המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

ארה"ב ואירופה לוחצות על לשכת רה"מ: לא להגביל תרומות לארגוני השמאל

מחר תדון ועדת השרים לחקיקה בהצעות החוק, שבאחת מהן תומך נתניהו. נציג האיחוד האירופי הבהיר ליועץ לביטחון לאומי: ההצעות יפגעו במעמד ישראל

האיחוד האירופי, ארה"ב ומדינות נוספות החלו להפעיל לחץ על לשכת ראש הממשלה בניסיון לעצור את הצעות החוק בעניין מימון ארגוני ועמותות השמאל על ידי ממשלות זרות. שגריר האיחוד האירופי בישראל אנדרו סטנלי התקשר ביום חמישי ליועץ לביטחון לאומי יעקב עמידרור והזהיר כי אם הצעות החוק יעברו הדבר עלול לפגוע במעמדה של ישראל במערב כמדינה דמוקרטית.

מחר תדון ועדת השרים לחקיקה בהצעת החוק של ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) לפיה עמותות פוליטיות בישראל לא יוכלו לקבל תרומות שגובהן עולה על 20 אלף שקלים מממשלות זרות ומגופים בינלאומיים כדוגמת האו"ם והאיחוד האירופי. זאת, לאור "פעילותם המתסיסה של ארגונים רבים הפועלים תחת מסווה של ארגוני זכויות אדם ומבקשים להשפיע על השיח הפוליטי, אופייה ומדיניותה של מדינת ישראל". ראש הממשלה בנימין נתניהו תומך בהצעת החוק של אקוניס.

במקביל, מקדמת ח"כ פאינה קירשנבאום הצעת חוק נפרדת שקובעת כי עמותה שלא זוכה לתמיכה ממדינת ישראל תהיה מחויבת במס בהיקף של 45% על כל הכנסה שמקורה בממשלה זרה.

דיפלומטים משלוש שגרירויות אירופיות שונות בישראל ציינו כי הצעות החוק של חברי הכנסת אקוניס מהליכוד ופאינה קירשנבאום מישראל ביתנו להגבלת מימון ארגוני זכויות אדם ישראלים על ידי ממשלות זרות, מעוררת דאגה רבה באיחוד האירופי. "הדאגה היא גם לגבי פגיעה פוטנציאלית בפעילות של המדינות עצמן בישראל והן לגבי האופי האנטי-דמוקרטי של החוקים הללו", אמר אחד הדיפלומטים האירופים.

שגריר האיחוד האירופי בישראל אנדרו סטנדלי שוחח ביום חמישי עם היועץ לבטחון לאומי יעקב עמידרור וביקש ממנו הבהרות לגבי הצעות החוק ומידת התמיכה שלה הן זוכות מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדברי דיפלומט אירופי שעודכן בתוכן השיחה, סטנלי אמר לעמידרור כי האיחוד האירופי מודאג מאוד מהצעות החקיקה וכי הגיעו אליו שאלות רבות מחברים בפרלמנט האירופי בבריסל. "אנחנו רואים את החקיקה הזו כחלק מהנסיונות להגביל את פעילות החברה האזרחית בישראל וזה חלק מתהליך מדאיג שאותו אנחנו מזהים", אמר סטנדלי לעמידרור. "אם החקיקה תעבור הדבר עלול להשליך לרעה על תדמיתה של ישראל באירופה".

עמידרור לא התנער מהצעות החוק, אלא אף הגן על המהלך. "אנחנו רואים במימון שממשלות זרות נותנות לארגונים בלתי-ממשלתיים כהתערבות בפוליטיקה הפנימית בישראל ואנחנו רוצים להסדיר את העניין", אמר עמידרור לשגריר האיחוד האירופי.

שגרירות האיחוד האירופי בישראל פנתה לכל השגרירויות של המדינות החברות באיחוד האירופי בישראל וביקשה מהן להגיש מחאות דומות כבר בימים הקרובים. ביום שלישי תתקיים ישיבה של שגרירי האיחוד האירופי בישראל כדי לדון בהצעות החוק ולהחליט על המשך הפעילות הדיפלומטית מול הרשויות בישראל. שגרירות האיחוד האירופי פנתה גם לשגרירויות ארה"ב, קנדה ונורבגיה כדי לתאם את המסרים שיועברו לישראל.

שגרירי בריטניה והולנד, שארצותיהן מממנות שורה של ארגוני שמאל ישראלים כבר החלו לפעול בעניין. השגריר הבריטי מת'יו גולד שוחח לפני כמה ימים עם ח"כ אופיר אקוניס, ולדברי דיפלומטים בריטיים, הדגיש בפניו כי החוק ישפיע לרעה על מעמדה של ישראל בקהילה הבינלאומית. "אנחנו תומכים בקידום זכויות אדם במספר רב של מדינות", אמר השגריר הבריטי לאקוניס, "המטרה שלנו היא לקדם ערכים אוניברסאליים והתמיכה בארגונים אלו אינה מכוונת נגד ממשלת ישראל".

האיחוד האירופי תורם כארגון לעמותות שמאל רבות בישראל. במקביל, גם ממשלות של חברות האיחוד האירופי כגון – בריטניה, הולנד, דנמרק, בלגיה, ספרד – מעבירות תרומות משלהן. ממשלות ארה"ב וקנדה מעבירות גם הן תרומות לארגונים בלתי-ממשלתיים ישראלים שייפגעו מהחקיקה. שגרירות ארה"ב בישראל פנתה גם היא ללשכת ראש הממשלה והביעה חוסר שביעות רצון מהצעות החוק שיגבילו את מימון העמותות.

לדברי פקיד ישראלי בכיר, עמידרור וגורמים נוספים בלשכת ראש הממשלה החלו כבר בשבוע שעבר לקיים דיונים והתייעצויות בעניין הצעות החוק וההערכה כי הם יביאו לגל מחאות מצד האיחוד האירופי. ההערכה בירושלים הינה שאם הצעות החוק יעברו כלשונן יגרום הדבר למשבר חמור עם האיחוד האירופי, עד כדי הכנסת ישראל לרשימה שחורה של מדינות שמטילות הגבלות על החברה האזרחית.

