טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דרוש לצה"ל: קמפיינר, עם לפחות שלוש שנות ניסיון, לטובת "צורכי הפרסום של הצבא"

בצה"ל הסבירו כי הורחב השימוש בקמפיינים פרסומיים וכי "לא נמצא קצין בעל הכשרה מתאימה" לתפקיד. בשנים האחרונות זינק תקציב יחסי הציבור של הצבא, ועמד על כשישה מיליון שקלים ב-2016

תגובות

צה"ל מנסה לגייס לשורותיו איש קמפיינים ופרסום, כדי להוציא לפועל פרויקטים עבור יחסי הציבור של הצבא. דרישות התפקיד הן לפחות שלוש עד חמש שנות ניסיון בתחום הפרסום, והתפקיד ידרוש "הובלת קמפיינים תקשורתיים משלב הקריאיטייב ועד למימושם", לשון המודעה באתר צה"ל. בצה"ל קיים "מדור קמפיינים", הפועל תחת חטיבת דובר צה"ל, שתפקידו לקדם קמפיינים שונים. המדור הוקם לפני כחמש שנים, ואחראי על קמפיינים בתוך הצבא – כמו כאלו שקראו לפני מספר חודשים לזהירות מצד לובשי המדים ברשתות החברתיות, וגם לקמפיינים חיצוניים,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות