מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סקר "הארץ": 25 מנדטים לאולמרט-לבני-לפיד || מפלגת מרכז בראשות אולמרט תגבר על הליכוד

אם יחברו השלושה, למפלגתם סיכוי להיות הגדולה ביותר. ואולם, גם אז לגוש הימין רוב שיאפשר לנתניהו להרכיב ממשלה. דרעי בראש ש"ס מגדיל את כוחה

ערב ההכרעות האישיות הנוגעות לשלושת שחקני הספסל של המערכת הפוליטית - אהוד אולמרט, ציפי לבני ואריה דרעי - ובעוד המפה הפוליטית מיטלטלת ועוברת זעזועים, צירופים ועזיבות מדי יום, מתברר שגוש ליכוד-ימין-חרדים שומר על הרוב שלו בכל תרחיש אפשרי של איחוד, מיזוג, או חיבור בשורות גוש המרכז-שמאל.

>> בחירות 2013: כל הדיווחים, הפרשנויות והסקרים

גם כשאולמרט ולבני משלבים ידיים, או לחלופין כשלבני חוברת לשלי יחימוביץ' - הגוש שמנגד, גוש השלטון, גוש "השותפים הטבעיים" אינו מאבד את הרוב שלו ובנימין נתניהו אינו מתרחק מתפקיד ראש ממשלת ישראל גם בקדנציה הבאה. במקרה הרע, מבחינתו, הוא ייאלץ להזיע קצת יותר לפני שיגיע לקו הגמר.

כך עולה מסקר מיוחד שנערך שלשום, (יום ג') בעבור "הארץ", על ידי חברת דיאלוג, בפיקוחו של הפרופסור קמיל פוקס מהחוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב. הסקר בדק שלושה תסריטים אפשריים לחלוקת מנדטים בבחירות שייערכו ב-22 בינואר: 1. תרחיש שבו לא חל כל שינוי בסדר הכוחות הנוכחי והידוע; 2. תרחיש שבו לבני חוברת ליחימוביץ'; 3. תרחיש שבו אולמרט מקים מפלגת מרכז יחד עם קדימה של מופז, לבני, ו"יש עתיד" של יאיר לפיד, ובמקביל אריה דרעי מוצב בראש ש"ס כחלק מהנהגה משותפת עם היושב ראש הנוכחי, השר אלי ישי.

בתסריט הראשון גוש הימין גורף 65 מנדטים מול 55 לגוש השמאל. כמו בכנסת היוצאת. פרישתו של השר הפופולרי, משה כחלון, מרשימת הליכוד לא פגעה כלל בליכוד. העבודה ממשיכה להפגין יציבות עם הקידומת 2. גם ביתר המפלגות התזוזות מינוריות.

בתסריט השני, תסריט שלי-ציפי, משהו דווקא כן קורה בזירת הלחימה הבין-גושית. הימין מאבד שני מנדטים שנודדים לשמאל. 63-57 בהתאמה.

מתברר שלבני, בכוחות עצמה, מצליחה לגרום למיני-מהפך הזה ולהניע שני מנדטים של מצביעי ימין מתונים למפלגת העבודה, שמזנבת בליכוד בפער של 3 מנדטים בלבד.

התסריט השלישי הוא המרתק מכולם. גם בו, חרף כל השינויים והדרמות, גוש הימין אינו מאבד את הרוב שלו: 63 מנדטים. אלא שבתסריט זה מפלגת אולמרט-לבני-לפיד גורפת 25 מנדטים, והליכוד יורד ל-24 בלבד. דרעי מביא לש"ס שלושה מנדטים נוספים ויקרי ערך, ומעלה אותה ל-14. לכאורה, דרעי הוא שובר השוויון. הוא האיש שעל פי חזונו של החבר הטוב חיים רמון, ייקח את 14 המנדטים שלו, יחצה בדילוג את הקווים ויעניק לאולמרט את הרוב להקמת ממשלה; בגלל חברותם, בגלל החברות עם רמון ובגלל היחסים הידידותיים עם לבני.

אולם זה רק לכאורה ולכאורה ענק: דרעי לא יפעל נגד האלקטורט של ש"ס, שהוא ברובו הגורף אלקטורט ימני מובהק. הוא לא יעשה מעשה הנוגד את הדנ"א של מצביעיו, של הרב עובדיה יוסף ושל מועצת החכמים. אם לגוש המרכז-שמאל היו 61 מנדטים, שהיו מונעים מנתניהו להקים ממשלה, זו כבר היתה אופרה אחרת. דרעי וה"מועצת" היו מתגמשים. אבל זה לא שם, וספק אם זה אי פעם יהיה שם מן הטעם הפשוט: ברגע שהליכודניקים ה"רכים", אלה שמתלבטים בין הליכוד לרשימת אולמרט-לבני, יבינו שהם בקולותיהם ובחצייתם מעניקים את השלטון לשמאל, ואת תואר המפלגה הגדולה בכנסת ה-19 למפלגתו של אולמרט - הם יחזרו הביתה בריצה קלה ובזיעה קרה; איך הם בכלל חשבו על זה?!

בתסריטים השני והשלישי, שכוללים את לבני ואת אולמרט, מתרחשת עוד תופעה מעניינת: 6-5 אחוזים מכלל המצביעים, שבסקר הראשון הגדירו עצמם כ"לא יודעים", מגבשים דעה ומוצאים לעצמם בית פוליטי. וביתר פירוט: שיעור ה"לא יודעים" הסופי, לאחר שקלול, יורד מ-15% בסקר הראשון, ל-10% בסקר השני (אופציית שלי-ציפי), ול-9% בשלישי (אופציית אולמרט-לבני-לפיד).

נתונים נוספים העולים מהסקר מגלים כי לפיד מדשדש סביב עשרת המנדטים. גם הבנקאי יעקב פרי, שישמש מספר שתיים שלו, לא יסייע להרים אותו לשמיים, לעבר 21 המנדטים שלפיד התחייב להביא לבוחריו ביום הקובע; מפלגת העצמאות של אהוד ברק אינה מצליחה להעפיל אל מעבר לאחוז החסימה, אחרי שניים-שלושה סקרים קודמים שהיטיבו איתה והראו לה לרגע את האור בקצה המנהרה. אולי מבצע קומפקטי בעזה יעזור.

עוד נבדקו בסקר עמדות הציבור כלפי ה"מיצוב" האידיאולוגי של שש דמויות פוליטיות מרכזיות: מי נראה שמאל, מי מצטייר ימין, מי נתפש כמרכז וכן הלאה. ברוב המקרים אין הפתעה: ליברמן הוא "ימין קיצוני" בעיני רוב המצביעים; נתניהו הוא "ימין מתון"; אולמרט "מרכז"; ההפתעה הבולטת היא הדרך בה הציבור תופס את שלי יחימוביץ'. בעיני רוב המצביעים, היא מצטיירת כ"שמאל מתון", על אף שהיא בורחת מן התווית הזו כמו אשה מבועתת הנמלטת מבשורה.

ואין מערכת בחירות ללא השאלה הנצחית ששום סקר אינו שלם בלעדיה, על המועמד הפוטנציאלי הנצחי, התרופה לכל מחלה, עקצוץ ומיחוש - שמעון פרס. הסקר בדק מה עמדת הציבור לגבי הצבתו של פרס בראש רשימת מרכז-שמאל מאוחדת וגדולה. 18% (כ-22 מנדטים) אמרו שיצביעו "בוודאות" לרשימה כזו. 19% השיבו ש"אולי יצביעו". נאמר שחצי מהשוקלים יחליטו להצביע, הרי שרשימת פרס גורפת כ-32 מנדטים, יותר ממספר המנדטים שיש לכל מפלגה אחרת כיום. נשאלת השאלה: מי יכתוב ראשון את המאמר שכותרתו: "רוץ שמעון, רוץ"?




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 יש רק בעיה אחת = אולמרט קצת נכלולי ויש עליו האשמות ותביעות וערעור של התביעה...  (לת) שפכטל
  • 06:10
  • 18.10.12

  •   טעות איומה לצרף את אולמרט, הוא רק יזיק למנדטים. חבל  (לת) ג'יימס כהן
    • 08:49
    • 18.10.12

  •   וביבי ממש שיה תמימה ולא נכלולית .מה?  (לת) הוא נתפס רק עם דולרים בגרביים בנתיים
    • 08:57
    • 18.10.12

  •   אולמרט קיבל מעטפות עם מזומנים מטלנסקי.נדרשו700עמודים לשופטים כדי לספר לנו שזה לא שוחד.  (לת) 30שנה חשוד בשחיתות.
    • 09:07
    • 18.10.12

  •   אני עשיתי סקר ומתברר שאם תקום מפלגה של כל המורשעים בעבירות פליליות מבין חברי הכנסת והשרים לשעבר, היא תקבל 61 חברי כנסת. אז העם לו מטומטם???  (לת) יורי
    • 09:58
    • 18.10.12

  •   יש לצרף גם את דרעי לרשימה כדי שלאחדים ממנהיגי המפלגה יהיה תיק בממשלה וגם תיק במשטרה  (לת) שר עם תיק
    • 11:44
    • 18.10.12

  •   מפלגה טובה : כשלפיד ישאל : "איפה הכסף ?" אולמרט יוכל לענות לו  (לת) זאת נבחרת החלומות
    • 11:57
    • 18.10.12

  •   דרעי לא חזר להנהגה? את אולמרט זיכו  (לת) שרה
    • 13:57
    • 18.10.12

  •   אין שום בעיה - אולמרט על שלל מעלליו, שפועל לטובת המדינה עדיף אלף מונים על הצדיק, ביבי, שפועל לטובת עצמו בד"כ תוך הסתה והסחת דעת.  (לת) ערן
    • 17:09
    • 18.10.12

  •   הבלוף שלכם (סקר הארץ) לא עובר את רף האינטגריטי הנמוך ממילא של קוראיכם. זה משדר פאניקה.
    • 19:06
    • 18.10.12

    רואים לפי התגובות.