נתניהו בכנסת
נתניהו בכנסת. צילום: תצלום: מיכל פתאל



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אם זה מה שהם רוצים, כנראה שהחוק טוב לישראל!!!
  • 23:30
  • 12.11.11

לא צריך לפחד. עריצות המיעוט נמאסה עלינו, כל הקרנות הבינ"ליות האלה... יש מספיק מסכנים בעולם עזבו אותנו בשקט. תודה

02 מקווה שנתניהו לא ישבר-ויפסיקו את המימון לארגוני שנאה הללו.(הכוונה לשנאת יהודים)  (לת) ציוני
  • 23:32
  • 12.11.11

  •   אני לא יודע אם צריך באמת את החוקים הללו - מה שבטוח זה שלחשוף את הטינופת שמוסתרת מתחת לשטיח הזה זו מצווה. מדובר על גורמים איסלאמיים ואנטיציוניים שישראלים לוקחים את כספם מבלי לשאול למה ומדוע. זה חייב להיפסק. יוסי
    • 01:27
    • 13.11.11

    הבעיה שלי היא עם אידואולוגית השמאל בהכרח, אלא עם עצם העיקרון של ישראלים שמקבלים כסף מגופים זרים מבלי לדעת מהם מקורות המימון ואת מי הם באים לשרת. יש שיקראו לזה בגידה ועדיין, אני נגד ההקצנה. מספיק לומר שזה חמור ומצריך את אור השמש שיאיר את הנעשה שם.

  •   אתה נישמע די שונא את היהודים שבשמאל  (לת) אכן אתה מוכיח שיש שינאה
    • 11:21
    • 19.12.12

03 במקום לפעול בדיפלומטיה המדינות הזרות מגישות בגצ"ים בעזרת ארגוני שמאל זאת הסיבה
  • 23:33
  • 12.11.11

לא צריך להגביל תרומות. ברגע שעמותה הנתמכת על ידי מדינה זרה (או גוף מטעם מדינה זרה) לא יוכל להגיש בג"ץ (כביכול כעותר ציבורי המייצג את הציבור הישראלי) - יפסקו התרומות מעצמן.

דוגמה היא העתירות שהגיש ארגון גישה בשם תושבי עזה - עתירות שאינן מייצגות את אזרחי ישראל אלא את האינטרסים של ממשלות בריטניה ונורווגיה.

  •   למה למטורף הפנאטי,מוסקוביץ שגר באמריקה,ולגוטניק מאוסטרליה ולקרן המרכזית לישראל שממומנת ע"י משלם המסים האמריקאי[ללא ידיעתו], מותר לתרום לעמותות קיקיוניות כמו 'עטרת כוהנים',אלע"ד וכדומה,גופים פוגעים בריבונות מדינת ישראל ובבטחונה ע"י השתלטות על קרקעות ורכוש של פלסטינים??  (לת) האזרח התוהה
    • 08:17
    • 13.11.11

  •   תודה לך, אזרח תוהה. נגה
    • 15:59
    • 13.11.11

    תהיתי אם מישהו ישאל את השאלה הזאת.

04 לוין ואקוניס מבשרי סוף עידן הדמוקרטיה מובילי דיקטטורת הפאשיזם היהודי אורי
  • 23:35
  • 12.11.11

קשה להאמין איך אקונס ולוין מנסים ליישם בישראל את חוקי נירנברג
קשה להאמין איך מטורפי הימין מקדמים חקיקה גזענית בכנסת
קשה להאמים שמטורפי הימין מקדמים סתימת פיות
אבל לא צריך להאמין זו המציאות המטורפת בה נמצאת ישראל
ובסופו הפיכת ישראל למדינת חמס עם רוב פלסטיני וזאת בחסות מטורפי הימין

  •   איך הגבלת התערבות מדינות זרות בפוליטיקה הישראלית זו דיקטטורה? סתם קקר
    • 03:10
    • 13.11.11

    מה גם שאין הגבלה על קבוצה מסויימת אלה על כולם.

  •   הם עוסקים בהצלת המדינה שלך. המינימום זה להגיד יפה תודה  (לת) המוטרד הקופטי
    • 03:45
    • 13.11.11

  •   1) זה מימון מאירגונים אחים בעולם, מקוהל שדמוקרטיות תומכות בתנועות דמוקרטיות פשיסטים בפשיסטים, סוציליסטים בסוציליסטים, גוטניק ומושקוביץ באירגונים גוזלי קרקעות וכו' אז מה אתה מזיין המוח על היתערבות ממשלות, כל מי שחשקה נפשו לעוד אירגונים בפועלים דמוקרטית וכחוק (בלי טירור) זה חוקי רצוי וזו דרגו של עולם, אולי לא העולם מימנו בא ליברמן, ולגבי הביב אצלו זו דיקטטורה לשמה בכדי שלא ידברו נגדו אחרי שחנק את העיתונות ומערכת המישפט ומינה מבקר הנוח לו שעצר החקירה נגדו, לפוטין יש מה לימוד מהביב. אני בימקום המערב מייד מאיים בעצירת סיוע, למה רק על מצרים מותר לאיים? הרי מורסי מיתחשב בחצי העם השני יותר מהביב  (לת) אתה מזיין מח ביבוני הרי אירופה מסייעת לנו צבאית ובילעגי המערב הייתה שוחה בים לכיוון אירופה בתיקווה שיקבלו פשיסט כמוך
    • 11:29
    • 19.12.12

05 ריח רע נודף מןהלחץ וההתערבות שהארץ מדבר עליה. החתול במגפיים
  • 23:37
  • 12.11.11

מן הסתם ברור מזמן שהכספים האלה אין להם דבר וחצי דבר עם זכויות אדם.
זו התערבות בוטה בעינינים הפנימיים של המדינה וניסיון להשפיע על יחסי הכוחות הפוליטיים שפועלים כאן.
מעניין היכן נמצא פה הצדק.

  •   רק אמירת אמן לביב זה מותר לממן?  (לת) השפעה זה שם המישחק בלי השפעה עוברים ליריות יא אהבל, הרי זה יסוד הדמוקרטיה והחופש להשפיע גם מבחוץ
    • 11:32
    • 19.12.12

06 stop the traders from the left d
  • 23:41
  • 12.11.11

the are a danger to israel

  •   ימני אופייני שלי: התכוונת לומר כנראה "עצרו את הבוגדים". אמרת במקום "עצרו את הסוחרים"! המורה לאנגלית
    • 23:58
    • 12.11.11

    מה ש"יפה" זה שהחוקים הדרקוניים והאנטי-דמוקרטיים שלכם יהרסו אכן גם את המסחר, אבל לא ה"שמאל", אלא של כל מדינת ישראל!!
    אתם בכסלותכם (ראה במילון) מורידים את מדינתנו האהובה ביגון שאולה (ראה שוב)!!!

