מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

על אף ההרוגים וההרס, חמאס דווקא מתחזק ברצועה ובגדה

מול הצלחת הארגון לשקם את תחושת הכבוד העצמי שלו, בולט אף יותר ה"זובור" שערכה ישראל, לדעת הפלסטינים, למחמוד עבאס ולדרכו

מעמד חמאס בציבור הפלסטיני בגדה המערבית וברצועת עזה מתחזק ומעמד מחמוד עבאס וטקטיקת הדיפלומטיה שלו נחלשים אף יותר. זהו הרושם שנוצר ביום הראשון לסבב הדמים הנוכחי, והפך שבוע לאחר מכן למסקנה נחרצת. גם מתנגדים פוליטיים ואידיאולוגיים לחמאס בעזה וברמאללה מתארים כך את המשוואה הפוליטית הפנים־פלסטינית. על אף מספר ההרוגים הרב וההרס העצום שגורמת המתקפה האווירית הישראלית, התקפות הטילים של חמאס והג'יהאד האיסלאמי זוכות לתמיכה בציבור הפלסטיני. כך, למשל, אומר ג'מאל זקות - יליד מחנה הפליטים ג'באליה, ממנהיגי האינתיפאדה הראשונה, שהשתלב בתפקידים שונים ברשות הפלסטינית והיה שותף ליוזמת ג'נבה. הוא חי כיום ברמאללה,...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אולי, ואולי לא. מוקד מאוד לדעת מה תהיה התוצאה המורלית של הסבב. ה שבטוח - רילד
  • 03:26
  • 14.07.14

מבחינת הס, ברגע שיש הפעלת כוח כלשהי מצד ישראל - ברור לחלוטין שהמהלך נועד לכישלון. את הממצאים יש להתאים לאימפרטיב קטגורי זה. בכל הכבוד- לא לכך ייקרא עיתונאות.

  •   לשם שינוי, מסכים יש משהו
    • 17:59
    • 14.07.14

    מעריך את עבודתה העתונאית, אבל שיחה מקרית עם ארבעה עזתיים היא לא דרך לנבא שהחמאס יתחזק לאחר העימות. באותה המידה היה אפשר לקחת את הדברים שאמרו עזתיים שיצאו מהרצועה ורואיינו על ידי ערוץ 2 (מגמתיות נוספת) ולאמר שנראה שחמאס לא באמת פופולרי.

  •   ''בכל הכבוד'' (אתה שקרן) לרילד
    • 18:50
    • 14.07.14

    הערכה וכבוד יש לך רק לניבחרות היהודית.

  •   אצל הפלשתינאים - מה יותר הרוגים אצלם, יותר שאידים בגן עדן, מצב יותר טוב. לכן הם משתמשים באנשים כחומה אנושית לירי רקטות על יהודים  (לת) דליה
    • 19:17
    • 14.07.14

  •   חלומה הרטוב של עמירה . ישראל על ברכיים יליד הארץ
    • 09:41
    • 17.07.14

    החמאס,ברחמנותו מגרש את השצאלנים. את התר הוא הורג

  •   העזתים יודעים שהחמדנות של החמאסניקים לא נופלת מאלה של אנשי הפת"ח...ושם זה יתפוצץ.  (לת) גם שם הולכים אחרי הכסף...
    • 02:34
    • 19.07.14

02 עמירה את רק מחזקת את מה שתמיד אמרנו שאין אם מי לדבר אצל מיכה
  • 08:07
  • 14.07.14

הבני דדוים שלך .לכן אם החמאס מתחזק בדרכו האלימה נגדנו נאלץ לתת לו מכות חזקות יותר וזה כולל את האזרחים שלו.

03 יש להסיר את כפפות המשי מהתקפות צ.ה.ל אז יחלש החמאס  (לת) עיתון האיראנץ
  • 08:36
  • 14.07.14

  •   החמאס יחלש בכל מקרה. העמדות שהם מביעים כרגע הם אופייניות יוני
    • 18:08
    • 14.07.14

    גם הלבנונים הביעו אותם אחרי מלחמת לבנון ה2. כעבור כמה חודשים רמת שביעות הרצון יורדת פלאים. מדידה בזמן אמת זאת לא חוכמה. הציבור תמיד צמא נקם בזמן מלחמה.

