדה שהפגינו בכוח לנגד החוק.

74 מעניין הפער בין ממשלה שיש לה יותר מ75% מקולות הכנסת - לבין כמות הלא מרוצים באוכלוסיה.  (לת) .
  • 00:21
  • 09.05.12

75 ראינו אותך כבר,גברת ציצי לבני מה את מסוגלת לעזור... מור ויין
  • 00:24
  • 09.05.12

זה באמת רעיון טוב לשוטט ברחובות...בחרת לך מקצוע שממש מתאים לך.....
בחרתי בך אבל את איכזבת אותי ואת כל בוחרי קדימה...כך שכדאי לך לקחת פסק זמן ולא להראות את עצמך לזמן מה בציבור.
המון אנשים מקבלים בחילה כשרואים אותך.

76 התקשורת שוב מתחנפת ללבני ומנפחת מחדש את הבלון  (לת) ציפי התעוררת?
  • 00:26
  • 09.05.12

77 סליחה, האם את לבני לא החלפת מפלגה.  (לת) פוליטיקה אחרת?
  • 00:34
  • 09.05.12

78 תגידו תודה שדחו את הבחירות, הורביץ ושות... הרי אתם בודאי יודעים שלא היה לכם צל של סיכוי לעבור את אחוז החסימה, אה? העם בז לכם. בצדק. מודרניסט .
  • 00:45
  • 09.05.12

תגידו תודה שדחו את הבחירות, הורביץ ושות... הרי אתם בודאי יודעים שלא היה לכם צל של סיכוי לעבור את אחוז החסימה, אה? העם בז לכם. בצדק.

79 תגידו תודה שדחו את הבחירות, הורביץ ושות... הרי אתם בודאי יודעים שלא היה לכם צל של סיכוי לעבור את אחוז החסימה, אה? העם בז לכם. בצדק. מודרניסט .
  • 00:45
  • 09.05.12

תגידו תודה שדחו את הבחירות, הורביץ ושות... הרי אתם בודאי יודעים שלא היה לכם צל של סיכוי לעבור את אחוז החסימה, אה? העם בז לכם. בצדק.

80 העם רוצה אחדות! כרמלה
  • 00:49
  • 09.05.12

לא יעזור לכם. העם לא רוצה לזרוק כספים עבור בחירות חדשות, היות ונתניהו יבחר שנית, אז בשביל מה כל כאב הראש?
כמה שיותר מהר תבינו זאת, ייטב לכם.

81 ציפי ליבני ? מי זאת ? שמעתי פעם את השם הזה  (לת) כל כך נקיה ,שזה שחור
  • 00:57
  • 09.05.12

82 וביבי משווה את המפלגה של לפיד לבעת' בסוריה. הבעת' כבר כאן, והיא בשלטון.  (לת) ירון לוי
  • 01:04
  • 09.05.12

83 המרוויחה הגדולה, שלי יחימוביץ ! פתק לבן
  • 01:07
  • 09.05.12

במידה והכל הוא תסריט שכבר נכתב, אז עכשיו אמור להתחיל הפרק שבו עסקים אפלים של שחיתות בכיכובם של הגברת יחימוביץ ומר לפיד יקבלו פרסום. אם לא, אז הקואליציה הבאה תורכב משניהם בלבד. אין אדם שפוי שיסכים לשלם מיסים לגוף שנשלט ע״י ביבי, מופזזזזז, אביגדורררר והכנופיה עם כובעי קאובוי כשרים.

84 תמוּנוֹת - הפגנה נגד מחטף ביבי-מופז אילן .
  • 01:25
  • 09.05.12

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150959342142578.490947.683837577&type=1

85 רק יחימוביץ'!!! דנה
  • 01:36
  • 09.05.12

לבני לא משקפת בפוליטיקה שלה שום דבר שקשור למחאה החברתית.

יחימוביץ' זה הדבר היציב והאמין היחיד שנשאר בפוליטיקה.

86 הרבה עצורים לפחות 20.....משטרה פוליטית שמגנה על השלטון ולא על האנשים  (לת) אבי
  • 01:43
  • 09.05.12

87 מי ש"מחשיב" עצמו כ א-פוליטי נזרק ממסדרונות ההשפעה,הפוליטיקה הכלכלית כן למען אזרחים ובסיכומו של דבר הציבור מואס בו כי אין תוצאות בלי השפעה מדינית על פארדיגמה חולה של מוניטריות של חוב הגורסת ציבורים ומרקמי חיים שלמים.די להתנשאות ,די לצביעות.יש להקים מפלגת שמאל חברתי-בטחוני-כלכלי שימחק את השיטה המוניטרית המתעדפת מיליארדרים על פני אנשים עובדים,המתעדפת כוח על פני הקצאת משאבים שיויונית והדורסת את מרבית הציבור בדרך אל מירוץ העכברים ותשלום החובות ,המשכנתאות,המיסים הרגרסיסיים למימון תספורות והצבר הון אינסופי של פושעים פליליים מלביני הון וגוזלי אוצרות טבע על רווחיהם מן הציבור הריבון הראשון במעלה.לא להתבלבל.  (לת) איב מרהיב
  • 02:03
  • 09.05.12

88 פוליטית במקום ציבורית? טוב, נו, מה רוצים ממנה, ילדה קטנה אחת, כאן
  • 02:39
  • 09.05.12

אין שום משמעות למחאה ציבורית אם היא אינה פוליטית. אם היא רוצה סדר חדש אבל לא רוצה ללכלך את הידיים בפעילות פוליטית, כלומר - שינוי הסדר הקיים מבפנים, ולא באמצעות איזושהי פנטזיית נעורים, אז איך לומר, שתשב בצד ותתעסק בתנועות חוץ פרלמנטריות, ובעיקר בגיוס כספים לפרויקטים שמוגדרים על ידי התורמים, כמו שעושה השמאל כבר עשר שנים ומגיע עם זה רחוק מאוד, עד כדי איבוד הדמוקרטיה. עוד קצת מזה באמת לא חסר לנו.

