מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

פרשנות || הפסקת האש: נתניהו לקח את ההזדמנות וברח

ראש הממשלה שדיבר הכי חזק נגד חמאס, סיים את העימות מולו הכי חלש. כל שרצה היה להשיג הפסקת אש - כמעט בכל מחיר

בלי דיון מסודר, בלי הצבעה, בשיחת עדכון טלפונית לקונית לחברי הקבינט - כך מאשרת ממשלת ישראל של אוגוסט 2014 בראשותו של בנימין נתניהו הסכם הפסקת אש עם ארגון טרור. אותו בנימין נתניהו שרק לפני חמש שנים, אחרי מבצע "עופרת יצוקה", רץ לבחירות בטענה שהמשימה לא הושלמה, שיש למוטט את שלטון חמאס ושרק הוא יוכל לעשות זאת. התנהלותו של בנימין נתניהו ב-50 ימי המלחמה בעזה הראתה עד כמה גדול הפער בין אותן הצהרות והבטחות שפיזר לבין המציאות. ראש הממשלה שדיבר הכי חזק נגד חמאס, סיים את העימות מולו הכי חלש. כל שרצה היה להשיג הפסקת אש כמעט בכל מחיר. כשהגיעה ההזדמנות לעשות זאת הוא פשוט לקח וברח. המתווה המצרי אותו...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ביבי היום הורדת את התמיכה בך למספר חד ספרתי לא יותר מ5%  (לת) ליכודניק מאשקלון
  • 22:35
  • 26.08.14

02 לעם חזק יש מנהיג חלש ביבי תחזיר את המנדט לעם ותיתפטר  (לת) אלי
  • 22:41
  • 26.08.14

03 בלבלת אותי יש-רע-לי
  • 22:43
  • 26.08.14

כשנתניהו מפציץ הוא תוקפן פסיכופט כשנתניהו בוחר בהפסקת אש הוא ״הכי חלש״.

04 תסתכלו על העיניים שלו. אלה לא עיניים של שקרן פתולוגי?  (לת) שי
  • 22:44
  • 26.08.14

05 ברק רביד אתה מבזה את מקצוע העיתונות. באמת אין גבול לציניות שלך ??? דוד ארץ ישראל
  • 22:46
  • 26.08.14

זה שאתה מתעב את ביבי שלא קונה את המנטרה שלך אודות הסדר מדיני הבנו, אבל באמת אין לך גבולות, שאתה מוכן לשם השגת מטרתך להכפיש את ביבי בכל דרך גם לשתף פעולה עם תעמולת הכזבים של החמאס ואפילו לאגף את ביבי מימין?? שלא לדבר על דברי ההבל המזוויעים שלך בגל"צ על כך ששר הביטחון פוחד להגיע לנחל עוז תוך השוואה למנהיגי החמאס שמסתתרים בבונקרים או לחלד משעל בקטר. של נעליך לפני שאתה מהין לדבר על לוחם עטור קרבות שלחם וניהל מבצעים שאתה לא ראית גם בסרטים . על עיתונאים כמוך חובר השיר איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן. תתבייש פשוט תתבייש.

06 נכשלת - הביתה! בואי שרה, הולכים.  (לת) אסי
  • 22:48
  • 26.08.14

07 ימין רע במלחמה מה לא מובן !  (לת) לוי
  • 22:52
  • 26.08.14

08 מישהו מופתע מכך שפוליטיקאי מבטיח מאיר
  • 22:52
  • 26.08.14

לפני בחירות וכשנבחר הוא אינו מקיים ? ביבי רואה במתנחלים את בסיס האם האידאולוגי שלו ולכן וויתור על השטחים לא בא בחשבון מבחינתו , כל עוד יש פיצול בין עזה ליו"ש והנשיא אבו מאזן לא שולט בעזה , הרי שלא ניתן באמת להגיע להסכם איתו , ולכן זה מצב רצוי , כי אם היה ממוטט את החמס אבו מאזן היה מתחזק והטיעון הזה כבר לא היה תקף.

09 הצבעת ביבי קיבלת זיבי. מי?
  • 22:53
  • 26.08.14

לא לצזנר את האמת.

10 האדנות שלך לקבוע את מספר האזרחים חפים מפשע במבצע צוק איתן תמוהה ומטעה  (לת) יוסי
  • 22:55
  • 26.08.14

11 ברק רביד היה מנהל את זה יותר טוב. ברור  (לת) אמנון אשד
  • 22:55
  • 26.08.14

12 עפ''י התמונות, נגמרה לביבי חדוות החיים. מאיר
  • 22:56
  • 26.08.14

סופסוף נאלץ במשך 50 יום לקבל שורה של החלטות תחת לחץ. הוא פשוט לא בנוי לזה.
מאחר שערבים ידועים מאז ומתמיד כמתמקחים מעולים, איש מכירות הוא לא בדיוק הטיפוס שיכניע אותם.

13 החמאס מת מצחוק 3...  (לת) עוד ניצחון כזה ואבדנו...
  • 22:57
  • 26.08.14

14 ביבים שקרניהו הוא פושע. יש להפיל אותו בכל דרך דמוקרטית ומיד  (לת) רן לוי
  • 22:57
  • 26.08.14

15 כל מה שביבי מחליט אזרח מודאג
  • 22:58
  • 26.08.14

למען השקיפות לא בחרתי בביבי אבל לא יכול להיות שלכל דרך שיפנה יבקרו אותו ויגידו שהוא טועה בזמן כזה צריכים רק לחזק את העם והעומד בראש כי לדעתי הוא מתפקד נפלא ועושה את המרב למען המדינה ושמירת החיילים בחזית די עם הביקורת לדעתי בפעם הבאה אבחר בו ומקבה גם שינצח בכלכלה

16 בושה. היהודים מבינים רק כח. ביבי הביתה ומיד
  • 22:58
  • 26.08.14

מה שאבו מאזן לא השיג בשנים של משא ומתן רגוע הצליח החמאס להשיג בפחות מחודשיים של מאמץ מלחמתי מרוכז. מה שאומר שהיהודים (בעיקר אלו מהימין הקיצוני כמו ביבי וחבר מרעיו) מבינים רק כח. עצוב מאד וחבל שביבי לא ישתנה וימשיך להוליך אותנו אל האבדון. "...ואנחנו במצהלות משחקים אלי קבר נדדה"

17 ביבי שקרן וקמצן חולני. יעלון בוק. גנץ רמטכ"ל צעצוע.  (לת) הלך עלינו
  • 23:01
  • 26.08.14

18 ניתוח שיטחי ורדוד  (לת) אזרח
  • 23:02
  • 26.08.14

  •   זה רחוק מניתוח כירורגי,זה ניתוח של אחד מהממתינים בחוץ ומייחל למותו של המנותח. המציאות היא מאוד מורכבת,דבר אחד ברור לחלוטין,ביבי,בוגי וגנץ הפגינו חולשה איומה במיוחד בשבוע הראשון ובשבוע האחרון. זה רחוק מההתלהמות שלהם במסיבות העיתונאים. זה לא משנה איך זה יתפתח,ביבי,בוגי גמורים בליכוד,יש לצפות לצידוד מפלגות. מי יודע היכן נעלם פייגלין?  (לת) אלי בובליל ר"ג
    • 04:33
    • 27.08.14

  •   גשם הפצמרים הוא השיעור לשמאלני המתחיל. מה קורה כאשר צהל מוסר שטח לרשות? פרק ב ביו"ש מעניין אם השמאל יעמוד בבחינה בהצלחה  (לת) מי אמר עזה תחילה ולא קיבל?
    • 05:26
    • 27.08.14

  •   ברק, מה זה הצימאן לדם? הניתוח שלך טפשי ותואם צפיות רדודות, הרי אין לך מושג מה ההסכם כולל וכבר מסקנות נחרצות לא מתאים לפרשן הארץ  (לת) משהמשה
    • 05:57
    • 27.08.14

  •   חמס חטף אבל לא מספיק , מצד שני אחרי אלפי הרוגים וכשלון בכל מישור השגיו אפס וזאת עקב התעקשות נתניהו לא לאפשר להם כל השיג  (לת) אולי מחר
    • 08:06
    • 27.08.14

