המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

בן ארי: מוטרד מהאלימות, אך הם נושאים מחלות נגיפיות מסוכנות

ח"כים שהשתתפו בהפגנה אמש מגנים אלימות אך קוראים לגירוש. יו"ר הכנסת: "אסור לעשות שימוש בשפה שאנטישמים משתמשים בה כלפינו"

יום אחרי ההפגנה האלימה נגד מבקשי המקלט בדרום תל אביב, סירבו היום (חמישי) חברי הכנסת שהשתתפו בה ומזוהים עם המאבק בתופעה לקשור בין התבטאויותיהם לתקיפת נתינים זרים ורכושם. ח"כ מירי רגב שאמרה טרם החלה האלימות כי "הסודאנים הם סרטן בגוף שלנו", גינתה בשיחה עם "הארץ" את מעשי האלימות אך הדגישה כי "אני מבינה את הזעם והכאב של התושבים".

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי), שמשתתף באורח קבוע בהפגנות נגד הזרים אמר אמנם כי "אני מאוד מוטרד מהאלימות", אך הבהיר: "יש דברים שהם לא תוצר שלי, אלא של המציאות". בן ארי הביע שביעות רצון מכך שהקמפיין להוצאת המסתננים מתל אביב מתחיל לתפוס תאוצה. "פתאום רואים חברי כנסת מהליכוד ומקדימה מגיעים להפגנה. פתאום אני מקשיב לשר הפנים ושומע משפטים שאני בעצמי אמרתי", אמר.

בן ארי, שמנהיג את המאבק מן הלשכה הפרלמנטרית שפתח בשכונת התקווה לפני כשנתיים, טען: "מי שמאשים אותנו בהסתה - או שהוא מרושע, או טיפש, או שניהם יחד. יש פה חבית אבק שריפה. ילדה בכיתה ד' לא יכולה ללכת לחוג ריתמיקה בלי שילוו אותה, או שהיא לומדת בכיתה אחת עם ילדי מסתננים שאתה לא יודע אלו מחלות הם נושאים איתם. אלה מחלות נגיפיות קשות ביותר".

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, קרא מנגד לנבחרי הציבור לעצור את ליבוי היצרים. "כשההמון זועם, על מנהיגים לרסן את הזעם ולמצוא פתרונות, במקום ללבותו. אסור לעשות שימוש בשפה שאנטישמים משתמשים בה כלפינו. אנחנו עם שסבל רבות מהסתה ומהתנכלויות ומחויב ברגישות ומוסריות יתרים".

ח"כ דני דנון אמר ל"הארץ": "האלימות היא לא פתרון ואי אפשר להצדיק אותה בכל מקרה". הוא הוסיף:  "אני הגעתי יחסית מוקדם. "הקהל היה די עצבני, גם מולי. דיברתי כמה דקות. המסר העיקרי היה גירוש. אמרתי שאסור להתייפיף וצריך לפעול בצורה אקטיבית בנושא. היו הרבה צעקות של 'למה אתם לא עושים את זה?'. אנשים ניגשו אליי אחרי שירדתי מהבמה והרגשתי שזה בדם לבם. כשיצאתי הגיעו למקום חברי כנסת נוספים", תיאר.

דנון סבור שהפתרון המיידי להרגעת הרוחות והפסקת האלימות מחייב את פינוי האפריקאים מדרום תל אביב. "צריך להרחיק מיד את המסתננים. הדיירים הרי לא ייצאו משם. צריך להאיץ הקמה מתקני שהייה זמניים ולהוציא אותם מריכוזי האוכלוסין".

אהרונוביץ': "לא להתסיס"

ח"כ רגב הביעה הבנה לזעם התושבים. "הם אומרים 'תעזרו לנו. משפילים אותנו, תראו איך אנחנו חיים, אנחנו פוחדים לצאת מהבית. מסתובבות קבוצות של סודאנים עם שתיה ברחובות'". רגב השתתפה בהפגנה, ובשלב מאוחר יותר התקשרו אליה כמה מהמשתתפים כדי שתסייע בשחרורם ממעצר. "אם הם הפגינו והיו אלימים צריך לעצור אותם", אמרה.

