עוד עיתונאי בפוליטיקה || מרב מיכאלי מצטרפת למפלגת העבודה

עשר נשים לפחות יתמודדו על ארבעת המקומות הריאליים שישוריינו לנשים ברשימה. בכיר במפלגה: "לא בטוח שיחימוביץ' רואה בעין יפה את הצטרפותה"

העיתונאית והפעילה החברתית מרב מיכאלי הכריזה היום על התמודדותה על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת. בדף הפייסבוק שלה כתבה מיכאלי: ״כל חיי הבוגרים אני פעילה חברתית ופמיניסטית, במקביל לעבודתי העיתונאית. בשני התחומים פעלתי לתיקון עוולות, לשוויון, להעצמה של נשים ושל מגזרים מוחלשים אחרים. עכשיו אני רוצה לעשות את זה בפוליטיקה, איפה שדברים נקבעים ותקציבים מחולקים. זה המקום שבו מעצבים את הדמוקרטיה הישראלית, זה המקום שבו מחליטים על מלחמה וצריך לנסות שיחליטו בו גם על שלום״.

עשר נשים לפחות יתמודדו, לצד מיכאלי, על ארבעת המקומות הריאליים שישוריינו ברשימת העבודה לנשים. הבולטות בהן הן מיכל בירן, יו"ר המשמרת הצעירה של העבודה, הנהנית מרוח גבית חזקה של שלי יחימוביץ'; סתיו שפיר, ממנהיגות מחאת הקיץ שעבר, ח"כ נינו אבסדזה שערקה מקדימה, והפעילות הוותיקות לאה פדידה, נורית צור, אסתי קירמאיר ויעל ארן.

מרב מיכאלי. כבר מרגישה בבית בין החברות
מרב מיכאלי. כבר מרגישה בבית בין החברות . צילום: תומר אפלבאום

לדברי מיכאלי, "אני באה למפלגת העבודה כי אני מזדהה עם ה-DNA האידיאולוגי שלה לאורך השנים, צדק חברתי ושלום עם שכנינו. אני באה למפלגה דמוקרטית, שבוחרת את נציגיה ונציגותיה, מפלגה שמשלבת עכשיו בכירים ותיקים בעלי ניסיון עם תנופת התחדשות. ולא פחות חשוב בשבילי, אני באה למפלגת העבודה בתקופה שעומדת בראשה אשה".

במפלגת העבודה קיבלו את מועמדותה של מיכאלי ברגשות מעורבים. בכירים במפלגה הבהירו שנכון לעכשיו, מיכאלי לא עומדת בתנאי הבסיס שיאפשרו את התמודדותה משום שלא היתה חברת מפלגה בחצי השנה האחרונה. ועדה במפלגה צפויה לקבוע בימים הקרובים אם "תקופת הפז"מ" של מיכאלי תקוצר.

מיכאלי נתפסת כמועמדת חזקה ובעלת סיכויים גבוהים להיבחר, אלא שבכיר במפלגה אמר ל"הארץ" כי "לא בטוח שיחימוביץ' רואה בעין יפה את הצטרפותה של מיכאלי להתמודדות. מיכאלי נתפסת כטרמפיסטית שמנסה לרכב על הפופולריות של העבודה כדי לקבל כיסא בכנסת. בנוסף, היא עלולה לתפוס כיסא המשוריין למועמדת אחרת שיחימוביץ מעוניינת לקדם". מיכאלי עצמה העריכה כי תקופת ההמתנה שלה תקוצר, בסופו של דבר, בדומה למועמדים חדשים אחרים שהצטרפו למפלגה בשבועיים האחרונים.

מיכאלי היא העיתונאית השלישית שמציגה את מועמדותה לכנסת ברשימות השונות. אתמול הכריז עפר שלח שיתמודד ברשימת "יש עתיד" של יאיר לפיד, ולפני שבועיים הצטרף גם העיתונאי מיקי רוזנטל לרשימת מפלגת העבודה.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 למה לא למרצ? גם בראשה עומדת אשה, ואחת שמוכנה להודות שהיא נגד המשך הכיבוש  (לת) מרב
  • 11:22
  • 30.10.12

02 לא, לא, לא. מירב מיכאלי זה בדיוק דוגמה למה שהביא את מפלגת העבודה לשפל של השנים האחרונות - טהרנות מתנשאת שרק השלימה את העסקנות הכפייתית של פואד ושות'.  (לת) במקום זה: משה מזרחי, עומר ברלב, מיכל בירן
  • 11:23
  • 30.10.12

03 מקווה שחברותי במפלגת העבודה יציעו עבור הנשים הראויות. אנחנו לא צריכות שיריו ים - סולידריות בינו תעשה את העבודה יופי!  (לת) מצביעה
  • 11:25
  • 30.10.12

04 התלבטתי במי לבחור, ועתה כשמרב מיכאלי ברשימה: קולי שמור למפלגת העבודה ירושלמית
  • 11:25
  • 30.10.12

מפלגת העבודה איננה הבחירה האוטומטית שלי (יותר מדי במיינסטרים הפוליטי) - אבל עם מיכאלי בשורות המפלגה, אין ספק שזו הבחירה הנכונה
עיתונאית ואישה נבונה ומדוייקת
יישר כח!

05 מה יהיה? עכשיו בלי מרב מיכאלי יהיו רק גברים אשכנזים במדור דעות של הארץ... אוף....  (לת) קוראת עצובה
  • 11:26
  • 30.10.12

06 השוואת חובות נשים ולא רק זכויות לוחם
  • 11:29
  • 30.10.12

למה אף אחת מהנשים לא מדברת על השוואת חובות הנשים לחובות הגברים ולא רק השוואת משכורות וכו׳ למה נשים משרתות בצבא שנתיים כשגברים שלוש שנים?! הרי לפי הפמיניסטיות צריך להיות שוויון, לא?? או שהשוויון הוא רק במה שנוח לכן??

07 שאלת תמה: למה רק ארבע נשים? ככה אתם מצפים לקבל את הקול שלי? יעל
  • 11:31
  • 30.10.12

אם, כפי שנמסרבעיתונים, יהיו למפלגת העבודה יותר מעשרים מנדטים, מדוע רק ארבעה מקומות ריאלים משורינים לנשים?מה יקרה אם יהיו יותרמארבע נשים במקומות הריאלים?

08 עפר שלח ומרב מיכאלי נמצאים משמאל למפלגת העבודה אבל במקום להצטרף למרצ ולהיות בעל/ת סיכוי קלוש להיכנס לכנסת הבאה שלח בחר להצטרף למפלגה של לפיד ומיכאלי בחרה להצטרף לעבודה  (לת) דנה
  • 11:31
  • 30.10.12

09 ההזויה הזו היא שמאלה מהעבודה חבל  (לת) מתלבט
  • 11:32
  • 30.10.12

10 היא לא עיתונאית.  (לת) זיו
  • 11:32
  • 30.10.12

11 תוספת מצוינת. נקווה שתאזן את יחימוביץ משמאל. אגב, ברור שעמדותיה הן מרצ-חדש.  (לת) יוסי
  • 11:33
  • 30.10.12

12 מעולה, עוד נציג של השמאל הקיצוני והקומוניסטי לרשימה. אריאל
  • 11:34
  • 30.10.12

מה הלאה? חולצות אדומות ב 1 במאי??

13 אם מירב מיכאלי תהיה במפלגת העבודה לא אוכל להצביע להם!!!! שפוט השתלטות של מרץ על העבודה  (לת) אדר
  • 11:34
  • 30.10.12

14 די עם הכוכבים שיזהרו, יבעירו אש, וייעלמו. יש מקום לאנשים מחוייבים בעלי דעות כדוגמת אסתי קירמאייר ויעל ארן דורון
  • 11:35
  • 30.10.12

פוליטיקה זו לא תוכנית ריאליטי. אין כאן עניין של "ח"כ נולד" שמצביעים לו כי הוא יפה, ידוע, מפורסם. צריך להבין שבמפלגת העבודה יש שלד רב ערך של פעילים שעושים זאת למען מטרה, למען דרך. אמנם זה מבורך מאוד שנכנסים הרבה כוחות חדשים (שבמהירות שהם נכנסים, כך הם גם יצאו עם המשבר הראשון) אבל עדיין צריך לתמוך בפעילות הוותיקות והמסורות ומעל לכל.. המוכשרות שלנו. הן, שהחיידק הפוליטי בדמן, שהוכיחו מחויבות - הן השדרה של מפלגת העבודה.

15 ואין שום בעיה לפרסם טורים בזמן שמנהלים מגעים רון
  • 11:35
  • 30.10.12

צביעות טיפוסית... לא יצאתם על יאיר לפיד על אותו דבר בדיוק?

16 כפי הנראה יש בכסאות הכנסת משהו שגורם לאורגזמה אלוהית אם לא למעלה מזה.  (לת) עדד
  • 11:35
  • 30.10.12

17 מירב מיכאלי היא בחורה איכותית ואינטליגנטית אבל דיעותיה הן רחוק שמאלה ממפלגת העבודה חבר עבודה
  • 11:36
  • 30.10.12

ההתלבטות אם להצביע לה או לא, היא קשה ביותר.