  •   אכן שטחי ורדוד - הקדימה ואחורה של רביד מקומו בידיעות אחרונות  (לת) עופר
    • 08:16
    • 27.08.14

19 הפעם ביבי (לא ברק )ברך א.ב.
  • 23:03
  • 26.08.14

רק (אימפוטנט) מליקוד יכול

20 אתה שונא רהמ"ש ופוגע בעם נתן- קיבוץ כרמיה
  • 23:04
  • 26.08.14

בכל כתבותיך אתה מקפיד להכפיש את רהמ"ש, בלי כל קשר לאמת ולמציאות. מעולם לא הסברת- מה אתה היית עושה? בושה וחרפה!! רהמ"ש לא המציא את הערבים או הפלשתינים או החמאס ולא שש אלי קרב. ותודה לאל שהוא רהמ"ש שלי. במקום עשרות או מאות של הרוגים, הסתבכות עם העולם, תמונות ניצחון לחמאס בדמות טנקים שרופים וחיילים חטופים והרוגים, עלות כלכלית פי כמה וכמה ממבצע זה ועוד ועוד..הכל רק במטרה חבסוף להגיע להסדר..עם מי? הוחלט על תוכנית גאונית/ לא נופלים לפח של חמאס וכותשים אותו. זה לוקח זמן אבל כיום חמאס נלחם על קיומו וקיומו בספק רב בעתיד. ולנו ב"ה יהיה טוב. תפסיק להיות שלילי רק מתוך שנאה!

21 אתה שונא רהמ"ש ופוגע בעם נתן- קיבוץ כרמיה
  • 23:05
  • 26.08.14

בכל כתבותיך אתה מקפיד להכפיש את רהמ"ש, בלי כל קשר לאמת ולמציאות. מעולם לא הסברת- מה אתה היית עושה? בושה וחרפה!! רהמ"ש לא המציא את הערבים או הפלשתינים או החמאס ולא שש אלי קרב. ותודה לאל שהוא רהמ"ש שלי. במקום עשרות או מאות של הרוגים, הסתבכות עם העולם, תמונות ניצחון לחמאס בדמות טנקים שרופים וחיילים חטופים והרוגים, עלות כלכלית פי כמה וכמה ממבצע זה ועוד ועוד..הכל רק במטרה חבסוף להגיע להסדר..עם מי? הוחלט על תוכנית גאונית/ לא נופלים לפח של חמאס וכותשים אותו. זה לוקח זמן אבל כיום חמאס נלחם על קיומו וקיומו בספק רב בעתיד. ולנו ב"ה יהיה טוב. תפסיק להיות שלילי רק מתוך שנאה!

22 הרי כל זה היה ידוע מראש  (לת) צלם אנוש
  • 23:06
  • 26.08.14

23 עכשיו הוא נגד הפסקת האש אחרי שהטף לכך עכשיו רביד תומך בבנט  (לת) רביד היה נגד המלחמה
  • 23:07
  • 26.08.14

24 ב"הארץ" לא יודעים את נפשם. ל.
  • 23:09
  • 26.08.14

מצד אחד, יש הפסקת אש. שזה טוב. מצד שני, איך אפשר לכתוב משהו טוב על נתניהו? אז נגיד שהחמאס ניצח ונתניהו "ברח". איך נסביר את זה לאור סעיפי ההסכם שלא ממש מראים בריחה? אנחנו "הארץ". האמת היא מה שאנחנו רוצים שהיא תהיה. קצת כמו פרבדה.

25 שטויות במיץ עגבניות  (לת) אין לחמאס הישגים
  • 23:11
  • 26.08.14

26 ביבי היה צריך קצת סבלנות , היו מבעיר את הגבול הצפוני ,.היה מקבל תמיכה  (לת) של מאה אחוז מהציבור והתקשורת ,
  • 23:11
  • 26.08.14

27 ביבי גם דפקו אותך, וגם שילמת  (לת) בפעם הבאה בקלפי השמאל
  • 23:13
  • 26.08.14

28 אני לא מאמין שאני אומר זאת-אבל אני מברך את נתניהו על החלטה קשה, סמי מפ"ת
  • 23:14
  • 26.08.14

נכונה ואמיצה.
בניגוד להרגלו-הפעם הוכיח קיומו של חוט שידרה.
את המחלה הכרונית הקרוייה עזה-יש לנהל כמו שמנהלים מחלה כרונית.לטפל בה במירב הכוח,אבל מבלי להרוג את החולה.המחלה לא תתרפא-אבל ניתנת לניהול וקיום.
ברק רביד-אתה מחרחר מלחמות כאחרון הימניים,אני לא מבין אותך.

29 "מלאך החבלה, בנימין נתניהו" כינה יצחק שמיר את הביבי וצדק ב-100%!  (לת) על המחנה הלאומי לסלק את הביבי מראשות הממשלה!
  • 23:16
  • 26.08.14

30 אז למה כתבת בזלזול מופקר כל כך על ההצעה של קרי בזמנו?  (לת) קובי
  • 23:17
  • 26.08.14

  •   תלמד לקרוא, קובי (אתה ו-43 האנשים שעשו לך "לייק"). אדם
    • 19:28
    • 27.08.14

    "נראית לפתע הטיוטה של ג'ון קרי שאותה דחה הקבינט בבוז תוך השפלתו של שר החוץ האמריקאי כהצעת השנה." הוא לא אומר שזו הייתה הצעה טובה, הוא אומר שהיא הייתה טובה הרבה יותר ממה שקיבלו בסוף. בעברית פשוטה: הצעה קרי גרועה, הצעה מצרים יותר גרועה.

  •   תלמד לקרוא, קובי (אתה ו-43 האנשים שעשו לך "לייק"). אדם
    • 19:29
    • 27.08.14

    "נראית לפתע הטיוטה של ג'ון קרי שאותה דחה הקבינט בבוז תוך השפלתו של שר החוץ האמריקאי כהצעת השנה." הוא לא אומר שזו הייתה הצעה טובה, הוא אומר שהיא הייתה טובה הרבה יותר ממה שקיבלו בסוף. בעברית פשוטה: הצעה קרי גרועה, הצעה מצרים יותר גרועה.

31 החמאס ניצח - כמו שאתם אוהבים !  (לת) רון
  • 23:20
  • 26.08.14

32 שום מערכת לא עובדת במדינה.  (לת) רונן
  • 23:21
  • 26.08.14

33 נו טוף הכל גרוע... אצל בראל הרוב טוב... עפר
  • 23:22
  • 26.08.14

עיתונאי עם אג'נדה כבר אמרנו?

34 בהארץ רוצים שביבי יכנס לעזה ויהיו מאות הרוגים. המרצע יצא מהשק
  • 23:22
  • 26.08.14

מה יהיה אם ישרור שקט?

על מה גדעון לוי ושות, יכתבו?

  •   השמאל (הקיצוני-הזוי יש להדגיש) די בהלם מההתנהלות המאוד מתונה של ביבי רון
    • 02:32
    • 27.08.14

    שלא נפל במלכודת של חמאס, אשר בנה מלכודת הטרור הגול הבעולם (על חשבון אזרחיו) וחלם על כניסה קרקעית לכיבוש עזה, וניהל את המחלמה הזו בחוכמה והביא את החמאס לעשות טעות אחר טעות תוך הריסת כל הנכסים האסטרטגיים שלו.

    מי היה מאמין שהשמאל ההזוי יצטרף לקריאות ההזויות של הימין הקיצוני "לכבוש את עזה עכשיו".

  •   ממש...  (לת) אריק
    • 08:11
    • 27.08.14

35 בעקבות כתבתו של ברק רביד רוזה
  • 23:22
  • 26.08.14

הנהגה אמיתית חייבת לנצל את המומנטום של הפסקת האש ולהשקיע פחות בנקמנות ובהתבצרות בעמדות העבר ויותר ביצירת האמון ביננו לבין הפלשתינאים על כל פלגיהם. זו האחריות של ישראל עכשיו לחשוב על העתיד לא מתוך פחד מפני ה״אויב״ אלא מתוך חתירה לחיים ראויים עם הפלשתינאים כשכנים.

