המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מופז זעם: נתניהו וברק מנעו תדרוך של ועדת חוץ וביטחון על הכוננות בדרום

ראש אמ"ן האלוף כוכבי התייצב לעדכן את ועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים, אך אז התברר כי נאסר עליו להתייחס לנושא

עליית מדרגה בעימות בין יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שאול מופז, לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, אהוד ברק. מופז הפסיק הבוקר דיון של ועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים, לאחר שהתברר לו כי נתניהו וברק הנחו את ראש אגף המודיעין בצה"ל, האלוף אביב כוכבי, ואת נציג השב"כ בדיון שלא לשתף את חברי הכנסת במידע על פיגוע הטרור בגבול מצרים לפני כשבועיים. כוכבי ונציג השב"כ התייצבו לדיון והבהירו לחברי הכנסת כי התבקשו שלא לעדכן אותם על ההתרעה המודיעינית שקדמה לפיגוע, כמו גם על התחקירים שבוצעו בעקבות הפיגוע ועל ההתרעה הנוספת שהועברה בשבוע שעבר.

גורמים בוועדה ציינו את החלטת ברק ונתניהו להתיר כניסת כוחות צבא מצרים לסיני מבלי לקבל את אישור הכנסת, ואת העימות בין נתניהו למופז על רקע הדו"ח שחיבר האחרון על ההיערכות הלקויה של ישראל לקראת ההכרה במדינה פלסטינית באו"ם, כדוגמאות נוספות להידרדרות מערכת היחסים בין מערכת הביטחון בישראל לבין הוועדה שאמורה לפקח על תפקודה.

ועדת החוץ והביטחון, היום. תצלום: אמיל סלמן

"ישיבת ועדת המשנה אמורה היתה להתחיל בסקירה של נציג השב"כ על הפיגוע בדרום, אבל הוא אמר לחברי הכנסת, 'מצטער, אני לא יכול לדבר איתכם על הנושאים הקונקרטיים האלה. קיבלתי הנחיה מפורשת'", סיפר גורם בוועדה. "פנינו לראש אמ"ן כדי שיציג את הדברים מכיוונו, אבל גם הוא אמר 'מצטער, קיבלתי הנחיה מפורשת ממשרד הביטחון לא לעדכן אתכם בנושא'. כשהתברר שמדובר בהחלטה משותפת של ראש הממשלה ושר הביטחון, הודינו לשניים והחלטנו גם לבטל דיון שאמור היה להתקיים בהמשך בפני ועדת החוץ והביטחון עצמה בהשתתפות כוכבי".

בעקבות הדברים אמר אתמול מופז כי "מישהו כאן התבלבל. הכנסת היא הרשות המפקחת, וראש הממשלה ושר הביטחון משבשים את סדר יומה של הוועדה. לא ביקשנו לקיים תחקיר על הפיגוע, אלא רק לקבל את העובדות המודיעיניות. אנחנו צריכים לרענן לראש הממשלה ולשר הביטחון את הנהלים בדבר חובת הדיווח לוועדה". שר הביטחון לשעבר, בנימין בן אליעזר, אמר כי "כשר ביטחון הופעתי בעצמי מול ועדת המשנה, ומעולם לא נתקלתי בהתנהלות כזו. זה אינו מקרה ראשון בתקופה האחרונה שמסתירים מוועדת המשנה מידע".

במשרד הביטחון אישרו אתמול כי ראש אמ"ן ונציג השב"כ הונחו שלא לשתף פעולה עם הוועדה בנושא. בהודעה שפרסם משרד הביטחון נמסר כי "צר לנו שחבר הכנסת מופז מנסה פעם נוספת להפוך את ועדת החוץ והביטחון ואת ועדות המשנה שלה לחלק ממשחק פוליטי קטנוני שנועד לסייע לו במאבקים אישיים. לעצם העניין: תחקירים מודיעיניים ומבצעיים של אירועים מתקיימים קודם כל בתוך היחידות המבצעות ואחר כך בין גורמי המודיעין. התוצאות מוצגות לרמטכ"ל ולדרג המדיני, ורק לאחר מכן לוועדות המשנה של הכנסת. כך היה מאז ומעולם וכך יהיה גם בעתיד".