18 בזה הרגע חיסלו את הגברים שיצביעו לעבודה. פניני
  • 11:37
  • 30.10.12

מפלגת הלסביות המאוחדת. קצת חד-מימדי, לא?

19 האם מפלגת "העבודה" מבטיחה מקום לפועל ולו לאחד ?  (לת) עדד
  • 11:37
  • 30.10.12

20 שלום ומפלגת העבודה? אולי מישהי יכולה או יכול להזכיר לי את הקשר?  (לת) סוציאל-דמוקרט אמיתי
  • 11:38
  • 30.10.12

21 קיצונית מירב
  • 11:38
  • 30.10.12

מירב מיכאלי אמרה שלא צריך להתגייס לצה"ל צבא הכיבוש?

22 נפטרו מהטור המיגע של לפיד בידיעות ועכשיו מהשעמומון הפמניסטי של מיכאלי. הידד לבחירות  (לת) צופית
  • 11:39
  • 30.10.12

23 האמנם DNA של מפלגת העבודה?לא על DNA זה כתב השופט הלוי "מכר נפשו לשטן"....  (לת) רונן
  • 11:40
  • 30.10.12

24 עם בן זוג ימני קיצוני כמו שליין אני ממש לא "קונה" השמאלנות של מיכאלי!!!!  (לת) דוד
  • 11:40
  • 30.10.12

25 צריך להקים מחוז ייצוג לעתונאים....כ"כ הרבה  (לת) קיבוצניק
  • 11:42
  • 30.10.12

26 תוספת נאה, אבל יחימוביץ זקוקה,לא לסתו שפיר, אלא מישהו כמו,יעל גרמן..  (לת) לת
  • 11:45
  • 30.10.12

27 אז מי רצח אותי ?  (לת) ארלוזורוב
  • 11:47
  • 30.10.12

28 משעמם למירב מיכאלי, כעת היא תהיה גם פמניסטית (רחמנא ליצלן) וגם פוליטיקאית.  (לת) דרום אפריקני
  • 11:49
  • 30.10.12

29 מהנירצה את עושה בעבודה??? ניר ניר
  • 11:50
  • 30.10.12

את מרצ ושמאלה.... שלי אל תקחי אותה!!!!!!

30 כמו קוץ באחוריים שירקעס
  • 11:51
  • 30.10.12

שתלך למרצ

31 מרב פמיניסטית? תצהירי שאת לא מתמודדת על מקום שמשוריין לנשים. פשוט שירוניור
  • 11:52
  • 30.10.12

למה מרב הפמיניסטית מוכנה בכלל להתמודד על מקום ש "משוריין" לנשים?
האין זה שלעצמו נוגד את כל האג'נדה שלה?
או שמא כאשר יש הזדמנות לקיצור דרך מותר לרגע להיות "האישה הקטנה" שהגברים הפטריארכליים "משריינים" לה מקום.
איך קוראים למי שמתנגדת ומקעקעת בראש חוצות את "השיטה" וברגע הראשון שזה מתאים לאינטרסים שלה משתפת פעולה ומתכופפת בפני אותה "שיטה" בדיוק?
מרב מיכאלי חשפת (שוב) את פרצופך האמייתי.

32 זו פשוט שערוריה, שלי בשר מבשרנו ולא משריינת לנשים 50% מהמקומות כחלקנו באוכלוסיה טלי
  • 11:52
  • 30.10.12

אני קוראת לשלי יחימוביץ לשריין 50% מהמקומות הריאלים ברשימה לנשים, כחלקנו באוכלוסיה.
אני בכלל זועמת שאני צריכה לקרוא לשלי לפעול כן, ממש כמו בימים החשוכים ההם שגברים שלטו במפלגה. כאילו זה לא מובן לשלי שכך צריך להיות.

33 משימתה הראשונה במעלה:לקדם חקיקה לקביעת רוחב מיטה מינימלי לזוגות יצרן מזרונים
  • 11:53
  • 30.10.12

ברוח מאמרה האחרון ב"דעות"

34 מסתבר שכל העיתונאים/ות שמאלנים ...  (לת) מוטה זוכמיר
  • 11:53
  • 30.10.12

35 אבל ח"כ שלי יחימוביץ לא רצתה להיפגש איתה בן צבי
  • 11:53
  • 30.10.12

ויחימוביץ לא עשתה לה קבלת פנים כמסיבת עיתונאים, ומיכאלי רצתה לפנות לבית דין כלשהוא, אז איזה DNA יש לח"כ יחימוביץ בהשוואה למירב מיכאלי? אם מכאלי לא משתייכת לכנופית עמיר פרץ או לכנופית יחימוביץ, במפלגה, היא בקושי תיכנס לוועד הבית..

36 עוד שונאת מדינת היהודים בכוורת של העבודה בעיניים  (לת) נעמי
  • 11:53
  • 30.10.12

37 יישר כח מרב מיכאלי זומפנשפיל
  • 11:54
  • 30.10.12

המערכת הפוליטית משוועת לפעילים חברתיים איכותיים. מאחל הצלחה במפלגת העבודה. אולי המפלגה הזו אכן עוברת שינוי מבורך.

38 יא, איזה מסכן עץ התקשורת, כל הגולגולים נפלו לו. בינגו
  • 11:54
  • 30.10.12

בכל מקרה בתעסוקה בתור ח"כ(מיני-מום!) יש ביטחון כלכלי יותר מבטיח מאשר בתור עיתונאי.

39 אוי ואבוי נקווה שלא תיבחר  (לת) קורא
  • 11:54
  • 30.10.12

40 בתיקשורת נשארים החזקים והמשפיעים!!! רותי
  • 11:55
  • 30.10.12

לא נשאר הרבה מקום בתיקשורת ,המקצוע הפך לבעיתי ביותר מבחינת משרות
לכן כל אנשי התקשורת קופצים על העגלה של הפוליטיקה אותם הם סיקרו כל חחייהם! אני לא יודעת כמה הם יהיו מוצלחים בזה!

41 מרב מרב, למה למה.... מה את עושה?????  (לת) מעריץ מאוכזב
  • 11:56
  • 30.10.12

42 תראו מה שנתיים במדור הדעות בהארץ יכולות לעשות לאשה  (לת) י מרכוס
  • 11:57
  • 30.10.12

43 סיבה מס' 1 למה **לא** להצביע לעבודה  (לת) EK
  • 11:58
  • 30.10.12

44 לפי עמדותיה היא שמאלה מ"מרץ" א. ציוני
  • 11:59
  • 30.10.12

מעניין שאנשי שמאל קיצוני הם אופורטוניסטים למדי. לפי מאמריה של הגברת, כפי שקראתי ב"הארץ", עמדותיה ספק ציוניות ואפשר למקמה בחד"ש. הבחירה ב"עבודה" נובעת, כנראה, מהסיכוי הטוב יותר להיבחר לכנסת נוכח הסקרים המחמיאים ליחימוביץ. חברי מפלגת העבודה הציוניים חייבים להיזהר מן הטרמפיסטים, ובמיוחד מאלה דוגמת מיכאלי וסתיו שפיר.

45 נו אז מה אם היא רצה לפוליטיקה מי היא בכלל אפילו לא עיתונאית
  • 11:59
  • 30.10.12

יש לה דעות ופינה ברדיו ועל זה צריך לכתוב כתבות עליה הרי עד לפני שנים ספורות השם שלה היה עולה בצהובונות של מדורי הסלבס עם מי היא יוצאת ומה היא לבשה ...רק בגלל שהיא פמינסטית פנטית לא נותן לה שום זכות לייצג מישהו אני לא אצביע למפלגה הזו דווקא בגלל שלקחו אותה.

46 כמתפקד של מפלגת העבודה, אני אעשה הכל שמירב מיכאלי לא תעבור יוסי
  • 11:59
  • 30.10.12

היא אחלה אישה, אבל לא מתאימה למפלגת העבודה.
סוג כזה של מועמדים כמו מירב מיכאלי פוגעים בכל ההתחברות של העבודה לציבורים מרכזיים בישראל.
שתרוץ במרצ למרצ.

47 אפסה אופורטוניסטית ניר ניר
  • 12:00
  • 30.10.12

את יודעת שאת מרץ ושמאלה, אבל מחיים לא תכנסי לשלישיה הראשונה.. אז הגעת לעבודה- שתומכת במפעל ההתנחלויות להזכירך

48 Just look at her in the photo. It says all  (לת) Adam
  • 12:01
  • 30.10.12

49 לא מניתם את המועמדות השוות חברת מפלגה
  • 12:01
  • 30.10.12

אסתי קירמאייר מדהימה, וכמוה לילי בן עמי - המורה הטמיצה שהרימה את כל מאבק מורות הקבלן, אחד המאבקים החשובים של השנים האחרונות.

50 שמתם לב כמה עיתונאים נכנסו לפוליטיקה לאחרונה? נוטשים ספינות טובעות??
  • 12:02
  • 30.10.12

האם כי הם באמת חושבים שיש להם/להן תרומה חשובה, או כי העיתונאות במשבר והם/הן מצאו להם/ן מקפצה למקור הכנסה?

ימים יגידו (אישית אני חושב שזה צריך להדאיג אותנו מאוד).