04 כן, ממש, יש לך עיניים ואת לא רואה, החמאס נחלש בכל החזיתות עידו
  • 08:59
  • 14.07.14

היית רוצה שהוא יתחזק כי את יותר קיצונית מבן לאדן

05 כן אבל דוד
  • 10:31
  • 14.07.14

החמאס הוא זה שפתח במיתקפה הן בחטיפה והן בירי הטילים בדיוק בשביל לשפר את מצבו. אילו ישראל לא היתה מגיבה האם מצבו לא היה משתפר מול אבו מאזן? מבחינת חמאס זה WIN WIN שהרי בכל מיקרה הוא יצבור אהדה על חשבון אבו מאזן בין אם ישראל תגיב בעוצמה ובין אם לא. ועוד מילה די ברור שבמצב הנוכחי כשיש הפצצות והרוגים מחנה השלום ניפגע כך זה גם אצלינו. צריך לבחון את התהליך היותר ארוך. האם אנשים עושים חושבים על מה השיג החמאס במהלך ההתקפי שלו או אולי הם לא עושים. אם יתברר שלא זה יהיה עצוב כי זה בעצם אומר שהפלשתינים תמיד יעידפו להילחם ולסבול.

  •   החמאס ככה"נ יחלש. המדידה בזמן מלחמה חסרת משמעות. יוני
    • 18:09
    • 14.07.14

    גם הלבנונים הביעו שביעות רצון אחרי מלחמת לבנון ה2. כעבור כמה חודשים רמת שביעות הרצון יורדת פלאים. מדידה בזמן אמת זאת לא חוכמה. הציבור תמיד צמא נקם בזמן מלחמה.

06 אין ספק שכבוד האדם של הפלסטינים עולה אל-על עם כל טיל שנורה על ישראל דוד
  • 11:03
  • 14.07.14

"כשהחמאס מצליח, למרות הכל, להמשיך ולשגר טילים לעבר ישראל ולשבש בה את החיים הנורמליים, אומר זקות, הוא משקם את תחושת כבוד האדם שלהם".

07 שאלות לעמירה הס (מבלי להטיל ספק באחריות של ממשלת ישראל וצה״ל LDR
  • 12:34
  • 14.07.14

להרג עשרות רבות של פלסטינים חפים מפשע) :
מדוע שלטון חמאס לא בנה מקלטים לתושבי הרצועה ?
מדוע שלטון חמאס לא השתמש בכספי התרומות שקיבל לבניית מתקן להתפלת מים ?
מדוע חמאס יורה רקטות ליד בתי חולים ובתי ספר ?
מדוע חמאס מאכסן רקטות במסגדים ?
מדוע חמאס לא סילק את הריסות הישובים בגוש קטיף והקים שכונות חדשות לטובת תושבי הרצועה,בעיקר מי שחיים במחנות הפליטים ברצועה ?
מדוע לאחר שעלה לשלטון חמאס לא השקיע בתשתיות,בחינוך,בבריאות,בהקמת מפעלים,בטיפוח חוף הים היפה של רצועת עזה ?
כאשר עמירה הס מאשימה רק את ישראל ומסירה את האחריות מהנהגת חמאס ומהתושבים הפלסטינים ברצועת עזה היא מבטאת בכך תפיסת עולם מתנשאת ויהירה שמניחה שהפלסטינים לא מסוגלים להתנהג כבני אדם שיש להם רצונות ושאיפות וגם יכולת לממש אותם.

08 חמאס משקם את תחושת כבוד האדם באמצעות מוות,חורבן והרס (???????) LDR
  • 13:17
  • 14.07.14

עמירה הס תמיד מצליחה להפתיע ולתאר את המציאות באופן שונה ואחר.
אני ממליץ לקרוא את שלומי אלדר שמכיר את רצועת עזה לא פחות טוב מהס וכותב דברים אחרים לחלוטין על התנהלות חמאס.
http://www.al-monitor.com/pulse/iw/originals/2014/07/protective-edge-disaster-hamas-gaza-strip-rockets.html#

09 תקראו את הטקסט המדהים הזה שהופיע בגרדיאן ומתורגם לעברית LDR
  • 14:29
  • 14.07.14

ותבינו עד כמה דיווחיה של עמירה הס מנותקים מהמציאות ברצועת עזה.
הקשיבו לקול הצלול,הבהיר והנחרץ הזה כי הוא הסיכוי שלנו ושלהם להתגבר על המוות,השנאה,ההרס והחורבן.
https://www.facebook.com/razi.hamood/posts/10152547723132431?fref=nf
http://www.theguardian.com/world/2011/jan/02/free-gaza-youth-manifesto-palestinian

