המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

סגן ראש עיריית ירושלים: להחרים את תיאטרון החאן בשל הצגה על פעילת שמאל

דוד הדרי, שמכהן מטעם הבית היהודי, מבקש למנוע תקציבים מהתיאטרון עקב העלאת הצגה על רייצ'ל קורי, שנהרגה מפגיעת דחפור צה"ל ב-2003 בעזה

סגן ראש עיריית ירושלים מטעם הבית יהודי, דוד הדרי, קורא לחרם תקציבי על תיאטרון החאן בעיר, בשל העלאת הצגה על חייה ומותה של פעילת השמאל רייצ'ל קורי. קורי, פעילת סולידריות מארה"ב נהרגה מפגיעת דחפור צה"ל ברפיח ב-2003, בעת שניסתה למנוע הריסת בתים. ההצגה "קוראים לי רייצ'ל קורי" מבוססת על יומן ומכתבים של קורי. ההצגה הועלתה בעבר בלונדון, וזכתה להצלחה רבה ולביקורות חיוביות.

במכתב ששלח הדרי ליו"ר ועדת ההקצבות של העירייה, שלמה רוזנשטיין, הוא קורא שלא לאשר את תקציב התמיכה השנתית של העירייה בתיאטרון, בסך 900 אלף שקלים, בשל העלאת ההצגה. "בימים האחרונים נדהמתי לגלות כי תיאטרון החאן מפרסם הצגה שבכוונתו להעלות בנושא התיירת רייצ'ל קורי אשר נדרסה בתאונה מצערת על ידי דחפור צה"ל בעת פעילות מבצעית באזור עזה", כתב הדרי.

כרזת ההצגה
כרזת ההצגה. צילום: אתר הזירה הבינתחומית

"להזכירך, מדובר היה בבחורה אשר הפגינה נגד מדינת ישראל, נגד חיילי צה"ל ונגד הפעילות המבצעית שאותה ערך הצבא במטרה להגן על יישובי הדרום מטילים ומחבלים. במילים אחרות, המדובר בשונאת ישראל אשר נהרגה בלי כוונה כלשהי ואשר בית משפט בישראל דחה את בקשת משפחתה לקבלת פיצויים כלשהם", הוסיף הדרי וציין כי "אסור לתת יד" ל"הצגות בעיתיות אשר פוגעות בירושלים ובמדינת ישראל בשם האומנות".

בתיאטרון החאן הסבירו שההצגה אינה של התיאטרון, אלא של הזירה הבינתחומית, ששוכרת אחד משני אולמות התיאטרון במקום. "הזירה הבינתחומית היא תיאטרון ציבורי שנתמך על ידי העירייה ומשרד החינוך", מסרה בתגובה דנה סוחולוצקי, דוברת החאן. "לתיאטרון החאן אין נגיעה לתכנים ואנחנו לא נוהגים לעשות צנזורה על הצגות של תיאטראות אחרים".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הדרי צודק. יש גבול לכל השמצה עצמית. לא בכל דבר אנחנו אשמים וחיבים הלקאה עצמית אניהו
  • 17:23
  • 30.06.13

מה זה האוטמטון הזה?

02 רייצ'ל קורי לא הייתה פעילת שמאל. היא הייתה פעילת הימין הלאומני הפלשתיני, היא שללה את זכות קיומה של ישראל, והקריבה את נפשה לאפשר לאיסלמיסטים להמשיך לירות ללא הפרעה על ילדים ונשים בישראל. מובן שאין לתקצב מתקציב לאומי שום הצגה המהללת ומשבחת את דמותה.  (לת) רילד
  • 17:25
  • 30.06.13

  •   ועוד משהו. תביעת משפטית שהגישה משפחת קורי נדחתה, וזה בסדר - כעת מותר להציע להם כמחווה פיצוי בדומה להרוגי "המרמרה".  (לת) .
    • 19:18
    • 30.06.13

  •   ועוד יותר בסדר זה לדרוש מהם לפצות אותנו על כל ההטרדות וההשמצות שלהם נגדנו , גם בעניין מרמרה מגיע לנו פיצוי.  (לת) ד"ר דעון ארליך
    • 14:27
    • 05.07.13

03 ועכשיו צריך רק להמתין שהמחזה יצא לפסטיבלים בחו'ל והמחזאי יטען בלהט שאינו מייצג את ישראל הפשיסטית ורומסת הזכויות מה שבודאי יוסיף לסיכוי לקטוף תארים ופרסים מידי "אוהדי ישראל".  (לת) אלפונסו
  • 17:29
  • 30.06.13