  •   לרוזה, זה יפה מאוד, אבל הביבי לא עושה זאת! הוא לא עשה מה שדויד גרוסמן הציע בחכמה רבה: הסכם נדיב! לביב אין נדיבות. הוא סוחר קטן שיודע להתמקח על קטנות למען האינטרסים של עצמו. המדינה לא מעניינת אותו.  (לת) לרוזה
    • 00:48
    • 27.08.14

36 כל הכבוד ביבי החזקת חמאס ! נצחו , אתה אפס ביבי  (לת) דני
  • 23:22
  • 26.08.14

37 עכשיו אין כסף למעון חדשו למטוסססססססססס אין פרסססססס  (לת) ציונה
  • 23:23
  • 26.08.14

38 ביבי, בוגי וגנץ שכחו את מה שאנו זוכרים היטב - המעז מנצח ולא המהסס !  (לת) בעיניים פקוחות
  • 23:24
  • 26.08.14

  •   אני מתלהב מכל המתלהמים, שהם בעיקר מהמחנה של בנט, שהמתנדבים מביניהם לשרת בצה"ל, מואילים לשרת רק 16 חודש.  (לת) אמיצים מבין ברכי הרבי
    • 07:16
    • 27.08.14

39 יפה כתבת דב טמיר
  • 23:25
  • 26.08.14

אידיאולוגיה של סטטוס קוו. אבל זה כנראה הרבה יותר עמוק: זה חוסר יכולת להחליט החלטות "גדולות" לא למלחמה ולא לשלום. זאת לא (רק) אידאולוגיה, זאת נכות.

40 מחרחרי המלחמה הם החולה עם הכיפה ואיש הדמים ליברמן  (לת) עזבו את נתניהו
  • 23:26
  • 26.08.14

41 לא יאומן כמה שהכותב והעיתון הזה שונא אלון
  • 23:27
  • 26.08.14

שונא ישראל. תתביישו

42 פשוט גיבוב של שקרים. לקח וברח? הרי קיבל בדיוק מה שאמר מיום 1 ולא התקפל
  • 23:28
  • 26.08.14

אני מבין את האובססיביות של רביד כלפי נתניהו אבל:

1 אם וממש לא בטוח שהסכם הפסקת האש ישמר הרי זה הסכ בו חמס לא קיבל אפילו אחת מדרישותיו (נמל + שד"ת).
2. חמס ספג את הפגיעה הקשה ביותר שכוללת 1000 הורגים + הרס של הרצועה שמוערך בין 10 עד 15 שנות שיקום.
3 הרג בכירים בהנהגה כמחצית מההנהגה הושמדה.
4 חוסר יכולת להתעצם בגלל שמצרים במעברים.
5. אי קבלת תמיכה ממרבית מדינות ערב חוץ מקטר.
6. ייתכןשהוא יאבד את השלטון בפועל ויהיה רק ארגון צבאי.,
בקיצור מר רביד בוא נחכה ונראה ווזה שנתניהו לא בדיוק כוס התה שלך עדיין מחייב לתת דיווח אמין ולא דמגוגיה זולה.

43 דומה ל 2005 כאשר כולם בכו שהובסנו אסטר
  • 23:30
  • 26.08.14

אבל מה שהושג הוציא את חיזבאללה מהמשחק ל 5 שנים או יותר. בעזה זרענו הרס וחורבן, וכיום החמאס יצטרך לנהל את השיקום. לדעתי יש סיכוי טוב שהתוצאה תהיה דומה.

44 לא משנה מה הנושא, רביד ימצא איך לחבוט בנתניהו סליל
  • 23:34
  • 26.08.14

אין שום ספק שאם נתניהו היה נכנס בכל הכוח לעזה רביד היה קוטל אותו בקולות רמים יותר מהטקסט כאן למעשה אני לא רואה שום דבר שהיה מרצה את רביד בהנתן שחמאס פתח במלחמה.

45 פעם ראשונה שנאי מסכים עם ברק רביד...  (לת) פרשננו
  • 23:36
  • 26.08.14

46 חשבתי רק “אהוד ברח” מסתבר שבוגרי הסיירת ביבי & בוגי טובים בפקה פקה! הלל הזקן
  • 23:38
  • 26.08.14

חשבתי רק “אהוד ברח” מסתבר שבוגרי הסיירת ביבי & בוגי טובים בפקה פקה! יחי ביבי מלך ישראל

47 החלילן מהמלין, במלחמת תרמית, הוליך שולל ציבור ותקשורת עיוורת וטיפשה..  (לת) ..אל תהום הרשעות והטיפשות!
  • 23:38
  • 26.08.14

48 קשקוש אחד גדול חמאס לא השיג אף דרישה ויצטרך לתת הסברים....  (לת) פשוט עצוב
  • 23:39
  • 26.08.14

49 ברק רביד - למרות שאני שמאלני, אנשים כמוך שיודעים רק ללכלך פשוט מגעילים שמאלני, נגד הארץ
  • 23:42
  • 26.08.14

עיתון הארץ - למה לשים כתבות של אפסים ככתבות ראשיות? גם לשמאלנים כבר נמעס מהגועל שלכם.

50 ברק, תרגיע... מוטי
  • 23:43
  • 26.08.14

מה שמםריע לך היא העובדה שדווקא נתניהו, ה"לחיץ" וה"מזיע", התנהל בקור רוח מעורר הערצה, בשפיות, בתבונה, בתחבולה, בנחישות, ללא התלהמות, כפי שהיית רוצה לראות אותו.

אז תרגיע... בבקשה.

51 ביקורת שטחית אריאל
  • 23:45
  • 26.08.14

הכיצד הארץ המטיף מהיום הראשון לסיום המבצע מבקר בסופו של דבר את נתניהו על כך? התמונה מורכבת יותר ולא נראה לי שראיה של "מי ניצח?" רלבנטית מאחר וכידוע במלחמה יש רק מפסידים. . התקוה היחידה בשינוי התמונה המדינית

52 נס, פשוט נס שההגה בידים של השלישייה המנצחת הזו! מנחם
  • 23:46
  • 26.08.14

ביבי, בוגי ובני הוכיחו מנהיגות, אחריות ותבונה. (בניגוד לתדמית שכתבי "הארץ" מנסים להדביק להם).
מפחיד לחשוב מה היה קורה עם ליד ההגה היה יושב מישהו אחר, מתוך האנשים החלולים והנבובים הממלאים היום את המערכת הפוליטית.
אשרינו שככה לנו!

53 ברק רביד מנהיג חזק!  (לת) רז
  • 23:47
  • 26.08.14

54 לקרוא ולא להאמין... אורנה
  • 23:48
  • 26.08.14

דווקא "הארץ" לא מרוצה מהתוצאה...
דווקא "הארץ" מוביל את ההתלהמות נגד הפלסטינים...
מה שקנאה לנתניהו יכולה לעשות...

55 בהארץ יחבטו בנתניהו אם יציע סיגריות עם פילטר או בלי פילטר ניר
  • 23:50
  • 26.08.14

וגם אם לא יחבוש כובע. ככה זה בעיתון לאנשים חושבים...

56 נתניהו התחיל את המלחמה וגם ידע לסיים בזמן אילן
  • 23:52
  • 26.08.14

עכשיו נראה את החמסניקים יוצאים מהחורים בלי שום דבר ביד. מדיבורים לא בונים מדינה ובטח לא את החורבות שהשאיר להם צה"ל. ממש חבל שלא התחילו את הריסות המיגדלים שבועיים יותר מוקדם.

57 הביבי ניצל את ההזדמנות וברח, אולי זו תהייה ההזדמנות שלנו להיפטר ממנו.  (לת) ובאותה ההזדמנות להיפטר מהבנט ומהליברמן. שיסתלקו.
  • 23:52
  • 26.08.14

58 אינני מבוחרי נתניהו אבל אתם תוכלו את הכובע  (לת) קוזה
  • 23:53
  • 26.08.14

59 אין סכוי לנתניהו בעיתון הארץ ... א.ל. רמת-גן
  • 23:58
  • 26.08.14

לא משנה איך ומתי המערכה היתה מסתיימת - תבוסת נתניהו נקבעה מראש ולא רק בהארץ.