  •   אני מת להגיב ולא יכול בגלל הצנזורה באתר. Yigal Cohen
    • 21:09
    • 18.10.12

    רציתי לומר מילה טובה על אולמרט, וצר לי שאתם לא מרשים ולמרות שאתם מרפסמים כל דיבה נגד אולמרט כולל את אלה האומרים ששלושת השופטים המושחתים (ויש אומרים חמורים), קיבלו שוחד מאולמרט, כולל טוקבק האומר שיש לעצור את השופטים לחקור אותם ולשלוח אותם לבית הסוהר(הסדר אצל הביבון לא עקרוני, אפשר להתחיל מהסוף)אבל מצנזרים כל נסיון שלי להגן עליו, ולכן אמנע מלהגיב.

  •   יורי: והרוסים מצביעים לליברמן שדופק אותם.  (לת) הבנת?
    • 17:05
    • 19.10.12

  •   העובדות השופט
    • 15:37
    • 08.11.12

    אוי את כל כך רדודה....את אולמרט זיכI? נו באמת....אפילו עובדה פשוטה את לא יודעת....אגב גם על האישומים שזוכה בהם הוגש עירעור!!!

02 הסקר הזה מראה לי שדווקא יכול להיות מאוד מעניין במוצאי יום הבחירות.  (לת) POI
  • 06:11
  • 18.10.12

  •   לי הסקר מראה שצריך להתחיל לשאול מה היתה עלות הסקר - הרי ברור שסקר במיליון דולר יהיה קצת יותר רציני וקצת יותר קרוב למציאות מסקר בעשרת אלפים שקל. מוכרים לנו מוצר סוג ב', או שנדמה לי ?!  (לת) יוסי
    • 09:02
    • 18.10.12

  •   סקר במיליון דולר איננו סקר מוטה אלא סקר קנוי....  (לת) כסיף
    • 15:42
    • 18.10.12

03 ויקראו לה מפלגת "רק לא ביבי". גם אם ישימו בראשה את בני סלע השמאל יצביע עבורו..השתגעתם לגמרי  (לת) אח השנאה
  • 06:17
  • 18.10.12

  •   לך תאכיל רבנים על חשבונך יא מאמין בשניקל.. שאובידה יוזף יחיה על חשבונך אפי
    • 07:28
    • 18.10.12

    אני אשנא פחות - עד אז ברור מה האיום מספר אחד על מדינת ישראל..
    לא מוזר שרוב האסירים ומקורבי השילטון חובשים כיפה? לא מוזר שכל נפיחה נהיית "רב"?

  •   בדיוק. נהיינו כמו הימין, יאללה ביתר.  (לת) נמאס מהטיפשות
    • 08:01
    • 18.10.12

  •   אם ביבי ירוץ עם מצע בחירות שיש בו הבטחה אחת: "אני מבטיח להרוג את כל אזרחי ישראל, או במלחמה, או מעוני, או ברעב", מטומטמי הליכוד שמצביעים לו רק כי הוא ביבי, יצביעו לו שמאלן
    • 16:58
    • 18.10.12

    אח, הטיפשות...מזל של ביבי שיש קבוצה קבועה וגדולה של אנשים כל כך טיפשים במדינה הזו.

04 אל דאגה יש במדינה מספיק אהבלים שיצביעו ביבי  (לת) יוסי
  • 06:18
  • 18.10.12

  •   כן כי מי שמצביע אולמרט הוא ממש גאון בני
    • 07:52
    • 18.10.12

    אולמרט עבריין מורשע, לבני חסרת כל אישיות, לפיד עיתונאי מטומטם, ודרעי עוד עבריין מורשע - הצוות המנצח של השמאל מול ראש ממשלה מוצלח ביותר בעולם המערבי.
    הדבר המפחיד באמת הוא שיש אנשים כמוך בישראל.

05 שהעבריין המורשע אהוד אולמרט ישב במעשיהו עם משה קצב שם יקימו ממשלת צללים  (לת) וצדק לכל
  • 06:23
  • 18.10.12

06 גם בבחירות 2009 קדימה גברה על הליכוד, אחד שמבין
  • 06:26
  • 18.10.12

מספיק להטעות את הציבור עם המונח "מרכז שמאל". הגוש הזה כולל 10-11 ח"כים ערבים שפסולים לקואליציה.

07 אם בכל מקרה יש רוב לימין,האם לא עדיף להצביע ישירות ביבי ואז הוא יוכל להבחר בלי המפלגות החרדיות ובא לציון גואל,,רק מה השינאה מעבירה אותכם על דעתכם ה"ליברלית ותעדיפו עשר מפלגות קטנות מוצצות דם על האפשרות שביבי יבחר שוב,מה שיקרה בכל מקרה על אפכם וחמתכם  (לת) שקד,ירושלים
  • 06:27
  • 18.10.12

  •   לא לא עדיף. לא צריך להצביע עבור מי שיש לו הכי הרבה סיכויים- זה לא תכנית ריאליטי.. עדיף להצביע עבור מי שמאמינים בדעות שלו ובדרך שלו- למשל צדק חברתי, תכנון ממשלתי ולר רק "כוחות השוק הקדושים" ועוד כל מיני דברים- להצביע לביבי זה להצביע לדרך שלו ועל הדרך גם להצביע למפלגות החרדיות. ביבי יכול היה לעשות עסקים עם קדימה ולשנות את מצב גיוס החרדים אבל החליט לדבוק ב"שותפות הטבעיות" כלומר בחרדיות. זה לא קשור לשנאה לביבי אלא חוסר אהדה לדרכו. ודרך אגב - זה נכון ביבי כנראה יבחר עוד פעם אבל כדאי שתהייה לו אופוזיציה לוחמת אמיתית שתציע אלטרנטיבה לקראת הבחירות הבאות- בקיצור - רק שלי...  (לת) ריאל פוליטיק
    • 21:55
    • 18.10.12

  •   להזכירכם, ציפי לבני "המהוללת" הציעה לחרדים יותר כסף.  (לת) אני סתם במקרה כאן
    • 01:15
    • 19.10.12

  •   להזכירך,אם לבני היתה מסכימה לבזיון שנתניהו לקח בשתי ידיים - היא היתה ראש הממשלה היום  (לת) רונן
    • 00:24
    • 20.10.12

08 איזה משחקים בכאילו.. גוש עאלק  (לת) בלה בלה
  • 06:29
  • 18.10.12

09 רמת גן גאנר
  • 06:31
  • 18.10.12

לא!!!!!!!!!!!!!!!!! מושחתים הביתה. העם רוצה לחזור למפלגת העבודה ולליכוד גדולים. לא רוצים את קדימה, מתפלגת ההתנתקות , ההתכנסות והנסיגות החד צדדיות שהוכיחו עצמן ככישלון. מפלגת מושחתים, אופורטוניסטים ציניים שחיפשו שדרוג מבלי לראות את טובת העם, מבלי לראות רחוק את השלכות מעשיהם.
אסיים בבדיחה: איך מכניסים 4 מושחתים לפוקסווגן? שניים מקדימה ושניים מאחורה גם כן מ"קדימה".

10 עבריין מורשע יגאל את השמאל מבידודו בישראל עפ"י אומדני הארץ איתן
  • 06:38
  • 18.10.12

שיא היושרה והכנות בלהאמין בעבריין מורשע להלן מר אולמרט יחד עם העבריין המורשע רמון יביאו תרופה למחלת השמאל הקורס.
ממש סקר-שקר של עברייני הארץ.

11 בישראל גודל הגוש הוא זה שקובע אלדד
  • 06:38
  • 18.10.12

גם אם תהיה מפלגת שמאל עם 59 מנדטים זה לא מבטיח לה את ראשות הממשלה. בדיוק בגלל זה מי שמעוניין בהחלפת הממשלה לשמאל-מרכז חייב להצביע מרצ... כל שאר מפלגות ה"שמאל" עלולה ואף צפויות לחבור לימין!

