המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

עשרות ישראלים נחתו בטורקיה ונחקרו: "הפשיטו אותנו עד התחתונים"

נוסעים שהגיעו בשתי טיסות שונות הופרדו משאר הבאים, דרכוניהם נלקחו והם נבדקו באופן משפיל. משרד החוץ: אירוע חריג וחמור

המתיחות ביחסים עם טורקיה הביאה לתקרית חריגה בנמל התעופה של איסטנבול הבוקר (שני). 40 נוסעים ישראלים שהיו על טיסה של חברת "טורקיש איירליינס" שנחתה בטורקיה עוכבו בנחיתה ובודדו מיתר הנוסעים. המשטרה הטורקית לקחה מהם את הדרכונים ותשאלה כמה מהם בחדר חקירות צדדי. רק לאחר כשעתיים הוחזרו להם הדרכונים והם שוחררו לדרכם.

מדו"ח פאלמר להתרסקות היחסים I צבי בראל

"ביקשו מאיתנו את הדרכונים, הפרידו אותנו באופן שהבחורים באשנבים קיבלו הוראה, הפנו אותנו לירכתי האולם, ביקשו מאיתנו את הדרכונים ואז התחיל מהלך שלא הבנו" סיפרה חיותה ליבוביץ', אחת הנוסעות שהגיע לאיסטנבול לרגל עסקיה, בשיחה עם גלי צה"ל. "לא היה מישהו שבא לדבר איתנו, היה עליהום. נכנסו חמישים שוטרים למקום הזה ויצאו במהירות. התחלנו בינינו לדבר, התחלנו לעשות טלפונים לארץ ולספר מה קורה".

הנוסעת שמגיעה לאיסטנבול תכופות למסחר בטקסטיל הוסיפה: "עברתי את עופרת יצוקה, הייתי כאן עשרה ימים אחרי המשט, אף פעם לא קרה לי דבר כזה".

נוסעים שהגיעו בטיסה אחרת מתאילנד לישראל דרך טורקיה סיפרו גם הם על יחס משפיל שספגו בשדה התעופה באיסטנבול. אלינה, שהגיעה על הטיסה, סיפרה: "הטורקים עצרו אחד אחד, ביקשנו מאיתנו להוציא את כל התכולה מהתיקים שלנו, זרקו את זה על הרצפה וביקשו מאיתנו להוריד נעליים. אחר-כך הם לקחו כל אחד לחדר חשוך בצד ודיברו רק בטורקית, ולפי הטון הבנו שזה לא משהו טוב.

"הפשיטו אותי עד שהייתי לבושה רק בתחתונים. אמנם אישה עשתה את זה, אבל היא לא הייתה עדינה במיוחד. נזכרתי בסיפורים של סבתא שלי מלפני שנים. אני חייבת לציין שלקחו ממני את הדרכון ולא ידעתי מה קורה איתי. אחרי הבדיקה אמרה לי להתלבש, זרקה את הבגדים הצידה, הוצתיאו אותי מהחדר, ואז אמרו לנו שאנחנו לא יכולים ללכת לשבת, העמידו אותנו בפינה לא נתנו ללכת לשירותים ולא אמרו מה קורה. לא היו דרכונים לא ידענו מה קורה, עמדנו המומים. עד השנייה האחרונה לא ידענו מה יהיה, לא אמרו לנו מילה, לא אמרו למה אנחנו בעונש".

עד לאן יגיע המשבר עם הטורקים? חוו דעתכם/ן בפייסבוק שלנו

גורמים במשרד החוץ ציינו כי מדובר באירוע חריג וחמור במיוחד. משרד החוץ בירושלים פנה למשרד החוץ הטורקי וביקש הבהרות, אולם הטורקים אמרו כי אינם מכירים את האירוע. "זה נראה בשלב זה כמו יוזמה מקומית של המשטרה באיסטנבול, אבל אנחנו עדיין מבררים את העניין ובעיקר מנסים להבין מה היה אופי התשאול של הנוסעים", אמר גורם במשרד החוץ.

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה כי לא ידוע להם על שום בדיקות בטחוניות יוצאות דופן שבוצעו לנוסעים הטורקים.

מנגד, על פי דיווח כלי תקשורת בטורקיה המשבר העמיק בעקבות מעשים דומים נגד עולי רגל טורקים שהגיעו לישראל לרגל הרמדאן ועברו חיפושים משפילים בנמל התעופה עם צאתם מישראל. מדובר בקבוצת תיירים שהגיעה לישראל לרגל הרמדאן וביקרה בין היתר בירושלים. התיירים סיפרו כי כשהגיעו לנמל התעופה בלוד, אנשי הביטחון הישראלים עכבו אותם לזמן רב ובקשו מהם את מספר הטלפון שלהם וכתובת הדואר האלקטרוני.

"הם בדקו את המטען שלנו פעמים רבות, לאחר מכן ערכו עלינו חיפוש גופני, אילצו אותנו להוריד את כל הבגדים עד התחתונים וביצעו חיפוש גם על הנשים בחדרים נפרדים. רק הנוסעים הטורקים עברו טיפול כזה". לדברי הנוסעים, הטיסה נחתה נחיתת חירום באנטליה כיוון שאחת הנוסעות חשה ברע בעקבות הבדיקה שעברה.

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה כי "ביטחון נתב"ג פועל על פי צרכי הביטחון והבנחיית הגורמים המקצועיים".

בסוף השבוע הודיע שר החוץ הטורקי על הורדת דרג היחסים הדיפלומטים עם ישראל והקפאת ההסכמים הביטחונים והצבאיים בעקבות סירוב ישראל להתנצל על אירועי המשט. מאוחר יותר באותו היום הבהיר נשיא טורקיה עבדוללה גול כי מדובר בצעד ראשון וכי סנקציות נוספות יינקטו נגד ישראל.

אתמול התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו למשבר ביחסים עם הטורקים בפתח ישיבת הממשלה: "אני מקווה שתימצא דרך להתגבר על המחלוקת עם טורקיה. איננו מעוניינים בדרדור היחסים", אמר נתניהו. "בסוף השבוע פורסם דו"ח פאלמר, שקובע באופן חד משמעי שישראל פעלה על פי החוק הבינלאומי. הוועדה קבעה את מה שידענו מהרגע הראשון. למדינת ישראל שמורה הזכות הבסיסית להגן על עצמה. אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שחיילי השייטת הגנו על עצמם".

על רקע המתיחות בין המדינות דווח בסוף השבוע כי משחק הכדורגל במסגרת הליגה האירופית בין מכבי תל אביב לבשקיטאש הטורקית, המתוכנן ליום חמישי הבא, הוזז למגרש נייטרלי מחוץ לאיסטנבול. על פי הדיווח, ביקשו הטורקים לשנות את מיקום המשחק ולפגוע ביתרון הביתיות שלהם בשל היערכות האבטחה יוצאת הדופן הכרוכה בקיום המשחק.

הבוקר פרסם "ספורט הארץ" כי לא נעשתה פנייה של המועדון הטורקי לארגון הכדורגל האירופי אופ"א וכי המשחק ייערך כמתוכנן באיסטנבול. גם במכבי תל אביב טוענים שלא קיבלו אזהרת מסע מגורמי הביטחון.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 טרם הפנימו שלתורכיה לא נוסעים . הם אוייבים .  (לת) יעקב
  • 10:28
  • 05.09.11
02 כל עוד לא הושיבו אותם על כסא נמוך זה בסדר  (לת) העסקן
  • 10:28
  • 05.09.11
03 כל הכבוד לליברמן, שרף את היחסים עם ידידה גדולה ההבדל בין חכם לפיקח
  • 10:29
  • 05.09.11

מעולם לא היה שר חוץ חסר כישורים שכזה. העיקר שלביבי יש קואליציה.

04 מגיע למי שנוסע לטורקיה  (לת) קובי
  • 10:29
  • 05.09.11
05 מגיע לכם! רק ככה תלמדו מה עובר עלינו בנתב"ג! אחמד
  • 10:29
  • 05.09.11

אולי הגיע הזמן שתחוו את זה פםעם אחד לפחות?

06 זה היה ברור, חסרי ציונות  (לת) יניב
  • 10:29
  • 05.09.11
07 יפה! להחזיר את ההשפלה של דני איילון meg
  • 11:17
  • 05.09.11

כמו שדני איילון השפיל את שגריר הטורקיץ payback time

08 מי שנוסע לארץ אוייב, שיקבל מה שמגיע לו בגבורה ובשקט  (לת) לא אוהב את האוייב
  • 11:17
  • 05.09.11
09 טרקים דב גדי
  • 11:17
  • 05.09.11

טורקים !!!!!מה עם העם הארמנים ?כך התנהגתם איתם?לפני שרצחתם אותם?אתם זוכרים ?נזכיר לכם את זה!!!

10 נמל תעופה באיסטנבול ניצה
  • 11:17
  • 05.09.11

אני חוויתי יחס משפיל באיסטנבול עוד לפני 10 שנים העובדים בשדה התעופה באיסטנבול חסרי דרך ארץ ונימוס כשהייתי צריכה להרים מזוודה כבדה מאד למסוע והעובד עומד וצוחק. כשביקשתי ממנו עזרה הוא הסתובב עם הגב.באנטליה למשל הם יותר נחמדים. חבר'ה לא לנסוע לטורקיה!!!!!!!!!!!

11 נקווה שהישראלים החדשים ישכילו להביע מחאתם גם כלפי הטורקים החדשים  (לת) אפרסק
  • 11:17
  • 05.09.11
12 לצערי אנחנו עושים את זה קבוע לטורקים בנתב"ג  (לת) בודק ביטחוני
  • 11:18
  • 05.09.11
13 היה יהודי בביתך (נתב"ג) וערבי בצאתך (אתאטורק)  (לת) על דאטפך אטפוך
  • 11:18
  • 05.09.11
14 מעניין שזה מזכיר לך דווקא את השואה ולא את היחס לערבים בנתב"ג!  (לת) צביעות ישראלית
  • 11:18
  • 05.09.11
15 הבנתי, מחליפה יעד לטיול הבא.  (לת) נו?
  • 11:20
  • 05.09.11
16 האחרון שרשאי להתלונן על השפלה הוא משרד החוץ.  (לת) נועה
  • 11:20
  • 05.09.11
17 חשבתי שזה נקרא "בידוק ביטחוני רגיל" ! ערבי
  • 11:21
  • 05.09.11

כנראה שבאמת יש אפליה במדינת האפרטהייד חחח מגיע לכם. המשיכו להשפיל אנשים... אתם לא היחידים בעולם התחילו לתת כבוד לאחרים.

18 זה מה שעושים למי שמהסס בשמיניות ולא מגיב בזמן רעם
  • 11:22
  • 05.09.11

אצלנו במזרח התיכון קוראים לאחד כזה - פחדן עלוב!

19 יש להכריז מייד מלחמה על תורכיה, לכבוש אותה, ולהקים התנחלויות!  (לת) החבר'ה ממגרון
  • 11:22
  • 05.09.11
20 הגיע הזמן דודו
  • 11:22
  • 05.09.11

בשם הביטחון באטימות ובהיסטריה אופיינית ישראל עושה רע להרבה אנשים תמימים. מספיק להשתמש בתירוץ שעדיף להשפיל אותם מאשר שיקרה אסון. לא יקרה אסון!!! יותר מידי אנשי צבא נטולי אינטליגנציה רגשית מנהלים לנו את החיים במדינה.

21 אחמד, לנו יש פתרון פשוט יותר - לא ניסע לטורקיה תפסיק לקשקש
  • 11:22
  • 05.09.11

לא טוב לך - אל תבוא לכאן. האסלאם הקיצוני מחוייב לרצוח כמה שיותר יהוד ואין לנו ברירה אלא לבדוק אתכם בקפדנות.

22 שעור לישראלים נתן
  • 11:22
  • 05.09.11

במקום ששורפים דגל ישראל אל תסעו אתם מחפשים זול מגיע לכם,איפוא הכבוד הלאומי.

23 מעניין למהזה קורה. ליברמן, יש לך רעיון? יותר גאה ומטומטם
  • 11:22
  • 05.09.11

ביבי וליברמן הורסים לנו את החיים!

24 לאחמד, הבדל "קטן". אנחנו לא מפוצצים מטוסים, מתאבדים elis
  • 11:23
  • 05.09.11

בתוך אוכלוסיה אזרחית (או כל אוכלוסיה שהיא), אתם דווקא כן, כל העולם מבוהל מ"גבורתכם" להרוג בכל מקום אנשים שאינם פושעים, ילדים, אזרחים, ריבונו-של-עולם, אפילו לא יהודים, שלא לדבר, אפילו לא ישראלים...עכשיו אתה מבין את ההבדל, אחמד יקירי?