  •   ובגלל זה "החאן"מעלה אותו - וצריך לבדוק מי מימן או מי יתרום.  (לת) לילך
    • 18:36
    • 30.06.13

  •   ההצגה הגיע מחו"ל דביל יודעת לקרוא
    • 19:56
    • 30.06.13

    ואני דווקא חושבת שהיא מייצגת את ישראל- על כל הדוחה והמרושע שבה. עכשיו עם המלחמה המטומטמת הזו, יש גם פרסום ואוהדים. כל הפחדנים הקטנים האלה שנובחים חזק רק עוזרים להפיץ את הבשורה. RIP

  •   מה שנכון נכון. גור
    • 20:18
    • 30.06.13

    מה לעשות , אם חייל טרקטוריסט רומס אעישה שעומדת בדרכו למנוע הרס של בית ואחר כך בית המשפט מסרב להכיר בפשע, אז איזה מדינה היא אה?

  •   היא הייתה מחבלת מתאבדת שביצעה בהשפעת טרור המתאבדים של חבריה מהחמאס פיגוע התאבדות תעמולתי למען מחבלי הג'יהאד העולמי  (לת) אישחד
    • 22:49
    • 30.06.13

04 כתבות שמאלניות בחינם, כל השאר בכסף. "הארץ" משלבים אידיאולוגיה וכלכלה.  (לת) לא
  • 17:29
  • 30.06.13

05 בצדק, מדובר בעלילת דם. תיאטרון שמבקש להציג תכנים כאלה שיציג, אבל שלא יקבל אגורה שחוקה מכספי הציבור.  (לת) אסף
  • 17:31
  • 30.06.13

06 בלי קשר לדעותי הפוליטיות- האיש כנראה דביל אמיתי.  (לת) שרוליק
  • 17:34
  • 30.06.13

07 דוד הררי צודק ב 1000 אחוזים !! החאן רוצה תמיכה ? שיבקש מהחמאס.  (לת) תושב ירושלים המערבית
  • 17:35
  • 30.06.13

08 ראוי לא למנוע תקציב, אלא לפתוח בדיון לאחר כל הצגה על מצבה הנפשי של קורי ועל מידת אחיותו של הארגון שבמסגרתו באה. פשוט בושה לראות איך ארגונים מנצלים, לשם בצע כסף, אנשים שנמצאים במצב נפשי קשה ו/או אינם העפרון הכי מחודד בקלמר.  (לת) ל.
  • 17:41
  • 30.06.13

  •   צודק, זה מה שהוביל להתפוצצות המתנחלית-משיחית שאוכלת אותנו עד היום.  (לת) לסבסד תרופות פסיכוטיות למתנחלים
    • 18:01
    • 30.06.13

09 החאן dvash
  • 17:53
  • 30.06.13

אין גבול לחוצפה!לא אדרוך בחאן וגם אפרסם את המאמר

  •   תיאטרון החאן צבי צבי
    • 02:00
    • 01.07.13

    אינני יודע כמה פעמים דרכת בחאן מכל מקום ממליץ לך להגיש לתיאטרון את רפרטואר ההצגות שאתה מוכן לראות ולצנזר בכל הצגה דברים שאינך רוצה לשמוע כך שבפעם הבאה שכף רגלך תדרוך בחאן תוכל לשמוע ולראות את ההד של עצמך.

10 צודק צודק צודק! הציבור מסרב לממן מוסדות שתומעים בהפקות אנטישמיות ומנוהלים ע"י קומץ סמולנים שונאי ישראל.  (לת) משלם מיסים
  • 17:54
  • 30.06.13

  •   אני חלק מהציבור, ואני מוכן לכהפיל אלי מזור
    • 08:00
    • 01.07.13

    את המימון שלי לדברים מסוג זה על חשבונך. בתמורה אתה תכסה במקומי את הכספים שהולכים למימון הפשע הישראלי בהתנחלויות. מוכן?

  •   ואתה הרי יורד מלפני ארבעים שנה ומה לך כי קפצת כנשוך נחש האיש מבוסטון
    • 13:35
    • 01.07.13

    ההתנחלויות אינן פשע ישראלי כפי שאתה טוען..ההתנחלויות מחזקות את ישראל מכל הבחינות. מתי תרמת אגורה שחוקה למען ישראל? לדבר זה לא לא עולה גרוש אז עדיפה שתיקה.

