מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סקר ראשון אחרי ההסכם: נתניהו איבד 27% תמיכה בשלושה שבועות

ראש הממשלה עדיין נהנה מ-50% תמיכה, למרות שרק כרבע מהציבור סבור שישראל ניצחה במערכה. יעלון נהנה מ-55% תמיכה וליברמן רק מ-29%

יממה לאחר כניסת הפסקת האש לתוקפה, ראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין נהנה משביעות רצון ציבורית גבוהה למדי, זאת חרף התחושה הרווחת בציבור כי ישראל לא ניצחה במערכה, ועל אף הביקורת מימין ומשמאל על הדרך בה הסתיימה הלחימה. על פי סקר "דיאלוג", בפיקוחו של הפרופ' קמיל פוקס מאוניברסיטת תל אביב, שנערך היום (רביעי) בקרב הציבור הכללי, הביעו מחצית מהנשאלים שביעות רצון מתפקודו של נתניהו במהלך המבצע. מצבו של ראש הממשלה הוא על כן סביר, פלוס. אם אלה הנתונים ביום שאחרי, כשהלך הרוח הרווח הוא קודר ועגום משהו, אז לנתניהו יש סיבה לחוש אופטימיות זהירה לגבי העתיד. עם זאת, בסקר קודם של "הארץ", שנערך לפני שלושה...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכן מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הירידה בתמיכה בנתניהו עוברת לבנט כי נתפש ימני יותר, בכל מקרה הימין גדל  (לת) אזרח
  • 19:42
  • 27.08.14

  •   הדובר של חמאס אמר שביבי נופל כמו אולמרט,כולם לתת לביבי את הקול shmuel
    • 23:23
    • 27.08.14

    הפעולה עובד הפוך!

  •   נתניהו הרבה יותר בוגר ואחראי מאשר בנט YGH
    • 23:49
    • 27.08.14

    נפתלי בנט דורש באופן בלתי אחראי לפטר את אבו מאזן, בעוד שנתניהו יודע שהקוויזלינג הזה מאד שימושי ועושה עבור ישראל עבודה מצוינת.

  •   גם זה ככה אסף
    • 01:42
    • 28.08.14

    ועוד זבובים נמשכים לעוד גוש חרא

  •   אני חושב שבדיוק להיפך. בנט וליברמן הם הסיבה לכך שנתניהו מוביל בסקרים גיל ג
    • 08:28
    • 28.08.14

    הציבור נוכח שבנט וליברמן לא מסוגלים לגלות איפוק מינימלי שנדרש מאנשי ציבור ויצאו בהכרזות ילדותיות ומתלהמות אנטי-ממשלה שבה הם יושבים בזמן לחימה.
    (אגב לשיטתו של ליברמן מעשיו ומעשי בנט הם בגידה)
    הציבור רוצה מצד אחד להתלהם (כי הם ציבור) ומצד שני לא אוהב שהמנהיגים שלו מתלהמים יותר מדי, בכל אופן לא בדרג של הקבינט.
    נתניהו, יעלון וגנץ התנהגו לפי קודים שמצופים ממנהיגים כמו ליבני ועוד מספר חכי"ם ושרים.
    לדעתי הם דווקא יקצרו את הפירות של הבשלות הזו.
    הציבור ימני בכל מקרה והדמוגרפיה מגדילה את המגמה כל בחירות.
    ממילא הם נאבקים על החלקים הפחות ימנים-דתיים.

  •   ובשורה תחתונה הימין גדל ואף נע יותר ימינה, והסיבה,העובדות בשטח הן המשפיעות ולא עיתונות מעוותת  (לת) אוהד
    • 08:56
    • 28.08.14

  •   השמאל הסיבה העיקרית להתחזקות התמיכה הבלתי מסויגת בפלשתינים מקדמת את שני הפשיסטים  (לת) לא מפתיע השמאל שנוא אנטי ציוני מתחבר עם האנטישמים וההאסלם הרדיקלי באירופה
    • 21:21
    • 28.08.14

02 האומנות שבבחירת הכותרת  (לת) אא
  • 19:43
  • 27.08.14

  •   אבל זה עיתון לאנשים חושבים אופטימי
    • 03:17
    • 28.08.14

    טהרנים מתנשאים חושבים שאם קונספציית השלום קרסה וגם הצבא נתקע אז הביקורת שלהם תביא גאולה

  •   עיתון לאנשים שחושבים את עצמם לדעת, לא פלא שרוב קוראי עיתון אל ארד מבלים לפחות פעם אחת בשבוע אצל הפסיכולוג ורובם חיים על כדורים בשלל צבעי הקשת.  (לת) פסימיסט
    • 12:01
    • 28.08.14

03 בתור מקורב לראש הממשלה, רק ראש ממשלה מהעדה האתיופית הנפלאה יחזור אקדמאי נאה
  • 19:50
  • 27.08.14

לגבולות 67

04 הישג לראש הממשלה ולשר הביטחון מירית
  • 19:53
  • 27.08.14

הישג מצויין בעיקר לאור המאמצים הבלתי נלאים של התקשורת להציג את המבצע ככישלון. כנראה שיש עוד אנשים עם שיקול דעת שרואים שהחמאס הוכה בצורה קשה והושגה הרתעה רצינית.

05 וכמה אנחנו איבדנו? 71 קורבנות. אלו האבדות. לא פוטנציאל המצביעים. יעלה
  • 19:55
  • 27.08.14

הסקרים הם לפוליטיקאים. מדינאים אמיתיים לא רצים לבדוק את צעדיהם לאור סקרי דעת קהל. וזה מה שחסר לנו לעת הזאת.