  •   the level correspond the opnion K
    • 00:23
    • 13.11.11

    learn to write English-idiot

  •   stop the blood traders from the right  (לת) אזוב שבקיר
    • 02:31
    • 13.11.11

  •   מדענים: התגלה חייזר ימני אינטליגנט. ידיעה מופרכת, לא בגלל החייזר  (לת) בגלל הימני האינטליגנט
    • 11:36
    • 13.11.11

07 ארה"ב מחייבת לרשום "נתרמים" כסוכנים זרים! אלי הרחובותי
  • 23:50
  • 12.11.11

"הארץ" מספר לנו ששגרירות ארה"ב "הביעה מחאה" אבל הוא "שכח" לספר לנו שבארה"ב כל ארגון אמריקאי שמקבל תמיכה כלכלית ממדינה זרה, חייב להרשם כסוכן זר של "המדינה התורמת" שהחוקים לגביו הם שונים לגמרי מהחוקים של אזרחים אמריקאים! אם "ארגוני זכויות האדם" רוצים לקבל תרומות ממדינות זרות, הם חייבים להירשם כסוכני "המדינות התורמות" ולא כאזרחים ישראלים ואז כולם ידעו את מי הם מייצגים!!!!

  •   Your statement is correct ja
    • 03:33
    • 13.11.11

    Organization that is supported by foreign entity has to identify as such

  •   מסכים לכל מילה ינקל
    • 06:00
    • 13.11.11

    אלי, אתה צודק. מה שמפריע זו ההתיחסות כל הזמן ל"ארגוני שמאל". החוק צריך להיות אחיד לכולם, ימניים כשמאלניים, דתים כחיוניים כולל מועמדים עצמאיים שמקבלים תרומות מאנשים או ארגונים זרים (ראה ביבי נתניהו, אהוד ברק)

08 אקוניס השרץ מכבס לביבי את סמרטוטיו במרוץ עם זה שמולדובה ביתו.חבורת מפגרים שחבל מאד שמתערבים ומדברים איתם.צריך לתת להם פשוט ליפול לבד.  (לת) שומר חוק
  • 23:52
  • 12.11.11

09 מעניין מאוד שהם תומכים רק בעמותות שמאל  (לת) הוי ארצי
  • 23:54
  • 12.11.11

  •   דרך אחרת להסתכל על זה: הם תומכים רק באירגונים ליברליים ודמוקרטיים. מה לעשות שהימין הישראלי הולך ומקצין עם הזמן? מישהו
    • 01:29
    • 13.11.11

    העובדה שתמיכה בארגונים ליבראליים הולכת רק לשמאל ואין בימין את מי לממן - היא היא הבעיה האמיתית פה.

10 אם כך פרחח
  • 23:55
  • 12.11.11

אנו תומכים בIRA בבסקים, בוולונים וכול אירגון שיתמוך בפיצול מדינה אירופית

11 במשך חדשים פועל כאן מסית ומדיח מטעם הימין הקיצוני שחותם "איציק מן המרכז" שכמו כל השפנים מן הימין מסתתר מאחורי כינוי. המציק הנ"ל מילל על כי אירגוני שמאל בישראל ממומנים על ידי "מדינות זרות עוינות" כלשונו המסורבלת (אם מדינה היא עויינת - פשיטא שהיא זרה) אבל לעצם הענין... ערן ארגוב
  • 23:56
  • 12.11.11

פעם אחר פעם דרשתי במפגיע מן המציק מהמרכז לתעמולה פשיסטית לנקוב בשמן של המדינות הזרות העוינות. השפיציק התחמק שוב ושוב. כמובן: לקרוא לארה"ב ולאיחוד האירופי "מדינות עוינות" מגלה קודם זמנה את תוכניתו האמיתית של הימין הקיצוני : לנתק את ישראל מידידה במערב ולבודד אותה לחלוטין כי הלא "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב" או לחלופין , להכניס אותה למועדון חברים אקסקלוסיבי ביחד עם ידידים מסוגן של מולדובה, ביילארוס, אוקראינה, גרוזיה, קירגיזיסטאן , אזרבייג'ן ושאר מדינות מתקדמות ומפותחות מן הסוג הזה (זהו החזון של ליברמן שפועל על בסיס דוקטרינה סובייטית מעודכנת). ככל הנראה אלה שעלולה להיות להם בעייה קשה הם המתנחבלים שחלק נכבד ממימונם מגיע מאותן "מדינות זרות עוינות" כגון ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וארצות אירופה. נא לא לשכוח שתורמים כבדים למפעל הפיס המתנחבלי כמו ארוין מוסקוביץ' או רון לאודר הם אזרחי ארה"ב, יוסף גוטניק החב"די הוא אוסטרלי, בין התורמים יש גם "נדבנים" מצרפת, בלגיה ובריטניה ואחרון אחרון וממש לא חביב: הכנסיות האבנגליסטיות המטורללות מארה"ב שלמענן אפילו ביביהו נאלץ לשרין שלושה מקומות במרכז הליכוד כי האמריקאים, גם כשהם מוכים בקדחת משיחית, לא מאבדים את יחס הכבוד שלהם לממון והם היתנו את תרומותיהם בכך שאנשיהם יוכלו לפקח מקרוב על מסע הכסף המסתורי לתעודתו ולראות שאכן משתמשים בו למטרה שלמענה הוא ניתרם , דהיינו: להביא על העם היושב בציון את מלחמת גוג, מגוג ודמגוג שאחריה -- כך מקווים האבנגליסטים (למי שעדין אינו יודע זאת) - יבוא ישוע המשיח ויגאל את היהודים שיוותרו לפליטה מחסר האמונה שביהדותם.