25 העם! רוצה! שר חוץ שאינו אידיוט!  (לת) בשם העם
  • 11:23
  • 05.09.11
26 אבל קבלתם את זה בזול והכל כלול !  (לת) אדר
  • 11:23
  • 05.09.11
27 תפסיקו לטוס לטורקיה ! מה לא מובן ?! י  (לת) לא לטוס לטורקיה !
  • 11:23
  • 05.09.11
28 לאחמד רובי
  • 11:24
  • 05.09.11

היהודים לא נוהגים להתפוצץ ולהחביא פצצות במטענם, מה שאי אפשר להגיד אליכם. אז תפסיק להיתמם ולכתוב השוואות דמגוגיות

29 מספיק להשמיץ את התורכים ארדואן אוהב-ישראל
  • 11:24
  • 05.09.11

פשוט בעיניים טורקיות צריך להיות כורדי כדי לעשות עסקים עם טורקיה באקלים השורר בין המדינות. ואתם יודעים מה טורקי עושה כשהוא מזהה כורדי (או ארמני).

30 וסעי המטס נכלאו לשלושה ימים כולל נשים מבוגרות  (לת) guss
  • 11:25
  • 05.09.11
31 ישראלי ישראלי
  • 11:26
  • 05.09.11

תמשיכו לטוס עם טורקיש..

32 טורקים מושחתים ישראלי גאה
  • 11:27
  • 05.09.11

צריך להחרים את הטורקים עד שהם יחזרו להיות בני אדם.

33 תתעוררו טמבלים! ליברמן ויעלון מחזירים אותנו לגטו.  (לת) מרדכי-חיים
  • 11:27
  • 05.09.11
34 הכל כלול אפי
  • 11:27
  • 05.09.11

מה מביא אתכם לטוס לתורכיה? עד כדי כך ההכל כלול הזה חשוב לכם? צריך חרם אמיתי !!!!!!

35 תמשיכו לחסוך כסף וסעו לטורקיה או דרך איסנבול למקומות אחרים  (לת) שי
  • 11:28
  • 05.09.11
36 איך לך איזה שמן זית להכין ?  (לת) כינור דוד
  • 11:29
  • 05.09.11
37 מגיעה להם נקודה  (לת) אני
  • 11:29
  • 05.09.11
38 גם אצלנו וכל הזמן משה
  • 11:29
  • 05.09.11

יצאתי לחול עם בחור ערבי והוא עבר אותו דבר כשעתיים. אולי יותר מסודר ומוגדר אך אין הבדל. זה ביוק אותו דבר. כשאין אמון זה מה שקורה.

39 ככה מתנהגת ישראל - בתמונת ראי - צר לי על הנוסעים איריס
  • 11:31
  • 05.09.11

עצוב מאוד לגלות איך אנחנו מתנהגים ומה המשמעות של זה, כשמתנהגים אלינו באותו מטבע. "אל תעשה לחברך את השנוא עליך" נאמר במקורותינו. במסווה של צרכים בטחוניים משפילים בישראל אזרחים ערבים, תיירים, ואחת לכמה זמן צצים סיפורים כמו איזה אמנית ערביה שלקחו לה פרס בו זכתה בנתב"ג. אז אם אתם אלה שמצקצקים בלשונכם בכל פעם שאתם קוראים ואומרים נו - אין ברירה יש צרכים בטחוניים, אז גם לטורקים יש צרכים 'בטחונים' להשפיל אותנו בחזרה. חבל שהאזרחים משלמים את המס על מדיניות ממשלתית מפלה.

40 אולי הגיע הזמן שנחווה את זה בעצמנו.... שלמה
  • 11:32
  • 05.09.11

כדי שנדע מה אתם עוברים.... להזכירך, מי מפוצץ מטוסים? מי מתנגש במגדלים? זה יסביר לך למה בודקים אתכם

41 כשקראתם כתבות על התעללות בזרים וערבים בנתב"ג שיבחתם. מגיע לכם ירושלמי
  • 11:32
  • 05.09.11

אין לי טיפה של צער עליכם, אספסוף. גם עכשיו תתבכיינו 'טורקים אנטישמים' ולא תבינו.

42 ------שקרנים שגם מאמינים לשקרים שלהם --------------------  (לת) איפה אטא-טורק ??????
  • 11:32
  • 05.09.11
43 אחמד תעבור לטורכיה  (לת) אלי
  • 11:33
  • 05.09.11
44 ככה מרגיש כל ערבי בנתב"ג. וזה חמור!  (לת) אולי עכשיו נבין
  • 11:33
  • 05.09.11
45 מי שלא מכבד את עצמו שלא יצפה לכבוד  (לת) אלי
  • 11:33
  • 05.09.11
46 זה מה שקורה למי שחוסך עוד 10 שקלים ערן
  • 11:33
  • 05.09.11

החרימו את טורקיש איירליינס לאלתר!!!!!!!! סעו בדרכים אחרות!

47 מגיע לכם תמשיכו לנסוע לתורכיה  (לת) אני
  • 11:34
  • 05.09.11
48 אני מצטער אם עברת את זה בעולם אבל היסטורית יש לוגיקה להאפליה 3l4d2
  • 11:34
  • 05.09.11

זה אמנם לא נחמד לשמוע (או להגיד) אבל האפליה הזו באה ממחקר אמפירי מובהק שנתוניו תקפים עד היום ומדגימים מעבר לספק סביר כי מרבית הפיגועים האוויריים בעולם התבצעו ע"י גורמים בעלי מכנה משותף אותו ניתן בקלות מאוד לסווג, כמו בכל מערכת שנועדה להציל חיים הרחיבו את אפיון מעבר לנתונים מתוך המחשבה שאנשים נעלבים עדיפים על מטוסים מפוצצים. אני לא מסכים עם האופן בו ארה"ב עושה את האפיון הזה אבל אני חושב שבנתב"ג יש איזון סביר מאוד... המקרה בטורקיה לא קשור בכלל לזה ואין שום סיבה הגיונית אחריו. לפיכך מודל ההשוואה שלך פסול.

49 האיסלם בתורכיה מטורף ואין לו שום מחשבה לנהל איתנו שיג ושיח !!!!!!  (לת) לצאת משם ולא לחזור !
  • 11:34
  • 05.09.11
50 הטורקים טועים כשהם לומדים התנהגות ישראל אלימה BRAKING-HEART-NEWS
  • 11:34
  • 05.09.11

אל תנהגו בשיטה של מאבטחי השנאה בישראל. מי שחווה את פרשת אבטוח השנאה בנתב"ג יודע שזה לא מביא לאהבת הציונות... שיטות כאלה לא מתאימות לעם הטורקי החביב.

51 למחוק את טורקיה מהמפה ולא ללהגיע לשם יותר  (לת) Heinrich Heine
  • 11:35
  • 05.09.11
52 כמו ילדים קטנים. אנשים אין להם מה לעשות  (לת) רותי
  • 11:37
  • 05.09.11
53 זו ההשפלה הרגילה שלי בשדה התעופה בלוד אבו אחמד
  • 11:37
  • 05.09.11

מפשטים אותי, מתחקרים אותי על חיי הפרטיים, כולל הפעם הראשונה שקיימתי חסי מין, על מטרת הנסיעה ואת מי אני אפגוש בדיוק, מלווים אותי בכל צעד ושעל בשדה התעופה, מראים לכל העולם שאני כערבי חשוד. סוף סוף אתם טועמים מהדייסה שאתם מבשלים. תתחילו להפנים: הטורקים לא מעוניינים בכם ולא בתיירות שלכם ןךא בטקסטיל שלכם. הם מעצמה כלכלית תיירותית גם בלעדיכם.

54 אחמד אתם הרווחתם את זה ביושר  (לת) /
  • 11:37
  • 05.09.11
55 אנחנו מנוהלים ע"י חבורה של מטומטמים  (לת) יקי
  • 11:38
  • 05.09.11
56 זה מה שמגיע לטמבל שנוסע למדינת אויב!!  (לת) רן
  • 11:38
  • 05.09.11
57 WTF Turkey? Gilad
  • 11:40
  • 05.09.11

you are getting panicked mother fuckers, acting like a crazy girl that just got rejected.

58 יאלא תשתו קצת מאותה הכוס ,שמשקים לי בנסיעות אל על, לעסקים בחול ABDULAH
  • 11:40
  • 05.09.11

צריך לתייג אותכם במספרים או צבעים כמו שעושה הבידוק הביטחוני בנתב"ג, שמתייג ערבים ישראלים בצבעים שהוחלפו לאחרונה ל מספרים , ואותיות.... סלאמו עליכום!!!

59 נתנו לנו לטעום מהתרופה שלנו אורי ביתן
  • 11:41
  • 05.09.11

כנראה שזה לא טעים

60 מגיע לכם ,הלוואי שיעשו לכם כמו בסרט אקספרס גואל
  • 11:41
  • 05.09.11

של חצות אמן ואמן ,כמה שישראל העלובה מיתחנפת ומיתבזה כך תבוא יותר השפלה .עם ללא כבוד לאומי שלא יבוא בטענות לאף אחד .כל זה בא מהקב"ה .כל זמן שהוא רואה שאנחנו מוכנים לתת חלקים מארץ חמדה זה יהיה גורלנו . אהי שמח שכך ,מתפלל ליותר גרוע אמן ואמן

61 נוסעים יקרים... נסים
  • 11:41
  • 05.09.11

על "אקפרס מחצות" שמעתם???? תמשיכו, תמשיכו טורקיה זה זול.

62 מגיע לכם,לא לנסוע לשם  (לת) יעקב
  • 11:41
  • 05.09.11
63 מה אמר מנהל משטרת השדה באיסטנבול לחוקרים אל מול המגיעים מישראל: אחד שהיה שם
  • 11:42
  • 05.09.11

"איזה כורדים".

64 מישהו פה עדיין רוצה לטוס לחופשה בטורקיה? נורגי
  • 11:43
  • 05.09.11

שמעתי שיש להם אחלה בתי כלא, שירותי מין - הכול כלול!!!

65 צריך לברר אם אחמד כתב לבד את התגובה ואם היא הייתה איתו כל הזמן .. פטר והכלבלב
  • 11:44
  • 05.09.11

טוב אחמד חחחח אהבתי.

66 לאחמד תגיד תודה שאתה טס בכלל שרון
  • 11:44
  • 05.09.11

איך זה לחיות במדינה דמוקרטית? רוצה אולי לחיות לצד אסד או אמחדניג'אד הנאורים?

67 ביזיון של יחסים דיפלומטים אבי
  • 11:44
  • 05.09.11

טורקיה טוענת הם התחילו ישראל טוענת הם התחילו ובתווך אזרחים משלמים את מחיר ההתפשטות . ואני לתומי חשבתי שיחסים דיפלומטים מתנהלים ברמה קצת יותר גבוהה ,מתברר שטעיתי

68 ממילא רוב הנוסעים לטורקיה הם ערבים ישראלים (מסכנים נענשים פעמיים)  (לת) רונן מ.
  • 11:44
  • 05.09.11
69 יופי, נו, אז מה ? Dr David MILLER
  • 11:45
  • 05.09.11

ברגע שהכתובות "לא מוכרים לישראלים ולכלבים" הופיעו בשדה התעופה בטורקיה, כל ישראלי היה צריך לעשות מה שאני עשיתי : למחוק את טורקיה מעל מפת העולם. מי ששכך ושעבד את כבוד עמו ואת ההגיון הצרוף על מזבח נוחיותו האישית, שיבושם לו ולמזוודתו המוטחת בזעם על הרצפה !

70 בידוק זהה כאן ושם. סלקטור לשעבר
  • 11:45
  • 05.09.11

סביר להניח כי הקבוצה התורכית אומרת אמת. נהלי הבידוק בנתב"ג מתייחסים באופן שונה למוסלמים בעלי אזרחות זרה. בידוק שכולל תשאול מעמיק, הפרדה, חיפוש מדוקדק עד אפשרות להפשטה. תגובת נתב"ג פושרת ואינה מדוייקת. קבוצה של מוסלמים תבדק באופן שונה מישראלים או תיירים נוצריים. זו עובדה. לא שאני מצדיק את מעשי התורכים באיסטנבול אולם הם נוהגים בדיוק כמונו.

71 בקרוב בכל העולם . כך תרגישו את אשר אתם מעןללים לאחרים  (לת) שכ"מט
  • 11:46
  • 05.09.11
72 לאחמד: תזכיר לי מתי טרוריסט יהודי פיגע במטוס או בשדה תעופה דור
  • 11:47
  • 05.09.11

אה.. לא קרה.