מלשכת מופז נמסר בתגובה כי "ברק הוא לא רק שר בלי מפלגה, אלא גם פוליטיקאי בלי תודעה דמוקרטית הלוקה באופן חריף בשיקול דעת".

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, הודיע אתמול כי בכוונתו לגשר בין הצדדים בעימות. ריבלין הודיע לצדדים כי יכנס דיון מיוחד בלשכתו בהשתתפות רה"מ, שר הביטחון ויו"ר ועדת החוץ והבטחון לאור העימותים המתמשכים ביניהם לאחרונה. לדברי ריבלין: "בימים שבהם הנושאים הביטחוניים מצויים במחלוקת פוליטית בין יו"ר הוועדה לממשלה, יש להגדיר באופן ברור את גבולות הגזרה של ועדת החוץ והבטחון וסמכויות הפיקוח של הכנסת על מערכת הביטחון ותפקודה".

ח"כ פרופ' אריה אלדד, קצין הרפואה הראשי בצה"ל לשעבר, מתח ביקורת הן על ראש הממשלה ושר הביטחון והן על מופז. לדבריו, "ראש הממשלה ושר הביטחון צפצפו הבוקר על הכנסת בעת שמנעו מראש אמ"ן להופיע בפני הוועדה ולדווח לה. ההתנהגות השערורייתית של נתניהו וברק משקפת את תחושתם כי הם מעל החוק. כך עשו כאשר 'התירו' למצרים לתגבר כוחות בסיני בלי לבקש את אישור הכנסת. אבל התנהגותם זו נשענת על התנהגות שערורייתית לא פחות של מופז, המדליף לצרכים פוליטיים אישיים חומרים מסווגים המוצגים בוועדה. מופז שיחק לידיהם כשניסה להפוך את הועדה לשופר פוליטי. נתניהו וברק מזלזלים בדמוקרטיה הישראלית וזקוקים לסטירת לחי ציבורית דחופה כדי להעמידם במקום".

"מדובר בעליית מדרגה בהתנהלות של ראש המשלה ושר הביטחון למול הוועדה" ראש השב"כ לשעבר, ח"כ אבי דיכטר (קדימה), "זו צנזורה חסרת תקדים. לא ביקשנו לקבל מידע מודיעיני על אירוע שטרם התממש אלא מידע על פיגוע שכבר יצא לפועל לפני שבועיים". סגן ראש השב"כ לשעבר, ח"כ ישראל חסון (קדימה), אמר כי, "הציבור חייב לדעת שועדת החוץ והביטחון מתקשה לקיים את הבקרה שהיא מחייבת לקיים. אנחנו לא יודעים להגיד היום לציבור שהוא יכול להיות רגוע כי יש פיקוח".

בתקיפה על גבול ישראל-מצרים לפני כשבועיים נהרגו שמונה בני אדם ועשרות נפצעו. לאחר המתקפה התעוררה מחלוקת כמעט גלויה בין צה"ל לשירות הביטחון הכללי על ההיערכות המודיעינית והמבצעית לקראת הפיגוע, כשבשב"כ טענו כי בידי צה"ל היתה התראה "מדויקת" לגבי החוליה שיצאה מעזה ותכננה לבצע את הפיגוע. בצבא דחו את טענות השב"כ שההתראה היתה ממוקדת, ואמר שהכוחות תוגברו ונערכו בצורה הראויה אל מול רמת ההתראה שהתקבלה.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מופז תילחם בציפי לא בצה"ל  (לת) קרן
  • 14:09
  • 04.09.11
02 טוב שלא סופרים את מופז, מחרחר מלחמות  (לת) ליאור
  • 14:08
  • 04.09.11
03 מותר לביבי למנוע את המידע? נשמע לא מקצועי וגם לא דמוקרטי עוד שערוריה מבית ביב
  • 14:11
  • 04.09.11

ממתי הכנסת וועדותיה לא נחשבות גורם משמעותי ב'מדינה' ובמדיניות?

