מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סקר "הארץ" בעקבות האחדות || 63%: נתניהו ומופז פועלים ממניעים פוליטיים ולא מדאגה למדינה

רוב הציבור לא מקבל את נימוקי רה"מ ויו"ר קדימה; מחציתו סבורה שהממשלה לא תעמוד בהתחייבויות ההסכם; קדימה שומרת על כוחה - 11 מנדטים

ההסברים והנימוקים שסיפק אתמול (שלישי) הצמד החדש בפוליטיקה הישראלית, בנימין נתניהו ושאול מופז, לא פעלו את פעולתם על רוב מוחלט בציבור הישראלי. גם מסיבת העיתונאים הארוכה לא שכנעה; הציבור נותר חשדן וספקן. הוא לא קונה את הנאומים ששמענו אתמול על אחריות, וטובת המדינה, ושיקולים לאומיים בלה בלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה שאול מופז נראים כמי שפעלו ממניעים אישיים ופוליטיים, כאשר בדקה התשעים ואחת, דקה לפני פיזור הכנסת, הם כרתו ברית והאחרון קפץ לממשלתו של הראשון על מנת להציל עצמו מכליה.

כך עולה מסקר מיוחד שנערך אתמול בעבור "הארץ" על ידי חברת דיאלוג, בפיקוחו של הפרופ' קמיל פוקס מהחוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב. רק כרבע מהנשאלים גרסו שהשניים גילו דאגה לטובת המדינה ולכן עשו את שעשו. העיתוי הבעייתי גורם לרוב הישראלים להביט בעין עקומה על שילוב הידיים בין מופז לנתניהו. אם הם היו עושים זאת בתחילת הקדנציה, או בעיצומה, יש להניח שההתייחסות הכללית היתה שונה.

תופעת החשדנות כלפי הממשלה החדשה אינה פוסחת גם על אמונתו של הציבור באשר להבטחות הכתובות בהסכם הקואליציוני. כמחצית מהציבור סבורים כי הממשלה לא תעמוד בהתחייבותה ולא תחוקק חוק לגיוס החרדים (מול שליש מהציבור שמאמין שהחוק יחוקק והחרדים יגויסו).

תוצאות הסקר - לחצו להגדלה

אי-האמון גורף עוד יותר, כשמדובר בהתייחסות הציבור לסוגית שינוי שיטת הממשל. רק רבע מהנשאלים הביעו ביטחון שהשיטה הרעה והכושלת תשונה (ההסכם הקואליציוני קובע כי השינוי יתבצע עד לסוף השנה הזו - י"ו). למעלה ממחצית הנשאלים השיבו לסוקרים, כי דבר לא ישתנה ושהכל יישאר כשהיה.

בגזרת המנדטים, אין הרבה חדש יחסית לסקרים קודמים, מלבד תופעה אחת שראויה לציון: היחלשותו של יאיר לפיד, ראש רשימת "יש עתיד", שעתידה לא ברור לאור דחיית הבחירות. על פי הסקר, לפיד איבד כ-40% מכוחו לעומת הסקר הקודם, שנערך לפני כשבוע. אז הוא עמד על עשרה מנדטים, היום על שישה בלבד. ממה נובעת ההיחלשות? אולי כי הציבור הבין שלפיד אינו רלוונטי לשנה-שנה וחצי הקרובות. אולי ציבור המצביעים חושב שהוא לא ישרוד זמן כה רב מחוץ למגרש הפוליטי. ואולי האזרח הפשוט היה מעוניין לשמוע את לפיד מתייחס בקולו לאירועים המרעישים האחרונים בפוליטיקה, כפי שעשו כל ראשי המפלגות.

לפיד צולם אתמול בלובי של מלון באטלנטה, שם הוא מתארח בכנס כלשהו. שני המראיינים, גיל תמרי מחדשות ערוץ 10 ואהרון ברנע מחדשות ערוץ 2, ניסו להציל מפיו דבר-מה, משפט, כמה מלים, "סינק" בלשון המקצועית, על מה שמתרחש בארץ. אבל לפיד המבוהל ממש נס מפניהם, כאילו כל השדים רודפים אחריו, ולא שני עמיתים חביבים שבסך הכל ביקשו תגובה.

שאול ממפעל הפיס

המחזה הזה ייצרב בזיכרון: שאול מופז ובנימין נתניהו, מסיימים את מסיבת העיתונאים שבה הודיעו על כניסת "קדימה" לממשלה, ופוסעים, מחובקים, אל היציאה. כמו זוג אוהבים בשקיעה. חסרה רק הסיגריה שאחרי. הסיגר, במקרה של נתניהו. מערכת יחסים עכורה ומרה, גדושה בגידופים ועלבונות, בעיקר מצד מופז, עברה בן לילה מטמורפוזה קיצונית. נתניהו התקשה להסתיר את החיוך. הוא הביט במופז בסוג של פליאה מהולה ברחמים.

נתניהו ומופז, אתמול
נתניהו ומופז, אתמול. צילום: אמיל סלמן

לא בכל יום זוכה ראש ממשלה בישראל למתנה כזו, כאשר הסיעה הגדולה בכנסת שהיא במקרה גם סיעת האופוזיציה הראשית, מצטרפת אליו דקה לפני שהכנסת מתפזרת, ומבטיחה לו עוד שנה וחצי בשלטון, עד נובמבר 2013. במונחים פוליטיים זה מקביל לשיחת טלפון מאראלה ממפעל הפיס. "שאול ואני," חזר ואמר נתניהו, במסיבת העיתונאים. "ראש הממשלה ואני," השיב לו מופז. פתאום הוא נזהר בכבודו של האיש, שאך אתמול הוא קרא לו "שקרן", ולא חסך ממנו שום כינוי גנאי או מילת ניאוץ.

אמש, בזמן שישנו, נסגרה העסקה הפוליטית, אולי המפתיעה ביותר מאז ומעולם, בין ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, נתניהו, לראש האופוזיציה ויו"ר קדימה מופז. בזמן שמליאת הכנסת התקשקשה לה סביב החוקים להתפזרותה ולהקדמת הבחירות, נחתם ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לקדימה. בית המחוקקים שלנו הפך, שלא בטובתו, לתיאטרון בובות. לפסאדה.

כלי התקשורת האלקטרוניים והרשת מלאו אתמול בציטוטי מופז לדורותיהם נגד כניסה לממשלה, שמגלמת כפי שאמר ל"הארץ" לפני כחודש את כל הרע במדינה. המהלך שלו תואר כזיגזג. זה רחוק מלהיות מדויק. אין פוליטיקאי שלא מזגזג או מתהפך מעת לעת. מופז הוציא לזיגזג שם רע. מחשש שמפלגתו תימחק בבחירות הקרובות, הוא הפך את עורו כמעט בן לילה, והצטרף כשותף נטול השפעה, ונטול כוח, לממשלת נתניהו.

בתמורה הוא קיבל נייר בדמות הסכם קואליציוני שכלל שתי התחייבויות: חקיקת חלופה הולמת לחוק טל, ושינוי שיטת הממשל בישראל. הסכמים קואליציוניים עמוסים לעייפה בהבטחות לא ממומשות. קשה לדמיין את הממשלה הזו, שיש בה עדיין שתי מפלגות חרדיות - ש"ס ויהדות התורה - מבצעת מהפכה בתחומים הללו, של גיוס חרדים וייצוב המשילות בישראל. כפי שקשה לדמיין את הממשלה הזו, שאביגדור ליברמן חבר מרכזי בה, פורצת דרך במשא ומתן המדיני. בכל מקרה, יהיה או לא, מופז ומפלגתו שם עד הרגע האחרון. 28 חברי קדימה, 27 חברי הליכוד, וחמשת חברי עצמאות - יחד 60 ח"כים, שאין להם שום עניין לקיים את הבחירות לפני מועדן החוקי. מהיום נתניהו, לכאורה, הוא בלתי ניתן להפלה.

