על כוס בירה: אלדד יניב הכריז על הקמת מפלגה חדשה

אחרי שנטש את "השמאל הלאומי" מקים יניב את מפלגת "ארץ חדשה" יחד עם הבמאי רני בלייר. המצע: מאבק אגרסיבי בהון-שלטון וסיום הכיבוש

בבר פופולארי במרכז תל אביב, עם כוסות בירה על השולחנות, השיקו הערב (שני) אלדד יניב והבמאי רני בלייר את מפלגתם "ארץ חדשה" לקראת הבחירות הקרבות. המיקום לא היה מקרי. זו הצהרת כוונות. יניב ובלייר רוצים להיות כמה שיותר רחוקים מהפוליטיקה הקיימת, או "הישנה" כפי שהם מכנים אותה. אולם אירועים, אירוע נוצץ, קוקטייל, חליפות, מקורבים, סיגרים ובורקסים הם מבחינתם נחלת העבר. מתדמית הבועה התל אביבית הם דווקא לא חוששים. "אני תל אביבי ולא מתבייש בזה", אומר יניב. "תל אביב היא ההמצאה הכי גדולה של העם היהודי", מוסיף בלייר.

אז לאלדד יניב יש סיכוי? כל הסקרים, הדיווחים והפרשנויות - במדור הבחירות

המפלגה החדשה, הם מסבירים, תנסה ליצור פוליטיקה אחרת, עממית יותר, ישירה, שקופה, נקייה ומחוברת לציבור. המייסדים מצהירים כי בכוונתם לחשוף במערכת הבחירות את הקשרים בין הון לשלטון בישראל. הלילה הם יפיצו בפייסבוק סרטון פרובוקטיבי ראשון, בבימויו של בלייר ובכיכובו של יניב. עד יום הבחירות, הם צפויים להפיץ כ-20 סרטונים. על הכוונת, בין השאר, נתניהו, ליברמן ועיני. "ננהל את הקמפיין הכי אמיץ שנראה אי פעם בישראל. נראה שלשלטון ההון יש פרצופים ושמות", מסביר יניב. ב"ארץ חדשה" שואפים לנהל את כל הקמפיין ברשתות החברתיות. לדבריהם, על דקות שידור תעמולת הבחירות בכוונתם לוותר, ואין להם גם כוונה להדפיס שלטים, עלונים, מדבקות ומודעות בעיתונים.

אלדד יניב ורני בלייר באירוע השקת מפלגת "ארץ חדשה"
אלדד יניב ורני בלייר באירוע השקת מפלגת "ארץ חדשה". צילום: ניר קידר

הקמפיין ברשתות החברתיות נועד לא רק ליצור קשר ישיר עם בוחרים פוטנציאליים, אלא נובע גם משיקולי תקציב. בינתיים לפחות, אין למפלגה החדשה גב כלכלי. מהשבוע הבא, מבטיח יניב, יפרסמו לציבור את רשימת התורמים, לצד הצהרות הון אישיות של המועמדים. "נדווח מה אנחנו שותים ומה אנחנו מעשנים. כל המועמדים יאווררו מהארונות שלהם את כל השלדים. ננסה להיות הראשונים שמייבאים את הפוליטיקה החדשה לישראל". 

את "ארץ חדשה" הם מעדיפים לא לשייך אוטומטית לשמאל, בניסיון לפנות לקהל רחב יותר של מצביעים. "לא יודע מה זה שמאל וימין. אני מבין בקפיטליזם חזירי וזה המאבק שלי", אומר בלייר. בינתיים, במערכת הפוליטית לא סופרים את המפלגה החדשה. גם בסקרים היא לא מופיעה. אבל יניב מסרב להתרגש. "החוכמה בחיים היא לעשות משהו שאתה מאמין בו, לא משהו שאתה חושב שיש או אין לו סיכוי. אם אתה מאמין שצריך להפיל את שלטון ההון, תעשה משהו כדי להפיל את שלטון ההון", הוא אומר ומבטיח: "ארץ חדשה הולכת להיות הפתעת הבחירות". בלייר, בניגוד ליניב, אינו מהסס להציב יעדים מספריים. "או שאנחנו מביאים שבעה או שמונה מנדטים, או שלא עוברים את אחוז החסימה", הוא מנבא ודוחה ביקורת אפשרית על אובדן קולות של השמאל. את הפתקים של המפלגה החדשה הוא מבטיח להוציא מהקלפיות ערב הבחירות אם הסקרים לא יעידו באופן ברור על כניסתה של "ארץ חדשה" לכנסת. "אנחנו לא משחקים, אנחנו אנשים אחראים", הוא מדגיש.

את עקרונות המפלגה החדשה גיבשו יניב, בלייר ואבישי מתיה ופרסמו אותם באינטרנט לפני שלושה שבועות. 3,500 מילים הספיקו להם כדי לשרטט את חזונם. "אנחנו אנשים שמאמינים בשוויון שיפרק את המערכת הכלכלית הנוכחית – מחלוקת קרקעות מחדש, דרך קיצוץ אגריסיבי בתקציב הביטחון ועד חיבור בין פריפריה ומרכז", מתמצת בלייר. מעבר לסוגיה הכלכלית הוא מבקש לשים דגש על שלושה דברים: שוויון זכויות מלא לערביי ישראל, סיום הכיבוש והקמת שתי מדינות לשני עמים, והשבת הכבוד האבוד של מדינת ישראל.

רשימה עדיין אין. יניב ובלייר צפויים לעמוד בראשה, גם איש המחאה החברתית תמיר חג'ג', ששבת רעב מול בית ראש הממשלה, רוצה להתברג בצמרת. יניב מבטיח שברשימה יהיה ייצוג שווה לגברים ולנשים. בינתיים, הוא לא נוקב בשמות. "יש לנו 50 ימים להביא את הנבחרת הכי מעוררת השראה בישראל", הוא אומר ומבהיר כי במפלגה שלו לא יהיו פריימריז: "ב-50 הימים הקרובים הקבוצה תשב ותבחר באופן דמוקרטי את הרשימה". 

חג'ג' עוד לא חותם על המצע, אבל כבר משווק את המוצר. "הייחודיות של המפלגה הזו היא שיש בה גם ימין וגם שמאל, גם אנשים ממעמד הביניים וגם אנשים ממעמד נמוך, אשכנזים ומזרחיים, מסורתיים ואתאיסטים", הוא אומר. "כל אחד שירצה להיות חלק מהמפלגה יתקבל בברכה, לא צריך קשרים. נדרשת רק אמונה שאפשר להחזיר את החיים בכבוד, להילחם בהון-שלטון ולמען חלשים בחברה".

את התנועה הקודמת שהקים, "השמאל הלאומי", הותיר יניב מאחור. "הקיץ שעבר לימד אותי שאין שום טעם בלהתקוטט ולשמר את המחנות הישנים ויש חובה ענקית לייסד מחדש את המחנה הדמוקרטי מול כל השאר. השמאל הלאומי שייך לפוליטיקה הישנה, שמאדירה את המחנה שלך באמצעות זריקת עגבניות על המחנה השני. זה עבר מן העולם".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 " הפסקת הכיבוש", למי נחזיר "שטחים" ? לירדן ? איציק
  • 22:55
  • 15.10.12

הרי לא היה פה משהוא אחר, הירדנים בעד ? זה שלהם ? היו פה בעבר יהודים ? ואם לא , מה אנחנו עושים פה ?