06 בחירות תם
  • 20:01
  • 27.08.14

במבחן התוצאה מדינית צבאית ופרקטית הממשלה צריכה ללכת לבחירות

07 אין טעם להשוואות לסקרים בזמן המלחמה. יש לחזור ולהשוות לסקרים שלפניה.  (לת) יפה
  • 20:02
  • 27.08.14

08 התקשורת הישראלית והממשלה חיים בשנת 2006 רונן
  • 20:08
  • 27.08.14

לאחר מלחמת לבנון השניה. הדיבורים של התקשורת ושרי הממשלה כמו גם חברי הכנסת ,היו על כישלון דרמטי.
בפועל המלחמה ההיא הייתה המשמעותית ביותר שישראל ניהלה מעולם.
אותו הדבר מתרחש היום.

09 סקר מעיתון הארץ! תמיד יהיה נגד נתניהו, העיקר להשמיץ! הוא היה שקול! MIRI
  • 20:11
  • 27.08.14

עבודה של אדריכל!....

10 במדינת הגמדים.  (לת) .
  • 20:22
  • 27.08.14

11 בסוף,נחזור להתחלה.  (לת) or
  • 20:24
  • 27.08.14

12 יוסי ורטר לא יודע לנתח ממצאי סקר... אלי בר-נס
  • 20:48
  • 27.08.14

ביום -יומיים הראשונים של המבצע, היתה התלהמות כללית, והרבה אזרחים 'הצטרפו' לתומכי ביבי, כי חשבו ש'לדפוק' זה לגיטימי (אכן). כעת, בסוף הלחימה, לאור התוצאות והרפיסות - רבים חזרו בהם מדעתם שבתחילת המבצע, ולכן נראית 'ירידה'.
אם יוסי שלנו היה בודק את שיעור התמיכה שבועיים לפני המבצע וכן בסופו - היה מוצא שינוי קטן יותר (אבל אז לא היתה לו כותרת 'הארצית' של ירידה של 25% בשבועיים....
מה קשים חיי השמאלן.... (במיוחד אם הוא עיתונאי...)

13 יוסי ורטר לא יודע לנתח תוצאות סקר... אלי בר-נס
  • 20:50
  • 27.08.14

ביום -יומיים הראשונים של המבצע, היתה התלהמות כללית, והרבה אזרחים 'הצטרפו' לתומכי ביבי, כי חשבו ש'לדפוק' זה לגיטימי (אכן). כעת, בסוף הלחימה, לאור התוצאות והרפיסות - רבים חזרו בהם מדעתם שבתחילת המבצע, ולכן נראית 'ירידה'.
אם יוסי שלנו היה בודק את שיעור התמיכה שבועיים לפני המבצע וכן בסופו - היה מוצא שינוי קטן יותר (אבל אז לא היתה לו כותרת 'הארצית' של ירידה של 25% בשבועיים....
מה קשים חיי השמאלן.... (במיוחד אם הוא עיתונאי...)

14 רק 25%? יש עוד טמבלים שמאמינים לשקרן הזה  (לת) ארכי מניפולטור. מניפוליהו
  • 21:25
  • 27.08.14

15 סקרים רבותי סקרים.. אל-מוני
  • 21:35
  • 27.08.14

סקרים רבותי סקרים....
והנה הגיעה, עונת הסקרים,
מענין מאוד לראות, מה הם אומרים.
מה אחוז התמיכה, בראש הממשלה?,
מי ניצח את הקרב, זו השאלה?.
איך הרמטכ"ל, תיפקד במערכה?,
ואיזה פוליטיקאי, בנקודות זכה?.
האם אתה מאמין, שהשקט יחזור?,
והאם מהעוטף, אתה רוצה לעבור?.
האם ללימודים, את ילדיך היית שולח?,
האם בצה"ל אתה עדיין בוטח ?.


רק סקר אחד, לא בוצע ,אף פעם, משום מה,
על תפקוד התקשורת, בזמן הלחימה,
האם לציבור היא מוסיפה ביטחון?.
או שיותר משעוזרת, מכניסה לדיכאון.
האם אהבתם, את כל הקשקשת?
האם לא ייחלתם, לקצת שקט ברשת?.
האם מה ששידרו, עזר מאוד לאויב?.
את אמנון אברמוביץ מישהו בכלל אוהב?
לפתע, הבנתי למה, סקר כזה לשידור לא נכנס,
פשוט ,כי את הסקר הזה, צריך לשאול את החמאס.......

16 אה, הוא לא היה נאצי מספיק לטעמם? לא רצח מספיק ילדות עזתיות קטנות? דניאל קלטי
  • 21:41
  • 27.08.14

איזה אסון.

17 אבל עדיין תמיכה מאס מסיבית  (לת) איבד נכון
  • 21:52
  • 27.08.14

18 רמטכ''ל תתפטר מספיק ביזיונות גרם לנו איך הגיע לדרגה כזו איש לא חכם הורוביץ
  • 23:00
  • 27.08.14

70 הרוגים בחודש ומאות פצועים מוכיחים שיש לנו רמטכ''ל מטומטם לא היה כדבר הזה מתגעגעים לרמטכ''ל כמו רפול ז''ל

  •   פלא שאהוד ברק לא רצה אותו כרמטכ"ל ? א.ל. רמת-גן
    • 09:19
    • 28.08.14

    והעדיף את גאלנט ....

  •   זהו הרמטכל הכושל ביותר שהיה אי פעם, הרוח של נשות ווטש מכתיבות את התנהלות צה"ל, כל החיילים צריכים לעשות מרד המוני עד שיודח בבושת פנים המנוול הסמולני הקטן הזה, עלובי הסמול חייבים סיכול ממוקד.  (לת) פסימיסט
    • 12:04
    • 28.08.14

19 נתניהו חכם ושקול. הציבור יבין בקרוב מאוד.  (לת) רינה
  • 23:24
  • 27.08.14

20 הארץ מחפש קוראים. הכתבות ימניות לא יעבודו עלינו הארץ שמולני
  • 23:31
  • 27.08.14

מאוחר לתקן את הטעות שלכם.