לדבריה, יש להפריד בין אוכלוסיית הפליטים הזקוקה לסיוע, לבין אוכלוסיית המסתננים בהם צריך לנהוג ביד קשה לאלתר. "הפתרון היחידי הוא להביא לדרום תל אביב כמויות אוטובוסים, להעלות את כל המסתננים ולהסיע אותם לעיר אוהלים שתוקם ליד הגדר", אמרה. "צריך לתת להם להחליט אם הם חוזרים ברגל למקום שממנו באו, או לחכות עד שאנחנו נאתר מדינה שלישית שתקלוט אותם". רגב הוסיפה: "לא יכול להיות שכל פעם ארגוני זכויות אדם, השמאלנים האלה, מגישים בג"צים ומונעים אותם להחזיר אותם לארצותיהם".

עוד אמרה רגב כי "צריך לעבור עסק עסק בתל אביב ולגזור שלוש שנות מאסר על פי החוק על כל מי שהעסיק סודאנים. צריך לפעול כמו בארצות הברית ולתגבר את הגבול בגדודים של חיילים ומשטרה, כי אי אפשר להלשים את בניית הגדר מהר כל כך. רק כך, הסודאנים יעבירו מסר לבני משפחותיהם שלא כדאי להם להגיע לישראל והזרם הבלתי פוסק של מסתננים ייעצר".

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', התייחס אף הוא לאירועים ולדיון הציבורי סביב סוגיית המסתננים ואמר כי "אני קורא לנבחרי הציבור, ח"כים ושרים לנהוג באיפוק: לא להתסיס ולא לגרום להסתה של ציבור אחד נגד ציבור אחר".

לדברי השר, "מה שמתרחש היום בתל אביב הוא איום חברתי חמור. מה שקורה שם פשוט לא תקין. הבעיה בישראל אפילו חמורה הרבה יותר ממה שמתרחש באירופה מאחר ולישראל הם מגיעים למרכז אחד שבו הם מתגוררים". לדבריו, "אם ראש הממשלה אומר שיכולים להגיע 600 אלף מסתננים אני אומר לכם שיכולים להגיע גם מיליון. חלקם כבר נמצאים בתוך סיני וחלקם כבר במצרים".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מעניין שחברי הכנסת והמוב הכי גזענים, הם מעדות המזרח שבכו שנים על גזענות כלפיהם.  (לת) אז מי כאן הגזען גיברת רגב?
  • 14:19
  • 24.05.12

02 הדבר היחיד שמדאיג אותו זה שעדין לא רצחו אף אחד -כך ממש כמו בגרמניה של ה 30 עדי
  • 14:23
  • 24.05.12

האיש הזה כבר מסית ומטיף את האידיאולוגיה שלו כמה שנים, בגלוי, בכנסת ומעל כל במה ציבורית, על חושבון הציבור והמדינה כמובן
בגרמניה של היום הוא מזמן היה יושב בבית סוהר ונשפט לשנים ארוכות. בגרמניה של שנות השלושים הוא היה זוכה לכבוד גדול

03 ליכוד ואיחיוד לאומי = סוציאל לאומנים באירופה בגרועות מתקופות ההסטוריה אורי
  • 14:24
  • 24.05.12

נראה שבן ארי לןמד משנתו מהגרועים שבאויבי היהודים שאני לא רוצה אפילו לומר את שמן
רק שבן ארי מבייש את העם היהודי בעצם ביטוייב ובעצם היותו נבחר עם
בן ארי מסמן את התחלת חיסולו של החלום הציוני

04 גֵּר יָתוֹם וְאַלְמָנָה, לֹא תַעֲשֹׁקוּ, וְדָם נָקִי, אַל-תִּשְׁפְּכוּ בַּמָּקוֹם הַזֶּה יחזקאל
  • 14:28
  • 24.05.12

גֵּר יָתוֹם וְאַלְמָנָה, לֹא תַעֲשֹׁקוּ, וְדָם נָקִי, אַל-תִּשְׁפְּכוּ בַּמָּקוֹם הַזֶּה

05 בַּחוּץ, לֹא-יָלִין גֵּר; דְּלָתַי, לָאֹרַח אֶפְתָּח. עזרא
  • 14:31
  • 24.05.12

בַּחוּץ, לֹא-יָלִין גֵּר; דְּלָתַי, לָאֹרַח אֶפְתָּח.