11 מתברר שעבור הציבור הישראלי (כמו המגיבים כאן) להפגין נגד צה"ל זו עבירה שדינה מוות. רייצ'ל קורי שלא עשתה מעשה אלים - נהרגה ע"י דחפור צה"לי והכעס הוא דווקא עליה... נפלאות ההגיון היהודי-ישראלי.  (לת) ריקי1
  • 18:02
  • 30.06.13

  •   ריצ'ל קורי נהרגה, וזה כואב, וזה חמור, אבל לא בגלל שהפגינה יואב
    • 18:48
    • 30.06.13

    בית המשפט קבע שההרג לא היה בכוונה (דחפור זה כלי שהנוהג בו
    יושב בגובה רב). מה שחמור אולי לא פחות, זה להאשים את צה"ל
    בכוונה להורגה. פה נכנסת למשחק הציניות שלארגונים מסויימים
    שכל פעם אני נדהם מחדש, איך האמת חשובה בעיניהם כקליםת השום
    הערך של להשיג נקודות תקשורתיות, הופך לערך עליון
    ולא באמת משנה מה היה...

  •   רייצל קורי נעמדה מול D9, שלנהגו לא היה שום סיכוי לראות אותה. היא לא עשתה מעשה אלים, היא עשתה מעשה מטומטם. לא ברור למה אנחנו אשמים בטימטומה.  (לת) ל.
    • 19:18
    • 30.06.13

  •   התמיכה שלה בסטרוריסטים שיורים על ילדים ורוצחים אזרחים חפים,היא גרמה למותה וזה הוכח בערכאות משפטיות  (לת) כואב לא פחות
    • 19:58
    • 30.06.13

  •   כבוד על "היהודי-ישראלי". זה ממי שבודאי מחשיבה עצמה לוחמת בגזענות.  (לת) וכמובן, 30 הגאונים שהצביעו לתגובה הזו
    • 21:55
    • 30.06.13

12 המגיב הוא כנראה "בן דודו" של יאיר לפיד ם בנט הוא "אחיו" - שניהם ימנים נתעבים  (לת) מפיק
  • 18:03
  • 30.06.13

13 מהי מטרתו של התיאטרון אם לא לשם ביקורת? עד מתי - ישראל 2013
  • 18:03
  • 30.06.13

מה מטרתו של התיאטרון אם לא ביקורת חברתית! אומנות מצונזרת היא אומנות מנוונת!! זוהי בושה למדינת ישראל שאנשים בדרגות בכירות בכלל חושבים על כך! האם לא למדנן כלום מ"מלכת אמבטיה"!!!!

  •   חמוד אתה, נראה לך באמת שמישהו מה"בכירים" הללו שמע אפילו על חנוך לוין???  (לת) נפולת של נמשים
    • 18:16
    • 30.06.13

  •   מסכימה אתך לגמרי. קצת מדהים אותי שאף אחת מהתגובות ע
    • 23:24
    • 30.06.13

    עד כה לא התייחסה להיבט הזה. זה לא רק "הבכירים"ֿ, מסתבר.

14 מי בכלל צריך תאטרון בגן עדן? ליברמן
  • 18:06
  • 30.06.13

אם אין שכל אין בעיות.

15 הפגינה נגד מדינת ישראל? כלומר נגד מדיניות מלי
  • 18:10
  • 30.06.13

ממשלת ישראל. אז מה? ואם אני אפגין נגד מדיניות הממשלה ואיהרג בהפגנה, אז אסור יהיה להעלות הצגה עלי? לא יאומן. ואני מצביעת ליכוד.

16 איך זכה פוליטיקאי שאיננו מהמחודדים בקלמר לפרסום כה גדול? כי הוא כתב מכתב למישהו?  (לת) חדווה
  • 18:20
  • 30.06.13

17 לח"כ הדרי-אנא קרא ידידי הלא מלומד לא מבין איך הבורים האלה חכי"ם
  • 18:24
  • 30.06.13

לא טוב לך ההצגה -אל תלך לראות!!!
בינתיים עד שתהרסו את כל המדינה זאת דמוקרטיה ומותר לומר הכל גם אם זה לא מתיישב עם הדעות שלך.
עכשיו גם אם אתה צודק הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות למדינה זה לצנזר, זה יצור כזה הד בעולם ויגידו שאנחנו מצנזרים פאשיסטים וכל שאר הפנינים..
לעומת זאת אם רק תתן להצגה לרוץ תאמין לי שלא יראו אותה יותר ממאה איש. ואז מה יקרה מישהו באמת ישנה את דעתו הפוליטית???
אז כמו בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם!!!
כל פעם אותה טעות , אתם לא לומדים כלום. אתם מייצגים אותנו בעולם ואתם עושים לנו כל כך הרבה נזק, תתחילו להתאפס על עצמיכם, יש לכם אחריות!!!!