12 לא נמאס לכם לשמש שופר תעמולה? מצד אחד: "ליכוד-מפלגה אשכנזית מזדקנת" , מצד שני-"הטרויקה תעבור את הליכוד והנה סקר שלנו המוכיח זאת". ל-NYT לפחות היתה ההגינות להצהיר על הטייתם הפוליטית טרם מערכת הבחירות בארה"ב.  (לת) כבשה פועה
  • 06:41
  • 18.10.12

13 ומה התוצאות אם בן גוריון ישוב משדה בוקר  (לת) זרח ורהפטיג
  • 06:43
  • 18.10.12

  •   להערכתי - לבן גוריון אין סיכויים אם אריק שרון ישכב בראש רשימה ימנית.  (לת) נציג השבט הלבן
    • 08:26
    • 18.10.12

  •   "אם אריק שרון ישכב בראש רשימה ימנית...", מגיב 08:26 תודה על ההומור המושחז.  (לת) סמי מפ"ת
    • 08:48
    • 18.10.12

  •   מה נשאר לנו חוץ מהומור? מבחינת אולמרט צריך לקחת בחשבון שהתפנו אצלו 4 מישרות - מנכ"ל/פודל, שולהזקן שותקת, עו"ד חבר נאמן, ומשרד נסיעות.... .  (לת) כסיף
    • 15:40
    • 18.10.12

  •   האמת? אף אחד לא קורא את אולמרט נכון. הוא מכוון לתפקיד נשיא המדינה: עוד בית, בירושלים, נסיעות ואופציה לנובל.....  (לת) כסיף
    • 15:40
    • 18.10.12

  •   לסמי אל תשכח שהוא חבר לשמאל כדי להציל את משפחתו מהכלא  (לת) ימן
    • 07:37
    • 19.10.12

14 מרתק לצפות בתהליך הדקדנטי שיוביל את המדינה הזו לבערות, עוני והקצנה לאומנית. ק
  • 06:44
  • 18.10.12

לא המדיניות הכלכלית הנאו-ליברלית נוכח המחאה החברתית, לא ההעדפה המובהקת את הציבור החרדי-טפילי נוכח קריסת חוק טל, לא השיתוק המדיני, הרעת היחסים הבינלאומיים של ישראל (ליברמן), הטיפול המרושל והפתטי בסוגיה האירנית, לא ההובלה העיוורת לקראת מדינה דו-לאומית (או לא-דמוקרטית). כלום כבר לא עוזר - ציבור הבוחרים איבד זה מכבר את שיקול הדעת והמגמה רק צפויה תתחזק. מול הדמוגרפיה של המגזרים הדתיים-חרדיים-ערבים אין הרבה מה לעשות.
מפחיד לחשוב איך תראה המדינה הזו בדור הבא.

15 אין עתיד יעקובוס
  • 06:44
  • 18.10.12

והיוצא מכל זה הוא שעתידנו תלוי ברצונם הטוב של שני עבריינים: אולמרט ודרעי. אנו מעדיפים ללכת לגהינום בראש מורם מאשר לגן העדן המדומה בהנהגת שני אלה.

16 There's just one thing, that's getting in the way .... Lilly Allen
  • 06:45
  • 18.10.12

השמאל מיואש :)

17 כמה פלפול על שינויים קטנטנים, מתחת לטעות הסטטיסטית  (לת) כאילו מה השתנה?
  • 06:45
  • 18.10.12

18 שאני אבין: 'הארץ' מריץ את אהוד אולמרט? ואת פרס? שפשפתי את עיניי. בוקר טוב ישראל.  (לת) אסתר
  • 06:52
  • 18.10.12

19 יש מי משלמים ב$ טוב כדי לנסות להזיז את נתניהו כסף אמריקאי
  • 07:04
  • 18.10.12

"סקרים"
יחסי ציבור
מודעות

אובמה בוחש? או שמא אלה יורו מנורבגיה?

  •   בינתיים מי שמשאיר את ביבי אלה גורמי חוץ - כמו ה"עיתון היומי" ben
    • 16:13
    • 18.10.12

    של ביבי - "ישראל היום" - כמי מחר כבר לא יהיה...
    שלדון אדלסון
    רבני ניו-יורק הימניים
    משפחת פאליק..
    אז מי בוחש לנו...

20 חשוב לבחור בברק,  (לת) שלומי
  • 07:07
  • 18.10.12

21 מזמיני הסקרים וסוקריהם נפלו על הראש דרור
  • 07:10
  • 18.10.12

מה זה כל הספקולציות והמיזוגים האלה?
ואם כבר כאלה, למה לא לסקור שלל מיזוגים ואפשרויות, כמו צירוף עדה יונת ומירי מסיקה ושלמה ארצי וגלעד שליט ויונית לוי ועובדיה יוסף ומי לא?
ואם ממזגים מפלגות שמאל/מרכז, למה לא למזג מפלגות ימין/מרכז?
האם המיזוגים האלה בסקרים מציגים את מאוויי האזרחים או את תסכולי מזמיני הסקרים וסוקריהם מתוצאות האמת?
האם לא נמאס לכם לפנטז? האם לא נמאס לכם לצרף מורשעים ומושחתית למפלגות היפוטתיות, ולהכשיר בכך את השרצים הללו?
האמת, נמאסתם. בטוחני שבתום הבחירות תכו על חטא בעניין הסקרים המוטים שערכתם, כמו בכל מערכות הבחירות האחרונות. אבל מה זה משנה. סקרים=רייטינג ויכולת קשקוש עד-כלות...

22 אני חושב שמפלגה בראשות אולמרט,דרעי,,בניזרי,רמון,+אנשי הצללים קצב,והירשנזון סקרן
  • 07:11
  • 18.10.12

אין ספק שתגעה ל-40 מנדטים ותנצח את ביבי

23 צביעות מורן
  • 07:14
  • 18.10.12

פעם השמאל היה בעד שלטון החוק ונגד השחיתות וכעת הם תומכים
בפושעים ומושחתים ועבריינים רק שהשמאל יהיה בשלטון אתם תומכים
באולמרט עם המעטפות שמינה את הירשנזון הגנב לשר האוצר
ואריה דרעי עם השוחד הכל תעשו בשביל השלטון?

  •   הצביעות היא של הימין. הרי ביבי ירוץ להתחנף לדרעי יום אחרי הבחירות איתי
    • 09:06
    • 18.10.12

    אם לא לפני..

    שים לב שגם אולמרט וגם הירשנזון הגיעו ממרכז הליכוד המפורסם - ועל זה נאמר :דברים שלמדת בבית אבא לא שוכחים...".

  •   אין קשר בין הכתבה הזו לשמאל. מקורבים הזויים שמריצים את רודף השלמונים אולמרט ותו לא. רע
    • 15:53
    • 18.10.12

    מהעבודה ושמאלה יש רק גינויים לניסיונות להמליך עלינו את אולמרט, ובצדק.

  •   אולמרט והירשזון גדלו והיתחנכו בליכוד ליבוביץ
    • 04:26
    • 19.10.12

    אז זו תורתם של זבוטינסקי וביבי. אולמרט גנב בהיותו חבר בכיר בליכוד

  •   מה אם החשבון של רבין בארצות הברית  (לת) ורד
    • 08:22
    • 20.10.12

24 שולה זקן הורשעה בביצוע עבירה שהנהנה ממנה הוא אולמרט. אולמרט עצמו זוכה בדוחק מעבירה זו מכיוון שעמד לו הטיעון ש"לא ידע" מה שמזכירתו עושה,(כאילו מדובר בסכומים קטנים-עודף מהמכולת,שאיש אינו טורח לספור...)אבל גם אם זוכה בדוחק-זה עדיין מסריח ביותר.תמיד מאשימים את הציבור בהתנהגות עדר וש"הוא מצביע למי שפוגע בו",ובד"כ מכוונים לימין - לש"ס או לליכוד ספציפית,אבל זה נכון גם לשמאל או למרכז. מדוע שאנשים הגונים יצביעו לאולמרט ? רק בגלל האג'נדה ? אג'נדה של שלום וכלכלה ליברלית/קפיטליסטית יש לעוד מנהיגים, לא רק לאולמרט. ציפי ליבני-פוליטיקאית טובה ונקיה ולמרות שלא היא הבחירה שלי ,היא עדיפה על אולמרט.גם יאיר לפיד-חדש ונקי בפוליטיקה ועם כוונות טובות,אני מציע לו לא לצרף אליו את אולמרט-גם אם הם חברים טובים.הוא יגיע רחוק גם ללא עזרת אולמרט.  (לת) סמי מפ"ת
  • 07:16
  • 18.10.12

25 לא ידעתי שהתפקיד של התקשורת בארץ הוא לבדוק עבור גוש השמאל מה האופציה הטובה ביותר עבורו מני
  • 07:17
  • 18.10.12

כנראה שהתקשורת לא אובייקטיבית.

  •   התפקיד של התקשורת בארץ הוא לכתוב כתבות שיעוררו עניין וישיגו כסף אייל - באר שבע
    • 08:22
    • 20.10.12

    אם לכתוב כתבה שבודקת עבור גוש השמאל מה האופציה הטובה ביותר עבורו מעוררת עניין ומוכרת עיתונים אז זה מה שהתקשורת תעשה. מלבד זאת, "הארץ" לא הסתיר מעולם שיש לו אגנדה, וזה דבר לגיטימי כל עוד נשמרים כללי המשחק ולא נכתבים שקרים או סילופים, וזה אכן המצב.

26 בושה שעבריינים נכנסים לפוליטיקה אולמרט ודרעי כבוד מפוקפק
  • 07:18
  • 18.10.12

כן עבריינים הם ידאגו לכם שני עבריינים

27 השמאל שם את יהבו בעבריין... beetle
  • 07:23
  • 18.10.12

איפה הימים ההם שהשמאל היה שפוי, אוהב את ארץ ישראל, יפה הבלורית והתואר.

היום התואר היחיד הוא עבריין...

28 הכל וירטואלי, אולי אם מלכת אנגליה תרוץ במפלגה עם לפיד ויחימוביץ ולבני... דן
  • 07:26
  • 18.10.12

למה בדיוק הם צריכים לרוץ ביחד כשיש להם רעיונות הפוכים בתכלית על הכלכלה?

29 איזה כחף. עבריינים ישלטו בכנסת יליד הארץ
  • 07:27
  • 18.10.12

דרעי על החרדים ואולמרט בחילונים ומאחר ושניהם חברים יש סכוי שרכוש המדינה
יעבור אליהם.

30 חחחחחחחח .... לעיתון הארץ והשמאל לא נמאס ??? די אין לכם שום סיכוי ,ביבי ימשיך להיות ראש הממשלה גם אם תעשו שמניות באוויר ....  (לת) חחחחחחחחחח
  • 07:29
  • 18.10.12

31 יחימוביץ לא תלך עם אולמרט בשום פנים. אז כל החישובים שלך באספמיה  (לת) רעות
  • 07:29
  • 18.10.12

32 פאתטי. לפיד לא יילך עם אולמרט, ובכל מקרה הסקר מראה שנתניהו יהיה ראש הממשלה, אבל wishful thinking של עורכי הארץ משכיח מהם מהי חובתם העיתונאית  (לת) גיל
  • 07:30
  • 18.10.12

33 חייבים להמשיך את הולכת השולל עם אולמרט בראש. בידור במיטבו.  (לת) קין
  • 07:31
  • 18.10.12

34 הצעה נוספת: במידה ושרון יתעורר ורבין יקום לתחיה והם יקימיו מפלגה משותפת ביחד עם עדה יונת, למי תצביעו?  (לת) גיא
  • 07:31
  • 18.10.12

35 ומפלגה עם קצב, הירשנזון, בניזרי, דוד אפל וברוך גולדשטיין וגבלס? אותג
  • 07:32
  • 18.10.12

ספקולציות מבחילות המעידות על התלישות והניתוק מהמציאות של עורכי הארץ.

36 למה לא נבדק תסריט רביעי שבו מצביעי גוש הימין עוזבא שמיצ
  • 07:33
  • 18.10.12

פשוט בגלל שגם במצב הזה גוש הימין יהיה רוב. תורת הכאוס ופרקטלים

37 פוליטיקה טלי
  • 07:34
  • 18.10.12

אני לא מבינה מה לאולמרט וליבני למרכז אולמרט וליבני הם שמאל קיצוני
ולא מרכז אולמרט רצה להחזיר אפילו את הכותל המערבי מה לו ולמרכז?

38 ונניח לרגע שראש הממשלה הבא אכן יהיה אולמרט (או כל פוליטיקאי מקצועי מוכר אחר מהמרכז) מה זה ישנה לאזרחי ישראל? כאילו שפתאום המדינה תשתנה? השקשוקה הרי תימשך באבו אבוה. במקרה הכי גרוע ישימו כיפה שיתפסו וחוזר חלילה. תכלס אין למי להצביע במדינת פשע.  (לת) נכון ביבי דוחה עד בלי די אבל בא
  • 07:35
  • 18.10.12

39 מה קורה לכם הארץ?? עקיצות פוליטיות לא לעניין נגעלת
  • 07:36
  • 18.10.12

״הבנקאי יעקב פרי״
״אישה מבועתת הבורחת מבשורה״ על שלי..

אפשר היה לוותר על ההערות הנבזיות האלו.

40 בהארץ אין מוסריות בשקל הכל פוליטי,ולעזעזאל המדינה. יהויכין
  • 07:40
  • 18.10.12

נראה אתכם מפרסמים זאת.

41 בכל קומבינציה אפשרית ביבי זוכה לתמיכת הציבור כראש הממשלה , ״רק לא ביבי״ לא מוכר אורן
  • 07:40
  • 18.10.12

אימרות כגון רק לא ביבי מחזקות את הציבור השקול שאינו מושפע מסיסמאות נבובות.

42 כל קומבינציה שאולמרט ילך איתה תוכתם ולעולם לא תהיה לגיטימית. נקווה שלא אולמרט, לא רמון וחלא חבר מרעיהם יוכלו לחזור לפוליטיקה  (לת) מירו
  • 07:40
  • 18.10.12

43 בואו נעשה חור בסירה ,אז בטוח ביבי לא יהיה קפטן .  (לת) אזרחיקו
  • 07:40
  • 18.10.12

44 הפרקליטות תערר ותבטיח את שלטון ביבי-ש"ס-איווט לעוד 4 שנים. סמאלנים תעשו חשבון מה עדיף?!  (לת) שומרוני
  • 07:42
  • 18.10.12

45 פסקת הפתיחה ממצה את העניין: "גוש ליכוד-ימין-חרדים שומר על הרוב שלו בכל תרחיש"  (לת) בכל מערכת בחירות אני מקצין שמאלה בידיעה ברורה שדבר לא ישתנה. הפעם אנסה את מר"ץ.
  • 07:45
  • 18.10.12

46 חלוקת תיקים: ירון אזולאיביץ
  • 07:49
  • 18.10.12

אולמרט ראש ממשלה (מורשע אם אופציה להרשעה נוספת) רמון שר (מורשע)
דרעי(מורשע) אזרחים יקרים תחשבו על זה

47 מזכיר לי יוסף
  • 07:52
  • 18.10.12

מזכיר לי את הפתגם:
"אם לסבתא היו גלגלים היא היתה אוטובוס"

ןלא נזכיר נוסחאות יותר חריפות

48 אם לסבתא היו גלגלים היא היתה אוטובוס  (לת) יוסף
  • 07:52
  • 18.10.12

  •   הבדיחה עודכנה: "...היא תהיה הרכבת הקלה". מישהו צריך להרוויח גם מסבתא שלך, חביבי...  (לת) דובר השבט הלבן
    • 08:32
    • 18.10.12

49 יותר מעניין וגם יותר קרוב להתרחש במציאות הוא סקר שיבדוק את ההצבעה אם אריק שרון יתעורר מהתרדמת ויעמד בראש הגוש במקום אהוד אולמרט  (לת) אהרן הורוביץ
  • 07:58
  • 18.10.12

50 אם זה נכון, מגיע לעם הזה שפושעים ישלטו בו!!!!  (לת) אזרי
  • 08:01
  • 18.10.12

51 האם אל-ג'זירה תקנה את "הארץ"? ...
  • 08:02
  • 18.10.12

האם יצילו את חבורת השמאלנים המשמיצים חבריהם הערבים?

  •   "הארץ" הוא מהדורה עברית של אל ג'זירה כמו שמדינת ישראל היא המדינה ה-53 (מקום משוריין) של ארה"ב....  (לת) דובר השבט הלבן
    • 08:33
    • 18.10.12

52 כנראה מן חשבון מוזר של שמאלנים - לפי נתוני הסקר שמוצגים בגרף יש בכנסת ישראל 121 מושבים.  (לת) יוסי
  • 08:02
  • 18.10.12

53 השמאל מוכן להכשיר כל מושחת ובלבד שאולי יצליח לזכות בחירות....  (לת) ציוני
  • 08:03
  • 18.10.12

54 לסקר המפוברק צריך להצמיד את דבריה של זהבה גלאון שאמרה אתמול שאם השמאל הוא זה שממליך עבריינים כנציגי ציבור, הרי זה לא השמאל שהיא מכבדת. אם אנו תומכים או לא בגלאון, דבריה מייצגים דעתו שלא רוב הציבור, ולא זה שמציג עיתון: שמאדיר עבריין נוכל, וראש ממשלה מהכושלים שהיו במדינה. גם גלאון מוכנה לוותר על שירותיו כביכול ל"שלום".  (לת) סקר שקר של הארץ
  • 08:03
  • 18.10.12

55 גוש הימין גדול יותר בכל מקרה  (לת) מ ד
  • 08:05
  • 18.10.12

56 אין לנו סיכוי מול ה"פרו ורבו". Small Talk
  • 08:11
  • 18.10.12

ומן הסתם זה רק ילך ויחמיר.
כשם שהחילוניים עזבו את ירושליים לאחר שחשו במחנק,
כך יקרה במדינת ישראל.
הדמוגרפיה תמיד תנצח את הדמוקרטיה.

57 קדימה שנשארה בגוש השמאל מגדילה אותו במנדט אחד.  (לת) אורי... .
  • 08:18
  • 18.10.12

58 אני סקרן לדעת עם רמון הוא זה שמפמפם את הסקרים האלה ? רונן נבות
  • 08:19
  • 18.10.12

רוצה להזכיר לכולם שאולמרט הוא עבריין מורשע. אשר יצא בזול וצריך להתמודד עם ערעור.

59 להצביע ליעקב פרי-למה? חני
  • 08:20
  • 18.10.12

מה יעקב פרי יעשה למען מעמד הביניים? מה הוא עשה עד היום למען מעמד הביניים?
יאיר לפיד "יורה לעצמו ברגל" בקחתו את יעקב פרי .
אין לי כל דבר נגד יעקבל פרי כאדם פרטי אבל מובן לי שאין לו "מה למכור" למעמד הביניים.
יאיר לפיד-עליך לקחת אנשים מהתחומים החברתיים ולא ההוניים.

  •   הסיבה להצביע ליעקב פרי: הוא מבקש עוד פנסיה אחת מהכנסת. יש לו המון הוצאות על ויסקי, סיגרים וגרביים.  (לת) דובר השבט הלבן
    • 08:35
    • 18.10.12

  •   כדי להוכיח שמפלגתו הפרטית של לפיד (איפה הכסף?) אינה מפלגה של פרדי
    • 08:42
    • 18.10.12

    האלפיון העליון כמו לפיד, ופרי והאחרים שלפיד ורק לפיד יקבע מי הם, והם יבחרו עלידו באופן דמוקרטי.

  •   יעקב פרי יוכל לענות ליאיר לפיד " איפה הכסף ?" . . . . "כאן אצלי ובסלקום . . . למה אתה שואל ?"  (לת) לפיד מסתבך ומסתבך בלי סוף
    • 12:00
    • 18.10.12

60 האיחוד עמוס
  • 08:28
  • 18.10.12

אם יהיה איחוד כזה בשמאל, סביר להניח שנתניהו יחבור לישראל ביתנו !
מפלגה כזו תזכה ל 37-38 מנדטים תתן לשמאל מכה ניצחת שספק אם יתאושש ממנה, ובא לציון גואל !!!

61 תמשיכו לפנטז סמולנים הזויים  (לת) רפאל
  • 08:34
  • 18.10.12

62 אולמרט ציקי
  • 08:34
  • 18.10.12

אתה מעליב הרבה אנשים למה רק אומרט ליבני לפיד מה עם שולה זקן
מה עם הירשנזון מה עם דרעי מה עם קצב מה עם בניזרי אפשר לעשות ממשלה
בכלא ונגמר הסיפור?

63 לא טילטולים ולא זעזועים ברוך
  • 08:36
  • 18.10.12

רק fine tuning שאחריו גוש הימין יתחזק. דרך אגב, איו פה מרכז: רק שמאל ושמאל קיצוני

64 מה זה ימין ושמאל? גיל
  • 08:37
  • 18.10.12

אלה לא דעות פוליטיות מימי אוסלו העליזים?

65 לקרוא הארץ והפינגטון פוסט זה מבטיח אובייקטיביות מדעית  (לת) איזון, דיוק, כבוד לקורא
  • 08:37
  • 18.10.12

66 א. Wishfull thinking. ב. זרתו של אולמרט לפוליטיקה היא כלון למדינת ישראל כולה.  (לת) פרדי כהן
  • 08:39
  • 18.10.12

67 מתאים ל'הארץ' להריץ אדם מושחת לראשות הממשלה  (לת) מוטה זוכמיר
  • 08:39
  • 18.10.12

68 אקרובטיקה קצת פתטית אלכסנדר
  • 08:42
  • 18.10.12

לא יעזור שום סקר רב המצביעים במדינת ישראל ימניים בהכרה והם לא מתנדנדים. כל עניין גוש מרכז שמאל אורוא פרח לא מבטיח שום יתרון ממסמס עוד יותר את הזהות של המפלגות. קדימה היא הוכחה ניצחת. הסיכוי היחיד לשמאל כיום זה שאותם המיואשים מתקופת ברק הקודמת יתגברו על הבחילה וילכו סוף סוף להצביע לא עבור ברק כמובן. להפסיק לקטר- לעשות

69 יוסי ורטר והארץ ממשיכים להריץ את העבריין המורשע. הם שוכחים את המתקפה העזה שתהיה נגדו המספרים האלו לא אומרים כלום. יחימוביץ' היא היחידה שיכולה להוביל את הגוש מכל מבחינה שהיא  (לת) חיים
  • 08:42
  • 18.10.12

70 להוריד מהציפיות - הארץ עיתון שמאלני  (לת) בני
  • 08:45
  • 18.10.12

71 מסרב להאמין, הרי ישנם אנשים ישרים, להצביע לאולמרט העבריין? הלכה המדינה  (לת) מייק
  • 08:52
  • 18.10.12

72 תגידו מה שתגידו - אולמרט רוה"מ שהכי דאג לאזרחי מדינת ישראל .. גיא תל אביב
  • 08:54
  • 18.10.12

ואני .. תמיד הגנתי על ביבי .. תמיד ...בין חברים בפורומום בקפה דה מרקר בטוקבקים ..

עד שהבנתי שהוא לא עשה מספיק כדי להוריד את מחירי הדירות ...
אני בן 30 עם הון עצמי סביר עובד בהייטק ולא מסוגל לקנות דירה נורמלית ..

על זה אני לא אבחר בו ...

  •   אולמרט הקפיא את הבנייה במרכז למשך שנתיים על מנת שאוכלוסיייה צעירה תתפזר בארץ beetle
    • 10:07
    • 18.10.12

    לא בנו שנתיים במרכז, לא פיתחו את הפריפריה, והתוצאה ידועה עד היום.
    לתקן את העיוות יקח שנים רבות.

  •   אתה מתחיל בדרך טובה, אך היא עוד ארוכה  (לת) הנגואל מנהלל
    • 11:39
    • 18.10.12

  •   אולמרט דאג רק למדינת תל אביב ולחבריו הטייקונים וקיבל אף עיתון שמריץ אותו  (לת) מושבניק
    • 12:08
    • 18.10.12

73 זה הזמן להקים מפלגה נוספת חברתית מכוחות המחאה.הם יהוו חיזוק לגוש השמאל מרכז  (לת) קדימה הפועל
  • 08:56
  • 18.10.12

74 משתעשעים מוכרים אשליות, נסיון ליצור מומנטום. גיא
  • 08:58
  • 18.10.12

זה לא סקר, חיבור מספרים ובניית דיאגרמות. לפי רצונות הכותב שהם רחוקים מאוד מהמציאות. לידיעתו רוב העם לא טיפש ולא יבחר לפי שטיפות המוח של התקשורת. רק לפי אדיאולוגיה ובחינת המצב לאשורו.

75 תקראו את 52 נדב
  • 08:58
  • 18.10.12

אלה אם ננקוט צעדים דרסטיים עכשיו.

76 מה שאתם לא מבינים זה שהשמאל לא צריך 61 מנדטים אלא רק 57!! כי הימין לא יכול להקים קואליציה עם האיחוד הלאומי!  (לת) קיטו
  • 09:00
  • 18.10.12

77 עכשו ברור למה "הארץ" לא עולה על הבריקדות כשדרעי עומד להיות ח"כ ושר בישראל אהה
  • 09:01
  • 18.10.12

אם יעשה זאת איך יוכל לדון בכלל באפשרות שהאתרוג אולמרט ירוץ לר"מ?

78 אין כיום אדם במדינה שיצביע לאולמרט. הסרט הזה נגמר.  (לת) רז
  • 09:04
  • 18.10.12

79 למה שמים את מרץ עם ארבעה מנדטים ולא הבית היהודי עם שישה? הכל מוטה תקשורת שמאלנית
  • 09:05
  • 18.10.12

רוצים להטות דעת ציבור

80 מאז שהוקדמו הבחירות "הארץ" מלא מגיבים ימניים. שלדון - שלא תיכנס לי לאוברדרפט!  (לת) איש
  • 09:05
  • 18.10.12

81 מה אולמרט?  (לת) אור
  • 09:06
  • 18.10.12

82 אין כל משמעות למי המפלגה הגדולה ביותר. יוני
  • 09:07
  • 18.10.12

לא למדנו שום דבר מהבחירות הקודמות?

83 בושה יצחק.מ
  • 09:07
  • 18.10.12

העובדה שציבור בוחרים בישראל מוכן להצביע עבור אהוד אולמרט לקבל אותו כראש ממשלה ואפילו ח"כ היא בושה וחרפה.במדינה מתוקנת פוליטיקאי שהורשע בדין ועל רקע תפקידו הציבורי בפרט לא היה מעלה על דעתו לבקש שוב את אמון הבוחר.הציבור היה מקיא אותו .

84 אות קלון ותעודות אי-שפיות לאזרחי המדינה הרואה את הנולד
  • 09:12
  • 18.10.12

המדינה הזאת נטרפה עליה דעתה או איבדה כל ערכים ומוסר. אם אהוד אולמרט ואריה דרעי יכולים להעלות על הדעת לרוץ ולחזור לפוליטיקה זה רק משום שחלק גדול מאזרחי המדינה משוגעים וחסרי מוסר ומוכנים לבזות את עצמם בכל מחיר.

85 גוש מרכז-עבודה = 40 מנדטים , זה המסקנה היחידה , ליבני שעיתון הארץ דוחף בכל יום, לא משנה עובדה זאת אניהו
  • 09:22
  • 18.10.12

עצמאות מרץ יכולות להוסיף עוד 7 מנדטים וזהו. שובר השויון היחידי הוא דרעי ש"ס. רק בזכותו נוכל להזיז משהו.