02 עוד רסיס שמאל? פילוגי פילוגים של רסיסי רסיסים - ואין שמאל. חוסר אחריות שמאלן
  • 23:02
  • 15.10.12

אנשים על גבול התמהונות מרסקים את השמאל שלנו לאלף רסיסים, וככה גם ייראה האלקטורט שלנו ביום הבחירות. חמור וחסר אחריות. יופי , תמשיכו ככה.

03 סורי, אבל אלדד WHO?!  (לת) תמיר חג'ג', יצאת פיתה לדעתי
  • 23:03
  • 15.10.12

04 עוד פעם איזה גלגול של האלדד הזה? בכל יומיים מפלגה חדשה, עם נחישות שמחזיקה שבועיים?  (לת) שבי גיל
  • 23:04
  • 15.10.12

05 מחאה שהיתה רק בכאילו. אה?  (לת) 1
  • 23:06
  • 15.10.12

06 מפלגת ארץ (פלסטין) "חד"שה", לך תעשה לחברים שלך לדעתי! אותי תעזוב בשקט!!!  (לת) ל"כבוד" מר אלדד יניב
  • 23:10
  • 15.10.12

07 "...על כוס בירה"  (לת) האם זה (סוג של) "better israel" אולי?
  • 23:12
  • 15.10.12

08 עאלק "חברתית" המחאה?  (לת) האם אולי פשוט עבדו עלינו בעיניים?
  • 23:13
  • 15.10.12

09 הם האנשים המוכשרים יהיו גם במגדלי השמירה במזרח כפר סבא אחרי סיום הכיבוש או שעדיין יהיו את החיילים מחבלי הארץ השונים ואלדד וחברו המוכשרים ימשכו לשתות את הבירה הקרירה .סתם שאלה .  (לת) יהודי אותנטי
  • 23:14
  • 15.10.12

10 לא הבנתי... לא ב"בר קיימא"? אולי צבועים???  (לת) לא הבנתי
  • 23:17
  • 15.10.12

11 האם אולי פשוט תקעתם אוהלים, אבל הכוונה שגם ברחתם לדירות בלילה וכאלה, שכן הכל היה סתם תעמולה?  (לת) אני רק שאלה
  • 23:19
  • 15.10.12

12 עוד מיליונר מושחת שנגד קפיטליזים.  (לת) חלק את אדמות הקיבוצים
  • 23:26
  • 15.10.12

13 בשורות טובות נביאה
  • 23:31
  • 15.10.12

חיכיתי לך מאז יצאת בפרסומיך
אני בעדכם!

14 אבישי מתיה אפילו ועד של שכונה קטנה לא הצליח לארגן...פקה פקה...  (לת) דני צור
  • 23:44
  • 15.10.12

15 זה רע מאד, עוד מפלגה שתגרום לאובדן קולות בשמאל מצביע לעבודה
  • 23:49
  • 15.10.12

הבחירות האחרונות הראו שמפלגות שיצאו מתוך העבודה-מר"צ-שינוי גרמו לאובדן קולות - ישראל חזקה , התנועה הירוקה מימד, הירוקים והגמלאים איבדו ביחד עשרות אלפי קולות.

אסור לחזור על הטעות הזו שוב פעם.

16 ליברמן אמר ששלי יחימוביץ' רוצה כלכלה כמו משהו קומוניסטי. שישתוק לדעתי! שישתוק!!!  (לת) אני
  • 00:03
  • 16.10.12

17 מפלגה של קופירייטרים, את הזמן של מי אתם מבזבזים?  (לת) המנכש
  • 00:04
  • 16.10.12

18 חה חה חה. אם יקבלו יותר מ800 קולות אני צנצנת  (לת) בדיחת השנה
  • 00:09
  • 16.10.12

19 מעריך את יניב, אבל מפלגות שכאלו משחקות לידי הליכוד  (לת) רד מהעץ ועזור לשלי או זהבה
  • 00:18
  • 16.10.12

20 והבדיחה שוב על חשבוננו?  (לת) נ.נ. אני אוהב אותך
  • 00:23
  • 16.10.12

21 נשמע מעניין. מחכה לראות את הסרטונים. אולי יקבלו את הקול שלי.  (לת) ליאור
  • 00:24
  • 16.10.12

22 שוויון גם לערבים ברשימה דורון
  • 00:30
  • 16.10.12

אם המפלגה בעד שוויון זכויות מלא לערבים ושוויון בייצוג של גברים ונשים ברשימה מה עם שוויון בייצוג לערבים?

23 אל תתפתו, נמר לא הופך את חברבורותיו. אף פעם.  (לת) הראיון בהארץ לפני חצי שנה היה השלב הראשון
  • 00:31
  • 16.10.12

24 בהצלחה  (לת) אריק
  • 00:33
  • 16.10.12

25 להפעיל את הקופסא ולגלות שיקול דעת!!! יניב
  • 00:44
  • 16.10.12

אלדד יניב בראיונו האחרון ל"ארץ" הודא כי הוא איננו זה שמאס בתככים הפוליטים הטומנים בחובם קשרי הון-שלטון, הוא לא וויתר מרצונו על מקומו באחד ממוקדי הכוח העיקרים במדינה ( סמוך לאוזנו של ברק) ובוודאי שלא ויתר מרצונו על ההון שצבר כשדרך שם. במילותיו שלו הוא אישר כי למעשה ברק זרק אותו "מבלי להסתכל לו בעיניים", האדון לא חווה שום הארה חברתית שגרמה לו לנטוש את דרכיו הישנות. לכן אני שואל האם זהו האדם הראוי לשאת את דגל השיווין החברתי, לעניות דעתי מדובר באדם המטיב לזהות את מוקד הכוח החדש שהתרוממם בשנתיים האחרונות בדמות המאבק החברתי ומנסה לחזור ואף להעפיל על מעמדו הקודם דרך הדלת האחורית.
רני בלייר זה אותו אחד שהפגין כאחוז אמוק כאשר רשות השידור (גוף ממשלתי) ביקשה לגוון את הדעות ולצרף את מנחם בן לקרן נויאבך (סילחו לי שאנני זוכר את שם תוכנית הרדיו) ובכך לאפשר לקהל המאזינים לשמוע דעות משתי קצוות הקרן הפוליטית ולשפוט בעצמו, כנראה שהאדון אינו סומך על האינטלקט של ההמון בבואו להקשיב לנושאים פוליטיים. סתימת פיות, גם כאשר מדובר בפיות ימניים ונסיונות להשלטת דעה אחת בקרב ההמונים ישנה הגדרה ברורה שלצערי נעשתה רווחת מאוד בימינו, הגדרה שהשמאל, במיוחד הקיצוני, סבור משום מה כי רשם עליה פטנט, הגדרה פשוטה וקצרה המבוטאת המילה בודדת, כן ניחשתם נכון: פאשיזם!!!
לגבי מצע המפלגה:
שיוויון מלא לערבי ישראל: היכן בדיוק ישנה אפלייה ממסדית כלפיהם, האם אינם מורשים ללמוד באוניברסיטאות והמכללות? האם ישנה מדיניות המדירה אותם משוק העבודה? האם אינם חופשים לנהל את אורח חייהם וחגיהם?
אני תוהה האם כוונתם לאכוף ביתר שאת את העלמות המס במגזר, את חריגות הבנייה,השתלטות על קרקעות או לדרוש מהם לתגייס לצה"ל או לשירות לאומי?
מחלוקת קרקעות מחדש: האם הם מתכננים לחלק אין כסף קרקעות לקבלנים ובכך לסבסד מגורים לכול העם? או שהכוונה היא חלוקת קרקעות ל'פליטים "הפלשתינאים שמספרם צומח באורך פלא כל שנה ושנה? האם הם מתכננים לחסל את רצונם של משקיעים מבחוץ ומבפנים מלהשקיע בכך שיחסלו את הטבות המס וכך להפוך את ישראל למדינה נחשלת?
סיום הכיבוש ושתי מדינות לשתי עמים: מתקשר לשתי הנקודות הקודמות, בהקשר לראשונה כיצד יבטיחו כי אכן יקומו שתי מדינות (פלשתינאית ויהודית) ולא פלשתינאית ויישות מעורבת שנקראת ישראל תוך שיוויון במקום כיבוד זכויות המיעוטים? לגבי הכיבוש כיצד בדיוק הם יסיימו אותו? יחתמו על כל הסכם שיונח מידי אבו-מאזן או החמא"ס (ששניהם כידוע לא מתואמים)? האם יסכימו לחזרתם של המוני פלשתינאים לשטחי ישראל, האם יסכימו לוותר על ירושלים והכותל המערבי, הסמלים הרוחניים הקדושים ליהדות או שאינם מחשיבים את דעותיו של רוב הציבור בנושאים רגישים אלו? או לחלופין יתנתקו באופן חד צדדי כמעשה אריאל שרון בעזה?