73 מעניין שיש עוד ישראלים חסרי כבוד שנוסעים לשם.  (לת) מי נוסע לשם?
  • 11:47
  • 05.09.11
74 בתודה לליברמן, דני אילון וחבריהם. זאת רק ההתחלה שמירי
  • 11:48
  • 05.09.11

ליברמן ודני אילון ידאגו שיפשיטו וישפילו אותנו גם במדינות אחרות. לכמה נזקים עוד יגרמו לדור הזה ולדורות הבאים עד שיקלטו המצדדים בהם שמקומם אינו ביצוג המדינה?!

75 מי שקורה ליריקות גשם שלא יצפה שיכבדו אותו. אלו החוקים בג'ונגל  (לת) מה פה לא ברור
  • 11:48
  • 05.09.11
76 לאחמד, שתבין, זה לטובתך אריאל
  • 11:49
  • 05.09.11

אני מאמין שגם אתה לא רוצה להתפוצץ במטוס או להיחטף ולהתרסק במגדלים של מרכז עזריאלי... ובעשר שנים האחרונות, היו הרבה מחבלים שקראו להם אחמד ומעט מאד, אם בכלל, מחבלים שקראו להם "משה" (היה מחבל אחד בשם ברוך גולדשטיין והיו עוד כמה בודדים, אבל הפרופורציה...) בסך הכל דואגים שטטוס בשלום ותנחת בשלום.

77 במדינת ישראל להפשיט זו מדיניות שלכם, אז הגיע זמנכם להפשיטכם  (לת) 1
  • 11:49
  • 05.09.11
78 תהנו מכל רגע חסרי כבוד עצמי עלובים  (לת) זה הכל כסף טמבל עלוב
  • 11:51
  • 05.09.11
79 הופשטנו בנמל התעופה בטורקיה - ישראלי גאה
  • 11:51
  • 05.09.11

מגיע לכם אידיטיום,אין לכם טיפת כבוד עצמי, אחרי שהם מתנהגים שם כבריונים ותוקפים את ישראל אתם עוד נוסעים לשם...? מה חשבתם שיחבקו אותכם, צריך להחרים אותם ולא לתרום לכלכלה שלהם... אתם לא מבינים שארדואן הוא אידיוט, הוא יתחיל כמו המצרים לעצור ישראלים כביכול באשמת ריגול, אז אל תגידו אח"כ שלא ידעתם, ותתלוננו על המדינה שלא עושה די לשיחרורכם, אל תסעו לשם!!!

80 באדיבות מר ליברמן, אלוף הדיפלומטיה  (לת) פיל בחנות חרסינה
  • 11:51
  • 05.09.11
81 מי הפראייר שנוסע בכלל לטורקיה. באילת כבר הייתם ?  (לת) יורם
  • 11:52
  • 05.09.11
82 האם בין הישראלים היו גם ערבים? סקרן
  • 11:53
  • 05.09.11

או שהפרידו בין היהודים לערבים?אם מדווחים דווחו עד הסוף.

83 יופי, סוף סוף ישראלים מתחילים לתאום את התרופה של עצמם! ודים
  • 11:53
  • 05.09.11

הגיע הזמן שיתייחסו אליכם בנמלי תעופה בעולם, בדיוק כמו שאתם מתייחסים לאורחים הבאים לישראל. הפשיטו את המסכנים עד התחתונים ? כל יום מפשיטים בנתב"ג את התיירים עד התחתונים ולאזרחי ישראל זה לא מפריע. אבל שכחתי. אנחנו עם מיוחד, לנו מותר הכול.

84 נהדר, כולם מתעללים בתיירים ומתנערים מאחריות א
  • 11:54
  • 05.09.11

זו התנהגות מכוערת ביותר. את נתב"ג צריך מזמן להעמיד במקומו בנושא הזה (על אחת כמה וכמה בהקשר הנוכחי, שבו יש חשש שמדובר בנקמה, אפילו מקומית); והטורקים, גם אם מה שהם אומרים נכון, התנהגו בצורה נקמנית. כך לא מתנהגת מדינה (טורקיה) שטוענת ש"הסנקציות הן נגד הממשלה הנוכחית ולא נגד האזרחים". וכך לא מתנהגת מדינה (ישראל) שטוענת שהיא רוצה ליישב את חילוקי הדעות. התנהלותן של שתי המדינות מזוויעה, מסיתה, נקמנית ומגעילה.

85 כל הכבוד לטורקים חמד
  • 11:54
  • 05.09.11

כל הכבוד לטורקים

86 היחס לישראלים באיסטנבול אריק
  • 11:55
  • 05.09.11

ההתנהלות התורכית אכן ראויה לכל גינוי. אבל אולי זו תגובתם של התורכים ליחס המשפיל לו זכו התורכים המגיעים לנתבג???

87 למה ישראלים נוסעים לטורקיה? למה להעשיר את הכלכלה שלהם?  (לת) לא מבינה
  • 11:55
  • 05.09.11
88 טוב מאד. רק ככה ילמדו בישראל איזה מדינה אנחנו  (לת) הכנעני
  • 11:56
  • 05.09.11
89 גונב מגנב פטור מילואימניק ישראלי
  • 11:57
  • 05.09.11

ציינתי שאני ישראלי ומילואימניק כדי שלא תחשדו במניעים שלי. בעבר עבדתי בחברת הייטק ועבד איתי בצוות בחור ערבי. יום אחד היינו צריכים לנסוע לחו"ל לנסיעת עסקים והיינו קבוצה של 8 עובדים שנסעה יחד כולל החבר הערבי. ההשפלה שעבר הבחור הערבי בשדה התיופה לנגד עינינו הייתה כל כך מביחה שרציתי לקבור את עצמי והרגשתי צורך להתנצל בפני החבר הערבי בשם הישראלים. אמנם לא הפשיטו את חבר שלי, אבל מה שהאנשים האלה עברו בטורקיה מזכיר לי מאוד את המקרה שלו. אז אולי במקום להיות בשוק ממה שהם עברו, נסיק את המסקנות ונשנה אנחנו את היחס שמקבלים הערבים כאשר הם עולים על טיסות של אלעל ?????????

90 אם לא הייתם גייס חמישי אז... מענה לאחמד
  • 11:59
  • 05.09.11

לא היה צריך לבדוק אתכם בשדה התעופה

91 ל-1 אחמד יחי ההבדל הקטן=הישראלים לא באים להתאבד/לפוצץ את הטורקים  (לת) משה
  • 11:59
  • 05.09.11
92 חוצפנים יצחק אחרון
  • 11:59
  • 05.09.11

חוצפנים הטורקים, רק לנו מותר להתנהג כך.

93 למספר 1 בכר
  • 11:59
  • 05.09.11

מה שאתם עוברים בנתבג זה כלום לעומת מה שאתם צריכים לעבור. ככה זה שיוצאים ממכם מפגעים נולדת בדת הלא נכונה!!!

94 הכי פשוט פיני
  • 12:00
  • 05.09.11

הכי פשוט להבין שתורכיה לצערנו כבר לא ארץ שמקבל את הישראלים הם נתנו לנו גט כריתות ולכן לא לדרוך שם יותר

95 מגיע לכם! דני
  • 12:03
  • 05.09.11

הגיע הזמן שנבין שטורקיה = איראן מבחינת ישראל. והגיע הזמן לחרם טוטאלי על כל דבר שבא משם - חי או מוצר. היחסים כביכול יכולים לשגשג עם מזכיר שלישי בשגרירות. וכפעולת תגמול ההולמת את החוצפה השחצנית הטורקית - טיפול ברוטאלי בנוסעים טורקיים. הבריון מאיסטנבול צריך ללמוד לקח!!!!!!!!!!!

96 מחיר הגאווה ג. גנני
  • 12:03
  • 05.09.11

ביבי היה צריך להפנים מלכתחילה שאנחנו חיים באזור בו הכבוד הוא מעל לכול ולא לשעות לעצתו של ליברמן הכוחני. הוא היה צריך להודיע שיפעל בהתאם לתוצאות ומסקנות דוח האו"ם. משהתפרסם הדוח הוא היה צריך לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע שישראל מקבלת את מסקנות הדוח ובצד זכותה להגנה עצמית, מביעה צער על הקרבנות ומתנצלת בפני המשפחות על הצער שנגרם להן(דרישה שלא נכללה בדוח עצמו) בפועל הבעת הצער בחופזה ובחצי פה במהלך ישיבת הממשלה שבה נדונו עוד נושאים נשמעה מעט מדי ומאוחר מדי.דחיית ההתנצלות הזו ע"י ארדואן הייתה חושפת את פרצופו האמיתי כמי שהחליט לזנוח את הכאמליזם ולחבר את תורכיה כגורם מוביל בציר האיסלמי.

97 לא סמולאן אבל זה מה שעושים לחלק מהזרים בנתבג. זמן לשינוי.  (לת) עודד
  • 12:04
  • 05.09.11
98 מסכים שזה לא נעים אבל לפחות אתה יודע מאיפה זה בא ע
  • 12:04
  • 05.09.11

בכל זאת - עוד לא קרה שישראלי ערך פיגוע בתורכיה

99 מי שנוסע לנופש במדינת אויב ... כל הכבוד לתורכים
  • 12:05
  • 05.09.11

אם לישראלים אין כבוד עצמי (ואין) אז אפשר לסמוך על התורכים שיציקו לכל תייר ישראלי שנוחת. תודה לתורכים - בזכותם חרם התיירות על תורכיה יעבוד כמו שעון שוויצרי. אשמח לראות את תגובת ענף התיירות התורכי לכך שארדואן גומר להם את הפרנסה.

100 מגיע לכם, אל תסעו לטורקיה  (לת) ron
  • 12:06
  • 05.09.11
101 מגיע לכם? אזרח של איזה מדינה אתה? שאלה: מסכים שיספחו את הכפר שלך נועם
  • 12:06
  • 05.09.11

אחמד, מגיע לכם? אזרח של איזה מדינה אתה? שאלה: מסכים שיספחו את הכפר שלך לפלסטין? בלי שתפסיד גרם של אדמה, הכל עובר, תחיה תחת משטר שלך (תוכל לומר, אנחנו, לא אתם)... תהנה מזכויות אזרח פלסטינאיות, חופש עיסוק וחופש דיבור בסגנון פלסטין, מיסים בסגנון פלסטינאי (נראה את מי אתה מכיר שם, ואז תדע כמה לתת), וכמובן, תשלומי ביטוח לאומי מפלסטין...

102 ל- 1 יואש הבואש
  • 12:06
  • 05.09.11

כמה מטוסים שנחטפו/פוצצו/רוסקו ע"י מוסלמים אתה מכיר? כמה מטוסים שנחטפו/פוצצו/רוסקו ע"י יהודים אתה מכיר? (1 - מטוס שנחטף ע"י אסירי ציון. החטיפה כשלה מכיוון שהקג"ב ידע עליה). הבנת את התשובה? אגב, אם תקום חברת תעופה שלא תערוך שום בידוק ביטחוני. אתה מגיע, נותן מזוודות ועולה למטוס. אתה היית טס בה?

103 אחמד, 1 - סלים
  • 12:06
  • 05.09.11

ביום שבו יבוא ישראלי לאנקרה, יכנס לאוטובוס ויפוצץ את עצמו יחד עם כל הנוסעים התמימים, אז אתה מוזמן לקשקש כמה שאתה רוצה. בינתיים, תבוא בטענות לאחים שלך שבחרו בטרור ולא למדינה שמנסה להגונן על אזרחיה.

104 האמת על טורקיה ובכלל אנליסט
  • 12:06
  • 05.09.11

האמת היא שהטורקים עשו רצח עם לארמנים ומעל מיליון וחצי נספו ובניגוד לגרמנים הם מסרבים להודות בכך ומשאירים את הארמנים בגדר משוגעים. מנטליות מזרח תיכונית של שקר על שקר והעדר מוכנות לעמוד בביקורת המוכרת מהעולם הערבי בכלל. האמת היא שכל שבוע הטורקים מפציצים ומחסלים עשרות כורדים בצפון עיראק ואיש אינו פוצה פה. האמת היא שעיתונאים נעצרים באנקרה קצת פחות מבמוסקבה, המקום המסוכן ביותר לעיתונאים בעולם. האמת היא גם שמפלגת הצדק והפיתוח הביאה לטורקיה יתר דמוקרטיה ויתר ייצוג לאוכלוסיות השונות. האמת היא שהגרמנים סירבו לקבלם לאירופה ולכן הטורקים החליטו על האסטרטגיה החדשה של בין מזרח למערב ולשכב עם כל הצדדים. האמת היא שאחמד מתגובה א צודק, טסתי פעם עם חבר ערבי וזה היה סיוט בשבילו.

