סקר חדש מעניק לכחלון רק 10 מנדטים; עיקר כוחו מגיע ממצביעי העבודה

ממצאי סקר גיאוקרטוגרפיה העלה כי השר הפורש יקבל רק מנדט אחד מהליכוד ביתנו. בדיקה העלתה: רוב הצבעות כחלון בכנסת היו אנטי-חברתיות

סקר עדכני שפרסמה הבוקר (חמישי) חברת גיאוקרטוגרפיה מנפץ את בועת 20 המנדטים שצפה הסקר שהזמינו מקורבי משה כחלון לרשימה בראשותו בבחירות לכנסת. הסקר החדש צופה כי מפלגה בראשות כחלון תזכה ב-10 מנדטים בלבד, ורק מנדט אחד מתוכם יבוא על חשבון רשימת הליכוד ביתנו.

הסקר הנוכחי צופה שעיקר כוחו של כחלון יגיע ממצביעי העבודה (שלושה מנדטים), ש"ס (שני מנדטים) והאיחוד הלאומי (שני מנדטים). גורמים פוליטיים שעיינו הבוקר בסקר, שלא ברור מי הזמין אותו, פקפקו בכך שהליכוד ביתנו תצליח לשמר את כוחה אחרי הבחירות כפי שמצביע הסקר, ומנגד טענו כי ספק אם תנודת המנדטים בין מפלגת העבודה לרשימת כחלון, שהיא ימנית במהותה, אפשרית בהיקפים שזיהה הסקר.

מתוצאות הסקר החדש, בפיקוחו של פרופ' אבי דגני, שהופץ הבוקר לכלי התקשורת עולה כי אילו היו הבחירות נערכות היום, היה הליכוד ביתנו מקבל 43 מנדטים (44 אם כחלון לא היה מתמודד), העבודה זוכה ב-16 מנדטים (19 מנדטים ללא רשימתו של כחלון), יש עתיד - 13 (14), ש"ס - 10 (12), יהדות התורה - 6.5 (7), הבית היהודי 5 - (5), האיחוד הלאומי - 2 (4), מרצ - 3.5 (4), והסיעות הערביות - 11 מנדטים.

כחלון. תמך רק ב-37% מהצבעות שעסקו מדיניות כלכלית חברתית
כחלון. צילום: חגי פריד

קדימה והעצמאות לא עוברות את אחוז החסימה, ללא קשר להתמודדותו של כחלון.
מוקדם יותר השבוע ניבא מכון הסקרים סמית למפלגה בראשות כחלון כ-20 מנדטים, וממצאיו העידו כי אם הוא ויו"ר קדימה לשעבר ציפי לבני יאחדו כוחות וירוצו יחד, מטפס פוטנציאל המנדטים ל-26.

כחלון הוא איש ימין מדיני מובהק ומעולם לא הסיר את תמיכתו מהליכוד. גם אם אכן יתמודד לבסוף ברשימה נפרדת, היא תהיה בעלת אוריינטציה מדינית ימנית ותפישת עולם חברתית שנוטה לשמאל. העובדה שכחלון תומך במועמדותו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה לא הפריעה לגוש המרכז שמאל "לפנטז" על הצטרפותו לשורותיו. במפלגת העבודה הגדילו לעשות וערכו השבוע סקר שבודק חבירה של כחלון למפלגת העבודה - מהלך שגם בעבודה הודו כי הוא מופרך. כך או כך, הנתונים הצביעו שריצה משותפת של השניים מביאה למפלגת העבודה מספר מנדטים זהה לזה שמשיגה רשימת הליכוד ביתנו. שתי המפלגות זוכות ב-32 מנדטים במצב כזה.

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין שוחח היום עם כחלון והפציר בו להישאר בליכוד. בשיחתם, אמר ריבלין לכחלון כי "אתה חלק מהדנ"א של הליכוד". אחרי כן דיווח ריבלין לראש הממשלה בנימין נתניהו כי "לא אפסו הסיכויים להחזיר את כחלון הביתה". השניים צפויים להיפגש שוב בימים הקרובים. שר האוצר יובל שטייניץ התייחס היום לדיווחים על כוונת כחלון להקים מפלגה בראשותו ואמר כי "אנחנו עדים לתופעה שאינה בריאה: פיצולי פיצולים, מפלגות חדשות צצות כפטריות אחרי הגשם. חלק מהן שורדות קדנציה או שתיים, אחרות – גם זה לא".

כחלון ונתניהו בכנסת, ארכיון
כחלון ונתניהו בכנסת, ארכיון. צילום: אמיל סלמן

ארגון המשמר החברתי פרסם הבוקר נתוני בדיקה שערך ולפיהם כמעט בכל מדד חברתי הצבעותיו של משה כחלון הן אנטי-חברתיות. על פי המדד החברתי של המשמר החברתי ופרויקט כנסת פתוחה של הסדנה לידע ציבורי, הציון שכחלון קיבל הוא 6-, ציון הנמוך מחברים אחרים בממשלה ממפלגת הליכוד, בהם גילה גמליאל (1-), סילבן שלום, משה (בוגי) יעלון ויוסי פלד (4- כל אחד) וישראל כץ (5-)

המשמר החברתי בדק את אחוז ההצבעות שבהן תמך כחלון במדיניות כלכלית-חברתית מתוך כלל ההצבעות בנושא זה שבהן השתתף, והשווה את הנתונים לחברי ממשלה אחרים מן הליכוד. בדיקה זו העלתה כי רק ב-37% (13 הצבעות) מ-35 ההצבעות שבהן השתתף כחלון בכנסת, הוא תמך במדיניות כלכלית-חברתית. בניתוח זה עלה כי כחלון נמצא במקום השביעי בקרב חברי הממשלה מן הליכוד בשיעור ההצבעות הכלכליות-חברתיות, יחד עם לאה נס, ואחרי גילה גמליאל (50% מההצבעות בעד מדיניות כלכלית-חברתית), יוסי פלד (44%), משה (בוגי) יעלון (43%), ישראל כץ (41%), מיכאל איתן ובני בגין (38% כל אחד).