רק למקרה שלא הבנת גם למנוע תקציב מתיאטרון זה צנזורה....
לא אהבת את ההצגה תציג אחת אחרת שתגיד מה האמת שלך-ככה עובדת דמוקרטיה

18 פעם שניה השבוע הזרועה הימנית של הממסד פוגעת בחופש הביטוי  (לת) אור אדום!!!!!!!!!!!!
  • 18:44
  • 30.06.13

  •   ופעם מיליון השבוע שהשמאל מוביל להחרמות בזירה הבינלאומית בידי אנשים המשוכנעים שהפלשתינאים מובלים לתאי גזים ושכלי התחבורה היחיד בישראל הוא הגמל  (לת) דן
    • 19:27
    • 30.06.13

19 גם התגובה של החאן נגועה בפחדנות. היו צריכים להתייצב באומץ מאחורי ההחלטה להעלות את ההצגה, גם אם תכניה אינם נעימים לכל אדם.  (לת) איתמר
  • 19:05
  • 30.06.13

20 גם מחזה הוא נשק ענת
  • 19:23
  • 30.06.13

המחזה הנלוז הזה מוצג כבר כמה שנים ברחבי ארה’ב ביוזמת הפלסטינים, שמשתמשים בסיפור לא חס וחלילה מתוך רחמים על הבחורה הנאיבית הזאת אלא רק כדי להשחיר את ישראל. העובדה שגם פה מעלים אותו משקפת את הבורות ,הפרובינציאליות ,והטפשות של כל מי שתומך בהעלאתו.

  •   כשזכות הדיבור נחשבת לנשק אפשר לומר קדיש על הדמוקרטיה רונן
    • 20:11
    • 30.06.13

    המחזה מספר סיפור אישי מנקודת מבט אישית של דמות שאכן, באמת ובתמים, נהרגה ע"י דחפור צה"לי בגדה. יכול להיות שהמחזה מוטה לצד אחד של המפה הפוליטית, אבל מפה ועד לנשק הדרך ארוכה ארוכה.

  •   ישראל שרויה בעלטה שמואל פיזנתי
    • 07:47
    • 01.07.13

    אין צורך במי ש"ישחיר" אותה. כל מי שדואגל לתדמיתה של ישראל על פני המציאות הבלתי נסבלת בה, רשע או מטומטם או שניהם. זהו

21 אותה הצגה המעניקה רוח גבית לשונאי ישראל מזכירה לי את הפתגם היווני 'כאשר האלים חפצים להעניש עם נוטלים הם את חכמתו ומעניקים לאויביו לנו אירע גרוע מכך 'בתמורה' קבלנו את טפשותם משה בודק
  • 19:33
  • 30.06.13

שמים, בקשו רחמים עלינו

22 אין מקום לצנזורה כלשהי וההצעה פופוליסטית א
  • 19:39
  • 30.06.13

אם יופעלו שיקולים פוליטיים באישור הקצבות, יהיה מדובר בצעד בלתי חוקי בעליל, בדיכוי חופש הביטוי והיצירה האמנותית, ובית המשפט יידרש להתערב בו מיידית.

היה והצגה כלשהי תכלול עבירה על החוק, פתוחה הדרך בפני משטרת ישראל ופרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד המציגים. אך מובן שהצגה זו אינה עוברת על החוק כלל, ואיש אף אינו מנסה לטעון כך.

23 פחדנים עמאד חורי
  • 19:40
  • 30.06.13

הסירוב שלכם וההתעקשות שלא לממן תיאטרון שמציג סרט תיעודי כזה רק מראה עד כמה אתם יודעים טוב מאוד שאתם אכן אשמים במה שקרה אז. אחרת אין כל סיבה לעשות רעש מכל הסיפור הזה. תפסיקו להתבכיין ולהסתתר מאחורי השקרים שלכם. רצחתם את הילדה. תקבלו את זה, גם כך אף אחד לא יעשה לכם כלום.

  •   תגיד תודה שאתה לא בסוריה, ד"ר ק
    • 00:24
    • 01.07.13

    למה שמה היו רוצחים אותך...

