המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

פרשנות || בתי החמאסניקים היהודים לא ייהרסו על ידי מדינת ישראל

המידע שלא נאסר לפרסום מעלה כי החשודים אינם נערי גבעות, אלא קרובים לשולי החברה החרדית ■ נתניהו דיבר על תהום מוסרית מול הפלסטינים, אך נראה שהיא נסגרת במהירות

מה שנראה כפענוח מהיר של רצח הנער מוחמד אבו חדיר משועפט הוא הישג מרשים מצדם של שני גופים שספגו חבטות רבות בכלי התקשורת בשבועות האחרונים - השב"כ והמשטרה. מעצרם של ששת הצעירים אנשי הימין הקיצוני החשודים ברצח יכול לסייע להדוף את הטענות שנשמעות ברשות הפלסטינית ובקרב ערביי ישראל, כאילו המדינה אדישה לרצח הנער. גם העובדה שהמשטרה, בניגוד חריף לתפקודה במהומות אוקטובר 2000, הצליחה עד כה למנוע אבידות בנפש בקרב המפגינים במזרח ירושלים, בגליל ובמשולש, ראויה למלוא ההערכה. התיאור המזעזע של רצח הנער מלבה את הזעם; המפתח לכיבוי התבערה טמון במניעת הלוויות נוספות. רוב פרטיהם של החשודים ברצח בשועפט עדיין נתונים...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 רק לי נדמה שהמשטר מבעיר את הרחובות לקראת גירוש היהודים???  (לת) לא לצנזר בבקשה
  • 01:50
  • 07.07.14

  •   כן. רק לך. כי התכנון הוא דווקא לגרש ערבים. כפי שכבר הודיע שר החוץ.  (לת) אלי
    • 06:41
    • 07.07.14

  •   כן. זה רק אצלך. אפשר לטפל בזה. זה כלול בסל. (אפשר לצנזר אותי, אם צריך)  (לת) דן לב פועם
    • 07:09
    • 07.07.14

  •   לא רק לך - אלא לכל ימני קיצוני שסובל מפראנויה פתולוגי!  (לת) שפוי
    • 07:13
    • 07.07.14

  •   תראו מי מדבר על גירוש מאן דהוא
    • 07:19
    • 07.07.14

    מדוע נישול וגירוש הפלסטינים אינו נחשב מעשה עוול בעיניך?

  •   אמן ואמן.  (לת) דג קר
    • 07:21
    • 07.07.14

  •   גירוש יהודים? מהיכן? לא גירוש ולא נעליים, מחזירים אותם לשפן הקטן מ-1:50
    • 07:42
    • 07.07.14

    לגבולם, יש גליל יש המון נגב שאפשר לבנות שם קרניים, מעלות
    את הציונות אפשר לממש גם כאן בתחומי הקו הירוק.

  •   רק לי נדמה שמי שכותב "לא לצנזר בבקשה", בהנחה שזה ישפיע על פרסום תגובתו, אינו חכם במיוחד?  (לת) צבי1
    • 08:02
    • 07.07.14

  •   תסביר קודם איפה למדת את המילה "משטר" ובחפץ לב אשיב לשאלתך.  (לת) הרשלה
    • 08:10
    • 07.07.14

  •   אין גבול לנרקסיזם הלאומי, מה? תמיר
    • 08:13
    • 07.07.14

    הכל זה מזימה נגד הימין. תמיד. גם כשצעיריו חוגגים בחוצות ירושלים על זקנים ערבים וממלאים את הארץ שינאה מצפונה עד דרומה- זו מזימה נגד הימין. הרי מבחינתכם כל נשימה שאינה נגועה בפשיזם היא מזימה נגד הימין.

  •   כן. רק לך.  (לת) xxx
    • 08:16
    • 07.07.14

  •   לשאלתך: עמי
    • 08:25
    • 07.07.14

    כן

  •   פינוי יהודים מיו"ש, הלואי שאתה צודק, אך לא סביר עם ממשלה זאת. והריסת בתים, עונש קבוצתי, יש להפסיק מייד!  (לת) מצב הזוי
    • 08:57
    • 07.07.14

  •   פינוי יהודים מיו"ש, הלואי שאתה צודק, אך לא סביר עם ממשלה זאת. והריסת בתים, עונש קבוצתי, יש להפסיק מייד!  (לת) מצב הזוי
    • 08:58
    • 07.07.14

  •   אין מה להשוות,אין הסתה לבצע פשעים כאלו. ההסתה היחידה שקיימת בארץ לרצח ערבים באשר הם,זה האיפוק והחידלון של הגורמים הרלוונטיים לרצח יהודים ודמוניזציה לסבל יהודים. זה המניע לרצח המתועב שבוצע לאבו חדיר. אם המממשלה הייתה מתפקדת, מסרסת את המפגינים שהוציאו נהגים יהודים לפוגרום,לא היה הרצח. זו האמת ואין בלתה.  (לת) אלי בובליל ר"ג
    • 10:18
    • 07.07.14

  •   אתה דפוק אמיתי  (לת) דניאל
    • 13:49
    • 07.07.14

  •   מתי תפנימו כבר שאין עם פלסטיני ומעולם לא היה דניאל
    • 13:53
    • 07.07.14

    ותקשיבו לקולות שהם משמיעים הקוראים להשמדה של יהודי באשר הוא יהודי , מטרתם אינה חבל ארץ זה או אחר, מטרתם היא השמדתנו , ואתם מדברים על פרנוייה, אתם השמאלנים טומנים את ראשיכם באדמה .

  •   האם ביתו של רוצחה של שלי דדון יהרס?.  (לת) גד
    • 15:13
    • 07.07.14

  •   הלוואי והיית צודק.  (לת) ליברמן
    • 06:13
    • 08.07.14

02 שתי מילים על רצח הזוועה : פרי
  • 06:43
  • 07.07.14

אני מתבייש !!!

03 מישהו ראה את מיכאל בן ארי והחברים שלו ? שם טמון זרע הפורענות הנורא  (לת) נאו
  • 06:44
  • 07.07.14

  •   בן ארטי,הקול והכול השפוי:אמר היום בגלי ישראל:לא הרוצחים רצחו,האימפוטנציה של הממשלה רצחה. לולי מוראה של מלכות,,,עובד גם בהיבט הזה,שאם המלכות,לא מענישה פוגרומיסטים ורוצחים,אז,נולדים אנשים ולוקחים את החוק בידיים....  (לת) אלי בובליל ר"ג
    • 01:02
    • 08.07.14

04 מחדליהו אמר שיש תהום מוסרית בינינו לבין הפלסטינים. יש גם תהום משפטית! ורדה.
  • 06:47
  • 07.07.14

אם יחליטו לא להרוס את ביתם של רוצחי הנער הערבי, מישהו יצטרך לערב את בג"ץ. רק במדינות פשיסטיות אין דין אחד לכולם. רק לפני כשבוע החליטה הממשלה הנאורה להחיל את הרס הבתים רטרואקטיבית ובאופן גורף על בתי מרצחים פלסטינאים בעבר, היא לא העלתה בדעתה שהחלטה זו תחזור אליה כבומרנג.

05 מערכת הביטחון חייבת לחזור לשפיות (חלקית לפחות) !!!!!! רותי,ת"א
  • 06:49
  • 07.07.14

חייבים לפרסם את תמונות הטרוריסטים הרוצחים היהודים ולהרוס להם את הבתים !!!!!!! חייב להיות דין אחד לרוצח אם יהודי ואם ערבי.
את האח הצעיר (בן 12) של אמי רצחו הנאצים, ימח שמם, בתקופת השואה, בדיוק כפי שעשו הרוצחים היהודים לנער הערבי . אם אנו רוצים שהחברה שלנו תחזור לשפיות ,על כולנו ובראש וראשונה כל חברי הכנסת , שעדיין נשארה שפיות במוחם , לדרוש להרוס את בתי הרוצחים השפלים !!!!!!!!

  •   הם רוצחים שפלים, אבל ההשוואה לנאצים מקוממת - אין שום דבר משותף (מדינה/ארגון/המוני/מתמשך) הצופה The Observer
    • 14:24
    • 07.07.14

    לא יהרסו את בתיהם (אולי כן, אבל לא אמורים כי אין סימטריה) כי הרוצחים אינם אויבים (עם כל הנזק שהם גרמו). גם מצד שני, אם אבו מאזן היה הכי תומך שלום שאפשר, הוא היה מגדיר את רוצחי 3 הנערים כפושעים, ואת רוצחי הנער הערבי כאויבים - להיות אויב זה דבר יחסי (לעומת להיות טרוריסט - הם בהחלט יכולים להחשב טרוריסטים אם הם מאורגנים בקביעות - כמו ארגון הטרור היהודי בעבר, טרוריסטים, אבל לא אויבים)

  •   האם ביתו של רוצחה של שלי דדון צריך לההרס?.  (לת) גד
    • 15:21
    • 07.07.14

  •   למה לא מראים את תמונותיהם, כדי לא לחשוף את בן ארי ובן גביר וכנופייתם.  (לת) זה למה. השקט שלהם מסגיר אותם.
    • 06:17
    • 08.07.14

06 עמוס הראל נסחפת. הללו עדיין לא הודו, ועדיין לא נשפטו ואתה כבר מציע לה משה בודק
  • 06:54
  • 07.07.14

להרוס בתיהם? המתן נא מעט. האם מנית את מספר בתי המרצחים הערבים שנהרסו על ידינו, הרי נער יספרם.