לסיכום: לא מפתיע כי שלושת הנקודות העיקריות של המצע כה מעורפלות ניתן לחשוב כי כמו שהשניים חנכו את המפלגה על כוס בירה כך ניסחו את מצעם.
ובנוגע לת"א מצטער לאכזב את אדון בלייר אך העיר ת"א למרבה האבסורד היא המצאה ציונית ולא יהודית, כן ציונות שגם היא מילה שהפכה מגונה בקרב חבריו לדרך.

26 השחצנות, השחצנות...  (לת) אורי
  • 00:46
  • 16.10.12

27 המצע דומה למרץ, אז למה לא לאחד כוחות ולחזק במקום לפלג ולהחליש?  (לת) יפה
  • 00:52
  • 16.10.12

28 האגו מניאק בסה"כ ייקח 83 קולות נאיבים ממרצ. לא נעים, לא נורא.  (לת) יניבולוג
  • 00:57
  • 16.10.12

29 אז מה מר יניב? לא באמת השתנית. אותן שיטות עם אנשים אחרים...  (לת) ואיזו כתבה קיבלת פה...ממש שינוי
  • 01:02
  • 16.10.12

30 אני אוהב הומור, בדיחה טובה. מאיר גור
  • 01:06
  • 16.10.12

מצחיק מצחיק יאללה עוד בדיחה.

31 פאתטי. מה, ממליון המפלגות שכבר יש לא מצאתם אף אחת שמתאימה לכם?  (לת) בדיחידוד
  • 01:10
  • 16.10.12

32 עוד אידיוט חסר בינה שזורק אשליות כסף וקולות לאשפה.  (לת) גדי, אדם מהשורה
  • 01:14
  • 16.10.12

33 זה המליונר שהלך לישון באוהל בשביל התקשורת אייל
  • 01:21
  • 16.10.12

מוקיון

34 אלדד יניב הוא פוליטיקאי גועלי  (לת) יונתן
  • 01:27
  • 16.10.12

35 מה החידוש? למה לא חד'ש או מרצ?  (לת) שאלה
  • 01:34
  • 16.10.12

36 אהבתי את המדים.  (לת) הערה חיובית
  • 01:38
  • 16.10.12

37 ל-13אני איתך, כל מילה חקוקה בסלע שי
  • 01:43
  • 16.10.12

ול-8, לא מאמין שנטשת את העוף בשביל הפושט הזה(:

38 מזכיר קצת את LIFE OF BRIAN  (לת) אתם מצחיקים
  • 01:45
  • 16.10.12

39 מיותר אדם
  • 01:57
  • 16.10.12

מיותר להקים מפלגה חדשה וכך למעשה לפצל ולהחליש את קהל הבוחרים שפוטנציאלית יתמוך באג'נדה שאותה אתה מנסה לקדם. "בבר תל אביבי, על כוס בירה", יתמכו בך כל האנשים שהיו בבר. הישג מרשים.

מי שבאמת רוצה להתמודד עם המציאות נכנס למנגנון קיים, גדול ובעיקר מאחד, ומנסה לשנות אותו מבפנים ולהכניס רוח חדשה. מי שמדיר עצמו מ"פוליטיקה ישנה" הוא הוא זה שמחסל כל סיכוי לפוליטיקה חדשה. בבחירתו הוא מנציח את הסטגנציה של האידיאולגיה אותה הוא רוצה לקדם. ברכות על המפלגה החדשה. נרים כוסית ונחגוג איש איש בביתו ולא יחד את התפוררות החברה האזרחית בישראל

40 ואח"כ הוא יזיל דמעות תנין על שדפק מנדט לגוש המרכז-שמאל!!! שבענו מתעלוליו!!! והגרופיות המשונה של בלייר היתה נוגעת ללב לולא הטיפשות שבה  (לת) איש
  • 02:01
  • 16.10.12

41 מביך  (לת) אוי, אלדד...
  • 02:16
  • 16.10.12

42 פתאט לילי
  • 02:21
  • 16.10.12

הבנאדם מנסה למכור לנו שהוא השתנה, כל פעם הוא מלכלך על האני הקודם שלו, אין דברים כאלה, ״השתניתי״ .... פחחחחחח, מכירה אותו אישית, האיש חולה כסף וכוח ורק כסף וכוח

43 כל המגיבים המרוגזים, מלקקי הימין, לא רלבנטיים, ארץ חדשה מבטיחה יותר מתסיהו
  • 02:24
  • 16.10.12

מכל מה שיש בינתיים בביצה המקומית

44 רני בלייר ממכתב השחקנים נגד ההתנחלות אריאל חובר לפרקליט ההתנחלות ע
  • 03:50
  • 16.10.12

מטופש להפליא. אין סדר חברתי חדש בלי סיום הכיבוש.