בין הצעות החוק שכחלון התנגד להן, בטענה כי הוטלה עליו משמעת קואליציונית (אך שרי ממשלה רבים נעדרו מהן): פטור ממע"מ לזוגות צעירים בקניית דירה ראשונה, העלאת קצבת הזקנה, כפל קצבאות בקצבת זקנה וקצבת נכות, זיכוי וניכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים, הקמת מקלטים לנשים מוכות ותקצובם, הלוואות מסובסדות לחיילים משוחררים ולזכאים לסיוע בדיור, הקמת מעונות יום במקומות העבודה, איסור חברות בדירקטוריון של בנק ושל חברה ציבורית נוספת כדי למנוע ניגודי אינטרסים ופטור ממע"מ על מים וביוב.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ברוררררר.... הרי דגני הוא הסוקר האובייקטיבי של סקרי הליכוד.  (לת) דב שיפמן
  • 14:28
  • 01.11.12

02 שאלת השאלות מי מממן את כל אחד מהסקרים?  (לת) חופש המידע
  • 14:42
  • 01.11.12

03 יש לי חדשות לכו.....לם אביב חדש
  • 14:46
  • 01.11.12

נכון הבית ברח לנו מזמן//// כוונתי ל ליכוד//// ההנהגה לא דומה למה שהיה בעבר
ההנהגה שבוייה של עשירי ישראל ומי שלא נאמן מודח
לכן היום כולנו תקווה ימין ושמאל ומרכז דתיים כחילונים מאוד מאוד רוצים ש מר כחלון יקים תנועה חדשה בטוח ש ההפתעה במנדטים תהיה גדולה
ואיך כולנו יודעים זאת???????
ביבי מפחד ביבי מתחנף לא צריך שום סקר רואים לו בעיניים

04 בטח.אצל ביבי הכל נרשם והוא בא חשבון.וכחלון כנראה .יודע זאת זו הסיבה.  (לת) מתחילים עם הדה-ליגיטימציה
  • 14:47
  • 01.11.12

05 סקר מוזר. עולה ממנו שבמצב הנוכחי (בלי שכחלון רץ) יש לגוש הימין-חרדים יש 72 מנדטים. מוגזם לגמרי  (לת) קיטו
  • 14:49
  • 01.11.12

06 פחחח...סקר מצוץ....אין סיכוי - בוודאותֱ! ספינולוגיה
  • 14:52
  • 01.11.12

נראה כמו ספין של ביברמן, במטרה לגרום לכחלון לחזור לליכוד....אין שום סיכוי שזה משהו מהימן. "מקור עלום" הזמין את הסקר? לדעתי השם שלו מתחיל ב- ב'...

07 כחלון יאיר
  • 14:53
  • 01.11.12

יוצא הכחלע מן השק.

08 אבי דגני הוא הסוקר של נתניהו. עמליה
  • 14:55
  • 01.11.12

אז ברור שכחלון יקח מצביעים מהעבודה אבל הוא יקח גם מהליכוד וכנראה יותר מאחד.

09 מי בדיוק החליט שכחלון "חברתי"? ביבי? כשאמר "תהיו כחלונים"? מצאנו במי להיתלות. מה הכחלון הזה עשה בסך הכל? כמו אטיאס, הוא שיחק במשהו שלא נוגע למיסים, לא נוגע שירותי יסוד של המדינה - חשבון הטלפון בנייד. למה שהוא עשה קוראים - לעשות את התפקיד שלו. לא "להיות חברתי".  (לת) אלי
  • 14:55
  • 01.11.12

10 כחלון הוא נציונל-סוציאליסט קלאסי בקהמקהטקה
  • 14:56
  • 01.11.12

תומך בשלטון קבע צבאי על 3.5 מיליון בני אדם בשטחים הכבושים אך גם במדיניות חברתית אנטי-קפיטליסטית.
בגרמניה לפחות הייתה תרבות גבוהה.

11 ולמה שיצביעו לימני קיצוני...  (לת) ירושלמית
  • 14:57
  • 01.11.12

12 ביבי תומך במדינה דו לאומית  (לת) נ
  • 14:57
  • 01.11.12

13 הכל בולשיט! איך כחלון האנטי חברתי מקבל עיקר כוחו מהעבודה? יוסי
  • 14:58
  • 01.11.12

כל הסקרים שווים לנגב איתם... חבורה של אופורטוניסטים שעושים כסף רב מסקרים מזויפים.

14 התמונה אכן מתבהרת לא? זרוע חיצונית של הליכוד שתשאב מנדטים מעבודה ואולי גם ש"ס מוטי
  • 14:59
  • 01.11.12

ותחזור להתאחד עם הליכוד אחרי הבחירות בתוספת כוח

15 יש לפרסם באופן ברור את העמדות המדיניות של כחלון!! נדיה גרייס
  • 14:59
  • 01.11.12

העובדה ששלי יחימוביץ מטשטשת את העמדות המדיניות שלה ושל העבודה תחזור אליה כמו בומרנג.