04 אם זה היה תלוי בו , כבר היינו קוברים חיילים היום  (לת) צחי
  • 14:11
  • 04.09.11
05 תפסיק לרדוף כותרות  (לת) בנימין
  • 14:10
  • 04.09.11
06 מופז מתאים להיות שר ללא תיק  (לת) ליאורה
  • 14:10
  • 04.09.11
07 מופז לא מתאים להיות מנהיג ביטחוני, מתנהג כמו ילד קטן  (לת) חלי
  • 14:09
  • 04.09.11
08 לשמור מידע בין הקברניטים ולא בין חברי כנסת  (לת) שלומית א
  • 14:13
  • 04.09.11
09 מופז כשתגדל תבין  (לת) חיים
  • 14:12
  • 04.09.11
10 מעניין... האם יכול להיות...
  • 14:12
  • 04.09.11

נמנעו מלמנוע את הפיגוע שהם כל כך חיכו לו?!?!?!?!?!?!1

11 תמונה אדירה, רואים שלא סופרים את ציפי ומופז  (לת) דניאל
  • 14:12
  • 04.09.11
12 וועדת חוץ וביטחון? מצייצי טוויטר קבועים  (לת) מידע מסווג
  • 14:12
  • 04.09.11
13 קרנו של מופז ירדה מבחינתי  (לת) אולסיה
  • 14:16
  • 04.09.11
14 מופז אתה זוכר משמעות המילה "חשאיות"??  (לת) א'
  • 14:15
  • 04.09.11
15 צמד נוכלים עם דיפלומה  (לת) אזרח עשוק מקצועי
  • 14:14
  • 04.09.11
16 מופז לא ראוי לדעת דברים סודיים  (לת) גילגמש
  • 14:24
  • 04.09.11
17 מופז הוא בדיחה,לסלקו לאלתר מהוועדה.עושה עבודתו מנסר.  (לת) קדימה ראשי מאפיה
  • 14:23
  • 04.09.11
18 ואוו, "מופז זועם", אמאל'ה!!! חיל ורעדה תקפוני!!!  (לת) וולפגאנג פלדרמאוס
  • 14:21
  • 04.09.11
19 נתניהו כ'כ עסוק בטיפול ביחסינו עם טורקיה, במע' הבריאות, הרווחה אה, וגם משק ביתו
  • 14:16
  • 04.09.11

החינוך וכו' וכו' שאינו יכול לבזבז את זמנו בדיונים קריטיים על מהלכים בטחוניים וצבאיים. או שמא אולי הוא מעדיף כך?... כמו שלא איכפת לו משאר התחומים, גם המצסב הבטחוני לא ממש בראש שלו? תמיד אפשר יהיה להאשים את העזתים והמצרים והטורקים בכל הידרדרות

20 מופז יכול להיות שר בלי תיק מצויין  (לת) רונן
  • 14:25
  • 04.09.11
21 חולה על מופז, אבל הוא לא מבין בבטחון  (לת) בנימין
  • 14:25
  • 04.09.11
22 מופז עושה שימוש בועדה לצרכי הפריימריס שלו  (לת) ציפי
  • 14:25
  • 04.09.11
23 מה יש מופז, מקנא בברק?  (לת) סמי
  • 14:24
  • 04.09.11
24 מופז תתמקד ביריבך - ציפי לבני  (לת) סטנלי
  • 14:26
  • 04.09.11
25 מופז! די לערבב את צה"ל בפוליטיקה  (לת) ירון
  • 14:26
  • 04.09.11
26 מופז - איזה מכה נפלה עלינו!  (לת) ד.
  • 14:26
  • 04.09.11
27 מופז פוזל לכיוון הממשלה, אולי ביבי צריך להציע לו  (לת) היימון ג
  • 14:26
  • 04.09.11
28 מופז רק רוצה מלחמה, קצת אחריות  (לת) גדי
  • 14:31
  • 04.09.11
29 מופזי אז מה אם לא שיתפו אותך, פעם אחרת  (לת) תאיר
  • 14:29
  • 04.09.11
30 חבורת צייצני טוויטר, הדיונים הכי לא מסווגים שיש  (לת) שלומי
  • 14:29
  • 04.09.11
31 מידע רגיש רק לבעלי אחריות לאומית  (לת) שמואלי
  • 14:28
  • 04.09.11
32 מי ההזוים שיושבים בועדת חוץ וביטחון? להם לתת מידע?  (לת) סמוחה
  • 14:27
  • 04.09.11
33 לתקוף את ברק זה הספורט הלאומי לשם
  • 14:40
  • 04.09.11

אבל למה לערב את צה"ל?

34 מחפשי כותרות ומחרחרי מלחמה  (לת) דנה
  • 14:40
  • 04.09.11
35 מחפשים כל דרך לקבל כותרת  (לת) צחי
  • 14:34
  • 04.09.11
36 טוב מאוד שמנעו מידע רגיש  (לת) ענת
  • 14:33
  • 04.09.11
37 בגלל מופז וציפי כמעט היינו במצב של לקבור חיילים  (לת) לירון
  • 14:32
  • 04.09.11
38 נדמה שמופז מחכה ל"החרפת העימותים"  (לת) עמי
  • 14:44
  • 04.09.11
39 דמו של חבר.נהג האוטובוס..על מצפונם של שני מטורפים לכוח !! באר שבעי-----------
  • 14:43
  • 04.09.11

שני החמורים האלה יכלו לסגור את כביש 12 ובכך למנוע את מותם של אזרחים.!!!!!!!!!!

40 הארץ הפכו לתומכי מופז מכסח הפלסטינים והאחראי לטבח בעם הפלסטיני? YELLOW CUSTARD
  • 14:41
  • 04.09.11

תמהני.

41 ציפי מופז מאחרוייך! נרדמת בשמירה?  (לת) תמי
  • 14:41
  • 04.09.11
42 הביברק - הביתה ויפה שעה אחת קודם!  (לת) שלמה דדו
  • 14:57
  • 04.09.11
43 ביברק יושבים קרוב ל"כפתור האדום" גולדפינגר
  • 14:55
  • 04.09.11

ואם אינם מדווחים לוועדת חוץ ובטחון הם מסוכנים לישראל ולאזור כולו.

44 מופז הבייתה ! אני מקווה שלא כל הקצונה הבכירה בצה"ל כמותו !  (לת) דוד
  • 14:51
  • 04.09.11
45 יהדות בגדד הגרה לפה בגלל המוסד יואב שמר קונץ
  • 14:51
  • 04.09.11

עובדה הסטורית היא שסוכני מוסד הם שזרקו רמונים לתוך בתי הכנסת של יהודי עיראק.

46 מופז מחפש כותרת תחת כל עץ רענן. אם הוא מגנינו - אבדנו.  (לת) הרשלה
  • 14:47
  • 04.09.11
47 בדיחה משה
  • 15:09
  • 04.09.11

מה פיתאום האיש הלזה בראש וועדה כלכך רגישה היום קדימה מחר אחורה מחרתיים ליכוד מה הישתגענו לגמרי

48 ימניים- מופז הוא גידול פרא שלכם! והייתם מפסיקים גם היום להתקיפו  (לת) אילו עבר לממשלה!
  • 15:01
  • 04.09.11
49 הגיע הזמן לסלק את הצמד הזה נתניהו וברק מן השלטון  (לת) צםצם
  • 15:01
  • 04.09.11
50 אכן לכל דבר סיבה, סובב ומסובב קוסם
  • 14:58
  • 04.09.11

מופז הטמפיט עלוב הנפש הזה מעל בתפקידו והוא מדליף ומשחרר חומרים כנגד הממשלה ומסית כלפיה באופן עקיף על מנת להשיג השגים פוליטים במפלגתו. זו הסיבה שנתניהו וברק הפעילו חסימה ובצדק. אש לפני שעורפים את ראשם של מי שנוהגים באחריות על מנת למנוע ניצול של מודיעין לצורכי מפלגות, מוטב שהכנסת תעשה סדר עם מופז.