  •   הם כן הודו ושיחזרו. הם רק טרם דווחו מי הם המפעילים שלהם. ואת בתי החשודים ברצח שלושת היהודים אפילו לא עצרו ובודאי לא חקרו, וכבר הרסו את בתיהם..... אז כן להרוס את בתי המחבלים היהודים, למרות שאתה כל כך מזדהה עמם.  (לת) בוש לך, חלאה.
    • 06:20
    • 08.07.14

  •   להזכירך, לא מזמן אישר בג"ץ הריסת ביתו של זיאד עוואד יום יום
    • 12:12
    • 08.07.14

    על סמך הודאתו בשב"כ, לפני משפט
    הטרוריסטים היהודים לפחות חלקם, הודו כבר במעשה הזוועה.

07 הארץ יתענג על האירוע הזה עוד הרבה שנים דן
  • 06:59
  • 07.07.14

כן יש גם מנוולים יהודים. אנחנו עדיין יותר טובים מחיות הטרף שמסביבנו.

  •   דן, אינכם טובים מהם. רק כוחות הבטחון שלנו חזקים משלהם. לולא כך, היינו מזמן רואים את כל כנופיות תג מחיר והמגולחים של נוער הגבעות עורכים הילולות דם גם ולא עוצרים בפלסטינים.  (לת) לך למערת המכפלה לראות את חבריך רוקדים על בשמחת הנקמה של שריפת ילד פלסטיני
    • 06:23
    • 08.07.14

08 אז בנט לא קשור? גם לא יצהר? איזו אכזבה  (לת) אזרח
  • 07:01
  • 07.07.14

  •   בנט קשור וגם יצהר וגם כל השנאה הזרועה בימין שהסיתה והציתה את אש הנקמה כמו שעשתה לראש ממשלת ישראל יצחק רבין.  (לת) המסיתים בעת ההיא יידומו - היכן שני הנכבדים שלכם בן גביר ובן ארי וכנופיותיהם????
    • 06:25
    • 08.07.14

09 בקיצור, זה לא בנט שצריך להתנצל. זה דרעי.  (לת) פרשננו
  • 07:02
  • 07.07.14

10 למה אצלנו זה גזענות ואצלם זו בעירה? אלף
  • 07:14
  • 07.07.14

יש שנאה עמוקה משני הצדדים, מה שמבטיח שהשנים הקרובות יהיו גיהינום

11 נסגרת במהירות ??? מקרה אחד מול מאות זה נסגרת במהירות ???  (לת) נו באמת
  • 07:18
  • 07.07.14

  •   אם נתניהו היה דורש לשחרר את הרוצחים תמורת מו"מ -
    • 09:37
    • 07.07.14

    נניח שנתניהו היה דורש שתמורת הסכמתו למו"מ עם הפלשטינאים מוכרחים לשחרר את הרוצחים. נניח שהוא היה משבח את הרוצחים האלה בכל נאום שני או מתחיל לחלק משכורות לבני משפחות הרוצחים עד ליום שיצאו מהכלא.
    נניח ש-90% או אפילו 10% מהציבור הישראלי היו תומכים ברצח הזה ורוצים רציחות דומות נוספות.

    אם היו קורים הנ"ל אז היה מקום לדבר על סגירת התהום המוסרית. אבל כיום זו סתם תעמולה אידיוטית ולא הגונה. לא מפתיע.

  •   נו באמת, ראה באיזה אתר אתה קורא. מה רצית שיגידו?  (לת) שביב
    • 09:41
    • 07.07.14

12 מאיפה הבאת ששפכו לו בנזין בפה? נא לא ללבות את הרוחות בגלל תרגום רע מיכאל
  • 07:28
  • 07.07.14

זאת הייתה שמועה שרצה בפייסבוק לפני שפורסמו מסקנות נתיחת הפתולוג, וזה נשמע כאילו מישהו לא תרגם טוב (או לא הבין) את המסקנה שנמצאו סימני עשן בראות ובקנה הנשימה שלו, שמעידים שהיה עדיין בחיים כשנשרף (שמזעזע בפני עצמו) אל לא מדבר על שתית או בליעת בנזין או שום דבר בסגנון

13 "ימין קיצוני"? "חמאסניקים יהודים"? פששש, איזו ליברליות  (לת) מכבסת מילים
  • 07:30
  • 07.07.14

  •   איך היית מגדיר חבורה של פנאטים שחוטפת ילד בן 16 ושורפת אותו Celestino
    • 10:19
    • 07.07.14

    בעידוד ההמון, בהנהגת גביר את בן הארי, ימין אידאולגי? בית מדרשו של בני בגין ומרידור?

    אין שום הבדל (ויזואלי ותרבותי) בין שני הצדדים, שניהם בהם מהרפש של האבולציה

  •   שכחת גם את "שולי החברה החרדית"  (לת) כובסת
    • 10:51
    • 07.07.14

  •   ההשוואה של העתון את הרוצחים שרצחו בצורה נתעבת ולא אנושית ל"חמאסניקים", מראה כי לכאורה "צריך סבלנות ורצון להדבר עם הפורעים היהודים, כמו שרצוי וצריך להדבר עם החמאנסיקים (אליבא מרץ)). כלומר, אין בכוונת המשורר להוציאם מכלל ישראל (=כמו שנעשה ליגאל עמיר הנתעב). יתכן והעתון החושב היה צריך להשוות הרוצחים לצ'צנים של דעאש (=למשל).  (לת) יש אולי סיבה לאופטימיות?
    • 12:15
    • 07.07.14

  •   היום כבר אין ימין קיצוני, כי כל הימין הפך לקיצוני. אלה שלא היו קיצונים הוקעו משם בפריימריס של המילכוד ביתנו. היום ליברמן נהפך לשמאל של הימין......  (לת) בנט את לוין את דנון את רקב את אלקין את אוריאל = רשימה חלקית של אוייבי ישראל
    • 06:31
    • 08.07.14

14 ההבדל בין הרוצחים היהודים והרוצחים הערבים עצום. רוצחי שלושת הנערים  (לת) היהודים הם כבר רצחו וישבו בכלא, ובנוסף הם אנשים מבוגרים והאחריות למשפחתם בהחלט בידיהם, הרוצחים היהודים עד כמה שהם נתעבים ומזעזעים במעשיהם , הם עדיין קטינים, ואין החוק בשום מקום בעולם המערבי יבחן את המעשים באותה נשימה. אז לעתון הנכבד ולכותב הפרשנות הפסיקו את ההסתה היזומה על ידכם! במקום לנסות להנמיך את גובה הלהבות ולריסון הצדדים אתם פועלים להוספת נפגעים משני הצדדים. מתנו את העליהום שלכם בכלל, ובעיקר כאשר האש כבר ניצטה, כי גם אתם לא תמלטו אם ההתלקחות תצא משלטה.
  • 07:30
  • 07.07.14

  •   הארץ, שקורא לשלום וסבלנות הוא מלבה אש השינאה הכי גדול שיש במזרח התיכון. מלא במאמרי שיטנה עצמיים. דרך אגב, אם אני הייתי מכיר את העם היושב בציון רק דרך דפי העיתון הלז, גם אני לא הייתי עושה איתם שלום, בשום מחיר!  (לת) פסבדבק
    • 09:22
    • 07.07.14

  •   שפר את הכתיב או חזור ליסודי (ניצטה, משלטה) יהודי חרד כמוך חיפור מצרבנת
    • 09:36
    • 07.07.14

    חייב לשלוט במאמע לושן. ולגופו של עניין: לא נגיע רחוק אם "קטינים" ייקחו את החוק לידים. הם כבר בשלים לעשות ילד או לשרוף ילד.

  •   היררכיית הדם - טבלה מעודכנת לתשע"ד מסכת דמים
    • 10:55
    • 07.07.14

    1. דם מתנחל יהודי 2. דם יהודי 3. דם יהודייה מתנחלת 4. דם יהודייה 5. דם חיית בית 6. דם בהמה 7. דם שמאלני 8. דם ערבי

  •   ההבדל הוא שהמתנחבלים נחשבים קטינים עד גיל 60 והפלסטינים נחשבים בגירים כבר בגיל 5.  (לת) מעוררי השנאה נושאים בעול של התוצאות
    • 06:35
    • 08.07.14

  •   הארץ קורא לשלום וסובלנות ומתעב את אלה שמלבים את השנאה את הגזל ואת הגזענות. כך גם מרבית קוראי הארץ.  (לת) תסתכל על עצמך ותבחן לאיזה מחנה אתה שייך
    • 06:37
    • 08.07.14

15 "המשטרה הצליחה למנוע אבידות בנפש בקרב המפגינים " ... רית
  • 07:31
  • 07.07.14

"העובדה שהמשטרה, בניגוד חריף לתפקודה במהומות אוקטובר 2000, הצליחה עד כה למנוע אבידות בנפש בקרב המפגינים במזרח ירושלים, בגליל ובמשולש, ראויה למלוא ההערכה" - ז"א הצליחה לא לירות בהם הפעם...?