105 כך ייעשה לטמבלים שנוסעים לעותומנים.  (לת) פופיק
  • 12:07
  • 05.09.11
106 מגיע להם הלוואי שיקבלו יחס כזה בכל העולם שידעו מה הם עושים לאחרים  (לת) נביל
  • 12:07
  • 05.09.11
107 מעולה צל"ש לתורכים בפעם הבאה שגם ישחילו אותם מאחור  (לת) m-16
  • 12:07
  • 05.09.11
108 מספיק עם ההשפלות בנתבג ליאור
  • 12:08
  • 05.09.11

הטורקים צודקים שנים הבודקים בנתבג משפילים אזרחים זרים וגם ישראלים בעלי חזות מזרחית הגיע הזמן לחשבון נפש

109 Unusual?? It happens every day at Ben Gurion airport wakeup call
  • 12:08
  • 05.09.11

Palestinian citizens of Israel, Palestinian foreign citizens, Arab foreign citizens, western non western foreign citizens, Jewish foreign citizens. Everyone risks going through arbitrary humiliation, unexplained waits, questioning and strip searches at Ben Gurion. Only Israeli Jews don't. So now welcome to the real world of Israeli segregation

110 חבל שלא עצרו אותכם גם לאיזה חודש..... שרון
  • 12:08
  • 05.09.11

בסיגנון ''אקספרס של חצות '' ככה הייתם מבינים את מה שרוב עם ישראל הבין מאז מקרה המשט ,ערבי הוא ערבי (גם אם הוא ''נאור''כביכול)ומי שמאמין בו סופו להידקר בגבו

111 לא נעים, הא דורון
  • 12:09
  • 05.09.11

דודה שלי ההונג קונגית מסרבת להגיע לישראל כבר שנים בגלל שספגה בדיוק את היחס הזה, פעמיים בעבר. אינפנטילי מצד הטורקים, אבל נראה שסוף סוף יש מי שמבין את הראש האינפנטילי שלנו. אנחנו לא מבינים נימוס אירופאי אלא רק דחיפות ומשיכה בצמות. "אבל המורה, הוא התחיל קודם!" לא תופס יותר.

112 סוף סוף יפסיקו לבזבז את כספם בטורקיה האויבת איממא
  • 12:09
  • 05.09.11

אני שמחה שאף אחד לא יטוס בחגים כולם כאן בארץ הקודש מה אתם מחפשים שם אוכל ? בושה למי שנוסע

113 אירוניה, אירוניה, אירונה - אל דאגה - זה קורה כל יום בנתב"ג  (לת) ירושלמי
  • 12:10
  • 05.09.11
114 ישראל עושה את זה שנים כבר!!!  (לת) יאפא
  • 12:10
  • 05.09.11
115 חבר ערבי שעובד איתי ראה הכותרת ואמר: "אני ישראלי וככה זה בנתב"ג"  (לת) יניב
  • 12:11
  • 05.09.11
116 הבודקים בנתב"ג גיל
  • 12:12
  • 05.09.11

משפילים אנשים באופן חופשי. אם אתה ערבי או בכלל לא יהודי, אתה צפוי לכך שידירו אותך משאר הנוסעים, שיפשיטו אותך ואף שימנעו ממך לעלות על הטיסה שלך. אני מכיר אלף דוגמאות כאלה!

117 מה הבעיה? הרי זה מה שעוברים כל התיירים בנתב"ג  (לת) ד"ר נאוה_ברוכה עמל
  • 12:12
  • 05.09.11
118 נסיעה לטורקיה = נסיעה לגרמניה הנאצית  (לת) טורקיה היא האויב !
  • 12:13
  • 05.09.11
119 כנסו.. גילה
  • 12:13
  • 05.09.11

למה הגעתם לשם, טיפשים! לא ליסוע לארצות עוינות! הם מוסלמים.מה לא ברור?

120 היום זה קרה בטורקיה נסיעה טובה לכוווולם
  • 12:15
  • 05.09.11

מחר- בכל שדות התעופה בעולם. לסלק את ביבי וליברמן!!!

121 מה אתם רוצים? "הכל כלול". כולל ההשפלה... YZ
  • 12:16
  • 05.09.11

לכל המזוכיסטים - לא לשכוח לכלול את טורקיה במסלול הבילוי, הטיסה וכדומה. כל יתר הפראיירים - כשהולכם לקניות בסופר - לבדוק היטב שארת הייצור של המוצר היא טורקיה. חייבים להמשיך לעשות הכל ולעזור לטורקים כדי שיוכלו להמשיך ולהשפיל אותנו !!!

122 מי שנוסע דרך טורקיה - בעיה שלו. יואבחלב
  • 12:17
  • 05.09.11

למה להתבכיין?! סעו דרך איראן.

123 לאחמד 1 אזרח ותיק
  • 12:17
  • 05.09.11

כאשר תעבור: סדרות פיצוצים במטוסים, באוטובוסים ורציחות בדם קר של משפחות יהודים תמימות מתחילת המאה שעברה כאשר אתה ודומיך זוכים לזכויות רבות במדינת ישראל שאזרחי מדינות שכנות לא זוכים להן כלל במדינותיהם - תחזור ונשוחח על מה שמגיע למי.

124 מה עם ערביי ישראל? השפלות כל הזמן ערבי ישראלי
  • 12:18
  • 05.09.11

עכשיו קיבלתם טעימה ממה שאתם מאכילים אותנו כבר עשרות שנים. ד?ר אני לא מצדיק אבל זוהי הזדמנות שתבחנו מה באמת עובר עלינו בנתב?ג ובאלעל

125 תחי המאווי מרמרה...חחחח חנין זועבי
  • 12:18
  • 05.09.11

זו אני שדרשתי את החיפושים החודרניים לישראלים, ממוצא יהודי. חחחחחחחחחחח

126 מוטב להיזכר לצד הסבתא בפלשתינאים בנתב"ג  (לת) רות
  • 12:19
  • 05.09.11
127 האשם: הממשל הישראלי - מה ששנוא עליך אל פסיכולוג
  • 12:19
  • 05.09.11

תעשה לשכנייך - אנחנו משפילים אותם (החל מהאידיוט ההוא ממשרד החוץ) ומצפים ליחס שונה, מתאים לנו. הנה עוד סיבה להפיל את הממשלה המביכה.

128 ליברמן ואיילון אחראים לאסון:רק מלחמה עם טורקיה תספק אותם.  (לת) Homo Liber
  • 12:20
  • 05.09.11
129 שדה תעופה נביל
  • 12:22
  • 05.09.11

גם אנחנו הערבים אותו יחס התיחסו אלינו הישראלים בנתבג

130 כל הכבוד לטורקים  (לת) אזרח
  • 12:23
  • 05.09.11
131 בנתבג מתעללים כמעט בכל נוסע שמגיע לישראל שעות ומעכבים לחקירה אורח בישראל
  • 12:23
  • 05.09.11

בוקר טוב

132 yoffi david
  • 12:24
  • 05.09.11

tov me'od - sh'yargishu eich zeh la'avor machsom b'stachim

133 מה שישראל עושה בשגרה בלוד לערבים אהבתי את מה שעושים מסמר חלוד
  • 12:25
  • 05.09.11

התורכים אולי נתחיל להיות רגישים גם לכבודם של ערבים ולא רק לכבודם של יהודים.

134 חבל שהחזירו את התחתונים!!! עמיד
  • 12:26
  • 05.09.11

כולי שמחה. האזרחים הערבים במדינת ישראל חווים את ההשפלה הזו בכל פעם שנוסעים לחו"ל, על בסיס קבוע. לערבים יש מסלול בדיקה מיוחד, שם מבצעים בידוק בטחוני מיוחד שלא אחת כולל חיפוש בתחתונים, כפי שנעשה במקרה של הישראלים שנסעו לטורקיה. הגיע הזמן שהישראלים יפסיקו להרגיש כי הכל מותר להם, וכי החיפוש על גופם יהווה תזכורת באשר ליחס המחפיר שמקבלים "אחיהם" בנמלי התעופה שלהם בארץ!!!

135 הטורקים טועים כשהם מפעילים שיטות התנהגות ישראלית אלימה BRAKING-HEART-NEWS
  • 12:29
  • 05.09.11

אל תשתמשו בשיטות מאבטחי השנאה הישראלים. מי שחווה את פרשת איבטוח השנאה בנתב"ג יודע שזה לא מביא לאהבת הציונות... שיטות כאלה לא מתאימות לעם הטורקי החביב.

136 מגיע להם איתי
  • 12:30
  • 05.09.11

מי ששובר את החארם על טורקיה, מגיע לו לקבל יחס כזה. הרי כל המדינה היחליטה - חרם על המדינה המוסלמית המגעילה הזו. מי שבכל זאת אומר לעצמו "אני אשבור את החרם, וכך אשיג מחיר זול", שיקבל את זה.

137 והעיקר ארדואן אומר ש"זה לא נגד העם הישראלי, אלא רק נגד הממשלה"  (לת) איתי
  • 12:31
  • 05.09.11
138 תגידו תודה לאביגדור ליברמן. בקרוב בכל בירות העולם. ערן
  • 12:32
  • 05.09.11

הבנאדם עובד לפי המודל הרוסי, לפיו עליו לבודד את ישראל משאר העולם. הבעיה היא, שעמישראל מת עליו. והוא יהיה גם ראש ממשלה.

139 להפסיק לטוס לטורקיה !!!  (לת) ג.ל.
  • 12:32
  • 05.09.11
140 להארץ מוטב לפרסם כותרת מתונה יותר מנוי הארץ
  • 12:32
  • 05.09.11

איני מאמין למראה הכותרת הבוטה , מה ההבדל בין הארץ לעיתונים וצהובונים האחרים ? מדוע להוסיף שמן למדורה הבוערת ? מדוע להלהיט עכשיו הרוחות ? מישהוא בדק נכונות הטענות ?

141 בוגדים! מגיע לכם. גלי
  • 12:32
  • 05.09.11

לא טסים יותר לשם!!!

142 כמעט הייתי רוצה להודות לטורקים , אולי הם יצילו אותנו מהפשיזם.  (לת) שפתי כהן
  • 12:33
  • 05.09.11
143 להחזיר לטורקים את כל המגבות, הברזים, השקעים, הנורות והקולבים גנב קטן לא טייקון
  • 12:34
  • 05.09.11

שישראל הרימה במשך שלושת העשורים האחרונים. צריך צי של אוניות משא בשביל להשיב את כל התכולה.

144 אולי תרגישו מעט מה הערבים עוברים בנתב"ג! עו"ד טארק
  • 12:34
  • 05.09.11

השפלה ככל שתהיה, והין שתהיה, היה אסור ופסולה, ובוודאי אני מצר על העובדה כי הטורקים נהגו כפי שנהגו עם הנוסעים מישראל,ולא משנה מאיזה עדה או דת או צבע הוא... אבל, לאחר שקראתי את הכתבה, חשבתי לעצמי אולי סוף סוף מישהו ירגיש מה הערבים עוברים לפעמים בבדיקות כאן בנתב"ג,אותם ערבים הם אזרחי המדינה ונושאי הדרכון שלה, לעיתים עוברים השפלה ממש דומה לזו שעברו הנוסעים משיראל בטורקיה,,, כששומעים על זה מהצד,לא מגיבים ולא מבינים כמה זה חמור עד שעוברים את החוויה הקשה הזו,,, לישיעתכם ולתשומת ליבכם

145 לא מבין מה יש לחפש בטורקיה יוון הרבה יותר יפה  (לת) הורג טורקי ונח
  • 12:34
  • 05.09.11
146 ליברמן ונושא כליו איילון לימדו את הטורקים כיצד לנהוג בישראלים.  (לת) Hieronymus Profanus
  • 12:35
  • 05.09.11
147 רק רצו להמחיש לכם איך מרגישים ערבים בנתב"ג  (לת) זו ישראל ואלו פניה
  • 12:35
  • 05.09.11
148 על טיפשים-אסור לרחם!!  (לת) משה
  • 12:35
  • 05.09.11
149 נכון, משפילים אותנו, אבל - שמרנו על כבודנו הלאומי...  (לת) אבידן
  • 12:36
  • 05.09.11
150 ותודה למשרד החוץ הישראלי ולביבי ושות' מהימין-שאחראים לכך ולבידוד שומר חוק
  • 12:38
  • 05.09.11

אותם נוסעים, כמונו הקוראים, כולנו נחווה השפלות, "בזכות" ממשלה לא אחראית, שמנוהלת כמו בסטה אוליגרכית, שולפים, משחקים באגו-נקמת המקופחים, שלא מבינים, שאף בן תרבות לא מוכן יהיה לעשות עסקים עם בריונים כלומניקים, שיודעים רק לעשות הצגות פסאודו כוח, כי בתוך תוכם הם פחדנים עלובי נפש.אמת שהבוחרים שלהם טרם קלטו.