06 בַּחוּץ, לֹא-יָלִין גֵּר; דְּלָתַי, לָאֹרַח אֶפְתָּח. עזרא
  • 14:32
  • 24.05.12

בַּחוּץ, לֹא-יָלִין גֵּר; דְּלָתַי, לָאֹרַח אֶפְתָּח.

  •   עזרא,שלום. מור ויין
    • 16:23
    • 24.05.12

    אני בעד מה שאתה אומר,נביא יקר,אבל לגרים האלה כבר פתחנו את הדלת...מעצם היותם כאן.
    תגיד ליחזקאל שהם מהווים בעיה שלא ניתן לפתור אותה....הבוס שלך בטח יבין שאין מנוס אלא להחזירם לארץ מוצאם....
    וכפי שנאמר..."עניי עירך קודמים".....

  •   מור ויין בתגוהב
    • 22:27
    • 24.05.12

    גם כשאין זרים עניי העיר עדיין עניים ויהיו כך, כל עוד השלטון לא יוחלף. לא דואגים לעניי העיר ולא לזרים רק לכיס של ראש הממשלה.
    יש כסף לכולם ויש מקום לכולם.

07 בן-ארי, אתה הוא זה שנושא המחלה לוטם
  • 14:32
  • 24.05.12

את מחלת הגזענות ולצערי זו מחלה חשוכת מרפא.

08 "ה' שמר את גרים, יתום ואלמנה יעודד ודרך רשעים יעות" דוד
  • 14:35
  • 24.05.12

"ה' שמר את גרים, יתום ואלמנה יעודד ודרך רשעים יעות"

09 יהודי מגרש יהודי מגרש סודני?  (לת) תמהה
  • 14:36
  • 24.05.12

10 אהבתם את הגר, כי גרים הייתם בארץ מצרים ה'
  • 14:36
  • 24.05.12

אהבתם את הגר, כי גרים הייתם בארץ מצרים

  •   כל הגרים מתנהגים אותו הדבר? מסתכלת מהצד
    • 20:34
    • 27.05.12

    למה שנאהב אותם אם הם כ"כ שונים מאיתנו ועוברים על עבירות?
    אלוהים לא התכוון שניתן להם את הארץ במתנה , הוא התכוון למעט גרים ואת זה ניתן לסבול !

11 "וכי יגור אתך גר בארצכם, לא תונו אתו. כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך כי גרים הייתם בארץ מצרים, אני ה' אלהיכם" (ויקרא יט, לג-לד). ה' אלהיכם
  • 14:38
  • 24.05.12

"וכי יגור אתך גר בארצכם, לא תונו אתו. כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך כי גרים הייתם בארץ מצרים, אני ה' אלהיכם"

12 עם הארץ עשקו עשק וגזלו גָּזל, ועני ואביון הונו ואת הגר עשקו בלא משפט יחזקאל
  • 14:40
  • 24.05.12

עם הארץ עשקו עשק וגזלו גָּזל, ועני ואביון הונו ואת הגר עשקו בלא משפט

13 וגר לא תלחץ, ואתם ידעתם את נפש הגר כי גרים הייתם בארץ מצרים ה' אלהיכם
  • 14:42
  • 24.05.12

וגר לא תלחץ, ואתם ידעתם את נפש הגר כי גרים הייתם בארץ מצרים

14 "משפט אחד יהיה לכם כגר כאזרח יהיה, כי אני ה' אלהיכם" ה' אלהיכם
  • 14:43
  • 24.05.12

"משפט אחד יהיה לכם כגר כאזרח יהיה, כי אני ה' אלהיכם"

15 "משפט אחד יהיה לכם כגר כאזרח יהיה, כי אני ה' אלהיכם" ה' אלהיכם
  • 14:44
  • 24.05.12

"משפט אחד יהיה לכם כגר כאזרח יהיה, כי אני ה' אלהיכם"

16 מאוד מעניין שאלו שדואגים לפליטים ולגרים רובם מחוגי השמאל עוזי יער
  • 14:50
  • 24.05.12

ודווקא מחוגי הימין הדתי שאמור לקיים את מצוות הדאגה לגר, מגיעה כל השנאה וההסתה נגדם.