  •   הביזיון הוא, שלא מתירים לירות בפורעים שמידים בקבוקי תבערה!  (לת) להפך, בגלל זה המהומות נמשכות
    • 09:44
    • 07.07.14

  •   נכון מאד אזרח נורמטיבי שלא לוקח את החוק לידיים
    • 10:24
    • 07.07.14

    שוטר שזורקים עליו מטעני חבלה מאולתרים, שהורגים אם הם פוגעים, יגן על חייו גם במחיר פגיעה בזורק.
    האיפוק של השוטרים מרשים (או שאלה הפקודות החמורות, האמצעים לפיזור הפגנות והיערכות הכוחות הנכונה הפעם, שלא הייתה בשנת 2000).

    אבל מה שמדהים זו הלגיטמציה שמקבלים כאן האזרחים הנורמטיבים הערבים להשתולל עם מטענים ובקבוקי תבעירה, להשחית ציוד ולבצע לינץ בנהגים יהודים תמימים שנקלעו לאזור.

  •   כאשר אני אראה שמשטרה מתנהגת כלפי הפגנות המתנחלים באותה צורה, אתמוך בדרישתך.  (לת) צבוע ימני
    • 06:39
    • 08.07.14

16 לא יהרסו בגלל שזו לו תופעה רחבה ולא צריך הרתעה כללית  (לת) זו תופעה שולית ולכן לא מידתי להרוס
  • 07:31
  • 07.07.14

  •   לא יהרסו בגלל שהרוצחים הם יהודים! אזרח
    • 09:31
    • 07.07.14

    לא יהרסו בגלל שהרוצחים הם יהודים!
    גם חטיפת 3 טרמפיסטים וחטיפתם אינה תופעה רחבה.
    יש להכיר בכך שאנו מדינה גזענית ולחשוב באיזו מדינה אנו רוצים לחיות.
    מדינת חוק דמוקרטית מחייבת שלטון חוק שווה לכולם!

  •   שמענו כמה התופעה שולית! אתה חי בספירה אחרת, אם לא קראת וראית/שמעת מה חושבים ואומרים החבר'ה היהודים.  (לת) תתעורר
    • 10:44
    • 07.07.14

  •   תופעה שולית? הם כבר חודרים לתחומי הקו הירוק ומציתים את האש בכל יישוב שאינו יהודי ואינו דתי.  (לת) תצא מההתנחלות שלך ותראה מה קורה מסביב.
    • 06:41
    • 08.07.14

17 לא יודע אם יהרסו להם את הבית(אמן) אבל אפילו בנט(האידיוט) אמר שצריך שחר
  • 07:34
  • 07.07.14

להכיל עליהם את חוק המחבלים

  •   יש להתנגד לחוק המחבלים על כל צורותיו  (לת) 2511
    • 09:18
    • 07.07.14

  •   דמגוגיה עלובה. כידוע אין בחוק הישראלי עונש של הריסת בתים... דוד, ארץ ישראל
    • 10:38
    • 07.07.14

    הדברים ידועים היטב לאדון הראל אבל מה אכפת לו לזרות רעל

  •   לא הבנת מדוע הוא אמר זאת? אולי כדי שמפלגות ה"לא ימין ", יצביעו בעד החוק ההווי הזה?!  (לת) הבנת את זה ברוך?
    • 10:42
    • 07.07.14

  •   אבל באותה מידה לממש את חוק המחבלים גם על הפלשתיזים , ואז לא ישאר בית אחד על תילו אצלם. דניאל
    • 14:05
    • 07.07.14

    ותקשיבו לקולות שהם משמיעים הקוראים להשמדה של יהודי באשר הוא יהודי , מטרתם אינה חבל ארץ זה או אחר, מטרתם היא השמדתנו , ואתם מדברים על פרנוייה, אתם השמאלנים טומנים את ראשיכם באדמה .

18 יהודים משה
  • 07:36
  • 07.07.14

עם העצרם של הנערים היהודים כאשר עדיין לא נשפטו והנם בחזקת חשודים התחיל העליהום. התקשורתית כל התקשורת השמאלנית מתלהמת ויוצאת מגדאת רהההתלהבות מה עוד שהוכח שמשטרת ישראל מבצעת מעצרי ראווה על מנת לכסות. את מחדלייה אני מציע לא להתלהם ולהציע הצעות ולהמתין עד לגמר החקירה

19 כצפוי הארץ עט על המחבלים היהודים כמוצא ערן דרום
  • 07:40
  • 07.07.14

שלל רב, וכצפוי לא יספק לקוראיו שזהו דבר שבשגרה אצל הערבים

  •   מי שמציף את כל רשתות האינטרנט והעיתונות הימנית בהסתה לרצח ערבים באשר הם - שלא יטיף מוסר כאשר חושפים לאור את פרצופיכם המכוערים.  (לת) שונאי השלום צוהלים לדם
    • 06:44
    • 08.07.14

20 חובה להרוס את בתיהם. הפייס מלא קריאות לכך.  (לת) ובצדק רב
  • 07:43
  • 07.07.14

21 בין רצח דדון לרצח אבו חדייר ריקי
  • 07:44
  • 07.07.14

אף בעלת טור לא צריכה להתפייט. אתה עושה את העבודה לא רע גם אם לא ב״פיוט״.אתה טועה אם אתה חושב שמשפחות שש העצורים שמחות שבניהן רצחו ערבי.רצח הוא רצח ומשפחתם נהרסה גם אם הבית עומד על תילו. תסתכל ימינה ושמאלה- תראה את תגובת המשפחות שבניהן נרצחו באכזריות לגבי רצח הנער הפלסטיני ואת תגובת החברה הערבית על ההרס שהיא זורעת כדי להבין את עומק התהום. העובדה שלא המתנחלים רצחו גורמת לך להסית נגד חרדים?! חודש תמוז הוא חודש בעייתי בלשון המעטה לעם הזה. אז אם לא להגביר אהבה לפחות בוא לא נגביר הסתה. למרות קריאות הנקם העם הזה הוא עם נפלא

22 אם מערכת הארץ היתה עוברת ל 48 שעות לשדרות ממדינת ת"א  (לת) הציבור היה מאמין לעתון
  • 07:49
  • 07.07.14

23 הוכיח את אמינותך,סע ליומיים לגור בשדרות? שדרות, שייכת למדינת ישראל.  (לת) לגדעון לוי היקר באדם
  • 07:50
  • 07.07.14

24 כל הכבוד לתקשורת ומלחמתה חסרת הפשרות בטרור היהודי. דוד מלכי
  • 07:50
  • 07.07.14

לו כך נלחמה התקשורת בגילויי הטרור ברשות הפלסטינית ובקרב ערביי ישראל, אני מרשה לעצמי להניח שהיינו היום הרבה יותר קרובים לשלום. לצערי, כלפי הטרור הערבי מגלה התקשורת בישראל איפוק מזעזע. אני מנסה להבין, למשל, האם התקשורת בישראל לא מבינה שבקבוק תבערה המושלך על רכב ישראלי נועד לשרוף את יושביו בעודם בחיים ?

  •   דוד מלכי, האם ספרת כמה ילדים זקנים וצעירים פלסטינים נהרגו בעת מבצע "שובו הביתה" של שלושת היהודים? הרבה יותר משלושה. מישהו ציין זאת? מישהו בקושי הזכיר זאת? זה לא מעניין, כי זה רק פלסטינים.  (לת) הימין טוב בלראות הכל באופן חד צדדי
    • 06:50
    • 08.07.14

25 חמאס?! אריאל
  • 07:52
  • 07.07.14

קשה לי להבין מדוע אתה מכנה את אותם האנשים החולים שבצעו את הרצח חמאסניקים להזכירך חמאס הוא ארגון טרור אשר מנסה באופן שיטתי ומתמשך לפגוע באזרחים על מנת לקדם את מטרותיו בעוד שחבורת האנשים שרצחו את הנער הערבי בצעו זאת לבד.

26 ורבניה לשלוט במדינה ואירן תיראה מדינה נאורה לאומת ישראל  (לת) תנו לציונות הדתית
  • 07:57
  • 07.07.14

27 הסתת רבנים נגד לא-יהודים נושאת פרי. עשבים שוטים או מדשאה שלמה? גד
  • 07:57
  • 07.07.14

אחרי רצח רבין נאמר "עשבים שוטים". מאז העשבים התרבו והלכו, והם מקבלים מים ודשן מחוגים רבניים קיצונים.