51 מספיק כבר עם הטפשות הזו - מצביעי העבודה אל תבחרו בסלבס בפריימריס נעם
  • 12:07
  • 30.10.12

מלבד שלי יחימוביץ כל יתר העיתונאים שהצטרפו לפוליטיקה הם חבורה עלובה של כלומניקים חסרי מעש וחסרי כישרון.

דניאל בן סימון, ניצן הורביץ ואורי אורבך לא עשו דבר וחצי דבר בכנסת הנוכחית, ולא הותירו שום חותם. סתם קיבלו משכורת ופנסיה בלי לתת שום תמורה.

אני מאוד מקווה שמיקי רוזנטל ומירב מיכאלי לא ייבחרו בפריימריז בעבודה, ובטח לא סתיו שפיר, שעד לקיץ הקודם בטח לא פתחה עיתון מימיה, לא כל שכן קראה מה כתוב בו.

העובדה שכל העיתונאים והסלבס הללו - כולל עופר שלח ובוודאי יאיר לפיד, מאמינים שיש ביכולתם לעשות משהו מעידה רק על גבהות הלב וחוסר ההבנה הבסיסית שלהם בפוליטיקה.

אני קורא מדי פעם את מירב מיכאלי כאן בהארץ, ולא מצאתי דבר אחד ששווה לזכור, או לחזור עליו באזני מישהו אחר. סתם בחורה נחמדה, ואולי אינטליגנטית, בלי שום מחשבה מקורית ובלי שום רקורד של עשייה.

בהודו בוחרים ההמונים הנבערים מדעת לפרלמנט שחקני טלוויזיה ומנחי שעשועונים. יש בזה לא פחות היגיון ואולי אף יותר ממצעד העיתונאים המגוחך הזה אצלנו. צביקה הדר נראה לי הרבה יותר מתאים לכנסת מאשר מירב מיכאלי וסתיו שפיר, ובטוח ובטח מיקי רוזנטל.

52 אם היא תבחר לצערי אני לא אצביע עבודה בפעם הראשונה בחיי אבנר
  • 12:08
  • 30.10.12

את הילדה המתוקה שלי לא ראיתי כבר שנה ושמונה חודשים, בגלל החוקים של גב' מיכאלי והשותפות שלה. שמעתי אתמול מקרוב משפחה שהיא קיבלה 100 בחשבון, מקום ראשון בכיתה, חכמה שכזאת.
הרעיונות של גב' מיכאלי (והחוקים שהיא עוד וגאי תחוקק בכנסת) שוללים ממני את הזכות לאבהות ומהילדה שלי את הזכות לאבא (במקום "אבא" מתחלף כל כמה חודשים שגרושתי מוצאת).

לימין אני כנראה לא אצביע, מר"צ קיצונית מדי (וגם זהבה גלאון לא חסידת אומות השיויון המגדרי), מה שנשאר זה לפיד, מחוסר ברירה.

53 לגמרי ולגמרי לא להאמין לאף אחד - הן מימין והן משמאל: סתיו שפיר - אך ורק לדוגמה שאולי טובה - משקרת במצח נחושה שאנשים התייאשו מהפוליטיקה. ברור מאוד מדוע סתיו שפיר משקרת לדעתי, שכן היא בכלל ב"שליחות"... היא "חברתית" בכלל זאת! סתיו שפיר "אינה" אולי סתם חתרנית פוליטית, אשר אולי בסה"כ מחפשת וחיפשה לעצמה - כיסאות או\ו ג'ובים פוליטיים... אנשים התייאשו מכך שהדמוקרטיה היא בכלל "דמוקטטורה", סתיו שפיר! את יודעת את זה היטב והיטב, אך את אולי בכלל מנוצלת ע"י מישהו \ משהו, שכן אישית - איני מסוגל לחשוב שאת אולי בכלל נחש פוליטי. אני מעדיף לחשוב שאת ממש ממש לא כזאת, סתיו שפיר. מי את בכלל, מירב מיכאלי - רק לדוגמה?! מה את עשית בכלל, אשר יצדיק את רצונך למלוך עלינו בכנסת ישראל? מה עשית בכלל שיצדיק כזה דבר??? כבר עדיפה סתיו שפיר אולי... אל הכנסת, אך ורק את הרעים במיעוטם - מכל האנשים שלדעתי כל-כך רוצים את הכיסא הפוליטי!!!  (לת) אל הכנסת, אך ורק את הרעים במיעוטם - מכל האנשים שלדעתי כל-כך רוצים את הכיסא הפוליטי!!!
  • 12:09
  • 30.10.12

54 היא לא מספיק מוכשת בכדי לייצג ציבור זו דעתי
  • 12:12
  • 30.10.12

קראתי ממעט מאמריה וגם שמעתי אותה ברדיו והיא עושה רושם של אישה לא מאוד משכילה דעתנית ועקשנית על עקרונותיה (אף על פי שהם ריקניים וחסרי עומק) ובכלל אנשים צרי אופקים וחסרי גמישות מחשבתית לא נכון לאפשר להם לייצג ציבור בטח ובטח לא במפלגה השמה על ראש דגלה את הסיסמא "פרגמטיזם" ..הרי הגברת מאוד דוגמטית ואולי מקומה בפוליטיקה יכולה לבוא לידי ביטוי במפלגות קצה המקבלות תמיכה מתומכים קיצוניים בעלי קו מחשבה זהה שתנסה מר"צ אחרת אני פשוט לא אצביע למפלגה הזו יותר ואלך עם יאיר שם אין פמיניזם מוחלט או שוביניזם אלא פלורליזם.
שלי איפה הפלורליזם אם את לוקחת למפלגה שלך אישה השונאת גברים?

55 הבעייה בעיתונאים היא שאני לא בטוח שכולם אוהבי אדם אבי
  • 12:13
  • 30.10.12

כמו שפוליטיקאי אמור להיות

56 מה יהיה עם נשות השמאל המתחסדות, הצבועות והמתנשאות? סתיו שפיר, מרב מיכאלי, זהבה גלאון ודומותיהן. נשים כאלו מורידות את השמאל יגון שאולה ומעוררות אנטגוניזם גם בשמאלני מושבע כמוני. בורגניות שבעות ונהנתניות עם אידיאולוגיות מופרכות ותו לא. איפה שולה אלוני? איפה תמר גוז'נסקי? הלאה הבורגנות!  (לת) תומר
  • 12:15
  • 30.10.12

57 שלי יחימוביץ', מה עם איזה "צדק דמוקרטי" - משהו אמיתי ו"לעם"??? האם זה לא שכאן בכלל "דמוקטטורה"? פעם היית בתכנית "הכל ברבורים" - בין הפסקת פרסומות לעוד אחת ועוד אחת... די לברבורים. רוצים מעשים!!!  (לת) דמוקרטי
  • 12:16
  • 30.10.12

58 אפסה אופורטוניסטית ניר ניר
  • 12:17
  • 30.10.12

את יודעת שאת מרץ ושמאלה, אבל מחיים לא תכנסי לשלישיה הראשונה.. אז הגעת לעבודה- שתומכת במפעל ההתנחלויות להזכירך

59 תקציב הבחירות, מרב מיכאלי, סתיו שפיר ועוד... - רק לדוגמה - הינו 246.8 מיליון שקל - לא פחות ולא יותר!!! מה עם עניי ישראל הכה רבים??????? התעמולה ודאי ודאי וודאי תהיה דומה לזאת מ-2009, אז מדוע כל-כך הרבה כסף?!  (לת) הפוליטיקה עוד עושק?
  • 12:20
  • 30.10.12

60 איזה יופי ! כל המועמדים החדשים לעבודה הם מלח הארץ, פשוט כך, אני כל כך שמחה שאני זוכה בגילי לראות אצל הטובים באמת פונים לפוליטיקה ולא רק עסקנים וותיקים!  (לת) ירושלמית גאה
  • 12:21
  • 30.10.12

61 הן לא מתמודדות על ארבעה מקומות ואסור להגיד ככה אילן בכר
  • 12:22
  • 30.10.12

איזה בולשיט.
הן לא מתמודדת על ארבעה מקומות המשוריינים לנשים, אלא על עשרים או שלושים מקומות של חברי כנסת. עם כל הכבוד, אם נשים מוכרות וידועות כמו מירב מיכאלי וסתיו שפיר, אם פוליטיקאיות מנוסות כמו נינו אבסדזה או נדיה חילו ומלי פולישוק בלוך, לא יכולות למצוא את מקומן בלי קביים של הבטחת ייצוג, אז זה מפני שמצביעי המפלגה לא רצו בהן והן לא צריכות לייצג את המפלגה בכל מקרה.


