המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הוקפאה פעילותו של אחראי ההסברה ברשת; יפן דרשה הבהרות על פרסומיו

ההנחיה התקבלה בשל פרסומיו הגזעניים בפייסבוק של הבכיר במערך ההסברה. יפן ביקשה הבהרות בשל דבריו על קורבנות פצצות האטום

הוקפאה פעילותו של דני סימן, ראש יחידת המדיה האינטראקטיבית במערך ההסברה הלאומי, במשרד ראש הממשלה. ל”הארץ” נודע כי ההחלטה התקבלה בעקבות הפרסום ב”הארץ” על פוסטים פוגעניים וגזעניים שכתב סימן בדף הפייסבוק הפרטי שלו. אתמול קיבל סימן הנחיה שלא לעסוק בכל פעילות שקשורה למערך ההסברה הלאומי עד הודעה חדשה. עוד נודע כי בשבועות האחרונים ביקשו מנהליו של סימן כמה פעמים שיחדול לפרסום פוסטים פוגעניים בדף שלו, כולל הנחיה אחת בכתב. במקביל, פנה אתמול (רביעי) בכיר בשגרירות יפן למשרד החוץ וביקש הבהרות על ההתקפה נגד העם היפני בדף של סימן ב-8 באוגוסט. הנושא היה טקסי הזכרון שנערכו לקורבנות פצצות האטום שהוטלו...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מאיפה הם מגרדים את הפסיכים האלה?  (לת) 2511
  • 07:00
  • 15.08.13

02 דני סימן נראה איש אלים אבי
  • 07:09
  • 15.08.13

התמונה מציגה אדם אלים לא נחמד ולא מתחבר . אם יש לו משפחה צריך שחינוך הילדים יהיה בידי האישה .

03 ביביהו נהנתניהו פשוט חייב להקיף את עצמו בקיצוניים הזויים.  (לת) אסף עינב
  • 07:13
  • 15.08.13

04 צריכים לחכות לפצצת אטום יפנית כדי להבין שהבן אדם לא מתאים לשום תפקיד ממלכתי?  (לת) עודד
  • 07:17
  • 15.08.13

05 כל ההנהגה ירדה מהפסים. עם ישראל
  • 07:23
  • 15.08.13

למה לא בודקים כאלה חיות "שתי וערב" לפני קבלה לעבודה כל כך אחראית.

06 היפנים חברו במלחמת העולם השנייה לנאצים ולולא ההפצצה האמריקאית על הירושימה ונגסקי עכשיו היה שולט הנאציזם ולא היה בוחל לרצוח ולהשמיד עמים נוספים כשחרט על דיגלו כגזע עליון . אין הדבר כלל מצדיק את ההפצצה האטומית כשלעצמה ארה"ב כפי הנראה באותם ימים החליטה להפסיק את פלישת הנאצים ולהפסיק בכך שליטה נאצית ופלישה לארה"ב. אין איש בעולם שיכול עם ראש צלול לומר ולהצדיק הפצצה אטומית על אוכלוסיה כל שהיא.  (לת) שלום יהי במשכנותך ישראל
  • 07:23
  • 15.08.13

  •   בור ועם הארץ. אין לך מושג,בהיסטוריה של WW2, אה? קרא ותחכים anonymous moose
    • 17:52
    • 15.08.13

    בתקופה שבה הוטלו פצצות האטום גרמניה כבר נכנעה ויפן כבר כמעט הובסה, ובטח שלא היוותה איום לבעלות הברית. הפצצות הוטלו, רשמית, כדי להטיל מורא על היפנים, לקצר את המלחמה ולמזער את כמות הקורבנות העתידית משני הצדדים. לא רשמית, זו היתה הפגנת כוח מול הסובייטים וניסוי כלים של הפצצה בתנאי שטח.

    ודני סימן גם בור וחשוך. יש דיון לגבי האם הטללת הפצצה היתה מעשה ראוי, אך בוודאי שהקורבנות הרבים היו רובם חפים מפשע וראוי להנציח אותם. היפנים משתמשים בהנצחה הזאת לחיזוק מסרים לאומניים (שים לב, סימן: אלה מסרים של הימין היפני, לא של השמאל), אבל זה עניין אחר ובוודאי לא הופך את ההנצחה עצמה ללא לגיטימית.

  •   לא יאמן גבריאל
    • 18:08
    • 15.08.13

    כאשר האמריקנים הטילו את הפצצות אטום על הירושימה ונגסקי ביום 6/8/1945 וביום 9/8/1945 בהתאמה, היטלר כבר התפגר, ברלין כבר נכבשה על ידי בעלות הברית והשילטון הנאצי כבר עבר מהעולם. כל זה קרה 3 חודשים לפני הירושימה ונגסקי. יפן עמדה על סף כניעה. לא היה צורך כלשהו להטיל את הפצצות.

  •   הפצצות הוטלו ב1945 לאחר סיום המלחמה בארופה ,והרצון האמריקאי לסיים מהר את המלחמה מול יפן,,לא היתה שום סכנה לארהב  (לת) HUKU
    • 18:21
    • 15.08.13

  •   תגובה מטופשת המעידה על בורותו של הכותב שסיט
    • 18:59
    • 15.08.13

    במערכה על י]ן נהרגו עד הפצצה מליון יפנים ומאה אלף חיילים אמריקאים
    מה היה צריך עוד? סושי ?

  •   הפצצה נועדה למטרה אחת בלבד: לסיים מהר את המלחמה עם יפן לפני שברית המועצות, שהכריזה מלחמה על יפן שבועיים קודם, תפלוש ליפן ותהפוך אותה או את חלקה למדינה קומוניסטית אחד שיודע
    • 19:45
    • 15.08.13

    לא בגלל ש"לא היה צריך עוד"

07 סימן הוא הדוגמא הבולטת ביותר למאוסים ממרכז הליכוד בעלי אינטיליגנציה רגשית של לטאות..  (לת) ג
  • 07:26
  • 15.08.13

08 סימן הוא סימפטום ולא שורש הבעיה אזרח מודאג
  • 07:29
  • 15.08.13

בימן הוא פרי הבאושים של המדיניות של ישראל- כולם בעולם מסריחים ורק אנחנו צדיקים גמורים. בקיצור- מה כבר אפשר לצפות מעובד ממשלה בממשלת ביבי-בנט-ליברמן...

  •   אתה צודק, אדון אזרח.... רותי,ת"א
    • 11:37
    • 17.08.13

    סימן הוא סימפטום. שורש הבעיה הוא נתניהו !!!!!
    מה צריך לעשות???? בוחרי הליכוד הוותיקים , שחלקם כבר הבין כבר לאיזה אסון הם גררו את ישראל, חייבים לקום כאיש אחד ולהעיף את נתניהו מכסאו. אל תחכו לבחירות הבאות. זה יהיה מאוחר עבור אזרחי ישראל !!!!!!!

09 רק אתמול הוא קרא לכל העולם ללכת להז.......בסוף הנעולם ז... לו את הצורה  (לת) יריב א.
  • 07:29
  • 15.08.13

10 מדינה מאבדת את עצמה לדעת  (לת) הטיפש רק ש.ג.
  • 07:32
  • 15.08.13

11 צודק.  (לת) אזרח הארץ
  • 07:32
  • 15.08.13

12 אלוהים ישמור, האדיוט הזה אשכרה היה האחראי על ההסברה הישראלית באיטנרנט. חוץ מאשר יכולת נשימה עצמונית ואולי גם ידע קרוא וכתוב יש עוד דרישות סף לתפקיד?  (לת) שמוליק כהן
  • 07:33
  • 15.08.13

13 זה המועמד הכי טוב שהצליחו למצא  (לת) נתין, מדינת כל ערסיה
  • 07:40
  • 15.08.13

  •   אנשיו של ביבי מביאים על מדינתנו אסון איתי
    • 09:20
    • 15.08.13

    כבר 5 שנים

  •   הוא ערס, אבל לקרוא לו גזען זו חובבנות. אלי
    • 10:01
    • 15.08.13

    גזענות זה לשנוא אדם ללא סיבה מעבר לגזעו, לאומיותו וכדומה.
    כאן הוא מביע את דעתו על הערבים שלדעתו הם אויבינו - לא בגלל שהם ערבים אלא בגלל שהם האויבים שלנו כעם. זה לא גזענות. הוא לא כתב שהוא שונא כל ערבי על פני הגלובוז או את הגזע הערבי.
    כנ"ל לגבי היפנים: העמדה לפיה הטלת פצצות האטום הייתה נכונה ומוצדקת היא עמדה לגיטימית. הוא אולי לא אמר את זה יפה (כי הוא ערס) אבל זו לא גזענות.