28 אתם לא שפויים אתי
  • 08:00
  • 07.07.14

אתם רציניים זו התמונה שבחרתם לשים בראש השער איפה התמונות של שלי דדון ושל אייל ונפתלי וגלעד ועוד הרבה כמוהם תתביישו לכם אלה אם אתם מקבלים משכורות מהחמאס!!!!!!!!!!!!!

29 Indeed Asymmetry situation Ron/ Silicon Valley
  • 08:05
  • 07.07.14

Indeed Asymmetry situation. Ashaf pays monthly salaries to the families of their murders once they are caught and in prison. Israel doesn't do it

Wonering why Ha'aretz doesn't mention this fact

30 לעולם אכפת רק מיהודים רוצחים ישראלי שפוי
  • 08:05
  • 07.07.14

ביום שנרצח מוחמד אבו חדיר נרצחו בסוריה, בעיראק ובעזה מאות ערבים בידי אחיהם. מישהו שמע את טיבי? לעולם אכפת רק מיהודים רוצחים. ערבים רוצחים אינם ידיעה. לאורך השנים הצליחו הפלשתינים וסייעניהם להדביק את התקשורת והפוליטיקה העולמיות ברפלקס אנטי־ישראלי המנגן על האנטישמיות הישנה. הנה נייר הלקמוס: חפשו אותה מידת חרדה וזעזוע מפענוח רצח הנערה היהודייה שלי דדון בידי ערבי־ישראלי.

31 המשך הכיבוש והעדר פיתרון מסכן את עתידה של ישראל  (לת) נתן
  • 08:06
  • 07.07.14

32 כשהימין בשלטון, המדינה מתמוטטת  (לת) עידן
  • 08:06
  • 07.07.14

33 הלואי והתקשורת תילחם בטרור הערבי כמו בחריג היהודי.  (לת) אמן. אמן . ושוב אמן
  • 08:07
  • 07.07.14

34 מי שחשף את הרוצחים-מצלמות האבטחה שהמשפחה מסרה ולא הוחכמת כוחות הביטחון חליל
  • 08:11
  • 07.07.14

שעה לאחר החטיפה, זהות הרוצחים המתועבים הייתה כבר ידועה לזרועות הביטחון, המשפחה של הנער הפלסטיני מסרה למשטרה צילומים ממצלמות האבטחה שהיו מוצבות במקום והכילו תמונות ברורות של הרוחצים כולל את פניהם, המשטרה התעלמה מהמידע הקריטי הזה-שהיה בידיה יום לפני הרצח בעקבות ניסיון החטיפה הכושל של ילד ערבי יום קודם, שהמשטרה התייחסה אליו בזלזול והתעלמה ממנו כולל פרטי רכב החוטפים בתירוצים משונים-
המשטרה ניסתה לחפות על הרוצחים במשך 4 ימים, למרות שידעה זהותם, ובהשתתפות של כלי התקשורת הישראלים ובכירי מערכת הביטחון והמשטרה שהפיצו שמועות שהרקע לרצח הינו פלילי, למרות ששעה אחרי הרצח היה בידיהם תמונות ברורות של הרוצחים, רק בגלל הלחץ והמהומות שהתפתחו בעקבות הרצח המתועב, נאלצו כוחות הביטחון לעצור את הפושעים שסביר להניח לא ישהו זמן רבה בכלא, כי הרוב בישראל כולל שרי ממשלה מזדהה איתם!
אז כותב המאמר משבח לשווא את מערכת הביטחון שניסתה בכל כוחה עם המשטרה לחפות על הרוצחים השפלים בטענה שהרצח בוצע על רקע סיכסוך משפחות ועוד שטויות אוולות.
אני מבקש ממערכת הארץ, לפרסם תגובתי.

35 המלה "חמאסניקים" מוחדרת במסגרת הלוחמה הפסיכולוגית נגד היהודים . ד"ר גדעון ארליך
  • 08:13
  • 07.07.14

השימוש הזה שנעשה כאילו בטבעיות וכנן ניטב. המסרים הפסיכולוגיים שלו הם :
1. יהודים שמתנגדים לאשף-חמאס הם שיא הרוע ויש ללוחם בהם ביד ברזל.
2. חמאס עצמם הם לגיטימיים כי יש בחברה היהודית חלק גדול , הימין, הם חמסניקים .
3. אבו מאזן הרוצח ממעלות ואולימפיאדת מינכן זה שנותן משכורות ענק לרוצחיו שבכלא , הוא בכלל צדיק זך וטהור , וחובה לבוא לקראתו ולעות את רצונותיו.

36 הכל עינין של חוסר חינוך HMJE
  • 08:15
  • 07.07.14

אם אכן אלו הם שביצעו את הרצח הנתעב מגיע להם שירקבו בכלא לכל חייהם. חבל רק שיחד אים אי אפשר להכניס לכלא את הוריהם ומוריהם בגלל החינוך הלקוי שנתנו לפושעים הנקלים הללו.

37 מה שאצלנו בשוליים של השוליים אצל הערביים זה המרכז. מה ככ מסובך??  (לת) אופפפפ
  • 08:15
  • 07.07.14

38 דמגוגיה בגרוש. לא הורסים בתים של מחבלים ישראלים. יהודים או ערבים. דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 08:16
  • 07.07.14

מצד שני המחבל היהודי לא יוכל להשתחרר בעיסקת חטיפה.
לא יהיה מנהיג צבור אחד שיאמר דברים בשבחו.
לא יהיה גורם פוליטי אחד שיאמר שהוא לא טרוריסט.
לא נצטרך להכיל בשם הדמוקרטיה את הפוליטיקאי שיעצבן אותנו באמירה מזדהה.
לא נצטרך להבין שיש גם עמדות פוליטיות אחרות. כי אין!!!
כל החברה הישראלית, מקיר לקיר, תירק על תמונתו מגועל.
הוא יהיה מוקצה מחמת מיאוס בכל החוגים. בכל חברה אנושית.
מצבו יהיה גרוע לאין שעור ממצבו של יגאל עמיר, שביצע התנקשות פוליטית.
משפחתו האומללה תישא לעד את החרפה של הכתמת שמה בפשע שאין נורא ממנו.

אלו הם כמה מן ההבדלים, לכל אלו שחושבים שטושטשו קווי המתחם.
את חלק מן ההבדלים ניתן היה כבר לראות ברגע הראשון.
לא ראינו יריות שמחה ברחוב היהודי.
לא חלקו סוכריות לעוברים ושבים.
המשטרה איתרה את הגופה בתוך שעה.
המשטרה השקיעה מאמצים ופענחה את הרצח בתוך 3 יממות.
לא היה שום נסיון לטשטש את החומרה של המעשה.

כן, יש כמה הבדלים. אבל יש כאלו שאינם רוצים לשים אליהם לב.

39 ל1 פחח
  • 08:18
  • 07.07.14

כן

40 רשעים לתיאבון צבי הגלילי
  • 08:19
  • 07.07.14

אין ביניהם לבין חמאס. ולא כלום.הם רשעים לתיאבון

41 כאילו שישראל הרסה את בתי כל המחבלים ל
  • 08:19
  • 07.07.14

הרשימה ארוכה מדי, אבל זה היה נכון גם אם היה בה שם אחד.

42 יש לנהוג עם אותם מחבלים יהודים בדיוק כמו שנוהגים עם מחבלים ערביים רונן
  • 08:21
  • 07.07.14

יש להרוס את בתיהם ובמידה והם דירים בבית משותף לאתום אותו.
במידה והם גרים בשכירות יש להרוס את רכושם אך לא לפגוע בבית.
אך בכל מקרה משפחתם חייבת לסבול!

  •   רוננצ'וק, מה הכוונה? שגם הרוצחים היהיודים צריכים לשבת באגף בניהולם העצמי, לקבל לימודים חינם, קיצבה חודשית, להשתחרר עוד כמה שנים בעיסקה ואז לקבל כיכר על שמם? המשיב לאווילים
    • 16:34
    • 07.07.14

    האינטיליגנציה של הסמול שולטטטטת

43 חוק אחד לכולם ערן
  • 08:24
  • 07.07.14

לעצור אותם מנהלית ללא משפט ולהרוס את בתיהם וגם לשלוח למשפחה את החשבון על עלות הטיפול בהתפרעויות כמו כן לשלול מהם את הזכויות הסוציאליות

44 אצלנו היהודים זה ארוע בודד אצל הרוצחים הפלסטינאיים זה דרך חיים שלמה
  • 08:30
  • 07.07.14

המתנחלים המוסלמים שחיים במה שהם מכנים שועפט ואלו בעצם אדמות יהודיות שנגזלו ע"י כיבוש מוסלמי

45 השמאל ינצח שמאלני
  • 08:30
  • 07.07.14

אתם יושבים לכם בתל אביב ומדברים כצופים מהצד שהטיל הראשון יפול בשטח פתוח בתל אביב ואתם תרעדו נקווה שתדברו אחרת אם גם אז לא תשנו את דעתכם ממליץ לבצע לכם בדיקת דם שדרותי בחדר ממ"ד

46 You are a seriously sick newspaper  (לת) הארץ
  • 08:31
  • 07.07.14

47 "חמאסניקים יהודים",סוף סוף נתנו לך להכניס כותרת כמו שחלמת ! יהודי
  • 08:32
  • 07.07.14

מה הקשר בין חמאס ליהודים? מה הקשר בין קלגס ליהודים? למה תמיד אנשים כמוך מחפשים את הקיצון כדי להראות שיש בעמם רבב. הרי אתה יודע היטב שמבצעי פשע מתועב זה,הם אנשי שוליים,מוקעים מהחברה. אך אתה לא תחמיץ הזדמנות להתפלש באשפה צהובה,להשליך מהמיעוט שבמיעוט,על הכלל ולומר "הנה,אנחנו לא טובים מהם"...בזיון.

