אמסלם הולך על קו פרובוקטיבי: "ש"ס מוציאה שם רע לחרדים"

הקו התוקפני של הח"כ, שפרש מש"ס כדי להקים את מפלגת "עם שלם" המתחרה, ממשיך גם בתקשורת החרדית ועלול לעורר סקנדל במגזר החרדי

החיבור בין פרסומאי פרובוקטיבי (אילון זרמון) ובין ח"כ פרובוקטיבי לא פחות (חיים אמסלם) עשוי לעורר סקנדל ראשון במגזר החרדי, בשל מאמציה של מפלגת "עם שלם" של אמסלם לפרסם את עצמה גם בתקשורת החרדית.

"ש"ס מייצרת עוני ונזקקות", "העסקונה החרדית משניאה את בני התורה", "ש"ס מוציאה שם רע לחרדים", "ש"ס מעודדת גזענות ואפליה" - כל אלה טענות שהרב אמסלם, בניסוחים כאלה או אחרים, טוען זמן רב בכלי תקשורת חילוניים ומעל במות שונות. אבל כעת הוא מבקש לפרסם את המסרים האלה ככתבם וכלשונם בכלי תקשורת חרדיים, בניסיון לזנב במפלגות ש"ס ויהדות התורה.

על הפרסום הזה אחראי מוביל הקמפיין של ח"כ אמסלם, הפרסומאי אילון זרמון. למרות התכנים הבוטים והמתריסים וחרף הדלפות שונות שיצאו ממטה אמסלם שלפיהם הקמפיין צונזר, המודעות בתשלום פורסמו היום (שלישי) אחר הצהריים באתר "בחדרי חרדים".

חיים אמסלם
חיים אמסלם. צילום: מוטי מילרוד

במטה של אמסלם משוכנעים שישיגו את מטרותיהם, בין אם הקמפיין יפורסם ובין אם ייפסל על ידי "הוועדות הרוחניות", או על ידי בעלי האתרים. בין הסלוגנים הבוטים נגד המפלגות החרדיות מהבהב גם דיוקנו של אמסלם, לצד הכיתוב "אני מאשים!" והכיתוב "באומץ נתקן את העוול".

אמסלם יוצא נגד ש"ס וגם נגד הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני, בספר שהוציא לאור בימים האחרונים, "בשם התבונה". לדבריו, הרב יוסף "בעצם שבוי לחלוטין בידי חבורה שמנצלת אותו לצרכים פוליטיים ועסקיים. אמסלם עושה הכל כדי לגרור את ש"ס לעימות חזיתי אתו. בש"ס נמנעים מעימות לפי שעה, אבל לא מן הנמנע שתגובה בוא תבוא. בש"ס עוקבים בדאגה אחר כמה סקרים עצמאיים מהשבועיים האחרונים, שהציבו את "עם שלם" מעל אחוז החסימה.

לדברי אילון זרמון, "בקמפיין לא מדובר במסרים בוטים, אבל נכון שיש שם הרבה מאוד אומץ. אי אפשר לעשות שינוי שורשי אם אתה לא אמיץ מספיק לעמוד מול המנגנון האדיר הזה שמקבע ומנציח את העוני והבערות".

מאתר החדשות "כיכר השבת", שבו נועד לעלות הקמפיין, נמסר כי "אתר כיכר השבת מאפשר לעשות שימוש בפלטפורמות המסחר שלו ככל שהקמפיין לא חורג מהסטנדרטים ההלכתיים". את תגובת "בחדרי חרדים" לידיעה לא ניתן היה להשיג.

מאתר בחדרי חרדים, שהעלה את הפרסומים של עם שלם, נמסר: "בחדרי חרדים, הוא גוף התקשורת החרדי בגדול בעולם, וככזה הוא משמש במה פתוחה ופלורליסטית לכל הזרמים המרכיבים את הציבור החרדי. ספרדים ואשכנזים, מהליברלים ביותר ועד השמרנים ביותר. בכוונתנו להמשיך ולשרת את הציבור החרדי נאמנה, ולשמש במה פתוחה למגוון הדעות המרכיבות אותו".

