המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

במשטרה מודים שהם מתקשים למגר את הפשיעה הלאומנית

על פי המשטרה, הבעיה העיקרית היא היעדר הרתעה; קצין בכיר: מעבר לגרעין הרדיקלי בשומרון, יש חקיינים שחשים חסינות בגלל הרושם שהמשטרה נכשלת

״בחודשים הקרובים לא נראה שיפור משמעותי במלחמה ב’תג מחיר’״, כך הודה אמש (שלישי) בשיחה עם ״הארץ״ קצין משטרה בכיר. לדברי הקצין, בחודשים הקרובים יתחיל לפעול ביתר תקיפות “המפלג לפשיעה לאומנית” במחוז ש”י ויקבל לשורותיו כ-50 שוטרים חדשים. במשטרה גם מחכים ששר הביטחון משה יעלון יכריז על תופעת “תג מחיר” כהתאחדות לא מותרת. השילוב של השניים, כך מקווים במשטרה, יוביל בסופו של דבר למפנה בטיפול בתופעה. אתמול לפנות בוקר נוקבו צמיגים של 29 כלי רכב בכפר אבו גוש ועל הקירות רוססו כתובות גזעניות, האחרון מתוך סדרה של פשעי שנאה נגד ערבים בישראל ובשטחים. במשטרה סבורים שהבעיה העיקרית שלהם היא היעדרה המוחלט...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
:



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 שינוי בהצלחות תג מחיר יקרה רק כשהממשלה תודיע חגיגית שנגמרה תקופת המנדט והמחתרות, ויש את צהל להרוג ערבים בסמכות וברשות, כך שאין סיבה להפריט את זה לסקטור הפרטי.  (לת) ספקן
  • 03:46
  • 19.06.13

  •   התכוונתי כמובן להריגת ערבים שפועלים נגד קיומנו כאן , וזה כולל כל פגיעה ועידוד לפגיעה ביהודים במסגרת המאמץ הכלל ערבי לחיסולנו.  (לת) הספקן
    • 08:59
    • 19.06.13

  •   יש חוק דרומי, לא? לאפשר לפלסטינים לשאת נשק ולהשחיל כל מתנחל חשוד שמתקרב לכפרם.  (לת) הרי ישראל מדינה שיוויונית ולא מדינת אפרטהייד
    • 09:32
    • 19.06.13

  •   וגם לצהל יש רשות להרוג טרוריסטים יהודיים...  (לת) ציניקן
    • 09:57
    • 19.06.13

02 טרור לכל דבר ואף מעבר לזה אלמוני משכיל
  • 04:23
  • 19.06.13

מדובר בטרור לכל דבר ועניין. לא מדובר בסתם פרחחים - כדברי מכובדים אחדים בממשלה - אלא בחבורות מאורגנות הכוללות פיקוד ומידור, בדיוק כמו החמאס והחיזבללה.
"תג מחיר" מתעטפים באיצטלא של צדיקים גדולים הפועלים כביכול למען "מדינת היהודים". אבל בפועל הם גורמים נזק עצום. הם מעמידים את מדינת ישראל באור חשוך, גזעני, ובעיקר מצעידים אותנו להגדרה של מדינת טרור מן השורה.
מה הם חושבים לעצמם בכלל? מי הם, ומדוע לא פועלים כנגדם כדרך שצריך לפעול נגד פושעים מן הסוג הגרוע ביותר?

  •   אילו היה מדובר בארגון מסודר היה קל לעלות עליו. אבל, פעולה ספונטנית של כמה צעירים לא ניתנת לגילוי מוקדם בדיוק שכי שקשה לעלות מראש על מפגע ערבי בודד שיוצא לדקור יהודים. נ.ב. אם תטיל עונשי מאסר על כותבי כתובת נאצה יהודים, איזה עונש תטיל על מיידי אבנים ערבים?  (לת) אז זהו שלא...
    • 08:33
    • 19.06.13

  •   האם גם הטרור הערבי הוא "גזעני" ? הוא מכוון רק נגד יהודים.  (לת) לדרמן
    • 08:43
    • 19.06.13

  •   נראה קצת מוזר לשים בסל אחד את מי שרצח אלפי נשים וילדים במהלך השנים באמצעות מגוון כלי נשק ומטעני חבלה ואת מי שריסס כמה כתובות גרפיטי והשחית רכוש. מה הצעד הבא, חיסולים ממוקדים באמצעות מל"טים של ילדים בני 16 חובשי כיפה?  (לת) אליק
    • 08:46
    • 19.06.13