אחרי שמתגברים על תחושת הסלידה והקבס, צריך להודות שנתניהו עשה לכולנו בית ספר. שוב. הוא יותר שרון משרון בתרגילים פוליטיים ממולחים. הוא יותר אולמרט מאולמרט ביכולת הישרדות מופלאה.

הוא עומד היום בראש קואליציה בת 94 ח"כים. מלך ישראל חי חי וקיים, וקוראים לו ביבי. לא שהוא היה צריך להתאמץ יותר מדי. מופז היה כל כך מבוהל לנוכח הבחירות שבאופק, עד שהיה נכנס גם כסגן שר של לאה נס בתת המשרד לענייני גמלאים שבמשרד ראש הממשלה. לא קשה לדמיין אותו מתמזג עם הליכוד, ערב הבחירות, בתמורה לתפקיד שר ביטחון או שר חוץ בממשלה הבאה. הכול למען המדינה, כמובן.

אגב, מי שאינו שותף לסקפטיות הזו כלפי מופז, הוא האזרח מספר 1, הנשיא שמעון פרס. אתמול לפנות בוקר, שעון ישראל, התקשר נתניהו לפרס שמבקר בקנדה ועדכן אותו בהתפתחויות. פרס שמח לשמוע. הוא היה תמיד בעד ממשלות אחדות. הפעם יש לו סיבה נוספת לשמוח: מופז, כמו פרס, הוא מהמתנגדים הנחושים ביותר לתקיפה ישראלית באיראן. כשפרס שמע שמופז יצורף לשמינייה שתהפוך לתשיעייה, ולקבינט המדיני-ביטחוני, רווח לו מעט. הוא מקווה שמופז ישמש משקל נגד לנתניהו ולברק שמעוניינים בתקיפה. הכול טוב ויפה, בתנאי שמופז לא ישנה את דעתו גם בסוגיה הזו. עקביות אינה הצד החזק שלו, כידוע.

איזה תפקיד תשחק הקואליציה החדשה בסוגיית איראן? שוחחו על כך בפייסבוק

המהפך הפוליטי שחווינו אתמול ניפק, כתמיד, מרוויחים ומפסידים. המפסיד הבולט ביותר הוא יאיר לפיד. הוא קיווה לראות עצמו, באוקטובר הקרוב, שר בכיר בממשלת ישראל. במקום זה הוא ימשיך להיות חבר בולט בפייסבוק. כשירצה להתנחם, יוכל תמיד לעיין בתקנון סטייל צ'אושסקו שנרקח למענו כיו"ר מפלגת יש עתיד. אולי יש עתיד ללפיד, אבל העתיד הזה התרחק מאוד.

שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה, צפויה להיכנס היום לנעליו של מופז כיו"ר האופוזיציה. היא קיוותה לעמוד בעוד ארבעה חודשים בראש סיעה בת כ-18 ח"כים, לפי הסקרים העדכניים. גם היא תיאלץ לחכות, אבל היא תוכל להתנחם בתואר המכובד, בתקציב נדיב לפעילותה, במכונית משוריינת ובמאבטחים חסונים שיפלסו לה דרך ברחובות האכזריים. האופוזיציה עברה תספורת משמעותית אתמול: מ-54 חברים היא ירדה ל-26 בלבד. אבל קדימה הרי לא היתה מעולם אופוזיציה. כך שההפסד אינו נורא.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 חה חה חה, צריך להעלות את מספר הח"כים בהצעת החוק עוקף בג"ץ של נאמן ל-94. נויה
  • 06:41
  • 09.05.12

רק עתה רעשה הארץ על הצעת החוק הלא חוקתי של שר המשפטים (!) נאמן , שמבקש לאפשר לכנסת לבטל פסיקת בג"ץ ברוב של 65 חברי כנסת.

המודאגים טענו שזה רוב נמוך מדי וצריך להעלות אותו ל-70 ליתר בטחון.

הזקנים אמרו שזהו חוק לא חוקתי בשום רוב, גם לא של 80 ח"כים.

לא עבר חודש, והיום יש לכנסת רוב אוטומטי של 94 ח"כים.

02 ניתן צ'אנס לשלושת המוסקוטרים--יש סיכוי של 1 פרומיל שיעשו משהו גדול, אולי שלום? אולי שינוי שיטת המימשל קתו הזקן
  • 06:45
  • 09.05.12

אז אם אנחנו כבר כאן, בואו נקווה (כמו צפרדעים במקווה--קווה קווה קווה).
תקוה אף פעם לא הזיקה לאיש.
אני כשלעצמי- לא מאמין, אבל .......

03 "הציבור נותר חשדן וספקן. הוא לא קונה את הנאומים ששמענו אתמול על אחריות, וטובת המדינה, ושיקולים לאומיים בלה בלה." שי
  • 06:47
  • 09.05.12

"וטובת המדינה, ושיקולים לאומיים בלה בלה" - מדויק!!!

  •   "העם" לא כלכך חכם. מזל שיש לו מנהיגים העולים עליו בכמה רמות.  (לת) ה 10% מ"העם"
    • 08:05
    • 09.05.12

  •   תסלח לי, אבל הציבור מטומטם וביום החירות אין היסטוריה רק הצבעה רגשית ותו לוא  (לת) המיואש
    • 11:05
    • 09.05.12

  •   מעניין אם 'הארץ' היה עושה כתבת תחקיר עמוקה על הקומבינות, התרגילים והשקרים של פרס למשל, שכל חייו הוא עושה קומבינות לכל כיוון אפשרי כדי להישאר בעמדת כוח פוליטית, ואפילו כדי להיות נשיא.......  (לת) לזכותו של פרס ייאמר שאף אחד לא עולה על התחמנות שלו. נראה אתכם מפרסמים :-)
    • 11:33
    • 09.05.12

  •   אף פוליטיקאי לא מסתובב עם הילה של קדושה סביב ראשו. וכנראה שגם אף כתב או עיתונאי לא. אז תרגיעו....  (לת) זקנה אחת
    • 17:00
    • 09.05.12

04 המפסיד הגדול ביותר, ורטר, ואת זאת כעיתונאי היית חייב לציין, הוא העם.  (לת) שי
  • 06:53
  • 09.05.12

05 לא יודע מי היו בסקר שלכם אבל אצלי במקום עבודתי HiTech רובם לא חושבים כך יעקב
  • 07:00
  • 09.05.12

אל תזבלו לנו בשכל, העם לא מטומטם. כבר מזמן לא מתחשבנים לתקשורת שמכוונת ביודעין לכיוון פוליטי אחר, טבע האדם לאחר שנפל למלכודת התקשורת פעם אחת עושה בדיוק את ההיפך, לכו תלמדו פסיכולוגיה, תהיו אובייקטיביים ורק אז יאמינו לכם. איך האהבלים רואים את זה ואתם ״החכמים״ רואים רק את הדרך שלכם.

  •   חוץ מלכתוב הייטק בלועזית (באותיות גבוהות, כל הכבוד), מה למעשה אמרת? קצת ניבולי-פה, קצת אמרות "לכו.." (לעזה, ללמוד, וכו'), וקצת "העם".  (לת) יעקב, תהנה ב- HiTech....
    • 12:04
    • 09.05.12

  •   וואו, אתה עובד בהייטק? ועוד באנגלית?! קובי
    • 12:40
    • 09.05.12

    אתה בטח חכם נורא!