קשה לי להאמין שמצביעי העבודה מצדדים במשנה המדינית של כחלון

16 כחלון חי בסרט שביימו לו הסוקרים. בבחירות הוא לא יעבור את אחוז החסימה !  (לת) אמיר
  • 15:00
  • 01.11.12

17 מר ריבלין כחלון הוא לא הסמרטוט שלך שתקרא לו חזור הביתה דור 11 ירושלים
  • 15:04
  • 01.11.12

נכון ריבלין 3 דורות יותר ממני בארץ אבל זכרוני ***הקצר*** אומר לי כך
אברשה חזור הביתה ו שאלתי למר רבלין הנכבד לאיזה בית?????
הבית ב בלפור??? או לחילופין לבית בקסריה??? כמובן בתור מנקה הריצפה
חס וחלילה שנינו לא חשבנו שהקריא לחזור הביתה היא לתפקיד לו מר כחלון ראוי
כ דור 14 בירושלים מי כמוך מכיר עמוק עמוק מבפנים את כל התרגילים
המעוררים בחילה שבנו של....הפרופסור עשה חדשות לבקרים
ולכן הגיע השעה לישלוח את הבן של הפרופסור לקסריה לטובת העם כולו
ו

18 אדם חביב וזה הכל דוד
  • 15:07
  • 01.11.12

למען השם,זה שהפסיק את העושק הבלתי נסבל של חברות הסלולרי,נקרא חברתי???זו חובתו כשר תקשורת,לעומת זאת,בתחום החברתי?כלום שבכלום...
חריג בליכוד אך לא גורף מנדטים טיפוסי.

19 הצעות פופוליסטיות, לא חברתיות יאיר
  • 15:13
  • 01.11.12

זה שכחלון התנגד אליהן זה כי לא כי הוא "לא חברתי" אלא כי מדובר בהצעות פופליסטיות ולא אחראיות. מי שמע כדבר הזה? פטור ממע"מ על מים וביוב? פטור ממע"מ על רכישת דירה ראשונה? מה אתם רוצים, לנפח את הבועה עוד יותר? הכל "חברתי" וכל אחד נהיה לי פה "חברתי"- חלאס אכלתם לנו את הראש!

20 שילוב של כחלון עם הרב אמסלם מעם שלם יכול להיות השילוב המנצח של הבחירות ראובן
  • 15:14
  • 01.11.12

הרב אמסלם הוא אישיות נהדרת משכמו ומעלה.
כאשר ראה את השחיתות והניוון בש''ס לא היסס לצאת כנגד העסקונה בש''ס.
את השחיתות והניוון בש''ס הוא מייחס לגורמים האינטרסנטיים הסובבים את הרב עובדיה ולא לרב עצמו.
הוא גילה לנו לציבור הרחב כי ההכנסות העצומות מכשרות בד''צ בית יוסף זורמות לכיסה של משפחת הרב משה והרבנית יהודית (אצלם מתגורר מרן) ולא חו''ח לתנועת ש''ס.
העסקונה הש''סית הכריזה עליו כ''עמלק'' ומנדה אותו ואת בני משפחתו.
לדעתי זה רק מעצים את יושרו וצריך לתת לו צל''ש על פועלו ואומץ ליבו.
הרב אמסלם דוגל בתורה ועבודה. בנוסף הוא קורא לחרדים הספרדיים להפסיק להתרפס ולהתבטל בפני החרדים האשכנזים ולקחת את חינוכם וגורלם בידיהם.
השילוב שלו עם כחלון יכול לייצר מפלגה חברתית ממעלה ראשונה עם פוטנציאל מנדטים גבוה מאד בבחירות.

21 שמע כחלון; אתה לא אריק שרון. מבחינתי סיימת את הקריירה הפוליטית שלך. ביי ביי.  (לת) אלי מייזליש
  • 15:15
  • 01.11.12

22 סקר מצוץ ....ולא רלוונטי ... האיש איבד את כבודו במהלך האחרון !!! סופר סתם
  • 15:16
  • 01.11.12

התרגיל בא לפצות את הליכוד וישראל ביתינו על הפסד המנדטים בבחירות הקרובות ... בגין חוסר המעש החברתי ... וועדות מלאות ברבורים ..
המשך הפחדת הציבור באיום הבטחוני שמלווה אותנו 60 שנה ויותר .. ואין להם תשובות לכלום ..הדבר היחידי שהם הצליחו זה לפטם את החרדים בכספים ...בכדי לשבת בתפקידי שררה ..ולא לעשות דבר .. לכן זמנם עבר
לגבי כחלון ..האיש הכריז שהוא נאמן לליכוד ויעשה הכל לשמר את השלטון בידי הליכוד ..וככזה אין תימה שהנסיון ללבוש עור חברתי ולהכריז שהוא מצטרף למפלגה קיימת ... המהלך נועד בהגדרה לפגוע בציבור אנשים שהצביעו ליכוד ומאס בהתנהלות הבזויה של שלטון הליכוד ... הדבר ברור כשמש ...אי אפשר לומר שזה אינה זכותו לעשות את המעשה ... אבל הדבר יצמיד לו אות קיין לנצח .... לדעתי הוא יפסיד !!!

23 שמע כחלון, אתה לא אריק שרון. מבחינתי סיימת את הקריירה הפוליטית שלך. ביי ביי.  (לת) אלי מייזליש
  • 15:17
  • 01.11.12

24 דגני סוקר עבור ביבי והסקר שלו מוטה כלמי
  • 15:18
  • 01.11.12

דגני הוא גיאוגרף שהפך לסטטיסטיקאי. הוא סוקר של ביבי ועובד מטעמו. תמיד בסקרים שלו ביבי המנצח. גם שביבי הפסיד את הבחירות. נמתין לסקר של מינה צמח או רפי סמית

25 גאוקרטוגרפיה יאיר
  • 15:19
  • 01.11.12

אבי דגני מציג כבר הרבה זמן סקרים תמוהים ,כ70 מנדטים לגוש הימין???
הכל יכול להיות כשאף אחד עדיין לא יודע כלום מי המתמודדים מי ימין מי שמאל מי חברתי ומי כאילו

26 דיייי לבלוף החברתי של האיש !!!! שר הרווחה לא עשה כלום לרווחה..  (לת) נביא הזעם.............
  • 15:20
  • 01.11.12

27 רק לא כחלון עמוס
  • 15:20
  • 01.11.12

המפלגה של כחלון: אתמול 20 מנדטים, היום 10 מנדטים, מחר 5 מנדטים
ועד הבחירות מינוס 3 מנדטים !