151 אני אחד מהנוסעים- מודה עשיתי טעות. חשבתי לנפוש בשקט ויצא עינוי. יוסי כהן
  • 12:39
  • 05.09.11

חשבתי שפוליטיקה לחוד ותיירות לחוד. התבדתי לא אשוב לכאן. אחסוך מכם את התגובות- אני אידיוט!

152 זה רק צודק ahr
  • 12:39
  • 05.09.11

הלוא זה מה שישראל עושה לכל מי שאין לו דרכון ישראלי ולכל ישראלי עם חזות או שם ערבי. זה קורה בנתב"ג כל יום, וזה קורה בעמדות הבידוק של אל על בכל רחבי העולם. השפלות של אנשים תמימים במשך שעות ארוכות "למען בטחון מדינת היהודים". אז וואללה, תסתמו את הפה ותפתחו את המזוודה כי אנחנו הבאנו את זה על עצמנו.

153 מגיע לכל מי שטס עם חברה תורכית  (לת) האזרח המושלם
  • 12:40
  • 05.09.11
154 אלה תוצאות ממשלת ההרס של ביבי,קבוצה הזויה שחיה בללהלנד  (לת) הפקר גלעד=המדינה
  • 12:40
  • 05.09.11
155 תבדקו מה עושים לתיירים תורכים בנתב"ג  (לת) הכל בגלל ליברמן
  • 12:42
  • 05.09.11
156 לא נורא שהפשיטו אתכם עם ישראל
  • 12:44
  • 05.09.11

אלה רק טורקים.

157 אחמד- אם לא היו לך תיקים פליליים - לא היו בודקים אותך  (לת) רועי - איש אבטחה
  • 12:46
  • 05.09.11
158 מפשיטים ערבי
  • 12:47
  • 05.09.11

לא נורא מגיע לכם יותר מזה הרי אתם מפשיטים את הערבים בנמל התעופה כל הזמן תרגישו מה זה השפלה

159 אז ככה זה מרגיש שמשפילים אנשים בשדה תעופה... שיעור טוב
  • 12:48
  • 05.09.11

רק כשעושים את זה ליהודים נזכרים בהיסטוריה שלנו? לא עדיף שההיסטוריה שלנו תלמד אותנו שלא עושים את זה לאף אחד על רקע השייכות הלאומית / דתית / גזעית שלו?

160 כנראה שמגיע לנו כנראה שמגיע לנו
  • 12:49
  • 05.09.11

לפני שנה, מכר, איש תורכי מכובד, זכה ליחס דומה כשנכנס לארץ למטרת ביקור ועסקים. הידיד נעצר, נחקר ולמרות שיחות טלפון עם מכרים מהארץ סירבה משטרת הגבולות לתת לו הנחה. האיש בילה שעתיים וחצי במחיצת השוטרים. קצת נרגיש על בשרנו את מה שמרגישים זרעם שמגיעים לארץ.

161 רק לנו מותר להפשיט ולתפוס קטעים!...  (לת) משקרת הגבולות
  • 12:49
  • 05.09.11
162 טוב מאד תפסיקו לבזבז את הכסף לאנטישמים.  (לת) שונא טורקים
  • 12:50
  • 05.09.11
163 תפסיקו להתבכיין צרב
  • 12:50
  • 05.09.11

לכל אותם הערבים ששמחים על הטרטור של הישראלים. אתם התחלתם! אם לא הייתם מפוצצים מטוסים בכל העולם הכל היה נראה אחרת. אתם בוכים על הבדיקות שעושים לכם? לא היו צריכים לתת לכם לטוס, תלכו ברגל!

164 אני לעשות עסקים עם תורכיה ג מ ר ת י ! ! ! בעל מפעל
  • 12:51
  • 05.09.11

היו מתים לייבא ממני ... אני קורא לכל היזמים והיצרנים בארץ - לא לעשות איתם עסקים עד שהנושא הזה מתברר עם התמ"ת ומשרד החוץ!

165 עדיין יש פוסטמות שטסים לטורקיה?  (לת) אזרח המום
  • 12:51
  • 05.09.11
166 כך עושים לי כל פעם שאני נוסעת בנתב"ג איך ההרגשה?
  • 12:51
  • 05.09.11

והכל בשם הביטחון. אני אמורה לקבל את ההשפלה והיחס המזלזל ומהגעיל והכל בשם הבטחון. הכל למען הבטחון למרות שאין לי ואף פעם לא היה לי אפילו דוח חניה. אני מושפלת כל פעם בנתב"ג כי אני ערביה. אני מושפלת ומתייחסים אליי כטרוריסטית לא בגלל דעותיי לא בגלל מעשיי אלא בגלל שאני ערביה. אני לא שמחה על מה שקרה לאנשים האלה בטורקיה אבל מה שהיום בכותרות אנחנו עוברים בכל פעם שאנו טסים אולי עכשיו יתחילו להבין מה זה להיות מושפל רק בגלל המוצא שלך.

167 כל אחד וצרכי הביטחון שלו בני
  • 12:53
  • 05.09.11

כנראה שגם "ביטחון נת"א (נמל תעופה איסטנבול) פועל על פי צרכי הביטחון והבנחיית הגורמים המקצועיים" שלו.

168 מאמין לטורכים דני
  • 12:53
  • 05.09.11

כישראלי לשעבר נתקלתי לעיתים קרובות ביחס השחצני והמזלזל של חלק מאנשי הבטחון הישראליים בשדה בן גוריון. לכן אני מאמין לטורכיה שהיראלים התחילו. זוכרים את הכורס הנמוכה במשרד החוץ?

169 travel to this childish place or use their planes only stupid people
  • 12:53
  • 05.09.11

and they deserve the lesson

170 מה שקרה בטורקיה קורה פה כל יום בנתב"ג לולה
  • 12:54
  • 05.09.11

פה זה בטחון ושם זה השפלה? אח שלי נשוי לאירופאית והוא נוצרי ויש להם ילדים ובכל פעם הם עוברים תחקיר כשבאים לבקר כאילו שהם חבורת טרוריסטים. למען הבטחון? בולשיט למען ההשפלה בלבד!

171 all non-jewish israelies have hebrew names interesting
  • 12:56
  • 05.09.11

they r very proud but ashamed to identify themselves

172 מי שנוסע אל הכלבים HMJE
  • 12:57
  • 05.09.11

מי שנוסע אל הכלבים אל יתפלא כשהוא מוצא עצמו מכוסה בפשפשים. טורקיה מוכיחה שוב שוב שהיא מדינה פרימיטיבית עם מנהיג חמום מוח ובריון כמו ארדואן.

173 לא נעים, רק זכרו כמה אנשים עוברים זאת יומיום לילית
  • 12:57
  • 05.09.11

ביציאה ובכניסה לארץ, ולא רק ערבים (כאילו שזה לא מספיק) אלא כל מי שהוא פעיל באיזושהי תנועת שלום עולמית או מגיע מארץ אפריקאית

174 לנועם תגובה 8 שמח שלא חי בארץ
  • 12:58
  • 05.09.11

יכול להיות שיש לו דרכון כחול, בדיוק כמו שלך? יכול להיות שעל הנייר הוא אזרח ישראלי, בדיוק כמוך? אבל יכול להיות שבגלל שהוא לא יהודי הוא חווה השפלות חוזרות ונישנות בכל יום בארץ הנפלאה שלך? יכול להיות שהפכתם לגזענים הכי גרועים בעולם כיום? לא רק שיכול להיות, אלא בטוח

175 נורא! מתייחסים אלינו כמו לערבים בנתב"ג! שערוריה!  (לת) שגיב
  • 12:58
  • 05.09.11
176 חחחח עכשיו תבינו איך מרגישים תיירים בנתבג  (לת) דליה
  • 12:58
  • 05.09.11
177 ל-31. אם אתם עוברים השפלות, הכתובת לכך הם "אחיך" המוסלמים. YZ
  • 13:00
  • 05.09.11

הסתובבתי במספר מקומות בעולם. בכל שדות התעופה, ברגע שיש נוסע מוסלמי, הוא עובר בדיקה מדוקדקת. זה לא רק בנתב"ג. בארה"ב הם נבדקים הרבה "יותר לעומק" מאשר בנתב"ג. אתה מבין, "ערבי ישראלי", לו רק אחיך היו מנסים לפתור בעיות בדרך יותר מתורבתת מאשר לפוצץ את עצמם עם המטוס (או עם האוטובוס, עם ישבי בתי הקפה או המסעדות, או מועדוני הלילה וכדומה), לו רק אחיך היו מוכנים להתחיל לחיות במאה ה-21 ולא במאה ה-1, אתה וכל יתר "ערביי ישראל" ויתר המוסלמים בעולם, לא היתם סובלים כל כך. אין לזה כל קשר למה שקרה לטיפשים הישראלים שחזרו לארץ דרך אינסטנבול. באלו התעללו בשביל "הכיף" או יותר נכון "מולי כיף".

178 with dogs wakes up with fleas  (לת) he who goes to bed
  • 13:00
  • 05.09.11
179 שקרנים!!!!!!!!!!!!!  (לת) סהר
  • 13:00
  • 05.09.11
180 לעזאזל איתם !!! כועס !!!
  • 13:01
  • 05.09.11

מי לעזאזל צריך אותם??? מי שם אותם להיות השוטרים של המזרח התיכון??? בראש המדינה הזאת עומד פנאט שמעוניין בכל מחיר לדרדר את היחסים איתנו, אז למה צריך אותו??? צריך לעשות חרם על טורקיה. לא חבילות נופש, לא ביקורים פרטיים, כלום !!!!! שיתייבשו !!!!!

181 כדאי לברר אם זו תגובה ליחס לטורקים בנתב"ג גרין
  • 13:02
  • 05.09.11

וכדאי מאד להוריד את הטונים אצלנו, עד שיתברר אם יש קשר. אם יש, ונשמע סביר שיש, כי תייר טורקי רגיש בימים אלה ליחס אליו בנתב"ג. בקשר לכך יש לציין שכבר זמן רב נשמעות תלונות של אזרחים זרים, על הבדיקות הפולשניות והמשפילות בנתב"ג. מה שעשו לישראלים באיסטנבול מזכיר מאד את הבדיקות שעושים לזרים בנתב"ג. אז לפני שאנו מתחילים, כדרכנו בקודש, עם הצדקנות, ו"כולם נגדנו", כדאי מאד לבדוק אם יש קשר. אבל עם ליברמן ואיילון, אני מסופק אם מישהו יטרח. כי הרבה יותר נוח להאשים את הטורקים...

182 הגיע הזמן להתפטרות הממשלה מעדן טורכי
  • 13:02
  • 05.09.11

משלה שלא מתפקדת בכל כך הרבה חזיתות בגלל האידיאולוגיה הכוחנית שלה צריכה לקחת אחראיות וללכת הביתה.

183 הם שותים מהכוס שערבי ישראל שותים בכל נסיעה לחו"ל ערבי ישארלי
  • 13:03
  • 05.09.11

מה הבעיה אנחנו עבורים את אותה חוויה בכל נסיעה לחול , לאמ קרה כלום להבא תתרגלו כמו שאנחנו התרגלנו כבר להתעוללות שלכם בכלל נסיעה לחול.

184 מה מפתיע - הרי כך עושים לנוסעים ערבים בבנגריון מאז ומתמיד  (לת) עאדל
  • 13:04
  • 05.09.11
185 מדוע כשמדובר ביהודים זה הופך לאייטם תקשורתי? הצופה
  • 13:04
  • 05.09.11

הרי זה מה שהבודקים הישראלים עושים לאזרחי המדינה הערבים יום יום שעה שעה בנתבג מבלי שזה הופך לכותרת אפילו משנית בעיתון. כמי שעובר לא אחת את חווית ההשפלה בנתבג מזדהה כמובן עם הנוסעים הישראלים ומבין את תחושת ההשפלה והעלבון. תאמינו לי שתחושת ההשפלה והעלבון תהיה כפולה ומכופלת כאשר תושפלו בתוך המדינה שאתם אמורים להיות האזרחים שלה. העיתונות כאן לשירות היהודים ולא לשירות האמת או כל האזרחים.