    ברגע שקוראים לכל דבר אונס - שום דבר איננו אונס.
    ברגע שקוראים לכל דבר גזענות - שום דבר איננו גזענות.

  •   הצליחו למצוא? לדעתי בכלל לא חיפשו.... מינוי פוליטי קלאסי... חבר מביא חבר.... אלוהים ישמור! חובבניהו
    • 11:30
    • 15.08.13

    העיקר לשמור על הכסא, כל השאר פחות חשוב!!!

  •   לפחות הוא לא גבר אשכנזי אז מרצ ומיכאלי יהיו מרוצים  (לת) גזענות זה רק לימנים
    • 12:27
    • 15.08.13

  •   דני סימן אינו גזען??? מי שמכליל וקורא בשמות גנאי לכל האומה הערבית אינו גזען?  (לת) ירושלמית
    • 12:33
    • 15.08.13

  •   בן גוריון אמר (במילים אחרות ..שנות ה-50) -"או"מ שמו"ם, ולא חשוב מה יאמרו הגויים חשוב מה יעשו היהודים" . היום הוא היה מואשם בגזענות, היו סותמים את פיו וגם.... טוענים שהוא עארס....  (לת) משה
    • 12:34
    • 15.08.13

  •   להזכירך אדוני- מדובר באדם שנולד בארצות הברית . כלומר סימן הוא ערס אשכנזי. ועכשיו נראה אם אקבל לייקים נלהבים כמוך הנתין.  (לת) יהודיה מזרחית
    • 13:07
    • 15.08.13

  •   "נתין מדינת כל ערסיה" הבוסים ה"נאורים " של -דני סימן- הם אשכנזים/לבנים/ מזרח אירופאים. זאת אומרת נתניהו-ליברמן-בנט -לפיד-. דני סימן הוא מזרחי שחושב שעורו יהפוך ללבן ככל שישמיץ את בני אותה התרבות שלו שהם הערבים.  (לת) אריה
    • 13:50
    • 15.08.13

  •   דני סימן-רע  (לת) לימור
    • 15:22
    • 15.08.13

  •   לא נכון! מצבנו בעולם כל כך מושלם עד שביבי חיפש קצת "אקשן" אצל היפנים  (לת) חסיד שותה (יי"ש) של ביבי
    • 15:28
    • 15.08.13

  •   כרגיל, הימנונים המופלאים נאחזים במה שמתאים להם מדברי בן-גוריון ירושלמי
    • 15:58
    • 15.08.13

    בן גוריון קיים את החלטות האום, נסוג מסיני אחרי שהכריז על "מלכות ישראל השלישית", וטען בתוקף שיש להחזיר את כל השטחים. אבל הדבר היחיד שנכנס לימין בראש זה "שמום"...

  •   הוא כן גבר אשכנזי- תעשה גוגל הוא נולד למשפחה אשכנזית בארצות הברית  (לת) סימן אשכנזי
    • 16:52
    • 15.08.13

  •   סימן הוא יליד ארצות הברית והוא ממוצא אשכנזי. בחרו אותו כי הוא מדבר אנגלית כשפת אם  (לת) סימן אשכנזי
    • 21:44
    • 15.08.13

  •   כבר בגין גילה את הפטנט איך פולני חנון מצליח לההפך למנהיג המזרחיים - הוא צריך ללטף להם את האגו ואת הידישקייט, ולהסית או תם נגד הערבים והאשכנזים. ביבי וליברמן הם התלמידים שעלו על רבם.  (לת) לאריה
    • 22:32
    • 15.08.13

14 האיש הזה סימן, מביע את התוקפנות הישראלית במיטבה. כמו כן הסימן הזה סולד מדמוקרטיה ומוסר. רק עכשיו כשאפילו היפנים ספגו מנחת זרועו, נזכרה ישראל שלא נעים להיות מוזכרת בעולם כל הזמן בנשימה אחת עם צפון קוריאה.  (לת) סימן לרעות
  • 07:42
  • 15.08.13

  •   ואתה שבדי?  (לת) צול
    • 10:43
    • 15.08.13

  •   יפאן לא הכירה באחריותה לזוועות מלחמת העולם השניה סימן המסמן
    • 11:06
    • 15.08.13

    שאותן עוללה בקוריאה, בסין ובשטחי כיבוש אחרים במזרח אסיה ודרום מזרח אסיה. ביקור במוזיאון הצבא בטוקיו מבהיר זאת מפורשות. יפאן רוצה הבהרות, שתתחיל בכך שתפצה את קורבנות רצחנותה .

  •   למה? כל מילה שלו - אמת. אולי לא פוליטיקלי קורקט, אבל בהחלט אמת  (לת) ברכה
    • 11:36
    • 15.08.13

  •   בדברי דני סימן על יפן, אין מיהל אחת שאינה אמת! מצד שני, גם אם מישהו נולד לאמא זונה, לא צריך להזכיר לו את זה...  (לת) סימן לטובה
    • 11:42
    • 15.08.13

  •   האמת שכנראה גם את סובלת מחוסר בתאים אפורים  (לת) חיה
    • 12:38
    • 15.08.13

  •   איזה כיף לקרוא טוקבק של שונא עמו ואוהב ערבים - תולי ההומואים, סוקלי הנואפים, מקצצי הדגדגנים, שורפי התינוקות השיעים, חונקי הילדים הסונים, סוחרי העבדים בילדים הדרפורים, המפוצצים, הטובחים, הנפוטיסטים, הרודנים, סוחרי האברים במדבר, אונסי בנותיהם ובניהם ,היורים בעמם בהפגנות (רשימה חלקית בלבד) - ןעל זה כבר אמרתי מזמן..."אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח - אל ידע מצפוננו שקט." (לת) ב. כצנלסון  (לת) מריח בוגדים
    • 12:40
    • 15.08.13

  •   האמת הזאת לא קשורה לכלום. מדובר באירוע זיכרון. ישראל פתחה בשתי מלחמות בלבנון איש קשר
    • 15:39
    • 15.08.13

    ועדיין אנו זוכרים את החיילים שנפלו והאזרחים
    שנהרגו במלחמות אלו.

  •   למריח בוגדים - למה אתה חושב שאתה ואני בני אותו העם? אתה מעם הימין ואני לא. אם טעיתי ואתה לא מעם הימין, אז אתה הוא הבוגד, ובכל זאת אני בטוח שאני שונא אותך פחות מאשר אתה שונא אותי. ומה הקשר לערבים?  (לת) א
    • 20:04
    • 15.08.13

15 נתניהו בהחלט יודע לבחור אותם....  (לת) ארתור
  • 07:44
  • 15.08.13

  •   הוא בוחר אותם יותר קטנים ועלובים ממנו כדי להרגיש גבוהה אז מה ציפית שיקבל . אגב למרות דו"ח מבקר המדינה הוא ממשיך למנות אנדים בלשכתו המנופח ללא מכרזים וללא שום קריטריונים. הוא בוחר אותם בצלמו ובדמותו. אבל מי שמשלם את המחיר הנורא תרתי משמע זה אנחנו ותדמיתה של המדינה  (לת) הכועס
    • 10:18
    • 15.08.13

  •   הוא בוחר אותם יותר קטנים ועלובים ממנו כדי להרגיש גבוהה אז מה ציפית שיקבל . אגב למרות דו"ח מבקר המדינה הוא ממשיך למנות אנדים בלשכתו המנופח ללא מכרזים וללא שום קריטריונים. הוא בוחר אותם בצלמו ובדמותו. אבל מי שמשלם את המחיר הנורא תרתי משמע זה אנחנו ותדמיתה של המדינה  (לת) הכועס
    • 10:18
    • 15.08.13

  •   הוא בוחר אותם יותר קטנים ועלובים ממנו כדי להרגיש גבוהה אז מה ציפית שיקבל . אגב למרות דו"ח מבקר המדינה הוא ממשיך למנות אנדים בלשכתו המנופח ללא מכרזים וללא שום קריטריונים. הוא בוחר אותם בצלמו ובדמותו. אבל מי שמשלם את המחיר הנורא תרתי משמע זה אנחנו ותדמיתה של המדינה  (לת) הכועס
    • 10:18
    • 15.08.13

  •   ההזוי המנותק המוחלט הזה הוא בדיוק נתניהו במסווה . זה מה שראש הממשלה שלנו , לונטיק עולמי ומוחלט  (לת) אניהו
    • 10:19
    • 15.08.13

  •   אל תשכחו שביבי גם בחר את שרה. ביחס אליה סימן היא בחירה מעולה  (לת) לימור
    • 15:25
    • 15.08.13

  •   היי לימור, בואי ננסה נוסח אחר.... רותי,ת"א
    • 11:41
    • 17.08.13

    מה דעתך על: אל תשכחו שביבי נבחר על ידי שרה???????