86 אם מוסיפים את נינט טייב המפלגה לוקחת בגדול חבל שדודו טופז היתאבד המרכז היה עושה היסטוריה  (לת) דוד
  • 09:31
  • 18.10.12

87 המספר הנעלם הקובע הוא אחוז ההצבעה משה לופיאנסקי
  • 09:46
  • 18.10.12

.בידי המפלגות הערביות היכולת לשנות את המספרים המובאים במאמר.עליהם לדאוג לכך שאחוז ההצבעה בקרב הערבים יעלה מ-51% ל-75%. אם אכן כך יהיה, אזי מספר החכ"ים הערביים ייגדל ל-18-19. גם בקרב היהודים חייבות מפלגות השמאל-מרכז להשתדל להגדיל את אחוז ההצבעה מ-64% ל-75%. ככל שאחוז המצביעים ייגדל - יגדלו הסכויים להפיל את ממשלת הימין.

88 סקר "הארץ": מפלגת מרכז בראשות הקב"ה זוכה ב- 40 מנדטים. ש"ס נמחקת מהמפה הפוליטית.  (לת) 1
  • 09:48
  • 18.10.12

89 ישלי רושם שאת הסקר הארץ עשה בסביון ורמת אביב כי רק שם יש מושחתים שיצביעו לאולמרט  (לת) נעמי
  • 09:51
  • 18.10.12

90 אותה הגברת בשינוי אדרת - רק שינוי ש. הבחירות יציל את המדינה מהשלטון המסואב והמושחת. די לימין, די לחרדים ודי למתנחלים שהורסים אותנו  (לת) שינוי שיטת הבחירות
  • 10:01
  • 18.10.12

91 מקום ראשון: אולמרט; מקום שני: נתניהו. אין ספק, העם היושב בציון שובר שיאי התעלות באופן רציף.  (לת) אחד
  • 10:04
  • 18.10.12

92 בתןך 12 שנה הכל מתהפך. כיום 50% מילדי ישראל הם ערבים וחרדים ...  (לת) רואים קצר
  • 10:07
  • 18.10.12

93 אם...ואם..ואם..,כל "השמאל" שוה 40 מנדטים  (לת) סקרים מהתחת
  • 10:11
  • 18.10.12

94 מה קרה לנו דניאל
  • 10:32
  • 18.10.12

לאן הדרדרנו, אבדנו את המוסר. סליחה האם מצבנו כל כך גרוע שצריך להוריד את הגנב מעץ התליה, כמו שאומר הפתגם, כשצריך את הגנב מורידים אותו מעץ התליה.
איפה המוסר פה, איפה המוסר? לא אלמן ישראל

95 שקר הסקרים. הציבור כרגיל עובד על הסוקרים נתניהו המנצח
  • 10:36
  • 18.10.12

אין זה סוד ש"קדימה" שרוב חבריה היו פורשי הליכוד, גזלה את רוב הקולות דווקא מ"העבודה" ואפילו ממר"ץ, לא מהליכוד. קדימה, עם או בלי אולמרט, מיצתה עצמה. אהוד אולמרט אינו כשיר לחזור לראשות המפלגה, הוא עבריין מורשע, גם אם לא בכל סעיפי האישום. העם אובד עצות, חסר תקווה ותועה, אינו מסוגל לבחור במי שייטיב אתו. הליכוד ינצח אפילו אם יעמוד בראשו הסוס של קליגולה. נתניהו ימשוך יותר בוחרים מכל מועמד אחר לראשות הממשלה, לא מפני שהוא המושיע אלא מפני שהשאר גרועים מושחתים אפילו ממנו. זו הצומת אליה הגענו אחרי 64 שנות עצמאות.

96 ובכל מקרה אצביע ח ד " ש - המפלגה היחידה שאינה גזענית ודורשת בשלום שני העמים  (לת) ח ד " ש - ללא חשש - לשלום ולשיוויון
  • 10:36
  • 18.10.12

97 הבוחר הישראלי מונע משינאה יאיר ל
  • 10:38
  • 18.10.12

הבוחר הישראלי מונע משינאה שנבנתה על ידי התקשורת, שינאה שאינה נשענת על עובדות.
שינאה לנתניהו, שינאה למתנחלים שמחליפים את בני הקיבוצים בצבא, שינאה לדתיים, שינאה ליהדות ...
כי הרי עדיף מקבל שוחד ש"לא ידע" על ראש ממשלה שנסע לחו"ל להסברה אולי, ושמא, מומן ע"י גופים יהודיים וכמובן שעדיפים אלו שממומנים ע"י ארגונים מקורבי חאמאס.
שינאה עי

98 הסקרים שלכם מראים על מפלה קבועה ליאיר לפיד, הטייה? ערן לוי
  • 10:50
  • 18.10.12

הסקרים האחרים תמיד מראים 14-17 מנדטים, למה רק אצלכם לפיד מקבל 8-10 במקרה הטוב?

אגב, קחו בחשבון שיאיר לפיד הצהיר שלא יחבור לאולמרט, זה לא יקרה. לכן אם אתם לוקחים את אולמרט בחשבון כשחקן נוסף, לפיד ירוץ בנפרד אליו.

99 אולמרט לראשות הממשלה הוא יצא זכאי וראוי להיות ראש הממשלה  (לת) בני
  • 11:14
  • 18.10.12

100 משאת נפשם של השמאלנים היא חזרתו של אולמרט. לפתע פושעים מקובלים עליהם. לא יעזור, מי שפשע ישב בכלא
  • 11:52
  • 18.10.12

האמת, מי שלא הפנים זאת. הליכוד לקראת התרסקות בקדנציה הבאה ובהנהגתו של נתניהו. נתניהו לא רק פוגע במעמד הביניים והחלש, אלא מרסק את הליכוד בוודאות. ימים יגידו ויוכיחו זאת. כחלון לא פראייר, הוא הבין זאת. לכן פרש ויחזור כמו גדול להנהגת הליכוד.

101 לחיים רמון יש כנראה יותר מדי תרומות, פחות מדי מנדטים..  (לת) לת
  • 12:01
  • 18.10.12

102 סקר לא רלוונטי. תסריט אריה דרעי התממש לכן צריך לעדכן את תסריט שלי-ציפי יוני
  • 12:17
  • 18.10.12

שיכלול גם את דרעי.
האמת, לא נראה שיש הבדל בין תסריט אולמרט לתסריט שלי-ציפי.
אריה דרעי לוקח את אותם 3 המנדטים מהליכוד ולכן תסריט שלי-ציפי=24 מנדטים ויותר מציאותי מתסריט אולמרט למגינת ליבם של רמון ומערכת הארץ

103 אולמרט -היסטוריה - לא מענין אף אחד ,עוד מורשע שיצא מבית הליכוד(ליכוד ב ) אדם
  • 12:31
  • 18.10.12

אף אחד לא מחכה ולא רוצה את אולמרט ולא ממנו תבוא הבשורה לעם ישראל כי אם ממנהיגי הפגנת המליון והמחאה החברתית - חפשו ערך , שלי יחימוביץ .

104 אבל למה עם הגנב הזה ? תמיר
  • 12:46
  • 18.10.12

אין שןם צורך באולמרט , אנחנו לא רוצים אותו, לא רוצים אנשים מושחטים.

105 מהו מרכז? רועי
  • 12:50
  • 18.10.12

כאשר התוצאות הן שגוש המורכב מ"מרכז+שמאל" קטן מגוש ה"ימין" זה מראה שלהארץ אין מושג מה משמעות המילה "מרכז"

106 לעם נמאס מביבי  (לת) איתי
  • 12:51
  • 18.10.12

107 וכיצד יכול לעמוד בראש רשימה אדם עם הרשעות? מאיר
  • 12:55
  • 18.10.12

לעיתון הארץ הפתרונים

108 ציבור ישראל טיפש ולכן ציבור ישראל ישלם יןני
  • 13:03
  • 18.10.12

המחיר יהיה לתת לעבריינים מורשעים ונבחרי ציבור מושחתים לשבת בצמרת הפוליטיקה הישראלית.. .. ועל נשלם יופי יופי

109 בבחירות הקרובות אני מאמין שגוף הימין עובר 65 חכי״ם  (לת) אהוד המכבי
  • 13:24
  • 18.10.12

110 למה המדינה מקצינה ימינה בזמן שזה מקצין את הערבים  (לת) יוסי
  • 13:34
  • 18.10.12

111 מפלגת מרכז בראשות רבין מקבלת יותר  (לת) רוני
  • 13:42
  • 18.10.12

112 הסקר נערך בעזה  (לת) שרלטן
  • 13:48
  • 18.10.12

113 כמה פעמים יאיר לפיד צריך להגיד את זה עד שתקלטו? תל אביבי
  • 14:17
  • 18.10.12

הוא לא רץ עם אולמרט!

114 ליום הזה חיכיתי כל חיי,לשבת בטריבונה ולהנות מהקטטה ההמונית של השמאל. אריה מחשי
  • 14:28
  • 18.10.12

עיתון הארץ נבוך,מחד הוא רוצה להפיל את ביבי בכל מחיר,ומאידך כשהוא מעודד מישהו מהמרכז שמאלה,הפיצול אוכל אותם מבפנים.מה שגורם לכעסים,
מנגנון ההשמדה העצמי של השמאל עובד טוב מאי פעם,תודה לאל.
הגלגל התהפך סופית.