להבנתי את המערכת ככה זה גם עובד - ארבעת המקומות שעליהם הכתבה מדברת מובטחים בתור ייצוג מינימלי לנשים. אבל ברגע שארבעת הנשים הראשונות השתלבו ברשימה (גם במקומות יותר גבוהים), המקומות לא נשמרים לעוד נשים. מכיוון שיש בעבודה היום כמה וכמה נשים שכבר השיגו משהו בחיים ויכולות להתמודד בהתמודדות שווה מול כל מועמד אחר גם בלי שיריון, הרי ש"Vבטחת הייצוג" המינימלי אפילו לא תופעל.



http://throughhaze.blogspot.co.il/

62 מפלגה צבועה , בחירה צבועה של סתיו שפיר הצבועה: שלי יחימוביץ' ישבה עם ליברמן ועם "קפיטליזם חזירי" בממשלה אחת... אהוד ברק ו"חברים" נטשו המפלגה הזאת, והם עד כה בתוך הממשלה האמורה... אפשר לכתוב עוד הרבה, אבל מספיק שנזכור היטב והיטב: שמעון פרס (הנשיא...) זה מפלגת 'קדימה' בכלל, שכן כולם עובדים עלינו, האזרחים... כל הח"כים עובדים עלינו... מגיע לנו, כי לא יצרנו דמוקרטיה אמיתית, ובכלל הכנסת היא ראי לחברה המחורבנת.  (לת) הח"כים עובדים עלינו בעיניים. גם אנחנו אשמים
  • 12:26
  • 30.10.12

63 מקומה של הגברת בחד"ש ולא במפלגה ציונית א. ציוני
  • 12:28
  • 30.10.12

כדאי שבוחרי ה"עבודה" יקראו היטב את מאמריה ב"הארץ". הצטרפותה כטרמפיסטית למפלגת העבודה נובעת מאופורטוניזם לשמו. ממאמריה ניתן להתרשם כי הציונות היא ממנה והלאה. בחירתה, כמו בחירת סתיו שפיר, תביא רק נזק פוליטי ל"עבודה". ראו הוזהרתם.

64 סתם מחפשת עוד דרך לדפוק את יאיר לפיד :-)  (לת) אאאאנננני
  • 12:29
  • 30.10.12

65 כנסו, כנסו... חשוב מאוד לדעתי! כנסו... כנסו, כנסו!! כנסו....... כנסו......................................................................................................
  • 12:30
  • 30.10.12

אם עבודתו של הח"כ היתה בעיקר שליחותית, והיינו שהוא היה מקבל רק "שכר מינימום" על עבודתו - אז גם היו כ"כ הרבה כאלה שרוצים??? בכלל, תנאי ההעסקה של הח"כים הם מעולים, ושלא לדבר על אלה של השרים... "עם ישראל נושע בא-דוני" כתוב, צבועים. אם הקמנו פה מדינה שהיא אולי רק דרוויניזם-קפיטליזם חזיריים וכל מיני "דברים" כאלה, שכן איני יודע \ יכול להגדיר את מה שאולי רואים פה, אז יתכן שהארץ פשוט תקיא אותנו ("ותקיא הארץ אתכם"), ואז אולי שוב נתפזר בארצות הגולה, צבועים "גנבים" מסריחים שכמותכם... 6,000,000 אחים איבדנו בשואה, וזה היה אחרי שהנאצים ימ"ש - בכלל הבטיחו שלום ו"צדק חברתי" לעם הגרמני הארור (תלמדו היסטוריה, אלו שטרם טרחו לעשות זאת)... שלא תחשבו אולי, שאני חושב שהמפלגות הדתיות מייצגות את היהדות, כי הן לא לדעתי. ההיסטוריה חזקה מהכל, ואסור לתת לה לחזור. אסור לעם ישראל לאבד את המעט שעוד נשאר לו. אסור שוב גלות. אסור שוב שואה איומה ונוראה...

66 מפלגה של כוסיות  (לת) אובד
  • 12:33
  • 30.10.12

67 עצם העובדה שכל כך הרבה מפורסמים קופצים על עגלת מפלגת העבודה, מנבאת את ההצלחה האדירה שצפויה למפלגה הזו, בשלב זה כבר לא שייך טכנית שלבני או אולמרט יקימו מפלגת מרכז ענקית ויביאו רשימת כוכבים נוצצת, מהסיבה הפשוטה, - כולם כבר בעבודה... אלא אם כל מי שלא יתברג למקום ריאלי בעבודה יערוק למפלגות השכנות? מה שחבל שלא הקימו גוש מרכז שמאל עם מישהו 'כבד' בראשו, מה שהיה יכול לשנות את המצב, ואולי, אולי עוד יקרה משהו כזה בימים הקרובים....  (לת) חזאי פוליטי
  • 12:34
  • 30.10.12

68 "תחושת בטן": הבחירות לא ישנו דבר. תחושת ישבן: וואו, איך שאנשים רוצים כיסא בכנסת! וואו, וואו, וואו!!!  (לת) תדביקו ת'טוסיק חזק לכיסאות שלכם
  • 12:35
  • 30.10.12

69 לא טוב. מיכאלי תהיה נטל כבד על מפלגה שמנסה להחזיר את השפיות לחיים הציבוריים שלנו. לא אצביע לה בפריימריס וכולי תקווה שהיא תמצא את מקומה הראוי בחד"ש או מרצ.  (לת) אסף
  • 12:38
  • 30.10.12

70 מר"צים את שלי, מכינים את הסכינים הארוכות ליום שאחרי הבחירות. כך מארגנים לאנשי מרצ עוד כסאות בכנסת.  (לת) ירון
  • 12:39
  • 30.10.12

71 איציק שמולי הצבוע על המחאה: "שבוע אחר שבוע נאלצתי להציב אולטימטום שיהיה דגל ישראל בהפגנה ושישירו את התקווה בסוף..."... אם זה כך, אז אשאל אנשים כמו שלי יחימוביץ': חינכתם אותי לערכים מסויימים. האם זה היה סתם, או מה??? "רומן ארוך" אמרת לגבי סתיו שפיר, ורק אם צריך שלי יחימוביץ', אז תתביישי לך מאוד!!!  (לת) אחד העם באמת
  • 12:40
  • 30.10.12

72 מירב מיכאלי מייצגת אחד לאחד את עמדות מרצ - אם לא שמאלה ממרצ. מועמדים כאלה במפלגת העבודה יביאו אותה לייצוג הדומה לזה של מרצ, 4-5 מנדטים לכל היותר. מצד שני, למי אכפת? עלק-מפלגה עם יחימוביץ בתור מועמדת לראשות הממשלה, לא פחות ולא יותר, וסתיו שפיר שרצה לכנסת? גם עם 15 מנדטים, כמו לשינוי, לא יצא מהם כלום (חוץ, אולי, מוולבו ליחימוביץ, אם תתנהג יפה). מודרניסט
  • 12:41
  • 30.10.12

מירב מיכאלי מייצגת אחד לאחד את עמדות מרצ - אם לא שמאלה ממרצ. מועמדים כאלה במפלגת העבודה יביאו אותה לייצוג הדומה לזה של מרצ, 4-5 מנדטים לכל היותר. מצד שני, למי אכפת? עלק-מפלגה עם יחימוביץ בתור מועמדת לראשות הממשלה, לא פחות ולא יותר, וסתיו שפיר שרצה לכנסת? גם עם 15 מנדטים, כמו לשינוי, לא יצא מהם כלום (חוץ, אולי, מוולבו ליחימוביץ, אם תתנהג יפה).

73 העבודה קאסם אסדי
  • 12:42
  • 30.10.12

בהיסטוריה מפלגת העבודה הציגה עמדות של שמאל ולא הובילו שום מהלך מדיני . רק בזמן רבין ... כל המהלכים בוצעו על ידי הליכוד על אף שאני לא ליכודניק העבודה מפלגה של שקרנים ויחימוביץ תחזרי לערוץ 2

74 העבודה קאסם אסדי
  • 12:42
  • 30.10.12

בהיסטוריה מפלגת העבודה הציגה עמדות של שמאל ולא הובילו שום מהלך מדיני . רק בזמן רבין ... כל המהלכים בוצעו על ידי הליכוד על אף שאני לא ליכודניק העבודה מפלגה של שקרנים ויחימוביץ תחזרי לערוץ 2

75 הצמיחה הטבעית ןהאמיתית של מפלגת העבודה המומחה
  • 12:44
  • 30.10.12

תבוא מאנשים כמו אראל מרגלית,פרופ' יוסי יונה עומר ברלב ושכמותם שעשו וביצעו משהו ולא רק דברו ובקרו.ובטח ובטח לא מח"כ שעברו ממפלגה למפלגה כאשר ראו שמפלגתם מתפוגגת.

76 בשמאל כותבים, בימין עושים.  (לת) כתבנים
  • 12:44
  • 30.10.12

77 מיותר. זה לא משהו שיגרום לי להצביע עבודה דניק
  • 12:45
  • 30.10.12

אולי אפילו להיפך. מיכאלי יותר מידי מזוהה עם עמדות אולטרא-פמיניסטיות וקיצוניות באופן כללי.

78 יותר סקטוריאלית מדרעי, יותר אינסטנט מלפיד, מה לה ולמפלגת העבודה? מרתיח
  • 12:47
  • 30.10.12

אותה רוח שטות שקברה את העבודה עשרים שנה בדיונים על תהליך השלום הכושל, שמלאה את המפלגה במיליונרים, שהפכה אותה למפלגה חסרת השפעה בפריפריה.
שתעשה את נזקיה במרץ, שם קוריוזים כאלה מתאימים בדיוק.