21 בקיצור, מי שסותם יותר - מרוצים ממנו יותר. לתשומת לב הפוליטיקקים שלנו.  (לת) יוז'יק המדען
  • 23:52
  • 27.08.14

22 לקח פוליטי: רק נתניהו, מנהיג אחראי; לקח מדיני: לא לסגת מיו"ש ומהגולן לקחי צוק איתן
  • 23:56
  • 27.08.14

יש לחשוב על אפשרויות אחרות כמו מדינות מפורזת עם שליטה ביטחונית ישראלית מלאה או סוג של קונפדרציה.

23 לא נמאס לכם? ל.
  • 23:57
  • 27.08.14

הציבור מאוכזב כי כולם רצו לכסאח את החמאס. זו תגובה מהבטן. הראש מבין שבסה"כ יצאנו טוב מאוד מהמבצע, על אף הכאב העצום על האבידות שספגנו. העתיד? תקוו שהתמיכה שאיבד רה"מ לא הולכת לימין, כי בקצב הזה אנחנו נלך כל-כך ימינה, שעוד יסגרו אתכם בשל סיוע לאויב.

24 יש עוד הסבר: הציבור רוצה ניצחון חד, אך מבין שזה לא מציאותי בעולמנו מפענח סקרים
  • 00:01
  • 28.08.14

ולכן ממשיך לתמוך בנתניהו ובליכוד, למרות שרצונו לא התממש

25 משדר חולשה איציק,דרום
  • 00:05
  • 28.08.14

הראשונים לזהות הם חברי ממשלתו שלא שמים עליו.
שום נאום לא יחפה על הססנותו,שמוצגת כשיקול דעת.
חוסר שיקול דעתו חוזר לאורך השנים ומשום מה לא מעיף אותו מהמשרה.
דוגמאות;קניית חיסונים לשפעת במאות מליוני דולרים,הקמת טייסת הכיבוי,שריפת
מיליארדים בהכנות לתקיפת אירן ועוד.
לא מהווה דוגמא אישית בכלום,בקיצור איך מישהו תומך בו?
אומר עלינו משהו....

26 תבוסה מוחצת להרתעה של ישראל מול הטרור עוד שי תדמור (יאיא) אלמ במילואים
  • 00:11
  • 28.08.14

אני לא יודע מהיכן תוצאות הסקר שלכם כשבסקר שאני ערכתי ברשתות החברתיות והוא מנה 1120 משתתפים מכל הדעות והמינים 37 אחוזים שהצביעו לנתניהו כתבו שנתניהו סיים את הקריירה הפוליטית שלו כש-22 אחוז מהם החליטו לא לבחור בנתניהו בבחירות הבאות. וכל זה לפני ועדות הבדיקה והחקירות וההפגנות הצפוות נגד מדיניות הממשלה במחדל מלחמת צוק איתן. כתבו למשל - מצבה הביטחוני של ישראל מעולם לא היה גרוע ככ. נדהמתי מסחף הסלידה נגד מטרות המבצע ,חברים דיווחו על תחושת פחד ופאניקה ופוסט טראומה בקרב ילדיהם,והם כתבו שהם מצביעי ליכוד ורבים מהם נשבעו לא לבחור בנתניהו וכאן חייב להדגיש שמדובר במתפקדים לליכוד. הגענו למסכנה חד משמעית שביבי לא יוכל להקים את הממשלה הבאה,ושהבחירות יוקדמו בימים בהם יצביעו על תקציב המדינה. עשרות חברים דיווחו כי זרקו מביתם את סיפרו של נתניהו - מקום תחת השמש. מדהים אוי לקרוא רבבות תגובות באינטרנט לרבות בדף הפייסבוק של מר בנימין נתניהו - תגובות של חברים שכותבים שהם מיואשים וחשים נבגדים מנתניהו. שנתניהו זלזל באינליגנציה שלהם כשהשיר מבט למצלמה ואמר את המילה ניצחנו. אנשים המומים מחוסר תפקודו בימי המלחמה. מהעובדה שהוא התראיין לרשתות הזרות וזנח אותם,התמונה גרועה בהרבה ממה שאתם מציגים. לא צריך להיות גאון כדי להבין שנתניהו יעמוד למשפט ציבורי בקלפי,אני נזהר מלכתוב את עוצמות הייאוש והכעס והאכזבה כדוגמת בוגד,וכינויים קשים דומים. המון חיילים נהרגו בלי שום סיבה,מטעויות כדוגמת ריכוזם בעוטף עזה. בעיקר משתמשים בביטוי שקרן,אחרים נמנעים מלכתוב את שמו וכותבים האיש המטורף הזה,וביטויים דומים. ישראל על הקרשים מכל הבחינות,כלכלה,חינוך,בריאות,ועכשיו גם ביטחון. ביבי בצרות גם מהבית. כשיתחילו ההפגנות תבינו שביבי סיים את הקריירה וחמאס דאג לזה.

  •   תגובה ארוכה עם מסקנה משונה, הציבור מאוכזב שצה״ל לא כיסח את החמס עד הסוף, זה רחוק מאוד מנצחון של החמס שנכשל בכל מישור שהוא, הכנות שנכשלו כולן , 2000 הרוגים, הפילת חלק גדול מהצמרת ואפילו העליבות של הלוחמים המסתתרים אחרי ילדים ומבני ציבור ויוצאים מהמחפורות לאחר הקרב עם חיוך מנצח  (לת) המגיב
    • 20:59
    • 28.08.14

27 תמונת הסיום. איך נפל עלינו כדבר הזה מגילת איפכה
  • 00:12
  • 28.08.14

אצלם - הסתחבקויות וחיוכים מחוץ לבונקר וברוב עם. אפילו אם הוציאו מקברם אלף תינוקות סטטיסטים - נראה ספונטני לגמרי.