16 ישר כוח על עבודה עיתונאית מעולה. נסכם בדבריו של סימן עצמו: נחש
  • 07:50
  • 15.08.13

You reap what you sow

17 מה לעשות את האמת גם אם לא נעימה יש לומר , ושהי מתיח
  • 07:51
  • 15.08.13

פנים לא יגלגלו עיניים

  •   גם האמת על הישראלים וההתנחלויות לא נעימה אבל הס מלהזכיר או ש  (לת) תחשב לאנטישמי
    • 08:37
    • 15.08.13

  •   ככה חושב כל נער מתבגר. אכ, בדכ, הוא לומד. לפעמים לא.  (לת) מורה
    • 09:05
    • 15.08.13

  •   איזו אמת בדיוק על ישראל או ההתנחלוית משתווה לפשעים כנגד אלכסנדר
    • 12:20
    • 15.08.13

    האנושות שבוצעו על ידי צבא יפו בסין ? או בקוריאה?
    אנחנו באופן טבעי עוסקים בג'נוסייד הנאצי נגדנו וליפנים אין שום חלק בכך וטוב שכך (יזמים יהודים קידמו את הסחר היפני באמריקה אחרי מלחמת העולם ) אבל כדאי להזכיר את הטבח בנאנקינג והניסויים שבוצעו בשבויים . המחיר שהעם היפני שילם היה נורא ( וההשפלה והדיכוי של היפנים בארה"ב הוא נושא טראומטי בפני עצמו) אבל כשהולכים בעיינים עצומות אחרי מנהיגים מוכי גדלות גם עמים גדולים סופגים ובמקרה דנן העם היפני היה קרבן לניסוי הגרעיני הגדול בהסטוריה ( ולא האחרון).

18 מה הסיכוי שהפדיחות האלו ימנעו את קידומו?  (לת) חנן
  • 07:51
  • 15.08.13

19 וולחשוב שאם היפנים לא היו פונים האידיוט היה שאר ...  (לת) יודה
  • 07:52
  • 15.08.13

20 איזה חמור  (לת) מתאים לביבי העלוב
  • 07:55
  • 15.08.13

21 העם היפני הציוני
  • 07:57
  • 15.08.13

עם של ערלים ולא רק באיבר מינם,ביחוד בנשמתם.

  •   9א'  (לת) לא ציוני, לאומני גזעני. אף פעם לא נתייאש מלהעמיד תגובות כאלה במקומן.
    • 09:12
    • 15.08.13

  •   אדון ציוני: כנראה שאיחרת היום למשמרת שלך אצל ביבי את אדילסון . ולא הגבת ראשון  (לת) ראמז
    • 09:35
    • 15.08.13

  •   גם אני רוצה לצרוח עליך יחד עם מקהלת השמאלנים  (לת) "גזען", "פשיסט", "בוגד"!!! רגע, לא, זה אנחנו
    • 12:57
    • 15.08.13

  •   לשני החכמים שהגיבו על תגובה 9: תקראו קצת מה היפנים עשו במלחמת העולם השניה ליב"ה
    • 15:22
    • 15.08.13

    נכון שנורא קול להגן עליהם כי הם לא לבנים. גם על החמאס ועל אל-קעידה.

22 כל הכבוד לעיתון הארץ וברק רביד!! רן
  • 07:58
  • 15.08.13

ההגנה האחרונה שנותרה לליברלים בארץ מפני ההשתוללות הפשיסטית

23 אין חוק שאוסר זאת אמיר
  • 08:00
  • 15.08.13

באמת, בשום מקום בספר החוקים שלנו, לא כתוב שבעל תפקיד בארץ חייב להיות איש נבון, או רגיש.

אין חוק כזה.

  •   נכון, אין חוק כזה.הלוואי והיה, אולי אז ביבי לא היה ראש ממשלה. ואני לתומי חשבתי שאחראי ההסברה צריך עוד כמה כישורים חוץ מלדעת להפעיל מחשב..  (לת) קתרין
    • 09:33
    • 15.08.13

  •   נכון. אבל גם אין חוק שקובע שראש הממשלה חייב לבחור רק דבילים מושלמים לתפקידים רגישים. העובדה שהדג מסריח מהראש ממשלה שלו כנראה מגיעה לנו על בעילת נידות או משהו כזה. תשאלו את עובדיה. הוא יגיד לנו במה חטאנו.  (לת) בוקיסריקי
    • 13:21
    • 15.08.13

24 איזה אידיוט! איתי
  • 08:00
  • 15.08.13

אפשר לצטט אותי

25 עיתון הארץ בנימין
  • 08:05
  • 15.08.13

סופכם לייצג ולהגן על ההומואים, לא אתפלא אם לא תפרסמו תגובה זו, הרי זו דרככם.

26 כל הכבוד, עבודה עיתונאית מבריקה עודד
  • 08:05
  • 15.08.13

"התקפה נגד העם היפני" לא פחות. בדיוק כשהם כבר התאוששו משתי פצצות אטום ומיתון כלכלי חריף. מגוחך. ההתקפה היא כמובן לא נגד העם היפני, כמו שכל מי שיש לו כישורי שפה מאד בסיסיים וטרח לקרוא את הטקסט יבין.
ומה בדיוק גזעני פה ? אתם בטוחים שאתם מבינים את המשמעות של המילה גזעני ?
כל רמז של מחשבה עצמאית או דיעה אמיתית, שהיא לא "דיעה" ממוחזרת למוות בעדר הכבשים חסר הכשרון והמעוף של צוות "הארץ" חייב להיות מדוכא - בשם הליברליזם, הפלורליזם והסבלנות בהם המחנה כל כך מצטיין, כמובן.

  •   סימן כרה לעצמו את הבור. אין לך מושג על מה אתה מדבר... מיכאל
    • 08:32
    • 15.08.13

    אבל אני לא מצפה להבנת הנקרא בסיסית מאנשי ימין.

  •   תודה על התגובה העניינית והמנומקת עודד
    • 09:29
    • 15.08.13

    עם טיעונים כל כך עמוקים ומבוססים באמת קשה להתמודד

  •   עודד צודק, הפוסט של סימן לא גזעני. צריך לבטל את תפקידו של סימן מסיבות אחרות לגמרי: ההסברה הדיגיטלית עושה לישראל שרות דוב.  (לת) איש שמאל
    • 09:37
    • 15.08.13

  •   העם היפני, כמו העם הגרמני, היה זומבי של ממשלת הקיסר שלו רק עם וותק גדול יותר..היום, העם היפני הוא הזומבי של ארהב ממש כמו העם בישראל..הזומבים של ארהב הבינו בזמנו שהיפנים זומבים איכותיים יותר ולכן השמידו את נגסקי והירושימה כדי שידע העולם אי זהו זומבי תרבותי יותר ואי זהו זומבי שולט בעולם והזומבים זאת הבינו ומבינים עד עצם היום הזה..עכשיו, מה היתה השאלה?  (לת) הגוי..
    • 10:04
    • 15.08.13

  •   קצת התבלבלת, גוי: האמריקאים הם זומבים של ישראל. מעוניין לדעת כיצד? קרא להלן: קנדיד
    • 10:41
    • 15.08.13

    "Bended knees: Zionist Power in American Politics" מאת James Petras











    '

  •   על כל טוקבק גזעני אתה מקבל צביטה ממוטי אלון?  (לת) סקרן
    • 10:45
    • 15.08.13

27 מה משמעות המושג -"הוקפאה" ? מבקר פנים
  • 08:12
  • 15.08.13

האם האיש ממשיך להימנות על מקבלי משכורת מהמדינה ?

28 למה כל החברים של ביבי הם אנשים כל כך דוחים? יונתן
  • 08:14
  • 15.08.13

איזה בושות לחיות בישראל 2013

  •   כי נתניהו הוא הדוחה מכולם:גזען, שקרן, חמדן, מסית, גזלן, שנורר. שימי
    • 09:32
    • 15.08.13

    הישראלי המכוער מכולם, ראש הנחש .
    ואתה עדיין מתפלא על חבריו ולא עליו ?
    זה המחיר שכולנו משלמים על הטיפשות והגזענות של רוב
    העם בקלפי, עד שלא נפטר מהימין המתנחבל הדתי הלאומני, ומהשמאל האשכנזי הגזעני עדיף להסתלק מהמדינה המקוללת הזו הדוהרת לעבר עתיד קודר באופק, ולבנות חיים במקום שפוי.