  •   אני הבחור שמנקה את בתי השימוש שלכם. אני לא חושב שאתם כל כך חכמים כמו שאנשים חושבים.  (לת) סניטר הייטק
    • 15:01
    • 09.05.12

06 שלישית שקר שקר תרדוף....הלך הזרזיר אל העורב והשועל מביט מהצד. דורון
  • 07:01
  • 09.05.12

מאיר אריאל


רודף צדק ג'ימי ודין רודף שלום
נפגשים להם בבאר האדום
השלום והצדק מתחבאים באפלולית
רובצים להם אין הגה בתוך שלולית
שלולית של שיכר באפלולית של דם
או אפלולית שיכר בשלולית של דם
רודף צדק ג'ימי מנגן מפוחית
ודין רודף שלום מקיש על פחית
והם שרים איש את שלו

צדק צדק תרדוף
בקש שלום ורדפהו
בקש שלום ורדפהו
צדק צדק תרדוף

זורק דין שלום לג'ימי צדק
"אתה מודע לזה שצדק זה חרוז להדק?"
יורק ג'ימי צדק לדין שלום
"ממש כמו ששלום זה חרוז לחלום"
שורק דין לג'ימי "בשבילך צדק זה חדק
שיש לו רישיון לחטט לי בארון"
חורק ג'ימי לדין "בשבילך שלום זה שלוש
עיוור, חירש, אילם ושולמן ישלם"
ושוב שרים איש את שלו

צדק צדק תרדוף...

והנה הם קמים רודף מול רודף
לגחך קלות ולהתנדף
בשלולית אפלולית בבאר האדום
לא פלא שצדק בורח לא פלא שבורח שלום

והאלוהים יבקש את נרדף
לא ישלים עם, לא יצדיק את
הנסחף אל חף

עוד כמה זמן? קשה להשיב...
מי שמתייאש ילך לתל אביב
היא תיתן לו שרותי הזייה על המקום
כמו מים בנווה צדק, צל ממגדל שלום
זה מגדל שלום על צומת הרצל אחד העם
(שאגב היו מתנגדים מאוד גדולים בשעתם)

אך הגיחוך של מרלון ברנדו
מול הקנה של מרטין שין
נשאר כמו שיא של גודל
בשביל ג'ימי ודין
שעוד שרים איש את שלו...

צדק צדק תרדוף...

07 63%: נתניהו ומופז פועלים ממניעים פוליטיים ולא מדאגה למדינה משה
  • 07:02
  • 09.05.12

זה הדבר הטוב ביותר שעיתון הארץ מפברק גם תוצאות כי מה שקרה לא מוצא חן בעיני השמאל. הם יכולים לישון עוד שנה וחצי. ולרוץ אחרי חיילי צה"ל לבתי דין.

08 יאיר לפיד תקף את ההסכם בצורה החריפה ביותר והפסיד קולות רביפ  (לת) א ב
  • 07:04
  • 09.05.12

09 לא ברור אם העם נגד הרחבת הקואליציה איך אחוז התמיכה בנתניהו עולה  (לת) רינה
  • 07:07
  • 09.05.12

10 מאמר יפה ומעניין ערבי
  • 07:11
  • 09.05.12

הצחיקומעניין תחזיק אותי שלפיד ימשיך להיות חבר פעיל בפיס בוק... ושמופז אינו עקבי... הההה מצחיק

11 רק לפני שבוע הסקרים בישרו ש"העם לא רוצה בחירות". החלפתם מכון סקרים?  (לת) אזרח של אחדות
  • 07:12
  • 09.05.12

12 סקר "מבושל" על ידי "הארץ" אני לא אוכל  (לת) השף העירום
  • 07:13
  • 09.05.12

13 סתם הרגשה  (לת) למה יש לי הרגשה שציפי ליבני לא הייתה פועלת ככה?
  • 07:15
  • 09.05.12

  •   ברור, אם היה מדובר להתחבר לערבים או למר"ץ, היא היתה פועלת באותו אופן, אך השמאלנים היו קובעים שהדבר נעשה במוסריות למען העם והמדינה. לעולם, שמאלני אינו יכול להיות אדם ישר, כל מה שהוא יכול לעשות כדי להסוות את מעשיו הרעים זה להפוך את הרשע והבגידה לערך חיובי (עיין ערך אנשי אוסלו)  (לת) ב_שמואל
    • 16:07
    • 09.05.12

14 יוסי ורטר, זה אתה שכתבת "בלה בלה"? פשששש  (לת) הארץ - יבשושיים, אך יבשושיים
  • 07:15
  • 09.05.12

15 הציבור כנראה צודק אבל תוצאה טובה למדינה  (לת) בוחר
  • 07:16
  • 09.05.12

16 לורטר היקר, מספיק עם פרשנות שהיא משאלת לב.... המצליף
  • 07:26
  • 09.05.12

אכן מהלך פוליטי
אכן קדימה ניצלה מכלייה

השאלה האם איחוד כוחות קדימה ליכוד יאפשרו להם כרגע
להילחם על המרכז?

חד משמעית כן

המיצוב החדש מאפשר את הירידה מהגדר עליו נמצאה קדימה עד היום
הוא יאפשר להסיר את הכפפות ולחבוט כמו שצריך ביריבים האמיתיים שלי ולפיד שבשנה האחרונה זכו בחינם ומההפקר במנדטים של קדימה

האלטרנטיבה ההפוכה שהובלה ע"י ציפי נכשלה

יום טוב

17 ככה זה  (לת) שקרנים יודעים לזהות אחד את השני
  • 07:26
  • 09.05.12

18 דאגה למדינה! של מופז השקרן לובי
  • 07:27
  • 09.05.12

בוקר טוב !רק אכשיו גיליתם!!!

19 סמרטוטים אליהו ענבים
  • 07:33
  • 09.05.12

שאול ריצפז חבר לסמרטוט של ביבי.

20 בכל העולם רוב הפוליטיקאים פועלים ממניעים אישיים-אבל רם גרנות
  • 07:42
  • 09.05.12

כדי לרצות את העם הם גם צריכים להוכיח שהם גם פועלים לטובת העם.
כדאי להמתין ולראות. כי מה? יותר טוב היה עם ציפי הכעוסה?
כך לפחות יש תקווה ל:
שירות לכל
קיצוץ למחצית מספר המפלגות
ממשלות העתיד יפעלו ללא קואליציות מסחטות
הטבות ינתנו למי שתורם ולא למי שסוחט

21 אני דווקא אוהב את המהלך ואת ממשלת האחדות. נ.ב. - לא אישרתי לאף אחד לדבר בשמי, ובטח לא לסלף את דעותי  (לת) הציבור
  • 07:48
  • 09.05.12

22 תודה לביבי ומופז שחסכו לקופת המדינה 2.5 מיליארד שקל ממילא היינו מקבלים  (לת) בבחירות תוצאה גרועה יותר
  • 07:54
  • 09.05.12

23 הציבור באמת מטומטם, להמשיך לאכול את הלוקשים ולבקש תוספת  (לת) רק!!! 63% יש כאן עוד מספיק מטומטמים, את זה נתניהו יודע והוא צודק
  • 07:56
  • 09.05.12

24 אצלי 100%שהם עשו זאת למען האינטרסים האישיים שלהם!! מהפכן בכח
  • 07:59
  • 09.05.12

הפוליטיקאים הישראלים נמאסו על כל אזרחי המדינה.
המצב הכלכלי,חברתי והבטחוני מידרדר .. אנחנו מתחילים בתקופה קשה ומסוכנת שהאזור כולו לא ידע מזה מאות שנים.
אם אנחנו חפצי חיים,אנחנו חייבים להתאחד ולצאת לרחובות ולהפיל את כל המושחתים האלה מרחוב רוטשילד בירושלים..!!