79 אוי ויי  (לת) אחד שרצה להצביע לעבודה
  • 12:47
  • 30.10.12

80 גברים ונשים אשכנזים ונשים שותפים לאותו מרוץ ''כיסאולוגי'' מכוער בלי עקרונות ובלי אידאולוגיה גם סוס יכנס לכנסת החמורים !  (לת) רק ש''ס בל''ד ורע''מ
  • 12:47
  • 30.10.12

81 אוי תודה לאל. האם זה אומר שמעתה היא תחדל להמתיק את ימינו באבחנותיה הפרווינציאליות על גבי מדור הדעות?  (לת) מי?
  • 12:53
  • 30.10.12

82 מעדיף ח"כים עם אג'נדה ועמדה ברורה מאשר נציגים של ועדי עובדים/קבלני קולות ושאר העסקנים שיש בעיקר בליכוד  (לת) כל הכבוד
  • 12:55
  • 30.10.12

83 אין קשר בין מיכאלי למפלגת העבודה הציונית.מספר הבורחים יגדל ..... יעל
  • 12:59
  • 30.10.12

מירב לא ישרה. היא יודעת שמרץ על סף קריסה , אז היא מצטרפת למפלגת העבודה.
אין לה מה לעשות במפלגה ציונית.
היא אסון למפלגה.
מקווה ששלי מבינה זאת.
חוץ מזה שהיא שתלטנית המוכרת מנטרות זולות וצבועות.
שלי הזהרי מראש נחש .!

84 גילה קליין- מנהיגת נ"חל- בהסתדרות המורים דליתה
  • 13:03
  • 30.10.12

אמנם היא עדיין לא מפורסמת כמו מירב מיכאלי- אבל חשוב ביותר שתצורף לרשימה הראשונה כי היא יכולה וחייבת להציל את החינוך מידי הסתדרות המורים!

85 ביזיון ענבר
  • 13:04
  • 30.10.12

המעבר הזה בין עיתונות לפוליטיקה ממש מחליא וגורם לחוסר אמון בשני התחומים הללו. זה כל כך לא אתי לקפוץ כך מעיתונאילפוליטיקאי ללאתקופת צינון מינימלית. בחיים אני לא אצביע לכאלו.

86 לקרוא גם http://www.haaretz.co.il/news/politi/1.1853009 , ועוד יותר את התגובות שם  (לת) כל אחד בקלפי שיבחר לפי האמת הפנימית שלו. בחירות אישיות וחשאיות, וטוב שכך בדמוקרטיה הכה מינימלית שיש פה לדעתי... "דמוקטטורה" כאן!
  • 13:04
  • 30.10.12

87 אלא שבכיר במפלגה אמר ל"הארץ" כי "לא בטוח שיחימוביץ' רואה בעין יפה את הצטרפותה של מיכאלי להתמודדות לא בכיר אבל חבר מודאג.
  • 13:07
  • 30.10.12

תגיד לי בחירצ׳יק: מי יביא יותר קולות? אתה או מיכאלי? בשעת חירום זו זה מה שחשוב ולא המינהג שלך להמשיך ולחמם את הכסא.
אני פרץ ממעלות בן 66.

88 מירב מיכאלי היא נזק אלקטורלי למפלגת העבודה עמית
  • 13:07
  • 30.10.12

מירב יקירתי, הגם שאנחנו חולקים דעות פוליטיות דומות, דמותך מהווה "סדין אדום" בעבור רוב עמישראל ודוגמא ל"שמאל קיצוני". תעשי טובה ותמשיכי להשפיע מחוץ לפוליטיקה או נסי את מזלך במרץ

89 פיגוע אלקטורלי ! מפל' העבודה שלי נימסרה לתיקשורת,לשמאל, ולעוד מועמדים הזויים.. אני בורח..  (לת) שי מור
  • 13:08
  • 30.10.12

90 אז יש צעצוע חדש לשמאלני התיקשורת ? חבר'ה,עיזבו אותנו במנוחה,חפשו לכם עץ אחר  (לת) טובול
  • 13:09
  • 30.10.12

91 רכש בעייתי  (לת) שירלי
  • 13:09
  • 30.10.12

92 מה למירב מיכאלי ולמפלגת העבודה?שתלך למרצ או חד"ש נח
  • 13:09
  • 30.10.12

כמי שעוקב אחרי מה שהגברת כותבת במשך השנים-
נראה לי שהיא לא שייכת למפלגת העבודה.
אני מציע לשלי לדאוג שכל מיני קיצוניים כמו אופנהיימר ומרב מיכאלי
פשוט לא יוכלו להבחר.מקומם במפלגות קצה כמו מרצ .
מפלגה שמנסה להיות מרכז לא יכולה לקבל כאלו-בדיוק כמו
שבליכוד אין מקום לקיצוניים כמו פיגלין.

93 כל ממזר(ה) מלך..!  (לת) יפית
  • 13:09
  • 30.10.12

94 יחימוביץ הצליחה להפוך את העבודה לסניף של מר"ץ- חד"ש- בל"ד....מיכאלי קראה לסרבנות גיוס בגלי צה"ל...  (לת) ציוני
  • 13:11
  • 30.10.12

95 כל העיתונאים בעלי לשון הרע שהגהנם מובטח להם התנפלו על מפלגת העבודה המתה שהיא התולדה של כל החולאים הרעים במדינת ישראל !!  (לת) מפלגת התקשורת המאוסה!
  • 13:17
  • 30.10.12

96 מירב מיכאלי פעילה בעיקר בנושאים חברתיים לכן כניסתה לפוליטיקה מבורכת. עדיין זה לא אומר שחברי מפלגת העבודה יציבו אותה במקום ריאלי ברשימה לכנסת  (לת) יעל
  • 13:18
  • 30.10.12

97 כל הכבוד. לוחמת עם אש בעינים. פי אלף יותר מתאימה מכל הגרוטאות של הליכוד ושאר חדלות האישים המחוטבליות. אני מצביע לעבודה.  (לת) at
  • 13:18
  • 30.10.12

98 אשה ראוייה מכל בחינה רעיה ירון
  • 13:20
  • 30.10.12

מרב אשה לוחמת, נאבקת על דעותיה, אצביע עבורה חד משמעית

99 עוד עיתונאי בפוליטיקה - מישהו שכח את הת', ובמקרה של מרב זה מחדל חמור  (לת) לא בטוח שמרב תאהב את הכותרת
  • 13:20
  • 30.10.12

100 באה אחות תאומה לאופנהיימר - מזעזע. מרץ תימחק והעבודה תתפוס את מקומה  (לת) גן ילדים פסיכים
  • 13:22
  • 30.10.12

101 even sheli does not want her there  (לת) reb
  • 13:23
  • 30.10.12

102 דעוותיה 5 מטרים שמאלה ממפלגת העבודה ירון
  • 13:23
  • 30.10.12

בלי להתלהם, בלי להעיר הערות מעליבות ובלי כל הרעש שיש פה מסביב ניתן לומר רק דבר אחד - מפלגת העבודה איבדה את המקום שתמיד עמדה בו שזה צעד משמאל למרכז וצעדה שמונה צעדים שמאלהץ גב מיכאלי אינה מעט שמאלה מהמרכז כי אם שמאל סערורי!!!

103 זה יכול להיות אייטם מענין במצב האומה קונילמל
  • 13:24
  • 30.10.12

זה נהייה קטע כזה להיות חכ
אין עבודה בעיתונות יאלה נמשיך לעשות אותו דבר נמשיך לדברר את עצמנו לדעת הפעם בכנסת.
כייף גדול לראות את שלי נילחצת ברקודה היא הראשונה לזהות את בני מינה

104 לו היתה מציאות שח"כיות היא שליחות ללא כל שכר, והיינו שהיו ניתנים החזרי הוצאות בלבד, אז, אז, אז, אז ואז היינו רואים את כמות האנשים שדווקא -לא- רוצים אותה....... תנאי ההעסקה של הח"כים, ושל השרים ודאי - חוצפה אנטי-חברתית בעליל!!!  (לת) מדוע זה כך? ? ? ? ? ? ?
  • 13:33
  • 30.10.12

105 מרב בהצלחה את תחסרי לי בתור פובליציסטית נועה
  • 13:37
  • 30.10.12

ומאוד מאוד נהנתי מהמאמר האחרון

106 רק לא הטהרנות המצטדקת של מירב מיכאלי. (אגב סתיו שפיר המגניבה והזורמת - לא יותר טוב).  (לת) שמוליק
  • 13:40
  • 30.10.12

107 "לשנות מבפנים", סתיו שפיר הצבועה? האם נכון אולי ש"התנועה" שלך היתה בסה"כ תעמולת בחירות, שכן היתה לכאורה הדרת פעילים בוטה ביותר במחאה? האם את אולי הפוליטיקה הישנה והרעה? אם כן, אז גם מכל מתמודד אחר - אני כבר לא מצפה לדבר או לחצי דבר... כל הפוליטיקה לא מספיק "חברתית" בכלל וכאלה, אבל את בצמוד אליי צרחת: "העם דורש צדק חברתי", ועכשיו צריך "להיפרע" לדעתי. איפה הוא ה"צדק חברתי" הזה, סתיו שפיר?????  (לת) צדק חברתי
  • 13:42
  • 30.10.12

108 ביבי תפסיק לשלם לטוקבקיבטים אייל
  • 13:42
  • 30.10.12

70 אחוז מהתגובות מטה נכתבו בידיי אותו אדם. שימו לב לסיגנון הכתיבה הזהה. השאלה היא מי שילם לא. צריך להוציא את זה מהחוק

109 אף אחד לא שם לב לדבר הכי חשוב במאמר משה שינדלר
  • 13:44
  • 30.10.12

"...לא בטוח שיחימוביץ רואה בעין יפה את הצטרפותה של מיכאלי להתמודדות. ..שיחימוביץ מעוניינת לקדם".