28 סקר חדש מיכה
  • 15:20
  • 01.11.12

על פניו ניכר שהסקר אינו משקף מציאות של ממש. מדובר ״ בסקר ע״פ הזמנה.

29 מדהים ציון
  • 15:21
  • 01.11.12

לקרוא היום את הכותרת הראשית של העיתון המודפס. ועכשיו את זה. לקרוא ולא להאמין.

30 סקרים עלובים ורחוקים שנות אור מהמציאות. גדי, מפשוטי העם
  • 15:24
  • 01.11.12

תפסיקו לבלבל לנו את המוח עם סקרים שקריים כל שעתיים. תביאו סקר אחד גדול עם מדגם של יות מ-3000 איש (במקום 500), תמתינו כמה ימים בין הדרמה לבין הסקר על השפעתה, ותפסיקו לפברק!

31 דגני הוא הסוקר של ראש הממשלה ביבים שקרניהו רן לוי
  • 15:27
  • 01.11.12

הסקרים שלו הם סקרים של בעל עניין ואמינים כמו הקשר בין המילים מזמין למזומן.

ואגב, ריצתו הנפרדת של כחלון היא ספין נוסף מתוצרת שקרניהו. הוא אמור לספק לנתניהו את הבלוק החוסם בדיוק כפי שמפא"י ההסטורית ייסדה בשנות החמישים והשישים מצבור של רשימות ערביות שכל תפקידן היה לקחת קולות מן השמאל המדיני העמוק, כמו הקומוניסטים, שהתנגדו למדיניותו של הדיקטטור בן גוריון.

32 כחלון=מפלגה מזרחית לא דתית  (לת) אניהו
  • 15:27
  • 01.11.12

33 כחלון הוא כולו ספין של נקניקיהו שמטרתו לקושש מנדטים ממפלגות ה"מרכז" ספינולוג
  • 15:30
  • 01.11.12

בן-גוריון, שהקים את המדינה, רץ בראש רשימה עצמאית לכנסת (רפ"י) וקושש 10 מנדטים. אז כחלון, שהוריד קצת את מחיר השימוש בטלפונים הסלולריים, יקושש 20? השתגעתם?

מחר או מחרתיים יצא האוויר מן הבלון הזה ויישאר ממנו רק סמרטוט רטוב.

34 הם ליאו דץ
  • 15:34
  • 01.11.12

הם מפחדים כחלון ראש הממשלה הבא שרה תתחילי לארוז חוזרים לקסריה זה קרוב לחיפה כך שבשבתות תבוא לבקר את ראש הממשלה הבא כחלון

35 There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics  (לת) Mark Twain
  • 15:34
  • 01.11.12

36 לאור הנתונים שמציגים את האיש כלא-ממש-חברתי, מדוע הכותב בוחר לקבוע שהרשימה העתידית תהיה בעלת "תפישת עולם חברתית שנוטה לשמאל"? אורלינג
  • 15:36
  • 01.11.12

זה לא קצת, סותר?
לא ממש הבנתי

37 מצביעי הליכוד לא יצביעו לפרענק.. לא בגנים המזוכיסטיים שלהם. מכלוף מר~ג
  • 15:41
  • 01.11.12

תן להם בגין תן להם שמיר; שרון ביבי - רק לא מישהו מעדות המזרח בתפקיד מנהיג. הכל נובע משנאה עצמית ורגשי נחיתות.

38 כחלון חסך לכל אזרח ואזרחית בישראל אלפי שקלים בשנה על חשבון איילי ההון שעשקו אותנו בסלולר. הוא עשה את זה באומץ אישי לא מבוטל והלך לאן שאיש לא העז ללכת לפניו בתחום הזה.  (לת) ערן
  • 15:42
  • 01.11.12

39 הצעת שם למפלגה יעקובוס
  • 15:42
  • 01.11.12

כחלון, ״״חלק מהדנ״א של הליכוד״ כהגדרת ריבלין, יכול להתאחד עם ״הליכוד ביתנו״ לריצה משותפת בבחירות. המפלגה החדשה זקוה לשם. הנה הצעתי: מפא״י, לאמור: מפלגת אפרטהייד ישראלית. זה מסתדר היטב עם הסקר שעל פיו מצביעי כחלון באים ממפלגת העבודה. המפלגה החדשה תוכל בצדק לטעון כי בנוסף להיותה ממשיכת ״הליכוד ההיסטורי״ היא גם ממשיכת ״תנועת העבודה ההיסטורית בראשות בן גוריון ורבין״. למה לא? רק לאהוד ברק מותר?

40 תגידו זה אמיתי? כחלון 10 מנדטים? מה הוא עשה ומה הוא מייצג?אלוהים ישמור..  (לת) משה רבינו
  • 15:42
  • 01.11.12

41 הכותרת הנכונה: "סקר חדש שהזמין ביברמן מעניק לכחלון רק 10 מנדטים"  (לת) רק לא הליכוד-ביתנו
  • 15:43
  • 01.11.12

42 אם לפני כל הסקרים של כחלון חשבתי שהשמאל ניהיה פתאטי בכך שהוא מפוצל מאוד ליבני שלי אהוד יאיר מופז ועל כך שהוא לא יכול לבחו מנהיג וללכת אחריו ... עכשיו הם רוצים את כחלון אליהם.. נגמרו הימין בשמאל מחפשים מנהיגים בימין.  (לת) גדי
  • 15:47
  • 01.11.12

43 עשרים, עשר, חמש, שנים וחצי....נשאר בבית.  (לת) אינפיניטי
  • 15:48
  • 01.11.12

44 לא מאמינה לכחלון מירהמיצירה
  • 15:49
  • 01.11.12

יש לי הרגשה שהכל תפור הוא יקים מפלגה על מנת להתאחד עם נתניהו.הוא אדם נעים שהוזיל את עליות הסלולר וביצועיסט לא רע אבל מעולם לא הסתיר את דעותיו הימניות .