  •   אם אני מתנגד אז אני אשם?! לך תוכיח שלא רצחת את אחותך חורי בן חורי
    • 02:58
    • 01.07.13

    מה, אתה מתנגד להעלאת המחזה? אשם!!!

  •   תודה עמאד
    • 14:55
    • 01.07.13

    אני כן אגיד תודה שאני לא חי בסוריה, אבל אתה חושב שאני אגיד תודה לישראל? תגיד, למה אתם רוצים שאסד ייפול אם הוא נותן ליגיאימציה לישראל לעשות כל דבר לערבים ובסוף להגיד "תגיד תודה שאתה לא חי בסוריה".
    תן לי להגיד לך משהו חמוד: אם אתם רוצים להשוות את עצמכם לסוריה, אז אסור לך לטעון שישראל היא מדינה דימוקרטית. אחרת תשווה את המצב לשוודיה, אוסטרליה ארצות הברית (שם האזרחים המיקומיים לא משלמים מסים).. ואיך סוריה בכלל קשורה? זה שהמצב שם על הפנים אז זה נותן את הלגיטימציה לישראל להתנהג איך שהיא רוצה? להגיד לערבים "אם לא מוצא חן בעיניך, לך לסוריה" זה כמו להגיד ליהודי "אם לא מוצא חן בעיניך, לך לגרמניה". תחשוב לפני שאתה מדבר. עם מגעיל.

24 צריך למנוע תקציבי מדינה מאלה הפועלים נגדה. גם מאלה שעוטים מסכה של חופש ביטוי. רואה צאן
  • 19:41
  • 30.06.13

צריך למנוע תקציבי מדינה מאלה הפועלים נגדה. גם מאלה שעוטים מסכה של חופש ביטוי.

25 לו לא הייתה אמריקנית, לא היו זוכרים אותה! RR
  • 20:07
  • 30.06.13

לצעירים אמרקנים רבים משעמם בחיים אז הם מוציאים עצמם בזירות לחימה לא להם "מחנכים" לדמוקרטיה וסבורים שאזרחותם האמריקנית מקנה להם חסינות כלשהיץ הם כולם הגדלו על עלילות סופרמן Wonder Woman. לפני יומים נרצח סטודנט מאוהיו שיצא להפגנה אלימה והרשימה עוד ארוכה.

We're Merikans. We are invincible


השיקול לגבי ההפקהשל ההצכה הוא מסחרי כי בשלב הבא תבוא הקופרודוקציה או מחירת הזוכיות להפקה באנגלית. ואני שואל מתי המחזה?

  •   נכון - עמרי זיגותי
    • 07:43
    • 01.07.13

    אם היא היתה פלסטינאית אף אחד לא היה יודע שנהרגה, שלא לדבר על השם שלה. בוז למדינת ישראל, לעומדים בראשה, ולמצדדים במדיניותה הקלגסית.

26 רייצ'ל קורי לא נהרגה כתוצאה מתאונה אלא נרצחה בכוונה תחילה,היא מחתה חאג יחיא
  • 20:25
  • 30.06.13

נגד מדינת הכיבוש ונגד צבא הכיבוש.דוד הדרי יודע היטב שתמונה שווה אלף מילים,האמת תצא לאור למרות מאמציו של הסגן.

27 מדינת פראבדה  (לת) לבנת, ברקת - אותה מהפכה (חומייניסטית)
  • 20:49
  • 30.06.13

28 אומרים 2 יהודים 3 דעות. בנט וחרבנים שלו רוצים 7 מיליון יהודים עם דעה 1 אחת בלבד.  (לת) שלום על ישראל
  • 22:07
  • 30.06.13

29 שהקהל לא יקנה כרטיסים ומנויים  (לת) מיכל מירושלים
  • 22:57
  • 30.06.13

30 די לצנזורה. רוצים אומנות חופשית וגם ביקורתית  (לת) יואב
  • 23:33
  • 30.06.13

31 מדריך למחזאי הלא כל כך מוצלח , כתוב מחזה ״מקורי״ על מסכונתה של אם הטרוריסט, הטרוריסט כמרטיר, חיילי צה״ל חסרי הרגשות לעומת הערבי הלוחם רחב הלב ועוד וריציות רדודות על אותו נושא  (לת) איתי
  • 23:52
  • 30.06.13

32 בבית הצנזורה היהודי לא שמעו על חופש האמנות  (לת) דוד המלך
  • 00:04
  • 01.07.13

33 בואנה יש פה מגיבים ניאו נצים גילי מיילי
  • 00:25
  • 01.07.13

רק באהרץ זה ככה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

34 מעשה פאשיסטי נוסף של הפחדה וצנזורה רעות
  • 01:25
  • 01.07.13

מדינה שבה התרבות והאומנות מצונזרים ומצומצמים ומשותקים 24/7, מעידה הרבה מעבר לחיי התרבות והאומנות.
זה רק מראה כמה שמדינת ישראל זקוקה להפחדות ואיומים בשביל להמשיך להיות "צודקת", ולא מרגישה מספיק בטוחה בשביל לשמוע גם קולות אחרים.
מפחיד להיות אומן בארץ הזאת.