115 אני מבין שהשמאל במשבר, ואני משתתף בצערו, אבל... יוני
  • 14:31
  • 18.10.12

מספיק להמציא תרחישים בידיוניים כדי לתת לשמאל תקווה שביבי לא ייקח. גם אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר ביבי יהיה ראש ממשלה. גם אם המפלגות הערביות יכריזו שהם תומכות התנועה הציונית ויסכימו להצטרף לשלי, ביבי יהיה ראש ממשלה. גם עם חלי תבור למרץ, שיחברו ללפיד שיחבור למופז שיתן ללבני ולאולמרט רוטציה על המקום הראשון, ביבי יהיה ראש ממשלה. מנסיון העבר, גם אם ימצאו הוכחות חותכות שביבי הוא פדופיל מסוכן, הוא כנראה יהיה ראש ממשלה. אלא אם כן שרון יתעורר מחר בביה"ח, או בן גוריון יקום מקברו (בהנחה שהוא יסכים לקשר את שמו עם מפלגת העבודה של היום), ביבי יהיה ראש ממשלה

116 סקר קוראת קבועה
  • 14:41
  • 18.10.12

מרבית התגובות למטה הן ציניות ושליליות, חסרות תקווה.
זו הבעיה העומדת בפנינו במדינת ישראל. כיצד נשנה את פני הדברים? על כך עלינו לחשוב ולפעול בהתאם.

117 נכון מאוד ומפלגה בראשות בוני וקלייד תקח 80 מנדטים, די לא נמאס לכם  (לת) שרון וקסלר
  • 15:00
  • 18.10.12

118 טעות!! צפנת פענח
  • 15:10
  • 18.10.12

לא אולמרט ופרס. אובאמה הוא התקווה הגדולה של המחנה הלבן בישראל.

119 הפרסום הוא מגמתי ושקרי, אולמרט כיום הוא סוס מת שלא יביא ולו מנדט אחד!  (לת) שי
  • 15:14
  • 18.10.12

120 אולמרט לשלטון הוא יציל אותנו מהשלטון הרע של ביבי משה
  • 15:32
  • 18.10.12

אולמרט לראשות הממשלה אצלו לפחות היה אפשר לקנות בית

121 לכו לאכןל פופקורן. אתם חיים בסרט.  (לת) מיכל
  • 15:40
  • 18.10.12

122 מספרים אחיתופל
  • 16:06
  • 18.10.12

על פי הסקר הנוכחי יש 121 חברי כנסת
ובבחירות 2009 יש לנו 122 חברי כנסת
סקר הזוי ביותר!!

123 כל הסקרים הם מגמתיים ומנסים לייצר דעת קהל. מאיר גור
  • 16:21
  • 18.10.12

אולמרט עבר זמנו כמו ציפי ליבני ורמון גם אם הם יקימו מפלגת מרכז זה יהיה על חשבון העבודה ולפיד. מעבר לכך אולמרט עצמו לא עובר את אחוז החסימה. תפסיקו עם הסקרים והספינים. גם לפיד זה בלון שסופו להתפוצץ. וגם העבודה עם תמשיך עם הצירופים ההזויים כמו מירב מיכאלי ולא תתנער מעיני המושחת תתרסק אל 8-12 מנדטים. העם לא מטוטם. דחילקום יש פה מדינה לנהל במצב מאוד בעייתי במזרח התיכון וכלכלה עולמית בעייתית ולא איזו תוכנית ריאליטי.

124 פראיירים לא מתים.. מודאג
  • 16:34
  • 18.10.12

לא תמיד מטאטא חדש הוא מטאטא טוב, בעיקר כשהוא חובר למטאטא שסרח..

125 כנראה הסוקרים לא יודעים לעשות חשבון ניר
  • 16:34
  • 18.10.12

משום מה סה"כ המנדטים של כל המפלגות הוא 121, גם ככה 120 זה יותר מדי...

126 רציתי להצביע ללפיד, אבל אם הוא רץ עם אולמרט,... רומן
  • 17:03
  • 18.10.12

אני בוחר מישהו אחר...

127 לכל אלו שמתנגדים לאולמרט וצועקים היידה ביבי (שרה) בן ארי
  • 17:53
  • 18.10.12

יש פתגם ישן ונכון "כשצריכים את הגנב מורידים אותו מהחבל", וזה מדובר על שעת חירום, היום המדינה נמצאת בשעת חירום, ועתידה לוטה בערפל בגלל ביבי ושותפיו הטבעיים כפי שהוא קורא לחרדים ולימנים הקיצונים, רק אולמרט למרות הרשעותיו, ולמרות מה שעומד בפניו רק הוא יכול להציל את המדינה, וזו לא קלישה, זה עובדה, ביבי הצליח ב - 4 שנים לעשות ממדינת ישראל מדינה מוקצית מחמת מיאוס, הוא הצליח בכשרונו כי רב, להסתכסך עם כל המנהיגים,(אובמה, סרקוזי, מרקל), הוא פוגע אנושות במעמד הבינוני בארץ, מאמץ אל ליבו את החרדים והמתנחלים, ועכשיו הוא חושב על דו"ח אדמונד לוי, דו"ח שיכניס את ישראל לרמה שהיתה דרום אפריקה לפני שני עשורים, והכל על מנת לקבל את הכסא לעוד 4 שנים, באם אני צריך לבחור בין אדם לא ישר, אבל שישמור על המדינה ובין אדם ישר (חצי ישר) שישמור רק על עצמו, ושהמדינה תלך לעזאזל אחריו, אני מעדיף את האדם הלא ישר.יש לי נכדים ואני רוצה לראותם כאן בארץ. אל תדאגו במקרה אסון ביבי הראשון שיברח, הוא כבר דאג לעצמו בחו"ל.

128 יוסי ורטר אוהב להשתעשע בתסריטים דמיוניים כדי לשרת את יחצני פרס אחד
  • 17:56
  • 18.10.12

התסריט שפרס ירוץ לראשות ממשלה ויצליח הוא דמיוני.אני נזכר בתסריט הדמיוני של ורטר לפני כמעט שנתיים בו הוא תאר את האפשרות שפרס ,האיש בחליפה הכחולה,יקח את המושכות במשא ומתן הפלשתיני למורת רוחו של נתניהו.כולם יודעים מה יצא בסופו של דבר.

129 חובה על כל אזרח להצביע ולהתפטר מממשלה רעה המוכיח
  • 18:00
  • 18.10.12

הסקרים לפני הבחירות הם סם הטעייה והחלשת המאבק נגד שלטון עריץ ויצרן מוצלח של אנרכיה והפקרות שלטונית. הם גורמים לאדישות הבוחרים כי אין סיכויים לשנות את רוע הגזירות של ממשלת "הליכוד" בראשות ביבי איש המלל וחסר המעש. הסקרים אומרים שאין תחליף לנתניהו שכשרונותיו הנודעים הם: חייל בסיירת, משווק רהיטים ושחקן פוליטי. הסקרים מלמדים אותנו שהוא נולד ל"מלכות" ועדיף על רמטכ"ל, שר ביטחון, ראש מוסד, ראש שב"כ וכל אקדמאי, עיתונאי וכלכלן (לא קלקלן). המסקנה: תיגמלו מהסקרים ובמקום לרטון, להתרגז, למחות, לבכות ולהפגין בין בחירות לבחירות הפיתרון הוא: להציל המדינה מהפוליטיקה השיקרית וממשלת כיבוי שריפות שגם זה בקושי. חובתו החוקית והמוסרית של כל אזרח לממש זכותו ביום הבחירות. בתקוה שהגיע הזמן להתפטר ממפלגה רעה לעם ולמדינה - "הליכוד". ולנתק את המפלגות החרדיות מכספומט המדינה הציונית. אם אנחנו מתיימרים שהעם הוא הריבון ומקבל יום חופש כדי להכריע מי ינהל את המדינה ומשתמט, אין חובה לשלם לו שכר. ומי שאינו עובד לנכות מתשלומי המדינה שהוא מקבל שווה יום עבודה.