45 אלדד יניב ויניב, נזק נוראי לשמאל מרכז. שמי שרוצה שמאל ימביע לעבודה, וקצת יותר שמאל למרץ. מי שרוצה ליכוד ב' שיצביע לקדימה. בזבזני קולות אגואיסטיים.  (לת) הכלבה מימי
  • 04:35
  • 16.10.12

46 ראיון עם יוסי ביילין שבזכותו תמכתי בו (בעבר) דוד ש - שחזרה אליו השפיות
  • 05:03
  • 16.10.12

בריאיון לאברהם תירוש, מייד אחרי חתימת ההסכם ("מעריב", 26.11.1993)
ביילין: תשאל אותי אם אני שלם, אגיד לך שלא. מה, זה מאה אחוז בטוח? אין לי הרבה מאוד סימני שאלה? אני לא ישן בלילה בשקט והמבחן הגדול ביותר של ההסכם הזה יהיה מבחן של דם.
תירוש: כלומר?
ביילין: המבחן יהיה בחודשים ובשנה-שנתיים שלאחר יישומה של האוטונומיה בעזה וביריחו והקמת המשטרה הפלשתינית. זו תקופת הסתתמות הטענות. אם חלילה יחלוף זמן סביר ואי אפשר יהיה להתגבר על הטרור, לא יוכלו הפלשתינים לטעון: אין אנו יכולים מתוניס למנוע טרור, הרי אין לנו משטרה.
תירוש: ואז מה?
ביילין: אם יתברר שהם לא מתגברים על הטרור - זה הסדר זמני, ועם כל הקושי שבדבר לא תהיה לנו ברירה, אלא לחזור ממנו. אם נראה שרמת האלימות לא יורדת, לא נוכל להמשיך הלאה, ובוודאי לא נלך למימוש של הסדר קבע. ואם לא תהיה שום ברירה, צה"ל יחזור למקומות שהוא עומד לעזוב בחודשים הקרובים".

47 הבה ונשכפל את ההצלחה של היציאה מעזה - גם בגדה (ציטוטים של חברי כנסת) דוד ש - שחזרה אליו השפיות
  • 05:05
  • 16.10.12

עופרת יצוקה
באמת חוסר מוסריות מצד מדינת ישראל בעצם מבצע עופרת יצקה. מדוע הפרענו לאנשים תמימים להפוך את עזה לגן פורח? מדוע הפרענו להם להקים מקומות תעסוקה לתושבים האומללים ? הרי נסוגונו מהרצועה עד המטר האחרון, פרקנו את הישובים שלנו והוצאנו משם את התושבים היהודיים. אין ספק כי מבצע עופרת יצוקה הוא זה שגרם לפלסטינים להפגיז אותנו בשנים שקדמו לו. יש להם יכולת לראות את העתיד, לכן הפגיזו אותנו מראש.

ראש הממשלה, אריאל שרון, ליכוד: "אומרים לי כי ההתנתקות תתפרש כנסיגה מחפירה תחת לחץ ותגביר את מתקפת הטרור, תציג את ישראל ברפיונה, ואת עמנו כעם שאינו נכון להילחם ולעמוד על שלו. אני דוחה על הסף את האמירה הזאת".
חבר הכנסת אופיר פינס, עבודה: "אני צריך להודות לאריאל שרון מעל הבמה הזאת על זה שהוא נותן לי ולרעייתי תקווה שהבן שלי, לכשיתגייס, לא יצטרך לשרת את עם ישראל ברצועת עזה".
חבר הכנסת רן כהן, מר"צ: "ההתנתקות טובה לביטחון. הנה, נאמו כאן אנשי הימין ודיברו על הקסאמים שיעופו מכאן לשם. מתי עפים קסאמים על שדרות? לאחר שיצאנו מרצועת עזה או כאשר אנחנו נמצאים ברצועת עזה? מתי הטווח שלהם גדל – כשיצאנו משם או כשאנחנו נמצאים שם? אני אומר לכם, מי שרוצה היום לחוס לא רק על שדרות אלא גם על אשקלון, על שתיהן, צריך להבין שאם לא נצא מרצועת עזה, בתוך שנתיים-שלוש, אולי שנה, הטווח יגיע לאשקלון.
חברת הכנסת אורית נוקד, עבודה: "אני רוצה להאמין, שכתוצאה מהפינוי והיציאה מעזה, הזרם הפלשתיני המתון יתחזק, הטרור יפחת".
השר שאול מופז, ליכוד: "אני משוכנע כי המהלך הכרחי ונכון. יש בו כדי להעניק יותר ביטחון לאזרחי ישראל ולהפחית את העומס המוטל על כוחות הביטחון, בלי לגרוע מיכולתם של צה"ל וכוחות הביטחון לתת מענה יעיל לכל איום בכל נקודת זמן".
השר מאיר שטרית, ליכוד: "יש טענה שיהיה איום על יישובים בנגב, ושראש הממשלה או אנחנו בורחים מטרור. אני עוד לא שמעתי טענה מגוחכת כזאת".

48 בהצלחה רבה  (לת) תמר
  • 05:47
  • 16.10.12

49 מעולה אנרכיסט
  • 06:08
  • 16.10.12

סוף סוף יש בשביל מי להצביע. הדיכוטומיה המדומיינת בין ״סמול״ ו״ימין״ היא מרכיב חיוני של המערכת המסואבת הקיימת. באמצעותה יוצרים את הרושם המוטעה כי מתקיים כאן ״מאבק אידאולוגי בין שתי אלטרנטיבות ״, בעוד שלאמיתו של דבר כולם מעוניינים באותו הדבר: הכחשת המציאות והמשך הריקבון הקיים. פרוק רדיקלי של המושגים המדומים הוא תנאי הכרחי להבראה.

50 לא טבעונים- לא קונה סטודנט
  • 06:09
  • 16.10.12

מי יכריז ראשון על חיסול המשקים המתועשים?

51 אלדד יניב, נותרת אותו נהנתן מסואב, רק שכעת אתה נהנה מפוזת ה'מיתטהר' תוך פגיעה באלה שלקקת פינכתם אך אתמול. שרגא גא גא
  • 06:35
  • 16.10.12

אדם חסר מודעות עצמי במידה כה מופרזת עד כדי כך שמעז להציג עצמו כ'מתעורר'
הלוא כל ה'קמפיין' המעוות הזה שלך ניסמך על הבטחון העצמי שמקנה לך אותו כסף מזוהם שנצבר בידך ב'אותן שנים'. השב את הכסף , חזור לדירה צנועה, בגדים צנועים, חשבונות בנק צנועים ורק אז תחזור אלינו.
אלדד, ראה- אתה צעדת וייעצת לגדולי האומה, זהו! הם השתמשו בך, לא היית אחד מהגדולים, היית כלי בידם. הם צברו נסיון וזכויות בשדות הקרב, בחזיתות הפוליטיות, המדיניות וכו'- שם התחשלו, שם קנו בדם ויזע את 'זכותם' להיות ציניים, אכזריים - או במילים אחרות מ נ ה י ג י ם ! ואתה, מה? ילד מפולפל וחסר עמוד שידרה, לוחך, שראה זוית צרה לפרק זמן קצר ורץ לספר...
שב, לצד דפני ורגב קונדס ותחזור למימדיך- אדם שחצן וסתמי שכמוך.

52 כמו חרקים הם מעופפים אל האור הגנוז בתוך המלכודת! RR
  • 06:36
  • 16.10.12

שיטת הבחירות ההרסנית הזאת היא אם כל חטאת! רסיסי מפלגות ומפלגות בוטיק הביאונו עד הלום. . ביבי לוקח את הבחירות בהליכה כי יש לו 67 מנדטים ואילו למרכז- שמאל- ערבים אין אפילו רב חוסם. כרטיס הטיסה ל20 בחודש ההוא כבר הוזמנו!

53 מעולה תמיר
  • 06:39
  • 16.10.12

מאחל לכם לפחות עשרים אלף קולות, מכל הלב...