17 בן ארי לא מוטרד מהאלימות. אנשים כמוהו פורחים ומשגשגים באלימות. בלעדיה אין להם זכות קיום.  (לת) מועל יד!
  • 14:50
  • 24.05.12

18 אם יתנו לי כלים, תוך פחות משנה לא יישאר מסתנן אחד  (לת) אלי ישי
  • 15:08
  • 24.05.12

19 בן ארי מוטרד מהאלימות? מה זה, בדיחה? שילך לרופא, כי מה שמטריד אותו זה חיידק אלים של גזענות ושנאה שטורף אותו מבפנים.  (לת) ירון לוי
  • 15:08
  • 24.05.12

20 וכי יגור אתך גר בארצכם, לא תונו אתו. כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך כי גרים הייתם בארץ מצרים, אני ה' אלהיכם" ה' אלהיכם
  • 15:09
  • 24.05.12

וכי יגור אתך גר בארצכם, לא תונו אתו. כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך כי גרים הייתם בארץ מצרים, אני ה' אלהיכם"

21 עובדים זרים ומסתננים אסתר בכר,חיפה
  • 15:14
  • 24.05.12

רצינו להיות אמריקה, אז עכשיו אנחנו אמריקה. פוחדים שהילדים ילכו לבד חוץ, גם שם אותו דבר, ישנם מקומות בהם לבנים עדיף להם לא להכנס, עכשיו גם כאן. אבל עלינו ללמוד להיות אחרים. חלילה לנו להשתמש בכוח נגד זרים. תחליט הממשלה מה שתחליט כיצד לפתור את המצב ואני בטוחה שהיא תגיע לידי החלטה ואז יהיה כאן סדר, אבל לאזרח הקטן אסור לקחת את החוק לידים.ולדאבוני הרב את מי אני רואה בהפגנות ובשלטים הדורשים מוות, כמעט 100% מהם יוצאי עדות המזרח, שצועקים כל הזמן קיפוח קיפוח. מה הם היום מלאכי השרת של המקפחים?

  •   אסתר היקרה, קצת מתמטיקה י
    • 18:27
    • 24.05.12

    בהפגנות את רואה 100% תושבי שכונות מצוקה מקופחים. סטטיסטית, כמעט 100% מהם יוצאי עדות המזרח (באיזור זה). מה ניתן לומר מנתון זה על יוצאי עדות המזרח? כמעט כלום.

    יש לשנות את את מושג ה"קיפוח" אותו חשים יוצאי עדות המזרח ל"גזענות". ה"קיפוח" משוייך לתושבי פריפריה ושכונות מצוקה, יהיה מוצאים אשר יהיה.
    ה"גזענות" כנד יוצאי עדות המזרח, באשר הם, מתבטאת (לדוגמא) ביחס היומיומי של אזרחי ישראל לשמות משפחה כגון "אמסלם", "בוזגלו", "אזולאי" וכו'. את זה לא ניתן להכחיש. בתור נושא שם משפחה שמוזכר לעיל, ובוגר תואר בהנדסת תוכנה באוניברסיטה מוכרת בארץ, אומר לך מניסיון שביום בו שיניתי שם משפחתי ועידכנתי את קורות החיים, חזרו אליי יותר מעסיקים. לפתע כן עניין אותם הממוצע הנאה שלי, השתתפותי בהתנדבות בעמותות שונות בארץ, שירותי הצבאי כקצין במודיעין... לצערי סיפורי האישי אינו כ"כ אישי.

  •   לגברת בכר הלא יקרה, מצאת נישה לדחוף את השנאה שלך ליוצאי עדות המזרח? אגב בתקווה גרים לא רק עדות המזרח, אבל במוח המעוות שלך עובדות לא קיימיות.  (לת) אם טיפשות ובורות היו מחלה, את הייתה בגבס כל החיים
    • 11:08
    • 28.05.12

  •   בכר יבגני
    • 22:48
    • 30.05.12

    בכר זה שם ספרדי.

22 ח"כ בן ארי דואג לילדה שהולכת לריטמיקה יעקב
  • 15:32
  • 24.05.12

שיפסיק לעבוד עלי. אם היתה לו אפשרות הוא היה מוחק את המילה ריטמיקה מהמילון העברי.