ש"ס הודיעה בתוך כך כי היא גייסה לניהול הקמפיין של המפלגה צוות פרסומאים שהורכב במיוחד לצורך זה, לצד "מדיה קום", חברת רכש המדיה של קבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אמסלם, מקווה שתכנס לכנסת ותציב מראה ציבורית מול פני ש"ס  (לת) הגיע הזמן
  • 10:20
  • 27.11.12

02 אמסלם יורד מהפסים.הוא רק יעורר אנטוגוניזם בקרב החרדים. אמסלם .נפלת על הראש?
  • 11:46
  • 27.11.12

קמפיין שלילי כנקמה אישית לא יצלח בבחירות וזה רק
יעורר שנאת חינם

03 אני סבור שאמסלם טועה. חרדים מוציאים שם רע לעצמם. ש"ס סך הכל מייצגת את המציאות הקיימת.  (לת) רוני החכם
  • 11:51
  • 27.11.12

04 אני חילוני מסורתי השכלה אקדמאית והולך להצביע לעם שלם אייל
  • 12:06
  • 27.11.12

לכל הישראלים ממוצא מדינות ערב, אני ממליץ לכם לזנוח מפלגות אשכנזיות כמו העבודה, ליכוד ביתנו לפיד ושכמותם ולהצביע מכל הלב והאהבה למפלגה שתתמוך באמת בכם ובבני המשפחה. אין לי שום אינטרס רק אהבה למוצאי ומשפחתי

05 אני חילוני מסורתי השכלה אקדמאית והולך להצביע לעם שלם אייל
  • 12:08
  • 27.11.12

לכל הישראלים ממוצא מדינות ערב, אני ממליץ לכם לזנוח מפלגות אשכנזיות כמו העבודה, ליכוד ביתנו לפיד ושכמותם ולהצביע מכל הלב והאהבה למפלגה שתתמוך באמת בכם ובבני המשפחה. אין לי שום אינטרס רק אהבה למוצאי ומשפחתי

06 הדבר הזה לא עובר את אחוז החסימה  (לת) עמסלם
  • 14:29
  • 27.11.12

07 אומץ הוא אולי תנאי הכרחי לשינוי, אבל איננו תנאי מספיק.  (לת) מתמטיקאי
  • 14:30
  • 27.11.12

08 זאת לא פרובוקציה, זאת האמת!  (לת) יוסי
  • 14:32
  • 27.11.12

09 אני שונא את ש"ס משה כהן
  • 14:33
  • 27.11.12

ועוד יותר את אמסלם

10 זה פרובוקטיבי זה? להגיד שש"ס מוציאה שם רע לחרדים זה כמו להגיד שדג שוחה במים.  (לת) דג קר
  • 14:37
  • 27.11.12

11 אמסלם דליה
  • 15:21
  • 27.11.12

לך צעד אחד קדימה,הצע הפרדת דת ממדינה ויש לך סיכוי לזכות בתמיכת חילונים רבים ודתיים נאורים גם כן.

12 אתה יכול להוסיף גם שבאופן כללי החרדים מוציאים שם רע ליהדות ברגמן
  • 15:24
  • 27.11.12

היהדות החרדית מגדרית הגמונית שבמעלליה אנו חוזים כיום
ממצה ומחייה מחדש את הלכות הכנסייה הנוצרית נכון לימי הביניים.

לא רק שהתוכן עמוס בספחות של רגשי אשם,
המבנה ההיררכי של אותם 'חכמים'
תלוי אך ורק בעושי דברם של זה או אחר
שנבחר על ידם ועל ידי אמונתם.
מה לזה וליהדות?
השם יודע.

ישר כוח אמסלם.
ענווים יירשו את הארץ.

13 רק שיעבור את אחוז החסימה ג'ו
  • 16:11
  • 27.11.12

אם סקרים ופרשנויות יראו שבסבירות גבוהה הוא עובר את אחוז החסימה - הוא יקבל הרבה קולות מחילוניים שרוצים דיאלוג פורה עם הציבור הדתי

14 פרובוקציה? עמוס חכם
  • 01:52
  • 28.11.12

אם להגיד את האמת זה פרובוקטיבי אז הרב אמסלם הוא מה זה פרובוקטיבי.