60 כתבה אנטישמית קיקי
  • 23:59
  • 26.08.14

ברק רביד, כמו עוד הרבה כתבים בהארץ, לא מסוגל לכתוב מזוית ישראלית באופן אובייקטיבי, הכל מלא רעל, אנטישמיות, שנאה עצמית ושנאה למדינת ישראל.

61 לא מבין מה הבעיה. הדבר היחיד שחמס קיבל זה הגדלת איזור הדייג. ליאו תמחופשי
  • 00:00
  • 27.08.14

שכבר נעשה לפני שבוע.
כל היתר זה עניין למשא ומתן.

בקיצור - שלום תמורת לקרדה!

62 טיעונים סותרים מיכל
  • 00:00
  • 27.08.14

ברק רביד מאשים את נתניהו בכל כישלון אפשרי של "צוק איתן" ובכך הוא יוצר
סתירות, הבנויות על שימוש באותו נימוק למטרות הפוכות:
1. אי אפשר לומר שנתניהו בנה את שנאת העולם כלפינו משום שהיה צבאי מדי
וגם להאשים אותו בכך שלא היה די צבאי כי ברח להפסקת אש.
2. אי אפשר לדרוש מאדם אינטיליגנטי כולל מראש ממשלה, שידבוק בעמדותיו
והצהרותיו בכל מחיר גם אם התנאים השתנו. את הדבקות ברעיון כנגד
המציאות על עובדותיה, נשאיר לשמאל המתמחה בעוורון נאיבי ופנאטי.
3. אי אפשר למנות ככישלון של מבצע צבאי, אובדן חיי אדם. זה טראגי אבל
עוד לא נולדה מלחמה בה לא נהרגים.
נתניהו ייבחן בנקודה אחת: האם יתעקש בנחרצות על הסדרי בטחון ופיקוח שקופים ונוקשים, שאם לא כן הכל היה לשווא: אובדן חיי אדם, שיבוש החיים
והידרדרות כלכלית. וכמובן הגרוע מכל - סכנת סיבוב נוסף.

63 החמאס הוא שהשיג הרתעה למול ישראל ולא ההפך כפי שמכרו לציבור!  (לת) רותם
  • 00:02
  • 27.08.14

64 להיות פרשן  (לת) הכי קל
  • 00:03
  • 27.08.14

65 החמאס הוא שהשיג הרתעה למול ישראל ולא ההפך כפי שמוכרים לציבור  (לת) רותם
  • 00:03
  • 27.08.14

66 שטויות. נתניהו פעל בחוכמה ובהגיון. אילן
  • 00:04
  • 27.08.14

אינני מאוהדי נתניהו אבל לגבי ניהול המערכה של צוק איתן לדעתי נתניהו פעל בגדול בדרך מאד נכונה. הוא הביא בחשבון את המחירים שנשלם בצורה נכונה ופעל בהתאם. החמס חטף מכות מאד קשות ובפועל לא הרויח דבר. הדברים יתבהרו ויראו בעתיד. המתינו בסבלנות.

67 שטות אבי אלמוג
  • 00:04
  • 27.08.14

בניגוד אליך אני חושב שהמבצע נוהל בהצלחה.לי נראה שקודם ירית ואחר כל רצת לסמן את המטרה מסביב.בוא נחכה זמן מה ונראה מתי חמאס יתחילו שוב. הם באמת לא קיבלו כלום

68 מאמר חולני, הזוי, מתאים לישראל היום ולא להארץ ק.
  • 00:05
  • 27.08.14

הפסקת האש היא אינטרס ברור ומיידי של כל הצדדים, ההרג לא משרת איש. ישראל לא "נדחקה" לפתוח את מעברי הגבול כדי להעביר סיוע הומניטרי וחומרי בנייה לשיקום הרצועה - אדרבה, זה הדבר שיש לעשותו לאור ההרס והסבל הרב ברצועה. האינטרס הישראלי הוא שיקום הרצועה, מכל הבחינות. כלכלה יציבה ברצועה (וזה כולל אפשרות לדיג מסחרי), גבולות פתוחים ככל האפשר ואופק מדיני תדחק את מחרחרי המלחמה בעזה אל השוליים, וזה בוודאי אינטרס ישראלי.

  •   פירוז פירוז ועוד פעם פירוז חיים
    • 00:53
    • 27.08.14

    וללא פירוז נהיה באותה נקודה בעוד 3 שנים ,האדם מטיבעו שוכח ,For the first time shame on you, second time shame on me

  •   אין ולא יכולה להיות כלכלה יציבה ברצועה יאיר
    • 09:14
    • 27.08.14

    עזה זקוקה לצמיחה של כ7% בשנה רק כדי לפצות על התפוצצות האוכלוסין שם - ומי הולך להשקיע בארץ המנוהלת ע"י ארגון איסמליסטי קיצוני? אה, ויש משבר סביבתי בלתי נמנע ברצועה כאשר הם מאבדים כל גישה למי תהום עד 2020 לכל היותר...

    כלכלה יציבה בלתי אפשרית ברצועה, אופק מדיני כשמו כן הוא (ככל שמתקרבים הוא מתרחק), וגבולות פתוחים הם בניגוד מוחלט לאינטרס הישראלי. תגובה 31. היא בניגוד לאינטרס הישראלי עד כדי חולניות...

  •   כלכלה יציבה בלתי אפשרית בעזה יאיר
    • 09:17
    • 27.08.14

    עזה זקוקה לצמיחה של כ7% בשנה רק כדי לפצות על התפוצצות האוכלוסין שם - ומי הולך להשקיע בארץ המנוהלת ע"י ארגון איסמליסטי קיצוני? אה, ויש משבר סביבתי בלתי נמנע ברצועה כאשר הם מאבדים כל גישה למי תהום עד 2020 לכל היותר...

    כלכלה יציבה בלתי אפשרית ברצועה, אופק מדיני כשמו כן הוא (ככל שמתקרבים הוא מתרחק), וגבולות פתוחים הם בניגוד מוחלט לאינטרס הישראלי. תגובה 31. היא בניגוד לאינטרס הישראלי עד כדי חולניות...

  •   כלכלה יציבה בלתי אפשרית בעזה יאיר
    • 09:22
    • 27.08.14

    עזה זקוקה לצמיחה של כ7% בשנה רק כדי לפצות על התפוצצות האוכלוסין שם - ומי הולך להשקיע בארץ המנוהלת ע"י ארגון איסמליסטי קיצוני? אה, ויש משבר סביבתי בלתי נמנע ברצועה כאשר הם מאבדים כל גישה למי תהום עד 2020 לכל היותר. בעצם, אפיק ההכנסות היחידי שלהם הוא עימות עם ישראל...

    כלכלה יציבה בלתי אפשרית ברצועה, אופק מדיני כשמו כן הוא (ככל שמתקרבים הוא מתרחק), וגבולות פתוחים הם בניגוד מוחלט לאינטרס הישראלי. תגובה 31. היא בניגוד לאינטרס הישראלי עד כדי חולניות.

69 הממשלה ההזויה: גם חטפה מכות וגם אכלה חרא. והמפסידה הגדולה: ישראל.  (לת) מצב הזוי
  • 00:15
  • 27.08.14

70 האמנם כך?  (לת) משה
  • 00:16
  • 27.08.14

71 היכן כל התשבחות והסופרלטיבים ? סיריוס
  • 00:19
  • 27.08.14

בתחילת המבצע ביבי נהנה מאחוזי תמיכה של שמונים אחוז פלוס ,מה לא אמרו עליו שקול מאוזן ומדינאי בעל שיעור קומה . במשך המבצע ראיתי אדם עצוב ומפוחד ללא ביטחון ,העולם נפל עליו כגיגית . כן זה ביבי לאחר חמישים יום של מלחמה מסתתר אצל שרה ולא מעיז לצאת לדבר בגובה העיניים עם המפגינים מישובי עופי עזה . ההההההההההה

72 הטעות הקשה והבלתי נסלחת שעשה ביבי לפני 10 ימים כאשר לא אמר כן להפסקת א חנה חורש
  • 00:23
  • 27.08.14

הוא יכול היה למנוע את ההפצצות המסיביות שגרמו למותם של דניאל ועוד בחור אחד היום. הוא עשוי היה למנוע את התגובה הבלתי נמנעת של אנשי עוטף עזה שעמדו בגבורה ובצורה קצת טיפשית שנשארו שם, 14 שנות שלטון הימין.
ביבי לפני 10 ימים אמור היה להשיב הן להפסקת אש שכולם קיבלו אותה ובמקום זה הוא נבהל בליברמן ובנט ובזה הראה את טיפשותו ואת העובדה שאי אפשר לסמוך עליו. הוא קיבל תמיכה רחבה מהציבור שאינו הציבור המסורתי שלו, רק כדי לנהל את המלחמה המיותרת הזו בשכל ובפחות קורבנות אבל לצערנו, הוא לא עמד אפילו בצפיות האלה.