אצלנו - פרשנויות מיוחצנות מפי פרצופים הנראים כאילו בלעו צנצנת ג'חנון קון שני בקבוקי צ'ילי, מצולמים באמצע החוקן, משננים דפי ימים נוראים מתוך משהו הנראה כבונקר.

בסדר הבנתי אנחנו היאהוד אף פעם לא שמחים אפילו אם החותנת מביאה דג של חתונה מלפני עשרים שנה. אבל האם ביבי כבר לא יכול להופיע ללא מקהלת מעודדים מבית האבות הקרוב או סולו מחול דגלים בהתנדבות ואתה תותח משולם מראש, האם כולנו בבונקר - או שמא רק הוא?

28 טוב יעשה נתניהו אם יפרד מהליכוד ויוריד את ה"דנונה" מהתפריט.  (לת) הוכיח מנהיגות
  • 00:26
  • 28.08.14

29 ציפי לבני, היחידה שעשתה למען השלום מעל לכוחה האלקטוראלי, מפסידה, לצערי  (לת) לרוח הרעה שהניבה ההסתה הגזענית של המתנחלים ותומכיהם, כמו בנט, והאירגונים הניאונאצים היהודים
  • 00:26
  • 28.08.14

30 אין כמו מלחמה לשפר את מצבו של מנהיג, כל מי שיודע הסטוריה יודע את זה...  (לת) גלית
  • 00:29
  • 28.08.14

31 ביבי יצא מלך אלון הסמולן
  • 00:36
  • 28.08.14

ניהל מערכה טובה וידע מתי להפסיק מחזיק ממנו ואבחר בו בבחירות הבאות.

32 ייקח עוד זמן לתקן את נזקי אוסלו וההתנתקות החזרת שטחים היא אסון
  • 00:41
  • 28.08.14

בשנת 88 התחילה מה שהיה קרוי אינתיפאדה שנמשכה עד שנת 92 -שאז עלו רבין ופרס לשלטון והביאו על עם ישראל את אוסלו א או "עזה ויריחו" תחילה - ניסוי בהחזרת שטחים.
הניסוי נכשל והיה שפך דם ישראלי שהאינתיפאדה לידו היתה משחק ילדים
ואז הגיע אוסלו ב והקומבינה בכנסת וכתוצאה מכך שפך הדם הישראלי הלך וגבר עוד יותר, עד אשר עם ישראל החליף את השלטון, על אף הרצח המתועב של רבין שהוריד הרבה קולות לימין.
בתקופת נתניהו 96 - כמעט ולא היו פיגועים, זכור פיגוע משמעותי אחד בת"א.
בתקופת שרון אינתיפאדה שניה, פיגועים אין קץ, בשיא של הפיגוע במלון פארק
ואז לאחר מבצע ביו"ש הגיע ההסכם של חיסול עראפת תמורת החזרת עזה
החזרת עזה ופינוי היישובים הביא למעשה לכל מה שקורה עכשיו ושוב נתניהו הוא זה שצריך לנקות את מה שאחרים בישלו לפני.
חובה לראות את התמונה ולהפיק ממנה מסקנות והמסקנה הראשית היא שהחזרת שטחי ארץ ישראל לערבים - תוביל לשפיכות דם ישראלית בעתיד או אם רוצים זאת בצורה יותר מקאברית, היא תוביל לכך שכולנו, מהדרום מהמזרח ומהצפון, נצטופף בתל אביב יפו וכאשר יירו עלינו פצמרים לתל אביב ולא נוכל לסבול יותר - השמאל יגידו שעבור הסדר מדיני אפשר להחזיר את יפו הכבושה...

33 הסתירה לא מובנת לחכמי הארץ. במי יתמוך הציבור? בזהבה גלאון?  (לת) דן
  • 00:47
  • 28.08.14

34 מה סתירה כאן? קידו
  • 00:51
  • 28.08.14

הציבור מאוכזב מהמבצע/תוצאות המבצע כי הוא היה רוצה לרסק את רצועת עזה על חמאסוסיה , נשיה , ילדיה וזקניה . אין אכזבתו מגיעה משום שימוש היתר בכח אש או כי נהרגו 2200 פלסטינים , מתוכם אחוז לא מבוטל של אזרחים קואזי-תמימים (אם יורשה לי...) . כשהציבור מסתכל ימינה הוא לא רואה מועמד רלבנטי (שמאלה אין הוא מפנה את מבטו כלל, לגודל התמיהה ב"מערכת") . מכאן שהציבור מאוכזב מהמבצע / תוצאות המבצע אך תומך בנתניהו . האם נפתרה ה"סתירה"?!

  •   אהבתי. הציבור דרך אגב לא רוצה לרסק את עזה, הוא רצה לרסק את החמאס. אבל חוץ מזה כתבת נכון וגם משעשע (....)  (לת) לקידו
    • 13:11
    • 28.08.14

35 אני מתפלא מדוע מכניסים את ליברמן בכלל לסקר , אפילו שהוא לא רצוי הוא ש לחשוב במוח של אוליגרך
  • 01:31
  • 28.08.14

שמח כי בכלל מזכירים אותו אפילו שלא רצוי, סימן שהוא קיים במפה הפוליטית ,

36 אז אני אסביר לכם ינון
  • 02:11
  • 28.08.14

בעקבות המבצע עם ישראל התאכזב כי הוא נזכר שמלחמה זה עסק עצוב, מדכא וחסר תוחלת בניגוד למה שכל האחים מהימין סיפרו לו. תחת הנסיבות, קשה לראות איך ראש ממשלה אחר היה מתנהג בצורה טובה יותר מביבי, ולכן מרוצים ממנו. לדעתי זה הגיוני לחלוטין. עוד שנתיים עם הסגולה ישכח כמה רע היה בקיץ של 2014, ושוב ירצה ״לשבור את החמאס״.