15 לפי הניסוח יאיר אטינגר סולד מאמסלם  (לת) מפתיע
  • 04:53
  • 28.11.12

16 יש נשים ברשימה שלו?  (לת) צריך לדעת
  • 13:06
  • 28.11.12

17 אמסלם? לא יודע, אבל ש"ס היא באמת אסון דוד
  • 13:36
  • 28.11.12

היא המפלגה האנטי-חברתית ביותר בכנסת והאוייבת הכי הגדולה של הספרדים והעניים.

18 אמסלם צודק. אבל הוא מה? חרדי נאור, ליברלי, יוצא צבא ועובד לפרנסתו, מאמין בשוויון בנטל, בישראל דמוקרטית, בהפרדת דת ממדינה? אותו הדרעק רק בשם אחר  (לת) עורכת
  • 13:55
  • 28.11.12

19 עז עיוורת מובילה את ש"ס.  (לת) Yigal Cohen
  • 15:54
  • 28.11.12

20 אתם הרי תומכי ש'ס כי אמסלם הוא בן אדם יליד הארץ
  • 19:59
  • 28.11.12

וקשה ל'הארץ' למצוא משהוא כנגדו.

21 מה יעשה אחרי הבחירות דוד
  • 20:05
  • 28.11.12

האם אמסאלם ישב יחד עם שס באותה ממשלה //

/

22 לש"ס יש כבר שם רע, אבל הבעייה היא לא אמסלם. הוא למעשה אותה גברת בשינוי אדרת (אותו גבר בשינוי עדר). הגיע הזמן להעמיד את כל הזרמים (כולל הרפורמים והקונסרבטיבים) באותה פינה. את כל הצרות בעולם גורמות כל הדתות יחד - ולא משנה איזה. הגיע הזמן להאמין באדם. המונותיאיזם בכל צורותיו (כולל עכו"מ) פשט את הרגל כבר מזמן. היום הוא פושט רק את היד. עצוב רק שהמדינה מוציאה סכום עתק מהמשאבים (שכמעט התרוקנו) ליד המושטת .  (לת) .
  • 21:34
  • 28.11.12

23 משפחת אליהו מנהלת איפריה של עשרות מיליונים ,מתעלולי ה"כשרות" ! איפה הכסף??  (לת) נביא הזעם.................
  • 22:05
  • 28.11.12

24 על כתיפיך המשימה להציל את היהדות חילוני מצביע אמסלם
  • 09:21
  • 29.11.12

אלי ישי הגדיל מקודמיו בכיעור היהדות ובטיפוח הנהנתנות והשקר.
אנא !
החזר עטרה ליושנה!

25 *הוא צודק לגמרי, ראוי שהארץ יתנו לו במה יותר מחמיאה*  (לת) גכי
  • 14:04
  • 29.11.12

26 אני נשבע בעובדיה שתנועתך עםשלם מקבלת את קולי בבחירות כדי לפגוע בפושע המורשע דרעי.  (לת) אלגרו
  • 16:31
  • 29.11.12

27 מיהו אמסלם??? ניר
  • 02:40
  • 30.11.12

למה הוא היה בשס עד עכשיו? מה לפני 4 שנים זה היה שונה? מיהם התומכים שלו אוהבי הדת או סתם שונאי חרדים?(גזית שטרסלר העצבני... ממש מחבבים את הדת...) מה הוא שווה חוץ מלתקוף את שס ולחקות לתגובתם כדי שירצו בו עוד כמה זוללי חרדים? מישהו באמת מאמין שהוא יכול לשנות משהו? וגם סתם מעניין מה הוא עשה בצבא ובאיזו עבודה התפרנס????? הא סליחה הוא למד תורה...... תגידו נדפקתם בשכל???? אלי ישי ועוד רבים בשס עשו צבא ועבדו ודווקא הוא היהיר והשחצן שלא עשה צבא ולא עבד מעולם מדבר???? מי שחושב שיש לו אומץ טועה בשביל לעשות את מה שהוא עושה לא צריך אומץ.... צריך להיות חמור... וחברה אל תתלהבו הוא לא החמור של המשיח הוא סתם חמור!. לאור השאלות והתהייות עולה המסקנה שכל התומכים כאן ממומנים על ידו. רק לפחות הקפידו לא לחזור על אותם דברים כמה פעמים מה לא למדתם ליב"ה????