  •   הגד לי מי חבריך ואומר לך מי אתה - העץ והתפוחים הרקובים  (לת) משה רעננה
    • 09:52
    • 15.08.13

  •   כי ביבי עצמו דוחה בצורה מפלצתית ונודף ממנו ריח של ביוב, על כן הוא מכונה ביובינו, שר האוצר של איטליה. טינופת  (לת) טינופת
    • 11:02
    • 15.08.13

  •   הם מתאימים לחורים במסננת של המפקדת שרה.  (לת) רון
    • 13:04
    • 15.08.13

  •   זאת באמת הבעיה. כולם דוחים אבל הוא לא יודעי לכן הוא בוחר מוקיונים בצלמו ובדמותו כי רוב האחרים (הנורמליים וביניהםלבני, שרון, בנימין בגין, רוני מילוא,דן מרידור ועוד....) רואים בצער איך באמת הליכוד הפך לחבורה של זומבים בראשות שרה ביביהו.  (לת) דן
    • 13:17
    • 15.08.13

  •   לעומת זאת, שרה היא מה זה חמודה ...  (לת) לימור
    • 15:30
    • 15.08.13

  •   לעומת זאת, שרה היא מה זה חמודה ...  (לת) לימור
    • 15:31
    • 15.08.13

29 שוב ושוב ושוב ושוב ושוב. מתי נתעורר ונבין שעובדים עלינו בעיניים בכל שניה ודקה במדינה הזו  (לת) אורן
  • 08:15
  • 15.08.13

30 לא יאמן איך אידיוט עומד בראש ההסברה של ישראל דן
  • 08:18
  • 15.08.13

לא פלא שהעולם לא מבין את ישראל

  •   להיפך! טל שובל
    • 08:46
    • 15.08.13

    האיש מייצג היטב את מדינת ישראל על ערכיה! יש להשאירו בתפקיד, ובאותה ההזדמנות להחזיר לנשיאות את קצב, שאכן מראה לנו את פניה היפות של מדינת ישראל, וראוי להיות האזרח מספר אחת.

  •   על מה אתה מתפלא? ביבי ליברמן בנט או לפיד שונים מהאדון שהוקפא? ממש לא. רק שהם- עושים את מה שהוא מדבר/כותב  (לת) לכל העיוורים החרשים והפריירים
    • 09:09
    • 15.08.13

  •   אז על תתפלא על ראש ההסברה  (לת) יד לך אידיוט בתור ראש הממשלה
    • 09:25
    • 15.08.13

  •   טל אני תומך בך ומוסיף לרשימה הנכבדה את משפחות הפשע ואת משפחות הרשע אל רשימת הכבוד וכמובן גם את סורה ביילה.  (לת) מקובל עליך?
    • 09:54
    • 15.08.13

  •   אי אפשר להסביר את הכיבוש וההתעללות בפלסטינים  (לת) בנשלום
    • 10:21
    • 15.08.13

  •   אם יש לכם בעיה תשאלו למשל את משפחות פוגל, פס ואחרות  (לת) אביגייל
    • 11:46
    • 15.08.13

  •   לא ייאמן איך אידיוט עומד בראש ישראל ועובדה שכך  (לת) מתפללים ליום שביבי יעוף ולא יחזור
    • 12:12
    • 15.08.13

  •   כן, אנחנו יכולים להעיף את הממשלה הרעה הזו. אני בוחר בזהבה גלאון  (לת) לא להתפלל אלא להעיף את הממשלה הרעה הזו
    • 23:00
    • 15.08.13

31 זה מחיר הטיפשות והיהירות. אך הנזק הוא לנו אזרחיה הנאמנים של המדינה.  (לת) אזרחית
  • 08:18
  • 15.08.13

32 אם כל אנשי ההסברה היו כמו דני סימן מצבנו הבינ"ל היה הרבה יותר טוב  (לת) אני
  • 08:24
  • 15.08.13

  •   בדיוק. אם רק "נכניס להם" עוד כמה פעמים אז, כתוצאה הטבעית המתבקשת, יתחילו לאהוד בכל ליבם את מדיניות הכוחנות הדורסנית והמגושמת של ישראל, ובפרט של האגף הימני והמתנחל שבה.  (לת) יניב
    • 10:31
    • 15.08.13

  •   אם כל אנשי ההסברה היו כמו דני סימן, מצבנו אכן היה הרבה יותר טוב. לא מצבנו הבינלאומי, דווקא, אלא מצבנו הפנימי.  (לת) מאן דהוא
    • 17:10
    • 15.08.13

33 עוד פאדיחה בסצנה העולמית, בחסות הימין הדגנרטי.  (לת) שיושיבו אותו על דרגש נמוך.
  • 08:29
  • 15.08.13

34 ואנחנו מממנים את המשכורת שלו?  (לת) דנה
  • 08:29
  • 15.08.13

35 סליחה..הטשטשו הגבולות בין האדם הפרטי  (לת) לאדם הציבורי
  • 08:29
  • 15.08.13

36 ראש מערך הסברה שהשם שלו באנגלית זה זרע?!  (לת) ק'
  • 08:32
  • 15.08.13

37 המינויים למשרות רבות הם פוליטיים ולא עניניים עמליה
  • 08:43
  • 15.08.13

אני לא יודעת לגבי המקרה הזה אבל רבים מנושאי משרות בכירים הינם אנשים של מפלגה או מקורבים למינהם חסרי השכלה ולעיתים חסרי כל ידע לגבי מהות תפקידם. זה המחיר של חוסר מקצועיות וחפיף.

38 לשחרר מעולו של זה פעיל סביבתי
  • 08:51
  • 15.08.13

הנה דוגמאות לאחד רע, טיפש מתוצרת הימין שנהפח לפשיסט מזיק. להמשיך לעקוב אחריו, הוא עוד יספק כמה כותרות.

39 אם מדינת ישראל היתה מסיימת את הכיבוש,מאפשרת את הקמתה של מדינה פלסטינית ומתחילה להתייחס אל האזרחים הערבים כאל אזרחים שווי זכויות אז היא היתה הופכת להיות עוד מדינה רגילה ונורמלית במשפחת העמים וכידוע למדינות רגילות ונורמליות אין צורך בגופי הסברה.נבל כמו דני סימן נדרש רק משום שמדינת ישראל מסרבת להיות מדינה רגילה ונורמלית.  (לת) הדס
  • 08:51
  • 15.08.13

40 קרן אור רואי
  • 08:52
  • 15.08.13

בימים האחרונים רואים שפרסומים על עובדי ציבור שאינם משרתים את הציבור אלא פועלים מתוך דחפים ואג'נדות גזעניות ואלימות, מושעים מתפקידם ושהביקורת הציבורית בכל זאת מצליחה להעביר את המסר: נמאס לחיות במדינה מופקרת שבה כל אחד פועל על דעת עצמו. אנחנו קהילה אחת, עם אחד וכולנו צריכים לחיות כאן בשלום

41 מתנפלים על פקיד שגילה מיהו באמת והציג את מה שהבוסים שלו חושבים. בטוח שלא היה נבחר לתפקיד החשוב, בבת עינו של ביבי המסבירן, אילו היה בעל דעות אחרות, למשל של ליברל רחב אופקים. השעייתו הזמנית בלבד היא רק הצגה כלפי חוץ.  (לת) ישראלי
  • 08:53
  • 15.08.13

42 איזה פסיכופת  (לת) ת
  • 08:53
  • 15.08.13

43 מה שדני סימן כתב על הירושימה זו האמת! יוסי
  • 08:55
  • 15.08.13

ךא ייתכן לבצע פשעי מלחמה נוראיים וטל"כ לבןא בטענות...

44 מה יהיה הסוף?  (לת) אני
  • 08:56
  • 15.08.13

45 עוד חבר פשיסט וגזעני של ביביבניטו ושרהל׳ה! תאמינו לי שלגרום ליפנים להגיב כך צריך באמת לעשות משהו נורא! סמן יקבל כנראה קידום...  (לת) חוני
  • 09:03
  • 15.08.13

46 משהו מעוות בבחירת האנשים של ביבי - ילדותיים ופסיכים  (לת) עוד פסיכי
  • 09:04
  • 15.08.13

47 לא מעשה חכם אבל צודק!  (לת) אריק הויקינג
  • 09:05
  • 15.08.13

48 בצלמו ובדמותו של הבוס שלו ציוני.
  • 09:11
  • 15.08.13

וזה עובד מדינה הממלא תפקידים ציבוריים.
לא מספיק הנזק שגרם בתפקידות כראש לשכת העיתונות הממשלתית, כעת הוא מגיר את הריר הרעיל שלו בתפקיד הנוכחי.

האדם הזה צריך היה להיות מודח משרות המדינה כבר מזמן.
כדאי גם שיטפל בעצמו באופן יסודי, מצבו נראה שהולך ומחמיר....

49 כרגיל משרד רה"מ מלכלך, ומשרד החוץ מנקה  (לת) אחת
  • 09:14
  • 15.08.13

50 זה חתיכת חמ'אר - דובר של דיר חזירים (מטעם החזירים ) לא הייתי נותן לו עופר, תל אביב
  • 09:20
  • 15.08.13

אידיוט אמיתי

51 נראה לי מתאים לתפקיד של נגיד  (לת) אבי
  • 09:21
  • 15.08.13

52 עוד גזען צבי
  • 09:27
  • 15.08.13

גזען בין גזענים. גורם לדה-לגיטימציה של המדינה. חבל שלא פרש לחלוטין אחרי הצבא.

53 כהן משה הקפאת פעילות סימן בהסברה .
  • 09:32
  • 15.08.13

אילו האנשים שביבי מעסיק בדרך כלל.

54 דניאל קורבן נוסף של התקשורת. כן ירבו.  (לת) rafir
  • 09:35
  • 15.08.13

55 "מייצגות את דעתו האישית בלבד" ו-"הוצא מהקשרו" שי
  • 09:35
  • 15.08.13

התירוץ הקבוע החבוט של אישי ציבור אצלנו מתחלק ל-2. הממשלה "מתנערת" ואומרת כי ה"האמירות מייצגות את דעתו האישית בלבד". באותו פולחן קבוע, האיש עצמו יטען כי "הדברים הוצאו מהקשרם".
ובשום מקרה, אף אחד לא יתפטר או יפוטר, או חס ושלום, יקבל נזיפה על אמירות בוטות, גזעניות או מופרעות. רק האמירה היבשה ש"זה אינו מייצג את עמדת הממשלה" וההסכמה הפסיבית שמתפרשת מהישארות איש הציבור בתפקיד

56 סימון רק לקח את הקו הממשלתי צעד אחד רחוק מדי נועם
  • 09:38
  • 15.08.13

עם פועלים במשרד ההסברה למחיקת הנכבה ולטעון שהפלסטינים הביאו את ההרג של ילדים ונשים על עצמם, ולא רוצים להראות גזענים אז צריך לשפוט את כולם באופן זהה. הבעיה היא בסיסת ולא של יחיד במערכת

57 לביבי אין בושה - סימן נדחף על ידו לתפקידים שונים והשאיר אחריו רק נזק חזז
  • 09:39
  • 15.08.13

ביבי דחף את סימן מתפקיד לתפקיד וזה השאיר אחריו רק נזק ובעיות. כמות העיתונאים הזרים שהסתכסכו עימו היא מדהימה. הוא לא מסוגל להסביר אפילו את עצמו. חס וחלילה שיתנו לו להסביר ולדברר את מדינת ישראל.

58 איך זה שאף אחת מן התגובות לא מתייחסת לגופם של הדברים שסימן כתב? איש שמאל
  • 09:43
  • 15.08.13

אולי סימן הרגיז את היפנים מפני שיש דברים בגו והיפנים, כמו האוסטרים והצרפתים מעדיפים להתקרבן במקום להתמודד עם הצדדים הפחות היפים של התנהלותם במלחמת העולם השנייה?

59 המסביר צודק בדבריו על תוקפנות יפן במלחמה, אך צריך להיות דפלומט ורד
  • 09:43
  • 15.08.13

אין ברירה
לא ניתן לומר הכל כשאתה בתפקיד דיפלומטי. צריך להיות צבוע ולא לומר דברים חריפים גם אם יש בהם אמת ברורה.

60 היועצים של נתניהו אריקו
  • 09:46
  • 15.08.13

זה לא ברור, ממש לא ברור.
לנתניהו יש כשרון נדיר לאסוף סביבו עוזרים מיוחדים במינם.
ורק כאשר מגיעים מים עד נפש - נתניהו מתעורר.
כמו במקרה של נתן אשל.
כך גם מקרה זה.
ממש לא יאומן

61 להעיף את דני סימן ומיד!  (לת) ע.הלל
  • 09:47
  • 15.08.13

62 הוא ידוע כאיש קשה, אלים וחסר גבולות. אלו הבחירות של ליברמן.  (לת) אחד שיודע
  • 09:48
  • 15.08.13

63 לביבי יש חברים גזעניים? די, לא יכול להיות  (לת) באמת? אתם בטוחים?
  • 09:50
  • 15.08.13

64 טוב שהארץ פרסם א הבריון גס הרוח שמייצג את המדינה, וטוב לברר מה היו המניעים לבחירת טומטמת זו.  (לת) חבל שחיכו לפרסום בהארץ
  • 10:02
  • 15.08.13

65 נתניהו מוקף בתת רמה - מעריץ מציצני שמלות - והעם בחר בו?????  (לת) os
  • 10:07
  • 15.08.13

66 אם לא היו מטילים את הפצצה על הירושימה, החונטה הסמוראית עמדה לפני סוף פיתוח של פצצה ביולוגית, שהיא ניסתה את האב-טיפוס על עיר בסין, והרגה כרבע מיליון סינים, פצצות כמו זאת היא התכוונה להטיל על הערים בקליפורניה, פצצת האטום על הירושימה חיסלה את החונטה הזאת, מה עוד שעד אז החונטה רצחה כ-20 מיליון בני אנוש במזרח הרחוק. כיבוש יפן בצורה קונבנציונלית היה עולה בכמיליון חיילים אמריקאים ובכמה מיליונים תושבים וחיילים יפנים, וגם לא היה מונע את ההפצצה הביאולגית של ערי מערב ארה"ב, ליפנים היו בסיום המלחמה כ-5 מיליון חיילים,  (לת) סולו
  • 10:08
  • 15.08.13

  •   התיאור הזה מלא עיוותים, חצאי אמיתות ועיוותים שאפילו היסטוריון חובב לא היה מעז להשמיע. מעבר לכך, בניגוד לסין הקומוניסטית שמנהיגי הרגו עשרות מליונים מבני עמם וקוריאה שעד סוף שנות השמונים נשלטה על ידי חונטה צבאית דיקטטורית יפן היא כבר 60 שנים דמוקרטיה פתוחה, יציבה ותורמת לעולם - בניגוד לסין, קוריאה הצפונית... ולדרך בה הולכת ישראל..  (לת) היסטוריה בגרוש
    • 10:52
    • 15.08.13

  •   גם אם אתה צודק, עדייו יש להתאבל על מעל 50,000 איש חפים מפשע שנהרגו בצהרי יום.  (לת) איציק
    • 11:04
    • 15.08.13

  •   הוא לא מדבר על יפן של היום. הוא מדבר על יפן של מלחה"ע השניה היסטוריה במיל
    • 11:53
    • 15.08.13

    גם הנכבה שאתה כל כך מהלל התרחשה לא אתמול ואפילו לא השנה אלא לפני יותר מששים שנה. אם הפסאודו היסטוריה של הערבים מקובלת עליך עד עשרות שנה אחורה - למה לא ההיסטוריה של היפנים לאותה תקופה?

  •   מה שהכריע את יפן והביא להחלטת הקיסר על כניעה זו הכרזת המלחמה של ברית המועצות על יפן בלילה של התשעה באוגוסט.יפן התמודדה עם תקיפות אוויריות חמורות לא פחות במהלך המלחמה (בלילה של 9/10 במארס 1945 מטוסים אמריקנים ובריטיים ביצעו את התקיפה האווירית הקטלנית ביותר בהיסטוריה מבחינת מספר ההרוגים כאשר הטילו על טוקיו פצצות תבערה שונות).אילו סטלין היה מקדים בכמה ימים את הכרזת המלחמה יתכן שהיפנים היו נכנעים גם ללא צורך בהטלת פצצות האטום.בתחילת אוגוסט היפנים היו מוכים מבחינה צבאית,מאגרי הדלק של מטוסיהם היו מצומצמים,ארצות הברית הטילה סגר ימי שפגע קשות בכלכלת המלחמה היפנית.מעבר לדברי הרהב הצפויים של ההנהגה היפנית היה ברור שליפנים אין יכולת להמשיך לאורך זמן במצב של מלחמה.וגם נשאלת השאלה מדוע האמריקנים בחרו שלא להזהיר את תושבי הירושימה לפני התקיפה כפי שעשו מספר פעמים במהלך המלחמה כאשר הטילו כרזות על ערי יפן שבהן הזהירו מתקיפות אוויריות מתקרבות.אילו תושבי הירושימה היו מוזהרים ונמלטים מהעיר אפקט הפצצה היה ניכר גם בהרס עצמו ומעט אזרחים היו נהרגים.זו תמיד תישאר שאלה פתוחה האם הטלת פצצות האטום והתקיפות האכזריות על טוקיו ודרזדן תרמו תרומה מכרעת להפיכתן של יפן וגרמניה למדינות דמוקרטיות אנטי מיליטריסטיות (היפוך של מאה שמונים מעלות למה שהן היו במחצית הראשונה של המאה העשרים ואף עשורים רבים לפני כ,ן) או שאפשר היה להשיג תוצאות דומות גם מבלי שבעלות הברית יבצעו פשעי מלחמה כה איומים שיביאו למותם של מאות אלפי אזרחים יפנים וגרמנים.  (לת) הדס
    • 12:54
    • 15.08.13