45 אבי דגני הוא הסוקר של נתניהו טל
  • 15:50
  • 01.11.12

חבל שלא ציינתם

46 כחלון הוא אסון לשמאל! והיבי המנצח היחיד! שי
  • 15:51
  • 01.11.12

לא אתפלא אם נגלה שזו מזימה משותפת לביבי.

47 תבדקו מי הסוקר ואת מי הוא משרת ולא את תוצאות הסקר !!!  (לת) מדבר סקר תברח
  • 15:51
  • 01.11.12

48 סקר חדש קובע כי עם כחלון ירוץ בלי חולצה הוא יקבל 121 מנדטים איתי
  • 15:53
  • 01.11.12

סה"כ הוא עשה שינוי מבורך בשוק התקשורת שיש לו אמנם השפעה כמעט על כל אזרחי ישראל , אבל הוא שינוי שולי לעומת העושק של המדינה וההעדפת הטייקונים . לא התרשמתי שהוא עשה משהו עקרוני במשרד היותר חשוב שהוא משרד הרווחה , בו הוא השר כבר כמעט שנתיים .

49 מנין הבטחון שכחלון ידבק בעמדות הימין?אולי הביע עמדות ימניות כחלק ממאמץ שעשה להגיע ראשון בפריימריז?לימין מצפה הפתעה  (לת) נפיח
  • 15:53
  • 01.11.12

50 ל - 3 - פשוט - סקר של גיאוקרטוגרפיה מכון הסקרים של ביבי  (לת) רואה 6 6
  • 15:56
  • 01.11.12

51 סקרים מטעם אמיר
  • 15:58
  • 01.11.12

דגני הוא סוקר של הליכוד והוא מכוון אותם לאינטרסיות של ביבי
אין לקחת את הסקר ברצינות
הוא נראה הזוי......

52 כחלון הוא מפלגת קש של ביבי למניעת זרימת הקולות הגוברת לעבודה  (לת) אלי
  • 15:59
  • 01.11.12

53 זכוכיות צבעוניות לילידים אנתרופולוג
  • 15:59
  • 01.11.12

כחלון-קולומבוס חילק צעצועים לישראלי המצוי (מין מגוון ביותר ומסוכסך בעצמו, אך יש לו משהו משותף: הוא אינו שונא "מתנות"), כדי שיכלה זמנו, וככל הנראה גם יזיק לבריאותו. והתמורה המצופה היא הכרה במחלק המתנות כמושיע - ממש כחלון-נפולאון.

54 ברור שכחלון ייקח בעיקר מהעבודה עוכר ישראל
  • 16:00
  • 01.11.12

הרי לאחר שהפלולה של ברק הבריחה את תומכי העבודה מהשמאל המדיני, נשארו בה בעיקר פליטי ליכוד שמאסו בדרכו הכלכלית חברתית. כעת יש להם מועמד כלבבם - ימני מדינית ושמאלני כלכלית-חברתית.

55 כחלון הודיע מפורשות אני לא עוזב את הליכוד. כחלון ידוע כאדם הנוטה לעמוד בדיבורו.יחוד שכזה אצל אני לא שקרן
  • 16:03
  • 01.11.12

פוליטיקאי קשה למצוא. נו, כחלון שווה לך להרוס את המוניטין שלך בשביל אולי 5
מנדטים.? חבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

56 כחלון הוא ירח המחזיר את אור השמש. אין לו אור משלו.  (לת) עוד בלון
  • 16:04
  • 01.11.12

57 הסקרים האלו עולים לי על העצבים, איך לעזאזל עבודה ירדה ל 16 מנדטים?!  (לת) יואב
  • 16:06
  • 01.11.12

58 אם בליכוד יש כמה חברים שלא עוזבים , זה לא אומר שהמגזרים מהם באו הם לא עניים רק כחלון לעניים
  • 16:09
  • 01.11.12

כך שאותם חברי כנסת ישארו אבל קרוביהם לא יצביעו בעדם כי יותר ממליון הצביעים הם שכבות הביניים ועניים , מכל העדות אשכנזים , מזרחיים , ערבים , כל אלה לא מאמינים יותר לליכוד שנתניהו ביצע גזירות כלכליות שפגעה בהם , לכן כחלון רק הוא התשובה לעניים

59 הפסקנו להיות שואבי המים וחוטבי העצים לליכוד , כחלון משחרר אותנו מהתלות  (לת) המקרר ריק
  • 16:11
  • 01.11.12

60 כחלון מאוד מקובל וסימפטי בעיני הציבור אפי
  • 16:17
  • 01.11.12

כל מפלגה תקבל אותו בידיים פתוחות הוא רגיש עדין טוב לב לא קיצוני חייכני משרה רוח דמוקרטית מייצג את מרבית התושבים בעל פוטנציאל פוליטי רציני אודות לפשטנות שלו הליכוד חייב לשמור על נכס אדיר כזה !!!

