מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

עשרות חפים מפשע נפגעו מהפעלת "נוהל חניבעל" באזור רפיח

הנוהל הופעל בזמן החיפושים אחר סגן גולדין. לפי דיווחים פלסטיניים, מדובר ביותר מ-130 בני אדם

צה"ל הפעיל "נוהל חניבעל" בזמן החיפושים אחר סגן הדר גולדין, שנפגע במהלך ההיתקלות ברפיח ביום שישי האחרון. כחלק מהנוהל, נורתה אש כבדה לכל האזור, ממנה נהרגו חפים מפשע רבים. קצין בכיר במטה הכללי אמר היום (ראשון) כי הוא אינו יודע מה עלה בגורלה של חוליית המחבלים שחטפה את גולדין, אך הוסיף כי "הופעלה אש רבה במרחב". בצה"ל הסבירו כי מטרת הירי הרב באזור היתה לחסום את כל דרכי הגישה אליו וממנו כדי שלא יהיה ניתן להעביר או להבריח אדם. עשרות פלסטינים נהרגו כתוצאה מתקיפות אלו, לפי דיווחים פלסטיניים, למעלה מ–130 בני אדם. גופות נוספות אותרו בימים שלאחר התקרית באזור. עוד דיווחו פלסטינים כי לאחר החטיפה, צה"ל...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה





הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא מרחמים על שונאינו  (לת) אור
  • 23:43
  • 03.08.14

02 צריך לשקול להפעיל את הנוהל הזה כשיורים רקטה בודדת אפילו. ציון
  • 23:45
  • 03.08.14

אם היו מפעילים כח אדיר על הרקטה הראשונה. היו נחסכים הרבה נזקים. גם לצד השני.

  •   מותר גם לפוצץ אוטובוס מלא יהודים אם יושב בו חייל?  (לת) לציון
    • 03:49
    • 04.08.14

  •   האם החייל יורה עלייך מהאוטובוס ? גיא
    • 05:25
    • 04.08.14

    יא חכמולוג

  •   כך נהגו ידידנו הנאצים בלידיצה. ברכות, הגענו למקומם.  (לת) דוד
    • 06:51
    • 04.08.14

  •   בלי תרוצים יש לפעול בכל הדרכים לסיים את הכיבוש שהופך את האזור למקום שמסוכן לחיות בו וגובה קרבנות דרך קבע  (לת) הכיבוש הוא שורש הרעה
    • 06:51
    • 04.08.14

  •   מספיק שהחיל ירה בעבר או שהוא תומך לחימה  (לת) לגיא החוכמולוג
    • 07:44
    • 04.08.14

  •   האם ירו ממאות הבתים של "פעילי חמאס" שצה"ל השמיד יחד עם משפחות שלמות בתוכם, שנמחקו כהרף עין? האם יורים ממכונית שצה"ל משמיד באמצע רחוב בעזה, יחד עם עוד חמישה עוברי אורח? גיל
    • 07:54
    • 04.08.14

    חיילים ישראלים באוטובוס זו "תשתית הצבא". אלו החיילים ששעתיים אחר כך מנחים מזל"טים להפציץ אזרחים בעזה.

  •   כך גם נוהגים האמריקנים באפגניסטן מילכוד 22.
    • 10:20
    • 04.08.14

    אה, בעצם הם עושים זאת גם כשהיריות הן יריות שמחה בחתונה. יש לנו עוד לאן להתקדם כדי להגיע לעולם המערבי.
    זה לא מוסרי לא להגן על אזרחינו.
    אם החמאס יידע שלא איכפת לנו מהרג אזרחים הוא יפסיק להסתתר מאחוריהם ואז גם ימותו פחות אזרחים.

    דרך אגב, הנאצים ממש לא ירו "אל מקורות האש" הם נקמו גם עשרות ק"מ מאזור בו בוצעה פעולה כנגדם. די לומר נאצים נאצים על כל דבר.

  •   מגיב 1 צודק. אם היינו הורגים 1500 איש על הרקטה הראשונה  (לת) זו גם היתה הרקטה האחרונה. שיגידו תודה שריחמנו עליהם. אמת.
    • 10:41
    • 04.08.14

  •   תו התקן המוסרי שהענקנו לעצמנו הולך ונשחק. אם כל מעשה הרג זוכה להצדקה אוטומטית,הרי שבאמת השתלבנו באזור וגרוע מכך.  (לת) טובה
    • 10:50
    • 04.08.14

  •   אולי תשנה את סיסמת הכיבוש. אחרי אוסלו יצאנו אזרחית מכל הערים  (לת) אמיר
    • 11:25
    • 04.08.14

  •   איפה סרטוני הטייסים שבחרו לא להפציץ הפעם?  (לת) רני
    • 11:37
    • 04.08.14

  •   למה אתה לא עובר לחיות בצד השני . יא מתהפך ???  (לת) חיימון
    • 11:43
    • 04.08.14

  •   לא, משום שאין הצדקה להרג החייל מלכתחילה עודד
    • 11:58
    • 04.08.14

    אין שקילות בין מחבל לחייל או חמאס לצבא של מדינה ריבונית

  •   שאלה נואלת ואנטישמית. למה לירות על חייל ויהודים?  (לת) שמעון
    • 12:38
    • 04.08.14

  •   לא ברור לי הצורך פה באתר לסנגר על החמאס איתן
    • 12:47
    • 04.08.14

    אנחנו הישראלים זוכים ליחס כזה מהצד השני?

  •   לציון האנלוגיה שלך לא רלוונטית בובי
    • 13:03
    • 04.08.14

    בכל המקרים שהתפוצצו אוטובוסים החמאס מעולם לא טען שהוא בא לפגוע ב"תשתית הצבא". החמאס בא לרצוח יהודים באשר הם יהודים נקודה, לא חשוב אם הם חיילים או נשים בהריון.
    חוסר היכולת שלך להבדיל בין רצח יהודים בכוונה תחילה באוטובוסים, ובין הרג אזרחים פלסטינים תוך כדי נסיון פגיעה במחבלים, עם כל הצער שבדבר (נראה לך שמישהו מהחמאס מצטער בכלל, הרי הם חוגגים את הרצח ומהללים אותו), מראה שהמוסר שלך מעוות.

  •   עוד טיפש המזדעק על "נאצים" בלי שום פרופורציות.  (לת) הנה שקית, תנשום לתוכה
    • 13:19
    • 04.08.14

  •   100 תינוקות בחדר - והיטלר קטן עמם - אני מפוצץ ומציל את העולם אבי אבי
    • 14:54
    • 04.08.14

    מ ס ק נ ה

    לא תמיד הרג אזרחים זה שלילי

  •   אין ספק, זהה בדיוק. גם הם הגיבו באש רק אחרי שחטפו להם חייל לאחר תחילת הפסקת האש מול היהודים שירו עליהם המוני רקטות. בדיוק אותו הדבר.  (לת) פסבדגים
    • 15:52
    • 04.08.14

  •   לא ברור לי למה "הארץ" צינזר תגובות שמאלניות טובות. כדי להשחיר את פני המדינה שיחשבו שכולנו כלבי דם?  (לת) יעקב
    • 16:34
    • 04.08.14

  •   הלו, פספסת שמונה שנים של חדשות. עזה חופשיה!!!  (לת) פסבדגים
    • 18:36
    • 04.08.14

  •   אפילו יותר המוניטרי - היה צריך להפסיק להם את החשמל והמיים מהיום הראשון. אחרי שלושה ימים של המתנה, הם היו נכנעים ללא ירי של כדור אחד מצידנו והמוני חיים היו נחסכים במחיר של חוסר נעימות של כמה ימים.  (לת) פסבדגים
    • 18:38
    • 04.08.14

  •   תגובה ראויה על נסיונם של היהודים סתם אחד
    • 00:30
    • 05.08.14

    לכבוש את גרמניה ולגרש ולהשמיד את תושביה

  •   אתה מתכוון ידידך הנאצים.  (לת) במלחמה כמו במלחמה
    • 06:45
    • 05.08.14

  •   או שאתה לא מודה בעובדות כי "הרג אזרחים פלסטינים תוך כדי נסיון פגיעה במחבלים" אחד
    • 15:25
    • 05.08.14

    זה שטויות במיץ. המדיניות של ישראל היא פגיעה באזרחים ולהקשות ולאמלל את חייהם כמה שאפשר כדי "להרתיע" אותם ואת החמאס באותה מידה. ישראל לא מבחינה בין אזרחים לאנשי חמאס חמושים במצור על עזה וגם לא בירי.
    במקרה הטוב: יורים להרוג מחבל כאשר יודעים שימותו 5-20 אזרחים ועושים את זה בכל מקרה. אפילו יותר גרוע ממתאבדים...

  •   חחח פספסת 60 שנה אחד
    • 15:27
    • 05.08.14

    חוץ מזה עזה לא חופשייה, לא משנה כמה תחזרו על זה.