  •   מר ארגוב - למה להיות מגעיל !! מה קרה מגרד לך איפשהו- אז תגרד יוסי מן המרכז
    • 10:54
    • 13.11.11

    תחסוך לנו

  •   המומר ער"ן ארגוב שוב יצא ממחילתו ואני תמה האם אין בשמאל מישהו שיסביר למומר הזה את נזקו לשמאל? אז ככה, כאשר מומר שהמיר דתו לפני כש שנים לכנסיה האנגליקנית האנטישמית, זו שפועלת להחרים את מדינת ישראל, קצת מצחיק לשמוע שהוא נגד תרומות של נוצרים אחרים, אוונגליסטים, רק משום ששומו שמים, הם תומכים בציונות ובמדינת היהודים... שנית, טעות פרוידייאנית טיפוסית, היות ואני חותם "איציק מהמרכז" ולא איציק מן המרכז", מעניין איך נכנס המין לעניין אצל האנגליקאני החדש, האם זה מרמז על פרשיות ידועות מסויימות העוסקות באהבת הכמרים לצאן מרעיתם, ואיני מכוון דווקא לנשים שביניהם... זו הרי "התפתחות" אצלכם, הרי הכנסיה שלכם בכלל הוקמה ע"י הנרי השמיני לשם אהבת נשים שלו, לא לשם אהבת גברים... שלישית, האם הנוצרי החדש שכ"כ תוקף את היהודים, הציונות והיהדות באמת מאמין שאדם מת, ושב לתחיה ועוד שבן אדם יכול להיות אלהים... על שאלה זו הוא לא טורח להשיב שמא אצל חבריו מהשמאל יהפוך לפרימיטיבי משהו... רביעית, מדינה המממנת אופוזיציה במדינה אחרת היא עויינת בהגדרה, ההתפרעות של שגרירי אותן מדינות ואיומיהם, מלדמים לא מעט על חוצפתן ועויינותן. למשל, ילמדנו המומר החדש האם מי ממדינות אלה הייתה מסכימה למימון האופוזיציה שם ע"י ממשלת שיראל, נניח... חמישית, עברית פשוטה, יש זר ויש עויין, לא בהכרח הזר עויין, כבר הסברתי לך בעבר, אתה מתעקש להישאר בור... שישית, נגיע למלחמת גוגו ומגוג, נדבר, מה לך להאיץ את הדברים... ובכל אופן, אתה הרי מאמין ביש"ו, מדוע אתה מתנגד לרצון האווגליסטים... האם אתה חושש שיתברר שיש"ו הוא אוונגליסטי ולא אנגליקני...אופס, בעיה בין נוצרים... שביעית, שוב בעיית הבנת הנקרא אצלך, יש הבדל בין תרומה של מדינה זרה שבהגרה היא עויינת, לבין תרומת יחידים או גופים פרטיים... אז אני שפן, מומרצ'יק, אבל דווקא חיכיתי שתצא מחורך ותרים להנחתה, יש לי עוד הרבה, כל עוד לא יתערבו בויכוח שבינינו, לא תרווה נחת... אגב, חבר אנגלי סיפר לי שדווקא הפסדתם במשפט באנגליה, בעניין אשתך שגם התנצרה וטענה שמקפחים אותה באנגליה בגלל שהתנצרה, הלא כן? ושמח לשובך מצפה בקוצר רוח להמשך...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 12:01
    • 13.11.11

  •   אגב, ער"ן המומר, בנוסף לאשר כתבתי כבר אליך היום, אתה מתלונן על האנונימיות שלי, האם אי פעם התלוננת על המתחזים מהשמאל, לי ולאחרים במימון מדינות זרות עויינות? או שמא זה אתה בעצמך? אתה יודע, יש כללי משחק, אני נוהג לפיהם ואתה? וחבריך?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 12:03
    • 13.11.11

  •   חאלאס, עייפת, אתה חושב שיש לנו את כל היום בשביל התגובות הארוכות והטרחניות שלך?  (לת) לא איציק
    • 12:15
    • 13.11.11

  •   ללא איציק, אתה לא חייב לקרוא... אלא אם כן אתה רוצה להבין מה קורה...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 12:48
    • 13.11.11

  •   חה חה חה שפיציק מן המרכז להפצת הפשיזם, אתה כל כך צפוי ומשעמם כמו שרק חבול חשיבה ונמוך מצח ימני יכול להיות... ערן ארגוב
    • 14:53
    • 13.11.11