54 סוף סוף יש אלטרנטיבה ויש במי לבחור - פשוט בא להקיא מכמות ההזויים במדינת היהודים  (לת) נאוה
  • 06:41
  • 16.10.12

55 יש לו אלקטורט של סרדין עטוף בעיתון (העומד לפני פשיטת רגל)  (לת) מי שיושב בבארים בת"א
  • 06:45
  • 16.10.12

56 איפה הלינק למסמך העקרונות בן 3500 מילה?  (לת) תוהה
  • 06:45
  • 16.10.12

57 "ארץ חדשה" נשמע כמו מערכון מ"ארץ נהדרת"  (לת) עופר
  • 06:48
  • 16.10.12

58 מהשמאל הלאומי לשמאל היהיר רון
  • 06:49
  • 16.10.12

בעעעעע....

59 אלדד, מה אקהרט טולה, ממנו לקחת את שם המפלגה היה אומר על "מלחמה ב..."? בקצב הזה נישאר ללא יצוג בכנסת למפלגה המבטאת את זכויות האזרח, כחופש הביטוי, דבר שכל כך נדרש בישראל (ראה למשל הצנזורה בגל"צ). בבקשה גלו אחריות!  (לת) כוחו של הרגע
  • 06:49
  • 16.10.12

60 ושוב דה-מרקר משתף פעולה עם האיש שעשה את הונו מחיבור בין הון לשלטון ועכשיו...  (לת) יש לו זמן לקשקש לנו במוח עם שטויות
  • 06:53
  • 16.10.12

61 אלדד יניב הוא אחד האנשים המחליאים שיש  (לת) מוטי
  • 07:10
  • 16.10.12

62 נו באמת... רק מפני שלא תוכלו להתמודד במרצ אז שווה לשרוף לה קולות?!? אלדד
  • 07:25
  • 16.10.12

אני מקווה שהעם יהיה קצת יותר חכם ולא יצביע למפלגות כאלו...

63 "ארץ חדשה" -מדינת תל אביב ד"ר מתי דגן
  • 07:25
  • 16.10.12

על כוס בירה בפאב תל אביבי , הכריזו על הקמת מפלגת צדק חברתי ,
נלעג !!!

64 תפסיקו להקים מפלגות שמתחרות על קולות השמאל נינה
  • 07:29
  • 16.10.12

זה בדיוק מה שמביא לנפילתו!

65 ינבי מה תניב? עוד קצת מיץ זבל...  (לת) וילי
  • 07:45
  • 16.10.12

66 מקווה שהבריון שבך הוחבא עמוק בפנים דרור
  • 07:47
  • 16.10.12

מקווה שהפעם לא תנהל קבוצות בריונים שירוצו ברחובות וימררו את חייהם של פעילי המפלגות שאינך מייצג

67 עוד רסיס של מפלגת שמאל. מי צריך את זה? ככה מר יניב חושב להביס את הימין? חשבתי שהוא יותר חכם מזה, טעיתי.  (לת) בני
  • 07:48
  • 16.10.12

68 נראה טיפוס שלא הייתי קונה ממנו אפילו מכונית צעצוע משומשת.  (לת) אל-מוני
  • 07:55
  • 16.10.12

69 בהצלחה  (לת) אור
  • 08:03
  • 16.10.12

70 אלדד יניב ג
  • 08:04
  • 16.10.12

אי אפשר להאמין למילה אחת של אלדד יניב,מתוך ניסיון עם האיש הוא לא אמין ואפשר אפילו לכתוב שקרן.וכול מי שמכיר אותו באופן אישי יודע על מה אני מדבר.

71 רק חבל שככאלה שחרטו על דגלם את השוויון והצדק מי?!
  • 08:06
  • 16.10.12

הם מקיימים את ישיבת "היציאה מהארון" שלהם בבית עסק שידוע בהתעלמותו הבוטה מהחוקים שנוגעים להעסקת העובדים במקום. מעבר לזה אתם פשוט משעממים אותי ולכן אבחר שלא להתייחס לתנועה הנאיבית שלכם.

72 חבל לבזבז קולות של אנשי מרכז ושמאל שילכו לפח. תשתלבו במפלגה ריאלית  (לת) מייק
  • 08:09
  • 16.10.12

73 והם עוד מביאים עיתונאים לראות את ההכרזה בבר? מינימום הבנה בתקשורת. atuk19
  • 08:12
  • 16.10.12

לא מבינים שזה נראה כמו רשימה חדשה שמתמודדת לעיריית רעננה?

74 רע מאד נועם
  • 08:17
  • 16.10.12

למרות שאני בעד פלורליזם, אני יודע שכל מפלגה כזו רק גורעת מהסיכויים לעשות פה מהפך אמיתי

75 כל הכבוד ! אם התל אביבים ייכנסו לפוליטיקה... אריה גל
  • 08:17
  • 16.10.12

בעוד במחנה החושבים שהיהודים הם העם הנבחר שיעור ההשתתפות הפוליטית הוא 105%, הדעות ( הנכונות !!! ) של התל אביבים אינן מיוצגות בכנסת.
היום לכולם ברור שהמדינה ואנחנו על עברי פי פחת בשל השארת השטח לטייקונים מחד ולחובשי הכיפות מאידך.
אם גם שיעור המעורבות וההצבעה של התל אביבים יהיה 100%, המדינה תהפוך למקום שראוי לחיות בו !!!

76 למה באמת לא להצטרף או לתמוך במרצ? תל אביבית
  • 08:21
  • 16.10.12

המצע נשמע על פניו די זהה.... אולי תתן מכוחך וידיעותך ותעזור לאלו שכבר הרבה שנים נלחמים בשלטון ההון ומנסים לסיים את הכיבוש?

77 זה רעיון טוב.שיהיה בהצלחה  (לת) רונן
  • 08:23
  • 16.10.12

78 "אני לא יכול לנעול נעליים" - בתגובה על הראיון של הבוקר שאמר שביבי מחזיק דולרים בגרביים שלו רובי בוזגלו
  • 08:26
  • 16.10.12

היום בבוקר הוא הופיע בטלויזיה וסיפר "ידיעה מרעישה" שביבי מחזיק בגרביים דולרים "שחורים". מיד הלכתי לכספת שלי והוצאתי את כל הדולרים ושמתי בגרביים שלי. הלו, זה לא עובד! אני לא יכול לנעול נעליים! זה לוחץ נורא!

זה רק נדמה לי או שרק בשמאל יש חבורה של פסיכופאטים, חולי נפש שהיו צריכים לשבת באברבנאל במקום לתת להם להסתובב ברחובות.

79 ב"שתי מדינות" הכוונה היא לישראל לחילוניים ומתנחליסטאן למתנחלים...  (לת) אף שעל
  • 08:42
  • 16.10.12

80 דרכה של "המפלגה" בטוחה יורם
  • 08:46
  • 16.10.12

לפחות 100 פלצנים ובני ביתם יתנו את קולם למיזם...