25 לקרוא ולהבין את הבעיה האמתית!!!! אזרח
  • 08:00
  • 09.05.12

המדינה,בשיתוף משרד האוצר וחברות הביטוח לא מוכנים לספר ולהוציא רשימות שלמות של עשרות חברות שיש בבם כסף המוגדר "כסף אבוד". אזרחי ישראל שבעבר נתנו מלוות מדינה, אזרחים שעברו מעבודה אחת לאחרת,אזרחים שפוטרו ולקחו רק את הפיצויים... הערכה היא כי יש למעלה מ15 מיליארד ש"ח( ניתן לבדוק לבד בגוגל) יש אתר בארץ שנקרא: איילי-החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים. כל אזרח מעל גיל 47, וכל אזרח שאי פעם עבד בעבודה ועבר לאחרת וכמובן ילדים להורים שנפטרו, יש אפשרות לבדיקה מקיפה באתר במחיר של 47 ש"ח ( אגרה שצריך לשלם בדואר לדעתי..)בכל 147 הגופים הפיננסיים. תנסו גם לעזור למי שלא יודע להשתמש באינטרנט,פשוט להכנס ולרשום את שמכם, מי שסיכוייו נמוכים האגרה תעלה יותר וכנראה גם לא ממש משתלם לא לבדוק..בכל מקרה בהצלחה לכולם.

26 90% - "העם מטומטם, חשדן, ציניקן", אבל זה לא חדש.  (לת) הסוקר
  • 08:02
  • 09.05.12

27 האם הכותב לא יודע שמשחק כדורגל נמשך 90 דקות.  (לת) אלי
  • 08:06
  • 09.05.12

28 כעת אני מודאג ובמיוחד כשאני נזכר במלחמת לבנון השניה !!!!!!!!!!! איתמר
  • 08:06
  • 09.05.12

מר מופז היה ברצף רמטכ"ל ושר בטחון ואנחנו יודעים עד כמה צה"ל היה מוכן למלחמה !
במדינה מערבית מתוקנת היה מר מופז מסיק מסקנות ב-2006 ופורש מהחיים הפוליטיים.

  •   אולמרט עומד על כל במה ומכפיש את נתינהו ומקבל גיבוי מהשמאל והארץ, גם לאחר המלחמות הכושלות גודלסטון, והתיקים הפליליים, זה יושר, מוטב אילו הארץ היה מרגיע קודם את אולמרט במקום להתחבר איליו, למופז לפחות אין תיקים פליליים.  (לת) ואולמרט חביב הארץ מה חלקו
    • 14:39
    • 09.05.12

29 המהלך הזה מחזק את האופוזיציה , הרשמית והלא רשמית , אשר תפיל אותם  (לת) הכל לטובה
  • 08:18
  • 09.05.12

30 יוסי, הגם אתה מקשקש את עצמך לדעת על שינוי השיטה?! אין בעיה בשיטה, היא הכי דמוקרטית והכי טובה. הבעיה היא במנהיגים דיל
  • 08:19
  • 09.05.12

מאז שנת 2001 הממשלות בישראל יציבות למדי. יותר מאשר רוב המדינות בעלות הדמוקרטיה הפרלמנטרית באירופה.

הניסיון הבלתי פוסק של היפים והעשירים לסתום את הפה לחרדים ערבים ירוקים סוציאליסטיים והשד יודע מה, הוא אנטי-דמוקרטי.

31 השרדות נוכלית מיתוך פחד ביבי ומופז אין להם ביטוח אמין אני לו מוכן בכלל לעשות איתם עיסקות והסכמים חסרות שחר שרובם הם לו אמינות  (לת) אפי שינה הזועם 8.08,9.5.12
  • 08:19
  • 09.05.12

32 פרשנות שהיא פרי משאלת לב ודימיונות שווא. נזכיר, עוד ביום ו' העלה מר ורטר את הרעיון לאיחוד כוחות שמאל-מרכז. הוא גם היה גדול דובריו של מר מופז. אז אולי פשוט תתעורר מר ורטר מחלומותיך?!  (לת) לונדוני
  • 08:19
  • 09.05.12

33 63% זה בחשבון פשוט 27% מאמינים שהם כן פעלו משיקולים של טובת המדינה  (לת) תוצאות מצויינות לנתניהו כשיש כאן עוד כל כך הרבה מטומטמים. ועוד אומרים שהיהודים חכמים
  • 08:25
  • 09.05.12

  •   בחשבון פשוט? מתי למדת ש 63+27 זה 100 ? משה
    • 09:52
    • 09.05.12

    ועוד אומרים שיהודים חכמים...

  •   תקרא את התוצאות שוב - רק 23% חושבים שפעלו משיקולים של טובת המדינה רקאני
    • 10:18
    • 09.05.12

    ו-13% "לא יודע"

    13+23+63
    סה"כ 99% (אחוז אחד נעלם כנראה כשעיגלו את המספרים)

    כנראה שהחשבון לא היה כל כך פשוט בשבילך בכל זאת, כי טעית בגדול.

  •   משה, תודה תודה, ההערה שלך וההארה שלך פקחה לי את העיניים  (לת) ברור שטעיתי, הכל משתנה עכשיו. תודה תודה
    • 10:50
    • 09.05.12

  •   ביבי ברק מופז בונים על גאונים כמוך  (לת) פיתגורס
    • 13:37
    • 09.05.12

34 אם הצעד יביא לשינוי שיטת הממשל ולשיוויון בנטל של החרדים, הי זה משובח.  (לת) יוסי
  • 08:26
  • 09.05.12

35 63% זה בניכוי ערבים וחרדים?  (לת) מדינת הספין והקריצות. מניפוליהו בדרך הנכונה. הוא צריך להמשיך לעשות כלום, בעוד שבוע הציבור המטומטם ישכח הכל.
  • 08:26
  • 09.05.12

36 בנתוח הזה חסר היבט חשוב-לנתניהו נפל האיסמון שמפלגתו נחטפה ע'י הימין הקיצוני תלתן
  • 08:28
  • 09.05.12

והמתנחלים.זה יכריח אותו לנסות לכרסם בהשפעתם עד לבחירות הבאות.ואולי אולי יאזור כוח להתעמת עם הדתיים ולשנות את שיטת הבחירות ולאסור בחוק פריימריז -שיטה רקובה ומסריחה עוד יותר משיטת הבחירות .שיטה שמתאימה למפלגות עם מליוני מצביעים הפזורים על טריטוריה עצומה.לא מתאימה בעליל לישראל.אם יעשה זאת הוא יהיה מנהיג ולא חדל אישים תאב שלטון ומעמי חיים כפי שהוא נראה היום .

37 מפחיד מרב
  • 08:33
  • 09.05.12

דיקטטורה קוראים לזה

38 מופז אחראי לענן הסרחון שאפף אותנו בימים האחרונים... בא לי להקיא!
  • 08:36
  • 09.05.12

לא להאמין עד כמה נמוך האיש הזה, מופז, מוכן לרדת...

קודם הוא צועק תחת כל עץ רענן שהוא לא ישב עם הליכוד בממשלת אחדות. חוזר כמו טיפש על המנטרה "הממשלה בראשותי" , קורא לנתניהו שקרן ...

ואז הוא מוכיח קבל עם ועדה שהוא לא ראוי אפילו להיות תגרן בשוק ....


רגע, תכף אשוב... בא לי להקיא !!!

39 12 שעות מאז פרוץ האירוע הם אחלה פרספקטיבה היסטורית לשפוט את המהלך. אכן, אנשים חושבים. במהירות.  (לת) אינפיניטי
  • 08:37
  • 09.05.12

40 הדבר היחיד שמפריע לי שמופז אמר 'רוה"מ משקר אותנו' ואף עיתונאי לא תיקן..  (לת) העברית לא אשמה שאנחנו אדיוטים
  • 08:41
  • 09.05.12

41 כתבה טובה!  (לת) תמשיכו כך
  • 08:44
  • 09.05.12

42 כמו בחוף בוגרשוב: מופז מקיים משכב פומבי עם ביבי לעיני הציבור האדיש  (לת) די !
  • 08:46
  • 09.05.12

43 כאילו דאאאאא ד
  • 08:48
  • 09.05.12

מתי היה פה פוליטיקאי שפועל ממניעים אחרים בדיוק?!