  •   כן... או שפשוט הייתם מקבלים את היוזמה הערבית לשלום לפני 10 שנים אחד
    • 15:28
    • 05.08.14

    או עושים דבר דומה בעצמכם 30 שנה לפני., אבל למה להתפשר כאשר אפשר להמשיך לגזול אדמות ולחיות בכמה רמות מעל השאר?

  •   גם אם חותרים להסדר, בנתיים יש לתת מענה לחיות האדם האלו  (לת) שמאלני בדימוס
    • 23:19
    • 08.08.14

  •   צהל משיב אש, ואלו התוצאות, ככה זה במילחמה, זה אינו מביצע מישטרתי  (לת) שמאלני בדימוס
    • 23:21
    • 08.08.14

03 בקיצור, המטרה היתה לחסל את השבוי ושוביו.  (לת) אזרח
  • 23:46
  • 03.08.14

04 זה סופם של נבלים ממשהמוישה
  • 23:46
  • 03.08.14

משוואה פשוטה: אם לא הפרו הפסקת אש לא מתו 130 ערבים חפים מפשע.
לכלכו והפרו הפסקת אש מתו 130 ערבים חפים מפשע.
מ.ש.ל.

05 אז מה ? ל
  • 23:47
  • 03.08.14

כנראה שלא הייתה ברירה אחרת... כל הכבוד לצה״ל

  •   בדיוק כך. אם החלאות הערביות לא היו מפרים את הפסקת האש וחוטפים חייל, הנוהל לא היה מופעל. כל הכבוד לצה"ל!  (לת) ישראלי אמיתי
    • 11:25
    • 04.08.14

06 לא שאני משווה, אבל ככה נהגו הנאצים  (לת) היו מחסלים כפר שלם אם הפרטיזנים חיסלו להם חייל אחד
  • 23:48
  • 03.08.14

  •   הקשב, כסיל: הנאצים הרגו כדי לנקום ישראל - כדי לחסום
    • 00:21
    • 04.08.14

    בתקווה קלושה שאולי בכל זאת תבין

  •   כן, אבל זה לא מה שהקנה להם את מקומם בספרי ההסטוריה  (לת) דווקא כן השוות
    • 00:35
    • 04.08.14

  •   האידיוטיזם מתגבר לקראת חצות. תופעה ידועה. יש כדורים  (לת) תרפיסט
    • 00:40
    • 04.08.14

  •   יחי ההבדל צה"ל נלחם על זכותנו לחיות, הגרמנים נלחמו נגד זכותינו (וזכויות שאר העולם) לחיות  (לת) מישהו
    • 00:54
    • 04.08.14

  •   אכן, זה סיפורו של הכפר לידיצה אחרי מותו של היידר.  (לת) זוכר ולא שוכח
    • 00:56
    • 04.08.14

  •   עלק "לא שאני שווה" עומרי
    • 02:09
    • 04.08.14

    "לא שאני משווה" מתגובתך אפשר להבין כי זה היה מעשה לא בסדר?
    היה צריך לתת להם לחטוף אותו...

  •   ההשוואה שלך לא נכונה יבגני בוסקילה
    • 04:56
    • 04.08.14

    אין דין נקמה בדם קר יומיים לאחר המעשה כדין תגובה מידתית תוך כדי המעשה. וכן, אם נהרגים 150 אזרחי אוייב כתוצאה שיורית תוך כדי קרב, נשמע לי מאוד מידתי. בל נשכח שבשביל חייל יחיד הפלסטינים נקבו במחיר של יותר מאלף. ככה שזה היחס המידתי במקרה כזה.

  •   ואיזו ' נקמה ' או רדיפה ברצח 6 מילון יהודים? ליד הארץ
    • 07:51
    • 04.08.14

    אם השוואה למה לא לפיגועי מתאבדים מוסלמים השואפים להיות לא רק שהאיד אלא גם לזכות ב72 בתולות.

  •   הנאצים הובסו  (לת) 2511
    • 11:35
    • 04.08.14

  •   הנאצים רצחו אזרחים. כאן מדובר בחיילים. קפיש? טמבל רע לב.  (לת) מוני
    • 11:46
    • 04.08.14

  •   צה"ל לא הורג כדי לנקום? ש'
    • 15:31
    • 05.08.14

    אפילו בגדה עושים את זה! בעזה אחרי כלפעם שחייל מת היה גל של רצח אזרחים על ידי הפצצות "נקודתיות" של הצבא.
    תנסה להתגבר על שטיפת המוח ולחשוב באופן עצמאי....

07 במבחן התוצאה: צה''ל עמד ביעדיו. דמם של האזרחים על ידי המחבלים שברור היה להם כיצד יגיב הצבא (כמו צבא).  (לת) יניב
  • 23:50
  • 03.08.14

  •   לאזרחי עזה היו שתי ברירות:להתנגד או להסכים דרומי מתוסכל
    • 07:52
    • 04.08.14

    מי שהתנגד נורה ומי שהסים-שלא בוא בטרוניות.

  •   עמידה ביעדים היא מקצועיות טבח הוא פשע שיש להעניש עליו בחומרה  (לת) ליניב
    • 08:07
    • 04.08.14

  •   אז היה ברור להם שצהל יגיב בברבריות והרג אזרחים ולכן זה באשמתם? ש'
    • 15:34
    • 05.08.14

    צבא מוסרי? ארגון טרור. המצור עצמו הוא פעולת טרור של ישראל שאין לו מקרים דומים בהיסטוריה המודרנית... רק צריך להגיד תודה לישראל שאנשים שם לא מתים מרעב, איזה מוסריות! כאילו כל עוד זה לא ברמה של מחנה השמדה זה בסדר...
    מרחם עליכם

08 גם כן נוהל. תשאלו את גלעד שליט אם היה מעדיף את הנוהל הזה. אורי
  • 23:51
  • 03.08.14

יש סבירות שגולדין נהרג כתוצאה מכך.

  •   הלוואי שהיו מפעילים את נוהל חניבעל על גלעד שליט והיו חוסכים מאיתנו את השערוריה של שחרור אלפי רוצחים!  (לת) פלברות
    • 01:12
    • 04.08.14

  •   לא. מותו נקבע לפי ממצאים שאינם מאזור הירי המסיבי  (לת) אלא מתוך המנהרה
    • 01:14
    • 04.08.14

  •   גם אם גולדין מת לפני זה עצם הכוונה לרצוח אותו מזעזעת  (לת) לאורי
    • 03:22
    • 04.08.14

  •   עדיף ששליט לא יענה שמאלן רציונלי
    • 05:41
    • 04.08.14

    למה לשאול אותו? הבן אדם צריך להודות ולשתוק כל ימי חייו.
    עם כל הצער אינטרס של מדינה הוא מעל חיים של חייל זה או אחר, אחרי שטיפת מח ציבורית ראש ממשלה לחיץ (שמפתיע עכשיו לטובה) הוריד מדינה שלמה לבירכיים בעניין שליט

  •   מי אתה שתדבר על שליט? טל
    • 07:38
    • 04.08.14

    הוא לא איזה טרמפיסט שעלה על מכונית של פלסטינים מחברון. הוא היה חייל שמדינת ישראל שלחה. הוא נשבה חי, וחובתינו היתה להחזיר אותו אחרי שלא ראה אור יום 5 שנים.
    אם לשליט הייתה כיפה והיה חלק מהמעגל הדתי לאומי של בנט כולם היו רוקדים סביבו ומהללים אותו.

  •   לא מעניין מה חושב שליט. מעניין האינטרס הלאומי.  (לת) ליאור
    • 11:47
    • 04.08.14

  •   שליט נחקק בזכרון הלאומי כחייל הכי לוזר בתולדות צה״ל אריאל
    • 12:30
    • 04.08.14

    וכדאי שהמשפחה שלו תוריד פרופיל

  •   פרשת שליט לדראון עולם.  (לת) אמא
    • 12:48
    • 04.08.14

  •   אז למה ביבי רץ להתחבק איתו?  (לת) לאריאל
    • 13:18
    • 04.08.14

  •   משפחת שליט ותומכיה ביצעו אונס המוני בחוסן הלאומי הישראלי,עם השיחרור ההמוני של המוני מחבלים. סמי מפ"ת
    • 18:09
    • 04.08.14

    זה היה האקט הכי מטורף בתולדות הצבאות ועיסקות שיחרור או חילופי שבויים בעולם.
    לא דבר שמדינת ישראל צריכה להתגאות או להתנאות בו.

  •   אם שליט היה יודע מה החטיפה שלו גרמה למדינה, הוא היה מעדיף את זה.  (לת) אייל
    • 11:43
    • 05.08.14

  •   הוא אחד שנכנע ללא קרב  (לת) יהודי
    • 19:05
    • 07.08.14

09 אז? אז מה? כן אזרחים נרצחים זאת מלחמה... דוד
  • 23:55
  • 03.08.14

מ-ל-ח-מ-ה אתם מבינים את משמעות המילה? החמאס הפר את הפסקת האש ואזרחי עזה שילמו את המחיר... ככה זה במלחמות האזרחים משלמים את מחיר מדיניות הממשלה שלהם. וחמאס היא הממשלה של עזה. רצח אזרחים בניגוד לכל ההזיות שעוברות על האירופים ששחכו כנראה מה הבריטים והפולנים עשו לגרמנים לפני כמה עשרות שנים וכמה ערים גרמניות מחקו ב"הפצצות לא מידתיות בעליל"... זאת מלחמה ורצח אזרחים הוא חלק אינטגרלי ממנה. חמאס הוא לא פושע מלחמה כי יורה על ערי ישראל אלא כי מתחבא מאחורי אזרחיו שלו.