28 צודק-תקראו ,ותזדעזעו-את "קללת דרעי"-ש"ס פשע מאורגן פרט בינתיים לרצח עמנואל
  • 19:06
  • 01.12.12

חובה לקרוא את הספר של מוטי גילת. ממש לא ייאמן. למרות שעברו 20 שנה מאז הארועים
הקהל הרחב לא נחשף דיו למצב בש"ס ולפרצופו האמיתי של דרעי.

29 אמסלם מדגיש רק את מלחמתו בש"ס. את זה שהוא ימני קיצוני הוא מסתיר. שאלתי אותו בנושא באתרים של מפלגתו ולא נעניתי. לא מפתיע.  (לת) אחד העם
  • 07:03
  • 02.12.12

30 אמסלם דיוגנס
  • 08:46
  • 02.12.12

כל הדתיים שרוצים ייצוג הולם ויישר, כך שהדת לא תהיה קרדום לחצוב בו אלא משענת אמיתיתי לחייהם בארץ, לבחור אמסלם ולא ש"ס או כל מפלגה דתית אחרת. כל מי שעוקב אחרי דעותיו חילוני במיוחד, מסכים אתו. ואילו הדתיים צריכים להבין שלהשיג אחדות עם החילוניים ולא פילוג, רק אדם כאמסלם צריך לייצגם.

31 אמסלם צודק אלי
  • 21:32
  • 02.12.12

נראה לי שהרב אמסלם נלחם בתחנות רו ח כולם יודעים את האמת אבל
עוצמים עיניים
בברכה אלי
והלואי שתצליח

32 הרב אמסלם משה
  • 00:42
  • 03.12.12

אני חילוני ואצביע עבורו. בנושאים הקשורים לחרדים הליכוד ועבודה ימכרו אותנו. אדם מתוך המערכת החרדית יכול לפצח את הפרדיגמה , את מה שמקובל. הוא אדם אמיץ שמתמודד עם נידוי של הקהילה בסביבתו . עדיף אותו בכנסת מאשר את מספר 15 בעבודה או בכל מפלגה אחרת.

33 בסדר, אז הוא נגד ש"ס כל הכבוד. אבל מה יש לו עוד להציע? מה דעתו למשל בנושא פשרה טריטוריאלית או כלכלה. הרי בכנסת הוא ידרש להצביע גם בנושאים האלה. הוא ממש נמנע מלהתיחס אליהם.  (לת) אז למה להצביע לו?
  • 07:09
  • 04.12.12

34 כל הכבוד לך אמסלם, סוף סוף יש צדיק בסדום של ש"ס אביגיל גולדשמידט
  • 23:04
  • 04.12.12

כל הכבוד לך אמסלם שאתה ישר והגון שזה דבר נדיר בפוליטיקה ובמיוחד של
המרן של ש"ס שמוליך שולל את בוחריו שהולכים אחרי הגורו כפי שהוא עצמו
אמר עיזה עיוורת, מכשיר את הגנב דרעי, אני מאחלת לך שתצליח להביס את ש"ס, אני לא דתית אבל אני מבטיחה שאני אבחר בך כדי שתצליח, ש"ס
מפלגה מושחתת מה שמעניין אותם זה כסף, כפי שנאמר כסף מעוור עיני חכמים כל שכן את דרעי ושות' בית יוסף מקבל כמובן מעשר מהכספים
במקום לחלק אותם לבוחרי ש"ס, כי אם יחלקו את הכספים שש"ס שודדת
מהמדינה לא יהיו עניים בש"ס ואז ש"ס מיותרת
אני תקוה שגם הקדוש ברוך הוא גילה את פרצופה האמיתי של ש"ס והוא
יהיה גם איתך אמן ואמן

פעילות
המלצות
פרסומת