48 חמסניקים אהרן
  • 08:33
  • 07.07.14

לפחות לא חילקנו סוכריות וחברי הכנסת שלנו לא אמרו שהם מבינים את רגישות הנקמה והממשלההאימפוטנטית

49 דת + לאומנות זה החיבור המסוכן ביותר מאז ומתמיד  (לת) ראו אצלנו וראו מסביבנו
  • 08:33
  • 07.07.14

50 יש תהום מוסרית אינסופית ביננו הדס
  • 08:33
  • 07.07.14

איך אפשר להגיד שהתהום המוסרית ביננו לבינהם נסגרת? כשלנו חטפו 3 נערים המדינה התכנסה בשירים ותפילות וצה"ל חיפש את האשמים בבתיהם.
כשלהם חטפו והרגו נער (שעדיין לא הוכח סופית מי ולמה!!) אז מפחיד להסתובב ברחובות, הם הורסים את ירושלים, עושים מעשי ונדליזם ומאיימים על יהודים בכל הארץ, יורים עלינו רקטות ופצמרים. אף אחד אצלנו לא מעודד את מה שקרה לנער וכולם מצטערים על כך, בעוד שאצלהם לא שמעתי לא צער ולא גינוי. אי אפשר להשוות!! בימים אלה רק מתחזקת אצלנו ההכרה בייחודיות ובקדושה של כלל עם ישראל!! (יש קריאות קיצוניות שנובעות מצער ורוב מוחלט לא מגיעות למעשים, מקסימום ריסוס כתובת..אי אפשר להשוות לזריקות אבנים שהם ניסיונות רצח ושבירת העיר).

51 למה - בתי החמאסניקים היהודים לא ייהרסו על ידי מדינת ישראל? אזרח
  • 08:36
  • 07.07.14

מה אומר אי השוויון בפני החוק עלינו כחברה?
האם המדינה יכולה להתקיים כמדינת חוק דמוקרטית בהתבססות על אי השוויון?

52 השוואת רצח בודד למנטליות הערבית הרצחנית, היא עלבון לאינטליגנציה. מספיק ללבות שנאה
  • 08:44
  • 07.07.14

את בתי החמאס יש להרוס ולעקור כי האיסלאם משתלט על העולם.
השוואה בין החמאס ליהודים, מגמתה למנוע מלחמה בטרור האיסלאמי.

  •   הרצח המתועב של הנער, שנבע אולי מרגשות נקם טיבעיות...הדליק אש בשדה קוצים, בשדה שהיה כבר מוכן לאש. פעילויות "תג מחיר" שהם אולי המשך של פעילויות "כהנא כאן" ודומיו, באים מתוך אידאולוגיה שלפיה "צריך להחזיר לערבים באותו מטבע אכזרי" וכן ש"צריך להזיק ולהציק, עד שהפלשתינים יעזבו בתיהם מזרחה.". ראינו את הבהמיות של הצבא האמריקאי בעיראק, ששורשיה סביר להניח, נשתלו הרבה שנים לפני שהאמריקאים הגיעו לעיראק ואפגניסטאן.  (לת) המנטאליות היהודית?
    • 12:21
    • 07.07.14

53 לכלוא אותם ביחד עם הרצחים הפלסטנאים. שיר
  • 08:47
  • 07.07.14

וכן להרוס להם את הבתים. כל רוצח יחשוב כמה פעמים שהמשפחה שלו תחיה ברחוב.

54 מה הפלא? עומר
  • 08:47
  • 07.07.14

שאותו אדם שגרם בסופו של דבר לרצח ראש ממשלה, עכשיו כשהוא בעצמו ראש ממשלה, מתחילים לרצוח ילדים.

55 על המדינה לתבוע את רוצחי הנער הערבי על רצח בכוונה תחילה יעלה
  • 08:48
  • 07.07.14

מאסר עולם זה העונש המינימלי הראוי לרוצחים אלה.

56 אני עדיין מזועזעת מן הרצח.כמו כן, לא ניתן להתעלם מעינה החבולה של האם.  (לת) שלי
  • 08:48
  • 07.07.14

57 "תהום שנסגרת במהירות" ?? מטפורה מגניבה. צביקה
  • 08:50
  • 07.07.14

אבל לא ניראה לי שאנחנו כבר שם... נהיה שם רק בתנאי תיווצר סיטואציה של "או אנחנו או הם".

58 כל זה הוא רק פרי הבאושים של מדיניות נתניהו  (לת) נ.
  • 08:51
  • 07.07.14

59 "אך נראה שהיא נסגרת במהירות"?? מקרה אחד מול כמה פיגועי טרור פלסטיני קביעה הזויה ומעוותת
  • 08:53
  • 07.07.14

היו רק בשנה האחרונה? האם העיתון ספר?...

60 בתי המחבלים הערביים נהרסו עוד לפני שהיה משפט, זה הזמן להרוס את בתי המח סוניה
  • 08:54
  • 07.07.14

המחבלים היהודיים.

61 נקמה? יואל
  • 08:56
  • 07.07.14

הבא לנקום יכין 2 קברים.אחד לו ואחד לקורבן.אוי לנו....

62 הישג מרשים של המשטרה?? הודנה אקורד שחורה וצילומי פנים? עדויות מפורטות א.
  • 08:59
  • 07.07.14

ברור שצריך להרוס את בתי המחבלים. ערבים או יהודים לצרכי הרתעה. לא ייתכן שקומץ קיצוניים משני הצדדים יכפה על הרוב השקט בשני הצדדים מעשי אלימות ושנאה.

63 לא רק לך נדמה תחושה שלי
  • 09:06
  • 07.07.14

כנראה מאוד נוח בזמנים כאלה
לא להתמודד עם שחיתות בעיות תקציב ופרשיות מביכות מול עובדים ולהפנות את כל הכעס הזעם והשנאה כלפי משהו אחר זר
רק לי זה נשמע מוכר משעורי הסטואיה?

64 למה דלגתם על התגובה שלי?  (לת) ורדה.
  • 09:07
  • 07.07.14

65 נתניהו תתפטר. עכשיו.  (לת) אור
  • 09:08
  • 07.07.14

66 כבר מזמן עברנו את הגבול אזלו
  • 09:10
  • 07.07.14

בין מדינה לגיטימית למדינה פאשיסטת

67 האם "החמאסניקים היהודים" הם "פעילי חמאס" או מחבלים ? צבועים !  (לת) שוקה לוי
  • 09:10
  • 07.07.14

68 ״לא יציע לסגור את מוסדות הדת שבהם התחנכו״ הצורר
  • 09:13
  • 07.07.14

דווקא רעיון מצויין ככל שמדובר במוסדות החרדים והמפד״ל.

69 הצלחה אדירה של הימין, השתלבות במרחב, למרבה הצער אחד
  • 09:15
  • 07.07.14

כרגיל השמאל מדבר והימין עושה. מה שאבסורד הוא שהשמאל רצה ״להשתלב״ והימין מבצע - רק שלמרבה האסון ההשתלבות הזו היא על ידי התדרדרות לרמה המוסרית של הגרועים שבערבים. אלו (ערבים) חוטפים שלושה נערים אקראיים ורוצחים אותם ביריות, ואלו (יהודים) חוטפים נער אקראי ורוצחים אותו במכות ובשריפה. נו, בנט. אתה גאה? והרב ליאור? ודומיהם?

70 לא נסגרת ולא בטיח- ההבדל לא בקיום פסיכים אלא ביחס אליהם אצלנו ישבו עד סוף חייהם בכלא
  • 09:15
  • 07.07.14

התהום לא נסגרת אלא מתרחבת. ההבדל העיקרי הוא ביחס של המוסדות והחברה לרוצחים- אצלנו הם ישבו בכלא- אצלם הם מקבלים כיכרות.

רוצים הבדל? תראו את אבל המשפחה והקהילה של שלושת הנרצחים- מאופק-מכובד- שקט אל רצח הנער הפלסטיני: מהומות-שנאה-רצח- ודם.

פסיכים רצחניים יש מסתבר בכל מקום, ההבדל הוא בין מי שמקדש את הפסיכים לבין מי שסולד מהם ושם אותם בקופסה קטנה.