37 מי שלא הושפע מהמבצע תומך בו, תושבי עוטף עזה קצת פחות מתלהבים ממנו.  (לת) אפא
  • 02:26
  • 28.08.14

38 נתניהו מנצח בסקרים סיל
  • 02:26
  • 28.08.14

מתוצאות הסקר ניתן להבין שהתקשורת היא זו שממציאה ומסלפת את תחושות הציבור במערכה הקשה שבה הנהיגו ביבי ויעלון בצורה אחראית ושקולה. אין כל קשר בין מה שהושג ותחושותיו האמתיות של הציבור לבין מה שמציגים בתקשורת אשר מקבלת 0 מהציבור בתפקודה במלחמה וממילא הציבור בישראל מספיק חכם לבחון בעצמו את תפקודו של ראש הממשלה בעת המלחמה לא נגרר למרות תקשורת עויינת נשאר ממוקד במטרה על הגנת המדינה בצורה ראויה להערכה. ואני לא מבוחרי נתניהו

39 אין פה סתירה בכלל עודד מ
  • 02:37
  • 28.08.14

מאוכזבים מהתוצאה אבל יודעים שהחיים זה לא פיקניק וזה אולי המיטב (או הרע במיעוטו) שניתן היה להשיג במצב הנוכחי.

40 לא מבוחריו ולא מבחוריו, אבל כן בעד שיקול זהיר מאד לפני ששולחים חיילים  (לת) לעזה-תופת כדי 'למחוץ', בלי להניד עפעף, בלי להתחשב באבדן חיי חיילים רבים. אל דאגה ימנים קיצונים- בפעם הבאה כבר לא 'יוותרו להם', אולי כדאי שתדאגו שתהיה פעם הבאה
  • 02:48
  • 28.08.14

41 ליברמן יצא כבר מהבונקר? מחדל מדיני
  • 02:56
  • 28.08.14

ביבי גם אשם במחדל המדיני בכך שמינה את ביבי לשר החוץ שלו.

42 מתי לאחרונה כן ניצחנו - ב48, ב56, 67, וכ"ב קרבות להקמת מדינת היהוד  (לת) פלץ, בשביהשלום
  • 03:10
  • 28.08.14

43 זו היא הבנה של השמאל בלבד.  (לת) רואה הכל
  • 03:37
  • 28.08.14

44 זה לא נעים להודות, אבל דמוקרטיה זה גדול על יהודים  (לת) אין להם חשיבה עצמאית
  • 03:43
  • 28.08.14

45 כמה אתה מאוכזב... שמאלני לשעבר
  • 04:05
  • 28.08.14

"הזמן עשוי לשנות את התמונה" כמה נכון - הימין יתחזק וביבי יצא גדול.

46 כרגיל: הציבור מטומטם והציבור ישלם.. אורן
  • 04:13
  • 28.08.14

מסתבר שישראלים לא חכמים יותר מעזתים כשזה מגיע ל"נבחרי" הציבור שלהם. מעדיפים את הזבל המהביל שהם מכירים על פני משהו חדש שאולי יינר את המערכת הרקובה.. אני לא מתכוון ליאיר לפיד

47 אפשרות נוספת היא שהציבור מבין שלא ניתן להכריעה ארגון טרור כמו שמנסים לפמפם לו. תמיד יכול לקום איזה טמבל שפל ולחטוף ולרצוח שלושה ילדים. לכן נתניהו בדרכו הזחוחה משהו הביא תוצאה הכי פחות גרועה לאזורינו. איך אפשר לנצח אירגון שמקבל בהבנה "הרוגי שימחה" בחגיגות הניצחון?  (לת) המיואש
  • 04:23
  • 28.08.14

  •   תן לי 24שעות לנהל את צה"ל ואני מראה לך אפילו לפני הדדליין של ה 24 שעות שאפשר ואפילו בקלות להשמיד את כל אירגוני הטרור בארץ ישראל, נשבר מהסמול האוטואנטישמי שלא מפסיק לגונן עליהם, ועם רמטכל עלוב כמו שיש לנו היום אני מפחד על מדינת ישראל, הפחדן העלוב הזה שחטף את צה"ל וסירס אותו לא יכול ולא יוכל להכניע אפילו חבורה של חמישה ערבושים עם מקל ודגל, בזיון למדינת ישראל, את הילד שלי לא הייתי מסכים לגייס לצה"ל כל עוד המנוול הפחדן מנאום הכלניות בכלל לובש מדים, פשוט מחבל במדי צה"ל.  (לת) למיואש
    • 12:17
    • 28.08.14

48 אין אלטרנטיבה א
  • 04:48
  • 28.08.14

לכן הציבורמתנהג כך

49 תמיכה בנתניהו אלדד
  • 05:21
  • 28.08.14

כותרת ראשית בעיתון לאנשים חושבים מראה כי יש אטימות לרחשי הציבור. העם ברובו לא מאמין ל"שמאל הנאור", זוכר את הסכמי אוסלו ואת כל אמרות הכנף על מזרח תיכון חדש. העם ברובו מבין ששכנינו רוצים בחיסולינו. חלקם אומרים זאת בראש גלי וחלקם מנסים להשיג את אותה התוצאה בתחמונים. הגיע הזמן לשמאל להתפקח!

50 אז מה, אתה מאוכזב? ציוני
  • 05:50
  • 28.08.14

אכן, הזמן עשוי לשנות אתת התמונה - הימין יתחזק וביבי יצא גדול. הרי כל הקונספציה של השמאל פשטה רגל לחלוטין. ילדי היהודים שהוגלו מבתיהם בגוש קטיף חזרו כלוחמים לחסל את הטירור שפשה מחורבות ישוביהם. אבל השמאל, לא שומע לא רואה אבל מדבר ללא סוף וחוזר על אותן המנטרות. תפנימו - אתם לעולם לא תגיעו לשלטון. עם ישראל חכם ונבון ואיננו קונה את הדמגוגיה שלכם.