73 מענין לשמוע היום "גורם צבא בכיר", "שר בכיר" וכו, פחדנים וטיפשים עדי
  • 00:24
  • 27.08.14

הם יוצאים מהחורים אבל עוטים על עצמם מסיכה שלא ידעו מיהם .
אוי לישראל שזו ההנהגה שלה

74 יש את זה ביותר שטחי?  (לת) לא מעריץ
  • 00:31
  • 27.08.14

75 תן לי ללמד אותך משהו כדי שלא תסתור את עצמך –– אובייקטיביות פירושה צלם אנוש
  • 00:34
  • 27.08.14

להבין את שני הצדדים ולא לפסוק לטובתו של אחד מהם.

76 תן לי ללמד אותך משהו כדי שלא תסתור את עצמך –– אובייקטיביות פירושה צלם אנוש
  • 00:34
  • 27.08.14

להבין את שני הצדדים ולא לפסוק לטובתו של אחד מהם.

77 דבר אחד טוב אולי יצא מהכשלון הצורב הזה.את ביבי לא נראה שוב אחרי בקרוב  (לת) הפעם הציבור הבין במי מדובר.מנהיג כושל מכל בחינה
  • 00:35
  • 27.08.14

78 ראש הממשלה הזה יכול ללכת הביתה כבר עכשיו. סיים את הקריירה
  • 00:38
  • 27.08.14

זו ממשלה זו? לא יודעים לעשות לא שלום ולא מלחמה. מי צריך אתכם?

79 כל הכבוד לנתניהו על האומץ ועל ההחלטה הנחושה! מבעלי האמונה
  • 00:39
  • 27.08.14

אני תקווה שהוא חש את העוצמה הטמונה בלחיות את אפשרויות הפריחה והאהבה שבחיים . אני תקווה שהכח הזה יגלה לו את הדרך ויוביל אותו לצאת ממעמקי האיבה למצוא את כל השבילים לממושה.

80 מאמר מדוייק. ביבי לא יודע להחליט כלום יואל
  • 00:40
  • 27.08.14

חמאס קיבל מעמד מדינה, יצר הרתעה מול ישראל. אם כבר מדברים איתו עדיף הסדר ולא שקט יענה בשקט שייגמר לא עוד זמן רב. חמאס ספג המכה הגדולה בתולדותיו? גם החטיף לנו המכה הגדולה בתולדותיו

81 נתניהו ויעלון ראויים לשבח על כך שעמדו בלחץ שהפעילו עליהם LDR
  • 00:43
  • 27.08.14

חלק משרי הממשלה, רבים מחברי מפלגתם ורוב גורף בקרב הציבור שרצו לראות את צה״ל מבצע מהלך של כיבוש רצועת עזה.
נתניהו ויעלון הצילו אותנו מהאסון שהיה מביא עלינו כיבוש רצועת עזה.

82 כל בקורת על נתניהו מוצדקת ולו רק בגלל ההסתה, דברי הבלע והרהב שלו כשלא שרה'לה
  • 00:44
  • 27.08.14

הוא ניהל מערכות בישראל. כשהוא כן ניהל אותן הוא עשה זאת עם זנב בין הרגליים, ראה ההתנקשות במשעל, פתיחת מנהרת הכותל והמבצע הנוכחי. הזכרון שלנו פחות קצר משלו (והוא כולל גם את אירועי 95)

83 ברק רביד מתחפש לימני (וזה לא ממש הולך לו), פויה.  (לת) ראובן
  • 00:47
  • 27.08.14

84 ניתוח צודק. נתניהו יעלון וגנץ הובילו את ישראל לתבוסה צבאית ופוליטית  (לת) חייבים להדיחם כמו את שלשיית ה כלומניקים במלחמת לבנון השניה. אעך מדאיג שישראל בשנים האחרונות אינה מסוגלית למגר ארגוני טרור ולהבטיח את ביטחון האזרחים. אסור להם אפילו לחלום להתחיל עם אירן.
  • 00:50
  • 27.08.14

85 עיתןן הארץ הימין חדש, ביבי יא שמאלן אפילו הארץ מסתלבטים עליך  (לת) מוטי
  • 00:52
  • 27.08.14

86 השנאה של 'הארץ' לביבי א.פ.
  • 00:52
  • 27.08.14

הארץ מאוד מרוצה מהפסקת האש, אבל שנאתו לביבי, משך 20 שנה, מעבירה אותו על דעתו. אפילו כאשר ביבי עושה בדיוק מה שהארץ מעוניין.

87 הארץ כאילו גנב את הכותרת מאתר ערוץ 7 -- עיינו שם אחד שמשווה
  • 00:59
  • 27.08.14

http://www.inn.co.il/

אחוות הקיצונים -- מחרחרי המלחמה = הארץ וערוץ 7

88 נתניהו אפילו אינו טורח להסביר לעם מדוע קיבל הסכם כזה. העם במבוכה. ראש  (לת) הממשלה חייב להתפטר אחרי כישלון כזה וכניעה לארגון טרור
  • 00:59
  • 27.08.14

89 לתת להם נמל ואת אלון חסן נוסיף להם גם  (לת) רפי
  • 01:05
  • 27.08.14

90 מנהיגים שונאי הקב"ה מפסידים תמיד  (לת) צפניה
  • 01:06
  • 27.08.14

91 פעם היה נוהג שלא מדברים עם טרוריסטים - רק נלחמים בהם רפי
  • 01:20
  • 27.08.14

אצל הממשלה הזאת זה בדיוק ההפך - היחידים שהם מדברים איתם אלה הטרוריסטים. משא ומתן תחת אש. ביבי בנט ליברמן אתם ביזיון. עצם העובדה שאתם מדברים עם החמאס זה כבר הישג מדיני עבורם ולגיטימציה של ארגון טרור.

92 נתניהו לא ברח!! אוהד
  • 01:27
  • 27.08.14

הקואלציה הרעועה הימנית צמאת הדם מצד אחד והבטחת האל מצד שני
והעם ודובריו שלא פסקו מהפטפטת יום ולילה והיללות הבלתי פוסקות
הם שאילצו אותו להכריע את מה שהכריע ועם הזמן נדע את תוצאות המהלך
בארצנו הקטנה לצערנו מדברים ייתר על המידה

93 מבצע הזקפה הלאומנית שהפכה למשגל נסוג  (לת) ציניקן
  • 01:42
  • 27.08.14

94 ״השנאה העבירה אותך על דעתך״ טויל גבי
  • 02:09
  • 27.08.14

על פי הנרטיב של עיתון ״הארץ״ היה צריך נתניהו להיות ״איש השנה״ ומלבד שנאה הסתה הטעייה הופך הכתב רביד הרודף את נתניהו על כל צעד ושעל בכל שייעשה עושה כאן עוול היסטורי!!!