23 אם בן ארי יהודי, אני לא יהודי  (לת) בו ארי נושא בתוכו מחלה נגיפית
  • 15:59
  • 24.05.12

24 מי שלא שוהה כאן באופן חוקי,יש להעבירו עם כל הכבוד שמגיע לו,לארץ מוצאו.נקודה.  (לת) מור ויין
  • 16:18
  • 24.05.12

25 בן ארי כנראה לא שמע שתמו ימי המפלגה הפשיסטית הנאצי איכס
  • 17:49
  • 24.05.12

מדינת ישראל עדיין מסתתרת מאחורי השואה, אבל שנאת זרים זה בסדר? והדיבור המלוכלך של בן ארי ורגב? לשטוף להם את הפה בכלור! בושה!

26 ריבלין ודנון: אתם שייכים לקבוצה שמסיתה ומעודדת התנהגות אלימה והפרת חוק באופן שיטתי. אל תיתממו. וכל זה, כמובן, לא קשור לעובדה שאכן צריך לגרש את המסתננים.  (לת) huck
  • 17:52
  • 24.05.12

27 איזה יופי, עברו לדבר על נושאי מחלות....הגרסה המזרח תיכונית (הכהה מעט) של הגבלסים והאייכמנים...  (לת) בעלת האף היהודי
  • 18:51
  • 24.05.12

  •   בתור דוקטורנט בביוכימיה, אני מצטער להגיד לך שזו עובדה מדעית פשוטה שמחלות כמו צרעת , איידס, ושחפת-לא הודברו ולא טופלו בארצות העולם השלישי. ב,ג
    • 21:22
    • 24.05.12

    כן, מה ששמעת.
    עם כל הכבוד לפוליטקלי קורקט צריך להודות שאין שם חיסונים, ויש שם סטנדרטים ירודים של הגיינה-אין שם מים זורמים, לא נהוגה שטיפת ידיים, לא נהוגה סטריליזציה של מזרקים, וכו'.
    הייתי שם-אני יודע על מה אני מדבר.
    צריך לתת על זה את הדעת.

  •   מחלות נגיפיות מרינה
    • 23:50
    • 25.05.12

    נניח שאתה צודק (אולי כן ואולי לא) אבל בריו בדיוק סיטואציה ילדה בת 10 יכולה להדבק באיידס או מחלה ניפית אחרת בתוך היתה ו במסגרת החוג?

  •   בתור דוקטורנט בביוכימיה אתה אמור לדעת עידו
    • 14:42
    • 27.05.12

    שמחלת האיידס עוד לא הודברה בשום מקום, ושישנן תרופות אנטיביוטיות יעילות לצרעת ושחפת שאותן אפשר לתת בקלות לכל מי שחולה - בהנחה שמוסכם שכולם זכאים לביטוח רפואי בסיסי.

28 איזה מחלות נושא ח"כ בן ארי? העם דורש לדעת  (לת) עצילו
  • 21:41
  • 24.05.12

29 חברי הכנסת שהיו אתמול בהפגנה פעלו למען העם היהודי ועם ישראל  (לת) מנוף
  • 22:54
  • 24.05.12

30 מי הוא גר ? מי הוא גר ?
  • 23:37
  • 24.05.12

למי שמביא פסוקים לגבי גרים אז קודם כל ילמד מה זה 'גר' ...

גר שמדובר בתורה הוא גוי שעזב את דרכו הראשונה ובא להתגייר, לחזור בתשובה ולחסות תחת כנפי השכינה.

יש גר תושב ויש גר צדק.

מיותר לציין, שהסודנים שבאו לארץ אינם גרים ולא באו לארץ כדי להתגייר או לחזור בתשובה.

שמענו בתקופה האחרונה על מקרי פשע חמורים ביותר, ולא שמענו שמי מהם בא לארץ כדי להתגייר.

ואדרבא, מצווה לסלק אותם כדי למנוע מקרי רצח, אונס, גניבות וכדו' וכמו כן, להסיר פחד של תושבי השכונה מפניהם.
יש מקומות בדרום ת"א שכמעט ולא רואים יהודים מרוב שיש סודנים וזה מה שאני בעצמי ראיתי (אני מדרום ת"א).
זה כמו מכת סודנים, סליחה, מכת צפרדע.
לפני שאתה מקשקש ומביא ציטוטים שהוצאו מהקשרם, תלמד קודם כל מה זה 'גר' ?