  •   עזוב אזרחים, אנחנו בוחרים להרוג לעצמנו חיילים! dra
    • 00:47
    • 04.08.14

    לא יעזור כלום. מוסר מעוות תמיד יגרור בסופו של יום החלטות מוסריות שפוגעות בעצמנו.

    בגלל גזענות מושרשת, החלטנו שחיים של חייל אחד שווים אלפי פלסטינים. בגלל הגזענות המטומטמת הזאת, אנחנו בחרנו שוב ושוב בטיפשות האין סופית שלנו לשחרר אלפי מחבלים, לפעמים בעד חייל בודד ולפעמים בעד חלקי גופות. בגלל הנורמה המטומטמת הזאת, הגענו למסקנה שחטיפת חייל עולה לנו יותר מאשר מותו של אותו חייל. בגלל המסקנה הנוראית הזאת, אנחנו בוחרים להרוג את החייל החטוף כנוהל ראשוני ואוטומטי, במקום לנסות להצילו. חולני משהו. מטומטם מי שמשרת בקרבי בצה״ל, אם ככה צה״ל מתיחס אל חייליו הטובים ביותר. בושה.

  •   כל האמור למעלה הינו בניגוד מוחלט לדיני המלחמה עליהם חתמה ישראל במלחמות אסור לפגוע באזרחים אלא למען מטרה צבאית נאותה ובאופן מידתי. אסור שאזרחים ישלמו את המחיר על מדיניות הממשלה, בדיוק להיפך. אסור "שיבכו 1,000 אמהות בעזה ולא אחת בישראל". הערים הגרמניות שהופצצו לא רלוונטיות כי אמנת ג'נבה הרביעית נחתמה אחרי מלחה"ע השניה וכלקח ישיר ממנה.
    • 00:58
    • 04.08.14

    אבל אם גורם בינלאומי ימצא שביצעו פשעי מלחמה דוד יאמר: מה???? השתגעתם???? אנחנו הכי מוסריים בעולם!!!!!

  •   וזו עיתונות. ע-י-ת-ו-נ-ו-ת.  (לת) יואב
    • 01:47
    • 04.08.14

  •   פגיעה מכוונת באזרחים היא בניגוד לחוק הבינ"ל, והחוק הזה אכן נחקק לאחר מלה"ע השנייה. אזוב שבקיר
    • 03:47
    • 04.08.14

    לא שזה צריך למנוע מישראל כל ירי לעבר עזה - אלא רק הקפדה יתרה לאן וכמה יורים - וכאן נראה שהגזימו לגמרי, מישהו שם ממש התפרע - אולי זה שאלוהיו איכזב אותו.

  •   האמנות האלו גובשו תחת ההבנה שמדובר בשני צבאות שמצייתים לחוק הזה יבגני בוסקילה
    • 04:52
    • 04.08.14

    אחרי מלחמת העולם השנייה לא חשבו על מציאות של ארגון טרור דתי מופרע שמקבל הנחיות ישירות מאלוהים. האמנות האלו נועדו ששני הצדדים יצייתו להן.

  •   נאטו שהפציץ אזרחים נוצרים ביוגוסלביה היה אחרי המלחמה  (לת) דרומי מתוסכל
    • 07:54
    • 04.08.14

  •   החמאס הוא צבא שחרור שאינו הורג את השבויים שלנו. הוא איננו ארגון טרור דתי מופרע שמקבל הנחיות ישירות מאלהים. התבלבלת עם מח"ט גולני וינטר? ומי אתה שתפרש אמנות בינלאומיות לפי הבנתך החולנית?  (לת) לבוסקילה
    • 07:58
    • 04.08.14

  •   שאלה אליך, מטוס נוסעים ממולכד מאיים לפגוע בעיר מיושבת - ליירט או לא? השואלת
    • 10:06
    • 04.08.14

    אני שואלת זאת בהנחה שמדובר על חפים מפשע משני הצדדים גם במטוס ובוודאי בעיר המאויימת .. האם ליירט את המטוס על נוסעיו או לספוג את האבדות במידה וניתן למטוס להתפוצץ על יושבי העיר..?
    הבאתי זאת כמשל לאותה דילמה, האם לתת לחמאס לירות טילים מבתי חולים בתי ספר ומסגדים הומה אדם חפים מפשע ולספוג כאן אבדות בחיי אדם או להשמיד את מקור הירי שעלול לפגוע בחפים מפשע ובלתי מעורבים.. ?
    את התשובה לשאלה אני משאיר לך. :)

  •   החמאס הוא "צבא שחרור" שמטווח את אזרחי ישראל 15 שנים. טל
    • 10:16
    • 04.08.14

    שלא לדבר על פיגועי ההתאבדות... לאנשים פה יש זכרון של נמלה, או שהם פשוט תומכים בטרור.

  •   פגיעה מכוונת באזרחים זה מה שהחמאס עושה לנו וגם לעזתים. .
    • 10:38
    • 04.08.14

    כבר 15 שנה הם יורים על שדרות, ועכשיו על כל הארץ.

    אצל האמריקאים יש חוק.
    מי שיוזם אלימות, אשם במוות של כל מי שנהרג במהלך הפעילות האלימה.

  •   לאזוב (הסתום) שבקיר דני
    • 13:07
    • 04.08.14

    האם ביגוסלביה בנות הברית לא הרגו מאות אזרחים חפים מפשע? האם במלחמת עירק הראשונה והשנייה ובאפגניסטן מדינות המערב לא הרגו עשרות אלפי חפים מפשע?
    עשה טובה על תגיב על דברים שאין לך מושג בהן.

  •   דיני מלחמה? ליסה
    • 13:34
    • 04.08.14

    אני מנסה להבין.
    החמאס...
    על מי הם משגרים את הרקטות? על הצבא?
    ולאיזה בתים הם פורצים כדי להרוג ילדים? לבתים של הצבא?
    ובתוך איזה אוטובוסים הם מתפוצצים? של הצבא?

    הם מכירים את הדיני מלחמה האלה שאתה מדבר עליהם כאן?

  •   70 לייקים????היה כל כך קשה לתושבי סג'עיה להתפנות מביתם לכיוון הים לכמה ימים? גדי
    • 14:47
    • 04.08.14

    הם בחרו להשאר כדי לסייע למאמץ המלחמתי של החמאס ובכך הנמיטו אסון על משפחתם,עם כל הכאב על ילדים הרוגים הצבא לא היה יכול לבחור להמנע מפעולה במקום שיש אזרחים.

  •   הפולנים?? דוד התבלבלת משהו..  (לת) פאט גארט
    • 15:02
    • 04.08.14

10 מאמר " בצהל יודעים שחפים מפשע נפגעו אלי למה עזבתנו
  • 00:01
  • 04.08.14

הטרוף שולט

11 ומה עם ה 1600 הרוגים? לא המתכוון? עינת
  • 00:05
  • 04.08.14

וממשיכים עם שטיפת המוח שאנו הצבא הכי מוסרי

12 If you can't do the time, don't do the crime  (לת) Giuliani
  • 00:06
  • 04.08.14

13 למה זה מעניין מהאוייבים שמתו?? אבי
  • 00:08
  • 04.08.14

למי איכפת??? תגידו אם זה היה הפוך, הייתים עוד בחיים???

14 היה צריך לשלוח את חניבעל הקטר שייעשה אותם על האש ויאכל אותם עם פפריקה הקטר
  • 00:17
  • 04.08.14

הפצצות מהאוויר Is so 80's

15 פתגם של אהוביכם הערבים אומר: "שתבכינה 1000 אמהות אחרות ולא האמא שלי"  (לת) ומי טוב לכם מהערבים?
  • 00:19
  • 04.08.14

16 מטרת המאמר סירוס הצבא הישראלי כך שהטרור משה
  • 00:21
  • 04.08.14

ינצח אותנו

17 אין ערך לחיים של בני אדם עצוב מאוד אזרח
  • 00:21
  • 04.08.14

אין ערך לחיים של בני אדם עצוב מאוד

18 הארץ ממשיך לחרחר נגד ישראל, נשאר לתרגם לאנגלית  (לת) הארץ עיתון אנטי ישראלי
  • 00:31
  • 04.08.14

19 היה צריך להיותר משוגעים. 1000 הרוגים מר הגיון
  • 00:36
  • 04.08.14

ואז לא היו מעזים לחזור על זה

20 במלחמה כמו במלחמה. בדיוק בגלל זה, מלחמות הן דבר איום ונורא שעדיף  (לת) להימנע ממנו במידת האפשר.
  • 00:41
  • 04.08.14

21 צה״ל הצבא ההומניטרי היחיד בעולם !!!!!  (לת) חנן
  • 00:56
  • 04.08.14

22 פשוט ירדו מהפסים אבדו כל רסן. חייבים לחקור את מה שקורה, כל יום יש יותר ראובן
  • 00:59
  • 04.08.14

הרוגים ופגיעות בחפים מפשע.