    ועדין נשאלת השאלה מה גורם לתופעה טרגית זו? גנטיקה? נטייה לשקרנות שגורמת לבורות? בורות שגורמת לשקרנות כדי לחפות על בורות זו? או שמא הכול תולדה של עצלות כתוצאה מכשלים בהתפתחות תקינה של השפיציק הקטן כי הטבע טורח לנטרל מראש את מי שעלול להתפתח משפיציק קטן לשפיץ גדול? לאלילי הימנים פתרונים. אז ככה חביבי: איש אינו מיעץ לאיש בשמאל. להיות "שמאל" הוא מעצם ההגדרה לא להכתיב לאיש מה לומר (ואם תמצי לומר שכך היו פני הדברים במפא"י או במפלגה הקומוניסטית הרוסית - הרי שמיד יהיה צורך להתמודד עם בורותך: השמאל - לאסונו - נטה תמיד לפלגנות ואפילו תחת מנהיגים "שמאליים" כמו בן גוריון או סטאלין היו תמיד סיעות ודעות שונות במפא"י ולהבדיל במפלגה הקומוניסטית הרוסית). בזה השמאל שונה תכלית השינוי מן הימין שבו מעצם הגדרתו מוטמע הרצון להשמע כמו עדר כבשים לרב, לאדמו"ר, לפיהרר, לדוצ'ה או לבטיושקה (אבא'לה באוקראינית וברוסית, כינוי לכל מנהיג ומפקד מראש כנופיה ועד לצאר , לסטאלין ובקרוב באופן רשמי גם לליברמן). אשר לכנסיה האנגליקנית: אילולא היית מנסה למלא את המכתש הפעור בהשכלתך באמצעות "ויקיפדיה" היית יודע שהכנסיה האנגליקנית לא קמה בעקבות בעיות הנישואין של הנרי השמיני . הרפורמציה התחילה עוד לפני מרטין לותר דווקא באנגליה כשתרגמו בה לראשונה חלקים מן התנ"ך לאנגלית. לתנועה הנוצרית הרפורמטיבית האנגלית קראו "לולארדים" ומורה הרוחני היה הרפורמטור האנגלי ג'ון ויקליף שהיה פרופסור לתיאולוגיה באוקספורד במאה ה-14 ונאלץ לנוס על נפשו לאירופה בשל דיעותיו - אבל מה לך מגדף הנצרות ולכל זה? למי שקורא לישוע "יש"ו" שכידוע אינו אלא גידוף יהודי - שלא יתימר לנהל דיון תיאולוגי רציני. ואגב: ישוע לא היה "אדם" אלא בן האלוהים שהתגשם בבשר כלומר, כפי שמלמדת אותנו הכנסייה אדם מושלם ואל מושלם בעת ובעונה אחת. אתה שואל כיצד אני מאמין בכך? הבה ואשאל אותך: האם משה רבנו (לידיעתך - בור ומגדף שכמוך - משה הוא גם רבם של הנוצרים) אכן ראה את אחוריו כביכול של ה' שהרי הקב"ה ענה לו כשביקש לראות אותו פנים אל פנים: "וראית את אחורי ופני לא יראו"? האם אתה מאמין בהתגלות? בדבר ה' אל הנביאים? ואם כך האם אתה מקבל את דברי ה' אל עמוס הנביא: "על שלושה פשעי ישראל ועל ארבעה לא אשיבנו"? הרי היית מן הסתם, לו חיית בזמנו של עמוס, משתייך אל אלה שראו בנביא ה' "אוטואנטישמי, שונא עמו, בוגד במולדתו ומומר להכעיס". כלומר: "שמאלני פוסט ציוני". ואם רצונך לדעת במה אני מאמין לך וברר מהו ה"קרדו של וועידת ניקיאה" (יש אפילו בויקיפדיה לתועלתם של נמוכי מצח ימנים) וקרא שם את הטקסט המתחיל ב"אני מאמין באל אחד בורא שמיים וארץ וכל שנראה ושנעלם מן העיין ובאדון ישוע המשיח " וגו'. אינני מתרגם למענך את כל הטקסט שלא אואשם במיסיונריות.אתה יכול להמשיך לקרוא לי "מומר" כאוות נפשך. זה רק מגלה את אפסותך ואת אפסות טעוניך.והרי עצם העובדה שנטבלתי לנצרות היא זו שדוחפת אותך לדון בגופו של אדם במקום בגופו של ענין שבו ידך תהייה על התחתונה.אשר לדבריך שיש לך עוד הרבה - הריני להשיב שאין לי בכך ספק אלא שעליך לגלות התחשבות בזולת (למרות שזה מנוגד לטבע הימני הסוציומטי) ולזכור שאתר "הארץ" איננו שירותים ציבוריים.

  •   אגב, ער"ן המומר, בנוסף לאשר הגבתי לדבריך ואקווה שיפורסם, יש"ו קיבל את היחס של היהודים לא משום עצמו, הוא היה יהודי כשר שראה עצמו יהודי לכל דבר, הרי את הנצרות המציא יהודי אחר, פאולוס, אלא בגלל הרדיפות הרצחניות שרדפתם אותנו משך כאלף ושבע מאות שנים, כולל כנסייתך, אז הסבר לנו, האין זכותנו לעמוד על נפשנו? האם מה שאנו אומרים עליכם אינו נכון? ועוד יותר מכך, אם אתם כ"כ צודקים, מדוע דפתם אחרינו כ"כ ולא חיכיתם שנשתכנע... אתה הרי יודע שהיו 3 תקופות ביחס הנצרות ליהדות, תחילה הייתם בטוחים שנשתכנע [גם רדפתם אחרינו...] אחר החלטתם שלא עזר והתחלתם לבזות ולפגוע בנו, לא עזר והחלטתם לנצר בכוח, לרצוח ולגרש, או שאתה מכחיש גם זאת... אגב, מעניין מה ההסבר שלך לכך שהרומאים כלל לא הכירו את יש"ו, הוא בכלל לא מופיע בהסטוריה שלהם...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 17:13
    • 13.11.11

  •   פוציק חביבי, שוב הבורות הימנית הביסה אותך. הרומאים "לא הכירו" את ישוע? המדינאי והסופר הרומי פליניוס הצעיר שכיהן כמושל ביתיניה בראשית המאה ה-2 לספירה (הנוצרית כמובן) כתב לבוס שלו הקיסר טרייאנוס (מת ב-117)מכתב מפורט שנשתמר על הנוצרים במחוז שבאחריותו ובו הוא מזכיר את אמונתם בישוע וכך גם עשה קורנליוס טקיטוס, אולי גדול ההיסטוריונים של רומא שהיה בן זמנו וידידו של פליניוס. בחיבורו הגדול "ספרי השנים" (ANNALES) הוא מדווח על ישוע ועל הכנסיה הנוצרית הקדומה (ספר 15\ פרק 44).ויש עוד עדויות ממקורות רומיים אחרים מן התקופה שלפני התנצרותו של הקיסר הרומי קונסטנטינוס ה-1 "הגדול" (כלומר לפני 312 לסה"נ) ! כדאי שתכין שיעורי בית לפעם הבאה כדי שלא תתבזה.... ערן ארגוב
    • 17:09
    • 14.11.11

    את הנצרות לא "המציא" פאולוס הקדוש. אם רצונך לומר שהוא היה מיסדה של "הכנסייה אל הגויים" הרי שזה נעשה בעקבות הוראותו המפורשת של ישוע (ראה בסוף הבשורה עפ"י מתי ) והרי פאולוס הוא ההוכחה של הנסים שעשה אלוהים לכנסיית מאמיניו שכן אותו יהודי קנאי, שאול איש הטרסי (כלומר יליד טרסוס שבדרום תורכיה של היום) רדף מלכתחילה את הכנסייה הנוצרית עד שנגלה אליו ישוע המשיח כשפאולוס היה בדרכו לדמשק - והפך את ליבו משנאה לאהבה את הכנסייה עד כדי כך שמסר את נפשו למענה ומת על עדות אמונתו ברומא. אגב: במשך שלוש המאות הראשונות לקיומה של הכנסיה הנוצרית היו אלה היהודים שנלחמו בה בשצף קצף.וניסו להאביד אותה מן העולם... אלא שכיום, 2000 שנה אחרי - עם למעלה ממיליארד מאמינים - דומה שאלוהים אמר את דברו בענין זה ורק היהודים ממשיחים לחיות בכחשה.
    זוהי הפעם השלישית שאני שולח את תגובתי ואבקש מאתר "הארץ" לא לצנזר. תודה.