186 אין לכם כבוד - מגיע לכם אם אתם נוסעים לטורקיה. למה ציפיתם???  (לת) ישראלה
  • 13:06
  • 05.09.11
187 תגובה מענינית מעתון טורקי רועי
  • 13:06
  • 05.09.11

Tayyip Erdoğan a proud recipient of the "Al-Gaddafi International Prize for Human Rights" what more there is to say?

188 כמובן שאני לא מאחל את ההשפלה הזו לאף אחד, אך חייבים לדעת שישראל אפנדי
  • 13:07
  • 05.09.11

עושה את זה יום יום לאזרחיה הערבים הטסים לחול. כל הכבוד לטורקים שעכשיו מאכילים את היהודים מאותה צלחת.

189 הגיע זמן שתבינו: הטורקים הם ברברים ופרימיטיבים כמו רוב המוסלמים!!  (לת) המזכיר
  • 13:07
  • 05.09.11
190 עשיתם לי תיום :) תודה !!! דרור
  • 13:08
  • 05.09.11

האמת חייכתי לעצמי פה כששמעתי את זה. לאלה שנסעו אתם הגועל נפש של המדינה הזו ויש עוד לא מעט כמוכם (טורקיה יעד -3 של הישראליים). אתם אלה שמציגים את העם הזה כעם מגעיל וחבל שלא חטפתם גם מכות מהשוטרים הכל כלול לא?? יתרה מכך המדינה היתה צריכה לומר לכם כשהתקשרתם אליה שאין לנו קשרים קונסולריים עם טורקיה ואנו לא יכולים לעזור לכם זה מה שאני הייתי אומר לכם זבלים מגעילים חסרי כבוד עצמי. תאמת חבל שחזרתם לארץ!! הרבה יותר טוב בלעדיכם. יותר מזה לדעתי אתם גם צריכים להיחקר בארץ מי יודע אולי יש סוכנים כפולים ביניכם, היום אי אפשר לדעת כלום.

191 ליברמן בסך הכל הוציא את האמת לאור תגובה ל 3
  • 13:08
  • 05.09.11

הרבה יותר נוח כמובן לפייס את אלה שחושבים שלנו לא מגיע כלום ולהם מגיע הכול. לטורקים מותר להתערב בענייניה הפנימיים של ישראל. גם לנו מותר להתערב להם? לטורקים מותר כמובן לא לקבל חוקים בינלאומיים, בפרט כשהם קשורים אלינו. לטורקים מותר להחליט שהם פורצים סגר שלנו נגד נשק לישות מכוונת טרור במיוחד נגד אזרחים. לטורקים הכול מותר ורק ליברמן פויה. הוא רוצה לנהל בלי טורקיה את תפקידו בממשלה. אבל אתה לא מרשה. כי כשאנחנו מטילים סגר על עזה, אנחנו חייבים להתחשב בטורקיה שבונה את מעמדה בעולם הערבי על גבינו

192 אנחנו חייבים ללמוד מזה מיד ולאלתר !!! חיים
  • 13:10
  • 05.09.11

לא פעם חברים שלי מחו"ל מתלוננים על יחס נורא בכניסתם ובצאתם מהארץ לחו"ל , בבדיקות שמביישות באופן קיצוני את אותם אורחים. אנחנו חייבים ללמוד ממה שהתרחש בטורקיה ולשפר (מיד לאלתר) את היחס אל מבקרים בישראל בכניסתם ובצאתם מישראל. (יהודים, מוסלמים, נוצרים). הנזק שנגרם למדינה ולתושביה כאשר ניתן יחס משפיל למבקרים שעוברים בבן גוריון, הוא נזק בלתי נתפס !! רשויות החוק חייבות לנתח את הדברים ולעשות שינויים בבדיקות לאלתר !

193 האמת ליהית
  • 13:11
  • 05.09.11

האם זה לא מה שאנחנו גם עושים? זה לא אומר שזה מוצדק מה שהטורקים עושים, אבל לאור הידרדרות היחסים איתם בעקבות המסע (וגם ליברמן! אתה אידיוט!), פשוט צריך לנסות לא לבקר שם בתקופה הקרובה, כשם שלא מבקרים בארצות ערב!

194 האמת ליהית
  • 13:11
  • 05.09.11

האם זה לא מה שאנחנו גם עושים? זה לא אומר שזה מוצדק מה שהטורקים עושים, אבל לאור הידרדרות היחסים איתם בעקבות המסע (וגם ליברמן! אתה אידיוט!), פשוט צריך לנסות לא לבקר שם בתקופה הקרובה, כשם שלא מבקרים בארצות ערב!

195 האמת ליהית
  • 13:11
  • 05.09.11

האם זה לא מה שאנחנו גם עושים? זה לא אומר שזה מוצדק מה שהטורקים עושים, אבל לאור הידרדרות היחסים איתם בעקבות המסע (וגם ליברמן! אתה אידיוט!), פשוט צריך לנסות לא לבקר שם בתקופה הקרובה, כשם שלא מבקרים בארצות ערב!

196 בפעם הבאה שהולכים להכניס פתק לימין בכלפי, עדיף שתחתכו את היד  (לת) צבי
  • 13:13
  • 05.09.11
197 לתומחי הטרור כאן - "סמולנים" או צדיקי האיסלם  (לת) "כל הכבוד"
  • 13:13
  • 05.09.11
198 אנחנו מגיעים לטורקיה כדי לפוצץ אותם? לערבי ישראלי
  • 13:13
  • 05.09.11

קרה פעם אחת שישראלים נסעו לשם כדי להתאבד עליהם?לשים מטענים באוטובוסים של ילדים? ישנם מקרב ערביי ישראל כאלה שעוזרים לפלסטינים להתאבד עלינו. אתה משווה בין תפוחים לתרנגולות. בכוונה? או שבאמת אינך מבין את ההבדל

199 הכל התחיל מהרצון של דני איילון להשפיל את השגריר על כיסא  (לת) צבי
  • 13:13
  • 05.09.11
200 אני עובר כל פעם השפלה מנומסת בנתב"ג אזרח אוהב לטייל
  • 13:14
  • 05.09.11

אני לא מצדד במעשים כאלה או אחרים שנועדו להשפיל נוסעים תורכים או ישראלים. אך אולי זו הדרך היחדיה שנוסעים ישראלים יכולים להרגיש מה אני עברתי ועובר כל פעם שאני נוסע בנתב"ג. אני גם בטוח שהסיפור של הנוסעים התורכים היה אמיתי ואמין. כאמור, הכול מניסיון אישי.

201 ההכבוד של הטורקים מנופח וריקני כמו של הימנים הישראלים  (לת) צבי
  • 13:14
  • 05.09.11
202 נהדר. עכשיו ילמדו הישראלים על מה שקורה בנתב"ג כל יום. נ ק ו ד ה  (לת) ג.יפימוביץ'
  • 13:15
  • 05.09.11
203 כל הכבוד לתורכים התוהה
  • 13:16
  • 05.09.11

מדברים אל הישראלים בשפתם.

204 "נזכרתי בסיפורים של סבתא שלי מלפני שנים" איש
  • 13:17
  • 05.09.11

נו די, באמת. המעשה של הטורקים לא לעניין בכלל אבל ידוע מי האשמים - ליברמן וביבי. וככה זה עם ערבים בנתבג.

205 הביטחון בנתב"ג זה כבר מזמן מחוץ לכל גבול סביר  (לת) אריק
  • 13:17
  • 05.09.11
206 מגיע לכם!! כדי שתבינו ותרגישו את ההרגה שכל ערבי ישראלי מעיז לטוס ערבי
  • 13:18
  • 05.09.11

אין לכם בושה ! גם מדברים על זה!?? אני נסעתי פעם אחת לחול . נחקרת למשך 3 שעות והפשיטו אותנו עד לתחתונים וגנבו לנו את הבושם ו הגי'ל לגילוח!!!!

207 טוב מאוד תילמדו לקח להחרים את הטורקים הכי טוב זובור
  • 13:18
  • 05.09.11

אין מאושר ממני על הזובור שעשו לבניי עמנו רק חלאות מבני עמנו נוסעים לטורקיה אז תהנו מהזובור עד לםעם הבאה שאחד ממכם יהרג

208 3, כן, זה רק בגלל ליברמן אלי
  • 13:18
  • 05.09.11

אל תתן לעובדה שהאיסלמיסטים שולטים בטורקיה לבלבל אותך. זה הכל בגלל ליברמן. עכשיו אתה יכול להמשיך לישון בשקט - מצאנו את המקור לכל הבעיות שלנו...

209 ישראל צריכה לדרוש שתורכיה תיסוג מקפריסיו ולהתכונן למלחמה חיפאי
  • 13:19
  • 05.09.11

תורכיה כבשה את חצי האי של קפריסין וישראל צריכה לדרוש שתפנה את האי ותשלם פיצויים לאזרחים יוונים שאדמותיהם בתיהם ורכושם נגזלו. קפריסין היא מדינה עצמאית חברה בארגון האירופאי עם רוב יוני גדול ומיעוט תורכי קטן (20%), הכיבוש נעשה ב-20/07/1974 ראה http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_invasion_ofCyprus במאמר זה מופיעים נספחים המתארים את הזוועות שביצעו הכוחות התורכיים באוכלוסיה היוונית. תורכה איננה מדינה שוחרת שלום, זו מדינה שעומדת לבצע אקט מלחמתי נגד ישראל ע"י ליווי אניות מלחמה לשיירות של אניות שישוטו לעזה. זו מדינה שישראל צריכה לחשוש ממנה ולהתכונן למלחמה במידה ואניות מלחמה של תורכיה ינסו לשבור את החרם הבינלאומי הצודק על שיט לעזה.

210 תפנימו, אין לישראלים מה לחפש בתורכיה. יפה
  • 13:20
  • 05.09.11

ולא מהיום.

211 לכל המתלהמים אזרח
  • 13:20
  • 05.09.11

אתם מעדיפים לא יערכו חיפושים בנתב"ג? אתם מעדיפים להתפוצץ באוויר כי אסור להפלות ערבים או מוסלמים? באמת, אין שכל אין דאגות.

212 זה בדיוק מה שהישראלים עושים לערבים בבן גוריון! אז טטעמו מהסם שלכם דנה
  • 13:21
  • 05.09.11

רוב הערבים שנבדקים הם אנשים נורמטיבים, בעלי דרכונים ישרליים והם עוברים בדיקות משפילות וגזעניות רק בגלל היותם ערבים! אני מקווה שז יפקח את עיניכם סוף סוף שתבינו שמה שאתם עושים לנו הוא גזענות והשפלה לשמה! אני מקווה שסוף סוף תתביישו מזה! ותדרשו מהילדים שלכם שמשרתים בשדות התעופה ושאתם כל כך גאים בהם שיפסיקו את ההתנהגות הגזענית הזאת! לא יתכן שתהיו כלכך נגעלים מהטורקים מבלי שתגעלו מעצמכם ומה שאתם עושים ללאומים ועמים אחרים - תמיד אפשר לתרץ את הגזענות בצרכי בטחון הרי זה בדיוק מה שהנאצים עשו

213 הם עושים לנו בדיוק מה שכל ערבי ומוסלמי עובר בנתב"ג!  (לת) רן
  • 13:22
  • 05.09.11
214 39 - כמה טרוריסטים הגיעו מהשטחים ורצחו משפחות פה?  (לת) yafe
  • 13:23
  • 05.09.11
215 כשמשפילים תיירים בנתב"ג יום יום, זה בסדר?  (לת) כל הכבוד לתורכים
  • 13:25
  • 05.09.11
216 ישראל עושה זאת תדיר לכל מוסלמי שנכנס לארץ ניר
  • 13:29
  • 05.09.11

גם האמריקאים עושים זאת. זאת לא חדשה מרעישה

217 ליברמן טורקים זה לא רוסים.אצלם הכבוד יותר חשוב מהחיים  (לת) פ
  • 13:30
  • 05.09.11
218 בהוראת זה עם הכסא הנמוך, אילון משהו...............  (לת) המעורר..............
  • 13:31
  • 05.09.11
219 בישראל אלפי שב"חים טורקיים. ביוזמה מקומית אפשר להקים גואנטנאמו אינפיניטי
  • 13:33
  • 05.09.11

לעניים...חוקי למהדרין!

220 יש לי חבר מאירופה רועי
  • 13:34
  • 05.09.11

שכל פעם שהוא בא לארץ הוא עובר מסכת של חקירות. למה אתה נוסע? את מי אתה מכיר? וכל מיני שאלות מעצבנות ולוקח לו שעות לעבור את זה. אז בבקשה, שישראלים ילמדו כמה זה מעצבן ובכלל, למה טורקיה?