10 הכתבה ממחישה את השינוי שעוברים הערבים בארץ מהאינתיפאדה הראשונה רועי
  • 15:32
  • 14.07.14

בשנות השמונים, למי שזוכר, לא היו בארץ כמעט עובדים זרים. לא מרומניה, לא מתאילנד ולא מסין. היו ערבים מהשטחים שעבדו בכל העבודות שיהודים לא עבדו בהן. זה אולי לא נשמע כל כך נעים, אבל ככה זה היה. בעזה, בשכם ובג'נין התפרנסו יפה מאוד מהיאהוד והתקיימו יחסית בכבוד.
נכון, בלי דגל אש"ף (או האחים המוסלמים), בלי מדינת מופת ערבית, אבל בסה"כ חיים סבירים.
עכשיו בואו נראה מה הועילו להם החמאס:
סגר
עוצר
אין עבודה ואין פרנסה
קונים ומייצרים נשק התקפי כדי לשבש את חיי הישראלים
בינתיים חוטפים פצצות, סיכולים, מבצעים

ומה יצא? ישראל מתקדמת הלאה, רוכבת על גל ההייטק, ביוטק, פרסי נובל,
מתגוננת עם מרחבים מוגנים, פיקוד העורף, כיפת ברזל.
ואיפה הערבים? עם כבוד עצמי כי הם משבשים לנו את החיים.
אבל - בלי עבודה, בלי בטחון אישי, בלי מדינה, בקרוב גם בלי חשמל ומים.

אז לא היה עדיף לכם כבר לזרום עם היאהוד?

11 אין לך שום בעיה ששם יראו כשיא הכבוד כשיהרגו אזרחים טובה
  • 16:49
  • 14.07.14

הו עמירה,הנה הגיעו 15 דקות התקווה שלך שהנה יש מאבק אלים שמביא כבוד עלק,ולא חשוב שזה בא עי טרור שלא מסתיר שמטרתו לפגוע באזרחים. ובאשר לסגר,מסתבר שנשק אפשר להבריח,רק סדר עדיפויות עקום שאת רואה בזה חזון

12 כל עיתונאי שומע רואה וכותב את מה שהוא מקווה לראות לשמוע ולכתוב  (לת) הס בשליחות החמאס
  • 17:54
  • 14.07.14

13 דווקא עבאס היה המנהיג היחיד באזור שאמר דברי טעם מנהיגות
  • 17:56
  • 14.07.14

כמדומני שהוא אמר שהקורבנות בעזה מתו לחינם. דברים כאלו מפוכחים לא נאמרו כאן על ידי מנהיג בשני הצדדים כבר הרבה זמן.

14 זה לא "על אף", זה "בגלל". ל.
  • 17:58
  • 14.07.14

זה גורם להם להרגיש גברים. וזה בסדר גמור, בהנחה שהילדים שלהם יכולים לאכול רקטות, כי אם לא, הם ממש יזדקקו לעבודה ואוכל, ולישראל אין שום אינטרס לתת דברים כאלה כאשר החמאס בשלטון. ומכיוון שגם ממצרים הם יקבלו ***, ובממלכה ההאשמית מתים מפחד מהתחזקות השבט הערבי הזה, רצוי, לטובתם, שירגעו ומהר. כמו שנאמר, עם רקטות לא הולכים לקנות במכולת.

15 בשביל כבוד צריך לעבוד, ובשביל כבוד האדם צריך קודם כל להיות בנאדם תגובה
  • 18:11
  • 14.07.14

מי שיורה על אזרחים מאחרי גב של אזרחים הוא לא בנאדם, ומי שתומך בו - לא מגיע לו כבוד.

העזתים מזמן ירדו מהפסים - זה ברור. מוכרים לעצמם אשליות שה"התנגדות" תצליח לאיין את ישראל ולהקים פה את "פלסטין" במקומה.

עכשיו הם תומכים במי שקורא להם להקריב את ילדיהם על מזבח הפנטסיה הזו.

עמירה, עזה זה לא הכלא הגדול בעולם, זו המחלקה הסגורה הגדולה בעולם.