  •   לעיניין מת שאינו מת והוא המשיח גם אני מאמין שהרבי שלנו בחבד הוא המשיח.  (לת) חבדניק
    • 11:43
    • 19.12.12

  •   וואלה? יש אחד באוסטרלייה שאני חושד הרבה זמן שהוא מיתחזה לי ועוד במימון של גלקסיה אחרת, אני מרגיש את זה בדרך כלל בחלומות, אמרו לי ליראות פסיכיטר, שאלו אותי בגיחוך למה שמישהו יתחזה לי מה אני בן מלך? אבל אכשיו שאני רואה שזה קורה גם לאיציק מהמרכז זה בטוח קיים הרי לא יכול להיות ששניים חולמים אותו חלום נכון איציק? אכשיו אני אוכיח להם שזה אמיתי, כי אפילו לאיציק מהמרכז מיתחזים, אני מקווה שלא יגידו שגם אתה משוגע, ראיתה פסיכייטר פעם? אתה לוקח את הכדור הורוד בבוקר?  (לת) אחוק גילה אותך
    • 12:23
    • 19.12.12

12 לפי קצב החוקיים הדיקטטורים שעוברים בחוק המצב העתידי של ישראל מפחיד  (לת) סחי בן שתיים
  • 00:00
  • 13.11.11

13 מי שלחוץ ולוחץ זה הארץ והסמול הסהרורי חתרני שפועל עבור גורמים זרים ועויינים  (לת) אין צורך להתרגש.החוקים חייבים לעבור.
  • 00:07
  • 13.11.11

14 איזה יופי לראות אחד מי יודע
  • 00:09
  • 13.11.11

שכל הנבואות של פרופ׳ לייבוביץ׳ המנוח מתגשמות אחת לאחת ! והכי מדהים זה שגם כשהימין יוריד את כל המפעל הציוני למצולות, הוא עדיין יאשים בכך את השמאל.

15 הסוכנים של מדינות אירופה בלחץ... אם החוק יעבור, החגיגה תגמר...  (לת) היידה פניקה
  • 00:26
  • 13.11.11

16 Why let the U.S. and Eurpean government Undermining Israeli Government they don't like Daisey
  • 00:27
  • 13.11.11

Stop all forign contribution to any political organization inside Israel. The only one who have a saying in the Interior Israeli Political arena should be Israeli citizens, after all it's their business only. any outside forign intervention is illeagal and should not be permitted. Israel is a democracy and as such should stop any outside forign involvement in the interior politics, there is nothing wrong by doing so. STOP ALL FORIGN CONTRIBUTION TO ALL ISRAELI POLITICAL ORGANIZATIONS, NOW

17 הכה אותי ובכה אלכס מהכרמל
  • 00:30
  • 13.11.11

החצופים האלה מממנים קרנות שמטרתן החלשת ישראל ובוכים כשמנסים להגביל אותן. ואל תקנו את הלוקשים האלה של "זכויות אדם". המטרה כאן להחליש מתחרה מסחרי.

18 במקום החוק של אקוניס-פשוט להעתיק ולהביר את החוק האמריקאי המחייב רישום של סוכנים זרים...ואז נראה איך מדינות העולם יבקרו את ישראל על שהעבירה חוק אמריקאי... תשובה ראויה לארה"ב
  • 00:33
  • 13.11.11

למה צריך להמציא חוקים, אם אפשר פשוט להעתיק ולהעביר בכנסת את החוק האמריקאי המחייב רישום כסוכן זר של ארגונים הפועלים מטעם מדינות זרות.
Foreign Agents Registration Act
The act requires people and organizations that are under foreign control ("agents of a foreign principal") to register with the Department of Justice when acting on behalf of foreign interests. This law defines the agent of a foreign principal as someone who:
Engages in political activities for or in the interests of a foreign principal;
Acts in a public relations capacity for a foreign principal;
Solicits or dispenses any thing of value within the United States for a foreign principal;
Represents the interests of a foreign principal before any agency or official of the U.S. government.[1]

The act requires people and organizations that are under foreign control ("agents of a foreign principal") to register with the Department of Justice when acting on behalf of foreign interests. This law defines the agent of a foreign principal as someone who:
Engages in political activities for or in the interests of a foreign principal;
Acts in a public relations capacity for a foreign principal;
Solicits or dispenses any thing of value within the United States for a foreign principal;
Represents the interests of a foreign principal before any agency or official of the U.S. government.[1]

19 מהמקפצה אזרח ישראלי
  • 00:33
  • 13.11.11

מישהו באירופה קצת מתבלבל בין זכרונות על ימי הקולוניות העליזים לבין דמוקרטיה.

20 צביעות הימין אחד
  • 00:35
  • 13.11.11

אם הם באמת היו מוטרדים מ"התערבות זרה", הם היו מציעים גם לאסור קבלת תרומות מכמרים אוונגליסטיים הזויים, מברוני הימורים ומארגוני פשיעה. אבל כנראה שיש התערבויות זרות שכן נוחות להם.

21 התרומה לגופים פוליטיים כמוה כהתערבות בענייניה הפנימיים של מדינה אחרת איציק מחיפה
  • 00:36
  • 13.11.11

מעניין איך היו רואות זאת מדינות אלו, אילו ישראל הייתה מתערבת בעניינים הפנימיים שלהן ע"י תרומות לארגונים פוליטיים במדינותיהם.
מקבלי התרומות הללו החליטו לפעול שלא בדרך דמוקרטית ע"י המנעות מהשתתפות בבחירות דמוקרטיות - כי אז היו מגלים את כוחן האמיתי - מחד, ובאופן זה לעקוף גם את חוק מימון מפלגות

22 חוק של אקוניס ירושלמי
  • 00:41
  • 13.11.11

התגובות הראשונות רק משכנעות שחוק הוא יפה :-) כל הכבוד לאקוניס

23 מתגעגעת לבגין מישהיא שפוחדת להזדהות
  • 00:42
  • 13.11.11

הליכוד הופך להיות מפלגה אנטיש מדוקרטית בגין היה מהתפך בקברו . וביבי שותק כי הוא פוחד מליברמן במקום שיצא נגדו ויגיד אנו ימין ליבראלי מאמין בזכויות הפרט מתרפס בפני הקיצונים.