89 למה להתבכיין? למה להיות לא ישר עם עצמנו.? שמאלנית לייט
  • 03:02
  • 09.05.12

אם היתה לאלה שהפגינו שם היום הזדמנות לתפוס את השלטון - גם הם היו עושים קומבינה וקאמבק. עצה שלי - תברחו מהר מדב חנין וחבריו (ןחברותיו, כמובן). אמנם הם סקסים ( מטאפורית, מטאפורית), אבל הם מפחידים אותנו, השמאל הציוני השפוי.

90 המחאה קיבלה זריקת עידוד שמואל
  • 03:54
  • 09.05.12

אין גבול לפוליטיקה המכוערת ולצביעות. אם מביטים בהתבטאויות קודמות של מופז בנושא כניסה לממשלה נותרים עם פה פעור.
דחיית הבחירות תחייה את המחאה ובסופו של דבר העם יזכור את אשר ארע וכאשר יתקיימו הבחירות - יפעל בהתאם.

91 צריך להבעיר את המדינה  (לת) מיכל
  • 03:55
  • 09.05.12

92 השוטרים בהפגנות כל כך יעילים , מה עם הפשע???. מיכל
  • 04:00
  • 09.05.12

משטרה בזויה שיודעת להגיב במהירות לכל הפגנה של החוק האירני בישראל
מה עם הפשע ? שוד, אונס, רציחות ????
צריך להבעיר את המדינה

93 ישראל היא לא מדינה דמוקרטית  (לת) דליה
  • 04:00
  • 09.05.12

94 הורים , לא לשלוח את הילדים לשרות צבאי , !!!!! דנה
  • 04:04
  • 09.05.12

חשבתם פעם למה לשרת בצה"ל ? הרי מרגע השחרור המדינה רק מתעללת בילדים שלנו ולא נותנת להם להרים את הראש.
פשע, חינוך, בריאות , קופות פנסיה ריקות שמהוות מקור הלוואה לטייקונים.
קומבינות , שוחד ,
לא כדאי לשרת בצה"ל .

95 שוטרים ערסים , לכו חפשו פושעים אמתיים שאתם מפחדים מהם פחד מוות דנה
  • 04:05
  • 09.05.12

משטרה הזויה ובזויה !!!

96 תיקון טעות למגיב 35 יוסקה החצרן
  • 04:50
  • 09.05.12

הקיבוצים לא קיבלו מהמדינה אלא יצרו את המדינה בדם יזע דמעות ופראיירים שנתנו נשמתם וחייהם כדי שלך תהיה מדינה

97 נצא לרחובות..נלחם על הדמוקרטיה..וניקיון הפוליטיקה..ועל בית המשפט..  (לת) רפאל
  • 05:03
  • 09.05.12

98 "אני אוביל את המחאה החברתית בקיץ הקרוב"  (לת) שמופז
  • 05:03
  • 09.05.12

99 Unfortunately Israel no longer belongs to the people but to Bibi  (לת) Benny
  • 05:47
  • 09.05.12

100 אסור להכות שמאלנים-רק מתנחלים מותר  (לת) כבשה פועה מזדעזעת
  • 05:55
  • 09.05.12

101 I am afraid there will be no more election in Israel  (לת) Benny
  • 06:24
  • 09.05.12

102 מזל שיש משטרה בישראל שמטפלת בפשיעה אמיתית כמו הפגנות שמאל אורלי
  • 07:25
  • 09.05.12

לגיטימיות, ולא מבזבזת את זמנה בהגנה על אזרחים שרוצים שקט בשכונתם וכתוצאה מכך נרצחים!!
מזל.

  •   יותר חשוב לשמור על השלטון מפני מתנגדי המשטר השמאלנים הבוגדנים, מאשר מאיזה ריב שכנים.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 08:11
    • 09.05.12

103 יש 2 משטרות - אחת פוליטית שיש לה כוח אדם לטפל במפגינים, והשניה משטרה רגילה שאין לה כוח, כסף ואולי גם רצון לשרת את האזרח, להגן עליו מפני סכינאים, ביריונים ואנסים קבוצתיים. מעניין איך לא שמים לב לזה.  (לת) גד
  • 08:26
  • 09.05.12

104 ציפי מבקשים ממך די עם "פוליטיקה אחרת" מילא שאת מאמינה בזה אבל אותנו את לא מצליחה לשכנע  (לת) אזרח
  • 09:45
  • 09.05.12

105 המשטרע מבינה את המסר שמחלחל מהפוליטיקאים = תהפכו לגסטאפו.  (לת) עוזי יער
  • 10:54
  • 09.05.12

106 חוק צריך לכבד מתי
  • 12:22
  • 09.05.12

גם כאשר המפר שמואלן.

107 כבר אין צורך בכוחניות למלחמה בדעות פסולות ע.ב
  • 07:28
  • 10.05.12

יצא לי להשתתף אתמול בסיור כיופים לעובדי מדינה. כל הסיור עמד למעשה בסימן של מסרים פוליטיים חד צדדיים בוטים שאחד מהם היה מפיה של אישיות פוליטית קיצונית ובעלת כושר שכנוע רב. מארגני הסיור לא הותירו למעשה אפשרות לתגובה על דברי הנואם.
אף אחד מהמטיילים לא מצא פסול בפעילות הסברתית זו.

פרוייקטים מיוחדים