שאלוהים יעזור להם ויתן להם רפואה שלמה, כי את הקילקול הנפשי הזה אף רופא אנושי כבר לא יוכל לתקן.

16 הם לא אסירים אלא פושעי מלחמה אודי
  • 18:11
  • 14.07.14

שבצעו פשעים נגד האנושות, ובחלקם הניכר חזרו לעסוק בפשעים מסוג זה לאחר ששוחררו ולמרות שהתחייבו להימנע מכך
פושעי מלחמה מקומם מאחורי סורג ובריח, רצוי עד סוף ימיהם

17 את מדברת מתוך תחושת בטן (קלקול בטן) או אולי אבו-4
  • 18:20
  • 14.07.14

יש בידיך איזה סקר נסתר שאכן תומך בטענתך. לפי תחושת הבטן שלי הנחת העבודה הנוגעת להתחזקות חמאס בגדה מתבססת על תחושת בטן שלך. כאחד בעל קיבה רגיזה אני חושב שאני צודק.

18 לא נראה לי שאתם מבינים את הערבים לכל המגיבים
  • 18:32
  • 14.07.14

נראה לכם שאכפת להם כמה פרסי נובל וכסף ושמחה יש ליהודים? כל מה שהם רוצים זה זה שיהיה ליהודים רע. אפילו אם זה אומר שלהם יהיה רע עוד יותר, זה לא משנה, העיקר לדפוק את היהודים. גם אם הם ימותו כולם וישאר תינוק אחד שילחץ על הכפתורים וישגר טילים כשהוא יגדל הוא יגיד שהוא ניצח את ישראל. ככה זה.

19 אז אם המסקנה שלהם עקומה כל כך שלא יבואו בטענות וגם את לא על שהם שמים  (לת) נפשם בכפם ומתפוצצים כמו ג'וקים
  • 18:35
  • 14.07.14

20 חמאס הוא כמו גרושה שמסרבת ליצור חיים חדשים לאחר שהאקס שלה זרק אותה שוטר
  • 18:37
  • 14.07.14

חמאס הוא כמו אישה גרושה שמסרבת ליצור לה חיים חדשים, לאחר שהאקס שלה זרק אותה, וההגדרה העצמית שלה עכשיו היא כולה בעשיית חיי האקס שלה לגיהינום: היא זורקת פצצות לתוך דירתו, מטילה טרור על בני משפחתו, ואפילו לאחר שהמשטרה כלאה אותה שלוש פעמים בצריף שלה, שום דבר לא עוזר. כל הכבוד העצמי שלה קשור בזה שהאקס שלה ישים לב אליה. היא לא יכולה לסבול שהוא מאושר, והיא לא. ומשום שהיא לא יכולה לעשות שום דבר פרודוקטיבי או שימושי, אף אחד לא יבחין בה,לא רק האקס שלה, אלא אם כן היא תעשה טרור. אז היא ממשיכה לעשות טרור, גם אם זה גורם להרס חייה-- עדיף לה שהאקס שלה ישים לב אליה והמשטרה תכלא אותה, מהתעלמות.
זה הסיפור הקלאסי של קין והבל: הבל הורג את קין (בגלל שהוא לא יכול להרוג את אלוהים), משום שהתעלמו ממנו, כי איכשהו הוא לא היה מספיק טוב. או לפחות לא טוב כמו הבל. למה? ככה אלוהים ברא אותו. שאל את אלוהים למה.
מה הפתרון? מה לעשות עם מישהו שאתה מתעלם בגלל שהוא כבר לא חלק מהחיים שלך, והוא מתעקש להיות חלק מהחיים שלך?
אם תחזיר אותו לחיים שלך, אותם הדברים יקראו, רק יותר גרוע . הפתרון היחיד הוא מובן מאליו. תעצור אותו/ה ותחזיק אותו/ה בחדר נעול עד שהיא תהיה זקנה מדי בשביל לעשות נזק-- משום שהיא לעולם לא תשתנה.
אותו הדבר עם החמאס. הם לעולם לא ישתנו. להתמודד עם זה.

21 כשדויד הכה בגוליית, גוליית מת. אם אינני טועה, כרגע הפלסטינים מתים. תיקון
  • 18:39
  • 14.07.14

איזה גוליית ואיזה עמאיית.