44 פרס מוביל בסקרים Galileo
  • 08:50
  • 09.05.12

מה שמשנה זה מה שיחשבו בעוד שנה וחצי. וזה תלוי מה הממשלה תעשה או שלא תעשה. בכל מקרה, נגמרו התירוצים. מכיון שזה נעשה מרצונו של ביבי, יש תקוה. או שהממשלה תצליח במה שקודמותיה נכשלו או ששתי תזכה בגדול בבחירות בעוד שנה וחצי

45 ביבי משקר לכולם, כל הזמן, בכל נושא. גם על אירן ועל רצון לשלום הוא משקר.  (לת) צבי
  • 08:50
  • 09.05.12

  •   והשמאלנים יביאו שלום ראינו הם מסכסכים וכואב להם שיש שלום בין שני מחנות גדולים והם קוראים לעצמם מחנה שלום כארה עליהם!!  (לת) הצבי על במותיך חלל:צבי ר"ת צור בן-ציון ידלין!
    • 11:56
    • 09.05.12

46 תפסיקו לבלבל ת'המוח... זה היה מהלך מתבקש, והציבור תומך בו.  (לת) יועץ בכיר
  • 08:54
  • 09.05.12

47 איזה סקר מי ערך אותו ומתי-מענין איך אתם מגיעים לתוצאות הרצויות לכם אזרחית
  • 08:57
  • 09.05.12

אנשים שאני שאלתי כולם טוענים שהאיחוד מצוין ונחוץ בימים של חוסר ודאות עולמית ולא חשובים המניעים חשובה התוצאה

48 החברה מהסיירת הפנו גב לבוחרים שלהם. פוליטיקה מסריחה.  (לת) שי
  • 08:59
  • 09.05.12

49 זה הסיכוי של קדימה להוכיח שהיא לא רק מפלגת ברברנים אלא גם מפלגת עשיה אזרחית
  • 08:59
  • 09.05.12

פילוג שלה היום יהרוס אותה סופית ואילו עבודה טובה של חבריה הן בכנסת והן בממשלה תוכל להעלות אותה שוב

50 סקר של מתוסכלים ולא אמין רוב הציבור בעד האחדות.קדימה באופוזיציה היתה נעלמת.  (לת) מנחם
  • 09:03
  • 09.05.12

51 מדוע לפוליטיקאים נאסר לפעול מטעמים פוליטיים?  (לת) רות
  • 09:05
  • 09.05.12

52 ביבי חיפש גב להחריב את התיישבות למען אובמה ואיסלם  (לת) @ בנצי - א @
  • 09:05
  • 09.05.12

53 עולם מצחיק.העיתונאים אוכלים את הכובע הלב והכבוד.כי אף אחד מהם לא היה לו מוסג ממה שמתבשל..לכן הכתבות המשתלחות ...תבינו:אתם לא קובעים את הפוליטיקה..אתם רק הזנב שמקשקש אחרי..אז קחו את מקומכם הראוי..ותפסיקו לדרוש זכיות של מחליטים...בפעם הבאה תדווחו או תרעינו מנהיגים ..תפסיקו להביאה משאלות לב בתור כתבות עובדתיות ....תנו לאזרח מידע עובדות... לא מסטיק לאוס ...ובפעם הבאה תשחקו פחות את החכמים שיודעים הכל.... בהצלחה לנו..ולא כותרת עיתון מלאה בדעות של כתבים... אלא עובדות !!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) אהרן
  • 09:05
  • 09.05.12

  •   לא היה לו מוסג? מוסג מלשון נסיגה? ....מה זה תרעינו? ....לא מסטיק לאוס? מה זה לאוס?  (לת) ל-אהרן-עברית? :- )))
    • 11:26
    • 09.05.12

54 האם ציפי ליבני, ליברמן, לפיד ואפילו נשיאנו פרס אינם פועלים ממניעים פוליטיים - הכותרת היא דמגוגיה זולה  (לת) אבי
  • 09:10
  • 09.05.12

55 יחימוביץ ולפיד מקסי
  • 09:13
  • 09.05.12

בשביל יחימוביץ דחיית הבחירות טובה. פרק זמן טוב להשתפשפות וללימוד, ואולי עד אז היא תהיה אלטרנטיבה אמיתית. לפיד אכן מפסיד, וטוב שכך. התקנון של מפלגתו מראה בדיוק מה הוא ובן של מי הוא. לרגע אפילו חשבתי להצביע בשבילו. עד הבחירות יחלוף המומנטום וישכך הגימיק.

56 כותרת אחת..ומיליון מילים לעוסות שוב בגלל אגו עיתונאי שלא מסוגל לצאת מן האטרף של אי הידיעה.העזו לרקוח מהלכים בלי שעיתונאי "הארץ" או של כל אמצעי תקשורת ידעו.נו כמה זמן נצטרך לקרוא ולשמוע שהוא קרא לו שקרן וזה הסתכל עליו בבוז וזה עשה לו תנועה מגונה.לא נמאס לכם ??  (לת) פלוטו
  • 09:15
  • 09.05.12

57 רגע, ומה היינו מקבלים מבחירות? לורטר ויחימוביץ יש מיליארד שקל עודפים לבחירות רק בשביל שיחימוביץ ולפיד יכנסו לממשלת נתניהו במקום מופז? עומר
  • 09:15
  • 09.05.12

הרי לא היה שום סיכוי להחליף את נתניהו, אז דמעות התנין של יחימוביץ ולפיד קצת צבועות, במיוחד כשהם הודיעו שלאחר הבחירות יכנסו לממשלה בראשותו.
וממשלת אחדות של 94 ח"כים היא הסיכוי הטוב ביותר לפתור את הבעיות המשמעותיות במדינה של חוסר משילות וחוסר שוויון בחלוקה. אבל את מי מעניינות שטויות שכאלה לעומת האפשרות לתקוף את הקואליציה?

58 אין כמו סקר-חצר שיתאים לתוצאות הרצויות  (לת) לא שתול
  • 09:23
  • 09.05.12

59 יש לציין שהסקר נערך בשמאל הקיצוני בלבד  (לת) נופר
  • 09:23
  • 09.05.12

60 הכנסת לא הייתה צד בענין והיוותה מראש אך חותמת בירוקרטית להחלטה של ביבי. תרדו מהעץ  (לת) ר
  • 09:26
  • 09.05.12

61 ואני חשבתי שנבחר ציבור עובד ממניעים פילנטרופים. ועוד בכותרת ראשית גילוי מסעיר.  (לת) גילוי מסעיר!
  • 09:26
  • 09.05.12

62 היה מנוע ? נועם
  • 09:26
  • 09.05.12

הסקר של הארץ גילה את אמריקה מחדש.פוליטיקאים פועלים ממניעים פוליטיים ולא מטובת המדינה.

63 יוסי ורטר היסטרי ויורד לפסים בלתי קבילים בעיתונות שמכבדת את עצמה. ערן
  • 09:30
  • 09.05.12

עיתונאים, ובמיוחד כאלה שטוענים לכתיבת "ידיעות" ולא "פרשנות" (אם כי בעיתונינו אין הבדל גדול בין השתיים), צריכים לפחות לסגל לעצמם התנסחות פסאודו-אובייקטיבית כדי לנסות לשכנע אותנו שהם מדווחים חדשות ולא מנסים לכתוב טלנובלה "מבוססת על סיפור אמיתי".