  •   מר היסטוריה בגרוש, כמה ערבים הרגה ישראל השבוע?  (לת) גיחי גיכי
    • 15:35
    • 15.08.13

67 הישראלי המכוער בראש ההסברה. עד כאן! די!  (לת) מתבייש בנו
  • 10:12
  • 15.08.13

68 אמור לי מי יועצך ליאורה
  • 10:13
  • 15.08.13

על משקל ''אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה'' אפשר לאמר על לשכת ראש הממשלה ''אמור לי מי יועצך ,,,,'' אלה הם האנשים היועצים והעוזרים. וזו לא הנפילה הראשונה של הלשכה המוזרה וההרסנית הזאת.
אלה הם האנשים שבוחר ביבי, וככה אנחנו נראים. בושה. סגנון דיבור המתאים לשוק.

69 איך טיפש קטן אחד סוחט כ"כ הרבה אנרגיה מכ"כ הרבה אנשים!  (לת) יהודה
  • 10:18
  • 15.08.13

70 פקט הוא פקט, אקט הוא אקט, וטקט הוא טקט! מורג הדרום
  • 10:31
  • 15.08.13

האיש ישלו דיעות, והוא גאה בהם,אבל הוא טמבל גמור!

71 ברכותי! איזו הצלחה לעיתון "הארץ" - לגרום לתקרית דיפלומטית עם יפן. האמת נשכחה שיפן עשתה כל כך הרבה מעשי זוועה במרחבי האזור הפסיפי, כולל קוריאה וסין שמוטאב שתישתוק  (לת) x/t/
  • 10:35
  • 15.08.13

72 רפאל  (לת) מה לעשות, הוא צודק !!!
  • 10:40
  • 15.08.13

73 סליחה, טעות במינוי. . . מני
  • 10:43
  • 15.08.13

אני מזמן הצעתי לנתניהו למנות את מודרניסט. . .
לאחראי על ההסברה הלאומית ואת סולו לסגנו. . .
אבל נאמר לי שבאנגלית הם נשמעים ככסילים. . .

74 כל הכבוד לברק רביד. עיתונאות במייטבה.  (לת) איציק
  • 11:01
  • 15.08.13

75 לא נורא רוני רון - זה סופו של כל בלון נפוח ויאיר... חבל דווקא הצג את הגזענות הישראלית הפשיסטית כראוי - ללא גינונים  (לת) ישראל
  • 11:18
  • 15.08.13

76 העובדה שהוא הפגין ידע בהסטוריה של יפן אינה נוגעת לעצרת שיפן עורכת היום לנפגעי האטום.יפן היום מדינה שוחרת שלום יותר מישראל ללא ספק.התזכורת של האידיוט ממש אינה במקום ורק גרמה לשיבוש היחסים הטובים עם יפן.זו בוודאי אינה מטרת ההסברה של ישראל.אם זה המסביר שלנו אנחנו לא זקוקים לאוייבים .בחירה עלובה של טיפש.  (לת) לפטר גם את מי שמינה אותו
  • 11:20
  • 15.08.13

77 אבן שזרק טיפש למים גם עשרה חכמים יתקשו להוציאה.  (לת) לפטר גם את מי שמינה אותו
  • 11:21
  • 15.08.13

78 "…(הטלת פצצת האטום, ב"ר) היתה תוצאה של תוקפנות יפנית. אתה קוצר מה שאתה זורע. במקום, הם צריכים לערוך טקסי זיכרון עבור 50 מיליון הסינים, הקוריאנים ושאר הקורבנות של רצח העם והתוקפנות היפנית" - יש פה מילה אחת שאינה אמת?  (לת) אנטי פוךיטיקלי קורקט
  • 11:23
  • 15.08.13

79 זה פ0רצוף ממשלת ישראל על כל מרכיביה יעקב
  • 11:30
  • 15.08.13

משקף את האידיאולוגיה של הממשלה הנוכחית. גזענות. שנאה כלפי כל דבר שלא מוגדר כיהודי. אפילו נגד ישראל. זה לא מקרי שכה הרבה אנשים מהסוג הזה (לא אומר איזה סוג כדי שלא תהיה סיבה למשהוא לתבוע אותי) מצאו דרכם למשרות ממשלתיות גבוהות. האם הם מייצגים איזה שינויי אידיאולוגי שחל בעם.

80 מחר היפנים יגידו שמלחמות המזרח התיכון זה בכלל בגלל הטווח בדיר יאסין וגירוש הערבים ממקומותינו בהמטרת מרגמות וקסאמים-מייד-אין-קיבוץ!! ומה תגידו על כך?? אדמור
  • 11:49
  • 15.08.13

אנטישמים, כמובן! הימין תמיד מוצא את הדרך הקצרה לבטא את טמטומו. כמו ביבי שמחנטרש לנו כל היום עם איראן והפרסים המסכנים.. איזה חרטא אתם.

81 בהירושימה ונגסקי נהרגו כ-130 אלף יפנים. אבל, אם מסתלכים את התמונה בגדול, היפנים הרגו 4 מיליון באינדונזיה, 60 אלף בבורמה, מיליון בויאטנאם, 147 אלף בפיליפינים, 100אחף במלזיה, 10 מיליון בסין, 50 אלף בסינגפור, 60 אלף בקוראיה וזה לפני שסופרים את הקורבנות של האמריקאים, האנגלים והאוסטרלים...אז מה בדיוק הטענה של היפנים?  (לת) על מה בדיוק מתלוננים היפנים?
  • 11:49
  • 15.08.13

  •   לספור גופות  (לת) זה עסק מסריח
    • 12:39
    • 15.08.13

  •   בהירושימה נהרגו 130 אלף אזרחים. אירועי הזכרון הם לזכרם. קורא משועשע
    • 13:28
    • 15.08.13

    נכון לומר שהאסונות שפקדו את יפן במלחמת העולם היו תוצאה של אימפריאליזם, מיליטריזם, ושאיפות התפשטות מטורפות ונפשעות. נכון גם שהיפנים בצעו פשעים מחרידים במהלך המלחמה. כל זה לא משנה את העובדה ש- 130 אלף אזרחים יפנים נהרגו בהפצצה על הירושימה ונגסקי, והפוסט של מר סימן מבטא גסות רוח וזלזול תהומי בחיי אדם. היפנים, דרך אגב, הפנימו היטב את לקחי מלחה"ע והפכו לאומה שוחרת שלום שמתעבת את המיליטריזם שהמיט עליהם אסון.

  •   המלחמה באוקיינוס השקט היא לא הפואנטה. האיש היה מועמד לתפקיד רמטכ"ל הטוקבקיה הלאומית. אם צדק טרומן או שליבו גס באידוי אסייטים, לא חשוב, מה שחשוב הוא להיות דובר אפקטיבי, לא פעיל ליכוד, שכבר קומם על עצמו את כל העיתונאים הזרים..  (לת) קולנל טיבטס
    • 13:33
    • 15.08.13

  •   הטענה של היפנים היא שהיום יפן היא מדינה שוחרת שלום שאין לה בכלל צבא והיא למדה מלקחי העבר.הטכסים בירושימה הם לסמל את מסקנות ולקחי העבר ולהספיד את הקורבנות .למה צריך לחרבש את מערכת היחסים עם מדינה ידידותית נהדרת ולהזכיר מה שכולם זוכרים היטב ..מה בדיוק החוכמה פה?  (לת) סייג לחוכמה שתיקה
    • 13:55
    • 15.08.13

  •   מה זה עינינך לשפוט אחרים שפוט עצמך קודם  (לת) מי הוא רוצה מיפן
    • 14:16
    • 15.08.13

  •   Why are the Japanese unhappy? Udavidoff
    • 19:43
    • 15.08.13

    Cause they don't like to hear the truth

82 דני סימן מי?? אפרים
  • 11:51
  • 15.08.13

מי נתן להנ"ל משרת בכיר במשרד ההסברה, או אולי זה התקן עכשיו, יותר ימני יותר גזעני זה הכי טוב שיש . או אולי סתם עלוב נפש ופגוע נפש ?