61 כחלון הוא מופז החדש דוד לוי
  • 16:22
  • 01.11.12

כחלון הוא מופז החדש, אמינות אפס, הולך הביתה עלק. ברגע שהתקשורת תקלוט שהוא גונב מנדטים ממצביעי העבודה הוא יקבל כתף קרה מאוד ובסוף לא יעבור את אחוז החסימה

62 יש לי תחושה שה"מפלגה" של כחלון זה עוד המצאה של נתניהו. המטרה - לקחת קולות משמאל ומש"ס ולחבור לליכוד אחרי הבחירות.  (לת) פאבל
  • 16:22
  • 01.11.12

63 נו באמת ב"כ
  • 16:24
  • 01.11.12

אבי דגני (גיאוקרטוגרפיה) עושה דברים עבור ביבי... ה"סקר" הזה נועד להוציא לכחלון את הרוח מהמפרשים ולגרום לו לא לרוץ... ביבי מפחד! כחלון, לך על זה, אתה התקווה היחידה. אל תחשוש מביבי והספינים שלו! (ועוד על אמינות הסקר - מישהו חושב שביברמן יקבלו 43 מנדטים?? נו באמת!!)

64 "ארגון המשמר החברתי פרסם הבוקר נתוני בדיקה שערך ולפיהם כמעט בכל מדד חברתי הצבעותיו של משה כחלון הן אנטי-חברתיות"  (לת) מיגל
  • 16:28
  • 01.11.12

65 כחלון דפק את חברות הסלולאר השנואות ובכך קנה את עולמו,חוץ מזה מה בעצם יש בו?  (לת) ך
  • 16:31
  • 01.11.12

66 2 מנדטים - גג: תתכונן לכך שהשמאל והתקשורת יתחילו לרדת עליך  (לת) סטי ריקון
  • 16:31
  • 01.11.12

67 האם מצביעי העבודה לא יעלמו כאשר כחלון יציג את משנתו המדינית?  (לת) יוקל
  • 16:34
  • 01.11.12

68 לא מבין מה כולם מתלהבים ממנו מצביע ברגליים
  • 16:35
  • 01.11.12

עילג, מושחת, שר בממשלה הכושלת ביותר בתולדות עם ישראל!

69 * * * * * ועוד משהו! - עיקר הרייטינג של כחלון, מאכיפת תעריפי תחרות בריאה בענף הסלולר, וזה בהחלט לזכותו. אז באמת תודה, אבל למה רק אחרי שהסוסים ברחו (עם כל הכסף!!!) מהאורווה?  (לת) צדק חברתי עכשיו (לא בתשלומים ולא בפירורים)!
  • 16:36
  • 01.11.12

70 יהונתן ליס, אתה מעדיף את ביבי הנוכל?  (לת) איתי
  • 16:36
  • 01.11.12

71 רק מטומטם יצביע לכלפון מ ד
  • 16:41
  • 01.11.12

מי זה כלפון ומה עשה עד היום בעקרון אין לסמוך על טריפולטאים לא אמינים

72 אם כחלון מקים מפלגה תפקידו לאסוף את הקולות החברתיים ממצביעי העבודה ומצביעי המפלגות האחרות כולל יש עתיד של לפיד ולחבור לקואליציה בראשות ביבי.  (לת) אתם לא יודעים מה סיכמו ביניהם מראש ביבי וכחלון
  • 16:45
  • 01.11.12

73 אבי דגני עובד בשביל הליכוד והסקרים שלו מוטים תמיד לטובתם. יוני
  • 16:46
  • 01.11.12

בכל קונסטלציה שהיא של חבירת אולמרט ללפיד וליבני או של אריה דרעי לשס או של ליברמן לליכוד, תמיד הליכוד שומר על כוחו או עולה במספר המנדטים. אז מספיק עם הקשקוש הזה, תפסיקו לצטט את אבי דגני כי הוא מטעה את הציבור.

אין שום הגיון בסקר הזה, אם יש 3 מנדטים בעבודה שתומכים בכחלון, למה הם לא תמכו בו כשהיה בליכוד הרי ברור שהעבודה היא לא כוס התה שלהם. ביבי מפחד משלי, כי הוא יודע שהיא מנצחת אותו לכן הוא מפיץ ספינים עם דגני.

74 אני בעד המיליונר המזרחי שלוימלה מעוז. לדעתי הוא יהיה שר בריאות מעולה.  (לת) קזנירי
  • 16:47
  • 01.11.12

75 כחלון לא יחזורכי הוא לא זגזגן כמו מופז  (לת) DY
  • 17:01
  • 01.11.12

76 רק שרה נתנייהו, עשויה להשאיר את כחלון, כשר האוצר, או שר המסחר והתעשיה.  (לת) לת
  • 17:02
  • 01.11.12

77 ריצה נפרדת של כחלון היא עוד ספין שנתניהו שהציבור אוכל אורי
  • 17:07
  • 01.11.12

הריצה המתוכננת של כחלון היא ספין של נתניהו כדי לסחוב קולות משלי והשמאל
לאחר הבחירות תתאחד רשימתו של כחלון עם הליכוד ותגדיל את כוחו
זה פשוט ספין כדי להגיע ל"משילות" קרי דיקטטורה של ביברמן

78 כחלון עשה בעיקר בתחום אחד-מחירי הסלולרים וחבילותיהם-והזניח את הרווחה-איך זה לא מפריע לכם?!!!!  (לת) עובדה:הצליח לו
  • 17:08
  • 01.11.12

79 זה ברור שיש אנשים שמצביעים לפי המוצא כי כשעמיר פרץ היה בראש העבודה , העבודה קיבלה הרבה קולות במעוזים של הליכוד. אין קשר בכלל לדעות פוליטיות. אצל האשכנזים זה קיים רק אצל אנשים מעל גיל 60, אצל המזרחיים זה קיים גם אצל צעירים יותר.  (לת) מציאותי
  • 17:13
  • 01.11.12

80 בכל מקרה הוא יחזור לליכוד- אז מי שרוצה להצביע לו- שיצביע ליכוד
  • 17:28
  • 01.11.12

כחלון הוא ימני מאוד, גם במונחי מפלגת הליכוד.