221 אז ככה אתה מסביר את ההשפלה שעוברים שטסים דרך נתב"ג אחמד אחר
  • 13:34
  • 05.09.11

אז בעצם זה שאני משלם מיסים וביטוח לאומי ועדיין מתייחסים אלי כמו איזה טרוריסט זה מוצדק מבחינתך?? לא אני רוצה להיות שווה כמו שאני שווה בתשלום מיסים אני גם רוצה שיתנהגו אלי כמו כל בן אדם אחר בנתב"ג בלי לעמוד בצד בכניסה כי אני ערבי ובלי לעבור חיפוש גופני סתם כי אני ערבי!!

222 חה חה ענק! אין על המזרח התיכון וכל החיות שגרות שם  (לת) מי?
  • 13:34
  • 05.09.11
223 הרוחנו את זה בכבוד לקסמי
  • 13:35
  • 05.09.11

איילון וליברמן מושיבים את השגריר הטורקי על שרפרף ומבזים אותו קבל עם ועולם.תירים ,אנשי עסקים מגיעים לנתב"ג ולא רק טורקים ומעבירים אותם השפלות שגורמות לחברות ישראליות לאבד עסקים כי הם מסרבים לחזור ולהתבזות בישראל. אז על מה אנחנו מלינים הרווחנו את זה בכבוד רב

224 הרי בנתב"ג משפילים כל נוסע טורקי כבר מעל שנה, עכשיו נמאס להם...  (לת) האמת הכואבת
  • 13:36
  • 05.09.11
225 זה אפס לעומת מה שעושים כאן לטורקים שמגיעים לנתב"ג  (לת) ישראל הגזענית
  • 13:38
  • 05.09.11
226 אנחנו מבטיחים אירוח הולם לישראלים.....  (לת) נאבלסי
  • 13:39
  • 05.09.11
227 הגיע הזמן שישראלים יחווו את ההשפלה שה"גוים" חווים בבן גוריון שחר
  • 13:41
  • 05.09.11

משרד החוץ אומר שזה מקרה חמור! למה? למה זה לא חמור שמתנהגים כך בבן גוריון לתיירים לא יהודים המבקרים בארץ. הגיע הזמן שישראל מבינה שאנשים אחרים יש להם לא פחות זכויות מאשר ישראלים יהודים!!!

228 לא נורמלי ...... ולמה ? SOMEONE
  • 13:42
  • 05.09.11

אני אזרח ישראלי ,לא יהודי ,פרו ישראלי מאז ומתמיד( אני חושב שאני ציוני בכלל ) . ההשפלות הכי מרות בחיי היו לי בשדה התעופה בן גוריון . תאמינו או לא פעמיים דחיתי טיולים בחו"ל בגלל ההשפלות האלה .

229 אבל תמיד התייחסו לערבים כך בבן גוריון! תמיד  (לת) רנין
  • 13:42
  • 05.09.11
230 מה הבעיה?! הרי ישראל מי שהמציאה את עקרונות ושיטות ההשפלה בנמלי .. נועם
  • 13:43
  • 05.09.11

התעופה, היא משפילה כל יום מאות אנשים בשיטות הכי משפילות שיש, מפגרים !!!

231 צריך להגיש תביעה בבית הדין הבינלאומי בהאג  (לת) עו"ד
  • 13:55
  • 05.09.11
232 קראו והפנימו.. : ייאי
  • 13:55
  • 05.09.11

זה מיועד גם ובמיוחד לנוסעים לטורקיה,קראו והפנימו ולא עוד תופתעו: יש לזכור שדרדור היחסים,עוד שנים לפני המרמרה,היה יוזמה של ארדוגאן. כך שלעיניין זה לא היה משנה כלל מה תעשה ישראל.זה טמון בפסיכונאליזה האסלאמית ובשינויי הכוחות בעולם ומי שלא מבין זאת גם לא יבין מה התהליכים המתרחשים ולאן פני ומהלכי אויבינו: המערב ככלל בשקיעה.אם לא תהיה תפנית חדה בהתייחסות השבדים למורשתם אזי שבדיה תהיה למדינה המוסלמית הראשונה באירופה. ארה"ב,במיוחד בזמן נשיאות אובאמה,בעל האוריינטציה המוסלמית ,מגלה חולשה.ביקום אין ואקום :לתוך הואקום נכנסים כוחות מונעי אידיאולוגיה המשולבת ביכולות ובהם ?סין,רוסיה,מדינות מוסלמיות ובמיוחד איראן וטורקיה.ציטוט מהארץ היום:" בכירים טורקים אמרו כי חיל הים הטורקי צפוי להגביר את נוכחותו וינקוט 'אסטרטגיה אגרסיבית יותר' כחלק מהצעדים עליהם החליטה ממשלת טורקיה בעקבות פרסום הדו"ח".הטורקים יצרו ויוצרים עימות מכוון עם ישראל שיש לו מטרות אידיאולוגיות ואיסטרטגיות.לשיטתם ישראל יכולה להתקיים בינתיים בשני תנאים: האחד - אם לא תפגע במוסלמים ככלל ואין זה משנה כלל אם זה לצורך הגנה.השני ? אם תכיר בכך שטורקיה היא המעצמה האזורית(כדברי נשיאה) ותסכים להיות מדינה ואסאלית של טורקיה.זה מתיישב עם אידיאולוגיית האיסלאם העקרונית,שלפיה הכופרים חייבים להתאסלם או למות ורק בנסיבות מסויימות של חוסר ברירה יתירו להם זמנית זמנית להוותר בחיים ולהיות מושפלים ובמדרג הקרוב לכלבים.לפיכך העימות הצבאי בין טורקיה לישראל הוא בלתי נמנע-פני טורקיה למלחמה.אני מקווה שממשלת ישראל מבינה זאת ונערכת לכך. בטורקיה ממשלת תאוקרטיה מוסלמית והנשק,שסופק לה רק לאחרונה על ידינו ועל ידי האמריקאים,סביר להניח שיופנה נגדנו.מה שיכול לבלום את התהליך זה רק נחישות אמריקאית שאין רואים עתה מסימניה.

233 אתם רואים מה קורה כאשר הגננת מארחת לעבודה ?  (לת) יהודה
  • 13:59
  • 05.09.11
234 הייתי בסרט הזה הנוסע המושפל
  • 14:00
  • 05.09.11

סוף סוף מישהו מרגיש מה עובר עלינו בנתב"ג

235 נזכרת בסיפורים של סבתא שלך? תחשבי יותר עדכני... אסף
  • 14:02
  • 05.09.11

תזכרי בסיפורים שמספרים אזרחים זרים (לרבות טורקים) על מה שהם עוברים בנתב"ג. חצופה.

236 אנחנו בודקים טורקים כי הם מחבלים בפוטנציה יעל
  • 14:02
  • 05.09.11

(כפי שהוכיח המשט) ואילו הטורקים בודקים ישראלים לשם השפלה בלבד - יחי ההבדל הקטן !

237 יבבנים!את זה אתם עושים למוסלמים כבר עשרות שנים!  (לת) סלאח עבדול ג'עבר
  • 14:03
  • 05.09.11
238 שאלה אוף טופיק למצנזרים 1 מ800,000
  • 14:09
  • 05.09.11

קיבלתם מיכסה כמה תגובות שחתומות בשם "ירושלמי" לאשר? אתם יודעים שיש בפוטנציאל 800,000 כאלה, העשויים להגיד גם דברים שונים זה משל זה. אך מכיוון שדברי נאמרו גם על ידי אחרים (כולל הירושלמי שאישרתם), אחסוך אותם מכם הפעם. יום נעים.

239 מזל טוב MAHER
  • 14:09
  • 05.09.11

מזל טוב אני מקווה שנהניתם מייחס ה VIP שקיבלתם. אני תמיד שמח כשאני עובר את זה בנתב"ג

240 טוב מאד עשו הטורקים! אניטה
  • 14:10
  • 05.09.11

והלואי וילמדו מהם כל מדינות העולם ויבדקו באופן הזה כל נוסע ישראלי או יהודי בכל טיסה ובכל שדה תעופה בעולם! כך יושב אולי כבודם של האזרחים הזרים המושפלים אצלינו ועל ידינו השכם והערב. ואז בשמנו, אזרחי ישראל, המדינה המשפילה את בניה, לא יהיה מי שילחם את מלחמת כבוד האדם הרמוס, ולא יהיה לנו ממי לתבוע את עלבונותינו. לא נורא, שיתפשטו קצת גם כן.

241 עד התחתונים? כי אין מה לחפש שם..  (לת) יוסקלה
  • 14:17
  • 05.09.11
242 מגיע להם! אטאטורק
  • 14:17
  • 05.09.11

מה יש לישראלים לחפש במדינה עויינת? אינשאלה יפשיטו את כולם כל פעם

243 טוב ,מה כבר אפשר לצפות מ ערבי יליד הארץ
  • 14:22
  • 05.09.11

הכל בשם הדמוקרטיה

244 לכל היפים מלי
  • 14:22
  • 05.09.11

לכל השמאלנים שחושבים שארדואן ישלח לרצוח את חיילי צהל במשט ואנחנו צריכים לשתוק ולשמוע אותו שונא ישראל יום יום שעה שעה, וחושב שזה בגלל ליברמן אזי צריך לעשות לו ניתוח מוח דחוף!!!

245 לימניים תמיד יש תשובה. אנחנו עושים את זה כל הזמן לטורקים וזה בסדר  (לת) אז להם כמובן אסור???
  • 14:27
  • 05.09.11
246 56... והם עושים עכשיו לנו כי אנחנו טינופת בפוטנציה  (לת) דן
  • 14:29
  • 05.09.11
247 אנחנו אהבלים דודו
  • 14:31
  • 05.09.11

מה לנו כי נלין?אנחנו מתנהגים כאידיוטים שסבורים שהעולם שייך לאבא שלהם:התנהגות מרבית הישראלים בנופשונים מביישת שלא לומר מזעזעת,אנחנו מתנהגים באדנות לפועלים ולנוסעים טורקיים בארץ משל היה למשרתנו,ליברמן הבריון מוביל לקריסה בטחונית וכלכלית מול מי שהיתה הידידה הגדולה ביותר שלנו,חוץ מארה"ב.טורקיה מעצמה עולמית ואנחנו מתנהגים כאידיוטים ואומר את זה ליכודניק גאה בעמו ובמולדתו רק שלפעמים חוץ מגאווה צריך גם קצת שכל. תגידו יכול להיות שליברמן הפירומן עובד בשרות הרוסים שחוששים מאוד מידידתה הגדולה של ארה"ב?

248 אחרי שנים רבות שבנתב"ג מתעללים מערבים וזרים דור
  • 14:32
  • 05.09.11

הגיע הזמן שיבינו איך זה מרגיש.

249 דרושה מחווה של פיוס: לשלוח את הראשים של ליברמן ואיילון לארדואן  (לת) צבי
  • 14:40
  • 05.09.11
250 please read # 15  (לת) Boaz
  • 14:43
  • 05.09.11
251 לא יפה לעשות כך, אולם ישראל עושה זאת שנים לכל באי עולם בשעריה...  (לת) עם הארץ
  • 14:47
  • 05.09.11
252 מקהלה עליזה של שוטים גמורים, שמרוב שנאה עצמית שכחו בזכות מה הם חיים
  • 14:49
  • 05.09.11

כל כך הרבה שוטים מושלמים יש! הרי כל מה שקורה לזרים בנתב"ג קורה כי אם לא היה קורה, כל שני וחמישי היו מתפוצצים פה מטוסים על ראשי הכרובית שלכם. כי אם לא היו בודקים בציציות של כל חשוד, אז פיגועי מגדלי התאומים כבר מזמן היו קורים בבנייני עזריאלי, וקוזו אוקומוטו (זוכרים מה זה? רמז, לא סוג של סושי!) היה חוזר על התרגיל שלו פעמים אינספור. אז נכון, זה משפיל, ולא נעים, אבל זה לא נעשה לצורך השפלה, בניגוד למה שעושים הטורקים. אז מרוב הצורך לצידוק הדין, מרוב שתסמונת סטוקהולם כבר כירסמה כל פירור של שכל ישר שנותר בכם, אתם מריעים על כך שסוף סוף משלמים לנו כגמולנו!! בזכות מה אתם חיים פה? בזכות יפיפות הנפש שלכם? או בזכות אלה העושים עבורכם את המלאכה המזוהמת של סינון האשפה???