  •   בטח. גרפיטי זה ממש טרור נורא. איום ונורא.  (לת) ברוך ג'מילי פ"ת פלמ"ח 1948
    • 08:46
    • 19.06.13

  •   הרבה פחות טרור מאי כיבוד קו הפרדה לבן בכביש  (לת) מולי
    • 09:00
    • 19.06.13

  •   טרור זה מה שמתרחש בכבישים בהם נוהגים ערבים גם ביו"ש וגם בנגב ובגליל  (לת) אשר
    • 13:12
    • 19.06.13

03 מתקשים? או אולי לא משתדלים??? וכמה הם יעזו להשתדל מול שר משטרה מקורב לליברמן?? דווקא עם הפלסטינים יש להם הצלחות מעבר למציאות......  (לת) המתנחבל מנוקדים
  • 07:37
  • 19.06.13

04 הם אינם שונים מהיוגנד בגרמניה. גם הם התחילו ככה.....  (לת) כמה חביבים הסרוחים האלה עם הפיאות המתנופפות והעיניים הרושפות שנאה
  • 07:42
  • 19.06.13

05 על המפכ"ל להתפטר. הראשון שיתפס 20 שנה בכלא , מבקש סליחה מאבו גוש  (לת) רמי
  • 08:23
  • 19.06.13

06 הגיע הזמן שתספרו לנו את האמת, אדון דנינו רותי,ת"א
  • 08:38
  • 19.06.13

מי מונע ממך לספר לכל התקשורת מי הם הפושעים, כן פושעים שמחממים כאן את מנועי המלחמה הפנימית; מי מונע ממך להביא אותם לבית המשפט ולהיכנס באבי אבי אבותיהם?
אדון דנינו, קשה להאמין שאוזלת המשטרה מגיעה עד לכדי כך שאי אפשר למצוא את הפושעים האלה!!!!!! חבל שאתה שותק ומשאיר את הלכלוך הזה על הגב של שוטרים שעובדים קשה . ספר את האמת. יהיה כאן יותר שקט ולך יהיה יותר קל להמשיך לעבוד .......

07 הצעה גאונית למשטרה לא גאון
  • 08:40
  • 19.06.13

תסגרו את ישיבה הזאת. או שימשיכו ללמוד בכלא. אבל אתם לא רוצים כי בסתר לבכם אתם אוהבים אותם ובאמת מקווים שיקלו לגם על הבעיה הדמוגרפית. אבל בקרוב לא יישאר על מי להקל.

08 כסילים חסרי תרבות אשר זריהן
  • 08:41
  • 19.06.13

דוקא באבו גוש מכולם? אלה שאבותיהם עזרו להבריח את גאולה כהן מהכלא....

  •   אולי ההיפך - ודווקא היה מגיע להם עונש על כך שאבותיהם הבריחו את גאולה כהן מהכלא..... ((: .  (לת) מתעב את תג מחיר ואת הציבור שמטפח אותם
    • 12:07
    • 19.06.13

09 שמעתם שנורו הלילה קטיושות מעזה? זה מעניין אתכם באתר הזה? או רק השטויות האלה?  (לת) תזכורת להזיות פרס
  • 08:41
  • 19.06.13

10 ואני לתומי חשבתי שגרפיטי זה סוג של מחאה. טוב גם חשבתי את זה על חסימת כבישים עד שהתברר ששולחים אנשים לכלא על כך. אח"כ התברר שאם אתה מהשמאל וחוסם כבישים אז אין בעיה. בקיצור תגיד לי מי אתה ואני יגיד לך אם זה פשע או מעשה אציל.  (לת) ד"ר א"י כהן
  • 08:42
  • 19.06.13

  •   גם גרפיטי שכתוב בו 'מתעב מתנחבלים' זה סוג של מחאה. גם ניקוב צמיגים של 30 מכוניות זה סוג של מחאה. גם שריפת מסגדים זה סוג של מחאה. גם פינוי מתנחבלים ממאחזי הפשע זה סוג של מחאה. גם יידוי אבנים על מתנחבלים זה סוג של מחאה. המתנחבלים הגיעו למצב שאינם מסוגלים להבדיל בין טוב לרע, בין אמת ושקר, בין מעשי פשע למעשים חוקיים, בין מחאה לפעילות טירור.  (לת) מחריבי ביתנו
    • 14:26
    • 19.06.13