71 "רשימה לא קצרה של רוצחים יהודים"? דווקא קצרה מאד!  (לת) שקרנים
  • 09:17
  • 07.07.14

72 לחסל את המדינה היהודית לפני שתחסל אותנו ולהקים מיד מדינה ע ב ר י ת  (לת) הדת היהודית אסון לאומי
  • 09:25
  • 07.07.14

73 חייבים להרוס את הבתים - למה להפלות? אנו חייבים הרתעה גם אצלנו !!!  (לת) ירושלמית
  • 09:27
  • 07.07.14

74 דינו של מורד יהודי במלכות מוות ! בינתיים להרוס ביתם של רוצחי הערבי אבי אפרת
  • 09:33
  • 07.07.14

את בתי הרוצחים היהודים יש להשמיד !
הרוצחים שנקמו על דעת עצמם הן מורדים במלכות !
הנוקמים על דעת עצמם הם עמלק שיש להשמיד ולאבד ולהרוג ולמחות שמם מספר העם היהודי.
מדינת ישראל צריכה עונש מוות רדום רק כלפי מורדים יהודים במלכות.
ואלה הם מורדים במלכות
א

75 לא ביסודיות כזו היה הארץ תוקף את הטרור הפלסטיני כבר היה שלום.  (לת) דוד מלכי
  • 09:42
  • 07.07.14

76 היתה תשובת אבו מאזן לשאלה מדוע הוא משלם משכורת לרוצחי ילדים יהודים...  (לת) "הם הלוחמים שלנו"
  • 09:43
  • 07.07.14

77 עמוס הפעם נסחפת. הפער הולך ומתרחב. האם אצלנו מחלקים סוכריות כאשר נהרגם משה בודק
  • 09:43
  • 07.07.14

ערבים. האם אצלנו שורפים ראשים בפרימסים כמו בחברון? האם אצלנו רוצחים צלפים תינוקות כמו את שלהבת פס הי'ד? האם אצלנו רצחים בווידוא הריגה כמו את טלי חטואל ובנותיה הי'ד. האם בספרי הלימוד שלנו מרעילים נפשות רכת בשנאת הערבים ועוד ועוד

78 דוגל בהכלה ? בערך כמו פירומן שנהנה מן האש ומן ההילה של הכבאים.. דם ואש ותמרות-עשן
  • 09:44
  • 07.07.14

ולא לשכוח את ההסתה המטורללת של מנכ"ל תנועת בני-עקיבא. רק
דמיינו אם היה זה מנכ"ל תנועת החמאס . עכשו תיבחן מנהיגותו של
בנט : עליו לגנות בלשון חריפה את פרל ולפטרו מיד.

79 הרס בתים עונש לא יעיל ולא מוסרי. יהודי
  • 09:45
  • 07.07.14

אבל אחד לכולם.

80 מוסר כפול אייל ס.
  • 09:49
  • 07.07.14

מדוע לא הורסים את בתיהם של המחבלים היהודים???? איפה שוויון החוק? איך מדינה מחליטה להפלות בין בני אדם? ״ללא הבדל דת, גזע ולאום״ ככתוב בהצהרת הקמת המדינה. האם הכל BS?

81 נסגרת במהירות? סגרון
  • 09:51
  • 07.07.14

על פי הכותבים בהארץ מדובר איפוא בחדשות טובות. הרי לגרסתם התהום הפעורה היא בין הערבים הצדיקים לפורעים היהודים. אם היא נסגרת במהירות - הללויה.

82 זה עניין של מסורת יפה. שיהודי לא הורס בית של יהודי. וערבי טוב הוא ערבי  (לת) גולדשטיין, עמי פופר ותואמיהם. כל הליכלוך הזה לתפארת מדינת הגזע היהודי. מה עוד נשאר מהציונות חוץ מכיבוש, גזענות, דת ושינאה?
  • 09:53
  • 07.07.14

83 גם את בתי ערבי ישראל לא הרסו - שמאל בולשוויקי  (לת) עמוס
  • 09:54
  • 07.07.14

84 הביתים ושבי קטיף נהרסו בלי שמישהו יגיד מילה אז מה החרטה  (לת) יוסי
  • 09:57
  • 07.07.14

85 אל תשוו בכלל לא ראינו שחלקו סוכריות ברחובות כמו שעשו הערבים  (לת) יוסי
  • 09:59
  • 07.07.14

86 מעניין מי ממן את "עיתון " הארץ שמייצג את הערבים לחקור עכשו  (לת) יוסי
  • 10:01
  • 07.07.14

87 ההסתה הפרועה של בנט הביאה לרצח  (לת) ע.הלל
  • 10:03
  • 07.07.14

88 מחאה על מה? דר נ
  • 10:04
  • 07.07.14

מי שקורא להם חמאסניקים הוא חלאה משום שאפילו לאלה האחרונים יש אג'נדה מסויימת חולנית אבל קיימת אלה סתם משוגעים שצריכים להיות סגורים במחלקות לבריאות הנפש. המחאה של הציבור הערבי הישראלי גם הוא אינו במקום והוא ללא סיבה או יותר נכון ללא קשר לחטיפה של הנערים. השלטון הרקוב בישראל מיד גינה והוקיע את המעשה ופעל בממלכתיות רבה לחפש את הרוצחים ללא הבדל מאיזה צד הם להבדיל מהנהגה הפלסטינית שאלוהים יודע אם יש כזאת שטענה שהיא לא אחראית ולא יודעת מי עשה את זה אבל יבורכו ידי הגיבורים שעשו זאת. יקום ביבי הגבר ויעצור את דברי הלהג של הערבים הישראלים וישמוט מרגליהם את הסיבה למחות כי אין על מה מדובר בפעולת טירוף ואין סיבה להסיק מממה כלל.

89 שמאלנים למה לקרוא ליהודים חמאסניקים ?  (לת) יוסי גרף אדרי
  • 10:05
  • 07.07.14

  •   אתה צודק. יעל
    • 14:44
    • 07.07.14

    חמאס הם ראשי תיבות של תנועת התנגדות אסלאמית, حركة مقاومة اسلامية. כאן השתמשו בכינוי חמאס בתור יצוג לחבורה שמשתמשת באלימות לצורך השגת מטרותיה. הטיפוסים שרצחו את מחמד אבו חדיר הם יהודונאצים. זה פרופ' ליבוביץ שטבע את הביטוי המדוייק הזה.

90 השנאה של מערכת הארץ מעבירה אותה על דעתה יוסי
  • 10:07
  • 07.07.14

לא לכל רוצח הורסים את הבית.
יש הבדל גדול בין מאות אלפי הרוצחים הערביים שמגיעים מתרבות וסביבה תומכת רצח, לבין כמה רוצחים (מתועבים, כן) יהודיים.

קרוב ל 20 רוציחם מהיהודים קמו למדינה במשך 65 שנה, אבל מאות אלפי טרוריסטים ערבים: מפוצצי אוטובוסים, מטמיני פצצות, סכינאים, ייריות על מכוניות, זריקת בלוקים על חיילים, ירי טילים על אזרחים, צליפות על תינוקות ועוד.
החברה הישראלית דוחה את הפושעים המעטים ומתנערת מהם. החברה הערבית מחבקת את הפושעים, מסתירה אותם, משלמת להם כספים נותנת אותם בתור דוגמה לנוער, וקוראת כיכרות של שמם.

91 מרצח רבין לרצח אל חדיר ש
  • 10:10
  • 07.07.14

הסתות הפוליטיות כנגד רבין ב-95, מטעמו למשל של ראש הממשלה הנוכחי בינימין נתניהו, חברו גם הסתותיהם של רבנים - שליחי ציבור נלוזים של הציבור הדתי שהוציאו נגדו מה שהם קראו "דין רודף". ידועים בקריאתם לנקמה בערבים הם הרבנים דב ליאור, ויצחק גינזבורג. האחרון אף מקדש את הנקמה, ומבחינתו הנוקם מיתחבר לניצוץ האלוהי שבו. לאחרונה חבר אליהם עוד עילוי: המלומד הדגול והנודע הרב הנכבד נעם פרל, ראש תנועת "בני עקיבא", שקרא להפוך את צה"ל לצבא נקמות. וכמו אז, בעת רצח רבין, נמצאו החסידים שימלאו את הצוו הקדוש, ויצאו לנקום.

אז מה אנו לומדים מכאן? שגם היהדות, כמו האיסלאם, היא קללה נוראית שחייבים להישתחרר ממנה מהר ככל האפשר, לפני שהיא תטביע את כולנו בנהרות של דם. ושאם הציבור החילוני לא יקח את ההגה לידיו, לא ישאר מהמדינה הזו כלום. שום דבר. וזה יקרה מהר. הרבה יותר מהר ממה שנסראללה חושב. כי מדינה שההצדקה לקיומה היא הצדקה מוסרית, לא יכולה לבגוד במוסר. ממדינה שנועדה לתת מחסה פיסי לשארית הפליטה היהודית, הפכה אותנו היהדות למדינת קלגסים, נטולת מוסר מינימאלי, ומדינה כזו, אין שום סיבה שהיא תתקיים. מדינה שהעולם שונא אותה ואזרחיה מתביישים בה לא תשרוד. לכל היתר מה שיישאר כאן זה כמה מטורפים דתיים משיחיים עם 80 פצצות אטום שהחילונים בנו להם פעם, ובהם הם ישתמשו כדי לבצע אי אילו פשעים נגד האנושות, ואח"כ ייעלמו, לרווחתו של העולם, ששוב לא ירגיש לא נעים על מה שעולל ליהודים.