24 כנסת רעה, רעה, רעה  (לת) ישראלי חדש
  • 01:03
  • 13.11.11

25 חוקים אנטי דמוקרטיים עמי
  • 01:08
  • 13.11.11

ארבעת החוקים שעומדים לעבור בשבוע הם חוקים שהיו רק במדינות טוטליטריות. גם בזמן המשטרים הפשיסטיים באיטליה, ספרד וארגנטינה, היו חוקים דומים.

26 זה חוק חשובות להגנת הריבונות יוני
  • 01:09
  • 13.11.11

כל מדינה צריכה לשמור על ריבונותה.אף ממשלה בעולם לא צריכה להתערב בענייניה הפוליטיים של ישראל. ממשלתנו לא צריכה להעביר תרומות למורדים בסוריה כנגד אסד, למרין לה פן בצרפת ולמתנגדי אובמה בארצות הברית. את הדעות של ממשלות באירופה באשר למי הם רוצים לראות בממשלת ישראל אנחנו יודעים (אחמד טיבי במקרה הטוב וב"לד במקרה הגרוע), אבל הם צריכים לשמור זאת לעצמם.
האמת שגם את הכסף עדיף שישמרו לעצמם הם נראה לי צריכים את זה כרגע.

27 מן השק יצא המרצע
  • 01:13
  • 13.11.11

ממשלות זרות שרוצות להתערב לוחצות... החוק הכי חשוב כעת הוא לעצור התערבות פוליטית.

28 דנקנר יעקב
  • 01:15
  • 13.11.11

אם דנקנר יתרום למפלגה בישראל (ולא 1500 שקל...) תקום שערוריה על קשר הון-שלטון
שמסכן את הדמוקרטיה , ויש הגבלת תרומות בחוק. אבל ארגוני טרור בכל מדינה בעולם או ממשלות עויינות בכל מקום יכולות לתרום חופשי....
והיועץ המשפטי טוען שזה לא חוקתי (לפי החוקה הוירטואלית שמורכבת ממוצע הדעות בין הליברלים של מערכת המשפט בישראל והליברלים של מערכות המשפט במערב אירופה)

29 אבא של החוצפה! לתרום לאירגונים שנלחמים בממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי,,תארו לכם שיראל תתרום לאירגונים בתוך המדינות האלה,,זה סלט דמוקרטי,אני מחרבן על המדינות האלה!!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 01:18
  • 13.11.11

30 אם זה נקרא ,להיות עם חופשי בארצנו,,אז אני צנצנת,,אז ניתן לממשלות זרות לבחור את ממשלתנו!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 01:21
  • 13.11.11

31 מחשיד מאוד איך ישר הם קופצים  (לת) אילי
  • 01:49
  • 13.11.11

32 אבוי לי דוד
  • 01:50
  • 13.11.11

עד כמה היסטרי ואובד עיצות הימין?סמרטוטיהו הפראנויד רוצה בכוח להוביל אותנו לתקופת המשטרים הפשיסטיים האפלים ביותר ועם ישראל שמח,זיכרו שרוב הפשיסטים הופלו בסופו של דבר בידי מדינות המערב הדמוקרטיות והשפויות,ההשתוללות החולנית של סמרטוטידהו ומעריציו חייבת להפסק אם דורשי חיים אנו.

33 אין לישראל ידידים רבים בעולם. אם הדמוקרטיה שלנו תיפגע ולו מעט נאבד עוד כמה ידידים. כשנזדקק לעולם הן בעניין אירן והן בעניין הצטיידות בנשק להגנתנו לא נמצא רבים שיעזרו לנו.  (לת) אפשר להמשיך ולרוץ עם הראש בקיר אך יום אחד נצטער ויהיה מאוחר
  • 01:57
  • 13.11.11

34 לא לבטל החוקים שיצילו את המדינה . רוב העם 70% ימני. מי שלא אוהב שיעבור עם  (לת) בייניש תמכה באבישי רביב הסתירה מידע מהיועמ"ש בייניש לכלא
  • 02:37
  • 13.11.11

35 ביבי אל תילחץ אל תישבר ואל תרצה את הסמול שמוכר את המדינה  (לת) בייניש תמכה באבישי רביב הסתירה מידע מהיועמ"ש בייניש לכלא
  • 02:38
  • 13.11.11

36 מי שחי ומשרת בארץ הזו יקבע את גורלה ולא ממשלת בלגיה אוסטרליה והמימון של פונדק ומרכז פרס  (לת) בייניש תמכה באבישי רביב הסתירה מידע מהיועמ"ש בייניש לכלא
  • 02:40
  • 13.11.11

37 אזהרה: מלחמת אזרחים במדינת ישראל קרובה מתמיד!! DB
  • 02:42
  • 13.11.11

אזהרה: מלחמת אזרחים במדינת ישראל קרובה מתמיד!!
גם מילחמה עם אירן לא תעלים את שינאת החינם והבורות המיפלצתית בצד הימני של המפית.
זו תהיה מלחמת פירוק מדינת ישראל ושריפתה עד אפר ועפר.

38 מי הוא מי פונטיפקס מקסימוס
  • 02:47
  • 13.11.11

תקבולי-נפט ערבים מסייעים לארגוני-שמאל ישראליים להטות את השיח הציבורי בישראל? לכסף אין ריח? למען ההגינות, יירשמו נא מקבלי התרומות כסוכנים זרים, למען יראה העם וישפוט מי הוא מי.

39 חס וחלילה שנפריע למדינות המערב עם פעולות החתרנות והפעלת המרגלים בתחפושת  (לת) אלון
  • 02:56
  • 13.11.11

40 לא יעזור. ברגע שהמימון ייפסק והעמותות יתייבשו שוחרי הדמוקרטיה יחזרו הביתה ויעשו הרבה יותר בלגן. שירה
  • 03:02
  • 13.11.11

טיפשים.

41 The US and europe have to give money to Right Wing groups too Alon
  • 03:06
  • 13.11.11

So its all fair and balance and democratic. Isn't that a good solution

42 לכו על זה טמבלים מוסקוביץ א
  • 03:34
  • 13.11.11

ומה עם מימון מחוץ לארץ לבנית התנחלויות?