81 הנה עוד מפלגת זבל רוצה להכנס לכנסת גוועלד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) שרה
  • 08:47
  • 16.10.12

82 יש שתי בדיחות בפוליטיקה אחד אלדד יניב והשניה דליה איציק שחולמת ליהיות נשיאה חה חה חה  (לת) שרה
  • 08:51
  • 16.10.12

83 להקיא.  (לת) לנגב, ושוב להקיא.
  • 08:53
  • 16.10.12

84 מצעם דומה מאד לזה של מר"צ...זה סוס טרויאני במחנה השמאל, קטן מהסוס הגדול יותר "יש לפיד-אין עתיד"  (לת) רק מר"צ לסילוק השרץ!
  • 08:54
  • 16.10.12

85 בזבוז קולות וחבל, דווקא אלדד יניב איש רציני שון
  • 08:55
  • 16.10.12

במקום לחזק את השמאל הם דווקא יביאו להקטנה שלו עם המפלגה הקיקיונית הזאת. פחות 5000 קולות למר"צ וחד"ש זה עוד כוח לימין.

חבל

86 השמאל מגיע לבחירות עם עשר מפלגות. טמטום שאין כדוג.  (לת) אופיר
  • 08:55
  • 16.10.12

87 חבל, הם לא יעברו את אחוז החסימה ורק יחלישו את השמאל.  (לת) גול עצמי
  • 08:56
  • 16.10.12

88 אתם דווקא עושים את ההפך... מגדילים את הפילוג ולא עוברים % חסימה...  (לת) לעג לרש
  • 08:58
  • 16.10.12

89 אילו המצע היה על הקמתה של המדינה היהודית בעלת הערכים הדמוקרטים הייתי רצה איתך, אבל היא לא
  • 08:59
  • 16.10.12

ברגע שאתה מכניס את המילה כיבוש, אתה מאבד אותי. כי לא אנחנו יזמנו את ששת הימים, ולכן האדמות נוספו לנו שלא בטובתנו.
התכוננו אחרי מלחמת העצמאות לתרחיש שכזה, שבו נוספות לנו אדמות שלא בטובתנו, כי הערבים הבטיחו מלחמת חורמה על האדמה שנחשבת בעיניהם לאדמתם.
עדיין הערבים שרוצים להגיע איתנו להסדר של שתי מדינות, רואים באדמות הקו הירוק אדמות ערביות.  ועד שלא ישנו את הגישה הזאת, ויכירו בהן כיהודיות, אין ספק שהם ימשיכו להילחם עליהן.
כשנצא מהשטחים: עמדות הפתיחה של קווי 67, יקלו את מלחמתם בנו.
סוגייה שנייה שעולה מאי הכרתם באדמות היהודיות בתוך הקו הירוק, הוא סוגיית ערביי ישראל, שגם הם רואים באדמות הקו הירוק אדמות ערביות.
אם כך, אין להם שום סיבה להיות נאמנים למדינה היהודית, והם רוצים להפכה למדינת כל אזרחיה, שבה יפתח חוק השבות לכולם, ולא ירחק היום שבו הפליטים יציפו אותנו במלוא המשמעות של המספר המדהים שנוצר על ידי השארתם כפליטים, עוד מהמלחמה ההיא ועד היום. ולא רק הם: אלא בניהם ובני בניהם וכל הדורות הבאים עליהם לטובה.
אם כך ישראל היהודית תהפוך מכוח הדמוגרפיה למדינה ערבית, ואנחנו אנא אנו באים? למדינה ערבית, רודנית טיפוסית, שחייו של היהודי הם הפקר, הפרעות יחזרו כך או אחרת. והדמוקרטיה? הצחקת לי את הציציות 

90 ''תל אביב היא ההמצאה הכי טובה של העם היהודי'' ברוך
  • 09:00
  • 16.10.12

ועל זה אומרים אוי וי.......
ההיסטוריה, למעשה, מתחילה מיום הולדתי, או נכון יותר מאז שאני זוכר את עצמי, אין עבר מפואר, אין דרך עשירה, אין הישגים כלום, רק כאן ועכשיו, אני מזמין אותם לסיבוב בעיר איתי וזה לא יהיה כל כך נעים לעין/אוזן/אף/מעיים,
שיהיה להם בהצלחה

91 חב'רה אתם מגניבים... מנדטים לימין  (לת) די להתפצל כמו אמבות
  • 09:04
  • 16.10.12

92 מצחיק/פאתטי/מנותק,מחק את המיותר  (לת) יונתן מהשומרון
  • 09:05
  • 16.10.12

93 במקום "ארץ חדשה" הייתי מציע לכם את "דברים בעלמא" שריקרק
  • 09:07
  • 16.10.12

אם שותים בירה וברקע שלמה ארצי שר "ארץ חדשה" אז זה אומר שצריך להקים מפלגה חדשה על פי שם השיר????

94 זוג נוכלים חסרי מצפון, אבל למה הארץ משתף פעולה?!  (לת) לא רוצה להזדהות
  • 09:09
  • 16.10.12

95 רני בלייר זה לא הסטלן הזה עם המריחוואנה ?  (לת) שמוליק
  • 09:14
  • 16.10.12

96 אני ואפסי עוד  (לת) לא נשכח
  • 09:14
  • 16.10.12

97 סוסון טרויאני. לפיד ואולמרט - הסוס הטרויאני. אמת בקלפי
  • 09:16
  • 16.10.12

מתי המצביעים הבורגניים הזחוחים של המרכז-שמאל (השפוי) יבינו שהם כאן במלחמת התשה ולא במשחק רשת עם חיילי פיקסלים. אין פתרונות אינסטנט שיעלימו את הדתיים ואת המלחמות. אין כפתור שאפשר לסובב כדי שפתאום יהיה מספיק כסף לכולם. פתרונות, ולו גם חלקיים, צריך לייצר באורך רוח ותוך נכונות לשאת בהפסדים במעלה הדרך. את זה יכולה לעשות רק תנועה מגובשת ובטוחה בעצמה, לא מפלגת מדף וסקרים.

98 נשמע מעניין מאוד. אנשים ראויים וטובים (איפה ארי פולמן בלייר ?). אם ייראו כמו רשימה רצינית אולי יהיה טעם לצאת להצביע..  (לת) ד
  • 09:21
  • 16.10.12

99 למה נטשת את סוציאל-נציונל הישראלית???  (לת) אבי
  • 09:26
  • 16.10.12

100 פשפשששששששששששששששש חכמוני
  • 09:31
  • 16.10.12

עוד פשפש שרוצה לעלות למעלה וירצה לגנוב קולות של כמה פשפשים תל אביביים.

101 אלדד יניב ? מזל שיש חוק התישנות !!!! הוא אבי אבות של הקמפינים המלוכלכים....!!!!!!!  (לת) גורג
  • 09:33
  • 16.10.12

102 הוא נראה "טיפוס" שלא הייתי קונה ממנו גם מכונית צעצוע משומשת.  (לת) אל-מוני
  • 09:47
  • 16.10.12

103 הצעת שם יעקובוס
  • 09:53
  • 16.10.12

הנה שם מגניב למפלגה החדשה: מפא״י, קרי: מפלגה אנרכיסטית ישראלית. בהמשך הדרך ודאי תחבור אליהם ״עצמאות״, הרואה עצמה כממשיכת דרכה של מפא״י ההיסטורית. או אז נוקד תביא את הקיבוצים, שמחון יביא את המושבים, אהוד יביא את המזומנים, והמפלגה תעבור את אחוז החסימה ותוכל להצטרף אחרי הבחירות לממשלת ביבי על מנת להילחם על עקרונותיה ״מבפנים״.