שלי יחימוביץ עושה את מפלגת העבודה עסקנית ומפולגת בדיוק כמו הליכוד ושייס.
וללא שום קשר, מרב מיכאלי היא דווקא תוספת טובה למפלגה, למרות שאני לא אצביע עבודה (ולא לשום מפלגה שתשב בממשלה אחת עם הליכוד שייס וליברמן).
חבל שלא הצטרפה למרץ או לחדש.

110 עכשיו בטח לא אצביע לעבודה - נהפכו לחבורת זבל.  (לת) ציקי
  • 13:49
  • 30.10.12

111 כמה טוב פחות מהגגת בשקל בטורי הדעות של הארץ,  (לת) יהויכין
  • 13:49
  • 30.10.12

112 לזה קוראים - לכבוש את העבודה מבפנים. המפא"יניקים הוותיקים פשוט נדחפים החוצה במרץ. מה עם בוז'י הרצוג - הפעם שתיקתו ממש רועמת!  (לת) ע.
  • 13:53
  • 30.10.12

113 הפעם יהיה קשה להחליט במי לבחור לכנסת?  (לת) בוחר לכנסת
  • 13:55
  • 30.10.12

114 אולי כעת גם .יורחב מצע המפלגה ותהא סוף כל סוף התייחסות לפלסטינאיםומדינתם  (לת) נהדר שהצטרפת
  • 13:57
  • 30.10.12

115 יחימוביץ', מאחוריך  (לת) המנה העיקרית הגיעה
  • 13:59
  • 30.10.12

116 נו, אולי אצביע לעבודה בכל זאת. שי
  • 14:01
  • 30.10.12

המשפט "לא בטוח שיחימוביץ' רואה בעין יפה את הצטרפותה של מיכאלי להתמודדות" לא עושה טוב לדימוי של יחימוביץ'. מעניין מי ה"בכיר" שנידב אותו.

117 היא שייכת מוטי
  • 14:07
  • 30.10.12

למרץ.. אבל יודעת שסיכוייה קלושים במרץ ומנסה בדרך לא כשרה להידחף למפלגה שהיא לא מזדהה איתה מה לא יעשו למען הכיסא הנחשק?

118 כל פעם שאישה מצטרפת לעבודה מפמפמים לנו שיחימוביץ' לא אוהבת את זה. היא ממש שונאת נשים או שסתם לעיתון אין מושג מה קורה?  (לת) אחד
  • 14:07
  • 30.10.12

119 באמת למה לא מרצ ? חשוד מאאד  (לת) גשש בלש
  • 14:10
  • 30.10.12

120 תופעה לא רצויה: ריבוי עיתונאים בפוליטיקה. כי לכולם יש כישורי כתיבה, ולחלקם כישורי ביטוי, וחלקם גם ידועים לציבור, אך לרובם המכריע אין אג'נדה ברורה, ולרובם אין מתווה, ואין יכולת להוביל ציבור. אני מניח שהפרנסה שלהם בספק, בגלל המשבר בעיתונות, ולכן הם מחפשים פרנסה קלה בפוליטיקה, במיוחד אלה שידועים לציבור. זה לא יוסיף למדינה, ושוב נשמע מלים גבוהות ונבובות תוכן. יש לנו מספיק מזה.  (לת) גרין
  • 14:12
  • 30.10.12

121 צדק חברתי ושלום עם השכנים הוא הDNA של מרצ, לא של מפלגת העבודה שהעדיפה אחרי ששת הימים את הכיבוש על שלום עם ירדן.  (לת) אור
  • 14:15
  • 30.10.12

122 רק אסתי! פעיל
  • 14:18
  • 30.10.12

לא צריך כל כך הרבה "כוכבות" מונחתות - יש במפלגה מספיק נשים ראויות. מרב מיכאלי, סתיו שפיר - תחזרו לחורים שיצאתן מהם העבודה בוחרת את הפעילות שלה - אסתי קירמאיר ומיכל בירן!

123 מה קרה לכל העיתונאים שמצטרפים לפוליטיקה כסף או באמת למען הציבור  (לת) רותי
  • 14:24
  • 30.10.12

124 סתם פמיניסתית נפוחה. לפחות פעם היתה יפה היום גם זה לא  (לת) א. ד
  • 14:27
  • 30.10.12

125 תארו לכם שגם גדעון לוי ירוץ, איזה מגניב זה יהיה. העבודה לא תעבור את אחוז החסימה.  (לת) בחיית הארץ
  • 14:32
  • 30.10.12

126 אופנה חדשה-כל מי שמטיל עם כלב ברוטשילד מתפקד למפלגת העבודה...  (לת) יאיר -ק.גשר
  • 14:33
  • 30.10.12

127 לו ידעתי שהיא תגיע לצמרת, יתכן והייתי מצביעה אלה
  • 14:33
  • 30.10.12

אבל שלי הכוחנית/דורסנית לא תתן לאשה מדהימה כמו מיכאלי להיות לצידה

128 שמעתי ביבי משלם מליון וחצי דולר לגדעון לוי שירוץ ברשימת העבודה  (לת) באימא שלי
  • 14:33
  • 30.10.12

129 מירב, כל הכבוד. זה בדיוק המקום שאת צריכה להיות בו. חבל שלקח לך כל כך הרבה זמן. בהצלחה  (לת) אזרחית
  • 14:38
  • 30.10.12

  •   תגובה הולמת לשטויות הכה אנטי-חברתיות שכתבת אזרח, אבל אובייקטיבי ושכואב לו
    • 15:13
    • 30.10.12

    אולי נכון, וכך בדיוק נחזה בשמאל הולך ונעלם... מת לדעת: נכון שהימין שקרן מסריח, אבל זה בגלוי: "כלכלה חופשית", כאשר השמאל משקר בלי שנרגיש ובלי שום רחמים: "צדק חברתי"? האם אולי לעולם ועד זה "הון-שלטון" - הן מימין והן משמאל??? הפתרון: דמוקרטיה אמיתית במקום ה"דמוקטטורה"! מיגור העוני, דמוקרטיה ובסוף גם "צדק חברתי".

130 מפלגת העבודה הפכה ללישכת עבודה של עיתונאים. שבעה עיתונאים רוצים לרוץ בפריימריז ועוד היד נטויה. חבר מביא חבר
  • 14:43
  • 30.10.12

מקווים, כנראה, שיחימוביץ' העיתונאית תסדר להם גו'ב.

131 העיתונאים יודעים לאן נושבת הרוח ולכן הם בהמוניהם מחפשים משרה חדשה רםרם
  • 14:46
  • 30.10.12

מקצוע העיתונות הולך ונעלם וכל מי שקרא את המפה מחפש ג'וב בפוליטקה מפני שרק שם יכול למצוא טיפשים שיבחרו בו.כמו בעיתונות שכתב שרק טיפשים האמינו לשטויות שכתב

132 הפתרון היחידי למחוק את יחימוביץ ולול התרנגולות שלה !  (לת) לשלוח את כולם ללשכת העבודה
  • 14:46
  • 30.10.12

133 מיכאלי יריב אופנהיימר וסתיו שפיר, ינסו לעשות לעבודה מה שפייגלין ניסה לעשות לליכוד, זו גיבנת שהעבודה תשלם עליה מחיר יקר.  (לת) מיכאלי ויריב אופנהיימר וסתיו
  • 14:48
  • 30.10.12

134 גם סבאלה שלה היה במפא"י - איש העסקים ששסחר עם אייכמן  (לת) טעות פוליטית
  • 14:49
  • 30.10.12

135 מפלגת טרמפיסטים צדוק כהן
  • 14:51
  • 30.10.12

טוב...כרגיל מתחיל להיות מעונין גברת שלי יחימוביץ שהיא קוסמת מארץ האגדות...חושבת שהיא באה לתקן את המדינה...שבענו מהסיפורים שלך...וכל הספינים שלך...וכל הדיבורים אני והאנשים (טרמפיסטים ) שבאו למפךלגה נתקן את המדינה...את צריכה להישאר באופוזיציה כי שם מקומך...מה את מבינה בכלכלה ..ביטחון..חוץ..איראן.....את יודעת מה מתאים לך להיות שרת התירות אולי בזה תצליחי............נמאס לשמוע אותך..