איזה מצב מנטלי מסוכסך עם עצמו יש ל"עם" הזה -
מנפחים את החזה עם "כבוד עצמי" כשעזה נחרבת - עקב העובדה שעשו עלינו "פוק"?

שמים את הילדים שלהם על גג של מחסן תחמושת בזמן הפצצה - באמת התגלמות הרוח האנושית בשיאה - מתגאים ב"גדולתם" אבל בו זמנית גועים בבכי ונהי על מר גורלם של אותם ילדים מתים עצמם. מתי הם עושים הצגות - כשהם צוחקים או כשהם בוכים? זה כבר לא ברור.

כשהפילו אתמול את קו המתח של עצמם - גם זו היתה סיבה למסיבה? איזה השג מדהים! אין על ההתנגדות. בטח גם על הרקטה שנפלה על חברון היתה שמחה וצהלה.

מעניין אם כשיצליחו להפיל רקטה דוך על כיפת הסלע נראה פלסטינים שליבם רחב מגאווה יוצאים במחולות.

פיגועי התאבדות תפורים על האינטיליגנטים האלו - אין עוד עם בעולם שמאמין שמוות זו הצלחה.

22 גם שנאתנו לחמאס מתחזקת. "שישתו את הים של עזה".  (לת) צביצ עוטף עזה
  • 18:41
  • 14.07.14

23 תכידי להם שלא כדאי להם ע
  • 19:16
  • 14.07.14

תראי מה 400 שנות רדיופת ומלחמה עשו לעם היהודי. רווחה? בריאות? חינוך? דמוקרטיה? נאדה. רק טנק ומטוס וכסף להתנחלויות ולצבא. ככה בדיוק יהיה עם הפלסטינים, רק יותר גרוע. הם יקבלו את המדינה שלהם בסוף, אבל אין להם עתיד . עם שכל סדר היום שלו מוכתב על חרבו- לא יהיה לו טוב אף פעם.

24 אם זה רצון העם הפלסטינאי- אז על מה הנהי והבכי?  (לת) כתבה אובייקטיבית??
  • 19:18
  • 14.07.14

25 זה אומר שכל תושבי עזה הם חמאסניקים וטורוריסטים אז למה את מגינה עליהם?  (לת) אם חאמס מתחזק
  • 19:23
  • 14.07.14

26 מעניין שרק הס הס מזהה תופעה זו. תעמולה? מלחמה פסיכולוגית?  (לת) אסי
  • 19:27
  • 14.07.14

27 מצוין , הוא יביא להם ולך פיתוח ושגשוג וחינוך ובריאות , תישארי שם !  (לת) לי טוב בגליל
  • 19:49
  • 14.07.14

28 ומי ששפך את אבו מאזן יחד עם המים היה ביבי שהרס את המשא ומתן ובעצם ורדה.
  • 19:50
  • 14.07.14

מעשהו זה שלח את אבו-מאזן לזרועות החמאס. אם השיחות היו נמשכות ונתניהו היה מסכים להקפאת הבנייה בשטחים הארורים - מעמדו של אבו מאזן היה מתחזק וחמאס היה נחלש ולא הופך לשותף לממשלתו. באותו הגיון עקמומי ישראל הקימה בשעתו את חמאס ברצועה מתוך כוונה להחליש את אשף. ישראל מוכיחה שוב ושוב שיש לה כוח אבל אין לה מוח.

  •   את חסרת שכל חווה
    • 00:18
    • 15.07.14

    תקשיבי גברת אם יש איזה ארגון שהמטרה שלו זה לסיים את הכיבוש..יענו להעיף מפה את היהודים,כי לפי דעתו זאת הארץ שלו..והדרך שבא הוא הולך זה דרך של פגיעה באזרחים ומסתתר תחת אזרחים..ויורה ללא הרף לכיוון ערים מיושבות עם בתי חולים וילדים וכו...אין כאן מקום להכנס לפוליטיקות פנים-ערביות..משהו רע ומסוכן לאזרחים..הורגים ומחסלים,גם עם זה יאחד נגדך כוחות...איך אמר אפרים קישון..סליחה שניצחנו...ואני מוסיף סליחה שאנחנו רוצים לחיות

  •   ב-5000 הרוגים וחרם בינלאומי המתנחלים ייכנעו ויצהר תפונה  (לת) הימור שלי
    • 02:04
    • 15.07.14

29 כתבה לא לרמתך עודד מ
  • 21:06
  • 14.07.14

דיברת עם שלושה אנשים וזה כבר כמעט כותרת ב"הארץ,.