כמה דוגמאות לכתיבה שבעיני יורדת מתחת לרמה מינימלית:
"לפיד המבוהל נס מפניהם" (ואני ממש לא חסיד של יאיר לפיד)
"הציל עצמו מכליה" (על מופז)
"מופז היה כל כך מבוהל...עד שהיה נכנס גם כסגן שר של לאה נס בתת המשרד לענייני גמלאים שבמשרד ראש הממשלה"
ועוד עוד.

אם ורטר רוצה לכתוב פרשנות, נא יבקש מהעורך טור פרשנות ושלא יציג את להגיו כחדשות כי זה מצג שווא ובושה למקצוע.

64 חבל שהשמאל לא יכול לבלוע ממשלת אחדות לאומית!  (לת) אייל
  • 09:32
  • 09.05.12

  •   השמאלנים מעדיפים אחדות עם רוצחינו וחומדי הארץ הקטנה,ארץ חמדת אבות אחמד מוחמד חמודי כשמם כן הם חמדנים !!  (לת) דויד מלמד
    • 12:00
    • 09.05.12

65 אילו פעלו נתניהו-מופז-ליברמן-ברק ממניעים פוליטיים נכונים ואמיתיים ומתחשבים בצרכי העם ---ולא מזוייפים ואנכיים---היו עושים שלום עם כל השכנים  (לת) משה מזרחי
  • 09:32
  • 09.05.12

66 80% אזרח
  • 09:37
  • 09.05.12

עפ"י סקר ערוץ 10, 80% מהנשאלים סבורים כי המהלך הוא ממניעים אישיים, ולא מטובת המדינה.

67 הציבור לא מאמין לכלום גם לא לפרשנות שלך אזרח
  • 09:37
  • 09.05.12

פוליטיקאים ועיתונאים כולכם באותה סירה של אי אמון של הציבור.

68 אתמול גילינו שוב שעיתונאי ישראל הם אוסף של גמדים. חוה
  • 09:38
  • 09.05.12

העצבים של כולם לא עמדו במבחן ורובם, בראשות אטילה ורינה מצליח ,ממש אבדו את הצפון עם עיתונאים כאלה מי צריך עיתונות!!
לקחו את המצב בצורה אישית וופטתית!!

69 הכתבה לא הסבירה מה המניעים של נתניהו. הוא הרי עמד לנצח בבחירות בגדול. אז השתלם לו לדחות אותן? לא משוכנע
  • 09:41
  • 09.05.12

אולי בכל זאת נמאס לו כמו לשרון בשעתו, מחבריו במרכז הליכוד? וגם משיטת הממשל שבה כל מפלגה קטנה סוחטת אותו? אולי הוא באמת מעונין לשנות את שיטת הממשל ואז כולנו, כולל הוא, נרווחי? בממשלה עם רוב חילוני מוחץ יש לו הזדמנות נדירה לבצע שינויים שכולם רוצים כבר הרבה מאוד זמן. יש הסבר אחר?

70 זה נכון גם בישראל [אבל לא בשטחים הכבושים] "ניתן לעבוד על רוב האוכלוסין חלק מהזמן, על חלק כל הזמן, אבל... אבל לא על כולם כל הזמן" משה מזרחי ואברהם לינקולן
  • 09:43
  • 09.05.12

“You may fool all the people some of the time, you can even fool some of the people all of the time, but you cannot fool all of the people all the time.”

Abraham Lincoln. The 16th US President 1861-65

71 'מניעים פוליטיים?. נראה לי יותר יחסי סרסור וזונה  (לת) אבי
  • 09:43
  • 09.05.12

72 הסקר במעריב שונה לגמרי ולפיד מקבל שם כפול - 12 מנדטים קיטו
  • 09:49
  • 09.05.12

זה לא בטווח של טעות סטטיסטית ולא ברור הפער הזה.

73 וורטר שוכח שהכל לגאלי, זאת דמוקרטיה זנותית אבל כשרה (ניגוד?) למהדרין ובכל העולם המערבי מתנהלות הדמוקרטיות כך. ההבדל הקטן הוא באמת חוסר מוחלט של כבוד עצמי מצד מופז. עד כדי כך זה לא יגיע לדמוקרטיות של סקנדינביה או האחוד הארופי. שם יש קוד ברור וגבולות של כבוד הדדי ו not done . המושג "יפי נפש" או "פיינשמקרים" הוא שם מחמאה ובארץ קללה. את שני התארים האלה לא יקבלו מופז וביבי לעולם.  (לת) יוסלה
  • 09:53
  • 09.05.12

74 למצביעי ליכוד וקדימה - הגזירות הכלכליות בדרך וזה יפגע בכולם! האיחוד הזה תרגיל פוליטי שהעם יפסיד ממנו יותר מכולם!  (לת) ארכימדס
  • 09:55
  • 09.05.12

75 שורה תחתונה ◄"אבל קדימה הרי לא היתה מעולם אופוזיציה. כך שההפסד אינו נורא. "מצא מין את מינו.שאול וביבי .  (לת) איתי
  • 10:03
  • 09.05.12

76 כדורגל משחקים 92 דקות ואז הגרמנים מנצחים איתי
  • 10:03
  • 09.05.12

בתור שונא נתניהו אני חייב להגיד שזה נהייה בלתי נסבל לקרוא כתבות על פוליטיקה בהארץ.

77 אפילו ביבי ומופז לא מאמינים שעד יולי יעבירו חוקי הגיוס ושינוי המשטר, אז למה הציבור הרציונלי יאמין?  (לת) גיא
  • 10:04
  • 09.05.12

78 איזה סקופ!!! גיא מתל אביב
  • 10:08
  • 09.05.12

לא ייאמן סקופ המאה - פוליטיקאים פועלים ממניעים אישיים!!! כמובן שמפלגות השמאל אינן נוהגות כך....

79 נתניהו גדל במשפחה שדאגה ותרמת רבות למדינת ישראל !!!!!  (לת) אביבה
  • 10:10
  • 09.05.12

  •   צודקת! אולי אבא שלו בן ציון נתניהו ז"ל, אבל בנימין נתניהו תורם רק למרוביו ולטייקונים לעם כולל מצביעיו הוא בכלל לא דואג, ההיכך הוא הנכון הוא פשוט דופק בייחוד את מצביעיו!  (לת) לאביבה
    • 10:34
    • 09.05.12

80 ביבי פשוט תותח על שעשה לכל חבורת הזבל בית ספר  (לת) בן
  • 10:13
  • 09.05.12

81 אחדות העם תמיד עדיפה על פיצול העם כדברי הנשיא קנדי A HOUSE DIVIDED AGAINST ITSELF CAN NOT STAND  (לת) רפי
  • 10:17
  • 09.05.12

82 פשוט עצוב  (לת) תמרה
  • 10:24
  • 09.05.12

83 אין פה דאגה למדינה אך אם השמאל אינו מציב מועמד רציני מול ראש ממשלת הימין, מה הטעם ללכת לבחירות? שלי היא צחוק מהעבודה...די, שיבחרו מועמד/ת ראוי/ה
  • 10:27
  • 09.05.12

יו"ר מר"צ, למשל, מתאימה מאד אך המחנה שמאחוריה אינו גדול דיו

84 מופז יצליח לגייס חרדים או לשנות שיטת הממשל, כמו שהקרחים יצליחו לגדל שערות , מהתרופות שהשרלטנים מציעים להם כבר 100 שנים.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 10:28
  • 09.05.12

85 שיקולים פוליטיים בהדגשה,כאילו שיש משהו אחר במערכת הפוליטית.הכל אינטרסים כולל אלו של מערכת הארץ או גוש השמאל .נא לא לטרחן לנו במוח.  (לת) ara
  • 10:28
  • 09.05.12

86 לטווח ארוך (שנה וחצי עד הבחירות), מפגת העבודה ויחימוביץ' הם המרוויחים הגדולים!  (לת) גדי
  • 10:29
  • 09.05.12