95 ראש הממשלה הגרוע ביותר מאז קום המדינה אורן
  • 02:10
  • 27.08.14

כבר לא צריך פרספקטיבה היסטורית בכדי לדעת כי בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר של ישראל
הנמר "חזק מול החמאס" התגלה מהחתול המתחנן להפסקת אש
במקביל לכישלונו של בנימין. נתניהו התגלה לנו גם בוגי יעלון ״כשר בטחון ללא בטחון" זכות היוצרים על הכינוי של בוגי שייך לאלי מויאל ראש עיריית שדרות לשעבר

96 ביבי עשה החלטה קשה לצד שרים חסרי אחריות וכל הכבוד לו  (לת) למרות שלא מתה עליו למדתי להעריך
  • 02:10
  • 27.08.14

97 90 אחוז מהתגובות עד מספר 30 עוד ישראלי
  • 02:30
  • 27.08.14

הן תגובות של מגיבים בתשלום ומגיבים מטעם. פתאום הגנה היקפית על ראש הממשלה וכל כל הרבה likes. רק פתי יאמין לתגובות כאלו

98 עד שלא תהרגו את ביבי , לא תרגעו !  (לת) סלביה
  • 02:41
  • 27.08.14

99 ראש הממשלה לא ברח ולא נעליים. עמיקם
  • 02:47
  • 27.08.14

הניתוח של המערכת שראש הממשלה ברח היא כזו שיטחית וכזו מגמתית שבא לך לזעוק. ראש הממשלה הבין שיש הזדמנות להשבת השקט לטווח ארוך ללא כניסה קרקעית שאת ממדיה אנו לא יודעים, מה שכמעט ודאי שהיינו חוזרים לאותו מצב במקרה הטוב. אז מה הבעיה? ראש הממשלה שקל שאנו עומדים לפני תחילת שנת הלימודים, שהעורף לא כל כך חזק כפי שנראה, שהוצאות המלחמה כל יום עולה למשק כסף רב. והכי חשוב שהחמאס לא קיבל כלום. ואני בטוח למרות שרבים לא בוטחים בחמאס, שיהיה לנו שקט לטווח ארוך, ומי יודע אולי גם הפתעות טובות בדרך. אם לשפוט אמת את המצב ראש הממשלה נהג בתבונה רבה. גם במישור הצבאי וודאי במישור המדיני. השמאל הקשקשן לא משנה מה ראש הממשלה יעשה, הוא תמיד על השיפוד.

100 מחזה תעתועים, השוטה יושב על הגדר, ניגף קצת ימינה מתקן בקריצה שמאלה, ניגף קצת שמאלה מיד מתקן בקריצה ימינה ולא היה מתכוון לקרוץ לא שמאלה ולא ימינה אלא כמצליף, אהבל ביהבלכו הבלין ועכשיו קיראו לארי שביט שיסביר לכם את הקריצה.  (לת) שפתי כהן, עד הסוף(והוא קרוב).
  • 03:12
  • 27.08.14

101 לשם שינוי ביבי קיבל שכל ועשה את הדבר הנכון! שרגא
  • 03:16
  • 27.08.14

רק חבל שבזה הוא בעצם גמר את הקריירה שלו. ראו מה קרה לכל ראשי הממשלה שהבינו שעדיף הסכם רע ע"פ מלחמה טובה. רבין, שרון, אומרט.

102 נתניהו פועל מצוין,כמבוגר האחראי.ברק רביד מתלהם כילד טעון טיפוח.  (לת) אורי
  • 03:22
  • 27.08.14

103 מחזה תעתועים, השוטה יושב על הגדר, ניגף קצת ימינה מתקן בקריצה שמאלה, ניגף קצת שמאלה מיד מתקן בקריצה ימינה ולא היה מתכוון לקרוץ לא שמאלה ולא ימינה אלא כמצליף, אהבל ביהבלכו הבלין ועכשיו קיראו לארי שביט שיסביר לכם את הקריצה.  (לת) שפתי כהן, עד הסוף(והוא קרוב).
  • 03:26
  • 27.08.14

104 לכל המודאגים בעוד חודש תישמעו מה חמס מקבל  (לת) רק התחלנו להתפשט
  • 03:50
  • 27.08.14

105 "עתונאי קטן שלי". ביבי מתנהג באחריות לעומת מתלהמים כמוך.  (לת) אורי
  • 04:16
  • 27.08.14

106 הארץ המוביל בחדשות , מדוע לא מפרסמים צילום מקורי של הפסקת האש .  (לת) זכות האזרח לדעת
  • 04:20
  • 27.08.14

107 רק מדינה שאיבדה את עצמה לדעת עושה הסכם הפסקת אש עם ארגון טרור יעקב
  • 04:22
  • 27.08.14

שמבקש לחסלה מתוך ידיעה ברורה שהסיבה היחידה של הפסקת האש מצד ארגון הטרור זה לאגור מחדש את התחמושת שהוא השתמש בה לסיבוב הבא!

108 החלטה מתבקשת אלי
  • 04:25
  • 27.08.14

מפני שכל מה שהחמאס רצה הוא למשוך למלחמת התשה

109 @אבי אלמוג@ שוש
  • 04:28
  • 27.08.14

עד לפני 10 ימים היתה לביבי תמיכה רחבה בציבור שוחר השלום שלא רצה מלחמה ולכן הוא קיבל את קולותינו בסקרים. לפני 10 ימים הוא נבהל מליברמן ובנט וכל החבורה הלאומנית בממשלה ובמקום להשיב תשובה חיובית להסכם שהיה מוכן הוא לא השיב. ומאז זה עלה לנו בעוד קורבנות מיותרים כל כך, עוד המון המון כסף, המון תמיכה בדעת הקהל העולמית שגם ככה כבר התייאשה משלטונות של ביבי וחבל מאד. זו היתה מלחמה מיותרת כי הוא לפחות בשנתיים האחרונות רצה שקט, לא רצה פינוי התנחלויות ונתן להם להשתולל ולהתפשט וכו

110 אם כל חטאת היא מפעל ההתנחלות בגדה, והטלת מצור על אוכלוסייה דניאל פ'
  • 04:37
  • 27.08.14

אזרחית של כמעט שני מיליון איש ברצועת עזה. ללא אופק מדיני כל המבצעים הצבאיים והתמרונים הדיפלומטיים הם בבחינת אקמול למחלה ממארת. ועוד לא אמרנו כלום על הזניית החברה והכלכלה ובזבוז משאבים יקרים על האובססיה האיראנית של נתניהו...

111 הרג מיותר הרס מיותר.בושה לעם ישראל רפי
  • 04:37
  • 27.08.14

2100 הרוגים זה אסון ולא אכפת למי הם מתפללים ואת מי הם שונאים.11000 בתים זה חורבן.בחרנו בך שתביא שלום ובטחון לא אסון לכל האזור.12 שנה ראש ממשלה שלא ידע לעשות לנו מדינה.תסתלק בינימין נתניהו

112 מי העג חיסול הטרור?  (לת) עיתון הארץ משנה את עורו..
  • 04:39
  • 27.08.14

113 אחרי 50 יום מי הורתע: ישראל או חמאס. יפה
  • 04:59
  • 27.08.14

האם מישהו מעלה על דעתו שנתניהו בעוד חודש חודשיים , יכנס שוב למערכה בעזה אם חלילה יפלו שוב טילים (ויפלו לצערנו). אין ספק שנתניהו למד את הלקח ולא יסתבך שוב. חמאס ספג מכה אך המנהרות דור2 כבר בבניה וישקם את כוחו , אבל מה איתנו כמדינה חפצת חיים? גם ספגנו אבידות , גם שקענו לתוך מיתון וגם לא השגנו מטרה ארוכת טווח. הרבה קש עוד נאכל , בכל התחומים , בשל המערכה הזו.

114 לשיטת ברק רביד היינו צריכים להמשיך ? אברהם
  • 05:08
  • 27.08.14

להיכנס לעזה ?
ןאז מה היה אומר עיתון הארץ ?
העיתון הזה מלא ארס,מצד אחד התלהמות על נתניהו הותרן, מהצד השני התלהמות על צה''ל הרוצח.