51 א. מלבד לתושבי הדרום לציבור לא ממש אכפת מה קורה עם עזה. יפה
  • 05:52
  • 28.08.14

ב. רוב הציבור מפחד כמו נתניהו , גם להלחם וגם לעשות שלום , אז מעדיף את נתניהו הנוכל שעושה לביתו על חשבוננו ולא עושה שום דבר אחר , מכל אחד אחר שמציע כן לעשות ולפעול.

52 תזכירו לי, מיהו ומהו ליברמן? הוא שר חוץ של איזו מדינה? או סוכן זר??  (לת) איווט המעוות לא לבד
  • 05:54
  • 28.08.14

53 למה ליבני ,אמיר פרץ לא בסקר ? עופר
  • 06:29
  • 28.08.14

ליבני השקולה והכי מרשימה במערכה הזו ,אמיר פרץ, עם הרבה ניסיון. הם בהחלט ראויים בטח יותר מבנט ולפיד.

54 רק אם השמאל יציג דרך מעשית ומנהיגות פרגמטית הוא ינצח  (לת) לא לקונספציה
  • 06:41
  • 28.08.14

55 הציבור מטומטם/ ולכן הציבור משלם שי פרי
  • 07:08
  • 28.08.14

מה שבא בקלות/ באותה הקלות יעלם
שלום/ חנוך
מחכים / למשיח

56 נו , אלה ברובם קשיי הבנה , חסרי תובנה , נעולים על עמדתם  (לת) על איזה ציבור אתם מדברים ??
  • 07:32
  • 28.08.14

57 כל אלטרנטיבה אחרת היא ביז'בוז' זמן מיותר  (לת) סמולנית מאנפפת
  • 07:35
  • 28.08.14

58 נתניהו ניהל מצויין את המערכה והנהיג הציבור רוצה יותר ! גיל
  • 07:39
  • 28.08.14

העם נתן גיבוי לממשלה לניהול לחימה ארוכה
ועמד בזה מצויין , רוב העם רצה לראות כיבוש שלם של עזה וחיסול חמאס
והיה מוכן למחיר !
נתניהו לא נענה לרחשי הלב בציבור ולכן ירדה התמיכה בו
מצד שני תפקידו של מנהיג לעשות מה שנכון ולא מה שפופולרי
כל ראש ממשלה בישראל צריך להיות שילוב של להטוטן וקוסם
כי להוביל כאן קו כל שהוא במבוך הקואליציות ושברירי המפלגות
זה גובל במשימה בלתי אפשרית .
זאת מאחר ושיטת הממשל והבחירות כאן גורמת לבעיה קשה במשילות
בכלל , ובזמן משבר בפרט .

59 אם אחרי ההתנפלות של הקיצונים מימין ומשמאל, עדיין 50% בעד נתניהו  (לת) מצבו בקרב העם מזהיר
  • 07:50
  • 28.08.14

60 וועדת חקירה ממלכתית ובחירות תוך 3 חודשים itzhak
  • 07:51
  • 28.08.14

אתמול אמר הרמטכ"ל הצבא "יתחקר ונשתפר..." , סליחה מה פתאום ?
הכנסת חייבת למנות וועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט עליון. הוועדה חייבת לחקור את החודשים שקדמו למלחמה, את האירועים מחטיפת הנערים, הימין הלאומני , מעצר משוחררי שליט, המודיעין שכשל , הפקרת חיילים באיזורי כינוס והפקרת תושבי עזה לגורלם במקום הוצאת הוראת פינוי לתושבים בעוטף עזה.
הכל מזכיר לי את מחדל יום הכיפורים אני רק מקווה שהפעם זה לא יהיה הש.ג.
שימצא אשם, הפעם הדרג המדיני והצבאי חייבים לתת את הדין באופן אישי ובקלפי בבחירות הקרובות.,

61 ככה זה כשהטוענים לכתר נתפסים כ"גמדים"...  (לת) נרי אבנרי
  • 08:03
  • 28.08.14

62 התמיכה בביבי,כי עדין לא זוהה מנהיג פוטנציאלי לימין מרכז חילוני.לפיד?  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 08:09
  • 28.08.14

63 גם ממשלת המחדל לא איבדה תמיכה במיידי תרצה
  • 08:11
  • 28.08.14

הטמטום חוזר על עצמו. עד שגולדה לא התפטרה מיוזמתה, ממשלת המחדל של יום הכיפורים זכתה לתמיכה רחבה, וניצחה בבחירות שהתקיימו אחרי המלחמה.

64 איך בערוץ 2 רק 32% ובארץ" שאוהבים"את ביבי 50% סקרים רבותי שקרים  (לת) איציק
  • 08:22
  • 28.08.14

65 העיקר שיש עתיד יעופו מהמפה הפוליטית, בזבוז קולות מאין כמותו  (לת) יריב
  • 08:23
  • 28.08.14

66 שום סתירה ושום בטיח אלון
  • 08:23
  • 28.08.14

זה כמו אמא יהודיה, תמיד מסר כפול: ״תאכל זה יתקרר-תיזהר זה חם״.

67 אסור לבקר את המבקר אה? היה לי ברור שתדלגו על תגובתי מ-03:30 פחחחחחחחחח  (לת) ורדה.
  • 08:33
  • 28.08.14

68 בסקר של ערוץ 22 לביבי יש רק 32% תמיכה.. למה פערים כל כך גדולים ??  (לת) אבי
  • 08:36
  • 28.08.14

69 מה שלו יקרה תמיד נצביעה ביבי! יוסי אסיאג
  • 08:52
  • 28.08.14

ביבי זה מלך! ונשבעתי לסבא שלי עליו השלום שאני תמיד יצביע ליכוד כי הליכוד דואג לעם תמיד! ביבי המלך! זה סקר של שמולנים! ביבי מקבלת תמיחה של מעל 40 מנדתים!