11 אז תשלחו את המשטרה הפלסטינית לטפל ביהודונים  (לת) רעיון
  • 08:42
  • 19.06.13

12 הבה נקבל, לשם הנחה, את אומדן האומדן של 18 תקיפות על רקע לאומני בשנת 2012. האם המשטרה, שמטפלת באלפים רבים של עבירות תנועה וחנייה, אינה מסוגלת לטפל ב-18 מקרים של פשעים על רקע לאומני? הבעייה היא לא בקושי המשימה, אלא בחוסר רצון ונכונות במקרה הטוב, ותמיכה במעשים אלה מצד רשויות האכיפה במקרה היותר גרוע (והיותר סביר).  (לת) שמאלני שפוי
  • 08:48
  • 19.06.13

13 היה מתחיל את החקירה fכל טיפש
  • 08:53
  • 19.06.13

מהישיבה , והקריה הסמוכה , לישוב. , שם נימצאים העשבים השוטים .

14 נכון, קשה למגר את החריג כשהוא הופך לחלק מקונצנזוס  (לת) כלב נובח
  • 09:17
  • 19.06.13

15 כל "שני וחמישי"מציירים צלבי קרס על בתי כנסת ערבים זורקים בקבוקי תבערה בכבישים לא שמעתי מאף ח"כ או בתקשורת גינוי או פסטיבל של שבוע על פשע שנאה כנגד יהודים ,,צבועים נמאסתם  (לת) ניר
  • 09:20
  • 19.06.13

  •   גם גוזלים אדמות לא להם. גם מתקיפים רועים ואף רוצחים אותם, גם עוקרים מטעי זיתים של הכפרים הפלסטינים וגם מייללים כשמחזירים להם.....  (לת) כמו הילד בגן שבכה לגננת = הכל התחיל בזה שהוא החזיר לי...
    • 14:31
    • 19.06.13

16 "הממשלה איתנו" היסטוריון
  • 09:21
  • 19.06.13

בעת הפרעות ביהודים בזמן המנדט הבריטי היו שצעקו "אידבח אל יהוד א-דאולה מענא" - טבחו ביהודים - הממשלה איתנו. עכשיו מרגישים הפורעים היהודים שהממשלה איתם ולכן הם ממשיכים. אם מגייסים למשטרה למחוז ש"י מתנחלים...מי מאמין שהם ימצאו את הפורעים או שאז הם ילקו בקוצר ראייה פתאומי?

17 מה הרעש? תחפשו באבא גוש ותמצאו את הפורעים  (לת) סרול
  • 09:24
  • 19.06.13

18 כמה דומה לנאצים... צבי
  • 09:26
  • 19.06.13

״ערבים החוצה״...מזכיר מאד כתובות נאציות של ״יודן ראוס״, יהודים החוצה. ו״גזענות או התבוללות״ זה בדיוק ההצדקה שהשתמשו בה להצדיק טבח של למעלה מ20 מיליון בני אדם בשואה. כמה עצוב שהעם היהודי שסבל כל כך הרבה מגזענות, ככל הנראה לא למד כלום מהעבר.

19 כשיש תחושה מבוססת שיש גב מלמעלה ואין הרתעה ממשית, כדוגמת דברי השר ראש מלגת הבית היהודי העסק ימשך עוד זמן רב.  (לת) זאת אף פעם לא היתה הציונות
  • 09:26
  • 19.06.13

20 המדינה הזו שהוקמה בדם של ההורים שלנו מנוהלת ע"י שב"כ ומשטרה לתת לחתול לשמור על השמנת
  • 09:27
  • 19.06.13

וצבא ימניים וחבל על כל מילה של קצין בכיר כי היא רמיה מעוותת ומיותרת.
לא מאמינים לכם. ניעשה הכל כדי שהילדים שלנו לא יגורו במדינת הפשע הזו.