136 מדובר בפשיסטית מהזן המסוכן והנכלולי ביותר! מקומה בפח האשפה של ישראל!  (לת) לגרש אותה לשטחים-שם מקומה
  • 14:54
  • 30.10.12

137 אני מרוצה מהתגובה של שלי יחימוביץ לגבי מירב מיכאלי אם היא שם- אני לא !
  • 14:55
  • 30.10.12

אם היא תהיה ברשימה הריאלית - לא אצביע עבורם

138 מדובר בפשיסטית מהסוג הגרוע ביותר!  (לת) מקומה בשטחים או ברוסיה
  • 14:58
  • 30.10.12

139 מה הקשר שלה לעבודה? אניהו
  • 14:59
  • 30.10.12

זה מבטל כמעט את כל המאמרים של ה

140 תראו את תגובות הציבור: כולם נ ג ד מירב מיכאלי  (לת) הציבור לא אוהב אותה
  • 14:59
  • 30.10.12

141 כולי תיקווה שמיכאלי תוביל להכרזה משמעותית יותר בתחום המדיני  (לת) מזרחית תיכונה
  • 15:00
  • 30.10.12

142 עם הצטרפותו בטוח שלמפלגת העבודה יהיו 40 מנדטים לפחות.  (לת) משה תומכת נלהב
  • 15:01
  • 30.10.12

143 אני מאמין ששלי יחימוביץ לא תתן לדבר הזה לקרות מיכאלי תבריח מצביעים
  • 15:01
  • 30.10.12

אסור שהמפלגה הזאת תצטייר כמפלגת טרמיפסטים - ומיכאלי היא כלום אחד גדול שרוצה לרכב על הגל המצליח של מפלגת העבודה

144 מחאה מאוהל? הייתם רוצים אולי! אני? אני אולי בא לי על בניין הכנסת, אני!!! אותו בניין שנבנה בכסף של...משפחת רוטשילד - כמה מדהים וכמה עצוב ואף מפחיד - כמו שדרת רוטשילד שבה אולי לא היתה מחאה אמיתית מעולם, שכן מראש אני ו"חבריי" אולי רק רצינו ג'וב פוליטי... אז עבדנו עליכם???  (לת) "."סתיו שפיר ו"חברים"."
  • 15:07
  • 30.10.12

145 כל המשכילים התאחדו והילחמו בבורות ובגזענות  (לת) ברוכה הבאה
  • 15:08
  • 30.10.12

146 סוף סוף מפלגת העבודה מתגבשת לכח אמיתי. נשים יביאו את השפיות לפוליטיקה שרון
  • 15:09
  • 30.10.12

ככל שהכח הנשי יעלה כך הפוליטיקה תהיה פחות מושחתת ויותר מכוונת לטובת העם!
אולי זה יגרום לי להצביע עבודה, אחרי שהמפלגה איבדה את קולי מזמן

147 אבירי הצדק התאחדו!!!!!  (לת) לפני שיהיה מאוחר מדי
  • 15:12
  • 30.10.12

148 היא תהיה ח"כ נהדרת!  (לת) יעל
  • 15:18
  • 30.10.12

149 אם מיכאלי במקום ריאלי אני לא מצביע שלי שלמה
  • 15:18
  • 30.10.12

למה מירב לא מצטרפת לבלד תעל או אפילו למרצ. גם רוצה לעזר למגזרהמסכן- הערבים גם רוצה שלום ע"ח מדינת היהודים. במילה אחת מחפשת טרמפ על מלגת העבודה. לא לתת לה להתמודד ו/או לא להצביע עבורה. כניסתה תהפוך את העבודה לשמאל ה של מרצ. היזהרו מאלה הרוצים להחריב את מדינת ישראל. ישראל חדשה שמעתם?

150 חיים יבין אחלה גבר יהודיי
  • 15:28
  • 30.10.12

כי מה קרה?

151 פעם הכנסת היתה מקום מכובד...  (לת) גנון
  • 15:29
  • 30.10.12

152 קוראים לי שושנה כהן, אני רוצה להקים מפלגה ולהגיש מועמדותי לראשות הממשלה  (לת) אני פיקחית ויודעת לצעוק, לא תתנו לי?
  • 15:32
  • 30.10.12

153 נוצר דימוי לא טוב למפלגת העבודה  (לת) היא אסון אלקטורלי
  • 15:33
  • 30.10.12

154 בדי שתהיה בעבודה מישהי שדואגת לעשירים.  (לת) דן
  • 15:34
  • 30.10.12

155 בזכותך אצביע למפלגת העבודה בלב שלם  (לת) מירב מיכאלי הופכת את מפלגת העבודה לרלוונטית
  • 15:36
  • 30.10.12

156 איש לא יוכל ללכת בנעלייה הגדולות.  (לת) ההולך יחף
  • 15:38
  • 30.10.12

157 אם אלה פני העבודה, צריכים לעבור למסחר וספסרות בבורסה. עבודה עלאק!  (לת) אברהם לביא
  • 15:47
  • 30.10.12

158 איזה יופי !!! לפחות ניפטר ממאמריה המביכים ברדידותם.  (לת) דני
  • 15:50
  • 30.10.12

159 תוסיפו את אורנה בנאי ותהיו מוחמד
  • 15:53
  • 30.10.12

מפלגת נשים לא כיפיות

160 ולזה יקרא גמישות תעסוקתית ! העיתונאים הזריזים והגמישים ממהרים לנטוש את סירת הנייר המודפס ולעלות על נושאת המטוסים של מימון מפלגתי.  (לת) אילן דדון
  • 15:58
  • 30.10.12

161 העבודה בתאוצה! כל הכבוד למירב מיכאלי! שמאלנית
  • 15:59
  • 30.10.12

שלב אחר שלב, עוד ועוד מתמודדות ומתמודדים, מפלגת העבודה יוצרת לעצמה קבוצה של אנשים מרשימים שאני סומכת עליהם ורוצה שייצגו אותי בכנסת. כל הכבוד מירב על המהלך האמיץ! אל תקשיבי לכל המזלזלים בך!

162 במרצ צפוף מאד. חוץ מהיו"ר ייכנסו אולי 2- 3. אז כל האידאליסטים, אופנהיימר, יכאלי ודומיהם מספרים ספורים כמה מפלגת העבודה מתאימה להם ומבקשים לרוץ. אם יריב אופנהיימר ומירב מיכאלי לא מוצאים את עצמם במרצ, שיושבת עליהם כמו כפפה ליד (שמאל, כמובן), מי כן? יחמוביץ' הורידה בכוונה את הדגל המדיני, אבל הם רוצים קודם לעלות לאוטובוס שלה, כדי להשתלט אחר כך על ההגה. כל הטרמפיסטים, שלא התפקדו לפני חצי שנה, שכן הם המתינו לראות לאן נושבת הרוח, וכעת הם רוצים באותו המעמד גם להתפקד וגם לייצג את המפלגה בכנסת! מה זאת אומרת שלא נותנים להם? צריך לכופף את חוקת המפלגה לכבודם, ולאשר אותם בועדת החריגים.  (לת) דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 16:08
  • 30.10.12

163 מרב מיכאלי חיים פופלי
  • 16:16
  • 30.10.12

אני אשית מתנגד לבואה למפלגה ,מדוע היא קופצת ברגה האחרון
היא יותר מתאימה למרצ עם הדעות שלה אנחנו מפלגת מרכז כמו ששלי
אומרת

164 כל הכבוד והמון הצלחה בתשלם
  • 16:17
  • 30.10.12

מירב מיכאלי בפוליטיקה זה מאד מאד משמח. כן ירבו אנשים שמאמינים ויכולים לתמוך בשינוי.

165 עכשיו נותר לעבודה רק לחבור לחדש בלד מרצ, והנה לכם גוש שמאל שיגרור את ישראל למצב הכלכלי של שנות ה-70 האיומות, והפיכת ישראל למדינה ערבית.  (לת) טוטו
  • 16:38
  • 30.10.12

166 בהצלחה מרב. תומך מאוד במועמדות של יושרה ואומץ בימי ביברמן  (לת) רון
  • 16:42
  • 30.10.12

167 יחימוביץ צריכה אותה כמו שאני צריך טחורים .  (לת) אריק
  • 16:53
  • 30.10.12

168 welcome  (לת) שרון
  • 16:54
  • 30.10.12

169 פעם אלו היו גנרלים והיום עיתונאים וכדומה  (לת) רונה
  • 16:56
  • 30.10.12

170 מרב מכאלי יש לה הכישורים להנהיג את העם חטאת  (לת) אצביע
  • 16:58
  • 30.10.12

171 מדובר בנחש צפע ארסי ביותר שיכיש כל דבר שזז!  (לת) פשיסטית מסוכנת
  • 17:13
  • 30.10.12

172 יאיר התקשר ושאל אותה אם היא יכולה לעזור? בטח היא אמרה, אצטרף לעבדוה וחצי מהמנדטים יברחו ללפיד... זוהי חברות אמיתית!  (לת) כולה עושה טובה לחבר...
  • 17:49
  • 30.10.12

173 כל הכבוד חגית
  • 17:51
  • 30.10.12

בהצלחה למרב, אשה אכפתית חכמה ואשת עשייה. מקווה שתיבחרי

174 נינו אבסדזה ומיכל בירן, הנשים ששלי תומכת בהן, הן הכי טובות למפלגה  (לת) ליאת
  • 18:16
  • 30.10.12

175 צריך לחוקק חוק שכדי להתמודד לבחירות לכנסת במפלגה קיימת, על מועמד/ת להיות חבר מפלגה4 שנים לפחות  (לת) נו באמת
  • 18:28
  • 30.10.12

176 מאז סוף 2011 מה עשתה סתיו שפיר למען "צדק חברתי" אמיתי ובאמת?  (לת) אני רק שאלה
  • 18:30
  • 30.10.12

177 גם שמולי לא חבר מפלגה חצי שנה. הוא התפקד לפני שבועיים לעיני המצלמות.  (לת) מיכל כהן.
  • 18:52
  • 30.10.12

178 עבודה באמת?! ניר ניר
  • 19:07
  • 30.10.12

גברת מיכאלי... הרי הכל יודעים שדעותייך תואמות למרצ ושמאלה... (מספיק לקרוא משפט אחד מהטור שלך ב"הארץ") אבל את יודעת שאין שום סיכוי שתכנסי למקום ראלי ברשימת מרצ, אז את מגיעה לעבודה, ומנסה להכנס למקום המשוריין לנשים... להזכירך יו"ר העבודה, בעלת דעות מדיניות שעולות בקנה אחד עם דעותיו של רוה"מ. אופורטוניזם!!