23 רק 130? היו צריכים להוריד לפחות 13000 על החטיפה.  (לת) מיצפטל
  • 01:08
  • 04.08.14

24 איך החליטו בוודאות שגולדין נהרג? לפי הממצאים שנמצאו במהרה? אז למה חיכו עדיין הסיפור לא ברור
  • 01:13
  • 04.08.14

למה חיכו יומיים, ובינתיים הרגו ופצעו רבים כל כך באזור, ובסוף החליטו על פי מה שמצאו כבר בהתחלה, כלומר בבוקר יום ו'? מה הסיפור האמיתי פה?

  •   גם אני לא הבנתי את זה נועה
    • 07:00
    • 04.08.14

    אם מצאו במנהרה פריטים שהוכיחו שהוא מת (וככל הנראה במנהרה כי לא הוכרז שמקום קבורתו לא נודע), למה מחקו חצי רפיח? נכון שאנחנו במלחמה (סליחה, סליחה. מבצע) אבל זה עוול נוראי.

  •   עכשיו כבר הבנתי - זה היה וידוא הריגה. שלא ישרוד חו"ח.  (לת) פשוט מאוד
    • 10:27
    • 04.08.14

  •   בדיקות דנ"א לוקחות זמן מסביר מזדמן
    • 11:46
    • 04.08.14

    ברגע שהכריזו על נוהל חניבעל הצבא התחיל לירות בשצף קצף כדי למנוע הברחת החטוף מהאזור. בו בזמן כמה חיילים מצאו ממצאים במנהרה, ואלה נשלחו לבדיקות, שלוקחות הרבה שעות. אתה לא יכול להגיד לצבא לחכות עם הירי כי אולי הממצאים יראו שהנחטף נהרג. שני הדברים קורים סימולטנית, אין דרך אחרת.

  •   כבר הבנתי. זה היה וידוא הריגה. מוודאים שהפצוע לא ישרוד  (לת) זה כנראה הסיפור
    • 11:57
    • 04.08.14

  •   כנראה שהחמאס מצאו את הגופה לא ידוע איפה והחזירו אותה תמורת התקפלות צה"ל  (לת) לנועה
    • 12:41
    • 04.08.14

25 אויש כמה שנהניתי עופר וינטר
  • 01:13
  • 04.08.14

ככוהן הדת הראשי בגזרה שמחתי להורות על השמדת העמלקים. אה, קיבלתי גם דש ממורי ורבותי בדאע"ש (-;

  •   תתביש לך לדבר ככה על אדם יקר שמסכן את חייו על מנת שאתה והחברים שלך תוכלו לרקוד על משאית במצעד הגאווה ,שמאל מחלת נפש.  (לת) רון
    • 08:15
    • 04.08.14

26 חשוב מאוד לגבות מהאויב מחיר כבד ש.דובי
  • 01:20
  • 04.08.14

על כל חייל, ולא משנה איך תקראו לזה.

  •   מצטער, האויב הוא אתה. מי שרוצה לבצע פשעים נגד האנושות הוא אויב האנושות. נקודה.  (לת) לש.דובי
    • 08:00
    • 04.08.14

  •   ומי היא אותה אנושות? טל
    • 10:09
    • 04.08.14

    זאת שעומדת דומם בשעה שארגוני טרור רצחניים שוטפים את המזרח התיכון? או שאולי גם זאת תעמולה ציונית? מה שקרה בטולוז, זה טבח. מה שקורה כאן זאת מלחמה. חמאס שולט ברצועה והוא האחראי לחיי אזרחיו, לא אנחנו.

  •   רק אחרי אלפי סרוגים מתים ועשרות אלפי נכים הרבנים ידרשו נסיגה  (לת) בדיוק
    • 15:33
    • 04.08.14

27 בעיתון הארץ מעדיפים חייל חטוף אזרח
  • 01:26
  • 04.08.14

צה"ל הגיב כמו חיה פצועה כי לחטוף לנו חייל זה מכה מתחת לחגורה.

  •   מה אתה מבין בענייני צבא פחדן עלוב? למשפחות הרבות שילדיהן רוסקו יש עכשיו זכות לבוא אליך הביתה ולהתחשבן איתך.  (לת) לאזרח שלא שירת
    • 08:03
    • 04.08.14

  •   אני מזמין את המשפחות להתחשבן איתי. בוא נראה את גבורתם של הפחדנים הערבים.  (לת) לפחדן מ 08:03
    • 10:35
    • 04.08.14

  •   לכל התלונות יש לפנות לחמאס לבי"ח שיפא- למעשה ההרוגים הערבים הם שהידים  (לת) אז מילאנו רצונם אין שום בעיה כאן
    • 10:37
    • 04.08.14

  •   לשבות חייל זו מכה מתחת לחגורה? אתה רוצה לבכות גם על זה שיורים על החיילים התמימים שלנו בשעה שהם פולשים לעזה?  (לת) גיל
    • 11:52
    • 04.08.14

28 129 פלסטינים + 1 מתו מהפעלת הנוהל הצה״לי  (לת) העיקר שלא נצטרך לעשות עסקת חילופי שבויים
  • 01:27
  • 04.08.14

29 קודם נחטף על ידי החמאס אחר כך נהרג  (לת) בנוהל חניבעל
  • 01:29
  • 04.08.14

30 בהנתן שהקצין מת בנוהל חניבעל Ecetero censo carthaginem es delendam
  • 01:37
  • 04.08.14

אז יש חייל אחד של צה״ל, שהוא היה זה שירה בו ולא בשוגג את הירייה האחת שנטלה את חייו.

31 בקיצור טווח.  (לת) תפוחיהו
  • 02:14
  • 04.08.14

32 שיא הטפשות אדם
  • 02:46
  • 04.08.14

לפחות היה חי והיה סיכויי שיוחזר חי איזה טפשות

33 מאמר שהוא מלאכת העיוות עמית
  • 02:58
  • 04.08.14

הכתב מחבר אמירה ישראלית מסויגת בדבר זה שידוע שגם נהרגו אזרחים, ומחבר אותה לדיווחים הפלסטינים כאילו תקפו בכוונה אמבולנסים ואזרחים. הקישור הזה הוא כולו של הכתב. נוהל חניבאל מורה להפעיל כוח אש גדול כדי לבודד את אזור החטיפה, אך שאר הנהלים של צה״ל לגבי איך מפעילים אש לא סרים מפניו.

34 בשביל להחזיר את גלעד שליט שילמנו 1,000 מחבלים יוסע
  • 02:58
  • 04.08.14

מה הבעיה עם 130?

35 כך נוהגת מדינה שירדה מהפסים.  (לת) חבל
  • 03:01
  • 04.08.14

36 סגן איתן  (לת) שמור על עצמך גיבור
  • 03:23
  • 04.08.14

37 שיבין כל פלשתינאי שלא שווה לחטוף חייל ,  (לת) סוף סוף גאווה גדולה תגובה מוחצת. צהל
  • 03:47
  • 04.08.14

38 בלתי מידתי בעליל נמר וורוד
  • 04:28
  • 04.08.14

ירי ארטילרי לתוך איזור מיושב, אל אוכלוסיה בלתי מופללת, רק כי אולי יועבר שבוי (חייל, כן??!) זו תגובה היסטרית. אגב, הסיכוי הגדול היה שהשבוי יועבר במנהרה, כך שלבד מהרג אזרחים, יצירת שונאים נוספים, והרס כללי, לא היתה תכלית. השערה: יתכן שאלוהי צבאות, זה שנעלב כי ניאצוהו, היה מעורב מידי, והשפיע על כושר החשיבה ועל טיב המוסר של המפקד???

39 70 אחוז מתושבי עזה הם מתחת לגיל 18, אז מתו כמה במלחמה מה זה מעניין?  (לת) אבי צנעני
  • 05:46
  • 04.08.14

40 גנץ פושע מלחמה זאב
  • 05:59
  • 04.08.14

למה הארץ אינו קורא להעמיד את שרי המלחמה לדין על הפרת החוק הבין לאומי והפצצת בתי ספר? הרמטכל ופקודיו, עושי בדרם של הפוליטיקאים תאבי הרייטינג המחפשים לרצות את בוחריהם ויתר שרי קבינט המלחמה אחראים באופן אישי על רצח ילדים שמתו בשנתם עת התחבאו בבתי ספר של אונרא. חוסר הכיסוי במדיה הישראלית של עשרות הילדים שמתו, גופותיהם עדיין מוחזקות במקררי גלידה באין מקום אחר בבתי החולים הוא שערוריה וכתם על ישראל, העיתונות חסרת עמוד השדרה ומעל לכל על מקבלי ההחלטות ומוציאיהן לפועל. בושה איך איבדנו צלם אנוש.