  •   קישקוש מישהו
    • 15:51
    • 03.06.12

    אם כך איך אתה מסביר את הכתוב "....כי גרים הייתם בארץ מצרים." האם בני ישראל באו למצרים כדי להתגייר?

31 כן, והדבר הכי טוב לעשות כשיש מישהו עם מחלה נגיפית מסוכנת, זה לשפוך את דמו  (לת) ארז
  • 09:20
  • 25.05.12

32 היהודים... אהה, הסודנים האלה מביאים מחלות! אונסים ורוצחים ילדים קטנים ולבנים  (לת) מה לא בסדר פה?
  • 11:25
  • 25.05.12

33 נאציזם ישראלי צופה
  • 12:12
  • 25.05.12

אין שום הבדל בין התסיסה הישראלית הזאת לבין הנאצזים בגרמניה נגד היהודים. יצא המרצע מן השק. תפקיד חשוב לסודנים בישראל להראות את האלימות האמיתית של העם בישראל. ואם אתה הומניסט שוחר שלום מיד מאשימים אותך בשמלניות. איזו בושה!

34 ההתרחשויות האחרונות הן בזיון למדינה, אזרחיה ומנהיגיה גילי
  • 19:43
  • 25.05.12

הרי יש פה הסתה של פוליטיקאים שלא מצליחים למצוא פתרונות מכבדים ונאותים לאתגרים שמביאים הפליטים (ועליהם האחריות), ויש ציבור שפשוט מפחת מזרים ולא טורח להכירם...... כן זה לא פשוט אבל מדובר באנשים שנמלטו על חייהם ומגיע להם למצוא פה מקום בטוח ונעים ומקבל פנים ועלינו החובה למצוא פתרונות. הם לא "אנסי/גנבים/מביאי מחלות" הם פשוט אנשים כמו כולנו. יש פה ושם חריגים שפוגעים אבל יש בכל מקום.... מכל עדה ותרבות..... אז בבקשה, תרגעו ותרגיעו.

35 ח"כ מירי רגב,כמו כל סמרטוטי הימין,התקפלה והתנצלה.ואח"כ בימין מתבכיינים על כך שהמיעוט השמאלני הקיצוני שולט במדינה.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 00:43
  • 27.05.12

36 אדישות השלטון יצרה את האלימות שיוצאת היום - האלימות עצמה היא כמו הקש על גב הגמל  (לת) רונה
  • 12:04
  • 27.05.12

37 האלימות היא מפלטם של חסרי היכולת אלכס
  • 17:49
  • 27.05.12

הגזענות של מירי רגב היא בשל חוסר כישוריה המוחלט, אבל זה אינו תירוץ שכן יש חבי כנסת חסרי כישורים אחרים שאינם מפגינים גזענות, והסתה לאלימות שילוב עם בורות.

38 ציטוט לגזען אלכס דנילביץ
  • 18:00
  • 27.05.12

ה חודשים קודם לכן היו חוקי הגזע לעובדה מוגמרת, וגם אני הלכתי־ונעשיתי נבדל. עמיתי הנוצרים היו אנשים מנומסים, איש מהם או מן המורים לא הפנה כלפי מילה או מחווה עויינת, אבל יכולתי לחוש אותם נסוגים, וגם אני, מציית לדגם עתיק, נסוגתי: כל מבט שהוחלף בינינו היה מלווה בהבזק זעיר אך מוחש של חוסר־אמון וחשדנות

39 פני הדור כפני הכלב  (לת) אחד העם
  • 21:12
  • 27.05.12

40 מחלת שנאת הזרים שאתה חולה בה יותר מסוכנת וכבר הרגה 6 מליון יהודים בעבר הלא רחוק  (לת) שנאת חינם מסוכנת יותר
  • 19:21
  • 28.05.12

41 גם היהודים בשנים החשוכות באירופה היו עכברים שהעבירו מחלות... מור ויין
  • 19:51
  • 28.05.12

מתבייש להיות יהודי כשאני רואה את האיש הזה ....