81 מצאתי למי להצביע..בכתוב נאמר "כחלון הוא איש ימין מדיני מובהק ... גם אם אכן יתמודד לבסוף ברשימה נפרדת, היא תהיה בעלת אוריינטציה מדינית ימנית ותפישת עולם חברתית שנוטה לשמאל". זה בדיוק מה שאני מחפש!  (לת) הראל מקיבוץ השמו"צ
  • 17:32
  • 01.11.12

82 אז בוא נעשה סדר: לאחר שהתגלה שכחלון גונב רק מנדט אחד מביבי, מתברר כי הוא בכלל לא חברתי... הנה הלך לנו עוד אביר לבן (טוב, נו כמעט)...  (לת) כבשה פועה
  • 17:41
  • 01.11.12

83 הכל ספין. כחלון יחזור לליכוד וכך ביבי כביכול ייצא גדול. אזוב שבקיר
  • 17:44
  • 01.11.12

לחילופין, כחלון יקים מפלגה, יגנוב מנדטים של מתנגדי ביבי, ומיד יחבור לביבי, וימשיך בתמיכה בהתנחלויות ובהצבעות אנטי-חברתיות. ביבי מלך הספינים, את זה בטח א"א לקחת ממנו.

84 מפלגת "משה אויר חם" - איזה קשקוש הסקרים הללו...כל המנדטים שהם מנבאים לכוכב התורן מתאדים תוך יום או יומיים  (לת) כוכב נולד
  • 17:57
  • 01.11.12

85 אני מתערב עם דגני על מיליון ש"ח, שכחלון יקבל מינימום 15 מנדטים שכן של כחלון
  • 18:02
  • 01.11.12

יאללה דגני, מתערב איתי? אני רציני! אם יש לך אומץ לעמוד מאחורי השקר שלך ולהתערב על מיליון שקל שלח אלי אימייל ela277@walla.com ...
תודה

86 כחלון! חזור הביתה - מיקומך במפלגת הנוכלים בליקוק הלאומני  (לת) חברתי בע"מ
  • 18:03
  • 01.11.12

87 סלולרי לכל מובטל לא עושה את כחלון חברתי  (לת) טלפון שבור
  • 18:51
  • 01.11.12

88 מאז נטש פרס את העבודה, וחבר לשרון, כך ברק שעבר לביבי, קשה יותר ויותר, לתת אמון בפורשים למיניהם. והלוואי שהכנסת תיוקק חוק. נגד נדידת קבוצות ממפלגה למיפלגה. שיחול עליהם חוק צינון של שנה, בין ההודעה על פרישה, לבין כניסה למיקלט הפוליטי הזמני. אם כחלון באמת יקים סיעה משלו, שתחבור לביברמן, לפחות הוא עושה את זה, רק לקראת הבחירות הקרובות.  (לת) גוונים של אפור
  • 19:27
  • 01.11.12

89 תוספת של 200 מ' ש"ח לילדי שיתוק המוחין זה כחלון! עמרן א.
  • 20:40
  • 01.11.12

תספת עזרה לכול שאר הילדים הנכים כדי שיוכלו לתפקד בבתי הספר ללמוד
ולעזור לעצמם בפרנסה בעתיד, תוך רכישת מקצוע מתאים או תואר זה כחלון,
מעשיות זה כחלון.

90 תסבירו לי מה 'חברתי' בלהגדיל את הוצאות הממשלה, להגדיל ולהגדיל... קוראים לזה טיפשות! רעות
  • 23:23
  • 01.11.12

אנשים מבולבלים..

91 יש הרבה בלונים: לפיד, כחלון, מופז... עד הבחירות יצא הרבה אוויר.  (לת) רוני
  • 23:30
  • 01.11.12

92 רק רשימה בראשותי עם ח.רמון ו-גדעון סער תביא את הנצחון, וגם הירשזון  (לת) אנסי קצב
  • 23:45
  • 01.11.12

93 תרגיל מתוחכם של נתניהו-ליברמן לא צעיר
  • 23:50
  • 01.11.12

תרגיל מתוחכם של מר נתנהיו!!! ידע כי חיבור ליכוד-ביתנו יקבלו 37 מנדטים בלבד, לכן תכנן עם כחלון פרישה ולהקים מפלגה עדתית-חברתית שתקבל 14 מנדטים לפחות על חשבון: 3 מ' עבודה, 3 מ' ש"ס, 4 מ' קדימה, 1 מ' לפיד, 1 מ' בית יהודי, 2 מ' ליכוד-ביתנו. כחלון מכריז תמיד כי הליכות הוא ביתו, לכן הוא עם 14 מנדטים יחבור לליכוד-ביתנו ויחדיו 51 מנדטים + 12 מנדטים של לפיד + 4 מ' הבית היהודי, תקום ממשלה ימנית חזקה.