21 "א-דאולה מענא" (הממשלה איתנו). הפעם בהפוך איך שגלגל מסתובב
  • 09:45
  • 19.06.13

הפעם זה פורעים שלנו וממשלה שלנו - אבל התוצאה תהיה הפוכה: לא יעזרו ההסתחבקויות בבניני האומה, כך נאבד את זכותנו על האדמה הזו

22 מאז הכיבוש אוכלוסית השטחים ותומכיה בממשלה מצפצפים על החוק  (לת) נתניהו טוען שהם לא רוצחים?
  • 09:46
  • 19.06.13

23 אולי ננקה ת'חלודה מן התותח הקדוש?  (לת) אחרת, אין מדינה
  • 09:47
  • 19.06.13

24 אני מתפלל כי החברה של תג מחיר יתפסו על ידי ערבים לפני שהמשטרה תתפוס אותם. כך יעשו בהם צדק אמיתי  (לת) ישראל
  • 09:51
  • 19.06.13

25 ביבי הצבוע: ביום שני מנע הכרזת הפורעים כארגון טרור ואמש בטלביזה מנפח חזה ומקשקש על צעדים קשים ציניקן
  • 09:55
  • 19.06.13

ביבי החנטריש צריך להבין שהפעולה הזו היא "תודת" הטרוריסטים על שמנע הכרזתם כארגון טרור בניגוג לדעתו של ראש השב"כ והשר לבטחון פנים.

ביבי - הפשעים האלו כדם הקורבנות על ידך !

26 שתי בעיות גדולות! בדרג הפוליטי ביבי ולבני שינו את הגדרת פורעי תג מחיר מטרוריסטים ל ״התאגדות לא חוקית״ זה בעצם הכשרת השרץ, אז למה שמישהו ינסה לחסל תופעה זו? ועכשיו המשטרה, זו שאינה מסוגלת לתפוס או לפענח כלום, מעבר לכתוב דוחות חניה ולצלם עבירות מהירות, ממנה רוצים שתתפוס נבלות אלה של תג מחיר? ומה עם השב"כ? הוא לא ינסה לפנות משאבים לתפוס אנשי התארגנות לא חוקית הרי שיש לו דברים יותר חשובים לעשות, במיוחד כאשר ראש ממשלתנו, שרת המשפטים, שר המשטרה והדוברמן משדרים שאין לגעת בשערה מראשם. אז חכו לעוד פעולות של יצירי ההתנחלויות המובילים את כולנו לאיבוד צלם אדם ולהתאבדות נוסח מצדה.  (לת) חוני
  • 09:56
  • 19.06.13

27 מעצרים מנהליים לבוגדי תג מחיר  (לת) פתרון
  • 09:56
  • 19.06.13

28 מגוחך שעיתון ''הארץ'' מוכן להתחבר לאוכלוסיה ערבית אולטרה שמרנית ,שאינה מזוהה עם שום ערך ליברלי שהוא מטיף לו- בתנאי שמדובר במי שאינם יהודים.  (לת) ד
  • 10:01
  • 19.06.13

29 אני מקיא מלוא הטנא כאשר ערבי/מוסלמי מדבר על דמוקרטיה-שיוויון-חירות - ערכים שהוא באמת בז להם אך מנצל אותם לתועלתו.  (לת) ד
  • 10:01
  • 19.06.13

30 מגוחך שאירגוני זכויות אדם תמיד בעד האוכלוסיה הערבית/מוסלמית בטיעון של זכויות אדם למרות שההפרות הכי קשות של זכויות אדם/נשים מבוצעים בידי הערבים מוסלמים בעצמם....  (לת) ז
  • 10:03
  • 19.06.13

31 61 ח"כים משדרים את מסר הגזענות. העם שומע ופועל בהתאם. אין הבדל בין אפליה בחוק לבין פעילות תג מחיר  (לת) צאו מהסרט, הימין לוקח אותנו לאבדון
  • 10:03
  • 19.06.13

32 אני אחד מהם תיגר
  • 10:03
  • 19.06.13

כשהמטרה היא זריעת פחד לא יתכן שיהודי מפחד להכנס לכפר ערבי בשעה שערבי יכול . זה לא שהשבכ לא יכול לתפוס אותנו פשוט השבכ לא רוצה ודי למבין

33 לא ניתן למגר את תג מחיר, מפני שאסור לתת לחתול לשמור על השמנת. ביטויי תג מחיר הם בדיוק השתקפות של התנהגות הממשלה. תג מחיר הם המוציאים לפועל של מדיניות ישראל הנוכחית. רק גוף בינלאומי יכול למגר את תופעת תג מחיר  (לת) רונן
  • 10:17
  • 19.06.13