179 מיכאלי היא סוס טרויאני במפלגה של בן גוריון, אשכול וגולדה. זהירות שלי
  • 19:13
  • 30.10.12

לא אהבתם את מפא"י? אל תצביעו לעבודה.
לא הגון לעשות מהסוציאל דמוקרטיה הישראלית סניף של אמנסטי. לזה יש מפלגה נפרדת, אפילו יותר מאחת.

180 עיתונאים קטנים שלי נועה
  • 19:23
  • 30.10.12

מה לשמות כמו מיקי רוזנטל, מירב מיכאלי, גיא מרוז ואולי שכחתי עוד כמה המשנסים מותניהם לרוץ בבחירות? המכנה המשותף ביניהם הוא אופי מרדני המתאים לגיל ההתבגרות וחוסר בשלות של בחינת מציאות מורכבת. לאף אחד מהם אין נסיון ניהולי כלשהו אלא רק פה גדול. נראה מה יעלה בגורלו של יאיר לפיד המפונק.

181 אבי הפלמחניק הקשיש איש הקיבוצים ואנוכי לא נצביע עבודה אם יריב עכשיו ומיכאלי יתקבלו  (לת) ציונים אנשי מרכז שמאל
  • 19:24
  • 30.10.12

182 מתגעגע ללחמניות ולתקווה. עכשיו אני מתלבט, אם היא בעבודה יש סיכוי שאצביע להם.  (לת) מתלבט
  • 20:29
  • 30.10.12

183 מרב מיכאלי בעבודה אילן ק.
  • 20:57
  • 30.10.12

אוי יחימוביץ! אוי יחימוביץ! איזה שער עצמי!!!!

184 יפה אלי
  • 21:37
  • 30.10.12

סוף סוף יהיו יפות בכנסת

185 זה כמו פח אשפה- כל הזבל נזרק לאותו מקום  (לת) אשפה לסל וחסל
  • 22:16
  • 30.10.12

186 ק ט ס ט ר ו פ ה !!  (לת) רוני
  • 22:25
  • 30.10.12

187 מכוערת דוחה ושמאלנית הזויה אדרבא תצרפו אותה לשאר הכלומניקים  (לת) הצופה בהוזים
  • 01:07
  • 31.10.12

188 אופנהיימר ומיכאלי לשלי הם כמו פייגלין לביבי. באו להרוס מבפנים  (לת) מ
  • 01:09
  • 31.10.12

189 שלי ככה לא בונים מפלגה עם אנשים שרוב העם יותר מלא אוהבים ...  (לת) נימרוד
  • 02:16
  • 31.10.12

190 מי הבא בתור ציון ברוך ?  (לת) שוקי
  • 06:03
  • 31.10.12

191 עיתונאית שיטחית ולא חכמה במיוחד , מתאימה למפלגה הזו.  (לת) שולי
  • 07:21
  • 31.10.12

192 אוי ואבוי , מי היא בכלל? זהו נזק אלקטורלי בעליל, מייצגת את כל מה שרחוק ממפ' העבודה  (לת) פול מורנו
  • 07:43
  • 31.10.12

193 בעיה קשה בליהוק..(כנסו) שפילברג
  • 08:17
  • 31.10.12

הרגתם לי ת'מפלגה. למועדון הזה מפחיד להשתייך . אם זה השמאל אולי אני ימני. שלי עשי טובה תזוזי קצת. יש הזדמנות למהפך אך היותך בראש מפחיד חלק ניכר מהמזוהים עם השמאל. לכי לרווחה תשאירי תהנהגה למישהו יותר בקונצנזוס. אגב, אני חושב שעשית עבודה נהדרת עד כה. אבל חשוב לזכור המתגמש שורד.

194 מכרת עקרונות פוליטיים למען כסא. שוב אופורטוניזם מנצח  (לת) תלמה
  • 08:19
  • 31.10.12

195 לסיכום כל התגובות: מיכאלי + אופנהיימר = פייגלין של מפלגת העבודה!...  (לת) לחי
  • 08:23
  • 31.10.12

196 מפלגת הפמינסטיות העיתונאיות הסוצאיליסטיות (כאשר לא נוגע בהן)  (לת) זה לא העבודה = מפלגת העם?
  • 08:57
  • 31.10.12

197 יאללה שמאל הלאה הציונות  (לת) פוסט
  • 09:18
  • 31.10.12

198 מירב ושלי - כן, סתיו שפיר ואבא של גלעד - ממש לא. ולכן לא אצביע לשלי  (לת) מירב
  • 09:27
  • 31.10.12

199 שבתקשורת מפטרים במאות העיתונים מחפשים ג"ובים חדשים עם תנאים ובונוסים!  (לת) עדן
  • 10:51
  • 31.10.12

200 חבל שהתקשורת מנהלת את המדינה ולא המנהיגים  (לת) חזי
  • 10:53
  • 31.10.12

201 מירב - עוד מסמר לארון של העבודה - מצטרפת לאופנהימר במגמת ההרס ! שלי ! תתעוררי !  (לת) מצביע
  • 11:01
  • 31.10.12

202 זהו " הלך על מפלגת העבודה" בן גוריון
  • 11:33
  • 31.10.12

נו באמת עוד " אישיות" מנהיגה וכפי שנאמר פני המפלגה כפני הכלבים!!!!

203 אופנהיימר ומיכאלי מקנים גוון מאד שמאלני ל"עבודה". מקומם במרצ !! גם שם ישנה אשה בראש הרשימה-אם זה מה שחשוב...  (לת) מודאג
  • 16:51
  • 31.10.12

204 עוד סיבה לא להצביע ל"עבודה" פראייר שהצביע לברק
  • 00:22
  • 01.11.12

יחד עם הרצוג, ברוורמן, בן אליעזר, שליט, רוזנטל...

205 מפלגה חדשה עכשיו .. מפלגת העיתונאים ! יש כמוהם כמו חול .  (לת) עיתונאי
  • 08:08
  • 01.11.12

206 לאסתי גינזבורג אחמט
  • 08:54
  • 01.11.12

תלכי לאושויץ!
ויוה פלשטינה!

207 לאחמט בר ישמעאלי
  • 08:55
  • 01.11.12

אמן!

208 גם יחימוביץ וגם מיכאלי! סיבה כפולה לא להצביע למפלגת העבודה.  (לת) מצביעת שמאל
  • 13:58
  • 01.11.12

209 לפחות היא תזיז את שלי יחימוביץשמאלה אחרת אין הבדל בין המפלגות יוסוף אל אכבר
  • 15:00
  • 01.11.12

באשם אללה א רחמן א רחים
ואלימדאללה רב אל עלאמין
א סאלאם עליכום ורחמת אללה

אני קויבלתי את משה ישוע המשיח והנביא מוחמד עלהוםוסאלאם כנביאים
הקוראן מכיל את התרה(תורת בערבית)תהילים (זובור)
ואינג"יל של ישוע המשיח-והקוראן (המושלם-אל מוסלם)
שלום עם כל מדינות האיסלם
שלום עם הקוראן א כרים
שלום=ברית

אני לא רוצה תגוהות נאצה שפוגעים ברגשות האיסלם!
וסאלאם עליכום ורחמת אללה וברכתו
ושלום עליכם ורחמי אלוהים וברכתו

210 אני לא רוצה רק שלום עם כל מדינות האיסלם יוסוף אל אכבר!
  • 15:39
  • 01.11.12

אני רוצה שלום גם עם הקוראן!
שלום עם האיסלם
סאלאם עליכום לכולם

211 היא עיתונאית כמו שאנ מלך אנגליה  (לת) עובד ניר
  • 17:39
  • 01.11.12

212 גם בשנת 2012 הגזענות קיימת הודי
  • 20:21
  • 11.11.12

אם הבן שלי הולך לבית ספר תיכון ובאחד הימים רוצה להקים מפלגה נגד גזענות,
אז הדברים לא השתנו בהרבה משנת 1984.
למרות שזה לא רק בירוחם!

פעילות
המלצות
פרסומת