41 סגן איתן הפר פקודות, והוא אידיוט. חוסר המששמעת בצה"ל מעיד על חוסר מקצו יורם
  • 06:41
  • 04.08.14

מקצועיות.

42 מבצע מיותר להקרבת קורבנות אדם  (לת) להנאת סרוגיים מצויצים ויהווה צבאות אלילי
  • 06:45
  • 04.08.14

  •   להנאת סרוגיים מצויצים ויהווה צבאות אלילי... GREEN
    • 17:04
    • 04.08.14

    מקורות נוספים לשיפור תגובתך אתה יכול למצוא ב"פרוטוקולים של זקני ציון" ובאמנת החמאס .

43 השם צבאות נתן בידינו להוריש את חיילינו  (לת) ולרקד על דמים. העיקר הדמים. קדשת הרב.
  • 06:47
  • 04.08.14

44 צה"ל הוא ארגון טרור רצחני שרוצח ילדים, נשים ומכל הבא ליד. עובדה. נאו
  • 06:48
  • 04.08.14

אפילו צה"ל מודה שהוא יורה ללא אבחנה על אזורים מאוכלסים בצפיפות. מאות ילדים משוסעים לגזרים, מאות משפחות מרוסקות, מאות חפים מפשע שנהרגו הם עבודה של ארגון טרור לכל דבר ועניין.ומי אחראי ? ממשלת הטרור הישראלית.

45 בואו ננסה להבין מה קורה כאן טוני
  • 06:49
  • 04.08.14

הורגים 130 בני אדם לא כדי להציל ישראלי או כדי לנקום את מותו אלא במטרה אחת ויחידה - למנוע אי נעימות מהשלטון. בכל מלחמה יש שבויים. שבוי זה לא ארוע אסטרטגי. שבויים יושבים כלואים עד תום ההתכתשות ואז מחליפים אותם. אבל ישראל לא מדמיינת בכלל את תום ההתכתשות ומנהיגי ישראל אינם מסוגלים לעמוד בלחץ התקשורת והקהל לשחרר שבויים ועל כן, כדי לחסוך להם אי נעימות, קיים נוהל חניבעל. זה לא רק הצבא המוסרי בעולם, זה הצבא החכם בעולם.

  •   שבויים אלו אנשים שנהנים מחסות אמנות מלחמה וביקורי הצלב האדום. חמאס לא שובה, חמאס חוטף על מנת לסחוט.  (לת) גם לכתבת, עאלק שבוי
    • 09:39
    • 04.08.14

  •   בדיוק כך. הורגים את כולם בכדי להקל על הפוליטיקאים. מרב
    • 10:24
    • 04.08.14

    הורים יקרים, מי ששולח את ילדיו לצבא הוא הורה חסר אחראיות. הצבא יפגע בו בכדי שביבי לא יצטרך להתמודד עם החלטות קשות.

  •   תגובה חשובה מאד! לגזור ולשמור!  (לת) לטוני
    • 12:50
    • 04.08.14

46 אמא, אל תשלחי את בנך לצהל. הצבא יחסל אותו במכוון. נעמה
  • 06:50
  • 04.08.14

ואחר כך יבואו אלפים ללוויה שלו ויספרו איזה גיבור הוא היה.

47 הארץ שכח שהוא נמצא במזרח התיכון מאיר
  • 06:51
  • 04.08.14

בסוריה בעירק באפגניסטן בלוב באיראן ראיתם במהלך עשרות השנים דוגמאות של זילות חיי אדם רצח המוני אזרחים תמימים הם מעשים של יום יום כי לשלטון המרכזי לא באמת איכפת מהמוני העם ומה קורה בעזה ? אותו דבר עם החמאס כשאתה נלחם במישהו תדע מה ערכי המוסר שלו לבנות צבא מוגן מתחת לאזרחים מסכנים זה מוסרי? כל כוונתם היא שייפגעו כמה שיותר אזרחים כי הם למדו שהמערב מתרגש מאוד מזה אותו מערב שאגב לא איכפת לו מהטבח של מאות אלפים בסוריה ובעירק ולא עושה כלום כדי לעצור את זה (למעט נשק כימי כלומר מותר לשחוט אזרחים רק לא בגז) ומה רוצים מישראל? שילוב של אנטישמיות עתיקה שעדיין קיימת באירופה עם המוסלמים הרבים שהיגרו לאירופה ומפיצים את השקרים עלינו שכל מטרתנו היא לרצוח אזרחים תמימים . מתעלמים מהטילים מהפצמרים מהמנהרות מהפיגועים שהחמאס עושה כאילו כלום הם רוצים לנטרל את יכולת התגובה שלנו ולהפוך אותנו ליותר ויותר פגיעים .

48 אם זה לא טבח אז מה זה טבח? אורי
  • 06:59
  • 04.08.14

פשע מלחמה.

49 זה נורא  (לת) הארץ - העיתון היחיד שקורא לילד בשמו
  • 07:14
  • 04.08.14

50 מוות יביא לעוד מוות. רק בפנטזיה הישראלית הוא מביא לשקט.  (לת) רמי
  • 07:15
  • 04.08.14

51 זהו פשע מלחמה. ונוהל חניבעל מיותר מואד'יב
  • 07:35
  • 04.08.14

נוהל חניבעל הינו מיותר ו אינו מוסרי. במקרה של חטיפה יש להימנע מפגיעה בחייל החטוף. כאשר בעסקת שחרור שבויים העיקרון היחיד הוא שבוי 1 תמורת שבוי/אסיר 1. כך ימנע הנזק האסטרטגי במקרה של חטיפה והנזק המוסרי כלפי חייל חטוף ולא יערכו פשעי מלחמה נוראיים בחסות תגובה היסטרית ובלתי מוסרית.

  •   דבר עם החמאס הם יוכלו ללמד אותך פרק שלם בפשעי מלחמה ועזוב אותנו  (לת) חמאס משתמש בילדים כמגן אנושי
    • 10:43
    • 04.08.14

52 זו לא הפעם הראשונה בה מופעל נוהל זה. אך הקטלניות שלו..... רונן
  • 07:43
  • 04.08.14

כבר ב1982 הופעל נוהל זה כאשר גדוד שריון נקלע למארב בבקע.
באירוע ההוא הופעלה כל הארטילריה של צה"ל , היקף ירי שמעולם לא הופעל באזורנו.
ההבדל הוא שפה מדובר ביישוב ולא בשטח פתוח.

53 עמישראל אוהב את חייליו. אב
  • 07:44
  • 04.08.14

מתים. אבל תמיד תמיד מקפידים לבוא להלוויות.

54 "תדע כל אם עבריה שהפקידה גורל חיי בניה לידי המפקדים הראויים לכך" ב.ג. המוסר
  • 08:09
  • 04.08.14

"תדע כל אם עבריה שהפקידה גורל חיי בניה לידי המפקדים הראויים לכך." ~ מתוך נאום בן גוריון בכנס סגל פיקוד כללי, הקריה, 2 ביולי 1963

55 זבש"ם eli
  • 08:13
  • 04.08.14

בחרתם חמאס קיבלתם שטרונגול.

56 נוהל חניבל - חיילי צהל: "פעלנו רק לפי הפקודות" ומה עם דגל שחור מתנוסס ציניקן
  • 08:15
  • 04.08.14

יש להביא לפתחו של בית המשפט העליון את נושא נוהל חניבל כאשר הצבא המוסרי ביותר בעולם משתמש בו להרג סיטונאי של אזרחים

57 עוד פשע מלחמה של הצבא המוסרי בעולם והאומה הצדקנית ביקום  (לת) ירון
  • 08:15
  • 04.08.14

58 רצח המוני בסגנון הרצח בכפר קאסם, קיביה, כאנה בלבנון..  (לת) ציניקן
  • 08:18
  • 04.08.14

  •   לא יתכן דוד
    • 09:52
    • 04.08.14

    לא יתכן שאתה חי במדינה כזו-ראוי שתשקול לחיות במקום מוסרי יותר כמו ...מה שתרצה. את המאבק על דמותנו ננהל היטב בלעדיך.