34 דווקא עם הקטינים הפלסטינים למשטרה יש שיטות מאד יעילות  (לת) איזה מזל רע יש לקטינים הפלסטינים
  • 10:19
  • 19.06.13

35 אם שוב הפורעים הם חובשי כיפות סרוגות הציבור הזה ישלם בסוף את המחיר  (לת) חושש
  • 10:20
  • 19.06.13

36 מצוין. סיבה טובה להמשיך לבזבז את הכוח המשטרתי על תפיסת סוחרי גראס חשיש בגרוש ועוד להצטלם בכל מיני פוזות עם השלל הנוראי בשביל החשבון של משטרת ישראל בפייסבוק . אז למה מתפלאים  (לת) ר
  • 10:22
  • 19.06.13

37 ראשי מערכות הביטחון לא מעוניינים למגר את פשעי השנאה המכונים בשפה המכובסת ״תג מחיר״ משום שהם סבורים שעדיף שהיהודים המנוולים מהימין הקיצוני ירססו גרפיטי וינקבו צמיגים ואולי פה ושם יעלו באש מכוניות ושדות ואפילו מסגד על פני מעבר למעשי רצח וחבלה שיעלו בחיי אדם.זו הסיבה היחידה שמונעת משב״כ לבצע מעצרים.  (לת) הדס
  • 10:37
  • 19.06.13

38 ערבים החוצה זו המדיניות של ישראל ללא מכבסת מילים  (לת) אמרתי לכם
  • 10:39
  • 19.06.13

39 אתמול הייתי בשגרירות הישראלית בווינה אחמד
  • 10:50
  • 19.06.13

והביטחון מתייחס אליך בצורה מעליבה ,רק בגלל הגזע שלך , אני שהייתי מספט גדול של ישראל ומגן עליה , הבנתי פתאום שאני לא אזרח ישראלי , אני עכשיו יודיע שאין דבר כזה מדינת על פי דת , ופתאום הבנתי למה הפלסטינים עושים מה שהם עושים , אבל נציח את הפשיזם בלא עוד פשיזם אלא במה שהפיל המשטר הנאצי , רק מדינה לכל אזרחיה יכולה להבטיח שאני אזרח רק אז אני או הילדים שלי ילחמו במלחמות ישראל ,כמו שהתונסאים הפילו את משטר בן עלי , והמצריים את מוברק נפיל את המשטר הפשסטי בישראל ונקים מדינה ישראל דימוקרטית , השב״כ יכנס לי בתחת , אנחנו הערבים צרכים להרוויח את דעת הציבור המערבי

40 הפעם הראשונה הייתה ביצהר? הפעם השניה בחטמר שומרון? שקרן עלוב שכמותך, עיתונאי בשקל תשעים, זו תופעה שקיימת מימיה הראשונים של ההתנחלות והיו מאות אם לא אלפי אירועי אלימות ״קטנים״ של הכאת פלסטינים, שריפת שדות, הרג חיות משק, נזק וגניבה של רכוש! איך בכלל היעזת להעלות משפט כל כך שקרע, מטומטם ומרושע על הכתב? בושה!! די להלבנה!!
  • 11:06
  • 19.06.13

א

41 מה עם חיסול גניבות הרכבים בידי הערבים  (לת) לאו
  • 13:10
  • 19.06.13

42 לפי הסמול לערבים מותר ליזום טרור רצחני על יהודים ואילו ליהודים שנמאס להם מהטרור הערבי אסור להגיב אפילו בגרפיטי  (לת) גיחי גיכי
  • 13:17
  • 19.06.13

43 לשבור להם אם העצמות דרור
  • 13:55
  • 19.06.13

הנה הזמן להשוות גישה, כמו שאמר רבין על הפלשתינאים צריך להגיד לפושעים הללו. לשבור להם את העצמות בלי אחמים לפשיסטים

44 הפשיעה הלאומית א. ח.
  • 10:55
  • 20.06.13

צריך לרצות שתהיה הרתעה אין דבר העומד בפני הרצון אם רוצים אין זה אגדה אני לא צריך ללמד אותכם את העבודה.

45 המשטרה לא רוצה, לא מתאמצת ולא מעוניינת ציניקן
  • 11:17
  • 02.07.13

במיוחד כאשר שוטרים רבים גרים בשטחים הכבושים, בהתנחלויות לא חוקיות