  •   קודם כל תלמד עברית, דבר שני להצביע לביבי זה כמו להצביע למרץ, תתעורר יטיפש אחת הסיבות שאנו במצב הזה היום היא בגלל הליכוד שמזמן אבל מזמן פנה יותר שמאלה מהעבודה, הליכוד של היום דומה יותר למרץ, בבחירות הבאות צריך לשבור ימינה והכי חזק שאפשר.  (לת) ליוסי
    • 12:22
    • 28.08.14

70 הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם- אני אני אני
  • 09:03
  • 28.08.14

הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם- אמרו את זה קודם, לפני, זה לא משנה...

71 מתי יפול לכם האסימון, ותבינו שהמציאות לא מעניינת את הבוחרים של ביבי? הלוגיקה של העיתון הזה שגויה, ומבוססת על הנחות יסוד שגויות, והכי גרוע זה שאתם לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם
  • 09:06
  • 28.08.14


עבור מצביעי הליכוד, ישראל נגררה בעל כורחה למלחמה, בלי שקיימת לה חלופה.
עבור מצביעי הליכוד, המצב הכלכלי טוב וביבי טוב לכלכלה.
עבור מצביעי הליכוד, ביבי הוא מר ביטחון, לא משנה כמה רקטות וכמה הרוגים יש בצד הישראלי.
עבור מצביעי הליכוד, אין חלופה לליכוד.


תפסיקו לבלבל את המח עם סקרים, ותפסיקו לגלגל עיניים ולהיות מופתעים, ותתחילו לנסות לראות את המציאות דרך עיניים של ליכודניק, שעבורו ביבי הוא מלך ישראל.


  •   מבט כן על תמונת העולם של השמאל. ברור למה הם לא יחזרו לשלטון.  (לת) גדעון (לא לוי)
    • 09:23
    • 28.08.14

  •   גדעון-לא-לוי, ברור שהשמאל לא יחזור לשלטון, אתה יכול להיות רגוע  (לת) עמדות "שמאל" מבוססות על סובלנות וידע. השלטון הימני מטפח בורות ושנאה
    • 09:37
    • 28.08.14

72 הפער בין ערוץ 2 לבין הארץ פיני
  • 09:16
  • 28.08.14

אל תתפלאו על הפער , בערוץ 2 בודקים טוקבקים . הארץ עשה סקר מדעי במשאל טלפוני , וזה הסקר הנכון שמראה את התמונה הנכונה , כל הכבוד לעיתון הארץ

73 נציבור הבין והפנים את העובדה שצהל לא הכל  (לת) אטרב
  • 09:25
  • 28.08.14

74 מה אתם מופתעים?! 50 ימים של רקטות בראש, 70 הרוגים מיותרים, ושום תלונה  (לת) מדינה של מקבלים בראש...
  • 09:32
  • 28.08.14

75 קוראים לזה "תסמונת האשה המוכה"  (לת) אם קיבלתי כנראה זה מגיע לי, ואי אפשר אחרת
  • 09:34
  • 28.08.14

76 יש הסבר, הציבור לא מרוצה , אבל מבין היטב את גבולות הכוח רעות
  • 10:02
  • 28.08.14

ומבין היטב את הבעיות המורכבות בלחימה ואת המצאותו של הטרור החמאסי כחלק בלתי ניתן להפרדה מהאוכלוסיה האזרחית. בניגוד לשפע העיתונאים והפרשנים הלא חכמים בלשון המעטה, בעיקר בערוצי החדשות של 2 ו 10 , בניגוד לדברי ההבל הלא מבוססים שהם משמיעים, הציבור מפעיל שיקול דעת משלו ותומך בדרכו המתונה והלא מתלהמת של נתניהו.

77 זה זמני יאיר
  • 11:26
  • 28.08.14

הסקר הזה לא משקף כלום.
אחרי לחימה של חודש וחצי ולאחר 3 חודשים רצופים מאז חטיפת הנערים שהנושא הביטחוני מדיני התבלט ברור שהשיח הציבורי נוטה מאוד ימינה וזה מתבטא בסקר זה ובסקרים קודמים שנערכו בחודשים האחרונים.
הבחירות הבאות יערכו בתחילת 2016 כך אני מעריך ועד אז הנושא הכלכלי חברתי שוב יתפוס את סדר היום.
בנושאים הללו לליכוד וגם לשאר מפלגות הימין אין הרבה מה למכור ולכן נראה עליה משמעותית למפלגות עם אג'נדה כלכלית חברתית כמו המפלגה החדשה שיקים כחלון,העבודה ומרץ.
ההצבעה היא למפלגות ולא לאיש מה גם שמעמדו של נתניהו נחלש עוד לפני המבצע וכעת הוא נפגע עוד יותר בעקבות המבצע.
ולכן אני מעריך שעד הבחירות הבאות הליכוד יישחק וייחלש ויסיים עם פחות מ20 מנדטים מה שיש לו כעת בכנסת הנוכחית

78 אנחנו עם מזוכיסטי,גם אם היו פוגעים בנו יותר קשה ביבי היה נבחר  (לת) רפולי
  • 11:47
  • 28.08.14

79 אין כאן שום סתירה מציאותי
  • 12:08
  • 28.08.14

אנשים חושבים שביבי היה צריך לסיים את המבצע רק אחרי שהפיל את שלטון החמאס ברצועה והעביר את השליטה לרשות הפלסטינאית

  •   אתה קצת הזוי. אתה חושב שהציבור רצה שמאות מחיילנו יהרגו חיים
    • 15:53
    • 28.08.14

    בכיבוש עזה, כדי שאבו מאזן "יומלך" על ידנו בעזה ? לא ראינו בעבר בלבנון ובעזה עצמה שזה לא עובד ?
    אולי אתה לא רוצה לזכור,אבל אתה מדבר על מכחיש שואה,שעד היום לא חזר בו במאומה בספרו נוסח הפרוטוקולים של זקני ציון מהאשמת ההסתדרות הציונית והנאצים ברצח מליון(לא 6 מליון !) בקשר משותף. כך כתוב בספרו שעדיין נימכר והוא עומד על כל מילה שבו ! זה המנטור שלך ושל השמאל.