104 רעיון יפה? אם יחזיק מעמד...לא ידוע ענת
  • 09:54
  • 16.10.12

קשה לנתק את הימין והשמאל מהמציאות הפוליטית היומיומית שלנו. זה הדלק שמבעיר את הפוליטיקה ומאפשר באמת את מלחמת העגבניות, ורוב העם (שאינו תל אביבי) משחק את המשחק.
עוד לא קראתי את המצע שלכם, אבל תזהרו לא לשדר תחושת ניתוק מהמציאות ושיהיה לכם בהצלחה.

105 תודה לך אלדד יניב מכל הלב !  (לת) ב.נתניהו
  • 10:00
  • 16.10.12

106 אלדד יניב יכול להיות פוליטיקאי מדהים  (לת) אבל לצערי אין מקום למפלגות חדשות
  • 10:04
  • 16.10.12

107 בקיצר עשו קופי פייסט לאידיאולוגיה של שלי יחימוביץ. מה מונע להצטרף אליה? כנראה האגו ולכן זו פוליטיקה ישנה בדאווין של בר שכונתי.  (לת) משק בית קטן
  • 10:06
  • 16.10.12

108 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח  (לת) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  • 10:24
  • 16.10.12

109 אלדד לך שתה עוד בירה שליש  (לת) ותישן טוב על המצח
  • 10:29
  • 16.10.12

110 רק הקים את השמאל הלאומי וכבר זו תנועה של "פוליטיקה ישנה"?  (לת) קיטו
  • 10:30
  • 16.10.12

111 איך בדיוק אני יכול לדעת מה המצע שלכם אם לא טרחתם לציין איזה בירה הזמנתם?  (לת) השמאל שופך לאגר
  • 10:30
  • 16.10.12

112 מעניין שלא רואים עליהם את הטפשות... אם הם חושבים שבאמת יש מקום לעוד "מפלגה" ושיש להם סיכוי אז הם באמת כסילים גמורים .  (לת) יש כסילים בארץ
  • 10:46
  • 16.10.12

113 קיצר הם רוצים ארץ חדשה בדמות השמאל הישן כי מילה רעה על השמאל לא תשמעו. עוד שני שמאלנים שהקימו מפלגה.  (לת) אבי
  • 10:53
  • 16.10.12

114 האהבלים הללו פוגעים בשמאל העלוב גם כך. השמאל מחזיק בקושי במנדטים בודדים עלובים. תקומתם היא שיתוף פעולה עם הערבים לחורבן ישראל. במעשיהם הם פוגעים בסכויי השמאל להשיג גם את אותם מנדטים עלובים. שיוויון מלא לערבים זה אומר ביטול המדינה היהודית וחוק השבות. זה אומר שכל ערבי שירצה יוכל להגר לישראל, ותוך שנים ספורות נהפוך למיעוט במדינתנו. אפילו את השם ישנו לפלסטין. ראו לדוגמא מה קרא לקופטים במצריים שנדחקו לשוליים במדינתם ע"י האסלאם. משם הדרך קצרה לשחיטה של מה שנותר מהעם היהודי. אהבלים סהרורים. שמאל לאומי? כן בטח- לאומי ערבי.  (לת) טוב מאוד
  • 10:58
  • 16.10.12

115 האמת התאכזבתי א
  • 10:58
  • 16.10.12

בלייר , ממך ציפיתי ליותר ,
עוד לא למדת שמי שהולך לישון עם כלבים צפוי להתעורר עם פרעושים?

116 בלייר הוא אדם יקר, אבל סוף סוף יש סיכוי לבעוט בביבי ולחזק את שלי, אז חבל על הקולות  (לת) בחירות מכריעות
  • 10:59
  • 16.10.12

117 אז מה שבעצם שאומר לנו אלדד יניב זה: זוהר טנא
  • 11:01
  • 16.10.12

הדבר בראשון שעשיתי היה מושחת. הדבר השני שעשיתי היה מטומטם. בואו תצטרפו לדבר השלישי שאני עושה.

נשמע מאד הגיוני.

118 אין כבר מספיק מפלגות עדתיות אשכנזיות בישראל שצריך עוד אחת  (לת) תקראו למפלגה שיכונז
  • 11:05
  • 16.10.12

119 שני ענקים כאלה !!! לא חבל ללכת יחד ? הרי כל אחד בניפרד יביא לפחות 20 מנדטים . פחחחחחחחח ...  (לת) שני ענקי הדור
  • 11:36
  • 16.10.12

120 זהו נמאס לך מהשמאל הלאומי, אלדד לפחות תיהיה יציב... amit
  • 11:54
  • 16.10.12

גם הארץ החדשה יתפוס תאוצה, ואח"כ תיפול וימאס לך, ואז יבוא רעיון חדש?
איזה חוסר יציבות.

121 הזוי! אבי
  • 11:56
  • 16.10.12

וכל מילה נוספת מיותרת

122 "ישראל החדשה" אם אתם צפויים לעבור את אחוז החסימה הקול שלי שלכם. שיהייה לנו בהצלחה.  (לת) BlackMamba
  • 11:59
  • 16.10.12

123 איזה שם מטופש לבחור למפלגה נו טוף,
  • 12:00
  • 16.10.12

אנחנו לא צריכים ארץ חדשה. אנחנו צריכים להחזיר לארץ הזו, הקיימת את שפיותה ועקרונותיה מימים רחוקים בעברה כשהחיים בה לא התבססו על למי יש אייפון יותר חדש, האח הגדול, ולהיות כמה שיותר חראים אחד לשני. משום מה, לא נראה לי (והלוואי ואני טועה) ששני היאפים התל אביביים האלו ילכו בכיוון הזה.

124 חה חה חה! איזו בדיחה. אלדד יניב ושות' פשוט חיים בסרט. מי יצביע בשבילם?  (לת) שלד בארון
  • 12:07
  • 16.10.12

125 חחחחח  (לת) MOMO
  • 12:25
  • 16.10.12

126 הוא הודה בפשעים חמורים, למה הוא ושולחיו לא בכלא?  (לת) אין דין
  • 13:17
  • 16.10.12

127 אגו-טריפ (תרתי משמע) שם
  • 13:40
  • 16.10.12

במקום לתרום הכסף, ה"ה ימשיכו לחלק אותו לאלו שיש להם כבר הרבה יותר.

הם נמצאים בטריפ של
סמי הזייה או סמי בורקס...

128 קשקשן סדרתי רפניל
  • 13:56
  • 16.10.12

אז הקים מפלגה... אז מה?
האם העיתון מתכוון לדווח גם מתי הוא הולך לשירותים ועם מי?

129 הראשון שמעלה את המאבק בהסתדרות שמוצצת את דם הציבור ואת השכבות החלשות ג'ו
  • 14:04
  • 16.10.12

אם חד הורית = 800 שקל חשמל
פרזיט מחברת החשמל = 0 + צריכה כפולה מהממוצע

130 כן, נו אז מה?  (לת) נהיליסט
  • 14:39
  • 16.10.12

131 זה רק עוד פיצול קולות :( אבל
  • 14:59
  • 16.10.12

הלוואי שהיו כאן מנהיגים-פוטנציאליים בוגרים, שישכילו להבין שמה שחשוב עכשיו זה להוריד את ממשל הימין המשוגע מהשלטון, ולפיכך דרושה רק מפלגת שמאל-מרכז אחת שנוכל להתאחד סביבה.