51 רציתם מופז בראש הועדה -קיבלתם פרסי..  (לת) מי נתן לו דרגות בצהל
  • 15:26
  • 04.09.11
52 האם יש להם מה להסתיר? האם סתיו שפיר צדקה?  (לת) אזרח
  • 15:25
  • 04.09.11
53 מסתבר שה B.B ואהודוס ברקוס לא סופרים אותך פו הדב
  • 15:17
  • 04.09.11

ולא רואים אותך מחצי מטר

54 אנשים לא מבינים.הועדה זה האזרחים שהצביעו.מה שקרה זה פוטש צבאי. חיים
  • 15:13
  • 04.09.11

הלכה הדמוקרטיה.עוד נשלם מחיר על מחדלים שלא מרשים לדבר עליהם.היום זה לא 1973 ולא מלחמת יום כיפור.תתעוררו.מספיק עם מולך הבטחון ושני נוכלים בראשו.

55 מופז הוא האדם האחרון שיכול להעביר ביקורת,איש לא אמין ומסוכן. דין ת"א כדין נצרים.
  • 15:10
  • 04.09.11

וברור לכול הדעות שהוא פועל ממניעים פוליטיים וחושב שכך נאמין שהוא דואג למדינה,שהרי הוא דואג לעצמו בלבד,בכלל חבל שוועדה חשובה לביטחון המדינה בידיים לא אמינות,כולנו זוכרים את מדחת יוסף.שהופקר למוות,כולנו זוכרים אתבית לא עוזבים ולמחרת מייד ברח לקדימה אוסף של אנשים לא עירכיים כלל וכלל.זו עובדה ועוד דברים שמוכיחים שאין הוא אמין.ומסוכן שוועדה חשובה זו בידיים הלא נכונות.

56 מופז הטפש מנסה להשתמש בועדה לצרכים פוליטיים רעות
  • 15:38
  • 04.09.11

מזל שביבי וברק לא מאפשרים לו הפעם. הועדה חשובה מכדי שתהיה כלי לצרכים פוליטיים של עסקן כמו מופז.

57 אף אחד לא לוקח אחריות בבון כרמיאלי
  • 15:37
  • 04.09.11

רוני דניאל ואחרים אמרו שכמו שהסודנים נכנסים דרך הגבול הפרוץ יכנסו גם מחבלים. אז למה רוני לא מחפש אשמים? כי האשמים הם המחבלים ולא ראש הממשלה ולא שר הביטחון וכמובן לא הרמטכ"ל. אלוף הפיקוד לקח והוא יהיה הרמטכ"ל הבא.

58 ברק - גייס חמישי, יום יבוא וידעו כולם על מעלליו הבוגדניים.  (לת) אחד מהעם
  • 15:34
  • 04.09.11
59 הבנת הנקרא, ביבי וברק ידעו על התכנית לבצע פיגוע נועה
  • 15:26
  • 04.09.11

ובעצם אישרו אותו כשהתעלמו מההתראות. כעת הם מנסים להסתיר את הפשע. ואיך זה קשור למחאה החברתית? ילדים יקרים. מצאו את הקשר בעצמכם.

60 בניגוד אליך לשר הביטחון יש שיקול דעת  (לת) דפני
  • 15:46
  • 04.09.11
61 עד היום חשדתי שלביבי יש טוקבקיסטים בתשלום חברה, תשקיעו קצת
  • 15:45
  • 04.09.11

היום אני בטוח בזה. תגובות 1-22 זהות לחלוטין ונכתבו ברווחים קבועים. לכולן אותו תוכן ואותו מבנה. אה, ומופז כמובן צודק לחלוטין. הבעיה היא לא רק ברק אלא התנהלות כל הממשלות החותרות לסרס את הכנסת.

62 מופז ד
  • 15:40
  • 04.09.11

כל כך שקוף- פופוליסט קטן ומגעיל.

63 ליבני תופסת טרמפ על המחאה ומופז נגרר אחריה המטיף
  • 15:40
  • 04.09.11

וזאת האופוזיציה של ישראל- פלא שיש מחאה?

64 חחח... בטח פחדו שמופז הפטפטן שוב יחבר איזה דוח עם סודות מדינה  (לת) מופז יא ליצן
  • 15:40
  • 04.09.11
65 נראה שפרץ האהבל עם המשקפת והאנגלית העילגת מבין בבטחון יותר ממופז  (לת) בית לא עוזבים...טמבל
  • 16:13
  • 04.09.11
66 ביבי, ברק והרפתן יעלון יהודי חרד
  • 15:53
  • 04.09.11

ביבי, ברק והרפתן יעלון ידרדרו את הביטחון הלאומי, בעוד אשר ביבי, ליברמן והרפתן ידרדרו את יחסי החוץ - מושלם!