  •   הפלשתינאים מקדשים את המוות, אנחנו רק יד האלוהים  (לת) אוהב אדם, שונא מחבלים
    • 10:32
    • 04.08.14

  •   ואם הערבים ימשיכו לנסות לרצוח את ילדינו, בפעמים הבאות אנחנו נשמיד אותם במאות אלפים, ולאחר מכן גם במיליונים. אז תן להם צלצול וייעץ להם להרגיע מהר.  (לת) הם עוד יתגעגעו להפצצות חלשלושיות כאלה
    • 12:49
    • 04.08.14

59 זו גבורה מהמעלה הגבוהה ביותר של אלה שרדפו במנהרה ופשע מלחמה מצד המפציצים  (לת) שאול
  • 08:19
  • 04.08.14

60 ערב טוב רפיח, אז היה שווה לנסות לחטוף חייל או לא?  (לת) מוסר השכל
  • 08:20
  • 04.08.14

  •   ערב טוב בית שמש אז היה שווה לשרוף ילד ערבי? מה פתאום,אצלנו זה רק הטרוריסטים אשמים לא כל העיר והחממה בה גידלו אותם.לכן הבית של ההורים שלהם ישאר שלם וכך גם הגן של גאולה עמיר.אצלנו יש טרוריסטים ויש הורים ושכנים שלא מעורבים.אז מה אם מצאו בחצר של גאולה כל מיני דברים שיגעל ואחיו הרכיבו..זה לא דומה לרקטות שהכריחו אישה אומללה לשים במחסן בבית שלה ..כי גאולה אישה חופשיה שטפטפה את הרעל לילדים שלה ותמכה בהם גם לאחר הרצח. אבל אצלנו השלטונות לא נגעו בה כפי שלא יגעו במשפחות ובישיבות של שורפי הילד הערבי.  (לת) צוק איתן יתפוצץ לנו בפרצוף בצורה של אלפי מחבלים שצה"ל הרג את ההורים ואת האחרים שלהם והם ינקמו ובדרך גם יקבלו כסף לאוכל מהחמאס.
    • 10:07
    • 04.08.14

61 חבל שצה"ל הפסיק ולא גמר עם כל רפיח  (לת) איזה אחד
  • 09:26
  • 04.08.14

62 כלומר צה"ל הרג את החטוף?  (לת) ט.
  • 09:28
  • 04.08.14

63 צהל עשה ועושה עבודת קודש, כל המתלהמים ואלו שמשמיצים את צהל , סתמו כבר  (לת) אלי
  • 09:48
  • 04.08.14

64 שאלה שאשמח אם מישהו כאן יכולה לענות לי - תודה. כנסו בבקשה! אילנה
  • 09:51
  • 04.08.14

אני שואלת זאת לאור המצב בהריגת חפים מפשע בעזה ומאידך הדילמה !
אביא כאן משל דומה : מה היה קורה אילו מטוס ממולכד מלא בנוסעים חפים מפשע מאיים להתפוצץ בעיר גדולה כניו יורק,? כיצד יהיה ניתן להתמודד במצב כזה? מצד אחד מטוס עם נוסעים חפים מפשע שאין להם כל קשר למקרה ומצד שני המטוס מהווה איום על עיר כניו יורק = האם ליירט את המטוס או לתת לו להתפוצץ על יושבי העיר..??
זאת בדיוק אותה דילמה כשחמאס יורה מבתי חולים בתי ספר ומסגדים הומה אדם חפים מפשע - האם לתת לחמאס לירות טילים לעבר ישראל מאותם מקומות מאוכלסים ולספוג גם אם יעלה לנו בחיי אדם או להשיב אש במלוא העוצמה לעבר מקור הירי בידיעה שיהיו קורבנות חפים מפשע..?
אשמח אם משהו יכול לענות לי על זה, תודה מראש

65 זה הכיף שלהם, טרור זה התחביב שלהם כמו דן
  • 09:55
  • 04.08.14

צבעונים להןלנדים

66 כולנו חפים מפשע וצהל עבד נכון  (לת) עודד
  • 10:18
  • 04.08.14

67 כשמנסרים עצים עפים כמה שבאבים משה
  • 10:19
  • 04.08.14

לא נורא.

68 כל הכבוד לנותן ההוראה. שילמדו מה יהיה גורלם אם יחטפו חייל. נבלות!!  (לת) כל הכבוד לצה"ל- רוצים שידור חוזר
  • 10:19
  • 04.08.14

69 אז מה את מציעה גילוש ? לזרוק עליהם סוכריות דביקות שיקשו עליהם לרוץ ?  (לת) אבי.ש
  • 10:20
  • 04.08.14

70 ההוראה תקינה. מאושר מבחינה משפטית ואני עורכת דין בכירה.  (לת) עם טרור נוהגים באגרוף ברזל
  • 10:20
  • 04.08.14

71 מאמר מסולף. הזיה של עיתונאי כושל. אין ולא היה טבח. ירו על כוחותינו אש  (לת) למה אתם משקרים "הארץ"? חמאס אתם
  • 10:21
  • 04.08.14

72 למה אתם לא באים בטענות לאסד? שקרנים ונוכלים. אם לו מותר לנו מותר כפל  (לת) הארץ- עיתון בעל מוסר כפול ושקרי
  • 10:25
  • 04.08.14

73 צה"ל הצבא המוסרי שיש. פוטין לא היה משאיר זבוב מעזה. אסד היה שוחט יותר.  (לת) לצה"ל מגיע ציון לשבח על איפוק
  • 10:25
  • 04.08.14

74 מבחינה משפטית, הצבא פעל כיאות. אין שום פסול בפעולותיו. תמשיכו לנבוח  (לת) להעמיד את החמאס לדין בינ"ל
  • 10:26
  • 04.08.14

75 כל הכבוד לצה"ל. חבל שלא היו 1500 הרוגים ברפיח אז היו נכנעים על 4.  (לת) ליאורה בורשטיין רמת אביב ג'
  • 10:27
  • 04.08.14

76 חיסול בן לאדן, לבוש בפיג'מה בביתו לעיני בני משפחתו, בפקודת אובמה אילן
  • 10:28
  • 04.08.14

עשר שנים לאחר 11/9/2001, היה "חוקי"? הפצצת הירושימה, נגאסקי, דרזדן, המבורג וכו' וכו' ע"י מדינות דמוקרטיות היו "חוקיות"? ישראל מדינה קטנה, החוששת מאיומי בידוד בינלאומי, ורק משום כך מתייחסים אליה אחרת, למרות שצה"ל צבא מוסרי. בשעת לחימה תמיד היו ויהיו דברים בלתי מתוכננים - אבל מכאן ועד להעמדת ישראלים לדין?

77 ירי הטילים לישראל היה נפסק מזמן אם מערכת אוטומטית היה משמיד קילומטר מנ @ בנצי - א @
  • 10:38
  • 04.08.14

מנקודת יציאת טיל לכיוון ישראל

78 שידעו כל המוג׳הדין בעולם - ישראל אכזרית לטו-אטראידס ה-2
  • 10:47
  • 04.08.14

מי שירים את ראשו אל מול מכונת המלחמה הציונית יאבד את ראשו ועוד 200 איש נוספים ימותו באופן אקראי. עם ישראל היושב בציון לא יוותר לעולם על ארצו גם אם יאלץ לטבוח באלפי חפים מפשע כדי לשרוד

79 אני מחסל מאות ביום והארץ לא כותב עלי כלום נמאס כבר מהאפליה ב. אסד
  • 10:53
  • 04.08.14

אני מתאמץ רוצח אלפים כבר שנתיים חיילי אונסים ילדות וכלום גדעון לא אומר כלום מה קורה פה?

80 לא מספיק כנראה אמא
  • 10:59
  • 04.08.14

ואני דוקא מהשמאל רק משומה איכפת לי יותר מבני עמי

81 עצה לשוקן, חסל את המוסף הפוליטי ויש לך עיתון מושלם.  (לת) דוד
  • 10:59
  • 04.08.14

82 אז מה מיוחד בזה דב
  • 11:07
  • 04.08.14

אם יש להם טענות שיפנו אותם למנהיגים שלהם המתחבאים במנהרות כמו עכברושים. תראואת אסמעיל הניה השמין כמו חזיר ונתקע במנהרות ללא אפשרות להיחלץ משם

83 עם ישראל חי וחייה לנצח יוסקה
  • 11:12
  • 04.08.14

גילי כהן מי שרוצח את הוריו שלא יבכה שהוא יתום לא נמאס לכם מעצמכם כבר מה נעשה מכם כבר בשביל למכור עיתונים נהיתם אוהבי חמאס ארגון טרור איסלמי קיצוני שלא נותן לנו ולא לאזרחיו לחיות בשלום

84 מי שהפר תהפסקת אש - הוא אחראי- החמאס  (לת) חיים
  • 11:17
  • 04.08.14

85 פעם הבאה שיחשבו לפני שחוטפים. יופי של הרתעה!  (לת) אמיר
  • 11:24
  • 04.08.14

86 שמישהו יסביר לי - בבקשה! אמיר
  • 11:27
  • 04.08.14

למה כל הזמן השמאל משתמש במונח כיבוש אם בהסכמי אוסלו יצאנו מכל הערים של הפלסטינים והעברנו את השליטה האזרחית לידיהם?

87 לא יכול להיות, הייתה הפסקת אש!!!  (לת) רמי
  • 11:34
  • 04.08.14

88 להוציא את כל המתנחלים מעזה עכשיו!!! דודי
  • 11:36
  • 04.08.14

אופס כבר הוצאנו..

89 המערב חיסל בטעות אלפי חפים מפשע - ראו לינקים בפנים מוני
  • 11:43
  • 04.08.14

• French killed 30 people and wounded more than 100 Ivorian civilians
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3989765.stm

• In Strikes on Libya by NATO, an Unspoken Civilian Toll
http://www.nytimes.com/2011/12/18/world/africa/scores-of-unintended-casualties-in-nato-war-in-libya.html?pagewanted=all

• Civilian drone deaths triple in Afghanistan, UN agency finds
http://www.thebureauinvestigates.com/2014/02/08/civilian-drone-deaths-triple-in-afghanistan-un-agency-finds/
• U.S. Confirms Afghan Airstrike Mistake
http://www.nytimes.com/2012/05/08/world/asia/united-states-confirms-airstrike-wrongly-killed-afghan-family-members.html?_r=0


• Two Afghan Boys Accidentally Killed by NATO Helicopter

http://www.nytimes.com/2013/03/03/world/asia/two-afghan-boys-accidentally-killed-by-nato-helicopter.html

• US bomb kills Afghan civilians
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/2931297.stm

• Airstrike kills Afghan civilians 'by mistake'

http://www.channel4.com/news/articles/politics/international_politics/airstrike+kills+afghan+civilians+aposby+mistakeapos/3555352.html
• US bomb kills 30 at Afghan wedding

http://www.dailymail.co.uk/news/article-125820/US-bomb-kills-30-Afghan-wedding.html

• Turkey acknowledges killing 35 civilians in Iraq strike
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CDcQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.generationaldynamics.com%2Fpg%2Fxct.gd.e111230.htm&ei=Wj_fU-eGBsnoPIDfgLAG&usg=AFQjCNHdBSUpiNssVA5IlkvaDGeY9r8GcQ&sig2=MOgFvbD6dCi1_Jw2p1lt8g

90 עיתון מגוייס דני
  • 11:57
  • 04.08.14

די נמאסתם כבר, הייתי קורא את דה מרקר בגלל הנושא הכלכלי שלו, לאור הכתבות והכתבים האנטי ציוניים שלכם שוקל להפסיק לקרוא גם אותו

91 שמירה על חיי חיילינו היא הפעולה הכי מוסרית במלחמה הזו  (לת) ג'וני
  • 12:04
  • 04.08.14

  •   חניבעל לא נועד לשמור על חיי החייל, נהפוך הוא. נועד לשמור על אינטרס המדינה גם במחיר חיי החייל.  (לת) ריקי1
    • 15:32
    • 04.08.14

92 בסופו של דבר זה מחיר ששוה לשלם..יוריד את המוטיבציה לחטוף לנו חיילים..  (לת) רועי
  • 12:05
  • 04.08.14

93 וינטר קצין אלוקי משה
  • 12:14
  • 04.08.14

זה כל הסיפור. הוא שמע קולות

94 הפראדוקס: פסטיבל שליט יצר את נוהל "חניבעל" המסכן חיילים ומעודד חטיפתם סיכלותם של "יפי הנפש"
  • 12:19
  • 04.08.14

זה היה כה צפוי ובכל זאת הפוליטיקאים לא עמדו בלחץ וביללות . מכל "הנהגת" המדינה רק ציפי לבני עמדה בפרץ .
עם הסטרי ופוליטיקאים חסרי חוט שדרה.

95 רק כך אפשר ללמד את המנוולים לא לחטוף חייל מאיר
  • 12:19
  • 04.08.14

השפה היחידה שהם מבינים. צ'רצ'יל הורה על הפצצת דרזדן מאותה סיבה, וזה היה לגמרי נכון

96 אין ברירה - חותמים לשבור את חמאס ! נתן
  • 12:32
  • 04.08.14

http://www.atzuma.co.il/zahalwin
חותמים ומפיצים !

97 חניבעל הרג 30,000 רומאים בקרב Cannae והפסיד במלחמה נגד רומא  (לת) עם נהלים כאלה הצבא נגד הבטחון
  • 12:33
  • 04.08.14

98 לא יותר הגיוני לזנוח חייל שבוי מאשר לרצוח אותו על ידי כוחותינו - מדינה תגובות מפחידות
  • 12:34
  • 04.08.14

חולה, ורק מתאבד שיעי צריך להתגייס לשורותיה.

99 נוהל שאיננו יותר מאשר נקמה ללא מטרה צבאית  (לת) נוהל חניבעל=כשלון הצבא
  • 12:36
  • 04.08.14

100 גם אני חף מפשע (לא בעיני הארץ, כמובן, אבל בכל זאת). אזרח ישראל
  • 12:44
  • 04.08.14

ולא כל כך נראה לי להיות מטרה של רקטות או אמצעי הרג וחבלה אחרים.

101 צריך לשאול את אסא כשר, האם נוהל חניבעל עומד בקוד האתי של צהל שהוא חיבר  (לת) ספקן
  • 12:48
  • 04.08.14

102 יש יתרון עצום לנוהל חניבעל יאיר
  • 12:56
  • 04.08.14

גם מרתיע ( בעל הבית השתגע) , גם מציל את החטוף , גם מחסל את החוטפים.

  •   "מציל את החטוף" ? מוות הוא הצלה, ממה? מהסיכוי לחזור הביתה חי ולהתחתן עם האשה שארסת? ליאיר
    • 14:49
    • 04.08.14

    בניגוד לפרשנות המעוותת של הפרופסור למוסר אסא כשר לנוהל חניבעל מטרה אחת, למנוע חטיפת חיילים גם במחיר חייהם. כך נפלו שני חיילי המילואים בהר דב, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, ב-2006, מהירי על אמבולנס הצלב האדום שאתו נמלטו חוטפי החיזבאללה, וכך כנראה מצאו את מותם במבצע הנוכחי אורון שאול והדר גולדין, שנפלו ככל הנראה חיים בידי החמאס.

  •   הייל חניבעל  (לת) גרמני
    • 21:01
    • 04.08.14

103 כן, מבאס, בפעם הבאה שלא יתחילו מלחמה ניר
  • 12:57
  • 04.08.14

זה לא הפינה לבקשתכם.
לא אוהבים איך שישראל נלחמת? לא צריך, תמצאו אויב אחר.

104 פשע מזעזע. רוצחים חפים מפשע בהמוניהם כל יום אזרחית
  • 13:06
  • 04.08.14

וכולם אוטמים את ליבם ושולפים סיסמאות שדופות כדי להצדיק כל עוולה

105 מי בעצם החליט ואישר את הנוהל הזה? ממ
  • 13:26
  • 04.08.14

מי אישר אותו? הצבא? הממשלה?
האם הוא נבחן על ידי משפטנים? האם נשאלו הורים של
חיילי צהל אם הם מסכימים שבמקרה של חטיפה בנם ייהרג?

106 מעניין מה היה תפקידם של קציני המקלדת איציק
  • 13:53
  • 04.08.14

שמקשקשים על מוסר של רוצחים
מנקים את מצפונם בדם אחרים
שמאל מזויין אמרנו?

107 יותר טוב לא לכתוב כלום, ולא לכתוב שמותו של גולדין הוכרע על פי חפצים.  (לת) לפעמים
  • 14:06
  • 04.08.14

108 להמשיך להפעיל את נוהל חניבעל לכל אורך השנה. יחסוך לצהל חיילים נפגעים  (לת) שרון
  • 14:12
  • 04.08.14

109 אני מצטער.... אבל ההחלטה הזו מטומטמת ולא תרמה לביטחון בשיט אלון
  • 14:13
  • 04.08.14

אנחנו עוד נשלם טוב טוב על חלק מהדברים שהמדינה שלנו עושה... אם לא היום אז בעתיד.
ואני ישראלי שגם שירתתי אז תחסכו את התגובות

110 נוהל מצויין. לאפשר אותו קבוע. מצידי שימותו יותר פלסטינים ולא יפגע חייל  (לת) ירון
  • 14:15
  • 04.08.14

111 חף מפשע נהרג מדריסה - אך זה מוצדק בגלל אקיבוש  (לת) כובש ברברי
  • 14:37
  • 04.08.14

112 תגובה מוטי
  • 15:00
  • 04.08.14

על זה אפשר לומר רק דבר אחד לכותבת יפת הנפש "ימח שמך עוכרת ישראל" גם לאחר שנהרגים כל כך הרבה פאחים שחיילינו את ממשיכה לכתוב בגנות הצבא ??
הלוואי שתתיקלי "בחפים מפשע" שאת כל כך מגינה עליהם ותראי איזה חלאות הם ..לאחר שתרווי מנחת זרועם או אז תשני את דעתך מהר מאוד יא כלבה ..

113 נוהל חניבעל הופעל גם גדה לאחר חטיפת הנערים , לכן הגענו למלחמה בעזה יפה
  • 15:05
  • 04.08.14

בגדה , למרות שידוע היה שהנערים כבר לא בין החיים ,\ יצאנו למסע נקמה שהוביל להרג עשרות ובינהם גם לא מעט ילדים. זה בין היתר מה שהוביל להסלמה ולירי מעזה שהוביל את נתניהו להמשך פעולות הנקם וההסתבכות גם בעזה , ללא הישג אמיתי אחד , ועם חורבן והרג המוניים - שלנו ובעיקר שלהם.