94 עוד יתברר ששלי עושה צחוק מהעבודה  (לת) שלי עושה צחוק מהעבודה - בדיחה גרועה
  • 23:50
  • 01.11.12

95 הגיע הזמן להגיד: "חברתי" מבחינת הליכוד ומצביעיו משמעותו נמנה על העדות הספרדיות. ממש לא קשור לפוליטיקה, אידאולוגיה או מדיניות אשר
  • 00:25
  • 02.11.12

הליכוד המפלגה הכי גזענית בישראל (טוב נו, אולי אחרי ש"ס, ישראל ביתנו, והחבורה הזאת שמקיפה את מיכאל בן ארי)

96 התקשורת נתנה, התקשורת לקחה . יהי שם התקשורת מבורך . כל בלון סופו להתפוצץ
  • 00:58
  • 02.11.12

אני מת מצחוק "רק" 10 מנדטים? "רק"? תחזירו לו את המנדטים מנוולים, גנבים, שודדים. תתביישו לכם. קודם נותנים, אחר כך לוקחים . עושים מה שאתם רוצים. אין לכם לב? אין נשמה? אויש זזזה מצחיקקקקקק

97 מי זה הליצן הזה?  (לת) וואלה
  • 05:17
  • 02.11.12

98 נתן סלולרי להמונים ולקח מהעניים זה השר כחלון
  • 06:51
  • 02.11.12

כל אלה שקוראים לו 'חברתי', שםוט לא מבינים מה המשמעות של המונח. לא באמת יודעים מה הוא עשה חוץ מלעמוד, ואכן באומץ, מול טייקוני התקשורת. מה הוא עשה ברווחה????????????????????

99 גיאוקרטוגרפיה מזייפים לביבי סקרים לאורך כל הדרך, הם עובדים אצל שרה וביבי.  (לת) Yigal Cohen
  • 07:31
  • 02.11.12

100 הטפשים שיצביעו לכחלון בזמן הקצר ימצאו עצמם בליכוד  (לת) פוקח עיניים
  • 09:51
  • 02.11.12

101 מי סופר את המובטלים מחברות הסוללרים  (לת) פוקח עיניים
  • 09:54
  • 02.11.12

102 ראו את הסרסור נתן אשל בפעולה!  (לת) חוני
  • 10:05
  • 02.11.12

103 ראו את הסרסור נתן אשל בפעולה!  (לת) חוני
  • 10:05
  • 02.11.12

104 חזקו את ברק - כי יותר מהכל חייבים מישהו מנוסה לביטחון המעורער של המדינה הזאת!!! אריק
  • 10:23
  • 02.11.12

ואני אגב הייתי איש ליכוד עד היום

105 כחלון דניאל
  • 11:30
  • 02.11.12

כל המהומה של כחלון פשוט אינה ברורה. האם הוא המשיח הבא. מה קרה כאן, נכון הוא בחור נחמד הוריד מחירים למען העם והנה לפתע הוא המשיח המגיע על חמור לבן. תפקחו עינים, מה קרה לנו אנחנו מטומטמים. ס"ה גרם להורדת מחירים והוא כבר יכול להיות כמעט ראש ממשלה? אני ממש נבוכה, אם כך אנחנו רואים את העתיד. אגב, מה קורה לנו, אנשים שפוטים מיעדים עצמם להוביל את העם. אנחנו נורמלים?

106 את הסקרים של גאוקרטוגרפיה מממן הליכוד. דליה טל
  • 12:37
  • 02.11.12

אין דבר קל יותר מלנסח שאלות שיתאימו לתוצאת מזמיני הסקר. גאוקרטוגרפיה יודעים מצוין איך עושים זאת.

107 הנער תקע לליכוד ורץ לספר לחברה, ככה לא מתנהג גבר!  (לת) שוש
  • 13:43
  • 02.11.12

108 כחלון עוד יחזור לליכוד בזחילה  (לת) רזי
  • 13:44
  • 02.11.12

109 כחלון 15 דקות התהילה שלך בדרך לסיום  (לת) חזי
  • 13:46
  • 02.11.12

110 הנה התחילו ללכלך על כחלון , אל תאמינו לכל מילה שנאמרת בגנותו , הקנאה גיל אלון
  • 22:54
  • 02.11.12

עלתה להם לראש , מאוחיון שעברת לחן ובוזגלו שעברת לזוגלוביק וכל המרוקאים מדן עד אילת כולם כחלון , מתימן עד עירק , מטורקיה עד מצריים כולם כחלון ,

111 שאלות למשה כחלון רותי
  • 10:25
  • 03.11.12

שאלה: רוצה לדעת מה חושב עליך ביבי נתניהו?
תשובה: אתה מעניין אותו כקליפת השום. הוא עושה בך שימוש בכ "המזרחי החברתי". הוא לא "סופר" אותך כאדם שעשה את כל הדרך למעלה בכוח השכל, ההתמדה והאישיות הנעימה.
שאלה: רוצה ראייה לנ"ל ?
תשובה: רגע אחרי פרישתך, הוא מביא אל הליכוד "מזרחי ממלא מקום" , אבל....הוא מביא אדם כוחני, גס רוח, בעל רגשי נחיתות עזים שעושה שימוש רע בגזענות. אחד שמדבר על המסכנים , אבל באותו הזמן הוא חבר בהרבה מאוד דירקטורים (הרבה כסף לכיסו) , ושכרו החודשי עולה פי מאה ממה שאתה, משה כחלון, הרווחת אי פעם. זה האדם שימלא את מקומך?????
האם אתה, עדיין מאמין לנתניהו?

112 צ'טער,חברים,לכחלון פשוט אין את "זה".לעולם לא יהיה מה שנקרא "מנהיג".הבעיה עם המזרחים שהם מצפים ממנהיג שיהיה נחמד,סבבי בבי,כפרה,אחוקי,שיתחבק ויתנשק,שיקרין "חום" ושאר תכונות של אמא חמה.מנהיג ראוי צריך תמהיל תכונות אחר לגמרי.בסה"כ יש לנו מהלך כאילו מתוחכם של הביבי לחסום בריחת מצביעי ליכוד ובעיקר גזילת מצביעים ממפלגות מרכז.צריך לקוות שעד הבחירות התרגיל הזה יתבהר והמהומה תידעך וכחלון יקבל 1 מנדט,אם בכלל.  (לת) יוני
  • 12:29
  • 03.11.12

פעילות
המלצות
פרסומת