67 מעבר למשחקי הגנון בכנסת: ישנה שאלה פשוטה שנותרה קורא טקסטים
  • 15:53
  • 04.09.11

תלויה באוויר ללא תשובה: מי ביצע את ההתקפה ליד אילת לפני שבועיים ? האם פלסטינים ? ואז מדוע לא אותרו סימני אבלות בעזה לאחר החיסולים? והאם חוסלו המפגעים ושולחיהם ? ואם פלסטינים - מאיזה פלג ? חמאס או ועדות התנגדות פורשי פתח חילונים ? או אולי (כפי שנרמז בוושינגטון טיימס ממקורות מודיעין אמריקניים) היו אלה חוליות ג'יהד עולמי מבחוץ או ממצרים שאינן קשורות לפלסטינים בעזה? כל כך הרבה שאלות שלא קבלנו עליהן תשובות. ערב מלחמת לבנון הראשונה שאלו חברי ממשלת בגין שאלות דומות בסוגיית זהות הארגון המפגע בשגריר ארגוב בלונדון. על כך השיב הרמטכל רפאל איתן את תשובתו האלמותית "אבו נידאל- אבו שמידל. כולם אותו דבר" - והממשלה אישרה את התקפת "40 הקילומטרים" על אש"פ ,שבכלל לא היה בעסק ושמר עד לאותו רגע על הפסקת אש בלבנון. והשאר - הסטוריה.

68 מופז יש דרג ויש ....  (לת) מתחת לדרג
  • 15:46
  • 04.09.11
69 ברק אין לך אפילו חצי מנדט.תפטר  (לת) ממשלה מגוחכת
  • 16:32
  • 04.09.11
70 יש לכם מה להסתיר? אולי סתיו שפיר צדקה אזרח
  • 16:32
  • 04.09.11

אם ידעתם על החוליה, מדוע לא סגרתם את כביש הגבול לתנועת אזרחים? האם רציתם שהפיגוע יתרחש? עכשיו קדימה, צנזרו אותי!

71 מופז הוא האנגרי ברד השחור- קטן, עצבני, מצייץ ומתפוצץ  (לת) החזיר הירוק
  • 16:31
  • 04.09.11
72 ספק עם למופז יש כישורים להתמודד על ראשות ועד הבית  (לת) שחרר אותנו
  • 16:21
  • 04.09.11
73 מי זה מי מוסמך על מה  (לת) כבר לא ברור
  • 16:19
  • 04.09.11
74 לי זה מריח רע סתם קקר
  • 17:10
  • 04.09.11

שלא לדבר שהתרת כניסת הכוחות המצרים לסיני אינה חוקית בעליל ללא אישור הכנסת. היא שאישרה את חוזה השלום ורק לה מותר לשנות את תנאיו.

75 מעולם לא הייתה כזו הידרדרות במעמד הבינלאומי שלנו כמו היום. אריה
  • 17:03
  • 04.09.11

ממשלת נתניהו הנוכחית וקוצר ידה הם האיום הבטחוני החמור ביותר בתולדות המדינה. הם מתנהלים כמו פילים בחנות חרסינה (נתניהו הוא זה שמינה את ליברמן להיות שר חוץ - מינוי גרוע ומטורף). ללא תמיכה בינלאומית משמעותית אין לנו סיכוי להתמודד מול איראן או אפילו להגיע למעמד חזק במשא ומתן עם הפלשתינים. ישראל נחלשת מיום ליום. לאחר ההצבע באו"ם אני צופה שני דברים: א) היחסים שלנו עם אירופה ושאר העולם יגיעו לשפל שלא ידענו ב) אמריקה תטיל וטו, אבל הם ואנחנו נשלם על זה ביוקר. אי אפשר לעצום עיניים יותר. במישור הבינלאומי ישראל נמצאת על הבירכיים עכשיו. אנחנו חייבים להפיל את הממשלה הזאת ה-י-ו-ם!

76 מופז הוא המסוכן,והוא פועל ממניעים אישיים.ופוגע דין ת"א כדין נצרים.
  • 17:02
  • 04.09.11

במדינה.