253 חידה לרפוסי המוחין: מה אומר לך השם הבא: "קוזו אוקומוטו"  (לת) וזה לא סוג של סושי
  • 14:50
  • 05.09.11
254 תודו לליברמן - הוא התחיל  (לת) גד
  • 14:53
  • 05.09.11
255 אז תורכיה מחנכת את הישראלים. מישהו היה צריך דוד
  • 14:56
  • 05.09.11

לעשות זאת. סוף סוף הישראלים לומדים שאם אתה פיראט בים, מהיר על ההדק, משפיל סדרתי ופורע חוק -- יש לכך מחיר. התורכים מלמדים אותנו מה זה להיות בצד השני של המתרס. שיעור כואב אבל הכרחי.

256 הטורקים וישראל בר מרגלית
  • 14:57
  • 05.09.11

צריך להחרים את טורקיה אסור שישראלי יטסו לשם הם עם מטומטם ואנטישמי הם יפסידו את התירות שלנו יש יעדים יותר טובים. הם מתחילים איתנו ובסוף אנחנו לא טובים מי צריך אותם. הם שולחים מחבלים על ספינה יענו פניהם לשלום. צריך להחרים להחרים. בר מרגלית

257 אין כמו הצדקת התוקפן על ידי הקורבן. הקלה מיידית מובטחת מכל הכאבים ומיחושי הישבן הדואב
  • 14:58
  • 05.09.11

כמה נחמד לנו, אנו המזדהים עם התוקפן: ככה הרי הרבה יותר קל הלחץ על העיין הקלופה, הפרופה והשדופה. עכשיו כששכנענו עצמנו כי מגיע לנו, הרי קל ונעים יותר כשתוחבים לנו חזוק בקוטר של חמאם טורקי, ואפשר להתנחם בנחמה האולטימיטיבית: מ ג י ע ל נ ו !! הרבה יותר קל ונעים, בעיקר למוחות רפוסים, להאמין כי בגלל שאנחנו חארות, מתנהגים אלינו כמו לחרא. הרבה יותר קשה (גם אם נכון מאד) להתמודד עם הידיעה שהטורקים בקור רוח ובזדון מזXXXם אותנו ומתכוונים לעשות עוד הרבה יותר גרוע, אפילו אם נהיה ילדים מה זה טובים ונאכיל את כל מחבליהם ברחת לוקום ובכל מטעמי איסטמבול.

258 בידוק בטחוני בנתב"ג, אסור שיהיה מפלה או משפיל! גרין
  • 14:58
  • 05.09.11

הבדיקות חייבות להיות שוות לכולם, לא מפלות בין אלה ואחרים. כבר שנים נשמעות תלונות של תיירים זרים על הבדיקות בנתב"ג, ואין ספק שיש תיירים לא מעטים שאינם מגיעים ארצה בגלל הבדיקות. הגיע הזמן לחשוב! ולברר אם ניתן לעשות את הבדיקות שוות לכל נפש, ופחות פולשניות ומעליבות. בכל מקרה, לא ייתכן שהבדיקות יימשכו בצורה הקיימת. מעשית, אני לא אתפלא אם ארצות נוספות יתחילו לעשות זובור לתיירים ישראליים, בתגובה דומה לזו של הטורקים, על הבדיקות בנתב"ג.

259 בדיקות בנתב?ג משה
  • 15:00
  • 05.09.11

הגיע הזמן שיתקינו בנתבג את מכונות השיקוף ויפסיקו עם האפליה בבידוק בין ישראלים יהודים לשאר העולם

260 כבוד עצמי זינגר מרדכי
  • 15:02
  • 05.09.11

מי שמסתכל על הכבוד העצמי שלו דרך החור של הגרוש.שירגיש את זה.אנשים ללא כבוד עצמי.אומרים שיורד גשם בזמן ש.....

261 אפשרויות קוראת קבועה
  • 15:04
  • 05.09.11

1. אל תסעו לטורקיה, אחרת תסבלו מהפוליטיקה הישראלית של היום. 2. חשוב ביותר - בחרו בממשלה ושלטון שונים והעיפו את האחראים למצב!

262 למה לקח לטורקיה זמן כה רב להגיב על השפלות אזרחיה בנתב"ג? אמציה
  • 15:09
  • 05.09.11

כל מי שיצא מהארץ לטורקיה ראה איך משפילים את הנוסעים עם אזרחות טורקית. וכשסוף סוף נמאס לטורקיה והם עושים זאת לכמה ישראלים----שרבים מהם ראו את ההשפלות ושתקו עד כה---עכשו הישראלים מייללים כשעושים להם אותו דבר. ובגדול, הלוואי וכל הישראלים יושפלו ברחבי העולם בגלל השתיקה שלהם כשהם רואים איך משפילים אזרחים ישראליים לא יהודיים בנתב"ג.

263 נמשיך להשפיל זו הדימוקרטיה שלנו אביגדור ליברמן
  • 15:09
  • 05.09.11

מה הבעיה! אנחנו נלמד את התורקים כללים שלא ישכחו לגבי הערבים המוסלמים והנוצרים הם לא רוצים בקיומנו אז נדפוק אותם עד שימאס להם ויפסיקו לטוס. או שיעברו לפלסטין..... ד?א מי שמאשים אותי בטמטום אז שיחשוב מחדש כי יכול להיות שאני לא רק מטומטם .... גם עם סמכויות ושר חוץ

264 הטורקים טועים כשהם מפעילים שיטות התנהגות ישראלית אלימה BRAKING-HEART-NEWS
  • 15:29
  • 05.09.11

אל תשתמשו בשיטות מאבטחי השנאה הישראלים. מי שחווה את פרשת איבטוח השנאה בנתב"ג יודע שזה לא מביא לאהבת הציונות... שיטות כאלה לא מתאימות לעם הטורקי החביב.

265 עשרות טורקים יצאו מהארץ, הושפלו והופשטו. ביג דייל !  (לת) ציניקן
  • 15:40
  • 05.09.11
266 נתב"ג: מי זוכר שבדקו מחשב נייד ע"י יריה בו ?  (לת) Mיניקן
  • 15:48
  • 05.09.11
267 הודעה חשובה :אזרחי ישראל היקרים,אם פניכם יהודה
  • 16:11
  • 05.09.11

לטורקיה מועדות,משרד החוץ מבקש-דורש מכם למען שמירת כבודינו הלאומי,ללבוש תחתונים חדשים,או לפחות נקים, תודה על שיתוף הפעולה,

268 לא לדרוך בתורכיה !!! לכל יהודי העולם
  • 16:19
  • 05.09.11

הם לא רוצים יהודים, הם אנטישמים, אז תבינו שאין לנסוע לשם, אין לסחור איתם, ואין לסבול השפלות. אנחנו מעצמה של יבואנים, נקנה מהודו, מסין, וייטנאם, אינדונזיה, תאילנד, רק לא מהם !!!

269 התשובה לשאלה מתי צריך בידוק מחמיר ומתי לא סימה
  • 16:21
  • 05.09.11

היא בעייתית,אבל התשובה לשאלה מדוע "נזכרו" הטורקים לבצע בידוק מחמיר לישראלים עכשיו על רקע ההסלמה ביחסים היא יותר פשוטה. חבל שטורקיה לא התלוננה על היחס המשפיל שקיבלו אזרחיה בנתב"ג קודם לברוגז שהכריזה,או אז היינו מאמינים שהיא מגנה על זכויות הפרט שלהם. (אגב, חברה שחזרה עכשיו מרודוס עברה בידוק משפיל לא פחות מהמתואר בכתבה).

270 מי שנכנס לחרא שלא יתלונן שהוא מסריח ניסים
  • 17:56
  • 05.09.11

לכל אותם מטומטמים שממשיכים לנסוע לטורקיה אל תבואו בתלונה שמתעללים בכם. זה מגיע לכם - פשוט לא לנסוע למדינה המחורבנת הזו יותתר ולתת להם לחיות בחרא של עצמם

271 כל הכבוד לטורקים! אולי נחיל להבין למה זרים מתלוננים על נתב"ג!!!!! עובדת בטחון לשעבר
  • 18:23
  • 05.09.11

כשעבדתי בביטחון וגם היום תמיד הייתי שומעת את התגובה הישראלית האוטומטית לכל סוג של ביקורת או תמיהה על הבדיקות שאנחנו מעבירים אחרים: התגובה היא תמיד "זה הנוהל". בדרך בטון תקיף ולא מתנצל. בטח שלא בטון אמפתי לתחושה המאד לא נעימה שבדיקה גופנית או תשאול ארוך מעוררת בנוסע תמים. כאילו שעצם העלאת הנושא היא תקיפה של הצורך הבטחוני שלנו. אז כנראה שעד שאנחנו לא עומדים אותו מקום אנחנו לא מבינים מה כל כך לא נעים ומה כל כך משפיל בזה. כמו שזאת לא אשמתי שהממשלה שלי מפגרת - ככה זה גם לא אשמת אחמת שהרבה טרוריסטים הם מוסלמים. (או נורווגים). אז גברת חיותה ליבוביץ: "תביני, זה צורך השעה. שום דבר אישי נגדך, זאת הממשלה שלך..." (עכשיו זה פחות משפיל אותך...?)

272 כל הכבוד לטורקים! אולי נחיל להבין למה זרים מתלוננים על נתב"ג!!!!! עובדת בטחון לשעבר
  • 18:23
  • 05.09.11

כשעבדתי בביטחון וגם היום תמיד הייתי שומעת את התגובה הישראלית האוטומטית לכל סוג של ביקורת או תמיהה על הבדיקות שאנחנו מעבירים אחרים: התגובה היא תמיד "זה הנוהל". בדרך בטון תקיף ולא מתנצל. בטח שלא בטון אמפתי לתחושה המאד לא נעימה שבדיקה גופנית או תשאול ארוך מעוררת בנוסע תמים. כאילו שעצם העלאת הנושא היא תקיפה של הצורך הבטחוני שלנו. אז כנראה שעד שאנחנו לא עומדים אותו מקום אנחנו לא מבינים מה כל כך לא נעים ומה כל כך משפיל בזה. כמו שזאת לא אשמתי שהממשלה שלי מפגרת - ככה זה גם לא אשמת אחמת שהרבה טרוריסטים הם מוסלמים. (או נורווגים). אז גברת חיותה ליבוביץ: "תביני, זה צורך השעה. שום דבר אישי נגדך, זאת הממשלה שלך..." (עכשיו זה פחות משפיל אותך...?)

273 למאהר 63 סתם עברתי בסביבה
  • 18:32
  • 05.09.11

סליחה אדוני אבל בכל העולם אתם עוברים בידוקים "מדוקדקים" במיוחד כי בכל העולם חושבים כמו כאן: "לא כל הערבים טרוריסטים אבל כל הטרוריסטים ערבים". הרווחתם את זה ביושר או יותר נכון הבאתם את זה על עצמכם. ואתה צנזור תעביר את התגובות ואל תסנן אותי.

274 מגיע לכם buzi
  • 18:57
  • 05.09.11

מגיע לכםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

275 לכל הערבים שמגיבים פה ולאלו שמגינים עליהם יהודיה גאה
  • 19:07
  • 05.09.11

בניגוד אליכם אנחנו לא עושיפ פיגועים ומפוצצים מטוסים באוויר או מתפוצצים אז אם בודקים אתכם בנתב"ג זה כי אתם עושים את זה לעצמכם אולי כדאי שגם אנחנו (היהודים) נתחיל לפוצץ לכם גני ילדים ואז אולי ניהיה שווים בנתיים תשבו בשקט ותסבלו

276 סיכון מיותר לנסוע לטורקיה להמשיך את החרם ולא לנסוע לטורקיה!!  (לת) אלדד
  • 19:34
  • 05.09.11
277 איך הם מעזים לעשות לנו מה שאנו בצדק, עושים לכולם וכול הזמן?  (לת) נ.ד.ן
  • 21:03
  • 05.09.11
278 סוף סוף אתם יודעים מה זה השפלה, חאג יחיא
  • 21:41
  • 05.09.11

אני אישית כבן מיעוטים וכ"אזרח ישראלי"עובר את ההשפלות האלה כל פעם שאני נוסע דרך נתב"ג בין אם זה חיפוש גופני בחדרי חדרים,עיכובים,הפיכת מזוודותו וליווי של אנשי ביטחון וכל זה לעיני העובריםיהשבים, זה יחס כל מעליב ומשפיל,אם כן אתם מבקשים יחס וכבוד מאחרים אתם צריכים לתנהג בהתאם.

279 מגיע לכם ! הגיע הזמן שתשלמו מחיר על פלסטיני יהודי
  • 23:33
  • 05.09.11

ההתנהגות של המדינה שלכם כלפי אזרחיה הערבים ואזרחים זרים המגיעים לארץ ועוברים את אותו בידוק משפיל בלוד. תרגישו פעם אחת איך זה להיות ערבי בישראל- זר במולדתו. כל הכבוד לתורכים שלימדו את הישראלים לקח