87 האיחוד עוד יכול להפתיע לטובה, איחוד תמיד עדיף על פילוג!  (לת) שמש
  • 10:35
  • 09.05.12

88 צביעות המקטרגים קול ההיגיון
  • 10:41
  • 09.05.12

כל אחד יודע שבחורה מכובדת צריכה להגיד "לא, לא, לא" ולהתמסר.
הפמיניסטיות מציעים שהאישה תיקח שליטה,
אבל בחיים הניסיון מראה שזה לא מכובד.
ובכן מה עושות מפלגות השמאל?
"יש לי מצע, לא אתפשר על עקרונות, אבל אכנס לממשלה"
זה מכובד בדיוק כמו זאת שאומרת "לא" ומתמסרת.
מופז שם את הקלפים על השלחן,
ובציניות עשה מה שעושים כולם,
אלא שהוא הודה בזה בפה מלא - כמצוות הפמיניסטית.
זה לא מכובד "להעביר את זה מאחורינו",
וגם מצחיק: לאן בדיוק העברתם את זה, למחסן? לבוידם?
אבל אין זה ממש שונה, משאר השמאל המתון שרוצה בסוף להכנס,
ולמשל דוחה את תוכניות הגיוס ב5 שנים לצורך זה.
אלא שהן עושות זאת בצורה יותר מכובדת.
רוצים התנהגות מכובדת קחו את ציפי ליבני,
אבל תשנו קודם למשטר נשיאותי - בפרלמנט זה לא עובד.
העצם בכל משטר פוליטיקקאי צריך ללכלך ידיים.

89 ואנשי עסקים אוהבים כסף תומך ליכוד
  • 10:45
  • 09.05.12

סליחה, אני תומך ליכוד וברור לי שמניעי הפוליטיקאים הם אישיים.
רוצים סקרים אמינים, אז תשאלו שאלות לא דו-משמעיות.

90 צוות מערכת הארץ אושיק
  • 10:45
  • 09.05.12

תם מאמינים לכתוב בכתבה זאת?????זה שאתם אתר שמולני אני מקבל את זה .אבל לשקר במודע זה חמור ביותר. קראו את תגובות המגבים כאן באתר ותגעו לבד לתצאות שונות לחלוטין ללא צורך במכון שקרים

91 כל הרעיון בדמוקרטיה הוא ש"דאגה למדינה" ו"מניעים פוליטיים" אמורים לחפוף! סקר מיותר.  (לת) פאבל
  • 10:47
  • 09.05.12

92 מופז שקרן כרוני! הוא נגד התקפה על איראן... חנוך
  • 10:49
  • 09.05.12

יוסי, באמת הצחקתני! מופז הכריז כמה פעמים שהוא נגד מתקפה באיראן וזה מה שמרגיע אותך ואת פרס? כאשר מופז יישב באותו שולחן עם כמה גנרלים לשעבר לצידו היה סמוך ובטוח שמופז ״ישתכנע״ שיש להתקיף את איראן בכל מחיר על מנת ״להצילנו״ מתפלא אני עליך על שלא הבנת מיהו מופז וכמה הוא מסוכן לכולנווווווו

93 עיתונאים קשקשנים..מאוכזבים שלא מנהלים את המדינה..תנו לאזרח עובדות לא משאלות..  (לת) צדק
  • 10:54
  • 09.05.12

94 תגלית השנה: פוליטיקאים פועלים ממניעים פוליטיים!!!  (לת) לא יאומן!!!
  • 10:58
  • 09.05.12

95 עצוב מאוד שמישהו שטוען ל- IQ גבוה, משתש בזה לתרגילים פוליטיים מכוערים, כדי להמשיך ולהיות בעמדת כוח ושליטה, ולא מסוגל לעשות מה שטוב למדינה ולאזרחיה. ואין צורך לפרט, כל אחד יודע....  (לת) Z
  • 11:13
  • 09.05.12

96 את השאלה האם הדבר נעשה ממניעים פוליטיים צריך לחלק בין מופז לנתניהו חיים
  • 11:13
  • 09.05.12

זה כל כך ברור (שהרי מופז הוא היחיד שלא עמד בדיבורו), כך שבעצם אין כאן אלא הטיה מכוונת.
ורטר נוטה לערב פרשנות ודיווח, עכשיו זה גולש לסקרים עצמם.

97 "read my lips" אזרח
  • 11:16
  • 09.05.12

על המשפט הזה, שבו ג'ורג' בוש האב הבטיח לציבור שלא תהיה העלאת מסים, ואח"כ העלה אותם, שילם בוש בבחירות.
אני בן 64 ואני לא זוכר פוליטיקאי כמו מופז. אדם שלא שלט בעצמו וקרא לראש הממשלה "שקרן" כאשר מקובל ביטוי פרלמנטרי אחר, אדם שביום אחד עבר מהליכוד לקדימה ואמר שהבוחרים ישכחו את זה בתוך ימים, ושדיבר כפי שדיבר עד דקה לפני שנכנס עתה לממשלה... האדם הזה לא יוכל להיות ראש ממשלה.
בשום אופן. ואנשי קדימה - נא להסיק מסקנות. מי מכם לליכוד ומי מכם למחוזות אחרים.

98 "לא נסלח לא נשכח" למי שהולך עם נתניהו אה?! ראו איזה עליהום יש/היה על ברק.מדוע לא מציגים גרפים אלא רק תוצאות מילוליות?!אולי כי בעצם רוב העם רוצה אחדות ומעדיף לדחות הבחירות גם באם התרגיל מסריח! משה
  • 11:16
  • 09.05.12

מדוע לא מציגים גרפים אלא רק תוצאות מילוליות?!
אולי כי בעצם רוב העם רוצה אחדות ומעדיף לדחות הבחירות גם עם התרגיל מסריח!

99 השמאל מרוחק. נכשלנו! יוגב טיקוצין
  • 11:22
  • 09.05.12

בניגוד לכל מדינות העולם שבהם השמאל מזוהה עם החלשים בישראל בדיוק להיפך השמאל מזוהה עם עשירים מהרצליה, קיסריה, ארסוף

100 אלו החיים בישראל:יודעים שפוליטקה - קודמת להתחייבויות! מוטי קופר .
  • 11:36
  • 09.05.12

מי שמוכן לדעת, את דעות=כוונות, אלה שאינם מזדהים עימו.
ייטיבו, אם יקשיבו לאחרים; "לקואליציה-רחבה, יש סיכוי- רב יותר,
בקיום הבטחות - לציבור"! /// אבל הם - צריכים להפעיל ביצוע ההבטחות!
מופז רצה: למנוע סילוקו- וסילוק - "קדימה, מהזירה הפוליטית. ואןולי יצליח?.
תוצאות הבחירות - לא תמיד קובעות את מבנה הממשלה- אפילו בדמוקרטיה.
*) מבחינה כלכלית: אוצר המדינה, חסך כספים, בשל ביטול הבחירות- לאלתר!
החוב הלאומי , ימתין , "עד שאוצרות המדינה-"יתעשרו" מתוספת ההיטלים.
חוב המדינה, "ימתין עד שירווח".(=10 מיליארד-דולר.!).
"חכמים, היזהרו בשעת הטלת קלף-הבחירות "!



101 אהה.. סקר ביום וחצי. ואת מי שאלתם ? - את חברי המערכת שלכם ?  (לת) הארץ
  • 11:47
  • 09.05.12

102 דוצ'ה דוצ'ה דוצ'ה: מופז ירבעם
  • 11:48
  • 09.05.12

גם באיטליה בשנות העשרים חשבו שמוסוליני יהיה מביא הצלה לאיטליה, שהייתה במשבר כלכלי וחברתי לאחר מלחמת העולם הראשונה. הוא הבטיח להם שלטון יציב ומניעת השתלטות הקומוניזם. משום מה מזכיר לי מופז את אותה הפיגורה כפי שהיא הייתה אז, בשנות העשרים של המאה העשרים, באיחור של כמה עשרות טובות של שנים ולאחר שעברנו את כל אשר קרה למוסוליני. נשאר לי לאחל ולקוות שסופו של מופז יהיה אחר לחלוטין.