30 את מדברת ממשאלות לבך ומאווייך עדי
  • 21:06
  • 14.07.14

אבל למרבה צערך, תקוותייך לא יתגשמו ומדינת ישראל תמשיך לשגשג ואותם חמאסניקים ימשיכו לדרדר את עמם במורד התהום.

31 לפי בקשתה של עמירה, נא להמשיך לחזק את החמאס  (לת) אורי
  • 21:32
  • 14.07.14

32 סבבה, אפשר לחזק אותו עוד קצת. את מחרחרת מלחמה בדיוק כמו הימין הקיצוני.  (לת) בססמאות ריקות מתוכן
  • 22:59
  • 14.07.14

33 למה בתוך הראש של עמירה הס החמאס תמיד ידו על העליונה?  (לת) ניר
  • 00:40
  • 15.07.14

34 מה שרואים מרמאללה הוא פשעי מלחמה נגד אזרחים: להם מריעה פראו הס מודרניסט
  • 00:47
  • 15.07.14

אבל, מצד שני, למה ניתן לצפות ממנה? בעיני המפלצת המוסרית הזו, אבנים ובקת״בים הם ״זכות וחובה״ ושחיטת תינוקות ״התנגדות לגיטימית״. טפו.

35 איזו שמחה לאיד, עמירה! סחתיין עלייך! "החמאס משקם את כבוד האדם"??? שרון
  • 00:53
  • 15.07.14

איזה קרדיט את נותנת לארגון רצחני שיורה לעבר אזרחים ללא הבחנה? (לפחות אנחנו מנסים ככל שניתן לא לפגוע באזרחים); לארגון שלוחמיו מסתתרים מתחת לחצאיות של נשיו ומאחורי העריסות של ילדיו כי הם מפחדים למות בקרב?

36 עמירה, כשהציבור מטומטם - הציבור משלם!  (לת) kob
  • 01:52
  • 15.07.14

37 אני מבולבל עמירע, החמאס התחזק - את מרוצה. נילס
  • 01:52
  • 15.07.14

לא זאת המשוואה ?
אז למה את נגד הלחימה?

38 זו לוחמה פסיכולוגית לטובת האויב מייק
  • 04:53
  • 15.07.14

תעמולה. לא עיתונות

39 במו פיך את טוענת שהם מביאים על עצמם את הצרה.אם הכבוד חשוב להם מחייהם  (לת) שלא יבואו בטענות אלא לעצמם.המנהיגים שלהם בזויים ונהנתנים בעוד העם סוגד למהלכים הלוחמניים שלא מניבים שום תוצאה והם לא מסוגלים לחדול מהדרך שהם בחרו להם.הרס ומוות במקום בניית חיים .מדובר בישות עלובה חסרת כל יכולות שגוזרת על עצמה כליה במו ידיה.הם לא מותירים לישראל ברירה אלא להרוס ולהרוג בהם בכל פעם מחדש.עלובי נפש שאינם ראויים לרחמים אפילו.
  • 05:18
  • 15.07.14

40 אם כך אז מגיע להם אולי הסבל הזה אחד שנמאס לו
  • 08:00
  • 15.07.14

כי המחשבה שהם מסתייגים מהדרך של חמאס ובכז חוטפים מעציבה. אבל אם הם ככ מרוצים מתאחדים ונהנים אז אולי צודקים המאוסים שמדברים על כתישה