43 הנוסחא פשוטה: פחות דמוקרטיה=פחות ידידים=פחות עזרה בעת הצורך=כשנבין שאנו לבד נבכה אך יהיה מאוחר  (לת) מדינת ישראל זקוקה לידידים בענייני כלכלה וביטחוןץ ידידינו החזקים הם עמים המקיימים דמוקרטיה מלאה ולא קצוצת כנפיים
  • 05:02
  • 13.11.11

  •   עם ידידים כאלה מי צריך אויבים... עמית
    • 11:40
    • 13.11.11

    דמוקרטיה פירושה שהעם מחליט מה תהיה מדיניות הממשלה ולא ממשלות זרות.

44 ברוך המקום אשר לא עזב חסדו ואמיתו מאיתנו. ממשלה ביזיונרית  (לת) רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר
  • 05:10
  • 13.11.11

45 חוץ מבכותרת, איפה נכתב שארה"ב מתנגדת? האם זה מהרהורי לבו של העורך? מומו ורבע
  • 05:14
  • 13.11.11

הרי ארה"ב מחייבת רישום של סוכנים זרים. ואיפה זה האיחוד האירופי בדיוק? עוד יומיים הוא לא יהיה קיים.

46 לא נראה ידיעה מהימנה שפכטל
  • 05:17
  • 13.11.11

א. עיתון הארץ אינטרסנטי בעניין הזה...
ב. החוקים האלו קיימי בארה"ב בריטניה ובצרפת - למשל.
ג. אירופה הביאה את זה על עצמה בכך שתמכה רק בשמאל ובערבים - זה סוג של גזענות שאיננו יכולים לסבול בארץ שלנו.

47 ממשלה שחותרת לדרדר אותנו לסטליניזם.  (לת) להחליף את הממשלה שונאת העם הזו
  • 05:22
  • 13.11.11

48 חוק מבורך שיגביל את אירופה וארה"ב לדחוף את אפן בעניניה הפנימיים של ישראל.  (לת) א.ב.סיבוב מושלם.,
  • 05:39
  • 13.11.11

49 אם לארגונים אסור לקבל כספים ממדינות זרות, אז גם לממשלת ישראל אסור כי זו גם התערבות זרה בענייני המדינה  (לת) כצל'ע
  • 08:10
  • 13.11.11

50 בהארץ מודאגים מי יממן אותם  (לת) אפאחד לא
  • 09:17
  • 13.11.11

51 שיהיה ברור: מניעת תרומותינו לארגוני השמאל הרדיקאלי, המשמשים כזרוע ביצועית שלנו, דובר האיחוד האירופי
  • 09:32
  • 13.11.11

תתפרש כצעד מלחמתי נגד אירופה ותוביל להפצצות נאט"ו על כל ערי החוף בישראל.

52 בארה"ב כל ארגון שמקבל מימון מגוף מחוץ לארה"ב מוכרז אוטומטית כ"סוכן זר" ונמצא במעכב ע"י גופי ביטחון של ארה"ב. כנראה שאין גבול להתערבות הצבועה של ארה"ב בענייני הפנים בישראל  (לת) ארה"ב לוחצת זו בדיחה?
  • 11:11
  • 13.11.11

53 ההתפרעות של מדינות האיחוד האירופי בנסיון להגן על התערבותם בפוליטיקה הישראלית רק מלמדת עד כמה היא מסוכנת וכמה חיוני לעצור את העניין. ומעניין היה לראות את הכותרת השמאלנית כאילו רק השגריר האירופי דיבר ולא ככותרת את מחאת ישראל על ההתערבות האירופית בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל, כנגד הדמוקרטיה הישראלית. האם מי ממדינות אלה הייתה מקבלת מימון האופוזיציה שם ע"י מדינת ישראל?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 11:36
  • 13.11.11

54 המעשה הנכון רויטל גולדפיש
  • 11:56
  • 13.11.11

שימת סייגים על הזרמת תקבולי נפט ערבים המסייעים לארגוני שמאל בישראל להטות את השיח הציבורי - המעשה הנכון.

55 ימין ימין ימין צעד אחרי צעד עד להשלטת פשיזם ,וצעידה להתעבדות יזומה  (לת) נתן 75
  • 12:11
  • 13.11.11

56 ישראל פועלת כמדינה המתעקשת להיות אפריקאית במקום אירופאית!  (לת) חוק לאפריקאים
  • 12:45
  • 13.11.11

57 האם זה כולל את עמותת אלעד (שלא מבצעת אפילו תאום מס) או שמדובר  (לת) רק באירגוני שמאל?
  • 19:43
  • 13.11.11

58 מה היה קורה אם ישראל (או ארגון או מפלגה ישראליים) היו תומכים במפלגות יצחק
  • 11:19
  • 19.12.12

ימין באירופה? לא הייתה קמה זעקה מרה על התערבות זרה בעניינים פנימיים? הצביעות האירופית במיטבה.

59 מה יש למערב לברבר? עוצרים סיוע לפשיסטים עוצרים אספקת הצוללות ותאמינו לי שאפילו הביב יבין מייד שעליו להפסיק ליפגוע בדמוקרטיה בעצמאות מערכת המישפט וכו', במצרים ניראה שהטחים המוסלמים ומורסי קשובים יותר לרחשי החצי השני של העם יותר מהפירהר ביבי.  (לת) רק כח הביב והמולודובי מבינים, ראיתם איך ניכנעו לחמס?
  • 11:19
  • 19.12.12

60 מה זאת אומרת "התמיכה בארגונים אלו אינה מכוונת נגד ממשלת ישראל"? האמת
  • 14:40
  • 19.12.12

האירגונים הם בעד זכויות האדם. ממשלת ישראל היא נגד זכויות האדם. לכן האירגונים הם נגד ממשלת ישראל ולכן מי שמממן אותם גם הוא נגד ממשלת ישראל ולכן זכותה למנוע את פעילותם. איפה הבעיה?

61 כשלשלדון אדלסון ולנוצרים הפונדמנטליסטים יהיה אסור לממן את נתניהו ואת "אם תרצו", תהיה לימין הצדקה להתנכל לעמותות השמאל. עד אז החוק לא יעבור בג"צ עכשו ברצינות
  • 14:44
  • 19.12.12

החוק ייפול בבג"צ כי הוא מפלה בין עמותות, כמו שהחוק נגד חרם בהתנחלויות ייפול בבג"צ כי הוא אינו אוסר חרמות באופן כללי אלא תפור נגד חרם מסוג מסויים.