132 קראתי את התגובות. למה לא מאמינים להם? לא כולם רוצים בשינוי? שושו
  • 15:18
  • 16.10.12

מעניין. כולם בוכים ורוצים שיהיה אחרת. כשמישהו יוזם את זה כל הבכיינים יורדים עליו ודנים אותו. האם זאת קנאה או חוסר אמונה או משהו אחר? קדימה יצרה מפלגה חדשה כדי להיפרד מהליכוד וכדי ליצור משהו חדש שיהיה לא שמאל ולא ימין וזה הצליח להם בבחירות בזמנו. אז למה לא להאמין שזה אפשרי? אני בעד. במיוחד שהם מבטיחים לא לפגוע בשמאל ולהסתמך על הסקרים לפני הקלפי. אני לא מכירה אותם. אבל ניצפה בסרטים. אני מאמינה שיש ליצור מפלגה כזאת. חוץ מדבר אחד. לא מאמינה בשתי מדינות על אותה הארץ. אני בעד מדינה אחת לשני עמים. נקודה. לא רואה כל אפשרות אחרת לשלום.

133 בדיוק מה שהיה חסר לנו עוד מפלגת " בוא ניקח קולות בוחרים ונזרוק לפח". כמה אגו יש לאנשים האלה ולמה הם רוצים שמשהוא יקרה אבל מחלישים את הצד שתומך בהם!! תצטרף למפלגה,תשקיע ותשנה למרות שזה ארוך ולא מספק מידיית!  (לת) שינוי אמיתי
  • 16:05
  • 16.10.12

134 מפלגת האלדד ינבים מיקי
  • 16:05
  • 16.10.12

זה מה שקורה שאנשים הזויים מקמים מפלגה הזויה

135 תמיר חג'ג' איננו איש "מחאה חברתית",אלא פושט רגל שמסרב להחזיר את חובותיו,אבל יש לו די כסף כדי לא לעבוד ולשחק בפוליטיקה.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 16:07
  • 16.10.12

136 הליצנים האלו לא מבינים שלשמאל הקיצוני אין מספיק ציבור כדי להקים שפע של מפלגות.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 16:09
  • 16.10.12

137 כל 300 מצביעי הברים בת"א שלכם בארץ אחרת - אני ואפסי עוד  (לת) מיכל
  • 16:15
  • 16.10.12

138 בהצלחה! בכל מקום שאפשר להכות את הימין ההזוי - זאת רק ברכה!  (לת) מושיק
  • 16:29
  • 16.10.12

139 ממי הוא עושה צחוק?  (לת) צחקולי
  • 16:29
  • 16.10.12

140 אולי תנסו איך לומר "יחסים אינטימיים"ותעזבו אותנו בשקט  (לת) מיקי
  • 17:08
  • 16.10.12

141 שופט בית המשפט העליון קבע, שאין כיבוש ! יש לכבד את החלטתו.  (לת) נירה
  • 18:00
  • 16.10.12

142 לראש הממשלה אין תקציב לכיסים במכנסיים.... גם די נוח למדי להסתובב עם סטיפה של דולרים בגרביים (ביבי מסתובב עם נעליים הגדולות בחמישה מספרים, להשאיר מקום לסטיפה..... נחום שחף
  • 18:24
  • 16.10.12

לו האיוולת הייתה מקצוע נחשב באוליפיאדה יכולתם אתם שמאל נאור להביא הרבה כבוד למדינה.
חבל.

143 משעשעת העובדה שאתם לא מתייגים עצמכם כמפלגת שמאל, אבל במצע שלכם סיום הכיבוש הוא רכיב עיקרי, טוב שלא הגדרתם עצמכם כמפלגת ימין קיצוני, עוד היינו עלולים להתבלבל...  (לת) מפלגת הימין החדש של יניב ורני
  • 18:46
  • 16.10.12

144 ביבי נתן לו דולרים שיפרק את השמאל. הכל מתוכנן. גם לוקח קולות ממי שמעוניינים להחליף את נתניהו וגם גורם למי שקצת אדיש להציב את עצמו בבירור מול ההזויים האלה. עבודה בעיניים
  • 19:04
  • 16.10.12

תפתחו עיניים. הכל כאן למען האינטרס של ביבי.

145 מה הכי דחוף בריאן כוכב עליון
  • 19:19
  • 16.10.12

מסכים עם כל המצע שלכם אבל הכל בעדיפות שניה לשינוי שיטת הממשל וחיסול האוטוקרטיה הדתית שכבר שולטת פה מעל שנות דור. החלופה היחידה לשינוי שיטת הבחירות והממשל היא מלחמת אזרחים עקובה בסגנון אמריקניך

146 אלדד יניב - איש ההון והשלטון, היהפוך זאב את עורו?  (לת) אורן
  • 20:53
  • 16.10.12

147 מפלגות שמוקמות במרתפי בירה.-ברלין שנות העשרים.... יהודי
  • 20:56
  • 16.10.12

איזו החלטות מושכלות מקבלים על כוס בירה טובה...........................

148 בוא ניתן לשלי יחימוביץ' להלחם בקפיטליזם החזירי אוינק
  • 19:03
  • 17.10.12

אתה תשב בנחת ותשתה את הבירה שלך.

149 יקבלו 3000 קולות שהיו הולכים למפלגה נורמלית, יילכו לאיבוד, פרושו של דבר חיזוק הלאומנים  (לת) קתו הזקן
  • 19:40
  • 17.10.12

150 תסתפק בכמות יפה של טוקבקים מייק
  • 09:01
  • 18.10.12


חבל על הזמן שלך ושלנו

151 אין פוליטיקה אחרת. כח הולך לכח הולך לכח הולך לכח. כך היה וכך יהיה.  (לת) מיקי
  • 17:42
  • 18.10.12

152 ברוכים הבאים...... רותי
  • 19:11
  • 18.10.12

הגיע הזמן שיקומו אנשים שהיו "ליד הצלחת" וראו ושמעו את כל השחיתות ויכולים לספר לנו מי איך וכמה סובבו אותנו בכחש.
הגיע הזמן של "מושחתים נמאסתם" ואתם תהיו אלה שחושפים אותם. בהצלחה.

153 מאחל להם30-40 אלף קולו...חחח ...טוב מאוד  (לת) ימנית
  • 19:38
  • 18.10.12

154 נשמע אחלה אבל הוא שמלאני ב
  • 18:02
  • 27.10.12

אז אין סיכוי

155 ארץ חדשה ורד
  • 15:26
  • 06.11.12

ב ה צ ל ח ה !!!

הלוואי !!!

156 אלדד יניב ארץ חדשה יסמין
  • 13:27
  • 03.12.12

אלדד יניב לא אתה ולא חברך ראויים להיבחר לכנסת. אתם אנשים " קטנים " אשר חוץ מרכילות זולה אין לכם מה להציע!!!

157 הבחירות הלל נאמן
  • 11:51
  • 11.12.12

אני בעד. אצביע לכם.

158 לא שמאלני ניצה
  • 05:51
  • 28.12.12

אני תומכת במטרה אם אתם באמת עזבתם את השמאל שלא הביא שום דבר טוב לארץ, אלה ההיפך.

פעילות
המלצות