114 נוהל חניבעל הוא נוהל פסול מני
  • 15:05
  • 04.08.14

אם חוששים מהמחיר הכבד שתשלם המדינה בעת שחרור אסירים תמורת החטוף, שיגבשו סוף סוף מדיניות ברוח ועדת שמגר שאוסרת על שחרור מחבלים כנגד החייל החטוף.
נוהל חניבעל הוא נוהל אכזרי ולא הגיוני. כל הורה והורה יעדיף לקבל את הילד שלו בחזרה, פצוע או פגוע נפשית מנזקי השבי, אבל עדיין לקבל אותו בחזרה.
אימוץ נוהל חניבעל לא יכול להיות פררוגטיבה של הצבא - הצבא לא יכול להחליט שהוא מעדיף להרוג חיילים כדי לא לשחרר מחבלים. זו אינה החלטה שלו.
כל חיי הבוגרים הייתי לוחם חי"ר וככזה, אני יכול לומר שתמיד ידעתי שיעשו הכל כדי לשחרר אותי במידה ואפול בשבי. הידיעה הזו חשובה מאוד לחייל שמסכן את חיו במסגרת קרב פנים מול פנים מול אויב.

115 הסמולנים מטומטמים מרוב צביעות, איך אש על רפיח עילית יכולה לפגוע במי לומסה
  • 15:06
  • 04.08.14

שנמצא ברפיח תחתית בתוך המנהרות. האש הופעלה כדי למנוע ממחבלי חמאס לבצע חטיפות נוספות בחיילים שחיפשו אחרי החטוף הדר גולדין.

116 זה המחיר שוגל יפי נפש נושכי כריות
  • 15:36
  • 04.08.14

והם יודעים זאת
דםם בראשם

117 כדי למנוע את הברוך מזרחי הבא (להזכירם נרצח ע"י משוחרר עסקת שליט)  (לת) שוקי
  • 16:03
  • 04.08.14

118 מה עושים אזרחים בתוך אזור לחימה? שלום
  • 16:03
  • 04.08.14

הארורים מחמאס שמים אותם שם בכוונה. צריך לעשות משוואה פשוטה. מה יקרה בעזה אם המרצחים הארורים יניחו את נשקם? ומה יקרה למדינת ישראל אם תניח את נשקה? למשוואה הזו יש תשובה אחת, עם קרדיט לאינטליגנציה. עצוב? זה מה יש. ועם זה צריך להתמודד. גם הפרה מפעילה עודף כח בכדי לחסל את הזבוב שמטריד אותה...

119 הארץ רומז - עדיף היה לחסוך 130 הרוגים בתמורה למות החייל ישראל
  • 16:35
  • 04.08.14

אם הייתי צריך הייתי הורג 10,000 חפים מפשע כדי להציל חייל אחד בודד שהיה עשוי להיות קרוב משפחה של כותב הכתבה או של בעלי העיתון.

120 אנשי חמס מוסלמים דתיים, מה דעתם של אמאם/ים בישראל על חטיפת גופות?  (לת) אין ראיונות עם אמאם, כל אמאם
  • 16:45
  • 04.08.14

121 תאשימו את פרופ' עשה כשר חייל לצערי הרב לשעבר
  • 16:52
  • 04.08.14

פרופ' אסא כשר עשה כשר והכשיר את השרץ.
אין ספק שאני מעדיף חייל חטוף חיי\מת מאשר חייל חי שאולי מת מאש כוחותינו.
נכון שהמחיר יהיה הרבה אסירים שנמצאים אצלנו בבתי הסוהר
שכנראה עיתון "הארץ" ישמח לראות אותם משתחררים.

אני לא יודע אם האש נעשתה בצורה מבוקרת או לא.
הרי ידוע מאיזה מנהרה נחטף החייל. וכנראה שהאש הומטרה על בתים בהם יש חשד כלשהו שיש פתח שממנו המחבלים יכולים לברוח.

גם האזרחים שם הם לא ממש תמימים. ולכן אני לא יודע את מי להאשים. את צהל או את האזרחים במקרה הספיצפי הזה.

אבל כל המקרים הנקודתיים האלה שהם כורח של המציאות הם סך הכל פיקסל מתוך הרבה פיקסלים שמרכיבים את התמונה הגדולה.

122 No soldier left behind no more Horror
  • 17:04
  • 04.08.14

TEDA KOL EM IVRIYA-
we are now killing our own boys

123 בסוריה לוב אפגניסטאן יש נוהל חניבעל כל הזמן  (לת) בוגדים נמאסתם
  • 17:19
  • 04.08.14

124 כל הכבוד לצה"ל עכשיו יש לטפל ומיד בחנין זועבי שמסיתה לרצח יהודים  (לת) ציון
  • 17:40
  • 04.08.14

125 חניבעל מאיר
  • 17:44
  • 04.08.14

הרעיון של "חניבעל" הוא מזעזע. ולחשוב שמשפחתו של ההרוג צריכה להתמודד עם העובדה שאולי בנה נהרג מאש מכוונת של כוחותינו זה מזעזע!
ומה היה קורא אם הוא היה יושב בשבי מקסימום היינו עושים החלפת שבויים עם שבויי החמס. אבל כיוון שהממשלה מפחדת מהלחץ הציבורי המטורף לשחרור החייל בכל מחיר היא מבקשת להשתחרר מלחץ זה מראש גם במחיר מותו של החייל ועל זה אנו אומרים שאנו מוסריים ומקדשים את החיים.
הגיע הזמן לבחון שנית את עצמנו וערכינו

126 רצח ילדים אני
  • 17:48
  • 04.08.14

עבדה שלנו

127 עמישראל אוהב את חייליו. אבא
  • 18:14
  • 04.08.14

מתים.

לכן נבוא בהמונינו להלוויה. אנחנו תמיד מקפידים להגיע ללוויה.

128 מי שלבו גס בילדים הרוגים של אחרים, מוכן בסוף להרוג את חייליו שלו נאוה
  • 18:22
  • 04.08.14

מדינת ישראל סגרה מעגל והשלימה את תהליך ההשתגעות. מכאן הדרך די ברורה.

129 למה אתם לא מפרסמים תגובות נגד, ברור לכל בר דעת שאש על עזה עילית לומסה
  • 11:10
  • 05.08.14

אינה יכולה לפגוע בחטוף וחוטפיו הנמצאים במנהרות עזה תחתית. הופעלה אש חזקה כדי למנוע כל אפשרות של ניסיון חטיפה ורצח נוספים בידי מחבלי חמאס שהפרו כבר את הפסקת האש פעם אחת והמתחבאים במנהרות ומחכים להזדמנות נוספת לחטוף חיילים ומה לעשות כדי לשמור על חיי חיילינו נפגעו אזרחים שדמם על ידי חמאס.
נשלח בשנית.

130 עוד אחד מפשעי המלחמה המוצהרים של צה"ל. אחד
  • 15:19
  • 05.08.14

יש כאלה שלא מוצהרים >.<

131 אז בקיצור סתם רצחו עשרות אזרחים חפים מפשע והרסו/פגעו במאות בתים. ש'
  • 15:37
  • 05.08.14

עוד פשע מלחמה לאוסף של "הצבא הכי מוסרי בעולם"

132 טעות בכתבה סיון
  • 16:40
  • 05.08.14

האם עיתון הארץ וכתביו בדק לעומק והכיר כל אחד מההורגים כדי לחתום בוודאות בכתבה שהם חפים מפשע? אולי יש להם איזה אמל"ח בבית? אולי הם תרמו מעצמם לחמאס? עלולים לתבוע אתכם על הסתה נגד צה"ל וסילוף עובדות קשה, שימו לב על מי אתם מנסים לעבוד....... בטח לא עלינו...

133 וועדת חקירה של אדם אחד במשרד ממוזג בתל-אביב. אין ספק שהיו בידייך כל חשיפה
  • 20:51
  • 06.08.14

הראיות כדי לקבוע שהופעל ""נוהל חניבעל"".

134 נהרגו עשרות? וזהו?... מיכאל
  • 20:06
  • 07.08.14

מישהו פה רצה לקבל גלעד שליט 2?
דקה שקט וכבר נשלפות סכינים של מחבלים מבית.

135 חפים מפשע? כל הקהילה שם תומכת חמס! חבל שלא גילחו לגמרי את רפיח,  (לת) חושב רציונלי
  • 23:17
  • 08.08.14

136 לדעתי יש לקחת ברצינות רבה את המצב במזרח התיכון,את כל הארגונים המסוכנים אבי שרעבי
  • 19:30
  • 09.08.14

שרואים אותם באזור..אל קעידה..אבו-חראם...דאע"ש..החמאס..הגי'אד..
ועוד כל מיני חולרות, ..." השכונה" הזאת שאנחנו גרים בה מסוכנת היום,לכן לדעתי צריך להעריך לקראת הבאות !! כמו שנערכנו "בכיפת ברזל" לקראת הרקטות ,החיילים שהיו המלחמה,זאת ארץ ישראל היפה,יש לפצותם,ולחבקם !

137 אמינות הדיווחים הפלסטינים לקויה ביותר - כותרת מקוממת ליאור
  • 01:41
  • 11.08.14

הברירה בידם. שלא יחטפו. מי שחוטף פוגע בחפים מפשע
שנמצאים בסביבה. קחו אחריות ועיתון הארץ שיתבייש !!!

פרוייקטים מיוחדים