115 @ק.@ הכל נכון. רק שאת האינטרסים הללו ניתן היה לקדם בלי לירות כדור אחד מאן דהוא
  • 05:10
  • 27.08.14

ישראל יצאה למלחמה ביוזמתה (תזכורת: ישראל בחרה ביודעין לשבור את הבנות עמוד ענן, כש"מבצע שובו בנים" משמש לה תירוץ). המטרה החצי-מוצהרת הייתה לפרק את ממשלת האחדות הפלסטינית החדשה, כדי שלא נידרש חלילה לשאת ולתת אתה. שבעים ימים ושבעים הרוגים ישראלים (ו-2,200 הרוגים פלסטינים) מאוחר יותר פתאום ישראל מוכנה לעשות את כל הדברים הטובים והנכונים שמנית בתגובתך, שיצאנו למלחמה כדי לא לעשות אותם, ונתלית באותה ממשלת אחדות פלסטינית בתור קש ההצלה וההישג-לכאורה שלה במשא ומתן להפסקת אש. אז מה המסקנה? כנראה שישראל מבינה רק כוח. את מה שהיה אינטרס שלנו לעשות מלכתחילה היה צריך לכפות עלינו באמצעות תבוסה בשדה הקרב. ורק שאלה אחת נשארת תלויה באוויר: לא חבל על כל ההרוגים, הפצועים והנזק?

116 עם ישראל 2014 מוסטפה הישראלי
  • 05:12
  • 27.08.14

גדל כאן דור שאינו יודע להתמודד עם תופעה שאי אפשר לפתור באמצעות חשיבה חיובית, אי-שיפוטיות, מאבק על זכויות המיעוט, מיינדפולנס, אפליקציה, או אוכל טבעוני. הניצחון במלחמה מסוכן להם כמו ההפסד .

117 @אבי אלמוג@ חמאס כנראה באמת לא יתחילו שוב בקרוב, כי לא תהיה להם סיבה מאן דהוא
  • 05:16
  • 27.08.14

אחרי המכה שצה"ל חטף בעזה, לא נראה שלקברניטינו ומצביאינו המהוללים יהיה בקרוב חשק "לחמם את הגזרה" מחדש. שקט מצד ישראל ייענה בשקט מצד חמאס. אותו הדבר נכון, אגב, גם לגבי גבול הצפון. פרשנים רבים מציינים את השקט היחסי בגבול הצפון מאז מלחמת לבנון השנייה, ורואים בשקט הזה סימן לניצחון ולהצלחת ההרתעה. הם רק "שוכחים" לציין מי הרתיע את מי. השקט בצפון נשמר כי החיזבאללה הצליח להרתיע את צה"ל. צה"ל שומר באדיקות על שקט בגבול הצפון מאז 2006, ולא מעז "לחמם את הגזרה" ולכן יש שקט.

118 מה ביבי היה עושה בתור ראש אופוזיציה - כפירומן- דורש הכרעה ובחירות  (לת) זוכר
  • 05:16
  • 27.08.14

119 משעשע לראות את צבא הטוקבקיסטים בתשלום של ביבי פתאום חותך שמאלה...  (לת) מאן דהוא
  • 05:20
  • 27.08.14

120 הוא לא ראוי לתפקיד  (לת) bb
  • 05:31
  • 27.08.14

121 מדהים לראות איך ה"ארץ" איבד את אמינותו סער
  • 05:42
  • 27.08.14

עוד פרשנות מנותקת מהמציאות בסגנון "פרבדה" . המטרה סומנה כבר מזמן, וה"פרשנים" מתפרנסים מהטלת אלפי מילים . מה רע אם יש מי שמשלם?...
אני בספק אם בעיתון ה"הדמוקרטי" יאשרו את פרסום התגובה

122 שתה מים נחמן שי
  • 05:52
  • 27.08.14

ברק, אנחנו מכירים לא מהיום, גם אם אמשיך לא להתראיין אצלך שנים הרבה. קפץ לך הפיוז בכתבה הזאת, ואיבדת קשר עין עם הסובב. יש הרבה מה לנתח, אבל החמצת את העיקר, ונשמטה לך התמונה הגדולה. לכן, סעיפי האישום שבחרת אינם רלבנטיים. כמו לשפוט מישהו על שלא וידא שהמנעול לדלת המחלקה שלו מקולקל. שתה מים, סדר את המחשבות, וארגן את הכתיבה מחדש.

123 פרשנות לא ראויה בעיתון לאנשים חושבים. ג.ש.
  • 06:00
  • 27.08.14

בראיה ארוכת טווח, המבצע הזה יראה כנקודת מפנה אסטרטגית ביחסי ישראל והעולם הערבי כולל הפלסטינים. בזכות התאום שלנו עם נשיא מצריים
ובעקיפין גם עם ערב הסעודית, יפתח אופק מדיני ממשי.

124 נתניהו פחדן שחי בעולם של פחדים ובנה קריירה מהפחדות חמס ניצח
  • 06:06
  • 27.08.14

נתניהו נתן הודעה ברורה לדע"ש ועכשיו זו רק שאלה של זמן

125 כדי להיבחר צריך לשחק אותה ימני,כדי לנהל את המדינה צריך להיות הגיוני. מגלה כישרונות
  • 06:09
  • 27.08.14

ראו ערך גולדה,בגין,שרון,אולמרט ועכשיו ביבי. היום בנט,ליברמן וסער למדו את הפטנט.

126 העם אוהב 69  (לת) נקרופיליה לאומית
  • 06:54
  • 27.08.14

127 ביבי עשה פיפי במכנסיים כשהיה תינוק. וואו. לא ייאמן. כתיבה רדודה
  • 06:55
  • 27.08.14

וואו. רק ברק רביד ועיתונאים בהארץ הם גברים גברים. טוב ברק תעמיד עצמך לאלטרנטיבה כראש הימין. בסוף יסתבר שבהארץ הוקמה האלטרנטיבה לביבי מימין.

128 מטרת המבצע להגיע ל69 הושגה  (לת) העם מסופק
  • 07:11
  • 27.08.14

129 עלוב מאוד .נתניהו פישלת מדינת ישראל החזקה לא יכלה לעמוד מול ארגון טרור  (לת) אמל
  • 07:16
  • 27.08.14

130 דוברות רה"מ עובדת קשה בתגובות יובל
  • 07:18
  • 27.08.14

אמנם נכון שברק רביד לא מעריך את נתניהו, בלשון המעטה, אבל ביבי נותן את כל הסיבות לכך. מנהיג ללא אמינות מינימלית המתעלל באזרחיו אותם הוא מחשיב כנתינים ומשקר לכל העולם בנוגע לכוונתו להגיע לשלום.

את המלחמה הזאת היה ניתן למנוע מלכתחילה עם הכרה בממשלת האחדות הפלסטינית וכניסה לשיחות רציניות. משנתניהו לא עשה זאת אלא להיפך - נכנס בחמאס בגדה תוך שקרים בוטים לאזרחי ישראל על אחריותו ה"מוכחת" לחטיפת שלושת הנערים - על נתניהו מוטלת אחריות זהה לזאת של מנהיגי החמאס הנבובים.

מדהים הטריק של הימין הישראלי - למנהיג אין אף פעם אחריות. האשמים הם תמיד אלה שמבקרים אותו.

131 ראש הממשלה מבזה בהתנהלותו את חילי וחללי צה"ל מלכה אדלר
  • 07:23
  • 27.08.14

אני חברת ליכוד .והציפיה שלי ממך כבוגר סיירת מטכ"ל וכאיש ימין שתדע להשתמש בראש מורם בכוח הצבאי שלנו אבל אתה גרמת לנו בהתנהגותך הפחדנית לאובדן הערכים המרכזים שמסמלת הלאומיות הישראלית
אדוני ראש הממשלה ההתנהלות שלך ושל שר הביטחון היא התנהגות של ממשלה פחדנית והססנית שפוחדת מהצל של עצמה. ומטילה צל על כולנו .
ממשלה ללא שום גב שהציבה לעצמה רף הכי נמוך ועוד מתגאה שהשיגה אותו.
אין לממשלה הזאת שום גאה ישראלית ושום דבר מרוח הלחימה וההקרבה של הצבא והעם וכול גוש הדרום .כול העם היה מוכן לספוג אבל אתה ושר החוץ שני הפחדנים הבאתם אותנו למצב שבו החמס באמת יכול לחגוג את ניצחונו. למה זה היה צריך להימשך כחמישים יום יכולנו לגמור אחרי שבועיים למה כול פעם שהם ביקשו הפסקת אש תמיד הייתה מוכן מה אסור לומר לא? חשבנו על שני אנשי ימין ראש הממשלה ושר ביטחון שיודעים לנהל מלחמה אבל אתם שני עכברים עם מנטליות של היהודי המסכן גלותי שמפחד כול הזמן מהפריץ (עכשיו ארה"ב) אתם שניכם האכזבה הגדולה ביותר.
מי שנכנע לאיומים צריך לדעת שהם יחזרו אליו ובגדול וזה מה שיקרה בקהיר בעוד חודש האם גם שם תיכנעו ותיתן לכם הכול ?
תחושת הכעס וההחמצה שנובעת מהתנהגותכם בוודאי תבוא לידי ביטוי בעתיד כאשר העם יואמר דת דברו