103 סוקר חכם היה מפרק את השאלה לשניים: פעם לגבי ביבי ופעם לגבי מופז במקום לכרוך את שניהם בחבילה אחת. התוצאות שהיו מתקבלות היו מאוד לא נעימות לורטר.  (לת) מבין עניין
  • 11:51
  • 09.05.12

104 ואת מי שמו בכלא, את קצב התמים שמעשיו אריה המורה
  • 12:18
  • 09.05.12

היו בדיחה לעמת מעללי מופז-ביבי-ברק. שלפחות שנים מהם או מי מעוזריהם גם לא שמרו ידיים בכיסים

105 בישראל היום היה סקר הרבה יותר מפרגן לביבי והימין/מרכז... הוא גם אמין יותר בהיותו עתון המוכר לכמחצית מהאוכלוסיה בעוד שהארץ לא מוכר אפילו לעשירית ממנו...  (לת) הציבור הישראלי
  • 12:23
  • 09.05.12

106 מילא סקר מפוברק חסר מימד זמן סביר, אבל צנזורה?! למה? מי נתן את ההוראה?  (לת) אינפיניטי
  • 12:23
  • 09.05.12

107 יאיר לפיד ויחימוביץ לא פועלים ממניעים פוליטיים אסף
  • 12:29
  • 09.05.12

הם חסרי כל אינטרס. בושה המופז האינטרסנט שמנע בחירות מוקדמות

108 לא מאמינה לסקרים,כל סקר אומר משהו אחר וחוץ מי זה תלוי את מי שואלים.  (לת) כמה מתוך הסקר היו דתיים??
  • 12:38
  • 09.05.12

109 אין רע בתוספת חילונית של 28 חכ"ים לקואליציה. מה שמרגיז ומעורר שאט נפש שברור לכל שמופז וביבי משקרים במצח נחושה. החרדים לא יגוייסו ושיטת הממשל לא תשונה. אולי יעשו שינויים קוסמטיים שוליים ,שבדרך כלל מיטיבים עם הפרזיטים והפוליטיקאים, ומוכרים אותם במסווה של טובת העם הדפוק, הנשלט על שקרנים מכל הצדדים.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 12:39
  • 09.05.12

110 לדעתי שלי יחימוביץ' ומפלגת העבודה רק הרוויחו מכל המהלך הזה הניתוח שלי
  • 12:39
  • 09.05.12

יחימוביץ' אמנם היתה במומנטום לקראת הבחירות, אבל יודעת להיות אופוזיציה אמיתית.

והיא הולכת להיבנות במהלך הקדנציה כיו"ר האופוזיציה, בזמן שהמצב הכלכלי במדינה רק יילך ויחמיר.

בעוד שנה-שנה וחצי, יחימוביץ' תהיה מועמדת רצינית לתפקיד ראש הממשלה.

111 כמה מתוך הסקר היו דתיים/ תושבי פריפריה /מזרחים/ בני מיעוטים ???  (לת) את מי שאלתם ????
  • 12:39
  • 09.05.12

  •   עשו סקר פנימי!למיעוט השמאלני יש ברירה הם דומים לגרמנים לאמריקאים ולאירופאים שיעזבו למדינות האלה וישאיר את הימין החרדים והמתנחלים עם בעיותהם ונראה מה יהיה,כתוב בזהר בפרשת שמות "ואלה יהודהין פרצהין יתחברו עם הגויים לעשות מלחמה עם המשיח,,ואז יחשך העולם ל-15 יום ,"ליום הזה אני מצפה במכת החושך המשחית ישחט את כל רשעי ישראל ואם זה כתוב בזהר זה יהיה רואים את כל הסימנים,,ואז נשיר זה היום חיכנו לו נגילה ונשמחה בך,,בך=22 אותיות התורת אמת,,שכל מה שכתוב בה התקיים,,,,!!!!  (לת) דויד מלמד [המלך]מדבר סקר תרחק !!!
    • 18:02
    • 09.05.12

112 מה זה מזנה, ע"פ הסקר גוש השמאל (המצומק גם כך) הצטמק עוד יותר  (לת) וזה מה שחשוב
  • 13:19
  • 09.05.12

113 השיקולים של נתניהו ומופז טהורים לעומת אלה שהובילו את אריאל שרון שמאלה, והפכו אותו לאתרוג כשר להמהדרין. הם, לפחות, לא חשודים בפלילים. אבל את שרון "טיהרתם" עם השרץ בידו - גם כשהתכחש לאידיאולוגיה שלו, וגם כאשר התעלם מתוצאות המשאל שערך במפלגתו ערב ההתנתקות. לזה קוראים בעברית צחה - שיא היושרה.  (לת) לא נאיבי
  • 13:24
  • 09.05.12

114 וכמה תומכים בסגירתו של הארץ? 94%?
  • 13:45
  • 09.05.12

בואו נעשה סקרים על עוד דברים !

115 100% סבורים שנתניהו מונע מטעמים אגואיסטים ואבו-מאזן קדוש נו?
  • 14:14
  • 09.05.12

אולי כשעיתונאים יתחילו להיות יותר אובייקטיבים,
וברור שרוב העיתונאים בארץ הם שמאל בדעותיהם האישיות,
גם העם יתחיל להתייחס לעיתונות אחרת.
הינתיים, כשיש היתר אתי לעיתונאי לערבב דעותיו
האישיות בדיווח המוצג כ"אובייקטיבי" - אין על מי לסמוך.
כמובן שאי-אפשר להוכיח שרוב העיתונות בשמאל...זו רק השערה,
אך אין זה אומר שהיא לא נכונה,
ובמדינה דמוקרטית מותר לאנשים לחשוב מחשבות בלי להוכיחם.

116 חבל שלא שאלו גם אם "הארץ" פועלים ממניעים פוליטיים או מדאגה למדינה...  (לת) גיא
  • 14:34
  • 09.05.12

117 ממש מרחם עליכם, שלא שאלו אתכם , הארץ. 72% מסכימים למהלך. אברמי
  • 16:06
  • 09.05.12

הארץ מסכן ואני מרחם עליכם שנתניהו-ראש ממשלץישראל,פעל בניגוד לעמדתכם ואפילו לא שאל אתכם מה לעשות. ממש לא בסדר, אבל עובדה. הצעד הזה טוב לישראל.מנע קלחת בחירות , הוצאה כספית גדולה, טלטלה מדינית והקפאת הדרישות מהערבים,הבעיות הכלכליות שבעולם משליכות עלינו וטוב שיטפלו בבעיות כלכליות ללא מורה הבחירות.
ועוד נושאים שהשתיקה יפה להם. ערכתי סקרון ומצאתי שיותר מ - 72% מתושבי ישראל מסכימים עם המהלך הזה.יותר מ- 80% מתושבי ישראל היהודים.

118 איזה סקר מטעה. רק כאן בטוקבקים 85% בעד המהלך היפה. בציבור יותר.  (לת) אבירם
  • 16:19
  • 09.05.12

119 כיצד הציבור יכול לענות כאשר אין לו מידע גד
  • 21:09
  • 09.05.12

שוב סקר אידיוטי שכן על איזה בסיס הציבור יכול לענות. הרי הוא לא יודע, פרט למה שהוא שומע מהתקשורת שרובה מגמתית, מה היו השיקולים להחלטה לקואליציה.

120 I had no idea how to approach this bfoere-now I'm locked and loaded. Adson
  • 10:25
  • 24.07.12

I had no idea how to approach this bfoere-now I'm locked and loaded.

פרוייקטים מיוחדים