83 איזה דשן מצמיח גידולי פרא כאלה? אקס קליבר
  • 12:09
  • 15.08.13

מה שבטוח, זה משהו על בסיס תמיסת Semen.
מישהו, מתישהו, שפך את זרעו לבטלה וזה התוצר הסופי.

84 משתפי הפעולה של הנאצים זוכים לגיבוי מעיתון שלו משקיע ממשפחה נאצית רון
  • 12:12
  • 15.08.13

הידד

85 הדיון אינו היסטורי למי שלא הבין, אלא בנציג ציבור המועל בתפקידו, אלא אם תפקידו לחנטרש את היחסים עם כולם..  (לת) אדמור
  • 12:14
  • 15.08.13

86 דני מס - הבחירה של ביבי ובנט להשניא אותנו בכל העולם  (לת) ע.הלל
  • 12:18
  • 15.08.13

87 עוד נשמע עליו. אני מניח שהוא יקודם קורא משועשע
  • 12:19
  • 15.08.13

זו רמת האנשים שנתניהו מקיף את עצמו בהם, ואולי ראוי להסברה הישראלית שהיא תראה כך כיון שזו דמותה של ממשלתנו. ללא ספק, מבחינה אינטלקטואלית ומבינה ערכית אנחנו הולכים ומשתלבים במרחב המזרח תיכוני (אם כי אפילו מערכת ההסברה הפלסטינית משתדלת ליצור כלפי חוץ תדמית מתורבתת יותר מזו שמשתקפת בהגיגיו של דני סימן).

88 japan wants explanations gonjtonic
  • 12:23
  • 15.08.13

If Japan wants explanations they should go back to the history books and documentations on the atrocities their government perpetrated against the Chinese, and the Koreans and prisoners of war. At that time, Japan got what made them stop the war and prevented the death of thousands of Americans and thousands of Japanese. A lesson from the past which should be applied to the future in regards of Iran and their regime. If the Iranian want the big “B” we should gladly supply it to them and better one hour sooner

89 שאלה ליפי הנפש: האם דני סימן היה צריך לעבור מהצד של ותיקי האוויריה הבריטית לצד של הנאו-נאצים ? במחלוקת על דרזדן
  • 12:28
  • 15.08.13

ב-1945 האוויריה הבריטית הפציצה באופן מסיבי בפצצות תבערה כמה ערים בגרמניה וביניהן גם העיר דרזדן, בעיר הזאת נשרפו למוות 80,000 אזרחים, אנשים נשים וטף. בשנת 1995, בהתקרב מועד ציון יובל שנים להפצצת דרזדן, בקשו ותיקי האוויריה לקיים טקס חגיגי על אדמת גרמניה בנוכחות המלכה כאורחת הכבוד. הדבר נודע לנאו-נאצים והם הקימו קול צעקה על חוסר המוסריות של שיטת "תג מחיר", בלשוננו. בסופה של המחלוקת, גברה ידם של הנאו-נאצים ואותו טקס שנועד להיות בגרמניה לא התקיים.

90 איפה מצאו טימטום ברמה כזו  (לת) חיה
  • 12:37
  • 15.08.13

91 משנה מקום משנה מזל - אילו היה נקרא ע"י הסינים היה מקבל שבחים, אבל פייסבוק מצונזר בסין אבנר
  • 12:45
  • 15.08.13

זה כל הסיפור.
הבנאדם לא חכם - קצת רגישות נדרשת בתפקידו, אבל כמה שבחים מהסינים היו משנים את התמונה מקצה לקצה.

92 נראה כמו ערס מטומטם. מינוי טיפוסי של נתניהו  (לת) איזו מדינה
  • 13:12
  • 15.08.13

93 גזענות לשמה נדהם
  • 13:16
  • 15.08.13

מעניין עוד כמה גזענים מועסקים אצל ביבי על חשבונינו. ידוע שדניאל סימן יש לו דעות גזעניות ושהוא משולל כל רסן. אדם טיפש, גזען עם פה גדול. איך אדם כזה ממונה לתפקיד בכיר ועוד במערך ההסברה? פשוט לא יאומן!!! פארסה במינוי הנגיד? הנה לכם עוד פארסה מבית נתניהו ואישתו.

94 הבעיה אינה בדביל זה או אחר בעמדת נזק. יש כאלה אלפים. הבעיה היא שכרגיל, הדג מסריח מהראש ממשלה שלו.  (לת) בוקיסריקי
  • 13:17
  • 15.08.13

95 ההנהגה שלנו מורכבת מחבורת ליצנים, אם הממשל היתה תאגיד כמו שביבי רוצה שהכל יהיה בארץ היו מפטרים שם את כולם מזמן.  (לת) אייל
  • 13:33
  • 15.08.13

96 המערך הטכני של עיתון הארץ הוא הגרוע מכל העיתונים.להעלות תגובה זה סיפור מסובך לעומת יתר העיתונים.או שהתגובה לא עולה או שמעלים אותה באיחור ולרוב לא מעלים.בקיצור אתם עיתון דפוק מכל הבחינות.וגם סוג התגובות שאתם מעלים לא בדיוק חכם.ובאופן כללי אם המדיניות שלהם היא דווקא להעלות תגובות קנטרניות גסות תעלו גם את היותר שפויות. מה ההגיון בהתנהלות שלכם רק אלוהים מבין..  (לת) ציון מינוס לעורך
  • 13:57
  • 15.08.13

97 המשרד משויך לרה״מ אז מן הסתם הוא מבטא דעת העומד בראשו לא?  (לת) רב רבן
  • 14:01
  • 15.08.13

98 ביבי, תגיד לי מי חבריך ואדע מי אתה.  (לת) ג
  • 14:18
  • 15.08.13

99 להעמידו בראש הרשות להשחרת פני ישראל בעולם  (לת) ציניקן
  • 14:44
  • 15.08.13

100 שרל'ה מתה עליו ?  (לת) ציניקן
  • 14:44
  • 15.08.13

101 מי שמכיר אותו, יודע שמדובר באדם טיפש, חבל על המאמץ להגיב.  (לת) עובד מדינה
  • 14:48
  • 15.08.13

102 כדי להבין שמדובר בחלאה, אמריקנית ביריונית  (לת) לא צריך להגיע עד יפן
  • 14:58
  • 15.08.13

103 חשש דליה ג
  • 15:00
  • 15.08.13

הושעה לאלתר מחשש שישראלים נבונים ישליכו מדברי הביקורת על יפן ,על מדיניות ישראל בשטחים והקור מות הישראלים ,כתוצאה.

104 חשש דליה ג
  • 15:00
  • 15.08.13

הושעה לאלתר מחשש שישראלים נבונים ישליכו מדברי הביקורת על יפן ,על מדיניות ישראל בשטחים והקורבנות הישראלים ,כתוצאה.

105 למען.ההגינות, תיקון תרגום אורי המדקדק
  • 15:01
  • 15.08.13

אין בזה כל הבעת תמיכה ב״מסביר,״ אך למען ההגינות: יש לתרגם את הביטוי ״I am sick of" כ״נמאס לי״ ולא כ״אני נגעל״.

106 איש מגעיל חיצונית ופנימית כנראה חולה נפש - איך הם מתברגים הפרעושים האלה? דורי
  • 15:07
  • 15.08.13

אם הארץ או גאולה אבן לא היו מתעוררים היה מקבל תפקיד הסברה? מי שכב עם מי?

107 אם אלו המסבירים שלנו מה הפלא שאנחנו נראים כך בעולם?  (לת) א
  • 15:13
  • 15.08.13

108 כמה אנחנו האשכנזים המתורבתים נפלאים בסלידתנו מצ'חצ'ח הזה שמייצג את מפלגת האספסוף הזאת הליכוד  (לת) אני נהדר אני
  • 15:18
  • 15.08.13

109 לא יודע מה כתב על היפנים אבל בהחלט הגיעו להם פצצות האטום. ההבדל היחיד בינם לנאצים היה שהם לא היו אנטישמים. חוץ מזה הגויים כולם אנטישמים והערבים רוצחים. לא תקין פוליטית? תקפצו לו  (לת) מצביע עבודה
  • 15:20
  • 15.08.13

110 לכל הצידקנים מגלגלי העיניים: הבעיה היא לא הדעות שלו שהן נכונות לחלוטין אף כי בלתי תקינות פוליטית ענשו של אדם ישר
  • 15:24
  • 15.08.13

הבעיה שבפוליטיקה וביחוד בהסברה חובה לדעת לשקר או לא לומר מה שחושבים. הוא אדם הגון מאוד ואינו יכול לעשות שקר בנפשו. לכן אינו מתאים לתפקיד שרצו לתת לו.