130 אפילו "אורגניזמים חסרי מוח מסוגלים לצבור זכרונות" (מתוך מאמר בהארץ)  (לת) מיכל
  • 18:05
  • 18.10.12

131 1.הקימו מפלגה, 2.קחו אדם, סתם, אחד מהרחוב, 3.הכתירו אותו למנהיג, 4.קיראו למפלגה "האלטרנטיבה היחידה לביבי" 5.בטלו את כל שאר מפלגות המרכז-שמאל לייט, 6. קבלו 22-28 מנדטים 7. SO ???  (לת) נטשה שומפלבי-זך
  • 19:26
  • 18.10.12

132 השמאלנים מנסים כל מיני קומבינציות כדי להוציא את ביבי  (לת) המשחקים הם בגוש
  • 20:24
  • 18.10.12

133 במקרה זה מיחזור (של עבריינים וכשלונות) לא יתרום לאיכות הסביבה  (לת) יוני
  • 20:27
  • 18.10.12

134 אוי ארצי מולדתי ,על גנבים ונוכלים נוסדת , שמש
  • 21:00
  • 18.10.12

רפובליקת בננות למכירה ,אגורה לקילומטר רבוע כל המעוניין ישלח עשרה שקלים חדשים ,אליהו שמש צייר בישראל

135 הבחירות יעקב כהן
  • 21:09
  • 18.10.12

לפי כל הסכרים לא רואים שום שנוי אף מפלגה לא תוכל להנהיג את המדינה ללא דרישה מוגזמת לטובת..........וחבל

136 להלן הרשימה בעלת נסיכויי הטוב ביותר להביס את נתניהו: אלי
  • 21:23
  • 18.10.12

אהוד אולמרט, אברהם הירשנזון, חיים רמון, משה קצב, צחי הנגבי, עומרי שרון, אריה דרעי, יאיר לוי, רפאל פנחסי, יאיר פרץ, עופר חוגי, שלמה דיין, שלמה בניזרי, נעמי בלומנטל, שמואל פלאטו שרון.
רשימה זו תיקרה : "מפלגת הצדיקים ובלתי מפלגתיים" סוגרים את הרשימה במקום ה 120 המכובד: אלפרון ג'וניור.

137 רק אם יצרפו את הירשזון, יהיה שובר שיוויון  (לת) שמאלני
  • 22:27
  • 18.10.12

138 עדות נוספת להתדרדרות מדינת ישראל לתהום  (לת) דוד
  • 22:58
  • 18.10.12

139 רק הליכוד יכול לכונן קואליציה רצינית  (לת) יורם מראשון
  • 23:08
  • 18.10.12

140 איך זה שרק בתרחיש אולמרט דרעי מופיע בש"ס? ברור שהמנדטים מהליכוד עוברים שם לש"ס והכותרת שמנסה ליחס את ירידת הליכוד שם לאולמרט מגמתית ומטעה.  (לת) התוספת לקדימה מגיעה שם מהעבודה
  • 23:12
  • 18.10.12

141 פוליטיקה של גושים, ימין ושמאל, זה פאסה. הגיע הזמן שהפרשנים למיניהם יבינו את זה איש שלום
  • 23:34
  • 18.10.12

החלוקה הקשיחה לימין ושמאל על בסיס המצע המדיני של המפלגות זה פאסה. חלק מהפוליטיקה הישנה. בעקבות גל המחאה החברתית מהקיץ שעבר, אפשר לקוות שבבחירות הקרובות הבוחרים יצביעו על בסיס עמדותיהם בשאלות חברה וכלכלה, העניינים הנוגעים אישית לכל אחד מאיתנו, והדבר ישנה לחלוטין את המפה הפוליטית בישראל. אנשים יצביעו למען מפלגות המציעות להם תקווה לעתיד טוב יותר, כמו למשל מפלגת העבודה, ולא למפלגות שבונות את הקמפיין שלהם על הפחדת הבוחרים, או על הסתה של קבוצת אוכלוסייה אחת כנגד השנייה (דתיים וחילונים, יהודים כנגד ערבים, שמאל וימין וכ"ו.

142 אוי איזו שטות, חיברמן בכלל לא ימין קיצוני, התקשורת הפכה אותו לכזה כדי להחליש את כוחו. תקראו את המצע של ישראל ביתינו, הוא ציוני מרכזי ואין שם שום אלמנט של ימין קיצוני.  (לת) עידו
  • 00:12
  • 19.10.12

143 13 שנה לא הצבעתי, הפעם אני יצביע לבינימין נתניהו !  (לת) וני
  • 01:04
  • 19.10.12

144 אם שרון יעמוד (ישכב) בראש הרשימה, מופז יוותר על המקום הראשון? או.. קשקשנים
  • 02:56
  • 19.10.12

שיקימו מפלקה ללא יו"ר אלא יור משותף
שרון,אולמרט,לבני,מופז,איציק ...

145 ר מה זה מרכז בפוליטיקה מצחיקן
  • 07:59
  • 19.10.12

האם ילך רק לשמאל
או ילך רק לימין
או ישב בצד

146 קריאה נירגשת תות
  • 09:26
  • 19.10.12

ציפי את מנהיגה.
אל תצטרפי למלגת הכל דיבורים שדוגלת באדאולוגיה קומוניסטית.
מקומך הוא מספר אחת ברשימה חדשה יחד עם רמון ,זה הרכב מנצח.

147 אולמרט ? אומרים שלישראלים יש זיכרון קצר, שי
  • 11:29
  • 19.10.12

אני אומר שאין להם זיכרון בכלל!

148 תגובה רודף צדק
  • 12:14
  • 19.10.12

עיתון שמתימר להיות רציני ולאנשים חושבים שלא יטול חלק בהטיית הדעת זה עלבון לציבור החושב ש י מ ו לב

149 ממשלה נבחרת אלי צור
  • 16:12
  • 19.10.12

אני מציע להמתין לשחרור קצב, ואז לצרפו לרשימה.
אחרי הבחירות יש להקים קואליציה עם דרעי - ובא לציון גואל.

150 הגיע הזמן שתבינו: בשיטה הישראלית אין דמוקרטיה: החרדים מקבלים שוחד והרוסים תומכים בליברמן הפועל נגדם  (לת) הבנתם?
  • 17:01
  • 19.10.12

151 הגיע הזמן שתבינו: אין כאן דמוקרטיה. הדתיים מקבלים שוחד והתנחלויות והרוסים מצביעים ליברמן שדופק אותם.  (לת) הבנתם
  • 17:04
  • 19.10.12

152 טעות איומה אם לפיד יצרף את אולמרט.לפחות מבחינתי - הקול שלי מובטח ללפיד אבל רונן
  • 00:21
  • 20.10.12

אם יצרף את המושחת אולמרט אליו - מובטח שלא !

153 "תסריט" הארץ-איזו בדיחה!  (לת) א
  • 04:33
  • 20.10.12

154 ביבק'ה מאבד גובה.  (לת) גמד
  • 07:20
  • 20.10.12

155 אם אולמרט יצרף גם את דומראני ואברג'יל הוא יקבל 100 מנדטים.  (לת) סקר קוזה נוסטרה
  • 11:02
  • 20.10.12

156 סקר סקר תרדוף-מכשירים את השרץ,מריצים הכישלונרית ויפילו זאת על התמים.  (לת) אלי
  • 01:10
  • 21.10.12

157 אתם שוכחים לגמרי שהשמאל נשען על קולות הערבים. אין רוב יהודי לגוש המרכז-שמאל באף קונסטילציה! רז
  • 02:15
  • 22.10.12

מה זה משנה? באמת מה? החכים הערבים הם אלו שהצמיחו את עזמי בשארה ואת חנין זועבי. החכים הערבים הם אלו שבאופן עקבי תמכו באויבי ישראל בכל המאבקים שניהלנו מולם, כל המערכות, לא משנה איזו: מדינית, צבאית, חברתית, הכל. החכים הערבים הם אלו שבאופן עקבי עשו הכל כדי להפריד את עצמם מכל בדל של קונצנזוס ישראלי. מישהו יכול לחשוב על חכ ערבי שיעבור סיווג ביטחוני? היה פעם בכלל חכ ערבי שאמר איזו מילה טובה על ישראל? [אותה מדינה מטורפת שמאפשרת לאויבים מוצהרים שלה לעמוד על במת הכנסת ולהטיף להשמדתה, אגב תשלום משכורות שמנות ופנסיה]
המחשבה שחכים ערבים הם אילו שיכתיבו למדינת היהודים מי יהיה הראש ממשלה, היא מבחילה אבל מעוררת מחשבה. אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.

158 כאחד שהצביע ימין אני חוצה את הכביש בתקווה להציל את המדינה  (לת) עידן
  • 07:47
  • 22.10.12

159 נו תנסו תביאו את אולמרט ונראה לכם מאיפוא משתינים מעטפות הדולרים,,,,!  (לת) לכל הכלבים !!
  • 04:21
  • 26.10.12

160 "מעשה הנוגד את הדנ"א של מצביעיו" ?!  (לת) הכותב לא מבחין בין סלנג לבין שפה כתובה?
  • 12:20
  • 02.11.12

161 השאלה אם המפיאניק בשל להפסיק לתקצב פולחן וחרדים כי ביבי מכר את טולדנו-הצביעו הכל חוץ מתיקצוב חרדים
  • 12:20
  • 02.11.12

מדינת ישראל לפולחן ולחרדים .

162 הוזים...בהקיציס....  (לת) יוסי - הרצליה
  • 14:02
  • 02.11.12

163 מי בחר בגרף "עוגה" להציג מידע בין ימין לשמאל.גרף "ציר" יותר מתאים.. מומו
  • 17:14
  • 02.11.12

ימין קיצוני -> ימין מתון -> מרכז -> שמאל מתון -> שמאל קיצוני.
ובנפרד "לא יודע".

164 מה יקרה אם במהלך הריצה יפול לו החיטול-על זה לא חשבת כמה מנדטים נוספים יקבל?  (לת) חידה
  • 18:20
  • 02.11.12

פרוייקטים מיוחדים