92 מדובר באנשים הזויים מייק
  • 10:11
  • 07.07.14

לא שייכים לציבור הלאומי אלא הלא-לאומי לכן אין מדובר ברצח לאומני.
טירוף נקודתי. שום דבר מעבר לזה.
אף יהודי אמיתי לא יכול להזדהות עם מעשים כאלה ששייכים לצד השני ואין להם ולנו דבר.

93 מחכה לשמוע פיצוץ בתים  (לת) עלי
  • 10:15
  • 07.07.14

94 תגידו איך אתם לא מתביישים? קול שפוי
  • 10:18
  • 07.07.14

למה ישראל הורסת את בתי המחבלים הפלסטינים? משום שהמשפחות שלהם מקבלות כסף מהחמאס ומאירגוני טירור, ולכן ישראל הורסת ע"מ שלא "ישתלם" להם. האם מדינת ישראל מממנת את משפחות הטרוריסטים היהודים? האם יש גוף שמממן מחבלים יהודים? לא! ולכן מן הסתם שלא יהרסו להם בתים... הארץ, אתם ממש צריכים להתבייש!

95 לא יהרסו אולי כי הם גרים בקומה שלישית בבית משותף בן 6 קומות?  (לת) אלמוני
  • 10:28
  • 07.07.14

96 יותר קל להתעלל בעובדי שרה מלהעניש רוצח כמו מחבל  (לת) צביצ
  • 10:29
  • 07.07.14

97 לה פמיליה?  (לת) שלומי
  • 10:30
  • 07.07.14

98 רביד-אף פעם לא היה פער,בוודאי לא תהום."אחינו" הימניים התנהגו כך גם עברי
  • 10:35
  • 07.07.14

בימי היישוב טרום המדינה.
כך נוהגים ימניים בכל מקום בעולם בכל זמן.
ההתנאות ב"אתה בחרתנו" מחליאה,במיוחד של החילונים.
צא מזה.

  •   אתה משקר, אתה יודע שאתה משקר, ולכן אינך מעלה טענה ספציפית - כי כל מה שתעלה אפשר לסתור  (לת) הצופה The Observer
    • 18:40
    • 07.07.14

  •   משקר, אתה יודע שאתה משקר, ולכן אינך מעלה טענה ספציפית - כי כל מה שתעלה אפשר לסתור (פעם 2 - גם את זה מצנזרים - נשלח 7/7 20:00)  (לת) הצופה The Observer
    • 06:02
    • 08.07.14

99 יש הבדל גדול! אזרח
  • 11:00
  • 07.07.14

הציבור הישראלי מוקיע את הרוצחים הנתעבים הללו שרצחו ילד ערבי. אין גלי שמחה ואף אחד כאן לא עשה סימני V גם לא באצבע אחת כי זה רק אחד.
גם כשרותחים יהודים, כמו שלי דדון והשלישיה האחרונה אים התפרעויות של יהודים והשחתת רכוש ציבורי ופגיעה נרחבת בשוטרים ובערבים.
הרצח הנתעב הזה הוא עניין נקודתי ואין צורך בהרתאה כללית.
ולא כך אצל הערבים שמאושרים וחוגגים על כל רצח ומחנכים לרצוח ולפגוע ביהודים.

100 לא חמסניקים יהודים. פעילי טרור יהודי מנחם
  • 11:04
  • 07.07.14

אין סימטריה בישיבת ״שוקן״?...

101 מה בדיוק חדש- הרי יהודים רוצחים יהודים באכזריות כעניין שבשגרה אין עם שחסין מפני רשע.
  • 11:06
  • 07.07.14

באשר להריסת בתי יהודים, הייתי מציע את הנוסחה הבאה, כאשר הרשות תתחיל לעצור מחבלים, תהרוס את בתיהם, תעצור את ההסתה התקשורתית נגד ישראל ותפסיק לממן את משפחות המחבלים אזי יש על מה לדבר, עד אז גם מאסר עולם זה עונש כבד.

102 לגבי הריסת בתיהם של הרוצחים. ממתי הורסים בית של אזרח?......... אוביקטיבי
  • 11:08
  • 07.07.14

גם לרוצחים ערבים שהם אזרחים לא הורסים את הבית.
בכל מקרה, מדינת ישראל הרסה יותר בתים של יהודים מאשר בתים של ערבים. בניה לא חוקית רבה של יהודים מסתיימת בהריסה לעומת בנייה לא חוקית של ערבים שמסתיימת בהעלמת עין.

103 האם בתים של מחבלים ערבים ישראלים נהרסים? משה
  • 11:09
  • 07.07.14

למען הסר ספק,אני תומך בהריסת בתי מחבלים באשר הם.יהודים ישראלים או ערבים ישראלים.

104 זוכרים את המלך חוסיין כשנרצחו הנערות בנהריים? כרע על ברכיו לפני הוריהן פיוס וחסד
  • 11:21
  • 07.07.14

זה מה שהארץ הכמעט אבודה מדם ושנאה, זקוקה.
מנהיג אמיתי נבחן בשעות כאלה. בצעד אמיץ ויוצא דופן.
היו כמה מנהיגים כאלה.

105 השוואת לחצים ישראל ישראלי
  • 11:27
  • 07.07.14

רצח הוא רצח !
מזעזע ככל שיהיה, אנו חיים במדינת חוק, לכאורה - אך לעתים נדמה כי אם משפחתך מגיעה ממגזר, רקע סוציואקונומי - חברתי/תרבותי/דתי כזה או אחר החוק ידאג להתאים את עצמו.
אם ברצוננו לחיות בחברה שוויונית, עלינו להתייחס לכו ל ם בצורה שווה ! ! !
כוונתי לתנאי מעצר/חקירות וכן, אף הרס בתים !
נכון, זו דעה קצונית, אך היא ורק היא מסוגלת ליצור שוויון בין חלקי החברה השונים

106 רצח הנער הערבי א.מ.
  • 11:34
  • 07.07.14


אני מקווה שנתניהו יעמוד מאחורי דבריו במעשים ויהרוס את הבתים של המחבלים היהודים ששרפו נער רק בגלל שהוא ערבי.

107 לא חולקו סוכריות אלא יש תחושת גועל בקרב היהודים בעקבות רצח הנער משועפט  (לת) מבדיל הבדלות
  • 11:35
  • 07.07.14

108 תגידו איך אתם לא מתביישים? קול שפוי
  • 11:48
  • 07.07.14

למה ישראל הורסת את בתי המחבלים הפלסטינים? משום שהמשפחות שלהם מקבלות כסף מהחמאס ומאירגוני טירור, ולכן ישראל הורסת ע"מ שלא "ישתלם" להם. האם מדינת ישראל מממנת את משפחות הטרוריסטים היהודים? האם יש גוף שמממן מחבלים יהודים? לא! ולכן מן הסתם שלא יהרסו להם בתים... הארץ, אתם ממש צריכים להתבייש!

109 עתון הארץ רוקד על הדם ומוציא דיבה נגד יהודים.  (לת) הגיע הזמן לומר זאת.
  • 12:13
  • 07.07.14

110 להשוות את היהודים לחמאסניקים?! השפוי
  • 12:26
  • 07.07.14

איך אתם לא מתביישים?! אף אחד לא מזדהה עם הרצח אבל להשוות אץ המנטליות היהודית לערבית? עברתם כל גבול

111 אצלנו תפסו רוצחים מיד, אצל הערבים הם גיבורים. לעולם לא יתפסו אותם.  (לת) יוסי בכינור
  • 12:52
  • 07.07.14

112 להחרים את הכפרים וכל העסקים של הכנופיות  (לת) יערב
  • 13:22
  • 07.07.14

113 גם לא הרסו בתים של ערבים ישראלים חיים
  • 13:25
  • 07.07.14

לא הבנתי למה על כך "הארץ" לא התרעם.

114 שיהרסו להם, אבל שיהרסו גם כל בית של מפגע,חבלן,רוצח פלסטיני דניאל
  • 13:48
  • 07.07.14

ואז לא ישאר אצלם בית אחד שעומד על תילו.

115 לא יהרסו מכיוון שאין צורך להרתיע אחרים מלעשות זאת ירון
  • 14:34
  • 07.07.14

בניגוד לעשרות הפיגועים שמגיעים מהערבים.