77 וואו! יש פה טוקבקיסט אחד וזה כל כך שקוף, בושה לדמוקרטיה  (לת) מיכה
  • 16:46
  • 04.09.11
78 שאול מופז אידיוט  (לת) שי דשא
  • 16:33
  • 04.09.11
79 נתניהו בתמיכת ברק מנווטים את ישראל הכי טוב שאפשר.אחראית ורצינית  (לת) לא כמו לבני/אולמרט
  • 18:07
  • 04.09.11
80 לא נורא השקט
  • 17:14
  • 04.09.11

בקרוב כל האמת בוויקיליקס. אז נראה (שוב) כמה רב הטבחים אהוד ברק ורב המשקים בנימין נתניהו חרדים לחיי ישראלים.

81 על מופז הלוזר - להיעלם!  (לת) פדם
  • 19:41
  • 04.09.11
82 התשובה בגוף השאלה! תקראו שוב ובעיון את תגובת משהב?ט... המדקדק על קוצו של י?
  • 19:19
  • 04.09.11

שימו לב מה אומר משרד הבטחון. הוא מציין סדר פעולות של תחקור אירוע, טרם שהוצג לוועדת חוץ וביטחון, וטוען שמה שהיה, הוא שיהיה! מה אם כן טוען משרד הביטחון? שעד כה טרם הסתיימו כל התחקירים, וטרם הוצגו הפרטים לדרגים המתאימים במערכת הבטחון ובממשלה. מישהו צריך להזכיר למופז, כחבר וועדה וכחבר כנסת, תפקידו לפקח ולבקר את הרשות המבצעת (הממשלה) אך לא את דרגי הביצוע (צהל, שבכ ועוד). הפיקוח על דרגי הביצוע הוא תפקידה של הממשלה. כל אחד יעשה לעצמו את החשבון וינסה להבין מה בוער למופז לקבל פרטים לפני שהתהליך מוצה כדין...

83 לנועה מ -קלן GMTA
  • 18:39
  • 04.09.11

אכן את צודקת. כתבתי תגובה עם מסקנה זהה לשלך וצונזרתי.

84 מופז תירגע תילמד מצחי הנגבי מה זה ממלכתיות שרון
  • 18:23
  • 04.09.11

מנסה על חשבון צהל לתפוס כותרות פוליטיות לך תתעסק עם ליבני הקטנה שהיצליחה לעבוד עליך בסיבוב

85 אתה מתעצבן על ברק?! תחשוב איך אנחנו מרגישים!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) אבי
  • 18:09
  • 04.09.11
86 שאמר נסיגה תיתן רוח גבית לטרור וצדק!!!  (לת) מופז הדיח רמטכ"ל טוב
  • 22:08
  • 04.09.11
87 למופז הפרסי תחזור למופז באירן!לא שמים עליך בארץ חמדת אבות!!!  (לת) מגרש יהודים במקום שד
  • 22:05
  • 04.09.11
88 ומופז לוקה בהיסטריה ופוליטיקה קטנה עדיף שיקול דעת
  • 21:17
  • 04.09.11

לוקה בשיקול דעת= יש לו שיקול דעת. התכוון לומר לברק יש שיקול דעת לקוי.

89 עד מתי פנינה
  • 21:13
  • 04.09.11

יש הרגשה שאנחנו בגן עדן של טיפשים. המנהיגות הזאת . יורדת הכי נמוך שאפשר.לאן שמיסתכלים.מיאש ליראות הכל יורד כלפי מטה. די נימאסתם תנו למי שיכול לנהל את המדינה הזאת.

90 לא יפה לשחק כאילו ברוגז בין חברי הגילדה של הפוליטיקקרים בעלי עבר  (לת) צבי
  • 22:17
  • 04.09.11
91 ofaz is damned right. Barak & Netanyahu confiscate power. Kirtchuk
  • 22:15
  • 04.09.11

The sovereign is the people, reprsented by Parliament. Not by the government. It is the Parliament who endows the PM with the power to decide and who confirms ministerial nominations. This government should be ousted, the sooner the better, and not only for social reasons 

92 Withholding budget will force them to cooperate shaul aharoni
  • 22:15
  • 04.09.11

Isn't it only sensible that, since information about subjects under its authority are withheld from the Committee, that this Kneset Committee will vote to withhold items from the next annual security budget?