111 לפי סימון רק אנחנו צדיקים וכל העולם נענש בצדק? כזו אטימות מאיש בוגר?  (לת) בחיאת
  • 15:28
  • 15.08.13

112 הפאשיזם הסמולני בפעולה, מקארתיזם במירעו שאול
  • 15:30
  • 15.08.13

על מה היפנים מלינים, הם אחראים למותם של אזרחיהם שהיו חיים עד מותם הטבעי לו יפן לא פתחה במלחמה או נכנעה כשהציעו לה תנאים של כבוד. שילינו על עצמם או שיכריזו עליו כעל אישיות בלתי רצויה וזהו. אפשר להזדהות עם קורבנות הפצצה ואפשר גם לא. אבל הפאשיזם הסמולני לא ייתן זכות בחירה בנושא.

113 הארץ לא יכולים לסבול שלישראל יש מערך הסברה , אז הם מלשינים ליפנים כדי לסכל זאת דוד
  • 16:34
  • 15.08.13

יופי, שוב פעם עיתון הארץ במניעיו האנטי ישראלים מחפש כל דרך לפגוע ביכולתה של ישראל להסביר את עצמה. רק שמעו שהוקם מערך הסברה וכבר מתחילים לחפש ולפשפש על מנת למצוא ולהמציא רפש.

114 פחחחח יפן אלה סמולנים אלה ישראלי אמיתי
  • 17:05
  • 15.08.13

איפה הכלכלה של השוסים האלה ואיפה שלנו איפה הטכנולןגיה של הקימונוים האלה ואיפה שלנו ,,, בקום להיות סמולנים אןלי כדאי ליפנים ללמוד משהו מאתנו קודם ,, רק הליכוד !!!

115 דווקא לא פסיכים בכלל. אין אחד שמתאים יותר להסביר את ממשלת ישראל. זה בדיוק פרצופה האמיתית של הממשלה שלך  (לת) שכ"מט
  • 17:38
  • 15.08.13

116 אל: בוחרי הליכוד המסורתיים..... רותי,ת"א
  • 17:43
  • 15.08.13

האם אתם מתחילים להבין את מי העליתם לשלטון??????
כל יום מתגלה מישהו פגום יותר מקודמו. אחד נבלה השני טריפה והשלישי......
בשביל המינויים ההזויים האלה נתניהו צריך כסף, הרבה כסף אז לאחר שנת לילה טובה הוא קם בבוקר ומוריד עלינו עוד "קללה" :משרד מיוחד להסברה???? ואת מי הוא בוחר? תואם הרב עובדיה.....
אגב, האם מישהו מכם יכול להסביר מי משלם את השכר לש נתן אשל שנראה ליד אוזמנו הימנית של נתניהו????? כן ההוא שמצלם מתחת לחצאית...
ועכשיו מגיע עוד "טיפוס" שיעמוד ליד אוזנו השמאלית של ה"בוס" ומי משלם להם? כולנווווווווווווווווווו

117 כל הכבוד להארץ, הטירקל האמיתי של המדינה  (לת) גינטר גראס–חשיש
  • 17:54
  • 15.08.13

118 אדם עם שפה כזו פסול לכל משרה ציבורית  (לת) פריאור
  • 18:07
  • 15.08.13

119 דני: אם הארץ נגדך - סימן שאתה יעיל. המשך כך - וכן, היפנים לא מתנצלים. הם הרי קרבנות....  (לת) קב ונקי
  • 18:23
  • 15.08.13

120 איפה מוצאים ארס פאשיסטו בולשביקי גיחי גיכי
  • 18:51
  • 15.08.13

בעיתון "הארץ" כמובן.

121 לגבי היפנים הוא צודק !  (לת) שמאלני אשכנזי
  • 19:38
  • 15.08.13

122 הבעיה טמונה בכך שהוא עבר על הדיבר הראשון של הימין החדש דוד
  • 20:28
  • 15.08.13

והוא - בעברית מותר לומר כל שלפיה גזענית מטומטמת ואלימה (ע"ע, "הרגתי הרבה ערבים ואין שום בעיה עם זה"), כל עוד באנגלית מדברים יפה יפה.

123 גבר שתפס את אשתו על חם הלך וירה בה. ששאלו למה לא ירה בגבר שאיתה, אמר - הייתי צריך לבחור בין להרוג אותה או להרוג גבר אחר כל שבוע. כשמשעים את סימן אבל מאפשרים לראש הממשלה הגאון שלנו להמשיך למנות כאלה מינויים, אנחנו בעצם יורים בגבר אחר כל שבוע במקום לטפל בשורש הבעיה.  (לת) יועץ
  • 22:26
  • 15.08.13

124 ממשלת נתניהו שוחרת רע לתושבי המדינה.  (לת) ממשלת נתניהו עד היכן הוולגריות
  • 22:51
  • 15.08.13

125 ממשלת נתניהו שוחרת רע לתושבי המדינה.  (לת) עד היכן מגעת הוולגריות של ראש הממשלה
  • 22:57
  • 15.08.13

126 בין השורות-בלעדי להארץ: פובליציסט חדש מצטרף לדסק ישראל היום - דני סימן :( בן ישראל סמוליני
  • 00:37
  • 16.08.13

בא לעזור לדרור אידר בצוות הפוליטרוקים.

127 דני סימן, קיסריה מחכה לך!  (לת) רפי
  • 09:22
  • 16.08.13

128 השמאל שכח את הנשים של נאנקינג  (לת) אריק בלייר
  • 10:54
  • 16.08.13

129 במו אבנגלקנים יפני
  • 22:16
  • 16.08.13

לפני כמה חודשים, הכרתי כמה נוצרים ממדינות אירופה. הם היו אבנגליקנים "אוהבי ישראל". אבל מה, אגיד לכם סוד. הם טענו לי שהמליונים היהודיים נהרגו בשואה בגלל החטא המקרי שלהם. כלומר היהודים לא קיבלו את ישו כמשיח, לכן השואה הגעו להם. אני כיפני ביקרתי את מדיניות ישראל הנוכחית, אמרתי להם לנוצרים קנאיים, את ש"אין לזה קשר" וש"שכחתם את הגזנות האירופית ומסורת האנטישמיות הנוצרית?".

כאן אני לא מוכן להסביר על המל"ע השנייה עצמה, אבל אתם חכמים מבינים, כל דבר אינו פשוט שחור או לבן. אחרי מלחמת העולם הראשונה, נציג יפן לחבל לאומים ביקש לחקוק את החוק הבינלאומי האנטי-גזנות. אבל שתי מעצמות, ארה"ב ובריטניה דחו את זה. למה? תנחשו. אם הם קיבלו את החוק לא קרה שואה והיפנים בארה"ב לא היו צריכים ללכת למחנות שבהם לא נכנסו הגרמנים והאיטלקים.

לגבי איש התעמולה, אני מעריך שעשה זאת במכוון כדי למשוך תשומת הלב של הממשלה שלנו. שינזו אבה שיהיה ראש ממשלת יפן היסטורי, לא כמו קויזומי שהיה החבר של ג'ורג' בוש והתעניין באישיות אריאל שרון. אבה עסוק מאוד ולא מתעניין בנתניהו או בישראל בכלל. "השיטה הקוריאנית" אינה עובדת.

130 דני סימן - עמוס
  • 11:02
  • 17.08.13

המסביר הלאומי מבית היוצר של הליכוד- לא להאמין ! דני סימן , כך מחנכים
את דור העתיד של צעירי הליכוד, מנהיגי הליכוד הנאורים לשעבר , מתהפכים
בקברם לשמע דברי ההבל הללו , ביבי צריך להתבייש אם אלה המסבירים שלו

131 אל ציבור הבוחרים.... רותי,ת"א
  • 11:34
  • 17.08.13

אתם מאמינים, באמת, עם כל הלב, כי האדון סימן סולק??????
הצחקתם אותי !!!! שנתניהו יסלק יועץ שכל חטאו היה שעשה שימוש מופרז במילה זין???? ראו לדוגמא, מה קרה לאדון נתן אשל , שנתפס מצלם בעליונים ובתחתונים בלשכת הבוס. הוא עדיין נראה, בלא מעט צילומים בעיתון, כאשר הוא צמוד לאוזנו של הבוס. מה זה אומר??????