132 יצאת אהבל בגלי צהל שצעקת בלעג שצ׳רציל לא ישב בבונקר ויוצא עכשיו הזוי שתוקף את ביבי על הסדרת הפסקת אש איציק
  • 07:25
  • 27.08.14

שנאת ביבי מעוורת

133 וואו, ביבי בלחץ. מזמן לא ראיתי כל כך הרבה מגיבים בשכר אמיר
  • 08:04
  • 27.08.14

וכל כך הרבה לייקים קנויים לכל טוקבק בשכר

134 מה זה השטויות על הליכה אחורה? יש התקדמות להסדרת דו קיום !!! עופר
  • 08:13
  • 27.08.14

מי שחושב שהלכנו אחורה חושב שקדימה זה מחיקת עזה מהמפה או אולי גיור של 1.8 מיליון מוסלמים. אווילות שאין לה אח ורע. יש רק תנועה אחורה אל עוד מלחמה ומוות או תנועה קדימה לחיים ודו קיום.

  •   דו קיום DR ST
    • 09:05
    • 27.08.14

    ל 37 כל מילה בסלע- תנו לאחרים לחיות אז יהיה שלום לכולם- בכל מלחמות העולם בהרג לא הושג כלום- רק יתומים ואלמנות שאול ושכול אז עד מתייייייייייי

  •   חכה לסיבוב הבא מתן
    • 11:27
    • 27.08.14

    כשהם יהיו עם עוד מנהרות ובונקרים שייבנו בעזרת הבטון שביבי נתן להם להכניס לרצועה בלי שום פיקוח

135 המחיר הכבד ששילמנו הוא אובדן ההרתעה מול כל הצבועים סביבנו החרד לבאות
  • 09:02
  • 27.08.14

שרק מחכים לסימני חולשה מצידנו בכדי להשלים את המלאכה שהתחילו ב-48. על זה עוד נשלם ביוקר רב!

136 המחיר הכבד ששילמנו הוא אובדן ההרתעה מול כל הצבועים סביבנו החרד לבאות
  • 09:03
  • 27.08.14

שרק מחכים לסימני חולשה מצידנו בכדי להשלים את המלאכה שהתחילו ב-48. על זה עוד נשלם ביוקר רב!

137 הסמולנים שוכחים שמקור המלחמה באסון אוסלו שנתן לטרור הערבי בסיסי טרור  (לת) לומסה
  • 09:14
  • 27.08.14

138 זה לא היית אתה שכינה את הסכם קרי "מנהרת טרור"? נער הייתי וגם זקנתי
  • 09:21
  • 27.08.14

"הסכם קרי" לא היה, אלא משל היה. האביר על הסוס הלבן הגיע להציל את מי שלא רצה להינצל, הכניס למשוואה את שונאינו ואויבי ידידינו ב"מזרח התיכן החדש באמת", רצה להחתים אותנו על נייר שבו מצד אחד החמאס ו"הפלגים" ומצד שני ישראל, מצרים לא קיימת, הרשות לא קיימת ועוד ועוד. אז נכון ששוקן משלם את משכורתך, אבל רבאק, אולי תתבגר כבר?

139 כמה אתה מקבל לשעה עבור כתיבת תגובות?  (לת) יריב
  • 09:32
  • 27.08.14

140 נתניהו - זמן תם, קצה נפשנו במניפולציות - סוף לשלטו המסחרה - לך הבייתה  (לת) ליידי אסטור
  • 09:33
  • 27.08.14

141 רק ברק רביד צודק! האידאולוגיה של נתניהו היא הסטטוס קוו חני
  • 11:03
  • 27.08.14

שאר התקשורת עדיין לא קולטת זאת? הוא רק מדבר ומפריח ססמאות אבל לעשות דברים? זה הוא לא עשה עד היום וגם בעתיד לא יעשה. הדבר היחיד שעדיף עליו הוא לשמור על כסאו. הוא איננו מנהיג אלא רק... פוליטיקאי!!!

142 חייל יצא צדדיק
  • 14:30
  • 27.08.14

הוא ידע שאם יכנס לתוך שטח אורבני מול לוחמי גרילה מאומנים הוא יצא עם 700 הרוגים
עשה בשכל כתש מהאווויר

143 עכשיו אפשר להכריז שהמבצע נכשל? אדם
  • 19:14
  • 27.08.14

יצאו למבצע עם שתי מטרות: "החזרת השקט" ו"השגת הרתעה". עשרים יום אח"כ הוסיפו עוד שתיים: "הרס המנהרות" ו"פירוז הרצועה". שקט לא השיגו, הרתעה משמעותית אין, פירוז ירד מהפרק, ורק את המנהרות הרסו. אפשר כבר להכריז על המבצע הזה ככשלון? אפשר כבר לומר לממשלה: הגיע הזמן שתלכו הביתה? כן-כן, גם בנט וליברמן, שאומרים מעל כל במה דבר אחד ועושים בממשלה דבר אחר. גם אתם.

ונ.ב.: עוד מישהו שנכשל אלה כל מצביעי הימין שפנו לנתניהו, בנט ואיווט. הראשון ראש ממשלה כושל שלא עשה שום דבר מועיל בשתי קדנציות; השני יצא בקול גדול בתוכנית מדינית לא-מעשית, שמבוססת על נתונים ישנים ומגובה ברבנים קיצוניים; והשלישי הוא פוליטיקאי שמשנה את דעתו לפי הסקרים ולא משיג שום דבר ממה שהוא מתחייב אליו במצע. אתם, *המצביעים*, נכשלתם.

144 עכשיו אפשר להכריז שהמבצע נכשל? אדם
  • 19:25
  • 27.08.14

יצאו למבצע עם שתי מטרות: "החזרת השקט" ו"השגת הרתעה". עשרים יום אח"כ הוסיפו עוד שתיים: "הרס המנהרות" ו"פירוז הרצועה". שקט לא השיגו, הרתעה משמעותית אין, פירוז ירד מהפרק, ורק את המנהרות הרסו. אפשר כבר להכריז על המבצע הזה ככשלון? אפשר כבר לומר לממשלה: הגיע הזמן שתלכו הביתה? כן-כן, גם בנט וליברמן, שאומרים מעל כל במה דבר אחד ועושים בממשלה דבר אחר. גם אתם.

ונ.ב.: עוד מישהו שנכשל אלה כל מצביעי הימין שפנו לנתניהו, בנט ואיווט. הראשון ראש ממשלה כושל שלא עשה שום דבר מועיל בשתי קדנציות; השני יצא בקול גדול בתוכנית מדינית לא-מעשית, שמבוססת על נתונים ישנים ומגובה ברבנים קיצוניים; והשלישי הוא פוליטיקאי שמשנה את דעתו לפי הסקרים ולא משיג שום דבר ממה שהוא מתחייב אליו במצע. אתם, *המצביעים*, נכשלתם.

145 מה ציפה מר כתב דקלה
  • 22:53
  • 27.08.14

לא גויסתי ואיני שייכת לאף דוברות, בסה"כ אזרחית מן השורה. זה פשוט מדהים כמה הכתבות בהארץ פתטיות ולאורך כל הלחימה. כשביבי מנסה לדאג להפסקת אש זה לא תקין וכשנכנסים פנימה אנחנו "נגררים". איבדתם מזמן את הסיקור הנקי והמקצועי והפכתם לכותבים שרוצים פשוט להדיח את ביבי. לא פלא שהרבה מנויים עזבו אתכם בתקופת הלחימה. אני אישית מכירה כמה כאלו.

פרוייקטים מיוחדים