35 טיפת אנושיות מורךי אלדורות
  • 06:35
  • 01.07.13

חבל שכל המלעיזים והמשמיצים אינם מסוגלים להודות בטעות . חבל שנותנים לאנשים כמו הדרי להביע דעה מבלי לראות את המחזה ,אלא על פי שמועה בלבד. מדובר בנערה שלחמה על זכויות אנוש לגיטימיות ולא על שנאת חינם. חבל שאנו כעם שעבר את אותה התיחסות רק במאה שעברה ,והתפלאנו שעמים אחרים עמדו מנגד, מנסה להוקיע טיפה של אנושיות ביחס לאחר.

36 סתם מתוך סקרנות צופה
  • 09:42
  • 01.07.13

ממש מעניין אותי לדעת כמה מבין המגיבים ממש ראו את ההצגה. יש לי תחושה שלא כולם....

37 הדרי צודק. יש להעביר את ה 900 אלף לישיבת אור התורה יאיר צדוק
  • 10:08
  • 01.07.13

החילונים בעיר עושים מה שבא להם. צריך להעניש אותם כפי שכתוב בספר דברים "והענשת אותם ולקחת את כספם והפכת אותם ואת בניהם וילדיהם למפרנסים שלך וחיית על חשבונם יומם ולילה".

38 אני גם כותב מחזה: קוראים לי יואב פוגל אמג'ד רצח בדקירות סכין את יואב בן ה-11, ושניהם יחד רצחו את אלעד בן ה-4 בדקירות ובחניקה. לאחר מכן פנו לחדר ההורים,
  • 10:44
  • 01.07.13

שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאלכי התייחס גם הוא לפיגוע ואמר: "אנו מגנים את האלמונים שהרגו את בני המשפחה באיתמר, אולם יש להדגיש כי מעולם לא ביצעו פלסטינים שחיטה של ילדים ותינוקות על רקע לאומני... ולכן המהירות שבה הישראלים מאשימים את הפלסטינים במעשה מעלה ספקות

39 חרמות מותר רק לשמאל......  (לת) אסור
  • 17:44
  • 01.07.13

40 אתחיל ללכת לחאן  (לת) תל אביבי
  • 17:58
  • 01.07.13

41 מגיע לכם שלא שמים על אריאל  (לת) זו התשובה הכי טובה
  • 14:31
  • 02.07.13

42 רייצ'ל הביעה ביקורת לגיטימית על מדיניות ישראל. מנחם
  • 08:12
  • 03.07.13

חבלל שלא היו רייצ'ל רוקי רבות יותר פה. כל הפעלת כח צבאי חייבת בביקורת. תראו מה קרה ללא ביקורת מספקת בויאטנם, ובגרמניה הנאצית. מישהו צריך לאזן את השגעונות של המנהיגים.

43 הרבה כסף עושים מהבחורה הנאיבית הזו שחשבה שדבר לא יקרה לה אם תשליך עצמה מול דחפור. אבל כעת היא אצל ישו, נכון? או אולי בגן עדן של מוחמד?  (לת) אני
  • 12:58
  • 04.07.13

44 תנ''ך - טוב מאד. אזרחות - נכשל. על התלמיד להשלים את לימודיו לפני שיוכל לעלות לכיתה ז'.  (לת) f
  • 18:55
  • 04.07.13

45 רובוטה הצלול
  • 21:14
  • 04.07.13

דוד הדרי היא רובוט של דוסיות מכנית ופרימיטיבית כאחד, שנוח לה גם להיות לאומית/לאומנית כאשר זה משרת את האינטרסים שלה (לא כאשר צריך להתגייס ממש לצה"ל חלילה...)

46 איפה אפשר להביע תמיכה בהררי?  (לת) גל
  • 16:01
  • 05.07.13

47 גזעני זה אח  (לת) למי שלא ידע!
  • 01:05
  • 07.07.13