93 הגמל שלא רואה את הדבשת של עצמו משה א
  • 22:12
  • 04.09.11

כן מופז מאדריכלי כישלון מלחמת לבנון השניה "לוקח אחריות"??? כראש וועדת חוץ ובטחון. אבל רוצה שנשכח את חלקו בהכנת הצבא לאותה המלחמה (הטילים יחלידו בבונקרים) עפ"י מדיניותו של אריק שרון

94 17-27 כולם טוקבקיסט אחד של ביבי על סטרואידים. איזו התלהבות!  (לת) עד שגם עליו תעוף נעל
  • 09:21
  • 05.09.11
95 מופז יחליף את ליבני חד וחלק נמתין נראה  (לת) שי
  • 23:56
  • 04.09.11
96 94 הי ילד, לך לישון  (לת) סמול מטורף
  • 23:33
  • 04.09.11
97 95 לשאלתך מה ביבי מסתיר התשובה היא את אחותך הכאחבה.  (לת) היתה התרעה על העינין
  • 23:31
  • 04.09.11
98 מה ביבי מסתיר מהציבור? גלעד
  • 23:17
  • 04.09.11

אין שום סיבה שביבי השקרן והרמאי יסתיר מידע מהציבור, אם הוא או ממשלתו לא היו מעורבים. שימו לב לעובדות הבאות: הממשלה למרות שהיתה לה התרעה ממוקדת ומפורטת מ-3 מקורות שונים, לא טרחה אפילו ליידע גם את הציבור באותה התרעה לפני שהפיגוע המשולב התרחש. אף מחבל שחדר באותו פיגוע לישראל לא נותר בחיים לצייץ. לא ראינו אף גופת מחבל, רק שמענו על חיסולם. צה"ל ידע היטב תוך זמן קצר בדיוק מאיפה "יצאו" המחבלים, וברק אף הכריז אל מול מצלמות הטלויזיה "עזה". אך מעניין שלא קמה אף סוכת אבלים בעזה, דבר כל כך שגרתי אחרי שכל מחבל שלהם מחוסל. בקיצור: יש משהו מאוד מסריח בכל האירוע הזה, שלא לדבר בכלל על תיזמונו, שאין צורך להגיד למי היה אינטרס שמשהו יתרחש באותו תזמון... מה כבר עוללתם ביבי? מה אתה מסתיר מהציבור?

99 מגיע לנו לדעת מה קרה יוסי גלברט
  • 23:16
  • 04.09.11

מגיע לנו לדעת - אם היה מחדל אפילו אם מופז מחפש הון פוליטי - אסור להשתיק גנרלים - הם יודעים טוב מאוד מה מותר ומה אסור אנחנו רוצים לשלוח את נתניהו וברק להסתכלות - כדי לדעת אם הם פועלים בשיקול דעת ממלכתי מאחר ונתניהו - העדיף את ועדת הכלכלה על הבטחון - הוא צריך לשלם את המחיר ולא לבלום שקיפות כמו שזה מתברר עכשיו - נתניהו נכשל גם בכלכלה - וגם בבטחון - הוא נכשל ואנחנו סובלים

100 ביבי וברק פישלו- ולכן נהרגו אזרחים בכביש 12 משקיף צפוני
  • 12:25
  • 05.09.11

מה הם מסתירים? את הכשלונות שלהם שכל עם ישראל כבר יודע עליהם.במדינה מתוקנת הם כבר היו מתפטרים מזמן.

101 לטוקבקיסט של ביבי: לא מופז הנושא אלא ביברק שמסתירים מידע מהוועדה. בבונים הביתה.
  • 09:41
  • 05.09.11

לא משנה כמה טוקבקים תפזר פה, אנחנו לא ממרכז הליכוד ולנו לא איכפת ההתקוטטויות שלכם עם החברים שלכם בקדימה. מה שכן אכפת לנו זה שני הנוכלים שמחבלים בדמוקרטיה, רק הם יודעים כמה יש להם להסתיר.

פרוייקטים מיוחדים