41 צר לי עליך אחותי עמירה נעם
  • 09:07
  • 15.07.14

אני עוקב אחריך שנים ארוכות ותמיד הערכתי את אומץ ליבך ואת יושרתך העיתונאית, למרות שלרוב לא הסכמתי עם דעותיך.
אולם הכתבה הזו, לדעתי, היא נקודת שפל שלא האמנתי שאת מסוגלת להידרדר לשכמותה. ואנסה לנמק.
ראשית במישור העובדתי. חלפו הימים שאנשים נסמכו על העיתון או הטלוויזיה שלהם בלשון יחיד. יש היום תמהיל שכל צרכן ממוצע נחשף אליו, וממה שאני רואה בתמהיל שלי, הכולל את העיתונים והערוצים הישראלים כולם, וכמה עיתונים בעולם - מה שאת טוענת פשוט לא נכון. ליהפך. רוב העדויות מצביעות על סחף של הציבור הפלסטיני נגד החמאס.
שנית את טועה במישור המקצועי. ראיינת דובר אחד ועל סמך דבריו קבעת עמדה שהגדרת כנחרצת. זה לא רציני.
שלישית את טועה במישור האנושי. מה שהידיעה שלך אומרת במילים אחרות זה שתושבי פלסטין הם אידיוטים. תמורת ההנאה שגורמת להם יכולתו של החמאס לירות רקטות פרימיטביות על ישראל הם מוכנים להקריב את רכושם וחייהם. הפלסטינים שאני מכיר, לשמחתי הרבה יותר חכמים מזה.
רביעית את טועה במישור האידאולוגי. אם נניח שאין תוכן ממשי הידיעה הזו, הרי שמטרטה תעמולה, ונשאלת השאלה למה דווקא לטובת החמאס? האם החמאס מייצג את העניין הפלסטיני אופן צודק יותר? הרי לטובתם הם היית צריכה לקרוא להם להתנער מהחמאס.
וחמישית את טועה במישור במישור האישי שלך. כעיתונאית שזכתה בצדק בפרסים ותשבחות את משליכה הכל כדי לשרת את מטרות המלחמה של החמאס. המטרה המרכזית שלו היא ליצר מראית עין של כל יכול בלתי פגיע, ואת עוזרת לו לייצר את מצג השווא הזה.
אין שום הצדקה לשרשרת הכשלים הזו בידיעה הזו. על אף רצונך העז הכן והמוצדק להשפיע במשהו על מהלך העימות הזה כדי להמעיט בסבל הפלסטינים, הידיעה הגרועה הזו עושה לעניינך\עניינם שירות דב.

42 חמאס חזק, הפנסיות בטוחות  (לת) א' נגד בדרך אל הפנסיה
  • 15:46
  • 15.07.14

43 את חולת נפש מנותקת - העולם הערבי ובראשו מצרים, לועגים לחמאס רויטל
  • 20:56
  • 15.07.14

על הפחדנות של להתחבא מאחורי ילדים.
מה יש לך? כמה טיפשות ובורות

44 וכרגיל הפלסטינאים יסיקו את המסקנות הלא נכונות תקנו אותי אם אני טועה
  • 13:09
  • 20.07.14

ולא יפספסו הזדמנות לפספס הזדמנות. מילכוד 22 - ישראל מטילה מצור על עזה למנוע כניסת אמצעי לחימה, חמרי נפץ ומלט לבניית מנהרות. החמאס יוצר משבר (מסיבות כלכליות), זועק חמס, האזרחים סובלים (למעט משפחות המנהיגים הנמצאים בבונקרים או לומדים בכלל בחו"ל) ובתום המבצע יזרום שוב כסף להקלת מצוקת הפליטים (שהיא אמיתית כמובן). אלא מה, 90% מהכסף הזה יזרום היישר לכיסי החמאס, להתעצמות צבאית מחודשת לשיקום המנהרות ואולי קצת לחינוך (לאלימות נוספת בעתיד כמובן). הפליטים ישארו פליטים וישמשו פיונים במשחק המכור של המזרח התיכון.
אגב, האם מישהו תהה לאן נעלמה איראן? אותה איראן שהיתה פטרונית של החמאס וכל כך דאגה לפליטי עזה...? מאז שהחמאס הפסיק לעשות כרצונה בעניין סוריה הרי שהפליטים הפסיקו לעניין את האיראנים.
היחידים שבאמת מתעניינים בפליטים בעזה הם ארגוני השמאל באירופה ומי בעולם הערבי שבקוניונקטורה הפוליטית באותה נקודת זמן יש לו אינטרס פוליטי בכך.
אולי לשם שינוי בתום סבב האלימות הנוכחי ישכילו העזתים להעיף את מי שגורם להם כל כך הרבה נזק, לקחת את עתידם בידם, גם אם חלום 1948 ישאר חלום הרי שיש הרבה מה לעשות למען עתיד טוב יותר במסגרת המגבלות הקיימות. שנתיים של שקט והפסקת זרימת הנשק לרצועה תביא לתוצאות מפתיעות מצד ישראל (נמל ואולי גם נמל תעופה) ולפריחה כלכלית אמיתית. חלומות באספמיה כנראה...

פרוייקטים מיוחדים