80 ההסבר פשוט. הציבור מבין כי כיבוש עזה עם עשרות אלפי הרוגים עזתים ומאות חיים
  • 12:27
  • 28.08.14

הרוגים ישראלים לא היה פותר דבר ויוצר עבורנו בעיה חמורה בהרבה: שליטה מחודשת על קרוב ל 2 מליון ערבים ששונאים אותנו בטרוף.
נתניהו בחר ברע במיעוטו והציבור שהוא נבון בהרבה מברברני התקשורת מבין זאת,בדיוק כמו ש"הקיצוני" שמיר בחר באופציית האיפוק במלחמת המפרץ והשאיר לאמריקנים לעשות את העבודה. בחיים בד"כ בבעיות סבוכות בין עמים אין "פתרונות טובים". יש גרועים יותר ופחות.

  •   חיים לצערי הרב אתה צודק ערן
    • 15:34
    • 28.08.14

    עד כמה שאנחנו הוא חלק מרגיש מתוסכל ושאולי יכלנו להגיע ליותר..אני חושב שלא...עכשיו יש צורך במהלכים מדיניים וליזום פעולה מדינית שתראה לעולם שפנינו לשלום ועל מנת לא לכפות אלינו הסכם רע בשבילנו...

81 ככה זה כאשר כל האפשרויות האחרות לא רלוונטיות מסביר
  • 12:32
  • 28.08.14

למי תצביע? בוז'י? ליברמן? לה-פיד? בניטו נפתלוני? זה מה יש.

82 הציבור מבין שאין בשמאל ההזוי תחליף לבנימין נתניהו.  (לת) מתן
  • 12:43
  • 28.08.14

83 השאלה "מי מתאים" לא מתאימה רוני
  • 15:58
  • 29.08.14

אם שואלים מי מתאים לתפקיד, המכהן הנוכחי תמיד יקבל יותר מכל אדם אחר. הגיע הזמן לשאול שאלה יותר רלוונטית בסקרים האלה.

84 השאלה "מי מתאים" לא מתאימה רוני
  • 16:49
  • 29.08.14

אם שואלים מי מתאים לתפקיד, המכהן הנוכחי תמיד יקבל יותר מכל אדם אחר. הגיע הזמן לשאול שאלה יותר רלוונטית בסקרים האלה.

85 נתניהו יקבל תמיכה אדירה בעם פוג
  • 18:36
  • 29.08.14

למרות כול המתלהמים נתניהו ינצח בבחירות הבאות ולא משנה באיזה מפלגה הוא יהיה, זה על רקע ניהול גאוני של המערכה ואני כותב זאת ומעולם לא הצבעתי ימינה ממפלגת העבודה, נכון הייתי שמח לחסל את כול החמאס ויותר טוב שהם כולם יתאבדו או שיהפכו לציונים אבל מה לעשות המציאות היא שונה מהחלומות שלנו ואם כן היא הייתה עולה במאות או אלפי הרוגים ולא היינו משיגים יותר אז לקשקש כמו בנט וליברמן זה נחמד אבל נתניהו הבין את כול התמונה ופעל נכון ובאחריות ולא שלח את בניינו למבצעי התאבדות מיותרים רק כדי לספק את רצון משיחי השקר כמו חבורת הליצנים של בנט ודומיו.

86 כסף חזרה- ביבי כתב ספרים והדריך איך נלחמים בטרור..רוצים את הכסף חזרה..  (לת) דברים שרואים..
  • 05:28
  • 30.08.14

87 נתניהו וניהול המלחמה רובי
  • 09:41
  • 30.08.14

אינני מתומכי הליכוד בכלל ואיני מתומכי בנימין נתניהו בפרט. (אני תושב הדרום המופגז).
אך, לעניות דעתי וכבוגר 4 מלחמות בשירות קרבי, אני רוצה לשבח השלישיה שניהלה את המערכה האחרונה.
נתניהו, יעלון וגנץ עבדו בשום שכל, בזהירות וללא שום התלהמות והגיעו להישגים ניכרים במלחמה עם החמאס. נכון, שכרגע יש הרגשה של החמצה, אך אני משוכנע שההישגים יתבהרו בהמשך.
ולכל המלעיזים, המקטרגים, רואי השחורות והמיואשים - הרימו ראשכם בגאווה.
אנחנו בהחלט היכינו אותם מכה קשה ואנושה!

88 מה מחר בחירות?או שזו משאלת השמאל ההזוי אתם אבודים שמאלנים קיצוניים  (לת) אזרחים
  • 11:00
  • 30.08.14

89 בוגי ביבי מושון
  • 12:58
  • 30.08.14

מסתובב סיפור במזדרונות הכנסת. בוגי הלך למיזנון הכנסת וביקש קפה ועוגת נפוליון, ענה לו המלצר כרגע נגמרו לי עוגות הנפוליון אבל יש לי עוגת ביבי, שאל בוגי מה זה עוגת ביבי,ענה המלצר אותו דבר רק בלי ביצים..

90 רובי אתה נשמע כמו אוטיסט שחושב שהוא בריא  (לת) ככ
  • 03:05
  • 14.09.14