116 מדינה שכל העולם שונא אותה ושאזרחיה מתביישים בה  (לת) לא תשרוד. היא תיעלם הרבה יותר מהר ממה שנראה.
  • 14:50
  • 07.07.14

117 למה הם לא מחפשים או מסגירים את הרוצחים שלהם???????  (לת) אנחנו מצאנו ועצרנו מייד
  • 14:50
  • 07.07.14

118 גם בתיהם של מתאבדים ערבים אזרחי ישראל לא נהרסו משה
  • 15:48
  • 07.07.14

גם בתיהם של מתאבדים ערבים אזרחי ישראל לא נהרסו

119 ראש ממשלה לחוץ משה
  • 15:51
  • 07.07.14

תמיד טענתי שביבי אדם לחוץ שמאבד עשתונות בזמן לחץ.
ליברמן צודק . לא יכול להיות מצב שהם ימשיכו לירות על הנגב ללא הפסק וביבי ושאר העלובים יספרו ברעד "שקט יענה בשקט " זה פחדנות וחולשה.

120 גם לא ישלמו להם משכורת הצביעות
  • 15:57
  • 07.07.14

איזה פריירים

121 סובלנות איל גורדין
  • 18:40
  • 07.07.14

ממש מצמרר לקרוא כמות עצומה של תגובות מטובלות בשנאה תהומית לכל מי שמתייחס למשפחת אבו חדיר בסמפטיה והשתתפות בכאבם. הבן שלהם נרצח באכזריות מפלצתית. זה באמת משנה אם היחס בין ישראלים רוצחים וערבים רוצחים הוא שונה? אם היו רוצחים לכם את הבן הייתם מתנחמים בעובדה שזה נעשה פעם ב...? נרצח להם הבן באכזריות. גורלם הוא איום ונורא כמו שגורלם של הורי שלושת הנערים הישראליים הוא איום ונורא. הבעיה שהמון ישראלים מרגישים שהשכול שלהם שונה מהשכול של משפחה ערבית. אין הבדל בין כאב אם ואב ישראלים לערבים. הם בני אנוש כמונו ומגיע להם הכל כמו שמגיע לנו. המאבק נגד אלה שרצחו את שלשת הנערים הישראלים הוא חשוב והכרחי, כמו המאבק נגד אלה שרצחו את הנער הערבי. למרות שאולי זה מקובל בראש אצל הישראלים, עד שזה לא יהיה מקובל בלב, אי אפשר יהיה לסגור את הפער בין ישראל וארצות ערב. כמו כן, קיים חוסר סובלנות תהומי אצל הישראלים. העוקץ, הרעל והשנאה הרוויים בתגובות פה הם נשגבים מבינתי. אולי הגיע הזמן לקחת אויר, לנשום עמוק ולהקשיב אחד לשני. זה בסדר שיש דעות שונות, חילוקי דעות והשקפות חיים אחרות. זה לא אומר שצריך לשלוף סכין, לחדד את הלשון ולשלוח ארס לכוון של כל מי שלא מסכים אתכם. כולנו בני אנוש ומטבע היותינו כאלה, אנחנו טועים הרבה. בגלל זה, בריא להקשיב ולכבד את דעות חולקינו כי אולי אנחנו טועים? הייתי ממליץ מכל הלב לקרוא את How to win friends and influence people by Dale Carnegie ורצוי שזה יכנס למסגרת בתי הספר. עם גישה רגועה, פתוחה ומכבדת אצל הישראלים והערבים, השלום היה הרבה יותר קרוב.

122 רק קודם נהרות תבתים של כל ערבי ישראלי שהורשע בטרור דמוקרטיה שיווין  (לת) אין בעיה להרוס להם תבתים
  • 18:47
  • 07.07.14

123 קורבן בכוח אל תקחו את המקום מגיב 1 gilor
  • 20:48
  • 07.07.14

הליכוד מאבד את עשתונותיו ואת סיכוייו לזכות בבחירות. תוצאה של עיוורון מתמשך לדרך אפקטיבית להתמודדות עם הכיבוש. אין כאן שאלה, במשטר של אפרטהייד יהודי לכאורה כי אין ערך אנטי יהודי יותר מאפרטהייד. אבל בליכוד מנסים.
מה יבוא? או חזרה לשפיות או גרוע יותר. בהקשר זה עליה של המערך של היום נשמעת לא רע. גם זה משהו.

124 הוי אשכנזי מוכה כזבת ! לשיטתך, היטלר היה תלמיד ישיבה בשטעטעלעך ! אביב זית
  • 22:31
  • 07.07.14

הנערים האלה אינם חמאס, ולא איזובי הקיר ולא נעליים
מדינה שנמצאת בהליך התפוררות מואץ, היא זאת שמייצרת אנשים הרוצים לנקום גם אם בדרך אכזרית
דומה שלשחוט 3 נערים יהודים לשיטתך זה בסדר, וכשהמדינה שלהם אינה מסוגלת לשמור עליהם, אז מי שנוקם את נקמתם הוא המנוול !
הרי ראש הממשלה הסמרטוט שלך אמר,
נקמת ילד קטן עוד לא ברא השטן !

אז הינה לך אשכנזי מוכה כזבת !

125 נגיד,,נגידשהחמאס היה משתלט/כובש כובש את המדינה.. מה היה על השמאלנים?
  • 04:59
  • 08.07.14

האם היו לוקחים את יריב אופנהיימר כשר החוץ בממשלתם? וגדעון לוי היה שר ההסברה ? בואו נחשוב קצת אחרי שיזרקו את כל היהודים לים וחלקם הגדול יישחט . אז מה ייזכרו לשמאל את נאורותם וילבישו עליהם בגדי מלכות? לא צריך ללכת רחוק בהיסטוריה ולראות את החיבוק הגדול שקיבלו היהודים בכלל וכל י ןדי באשר הוא יהודי בפרט. תמשיכו להוציא את הלשון שלכם שמאלנים /"יהודים"נאורים. חבל שאי אפשר לראות את הסרט הזה ולו לרגע ולראות את נעריי החמד מחבקי רוצחים ושונאי , "אחיהם? הייתי רוצה לראות את החיבוק החמאסי לנעריי החמד ולו לרגע.. 

126 נגיד,,נגידשהחמאס היה משתלט/כובש כובש את המדינה.. מה היה על השמאלנים?
  • 04:59
  • 08.07.14

האם היו לוקחים את יריב אופנהיימר כשר החוץ בממשלתם? וגדעון לוי היה שר ההסברה ? בואו נחשוב קצת אחרי שיזרקו את כל היהודים לים וחלקם הגדול יישחט . אז מה ייזכרו לשמאל את נאורותם וילבישו עליהם בגדי מלכות? לא צריך ללכת רחוק בהיסטוריה ולראות את החיבוק הגדול שקיבלו היהודים בכלל וכל י ןדי באשר הוא יהודי בפרט. תמשיכו להוציא את הלשון שלכם שמאלנים /"יהודים"נאורים. חבל שאי אפשר לראות את הסרט הזה ולו לרגע ולראות את נעריי החמד מחבקי רוצחים ושונאי , "אחיהם? הייתי רוצה לראות את החיבוק החמאסי לנעריי החמד ולו לרגע.. 

127 נגיד,,נגידשהחמאס היה משתלט/כובש כובש את המדינה.. מה היה על השמאלנים?
  • 05:06
  • 08.07.14

האם היו לוקחים את יריב אופנהיימר כשר החוץ בממשלתם? וגדעון לוי היה שר ההסברה ? בואו נחשוב קצת אחרי שיזרקו את כל היהודים לים וחלקם הגדול יישחט . אז מה ייזכרו לשמאל את נאורותם וילבישו עליהם בגדי מלכות? לא צריך ללכת רחוק בהיסטוריה ולראות את החיבוק הגדול שקיבלו היהודים בכלל וכל י ןדי באשר הוא יהודי בפרט. תמשיכו להוציא את הלשון שלכם שמאלנים /"יהודים"נאורים. חבל שאי אפשר לראות את הסרט הזה ולו לרגע ולראות את נעריי החמד מחבקי רוצחים ושונאי , "אחיהם? הייתי רוצה לראות את החיבוק החמאסי לנעריי החמד ולו לרגע.. 

128 "מוסר" לעולם לא יוכל לשוחח עם " לא מוסר" שוש
  • 07:32
  • 08.07.14

בואו לא נשכח לרגע איך הכל התחיל . לא רק בחודש האחרון אלא מאז ומתמיד . את הבעירה תמיד הצית הצד השני . ויש פעמים שכבר אי אפשר להבליג . לגיטימי ? -כן . מוסרי ?- לא ! כאב הצדדים על דם יקיריו שנשפך -הינו אותו כאב ! כולנו בני אדם . אבל מה ? התרבות שונה , המנטליות שונה , אמות המוסר שונות . ולכן גם התוצאות שונות . וכמו תמיד ה"אספסוף" הקיצוני מנהל לנו את החיים ומכניס למצבי קיצון גם את המתונים . משני הצדדים

129 טרוריסט רוצח ,להרוס את ביתו ולהטיל עליו גזר דין מוות. יהודי/ישראלי
  • 09:49
  • 08.07.14

יש לפרסם את שמות החשודים, משפחותיהם ,להרוס את ביתם גם אם זה נמצא בתחום הקו הירוק.

פרוייקטים מיוחדים